Djokovič udolal Nadala 10-8 v pátém setu a je po dvou letech ve finále grandslamu

  • WIMBLEDON MUŽI - Novak Djokovič v dohrávaném semifinále Wimbledonu udolal po celkově více než pětihodinovém boji 6-4 3-6 7-6 3-6 10-8 světovou jedničku Rafaela Nadala a poprvé od září 2016 a celkově po třiadvacáté postoupil do finále grandslamu. O 13. titul si jednatřicetiletý Srb zahraje s Kevinem Andersonem (h2h 5-1).
    14. 7. 2018, aktualizováno | Aktuality |  161 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Zápas začal v pátek s výrazným zpožděním, protože před nimi Anderson s Američanem Johnem Isnerem strávili na kurtu šest a půl hodiny a odehráli nejdelší semifinále wimbledonské historie. Duel Djokoviče s Nadalem pak byl za stavu 2:1 na sety pro srbského tenistu přerušen a dohrával se dnes.

Nadal srovnal na 2:2, ale v rozhodující páté sadě začal mít pomalu navrch Djokovič. Za stavu 8:7 si při soupeřově podání vypracoval první mečbol, ale využít ho ještě nedokázal. Povedlo se mu to až při dalším Nadalově servisu, kdy se postaral o jediný brejk pátého setu.

"Nemůžu si na nic stěžovat. Odehrál jsem skvělý zápas, dal jsem do toho všechno a víc už bych ze sebe nevymáčkl," uvedl Nadal. "Vyhrát jsme si zasloužili oba. Bylo to jako ve čtvrtfinále s Del Potrem - vyhrát mohl kdokoliv. Tehdy to vyšlo mně, teď ne. Mrzí mě, že jsem promarnil šanci na další grandslam, ale nic víc. Jsem pyšný na to, co jsem tady dokázal," dodal.

Djokovič zápas ukončil po pěti hodinách a 21 minutách a delší semifinále ve Wimbledonu odehráli pouze Isner s Andersonem. Jednatřicetiletý Srb si zahraje první grandslamové finále po dvou letech a bude usilovat o třináctý grandslamový titul v kariéře.

"Nevím, co k tomu říct. Hlavou mi teď letí vzpomínky na posledních patnáct měsíců a všechno co jsem musel vytrpět, abych se sem dostal," připomněl Djokovič zdravotní problémy, kvůli nimž vynechal druhou polovinu loňské sezony. "Do posledního míčku nebylo nic jisté. Bylo to velké drama a mohl zvítězit kdokoliv z nás," dodal.

S Andersonem, který může po loňském neúspěšném finále US Open získat první grandslamový vavřín, z dosavadních šesti vzájemných zápasů prohrál pouze ten první v roce 2008. Ve Wimbledonu se utkali dvakrát a před dvěma lety v osmifinále musel otáčet stav 0-2 na sety.

"Doufám, že oba budeme moci nastoupit. Pro něj byla poslední kola jak na horské dráze, ale zase má den odpočinku navíc. Co já bych za to dal," připomněl maratonské zápasy Djokovič, který

• WIMBLEDON 2018 •
Londýn / Velká Británie, tráva, 34,000.000 liber
sobotní výsledky (14. 07. 2018)
• Dvouhra mužů - semifinále •
Djokovič (12-Srb.) - Nadal (2-Šp.) 6-4 3-6 7-6(9) 3-6 10-8
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (161)
15.07.2018 13:57Od: ttopi
Bylo jasné, že Nadal Wimbledon nevyhraje. Když už se ten Anderson tak pere, tak bych mu ten titul i přál.
[ Reagovat ]
14.07.2018 23:02Od: 151bar151
Nasázel někdy Djokovič v zápase víc es? Takhle skvěle IMHO neservíroval ani v nejlepších letech. Po zápase ukázali statistiky a winnery i nevynucené chyby u obou naprosto stejný. Ale poměr es - Djokovič něco přes 20 a Nadal tuším 6, to vlastně rozhodlo.
Jinak super - Djokovič "zachránil" tenis, poměr GS zůstává 20-17 :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 23:22Od: woody
Je zajimave ze nejvetsi slabina Novaka na RG byl servis a dnes mu v tak epickem zapase zachranil servis zivot. Novak podaval vyborne hlavne z prave strany! Nicmene se rychlosti podsni stejne nedostal k 200 km/h takze na pomalejsich povrsich tak ucciny nebude!

Hrozne me bavi komentatori kdyz slysim jak si levaci z leve strany pomaji paradnim levackym servisem ale nikdy jsem od nich neslysel ze uplne tu samou vyhodu ma pravak z prava ...
[ Reagovat ]
15.07.2018 00:17Od: spaniel
Jedna se o dve veci:
- levak hraje vetsinu zapasu proti pravakum, je to na to zvykly a naopak pravaci hraji s levaky mene a jsou tim zaskoceni
- levaci podavaji zatacku na vyhodu, pravaci na shody. Gem se ziskava zprava jen v jednom pripade, za stavu 40-15, zleva 3x (40:0, 40:30 a vyhoda)
[ Reagovat ]
15.07.2018 00:24Od: insanezy_
Paradni rozbor, takhle jsem nad tim nikdy nepremyslel. Diky za peknou analyzu
[ Reagovat ]
15.07.2018 00:26Od: spaniel
Ja diky Nadalovi presne 38x :D
[ Reagovat ]
15.07.2018 10:00Od: Forehand
Jj, to sú známe veci. Hoci podla mojho názoru sa "fenomén laváckeho servisu" málinko preceňuje..

Ak berieme do úvahy, 100% konštantnú koncentráciu pri kazdom servise, malo by byt jedno, ci vyuzijes svoju zbran pri zhode alebo výhode..

Na vyhraný gem vacsinou potrebuješ parny pocet fiftinov, len raz neparny pri potvrdení po 40:15. To znamená, ze lavák celí praváckemu servisu 3krát, kdezto naopak pravák len 2krát...Tu je lavak v nevyhode..

Lavak je zvyknuty na pravacky servis väčšmi, ale opat. Ked to pravák dobre zahrá, tak mu ani zvyk nepomoze. Federer na niektorých turnajoch dokázal sprava urobit aj 19/20 fiftinov, aj proti lavakom, pravakom...
[ Reagovat ]
15.07.2018 08:17Od: peRFect
?Levaci podavaji zatacku na vyhodu, pravaci na shodu?
Je to snad obráceně,ne? Pravák točí ven z prava (inside-out),tedy za stavu 30:30, 40:40... (prostě na výhodu), a uzavírá hru vždy z leva,což je obtížnější. Kdežto levál při výhodě,tedy podání z leva - točí ven a hru uzavírá snadněji...
[ Reagovat ]
15.07.2018 11:02Od: spaniel
Tak je to myslene.
[ Reagovat ]
15.07.2018 09:39Od: woody
Beru jako jedine ze pravaci na to nejdou zvykli ;-)
[ Reagovat ]
15.07.2018 13:34Od: Stan_Borowitz
Přesně, to je jediná výhoda, leč jako levák mohu potvrdit, že mezi amatéry je to výhoda nemalá. Každému, s kým hraju poprvé, chvíli trvá, než si na to zvykne. No a když já nastoupím proti levákovi, tak je to oboustranně chvíli zmatek.

Na profi úrovni by to tak asi být nemělo, přece jen to mají tihle borci o něco víc v ruce. Ale drobná výhoda leváctví obecně je. Jinak by přece Toni Rafu nepřeučoval na levačku...
[ Reagovat ]
17.07.2018 15:48Od: turista
Leváci jsou pro nás praváky vždycky nepříjemní.
[ Reagovat ]
15.07.2018 00:27Od: Patik
Djokovič mu to dával stále na téčko a Nadal si to tam vôbec nekryl..vačšinu Es padlo práve tam.
[ Reagovat ]
15.07.2018 09:40Od: woody
Novak podaval ze zacatku hodne ven z kurtu,tim si Nadala pripravil pro ta esa na kriz ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2018 22:58Od: Nola Nole
pekne, nevidela som ani lopticku, nehodnotim zapas, ale tesim sa, snad sa zadari
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:43Od: Pe3k Highlights
https://youtu.be/U66DGxWCwVo
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:36Od: Kozoroh Zajímavost
K No1eho posledním dvěma wimbledonským porážkám (Querrey 3. kolo 2016 a Berdych ČF 2017) došlo na kurtu č. 1. Na centru neprohrál pět let, od finále s Murraym. Centr je pomalejší než jednička, čehož by měl No1e proti Kevinovi využít.
[ Reagovat ]
14.07.2018 22:39Od: baggik
Ty bláho, že loni Novak prohrál s kdekým, to vím, ale, že i s Berdychem, no to bylo to dno z kterého se odrazil a o rok později je ve finále.
[ Reagovat ]
14.07.2018 23:03Od: 151bar151
On s Berdychem skrečoval...
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:33Od: Romario
Tohle už mi prostě chybělo, ty dva roky bez Noleho (ztráta motivace, zranění) to prostě nebyl vrcholný mužský tenis, navíc ještě bez Andyho. Ty dva roky považuju za velmi temné a slabé období mužského tenisu. Rafa s Rogerem si nečekaně rozdělili pár GS titulů což by se za normální situace nastalo. Teď věřím, že to nabere zase trochu grády, mladý se taky trochu derou nahoru, ale věřím, že Novak nakopne svoje min. 3 leté kralování a přiblíží se k těm 20 GS taky. Ještě jsem docela zvědav jak Novak skončí na konci roku v rankingu, skoro bych se nedivil kdyby se min na 2 flek ještě doškrábal. Všechno záleží jenom na jeho zdraví, výkonnost a sebevědomí je zpátky.
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:31Od: Labi
Forehand tady psal že pauza je měsíční po Wimbledonu...Rogers Cup začíná 6.8.2018 což vzhledem k tom, že dnes je 14.7.2018 opravdu měsíc není ...3 týdny na regeneraci, přesuny a trénink, takže si nemyslím že toho času je až tolik....Roger díky tomu že už je doma a nehrál antuku je na tom lépe, Djoko sice bude mít času nejméně ale Wimbledon ho nakopne psychicky asi hodně a Nadal, těžko říct...podle mě vydrží do USO a potom odpadne jako každý rok, pokud chce někdy mít šanci na TM tak by měl omezit antuku, kde hraje opravdu vše
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:35Od: Forehand
Psal som skoro mesiac..:)

3 tyzdne je stále fajn...Pred W pauzoval dalsie 3...chybala mu podla teba vybusnost?...
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:37Od: Labi
ne, až překvapivě energický byl...ale ten kolotoč ATP s přibývajícími týdny ubírá na silách a to co se Rafovi děje s železnou pravidelností náhoda není, najednou se to zlomí a je zle....viz. Roger loni, kdy hrál a vyhrával na začátku sezony vše, pak i wimbledon a na Rogers Cupu ho chytly záda, což se podepsalo na zbytku sezóny včetně TM, kdy už prostě nebyl jako pár měsíců zpět
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:27Od: Ma3ek
Fantastický zápas nič viac netreba dodať.
To je asi prvý zápas Nadala ked prehral a mám pocit že nič nemohol urobit lepšie a hrat lepšie...všetko robil dobre uplne všetko a prehral aj také dni su ale oni dvaja nie su ludia z tohto sveta
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:33Od: Forehand
Ten vyhodený FH, ked nahanal Novaka v tom geme, ked tam Djoko lietal ako sarkan a FH inside out trafil do outu, miesto 0:30, po 15:15...

Plus ten posledny breakball, tam zbrklo nabehol na siet...

Tieto dve veci mohol urobit inak..:)
[ Reagovat ]
14.07.2018 22:12Od: Ma3ek
to ano ale nemal žiadne hluché momenty toto boli tak 3 vymeny v 5 hodinovom zápase:) jeden hluchy moment v 4 sete z 0:3 na 3:3 ale však hral s robotom jediné v čom bol lepší Novak bol servis v zápase kde je počet vyhratých výmen vyrovnaný mohol rozhodnut prave počet es a priamych lachkých bodov zo servisu a v tom bol lepši ale stým sa počita vždy len teraz mu išlo nadštardantne...
[ Reagovat ]
17.07.2018 15:53Od: turista
Oba měli stejný počet nevynucených chyb a winnerů. Rovnocenní byli i v dlouhých výměnách od základní čáry. Rafa zahrál o 7 úspěšných zásahů víc na síti něž Djoker. Novak zase měl o 14 es víc než Rafa. Takže nesmírně vyrovnaný duel rozhodlo Djokerovo podání a překvapivě pevnější nervy v koncovce 5.setu.
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:24Od: Herbert_Hoover Téma střecha
The match was entirely played with closed roof. Rules say that when you suspend a match in the evening with closed roof, the game condition needs to be the same ones the following day.

Was it right? ?No', Nadal confessed. 'Tournament is outdoor, it didn't make sense to play with closed roof. But I will not talk more about this. If not, you going to write about this, and I don?t want you to write about this today.'
[ Reagovat ]
15.07.2018 13:42Od: Stan_Borowitz
Tady s Rafou naprosto souhlasím. Tohle pravidlo je naprosto nelogické. Podmínky se během zápasu mění zcela běžně, na začátku svítí slumníčko, pak se třeba zatáhne, nakonec se setmí a musí se přerušit nebo zatáhnout střecha.

Podle té jejich logiky by měli začínat dohrávku až ve stejnou dobu, kdy se střecha zatáhla, což evidentně porušili. Podle jejich vlastních pravidel byla tedy dohrávka neregulerní...
[ Reagovat ]
16.07.2018 18:53Od: Kozoroh
Pravidlo se netýká termínu, kdy se dohrávka odehraje. Šlo jen o to, jestli bude zápas pokračovat pod střechou, či ne.
Taky je třeba připomenout, že v pátek nebyl zápas pozastaven kvůli tmě či únavě hráčů, ale kvůli nočnímu klidu.
[ Reagovat ]
18.07.2018 00:28Od: Stan_Borowitz
Já myslel, že bazírujou na stejných podmínkách, a k tomu patří i doba, kdy se hraje.
[ Reagovat ]
14.07.2018 21:13Od: woody
Nadal hral skvele,uz dlouho jsem ho nevidel hrat tak utocne, naposledy US open series 2013 a RG a W 2010,to z nej sel doslova strach a dneska ten BH krizem?To byla radost pohledet,chvilems mi prisel lepsi z BH. Novaka drzel servis,ktery v tom halovem prostredi slapal paradne,trochu me mrzi ze hral pasivneji nez bych cekal. Zitra to bude s Andersonem boj, vyrovnany zapas v roce 2015 tomu nasvedcuje. Novakuv loket projde opravdovym testem hrat tri dny v rade v takovem zaprahu. Doufam v 13 GS ale bude to boj. Idemo ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:19Od: yenda1
Nemažme si med okolo úst. Pro Nadala těžká rána. Dobrý turnaj, Federer venku a k tomu prohraje zápas po skvělém, u něj dlouho nevídaném výkonu na trávě. Tohle musí mrzet. Nechal tam spousty sil a vlastně jako sám jediný si jede to ďábelský kombo RG+W. Jsem zvědav jak a jestli se to na něm nějak podepíše.

Pro Novaka opačné pocity. Je fajn vidět, že potácející se kdysi neohrožený dominátor se znovu zvedá. Ale mluvit o tom, že je zpět je předčasné. Má před sebou ještě fušku.
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:25Od: Forehand
Skoro mesačná pauza pred severnou Amerikou je super vhodná...Myslim, ze to je dostatočná porcia vhodných dní na regeneráciu. Navyse v Cinnci vela vody nenamúti, do NY by mal prist relativne odpočinutý a po NY vlaste budu do konca roka len 4 turnaje..
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:26Od: Forehand
*volnych dni :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:40Od: Herbert_Hoover
Zpět je jeho chtíč, což byl u něj asi největší problém. To je patrné. Pokud porazí Kevina, sebevědomí dostane nehorázný boost a můžeš se vsadit, že se své peak éře bude přibližovat tempem Simíra Gerchána lovícího na dálnici bandity.
Myslím, že ta prohra je víc drtivější pro fanoušky (ale jen některé jak vidno) než pro Rafu samotného. Tam bude hrát hlavní roli nikoliv ten faktor, že přišla proti Novakovi, ale že přišla po skvělém výkonu a mimo antuku. Pokud by takhle prohrál na antuce, bylo by to horší. Myslím si, že prohry proti těm Verdascům, Fabiům nebo Brownům ho zasáhly víc než ho zasáhne dnešní epická prohra. Každopádně mě jako fanouška to se..štve řádně. :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:51Od: Forehand
Samozrejme, ze prehra mrzí. S Andersonom by som to bral ako formalitu, Nadal by ako jediny hrac open ery mal 3GS z kazdeho povrchu...

Ale zároven sa mi prehra, mesiac po vyhranoˇ GS trávi lahsie ako prehra s Pujom napr, kde bol Nadal dva roky bez GS a ten pocit vyhry uz proste chýbal...

Navyse, nevidim to ultimátne ze ´"dnes alebo nikdy", práve naopak, vcera mohol vyhravat Rafa GS len na antuke alebo harde, dnes si rozsiril obzory..
[ Reagovat ]
15.07.2018 06:56Od: Herbert_Hoover
USO 2017 byl dar z nebes. Podobne jako pro Rogera AO 2018. Podobnym darum mam dnes zkratka problem verit. :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:05Od: yenda1
I když vyhraje, tak ho čeká to nejtěžší a nejzásadnější - udržet křivku výkonnosti v horních patrech. Jestli se mu to povede nebo pojede sinusoidu ukáže delší časový úsek.

A k Rafovi. Tohle byla jedinečná šance. Nemylme se výkonem z dnešního dne. Ano, kdyby hrál takto, tak je jasné, že si může rok počkat. Ale když se podíváme pár let zpět, tak prostě a jednoduše.....Nadal v semi W je výstřednost. To je fakt a ne dojem nebo můj názor.

Proměnných je mnoho. Nebudu už více špekulovat budeme se dívat a uvidíme. :)
[ Reagovat ]
15.07.2018 07:07Od: Herbert_Hoover
To ano, ja si jen nemyslim, ze si Rafa bude delat tezkou hlavu z teto prohry. On prohrane zapasy, ve kterych hral kvalitne, umi hazet za hlavu. Zniceni jsou z nich mnohem vice jeho fanousci. Obecne je to pozoruhodne, jak na zapasy reagujeme my a jak sami protagoniste. Pokud Rafa vypadne pristi rok zase v prvnim tydnu, tak to bude zcela novy pribeh. A jestli ho to ovlivni v nasledujicich mesicich? To si nemyslim..jeho vysledky muze ovlivnit to, ze se Novak blizi ztracene vykonnosti. Samozrejme muze prijit pokles formy jako uz nekolikrat ve druhe polovine roku..Rafa je rok od roku slabsi stroj a vice clovek, ac to tak vcera treba moc nevypadalo..
[ Reagovat ]
15.07.2018 08:08Od: Roger_Federer
Podminky ktere byly letos ve Wimbledonu hrozne pomohly jak Nadalovi, ale o Djokovi, aby se rozehral a dostal do laufa..
To uz se nemusi opakovat, pravdepodobnejsi je, ze Rafa za rok tak daleko nedostane.
Nebyt Djokovice, turnaj asi vyhral.
[ Reagovat ]
15.07.2018 08:26Od: Herbert_Hoover
Souhlasím.
[ Reagovat ]
15.07.2018 13:54Od: Stan_Borowitz Re: Herberte
samotný Rafa jednou prohlásil, že čím blíž je vrcholu, tím bolestivější pro něj porážka je. Má to svou logiku u těchhle šampiónů, oni chtějí vyhrávat turnaje a jsou na to vlastně i zvyklí, a když ho nevyhrají, tak bolí víc ten pocit, že to bylo už na dosah ruky než že prohráli s někým, koho by měli "tabulkově" porazit.

jsou to taková Tantalova muka, v tomto konkrétním případě Nadalova muka.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:47Od: steve79
Od finale AO 2017 to byl jasne nejlepsi zapas. Jako fanousek Rogera jsem rad, ze vyhral Djoko kvuli poctu grandslamovych titulu, ale Nadal mi vyrazil dech jak hral skvele. Je mi Rafy lito.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:49Od: Mayo
Vo rozhodlo v prospech Djokoviča podľa teba?
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:53Od: steve79
Vubec nic. Kdyby Rafa vyuzil jeden z tech breakballu, tak by to dopodaval. Jak se rika, ze tenis je o jednom mici, tak dnes to tak bylo.
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:01Od: soloo
rafa vyzeral fakt ze to chce viac no neviem ako to nole zvladol, ale som rád
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:02Od: soloo
ten rev a krik asi nieco v nole zmenilo así to bol ten faktor
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:08Od: janek_da
kdyby Nole využil BP v 2. setu, tak by se dohrali už včera. to sou kecy...
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:02Od: annah
Cítím to úplně stejně. Rafa hrál famózně, ale naštěstí vyhrál Djokovič, čili počty GS ještě chvíli nebudou v ohrožení. :-) A jako druhá dobrá zpráva dne - ženské finále nevyhrála ta příšera. To jesm fakt nečekala. Utkání jsem bohužel nemohla sledovat, ale mám radost, že má pohár Kerberová.
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:10Od: Mayo
Čo máte všetci s nejakým ohrozením rekordu. Nadal nikdy nedobehne RF omg
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:23Od: annah
Proč ne?- Stačí, když v dalších třech nebo čtyřech letech pravidelně vyhraje FO. A Roger myslím už nic velkého nevyhraje. Zahájil pomalé, ale přece jen Odcházení. Až odejde, bude to velký smutek.
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:31Od: Mayo
Ako môže vyhrať ešte 3 či 4 FO. Čo on má 25 rokov?
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:19Od: annah
No když může Roger vyhrávat GS v 36 letech, proč by nemohl i Rafa?
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:34Od: FulnekUltras
Podle mého se dědci budou navzájem trumfovat ještě pěkných pár sezón. ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:50Od: Kozoroh
Rafa do 36 jak Roger dle mě nevydrží. Odhaduji, že Nadal vydrží +/- dva roky.
[ Reagovat ]
16.07.2018 12:53Od: turista
Souhlas.
[ Reagovat ]
17.07.2018 17:25Od: Marduch
aktuálně ale na mě působí velmi dobře.. Bez přípravy na trávě defakto pár míčků od titulu..
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:55Od: Herbert_Hoover
Taky se kolikrát v opojení alkoholem ptám, proč bych nemohl mít Lamborghini, když ho má majitel firmy, v níž pracuju. :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:46Od: Pe3k Espn highlights
https://youtu.be/WTYUSMARCNU
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:59Od: soloo
díky pe3k
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:03Od: Pe3k
nz Han
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:27Od: soloo
caute nemozem najst highlight zo zapasu novaka a rafu. ma niekto link?
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:02Od: Kozoroh
Prošel jsem si H2H Djokera s Kevinem. Ve Wimbledonu se střetávají potřetí, oba předchozí zápasy vyhrál Djoker a došel si tehdy pro titul (2011, 15). Uvidíme, jestli Kevin přinese No1emu štěstí i napotřetí...
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:59Od: Forehand
Ten pocit, kedy skončí semifinále a ty vypínaš TV. Zabúdajú, že tenis hrajú aj ženy a dokonca finále :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:59Od: Forehand
*Zabúdajúc
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:33Od: duhove_hovinko
Ten pocit moci reagovat na kre....
[ Reagovat ]
15.07.2018 02:13Od: Forehand
Krevetu?
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:46Od: Kozoroh Djoker ochránil bilanci titulů RF-RN 20-17
Nejen mně a celému Djokolandu, ale i FFF se muselo oddychnout, že Djoker Rafu sejmul. Pro Fedex fans je dnešní Djokův postup důležitý proto, že se Rafan nepříblíží na dostřel dvou titulů k Rogerovi. Může se to přihodit na USO, ale to už je jiná věc, řešíme dnešek. Kdo-ví, jak by to dnes bylo s Rogerovým vedením, kdyby v roce 2011 nedošlo k fantastickému vzestupu Djokera.

Zítra očekávám, že většina zdejších FFF budou tlačit Kevina. Čest vyjímkám annah, Franky a dalším. Holt nevděk světem vládne :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:50Od: spaniel
Tak Nole taky nevyhral kvuli Rogerovi, ze jo :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:50Od: a.magerova
Jáááák nevděk světem vládne.... pomohli jsme vám do finále? Pomohli... :-P

Teď musíme chránit bilanci 8-3.... ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:52Od: Forehand
Rafu môže mrzieť, že si Djokovic svoj comeback neodložil o pár týžďnov neskôr. Alebo aspoň priaznivejší žreb z pohľadu nasadenia do rovnakej časti pavúka.

Na druhú stranu, Federer v rokoch 14 a 15 by WImbledon tiež pravdepodobne vyhral, ale narazil na Djokovica. Takže vzácna remíza.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:16Od: Kozoroh
Na jednu stranu je to pro Rafu pech, ale bezesporu letošní jízdou překročil očekávání. Že se tak blízko dostane k wimbledonskému titulu by po letech 2012-17 čekal jen málokdo.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:56Od: Stan_Borowitz
Kevina tlačit nebudu. Normálně bych netlačil ani Novaka, bylo by mi to celkem fuk, ale jelikož Novak napravil zaškobrtnutí Rogera... a taky kvůli tobě a tomu, co sis tady musel vyslechnout... a ještě kvůli tomu, jakou Novak prokázal odvahu s těma Srbama ve fotbale... takže Vamos, Novak!
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:35Od: Stan_Borowitz
Sorry, Chorvatama, samozřejmě... až teď mi to došlo...
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:52Od: Kozoroh
Taky mě mrzí, co si No1e od krajanů schytal...
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:20Od: annah
Potvrzuje to můj negativní vztah k tomu balkánskému národu. Srbové mi tím velikášstvím, nacionalismem a agresivitou vždycky připadali jako takoví Rusáci Balkánu. A ovlivnilo to i můj pohled na Djokera, i když on pravda nemůže za to, kde se narodil.
Zítra mu ovšem budu držet palce. Kevinovi ne, i když je to celkem sympaťák. Ale poslal nás přece domů..:-))) To se odpouští až časem... :-)
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:57Od: Labi
upřímně přeju to Djokovi, at je ta Tour zase o něco zajímavější...jo a taky nesnáším servismany, kteří mají tenisové umění poloviční a sít mají po kolena :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:10Od: Pe3k
Ve hře jsou velké a důležité rekordy, to ano, ale tebe zajímají více než že je tvůj kůň ve finále Wimbledonu... přitom řešit bys měl bilanci 12-17, potažmo 13-17. Novak slíbil že bude mít více titulů než Nadal.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:21Od: Kozoroh
Dnes ti spadl kámen ze srdce. U tebe konkrétně jsem si tím tak jistý, že bych kvůli tomu dal ruku do ohně! A neshořela by!!
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:40Od: steve79
Je rozdil 17 nebo 18 titulu.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:42Od: Herbert_Hoover
18 - 20 by bylo božských, ale ještě božštější by bylo porazit v takovém zápase největšího rivala
[ Reagovat ]
17.07.2018 16:10Od: turista
No jo, ale Rafafans nemusíte smutnit. Rafa vedl ještě v březnu 2017 nad Novakem v počtu vyhraných titulů v poměru 69:67 a v GS 14:12. Momentálně vede i po Novakově úspěchu v Anglii celkově 79:69,v GS 17:13 a v Masters dokonce 32:30. To není důvod k nespokojenosti včetně toho, že je světovou jedničkou.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:47Od: Pe3k
Zvláštní změna tématu...
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:45Od: Mayo
Kedy to slibil?
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:46Od: Mayo
Aj James chce byt naj v histórii a stále "iba" 3 tituly a fackovací panak Golden State.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:41Od: panzer.dragon
Ja budu rozhodne tlacit djokera! Dokazal dneska neco velikyho a titul si zaslouzi
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:58Od: MazanyHrac Re: Rafa vs Nole
Jako myslím, že by si Rafa letos poradil na W. i s RF, Noleho styl mu nesedí, resp. Nole je schopen eliminovat ty rotace a vysoký odskoky jak z fh, ale hlavně z bh, protože jednoruční bh je na to nejisty. Takže ve smyslu vyhraných gs může být Roger fakt rád. Stejně se mi ale ten rafovo styl strašně moc nelíbí
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:34Od: kubiik
Masakr zapas. Gratulace djokovi. Rafa mel sanci na brejk ale nevyuzil. Novak vetsinu odvratil jako roger perfektnim podanim...no a u tech co mel rafa sanci tak to zazdil sam pasivitou. Nakonec to novak potrestal pri slabsi chvilce nadala. Sere me to ale verim ze mu to rafa vrati nejlip v australii ????
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:38Od: Mayo
Rafa ho na GS už podľa mna neporazí.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:49Od: kubiik
Tak pokud to predpovidas tak tak su klidnej
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:32Od: Fandina Gratulkaaaaaaaa
Nolemu. Včera se mi jevil o chlup lepší, víc v pohodě a s přehledem, dneska se podívám až ze záznamu, ale mám radost, i když jsem původně tipovala Rafu. Gratulkaaaaaaaaa!!!
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:25Od: a.magerova Gratulace vítězi, čest poraženému.
Pěkný zápas.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:20Od: Mayo
Novak Serverovič
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:10Od: insanezy_
Mertl vyhrál Futures v Brně

Jan Mertl ve finále domácího turnaje Futures v Brně porazil 6-3 6-4 krajana Jirouška a získal svůj celkově 24. titul.

Gratulace Honzíkovi, super spiel. Djokovic by měl na antuce problémy.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:57Od: Kozoroh
Jsem plný emocí, tato situace je pro mně úplně jiná, než když No1e hrál jedno finále za druhým. Novak je po dvou letech ve finále GS, se skalpem svého nej rivala. Je to jedno z největších vítězství No1eho kariéry. Po těch dvou letech, co si Djokoland prožil, je tento triumf mimořádný!
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:03Od: Pe3k
Gratz, ale jásal bych až po finále.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:12Od: Kozoroh
Já vím, Djoka zítra čeká další těžká šichta. S Andersonem se No1e setkává poprvé od WCh 2015, kdy Djoker otočil z 0:2. Tehdy byl na vrcholu své výkonnosti, na druhou stranu však tehdy hráli na kurtu č. 1, který je rychlejší a víc vyhovuje servismanům než centr.
Zítra bude čelit silnějšímu servisu, než má Rafa, ale Kevin není tak psychicky odolný, jak Býk. Věřím, že Djok si vypracuje dostatek brejkových šancí a bude je proměňovat, líp než včera a dnes.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:37Od: Pe3k
Souhlasím. Ve finále ma Kevin lepší šanci proti Nolemu než by měl proti Nadalovi.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:42Od: Mayo
Tiež si myslím, že Djokovic je pre KA lepší super ako by bol El Matador. Každopádne napriek tomu neverím, že by si nechal utiecť po 2 rokoch takúto šancu na zisk GS. Tip: 3-1
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:44Od: Stan_Borowitz
Za mne 3:2 pro Kevina, který otočí z mečbolu a vyhraje 13:11 v pátém setu, aby se kruh uzavřel.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:46Od: Mayo
To by musel mat aké drogy aby vydržal treti 5 setak v rade.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:49Od: Stan_Borowitz
Tak obráceně, 3:2 pro Novaka, který otočí z mečbolu a vyhraje 13:11 v pátém setu. Aby se kruh uzavřel z druhé strany.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:46Od: a.magerova
Ale tak... mít proti sobě jedničku by Kevina svazovalo... takhle hraje finále s níže postaveným hráčem, co víc si může přát... :-))))
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:05Od: Forehand
Chápem. Pre mňa bolo RG17 tiež emotívnejšie, než USO18, alebo RG18. Až prehry človeka naučia vážiť si víťazstvá.

Bol to skvelý zápas ja dúfam, že na ďalší GS stret týchto dvoch legiend nebudeme musieť čakať ďalšie 3 roky.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:05Od: Forehand
USO17
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:23Od: Kozoroh
Popravdě řečeno, začínal jsem čelit pochybám, jestli se Novak zvedne, jestli si opět zahraje GS finále. Možná si tomu ty a další Rafafans čelili taky ve vztahu k Rafovi před dvěma lety, takže mě chápete. Po letošních krachech s Chungem, Ceccinatem, Kližanem a dalšími bych čekal, že letošek bude další ztracenou sezónou. Ale jak včerejší/dnešní gladiátorský souboj s Rafou ukázal, věci se mění k lepšímu.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:27Od: a.magerova
Přeji Ti TO... ;-)

Hele, nemohla jsem poznat Noleho otce, změnil účes a i přibral, že jo?
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:28Od: Mayo
Ťažko sa dalo očakávať, že by taký hrac ako Djokovic nemal vyhrať už žiaden veľký titul, bola to iba otázka času. Teraz začne stíhaciu jazdu za El Matadorom.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:56Od: Patik
Tá zatiahnutá strecha nikomu nič nepokazila..a nikomu ani neprilepšila.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:50Od: Kozoroh
Djoko je borec, ale Rafa taky. Rafa je opravdový gladiátor, má mé uznání a respekt. Jsou věci, které na něm nemusím, ale to jak bojuje, jak psychicky silný, to je hodné obdivu.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:02Od: Pe3k
Suhlas.
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:35Od: annah
Přesně tak. Je fakt nezdolný, čiší z něj nepřetržitě takové zaťaté odhodlání, že nad tím člověk musí žasnout. Jen kdyby přestal tak hekat... To je jak na zápasech WTA.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:50Od: raduz
Ač Nadalovi nepřeji nic dobrého,uznávám,že hrál i na trávě vynikajícía zároveŇ učelný tenis a prohrál velmi velmi těsně.Snad to nevyhraje Anderson!
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:49Od: Labi
Delpotro: "Rafa měl oproti ostatním vždycky něco navíc"
Djokovic: "Podržte mi pivo..."

Ne opravdu krásný zápas, rafa více tlačil hrál agresivněji ale Novak byl konzistentnější a počkal si na příležitost,

Co se týče Rafy, líto mi ho není vyhrál si RG a šanci má i na betonech, takže úspěchů má letos dost a ještě může přidat další.....na betonech však předpokládám, že Novak bude hrát hlavní roli a bojím se i o Rogera, nějak mu už prostě nevěřím, jako by ho ta jiskra z posledních 2 let zase opouštěla...
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:49Od: insanezy_
Djokovic 30 GS bude mít s touhle hrou, ručičky jak hrabičky ale dává rány jak z děla.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:47Od: Kozoroh Djoker-Rafa 6:4, 3:6, 7:6(9), 3:6, 10:8
Já mám tak obrovskou radost!!!
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:49Od: Patik
a zajtra môžem na EKG a kontrolu myokardu..ťažký zápas na srdce a psychiku.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:46Od: Pe3k
Nadal v top formě vs 70% Djokovic, dal se čekat vyrovnaný zápas.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:49Od: Franky
+ pomala travicka preschnuta
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:29Od: kubiik
S djokem souhlas ale nadal uz v zadne top forme neni.Hraje asi top vzhledem k veku ale rozhodne to neni zadna karierni top. Coz ale notorickej nadaluv hater jako ty neuzna. Ale ocekavam odpoved ve stylu ze nadaluv top je stejne fackovaci panak djokova topu.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:46Od: Forehand
Vedľa som zabudol zablahožeľať Djokolandu, takže gratulácia. Užite si, pre takéto zápasy sledujeme tenis a máme ho tak radi. Snáď ďalší 5-seťák vyhráme, sme na rade :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:02Od: Herbert_Hoover
Leda na antuce..
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:06Od: Forehand
Tak vzhľadom k tomu, že rozhodla "loptička" si myslím, že to môže byť úplne kľudne, kdekoľvek. A možno aj na antuke. A možno už žiaden 5-seťák nebude. Najčastejšie to sú 4-seťáky.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:16Od: Herbert_Hoover
Rafa už stěží takový výkon mimo antuku nezopakuje :) o to je smutnější, že ani takový výkon nestačil, těch smolných loptiček mimo antuku je v podobně vypjatých a dlouhých zápasech nějak moc, nezdá se ti? :) Djokerovi jsme měli co oplácet, nestalo se, je to frustrace. O to větší, že hrál parádně.
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:09Od: Forehand
Tak mimo RG je to na GS 2:4 po dnešku, ak dobre rátam...To mi príde vzhladom na mimoantukovu bilanciu mimo GS stále lichotivé. A osobne si myslim, ze Rafa nejaku vyhru mimo RG aj na RG pridá.

Preco si myslis, ze nezopakuje?...Takychto scenarov na Rafovu vykonnost uz bolo velmi vela, osobne si myslim, ze v piatom sete v medzihre boli rezervy a nebolo to tip top. Nadala drzal najma servis..
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:09Od: Forehand
Teda dokonca 3:4...
[ Reagovat ]
14.07.2018 19:33Od: Herbert_Hoover
Djoker se blíží své peak éře, pokud zvládne zítřejší finále, tak už bude poměrně blízko dosažení ztracené výkonnosti. Pokud se podíváme na záznam Rafy z dob, kdy Novak dosahoval takové či podobné úrovně, není to nic moc lichotivého, na GS mimo hlínu 1:4?
Rafovi letos přál los, umožnil mu vydatně živit naději v prvním týdnu a mohl nasát odhodlání a sebevědomí pro druhý týden. Pravděpodobnost, že mu bude los takto nakloněn i v dalších letech, je vrtkavá vzhledem k tomu, že čtyřikrát za sebou schytal v prvním týdnu hráče, který mu herně vyloženě neseděl. Jestliže je spíše tohle odchylka, je diskutabilní. Letošní příležitosti se zkrátka mělo využít. Novak ještě nebyl úplně v top formě zato Rafa měl parádní týden. Ano, souhlasím, pátý set byl ve velké míře o servisu, ale i v mezihře měl Rafa šance a pravděpodobně i díky ubývání mentálních i fyzických sil se několikrát na kurtu nerozhodl správně, to už se mi přestalo líbit a tušil jsem problémy. Ale kdyby nehrál Rafa top tenis, tak by to do pátého ani nedospělo.
Když pak metal Djoker esa na brejkboly či jimi odplavil dramatické stavy skóre, přivádělo mě to stále do většího a většího pesimismu. Po mentální stránce byl dnes Djoker železný muž, ačkoliv v jednu dobu vypadalo navenek, že se složí, vnitřně se tak nestalo. Zkrátka dnes nejsem optimistický, třeba za pár dní budu, každopádně Djoker je zpět a to není pro Rafu rozhodně mimo hlínu příjemné zjištění. Nehledě na to, že Djoker je až pomyslný vrchol ledovce..Rafa může narazit i s jinými mimo antuku.
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:03Od: Forehand
Áno, citit z teba pesimizmus :)..

Rafa to ma s Nolem 2:4 na GS mimo RG a 3:1 na RG.

Djokovic bol dnes presne ten Djokovic, ktory tu vyhral 3 Wimbledony. Pre mna je podstatne, ze obraz hry bol úplne iný ako v roku 2011, hralo sa pod strechou a na tráve a bolo to velmi tesné. Naozaj nevidim dovod na porazenecké reči...

S tym zrebom to je diskutabilne. Bol k nemu zreb priaznivy?..Mal delpa v Qf, Djoka v sf. Ze sa mu vyhol servisman v prvom tyzdni?...RF a ND sa nevyhol, mali tazsi zreb?..o rok koho vlastne moze dostat?.:Muller, Karlovic, Rosol uz nebudu hrat ani tenis, moznosti ako dostat niekoho podobneho vela neni..

Na harde ubudne priamych bodov, uz v NY to moze vyzerat inak..
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:08Od: spaniel
Pristi rok nemusi byt v Anglii nekolik tydnu sucha jako letos. Rekl bych, ze tento faktor hodne podcenujes.
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:19Od: Forehand
Minuly rok sucho nebolo.

Rafa hral velmi podobne, na to sa zabúda. Prve tri zápasy bez straty setu, akurat nehral svtrté kolo s Veselým, ale Mullerom..

Buduci rok moze byt trebars Nole, Roger a Delpo v jednej casti pavuka...
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:15Od: Forehand
Ta bilancia je od roku 2011 samozrejme...

Len dodam, ze neviem, ci si prave ty nepisal, ze Uso17 je posledným mimoantukovym titulom, na ktory moze Rafa siahnut...

Preslo par mesiacov a hral super tenis v australii a Londyne..Proste top 3 si ide vlastné tabulky, netreba hovorit "nikdy" z principu. Federer prehral dva W a USo s Nolem, aby potom vyhral 3GS a Nadal porazil vo finále GS. Vsetko je mozne, otvorene..
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:44Od: Herbert_Hoover
Roger prohrál 2 W a USO s Nolem, aby s ním pak prohrál ještě i AO, byť už to nebylo finále. :) Další grandslamy vyhrál, aniž by porazil svou tehdejší nemesis.
Já tím přeci neříkám, že se něco podobného nemůže podařit Rafovi, ale s comebackem Noleho je to méně pravděpodobné. Neříkám tím, že bude Rafa už dostávat od Novaka vždy nařezáno, ale to, že prohrál už tolik pětisetových bitev v posledních sezonách, není prostě optimistické. Ačkoliv hrál i neoddiskutovatelně skvělý tenis, tak v koncovce mu vždycky něco chybělo, aby zápas strhl na svou stranu. A to i s hráči druhého-třetího sledu. Tenis se hraje na tituly a ne na to, že hráč hrál někde skvělý tenis..prohrál? Prohrál. A po skvělém výkonu je to o dost hlubší rána pro fanoušky. Je tím řečeno pouze to, že hráč prohrál a nestačil ani veskrze heroický výkon. Co teprve, když nebude mít svůj den..a zub času pracuje. :) A nevím, jak tobě, ale mně porážka Delpa na USO 17 nedodává tolik optimismu, abych se nebál o Rafu mimo hlínu v nadcházejících sezonách. Na Delpa si Rafa začal věřit, mohl čerpat z ovlažujících výher. Vlastně jediná rána na solar v posledních letech od Delpa přišla v Riu. Nicméně ne na všechny si Rafa takhle věří, že ano. :)
[ Reagovat ]
15.07.2018 02:22Od: Forehand
Pozri, prehry s druhou, či treťou vlnou sú nateraz snáď zažehnané. Toto treba oddelit.. Rafa od príchodu Moyu stabilizoval svoju výkonnosť a zlepšil sa. Či može zakopnut niekedy pod vplyvom pribúdajúceho veku?..no moze. Rovnako ako Djokovic, jeho rovesnik..Ktory mimochodom 2roky s tou druhou vlnou prehraval..

Prehral 5-setak s Federerom, Djokovicom, do oboch nastupoval po vyhraných 5hod 5-setakov s Dimitrovom, Del Potrom..Pech...Prehry s druhou vlnou boli o výkonnosti.

Je treba si uvedomit, ze dnes hral na tráve, pod strechou. Myslis, ze by FFF alebo Nole fans robili vedu z 5-setovej prehry s Rafom na RG?..Kolkokrát sa k tomu vlastne dostali?...Boli by celkom vďačni..

Myslim, ze Rafa este nejaký ten rok odohrá, treba mu doverovat. Nevidim dovod po jednej vyhre slepo doverovat Nolemu a naopak odpisovat Rafu...Pokial to naberie dlhodobejší rozmer, potom si možeme robit starosti...
[ Reagovat ]
15.07.2018 06:48Od: Herbert_Hoover
Tak myslim si ze vedu Djokoland z prohry na RG delal..tam si to neoddiskutovatelne Djoker pokonil merou, jakou si to nepokonil Rafa v zadne petisetove bitce s nim anebo s RF. Zasahla vyssi instance, ktera nebyla pripravena, aby Rafa prohral na svem dominantnim turnaji. Ale proste to byla nehorazna hrubka v tom patem a souper se pak postupne rozlozil. Kdezto tyhle Rafovy prohry nabidly jen opravdu dva nebo tri udery ktere mohl zahrat jinak ale objektivne hral porad pomerne slusne, at uz ho drzel serve nebo vymeny..spise to bylo o tom, ze RF ci ND se bud zvedli a hrali famozni mice nebo minimalne ne a ne polevit. Novak je sice jen o rok mladsi, ale momentalne lapa po druhem dechu, kdezto Rafa ho uz lapl, muze byt ted na vrcholu a muze nasledovat propad. Vnimam jistou psychickou vyhodu u Djokera. Na druhou stranu uvidime..pokud by Kevin dneska vyhral, tak by to s tim psychickym boostem nemuselo byt tak dramaticke. Je den po prohre a bohuzel to zatim neumim videt optimisticky. Chce to cas a nejspise pripadne dobre vysledky na US Series.
[ Reagovat ]
14.07.2018 20:54Od: Herbert_Hoover
Los v prvním týdnu byl vyloženě luxusním. Fedex ani Nole nejsou odkázáni na los v prvním týdnu tak jako Rafa. Tak pořád by zůstávalo pár slušných servismanů, navíc někdo i z velkých ryb může ztratit ranking a třeba ho Rafa chytne dřív než v QF. Zkrátka je to nevyzpytatelné. Navíc počítáme s tím, že Rafa zahraje alespoň průměrně, ideálně jako letos, aby se zbytečně v prvním týdnu na kurtu nezdržoval. Nakonec se vážně může ukázat, že tahle šance byla poslední. Časem pak bude nejspíš nutno upravit kalendář a pochybuju, že si bude Rafa ukrajovat z antuky.
[ Reagovat ]
15.07.2018 02:31Od: Forehand
Matematicky je velmi malá sanca, ze Rafa dostane nenasadeného servismana..Koho vlastne, kto tam číha?...

S ostatných: Isner, Raonic, Cilic, Kyrgios..Do Qf alebo 4. Kola. Sanca 1:8 a dalsia sanca, ze sa do toho kola tito chlapi ani nedostanu.

Muller, Karlovic, Brown, Rosol..Rafa sam hovori, ze 2012 a 2013 nemal na W. ani jazdit, ze mal problem s kolemi a 2014 a 2017 s Kyrgiosom a Mullerom povazuje za "dobre prehry". S kyrgiosom mal setball na 2:1...Vlastne aj s Djokovicom :)

Rafa je na tráve trochu podcenovaný, tento rok to vylepsil, nehovorim, ze mal vyslovenu smolu, ale o nejakom extremnom stasti hovorit nemozeme. Snad si na neho raz sadne, aj tych prehraných TB uz bolo moc..
[ Reagovat ]
16.07.2018 13:01Od: turista
No pokud bude chtít dál vyhrávat tak bude muset Rafa i tu antuku trochu zredukovat.
[ Reagovat ]
14.07.2018 23:45Od: baggik
To teda nebyl ten Djokovič co tady vyhrál tři tituly. Ano lepší se, ale do optimalu ještě dost chybí. Djokovič v top formě byl naprosto komplexní hráč a zabíjel spoustu balonů, teď je pohybem na maximu, vrátí vše, ale hraje opatrněji.
[ Reagovat ]
16.07.2018 12:58Od: turista
Ano. Djokovič hraje opatrně.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:16Od: Herbert_Hoover
*stěží zopakuje
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:06Od: Kozoroh
Byl to grandiózní mač naších dvou borců. Nadal odehrál nejlepší W od finále 2011, překročil předturnajové prognózy.

Díky za gratulaci.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:43Od: Sonja
Díky! :)
Dnešní výhra pro Noleho znamená moc, ale bez titulu to není ono...Škoda, že tenhle zápas nebyl finále.
Zítra musí sebrat všechny zbytečky sil a nějak to urvat.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:49Od: Kozoroh
Tak budeme ho spolu tlačit :) My dva jsme se na TP minuli, takže tohle je naše první GS finále :-)
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:46Od: raduz
Jsem moc rád,že vyhrál Djokovič.Tušení mě nezklamalo.Ctvrtý set jsem neviděl,v pátém byl Djokovič přeci jen o něco lepší,hrál více aktivní tenis,což rozhodlo.Nadal však předvedl vynikající hru,založenou na téměř dokonalé obraně,když dokázal vytasit i famozní udery.Byl všal pod tlakem plochých uderů Djokoviče,které by na rychlé trávě měly ještě vyšší učinnost.Djokoviče mám nejraději z top tria jednoznačně a tudíž vítám jeho snad konstantní návrat,ketry snad okoření vítězstvím ve Wimbledonu i USO.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:45Od: Franky Gratulujem Djokovicovi
Dakujeme za pekny vysledok prial som to celemu DJokolandu najma Kozorohovi ktory nas podporoval cely cas kym sme museli zastupit Djoka vo vytierani Rafu a teraz si Djoko prebral zezlo spat :) Diky diky n.13 je blizko
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:45Od: Mayo
Presne som vedel ako to dopadne. Djokovic v takýchto dlhých tesných zápasoch v 5 setoch neprehrá nikdy. Aj keby sa hra ten set 3 hodiny, tak on proste neprehrá servis. Už to poznám, veľmi krutá prehra pre Rafu. Na druhej strane klobúk dole pred ním, že na tráve a ešte k tomu v hale dokázal takto držať krok. Nastáva opäť Dkokovicova dominancia, vyhra Wimby, USO, Áziu, TM....13 GS pekne. Je to veľký tenista.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:46Od: Franky
tie tvoje prognozy :D
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:55Od: Gogiska
uso vyhra rafa
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:00Od: Mayo
No to určite :D Kazdopadne nejaké SF ak by sa podarilo by bolo fajn
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:01Od: Pe3k
ROFL
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:04Od: Gogiska
no tak nie, vyhra ho fedex po 10tich rokoch, si spoko? :)
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:05Od: Pe3k
Yep ;)
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:04Od: blixa
Na husle ?
[ Reagovat ]
17.07.2018 17:32Od: Marduch
Rafa v současném fyzickém a herním rozpoložením JE pro mě největší favorit USO. Bez přípravy byl defakto pár míčků (resp. nejspíš jediný proměněný brejkbol) od GS titulu na trávě, kterou nesnáší.. A k tomu bychom ještě mohli spekulovat o situaci, kdyby se SF nehrálo pod střechou..
[ Reagovat ]
18.07.2018 00:31Od: Stan_Borowitz
Rozhodně jeden z největších, ale Novak je podle mne teď větší.
[ Reagovat ]
14.07.2018 17:39Od: Sonja
Mayo před zápasem: "Novak vyhraje 4.set 6:2"
Zápas skončí 10:8 v 5.setu.
Mayo po zápase: "Presne som vedel ako to dopadne."

Ty seš fakt srandista :))
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:06Od: Pe3k
Welcome back! A taky máš pravdu. Mayo ignored.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:09Od: Stan_Borowitz
To se nevylučuje. Přesně věděl, jak to dopadne, a záměrně uvedl špatný výsledek, aby na tom někdo nezbohatl.
[ Reagovat ]
14.07.2018 18:48Od: Mayo
Ja som neni srandista.
[ Reagovat ]
14.07.2018 16:41Od: SubOptikT
Krásný zápas. Djoko super!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist