Bouzková si v Québecu připsala první výhru na okruhu. Šafářová hrála možná naposledy

  • WTA QUÉBEC - Ze čtyř českých tenistek prošla prvním kolem halového turnaje v kanadském Québecu jen Marie Bouzková, která si proti Sesil Karatančevové připsala premiérovou výhru na okruhu WTA. Naopak dál se trápí Kristýna Plíšková a také Lucie Šafářová, která možná odehrála poslední zápas sezony i kariéry. Vstup do soutěže se nepovedl ani Tereze Martincové.
    11. 9., aktualizováno 12. 9. | Aktuality |  128 komentářů
    Marie BouzkováMarie Bouzková 
     

Marie Bouzková debutovala na okruhu WTA v únoru 2015 v mexickém Monterrey, kde podlehla Sesil Karatančevové. A právě proti bulharské tenistce zaznamenala o tři a půl roku později svou premiérovou výhru v hlavní soutěži.

Dvacetiletá Češka, která si na US Open připsala grandslamový debut, se z prvního kola dostala na šestý pokus. V hale v kanadském Québecu zvítězila v souboji dvou úspěšných kvalifikantek za hodinu hry hladce 6-2 6-1. 

V prvním setu Bouzková nečelila brejkbolu, ale ve druhém začala ztrátou servisu. Nicméně od té chvíle přišla už jen o sedm míčků a suverénně dokráčela za hladkým vítězstvím nad bývalou 35. hráčkou světa.

O čtvrtfinále si Bouzková zahraje proti Američance Varvaře Lepchenkové. Ta v prvním kole zaskočila nasazenou jedničku Arynu Sabalenkovou, kterou zdolala 6-4 7-6. Dvacetiletá Běloruska tak nepotvrdila velmi dobrou formu z amerických betonů, na kterých porazila Karolínu Plíškovou, Petru Kvitovou a v osmifinále US Open jako jediná sebrala set pozdější šampionce Naomi Ósakaové.

Šafářová, Kr. Plíšková a Martincová dohrály
Další tři Češky už vypadly. Šampionka z roku 2013 Lucie Šafářová prohrála 6-7 6-3 5-7 s Tunisankou Ons Jabeurovou a neobhájí loňské semifinále. Jednatřicetiletá Češka tak ve světovém žebříčku vypadne z Top 100 a jak nedávno naznačila, mohl to pro ni být dnes poslední zápas sezony i kariéry.

Šafářová, jejíž kariéru protkala různá zranění a v posledních letech i vleklé nemoci, v prvním setu nečelila brejkbolu, jenže sama nevyužila ani jednu ze čtyř šancí na brejk, v tie-breaku ztratila vedení 4-0 a sadu zakončila ztrátou sedmi míčků po sobě.

Ve druhé sadě naopak zlikvidovala všech pět brejkbolů, vynutila si třetí dějství a začalo ho ziskem prvních dvou gamů. O náskok však rychle přišla a nakonec čtyřiadvacetileté Tunisance v prvním vzájemném střetnutí podlehla.

Kristýna Plíšková se od konce května, kdy končila antuková sezona, trápí. Z jedenácti turnajů se pouze v Moskvě, kde zdolala ve třech setech Kateřinu Siniakovou, dostala do druhého kola. K tomu přidala pět výher v kvalifikacích.

Ve čtyřhře sice minulý týden vyhrála společně s Němkou Monou Barthelovou podnik WTA 125k v Chicagu a vítězně zahájila debl v Québecu, kde startuje s Britkou Naomi Broadyovou, ale v singlu její trápení trvá.

Šestadvacetiletá rodačka z Loun v prvním halovém zápase po osmi měsících nestačila na 227. hráčku světa Jessicu Pegulaovou. O dva roky mladší Američance podlehla 3-6 6-7, když neodvrátila ani jeden ze tří brejkbolů.

Přitom ve druhé sadě měla Plíšková šanci na zvrat. Jenže vedení 5-2 neudržela, v deváté hře při svém servisu neproměnila tři setboly, další tři (v řadě) zahodila v tie-breaku a soupeřka pak využila hned svůj první mečbol.

Ve večerním duelu neuspěla Tereza Martincová, která nenavázala na dvě výhry z kvalifikace. Předloňská semifinalistka podlehla 6-4 2-6 2-6 domácí Francoise Abandaové, když v úvodu třetího setu neudržela výhodu brejku, a stejně jako před rokem skončila v prvním kole.

• WTA INTERNATIONAL QUÉBEC •
Kanada, tv. povrch / hala, 250.000 dolarů
úterní výsledky (11. 09. 2018)
• Dvouhra - 1. kolo •
Bouzková (ČR) - Karatančevová (Bulh.) 6-2 6-1
Jabeurová (Tun.) - Šafářová (6-ČR) 7-6(4) 3-6 7-5
Pegulaová (USA) - Kr. Plíšková (ČR) 6-3 7-6(6)
Abandaová (Kan.) - Martincová (ČR) 4-6 6-2 6-2
Lepchenková (USA) - Sabalenková (1-Běl.) 6-4 7-6(5)
Marinová (Kan.) - Mariaová (7-Něm.) 6-2 6-2
Garcíaová (Šp.) - Rodinová (Rus.) 4-6 6-3 6-1
Govorcovová (Běl.) - Ahnová (USA) 6-1 6-4
• Čtyřhra - 1. kolo •
Hradecká/Krajiceková (ČR/Niz.) - Christianová/Santamariaová (1-USA) 6-2 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (128)
12.09.2018 14:49Od: Pavlis
Varvaře Lepchenko gratuluji k cennému skalpu. Respekt! Jen tak dál.
[ Reagovat ]
12.09.2018 14:53Od: EllNino
Jen tak dál ne, doufám, že Maruška využije příznivějšího losu
[ Reagovat ]
12.09.2018 17:19Od: tommr
přesně tak. To je pro Marii velká šance na historickej postup do čtvrtfinále ...
[ Reagovat ]
12.09.2018 17:51Od: Frick
Magorka, co tam straší, jakto, že ještě neukončila kariéru?!!!
[ Reagovat ]
12.09.2018 19:22Od: Grape
Ty seš fakt hroznej vocas :D
[ Reagovat ]
12.09.2018 14:18Od: lukassb
No ty komentáře na případnej konec kariéry LŠ, to je teda mazec :D. Vždyť ona je na okruhu od roku 2002, od mala nedělá nic jinýho než tenis. Nevím Fricku, má skoro 32 let, už třeba touží po jinejch věcech než běhat od rána od večera za balónem. V kariéře toho dokázala dost a jakožto fanoušek bys to měl místo nadávání a spekulací prostě přijmout. Taky jsem měl spoustu hráčů/hráček u kterejch mě konec fakt hodně mrzel, ale proboha..je to jen sport, kterej sleduješ ve svý volný chvíli a ty osoby znáš jen jako postavičky z televize. Chtělo by to trošku nadhled. ;)
[ Reagovat ]
12.09.2018 14:22Od: EllNino
Frickův život = Lucka
[ Reagovat ]
12.09.2018 14:26Od: blixa
Chudák Lucka ...
[ Reagovat ]
12.09.2018 13:37Od: Padme Fricku
Taky mi Lucčin konec přijde předčasný, nestíhám číst všechny komentáře a články, takže za mě je to škoda, ale člověk nikdy neví, co za tím doopravdy je. Konec Erbanové je mnohem větší hrůza, ta by jediná z těch 4 chtěla a nešlo to.
[ Reagovat ]
12.09.2018 13:54Od: misa
Mně přijde Lucčin eventuální konec docela normální, první titul získala už v roce 2005, za sebou má spoustu zdravotních problémů... Nakonec hned na startu příští sezony oslaví 32. narozeniny, je tam spousta dobrých mladých holek, sama nemá žebříček. Prošla by nějakou kvalifikací a pak by unavená šla hrát teprve 1. kolo. Spoustu cílů si už splnila a na ty zbývající už nemá šanci dosáhnout. Asi by ji v tenise už stejně nic dobrého nečekalo...

Samozřejmě je mi to taky líto, chtěl bych aby ještě hrála, ale nemá cenu ji do něčeho nutit.
[ Reagovat ]
12.09.2018 15:11Od: Padme
Já jen doufám, že nekončí kvůli Plekancovi. Aby pak nechtěla taky ušlé zisky jako Vondráčková... Pokud nemá stálého partnera, tak je celkem jedno, kolik jí je. Bez něj to moc na rodinu nevypadá...
[ Reagovat ]
12.09.2018 17:54Od: Frick
No, je tedy pravda, že našim tenistkám se to mateřství moc nechce, není s kým nebo (v té špatné variantě) nemohou. Benešová - 35 let, 4 roky po konci kariéry - nic. Klárka - 36,5 roku, 2 roky po konci kariéry, vdaná - nic.

O Sandře Záhlavové nebo Evě Birnerové nevím, jak se to má.
[ Reagovat ]
12.09.2018 17:57Od: Frick
Vyjímkou tedy Nicole. Štěpec = střelec.
[ Reagovat ]
12.09.2018 20:27Od: Padme
Aspoň ta Nikolka, ale když si vezmu s kým to dítě má... (Smajlík oči sloup). Je to těžké si někoho pořádného najít, měly by jít hledat na chatu tenisportálu ;)
[ Reagovat ]
12.09.2018 23:10Od: misa
Pravé důvody vedoucí ke konci se stejně nedozvíme, možná v nějakém rozhovoru za nějakou dobu po definitivním konci kariéry. Pokud bude v té době Lucie ještě zajímavá pro média. Konec kvůli někomu by určitě nebyl dobrý.
[ Reagovat ]
12.09.2018 23:26Od: VlS
Ono to s cirkusáckým teNisovým životem nevypadá na stálého partnera, leda by se nalepil na jejich prachy a jezdil s nimi jako ozdoba a nosič kufrů a to zas asi není o co stát, že? Nebo si fakt myslíš, že nějakej maník je zvědavej na: tak šup šup miláčku, příště si vrzneš za tři měsíce mezi AO a antukama. Buď mi tu věrnej. Umíš si to představit?
[ Reagovat ]
12.09.2018 17:55Od: Frick
Už...

Maša vyhrála o rok dříve Wimbledon.
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:53Od: George_Renel
Tu s tím psím jménem veteránka poslala pěkně rychle z kola ven.
[ Reagovat ]
12.09.2018 13:00Od: EllNino
??
[ Reagovat ]
12.09.2018 13:34Od: George_Renel
Tobě nepřijde Aryna jako volání na pejska?
[ Reagovat ]
12.09.2018 13:45Od: Frick
Jakože "Árynka"? No, to možná jo. Ale kdyby se jmenovala Punťa Sabalenko, tak by to bylo jasnější. :-D
[ Reagovat ]
12.09.2018 14:05Od: EllNino
já myslel, že narážíš na "Saba(len)ka" :D
[ Reagovat ]
12.09.2018 17:58Od: triatlet
:-)
[ Reagovat ]
12.09.2018 11:39Od: Frick To muselo bejt mejdlo!
https://revue.idnes.cz/milos-zeman-tenis-lany-open-barbora-strycova-radek-stepanek-michal-david-14e-/lidicky.aspx?c=A180912_100335_lidicky_zar
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:22Od: Frick
https://www.facebook.com/jiriovcacekunofficial/photos/a.485331804938223/1143942952410435/?type=3&theater
[ Reagovat ]
12.09.2018 11:24Od: Pavol Žabérová nie je žiadne béčko.
Vyprášila aj Cibulku a ako ľahko. To sa niekedy stane že lepší prehrá.
[ Reagovat ]
12.09.2018 09:49Od: Grape Frick
Fricku, nezlob se na mě, ale to co zde předvádíš, to už odpovídá naprosto vyšinutému jedinci. Já jsem schopen pochopit, že je Lucka tvoje oblíbená hráčka, ale to jakým způsobem ses upnul na její kariéru a jak se nedokážeš smířit s jejím případným koncem, to je hochu těžká diagnóza. Uvědom si už konečně, že nemůžeš porovnávat jednotlivé tenistky, každá od života očekává něco jiného, každá má jiné priority plus jejich rozhodnutí mohou ovlivnit celé stovky okolností. Každý člověk je prostě jiný. Začni už konečně žít svůj život a nebudeš muset celé dny řešit konspirační teorie ohledně lidí, které osobně ani neznáš. Věř, že ti bude líp...:-)
[ Reagovat ]
12.09.2018 09:53Od: VlS
jo, Fricku, přečti si Postřižiny a kup si medvídka mývala :-)
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:12Od: Frick
Jsem zklamanej z toho, že 3/4 hráček by se rvalo víc, ok? Kdyby skončila většina ostatních hráček věkově kolem Lucky, tak si řeknu - OK. Jenže když se člověk podívá na program Strýcový, která chce hrát všechno možný nebo když vidí Minnellu, co se neváhala vrátit v 33 po matěřský nebo BMS, co se vrátila s rozdrcenym kolenem, tak to prostě zklame. Chápeš?
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:21Od: blixa
Seš naprostej magor. K tomu není co dodat.
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:26Od: Grape
Četl jsi vůbec, co jsem ti psal? Každý člověk je JINÝ, má jiné priority, zájmy, životní hodnoty. Ale je fakt, že to těžko pochopí někdo, jehož hlavní životní prioritou je kecat skrz tenisportal do věcí lidem, které ani nezná. Proč se vůbec namáhám...
A tvoje zklamání chápu. Kdybys k tomu napsal 1 nebo 2 příspěvky, je to ok. Ale znovu opakuji, to co zde předvádíš svědčí o tom, že nejsi v pořádku.
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:29Od: Frick
Tak já myslim, že takovej Monty byl schopen k Mášenině dopingu napsat taky romány.
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:37Od: EllNino
To je super argument, můžu to delat, protože druhej to taky dělá ... chování dítěte ve skolce ... Fricku, ty jsi svou zalibu v Lucce dotahl na závislost a úplně si k ní kazis vztah ... mají se přijímat vsechny věci, které tvůj oblíbenec udělá, ty je mas respektovat a ne tu xkrat zopakovat, že jeste PODLE TEBE ...
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:32Od: Frick
A píšu i jako oponeturu toho, že se mi snaží jiní namluvit, jak už má Lucka pomalu nejvyšší čas skončit. Jneže realita je taková, že její vrstevnice (cca 1985-88) se do konců kariér moc nehrnou. Vlastně skončily jen Srbky.
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:34Od: blixa
Žádnou oponenturu nemáš. Všichni ti jen vysvětlujou, že seš totální magor. Různými slovy.
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:38Od: Grape
Tak nic, nepochopils, nevadí. Ani jsem to nečekal.
A argument typu "Ale jiní to dělají ještě víc" přesně sedí k tomu, jak se tu prezentuješ.
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:33Od: EllNino
Chápeme, ale už stačí ...protože s tim stejně nic neudělaš
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:35Od: Frick
Jako se 100% všech ostatních věcí, co tu komentujeme.
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:37Od: EllNino
Zase super argument, oni to delaj, ja taky muzu ...
[ Reagovat ]
12.09.2018 23:54Od: baggik
Fricku kdysi jsem byl platonicky zamilovaný do jedné sportovkyně (Magdalena Neuner) a ona ukončila kariéru v 25 letech. To bys nerozdejchal. Tak se seber a nebreč.
[ Reagovat ]
13.09.2018 11:43Od: Frick
To muselo pro její fans hrozný. Podobně třeba Eaton.
[ Reagovat ]
12.09.2018 14:43Od: misa
Pěkně napsané, ale Frick to stejně nepochopí. Nebo spíš nechce pochopit.
[ Reagovat ]
12.09.2018 01:13Od: Frick Nebo tedy
Že by pro ní případná kvalda Australian Open nebyla taková trága?
[ Reagovat ]
12.09.2018 01:23Od: misa
Četl jsi, že vypadnutí ze singlu na US Open obrečela? Kvůli konci ve 2. kole by Lucka jen tak nebrečela. Jako nedávná finalistka granadslamu a špičková singlistka, která snila o velkých zápasech, asi už nemá motivaci objíždět malé turnaje nebo kvalifikace. Do konce roku se určitě vyjádří.
[ Reagovat ]
12.09.2018 01:31Od: misa
Ještě doplněk: Pokud se jedná opravdu o Lucčin konec, tak se rozloučila přesně tak, jak v květnu chtěla. Hrála na turnajích, pár zápasů ještě vyhrála, bojovala. Neloučí se jako nemocná nebo zraněná.

A mě těší, že jsem s ní zůstal až do úplného konce, se stejným nadšením, ať už hrála finále grandslamu nebo 1. kolo internationalu. Smutek časem přebolí a zůstanou vzpomínky na spoustu krásných zápasů (pár jich mám uložených, pár jich je na webu ČT), na všechny hezké zážitky a splněné fanouškovské sny :)
[ Reagovat ]
12.09.2018 01:02Od: Frick Ale co je fakt
že pokud bych měl seřadit konce kariér o nej nejvíce nesmyslnýho, tak je to

1. Erbanová
2. - 3. Kolocová
2. - 3. Koukalová
4. Šafářová
[ Reagovat ]
12.09.2018 02:01Od: blixa
Tys ryzí dement. Erbanová nemá jak v současných podmínkách Evropského rychlobruslení pokračovat. Rychlobruslení je velmi specifické a pokud za tebou nestojí národní svaz či podobný orgán, není jak ho dělat. Tady plně padá vina na grázla Nováka, který to prostě chce dělat jen se svými oblíbenkyněmi. Kolocová nevím, asi už ji to nebaví, tak proč se do toho nutit. V čem je to zbytečné. Gábinu nepustilo dál tělo, jet to přes závit a trápit se je naprostá hovadina. Ona je multizájmový typ (nechci psát renesanční člověk, to by mi místní dementi dali sežrat :D) a chce v životě dělat i jiné věci než sport, ke kterému byla do značné míry donucena. Zase nic zbytečného. A u Šafářové je to taky zcela pochopitelné. Tělo moc neslouží, chce užít života dokud není čtyřicetiletá bába. Co je na tom zbytečného ?
[ Reagovat ]
12.09.2018 02:04Od: Fandina
Že se do toho pletu. Myslím si, že místní dementi by ti nedali sežrat renesanční Gábinu. Nejsem si tak jistá, jestli tady nějaký takový dement, který by ti to vyčítal je.
[ Reagovat ]
12.09.2018 09:35Od: VlS
Fricku, a ty holky někomu patří? Je nějakej problém v tom, vzít na vědomí jejich rozhodnutí a nehodnotit je bez povědomí o tom, co všechno k němu vede? Uvědomuješ si, jakej věk je dobrej třeba pro založení rodiny? Ony se nenarodily proto, aby ses na jejich účet bavil. Nech je žít, buď tak hodnej.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:52Od: Frick Ne, tohle nebylo od Lucky fér
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/7314--safarova-prozradila-na-cem-zavisi-pokracovani-jeji-kariery-do-asie-nepojede

Nebo si zkrátka neuvědomila, že by jí hráčský listy mohly napráskat. Ale štve to. Prostě nemluvila pravdu.
[ Reagovat ]
12.09.2018 01:00Od: Frick
...byla v ten okamžik pevně rozhodnuta, že v Quebecku končí.

..že jí třeba ani ten Rob neopřesvědčil, ať si nechá zadní vrátka otevřený.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:12Od: Frick Je fakt
Že by mi to asi fakt bylo jedno, jestli skončí v 1., 2. nebo 3. kole.

Prostě v háji už od začátku turnaj.

Ale tak fajn, že jsem u toho zápasu mohl stále doufat, že na to nes.ere...
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:06Od: Frick Největší chyba kariéry
Řecko 2015
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:28Od: misa
https://www.instagram.com/p/7qSw3TO7j9/?taken-by=lucie.safarova

Zrovna když se dostala na 5. místo, měla být poprvé v životě nasazená na Premieru (v Tokiu) jako číslo 1. Jako světová pětka nakonec neodehrála ani jednu výměnu, skončila s reaktivní artritidou. Obrovská škoda. Můžeme být rádi, že neskončila už tehdy.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:33Od: misa
Vzpomínám, že když jsem tuhle fotku poprvé viděl, tak jsem v úleku její instagram hned zavřel a pár chvil jsem nechápal, co to má vlastně znamentat.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:36Od: Frick
Já jsem si, tuším, první vteřinu/y myslel, že třeba měla nějakou akutní operaci.

Jo, takové slepák by byl zlatej.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:34Od: Frick
Z čeho to ta holka tak mohla chytit. Umyla si někde pusu nepitnou řeckou kohoutkovkou? Dala si jídlo, které se vinou řeského vedra a nesprávného skladování stalo závadnym...?

Vlastně můžem říct, že jak Petře, tak Lucce ohrozily/poškodily kariéru dvě celkem dosti velmi nepravděpodobné události.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:39Od: misa
Klidně v letadle, vždyť tu letošní nemoc chytla možná stejně. Tehdy musela být po všech těch zápasech ve dvouhře i čtyřhře unavená, imunitní systém asi nepracoval tak jak měl.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:41Od: misa
V Madridu 2016 zase snědla otrávené krevety a po vyhrané Praze musela z turnaje odstoupit. V Riu ani nedohrála kvůli žaludeční/střevní infekci dvouhru. Prostě od toho podzimu 2015 ji pořád něco trápilo.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:38Od: Frick
Ale je fakt, že by zřejmě tu TOP 10 neudržela dlouhodobě. Řekl bych, že by jí možná po RG 2016 opustila. I když těžko říct, samozřejmě.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:48Od: misa
Určitě by v desítce vydržela déle než jen do února 2016. Díky vysokému nasazení taky mohla využít nějaké příležitosti k zisku podobně cenné trofeje jako byla ta z Dauhá, třeba mohla Lucka vyhrát i nějaký Premier5, teď už se nedá říct, jak by její kariéra vypadala.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:38Od: Frick Abych to odhlečil
Docela by mne zajímal rozdíl mezi kanadskou a tunisskou fráninou. :-D

Možná něco takového by to mohlo bejt.

https://youtu.be/ENst1DUcVDg?t=62
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:49Od: blixa
Nevím. Francouzi o kanadské francouštině tvrdí, že je hnusná. K tunisské jsem výhrady neslyšel.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:26Od: tommr smolnej Quebec
letošní Quebec možná předznamená konec 3 českých hvězd ...

Lucka Šafářová neobhájila lonské semifinále, vypadne z první stovky a všechno nasvědčuje tomu, že ukončí kariéru ...

O moc líp na tom není ani Kristýna Plíšková, která sice o konci kariéry nemluví, ale taky vypadne z první stovky a hraje jakoby už to měla na háku ...

Asi nejhůř je na tom Lucka Hradecká, která se marně snaží restartovat kariéru po zranění kolena. V Quebecu neobhájila lonský čtvrtfinále a v žebříčku se propadne na 744. místo což znamená, že bude muset hrát kvaldy i na ITF turnaje ...

Všechny tři by si mohly kariéru ještě prodloužit v deblu, ale je otázka jestli o to budou mít vůbec zájem ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:29Od: Frick
Vlastně se pomalu divim tomu, že tam Lucka vůbec chtěla hrát. Jako důvod "předvést se před Plekancem" působí trochu pofidérní (byl tam vůbec s ní?).

Jinak jakou tam mohla mít motivaci neco uhrát. Kolik tam bylo? 100 lidí?

Jasně, vyhrála tam před 5 lety, ale to bych nepřeceňoval.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:39Od: misa
V Quebeku měla Lucka řadu dobrých výsledků, tak chtěla ještě hrát na oblíbeném turnaji.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:43Od: Frick
Ale je to prostě turnaj o ničem. Pokud měl bejt rozlučkovej. Jo, kdyby tam chtěla hrát kůvli urvání bodů, tak není o čem, ale takto...?
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:49Od: misa
O ničem? Lucka může mít k tomu turnaji hezký citový vztah. V roce 2009 hrála finále, v roce 2013 získala po pěti letech zrovna v Quebeku titul, loni tam hrála poslední singlové semifinále v životě.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:29Od: EllNino
tak Lucka Hradecká v deblu určitě bude pokračovat, vždyť nedávno vyhrála velký turnaj v Cincinnati ... v singlu je to labutí píseň, to je jasný, říkala, že má ještě nějaký chráněný ranking, který chce využít, ale že nebude lámat přes koleno (ne přes to své :D), kvalifikace na ITF určitě prý hrát nebude ...

Šafi uvidíme ...

Týna na konec určitě nemyslí, prostě má krizi, ale pořád je jí teprve 26 let, takže se uvidí ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:36Od: tommr
u Lucky Hradecký doufám, že se na debla domluví s Petrou. Mohla by Petře dělat sparringpartnerku a na velkejch turnajích by si mohly zahrát i toho debla ... :)
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:13Od: Fandina
To si myslím, že by nebylo dobré. To že jsou kamarádky, neznamená, že by měly být spolu pořád, protože to vlastně znamená, že by jako sparing byla součástí Petry týmu a to si myslím, že by nebylo dobré. Podle mě Hráďa bude hledat nějakou deblovou partnerku, která by byla hodně dobrá a mohly by spolu ještě něco dost vyhrát. O Petře sice mluvila, že by si s ní ráda dala debla, ale nemyslím si, že by to mělo být tak, že by byla součástí Petry týmu. Ono je něco jiného s někým kamarádit a něco jiného s někým pracovat. Podle mě bude chtít mít Hráďa svůj vlastní tým a svou debl partnerku hlavně pro debla.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:10Od: Frick "Nejhorší" je, že je to tak jasný.
Jakej měla důvod se nepřihlásit do Linze nebo Lucemburku než ten, že prostě nechce už hrát :-(

Tam neni žádnej jinej racionální alternativní plán turnajů. :-(
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:17Od: EllNino
Aspoň tu není prostor pro spekulace, takže si můžeš odpustit konspirace :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:19Od: Frick
Odhlásit se mohla vždycky. Něco by řekla, že jí bolí a nikdo by se v tom nešťoural.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:20Od: EllNino
Tak aspoň v tom máme jasno :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:28Od: misa
Prostě nehce, já jsem si jednoho dne taky už nechtěl hrát na pískovišti :) S věkem se lidem mění priority. Snad Lucie nezapomene na fanoušky a až bude chtít, tak oznámí definitivní rozhodnutí, aby z toho nebyl příběh bez konce a uchránila nás od falešných nadějí.

Snad ví co dělá a řídí se rozumem, byl bych hodně nerad, aby zrovna o Lucii přišla za nějaký čas zpráva, že si nějak pokazila život. Ale má dobré rodinné zázemí a je finančně nezávislá, tak to snad nehrozí. Na čas po kariéře měla spoustu plánů.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:28Od: misa
*nechce
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:56Od: Frick
Tak Casino má kousek od baráku, že jo.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:01Od: misa
Lucka má hlavně potřebu pořád něco dělat, a pokud by se měla nudit někde v Kanadě, tak to nic dobrého asi nepřinese. Proto jsem psal, že snad použila rozum.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:10Od: triatlet Uns Džabúrová
https://sport.idnes.cz/turnaje-zpravodajtsvi-073-/tenis.aspx?c=A180911_190217_tenis_rou
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:39Od: Frick Kecala. :-/
https://sport.idnes.cz/lucie-safarova-us-open-2018-tenis-prvni-kolo-fim-/tenis.aspx?c=A180828_043919_tenis_elv
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:41Od: misa
V čem?
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:47Od: Frick
Vůbec o evropský hale nepřemýšlela!
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:57Od: misa
No jo, žebříček na Linec a Lucemburk ještě měla... Prostě už nechce hrát. Proč, to ví nejlépe Lucka sama. Pořád zapomínáš, že profesionální sport je velká dřina a Lucie za pár měsíců oslaví už 32. narozeniny. Řekněme, že na určité věci už má nejvyšší čas :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:59Od: Frick
No, poté co jí za 3-12 měsíců zkrachovalo asi 6 vztahů by možná ještě nemusela tak spěchat.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:01Od: SwissMaestro
6 KO vztahů za takhle krátkou dobu? A pak si nabalí Plekance, který má děti, rodinu? To snad nemůže být tak neschopná/ubohá kravka :D
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:04Od: Frick
To jsou vztahy cca 2011-2017. Těch 3-12 měs. je odhad délky jejich trvání.

Bajza
Hahn
neznámý Čech z Brna
Tezkos
Lustyk
nějaký Joe

...Plekanec
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:18Od: misa
Neznámého Čecha z Brna jsem zřejmě vyfotil spolu s Lucií v hale na Fed Cupu v Ostravě 2015 :) Asi to byl on, proč by se jinak tehdy pusinkovali.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:45Od: Frick
A mne budou řikat, že jsem Papa Ratzi.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:51Od: blixa
Ne. Tobě říkají, že jsi blb.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:52Od: misa
Fotil jsem Lucku, že zrovna u ní stál nějaký chlap, za to nemůžu :) Navíc o existenci nějakého přítele z Brna mluvila Lucie až v červnu, kdy už spolu nebyli.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:53Od: misa
Nefotil jsem je, když si dávali pusu.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:05Od: Frick
Už 29.8. nám mohlo bejt vše jasno. :-(
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:11Od: misa
Ono to bylo jasno asi všem kromě tebe :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:13Od: Frick
https://sport.idnes.cz/lucie-safarova-us-open-2018-tenis-prvni-kolo-fim-/tenis.aspx?c=A180828_043919_tenis_elv

Vylučovala Asii, ne evropskou halu.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:35Od: misa
Třeba má nějaké závazky, které ještě potřebuje dodržet, tak nemohla naplno říct, že končí už teď. V tom seriálu My Tennis Life to možná na konci řekne. Aspoń, že si ji loni na konci roku vybrali, občas jsou to hezká videa.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:44Od: Frick
Jsem na sebe trochu naštvanej, že mne nenapadlo ty start listy prolustrovat.

Aspoň jsem mohl dělat, že jsem něco odhalil. :-D
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:48Od: Frick
A teda přiznám se, že už by mi asi byl ten Quebec v piczi.
[ Reagovat ]
12.09.2018 07:33Od: d@ve
To už je normální stalking..
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:09Od: Frick
Jasně, zajímat se o program oblíbenejch hráček, resp. startovní pole turnaje je stalking.
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:37Od: Frick Asi je to fakt v piczi
In Entry list veritas :-(((

Každej zápas zásadový Strýcový nebo Mašeny mne teď bude s.rát. Každej. Ale každej.
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:48Od: misa
Každý člověk má jiný životní příběh. Spíše je smutné, že Lucka měla na začátku roku ještě velké plány, a nakonec všechno ukončila nějaká nemoc. Třeba i tak by neměla žádné pořádné výsledky, ale mohli jsme si ještě užít její účast v Indian Wells, Miami, Charlestonu, Praze, Madridu a možná ještě na dalších turnajích.
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:57Od: Frick
Mne přijde, že se tomu moc podávala. Kdyby si dokázala nějak líp nastavit turnaje, tak nevěřim, že by příští sezonu (a dost možni 2020) nedala.

Jako ty nemoce jsou blbý, ale pořád to neni zápěstí, rameno, achilovka nebo páteř.

A pokud nebude chít sedět doma na zadku, tak riziku chytnuí nemoci se nevyhne.
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:58Od: EllNino
Fricku, ty si to představuješ všechno tak zjednodušeně, že mi není jasný, jakto že nejsi světová jednička ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:00Od: triatlet
Hlava mu to nedovolí :-)
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:02Od: Frick
Já vim, ale když člověk vidí, na kolik turnajů se hrne Bára, když vidí, jak se po zranění dokázala vrátit o 2 roky starší LucHra, když vidí, jak si BMS v 32 rozlámala nohu přímo na kurtě a stejně to nepoložila... Když vidí BEPU s Mandy nebo i Tatianu....
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:14Od: EllNino
Jo, a ještě Patty Schnyder, Rebecca Marino, Olga Govortsova ... ale lidi nejsou kloni, prostě to Lucka takhle zvážila, nebo chceš, aby končila jako Jeca Jankovic operací zad? ... prostě to je tak a smiř se s tim dřív, než ti to vleze na mozek, i když už se vlastně stalo
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:17Od: Frick
Pokud nebudu počátat ty úplně "superčasný" odchody, tak z týhle generace konce 80's vlastně skončila dřív jen Ana.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:19Od: EllNino
a v tom mám jako hledat jakej vzorec? ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:41Od: Frick
Ten vzorec, že Lucka hází flintu do žita dříve než většina jiných.
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:53Od: blixa
Každá není magor jako Serena. Představ si že jsou dámy, co si chtějí užít života ještě relativně mladé ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:00Od: Frick
Já bych si přál, aby byla "magor" jako Bára, Klára, LucHra, BMS, Hanťa, Maša, Elena, Světlana, Samanthe, Mandy, Věra nebo Tatiana.

Stačí tento výpis soft-magorek? Hard-magorky typu Patty, Date-K., W+W a Baby Jagy uvádět nebudu, neboj.
[ Reagovat ]
12.09.2018 02:05Od: blixa
Kurwa ale co je ti do jejího života demente ? Každý má jinou představu, jak trávit konkrétní léta. Někdo by chtěl hrát do sta , kdyby to šlo, protože v hlavě nemá jinou náplň. Někdo chce užívat života i jinak. Co ty do toho žvaníš ?
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:27Od: blixa
V blbosti je chasníček špička !!! ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:08Od: misa
Zápěstí měla loni na podzim. Kdyby měla motivaci a chuť, tak bych taky neviděl problém. Mohla hrát v kvalifikaci v Cincinnati, mohla hrát evropské haly, hlavní soutěž na AO by určitě uhrála. Klidně by si mohla udělat tréninkovou základnu v Kanadě, do tepla na Floridě by to taky neměla letadlem daleko, připravit se na 12 - 13 turnajů v příštím roce a ještě to zkusit. Ale už nechce, vždyť to nepřímo říká už od Paříže: přišla jsem se rozloučit, chci už jen pár turnajů.

Mám dobrý přehled o skoro všem, co se o Lucii v posledních čtyřech letech napsalo. Ještě loni v září myslela na Tokio 2020, letos v únoru obdivovala Federorovu dlouhověkost. A taky vzpomínám na krásný rozhovor z Tennis Areny v roce 2015 s nadpisem "Rodina je víc než grandslam".
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:20Od: Frick
Myslel jsem to tak, že neměla nějaký dlouhodobý problémy vyžadující dlouhou léčbu (i třeba včetně operace.)
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:23Od: EllNino
neměla? děláš si srandu?? ...a co reaktivní artritida? je zázrak, že po ní Lucka ještě zvládala zátěž vrocholového sportovce, teda zvládala jen s velkým vypětím ... a pozustatky té nemoci má dost možná ještě doteď ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:47Od: Frick
Myslel jsem to tak, že to není o tom, že by jí poslední rok, rok a půl nějak těžkce zlobila noha, ruka nebo páteř. Ok?
[ Reagovat ]
11.09.2018 23:56Od: misa
Zlobily jí nemoci, loni kvůli spále ani nemohla pořádně obhajovat titul z Prahy a tréninkový výpadek se podepsal na celé antukové sezoně. Zrovna v době, kdy se Lucka po Charlestonu vrátila do třetí desítky. Pak nedohrála sezonu kvůli zápěstí a letos tři měsíce bez tenisu kvůli další infekci. Pohár trpělivosti asi přetekl.
[ Reagovat ]
12.09.2018 00:04Od: Frick
Já neřikám, ale když to člověk srovná s tim hororem okolo BMS, tak mi to přijde "málo".
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:18Od: misa Lucčino závěrečné představení?
Pokud se už nikdy nesejdu s Lucií u jejího zápasu... Jsem hlavně rád, že v sobě našla sílu a v květnu se ještě jednou vrátila k turnajům. I v posledních měsících dělala radost, když porazila např. Azarenkovou, Radwaňskou, Gavrilovou nebo Martičovou. Vypadá šťastná a zamilovaná, obklopená rodinou, rozptýlení jí přináší pejsek, kterého si na jaře pořídila. V kariéře dosáhla na spoustu úspěchů, může odejít spokojená a smířená. Příští týden vypadne po víc než 13 letech z první stovky. Samozřejmě, dokud Lucka neoznámí definitivní konec, stále si v srdci nechávám kousek naděje, že ji ještě někdy uvidím hrát...

Lucinko, mockrát děkuji a přeju ti v životě jen to dobré!
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:27Od: janek_da
jenom k tomu pejsku ... je čtyřnohý
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:33Od: misa
Občas jsou i méněnozí.
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:34Od: janek_da
právě
[ Reagovat ]
12.09.2018 08:27Od: slacker
Plekanec je pejsek dvounohy
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:32Od: EllNino Smutný pohled
bez šťávy, bez pohybu, jen vrací, nedá se na to mo dívat, potácí se v krutu, loni touhle dobou bojovala i o nasazení na US Open, a ač to bude znít ironicky a absurdně, fakt si myslím, že ji v rozletu zastavil ten větrák, a od té doby se až na malé antukové etudy strašně trápí ... a zachvíli bude venku ze stovky
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:38Od: Kamilos88
Já toho dnes vsadil hodně, ale tohle byla největší tutovka za kurz 2,6.
[ Reagovat ]
11.09.2018 22:14Od: Frick
Jako je fakt, že v tý Číně fakt nikdo nebyl a k postuopu (minimálně) do finále stačilo porazit jen podprůměrný hráčky.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist