Berdych v semifinále podlehl Federerovi. Švýcar si zahraje o 8. wimbledonský titul

14. 7. 2017, 17:25
Aktuality 284
WIMBLEDON - Tomáš Berdych na trávě v londýnském All England Clubu do svého druhého finále na grandslamu navzdory dobrému výkonu nepostoupil. Nepustil ho do něj legendární Roger Federer, který vyhrál už osmý vzájemný duel v řadě a bez ztráty setu se prodral do 29. grandslamového finále. O 19. titul, z toho osmý wimbledonský, si pětatřicetiletý Švýcar zahraje s Chorvatem Čiličem.
Roger Federer

Tomáš Berdych si dnes ve Wimbledonu zahrál ve svém sedmém grandslamovém semifinále a pošesté z něj odešel jako poražený. Finalista z roku 2010 nestačil na Rogera Federera, kterému vzdoroval, ale ani on mu nedokázal vzít set a prohrál 6-7 6-7 4-6. 

Jednatřicetiletý Čech s o čtyři roky starším Švýcarem padl poosmé v řadě a v celkové bilanci prohrává 6-19. Naposledy uspěl už před více než třemi lety.

"Z výkonu mám dobrý pocit. Z výsledku určitě ne," shrnul Berdych duel s Federerem. "Hrál jsem celý turnaj dobře, ale narazil jsem bohužel na chlapíka, který hraje výborně. Teď nejlépe ze všech. Není na něm ani známka, že by stárnul, nebo zpomaloval. Prostě patří k nejlepším v našem sportu," řekl.

Federer se pustil do Berdycha zostra, ale český hráč favoritův nástup ustál. Hned v první hře odvrátil brejkbol, Švýcar však nakonec uspěl v páté hře. Po soupeřově ráně do odkrytého dvorce Berdych prohrával. Vydával se úspěšné k síti a po Federerově dvojchybě vyrovnal na 4-4. Když za stavu 5-5 odvrátil i díky esu další dva brejkboly, došlo na první tie-break, v kterém udělal dvě chyby a ztratil ho 4-7.

Výborně hrál Berdych i ve druhé sadě. Úspěšně odvrátil dvě hrozby ztráty podání za stavu 1-2 a svoji šanci měl v sedmé hře. Drtivým returnem si připravil brejkbol, který ale Federer odvrátil parádním křížným vítězným forhendem. Opět pak došlo na zkrácenou hru a v té Federer úřadoval nekompromisním forhendem - poslal vítězný return, křížný míč doleva i doprava, prohoz a Berdych tie-break prohrál znovu 4-7.

"V tie-breacích jsem ani šanci necítil. Spíš jsem mohl využít některý z brejkbolů," uvedl Berdych. Vypracoval si šest šancí vzít Federerovi servis a uspěl jen jednou. "Vždycky ukázal, jak teď hraje dobře. Jakmile se objevila příležitost, výborně zaservíroval. Dal eso, nebo se dostal z těžké výměny," řekl český hráč.

Po dvou setech už byly Berdychovy šance na vítězství minimální. Až dosud během své kariéry odehrál 46 zápasů na tři vítězné sety, v nichž prohrál první a druhou sadu, a jen dvakrát dokázal takto nepříznivý vývoj otočit. Pokaždé se mu to povedlo v Davis Cupu a jsou to již letité obraty - v roce 2004 zdolal Ramona Delgada a o rok později Tommyho Haase.

Bedychův tým s koučem Martinem Štěpánkem cítil naději a po každém úspěšném fiftýnu všichni v lóži vyskakovali na nohy. Český tenista si často vyslechl potlesk, ač většina fanoušků byla na straně švýcarské hvězdy, ale otočit zápas z 0-2 na sety poprvé na grandslamu se mu opět nepovedlo.

Ve třetí sadě za stavu 3-2 měl dva brejkboly, ovšem Federer trefil dvě esa a dva přímé body z podání a vzápětí předvedl svůj druhý a rozhodujcí brejk. Berdych se zpět do hry se již nevrátil a stejně jako loni skončil v semifinále.

"Snažil jsem se najít cestu, ale Roger nedá chvilku času a hrál skoro bezchybně. Zápas převážně kontroloval a měl i víc šancí," shrnul Berdych.

Federer tak proměnil v postup do finále i druhý letošní start na grandslamu, na nichž vyhrál všech třináct duelů. Po zisku rekordního 18. grandslamového titulu na Australian Open a vynechání antukových turnajů včetně Roland Garros za dva dny zaútočí na rekordní 8. titul z Wimbledonu.

Pětatřicetiletý Švýcar hrál při svém 19. startu ve Wimbledonu podvanácté v semifinále a pojedenácté z něj postoupil do finále. Tolikrát ve finále jednoho grandslamu nikdo nebyl.

"Cítím se poctěn, že jsem v dalším finále Wimbledonu. Je to překrásné, skoro tomu ani nemůžu věřit," řekl Federer, který sedm wimbledonských triumfů slavil v letech 2003 až 2007, 2009 a 2012.

Letošní bilanci Federer vylepšil na 30 výher a 2 porážky, které utrpěl po nevyužití mečbolů. Na trávě neprohrál 11 zápasů a 27 setů v řadě. Pokud přidá ještě jednu výhru, posune se v pondělí na 3. místo světového žebříčku a bude ztrácet jen 1205 bodů na post světové jedničky. Do konce roku přitom nebude obhajovat ani bod.

O 19. trofej z turnajů 'velké čtyřky' si v neděli zahraje s Marinem Čiličem, s nímž vede ve vzájemné bilanci 6-1. Poslední souboj s sedm let mladším Chorvatem loni právě ve Wimblodonu i díky odvrácení mečbolu po pětisetové bitvě vyhrál. Jedinou porážku utrpěl na US Open 2014, kde tehdy Čilič vybojoval své až dodnes jediné grandslamové finále a nakonec i titul.

Do prvního finále ve Wimbledonu Čilič postoupil dnes poté, co v prvním semifinále zdolal 3-1 na sety Američana Sama Querreyho.

• WIMBLEDON 2017 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 13.924.819 dolarů
páteční výsledky (14. 07. 2017)
• Dvouhra - semifinále •
Federer (3-Švýc.) - Berdych (11-ČR) 7-6(4) 7-6(4) 6-4
Čilič (7-Chorv.) - Querrey (24-USA) 6-7(6) 6-4 7-6(3) 7-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

284
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
fialka
S pánom Tildenom som sa nebavila :), ale podľa neho nasleduje Tildenov gem za stavu 3:3 v rozhodujúcom sete. Ak sa hrá na 3 víťazné, tak by to mal byť piaty set. Komentátor za stavu 3:3 v treťom sete povedal, že ide TG.

Niekde sa uvádza, že v modernej dobe je táto klasická poučka menej platná a rozhodujúce býva vyhrané súperove podanie nezávisle na poradie hry v sete.

Nie je to podstatné, ale aký máte na to názor?
Reagovat
spaniel
Tildenuv game nemusi byt az v rozhodujicim setu.
Reagovat
FulnekUltras
7. gem kteréhokoliv setu, který údajně může mít na výsledek sady klíčový vliv.
Reagovat
gigin
Když je to 5:1, tak většinou moc ne.
Reagovat
gigin
Pokud jde o Tildena, tak nevím no. Mi přijde větší tlak při stavu 4:4, nebo 5:5.
Reagovat
fialka
gratulujem. Radosť urobil aj Magde.

https://sk-sk.facebook.com/203964096063/photos/a.10151101270206064.495559.203964096063/10155464712561064/?type=3
Reagovat
Olympiada
Po zahlášeném autu vzdy pokracuje v uderu a pálí ..... Take odstreluje na siti do tela, to je ukazka nejhorsi povahy tenisty ( divim se, ze mu berdych vubec podal ruku...viz almagro). Boze jak tomuhle zavistivci muze nekdo tak fandit
Reagovat
Labi
ano po zahlášeném autu napálí úmyslně míček do sítě, který pak sebere podavač, v čem je problém? Měl by jsi spíše začít s hodnocením vlastní inteligence, každopádně je úsměvné jak s každým dalším zápasem, který Federer zvládne tady ty i tobě podobní začínají zvracet a ventilovat svoje mindráky.
Reagovat
Olympiada
Napali treba krizem celej kurt. A radeji nereagujes na jeho zakerny udery. Zverev jich dostal hodne.....je to neskutecny prase
Reagovat
Labi
tak jestli sít nebo křížem je jedno, pochopil bych kdyby to pálil po hráči na protější straně. Zverev hraje styl servis/voley, takže se není čemu divit, koukni někdy na čtyřhry i ty smíšené, to by dle tvého mínění tam museli být už pomalu vrazi praktikující veřejná jatka.
Reagovat
Ereinion
Ano, napálí křížem kurt do míst, kde je podavač...
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm, inteligent. Nechápu teda, jaktože Lendl nesedí už 20 let za mnohonásobný pokus o vraždu míčem na sítí.
Tady stříká frustrace, že se dědovi daří, jak píše Labi.
Reagovat
steve79
Stejně je zázrak, že v 36 letech hraje tak úžasný tenis. Pořád nepřestávám kroutit hlavou, jak se za půl roku neuvěritelně zlepšil. Hlavně Backhand a return.
Reagovat
PetaM
Nemají chodit na síť, když neumí reagovat na nastřelené údery ...
Reagovat
misoSK
Nastreľuje súpera? No sú situácie, keď je to najúčinnejšie. V tenise bežná vec, to je ako kritizovať boxera, že zlomil súperovi nos...
Reagovat
Kytka
Tomovi jen gratulace. Po té smolné sezóně jsem měla obavy, že skončí po Wimblasu ve třetí desítce. Ale loňské body pronesl a hlavně hrál skvěle, zase na úrovni první desítky. Tak snad se tam vrátí. Teď dovča v druhé půlce sezóny může jen získat. A stydím se za to, že jsem byla mrzutá, když vypadla Kája i s Petrou a postoupil Tom, že jsem si říkala, kdyby to bylo radši obráceně. Ne je dobře, že postoupil právě Tomáš. Tohle ho může jen zvednout a snad nám ještě nějaký ten rok vydrží. Ať máme mezi chlapy nějaké slušné zastoupení.
Reagovat
Torn
At už Tomáš vyhrál nebo ne, tak Rogera nejvíc potrápil.
Reagovat
Mayo
To je najdôležitejšie
Reagovat
smazaný uživatel
Jeste naposled se vyjadrim a jsem rad ze pulka z vas neresi nejaky obcanstvi monaka. Tomas se o DC zaslouzil vic nez radek ale nebyl tak videt. on pomohl cernoskovi k poradani Laver Cupu ale nechtel byt videt! On je nas muzsky tenis poslednich 11 let a doplaci cernoskovy do prostejova jeho skoly jen nechce byt jmenovan. K nam dojel loni do Valasskeho mezirici a pozdeji nam zaplatil viceucelove hriste, a sportovne takoveho hrace tu mit nebudem hodne dlouho. Tak si ho vazme!!!
Reagovat
a.magerova
https://www.facebook.com/TrollTennis/videos/vb.222913534493983/1332459120206080/?type=2&theater
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/DEuGySTXUAApfvY.jpg
Reagovat
mahycek
Tom podal fakt výkon na GS asi za poslední 2-3 roky nejlepší. Skoro se mu nedá nic vyknout. Roger si to zkomplikoval už v prvním, ale nakonec to vybojoval. Samozřejmě kvalitu měl, ale dnes to zrovna nebyl ten ladný Fedex na trávě. Ve třetím za stavu 4 - 4 30-40 pro Feda, tak se dokonce rozčílil, že pokazil úder. Dotáhnul to, ale Marin bude těžký soupeř.
Reagovat
svetova.dvojka
Nevadí Tome, za rok to vyjde, to už Federer nebude v takové formě...
Reagovat
rusedski
To už se říkávalo někdy v roce 2007, že za pár let Federer vyklidí pole a pak přijde Tomášův čas :D
Reagovat
dappe
Těžšího soupeře na trávě pro finále při momentální situaci na okruhu snad ani není. Ono už 4.kolo se předvídaly problémy, kdy se zdálo, že Dimitrov hraje skvěle, potom čtvrtfinále velmi náročný soupeř a dnes Berdych hrající na hranici svých možností. Je krásné, že tohle Federer uhrál bez ztráty setu a věřím, že v neděli ten poslední krok zvládne.
Reagovat
Ondra979
snad se Cilic nezblazni jako na USO..chtel jsem si ten zapas pripomenout ale asi to nebudu delat, Roger tam mel nejake sance ale Cilic podaval jako buh a skoro nechyboval..to snad nezopakuje..Come ON
Reagovat
smazaný uživatel
Omg.
Reagovat
Frick
https://www.instagram.com/p/BWiZY-kAxIp/

včera Kája dala na IG "Enjoying last day off at swimming pool..."

https://www.instagram.com/p/BWf3yd0HwfN/

Já bych řekl, že fakt ten apartmán je jen jeden a střídaj se tam. Fakt jsem si NIKDY nevšiml, že by v Monaku byly holky přítomny ve stejný čas.
Reagovat
ipko
dnes sa ale opäť ukázala Rogerova slabosť a to využívanie breakballov.. stačí mi spomenúť si na finále USO 2015 s Djokovičom, kde to mal tuším 4/23.. dnes dlho Berdych odolával a hral fantasticky za nepriaznivého stavu.. s Marinom ale musí byť na BB ako zabijak
Reagovat
Pe3k
https://youtu.be/cBm--GayuEA
Reagovat
steve79
Roger další skvělý zápas. Dnes měl jedno slabší období v prvním setu, kdy udělal v jednom gemu dvě dvojchyby a game ztratil. Berda mě překvapil svým výkonem. Hrál na hranici svých možností. Doufám, že v podobných výkonech bude pokračovat. Letošní sezona je pro Fedexe úžasná.
Reagovat
a.magerova
https://www.instagram.com/p/BWdPHBJlVZ-/?hl=fr
Reagovat
kstzlin1
Je to boss prostě :-)
Reagovat
Frick
Dyť tam Miloš byl v červnu. Co ho zase tahlo do Londýna?
Reagovat
a.magerova
Bětka.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych odvedl dobry vykon tak to nesvadejte na nejaky nachlazeni Federera, mozna to nedal v hlave ale nesvadejte tu vyrovnanost setu na xkcokoliv jinyho! Az skonci tak nevim na co hodlate nadavat. Leda na Jirkovo vypadnuti v druhym kole... Kazdopadne za me Berdo tleskam skvelej turnaj, skvelej zapas. Ses Doobrej!!!
Reagovat
Kytka
Přesně. A když na vypadnutí Veselého v semifinále, tak leda na challengeru.
Reagovat
lars
Ne. Vesely prohral na RG2017 ve 3.kole a loni na Wimblu o OF Tomem. Asi se letos na travu malo pripravil, pac resil zasnuby :(
Reagovat
Labi
Roger mě trochu znervóznil před nedělním finále, na druhou stranu Tomáš často dobře vracel k základní čáře a Roger se těžko dostával do tlaku. V neděli to musí proti Čiličovi urvat
Reagovat
pockerface
Já bych řekl, že Tomáš hrál na turnaji lépe než Marin. Bohužel zase byl v pavouku s Novakem a Rogerem.
Reagovat
Kytka
Pravda. Marinovi to vypucovali, odstranili mu Wawrinku, Nadala a I Murraye.
Reagovat
Alois_Mlok
Berdych solidní výkon, ale v TB prakticky bez prvního servisu, to je bez šance.
Reagovat
FulnekUltras
jj, v TB už hlava přece jen rozhodovala - drobnosti, ale stačí
Reagovat
Roger_Federer
To trpka sezona ze??;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli to Roger da, tak to ten pokrytec nerozdejcha :D
Reagovat
Labi
myslím že to skončí už klasicky spolu s Frantzem se tu půjdou vyzvracet
Reagovat
smazaný uživatel
Sezóna je super...;)

Roger vyhrá v nedelu svoj posledný GS a ja mu to s radostou odpískam...Stavíme sa?..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Plakej dal prosim, je to strasne příjemný :)
Reagovat
Franky
tiez sa v tom vyzivam :) :) ukazkovo nezvlada a snazi sa to maskovat
Reagovat
Rip.win
BERĎO POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
raduz
Federer nebyl ve své kůži,i tak ho výborné hrající Berdych neporazil. Dnes Federerovi chyběla razance úderů, mám pocit, že je nastydly. Berdychovi jsem krivdil, mel jsem za to,že za jeho postupem do semi jsou slabší soupeři a zraněný Djokovic. Opravdu jsem se mýlil a dnes jsem mu snad i poprvé fandil. Myslím, že Federer zahraje ve finále lépe nežli dnes a zvítězí
Reagovat
Pe3k
Jo Roger byl nachlazený začátkem turnaje. Dneska to nebylo nic moc, ikdyz sem rád, za vítězství ve 3 setech. Těžko říct, čím to bylo. Tom hrál dost dobře, tak asi tím ;)
Reagovat
spaniel
Na zacatku turnaje? Vzdyt prosmrkal cely zapas s Raonicem.
Reagovat
Denis92
Taha sa to s nim uz od zaciatku turnaja.
Reagovat
Franky
jj aj vcera smrkal s Bedom...
Reagovat
Frick
Tomáš by se asi na zisk GS neměl upínat a smířit se definitivně s tím, že je velice pravděpodobné, že ukončí kariéru jako hráč, kterému to nebylo dopřáno.
Reagovat
FulnekUltras
smiřovat se může, až bez GS bude opravdu končit
Reagovat
Frick
Jasně, ale prostě se tim neužírat, no...
Reagovat
Kozoroh
Od švýcarského Maestra to nebylo úplně vyvedené utkání. Začátek měl výborný, ale po ztrátě brejku v prvním setu ztuhnul a odešel mu timing, začal víc kazit. Ale podání ho krom té sedmé hry drželo v dobré pozici a v TB zúročil svou převahu ve zkrácených hrách. V druhém nedošlo k žádnému zaváhání na servisu a sadu musel znovu rozlousknout TB a opět byl mírně lepší Roger. V třetím se Roger dostal do kritické situace, kdy musel proti Berďovi odvracet stav 15-40 v šestém gemu, ale bravurně tuto hru otočil (několika esy a přímým bodem z podání) a naopak svou šanci v následujícím gemu otočil. Tomáš pak už neměl sílu zápas zdramatizovat.

Berdych předvedl výkon nad své poměry. Federera dokázal zatáhnout do mezihry častěji než předchozí Fedexovi protivníci na turnaji.

Fedex potřetí v kariéře postoupil do finále Wimbledonu bez ztráty setu (2006, 2008) a v zápase s Čiličem bude mu moct oplatit prohru z USO 2014, což by bylo stylové.
Reagovat
Kozoroh
Viděl jsem i první semifinále a Marin bude mít co dělat, aby Fedexovi vzdoroval tak jak dnes Berďa, Marinův dnešní výkon se houpal nahoru-dolů.
Reagovat
ipko
už má Peta na lopate..
Reagovat
Ondra979
uz ho nabira, ale jeste to tam neni, nezakriknout! Cilic bude neprijemny ale vloni nebyl Roger 100pro fit, Bel19ve!
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych potvrdil svoju povest otloutánka...

Apropos, vyhral niekto za posledných 10 rokov GS bez skalpu top 4 hráča s menom iným ako Federer?
Reagovat
smazaný uživatel
Resp. top 5, nech som zhovievavejší..
Reagovat
Nola
Murray vlani
Reagovat
smazaný uživatel
Takže jeden ďalší prípad?..

Ďakujem :)
Reagovat
Nola
Novak ani jeden GS, on musel porazit aj dvoch v rade
Reagovat
Roger_Federer
Ahoj; ););)
Reagovat
yenda1
Top 5 neměla na W17 dostatečnou výkonnost, aby se k vzájemnému zápasu s Federerem dohrabala. V turnaji byla, to je důležité.
Reagovat
spaniel
Uplakanek uz je tady. Neboj, Dopal se za necely rok zas objevi na cihle. Nesmis z toho byt tak jedovaty, vrazi se ti to na jatra.
Reagovat
smazaný uživatel
Len som chcel vediet statistiku...:)

Ty nemáš gule, ty eunuch...Sa tu na jar ani ukazat :)
Reagovat
a.magerova
Chtělo by to do třetice všeho dobrého !!!

https://tbmwomenintheworld2016.files.wordpress.com/2015/07/gettyimages-531916821.jpg

https://images.webcafe.bg/2017/06/09/wmbldn200701/1170x780.jpg
Reagovat
FulnekUltras
8.8. 8.
Reagovat
a.magerova
Skutečnost - AO - 2007-2010-2017

Vize Wimbl - 2005-2007-2017
Reagovat
pockerface
Kde ses toulala? Celý zápas tě nebylo vidět :-).
Reagovat
FulnekUltras
zápas? to je slabé slovo... ;)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
miledus
asi si to pěkně užívala :))
Reagovat
a.magerova
Přilepená celý zápas u TV mimo PC jsem nervózně poskakovala na míči, párkrát jsem i spadla, naštěstí né na hlavu.... :-))))

Pro přibližnou představu stačí kouknou jen na prvních 10 vteřin, jo a bylo to nervózní poskakování bez zapojení zpevněných rukou.... ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=9_x6mKxOUT8&feature=youtu.be&t=8m57s
Reagovat
svetova.dvojka
Tohle byla velká šance pro Berdyča na grandslam. kolik už jich nevyužil...
Reagovat
FulnekUltras
ještě snad budou - tři z "big4" v krizi...
Reagovat
kranyz
Jakože Nadal? Hmm finále AO, vítěz RG no to by asi chtělo mít takovou krizi vícero hráčů...
Reagovat
FulnekUltras
jak se teď praskl do hlavy...uvidíme... ;)
Reagovat
turista
Ten si musí po té jarní smršti odpočinout.
Reagovat
pockerface
Posune se tím SF Tomáš do 10? Asi ne co? Přiznám se, že nevím jakou měl bodovou ztrátu na 10.hráče.
Reagovat
Kozoroh
Loni taky hrál SF, žádné body navíc nezískal.
Reagovat
pockerface
A jo. To mi nedošlo. Dík.
Reagovat
Rafael_Nadal
VAMOS
Reagovat
pockerface
Tomáš hrál dobře a k tomu dobrému výkonu mu pomohl Roger tím, že nevyužil spoustu BB v 1.setě. Ten mohl vyhrát klidně 6:1, ale tím, že znervozněl, tak paradoxně Tomáše uklidnil a od toho stavu 4:4 začal hrát Tomáš fakt dobře hlavně svojí hru se kterou se chtěl prezentovat od začátku zápasu.
Reagovat
Kozoroh
Moje řeč, ztrátou brejku Roger ztuhnul a Tomáše to povzbudilo.
Reagovat
Franky
Ako som povedal bol to pekny zapas so stastnym koncom pre swissmajstra :) Berdych jednoznacne podal svoj naj vykon na tohtorocnom W. Tak hor sa na Cilica!!
Reagovat
Ondra979
Tomas hral dobre a to jsem ocekaval, vsechna cest a nema se za co stydet, kdyz tuto latku udrzi tak si treba jeste finale zahraje vzhledem k problemum Noleho a Andyho. Rogeruv vykon nevypadal zas tak impozantne, ale videl jsem jen jeden set, mozna to bylo i Tomem..potrebuje jeste jeden takovy vykon, Cilic bude asi neprijemny takze chce to predevest PeRFect
Reagovat
svetova.dvojka
Pokud to Cilič zvládne v hlavě, tak vyhraje, viz. loňské čtvrtfinále že..., ale obávám se , že na tu psychiku to Roger urve...
Reagovat
Chrenda
Úvaha úplně mimo mísu. V neděli to bude krátký proces a Marin nebude ten, co se bude na konci smát jako vítěz.
Reagovat
pockerface
Tomáš hrál na Wimbledonu dobře, doufám, že se tím výkonem odrazí k lepší druhé půlce sezony. A třeba mu vyjde USO.
Reagovat
FulnekUltras
třeba příští Wimbl
Reagovat
kada.tom
No, kéž by se Marin v neděli dokázal vybičovat k výkonům z US Open 2014 a hlavně ... hlavně hlavu aby si dal do neděle do pořádku.

Odveta za loňský rok by byla sladká, tak třeba, snad ... :-)
Reagovat
spaniel
Chrochrochro.
Reagovat
pockerface
finále je něco úplně jiného než Q nebo SF. Marina bude svazovat nervozita s 1.finále ve Wimblu a Roger toho využije.
Reagovat
Chrenda
nemá ve finále ani špetku naděje na nějaký úspěch. Roger ho spláchne jak hovínko do mísy.
Reagovat
FulnekUltras
no jen aby chorvat nebyl nakonec trochu lepeňák
Reagovat
peggy
Obrovske blahoprani Federerovi je to pan tenista.Pan Berdych si alespon nahrabal.I pani Federerova byla velice mila.Moc cele rodine i tymu blahopreji.
Reagovat
Krisboy
Tebe ta závist a nenávist zničí. Copak to necítíš? No ale nejseš ani první ani poslední a rozhodně ani nejhorší místní přispěvovatel, kterýmu nejde o tenis...
Reagovat
FulnekUltras
Nevidím to tak černě. ;)
Reagovat
Denis92
Roger je v pohode a veri si v tazkych momentoch a to ma tesi najviac. Skvele zvladol oba TB a aj tazke momenty v 3.sete ked hrozila strata servisu.

Tomas hral dnes skvele, je mi ho trocha luto. Hrat s Cilicom, tak ho porazi.

V nedelu to bude tazke proti Cilicovi. USO 14 ma strasi dodnes. Minulorocne QF vo Wimbledone tiez nebolo lahke.. Verim, ze Roger predvedie dobry vykon a ziska ten rekordny 8.titul z Wimbledonu.
Reagovat
Kozoroh
Letošní finále by právě bylo skvělou odvetou za USO 2014.
Reagovat
Nola
alebo za Wimbledon 2016, mozes si vybrat
Reagovat
Ondra979
spis za USO, tam je velice pravdepodobne, ze Cilic pripravil tehdy Rogera o titul, loni by Marin nejspis nevyhral, protoze v SF cekal Milos v dobe forme a ve finale Mura v jeste lepsi
Reagovat
misa
skoro vždy potěší krásnou hrou. Takový tenista se už neobjeví.
Reagovat
Mayo
Pekne Fíderer
Reagovat
Lunej..
nuž což, neda se nic dělat, tak bude zase Rogerovská onanie:) Doufám, že Marin ho více potrápí a zapomene, co vyvedl minulý rok. :)
Reagovat
spaniel
Nechapu, co tady vypisujete ze Federer ne extra vykon. Hral bezvadne, demolice to nebyla, protoze Berdych hral neskutecne. Dneska se nema za co stydet.
Reagovat
Nola
to asi preto, ze tvoji sukmenovci zhadzovali vykon Toma na turnaji, nakolko s nim dokazal drzat krok, tak si to ostatni vysvetlili, ze Fedex nehral az tak dobre
Reagovat
spaniel
Jaki sukmenovci? Co to zas mas...kozoroh je tvuj tabor.
Reagovat
Nola
precitaj si diskusiu zo vcera....
Reagovat
spaniel
To se mne nechce. Ja reagoval na tuto. Navic to ani nedava smysl.
Reagovat
dappe
Přesně, možná první set trochu nervozita, ale jinak...Hlavně závěry setů a těžké momenty. Berdych hrál výborně, takhle servírovat jsem ho snad ještě neviděl.
Reagovat
Kozoroh
Hrál bezvadně? Proto se nechal brejknout v sedmém gemu první sady? Nedotahoval šance, které si vytvářel (brejkboly 2/9, několik vedení 30-15. při podání soupeře). Několikrát zbytečně dal úder do sítě. Vyprodukoval 20 UE, pro porovnání proti Raoničovi jich posbíral 9 a proti Dimitrovovi 11.
Reagovat
spaniel
Ale to bylo tim, jak Tomas hral. Ty ses nedival? Ty BP odvratil Tomas svou hrou.
Reagovat
Kozoroh
Ujišťuji tě, že jsem celé utkání viděl. Přiznávám, že Berdych hrál nad své poměry, ale Federer se s tím dnes sral. Možná by zápas jinak probíhal, kdyby si Fedex udržel servis v sedmém gemu první sady. Po ztrátě brejku mu odešel timing, toho sis snad i ty všimnul.
Reagovat
kstzlin1
Souhlas, nebyl tak dominantní jak jsme lotos zvyklí, ale ono ten level držet pořád tak vysoko snad ani nejde. Výhodou je, že i takový výkon by za současných okolností stačil minimálně na trávě asi na všechny. Marináda ale bude nepříjemnou překážkou, už před osmifinále jsem tipoval tyto dva ve finále, takže pro mě no surprise. Uvidíme, jestli alpský nadbůh přidá další kousek do své legendární bonboniéry... Jenom ještě dva dotazy: nemá tu někdo zpracovaný přehled obhajob a dalších bodových scénářů do konce sezony? Celkem jsem se na ten boj o jedničku už nažhavil..:-) a druhá věc, bylo to vyřešení situace od Keothavonga v prvním tie za stavu 6:6 standartní? Jasně, ta prodleva byla strašně dlouhá, ale stejně...:-)
Reagovat
kstzlin1
Zápas Čilić-Sam samozřejmě
Reagovat
Lina
Zápas a výkon hráče se snad odvíjí od kvality soupeře, aspoń jsem si to doposud myslela. Federer je jen člověk a proto Tom nedostal 3 krát 6:1. Ano udělal 20 chyb, ale také měl přes 50 winnerů.
Reagovat
kstzlin1
Nezpochybňuju Berďův výkon, jen na mě prostě Fed nepůsobil až tak svěže, těch pár UE tam bylo rozhodně zbytečných a Berdych na nich neměl velký podíl..
Reagovat
Lina
Já jsem reagovala na Kozoroha, ale ty máš příspěvek vlastně ve stejném duchu. ;) Roger a každý hráč udělá v zápase zbytečnou chybu. Navíc záapas kde Roger nedá houmran snad ani neexistuje. :)
Reagovat
Chrenda
Gratulace Rogerovi k vítězství a šanci na 8. titul z Wimblu a 19 GS celkově. Berďovi pochvala za srdnatý výkon, nebýt to Fedex ve svojí nejlepší fazóně, tak už by byl ve finále. Škoda, ale tak to asi má být.
Reagovat
anajka
Ano, ano. Skvelé Roger!!!
Reagovat
Chrenda
bude jak domov důchodců. 37 letá Venus s 36 letým Rogerem. To bude super rekord. :-)
Reagovat
Nola
Tom asi prehra, ale dnes predvadza paradny tenis, skoda tych TB, tam bolo evidentne, kto vlastni 18 GS a kto iba na GS caka
Reagovat
FulnekUltras
Nervy budou i na druhé straně.

Poooooooooooooooooooojď a nenech to tam ležet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
FulnekUltras
Tomáš dělal, co mohl, a nemá se zač stydět. Hrát zatím celou kariéru proti dvěma až čtyřem výjimečným borcům, z nichž má vždycky aspoň jeden minimálně standartní formu, je skutečně óbrpech.
Reagovat
Jan
Už to nezmění. Na druhou stranu, není tak dobrý aby je porážel častěji v důležitých zápasech.
Reagovat
pockerface
Tak teď si už Roger s Tomášem pohrává.
Reagovat
mahycek
Ta Berdychova lože, je jak klan Mudžáhidů, nebo Usama Bin Ladina.
Reagovat
Nola
Ester je kus, a to hovorim ako zena
Reagovat
FulnekUltras
čili tomu nerozumíš ;)
Reagovat
svetova.dvojka
Ester je hubená...
Reagovat
Nola
poznam vas vkus, 100 kg zivej vahy je tak akurat
Reagovat
FulnekUltras
gerompa gerule
Reagovat
Nola
what is it?
Reagovat
FulnekUltras
ani sa nepýtaj
Reagovat
svetova.dvojka
Osle, je vidět, že nejdeš s módou , to je dnes moderní, takovým lidem se říká hispteři, kdo nemá pečlivě střižené vousy a nejnovější Iphone jakoby nežil...
Reagovat
enka
Přesně - samej islámec hnusnej,fousatej !!
Reagovat
pockerface
Uf konečně zase po dlouhý době využitý BB. Roger jedeeem směr finále.
Reagovat
Franky
Joooo!!!
Reagovat
Nola
pocula som dobre sajze?
Reagovat
insanezy_
Chum (komm) scheisse :D
Reagovat
Nola
pisem, ako pocujem, nemecky ovladam iba par slovicok zo ZS
Reagovat
Lunej..
ne, rikal si, ze ma hrat vice slajze:)
Reagovat
Nola
:D , to iba Novak nadava v srbcine... ale ten vzdy dostane varovanie
Reagovat
Labi
Ten byl dobry :-D :-D
Reagovat
Kozoroh
Se zápasem se dnes sral a to ho štvalo. Pokažený úder byla pomyslná kapka, kterou pohár přetekl.
Reagovat
FulnekUltras
tím si může být soupeř naprosto jistý.
Reagovat
mahycek
Fed nadával.
Reagovat
babolat.cz
že to zfanatizované stádo v hledišti nedokáže projevit trocha respektu Tomovi.Ko.ko.ti
Reagovat
babolat.cz
jako v kostele-Fedex papež a diváci věřící fanatici
Reagovat
Frantz
LOL přesně :-D +100 bodů
Reagovat
Franky
len sa tu povzbudzujte nadalovci ked je vas konik uz doma :D
Reagovat
Lunej..
vzdyt Tomovi taky nekdo zatleska.:) A u zapasu Fedexe je to prece bezna vec.
Reagovat
Frantz
jj a on na ně řve SHUT UP!!!! ;-)
Reagovat
babolat.cz
radují se z Tomových chyb...když prohrává 2:0 na sety? to je normální? u Britů asi ano
Reagovat
Lunej..
raduji se nejen Britove, ale vsude, kde Fedex hraje, nechapu, ze se tomu divis.
Reagovat
Nola
hrat proti 90 percent divakom je tazke, tlieskaju po chybach Toma, ale na divakov na USO sa nechytaju ani z vesmiru, takze pohoda
Reagovat
Lunej..
myslim, ze kazdy souper Rogera s tim pocita, ze hraje proti celemu stadionu.:)
Reagovat
pockerface
To fakt. A takhle to bude dokud Roger neodejde do důchodu. I Novak si stěžoval na to, že mu diváci nefandí tak jako Rogerovi nebo Rafovi.
Reagovat
Lunej..
to se neda vynutit, holt se s tim hrac musi smirit. Navic nejde o zivot, ale jen o divaky:D
Reagovat
slacker
nejde o divaky ale o zasrane adoranty, pokud nefandi svym ale cizakum
Reagovat
smazaný uživatel
Nauč se háčkovat :-)
Reagovat
slacker
ty se nauc zasivat ponozky a pocitat do 5
Reagovat
smazaný uživatel
Potřebuješ pomoc?
Tak se ozvi, až napíšeš pozitivní příspěvek :-)
Reagovat
slacker
od tebe sem zadny pozitivni prispevek nikdy necetl, tak si trhni
Reagovat
smazaný uživatel
Takže neumíš ani psát, ani číst :-)
Reagovat
Lunej..
slackere, nech toho, jsi jak ohrana deska.
Reagovat
spaniel
Svym? Jestli ti by meli byt jako ty, tak rozhodne fandim cizakum.
Reagovat
slacker
jses proste hloupej
Reagovat
Kozoroh
Jsi omezenec. Necpi nám sem své komplexy a mindráky.
Reagovat
slacker
potrefena adorantska husa zakejhala
Reagovat
avos
Nechápu, proč by někdo měl fandit Novakovi.
Reagovat
turista
Novakovi fandíme i tady na TP i když je nás málo.
Reagovat
pockerface
Když hraje Serena, tak ti to zfanatizovaný stádo nevadí?? Sereně taky fandím, ale ty máš na každého jiný metr. Co tě sere u Rogera, tak ti nevadí u druhých.
Reagovat
babolat.cz
sero.u mě diváci,jestli jsi nepochopil z textu.
Reagovat
pockerface
pochopil jsem, že ti jde o diváky. Ale ty přece taky vždycky fandili Sereně, a úplně stejně jako Rogerovi.
Reagovat
FulnekUltras
trochu vedle, ne? ;)
Reagovat
babolat.cz
najednou nechtěj pětiseťák? najednou to chtějí 3x6:0?
Reagovat
Lunej..
když se chce, tak to jde. Tak makej :)
Reagovat
Kozoroh
Fedex má evidentně hodně v hlavě zasutou prohru s Berďou v roce 2010. Ani v druhém setu to od Federera nebyl extra povedený výkon, ale i tak to stačilo, pohlídal si opět TB.
Reagovat
FulnekUltras
těžký pro Berďu, těžký...ale pořád se hraje na tři vítězné
Reagovat
pockerface
Já si myslím, že tam má zasunutý loňský SF, kdy prohrál. Navíc letos opravdu cítí formu, jakou už dlouho neměl, takže ho to svazuje a tuhle prohru by asi vydýchával ještě hůř než tu loňskou s Milošem, to ho navíc už bolelo koleno.
Reagovat
Denis92
Fantasticky TB v podani Rogera. Konecne hral svoj tenis a triafal tam paradne FH.
Reagovat
vrabejka
Ach to je škoda. Tomáš předvádí nejlepší tenis za 5 let a stejně prohraje pravděpodobně s Federerem 0-3. Ale třeba ještě přijde šance.
Reagovat
pockerface
Je škoda, že byl zase v pavouku s Rogerem. Ale otázka je kdyby byl v pavouku s Můrou jestli by se dostal vůbec do SF.
Reagovat
svetova.dvojka
Tomáš je pomalý jak želva.
Reagovat
Chrenda
to je ale škody. No teď vyhrát tři další TB bude dost obtížné nad Rogerkem. :-(
Reagovat
Frick
Vyhrát další tři TB ve Wimblu je dost těžký pro každýho proti komukoliv.
Reagovat
kranyz
No bohužel...škoda, prohrávat 0-2 po dvou tb to zamrzí.
Reagovat
pockerface
Ještě, že se vždycky Tomáš v TB sesype. V tom má Roger s prd.. kliku.
Reagovat
blax
Z prd kliku ty 4 brutální forhandy? Aha
Reagovat
pockerface
Já na TB raději nekoukal, jen na skore.
Reagovat
turista
Tohle už je fakt smůla 2 prohrané TB.
Reagovat
Herbert_Hoover
Roger je na big pointech geniální a to je vono.
Reagovat
FulnekUltras
a bude to cajk...
Reagovat
FulnekUltras
6:7, 4:5 tak teď se bude lámat Käse
Reagovat
FulnekUltras
tak nakonec na mouce mírně ojebaný dalamánek ODS
Reagovat
Mayo
Nejako sa mi nepozdáva výkon RF
Reagovat
pockerface
Je jako prase. Možná cítí, že Tomáše dostal do zápasu, tím, že to nechal dojít do TB a bohužel nedokáže využít nabízené BB a cítí, že když povolí může ho Tomáš fakt porazit. Takže mi přijde svázaný.
Reagovat
pockerface
je nervní jako prase :-), né že Roger je prase :-)
Reagovat
pockerface
Roger si to strašně komplikuje, pak to vypadá strašně udřeně. Stačilo využít vždy alespoň jeden nabízený BB a už by měl v kapse 2 sety. Je fakt, že teď ve 2.setu Tomáš vždy dobře za servíroval, ale stejně... snad mu Tomáš dá zase příležitost a tu Roger využije.
Reagovat
avos
A toto je důvod, proč Tom nevyhrál žádnej GS. Propracuje se na BB, přijde vysokej balon na baseline, místo agresivního útoku a třeba náběhu na síť přijde udržovací balon, a RF zahraje winner. :(
Reagovat
Roger_Federer
Moc dobre
Reagovat
pockerface
Jenže to ho takhle uvolnil a rozehrál Roger. Kdyby mu hned v 1.game vzal podání, tak by byl Tom nervozní. Tím, že to dotáhl do TB, tak Tomáše nakopnul a ten cítí šanci, protože ví, že Roger je nervozní jako prase.
Reagovat
stopan
Federer dnes hraje az strasne strasne na istotu, jeho hre chyba odvaha moment prekvapenia, zato Tomas sa pohybuje a servuje skvelo.
Reagovat
Serpens
Kurník, to je k neuvěření, kolik lidí tu fandí Rogerovi, vždyť už přece vyhrál 18 GS, Tomáš ještě žádný!
Reagovat
avos
Je to tu samej gloryhunter.
Reagovat
pockerface
Ale ještě nikdo z chlapů nevyhrál 19 GS :-). Kdyby to bylo finále, tak bych to snad i Tomovi přál, ale já nevím jak si každý myslí, že když Tomáš porazí Rogera, že vyhraje i nad Čiličem. To by byla tahačka asi v 5 setech, ale podle mě by vyhrál nesympatický Chorvat.
Reagovat
Kozoroh
Berdych svou hrou moc lidí k sobě nepřilákal.
Reagovat
vrabejka
Taky to nechápu
Reagovat
turista
Kdyby proti Berďovi tady hrál místo Fedexe Rafa tak snad by skoro celý TP bohužel fandil proti Berďovi. Všichni se tady nedávno mohli zbláznit aby Rafa zkompletoval ty antukové desítky včetně French Open. Přitom podobně jako Roger už má toho železného šrotu taky dost. I Novak ho má hodně.
Reagovat
Lunej..
To nemá cenu řešit, každý si může fandit komu chce a pak už jen záleží na každém, aby si vybral s kým se může nebo nemůže normálně bavit. Já Tomovi fandím vždy, za žádného nafoukaného ho nepovažuju a je mi jedno, co tady o něm ostatní říkají. Každý má máslo na hlavě, jen se vždy rádo vidí na té hlavě, na které ho vidět chci. :)
Reagovat
pockerface
Bože ty nevyužité BB, ale je fakt, že Tomáš vždycky dá dobré 1.podání.
Reagovat
turista
Když se daří první podání tak to je klíč k výhře pro kohokoliv a kdekoliv.
Reagovat
mahycek
Je nervozní, ale vůbec to nemuselo dojít do tiebreaku.
Klobouk dolů před Berdychem. Je to řež a myslím, že úroveň 1 setu byla vysoká.
Reagovat
dappe
Federer není ve své kůži, ale první set úplně zaslouženě. Měl jeden špatný game na servisu, Berdych bojoval v podstatě o každý svůj game na servisu.
Reagovat
pockerface
Je podle mě nervozní. Cítí velkou šanci na 19 GS. Možná se teď uklidní, uvolní a bude to OK.
Reagovat
Kozoroh
Rogerův výkon mi přijde rozkolísaný, podobný tomu z 3. kola proti Zverevovi. Timing úderů po ztrátě brejku klesl dolů, zvládnutý TB však může Fedexe nakopnout podobně jako proti Zverevovovi či Lajovičovi.
Reagovat
avos
Ty vole Tome ... prohrát TB nalitým FH, kdy sis mohl počkat, kam se rozběhne a přehodit to jen přes síť ... :(
Reagovat
Denis92
Chum jetze!
Reagovat
pockerface
Jupííí. Snad se Roger uvolní a bude to jízda. Kdyby neznervozněl, tak první set mohl být 6:1.
Reagovat
vrabejka
Škoda no ten nality Firehanda byl hodně drahý. Snad se Tom nesloží.
Reagovat
pockerface
Roger je nervozní, to je špatný signál. Ach jo.
Reagovat
pockerface
Nějak na to nemám nervy. Koukám na Nova 2 na ženskou čtyřhru a vždycky, když se ozve strašný řev, tak to přepnu a vím, že Roger získal bod :-)
Reagovat
pockerface
Stačilo využít nabízené brejky a už mohl mít Roger set v kapse. Takhle Tomáše posadil opravdu do sedla a ten se teď zakousne a bude hodně nepříjemný, protože vycítil šanci.
Reagovat
pockerface
Rogere je lepší, tak ať už sakra začne využívat ty nabízené brejkboly.
Reagovat
avos
Brutální tenis! Pojď Berďo!
Reagovat
turista
Pokud Berďa vyhraje 1.set tak ve druhém za stavu 2:0 pro Tomáše Roger zakroutí hlavou, zabalí to a půjde Berďovi podat ruku a pogratulovat k postupu do finále.
Reagovat
avos
A Berďa nastoupí ve finále s botaskama s Federerem.
Reagovat
Herbert_Hoover
Berďa by asi nerozchodil, pokud by mu vzdal Djoker i Fedex a pak by ve finále prohrál s Cilicem..to by bylo zralé na okamžitý konec kariéry a už se tenisového řemesla nikdy ani nedotknout.
Reagovat
turista
Je jedno jak by se do finále Berďa dostal. Já si myslím, že Čiliče by Berďa ve finále skolil. Stačí se tam dostat. Je zkušený. Další walkover by mu ušetřil síly právě na to finále.
Reagovat
Herbert_Hoover
Není to jedno. Pokud by ve finále prohrál, tak vědomí, že prošustroval tak skvělou příležitost v podobě W/O dvou nejtěžších vah, by ho táhlo k zemi. A i kdyby vyhrál, tak by se říkalo "nojo, tak vyhrál, super, ale kdyby se Fedex a Djoker nezranili, tak by to nevyhrál".. :) Už to vidím.
Reagovat
turista
No ano ale na to se historie neptá. Na poháru by bylo navždycky vyryto jméno Berdych a rok 2017.
Reagovat
Roger_Federer
Ze neni zraneny, jeho vyraz a pohyb nevesti nic dobreho..
Reagovat
smazaný uživatel
Jo má zraněnou duši stojí tam Béďa
Reagovat
vrabejka
Myšlení fans Aroganta Federera:
Nevyhraje 3x 6-1 tak je zraněný :D :D
Reagovat
Lunej..
skoro nikdo ti nefandí, tak budu možná jediná. Nedej se, Fedex je taky jen člověk, i když z něj rádi dělají boha :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Já mu fandím taky :)
Reagovat
Lunej..
Vzdyt uz tu pomalu graulujes Rogerovcum:)
Reagovat
Herbert_Hoover
To, že si myslím, že Roger vyhraje a že ho tam prostě nikdo neporazí, se nerozchází přeci s tím, že přeju Tomášovi.
Reagovat
Lunej..
Tak Berda je tu brany jako otloukanek a co sem chodim ty 4 roky, tak fanousovskou zakladnu tu nema moc velkou.
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak já mu normálně taky nefadním, protože mi není moc sympatický jako člověk, ani jako tenista. Nicméně mě docela vždy vezme vědomí, že takový hráč nevyhrál nikdy GS a když už je tak blízko, tak to leccos mění a nějak mu to nejde nepřát. I když na druhou stranu zase takový hráč, jakým je Fedex by si zasloužil těch 20 GS :)
Reagovat
Lunej..
Tomovi fandim i srdcem a Roger toho zelezneho srotu uz ma dost. Co by za to dala svetova dvojka, kdyby to mohl odvest do vykupu:)
Reagovat
FulnekUltras
ten teď čeká na státní procenta za vepřín... ;)

Berďulko pooooooooooooooooooooojď !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
pockerface
Jenže Tomáš by Čiliče prostě neporazil. Tam by byli šance 50:50 a bohužel fakt si myslím, že by vyhrál pro mě hodně nesympatický Marin.
Reagovat
turista
Já si naopak myslím, že by Berďa Čiliče ve finále skolil.
Reagovat
Rafael_Nadal
Co to zas meleš za kraviny. Nejsi jediná na světě.
Reagovat
Lunej..
Dej mi pokoj.
Reagovat
Rafael_Nadal
Tak nepiš kraviny.
Reagovat
Lunej..
Dtto
Reagovat
misa
Ale má pravdu. Kdo by kromě pár Čechů fandil Berdychovi?
Reagovat
blixa
Fedex je bůh, ale někteří z něj dělají jen člověka ... ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych zatím super!
Reagovat
turista
Berďa možná směřuje za tenisovou nesmrtelností. Pokud tohle dá tak dá i finále.
Reagovat
mahycek
Něco se mi na Fedexovi nezdá. Moc upracované. Jak kdyby mu došel dech, nebo co.
Reagovat
smazaný uživatel
Má schopného soupeře poprvé letos ve Wimbledonu
Reagovat
Roger_Federer
Neco je?, divne se tvari..
Reagovat
svetova.dvojka
Teď je Roger trochu dole...
Reagovat
Jabadu
Rebreak?!
Ono se asi něco děje ...
:-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Jo, je to krásný pocit, Federerovci, když nemá de facto váš kůň soupeře..my to známe z RG. Užívejte si to, protože se to může velmi rychle, nečekaně změnit.
Reagovat
Roger_Federer
Fedex se spatne dostava do tempa?
Ted jsem to zapl..??
Reagovat
Roger_Federer
Co to je na servisu ??
Reagovat
Herbert_Hoover
Znervózněl. To se mu dle jeho slov stalo už letos, ale proti Tomášovi by to mohlo být zásadnější v jeho neprospěch.
Reagovat
bIbec
Tomáš má pěkné botičky. Ty by se líbily Kozorohovi.
Reagovat
Mayo
Roger valec, dajte mu súpera.
Reagovat
rusedski
Ono uz se neomlouva kdyz das souperi prase?
Reagovat
Mayo
RF si to môže dovoliť
Reagovat
Mayo
Egoista :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Když dá prase legenda, tak nemusí. Naopak ten hráč, co schytal prase od legendy se ještě musí omluvit jí.
Reagovat
slacker
vymasteni adoranti
Reagovat
vrabejka
Federer získal brejk díky haluzi fakt úžasné.
Reagovat
svetova.dvojka
Federer je fakt nehratelný...
Reagovat
pockerface
No, ale jestli Roger nebude tyhle situace využívat, tak akorát Tomáše posadí do sedla. Rogere zaber!!
Reagovat
svetova.dvojka
Komm jetzt...
Reagovat
pockerface
Škod toho 1.gamu, že toho Roger hned nevyužil. Už by Tomáše nahlodal, znervóznil a hrálo by se mu lehčeji.
Reagovat
Mayo
Vamos Roger!
Reagovat
pockerface
souhlas :-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist