Berdych porazil Mónaka i poosmé a v Miami obhájil semifinále. Čeká ho Murray

2. 4. 2015, 07:14
Aktuality 711
ATP MIAMI - Tomáš Berdych v Miami vyhrál i osmý vzájemný duel s Argentincem Mónakem a obhájil loňské semifinále. V něm se podruhé v sezoně dočká souboje s Andym Murraym, kterého ještě v minulém roce trénoval Dani Vallverdu.
Tomáš Berdych

Moc nechybělo a Tomáš Berdych už mohl být doma v Evropě a připravovat se na antukovou část sezony.  Miami však ve třetím kole odvrátil čtyři mečboly proti Tomicovi a nyní se může těšit už na souboj o finále. Díky výhře 6-3 6-4 nad Argentincem Juanem Mónakem totiž obhájil loňské semifinále.

Devětadvacetiletý český tenista si v prvním setu vypracoval vedení 4-1 a i když pak přišel o svůj jediný servis, náskok si vybojoval zpět a následně dějství ukončil čistou hrou. Druhá sada byla dlouho bez brejkbolů a do stavu 4-4 byla vyrovnaná. Až v devátém gamu udeřil Berdych, který proměnil druhý brejkbol a následně set i celé utkání doservíroval znovu bez ztráty fiftýnu. O rok staršího Jihoameričana porazil i v osmém vzájemném střetnutí.

Statistiky zápasu
Berdych - Mónaco
3 esa 0
3 dvojchyby 0
46 % 1. podání 'in' 75 %
80 % úsp. 1. podání 67 %
13 winnery 10
28 nevyn. chyby 20
7/11 hra na síti 2/4
3/8 brejkboly 1/4
čas: 1:32

"Byl to velice těžký a vyrovnaný zápas. On hrál velice rychle a tlačil každým míčem. Bylo tam několik opravdu dlouhých výměn, ale já si dokázal vytvořit příležitosti a ve složitých podmínkách je využít," hodnotil Berdych 92 minut dlouhé utkání, v němž spáchal 28 nevynucených chyb a pomohl si pouze 13 winnery.

Berdych v Miami postoupil do semifinále počtvrté v kariéře. V roce 2008 v něm ztroskotal na Rafaelu Nadalovi, před pěti lety prohrál až v boji o titul s Andym Roddickem a loni k semifinále proti Nadalovi kvůli žaludečním problémům nenastoupil.



V pátek si o postup do finále zahraje s šampionem z let 2009 a 2013 Andym Murraym, nad kterým vede ve vzájemné bilanci 6-5. Na turnajích Masters zdolal o dva roky mladšího Brita ve všech čtyřech soubojích, poslední duel na letošním Australian Open ale prohrál. V Melbourne získal první set, ale ve druhém dostal 'kanára' a ztratil i další dvě sady.

"Pozitivní bylo, že jsem uhrál set, jelikož Murray odehrál v Melbourne velice dobrý turnaj a předváděl výborný tenis," vrátil se Berdych k lednovému duelu a k tomu nadcházejícímu dodal: "Cílem je připravit plán, který pak musím naplnit," dodal svěřenec stratéga Daniho Vallverdua, který ještě loni trénoval právě Murraho.

Murray ve čtvrtfinále zdolal 3-6 6-4 6-1 jednadvacetiletého Rakušana Dominika Thiema a nakousnul šestou stovku vítězství.

 

• ATP MASTERS 1000 MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 5.381.235 dolarů
středeční výsledky (01. 04. 2015)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Berdych (8-ČR) - Mónaco (Arg.) 6-3 6-4
Murray (3-Brit.) - Thiem (Rak.) 3-6 6-4 6-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

711
Přidat komentář
mahycek
Kdo se mohl Djokovi postavit byl Nishi, bohužel už tam neni. Isner podal vnikající výkon, který zcela jistě už nezopakuje, takže Djokovič finále. Přeji moc Berdychovi, aby zamezil finále Djokovič - Murray a hrál ho sám!!! Ale, třeba se mýlím a finále bude hrát Isner ?????
Reagovat
smazaný uživatel
Já vidím v obou zápasech otevřené šance. (což neznamená, že tam jsou)
Reagovat
babolat.cz
mě ty údery Johna připadali hrozně haluzácké a lajcké. BAckhandy hrozné, forhandy lepší. Možná se mýlím, ale opravdu to bylo vše hop nebo trop. Nevěřím, že by měl No1eho porazit či snad dokonce porazit.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jak dnes? Docela těžké tipování, u Andyho záleží, jak se vyspí, ale viděl bych to tak 6:4 7:5 pro něj.

Ten 2. zápas může dopadnout jakkoli. Nole určitě má na to vzít Izzymu servis, ale nevěřím, že sám dokáže udržet všechny svoje podání. Takže nějaký TB asi bude, tipnul bych 3 sety. A vítěze radši netipnu. Pro Johna je každopádně Nole hratelnější než případný finálový soupeř.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak můj typ 3:6 6:4 6:2 pro Murrayho, někde v záppse určitě přijde polevení v koncentraci, to už je teď skoro jistá věc
Reagovat
Marduch
Naděje na titul pro Toma se jmenuje John Isner ;)
Reagovat
Grigor_Murray
Kolik z vás je opravsu z hloubi duše přesvědčený, že dnes vyhraje Tomas?
Reagovat
babolat.cz
Reagovat
smazaný uživatel
Tomovi přeju a budu mu dneska fandit. Nebudu se dohadovat o tom, jestli vyhraje nebo ne, může dojít na obojí. A o tom, že dnes vyhraje, ani náhodou nepotřebuji být z hloubi duše přesvědčený. Ale bez šance, podle toho co víme teď před zápasem, rozhodně není.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak šance je vždycky a na všechny , jen ji využít
Reagovat
babolat.cz
pls, link.jak to je? dracula stream?
Reagovat
smazaný uživatel
http://live.drakulastream.eu/static/freepopups/2840661173359210.html (Nova Sport)
Reagovat
babolat.cz
thx
Reagovat
mahycek
ACH JO....
Reagovat
smazaný uživatel
co?
Reagovat
smazaný uživatel
mahycku, nestraš :D už jsem se lekl že to je něco horšího, než vlákno hovadin, pokud tohle byl ten důvod :)
Reagovat
smazaný uživatel
A jo mne to celkem zajimalo jak to zhruba vypada to rozlozeni...
...ale nechtelo se mne pocitat vsechno;) Je to plus minus...1-2.

Fandina 97
Grigor_Murray 84
Spaniel 42
Sojka 36
Roger_Federer 30
Slacker 30
Davor 26
Vlk 23
Babolat.cz 21
Janekda 20
Mut@demus 19
Gigin 15
Kvitovka 4
---

Tak vede fandina, ovsem Grigor maknul, o tom zadna;)
Zato absolutni zklamani je Kfitofka...
Reagovat
gigin
Ona včera měla za úkol "ulehčit" Frickovi. Asi se jí to povedlo.
Reagovat
Fandina
Já měla za úkol ulehčit Frickovi? Jak si na to přišel?
Reagovat
gigin
Kvítovka. Včera měl Frick vedle v článku nějaké roupy, tak blixa vyslal Kvitovku ať spolu přivítají jaro.
Reagovat
Fandina
Tak to jo, ale nemyslím si, že to dělala ... úsměv
Reagovat
Roger_Federer
:)..kristova noho.
Reagovat
Fandina
copak copak, obscese?
Reagovat
Roger_Federer
Ale vydesilo me, jak si hned vystartovala po giginovi..kdyz sis myslela, ze vsichni tady mluvi jenom o tobe.
Reagovat
Fandina
To na tom asi nejsi moc dobře, když tě druzí děsí. Chce to návštěvu psychiatra ... úsměv
Reagovat
Roger_Federer
Ale me nedesi ostatni..oni, ale konkretne tvoje myslenkove pochody..ccoz u pomoša demosa :)neni nic divneho.
Reagovat
Fandina
Souhlasím, kdybys byl v pořádku, nic by tě neděsilo. Chce to k psychiatrovi. Uleví se ti.
Reagovat
Roger_Federer
Uz se trepes pred monitorem dneska tak 6 hodin ze..?
Vypni pocitac, dej po tydnu najest kocce, preslec si hadry a bez chvilku se projit po meste..
Mozna se ulevy tobe..;)
Reagovat
Fandina
Člověče, ty na tom musíš být hodně zle, když až takhle někoho sleduješ. Ty vůbec nemáš ponětí, co jsem dneska už udělala, kde jsem byla. To tě nenapadlo, že mezi psaním se dá dělat i něco jiného? Začínám mít o tebe obavy. Zřejmě si posedlý nickem Fandina. Jak jsem psala, svěř se do rukou odborníků, pomohou ti. Tohle je už s tebou opravdu vážně.
Reagovat
Cico93
Vy ste veľmi podarená dvojka. pokračujte;-)))
Reagovat
Roger_Federer
demence..
Reagovat
Fandina
Tak to já ti nepomohu. Musíš k odborníkům.
Reagovat
Roger_Federer
;):)...mas dost.
Reagovat
Fandina
Pořád přemýšlím, jestli jsi tak hloupý, nebo to hraješ. To přece není možné tohle, neustále mi odpovídat, reagovat na mě. Jsi normální?
Reagovat
Roger_Federer
prolhany dement=Fandina;)
Reagovat
Fandina
je mi tě líto
Reagovat
Roger_Federer
To uz si mi psala asi 156x krat..zapominas?
Ale, jsem ochotny neco pro tebe udelat, dej mi svoji adresu, prijedu pro tebe, seznami ne se vezmu te k panu docentovi , najdeme reseni.??Muzes u me chvilku bydlet, nez se ti udela lip..co rikas?
Reagovat
slacker
Jen zadne pohlavni zneuzivani
Reagovat
babolat.cz
třeba by to pomohlo...
Reagovat
Fandina
čemu?
Reagovat
Cico93
;-)))
Reagovat
Fandina
A proč bych se měla od tebe nechat někam odvážet? Ty neumíš ani pořádně česky, natož abych ti věřila, že umíš řídit. Podle mě to pronásledování Fandiny má nějaký důvod. Nevěřím tomu, že si jenom myslíš, že jsem dement. To bys musel být opravdu hloupý.
Reagovat
babolat.cz
riskni to, takovou nabídku ti nikdo jiný nedá
Reagovat
Fandina
Hlavně o takovou nabídku nestojím. To je to poslední, co bych od TP očekávala.
Reagovat
Roger_Federer
umim cesky natolik dobre abych podpravove pochopil z toho co tady pises, co jsi zac, to bohate staci.
Ja bych ti klidne pomohl, rodina na tebe evidentne kasle, nechavaji te tady sedet mnoho hodin v kuse..MMnoho dni..A ty stracis realitu o svete kolem tebe..Zijes tenisportalem.cz, je to spatne..
Reagovat
Fandina
Kdybych tu nechtěla psát, tak tu psát nebudu. Každý má nějakou zábavu. Na tom nevidím nic špatného. Já se divím tobě, když považuješ psaní na TP za něco špatného, proč to děláš? Jinak tě zklamu, já na TP nepíši proto, abych se od někoho nechala někam vozit.
Reagovat
Roger_Federer
Diskuze na verejnem webu je v poradku, dokud se kvuli tomu z tebe nestane .Mela bys to zvazit, dat si pauzu, odpocinout si.Kocka uz jedla?
Reagovat
Roger_Federer
nestane dement..:)
Reagovat
Fandina
A to se zjevně s tebe stal, TP dement, proto to přisuzuješ mě. Už ti rozumím.
Reagovat
Fandina
oprava ... z tebe stal TP dement, který nic jiného nedělá. Už chápu.
Reagovat
slacker
Stale kvoka.
Reagovat
Fandina
o čem?
Reagovat
babolat.cz
to právě nechápeme, stejně jako když kvokají slepice
Reagovat
Fandina
Podle mě toho nechápeš víc.
Reagovat
Fandina
Já mám dojem, že ty nic jiného než psaní na TP neděláš, jinak si nedovedu vysvětlit, proč si o mně myslíš, že já to dělám také tak. Nedělám. Píši tady, jen když mám čas. Když si splním ostatní povinnosti. Pak teprve pustím tenis a věnuji se tomu. Takže pro mě to není žádná zátěž, zábava.
Reagovat
Roger_Federer
Hm Hm...To te sklamu, ja jsem rozhodne nebyl ten uzivatel, ktery si vsiml ze stebou neni neco v poradku, byly to jini a bylo jich mnoho..
Dlouho jsem se stebou bavil normalne, nez jsem prisel na to ze maji pravdu, kdyz te prohlasily za mistniho dementa.
Reagovat
Fandina
Tak to je mi úplně jedno, jestli si někdo o mně myslí, že jsem dement. To je to poslední, co od TP očekávám. Nepíši tu proto, aby mě někdo vysvětloval kdo jsem. K tomu opravdu veřejný web není.
Reagovat
Fandina
A to je také důvod, proč má třeba z tebe legraci. Protože mi vysvětluješ, že jsem dement a nic jiného neumíš.
Reagovat
Fandina
oprava ... proč mám ... úsměv
Reagovat
Roger_Federer
A si dement? Mas papiry na hlavu? pokud ne tak se tak prestan chovat.
Reagovat
Fandina
Jsi hloupý chlapče. Neumíš číst mezi řádky a nerozeznáš, kdy si člověk dělá legraci a co myslí vážně. Kdyby si byl inteligentní, nikdy by ses takhle neptal. Nemáš zkušenosti. Ale poraď se s psychiatrem, nebo přečti nějou knihu, tam se něco o dementech dozvíš. Na veřejném webu je nehledej. Tam většinou nepíší. Nemají na to buňky.
Reagovat
babolat.cz
TP není veřejný web?
Reagovat
Fandina
Tak sorry, na TP píší, třeba ty, že?
Reagovat
Roger_Federer
Zajimalo by me, proc se v kazdem druhem komentu odvolavas na "je to verejny web", co tim sledujes?
Myslis, ze kdyz je to tady verejne a admin to ma uplne u zadku(nebo jste spolceni), muzes tady uz roky zakerne a skryte sikanovat ostatni?
Reagovat
Fandina
Já tu nikdy nikoho nešikanovala a nikdy jsem to nedělala. To dělají jen hlupáci a neinteligentní lidi. Já nemám důvod se takhle chovat.
Reagovat
Roger_Federer
Ja tvoje duvody nepitvam..Je to dohledatelne, jsi problemova..
Reagovat
Fandina
okud má někdo s druhým problém, tak je to jeho věc. Když je na veřejném webu, nikdo nikoho nenutí, aby se s druhým o čemkoli bavil. Je to každého věc. Nikdo tě nenutí, abys se mnou komunikoval. Když ti nevyhovuji, nebav se se mnou. Nejsme v mateřské školce, abychom tu druhé vychovávali. K tomu veřejný web neslouží.
Reagovat
babolat.cz
kolik máš fandino koček? neříkej, že jenom jednu, takové jako ty jich mají plný byt..
Reagovat
Fandina
je mi tě líto?
Reagovat
Fandina
jeeeeeeeee to nepatřilo sem. Proč myslíš, že bych měla mít kočky? Nevidím spojitost.
Reagovat
Fandina
A co v jiných článcích, tam také vedu?
Reagovat
babolat.cz
ještě na senior.net
Reagovat
Fandina
tam nepíši, máš smůlu
Reagovat
smazaný uživatel
Proč jsem poslední :)))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Take to nechapu, asi se malo snazis....
Reagovat
smazaný uživatel
ale v čem? vůbec nevím podle čeho je ten stats :)
Reagovat
Fandina
Počet příspěvků jednotlivých nicků v článku.
Reagovat
smazaný uživatel
Už máš 7, ale Fandina na čele pelotonu 113. Musíš hodně přidat, ale stejně to asi bude bez šance.
Reagovat
babolat.cz
good job
Reagovat
babolat.cz
Vždy, když je vysoký počet příspěvků, je 99% jistota, že se jedná o vlákno, kde přispívá Fandina. Dokázal by někdo spočítat, kolik z těch 600 příspěvků napsala ona?
Reagovat
babolat.cz
zvládla bys to sama Fandino. Jen počet, procentuelně to pak vypočítám sám...
Reagovat
Fandina
Jen si to spočítej, když to chceš vědět. Mě to nezajímá.
Reagovat
babolat.cz
Mohla bys být vedená jako TOP diskutér a tvé výplody by měly větší váhu.
Reagovat
Fandina
Nepíši tu proto, aby měly moje výplody nějakou váhu. O to tu nejde.
Reagovat
Roger_Federer
A proc sem teda pises? Jaky je ten duvod?
Reagovat
Fandina
Zábava?
Reagovat
Fandina
Když nemám co dělat, sleduji tenis a píši sem.
Reagovat
Roger_Federer
minimalne 1/3
Reagovat
slacker
Je jich 89 tedy mene nez 1/6
Reagovat
babolat.cz
Fakt? Tos počítal nebo odhad? Čekal jsem více,ale i tak to je dost. díky
Reagovat
slacker
Pocet vyskytu retezce "Od: Fandina". V chrome hracka na 5 sekund
Reagovat
gigin
Jak se to dělá, prozrad mi to prosím tě. Můžeš i v češtině, díky..
Reagovat
Fandina
Otevřeš si prohlížeč Google Chrome, dáš si tam najít a napíšeš co. Objeví se ti počet výskytů.
Reagovat
gigin
Díky :)
Reagovat
Fandina
Tak nějaké přidej, teď jsem napsala další.
Reagovat
Fandina
A má být? Jasně, že tu píši ráda. Ty tu píšeš proč?
Reagovat
smazaný uživatel
Finále je asi jediný, které bych mohl časově vidět. Tak snad se tam probojuješ. Prý nic moc forma, jsem se dočetl od Federerovců na Fb. Že pry ztrácíš dech. A upadáš jako Roger a Rafa. Ale že Roger se prý alespon snaží vrátit zpět na vrchol. Jsi v hajzlu Nole, zabal to :D
Reagovat
janek_da
Tak jsem mrkl na Guadeloupe Paire-Hernych. Mělo to větší šťávu než Ferrer-No1e

Honza hraje krásný travnatý tenis i v hale, ale servis má celkem zoufalý i v hale. Paire naprostý frajírek. Ledabylá příprava k servisu a prásk do půlky saka, jednou parádní winner, pak zase bez zájmu míček zahraný do hlediště. V 3. setu začal podávat Honza a byl 2x o brejk vepředu, ale nepotvrdil. Pak na 1/4 hodiny vypli světla.

Za stavu 5:5 Honza prohrál serv, ale sebral si ho zpátky. V TB vedl 6:3, za stavu 6:4 dal vítězný úder z kříže, ale zahlásili mu aut. Pak měl ještě MP za stavu 8:7. Nakonec si radostí zařval P.

Rozhodčí asi nic moc, oba tam párkrát "stávkovali".
Reagovat
janek_da
opr: v TB vedl 6:4 a na zápas servíroval za stavu 6:5
Reagovat
spaniel
Tak to dopadlo podle očekávání. David jede naplno, ždímá svuj potenciál co to jde, ale na nejlepsi nema. Zadny napad, zadne úhly, vse na jistotu, metry do kurtu a hodne běhání proste nestaci. Musi se spokojit s tituly z 250 a slabe obsazených 500.
Reagovat
Cico93
Tak a s Masters, finale GS a TM. On to aj s?m raz povedal, že na tých 3-4 naj nemá. Že robí všetko preto aby vyhral GS, ale že v tejto ére prakticky nemožné. No k zápasu škoda, toho 1 setu 4:1;30:0.tam sa ten 1 set možno dal a mal vyhrať. Nevadi. Na antuke by mal byť ešte silnejší. Zatiaľ výborná sezóna!
Reagovat
smazaný uživatel
Nole nádhera!! Přesně si splnil můj plán. Počkat si na tento zápas. Doufat že David uhraje první break a vsadit na otočku v setu! :-D Teď můžu jít spát tak už to dotáhni!
Reagovat
smazaný uživatel
Taková technická otázka, podle mě pravidla znám, ale pořád nad tím musím přemýšlet.

Když si nadhodím špatně míček a místo toho, abych ho nechal spadnout (případně ho chytil zpět do ruky), tak ho chytím na raketu. Podle mě je to prostě špatné podání, protože "Podání je provedeno v okamžiku, kdy se raketa dotkne míče nebo jej mine (byl učiněn pokus udeřit míč)." (čl. 16 odst. 2 pravidel dle ČTS).

Udivuje mě to, protože na DC to Australané dělali prakticky pořád a nemám pro to vysvětlení a při jiném zápase jsem to snad nikdy neviděl. Díky za vysvětlení ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych rekl taky, ze by se to melo brat jako 'podani' ale v zapase jsem to jeste nevidel, aby nekdo nechal micek spadnout na raketu misto chyceni do ruky ci nechani spadnout na zem...
Reagovat
smazaný uživatel
"Podání je provedeno v okamžiku, kdy se raketa dotkne míče nebo jej mine (byl učiněn pokus udeřit míč)."

Kdybys to četl právnicky, tak podle gramatického výkladu se závorka, tj. "byl učiněn pokus udeřit míč", vztahuje nejen k části věty "nebo jej mine", ale k celé větě, tj. "kdy se raketa dotkne míče nebo jej mine". Pak by mimojiné platilo, že podání je učiněno, kdy se raketa dotkne míče a byl učiněn pokus udeřit míč.

Pokud by ve větě byl před "nebo" středník, pak by se závorka vztahovala pouze k části věty za středníkem.

Nevím, jestli to je zrovna ten důvod nebo je to jen zaužívaná praxe, ale podle mě tu větu lze takto číst...
Reagovat
janek_da
No1e si asi chví1i zvyka1 na normá1ní tenis. Proto ten poma1ý rozjezd.
Reagovat
Davor1
trochu iné kafe ako s Olegom :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda Nole ale že to trvalo!! Už jsi mě začínal přesvědčovat že první set je pryč...
Reagovat
janek_da
Nedivil bych se kdyby David dostal křeče, jako před dvěma lety na konci s Andym. Musí tam být nechutně.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím kdy naposled jsem viděl aby z Berdycha teklo jako včera... To ani v Austrálii z nich tak neteče snad.
Reagovat
janek_da
Berďa je v tomhle pro mě těžko čitelný. Mi připadá, že on se koupe vždycky.
Reagovat
Fandina
Nole se už vzpamatoval a Davídka začíná pomalu přehrávat. Davide go!
Reagovat
Davor1
Práve som zahliadol štatistiku, koľko UE urobil Djoko v prvých troch zápasoch v IW a tu v Miami. V IW 53 a v Miami 77. Dosť výrazný rozdiel. Pritom povrch v IW bol na UE doslova ako magnet, v Miami to nie je zďaleka tak zlé. Myslím, že Djoko tu zďaleka nie je v najlepšej pohode...
Reagovat
janek_da
to dělá ten Do1go
Reagovat
janek_da
jak se mi podaři1o napsat "dě1á"?
Reagovat
Fandina
špatná klávesnice
Reagovat
Davor1
p1us ten K1ižan :-DDD
Reagovat
janek_da
a máme záhadu No1oho :)))
Reagovat
Fandina
Původně jsem si myslela, že nebudu nikomu fandit, ale Davídek zatím super a začíná si mě získávat.
Reagovat
smazaný uživatel
David jede :-D dávám mu ještě pět minut :-D
Reagovat
Davor1
:DDD

Je jasné, že otočí, ale ten úvod fakt vtipný :-))
Reagovat
gigin
Na to ani snad nemá cenu čumět. Vypinkávačka s jasným koncem. Jinak David včera narozky, 33 jařin. Tak dodatečně vše nej. Gesto roku na TM 2011 ti nikdy nezapomenu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jaké gesto to bylo?
Reagovat
gigin
To bys Jamesi nepochopil, promiň. Nic proti tobě. Opravdu. Tohle je osobní záležitost mezi mnou a uživatelkou sojkou :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ok. :)
Reagovat
Grigor_Murray
Co David gestikuloval?
Reagovat
Grigor_Murray
Beztak to bylo Robredovo gesto ve Valencii, ale to mi k Ferrerovi nesedí
Reagovat
gigin
Ne nebylo. Porazil Djokoviče a pak tak jakoby nevinně rozhodil rukama, jakože to ani snad nechtěl udělat, porazit ho. Jenomže tehda byl Djokoland limitovaný a ani tam neměl lozit. To je fuk, už je to pryč.
Reagovat
Grigor_Murray
Aha, tak to bych do Davida nikdy neřekl, ale jak říkáš, už je to celkem stará záležitost
Reagovat
gigin
Ale na tom gestu nebylo nic hanlivého...
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
gigin
Přesně to :))
Reagovat
Grigor_Murray
Na mě to gesto působí smíšenými pocity
1) Tak jsem porazil Djokera,no a co má bejt
2)To už jsem vyhrál? no nekecej
Reagovat
smazaný uživatel
Všechny zápasy se hrají na centru. Tomáš se Skoto-Wale-Angli-Irčanem hraje 1.zápas hned potom Háčka s Makarova/Vesnina tak snad stream bude
Reagovat
Grigor_Murray
Všechny zápasy se hrají na centru. Valach s Andýskem hraje 1.zápas, hned potom Háčka s Makarova/Vesnina, tak snad stream bude
Reagovat
smazaný uživatel
koukám že na čtyřhru Melo/Soares atd. není stream. Vůbec mě to nezajímá ale snad na Háčka stream dají. Jestli ne najmu si Rusáky nebo Vietnamce a ty jim ukážou nedávát Háčka na stream
Reagovat
gigin
je vlákno ve složení:
Grigorek, panzer.dragon, Kozoroh a rafaeohli.
Reagovat
Grigor_Murray
komu fandí panzer dragon , typ Roger
Reagovat
Grigor_Murray
1/4 vlákna už máš :)
Reagovat
Davor1
a ešte Kvitovka...
Reagovat
gigin
No to je zase specialistka na WTA. Takže tam tě nechám vytvořit dream team tebe :)
Reagovat
Grigor_Murray
Komu fandíš gigine? ATP, WTA
Reagovat
smazaný uživatel
Gigin asi fandí outsiderům proti favoritům ,ne?Mě to teda přijde,ale nevím :)
Reagovat
spaniel
Lol. Slyšíš to gigine? Ryjou ti do Ernieho
Reagovat
gigin
:DDDD je s něma sranda nakonec...
Reagovat
gigin
Gulbis, Thiem. Pak mezera a může být Nando, Bernie, Monf, Kokkin. WTA je mi volnější, ale srdcovka je Jule. Pak určitě Plíšče, Barunka, Aza, Anička, Aga....
Reagovat
spaniel
Nole uz vubec nic?
Reagovat
gigin
Nic. Prázdno, temnota, chlad....
Reagovat
Grigor_Murray
Cítím to stejně
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jo :)
Reagovat
Grigor_Murray
Tak to teď nemáš moc komu fandit, co. Erniho teda z duše nesnášim,kaliči nemají v tenise co pohledávat. Thiem je jiný kafčo, z něho bude jednou hvězda.
Reagovat
gigin
Já ti samozřejmě nic nebudu vymlouvat a ani ti Gulbisův příběh převyprávět. Jen jedna věc. Kalil dřív.
Reagovat
Grigor_Murray
Což to jo, ale hraje, jako by kalil zas.
Reagovat
spaniel
Je to bos. Ktery z tenistu si muze rict ze hral na vrcholné urovni a zároveň kalil? Zadny. Nikdo z nich si neuzil puberty a parby. Cast se to bude snažit dohnat pozdeji, ale uz to nebude ono. A ti ostatni budou vydedenci.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak takhle jsem nad tím nepřemýšlel, Ernest je vlastně docela bourák, ale stejně ho nemám rád, protože neuznává big4
Reagovat
spaniel
A to je mne prave sympatické :) To big 3, to je jina.
Reagovat
Grigor_Murray
To je fakt, Rafík už pomalu vypadává :)
Reagovat
Fandina
:-))))))))))
Reagovat
gigin
No to je na delší povídání. Ale ano, nehraje dobře.
Reagovat
Grigor_Murray
Sorry gigine, byl jsem na Erniho moc krutý, ty mi taky Andyho neurážíš a klidně bys mohl
Reagovat
gigin
Já mám Můru rád. A Gulbis uznává určitě top4. Jen ho prostě štvou ty kecy pořád dokola. Na tiskovkách, po zápasech a tak. Ale oni tak protě kecat musí. Kačky jsou kačky.
Reagovat
Davor1
tam je to trochu ťažšie...ale nie nemožné :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://new.livestream.com/ATP tady jsou velmi kvalitní streamy na všechny challengry z více kurtů. Ale jsou tam jen Challengry, ale kvalita je úžasná
Reagovat
smazaný uživatel
Challengrů
Reagovat
Fandina
A tady je také něco podobného.
http://www.youtennis.net/LiveTV?Area=
Reagovat
r.Fever
tá stránka funguje už vyše roka, určite aj viac... a Fandinka, tá tvoja je vlastne skopírované linky z vyššie spomenutej stránky, žiadna pridaná hodnota.
Reagovat
Fandina
Je to tak. Livestream.com běží minimálně od začátku minulého roku viz odkaz.
http://new.livestream.com/ATP/SaoPaulo2014CentreCourt

To co jsem tu dávala teď já, YouTennis.Net, tak to jsou stránky, kde jsou kromě streamů z Challengerů a dalších turnajů ITF ATP i WTA ještě další zajímavé údaje, články, narozeniny atd.. A je to vlastně přesměrovaný e-tennis.tv, který funguje moc let. Viz odkaz.
http://www.e-tennis.tv
Reagovat
Grigor_Murray
gratulace k 600. komentu :)
Reagovat
Fandina
Jé díky, tak to se povedlo :-)))))))))
Reagovat
Kozoroh
Nišikorimu dnes paradoxně uškodilo to, že předcházející zápasy vyhrál snadno a jasně. V duelech s Južným, Troickim a Goffinem ztratil jen 10 gemů, nikdo z těch tří ho nepotrápil, neprověřil. Isner byl první těžkým soupeřem a Kei si na něm dnes vylámal zuby.
Isner hrál výborně a dokonale zaskočil Nišikoriho. Ale podobně jako dnes Keie se mu Novaka v SF překvapit nepodaří. No1e prošel krizovou situací v OF s Dolgopolovem a nic ho jako dneska Samuraje nerozhodí.
Reagovat
gigin
Však ho ani nic jako rozhazovat nemusí. Jestli půjde Jankovi serv a bude hrát podobně jako dnes.....
Reagovat
Vojtiik
co to meleš kristova noho, i kdyby Keie proveril nadal, federer a djoko v minulych trech kolech, tak by dneska dostal stejnou naloz, winnery 32 ku 5 DF od Big Johna mluvi za vse. Pokud Izzy zopakuje tenhle vykon (coz pravdepodobne ne) tak smete stejně i djoka, i kazdeho jineho, kdo se mu tam priplete... famozni hra Izzy
Reagovat
Vojtiik
5 df je spatne, 5 UE...
Reagovat
Grigor_Murray
Ty miluješ Djokovice jako já Murrayho , že jo
Reagovat
Grigor_Murray
I když, ... víc milovat než já už nejde :)
Reagovat
spaniel
Ťuťu ňuňu Grigorek :)
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Grigor_Murray
Hmm :)
Reagovat
smazaný uživatel
Šetři romantikou :)
Reagovat
Grigor_Murray
To jo, už se tu trochu přitepluje :)
Reagovat
spaniel
No, ze ho ho uz 2x překvapil. A Karlovice si asi nepamatuje vubec, ten uz 3x. Kdyz bude mit Isner den jak dnes, nic neni jiste. K tomu publikum jako vzdy proti Nolemu, ten to klasicky emočně neunesl, par krat se zavzteka, rekne jim at mu vykouri, rozflaka raketu a konci.
Reagovat
Mayo
kks vidím správne??? až teraz som si zapol evysledky a pozerám, že Isner suverénne zdolal Nišikoriho...to čo? kde je tá forma japonca
Reagovat
smazaný uživatel
Isnerovi tam spadlo absolutně fšecko :D Až se tomu sám usmíval. Kei tak nějak bez šance.
Reagovat
Mayo
ja mám Johna rád, je to sympoš, kľudne by som mu doprial titul
Reagovat
Grigor_Murray
Tak to já zase ne, titul bych dopřál jen Můrovi
Reagovat
Mayo
Také finále by bolo ideálne.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to já taky ne, ne že bych nechtěl, ale titul už je Berďův ;)
Reagovat
Grigor_Murray
A zase ha ha ha
Reagovat
Grigor_Murray
Berdychovi z těch 4, kteří budou v semi věřím nejméně
Reagovat
smazaný uživatel
z hlediska psychologie, to je ale čistě tvůj problém :D
Reagovat
smazaný uživatel
no co, ta esence titulu visí ve vzduchu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nole na kurt!!!
Reagovat
smazaný uživatel
to si ještě počkáš :D
Reagovat
gigin
Neřvi tu. Máš času dost.
Reagovat
smazaný uživatel
Už bych to urychlil,takhle ho asi neuvidím.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem ještě neviděl ani jeden Noleho zápas tady.. :)))
Reagovat
SwissMaestro
Snad Ferrerko vyhraje. Bonusem by mohlo být vypískání Djokoviče :D
Reagovat
Grigor_Murray
Klidně se to stát může
Reagovat
smazaný uživatel
Běž se zchladit tak, jak to udělal Fedex ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně!
Reagovat
Kozoroh
Jsi trapný.
Reagovat
SwissMaestro
Prostě jeden z hráčů kterýho opravdu nemám moc rád. Nesympatický a jeho hra také není nijak extra pohledná.
Reagovat
Mayo
podľa mňa si prvý federerovec, ktorý nemusí djokoviča...
Reagovat
gigin
Jj, sojka ho miluje každým coulem.
Reagovat
SwissMaestro
Djokovič je dobrý pouze ke krocení Nadala na GS :D
Reagovat
smazaný uživatel
A fedexe ve wimblu 2014
Reagovat
Grigor_Murray
dobrá stěrka
Reagovat
SwissMaestro
Stěrka? Neřekl bych :D
Reagovat
Mayo
kurt na No1eho!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Wow, wow, wow. Naprostá dokonalost, výkon, kterým by smetl i No1eho, škoda, že to nejspíše nezopakuje. Ale neuvěřitelná přesnost, razance, po strašně dlouhé době dobrý BH, který nebyl jen na vrácení. Dobře na returnu, na síti, pochopitelně píšící servis. Nejlepší výkon v sezoně od Johna a za poslední dvě sezony taky určitě. Jak říkali angličí komentátoři, dneska prostě klaplo vše, na co sáhl.
Reagovat
Kozoroh
Smetl i No1eho? Djok narozdíl od Keie Izzyho hru zná a už na turnaji prošel krizovou situací, tudíž by se nenechal zaskočit jak dnes Kei.
Reagovat
tommr
ted by to ještě chtělo aby zítra porazil i Djokovice a Tomáš vyklep Murrayho a v Miami by došlo na finále snů ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
On dneska ani Ferrer nemusí být bez šance.
Reagovat
smazaný uživatel
To by fakt bylo finále snů :) tak každý má asi jinou představu.
Reagovat
tommr
no každopádně by to bylo o dost zajímavější než všema předpokládaná Djokomurárna ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě se tahle kombinace třeba líbí víc.(o hodně)
Reagovat
Grigor_Murray
Mně taky
Reagovat
lars
John tady uz porazil 2 hrace top8
Reagovat
SwissMaestro
3
Reagovat
SwissMaestro
aaa top 8...sem cetl top 10 ::D
Reagovat
smazaný uživatel
Nejpřeceňovanější hráč historie by snad nemě1 být pro Tomáše prob1ém ne?
Reagovat
tommr
pro Tomáše jsou bohužel problémem všichni hráči z top-10 Murrayho nevyjímaje. Navíc se dá čekat, že se Murray proti Tomášovi (a jeho trenérovi) zase hecne a bude hrát jako o život ...
Reagovat
smazaný uživatel
no, mám z toho zápasu dobrej pocit :)
Reagovat
Grigor_Murray
Jaký zase nejpřecenovanejší hráč světa? To už se tu řešilo včera a většina se shodla na Delpovi, tak si to příště nech pro sebe zavináči
Reagovat
smazaný uživatel
1o1, to už neni ani k smíchu. To si fakt tak tupej?
Reagovat
Grigor_Murray
Tak mi to objasni génie
Reagovat
Fandina
píše v nadsázce
Reagovat
Grigor_Murray
Nejpřeceňovanější hráč historie není vtipnej ani v nadsázce
Reagovat
Fandina
Já tyhle narážky také nedělám, ale všimla jsem si, že pro někoho jsou normou ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Grigor_Murray
Sarkazmus mám taky rád, ale ne tohodle stylu
Reagovat
smazaný uživatel
A jakého teda?
Reagovat
Fandina
Třeba sám ze sebe?
Reagovat
Grigor_Murray
Ten je taky dobrý, ale i u ostatních mi nevadí(až na vyjímky)
Reagovat
Grigor_Murray
Toho, co se netýká Andyho, o něm vždycky v dobrém, ne všichni musí vědět, že mu fandíš (třeba jako já před pár minutama) :)
Reagovat
smazaný uživatel
O Andym jen v dobrém? Tak to sis nevybra1 zrovna ideá1ní stránku. :D Víc nenáviděnej hráč tu snad neni (možná Nada1). Počkej zítra, jest1i se zase opováží porazit Berdycha, tak se tu na něj snese obrovská v1na "chvály", to budeš koukat.
Reagovat
smazaný uživatel
*chvá1y
Reagovat
gigin
Taky ti to sem tam b1bne. Nemají to ještě vychytané.
Reagovat
smazaný uživatel
neboj, neopováží ;)
Reagovat
Grigor_Murray
Jj, Už se těším na ten zítřejší tenisoví i diskuzní souboj
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDD

Ten Grigorek jo, to je výhra pro ten váš tábor...
Reagovat
smazaný uživatel
a co jako - Zavinac se v tom okoupal a Grigor ho ted pekne osusil.. :-)
Reagovat
gigin
Nevím no, mi to přijde trošku uhozené...
Reagovat
smazaný uživatel
take ted mam problem s presnosti - prislo mi jen legracni to prekrouceni. Jinak se citim samozrejme na vine, toho DelPa jsem prece nahodila ja a pak jsem Mutademovi ani nemohla nijak helpnout... byla jsem odvolana od PC.. :-(
Reagovat
gigin
A jo takhle. Jsem to špatně pochopil. Promiň.
Reagovat
gigin
http://imgup.cz/images/2015/04/02/ju.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě. A1espoň jsem se dozvědě1 pár zajímavých věcí. Např., že jsem na úrovni Fandiny. :)
Reagovat
Fandina
Tak to asi těžko. Tak chytrý jako já nejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
To já samozřejmě vím a ani bych se neopováži1 si to mys1et. Právě proto mě to tak překvapi1o.
Reagovat
Fandina
Tak to potom jo. To si rozumíme ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Mutademe, louzi bez poskvrnky neprojdes... a neni to sarkasmus.. ;-) Uz jsem to tu pouzila: "Chlapec se stava muzem, az kdyz obejde kaluz, nez aby by do ni vstoupil." :-)
Reagovat
smazaný uživatel
bez "by", jeeeeee :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to mám ještě co dohánět no. :)
Reagovat
Grigor_Murray
Takový sarkazmus přímo miluji
Reagovat
spaniel
Líbí se mne zdrobneni Grigorek. Tak nejak to k nemu sedi ;)
Reagovat
Grigor_Murray
Mně taky.
Reagovat
gigin
Však tys s tím včera přišel. Prej nechte Grigorka :DDD Děcka majú prázdniny a už tu řádí. Včera mu jasně tomasinho napsal, kdo je fans Můry a on se dnes tomu diví. Prostě Grigorek jak vyšitý...
Reagovat
Grigor_Murray
Tak jsem trochu zapomněl, no :), Velikonoční prázky jsou bestovní, až na to počasí :,(
Reagovat
Grigor_Murray
Navíc jsem něco mezi děckem a dospělákem, tak pozor :)
Reagovat
gigin
No to já taky.
Reagovat
Roger_Federer
Ani zdaleka..:)
Reagovat
VlS
Kontrolujte samuraje, ať nespáchá sepuku.
Reagovat
spaniel
Dneska prakticky dokonalý výkon. Kdyz zahraje takto, porazí kohokoliv. Tak snad to zopakuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já doufám,že v Miami už ne :)
Reagovat
Grigor_Murray
To já taky, chci finále ,,pinkálistů,, Nole-Andy
Reagovat
smazaný uživatel
Chceš další zostuzení a připomínku toho, jak daleko momentálně za Nolem je?
Reagovat
Grigor_Murray
Právě s Nolem půjde nahoru, Murray je momentálně o několik tříd pod Djokovicem, ale právě s ním se může dostat na stejnou úroveň, a když budou erupce na Slunci , tak i na úroveň lepší :)
Reagovat
smazaný uživatel
diky, prekvapujes mnohem vic nez Zlatorucak.. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Isner :) Nakonec žádná slabší chvilka.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Grigor_Murray
Isner dnes naprosto zaslouženě, byl na kurtu lepším hráče, a to i výměnách
Reagovat
gigin
Pěkné, povedené, klobouček. Jak jsem ho hanil, tak dnes fakt paráda. Zlatoručka prostě, jas jasů, špička špiček.
Reagovat
Davor1
To je až neuveriteľné, aký výkon dnes zo seba vyžmýkal. Keď som ho videl na AO proti Mullerovi alebo v Dallase proti Matoševičovi, tak som mal chuť niečo rozbiť, to sa snáď ani nedalo nazvať tenisom. Dnes hrá tak o 500% lepšie. Snáď to proti No111emu zopakuje...
Reagovat
lars
aktualne
Reagovat
Fandina
tak to by chtělo, aby otočil
Reagovat
EllNino
JOhny ty jedeš :DD
Reagovat
Grigor_Murray
Čau Ele, ke komu si chodíš vyplétat raketu v Plzni?
Reagovat
EllNino
k Říhovejm :D
Reagovat
Grigor_Murray
Hm, ty neznám :)
Reagovat
smazaný uživatel
John to ještě zdramatizuje :D
Reagovat
Grigor_Murray
Tak jestli vyhraje dnes John, tak má Nole jasné finále
Reagovat
smazaný uživatel
SF: Isner - Ferrer
Reagovat
Grigor_Murray
Ha ha ha
Reagovat
smazaný uživatel
však vydrž ;)
Reagovat
smazaný uživatel
:) Tak já bych zrovna neřekl,Isner je v USA pořád velký soupeř.
Reagovat
Grigor_Murray
Minulý týden byl Isner taky v USA a jak to dopadlo, každý zápas je jiný, ale tady to bude jasný, to možná David potrápí Noleho víc jak John
Reagovat
smazaný uživatel
Což to jo.
Reagovat
smazaný uživatel
Osobně bych si přál drama jak dneska, tak semi a finále. Ale myslím, že už před Miami bylo jasné, kdo vyhraje titul...
Reagovat
spaniel
S dnešním výkonem by No2eho dal.
Reagovat
smazaný uživatel
To mas pravdu ale šance ze to zopakuje proti Nolemu je mizivá. Ale nechci předvídat Novak není nějaký zázračný v Miami v IW hrál mnohem lépe.
Reagovat
gigin
No já nevím, sice H2H je 6:2, ale většinou to byly řežby. Navíc Dlouhý Janek se tu jeví velice dobře.
Reagovat
tommr
Isner hraje v Americe o třídu líp než kdekoli jinde ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
nosi mu tam stesti mati - co unese.. :-)
Reagovat
VlS
Když jsem se podíval na matinku, tak mi bylo jasné, že John musí (MUSÍ) být slušný kluk, protože kdyby nebyl, to by byl mazec :-((
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat
slacker
Takze tluceni deti je u tebe recept na vychovu?
Reagovat
VlS
Tady by mohlo bejt tak krásně .....
Reagovat
Mark976
Bych netrvdil, uz ho dal......John je pro vasehp No1e horsi jak Nishi
Reagovat
smazaný uživatel
je na ručník...Isnerovi vychází všechno na co sáhne. Ten FH je šílený, servis šílený. Nishi ten je rád když vrátí servis.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten John se tam kření :D
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Fandina
2:0 ve druhém. Tak to už John nepustí. Škoda Niši.
Reagovat
Grigor_Murray
Souhlasím, te%d už to bude mít Kei těžké
Reagovat
spaniel
1-2 tenis. A je vymalováno.
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečné krupobití!
Reagovat
smazaný uživatel
ComeOn!
Reagovat
smazaný uživatel
brejk!!!!! :-)
Reagovat
slacker
Prosim prosim, co maji znamenat ty jednicky u Johna Isnera?
Reagovat
spaniel
Jeho výška.
Reagovat
Davor1
Tak som sa poriadne prepočítal, 4-4, 0-30 a odvtedy Izzymu vyšlo absolútne všetko. Neverím ale, že v druhom sete nejaká slabšia chvíľka nepríde...
Reagovat
spaniel
Ten forehand je brutální.
Reagovat
Davor1
U Nishiho ale vidím paralelu s poslednou prehrou s Lopezom. Ani tam za celý set neponúkol na servise ani jeden BP, až prišla hra za stavu 4-5 na udržanie v sete a absolútne to nedal. Dnes je problém aj ten, že Isnerovi vychádza totálne všetko, plus s ním hrajú aj rozhodcovia a páska...
Reagovat
spaniel
Problém je v Nishiho servisu. Ma ho celkové slabý, ale dávat Johnovi druhy servis 80mph na forehand je pozvanka. Jak uz začne Isner střílet a padá mu to tam, neni sance.
Reagovat
Davor1
Presne tak. Tiež nechápem, prečo mu to nehrá viac do BH...
Reagovat
spaniel
Jj. A trochu ho rozpohybovat. Jak hraje v běhu, skoro vzdy zkazi. Teď uz ale sanci nevidím.
Reagovat
smazaný uživatel
to se dobre rekne, ale hur udela.. ;-) Odskoky jsou od Johna mnohem vyssi, hur se s nimi Nishimu pracuje, navic John mel pohyb velmi slusny! :-)
Reagovat
Mark976
Gogogo John!
Reagovat
smazaný uživatel
Jó, John brejkuje dokonce čistou hrou :D Prasátko na setbol, hm. Vše za dozoru svého mamáka, která je teda docela při těle.
Reagovat
smazaný uživatel
kvuli prasatku nedavam vic vykricniku.. ;-)
Reagovat
tommr
prasátko sem prasátko tam - stejně by to už nepustil ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
verim tomu.. :-)
Reagovat
spaniel
John to páli jak u Verdunu.
Reagovat
spaniel
Tak to bylo kruté, to prasatko.
Reagovat
Grigor_Murray
Aspoň to bude mít větší napětí, Kei otočí
Reagovat
smazaný uživatel
Zdravím,přišel jsem o něco později.Něco zajímavého v zápase?
Reagovat
spaniel
No, teď uz to bude težké. Dlouhý Janek ma dobry den.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte někdo, jestli se dá ze záznamu někde shlédnout Tomášův zápas s Monacem? Neměla jsem možnost to vidět. Díky za odpověď
Reagovat
Grigor_Murray
repríza byla na Nova sport odpoledne, jinak asi hightlights na youtube
Reagovat
Grigor_Murray
Reagovat
smazaný uživatel
asi nedá... doteď jsem nenašel ani highlights ze zápasu s Tomicem, a asi ani nenajdu.
Reagovat
spaniel
Tennistv, můžeš si pustit jakýkoliv zapas ze zaznamu.
Reagovat
smazaný uživatel
z jeste nedavne poletuchy se Johnovi vylihl (vratil) zase slusny FH.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Obřisko by mělo hrát jen hry na servisu, ty mě baví. Už se těším na TB.
Reagovat
tommr
Isner hraje opravdu překvapivě dobře. Doufám, že to dneska s Japončíkem dotáhne do zdárnýho konce ... :)
Reagovat
Davor1
dobré oko :D
Reagovat
Roger_Federer
jeste asi tak 2-3 turnaje a kurzy na Soylu pujdou pekne dolu..
Reagovat
janek_da
už se na ni těším na streamu
Reagovat
smazaný uživatel
come on! ;-)
Reagovat
Davor1
Ke1 N1sh1kor1 :-))
Reagovat
Grigor_Murray
Nechte prosím toho PC jazyka, čeština je přese krásná
Reagovat
smazaný uživatel
netrap me, je prece jasne, ze se ho bojim(e).. :-)
Reagovat
PH94
Kei ho rozbije :)
Reagovat
Davor1
Tak na tento zápas sa veľmi teším a som zvedavý. Favorizujem určite Keia, hrá tu jednoznačne najlepší tenis zo všetkých, výborne mu funguje servis a skvelý na returne. O medzihre netreba vôbec hovoriť. Myslím, že keď ho John porazí, tak jedine v tajbrejkoch, lebo fakt neverím, že bude schopný mu zobrať servis. Kei bude mať na returne určite viac šancí, síce možno bude Isner servírovať celý set ako z partesu, ale stačí jedna hra, kde mu to trochu nebude padať a Kei to využije. Come on Nishi !!
Reagovat
Grigor_Murray
Taky věřím Nishimu, Izziho budou hnát Amíci a servis, snad Kei Johna rozdrtí
Reagovat
janek_da
ty kurty v Potosi se mi moc líbí.
Reagovat
ipko
góóóóól no konečne.. :)
Reagovat
gigin
Kdo dal? Kei?
Reagovat
ipko
Bystrica po zápase a pol bez gólu.. prvý gól vo finálovej sérií, ale dnes to už asi ťažko otočia.. :/
Reagovat
gigin
A Tychy je mistr, tak dobré.
Reagovat
ipko
:D
Reagovat
ipko
poďte už radšej pozerať špičkový tenis v podaní s Keie s Johnom.. :)
Reagovat
Roger_Federer
toto asi dost vysvetluje
m.youtube.com/watch?v=z4riWswEu28
Reagovat
Roger_Federer
odbornici?
Reagovat
Fandina
odborníci ... úsměv
Reagovat
ipko
Bystrica toto si nezaslúžite.. :(
Reagovat
slacker
Tato diskuze s Bystrici nesouvisi
Reagovat
ipko
a? nemôžem sa pozerať na tú demolíciu Bystrice, preto radšej píšem.. :)
Reagovat
Roger_Federer
Stejne je to zvlastni..cely portal jsme neinteligentni a hlopi lidi..
Stejne tady ten dement sedi 23hodin..denne.
Reagovat
Grigor_Murray
Konečně někdo posunul diskuzi nahoru :)
Reagovat
Fandina
Píšeš o sobě?
Reagovat
Grigor_Murray
Kdo všechno je tady proti tobě Fandino ?
Reagovat
babolat.cz
jenom ty ne...brzo procitneš
Reagovat
babolat.cz
fandino,psal jsem to dole,ale když se ta dizkuze menzy posunula nahoru ptám se: Jsi dementní troll? Platí tě Rusové? Snad ne...
Reagovat
Fandina
A kdo platí tebe?
Reagovat
babolat.cz
já pracuji, nejsem placený za celodenní trollování na netu
Reagovat
Fandina
Tak proč se ptáš, jestli mě někdo platí?
Reagovat
George_Renel
Když už, tak "howgh".....
Reagovat
slacker
Ja tu 23 hodin ... denne ... nesedim. Takze to vyrid Tommrovy ze je hloupy ze nepozna dementa.
Reagovat
Roger_Federer
Slacty a Frick jste nahrada, kdyzvten dement co onem mluvim jde na zachod.
Reagovat
slacker
Ja nejsem nici nahrada. Ja tu demaskuju lidskou stadnost, povrchnost a pokrytectvi.
Reagovat
babolat.cz
Václav Klaus?
Reagovat
slacker
Noam Chomski
Reagovat
smazaný uživatel
zvlastni je predevsim to, ze se mi vy vsichni notoricti odpovidaci jevite mnohem, ale mnohem sileneji nez Fandinka, protoze ona jde na vec rafinovaneji a vy jste jeji prvoplanove obeti. Prezentuju to jako svuj ciste osobni nazor, ale stojim si za nim a pokud jste toho mocni, prectete si sve malo podnetne diskuse v klidu znovu a jiste se zastydite. Jinak zapomente, nic jsem nepasala... :-))
Reagovat
smazaný uživatel
nenapsa1a, jeeee :-)
Reagovat
Roger_Federer
jiste, souhlasim, nejaka podmetna diskuze s Fanfinou me prestala bavit asi 2,5 roku zpet.Kdy na scela klidbe a logicke argumenty odpovidala zcela stejne jako dnes..hawk.;)
Reagovat
smazaný uživatel
nabizi se otazka, proc jsi tedy sve reakce pred 2-3 lety neukoncil. A to jsou pry muzi racionalni.. ;-)
Reagovat
Roger_Federer
dement je muj osobni Rubikon..:)
Reagovat
Fandina
A proto se tak chováš, že?
Reagovat
Roger_Federer
jiste, po dobrem to neslo.
Reagovat
Fandina
A co jsi dokázal? Že z tebe mám legraci? V tom případě, díky, ale nemuselo to být.
Reagovat
Roger_Federer
Uz jsem ti to rikal mnohokrat, jsi moje cvicena opicka, vzdycky tady pohodim bananek, doletis, oloupes ho, cely sezeres..
Ja o diskuzi stebou zadny zajem nemam..uz si to uvedom.
Staci prece abys na me nereagovala.., neodpovidala..vsem, ale to neudelas.Takze je jasne, ze ty diskuze a strety umyslne vyhledavas a vytvaris.Kdybys byla tak nad veci jak tvrdis, povznesla by ses nad to ve tvem veku nereagovala.
Reagovat
Fandina
A proč bych tu nemohla psát, jak se mi zlíbí. To je přece moje věc kdy a na koho reaguji. Nevidím důvod, že bych to neměla dělat podle vlastního uvážení. Chápeš vůbec, jak se dobře bavím, když mi někdo začne vysvětlovat, že jsem dement a ničemu nerozumím? Mám z toho legraci ani si nedovedeš představit jakou.
Reagovat
spaniel
Chutná bananek? Uuuu aaaaaaa!
Reagovat
Fandina
spaniel a tobě chutná?
Reagovat
Grigor_Murray
Fandino ,říkala si mi přece, že bavit se o dementech je pod tvojí úroveň
Reagovat
Fandina
Já to nejsem, kdo tu o mně píše, že jsem dement, já ne.
Reagovat
slacker
Uzivej si Grigorku dokud to jde.
Reagovat
Fandina
On si užívá, neboj.
Reagovat
Grigor_Murray
Nechci být nezdvořilý, kolik je ti let, neodpovídej, jestli nechceš(nebo do vzkazníku, já umím držet tajemství)
Reagovat
Fandina
Je mi hodně, ale jinak to neřeš. O nic nejde. Nemusíš na mě reagovat, nemáš žádnou povinnost. Já to dělám také tak. Když se mi chce, tak napíši. O nic nejde.
Reagovat
spaniel
A chce se ji porad.
Reagovat
Fandina
Ani ne. Moc nepíši.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak ty taky ráda provokuješ, že jo?
Reagovat
Grigor_Murray
:)
Reagovat
Fandina
Ani ne. Dneska píši dost, ale jindy třeba vůbec.
Reagovat
spaniel
Jen 20x vic nez ostatni dohromady. Nechtěl bych vidět co u tebe znamená psát moc.
Reagovat
Fandina
Už jsem to psala nahoře. Někdy píšu hodně, někdy třeba vůbec, nebo málo. Pořád nepíši.
Reagovat
Grigor_Murray
Možná už trochu malinko začínám chápat, ale neodsuzuji a nekritizuji
Reagovat
spaniel
Dej tomu chvilku, ono to přijde, ne ze ne.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že už to ví.
Reagovat
spaniel
Lol
Reagovat
Fandina
ani ne
Reagovat
Roger_Federer
Ale nemas z toho srandu, protoze tady vubec nejde jenom o me, ale za ty roky z mnoha jinymi desitky nicku..
.Podle meho nazoru je protebe, vice nez dulezite tady neustale kazdy den diskutovat, psat a psat..
Nikdy nezvolnila, neustoupila..Vzdycky se jenom hadas a odepisujes ty svoje smesne frazecky nekolik hodin denne.
Kdyby si byla tak inteligentni a dospela, stars jak se snazis presvedcit, nemela by si zapotrebi reagovat na vsechny furt dokola..
Podle me si postizena a mas obsesi v tom, ze musis mit vzdy posledni reakci, slovo ve vlakne, jinak asi dostanes u monitoru zachvat.
Takze si dej bananek co jsem ti ted hodil, najdi si strom a bez spat.;)
Reagovat
Fandina
Já myslím, že jsi tím, co tu o mně píšeš přesně předvedl, jak uvažuješ. To co píšeš je tvůj pohled, tak jak ty si představuješ druhé. Ale realita je úplně jiná. Ty si totiž vůbec nedovedeš představit, že tady někdo může psát jen proto, že ho to baví. Pro tebe je všechno špatné, negativní, všechno zábavné. Ty za druhým člověkem nevidíš žádná pozitiva. Ani ve snu tě nenapadne něco jiného, než to co píšeš. Nejsi dostatečně inteligenatní, aby sis vysvětlit, jednání druhého jinak. Poraď se se svým psychiatrem, on ti to vysvětlí.
Reagovat
Roger_Federer
:)..
Dusis se banankem..opicko.
Reagovat
Fandina
Tvoje přání, aby to tak bylo, realita je jinde.
Reagovat
spaniel
Inteligenatni? Tak to jo.
Reagovat
Fandina
Chytrý pochopí, hloupému je to jedno ... úsměv
Reagovat
Fandina
Ale pobavils. Představa, že dostávám obscesi z TP je úžasná. Máš o sobě a pisatelích na TP přehnané představy. Tak top pisatele tady tedy nevidím.
Reagovat
Roger_Federer
dalsi 4 nutkave reakce..
Reagovat
Fandina
Nerozumíš lidem. Nemáš ani ponětí, proč píší na netu. Nejsi dostatečně inteligentní.
Reagovat
Roger_Federer
Tak mi vysvetli, proc ti pri tve starecke inteligenci a zkusenostem, stoji zato byt za dementa a neustale na me a dalsi mas nutkani reagovat.PProc nejsi ned veci?
Reagovat
Fandina
Já nevím, kdo na koho reaguje, pokud se neptetu, tak o mně vždycky začneš psát ty. Tak se nediv, že z tebe mám legraci.
Reagovat
Fandina
Kdyby tobě věnoval někdo takovou pozornost, jako ty mě, tak by ses taky náramně bavil. A navíc, kdyby psal takové nesmysly. Válel by ses smíchy.
Reagovat
slacker
To je zase krec
Reagovat
Fandina
Ani ne. Není důvod.
Reagovat
Roger_Federer
Draha Fandinko
Ja jsem se te na neco ptal, neodpovedela si, misto toho si pustila "dlouhrajici desku", a musela napsat dalsi dva prizpevky, nediv se ze si tady nekdo mysli a popravu, ze si dement.
Reagovat
Fandina
Drahý RF, mě je úplně jedno, co si kdo o kom na TP myslí. Když si myslíš, že jsem dement, mysli si to dál. Já ti to neberu. Ale nediv se mi, že tebe mám legraci.
Reagovat
slacker
Jdi se uz prevlest do cisteho
Reagovat
Fandina
Z tebe legraci nemám, tebe mi je líto.
Reagovat
Roger_Federer
Ale jiste ze je to vsecko legrace, ja se tez pouze bavim..
Ja to umyslne jiz nekolik mesicu zenu di krajnosti a cekam kdy ti dojde, ze ve tvem veku ores 50 let bych ti byl jedno, ignorovala bys me, stejne jako dalsich mnoho jinych..
Bouzel, se priklanim k nazoru , ze ty uz to tady povazujes za svuj domov.
Virtualni rodinu.., proto zde travis 100vky hodin v kuse a umyslne ty hadky chces, podporujes, ucelove vyvolavas..Tobe nejde o uzivatele R_F, cili o me, cloveka ktereho neznas..Je ti jedno kdo je na druhem konci telefonu... Ty si proste jenom chces povidat.
Reagovat
Fandina
Ty to píšeš, jako nějaký objev světa. To je jasné, že když někdo někde píše, tak se tím zabává. Jinak kdybys o mně nepsal a děláš to permanentně, tak se ti neozvu. Proč bych to dělala? Pro mě nejsi zajímavý. Píšeš pravopisné chyby, věkem mě nezajímáš a máš i jiné názory na spoustu věcí než já. Takže jediný důvod, proč na tebe reaguji, je, že o mně píšeš. A samozřejmě se výborně bavím.
Reagovat
Roger_Federer
Opet lez jako Brno, reagujes na me nekolikrat tydne, bez jakeho koliv duvodu, vstupujes mi do vlaken, vysvetlujes, nutis svoje keci, presto ze jssem te nekolikrat zadal abys to nedelala..
Reagovat
Fandina
Jsi trapný a ubohý. Vůbec mě nezajímáš, ozvu se jen, když o mně začneš psát ty. Jinak to nedělám.
Reagovat
smazaný uživatel
to akože narážaš na mňa? Ak áno, tak čítaj.
Vieš, v sk jazyku sa používajú slová cudzieho pôvodu vo fonetickom tvare/ hawk, v angl. howg. Nemotám do sk textu slová v angl. tvare, ako to robia iní. Takú zmes ani prekladač nepreloží. Opravuj tých, čo tu píšu kopu gram. chýb, pán učiteľ. A na Rafu mi nesiahaj a neobtieraj si o neho hubu.
howg!!! :DDDDDDDD
Reagovat
spaniel
Rafeoli 2, potěš koště. Četl jsem Poklad na stříbrném jezeře ve slovenštině, na hawk si vážně nespominam.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak, to už muselo byť veľmi dávno.
Reagovat
spaniel
A? Zmenil se mezitím jazyk? Nebo vyšli nové vydáni Mayovek s jiným překladem?
Reagovat
smazaný uživatel
tak, tak, Ak si taký vzdelaný, tak by si mohol vedieť, že každý jazyk sa vyvíja a obohacuje slovnú zásobu.
Reagovat
spaniel
Jistě, ale pochybuju, ze se vyvíjí indiánské slova.
Reagovat
smazaný uživatel
no, vidím, že si nepochopil. škoda, myslela som, že si dôvtipnejší, ach-jáááj
Reagovat
spaniel
Ty budeš opravdu forehandova dcera. Každopádně věc se ma tak, ze se to i ve slovenských knihách vzdy psalo howgh a ne hawk. Asi by te zabilo přiznat si to, naopak budes kličkovat a házet své chyby na druhe. Myslim ze neduvtipna jsi tu ty. Priste napis misto hawkeye treba hokej, at se jazyk vyvíjí.
Reagovat
janek_da
ty si asi fakt prib.uzna Forehanda

http://slovnik.azet.sk/slovnik-cudzich-slov/?q=hawk
http://slovnik.azet.sk/slovnik-cudzich-slov/?q=howgh
Reagovat
gigin
Tvl, to bude ta Forehandova dcera. To tak letí, že už tak vyrostla a píše tu na TP.
Reagovat
smazaný uživatel
ha ha ha, si vedľa
Reagovat
Roger_Federer
proboha..az tady zacne psat Forhendova dcera, jsem si jistej, ze jeden zdejsi ucastnik diskuze, 112 letech bude rad diskutovat otom, ze chytry pochopi..
Reagovat
Roger_Federer
Soylu 2.42..
Reagovat
janek_da
tak dobře. to bude dneska jedina sazka :)
Reagovat
PH94
Hej co tu útočíte na No1eho? :(
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo na něj útočí?
Reagovat
Grigor_Murray
To mě taky zajímá
Reagovat
babolat.cz
já mám rád útočnej tenis
Reagovat
gigin
divošky do Houstonu.. Tak Tipsy poprvé do singlu po 17 měsícíh. AJMO!!

http://www.tennisnow.com/Blogs/NET-POSTS/April-2015/Tipsarevic,-Hewitt-Claim-Houston-Wild-Cards.aspx
Reagovat
Roger_Federer
vis ze slacker nerozumi anglicky, proc mu motas hlavu jeste Srbstinou?
Reagovat
SwissMaestro
No snad Hewitt připíše aspoň jednu výhru ....
Reagovat
gigin
Koji je mu kurac?
Reagovat
slacker
Klidek, hodil odkaz na anglicky blog a ne zkopirovany text. Tak se mi to libi.
Reagovat
smazaný uživatel
To je komedie do1e :D No nic, tak pojď Carlo, ať do Prahy přijede hráčka top 10 :)
Reagovat
Fandina
Dneska držím palce Nišimu a Petko. V zápasech Nole David a Serena Halep nefandím nikomu. Niši Andrejko go go go!!!
Reagovat
babolat.cz
to NIKOHO nezajímá blbko. Piš si to do deníčku.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako Th1em..
Reagovat
gigin
6/3 4/6 1/6 against Andy Murray. It was a bitter end for me. In the firs set I was able to make the important break, but then Andy brought up his world class tennis and I started to make to many unforced errors. I had a chance but gave it away. Nevertheless, I am looking back at a great tournament with some good matches and I am happy that I am over my mental low now, after my struggle at the beginning of the season. Now I am looking forward to the next tournaments.
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že Dom má taky nějakej starej křáp.
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reagovat
slacker
Cesky nebo odkaz. ted si to zase posra1
Reagovat
gigin
Nemám odkaz. Dominik mi to píše do mai1u.
Reagovat
slacker
Ok, tak at ti rybka babylonska nechcipne hladem.
Reagovat
Fandina
Znám několik nesnášenlivých lidí. Projevují se tak, že jim vadí cokoli na druhých. Myslím, že i ty jsi ten případ. Je mi tě líto.
Reagovat
Fandina
To bylo na babolat.cz ... pojď pojď pojď ... úsměv
Reagovat
babolat.cz
FAndino, kdybych měl nick Gael Nadal, pochopila bys komu fandím?
Reagovat
Fandina
Rozumíš vůbec tomu, že když se někdo na něco ptá, tak to vůbec nemusí znamenat, že o tom nic neví? Že třeba jen navazuje kontakt? Že píše třeba jen proto, aby řeč nestála? To si vážně o druhých lidech myslíš, že ja každý hloupý a primitiv?
Reagovat
babolat.cz
aha, tak že tady lovíš souvěrce...
Reagovat
Fandina
Proč souvěrce? Diskuse na netu. Co má být?
Reagovat
spaniel
Tak toto je sila :D
Dement na lovu, z toho mam husí kůži.
Reagovat
Fandina
Tak to toho moc nevydržíš. Ty se bojíš dementů?
Reagovat
Grigor_Murray
Fandino ,proč mu tohle píšeš? akorát tě zase setře a už bereš sebe jako dementa, akorát tak nalíváš spanielovi na smeč
Reagovat
babolat.cz
a spaniel rád smečuje...
Reagovat
slacker
:-DDDDD ... to prijde mozna jeste dnes.
Reagovat
Fandina
Mám z něj legraci. Sorry.
Reagovat
Roger_Federer
nelzi;)
Reagovat
Fandina
Jsi hloupý, nikdy to nepochopíš.
Reagovat
Grigor_Murray
Nojo, jenže legraci z něj máš jenom ty, ostatní to berou spíš jako zesměšnění tebe, já nechci být škarohlíd.
Reagovat
Fandina
A co s ním. Když začne psát druhému do vzkazníku, že je dement, tak co s takovým člověkem. Nemá cenu.
Reagovat
Grigor_Murray
Jakkoliv jinak než jsi hloupý a dement, co si myslí o ostatních, že jsou dementi
Reagovat
Fandina
Ale ne. Psát o druhých, že jsou dementi je nesmysl. Je to diskuse pod úrovní.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak s tím naprosto souhlasím, ale ty jsi s tím začala
Reagovat
Fandina
Začala až po spanielovi. Ale jinak je to o ničem. Bavit se na takové úrovni. Ale jak říkám. Začal spaniel.
Reagovat
Grigor_Murray
Od: Fandina
Re: spaniel
Znáš to pořekadlo, jak si dement myslí o ostatních, že jsou dementi?

Tohle si přece psala ty, a ne Spaniel
Reagovat
Fandina
Ano, psala jsem to, protože on o mně psal, že jsem dement. Bylo to o něm.
Reagovat
Grigor_Murray
Můžeš mi prosím okopírovat ten článek, kde se Spaniel zmínil, že jsi dement, už se v tom tady trochu ztrácím.
Reagovat
Fandina
Píše to tu pořád, psal mi to nejednou do vzkazníku. Je to pořád dokola.
Reagovat
Grigor_Murray
Aha, tak to jo.
Reagovat
smazaný uživatel
Na zápas Niši x Izzy se dost těším. D1ouho jsem na něj čeka1. Jen nevím, komu fandit. Kdo má větší šanci porazit No1eho?
Reagovat
gigin
:DDDDD Taky se ti vytrati1o e1ko z k1ávesky?
Reagovat
smazaný uživatel
To je snad normá1ní ne? Píšou to tak fanoušci po ce1ém světě.
Reagovat
Fandina
:-)))))))))))
Reagovat
gigin
Jo jasně, akorát jsem mě1 doma starý krám, tak tam to ještě by1o. Dnes jsem za1etě1 kúpit nový, a už to tam není. Su rád, že su in jak všeci.
Reagovat
darek.vrana
:)
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Skvele;)
Reagovat
gigin
Vuku, tobě to nějak hapruje. Běž to rek1amovat. Ve s1ově skvě1é. Asi výrobní chyba.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDDDD
Reagovat
gigin
A píše ti to místo íčka. To máš nějaký po1ský stroj asi.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele cvoku, jdu tu masinu upgrejtovat, nejaky ten systemovy lifting.

takze icka jednicky a aaaacka 4ky,

aby mne vychazely takove luxusni tvary jako:

TEST:
4n4k1n01 (brutalni)
mut4demus (slusny drajv)
v1k (vyvazeny)
g1g1n (bozi)
j4nekd4 (vzdycynky neco extra)
sojk4 (no...neco tomu chybi)
Reagovat
janek_da
mi to pise
4n4kinOl
Reagovat
smazaný uživatel
Cype...se chlamu jak 1d1ot...;D)))
Reagovat
gigin
:DDDDDDD Prde1 mosí byt aj kdyby na 1anýže neby1o.
Reagovat
smazaný uživatel
* 1zzy
Reagovat
janek_da
piš rovnou "1111" většina ví o koho se jedná :)
Reagovat
smazaný uživatel
zboznuju, kdyz "doplnujes".. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
dop1nujes, jeeeeeeeeeeeee.. :-))
Reagovat
janek_da
ja s pisnickou jdu jako ptacek, tra1a1a1a1a1a1a
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
ja si na nejake l nehraju, mne jde i o symbo1iku
Reagovat
smazaný uživatel
reakce na moj1 nahradu y/Y, vidim, ze se v pohode uja1a, dokonce tez za i/I.. skoda, ze je u nas uz zavreno a mus1m ted s1oz1te prehnatavat.. :-)
Reagovat
gigin
:DDDD
Reagovat
janek_da
Podle Ko2oroha je No1e v současné době neporazite1ný.
Reagovat
Fandina
:-))))))) to je o3o.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je v háji no. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Jen mala upravicka v tvem myslenkovem prispevku. Jako neni to kritika, ja jen opet par malych skromnych navrhu;)

Na zápas Niši x 1zz1 se dost těším.

popripade verze jeste lepe vyvlkovana.
Na zápas Niši x 1111 se dost těším.

popripade verze sojky taky neni spatna.
Na zápas Niši x 1ohn 1111 se dost těším.

No a jak bys to chtel pro fakt fajnsmekry, tak paradni janekdovka
Na zápas Niši x 1ong 1ohn 1111 se dost těším.
Reagovat
janek_da
to "1zz1" mi pripomina vztycene prsty No1emu.
Reagovat
smazaný uživatel
jo to je dobra verze >>> 1zz1
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, příště se po1epším. :D
Reagovat
smazaný uživatel
;D))))
N0 p01eps1 se.
M0zna Mur0vc1 v t0m nec1t1 ten r0zd1l, ale my 1zz0vc1 jsme na t0 fajnsmekr1
Reagovat
PH94
Dnes GG Kei! :)
Reagovat
gigin
začnu kvůli tomu kok*tovi slackerovi učit anglicky. Takže ještě ke včerejšku:

Stunning airborn Thiem backhand :)

https://www.youtube.com/watch?v=aqdlBKdEtsw&feature=youtu.be
Reagovat
EllNino
:) my god, that was terrific :D
Reagovat
PH94
:DD
Reagovat
slacker
Je to ubohe naschvalniceni. Nastesti ty stezi vyplodis jednu celou vetu :-D
Reagovat
gigin
Však nevyplodím. Vím. Mi stačí že umím two beers, lick my dick, I´m hungry and on which court will play Ernests Gulbis final?
Reagovat
PH94
Hlavně tu poslední větu už musí umět nazpamět :D
Reagovat
PH94
musíš
Reagovat
smazaný uživatel
Tak hlavne ta posledni veta je dulezita;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Just splendid...man!
What a rally... what a backhand!

:)))
Reagovat
gigin
Reagovat
smazaný uživatel
i s vyskokem;)
Reagovat
smazaný uživatel
jeee promin primo hot airborn;)
Reagovat
Grigor_Murray
Reagovat
gigin
Jé Grigorek je tady. Jj, taky dobrý. Tak co, už sis přepletl?
Reagovat
Grigor_Murray
Ještě ne, nevím ,kde bych v JČ našel dobrého servisáka :)
Reagovat
Fandina
https://www.google.cz/#q=Servis+na+tenisov%C3%A9+rakety+Ji%C5%BEn%C3%AD+%C4%8Cechy
Reagovat
Grigor_Murray
Já umím vyhledávat v googlu, ale mě spíš zajímají vaše zkušenosti s konkrétními servisáky. I Plzeň je reálná, když tak by mohl poradit EllNino
Reagovat
Fandina
Tak sorry. Já hraji jen rekreačně. Takže tohle neznám, ale sousedka to řeší v tenisovém klubu, kde hraje. Takže to bude asi všude podobné.
Reagovat
gigin
Ježiš tak zajdi na kurty, kde hrajou chlapi, zeptaj sa, kde přeplétajů a je to. Líná huba, holé neštěstí.
Reagovat
Grigor_Murray
To bych musel ještě nějaké chlapi znát, my totiž hrajeme tenis v maloměstečku a tam žádný tenisový klub není, takže není koho se zeptat :)
Reagovat
Grigor_Murray
Proto to tady řeším s tenisovými experty, zatím nejvíc poradil Spaniel
Reagovat
gigin
Tak zajdi na nejbližší kurty ve větším městě, kde je nějaký klub. Vem si zrovna raketu a chlapi ti to tam určo přepletú. Anebo si fakt najdi na netu nějaký nejbližší servis. Nech si tam narvat Luxilon Big Banger Alu Power Spin a budeš king of clay.
Reagovat
Grigor_Murray
Dík za super typ, každá rada dobrá, spíš bych potřeboval být King of tartan :), ale na Clayi hrajeme taky.
Reagovat
gigin
Já nevím jak hraješ. Ten alu big banger je aj dost drahý a stejně po čase povolí jako všechny a pak nemá ty vlastnosti, které od něj očekáváš. Daj si tam nějaký míň nákladný a raději častěji přeplétaj.
Reagovat
Grigor_Murray
Když je pěkný počasí, tak každý víkend a o prázdninách cca ob den, co říkáš na hybridní výplet?
Reagovat
gigin
Ty já tomu tak nerozumím. Zeptaj sa spaniela nebo někoho, nebo postuduj na netu. Já si jedu v tom alu.
Reagovat
Grigor_Murray
Net je jedna věc a zkušenost druhá, jinak díky za rady
Reagovat
smazaný uživatel
Petr Jurosz? :-)
Reagovat
Grigor_Murray
To je kdo?
Reagovat
gigin
Sojčí on chce Jižní Čechy. Nebuď zase lokální patriot ;)
Reagovat
smazaný uživatel
jezis, nectu vsechno - jen jsem myslela, ze chce (v tom snadno dostupnem) to nejlepsi.. ;-)
Reagovat
Fandina
Máš zajímavý nick. Druhou část chápu a ta první znamená koho?
Reagovat
Grigor_Murray
Grigora Dimitova, nejmenuju se Grigor :)
Reagovat
Fandina
Tak díky, Grigor a Andy je zajímavá kombinace. Ale super, takhle to pojmout jednou ranou ... úsměv

Jinak já Gríšovi také moc fandím.
Reagovat
Grigor_Murray
Ok, aspoň další Grigyho spolufanda
Reagovat
Fandina
Jasňačka.
Reagovat
spaniel
Tobě to pálí. To bude ta inteligence.
Reagovat
Grigor_Murray
Proč se Fandině posmíváte, prostě chtěla mít jistotu.
Reagovat
spaniel
Protoze je dement. Časem na to prijdes sam. Holt asi ji to komentátor neřekl.
Reagovat
Grigor_Murray
Třeba jo, ale zatím na mě působí normálně
Reagovat
babolat.cz
normálně, chacha, asi jste stejný level...
Reagovat
babolat.cz
asijako by se mě zeptala, co znamená babolat, že cz chápe
Reagovat
Fandina
To víš, kdybys byl chytrý, tak by ses takové otázce nedivil. Ale to ty nepochopíš.
Reagovat
Grigor_Murray
Jo, my jsme možná stejný level, ale pořád vyšší než ty :), zase úplně zbytečná provokace od tebe, odezva musí přijít (čim vyšší,tím lepší, kdyby ti to nedošlo)
Reagovat
slacker
neboj TO prijde
Reagovat
Fandina
myslíš, že je tak hloupý jako ty?
Reagovat
slacker
Hloupy byt muze, ale ne po me.
Reagovat
Fandina
To jsem nepsala, že po tobě, ale jako ty.
Reagovat
slacker
Ja ale hloupy jsem uplne jinak.
Reagovat
Fandina
Tak to já nevím. Já posuzuji podle toho, co tu píšeš.
Reagovat
slacker
Tak posuzuj dal, jde ti to cim dal lip.
Reagovat
Fandina
Mám dávno posouzeno. Takže v pohodě.
Reagovat
babolat.cz
vy jste se hledali...
Reagovat
Grigor_Murray
Fandíme Grigorovi, tak už jsme se našli :)
Reagovat
Fandina
Tak tak. Grigor je náš.
Reagovat
babolat.cz
fandina ale fandí skoro všem...
Reagovat
Fandina
Nefandím všem, máj svoje vyvolené.
Reagovat
Grigor_Murray
Já Fandinu ještě moc neznám, ale z toho co vím, tak je úplně normální (až na to pořekadlo o dementech) :)
Reagovat
spaniel
Fandine kdyby Bidrman řekl v srpnu šťastné a vesele, tak jde zdobit stromek a jeste se se všemi pohádá, ze to tak ma byt a ze jsou všichni hloupí.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak takhle vážný to snad není ?
Reagovat
babolat.cz
je to ještě horší...
Reagovat
Fandina
jsi hloupý
Reagovat
Fandina
Ani ne. Jen hloupý věří každému co říká. Chytrý si to ověří z víc stran, když to sám nevidí. Ale to ty nikdy nepochopíš, protože ty jsi hloupý.
Reagovat
babolat.cz
baví tě být dementním trollem?to tě neplatí rusové,že ne?
Reagovat
slacker
Ty uz ses ale overena z vice stran.
Reagovat
Fandina
Tebou určitě ne. Ty nevíš, která bije.
Reagovat
smazaný uživatel
Výborně! Aspoň tu nebudu jediný, kdo je na úrovni Fandiny. :)
Reagovat
Fandina
Znáš to pořekadlo, jak si dement myslí o ostatních, že jsou dementi?
Reagovat
Grigor_Murray
Já ho třeba neznám
Reagovat
Fandina
To se přece tak říká. Podle sebe soudím tebe.
Reagovat
Roger_Federer
Vis co je to Ancistrus ?
To me peresne pripomina tebe..cely den "jezdis hubou" po monitoru a chces to tady cistit.:)
Reagovat
Fandina
Ty máš pocit, že chci něco čistit? Tak to jsi ještě hloupější, než jsem si původně myslela. Je mi tě líto chlapče.
Reagovat
Grigor_Murray
No jo, jenže co mají společnýho dement, co si myslí o ostatních , že jsou dementi s podle sebe soudím tebe? (Ono to vyznívá tak, že jsi dement a podle sebe soudíš ostatní) ,já si to ale nemyslím
Reagovat
Fandina
Já psala o spanielovi. Ten si o mně myslí, že jsem dement. Nepsala jsem o sobě.
Reagovat
spaniel
:D si uhodil hřebík na hlavičku, je ti dement, co podle sebe soudí ostatni.
Reagovat
Fandina
Jasně a ty ten dement, co to o druhém píše.
Reagovat
spaniel
Ne, promin, neznám dementí pořekadla :(
Reagovat
Fandina
To jsem si všimla, že ty toho moc neznáš. Kdybys znal, psal bys jinak.
Reagovat
spaniel
Nejsem dement jako ty, takze dementí zvyky, svátky a pořekadla neznám. Tak to uz chodi. Klidně nam jeste neco ze světa dementu prozrad. Je to zajímavé.
Reagovat
Fandina
Nechce se mi radit. Nepřipadá mi, že jsi dost inteligentní na to, abych se s tebou vybavovala o čemkoli. Nemám ráda hloupé lidi. Je mi jich líto.
Reagovat
spaniel
Jsi líný dement. Nenechavej si to pro sebe.
Reagovat
Fandina
Ono je to spíš tak, že tě nepovažuji za hodného, abych ti cokoli vysvětlovala, víš? Ten, kdo píše druhým do vzkazníku, že jsou dementi, tak je buď hodně hloupý nebo provokater. Takže si vyber. To je důvod, proč mě nezajímáš.
Reagovat
spaniel
Anebo třetí možnost - upřímnost. Kdyz je nekdo dement - stane se. Kdyz to ale dává na odiv, je nutné mu to říct.
Reagovat
Fandina
Demence nejde dávat na obdiv. Ta buď je nebo není. Kdybys byl chytrý, tak bys to věděl.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak jestli je Fandina holka, tak by si měl být trochu galantnější, říct holce, že je líný dement není zrovna vizitka chytrosti
Reagovat
spaniel
Mohl bych ti tady psát dlouho historii toho, co tady předváděli, ale nač. Časem na to prijdes sam a budeš pro ni mit svoje osloveni. Pak si vzpomen.
Reagovat
gigin
Jeb na to :)
Reagovat
spaniel
Jas :) Vždyť on na to přijde sam.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že už na to přišel. Jen to že druhému píšeš dement nebo líný dement svědčí o tvé úrovni, ne o mé. Tvůj problém.
Reagovat
Roger_Federer
ani ja ne, tos ted vypotila?
Reagovat
Fandina
Ne, to je známá věc, že člověk podle sebe soudí druhé. Chytrý si o chytrém nemyslí, že je hlupák a naopak.
Reagovat
Roger_Federer
dement si o sobe taky nemysli ze je dement, my ostatni to vidime jinak.:)
Reagovat
Fandina
Tak si to mysli dál. Tvoje věc.
Reagovat
mahycek
Kdy se hraje zítra první semifinále, Berdych- Murray ? V portálu je psáno v 15h a to je blbost a na webu to ještě nemají.
Reagovat
smazaný uživatel
možná to ještě není určeno, ale tipoval bych v pátek k večeru, možná v 9. Ale to je jen můj odhad.
Reagovat
darek.vrana
V tipovačce je to psané až v sobotu. Je to možné?
Reagovat
tommr
Did You Know?

Berdych?s fourth-round win over Gael Monfils saw him take sole ownership of 43rd place on the Open Era wins list, moving him ahead of Jim Courier (506).
Reagovat
slacker
Tady nejsi na anglickem foru. Prispevky v nemcine, francoustine, anglictine nebo italstine tady nemaji co delat.
Reagovat
smazaný uživatel
napsal uzivatel s krasnym ceskym jmenem :-)
Reagovat
tommr
je to dement ... :)
Reagovat
PetaM
Postižení lidé se musí nějak vybít :) Lidé v jeho okolí ho zřejmě litují, když je na vozíku, tak se ventiluje zde ... :)
Reagovat
tommr
a jeho čestina se kterou se pořád ohání je taky příkladná ... :)
Reagovat
PetaM
Staré české přísloví tvrdí: Kolik jazyků znáš, tolikrát jsi člověkem.

Takže kreatura, která se skrývá za přezdívkou "slacker", prakticky není ani člověk. Já myslím, že záhada je vyřešena. Je to prostě dotěrný virus, který je nainstalovaný na TP.
Reagovat
tommr
jj je docela možný, že je to jen nějakej počítačovej program na obtěžování normálních diskutujících. Žádnej člověk přece nemůže bejt tak blbej jak to tady slacker neustále předvádí ... :)
Reagovat
PetaM
No, to snad ne. A jestli je to živý člověk, tak z něj jeho rodiče musí být velice zklamaní. Nepíšu to sice rád, ale pokud už jsou jeho rodiče mrtví, musí mít neuvěřitelné štěstí, protože takovou ostudu bych jim nepřál.
Reagovat
slacker
Nejsem program a obtezuji vyhradne nenormalni diskutujici. Vy dva normalni nejste.
Reagovat
EllNino
ano, teď si na tom kápnul :D ...jdi si koktat jinam odpade :D
Reagovat
slacker
Jak malo staci aby se stale vic a vic "normalnich" a "slusnych" zacalo odkopovat.
Reagovat
EllNino
no ty seš odkopdnutej dávno, prudíš tady a jak vidíš, vadí to téměř každýmu, kdo tu je, nevím co se ti stalo, dřív se bejval normálnější
Reagovat
slacker
Upozorneni ze vkladani anglickych textu je faux paux neni zadne prudeni. Anglictine mozna hovi nejvice lidi ale v principu to je to same jako sem hazet prekopirovane texty z francoustiny nebo rustiny.
Reagovat
Fandina
Já si myslím, že není žádný problém si text přeložit v překladači. Takže je zbytečné někomu vytýkat, že sem dává anglický text. Dává sem originál. To ostatní je na těch, kdo si to buď sami přeloží nebo nechají přeložit.
Reagovat
slacker
Pokud to neni problem muze to ucinit uz ten kdo ten text vklada. Original si zaslouzi byt cten i na zdroji
Reagovat
Fandina
Lepší je to dávat v originále z důvodů různých překladů.
Reagovat
slacker
Vsak ano original na originalnim miste
Reagovat
Roger_Federer
presne takhle tady mluvila pred 3lety Fandina, ze neni program.zajimave...;)
Reagovat
Fandina
Máš bujnou fantazii chlapče. Za vším vidíš Fandinu, už jsi byl u psychiatra, poradit se, co s tím? Neškodilo by.
Reagovat
Roger_Federer
nee, ale byl jsem u kamose psichyatra a ten te uz rok a pul tady sleduje.
Rikal, ze si velmi zajimavy pripad dementa;)
Reagovat
Fandina
A že ty jsi hloupý ti neřekl?
Reagovat
babolat.cz
FAndino ty seš fakt dement,já RF také nemusím, ale proti tobě se spolčím i s ďáblem...
Reagovat
Fandina
Mně je úplně jedno, s kým se chceš spolčovat. Tvoje věc. Myslím si o tobě svoje a to mi stačí.
Reagovat
slacker
1) neni to jmeno
2) naprosto irelevantni
Reagovat
rysan
Hele nechtěl bys všem tady prokázat službu a táhnout do háje?
Reagovat
slacker
Ne, tobe bych prokazat sluzbu nechtel. me take nikdo zadne sluzby tady neprokazuje
Reagovat
smazaný uživatel
Jako tohle je jen vysledek tveho pusobeni, psani, proste "tve prace" na TP... nic jinyho...
... proste just your job, nic vic, nic min...
...zbytecne to nejak prohlubovat a hledat v tom ukryte ideologie, ale kdyz chces tvorit dal ten destructive style... tak jsem zvedav jak dlouho te lide snesou...

Myslim, ze nemusim byt ani moc inteligentni na to, abych si tipl, ze jeste par tydnu tve cinnosti, a muzes pocitat uz jen s reakcemi typu tahni...vice mene nic jineho na Tvem miste bych uz pomalu necekal...

P.S. jo jinak dik za inspiration...rad ted vic a vic vyuzivam ty anglicke terminy...normalne by mne to nenapadlo, ale proc Ti nevyhovet, ze... kdyz o to neustale zadonis...;)
Reagovat
slacker
A opravdu si mysli autori podobnych vyzev ze padnou na urodnou pudu? Nebo me spise utvrdi v mem postoji?
Reagovat
smazaný uživatel
co to placas...ses sjetej?, ....jaka vyzva?
to je moc i na mne toto...;D)))
Reagovat
slacker
Tuhle komickou reakci si tady cvicis na me uz docela dlouho.
Reagovat
smazaný uživatel
Nohy sis myl?
Reagovat
slacker
Zeptam se doma
Reagovat
smazaný uživatel
No to se zeptej, a dej nam vedet;)
Reagovat
ipko
http://sport.idnes.cz/tenis-rafael-nadal-krize-0w8-/tenis.aspx?c=A150401_124719_tenis_tny Rafa už má problémy aj s hlavou.. :D
Reagovat
Mayo
"Poker ho zničil" :D:D
Reagovat
ipko
:D
Reagovat
smazaný uživatel
https://youtu.be/1yEpR1Ki8HM?t=1h2m10s ...
Reagovat
ipko
jedna výmena s Dimitrovom z minulého AO? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, mě šlo o tu reakci. Je to bojovník, co se jen tak nevzdá ;)
Reagovat
smazaný uživatel
s jeho obľúbeným rozhodcom :-)
Reagovat
lars
na posledni chvili. jinak by mu uteklo dost bodu
Reagovat
smazaný uživatel
no jo, jak malý je rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem :) Jeden míček...
Reagovat
smazaný uživatel
presne tak,jeden míček!!!! Keď to nevyšlo Rafovi s Foginim, Raoničom či Verdascom, tak ho tu odpísali a zniesli pod čiernu zem. Tam tiež neraz práve o to šlo. Márne je to však vysvetľovať niektorým, čo ho majú v zuboch. hawk
Reagovat
spaniel
Hawk? Jestřáb?
Reagovat
smazaný uživatel
fíha, ty nevieš, čo to je? nechce sa mi veriť...
Reagovat
janek_da
tak ja te tedy kopnu, kdyz napoveda nepomohla :)

http://www.slovnik-cizich-slov.net/howg-houg/
Reagovat
smazaný uživatel
si eso! 100 bodov
Reagovat
spaniel
Ja vim co je howg. Hawk je jestřáb. Ovládas cizi jazyky a výrazy jako tvůj vzor - bídně.
Reagovat
tommr
jj myslím si, že to byl hodně důležitej moment, kterej bude možná klíčovej pro celou letošní sezónu ... :)
Reagovat
janek_da
mi to je jasne
the best of the best
Reagovat
smazaný uživatel
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/232358/lendl-chvali-noveho-berdychova-trenera-i-dani-je-super-kouc.html
Reagovat
janek_da
navštívil nedávno při soustředění na Floridě
"Já z toho mám dobrý pocit. Vypadali u toho vážně moc dobře,? chválí pětapadesátiletý Lendl

Takže Tomáš se asi na konci treninku poblil
Reagovat
babolat.cz
povinnost...
Reagovat
tommr
a zase se vrátil do elitní osmičky ze který vytlačil Wawrinku. V Miami měl sice trochu štěstí, ale jinak si to za svoje letošní výkony opravdu zaslouží. Tomáš hraje obdivuhodně vyrovnaně - na všech letošních turnajích došel minimálně do čtvrtfinále a ještě neprohrál ani jedinej zápas s hráčem mimo top-10 ... :)
Reagovat
Mayo
Teším sa na zápas Berďa vs Marej ... dúfam, že AM opäť vyhrá
Reagovat
lars
snad bude zapas Tom - Marnej :)
Reagovat
kada.tom
Nishikori > Isner (6-4 7-6)
Djokovic > Ferrer (7-5 6-1)
Reagovat
EllNino
Andy x Tom :D to bude zase na ostří :) je tam Kim ? :D
Reagovat
tommr
včera na zápase s Thiemem byla takže předpokládám, že si nenechá ujít ani zápas s Tomášem. Doufám, že jí tentokrát Tomáš pořádně naštve ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak co K1m, dáme round two? :-)))))
Reagovat
smazaný uživatel
Skvele, ze Tom vyhral, aspon to SF bude mit poradny naboj;)
Doufam, ze se do finale nejak valach prostrili, vlastne je to takove horalske derby;D) Skotska Vysocina vs. Karpatsky Oblouk.
O co si tak nejak delam tady starosti je ten povrch, ale pokud zvladl Monaca... a to si janekda nedokazal predstavit, zeby Monaco mohl s Berdychem rupnout, tak si myslim, ze Skotak by mel byt tim spis k porazeni, a vlastne uz zadna narocna zalezitost;)))
Sranduji, ale myslim, ze nas ceka slusny match;) Tyhlety dva spec. proti sobe - to mam rad;)

---

No a uz dnes John a vyzva Kei... ja si troufnu klidne rict, ze John tuhle vyzvu zvladne. Keiovi se na tyhle hrace tolik nedari. Nerikam ze vubec, ale ne tolik. Konecne se John take doufam dostane do nejake hry;) S Raonicem meli kluci mirnou pauzu na mezihere;)
SF John x Djoko, Do toho bych sel...jestli porazit Djokovice, kde jinde nez tady a ted;) takze ComeOn!:)
Reagovat
spaniel
Nestraš. Ja chci videt Nishi-Nole a ne trénink podani.
Reagovat
smazaný uživatel
;)Tak Raonic x Isner...to tak fakt uz bylo:)
Ale Nishi Isnera normalne dostane do hry, to samy Nole...
...no a ty budes mit free time;)
Reagovat
smazaný uživatel
pak ovsem uvidis trenink v te nejklasictejsi podobe, uderovou skolu, krasne, ale nekonecne. Pokud do abecedy zaradi i sako, jsou oba schopni se za takovou troufalost navzajem dostatecne potrestat. Nishi jeste zkusi zkratit a uhly, Djokovic odpovi roznozkou. Taky pekne dekuji.. :-) Neee, mam Nishiho rada, zvlast kdyz mu bouchnou saze. Ale Johna mam radeji. Pojd jim rozhazet ty hracky! Come on!!! :-)
Vlcek: ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))) Dneska válčíme na stejné lodi.
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
smeju se, protoze provadim technickou revizi nasi lode.. ;-)
Reagovat
Cico93
len aby sa nepotopila.-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mne spis zajima, jestli jsi prozila Raonic x John
Byl tam totiz zajimavy moment na zacatku zapasu. John vyrukoval na Milose slajzem...tu mezihru Milos proste nezvladl;) A ja si rikal, hele John bude s Milouskem slajzovat, paaani, to je prekvapko.... Zajimave bylo, ze Raonicovi se fakt moc do mezihry s Johnem nechtelo a uz vubec ne do slajzovani, takze nic jako, Johna se snazil drzet na BL......takze prisel jiny moment...bych ho nazval paradox tenisoveho zivota... John mrstil na returnu v polovine zapasu raketou (no mrstil - jak John, ani to neumi, vypadalo to dost komicky, proste placl raketou o tu betonovou mazaninu), nebot ho to evidentne na returnu nebavilo;D))))) Toz tomu jsem se fakt musel zasmat....a jsem celkem rad, ze tenhle zapas je za nami...nebot Janek si poradne ani to sako neosahal, nic proste...
Reagovat
smazaný uživatel
diky za perlicky, tenhle zapas jsem nezvladla.. :-) A byla jsem jako pena a ani nedutala.. tak mi na tomhle stretu zalezelo! :-) "Velke radosti i velke starosti jsou neme. " ;-)
Reagovat
Cico93
Ja chci vidieť David - John
Reagovat
Kozoroh
" ...jestli porazit Djokovice, kde jinde nez tady a ted;) "
Vlku, IW už proběhlo, tam má John větší šance porazit Novaka než v Miami, přesto No1e Isnera přemohl ve dvou setech, i v TB byl Izzy na Djoka krátký :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele videls ten film Kozoroh1?
:) mas ten nick podle toho filmu, nebo podle horoskopu?;)
Jako proc se tak - mozna na prvni precteni - blbe ptam.
>
Protoze zatim mame pred sebou Keie a vy Davida, a tak mne nebavi ztracet cas porovnavanim povrchu a sanci IW vs, M. Na to si najdu cas, az se SF v tomhle slozeni potvrdi.
Proto si proste kratim cas jinymi otazkami...

Takze mas to podle toho filmu nebo ne?:)
Reagovat
Kozoroh
Podle horoskopu. Jsem narozen ve znamení Kozoroha, konkrétně na Štědrý den :-)
Byl tu už dřív na TP zvěrokruhový nick? Nebo jsem první a dosud jediný?
A proč tvůj nick se nazývá "Vlk-v-zimě"?
O filmu Kozoroh1 jsem slyšel, ale neviděl jsem ho.
Reagovat
smazaný uživatel
Film si najdi, udelej si cas;) Stoji to za to, ikdyz nevim jaky je tvuj styl. Ale v mladi jsme to s kamosema celkem zrali. Proste takova klasika 80.let. Pro nas to byl kultovni film...potom co film byl natocen a amici ho shledli, tak nekteri zacali pochybovat, ze americka vlajka byla zapichnuta na mesici;D))) Celkem je to i pekne sugestivni...proste stara dobra filmarina.

Ty ses fakt na stedry den?:) Dobry...mne napadl ten film, ponevadz si se stal popularni na TP diky cislici 1...;) Tak proto ten Kozoroh1

---

Vlk v zime, neco na zpusob indianskeho jmena, ze to neco vyjadruje...ale zkratil jsem ten nazev, takze uz nema ten puvodni smysl;) Byl delsi... ale vsici mi rikali porad zkracene Vlk;)
Cele to znelo, Potkal vlka v zime :) Pro nektere to bylo asi dost narocne...v tech evropskych kulturnich podminkach...;0)

Si predstav jak jdes v zime lesem, potkas vlka, a rekni jak by ses citil...no;) Tak presne takhle se citim casto ja na internetu, takze proto. Ale nakonec mne prisili to Vlk a tak mne to zustalo, bych to mohl zkratit na minimum, to je fakt.
Reagovat
smazaný uživatel
Broz ti rikal Potkale.. se rozhodni.. mas sanci jeste.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
No a na priklad... tu vanocni pohlednici pro Tebe bude pak predelavat kdo jako?;)))
To neni jen tak... rict, nebude Vlk, bude Potkal...nevim jestli si dokazes vubec predstavit ty nasledky...;)
Reagovat
smazaný uživatel
myslim, ze nam tu pobihal pes podle cinskeho horoskopu.. :-) A vsechno je uz jasne.. my dva se do sebe proste zak1esneme rohama.. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
rozdil mezi rohem a parohem by mi pokazil hricku.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ikdyz letos jeste nevyhral turnaj. Jeho tenis je pohledny a konzistentni bez vypadku. Narazimaz uplne s temi top hraci
Reagovat
tommr
jj letos ještě neprohrál ani jeden zápas s hráčema mimo top-10 ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hrát v semifinále oba to, co předvedli v čf, o výhru Toma bych se nebál. Ale uvidíme, s čím nakonec přijdou.
Reagovat
smazaný uživatel
Tom by potreboval vetsi uspesnost 1 podani. 48% jemhodne malo a to by na andyho nestacilo. Potrebuje se dostat aspon na 60%.
Reagovat
panzer.dragon
berďa třetí v atp race, pěkný
Reagovat
Fandina
gratulka. Právě na to koukám v repríze a oba hrají super. Co se týká Andyho, tak doufám, že by mohl tentokrát zase vyhrát Berďa, i když se Andymu letos také zatím daří a v ráce je před Berďou na druhém místě. Každopádně s Monacem pěkný zápas a moc držím palce proti Andymu. Berďo pojď!!!
Reagovat
Pe3k
Zrovna to běží na Fandovi. Teplý Pico Monaco (největší omyl top 10) a valach Berdych. První gemy vcelku pohledný a útočný tenis, rozhodně záživnější než to, co včera předváděl Murray.

https://www.youtube.com/watch?v=RD5iahIhAVw
Miami 2015 Thursday Quarter-Finals Promo
Reagovat
George_Renel
má opravdu vydařený začátek sezóny. Asi jeden z nejlepších vůbec. Schází tomu jen pronikavější úspěch v podobě nějakého titulu. Zaslouženě se vrátil do osmičky a v letošním race je ještě daleko výše. Jen tak dále.
Reagovat
VlS
Jo, škoda těch občasnejch výpadků, ale je to dobrý, v race je tuším třetí.
Reagovat
smazaný uživatel
No pokud vezmes stranou noleho a andyho, tak techn vypadku ma zatim nejmene...to nejsou vypadky, proste ti hraci byli lepsi. Pokud se jeste zlepsi mihl by mi na andyho, wawrose, raonice. Na noleho a fedexe proste nema tolik tenisoveho talentu
Reagovat
Roger_Federer
Podle me je to cele k nicemu, kdyz svoji zlepsenou hru a formu nedokazal promenit v titul.Top hrace porazil akorad Nadala.
Reagovat
George_Renel
A lze letos vůbec Nadala považovat za TOP hráče?
Reagovat
Roger_Federer
Zatim urcite ne.
Reagovat
smazaný uživatel
a podle me zase obvykla (nemyslim jen od tebe) dehonestace Berdi. Chladnokrevne preoral vsechno, co mel a znovu zasel. Nechci do toho tahat nejakou velkou filosofii, ale cenu ma vsechno. Ukazou se nedostatky, potvrdi se ucinnost a hlavne si uvedomis, kdo jsi. Kdyz pro nic jinyho, pro zivot k nezaplaceni.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proc k nicemu? Chci Duvod? Je 2.dubna (3.mesice). Co bys chtel vic od Berdycha....
Takze proc k nicemu? Aspon se na neho da koukat...kdyz uz nic...jinyho, ...pred tim to obcas, az na par vyjimek nebyla nejak atraktivni podivana...bych rekl...a vysledky zase tak blbe nejsou, kdyz TY spec. argumentujes tim Rejsem...

Mne by fakt zajimalo, co by jako podle vas nekterych, RF, Tomashino, a ja nevim kdo jeste, a neni vas malo.... mel proboha delat...???

Jako smrdet a cekat nez zdechne jeho sportovni kariera...jako se ptam proc??? Mne to zadny smysl fakt nedava...tahle akce.

Napis mne nejaky duvod proc je to spatne? a cele k nicemu?
Mne je celkem u zadele, jestli nakonec ten GS urve nebo ne, ale koukat se aspon konecne na to da...a pokud se bude jeste trochu snazit, tak to bude uz i atraktivni;) trebas na zapas Berdych x Murray se tesim mnohem, mnohem vic, nez na Djokovic x Nadal...teda...neumim si pomoct.
Reagovat
Roger_Federer
Ok, zvolil jsem spatne slovo, urcite to neni k "nicemu"..
Slo mi oto, ze se posunul hrou i myslenim,;shaha neco zmenit, vsecko ok, je to videt ale zatim to nedotahl do "konce" ani jeden turnaj..Ta tresinka tomu chyby.Hranice mezi uspechem a neuspechem u hrace top 10 je podle me ten vyhrany finalovy zapas.
Reagovat
smazaný uživatel
To mozna ne, ale take bys mozna chtel za 3.mesice trochu toho moc najednou...
Dokazal otocit zapas s Kobrou (a je jedno, co Kobra vyvadela) to je celkem pozitivni, nebot kvalitou hrace top10 je take to, ze se nepolozi a dotahne zapas do konce, ikdyz tece jak cednik...
...a tahle kvalita mu proste celkem schazela, nebyl toho nikdy moc schopny, pro mne tedy to bylo dost prekvapeni...myslim to, ze to nakonec ustal, otocil a vyhral...
...at se proste s tim pere;) Je to lepsi fakt nez cekat na popravu necinne...
Reagovat
lars
Mel vyhrat v Roterdamu
Mel hrat v Acapulku misto v Dauha.
Reagovat
tommr
chtěl si asi napsat, že měl hrát v Acapulcu místo v Dubaji. V Dauhá se hrálo už na začátku roku ... :)
Reagovat
lars
jasne
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist