12. den na US Open: Hlaváčková bude hrát o titul z mixu a o finále čtyřhry žen

6. 9. 2013, 12:30
Previews 231
Na US Open se dnes rozhodne o finalistkách ženské dvouhry, většinu českých fanoušků ale budou zajímat méně sledovaný debly. Andrea Hlaváčková totiž bude nejprve po boku Bělorusa Mirného usilovat o první titul ze smíšené čtyřhry a večer pak s Lucií Hradeckou vyzvou v boji o finále čtyřhry žen domácí hvězdy Serenu a Venus Williamsovy.
Kurt Arthura Ashe

Andrea Hlaváčková ve smíšené čtyřhře nikdy nebyla dál než ve čtvrtfinále, dnes na US Open si však zahraje o titul. Se zkušeným Bělorusem Maxem Mirným, který má už tři grandslamové tituly z mixu a dalších šest ze čtyřhry mužů, se utkají s nenasazeným americko-mexickým duem Abigail Spearsová a Santiago González.

Večer pak sedmadvacetiletá Hlaváčková nastoupí znovu na kurt Arthura Ashe, na kterém budou s Lucií Hradeckou usilovat o zopakování loňského finále. České tenistky, které mají zatím jeden grandslamový titul (Roland Garros 2011) budou o své celkově čtvrté grandslamové finále usilovat proti domácím favoritkám Sereně a Venus Williamsovým. Zkušené Američanky jsou sice nenasazené, nicméně společně vyhrály už 13 grandslamů a včera smetly světové jedničky Erraniovou s Vinciovou.

Duo H+H ještě sestry Williamsovy neporazilo. Češky z pěti vzájemných duelů uhrály jen jeden set, loni s Američankami padly ve finále Wimbledonu i olympijských her.

Mezi deblovými zápasy se rozhodne o finalistkách dvouhry žen a stejně jako před rokem si to v sobotu mohou o titul rozdat Serena Williamsová a Viktoria Azarenková.

Jednatřicetiletá Američanka se utká s Na Li, která je v semifinále US Open poprvé. Světová jednička s Číňankou z devíti vzájemných duelů prohrála jen jednou. 

Běloruska Azarenková bude čelit nenasazené Italce Flavii Pennettaové, která je vůbec poprvé v semifinále grandslamového turnaje. Bilanci vzájemných zápasů mají vyrovnanou 1-1, když Azarenková vyhrála před třemi lety na antuce ve Stuttgartu a Pennettaová předloni uspěla na tvrdém povrchu v Dubaji.

Závěrečná kola už čekají také na české juniorky. Kateřina Siniaková bude nejprve usilovat o semifinále ve dvouhře, společně s Barborou Krejčíkovou pak budou bojovat o deblové finále.

- PROGRAM 12. DNE NA US OPEN -
(pátek, 06. 09. 2013)

Kurt Arthura Ashe (začátek v 18:30 SELČ):
Hlaváčková/Mirnyj (7-ČR/Běl.) - Spearsová/González (USA/Mex.)
Azarenková (2-Běl.) - Pennettaová (It.)
od 21:45
S. Williamsová (1-USA) - Na Li (5-Čína)
Hlaváčková/Hradecká (5-ČR) - S.Williamsová/V.Williamsová (USA)

Kurt č. 8 (17:00):
3. zápas Krejčíková/Siniaková (1-ČR) - Mertensová/Soyluová (4-Bel./Tur.)

Kurt č. 11 (17:00):
1. zápas Siniaková (3-ČR) - Hibiová (11-Jap.)

Kompletní program 12. dne na US Open najdete na webu usopen.org

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

231
Přidat komentář
smazaný uživatel
Myslíš jako Rafa? No něco na tom možná bude, ale Nadalovo zlepšení je ještě větší.
Reagovat
LukasH
Docela zklamání. První set jednoznačnej, ale ani ne proto, že by Serena hrála excelentně, spíš Nalina hrála úplně nemožně. Ve druhým pár zvratů, ale až na výjimky se spíš jednalo o chyby.
Serena dneska nijak suverénní - podle skóre sice jo, ale žádný moc údery dneska nepředvedla. Vracela spíš do půlky kurtu a Li kazila.
Zvedla se v předposledním a posledním gamu, kdy už bylo pozdě. Jinak na Sereně bylo vidět, že toho má dost a vůbec mi dneska přišla taková bez energie. A to má před sebou ještě čtyřhru a v případě výhry i zejtra. Trochu se bojim, aby v neděli neodpadla.
Vika sice taky poslední zápasy nepředváděla excelentní tenis, ale na Serenu bude vyhecovaná.
Reagovat
smazaný uživatel
Celkově tu ale Serenu někteří až moc přeceňují, vyhrává skoro všechno, protože nemá konkurenci jakou byly Henin a Clijsters. To se to pak vyhrává a drtí.
Reagovat
dadaft
jenže teď hraje ještě mnohem líp, než hrávala tehdy - je skutečně na vrcholu.
Reagovat
smazaný uživatel
No přiznám se, že jsem nečekal, že bude Na stejně bezradná jako Navarro, na to nemá cenu se koukat. A finále možná nebude o tolik jiný. Dnešek o ničem, tak snad to zítra Rafa a Standa napraví, come on pánové!
Reagovat
Sonja
Reagovat
Reti64
1. set 4/9 - 1/12...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pro mě vrchol dneška!!
Doufám, že předvedou co je v nich a bude to skvělý tenis! :-))
Reagovat
dadaft
podle prvního gemu to vypadá na vraždění neviňátek...
Reagovat
smazaný uživatel
:))) typická Serena. Ten Šíma má ale komentáře někdy...:)
Reagovat
dadaft
nejšílenější je, že Li Na je špičkově vytrénovaná sportovkyně, má vynikající pohyb, obrovskou výdrž......................
................ ................ .............. .... ale vedle Sereny vypadá jako nedochůdče...
Serena je mašina.
Reagovat
MarcelPersch
Na druhou stranu musim rict, ze je dobre, ze Serena dostala takovou tezkou souperku po predeslych lehcich zapasech. Aspon bude dobre proverena.
Reagovat
dadaft
tohle je prohrané už v šatně.................
Reagovat
dadaft
navíc Li Na nemá v ruce dost síly, aby ukočírovala pokusy o forhendové topspiny. ((
potřebovala by Samanthinu pracku................
Reagovat
smazaný uživatel
5:0..
Zatím teda nic moc..
Reagovat
MarcelPersch
Kdyz kanara, tak doufam, ze jen 1. Pak je jasny, proc spousta ostatnich hracek nema Serenu rada :(

Serena hraje podobne, ale hodne zlepsila servis od Cincy. Aspon se snad rozehraje.
Reagovat
dadaft
spíš nic, než moc. ((
Reagovat
dadaft
Li Na je naprosto v p.deli.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kanár jsem teda nečekal..
Li se zatím strašně vyhazuje..
Nalinko, když už dáš dobrý 1. servis a Serena to vrací v potu tváře, tak ty míče zabíjej a ne vyhazuj!! OK?! Tak podme do 2. setu!
Serena nemusí hrát nic extra zatím..
Reagovat
Sonja
http://www.tenisovysvet.sk/clanok/2366/v-pekingu-suboj-pohlavi-li-vs-djokovic

Jůůůů:-)))))
Reagovat
LukasH
Tak Vika opět ve finále. Teď je na řadě Serenina odveta!!!
Reagovat
Sonja
A co jí Nalinka provedla?:-(
Reagovat
LukasH
Já už myslím dopředu.
Reagovat
Sonja
Tak to je od tebe nehezký. Každopádně odveta by byla, kdyby Vika porazila ji, protože loni to dopadlo naopak.
Reagovat
dadaft
asi myslí za poslední zápas.
Reagovat
LukasH
Odvetu za Cincy.
Reagovat
Sonja
Já vím, jak to myslí...ale tohle je GS, to je přece o něčem jinym:-))
Reagovat
MarcelPersch
uvidime po zapase Serena - Na Li , tam se ukaze, kdo by mohl vyhrat ve finale.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jdeme tlačit Serenu - i když kdyby to byla jiná hráčka, fandím Nalince... já už občas ani nevím, komu mám vlastně fandit, když se mi takhle sejdou sympaťačky :)
Reagovat
LukasH
Jojo. Vím, že Vika má asi jako jediná proti Sereně zbraně. Pokud s ní ale bude hrát (neříkám tedy radši, že jistě, když Serena ještě nepostoupila), bude muset svojí hru o hodně zlepšit, protože na rozdíl od Cincy teď hraje Serena skvěla, zatímco Vika moc ne (na svoje poměry). I když proti Sereně je schopná se vyburcovat.
Reagovat
LukasH
Tak Nalina by musela hrát excelentně, aby Serenu porazila a Serena ne úplně ve formě. Je to lehký. Fandi tý, která bude hrát líp.:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne ne, sice je to těžký, ale prostě fandím Sereně, jednou jsem to řekla, tak to platí :))
Reagovat
Sonja
Tady se shodneme- Vika musí jít s výkonem o 100% nahoru...hlavně být dominantnější na servisu, protože Serena (pokud postoupí) bude každou šanci trestat a sama jich na oplátku určitě moc nenabídne...
Reagovat
dadaft
zajímavý zápas, líbilo.

P.S. právě vrcholí zápas ČR - Polsko na ME volejbalu žen.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm.. jen teda se Šímou nesouhlasím, že z Viky se může stát jedna z nejoblíbenějších tenistek na okruhu...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky nesouhlasím.. Myslím, že Vika je už na okruhu už dost dlouho, aby se stala oblíbená.. Neříkám, že je nenáviděná, ale oblíbená taky zrovna ne.. :-)) Něco mezi..
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, ale já jako zaujatá nejsem objektivní :)) Myslím, že oblíbená hráčka mezi ostatními je Petra, ne proto, že jí fandím, ale vyplývá to z různých rozhovorů :)
Reagovat
slacker
Oblibena pro svoji dobrocinnost, rozdava skalpy hracky TOP10 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
teda ty jsi fakt plnej jedu, bys měl jít na odběr :))))))
Reagovat
Sonja
Vikooo:-) Dneska to teda nebyla žádná hitparáda. Pochválila bych jen return, všechno ostatní umíš daleko líp! Naštěstí ale ani Flavia dnes nehrála tak dominantně jako v minulých zápasech...

No, takže gratulace vítězce a poražené semifinalistce velké uznání- do semifinále neztratila set, a to hrála proti Saře, Svetlaně, Simoně, Robertě...bravo.
Reagovat
Sonja
Vika 15/25 (většina chyb- 18 napáchána v 1.setu)
Flavia 19/23
Reagovat
slacker
S takovym ubohym servisem se vyhrat asi nedalo
Reagovat
kada.tom
Super, finále se počítá :-)
Teď už není co ztratit (pokud se nestane zázrak a Serena nepadne s Li Na - a že bych si to přál) :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak řekl bych, že když postoupí Li Na, tak Vika stejně bude mít co dělat.. :-)) Viz. AO 2013!
Reagovat
smazaný uživatel
:-(
Reagovat
smazaný uživatel
a je to v zádeli... škoda, tak gratulka Vice a doufám, že ji Serena (věřím, že dnes vyhraje) pořádně vyškolí :)
Reagovat
MarcelPersch
Tak ted pojd Sereno!
Reagovat
smazaný uživatel
To už vypadá zle.. 1:4..
1. servis Flavie si asi udělal vycházku mimo New York a ne a ne přijít..
Reagovat
dadaft
není to 1:5, ale 2:4!!!
teď je třeba zabrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Měla by, ale ne to Vice usnadňovat...
Reagovat
MarcelPersch
Tak to bude 6:2 misto 6:1.
Reagovat
dadaft
chjo.
Reagovat
slacker
Flavio co to jeeeee, nejsi prece Petra
Reagovat
smazaný uživatel
2:5..
Dva celkem jednoduché forhendy vyhodila, ale naděje umírá poslední né? Hlavně ten první jí asi bude strašit ze spaní, jestli prohraje teda..
Reagovat
kada.tom
Vika už jí drtí ... pojď do finále, holka, pojď :-)
Reagovat
MarcelPersch
Ach jo, asi jsem od toho cekal moc, snad bude 2. zapas lepsi.

Stejne se mi ale zda, ze nehraje Aza tak dobre jako loni.
Reagovat
Sonja
Taky mi přijde, že loni to bylo lepší...a (při vší úctě k Dance nebo Flavii) byly to i atraktivnější zápasy- Sam, Maria, Serena...tohle trio za sebou jdoucích skvělých zápasů, to bylo něco.
Reagovat
dadaft
ajaj, 1:3, a Vika začíná hodně tlačit na pilu.
Reagovat
dadaft
1:4.
pořád věřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Mr.Pink by asi měl uvažovat o změně nicku :)))))))
Reagovat
Reti64
hraje zítra v 18:OO hod.
Reagovat
Reti64
http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/schedule19.html
Reagovat
smazaný uživatel
Tak 1. set v háji, ale ono to půjde, ne že ne! :D
Come on Flavia!!!
Reagovat
kada.tom
Zaplať pánbůh, že to Vika doservírovala!
Snad se uklidní a s Italkou zamete :-)
Reagovat
dadaft
uuuuFFFFFFFFFFFF.........................
nevadí Flavčo.
ještě není konec!
Reagovat
Sonja
Reagovat
slacker
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Reagovat
slacker
To je drama ten posledni game
Reagovat
LukasH
Vika neudrží servis. Tohle by Serena tvrdě trestala.
Reagovat
Sonja
Jo, taky mě to zneklidňuje...
Reagovat
Fandina
V Cincinatti před dvěma týdny také několikrát neudržela servis a nakonec nad Serenou vyhrála. A zjara porazila Serenu v Dauhá. Na tvrdém povrchu jí letos porazila dvakrát a v Římě na antuce vyhrála Serena.
Reagovat
slacker
Festival prohranych servisu :-) A nevyhodu podani ten bude mit zase Vika
Reagovat
slacker
Forza Flavia forza
Reagovat
dadaft
!!!!! come on Flavia !!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Vika by se mohla trochu uklidnit a přestat nám tam Flavii honit že jo? :)
Reagovat
dadaft
Flavia tuhle úroveň udrží i tři sety, a dokonce umí hrát i lépe.
tohle by mohlo klapnout. ))))))))))))
Reagovat
dadaft
ještě špetičku prvních servisů prosím.
Reagovat
smazaný uživatel
Flavia by se měla uklidnit a Viktorka přestat tak ječet, když něco zkazí :))
Reagovat
dadaft
má to GÁÁÁDY. ))
Reagovat
dadaft
GRÁÁÁDY samozřejmě. ))))))))
Reagovat
dadaft
Vika to nechce.
ber Flavio!!!!
Reagovat
Sonja
Já se těm jejím výjekům vůbec nedivím...pravděpodobně by mi to taky nedalo, kdybych takhle kazila:-/
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, jen že má děsnou fistuli...tím jak ji nesleduju, tak to u ní moc neznám :)
Reagovat
Mr.Pink
TIP 2:1 Pennetta
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně správnej tip, na kterém se s tebou shodnu :))
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že se dneska netrefíš! :D

Já tipuju 2:1 pro Viku, ale byl bych radši, kdyby vyhrála ve dvou setech... :)
Reagovat
Sonja
Škoda, že ses víckrát netrefil, abys mi mohl nahnat strach...:-)))
Davaj, Viko!
Reagovat
smazaný uživatel
No angličtina Andrejke moc nejde:DDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
co říkala? Mně nejde zvuk :-)
Reagovat
PetaM
Ježiši. Vika jde na hřiště, tak jsi vylezl ze svého kutlochu. Za co Bože ...
Reagovat
smazaný uživatel
a šak nič zle som nenapísal
v pohode
Reagovat
Fandina
Úžasné, velká gratulace Andrejce s Mirniyim, výborná hra, gratulace velikánská. Nádhera. Šikulové, šikulové. Supeeeeeeeer!!!
Reagovat
kada.tom
Gratulace Maxovi i Andy :-))
Reagovat
PetaM
Je to krásné :) Gratulace Maxovi a Andy :) Bylo to hodně vybojované. Jak proti dobrému páru, tak proti očividné nervozitě :) :) Ještě jednou Gratulace! Snad to Andy nakopne, a třeba získá i s Luckou GS v deblu :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes to bude velký oříšek, ale třeba to klapne :-) Háčka, POJĎTE!!
Reagovat
PetaM
Bude to velký oříšek, ale snad svede Serena velkou bitvu s Na a debl vypustí :D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
V kolik odhaduješ, že se tak bude hrát? Jestli počkat, nebo jít spát.. :-) Ale myslím, že Serena debl nevypustí..
Reagovat
PetaM
Bude se hrát pozdě ... Ale já to vydržím :D Protože jestli to Serena nevypustí, uvidíme Háčka na US Open 2013 naposledy ... :( :(
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu optimismu.. :-) Já se obávám, že to nevydržím.. ale budu na holky ve spaní myslet.. :-)
Reagovat
PetaM
Pokud začnou nějak kolem 2, tak ok. Pak už bych to asi zabalil no :(
Reagovat
Sonja
A jde se na to:-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Victoria by mala určite vyhrať
lebo Penetta vo finale to by bolo cele zle

a Na Li ma veľku šancu vyhrať
no uvidime
Reagovat
Sonja
Jestli se Flavia dostane do finále, tak si tam zaslouží být...já si samozřejmě přeju, aby postoupila Vika, ale tuším, že dnešní zápas pro ni bude těžký, Pennetta má fakt formu.
A výhra Nalinky by byla překvapením...pro mě příjemným:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Cicko, proč zle? Aspoň by byla nějaká příjemná změna než pořád známá jména..:) Takže Flavii držím moc palce :)
Reagovat
Reti64
Flavii dnes tlačí celá Itálie...
Reagovat
Sonja
Když chceš změnu, fandi proti Sereně:-P
Reagovat
smazaný uživatel
zmenu chcu ale vždy by tam chceli mať Serenu!
Reagovat
smazaný uživatel
Ty ale víš, že Sereně vždycky fandím, protože ji mám ráda, takže tam změnu nelze udělat. Viku ráda nemám, takže mi to nedělá problém :))))
Reagovat
slacker
Huuuurraaaaaa.
Reagovat
smazaný uživatel
JE TO TÁÁÁÁÁÁÁÁM! OBROVSKÁ GRATULACE!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nooo Armensko
jake šťastie a jaka smola pre čechov

už spravodlivosť žiadna neexistuje
Reagovat
slacker
Fooootbal zabava pro dolnich 10 milionu
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem se naštěstí díval na hokej Dynamo - Magnitogorsk a pak jsem stihnul ještě závěr finále mixu. :) Co se týče reprezentace, tak české kopačky jsou mi úplně ukradené. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na Li - Penneta

Větší šance dávám Flavii
Reagovat
smazaný uživatel
Je Mirnyj ženatý nebo bude další svatba? :D
Reagovat
slacker
tak jako belorus neni na partnerskou trhu buhvijake terno. Vychodnacky si berou zapadaky na bezicim pasu ale malokdy je to obracene.
Stejna ma nejakeho Itala
Reagovat
Fandina
janekda :-)))))))))))))) zásah
Reagovat
slacker
A dalis poctivy break je doma :-)
Reagovat
slacker
Hmmm a nepoctivym breakem o nej prisli. pravidlo zahnojene.
Reagovat
PetaM
Tak ten return byl out ...
Reagovat
slacker
Blllbnu na kvadrat. zadne breaky v druhem setu, jen jsem si popletl podavajici strany :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak konečně break :-)
Reagovat
slacker
A konecne poctivy break je tady :-))
Reagovat
smazaný uživatel
no ták... :(
Reagovat
smazaný uživatel
no ták... :(
Reagovat
slacker
a nepoctivy break, hanba bafunarum za takovy pravidla. "Nasi" na tom dnes hodne trati.
Reagovat
slacker
jeden nepoctivy break za dva
Reagovat
PetaM
Hele lidi, chci se zeptat, pokud to někdo z vás ví. Když máte TB, vedete 6:1 třeba, podáte první podání a je to 7:1, kdo dostane servis v dalším setu? Když podáte druhé podání, kdo dostane podání v dalším setu? A nakonec, když vedete v TB 6:1 a podává protivník, stejné dvě situace. Jak to je? :) :)
Reagovat
gedzitka
Myslím, že to je tak, že v následujícím setu začíná na podání ten, který v předchozím setu na podání nezačínal.
Reagovat
smazaný uživatel
Hráč, který podával při prvním míči tiebreaku je přijímajícím v následné první hře dalšího setu.
Reagovat
slacker
Jak toto nevis? Podani se trida kazdu hrou, v tajbreku "ma" podani ten kdo zacinal za stavu 0:0. takke dalsi set zacina na podani vzdy ten druhy (co v predchozim setu byl na podani az druhy)
Reagovat
smazaný uživatel
''Po stavu 6?6 na hry v setu podává jeden (první) bod hráč, na němž je řada, pak se servis hráčů střídá po každých dalších dvou bodech''
Reagovat
slacker
a to rozlisovani prvni druhe podani sem nepochopil, to jako ze kdyz nedas prvni podani podava druhe podani souper? :-))
Reagovat
Mr.Pink
v nasledujim setu zacina podavat hrac, ktery nezahajoval TB servisem.
Reagovat
tommr
ale byly to nervy. Andrea dneska nehraje tak dobře jako včera ... :)
Reagovat
PetaM
Je viditelně hodně nervózní .. A Max taky :D
Reagovat
Bob
Andrejko c'mon!
Reagovat
slacker
Je toto mozne?
Reagovat
PetaM
Maxi a Andy, jste zřejmě hodně nervózní .. Budete to muset ubojovat, ten první set :D Pak se uklidníte a půjde to lehce :) :)
Reagovat
slacker
No ted to nevypada dobre
Reagovat
smazaný uživatel
uff, teď to bylo o fous..
Reagovat
PetaM
O tři fousky teda :D Ještě, že mají tu žiletku :D :D
Reagovat
slacker
Hmm zase to deb.lni pravidlo "nas" okradlo :-((
Reagovat
slacker
A hele ja videl skore 7:5. Jestrab?
Reagovat
PetaM
Ne ... Asi chybka :)
Reagovat
smazaný uživatel
Uf.. set je v kapse :D Tak ještě jeden Andy a Maxi a at to odsejpá, at můžou háčka hrát co nejdřív, i když to vidím tak na 2 v noci.. :-) POJĎTE!
Reagovat
slacker
Snad nebude cesky cerny patek. V mixu se hraje podle tech hloupych zkracenych pravidel a "nasi" uz jsou o break dole
Reagovat
PetaM
Rozhodující míček za stavu 40:40 je největší hovadina ...
Reagovat
slacker
Uf uf, uz jsem se chystal napsat ze dalsi ztracene podani kvuli decision point pravidlu
Reagovat
slacker
Ale "nasi" si break uhrali poctive :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je to divný, jak se hraje bez Ad.. to bylo i loni na TM deblu žen, ne?
Reagovat
slacker
Takove uchylne pravidlo na GS nepatri. A nemelo by do tenisu patrit vubec
Reagovat
PetaM
Ano, hrajou se tak debly na TM a Mixy na GS ...
Reagovat
slacker
Katerina Siniakova prave opet selhala v juiorskem GS :-(( 2:6, 5:7 s 11. nasazenou
Reagovat
tommr
a to ve druhým setu vedla už 5:1 ...
Reagovat
slacker
To mi radsi ani nerikej :-(, ja na to kouknul kdyz to bylo 5:5 ve druhem
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, to mne mrzí. Snad aspoň vyhraje s Katkou debl. :-)
Reagovat
Reti64
Podobnost čistě náhodná...
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem viděl 5:2 ve druhém... Dost mě to mrzí. :( Ale nějaké řeči o tom, jak "opět selhala" jsou podle mě mimo. Čtvrtfinále není žádné selhání, i když Katka měla samozřejmě vyšší cíle. Je to prostě neúspěch, ale nedá se nic dělat. V poslední době mi přijde, že Katka hraje mezi ženami líp než v juniorkách... Tak snad aspoň vyjde ten hattrick v deblu, to by bylo fajn.

PetraFans: Katka s Bárou, ne Katka s Katkou... :)
Reagovat
slacker
Jestli nebude vycnivat v juniorskem veku v dospelacke kariere nejspise zapadne do prumeru. Selhani je jak zpusob z 5:1 na 5:7, tak neucast v alespon semifinale.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě s Bárou.. :-) Omlouvám se... Já mám v těch jménech strašnej guláš :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To ale vůbec nemusí být pravda, že když Katka nevyhrála GS v juniorkách, tak v dospělých nebude úspěšná... Podívej se třeba na Mashu, která GS v juniorkách taky nevyhrála (byla dvakrát ve finále). Ve finále AO ji porazila Strýcová (dokonce s kanárem) a ve finále Wimbledonu Dushevina. No a kde jsou teď její přemožitelky a kde je Masha? :)

Určitě se o Katce nedá říct, že na juniorských grandslamech neuspěla. Ve dvouhře si zahrála finále AO a ve čtyřhře vyhrála RG, Wimbledon a možná ještě přidá US Open... Jestli chceš mluvit o nějakém "selhání", tak se spíš zaměř na české fotbalisty. :D
Reagovat
slacker
Masha ktera v 17 vyhrala dospelacky Wimbledon? Tak to s tou juniorskou karierou prastila hodne brzy. A ver ze v tomhle obdobi je kazdy rok hodne znat.
Porovnavej porovnatelne, 17-leta KaSin a 17-leta MaSha
Reagovat
slacker
MAsha 19. dubna 1987
Barbora 28. března 1986

13 mesicu rozdil pri veku 15-16 dava starsi hracce vyhodu
Reagovat
smazaný uživatel
Představ si, že ta dvě finále juniorských grandslamů hrála Masha v roce 2002. No a pak hned dva roky poté vyhrála dospělý Wimbledon. :) Jinak si myslím, že teď se mladé holky neprosazují v tak brzkém věku, jako tomu bylo ještě v nedávné minulosti. Momentálně se spíš daří starším hráčkám. Stačí se podívat na semifinále US Open. Kromě Viky samé třicátnice...
Reagovat
slacker
Ty me vazne neposlouchas :-). 15-leta ma uz 2 finale a pak se na juniory vybodne, 17-leta ma jen jedno finale a ma problemy prelest ctvrtfinale (na 3 GS turnajich za sebou). Proste zatim to na velky talent nevypada, i kdyz na Jare zazarila pomerne dobrym startem mezi zenami a tim na sebe strhla vice pozornosti
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Katka končí..:-(
Reagovat
Mayo
Na Li a Flávia do teho
Reagovat
MarcelPersch
Skoda ze nemuze byt finale Serena vs. Na Li :/
Reagovat
Mayo
bude tam upišťaná so Serenou
Reagovat
tommr
průběžnej stav žebříčku WTA k dnešnímu dni tj. po zkompletovaným čtvrtfinále USO. Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru. Hvězdička znamená, že hráčka postoupila do SF a ještě může na USO získat další body (maximálně 1100 bodů za titul) :

1. Williams, S. 11160 (+7990) *
2. Azarenka 9005 (+5835) *
3. Sharapova 7866 (+4696)
4. Radwanska, A. 6335 (+3165)
5. Li 5565 (+2395) *
6. Errani 4325 (+1155)
7. Bartoli 3746 (+576)
8. Wozniacki 3645 (+475)
9. Kerber 3420 (+250)
10. Jankovic 3245 (+75)
------------------------------
11. Kvitová 3170
------------------------------
12. Vinci 3065 (-105)
13. Stephens 3045 (-125)
14. Flipkens 2806(-364)
15. Suarez Navarro 2775 (-395)
...
20. Kirilenko 2620 (-550)
...
31. Pennetta 1661 (-1509) *
...

Petra Kvitová už má jistý, že po USO bude na 11.místě, protože Pennettaová už jí nemůže předstihnout ani v případě zisku titulu. Přesto budu mnohem klidnější pokud dneska v prvním semifinále vyhraje Azarenková, protože postup Pennettaový do finále by z ní udělal další nebezpečnou konkurentku Petry. Druhý semifinále je z hlediska postavení Petry nezajímavý, protože Serena i Li Na už na ní mají příliš velkej náskok a je tudíž úplně jedno která vyhraje ...

Ve zbytku sezóny se ale Petra bude muset ještě hodně snažit, aby se dál nepropadala žebříčkem, protože hráčky na 12.-20.místě na ní mají jen velmi malou ztrátu. Naděje na účast Petry na letošním TM se mi jeví už jen jako teoretická. Účast na TM by jí mohly zajistit jen opravdu vynikající výsledky na posledních 3 turnajích letošní sezóny v Tokiu, Pekingu a Moskvě a to je při její současný špatný formě velice nepravděpodobný ...
Reagovat
Fandina
Doufám, že Petra na posledních turnajích něco uhraje, aby mohla na TM hrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Já hlavně doufám, že bude Petra na všech turnajích zdravá, pak by mohla snad nějaký slušný výsledek uhrát. S TM to tak černě nevidím a doufám, že se tam kvalifikuje. A 11. místo není žádná tragédie, do konce roku obhajuje 150 bodů v Austrálii toho také moc neobhajuje, takže šance na posun je. :-)
Reagovat
LukasH
Ono je to v podstatě jedno, kolikátá je v žebříčku. Mezi 10. a 20. místem je minimální bodovej rozdíl a bude záležet na tom, jestli Petra bude něco hrát. Mně se třeba nezdálo, že by na US open měla tak hroznou formu, ale bohužel onemocněla.
Účast na TM mi nepřijde teoretická. Bude záležet, jak bude hrát na zbytku turnajů a taky, jak budou hrát soupeřky kolem ní. Nedá se říct, že by ony měly nějakou skvělou formu. Taky proto se Petra nepropadla níž a postupovou pozici na TM si pořád drží.
Teď se prostě musí zaměřit na to, aby se zlepšila. Pokud ano, šla by nahoru vzhledem k tomu, že skoro nic už neobhajuje a to ani v příští sezóně.
Reagovat
pepin
Tak těžko bude něco zlepšovat kromě fyzičky, protože jak sama prohlásila týden doma bude věnován kondiční přípravě a pravděpodobně raketu ani neuvidí. Začala nová spolupráce od které si mnohé slibuje.
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Já jí také přeji, aby byla zdravotně OK, pak se všechno jinak řeší. Peti ... pojď pojď pojď
Reagovat
LukasH
To "zlepšila" myslím tak, aby hrála líp konstantněji. Podle mě nepotřebuje nějak extra vylepšovat jednotlivý aspekty hry, tím samozřejmě nemyslím, že by nebylo co zlepšovat, ale není to teď jejím hlavním problémem. Potřebuje se častějc cítit na kurtu líp - uvolněně, bejt včas u míčů - tj. dobře se pohybovat, neonemocnět atd...to ostatní pak půjde.
Uvidíme.
Reagovat
tommr
Petra ve zbytku sezóny vlastně obhajuje jen 80 bodů, protože těch 70 bodů za lonskej TM se jí nahradí nějakým jiným výsledkem, kterej bude určitě aspon o 50 bodů větší ... :)
Pokud se chce ale v žebříčku posunout výš musí na zbývajících turnajích stejně uhrát nějaký dobrý výsledky což ovšem předpokládá několik výher za sebou a to je bohužel letos pro Petru až na pár výjímek neřešitelnej problém ...
Reagovat
smazaný uživatel
O co se vsadíme, že bude Petra na TM?

Za předpokladu, že Bartoli opravdu nebude hrát.
Reagovat
tommr
není jedno kolikátá Petra bude. Čím níž bude Petra v žebříčku tím bude i menší šance na nasazení a o to hůř se bude prokousávat k lepším výsledkům ...
Reagovat
LukasH
U Petry nevíš, no. Je pravda, že letos měla problém vyhrát po sobě víc jak dva zápasy. Já trochu věřím, že pokud bude v pohodě, něco uhrát může. V New Havenu vyhrála 4 zápasy po sobě, z toho 3 vydřela v tříseťákách.
Budu jí fandit, ale když se to nepovede, nepřekvapí mě to.
Reagovat
LukasH
K tomu druhýmu: to máš sice pravdu, jenže ona se potřebuje dostat ke svojí úrovni hry. A s tou je schopná porazit hodně soupeřek, jako když třeba jednoznačně porazila Stosur v Torontu.
Jasně, že pokud by byla v žebříčku tak dole, že by do prvního kola dostávala ty nejlepší, bylo by to hodně špatný. Takhle bude lepší dostávat o kolo dřív. Třeba si s nima konečně zahraje.:-):-)
Reagovat
smazaný uživatel
A jak je to s Mashou? Bude do konce roku hrát?
Reagovat
smazaný uživatel
A vzhledem k tomu, že její účast považuješ za teoretickou. Tak bych dal "kurz" 1:5, což je podle mého férové.

Nebyla by to peněžní sázka, ale něco ve stylu. Když prohraješ budeš týden psát na všechny stránky na TP o WTA "Moje odhady jak si Petra bude stát v žebříčku stojí za starou belu."

Já bych v případě porážky psal jeden den "Tommr má nejen úžasné žebříčky, ale dokáže i odhadovat, jak na tom Petra bude v žebříčku".

Týden by byl během TM, takže ten první den, kdy bude více článků, bych to napsal asi vícekrát a tedy kurz 1:5 by byl splněn.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad se teď neodmlčíš až do TM :)
Reagovat
ludolf
Pesimista řekne o z poloviny plné sklenici, že je poloprázdná, tommr o ní řekne, že je skoro prázdná. Petře stačí jediný vyhraný zápas na některém ze tří turnajů, aby si své body v rankingu (a tedy i zhruba pořadí) udržela. Odhadovat z aktuálního rankingu její pořadí na konci roku je zkresleno tím, že vloni měla zbytek sezony po US Open mizerný. Lepší náhled dává race, kde je osmá (zatím sedmá Bartoli asi TM hrát nebude). Ale rozdíly tam nejsou velké.
Reagovat
Fandina
z oficiálního webu WTA dole odkaz. Stačí se na stránky dívat. Petra je tam sedmá. Takže pokud do konce roku bude hrát líp, než ty za ní, zůstane tam. Peti ... pojď pojď pojď

http://www.wtatennis.com/race-singles-rankings
a pak v pdf
http://www.wtachampionships.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/ytd_champ_sgl.pdf
Reagovat
tommr
s tou sázkou to není špatnej nápad. Počkej až skončí USO a pak vypilujeme detaily ... :)
Reagovat
tommr
máš pravdu v tom, že k obhájení bodů Petře stačí jen 1 vyhranej zápas, ale musí ho vyhrát v Pekingu. 1 vyhranej zápas v Tokiu nebo v Moskvě jí žádný body do žebříčku nevynese ...
Reagovat
tommr
a ještě je třeba dodat že k uhájení pozice by v takovým případě Petra potřebovala i součinnost největších soupeřek, který by nesměly bodovat. Třeba taková Stephensová na Petru ztrácí jen 125 bodů a loni po USO neodehrála ani jeden zápas ...
Reagovat
Fandina
Ono ale nejde o obhajování žádných pozic. Jde o to, jestli bude mít Petra před TM dostatek bodů, aby to stačilo do osmého místa. Zatím je na sedmém a pokud ty za ní už žádné body nenahrají, zůstane tam. A pokud zahraje do té doby dobře, něco vyhraje, pozici si upevní, nebo se posune dopřeději.
Reagovat
Fandina
A samozřejmě, pokud bude Petra hrát TM, tak je jasné že na žebříčku na konci roku bude také do osmého místa.
Reagovat
slacker
Resit nasazeni je uplne k nicemu kdyz je schopna prohravat s "nulama". Dulezity je aby zase byla schopna porazet spickove hracky jednu po druhe. A v tom pripade bude naopak smula pro ostatni ze na Petru narazi tak brzo :-))
Reagovat
Fandina
slacker ... a až začne porážet ty před sebou, tak se dostane na jejich místo a pořád dokola ... úsměv
Reagovat
tommr
už se zase hádáš aniž by sis pořádně přečetla co píšu. Polemizoval jsem s ludolfem, kterej tvrdí, že by Petře mohla stačit jen jedna výhra k uhájení pozice. To by ale mohlo stačit jen pokud by už ostatní hráčky až do konce roku nebodovaly a to je při formě kterou ted mají třeba Jankovicová, Stephensová nebo Vinciová hodně nepravděpodobný ... :)
Reagovat
VlS
Vzhledem k tomu, že v race je Petra osmá, tak bych to tak úplně ztracený s TM neviděl. Samozřejmě musí něco uhrát.
Proti Azarence fandím Flavii ( patrně marně). Pokud má být Petra vpředu, tak musí mít ONA výsledky a vyhrávat ( což bych jí i sobě a dalším fandům přál), ne že případné konkurentky budou prohrávat.
Reagovat
slacker
Zadne dokola, proste ja nehodlam resit a spekulovat kolika v zebrizku Petra je kdyz dela svou hrou "ostudu". Az ji delat prestane, projevi se to v zebrizku a bat se musi ostatni Petry a ne aby se Petra (a nekteri jeji priposrani fanousci) bala ostatnich
Reagovat
Fandina
A já zase psala, že obhajování nemá s ráce nic společného. Je to tak těžké pochopit?
Reagovat
Fandina
slacker ... tak samozřejmě, že pokud bude Petra všechny porážet, bude vepředu a bude po starostech. Jinak nesouhlasím s tím, že někdo dělá své hře ostudu. Obecně hraje tak jak hraje a žebříček je toho odrazem. A neplatí to jen o Petře. Sport není o ostudě. Naopak.
Reagovat
ludolf
Žádnou velkou pomoc k udržení pozice od ostatních hráček nejspíš nepotřebuje. Některé ji sice mohou předstihnout, ale jiné se zase za ni mohou propadnout. V uplynulých letech takový bodový zisk na zhruba tuto pozici stačil.
Reagovat
tommr
pokud má Petra momentálně obrovský problémy s průměrnejma hráčkama jako je třeba Riske tak je celkem logický, že s těma lepšíma bude bita jako žito (což nedávno jasně demonstroval zápas s ve skvělý formě hrající Halepovou). Bez nasazení bude prostě dostávat lepší soupeřky dřív a bude tudíž i vypadávat dřív. Je hodně naivní myslet si, že by jí to mohlo nějak pomoct ...
Reagovat
slacker
Za prve Petra je tak nepredvidatelna ze s lepsima muze hrat lepe nez s tema slabyma a rezat jako zito potrebuje jako sul. Nejake prizdisractvi a taktizovani ji neni hodno. Pomuze ji vice casta konfrontace se spickovym tenisem a ne opakovane trapeni se podprumernyma hrackami
Reagovat
smazaný uživatel
Jak je to s Marii? Tak zatím má klid a užívá života a co jsem tak koukal, tak o tom svém zranění ani nemluví , prostě nic.. Zatím se ani z Tokia či Pekingu neodhlásila, takže se uvidí.. :-))
Ale na twitteru jsem četl(od jednoho novináře), že špatná zpráva je to, že rameno potřebuje hoodně dlouhou pauzu a že to ani s Istanbulem nevypadá moc nadějně, ale dobrá zpráva je to, že s tím ramenem nemusí na operaci.. :-)) Tak uvidíme, jestli bude letos Maria ještě hrát, já doufám, že jo a už rovnou v Tokiu.. :-)
Ale jen Maria a její tým ví, jak na to je..
Reagovat
slacker
Zapasy s Riske a Halepovou nic nevypovidaji o skutecne forme Petry. Je to jen o jejich neuveritelnych blackoutech kdy neni schopna prehodit sit a je "lina" se pohnout k mici.
Reagovat
Fandina
slacker ... s Riske měla teplotu 38 a sotva se držela na kurtu, tam bych důvod prohry viděla. S Halep nevím.
Reagovat
tommr
no kdyby na TM vedle Bartoliový chyběla i Sharapovová tak by se tam Petra ještě kvalifikovat mohla. Moc tomu ale nevěřím, protože kdyby to s Mashou vypadalo tak špatně tak by to tady monty určitě už dávno zmínil ... :)
Reagovat
LukasH
tommr - ona se tam ale může kvalifikovat i tak. Prostě záleží, jak teď bude hrát a jak budou hrát soupeřky. Koneckonců v New Havenu vyhrála čtyři turnaje za sebou. Jasně, neříkám, že teď bude určitě válet, ale mám jí rád, takže jí chci věřit. Ale na druhou stranu, pokud to tak nebude, už jsem si zvyknul a nebude to pro mě překvapení.
slacker - vím, že ty jsi velmi radikální a nebudu tě nijak přesvědčovat, ovšem s Riske byla teď Petra fakt nemocná. To, proč byla nemocná a že by asi bejt neměla - budiž, o tom se nemá cenu bavit. Prostě byla a nepřehodila míč přes síť víc než dvakrát. Ten zápas nevypovídá nic o tom, jak teď bude hrát.
Ovšem s Halep jo, no. Tam dostala vejprask, sice Halep hrála výborně, ale Petra se na nic nezmohla.
Reagovat
slacker
Vyhrat 4 turnaje by byl uzasny sen :-))
Reagovat
LukasH
Pardón, samozřejmě jsem myslel zápasy.:-D
Reagovat
Sonja
IDEMO!!!
Reagovat
smazaný uživatel
do toho :)))

Těším se, že by Flavia mohla Viku hodně potrápit, pokud nebude mít tak nervozní rozjezd jako měla s Robertou :)
U Naliny se Serenou to může být taky zajímavé, ale pokud bude Serena podávat jako dosud, tak aby Nalinku moc neotrávila :)))
Reagovat
Bob
Mám jako dilema, mi řekni komu mám fandit. Nalinka vs Serena :/
Reagovat
Fandina
Flavia a Linka, jsem na ní zvědavá, co předvede proti Sereně. Ale tipuji Serenu, mám jí i ve Fantasy ... úsměv
Reagovat
Sonja
Cožéé...koukej fandit se mnou!:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Věřím Nálince.

H2H je hodně zajímavé. Na první pohled jasné, ale při bližším pohledu to byly často těsné zápasy. I včetně Sereniných silných povrchů trávy a haly.
Reagovat
LukasH
Serena!!!
Reagovat
Sonja
Vidíš, jak umíš být snesitelnější...
:-)))))
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem ani nechtěl :-O
:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký "mám dilema"? Samozřejmě, že máš fandit se mnou Sereně, takže si to pečlivě rozmysli na čí stranu se dáš :))))) Není cesta zpět :))

LukasH - správně !!
Reagovat
MarcelPersch
Jen je mi celkem líto, že finále nemůže být Serena - Na Li.
Jinak dneska verim, ze by Flavia ne moc dobre hrajici Azarenkovou mohla porazit.
Reagovat
dadaft
davaj.
Reagovat
PetaM
Nejvíce nadějí má Andy určitě v Mixu s Maxem. Budu fandit a věřím v titul Andy! :) No a večer na Semi H+H vs. W+W se těším. Nebude to nic snadného, ale věřím, že tentokrát to holky zvládnou :) Andy bude nabuzená z Mixu a navíc, není to finále, jako minulý rok 2x :D Pojďteeeeeeeeeeeee!!!! :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já doufám, že bude hrát Andy jako ve čtvrtfinále a Lucce úůjde líp servis, pak by mohli W+W aspoň trochu potrápit. Jen mne mrzí, že hrajou tak pozdě. Pravděpodobně se čas ještě posune, takže budou hrát až po půlnoci. Takže nevím, jestli do té doby vydržím vzhůru. Pokusím se. Ale na mix se kouknu určitě. Lucko, Andy, Maxi, POJĎTEEEEEEE!!
Reagovat
smazaný uživatel
oprava: půjde..
Reagovat
slacker
To jako Serena hned po singlu bude hrat hned debl? nebo ji daji prestavku?
Reagovat
PetaM
Bude mít nějakou dobu přestávku. Nechápu, proč nehraje první Serena a po ní Vika, takhle se bude zbytečně čekat, až si Serena odpočine a mohla odpočívat hned, když by byla druhá na řadě Vika. Ti Američané zřejmě logicky vůbec neuvažují ...
Reagovat
slacker
jak dlouhou? Jsou na to nejaka pravidla? Ja bych uvital kdyby musela hrat hned za 15 minut nejlepe po prohranem trisetku v TB :-)
Reagovat
slacker
Tak ono hlavne neni kam spechat. urychlovat program vubec nepotrebuji
Reagovat
PetaM
Nejsem si jistý, jak dlouho, možná něco kolem 2 hodin. Fakt nevím ...
Reagovat
tommr
jsem si jistej, že organizátoři dělají všechno proto, aby měla Serena ty nejlepší podmínky a pořadí zápasů s ní určitě konzultovali. Zdá se, že jí to takhle bude vyhovovat líp než kdyby měla před deblem větší pauzu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Přeju hodně štěstí, Andrejce držím palec dvojnásob. :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist