14. den na US Open: Finále Wawrinka - Djokovič. Ve čtyřhře žen je ve hře Šafářová

  • Na US Open dnes vyvrcholí poslední grandslam sezony. Bojovat se bude o poslední dvě trofeje. Tu pro vítěze dvouhry mužů, ve které se střetnou Novak Djokovič a Stan Wawrinka, a také pro šampionky ve čtyřhře žen. V deblovém finále se představí Lucie Šafářová s Bethanií Mattekovou-Sandsovou.
    11. 9., 09:25 | Previews |  319 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič a Stan Wawrinka se utkají už v 26. vzájemném zápase. O dva roky starší Švýcar dosud vyhrál jen čtyři souboje, poslední dva však na grandslamu, na kterých nakonec získal své dva grandslamové tituly (Australian Open 2014 a Roland Garros 2015). 

Devětadvacetiletý Srb v New Yorku může navázat na své triumfy z let 2011 a 2015 a třináctým grandslamovým titulem se může v historické tabulce odpoutat od Roye Emersona a osamostatnit se na čtvrtém místě. V newyorském finále je už posedmé v kariéře a pošesté za posledních sedm sezon.

Zatímco Švýcar Wawrinka přežil už ve třetím kole mečbol proti Edmundovi a  posledních třech kolech odehrál náročné čtyřsetové deuly, Djokovič cestou do finále odehrál jen tři kompletní zápasy. Dva jeho soupeři vzdali, Jiří Veselý dokonce vůbec nenastoupil.

Finále dvouhry mužů začne v 22:00 SELČ. V té době už budou známé vítězky čtyřhry žen, která startuje v poledne neworského času, tedy v 18:00 SELČ.

O trofej v ženské čtyřhře budou usilovat Lucie Šafářová s Bethanií Mattekovou-Sandsovou. Ty loni vyhrály Australian Open a Roland Garros a nyní mohou přetavit v titul i společnou premiéru na US Open. Třetí grandslamový triumf by slavily na teprve šestém společném grandslamu.

Ve finále se česko-americkému páru psotaví nejvýše nasazené Francouzky Caroline Garciaová a Kristina Mladenovicová. Vítězky letošního French Open jediný vzájemný duel - letos ve finále v Charlestonu - vyhrály.

• PROGRAM 14. DNE US OPEN 2016 •
neděle, 11. 09. 2016
• Kurt Arthura Ashe •
18:00 SELČ
Garciaová/Mladenovicová (1-Fr.) - Matteková/Šafářová (12-USA/ČR) -  ... h2h 1-0
22:00 SELČ
Djokovič (1-Srb.) - Wawrinka (3-Švýc.) ... h2h 21-4
kompletní program 14. dne US Open
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (319)
26.09.2016 09:32Od: janek_da
I
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:18Od: Tornes Forehand
Tvá myšlenka že Federer hraje stále stejně dobře je vskutku inovátorská a zatím jsem se s ní jinde ještě nesetkal. Zajímalo by mě, čím ji podkládáš? Pouze zvýšením konkurence?

Federerova kariéra se v současnosti dá rozdělit do tří bloků. Do roku TM 2003, od něj do AO 2010 a od AO 2010 do současnosti, přičemž druhé období je to, které lze ozdnačit za Federerův vrchol. Druhé a třetí období je zcela stejně dlouhé. Pokud by platila tvoje domněnka a jeho ústup ze slávy byl způsoben pouze zvýšenou konkurencí v podobě Rafy a Noleho, měl by tedy s ostatními hráči dosahovat stále stejných výsledků. Tak se podívejme, jak to vypadá:

Druhé období - třikrát prohrál na GS s někým, kdo se nejmenoval Nadal nebo Djokovič. 2004 FO Kuerten, 2005 AO Safin a 2009 UO del Potro. Dvakrát z těchto případů následně hráč, který ho porazil, vyhrál i celý turnaj.
Třetí období - třináckrát prohrál s někým, kdo se nejmenoval Nadal nebo Djokovič. Pouze dvakrát z těchto třinácti proher následně hráč vyhrál i celý turnaj (Wáwra FO 15 a Čilič US 14).
Pokud ti 3 a 13 přijde jako stejné číslo, tak ano, v tom případé hraje Federer stejně jako hrál dříve. Ale taky má v tom případe Murray a Wáwra víc GS než Djokovič...

Jen takové myšlenkové cvičení - jak by vypadaly Federerovy výsledky za předpokladu, že by neexistoval Djokovič a Nadal? Předpokládejme, že by všechny turnaje, kde s nimi prohrál, následně vyhrál (což jen tak mimochodem ke zmíněným statistikám proher s jinými hráči celmi znevýhodňuje období jeho vrcholu, kdy s jinými hráči takřka neprohrával)

2004-10 - 22 vyhraných grand slamů, z toho 3 čisté Grandslamy.
10-16 - 12 vyhraných grand slamů, z toho dvě sezony se 3 výhrami na GS.

Takže ještě jednou - toto ti přijde jako stejné?
[ Reagovat ]
15.09.2016 01:02Od: Forehand
Tvá myšlenka že Federer hraje stále stejně dobře je vskutku inovátorská a zatím jsem se s ní jinde ještě nesetkal. Zajímalo by mě, čím ji podkládáš?

Vychádzam zo samotného vyjadrenia Federera, ktorý vyhlásil v roku 2015, ze hrá najlepší tenis kariéry. Predpokladám, že mu teda nebudeš brať jeho kompetentnosť, snáď sa v tenise trochu vyzná :)...Naozaj hral pred rokom skvelý tenis, doplatil na vyssiu konkurenciu na spicke, samozreime to neplatí o celom období 2010-2016, logicky mal tiez vypadky..

Pokud by platila tvoje domněnka a jeho ústup ze slávy byl způsoben pouze zvýšenou konkurencí v podobě Rafy a Noleho, měl by dosahovat s ostatní hraci stejných vysledku..

Poprosim ta, nevkladaj mi tvoje domnenky a tendenčné idey do ust. Nikdy som nepisal POUZE. Aj nizsie zdoraznujem, ze scasti vekom a z vacsej casti zvyseniu konkurenciou hlavne v podobe Rafu a Noleho.

Dakujem za pochopenie :)...

Apropos ta bilancia s ostatnými hrácmi je tiez logickym vyustenim znizeným sebavedomým a ubytkom GS...Ide to jedno s druhym, prehravas velke zápasy, zacinas stresovat, nevyhravas turnaje=prehrávas aj mensie zápasy. Vid Nadal, jednoduché ako facka.
[ Reagovat ]
15.09.2016 01:22Od: Forehand
Jop, a ešte podotázka. To si si na základe čoho rozdelil tie obdobíčka...Či len tak, aby ti to pasovalo?..:)

Narast konkurencie sa najrapídnejšie ukázal práve v rokoch 08-12, kde Roger dostával jeden vyprask od RN a ND za druhým a GS vyhrával spravidla, len keď sa im nejakým zazrakom dokázal vyhnut...2013 mal komplet zlý, to nesúviselo s Rafom, ani s Nolem, rovnako 2016 nedá sa predsa 7 rokov 2010-2016 do jedného vreca preboha.
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:55Od: spaniel
A jestli je to pro tebe únavné, tak se nenamáhej. Mě taky nebaví 7 let psát, že voda je mokrá.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:19Od: spaniel
Konkurence je ciste subjektivni nazor. Neda se dokazat zadnymi cisly.

Snazit se urcit momentalni vykonnost hrace na zaklade jeho kariernich vysledku je uplna hloupost. Kdyby to tak slo, tak by sazkovky mohly zavrit. Stacilo by se podivat, kdo ma vic titulu a vitez by byl jasny. Co na tom, ze ma zivotni formu jako Delpo, Stan nebo Cilic. Vzdyt i takovy Klizan, nic a nic, pak vyradi Tsongu na US, zas dlouho nic, porazi Rafu a vyhraje dva velke tituly. Jen proto, ze chytil formu. Myslim ze Nadal ma mnohem vetsi respekt k momentalni forme souperu nez ty. Vzdyt taky x krat vyletel s mnohem horsim hracem a mimo antuku si vzdy musel davat pozor.

Roger po 2010 uz neni tak uspesny. Ale porad jako jeden z mala dokaze porazet Novaka, byl dvojkou a jeden GS ziskal plus nekolik finale. Nemuze byt duvodem spis to, ze uz mel mad 29? Vzdyt se podivej na Nadala jak mu po 29 jde. Nebo je to tim, ze je ted velka konkurence? Pouille, Darcis a spol?
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:59Od: Roger_Federer Re: Ty
Ja myslim, ze je to u Forhenda proste otom, ze neni schopny/ochotny prijat proste jiny nazor.
Jeho "sen" kdy Rafa predjizdi Federera se rozpadl a stary Federer ma lepsi vysledky nez Nadal v nej letech.
Takze se zacaly hledat klicky a finty, jak co nejvic sesmesnit hrace jedne doby, kvuly snizeni uspechu Federara..to je cele.
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:30Od: Forehand
Napriek tomu maju stavkove vacsinou pravdu, takze ten vseobecny status hraca zrejme prevazuje nad haluzou momentu a tou zazracnou formou...

Ako pisem nizsie, vek hra tiez svoju rolu, ale nie tak vyraznu ako nastup Nadala a Noleho. Ved Federer by ziskaval GS aj v 34, ak by nestal pred rokom proti Nolemu, ale trebars proti nenasadensm hracom ako v jeho predoslych rokoch. A koniec koncov aj sam Roger povedal: ze hral pred rokom najlepsi tenis kariery..
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:34Od: spaniel
Takže k mému komentu nic. Ty ani netušíš, že při sázkch na tenis je H2H nejdůležitější věc, mnohem víc než to, zda hráč získal před pár lety GS.

Ty si tak protiřečíš. Na jednu stranu je pro tebe Roger nikdo, urval GS díky slabé éře, ale v klidu napíšeš, že by získaval GS i teď.

Každopádně, jestli má být po tvém, Nadal byl mimo antuký slabý, i když tam nebyla konkurence a teď se zase vytratil, ne kvůli věku, ale kvůli konkurenci Pouille a spol OK.
[ Reagovat ]
13.09.2016 02:33Od: Forehand
Bože, toto je tak strašne únavné presviedčať niekoho, kto je v lese s klapkami na očiach, aké je vonku svetlo..

Aká H2H, preboha, prečo skáčeš od piatich k deviatim?..Len hovorim, ze ked je hrac vo vseobecnosti kvalitný, tak na danom GS vzdy, opakujem vzdy predstavuje vacsie nebezpecenstvo, jak nejaky Baghdatis alebo Gonzales..

Za druhé. Opakuje raz a navzdy, prosim zapamaj si to uz. Nikdy som netvrdil, ze Federer je nikto a Nadal naj hrac historie, nepodsúvaj mi to. Len tvrdim, ze Rafa je lepsi ako Federer, má len o 3 GS menej a mal na ich zisk daleko tazsie podmienky. Kapišto?..Alebo nemtudom forever?..
[ Reagovat ]
13.09.2016 02:39Od: Forehand
Každopádně, jestli má být po tvém, Nadal byl mimo antuký slabý, i když tam nebyla konkurence a teď se zase vytratil, ne kvůli věku, ale kvůli konkurenci Pouille a spol OK.

Och...Rafa je ale úplne v lese, ten prehráva s kadekým, zas to čiernobiele videnie, akoby neboi možné viaceré scenáre...Federer vsak nedoplácal na stratu výkonnosti, ten hrá prevazne stále to svoje, len sa menili finálovi súperi..

Apropos, ak je Federerov vypadok zapricinený vekom, ako to, ze on od svojich 28-35 rokov vyhral 2 GS a Nole od 28-29 uz styri?...hm...Nole nestarne za á, alebo faktor konkurencie za bé...co povies?..:)
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:45Od: spaniel
Vidím, že když se ti hodí Djokovic, jsi celý šťastný že je :D
Nadal není lepší než Federer, nikdy nebyl a nebude. Byl lepší na antuce a jestli sis doteď nevšiml, tenis se vyznačuje tím, že se hraje na více površích. Nadal neskutečně dominoval antuce, jinde je daleko nejen za Rogerem ale i dalšími. Nadal zřídka prohrával s Rogerem, zato byl schopný prohrát s více hráči než Roger. Měl víc nečekaných výpadků. Jeho zraněním věří jen ovce posedlé tangy, jako jsi ty. Kolik TM hrál? A nic. Podle toho jak ho ty vykresluješ, je lepší než kdokoliv jiný. Proč nevyhrál přes 30GS, na kterých startoval? Úžasné procento má jen na antuce, jinak žádný zázrak.
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:17Od: Forehand
Byl lepší na antuce a jestli sis doteď nevšiml, tenis se vyznačuje tím, že se hraje na více površích. Nadal neskutečně dominoval antuce..

Takze neberies tenis vcelku, ale ho rozdelujes?...Tak ako sa ti to hodí. Ok, tak teda rozdelujme. Federer neskutocne dominoval 4 rokom slabsej konkurencie, vtedy mal super percento, ale odvtedy to ziadny zazrak neni a je daleko za Rafou a Nolem..

Nadal zřídka prohrával s Rogerem, zato byl schopný prohrát s více hráči než Roger. Měl víc nečekaných výpadků.

Vypadky mal Rafa, vypadky mal aj Federer. Porazili ho hraci ako Arazi, Mirnyj, Stachovski, Rafu zas Darcis, Rosol, Fognini, Puj...

Jeho zraněním věří jen ovce posedlé tangy, jako jsi ty. Kolik TM hrál? A nic

Neviem kolko TM hral, ale minimálne 3-4 vynechal a to nie je malo....

Proč nevyhrál přes 30GS, na kterých startoval?

Rafa startoval na zhruba 50GS a ma lepsie percento vyhier ako Roger a to s prehladom..
[ Reagovat ]
14.09.2016 00:35Od: spaniel
Ano, už jsme o % psali, 75% antuka a tuším 9-18% ostatní. A samozřejmě 0% na TM. Úchvatné číslo, přímo závratné :)
Hele, jestli on nebude nakonec ten...antukář.
[ Reagovat ]
15.09.2016 00:52Od: Forehand
Aha..A reakcia na obsah ziadna?...

Blúdiš v slepej uličke..:)
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:01Od: spaniel
Na jaký obsah? To, ze das do jedné úrovně prohry Rafu na GS v nejlepších letech a prohry Rogera předtim než vyhrál první GS? V slepé uličce bloudis sám hochu, co věta, to perla. Po mne chceš, abych uznal ujete teorie a ty přitom nejsi schopny uznat ani nejjasnější fakta, jako je % výher.
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:16Od: Forehand
Aha..:)

Takze vysledky Rogera sa pred ziskom GS nerátajú, ale výsledky Nadala pred ziskom GS na harde a tráve, s ktorými ho už ROKY konfrontuješ sa rátajú. :)

Spaniel, ty si klasik..Zas si sa chytil do vlastných sietí...
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:25Od: spaniel
Vidis ten rozdil?
Vysledky pred GS a vysledky pred GS na harde.
:D
Co tam mas dal? Mam u Nadal delit vysledky pred GS na antuce, na pomalem hardu, na rychle hardu, na trave a v hale? Znamena to ze jeste nevyzral uplne a ze jeste bude jednat etapa jeho kariery po GS v hale?

Jsi to ty, kdo tady roky vychvaluje Nadala ze se prosadil driv a ze Federer pozde. Jestli sis nevsiml, nikdy jsem nepsal o Nadalovych porazkach z 2003-2005. Kazdy hrac projde vyvojem, nez si veci sednou a on se dostane na svuj potencial a definitivne prosadi.
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:30Od: Forehand
Antuka, tráva, hard...Tri povchy..Kazdy iný...Vidis ten rozdiel?...Sám si pisal, ze tenis sa nehra len na antuke a treba výkonnost rozlisovat...Ci ty si myslis, ze za to ze Nadal vyhral v roku05 RG, automaticky sa stal favoritom aj na Wimbledone za dva tyzdne...Podla tejto logiky zrejme hej...
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:33Od: spaniel
Vzdyt já ji pravé rozlisuju. Antuka a ostatní až dlooouho za ni.

Hele Peťo, je zjevne, ze to nikam nevede, nikdo z nás názor nezmění. To už je za těch x let zřejmě. Takze nevím proč na sebe útočit, vracet se o stránku dozadu a otravovat si život. Nemám pochyb ze se k tomu vrátíme, ale jelikož RF teď nehraje, a ostatní mají taky pauzu, tak je čas to odložit.
[ Reagovat ]
16.09.2016 03:20Od: Forehand
Rozumná reč, súhlasím...Zbytočne som sa nechal uniesť...
[ Reagovat ]
16.09.2016 10:40Od: spaniel
+
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:49Od: Forehand Venco, tornes
Reakcia dole..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:07Od: Forehand
Podte vedla, finále ma samostatný clánok..:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:36Od: svetova.dvojka
Djokovič trefil dvě esa v gemu..., přepište dějiny.
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:39Od: Mayo
to bude isto zase nejaký rekord
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:36Od: spaniel
To, co ubranil Novak v te vymene bylo silene. Stana to pekne uzemnilo.
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:36Od: svetova.dvojka
Vždyť pak uhrál tři míče v řadě a vedl 40:15...
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:33Od: a.magerova Tvl 0:2... :-/
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:30Od: Mayo
Hocikto len nech tam neni Djokovič a Berdych,

nech vyhrá ten horší (:
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:29Od: VLK----1GSL Standa
Tak jsem slysel, ze Standa dostal od forehanda Pulprocento;)
Toz doufejme, ze to zabere;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:25Od: PetaM Kdokoli!!!!!!!!
Hlavně, že tam není Murray ani Nadal :D

Ať vyhraje ten lepší ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:25Od: Mayo
Fandím Stanovi aj keď mu dávam 1% šancu. Začína sa jeho poprava (0-3).

VAMOS Stan.
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:22Od: Davor1 Stanimal !!
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:23Od: Davor1
Trhaj !!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:22Od: Davor1 Stanimal !!
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:15Od: kada.tom Idemo Nole!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:11Od: Marduch
No1e jde se na věc, Staníka čeká odplata odplata za RG, USO je Tvoje IDEMO!;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:09Od: vaclavsubrt Cmooon Stan
Stan je jediný borec co může Noleho ve finále GS porazit. Tak to ukaž znovu
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:10Od: FulnekUltras
je tak, súdruhovia... ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:08Od: Stan_Borowitz Tak co,
nastoupí Stan, nebo to skrečne?
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:10Od: a.magerova
A co jinak... nastoupí Nole nebo skrečne... :-)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:52Od: Nikkki Fandino :-)
Muzu te jeste pozadat o ten odkaz na to tricko Angie? Ja to nemuzu najit v tech komentarich :-( Dekuji...
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:58Od: gigin
Od: Fandina
OT ... včera ses ptala na triko Kerber, pak jsem ti dala odkaz, našla jsem ho na netu a tady je i sukně, kterou měla.
http://www.monkeysports.cz/sporotve-sukne-adidas-pro-tennis-dam
[ Reagovat ]

Promiň Fandino :)

Jinak Nikkki ctrl+f nic?
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:01Od: gigin
Od: Fandina
Mohlo by to být na téhle stránce Simona Halep je tam i sukně.
http://www.tenisovyobchod.cz/kategorie/3-Adidas.aspx
[ Reagovat ]
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:03Od: sprchon
Joo, to je jiná. Tady když si dáš do vyhledávání "kerber", tak ti vyjedou i trička. :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:14Od: Nikkki
Uz to vidiiiim, DEKUJUUU :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:01Od: sprchon
Gigine, tohle je ale sukně, ne tričko. ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:13Od: Nikkki Re: giginku :-)
Sukni jsem nasla. Odkaz na tricko mi dala Fandina vcera, no ja nevim pod kterym clankem to presne bylo, musela bych projet detailne cca 800 komentu, na to fakt nemam kapacitu...proto ta prosba vis :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:15Od: Roger_Federer
:), vime te nemas.
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:21Od: Nikkki
Blba blondyna no, ja se za to nestydim :-) Vite pane, kazdej nemuze bejt chytrej...ty Svejku :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:19Od: Nikkki
A na telefonu mi tydle ty ctrl a jine filtry poradne nejdou, navic si dela co chce. Ale i tak diky :-) za pomoc.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:02Od: gigin
V klidu :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:40Od: VlS Lucy a Beth
paráda. Tak ještě něco přidejte a hurá vyhrát Singapore a příští rok Wimblas, ať tu sbírku máte komplet :-))
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:31Od: dunphy Lucinka s Bětkou
Jsou holky šikovný! :) miluju ten jejich pohodový a uvolněný přístup, snad spolu ještě dlouho vydrží a do sbírky nějaké ti tituly přidají :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:26Od: kada.tom
Paráda, už schází do sbírky jen Wimbledon :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:26Od: misa Bucinka
je nejlepší!!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:25Od: triatlet Bucie, víte svý :-)
Paráda. Tak ještě zásah ve W. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=JMoYb2KGcpQ
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:25Od: PetaM
Je to tááááááááááááááááááááááááááám. Gratulace holky!
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:25Od: Fandina Gratulace veliká
Pěkná otočka. super TB a třetí set. Nádhera. Tři finále na GS tři výhry. Gratulace veliká.
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:20Od: misa Lucinko,
teď samé první servisy, prosím.
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:20Od: PetaM
Pojď to Lucko doservírovat ke třetímu společnému titulu z GS!!!!!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:17Od: Fandina
Úžasně Šafi teď několikrát na síti a ještě jeden game. 5:3
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:09Od: FulnekUltras
v jednom momentě dokonce 3x za sebou
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:17Od: kada.tom
teď Lucka na síti pěkně, v nouzi, ale pěkně :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:17Od: Michaelus
Pojď Lucino!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:13Od: misa Bethany,
udržet servis!
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:16Od: misa
Lucinka :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:17Od: Stan_Borowitz Re: Palec hore!
Konečně někdo, komu se tahle varianta líbí taky víc?
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:18Od: Stan_Borowitz
Sorry, já četl Luthany...
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:13Od: Forehand
Granslamový rok sa skončí tak ako sa začal, vitazstvom Djokovica a Kerber..

Pre mna snad najslabsia GS sezóna za posledných 10 rokov, pamatáte si na nejaký zápas, ktorý vám naozaj ale naozaj utkvel v pamati a mozete povedat, ze na neho budete spominat roky?...Hm, rozmyslam a nič...Stále nič...Boli tu vlaštovky ako Murray-Stepanek, Murray-Nishi, 5setove zapasy Federera na W., ale to su take standardné 5 seťáky, nič výnimočné...Navyse na 3/4 GS chybal Rafa s Federerom, turnaje stratili na atraktivite. Sezóna 2016 v roku 2017 snad ani nejde zopakovat..
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:15Od: Forehand
A v podstate to iste plati aj o WTA, okruh bez Sharapky a Azarenky stratil na atraktivite, Serena bola polovičná...
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:21Od: blax
Djokovic - Simon na AO a Djokovic - Monfils na US Open jako absolutně nepochopitelné zápasy. Murray - Nishikori na US Open jako potvrzení toho, že Andy není normální. Federer - Cilic na Wimbledonu s tím, že Roger ještě má na to otočit 0:2. No a Nadal - Pouille na US a ten forehand v TB v 5.setu...
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:25Od: Forehand
To áno, ale čo to je oproti zápasom ako Nole-Anderson, Murray-Anderson, Stan-Nole 2x, Nole-Andy, Nole-Roger z minulej sezóny..
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:32Od: blax
Jo, úroveň šla dolů. Proto nechápu, že se tak tady pouštíte do Federerovců, když něco řeknou o současné slabší éře. Roger s Rafou odcházejí, Andy je magor, Stan se vyšvihne jednou za rok, Nishi a Raonic na to podle mě prostě nemají, Tsonga, Berdych, Ferrer už začínají být také out a mladé pušky škoda mluvit.
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:27Od: triatlet
Monica x Angelique
Dominika x Agnieszka ve W.
a 3. set Karolíny x Venus na US
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:27Od: Nola
mat tvoje istoty, ze budu rovnaki vitazi, neviem, neviem, Stana sa bojim ako certa a nebojim sa to priznat
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:31Od: Kozoroh
Nejlepší GS-zápas letošního roku, aspoň z mého pohledu byl No1e s Rogerem na AO. To byl nadpozemský tenis, který Djoker předvedl. V prvních dvou setech rivala vymazal z kurtu.
A letošek nejslabší sezónou za posledních 10 sezón není, vzpomeň na 2010 :-))
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:32Od: Nola
to nebol epicky zapas.... to tie vlanajsie ich duely sa takto oznacit daju
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:36Od: Davor1
2010 bol tragický akurát z pohľadu Djokoviča, celkovo to ale bola zaujímavejšia sezóna...
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:40Od: Forehand
Len posledné dva muzske zápasy na USO 10 strcili sezónu 2016 do kapsy..

Ale uznavam, zapas Cibulkovej s Agou na W, bol epický..
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:07Od: misa Lucy,
udržet servis!
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:10Od: misa
:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:59Od: Frick Monty25
To čumíš?
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:00Od: Frick
Co?

škoda, že už Kiki nefandíš. By se ti to hezky zbořilo :o)
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:03Od: Frick
ty vole. My ani moč neudržíme.
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:15Od: kada.tom
všechno (krom S*alty) lepší jak sešívky ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:56Od: Fandina
2:0 Beth je v laufu a Šafinka se hecuje, tak pojďte holky ještě čtyři game!!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:55Od: muranovec24
Nevite prosim nekdo, kde se da v tv podivat na tu Lucku, prijde mi, ze to nikde nedava :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:53Od: muranovec24
Nevite nekdo prosim, kde se da v tv divat na tu Lucku, prijde mi, ze to nikde nedava????
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:53Od: vrabejka
O2 SPORT.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:57Od: fujtajblick Re: na netu
http://www.sportcategory.com/c-4.html
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:58Od: fujtajblick
http://www.fromhot.com/
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:52Od: kada.tom
Tak třeba přijde obrat :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:52Od: vrabejka
Gratulace holkám tohle už nepustí.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:47Od: patriks Lucka
přestala chybovat a hned je to o něčem jiném.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:45Od: misa Staruchy
se potřebují rozehřát a nahodit motory :) 1-1 na sety!
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:48Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:45Od: brixner Sem řikal, že Lucka
to/se zase posere! Nějako se jí nedaří poslední dobou, asi to zažívání nebo co...
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:39Od: Fandina
Beth má hezké podkolenky.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:40Od: sprchon
To vždycky. :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:48Od: Fandina
ale dneska je má hezky americké
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:21Od: kada.tom
tak Bethanie je patriotka evidetně, v dnešní den to zvolila opravdu vhodně
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:38Od: Fandina
TB ... pojďte Bucie go
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:38Od: misa
Škoda setbolu...
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:39Od: misa
Redfůj se přišel podívat na finále.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:33Od: vrabejka Stan - Nole
Většina to tu vidí jasn
ě 3-0 pro Noleho ale já jsem opačného názoru.

Nole nemá 100% servis, Stan se sice trápil v 1:týdnu ale už od QF hrál tenis.
Hraje pro něj i povrchna hardu je prostě v top formě proti Nolemu mírný favorit.

Tip 3-1 pro Stana.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:47Od: brixner
Snad máš pravdu!
Zjistím to až ráno, na bubeníka seru, to se fakt nedá.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:49Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:32Od: Targaryen123
Dneska opět žijeme.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:33Od: Targaryen123
4:5 - 6:5 i ze srač.ek můžete vytáhnout se
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:24Od: misa
A můžeme rozdělovat trofeje :(
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:26Od: Dobry-den
Ty nemáš radost, že Lucka dostane trofej pro finalistku? Na víc dneska neměla :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:28Od: misa
Ještě ne :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:28Od: Dobry-den
a nebo...
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:13Od: misa
Stačí poslat servis Lucce do bekhendu a nevrátí jej na druhou stranu.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:11Od: Fandina
3:2 pro Bucii a v závěrečné výměně se do toho Šafi opřela a Beth to dotahla, tak pojďte holky pořád tak. Takhle by to šlo.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:07Od: Dobry-den
Ta čtyřhra má teda děsně mizernou úroveň. A Lucka má na tom lví podíl...
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:09Od: Dobry-den
No proto.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:06Od: patriks Lucka
úspěně likviduje šance česko-americké dvojice. Beth je daleko lepší.
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:00Od: PetaM
Radujme se, veselme se, Beth si uhrála servis :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:01Od: misa
To je začátek, teď přijde brejk :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:52Od: sprchon Debl
Jaktože Lucka podávala na 2:5 a teď podávala znova v prvním gamu 2. setu? To se nestřídá pořád stejně?
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:54Od: Nancy_z
Hráči si můžou na začátku setu vybrat.
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:55Od: sprchon
Aha, dík. :) To se divím, že Lucka nezačínala i v prvním setu...
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:56Od: PetaM
Předpokládám, že to bylo kvůli sluníčka, které pravačce při nadhozu bude svítit do očí. Jenže před zápasem tam svítilo slunce jako pominuté a teď skoro nesvítí :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:57Od: PetaM
Asi teď začala, aby hned neprohrávaly 0:1, když Beth si ještě servis neuhrála :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:00Od: sprchon
Teď konečně. :D Teď ještě prolomit Francouzky.
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:54Od: PetaM
Po konci setu se to zase může přehodit :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:50Od: kada.tom Bucie
Bída jest slabým slovem ..
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:34Od: PetaM
Holky dostávají na frak teda ... Lucka tradičně u sítě tragická. A navíc Beth od zadu tragická a u sítě taky :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:38Od: sprchon
Divnej začátek, Lucka nějak mimo a Beth taky nic moc. Oba servírovací gamy si ztratila...
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:40Od: misa
Francouzky jsou už dnes lepší singlistky než Lucka, o Beth ani nemluvě. Navíc necchápu, jak Lucka může neustále tak příšerně returnovat. Její úder není ani hodný hráčky první stovky.
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:41Od: misa
*její return
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:42Od: Dobry-den
Proti Halepce náhodou returnovala skvěle. To byla ale asi jenom světlá výjimka :-(
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:43Od: misa
Ano, tam mě šokovala :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:44Od: PetaM
Tak lepší než Mirza jsou skoro všechny singlistky, které hrají debly a přesto je ona světovou jedničkou ... :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:47Od: sprchon
27. na světě byla, to není špatný. ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:50Od: PetaM
Pozor, misa psal "... už dnes ...". Takže na minulosti nezáleží (jako by někdy snad záleželo) :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:57Od: misa
:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:27Od: Praguna
aby p.Kaderka nebyl všude na nejlepším místě
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:21Od: Fandina
Šafi s Beth na place a na O2 s komentářem Basy.
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:24Od: MorusRubra
Nepsal tu někdo včera, že bude finále debla na ČT? Muset to sledovat na streamu místo v Tv mě sejří. A deb*lní cyklistika na eurosportu ještě víc (fandům kol se omlouvám, ale je to hrozná nuda).
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:27Od: misa
finále čtyřhry na ČT být nemělo.
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:27Od: PetaM
Někdo to psal, ale je to samozřejmě hloupost, ČT nic takového nekoupila. Marek se včera zmiňoval o deblu, řekl to trochu nešťastně ... Mohlo to vyznít, že debl bude na ČT, ale kdo poslouchal pozorně, tak šlo vyčíst, že debl na ČT nebude :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:30Od: Fandina
Říkal, že ČT koupila práva na včerejší finále holek od Eurosportu a že Eurosport dneska bude vysílat debla se Šafi a večer kluky. Ale zatím Eurosport debla ani na jednom kanále nedává.
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:37Od: Kytka
Eurosport to dává, ale bohužel Eurosport 2 International. Ne ten pitomý středoevropský s něměckým fotbalem. Německý fotbal mně nezajímá.
Jak ráda bych měla ten International. Český komentář nepotřebuji, to vidím a celkem i rozumím. Bohužel u kabelovek se to snad vyměnit nedá
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:39Od: FulnekUltras
Holt se musíme pragmaticky ;) spokojit s nižší obrazovou kvalitou zadarmo...
[ Reagovat ]
11.09.2016 19:33Od: Kytka
Bohužel ano.
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:20Od: brixner No aby nepřišla zas jobovka
a Lucka se někde před zápasem zas naposrala! Jak vystrčí paty z domoviny, je zle! Ale vypadá to, že ňůjorský hotdogy jí svědčí, asi budou kvalitní! To já si dal v Thajsku taky nějakej hotdog a co se mi nestalo na vejletě do pralesa? No posral jsem se! A teď položte v klidu kabel, když je to všude samej šváb a jiný vodpornosti! Zlatej ńůjork povidam :-))
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:08Od: Vojtiik
standa dnes dokaze, ze neni gaywrinka, zachrani utocny tenis a eazy proškolí... 3:1 stando pojd mi!
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:09Od: sprchon
Tak tak. :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:24Od: FulnekUltras
Kdo jiný už může Noleho dát, než právě nevyzpytatelný sedlák ;) z Alpenalm... ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:04Od: FulnekUltras Oba sympatičtí borci,
ale podstatně pestřeji hrající Petra v trenkách je u mě přece jen víc. Wáwrovi by po případném úspěchu chyběl do GS kvarteta už jen Wimbl - a to k tenisové nesmrtelnosti podle mého názoru bohatě stačí. Desítky všelijakých titulů si stejně málokdo pamatuje. ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:10Od: a.magerova
Tak tak, z minima vytěžit maximum, to je to, oč tu momentálně běží !!!
Pak už by zbýval jen ten W a zlatá ze ZOH... :-)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:14Od: sprchon
ZOH? :D

https://www.youtube.com/watch?v=e11R3bLJlzM

Hlavně aby to všechno přežil ve zdraví. :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:26Od: Stan_Borowitz
:-) Hezké. Ale všichni jsou už asi po smrti, možná kromě té pětileté holčičky z Lotyšska.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:42Od: a.magerova Re: Tak to je super..... :-))
Tak z LOH už zlato má... na asijském kontinentu se mu na OH daří a mohl by za 2 roky zlatou obhájit, TO nemá ani Murray.... :-)))

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e1/PyeongChang_2018_Winter_Olympics.svg/200px-PyeongChang_2018_Winter_Olympics.svg.png

http://sportsnewsireland.com/wp-content/uploads/2016/06/tokyo-2020.jpg
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:47Od: Gregi French Open 2017
ahoj, ano je US OPEN, ale zeptám se . Chtěl by někdo jet příští rok na French Open? Jestli ano tak at mi napíše do zpráv a dozví se víc :) Děkuji
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:15Od: tommr finále debla
bude finále ženskýho debla v nějaký televizi? V programech ČT Sport a Eurosportu nic nevidím ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:21Od: George_Renel
O2TV to v programu má.
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:44Od: tommr
tu bohužel nemám. Snad bude aspoň nějakej kvalitní stream ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:02Od: senpolia paráda [ Reagovat ]
11.09.2016 17:05Od: FulnekUltras
domácí striptýz by byl lepší, ni? ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:35Od: Ereinion
Fandím tenisu, takže ideálně pětiseťák a v tiebreaku výhra Wawroše :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:39Od: Nikkki
Skoda jen, ze clovek musi rano vstavat, kez by to Wawros zvladnul ve trech.
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:04Od: senpolia
tento raz nemusíš skoro vstávať. finále 22:00
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:09Od: Fandina
když to ale bude trvat dlouho, pětiseťák třeba do dvou tří do rána, tak se moc nevyspí
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:10Od: Nikkki
Presne :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:10Od: Nikkki
Ale spat musim jit brzy, jinak jsem rano mrtva :-D
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:12Od: Fandina
OT ... včera ses ptala na triko Kerber, pak jsem ti dala odkaz, našla jsem ho na netu a tady je i sukně, kterou měla.
http://www.monkeysports.cz/sporotve-sukne-adidas-pro-tennis-dam
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:38Od: Nikkki
Ahaa, moc dekuju :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:13Od: senpolia
občas sa obetovať pre tenis nie je na škodu. :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:19Od: senpolia
BTW, ak Srb dá 2 sety, tiež to pôjdem do pelecha :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:20Od: senpolia
ups, bez *to
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:37Od: Nikkki
Asi tak, ale verim, ze to bude vyrovnana bitva :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:44Od: gigin
Sport prací nenahradíš.
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:50Od: Nikkki
Vstavam se synem do skoly, musim delat svacinu atd. Se vzdycky rano motam jak nudle v bande, kdyz nenaspim aspon 6 hodin :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:09Od: brixner Hrůzy války...
Buďme rádi, že je nemusíme poznávat!

Mám ale hrůzu z toho, že vyhraje bubeník! Vyhrát GS po čtyřech zápasech, tomu fakt říkám hrůza a děs!
Ráno jen mrknu na vejsledek a tím pro mě letošní JůEsOupn končí.
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:27Od: Mayo
Bubeník :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:28Od: kada.tom
proč bubeník?
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:22Od: senpolia
pred servisom bubnuje loptičkou
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:50Od: Kiske007 Doufám, že Wawroš dnes vytáhne svůj nejlepší tenis
.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:41Od: Krisboy Re: GOD MODE !!!! [ Reagovat ]
11.09.2016 12:26Od: George_Renel Trochu odbočím
Dnes je 15. výročí 11. září 2001.
Pamatujete si co jste v okamžik nárazu dělali a kde jste byli?
Já naprosto přesně.
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:40Od: ten-Istky
Samozřejmě pamatuju,
tleskal jsem a byl nadšený,
jen litoval, že nespadl,
americký Ňujók celý.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:01Od: kada.tom
de*il, no ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:16Od: blixa
Typickej rusáček ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:44Od: safi1313
ty si vylízanec!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:14Od: ten-Istky
Celá ta WTC-estráda,
byla amíky zrežírována,
a když ne, pak za zločiny Říše zla,
spravedlivá to byla odplata.
Howgh.
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:08Od: Stan_Borowitz
To vole, to zrušení klecových lůžek byl fakt neuváženej krok...
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:35Od: ten-Istky
Co jsou tři tisíce amíků,
proti spoustě statisíců,
které zločinná zla Říše,
povraždila po globuse?

Pokud to budeš popírat,
raděj šišky z borovice běž sbírat,
bude to užitečnější v globálu,
než se flákat na portálu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:11Od: Stan_Borowitz
A taky skotský střiky, to byl vynález. Ty bys jich potřeboval, že by voda v Želivce nestačila, blbečku.
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:42Od: a.magerova
Taky tak, seděla jsem v práci u PC a kolega přiběhl - pusť si televizi... takže jsme na to čučeli v přímém přenosu...

Ten den se v poledne stala pro ČR šokující událost, která byla na prvním místě celé tři hodiny a nebýt "dvojčat", tak jsme měli o zábavu postaráno na několik dalších dnů, přesně si pamatuju, jak jiný kolega říkal: "Ten Macek má ale štěstí, průser jak vrata a po třech hodinách ticho po pěšině!!!"

http://zpravy.idnes.cz/macek-opousti-kreslo-mistopredsedy-ods-f0f-/domaci.aspx?c=A010910_222331_domaci_itu
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:07Od: George_Renel
Já jsem seděl v kanceláři mého amerického ředitele. Puštěný net, CNN.
Andrew byl vcelku apolitický člověk, ale hned během první čtvrthodinky padly věty o vyhlášení války civilizaci a o islamistech bin Ladina.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:35Od: Stan_Borowitz
Já měl tehdy taky šéfo-kolegu (bo to byla naše firma) Američana. U nás to bylo přesně opačně, já řekl, že to je vyhlášení války, a on na to, že všichni Češi hned mluví o válce a že to nebude tak horké.

Ale je zatraceně dobře, že Bin Ladina nakonec dostali, i když to trvalo dlouhých 10 let.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:49Od: brixner
Já byl tenkrát na odpolední, na vrátnici u píchaček mají TV, jen jsem tak nakoukl dovnitř a pozdravil vrátnou :"Čau teta, jak je?" Pamatuji úplně přesně, co odpověděla :"V Americe začala válka!" Upaloval jsem domů a civěl na to v TV stejně, jako celý svět...
První dojmy byly všelijaké, v té době byly ještě pořád hlavním médiem noviny, internet pozvolna...
Dnes na to mám už svůj pevný názor, který ventilovat nebudu, koho to zajímá...Ale tezi o bin Ládinovi&spol. už dávno nevěřím!
Ti, kdož jsou schopni racionálně uvažovat a dají si dohromady chronologicky jdoucí fakta, třeba zjistí, že vše černobílé doopravdy není.
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:18Od: DORSCH
ja som bol na vojne,pili sme v krcme,ked so siel podnapity okolo tv,myslel som ze je to nejaky film,rano sme nafasovali vzor 58,bez nabojov samozrejme a saskovali sme asi tyzden
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:35Od: brixner
A akú ma tento vzor 58 kadenciu?
Pametáš sa na to?
Ta...Ta...Ta!
Alebo rychlejšie?
Ty si musel byť vojak ako poť ma jebať:-))
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:09Od: DORSCH
?
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:54Od: Pe3k
to byl hrozný inside job
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:01Od: kada.tom
naprosto přesně, byť mě bylo 11 let (dělal jsem úkol do češtiny poté, co jsem přišel ze školy) ... ten okamžik, kdy jsem se to dozvěděl si budu pamatovat do konce svýho života, zbytek dne jsem pak byl u TV a sledoval tu apokalypsu :-(

pro mě jako člověka milujícího vše americké to byla už v 11 letech šílená rána ... a dodnes je
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:32Od: Stan_Borowitz
Já taky.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:38Od: Empe
Bylo mi 9 a bála jsem se, že bude válka. Druhý den s námi o tom mluvila i učitelka, což se běžně nedělo, aby s námi rozebírala, co bylo ve zprávách, takže jsme byli vydivočení ještě víc. A učili jsme se zadržovat dech, abychom mohli utíkat do bezpečí. :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:43Od: Stan_Borowitz
To je zajímavé, já jsem si vždycky myslel, že ten permanentní strach z války do nás natloukli Fulnekové, bo za jejich časů jsme se pořád připravovali na "útok imperialistů", běhali s maskama v pláštěnkách a učili se poskytovat první pomoc při jaderném úderu ve vedlejší ulici...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:33Od: FulnekUltras
Za socialismu to všechno byla jen hra - právě díky dostatečné kompenzační protisíle SSSR -, teprve po jeho rozkladu zevnitř a nahrazení vládou maloměšťáků vznikla situace smrtelně vážná, počínaje tzv. Válkou v Zálivu 1991 (viz níže). Vsadím se Staníku, že zrovna tebe přiměli nasadit masku až na vojně - pokud ti ovšem v souladu se zásadami elitářského maloměšťáčka rodiče nezaplatili modrou.. ;)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:41Od: Stan_Borowitz
V roce 1991 jsme vydělal svůj první milion, tak mám na něj nostalgické vzpomínky. Tobě nezbývá, než vzpomínat na rudé šaškování s nefunkčními maskami.

Jak se praví v moudré knize, každému co jeho jest.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:44Od: FulnekUltras
Tak přece jen zasloužilý držitel modré... ;))) ...vedle Krause, Donutila a spol. jsi jistě v dobré společnosti... ;)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:47Od: Stan_Borowitz
Řekni si doktorovi o silnější brýle nebo psychiatrovi o silnější prášky. Psal jsem "moudré", ne "modré"...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:49Od: FulnekUltras
Mezi řádky lze taky leccos vyčíst - nebo se snad pletu? ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:11Od: Stan_Borowitz
Protichemické vojsko Liberec. Číslo VÚ ti nenapíšu, bo za to se tehdy šlo natvrdo do lochu...
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:45Od: kada.tom
přesně ... naše třídní učitelka (byl jsem na 1. stupni) přinesla do školy několik různých novin a tuším, že 2 hodiny jsme se o tom tak nějak bavili, teda respektive ona povídala, my z toho úplně rozum neměli
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:57Od: vencapeRF
Jj, dodnes si pamatuju, jak kámoš koupil Blesk (byl jsem na první stupni ZŠ), a tam titulka Bin Ládina a tam něco ve smyslu, že má zbraně hromadného ničení, které mohou zničit celý svět. Takže jsem měl taky celkem hrůzu z války.
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:27Od: kada.tom
no, hlavně pro nás jako děti to bylo strašný, na 1. stupni jsme ještě moc dějepisu neměli (akorát něco málo ve vlastivědě) a když pak dítě vidí na titulních stránkách novin hořící mrakodrapy, teroristu s kulemetem nebo obrázky těch dalších, co unesli ta letadla, tak to na nás fakt působilo divně ...

... vlastně 11. září bylo spolu s pohřbem Emila Zátopka jediná událost, kterou jsme na ZŠ reflektovali tak nějak hned, v okamžiku, v té chvílí ..
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:17Od: Marduch
V autobuse z podelany zkoušky z Makra. Hned druhej den jsem musel na reparat, posledni moznej termin. Divný chvíle.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:31Od: Stan_Borowitz
Ty jsi dělal zkoušku z obchoďáku?
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:25Od: Marduch
Velké "M" samozřejmě zcela záměrně kvůli mimořádnému významu té zkoušky, jak už přece samo o sobě vyplývá ze zářijového termínu!
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:37Od: Nikkki
Jj, na koleji na VS prikovana do sedacky jsem to sledovala na maly prenosny televizi. Pekna rizena demolice, jen co je pravda. Driv jsem tomu absolutne odmitala verit, dnes vidim vse jinak.
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:43Od: vencapeRF
LOOOL
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:50Od: rod_laver
To nevíš? Za všechno může židovskobolševická mafie řízená buz. eranty, ilumináti, spolek svobodných zednářů, Bilderberg a Američani. (Snad jsem na někoho podstatného nezapomněl).
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:04Od: Nikkki
Tak zase pozor, ja na podobny slataniny neverim, i kdyz to slysim kolem sebe neustale. Jsem ultra pravicak a kdyby mi nekdo postavil na stul dve uplne stejny, ale naprosto stejny krabicky od sirek,jednu americkou a druhou ruskou, vyberu si pochopitelne tu americkou. Ale na 11/9 mi proste neco smrdi.
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:12Od: slacker
a mezi Chevroletem a Porschem si vyberes Chevrolet?
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:20Od: Nikkki
Porsche je cesky...dokonce tady za rohem z Vratislavic nad Nisou...kdyby to bylo Camaro, proc ne :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:04Od: kada.tom Re: :-D
Kalousek, za všechno na světě může Kslousek!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:17Od: rod_laver
Vlastně na toho jsem zapomněl :D Už chystáš šáňo na to, až ti večer Staník vyhraje? :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:08Od: kada.tom
nemám ho doma, budu muset zajít koupit, abych nebyl na suchu :-P
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:14Od: Stan_Borowitz Re: Joj,
si mně předběhl...

Člověče, ty máš celkem v pohodě názory na svět a tak. Asi ti odpustím tvou nelásku k Federerovi, přece jenom je to jen sportovní showbusiness.
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:10Od: slacker
Tinmhle kolovratkovym a stereotypnim "zesmenovanim" jste vy posluhovaci typicti.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:21Od: Stan_Borowitz
Jj, ještěže máme vás osvícené neposluhovače, kteří každé spiknutí hned rychle odhalí, jinak bychom byli dávno v prdeli. Třeba bychom dodnes věřili takovým hloupostem, jako že třeba Američani přistáli na Měsíci nebo že ty čáry na obloze jsou zplodiny spalování v proudových motorech letadel...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:36Od: FulnekUltras
jsi nejen v prdeli, ale dokonce i s ní hluboko v žumpě, jen o tom patrně nevíš... ;)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:44Od: Stan_Borowitz
To bych se s tebou musel denně potkávat a to naštěstí nehrozí...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:45Od: FulnekUltras
Máš pravdu - příští týden a možná i déle budeš mít ode mě klid... ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:48Od: Stan_Borowitz
Přijede hownocuc? To je škoda, já tě mám opravdu rád. Jsi takový milý rudý maskot.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:52Od: FulnekUltras
Jak už jsem psal, ani ten Čurda z Tuhaně s osmi promile se na to necítí - když tu smrdutou hladinku vysoko nad tvou hlavou uviděl... ;)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:15Od: Stan_Borowitz Re: Čéče,
na obecnou někde na vsi by to bylo možná i na humoristu některé nižší třídy, ale na měšťance bys už těžce nestíhal...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:11Od: Stan_Borowitz Re: Zapomněl
na Kalouska.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:27Od: Stan_Borowitz Re: Tak
kada.tom mne předběhl.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:22Od: FulnekUltras Re: mediálně přiživovaná atmosféra maloměšťácké hrůzy
Skutečný strach jsem měl v roce 1991, kdy v monopolárním stavu světa (Jelcinovo SNS zcela neakceschopné) zahájili Američani bez nějakých dlouhých cirátů na půdě OSN válku v Perském zálivu a nikdo netušil, co udělá Izrael, pokud mu tam nějaký konvenční Scud od Husajna opravdu něco trefí. I na čs. ulicích se tehdy zcela vážně mluvilo o velikostech plynových masek, které si maloměšťáčci do té doby prý ;))) z hygienických důvodů odmítali nasazovat byť jen cvičně.

Ládin byl individuální terč, jehož zasažení po předchozích megalomansky zrůdných a zbytečných bombardováních nekonečných skalnatých a písečných pustin přineslo USA zase jen jednorázový silový "argument" - přičemž na dlouhodobém hromadném odporu většiny normálních lidí ve světě proti neutuchající pentagonské agresivitě (speciálně vyšponované právě po roce 2000 za Bushe jr.) to nemohlo změnit vůbec nic.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:38Od: Stan_Borowitz
To už není ani z Rudého práva, ale rovnou z Dikobrazu...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:42Od: FulnekUltras
Jo, tohle na prvních stránkách dnešních it vyhledávačů nikdo nenajde...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:45Od: Stan_Borowitz
To ne, musí hodně hrabat v té tvé žumpě. Na to ale každý nemá žaludek.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:47Od: FulnekUltras
Ve své jímce jsem naprosto spokojený... ;)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:50Od: Stan_Borowitz
Tak to je potom fajn.
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:40Od: Stan_Borowitz Re: Rádio JerevanUltras
"v roce 1991, kdy v monopolárním stavu světa (Jelcinovo SNS zcela neakceschopné) zahájili Američani bez nějakých dlouhých cirátů na půdě OSN válku v Perském zálivu..."

Ne tak takové lži opravdu na prvních stránkách vyhledávačů nenajdeš, pro ty musíš rovnou na aeronet, sputnik nebo podobný zdroj "zaručeně pravdivých informací".

Jak to ale bylo ve skutečnosti?
"Rada bezpečnosti OSN schválila celkem 12 rezolucí odsuzujících agresi Iráku proti Kuwajtu. Ve většině z nich spolu poprvé hlasovalo všech pět stálých členů. Vznikla koalice 28 států, jejichž jednotky se vydaly do ohrožené oblasti v Perském zálivu...Faktickým ultimátem pro Saddáma byla rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 678"
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:19Od: FulnekUltras
což není nijak v rozporu s tím, co jsem napsal - SNS tehdy tradičním proamerickým tlakům v OSN jelcinovsky připodělaně ustoupilo - při pozdějších akcích a za Putina už se ušáci s těmito formalitami pro jistotu mnohdy ani nezdržovali
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:49Od: Stan_Borowitz
:-)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:19Od: a.magerova ;-)
https://www.crossed-flag-pins.com/animated-flag-gif/gifs/Switzerland_240-animated-flag-gifs.gif
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:23Od: sojka Re: :-)
pssst... ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:27Od: a.magerova
Jj já vím, proto jsem zvolila takovou lišáckou metódu, že jako beze slov, hlavně nikoho nejmenovat.... ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:34Od: sojka
snad si Ten, jehoz jmeno se nesmi vyslovit, vsimne.. :-)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:00Od: sprchon
:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:10Od: Pe3k
Bude finále vysílat čt?
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:17Od: Praguna
práva má eurosport ,takže asi ne
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:23Od: Herbert_Hoover
bez české účasti asi těžko :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:30Od: ten-Istky slovo k polskému tenisu
Věc vskutku pozoruhodná,
jak polský tenis vyniká,
přitom nefandím Polákům,
je to země falešná, zrádná.

Přesto Kerberová, Wozniacká, Lisická,
sestry Radwaňské a k tomu Wawrinka,
Poláci hýří úspěchy všemi,
co kdo může namítat?

Na závěr jednoznačný můj tip:
sympaťák, tenista planety Djokovič,
na finále posvítí si,
Wawrince natrhne řiť.
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:45Od: Mayo
Ty si riadne mimo :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:45Od: Targaryen123
To jsi zjistil brzo
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:48Od: Kiske007 Re: Plácaš blbosti
To není polský tenis čmaňo, holky jako Kerber či Lisicky vyrůstali v Německu, teni se naučili v Německu, měli německé trenéry, tak jaký pak polský tenis.

Woznicki zase v Danku, jedině Radwan je odchovanec polské školy

To můžeš taky říct, že Hingis je česká tenistka, ikdyž se tenis naučila ve Sweizu
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:49Od: Kiske007
wawrinka neumí ani slovo polsky ty dežo
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:16Od: darek.vrana
Až na to, že Hingisová se ho naučila v Čechách.
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:35Od: mara10
sam si řádně mimo
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:09Od: Mayo
Stan môže vyhrať 1 set len v prípade, ze Nojeho bude bolieť zápästie viac ako doteraz ale ani vtedy to neni istota.
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:03Od: Kozoroh Predikce finále Djokovič-Wawrinka
http://bleacherreport.com/articles/2661499-us-open-2016-mens-finals-djokovic-vs-wawrinka-preview-predictions
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:58Od: Targaryen123
Letos u mužů nebylo GS finále kde by nebyl Djokovič nebo hnusná paní marijová, už by to asi chtělo změnu protože takhle může ATP přijít o diváky, protože ti (i já) milují především Nadala a Federera, Djoka moc nemusí a muraje (jako já) někteří dokonce nenávidí. Není moc z čeho vybírat, je to nuda a ta úroveň kvality mužského tenisu šla rapidně dolů. A jestli se nevrátí Maestro a jestli se Nadal nedokáže vrátít alespoň na úroveň ČF-SF GS tak sledovanost ATP bude hodně špatná, možná to zachrání Thiem a možná Nishi, ale jestli někdy budou o GS tituly bojovat de:bilní držka kyrgyios a nic v hlavolus Tomic tak se pozvracim
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:01Od: PetaM
Jen ať Nadal zůstane, kde je.
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:03Od: Mayo
odkedy išli Rogi a Býk dole tiež ma ten mužský tenis uz tak neberie
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:06Od: Targaryen123
Já se na mužský tenis dívala jen kvůli Rogerovi a býkovi, ale dívat se na nudu co hraje Djokovic a dívat se na to jak se murray vzteká jak pětiletý fracek co nedostal iphone 6 na to nemam nervy
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:05Od: Zdeny
to jsou kecy... současný Tsonga nebo Wawrinka a další hrají perfektní tennis, jen prostě Djok a Murray předvádějí takovou kvalitu, že ti hráči neunáší zápasy psychicky... Současný Tsonga by deset let zpátky ničil všechny Safiny, Hewitty a další... Souhlasím s Nadalem a Federerem, že chyběj, jenže Roger ztratil krok 3roky zpátky a více méně ho nahradil Murray. Nadal ztratil sebevědomí, s ním se musí počítat vždycky. S těma australanama souhlasím, mám na ně stejný názor.

Jinak příští rok vidím pozitivně, návral del Potra - vidím ho do první pětky, návrat Nadala a bohužěl definitivní odchod Federera. Djok a Murray 1. a 2.místa, to bez debat.
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:58Od: Roger_Federer
Tsonga by v letech 00-09 hral to co hraje ted.Hrac top 20, bez sance na titul..
Safin, Hewitt, Roddick..byly o tridu vis.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:11Od: spaniel
Tak tak, Tsongu mam rad, 08-10 jsem myslel, ze na to ma, ale nema.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:47Od: Ondra979
presne tak, Tsonga na to nema, La monf jak bysmet, Cilicovi jsem letos chtel verit ale taky shorel, Ranoic stejne tak, takze je to celkove bida tady na USO a obecne, to je primo do oci bijici jak sla atraktivita ATP dolu pri odchazeni (nebo zraneni) Feda a Nadala. Ale neni to nic divneho, to je prirozeny kolobeh. Diky bohu za toho Wawrinku, i kdyby to dneska nedal, tak uz ma v podstate splneno, prosadilse az v 28 a hraje skvely tenis, zadna nudna pinkana, howg.
[ Reagovat ]
11.09.2016 20:02Od: Forehand
Isteze..Práve preto Tsonga porazil na GS komplet TOP 3, kdezto Roddick, Hewitt a Safin dostávali 3:0 komplet od vsetkých :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:42Od: Tornes
Nerad ti kazím iluze, ale Marat porazil jak Noleho (na GS dvakrát), tak Rogera, přičemž s Rafou na GS nikdy nehrál. Máš pravdu, že Roddick ani Lleyton na GS nikdy neporazili Rogera, ale oba porazili jak Noleho, tak Rafu.

Celková Tsongova bilance je 4:11 (Rafa 1:1, Nole 1:6, Fedex 2:4). Maratova 3:4 (Nole 2:0, Fedex 1:4). Lleytonova 3:16 (Rafa 2:4 (všechny prohry na FO), Nole 1:4, Fedex O:8). Roddickova 2:10 (Rafa 1:1, Nole 1:1, Fedex 0:8).

Jejich celková bilance je horší jen proto, že jsou vrstevníci Federera a hráli s ním na rozdíl od Tsongy nejčastěji a v jeho nejlepší formě. Naopak Djokoviče a Rafu poráželi mnohem častěji, než Tsonga (a zdaleka to nebylo tak, že by pouze poráželi oni na vrcholu sil mladičkého Djokoviče nebo Rafu - např. Marat porazil Novaka jak z pozice světové 4, tak když Novak byl světová 3).
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:53Od: vencapeRF
LOL. :) Pěkný stěr. Ale pán Forhend zas nějak vykličikuje, že to myslel v nadsázce. Jeho čísla nezajímají.
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:46Od: Forehand
Pekny ster tak mozno pre ovečky, ktoré v tom čase boli v tenisovych plienkach, nevidia tu tendečnost a nedaju si dokopy 2+2.

Nerad ti kazím iluze, ale Marat porazil jak Noleho (na GS dvakrát), tak Rogera, přičemž s Rafou na GS nikdy nehrál. Máš pravdu, že Roddick ani Lleyton na GS nikdy neporazili Rogera, ale oba porazili jak Noleho, tak Rafu.

Áno, Marat porazil Noleho, ked mal 18 rokov :)..A raz na W08, ked patril Nole na trave niekde do druhej desiatky rebricka..Co sa Lleytona tyka, ten Nadala porazil v piatich setoch na harde, ked mal Rafa 18rokov a raz ked mal 17rokov. Super vypovedna hodnota..Pre ovečky :)..Roddickova vyhra sa datuje tiez k Rafovym 17 alebo 18 narodkám :)..Este stále si myslis, ze Tsongove vyhry nemaju vacsiu hodnotu?..

Ty stierač :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:59Od: Forehand
Plus Roddickova vyhra nad Nolem, ked mal Nole 19 a aj to so skrečom :)..Hewittova nad Nolem tiez, ked mal Nole 19 :))..Zhltol si to Torresovi aj s navyjákom..Že, ham..Mňamka :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:19Od: spaniel
Tvuj problem je, ze nerozumis tenisu. Ty z hry nic nevyctes, vychazis ze statistik, ktere si snazis napasovat na tvoje teorie (a jeste i ty statistiky popletes). Co Tsonga, takovy Murray na hardu nikdy nezahral na urovni jako Safin nebo Nalbandian. Jejich strop byl vys. Takovy hrac kdyz chyti formu, je pravoplatnym souperem big 3. Neco jako Wawrinka ted. Tak jak Fedovi uteklo par GS s temito hraci (Safin, Del Po a male Roddick), tak utekl Nolemu 2x Murray a 2x Stan.

Mimichodem, zas ta tvoje traona demagogie.
- Rafa byl v 18 uz pan hrac, v tom veku Roger jeste hral poutaky - proto je Rafa lepsi
- ale Rafa mel jen 18, to nemuzete pocitat, to neni fer
To je fakt trapne.
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:06Od: Forehand
Tvoj problem je, ze si totálne zaslepený Federerom a nevidis hlbsie suvislosti. Dodnes si nepochopil, v čom spočíva rozdiel konkurencie a akou mierou sa pričinila o pokles Fed vykonnosti. Stále si len ides svoje, vek, vek a vek. Áno, samozrejme aj ten zohral rolu, ale nie tak velkú ako nastup Noleho s Rafom..

Taktiez nerozumies vývinu tenisovej kariéry. Pre teba je Nadal 2004 porovnatelny s Rafom 2010, uz dlhé roky...Roddicky, Hewitty a ostatni su pre teba hierarchicky lepsi ako Murray. To je tiez epic fail, celkom zakladny..
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:28Od: spaniel
Odpověď se zdůvodnění máš nahoře, na to reaguj prosím.

Tady si jen napsal, co vidíš jako faily, ale ne proč.
Taky si samozřejmě nedal argument pro tvé teorie.

Jinak, pokud bychom měli brát tvé teorie o konkurenci vážně, pak by měl Pe3k pravdu, že Rafa neměl na antuce žádnou konkurenci. Obzvlášť v kombinaci s tvým názorem, že Nadal je mnohem lepší než Federer a vlastně než kdokoliv jiný. To znamená, že se s nikým dobrým neutkával.

Jinak je až záhada, že podle tebe nejlepší hráč, vypadával a vypadává s nýmandy.
Na to, že je o tolik lepší než všichni včetně Federera, by měl dominovat všem rekordům ATP. Místo toho ale dominoval jen antuce.
[ Reagovat ]
13.09.2016 02:45Od: Forehand
Zas chyba elementárna schopnost logicky rozmyslat a vyhodnocovat skutocnosti.

Rafa na antuke celil extremnej konkurencii v podobe Federera, ktorý hral na RG pernamentne finále a neskor Noleho s podobnou vizitkou..Komu celil Federer na harde?..Roddickovi, ktory po finále vypadol v druhom kole alebo Gonzovi, ktory z 5 rocnikov nepresiel cez 4. Kolo styrikrát?...Ved to sa do finále mohol ten hrac rovno zrebovat z klobuka :)

O tráve neni o čom, jeho najvaznejsi super bol v roku 06-07 antukar ktory nemal este ani 20rokov. Kde bolo vsetky tie Roddicky a Hewitty vtedy?..
[ Reagovat ]
13.09.2016 07:29Od: Roger_Federer Re: Peter ;)
Kolik mimo antukovych titulu ziskal Nadal od roku 2010?
JEDEN, labuti pisen.

Proc?, protoze se navýšila konkurence v podobe Djokovice, Murrayho, Wawrinky, plus stale na vysoke urovni hrajici Federer.
Za 6 let jeden mimoantukovy titul ve svych nejlepsich letech.
Jedine hrace ktere dokazal na mimo antukovych povrsich Rafa porazet byly ti uz odchazejici Roddickove, Gonzalesove,Bagdatisove..
Heac ktereho uplne semlela konkurence.

Rafa dokazal drzet krok na hardech a trave, pouze do roku 2010 a to jeste k tomu potreboval ve finale Federera; ).
Myslim, ze posledni roky jasne ukazaly, kde je a byl Federer a kam patri Nadal, hrac, ktery ma svoji celou karieru a bilanci zalozenou na jedinem povrchu, kde mu jedinou konkurenci do roku 2011 A.Roddick klidne vypadaval v tech prvnich kolech, muzes nam rict kdy?

A jedna mala takova poznamka..kdyz furt mluvis o vypadavani v prvnich kolech..
Bilance nekolikanasobne sampiona..
Nadal 2012 Rg vitez , Wimbledon vypadl kdy?
Nadal 2013 Rg vitez, -||-
Nadal 2014 Rg vitez -||-
[ Reagovat ]
13.09.2016 07:32Od: Roger_Federer
* kde mu jedinou konkurenci do roku 2011 byl Federer.
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:50Od: spaniel
Nechápu, proč mám pořád dokazovat, že Nadal není žádný goat. Ten člověk drží historický rekord v týdnech na postu c.2. Drtivou většinu jeho čísel tvoří antuka, bez ní je někde v druhé pětce. Na jedné straně furt Federer je přeceňovaný a pak si nakadí do huby, že Nadal měl brutální konkurenci v podobě Federera. On je snad na drogách. Federer byl brutální konkurence pro Nadala, ale Nadal podle něj nebyl konkurencí Federera. Ten konkurenci neměl :D
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:21Od: Forehand
A vidis, tu sme pri tej nedostatočnej schopnosti sofistikovanejšie rozmyslat...

Ano, Federer bol v naj rokoch LOGICKY konkurenciou Rafovi na antuke, kedze Federer bol v top forme.

Nadal nemohol byt vo veku 18-20rokov LOGICKY Federerovou konkurenciou na harde, kedze na tomto povrchu este neukazoval top vykonnost. To, ze tomu roky nerozumies je tvoj problém...

A síce som to pisal vcera, aby si si to zapamatal, tak som nuteny to zopakovat este raz.

Nadal nie je pre mna Goat (neda sa to urcite) a Federer je pre mna top 3 hracom historie.
[ Reagovat ]
14.09.2016 00:37Od: spaniel
Nemusíš psát Caps lockem, to dělají zoufalci. A vlastně ty jsi zoufalý, tak je to v pořádku. Dál piš, že voda je suchá, jednou ti třeba někdo uvěří a budete BFF.
[ Reagovat ]
15.09.2016 00:54Od: Forehand
Ja si myslim, ze Caps Lock je práve adresovaný ludom, ktorím to nedochádza a zvýraznuje sa tým myslienka.

Nieco ako "pisem pomaly, lebo viem, ze rychlo ta ucit nenaucili"...

Bohuzial s tebou ani to nepomáha :)
[ Reagovat ]
14.09.2016 00:39Od: spaniel
Jinak souhlasím. Nadal není goat, takové 5té místo možná.
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:13Od: Roger_Federer Re: To uz je moc :), Peter
Samozdrejme ze roly hraje i prichod, vyvin Novaka a Rafy.
Co furt nechapes natom, ze Federer uz nebyl schopny hrat na takove urovni v roce 10, jako 6 let v kuse predtim??kdy se 6 let v kuse dostaval do zaverecnych kol vsech turnaju kde nastoupil.?
A mohl by si nam ukazat v histori, ktery hrac dokazal dominovat 10 let v kuse, takovym zpusobem jako chces vlastne po Federerovi??
Ani Rafa ani Novak to nedokazaly.
Rafa ma mezi svymi nejlepsimi roky 08, 10,13..obrovke pauzy, kdy bud nehral, nebo hral "druhe housle", at Federerovi nebo Novakovi
Na hardech o zadne dominanci Nadala nemuze byt ani rec.
Djokovic aspon z vypadky dominuje 3rok v kuse napric povrchy, na kazdem turnaji hraje zaverecne kola, kdyz uz nevitezi.
To Nadal nikdy nemusel..a myslim si, ze kdyby nemel ty radoby zdravotni pauzy, nikdy by se herne dockal ani Us.open 13.Po kterem ponem zdechl pes.
A ti "nikdosi" prumerni hardari(Youznyj) ; ) by si snim vytiraly zadek, jako posledni dva roky.:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:57Od: Tornes
Mimochodem bilance hráčů jako Safin, Lleyton nebo Roddick s Federerem je ve skutečnosti dost logická. Když se Novaka ptali, jestli se nějak speciálně připravuje na Wáwru, tak říkal, že ne. Speciálně se prý připravuje pouze na Federera, Nadala a Murrayho. Celou svou hru v podstatě stavěl na tom, aby tyhle tři hráče překonal a dokázal je porážet. Hráče jako Wáwra v tomto opomíjel.

Na koho si myslíte, že se speciálně připravoval Federer? Na největší hrozby, které v té době, kdy de fakto vyvíjel svou hru, (tedy cca 2003) měl. Tedy na Roddicka, Hewitta, Agassiho či Safina. Vytvořil si hru, kterou je naprosto spolehlivě porážel, stejně jako Nole na Rogera a Rafu (mu to trvalo o něco déle, protože ti dva jsou přece jen o něco vyšší kalibr).

Když přišla nová hrozba, tak Federer nedokázal adekvátně zareagovat, jelikož svou hru již měl vytvořenou a to tak, že mu přinášela takřka dokonalý úspěch - nebyl důvod ji okamžitě měnit a posléze již bylo pozdě. S Rafou pak měl najednou obrovské problémy. Stejně tak Djokovič, když přišla jiná hrozba než ty, které znal a proti kterým stavěl svou hru, tak najednou byl zranitelnější a s Wáwrou už ztratil dva GS, i když je kvalitativně hráčem, který jeho úrovně nedosahuje.

Tohle je mimochodem jeden z důvodů, proč takové ty porovnání jak by kdo hrál, kdyby hrál v jiné době, naprosto nemá smysl...
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:07Od: Roger_Federer
Presne tohle mam namysly.
Pokud by startovaly Safin, Hewitt, Roddick stejne jako treba Rafa, Novak, kdo muze 100% rict, ze by byly horsi treba nez Rafa na hardech, nebo Djokovic nez se dokazal vyvynout..v rice 2011 na jiny level.
Tak jako hraci prelomu tisicileti nedokazaly reagovat -porazit Federera, stejne tak mel opravdu on problem z novym hracem Rafou.
[ Reagovat ]
12.09.2016 04:02Od: Forehand
Hovadina, akási alibistická barlička ospravedlnujuca prehra Federera.

Roger s plebsom vyhrával, lebo bol lepší. Z rovnakého dovodu prehrával aj s Nadalom, neskor Djokovicom.
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:39Od: Roger_Federer
Nemyslim, jenom ty nejsi schopny jit do hloubky a vzit jaky koliv jiny nazor nez svuj ;).
Plebs..k tomu ani nebudu nic psat.
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:20Od: spaniel
Ma to tezke, ceka ho pocitani zajicu :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:00Od: Tornes
Ano, vyhrával protože byl lepší. Ale totálně je drtil proto, že si hru a taktiku vytvořil přímo na ně. Djokovič Wawrinku také poráží častěji než ne, protože je lepším hráčem - ale prohrává s ním častěji, než by měl, protože Wawrinka přinesl jinou hru, než na kterou se Nole chystal, na dostatečně vysoké úrovni. Jde o obojí - jak o jiný styl, tak o úroveň.

K Tsongovi vs big3 a zbytku vs big3. Tsonga prohrál s Djokovičem 2008, porazil ho 2010. S Rafou Tsonga vyhrál v SF 2008, stále ještě rok předtím, než se Rafa vůbec dostal do svého prvního hardového finále. Rogera porazil dvakrát, ovšem ani jednou ve chvíli, kdy byĺ Roger na vrcholu - porazil ho v roce 11 a 13. Ty Tsongovy výhry nebyly žádné super extra hodnotné, kdy by jeho soupeři byli na naprostém vrcholu (narozdíl třeba od Wáwry).

Ano, Hewitt porazil dvakrát mladičkého Rafu - ovšem jeho jediné prohry jsou zase z FO, kde se jiný výsledek ani nečeká (od nikoho). Takže šul nul. Andy porazil Rafu jako strašně mladého, cca rok poté, co Rafa vůbec na tour začal hrát. Naopak prohrál s ním jako starý, rok předtím, než s tenisem sekl. Zas šul nul. Marat s Rafou nehrál vůbec.

Hewitt vs Nole - jo, tady máš vlastně pravdu - ovšem je třeba si uvědomit, že Lleyton v tu dobu byl už také dávno za svým vrcholem a u jediné výhry se potkali jako hráči své úrovně (15 vs 20). Poté Lleytona porážel, to je pravda. Andy vs Nole - prohrál 08, vyhrál 09. Pokud něco, tak je to výš než Tsongova bilance, jelikož Noleho rok 09 byl o poznání lepší než 10. Marat - porazil ho jako čudlíka 05, ok. Ovšem výhra z roku 2008 je něco úplně jiného - Marat byl na konci kariéry, Nole už začal dosahovat na svůj vrchol.

Výhry těch tří s Nolem a Rafou jsou ve skutečnosti docela srovnatelný s těma od Tsongy.
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:45Od: Roger_Federer
Tvuj obrovsky problem je, ze nedokazes pochopit, jak rychle sly zmeny v tenise v poslednich 10-12 letech.Tsonga uz mel jine "podminky."
Nikdo netvrdi, ze Tsonga nemel/nema svetle chvilky.Dokazal svoji formu pretavit v jedine finale(kurevsky malo).Jako stabilni hrac top 20 se podobne jako Berdych dokazal pravidelne dostavat do ctvrtfinale a semifinale granslemovych turnaju.Ma dva tituly z masters, jedno finale z TM.
Na co mu je, ze dokazal na Granslemech behem let porazit komplet velkou 4
Kdyz z toho nevytezil nic?
Safin, Hewitt, Roddick byly lepsi, stabilnejsi hraci, pokud by mely uplne stejne datovane kariery, byly o tridu level lepsi nez Tsonga.
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:19Od: Nola
to su zase s prepacenim s.acky, nikto tu nie je vecne, zlozenie finale je atraktivne, divaci skor fans neunasaju/ty si jeden z nich/, ze proste ini hraci nahradili byvalu TOP2, tenis existoval a bol sledovany pred Fedexom a Nadalom a bude aj ich odchode, samozrejme nikomu sa nikdy nedostalo takej medialnej podpory ako Fedexovi, aj vdaka sponzorom, nova generacia urcite nahradi tu staru, ale ti mladi si svoje miestecko na slnku musia vybojovat, tak ako ti pred nimi
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:51Od: Nikkki
Lide v dobach minulych milovali Samprase, Agassiho, potom Federera a Nadala. Pak prisel Novak s Murraym a je nemiluje je skoro nikdo. Neni to o tenise, je to o tech hracich :-/
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:24Od: Kozoroh Re: Nikkki
Tak to jseš vedle ohledně Samprase. Sampras přes všechny své kvality nikdy nebyl moc oblíbený, neboť je povahou uzavřený a plachý člověk. Američtí fanoušci byli navyklí na bouřliváky Connorse a McEnroa nebo extravagantního Agassiho, v porovnání s nimi měl velký Pete nulové charisma.
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:31Od: Nola
iste Nikki iste.... Noleho tu milovali skoro vsetci Fedexfan este v casoch nedavnych, stacilo klepnut Rafu v ceste za dalsim GS titulom, nieco mi hovori, ze to bolo aj opacne :D, teraz sa 2 tabory zomkli, strategia je jasna...
je mi celkom fuk, ci ma Nole tolko fans ako ti dvaja menovani, ale myslim, ze ich ma aj tak celkom dost, a ze nikto nemiluje ? mne postacia tie opakujuce sa hejty, ktore hovoria o respekte....Murray ma tiez svojich fans, v Britanii je mozno najlepsim sportovcom, takze sa tiez neda povedat, ze by ho nikto nemiloval...
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:47Od: Nikkki
Dobra, mozna jsem to trochu prestrelila..dejme tomu era Djokarny a Mury....ja mam treba Andyho rada, antipatie chovam jen k Nolemu a ano priznavam, je to proto, ze drti Rafu...ale to se da pochopit, si myslim. FFF taky nemusi Rafana ze stejnych duvodu. Ale oblibenosti a popularity jako PS AA RF a RN, nedosahuji vyse zmineni ani co by se za nehet veslo, to se ted ukazuje. Jak vsichni fandi proti Novakovi. To nepopres :-) ..jo a ja Peta Samprase primo milovala, byla to moje jednicka :-D
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:31Od: Nola
jasne, iba sa divim, ze sa davas do spolku s Kvitovkou . Targaryen123, ktora sa este nedavno v diskusii vyjadrila, ze ju Rafa nebavi,vlastne ani cely okruh ATP....
http://www.tenisportal.cz/zpravy/nadal-v-miami-chybet-nebude-zraneni-kotniku-neni-vazne-16137/
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:40Od: Nikkki
Ja s Kvitovkou??? Tu jsem tu registrovala nekdy pred rokem a jeji nazory mi byly cizi. Ten odkaz asi na telefonu ted neotevru...pak na pc. ...nemuzu za to, ze Novak mi neprirost k srdci no. Za to muze on sam :-D
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:45Od: Nikkki
Vubec nechapu co ma byt to spojeni s Kvitovkou a tim druhym. .nepletes si me nahodou s nekym? Hlavne pred pulrokem jsem sem vubec nechodila, mela jsem uplne jiny starosti. Odkaz otevren, souvislost nepochopena.
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:41Od: kada.tom Tip F
Garcia/Mladenovic > = Mattek-Sands/Šafářová (ve dvou vyrovnaných setech)
Djokovic > = Wawrinka (ve čtyřech setech)
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:25Od: vencapeRF Mats Wilander
Mírně favorizuje Stana. Mimo jiné říkal, že ty nejlepší zápasy, které v roli experta Eurosportu viděl za celou dobu, byli právě mezi těmito dvěma. Docela troufalý názor, ale na tom asi stojí celý ten pořad, trochu provokovat atd. Já myslím, že šance jsou 65:35 pro Noleho.
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:36Od: Mantra
favorizoval i káju... bohužel, taky bych raději, aby vyhráli stan a k.
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:37Od: Mantra
ale třeba se na podruhý trefí, přeci jen jsou jen dvě možnosti :-D
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:37Od: Kozoroh
Tak když Mats favorizuje Stana, tak je to v cajku :-)
No1eho dnes požene silná motivace oplatit loňské RG. Dále nebude chtít připustit druhou prohru ve finále GS se Stanem. Bylo by divné, kdyby No1e, který v GS finále porážel Rafu, Rogera a Andyho by se Stanem měl 0-2. Moc bych si přál, aby dnes No1e předvedl výkon ze SF AO proti Rogerovi.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:46Od: Davor1
Nebol by som taký optimista, raz sa už predsa trafiť musí :-))
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:17Od: brixner No tak jako jó...
Na bubeníka fakt čumět nebudu, to je asi tak záživné, jako koukat na kapající kohoutek. Seru na něj a když vyhraje, budu nasranej ještě víc!Divnej hráč, divnej tenis.
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:10Od: Mayo
Noje si ide pre 13 GS. 3-0 na sety.
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:14Od: Kozoroh
Kéž by si měl pravdu, Mayko :-)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:05Od: Zdeny mečbol proti Wawrinkovi...
pane redaktore, koho jste potkali? co vám to nalhali?
Edmund proti Wawrinkovi určitě MB neměl a můžete se postavit na hlavu!!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:13Od: Kozoroh
Evans měl mečbol ve čtvrtém setu, asi 6:5 nebo 7:6 v zkrácené hře, nakonec TB Stan uzmul 10:8.
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:15Od: Zdeny
o tom je řeč, Evans, nikoliv Edmund...
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:29Od: Kozoroh
Máš pravdu, Edmunda jsem přehlédl, má chyba!
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:58Od: PetaM
Bylo to ve třetím kole? Bylo.
Měl protivník příjmení od "E". Měl.

Nevidím problém :D :D :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:06Od: Zdeny
souhlas, Irák Irán... :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 10:03Od: Zdeny Djok - Wáwra
Očekávám dominanci Djokoviče. Ta finálová "karma" Wawrinky by měla skončit. 13.GS by byla pro Novaka naprostá fantazie, když vezmeme v potaz, že rok 2017 minimálně 2GS přidá.

Tipuji 4sety (6/4,5/7,6/3,6/1)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist