Zverev na US Open proti Carreñovi dokonal obrat z 0-2 na sety a poprvé si zahraje finále grandslamů

  • US OPEN - Alexander Zverev byl v semifinálovém utkání proti Pablovi Carreñovi jasným favoritem, se semifinalistou ročníku 2017 však prohrával 0-2 na sety. Pak ale zabral, poprvé v kariéře dokázal takto nepříznivý stav otočit a po třech a půl hodinách zvítězil. Třiadvacetiletý Němec, který se stal nejmladším grandslamovým finalistou po deseti letech, ve svém premiérovém finále na grandslamech vyzve Dominica Thiema.
    11. 9., aktualizováno 12. 9. | Aktuality |  148 komentářů
    Alexander Zverev (© AFP)Alexander Zverev (© AFP) 
     

Alexander Zverev v předchozích sezonách sbíral úspěchy hlavně na turnajích ATP a na grandslamech se mu vůbec nedařilo prorazit. Letošní sezona je ale pro vítěze Turnaje mistrů, tří podniků Masters a majitele 11 turnajových trofejí naprosto odlišná. Zatímco na akcích ATP vyhrál jediný ze šesti zápasů, na grandslamech letos už dvakrát vylepšil své maximum.

Po semifinále na letošním Australian Open se 23letý Němec mezi nejlepší kvarteto dostal také na právě probíhajícím US Open, kde si postupně poradil s Kevinem Andersonem, Brandonem Nakashimou, Adrianem Mannarinem, Alejandrem Davidovichem Fokinou a Bornou Čoričem a dnes v boji o své premiérové grandslamové finále po obratu z 0-2 na sety zdolal 3-6 2-6 6-3 6-4 6-3 semifinalistu ročníku 2017 Pabla Carreña.

Zápas se pro něj přitom nevyvíjel vůbec dobře. Zvereva jako kdyby v první polovině utkání svazovala nervozita, německý favorit hrál bez energie a emocí, v úvodních dvou setech pětkrát ztratil podání a spáchal 36 nevynucených chyb.

Ve třetím setu to vypadalo, že z něj naopak nervozita spadla. Možná si řekl, že už nemá co ztratit a jeho herní pojev byl s mizérií, kterou předvedl v předchozí části zápasu, absolutně nesrovnatelný.

V dalším průběhu prvního semifinále, jež se na sociálních sítích setkalo kvůli nepříliš dobré kvalitě s kritikou, začal soupeře přehrávat. Sice ještě dvakrát přišel o servis, ovšem Carreñovi ho sebral pětkrát, mnohem lépe podával a zatímco v úvodních dvou setech měl poměr vítězných úderů a nevynucených chyb 25-36, v dalších sadách trefil 46 winnerů a udělal jen 21 chyb.

Zverev vůbec poprvé v kariéře (nyní bilance 1-8) dokázal otočit stav 0-2 na sety, což se v semifinále grandslamů naposledy podařilo Novakovi Djokovičovi proti Rogerovi Federerovi v roce 2011 právě na US Open. Potvrdil, že v poslední době pátý rozhodující set zvládá, v posledních 12 případech pojedenácté uspěl (kariérní bilance v pátých setech 14-6).

Rodák z Hamburku se stal prvním německým finalistou grandslamu po více než 17 letech (Rainer Schüttler, Australian Open 2003), prvním německým finalistou US Open dokonce po 26 letech (Michael Stich, 1994) a nejmladším grandslamovým finalistou přesně po deseti letech (Djokovič, US Open 2010).

"Jsem poprvé v grandslamovém finále, na ničem jiném teď nezáleží. Věděl jsem, že se musím herně zvednout. Nikdy předtím jsem stav 0-2 na sety neotočil, říkal jsem si, že hraju opravdu špatně a přitom jsem favorit. Jsem rád, že se mi to nakonec poprvé povedlo zrovna v semifinále grandslamu. Jsem teď velmi šťastný, ale ještě mě čeká jedna překážka," uvedl Zverev po postupu.

Carreño si zahrál semifinále grandslamů podruhé v kariéře a opět na US Open, kde v souboji o finále neuspěl ani před třemi lety proti Kevinovi Andersonovi. Postup Španěla mezi nejlepší kvarteto je určitě překvapením. Nutno říct, že měl i štěstí, jelikož v osmifinále čelil světové jedničce a největšímu favoritovi Djokovičovi (diskvalifikace). Díky semifinálové účasti na letošním US Open se vrátí do Top 20 žebříčku, konkrétně na 18. místo.

Zverev ve svém premiérovém finále na grandslamech v neděli narazí na Dominica Thiema. S nejlepším rakouským tenistou, jenž vyřadil loňského finalistu Daniila Medveděva, má mizernou bilanci 2-7 a prohrál s ním poslední tři souboje. Pokud by tentokrát uspěl, stal by se prvním německým grandslamovým šampionem od Australian Open 1996 (Boris Becker) a na US Open teprve druhým německým vítězem v historii (Boris Becker, 1989).

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 53.402.000 dolarů
páteční výsledky (11. 9. 2020)
• Dvouhra muži - semifinále •
A. Zverev (5-Něm.) - Carreño (20-Šp.) 3-6 2-6 6-3 6-4 6-3
Thiem (2-Rak.) - Medveděv (3-Rus.) 6-2 7-6(7) 7-6(5)
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (148)
12.09.2020 09:59Od: Pe3k Alexander Zverev - The Most Humble Tennis Player [ Reagovat ]
12.09.2020 10:52Od: Ondřej.Jirásek
to prostě nevymyslíš smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 06:05Od: Mayo
Busta riadny labil skoda. No nič treba poraziť ďalšieho Rusa Dominic smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:58Od: Ondřej.Jirásek
Zverev: Sunday is going to be extremely difficult no matter who I play of those guys.

But I'm looking forward to it. Yeah, I'm in the final of a Grand Slam. The two best players in the world are going to be playing on court.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 04:02Od: Davor1
:DDDDD
[ Reagovat ]
12.09.2020 04:12Od: Tomas_Smid_fan
wtfsmile?
[ Reagovat ]
12.09.2020 06:30Od: Elip13
To neřekl že nesmilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:29Od: annah
Jestli řekl, tak je teda trdlo. Současní dva nejlepší hráči světa momentálně trénují doma přece...
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:45Od: Mayo
Veru Big 2. Boh vie čo robí Roger. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:02Od: annah
Robí to samé. Současný čtvrtý nejlepší hráč. Celkově historicky GOAT. Trénuje...
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:37Od: Pe3k
Naopak, to je u něj zcela běžné smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:20Od: Kozoroh
https://media.tenor.com/images/8f6f40ca5b40b28cf856bd92585e79d3/tenor.gif
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:48Od: Blondie
Tak, po druhém setu to vzdávám.
Ať vyhraje ten lepší, o fousíček víc bych to přála Dominicovi - přece jen už byl ve finále vícekrát a je starší.
Užijte si to, fandové ;)
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:49Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:49Od: Smazaný účet
ja to iste,dudam ze rano neuvidim skrec Thiema,lebo nevyzeral dobre v TB s tym clenkom
[ Reagovat ]
12.09.2020 04:20Od: Tomas_Smid_fan
jj taky tak- 3.set je rébus, ale je to jen o jeden brejk. Dom nepotřebuje dlouhý zápas...
Jenže pokud vyhraje, čeká ho ve F Joker, teda aspoň Šáša to tvrdísmile Rafa to už asi zabalil.
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:27Od: Blondie
OMG, v 7:00 vstávám, ukončete už ten set :D
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:28Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:28Od: Tomas_Smid_fan
možnásmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:31Od: Blondie
Ale je to jiné pokoukání než u prvního zápasu ;) i pro dámské oko :D
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:35Od: Tomas_Smid_fan
Medvěd je další adept na DSQsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:35Od: Ondřej.Jirásek
co se tam stalo? chystal jsem si jídlo.
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:38Od: Smazaný účet
Medved dal out zo servisu ale lajnovy nezahlasil a Thiem zreturnoval a Medved dal do siete loptu a v tom case zahlasil aj challenge ale rozhodca mu to nechcel uznat lebo ze uz zahral loptu. (bol to out)
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:39Od: Ondřej.Jirásek
díky.
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:55Od: Tomas_Smid_fan
lajnoví v Americe, nic nového pod sluncemsmile
Jenom v předchozím zápase zahlásili min 3 baselines jako out a možná jich bylo víc...
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:58Od: Tomas_Smid_fan
ale pořadatelé to mají těžké - musí to vyvážit gendrově, rasově, věkově, s hendikepy...
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:03Od: Tomas_Smid_fan
Dom a Medvěd na scéně - tohle bude doufám jiný zápas a taktéž se šťastným koncem. Tady bych se se špatným smiřoval těžko.
Hurá, pojďme na souboj diametrálně odlišných stylů. Vlastně všechna semi zatím dopadla podle mého gusta. Snad tedy i to poslednísmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:45Od: Tomas_Smid_fan
Zajímavý, Zvíře teď tvrdí, že byly dneska jiné podmínky a zpomalily mu serve.
No, na druhou stranu - o zkratu v prvních 2setech se asi nerozpovídá...
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:48Od: Smazaný účet
nevravel ze mu to spomalilo servis,ale ze celkovo to bolo pomalsie oproti tomu ako sa hralo cez den.....co je divne,praveze by to malo but naopak ne
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:49Od: Tomas_Smid_fan
divný, překvapilo mě to. Ale třeba jen kecalsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:50Od: Tomas_Smid_fan
říkal, že díky podmínkám jeho serve nebyl tak účinný. Myslím, že jsem se nepřeslechl, ale je pozděsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:56Od: Smazaný účet
mozno som to prepocul ja teda,to je v podstate jedno,prekvapilo ma ze by to malo byt pomalsie,lebo tak som vedel ze vecer su vzdy rychlejsie podmienky
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:01Od: Fandina
Ale také se říká, že když je teplo, tak to víc lítá. A větší teplo je za sluníčka a ve dne.
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:02Od: Smazaný účet
kazdopadne som si isty ze od Thiema to bude lietat aj vecer
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:05Od: Tomas_Smid_fan
smile
A to má být měkčími míči nebo proč Fandino?
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:06Od: Fandina
To nevím.
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:10Od: Smazaný účet
Fandina dobre hovori,teraz vravel Mcnroe ze podmienky su pomale lebo je chladnejsie a malo by to vyhovovat Thiemovi ze ma viac casu si pripravit uder. Cize teplo=rychle/chladno=pomale
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:32Od: Tomas_Smid_fan
jj, s míči jsem měl pravdu, ale pak ještě můžou být ve hře výplety a povrch-
O těch míčích jen stručně zde:
https://tennisletics.com/tennis-blog/how-the-weather-impacts-a-tennis-match/

Due to the fact that tennis balls are hollow when the temperature rises the gas inside expands, causing the ball to bounce higher. In addition to this, a rise in temperature can cause the ball to skid across the surface meaning the game is played at a higher pace. Players with a strong forehand often prefer the warmer weather as they are able to make the most of the higher bounce and quicker surface.
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:42Od: Forehand
lol, že Carlos MOYA na TOMMYHO Haasa :)
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:41Od: Forehand
Aspon sme videli, akoby to dopadlo, keby vyhráva Busta s Djokovicom 1:0 na sety.

Akurát s tým rozdielom, že Novak by to otočil aj z 0:2 a stratou doublebreaku v treťom.
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:43Od: Tomas_Smid_fan
smile
jj a pátý by byl kanár
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:45Od: FulnekUltras
holt "morální policie" zaúřadovala - a přes to prý dneska vlak nejede smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:40Od: Fandina Gratulka
Šášovi, i když jsem moc přála Bustičkovi, tak jsem ani za stavu 2:0 nevěřila, že by Šáša nevyhrál. Od třetího setu byl lepší, útočnější. Bustička neměl šanci.
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:42Od: Tomas_Smid_fan
Busta by si k prohře zasloužil ještě facku.
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:44Od: Fandina
není důvod
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:46Od: Tomas_Smid_fan
za natahování zápasu ale hlavně za druhé nastřelení na síti rozhodněsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:47Od: Fandina
ale jdi ty brepto
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:48Od: Tomas_Smid_fan
vidělas ten moment?
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:50Od: Fandina
ne
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:54Od: Tomas_Smid_fan
byla to prasárna. Slušně řečeno, nebylo to fér. Nastřelil ho poprvé, oba byli na síti, moc místa tam nebylo a nevystřelil takovou ránu. Ale podruhé měl volný celý kurt a cíleně ho nastřelil skoro naplno. Zvíře se stihl jen natočit bokem a schytal to pod rameno. Bude tam mít slušné razítko. Aspoň že se na něj bude dívat rád...
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:55Od: Fandina
To je ale ošklivý Bustička. Doufám, že tam Šáša nic mít nebude.
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:42Od: FulnekUltras
normální očkování
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:32Od: brixner Sašo, jeť curva!!!
Todle musí dátsmile
Já mu snad začnu fanditsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:39Od: Tomas_Smid_fan
u mě už se stalo, ale spíš díky vývoji zápasu...
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:06Od: paddy
prognózy asi dopadnou přesně naopak

už nyní víme, že první zápas bude v pěti, pokud teda Busta v pátém neodstoupí po probíhajícím MTO
a Méďa třeba vyhraje ve třech

pojďme spát, nemá to cenu smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:56Od: Fandina
I kdybych se nekoukala a nevěděla jaké je skore, tak podle interakce komentáře Borise Beckera na německém Eurosportu poznám, komu se daří. Při komentování Zvereva zvýší hlas :-)).
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:56Od: Fandina
při komentování vedení Zvereva smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:50Od: spaniel
Toto USO je takova ochutnavka, co nas ceka az big 3 skonci. Dovi dopo smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:49Od: paddy
Alík po vzoru Rogera zkoušel tweener, ale bohužel to zatím nevychází, stejně jako s těmi GS tituly smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:46Od: Fandina
Zajímavé, že si tu kde kdo stěžuje na zápas, ale mně to až tak nevadí, mám tam jednoho většího a jednoho menšího oblíbence a tak se ráda dívám, jak hrají a jak se to vyvíjí a vyvine. Věřím Šášovi, ale víc to přeji Bustičkovi.
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:37Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:31Od: Smazaný účet
Samozrejme ze takyto extremne nudny zapas musi byt 5 setak len aby sa zdrzovalo co najviac pred predcasnym finale smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:28Od: Fandina
Šáša už začíná Bustičku přehrávat.
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:29Od: Fandina
Šáša přitvrdil a zpřesnil údery.
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:29Od: FulnekUltras
přitvrdil
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:12Od: paddy Alík vs Busík
Busík má zatím Alíka na krátkém vodítku smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:11Od: RF46
Tohle asi nedokoukam...neverim ale, ze Zverev nebyhraje, ikdyz hraje exkrement a bez zapalu.
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:06Od: farr WTF
Ne chce se mi zvracetsmile... TOHLE JE ATP GS tenis !!!??? Nevěřil jsem, že bych to mohl někdy prohlásit, ale zlaté WTA semifinals včera ta úroveň měla na holky (+ BLM nány a pivovarský válce) slušný parametry. Bez BiG 3 ATP půjde hodně dolů pokud se k Medvědovi a Thiemovi někdo nepřidá. Takéhle komparzy snad ani nemůžou myslet vážně na zisk GS smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:07Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:04Od: sojka1
ajeeje, takze jeste brejkovana, to nevydrzim... :-)
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:17Od: Vlk-v-trave
Zacina mi to pripominat navstevu kina, kdy se clovek spletl v programu a promitli mu tam nejaky intelektualni film pro narocneho divaka, kdy prvnich 30 min. se sotva drzi...aby neusnul, po hodine nevi co se sebou, tak se vrti na sedadle, tak to zkousi nejak dokoukat, kdyz uz tam sel, ale ke konci vubec nevi o cem to je,... tak vychazi z kina domu se smisenemi pocity s tim, ze nevi jestli magor je on sam nebo reziser se scenaristou...
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:21Od: sojka1
vyresim to jako jednou kino, kde jsem se prikryla kabatem a usnula spankem spravedlivych... :-))
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:22Od: FulnekUltras
Občan Havel ? smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:27Od: Vlk-v-trave
Vypada to, ze se Zverev snad chytl...ale spis se polozim i bez kabatu:)
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:55Od: Forehand
Tvl, Bustička vo finále.

Babka omladne o 10r od šťastia, kamsi na dvojcifernú hranicu.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:57Od: Fandina
Zverev to otočí.
[ Reagovat ]
12.09.2020 01:29Od: Tomas_Smid_fan
Zvíře to otočilo, ale hlavně ať už to zpátky neotočí Busta...
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:55Od: Blondie
Ale, že by se Saša vzpamatoval, respektive probudil?
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:51Od: RF46
Hlava dela rozdil. Zverev je tenisove-uderove OK, komplexni tenista ale neumi to prodat..pak ma vyhodu "tenisove" slabsi hrac s lepsi hlavou.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:48Od: farr
Úroveň pomalu pouťáku, fakt ta vrchní část pavouka těžce utrpěla coronou a rapl Jugoš tomu taky nepomohl.smile Můžou korunovat titulem po zápasu Medvěd vs Thiem. Finále už jen formalitka, tyhle dva komparzisty si namaže na chleba jak Daniil aj Dominik...
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:46Od: annah
Ted jsem si teprve všimla, ze on je ten Busticka docela hezkej chlápek. :-)
Zatím ukazuje, proč privadel k zuřivosti i toho Djokovice.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:51Od: spaniel
Fakt? Mne se zda nosatej.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:55Od: Fandina
Nos vadí u holky, u Bustičky ne.
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:04Od: darek.vrana
Ale pozor, je to tvůj příbuznýsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:11Od: Fandina
Jak to? O tom nic nevím.
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:12Od: RF46
Ja mam rad holky s vyraznym nosem, urcite to nevadi :)
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:13Od: darek.vrana
Párkrát jsi tu psala, že vypadá jako tvůj příbuzný, jestli se nepletu...smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:17Od: Fandina
Máš pravdu, už mi to došlo. Jj je to takový typ. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:05Od: brixner
Že jo, takovej pátrák bych teda nechtělsmile

Ale zase se u nás říká "Podle nosu poznáš kosu!"
smilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:52Od: RF46
Ja bych furt bral tu rozhodci :)
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:19Od: FulnekUltras
vychutnám si raději vedle Chris a Evonne smile smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:21Od: FulnekUltras
ten Bill mi taky pořád musí viset za prdelí smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 00:19Od: Anonym
vychutnám si raději vedle Chris a Evonne smile smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:46Od: spaniel
Ucast Busty ve finale jen ukazuje bidu tohoto GS...
Oba jsou labilni, ten kdo chce vic a je trochu pod tlakem, kazi. Vetsinu setu Zverev, jak ma Busta ukoncit a je tlak trochu na nem, tak zas on. Ale Zverev mu vzdy pomuze se z toho vyhrabat jeste vetsi labilitou. Hruza.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:53Od: RF46
Jo, asi jo. Sasa by potreboval divaky, tyhle "hvezdy" potrebuji kulisu.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:54Od: Davor1
Toto sa dalo ale presne čakať, Busta absolútne nie je hráč do hardového GS finále, aj keď sa tam zrejme dostane, a Zverev hrá rovnakú biedu celý turnaj, ako aj niekoľko posledných rokov, na ten jeho tenis sa nedá pozerať, u neho už neverím, že ešte dokáže niečo viac, ako to semifinále GS.

Škoda, že si týchto dvoch "sparingov" nerozdelili do semi Medveď s Thiemom, takto je jasné predčasné finále už dnes.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:45Od: zde73
Vyhrň tričko nikdy GS nevyhraje????????
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:45Od: RF46
Je to nuda, tomu pomuze jedina diskvalifikacka smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:42Od: brixner Ten rusák mi vadí čím dál méně...
Příjde mi, že pomalu dospívá, přeji mu vyhrát!
Bábinko, Bustička dostane před buchtičku, ale to už víš, že josmilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:43Od: Fandina
Bustička má buchtičku doma, ale jinak ano, další tři sety věřím Šášovi.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:45Od: Fandina
Šáša je super. Já ho mám už dlouho mezi oblíbenci. smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:38Od: Vlk-v-trave
Prvni opravdu podareny ServGem Zvereva tohoto zapasu:) No bylo na case, tak snad se uz probudil, a zacne to byt zajimave.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:37Od: Vlk-v-trave
Klasika Pablo nezavira set.:)
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:36Od: RF46
Je spravne cas nasypat na Sasu? smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:32Od: Vlk-v-trave
Boli z tech autu oci. Pablo si zahraje finale:) Nevim, co by se muselo stat, aby se to Zvire vzpamatovalo.

(snad tento vpis...D)
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:34Od: RF46
Kvalita je na jeho strane ale ukazal z toho 5procent...
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:29Od: RF46
Sasu muze nastartovat rozhodci...kdyz sunda triko..ehmsmile
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:30Od: Vlk-v-trave
Pred chvili jsem chtel napsat, ze zatim nejzajimavejsim aspektem zapasu je ta pani na empajru:D
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:31Od: Fandina
Třeba ho rozptyluje, proto hraje tak nijak.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:33Od: RF46
Asi jo, je takovej zatuhnutej..potrebuje zvadnout a uvolnit se:)
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:19Od: sojka1
moc me to nebavi, Sasa zatim na hadry, ale vsechna cest Bustickovi......
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:21Od: Vlk-v-trave
Mel koupenou letenku na sobotu rano, protoze mel puvodne hrat s Djokovicem. Tak mu je blbe prebookovavat...
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:24Od: Fandina
Je to bez emocí a Šáša je úplně mimo.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:27Od: RF46
presne, jako loutka. Ale i bez divaku se to muze otocit...Busta ma i stesti na returnu...
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:29Od: Vlk-v-trave
Souhlas, moc mu to nejde. Je to skoda. Bylo by dobre videt, aspon trosku souboj:)
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:24Od: Tomas_Smid_fan
tak ona hitparáda UF moc zábavná nenísmile
Na druhou stranu Busta hraje solidně. Jenže Zvíře na něj netlačí.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:27Od: sojka1
to rozhodne ne... i ta cara ted hrozne opatrna....
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:19Od: Fandina
Šáša bude muset přitvrdit, žádné výměny, jinak Bustičku nedá.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:14Od: zde73
Doufám že růžový trenýrek prohraje!????????????
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:09Od: Forehand
Zverev hrá proste rovnaký level ako hrá celý turnaj. Je to slabé, nedôrazné a do SF sa prehrýzol cez zle hrajúcich súperov.

Shapovalov mal super formu, jeho QF som nevidel, ale je vidieť, že Pablo musel hrať dobre, ked vyhral a dokazuje to aj dnes.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:09Od: Ondřej.Jirásek
Zverevovi ta taktika z předchozích zápasů jen přehazovat síť dneska vůbec nevychází, Pablo je až moc solidní, nechápu, že mu ještě nedocvaklo, že by měl přitvrdit.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:14Od: Tomas_Smid_fan
Zvíře se probudí, ale otázka kdy a jestli to nebude pozdě. To není až tak o hře, ale o nervech - těch DF ...
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:27Od: Vlk-v-trave
No on i chce :D
Ale lita mu to za lajny...tak zase se vraci do pinkacky, pak zkusi pritvrdit, a zase za lajny...je mimo...:)
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:06Od: Smazaný účet
hlavne nech to neni 5 setak preboha,chcem si pozriet Thiema,ale nie o 3 rano
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:05Od: annah
Je mi celkem jedno, kdo vyhraje, ale Busta je takový nenápadný sympaťák, tak spíš přeju finále jemu.... Ale tipuju, že to nakonec urve Zverev.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:01Od: Tomas_Smid_fan
SF GS bez diváků fakt divné. Na chvíli jsem zapomněl, že to tak bude a vystřízlivění z očekávané atmosféry nic mocsmile
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:48Od: Tomas_Smid_fan
Zvíře zabloudilo v lese. Možná se najde až na druhé pasece...
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:47Od: Blondie
Tak co, doservíruje?
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:44Od: Blondie
Tak komu fandíte? :)
Já Španělovi.
Nějak mi přijde, že Zverev potřebuje ještě trošku dospět a nějaký odklad GS finále mu jen prospěje.
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:53Od: Nenela
Fandim taky Spanelovi. Zverev se chova jak hovadko, ano, at jeste trochu dospeje.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:09Od: sojka1
Bustickovi... :-)
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:43Od: Forehand
Keď sa pozerám na Bustu, nemôžem si pomôcť. Ale ten hráč je veľmi podceňovaný. Samozrejme to nie je žiadny hiter, ani ťahák, kvoli ktorému sa stoja rady pri pokladni na lístky.

On je však veľmi solídny, vie, čo má hrať, je trpezlivý, poctivý, má dobrý pohyb aj dlžku oboch základných úderov. Navyše, ak platí, že si tak silný, jak silnú máš svoju slabinu, Busta je v tomto smere špičkový, pretože sa nedá len tak pretlačiť, cez nejaký papierový BH Berretiniho, napr.

Dokonca si viem predstaviť, že vyhrá USO, ak tam stretne Thiema.
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:45Od: Ondřej.Jirásek
smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:46Od: Tomas_Smid_fan
až na tu poslední větu celkem souhlas, i když bych Bustu zase nepřeceňoval, protože výsledkově svoji hru neprodávásmile
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:57Od: Forehand
Výsledkovo má za sebou dve SF Grandslamu.

To je viac ako napríklad Goffin, ktorý je vo všeobecnosti považovaný za lepšieho hráča a má maximum QF.

Dimitrov a Nishikori, ktorý sú v pohľade verejnosti snád o dve triedy vyššie majú len 3x SF.
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:02Od: Marduch
Ja te varoval. Noc je dlouha smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 23:12Od: Tomas_Smid_fan
Grigor byl talent, ale možná díky zranění a osobním věcem se postupně vytratil a když už měl šanci, zradily ho ve velkém zápase nervy. David jakbysmet a létající Kei se svým krásným ženským tenisem do třetice těch, co nemají hlavu na velké zápasy...
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:57Od: Vlk-v-trave Re: USO cesta turnajem Busty
1. kolo: Uchiyama (petisetak)
2. kolo: Krueger (v suchem)
3. kolo: Berankis (v suchem)
4. kolo: Djokovic (diskvalifikace)
QF: Shapovalov (petisetak)

Jako jelito to rozhodne neni, ale zase neni ted schopny zavrit set se Zverevem, ktery se tam trochu ztraci na tom kurtu.... Denis to dost zvoral, trosku tomu pomohl. Prvni tri kola mel opravdu dobry los, a s Djokem i stesti... Rozhodne tlacim Pabla, ale drzel bych to vic pri zemi, Agut ma podle mne ty kvality vetsi. Hlavne dokaze ten set zavrit na svem servu, Pablovi se stavaji tyhle minely jak pred chvili casto. Az tolik konzistentni jak trebas Agut neni, ale jinak ok, co pises, celkem plus minus souhlas. Thiem i Meda jsou podle mne rozhodne kvalitnejsi hraci:)

V finale bych ho i radeji videl nez Sasu...:)
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:36Od: Vlk-v-trave Busta x Zverev
tak jestli tihle dva zvladnout odehrat zapas do chvile nez v Evrope zacne svitat, tak to bude uspech:D Ti klidne mohli zacit uz hrat v 18:00 evropskeho casu.
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:39Od: Vlk-v-trave
Skvele Saso, vypada, ze bys to mohl urychlit:) Jeste par vyhozu...a mozna to do 4 hodin zmaknou.
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:31Od: Mayo
Vamos Busta. Kto vie či krajana sleduje aj Býk. smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:35Od: RF46
zanech narazek na homosexualitu..smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:39Od: Forehand
Sleduje isto. Rafa je športovec telom i dušou. Sleduje aj reprízu z MS šípky, keď nič iné nie je.

Na SF Grandslamu ho isto netreba prehovárať.
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:03Od: RF46
Zverev v max. 4 a Medvidek v 5ti smile
[ Reagovat ]
11.09.2020 21:57Od: Fandina
Předpokládám výhru Šáši, přeji si výhru Bustičky.
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:43Od: Tomas_Smid_fan
zdravím! zrovna jsem si říkal, že to asi bude dilemasmile A SF na GS se nepřihodí každý den, rok...
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:57Od: Nenela
Jako nic proti tobe fakt nemam, ale slovo Šáša je dost hrozny. Busticka taky ulet, ale tak nejak to jde. Ale Šáša.... ??
[ Reagovat ]
11.09.2020 22:58Od: Fandina
Šáša je hezké a Bustička je zdrobnělina od Busta. Co se ti na tom nelíbí????????
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist