Češi na Hopman Cupu porazili Australany, šance na finále ale vyhasla pro oba týmy

3. 1. 2017, 11:55
Aktuality 156
HOPMAN CUP - Čeští tenisté si na letošním Hopman Cupu připsali premiérové vítězství. Lucii Hradecké a Adamu Pavláskovi však ani výhra 2-1 nad domácími obhájci titulu nestačila k tomu, aby si udrželi teoretickou naději na postup do finále.
Lucie Hradecká a Adam Pavlásek

Čeští tenisté Lucie Hradecká a Adam Pavlásek v úvodním zápase prohráli 0-3 s Američany Sockem a Vandewegheovou a pokud chtěli pomýšlet na účast v sobotním finále, museli by dnes vyhrát nad Austrálií 3-0. 

Zvítězit se jim povedlo, ale pouze 2-1 na zápasy. Naděje vyhasly hned po úvodní dvouhře mužů, v níž Adam Pavlásek nestačil na favorizovaného Nicka Kyrgiose. Český tenista neodehrál špatné utkání, ale častěji chyboval, na returnu se nedostal k jedinému brejkbolu a prohrál 5-7 4-6.

"Adam hrál skvělý tenis, ostatně je to hráč první stovky. Hrál výborně, skvěle podával a mě se nedařilo číst jeho podání z levé strany. Myslím, že má před sebou slibnou budoucnost," hodnotil Kyrgios, který hrál se zatejpovanou levou nohu. "Pár týdnů mě ta noha bolí, ale není to nic vážného," dodal jednadvacetiletý Australan.



O první letošní výhru české smíšené dvojice se postarala Lucie Hradecká. Proti Darje Gavrilovové předváděla velmi agresivní tenis a i když dělala spoustu nevynucených chyb, zároveň si pomáhala velkým počtem winnerů, díky nimž zvítězila 4-6 6-4 6-4.

O vítězství tak musel rozhodnout závěrečný mix hraný podle upravených pravidel Fast4 Tennis. Větší touhu po výhře v něm předvedli Češi, kteří využili horší koncentrace Australanů - v tu chvíli ještě bojujících o naději na finále - a zvítězili 3-4 4-3 4-2.

"Myslím, že jsme dnes odehráli skvělý zápas, Lucka byla úžasná. Jsme šťastní, protože jsme porazili obhájce titulu," řekl bez velkých emocí Pavlásek. Čeští tenisté měli dnes v hledišti i početnou podporu svých fanoušků. "Díky, že jste přišli a fandili, byli jste neskuteční. Díky vám jsme dnes vyhráli," poděkovala vyčerpaná Hradecká.

"Dnes jsem hrály opravdu dobře, ale jsem dost unavená. Zítra si půjdu jen zaplavat, jinak nebudu dělat nic," přiznala jednatřicetiletá Hradecká, jež v týmu nahradila zraněnou Petru Kvitovou. "Já musím trénovat i zítra, volný den si dát nemůžu. Musím makat," doplnil dvaadvacetiletý Pavlásek.

V závěrečném utkání ve skupině, v němž už nepůjde o postup do finále, se Češi utkají ve čtvrtek se španělskou dvojicí Feliciano López a Lara Arruabarrenaová.

O šanci postoupit do finále dnes přišli nejen Češi, ale i Australané, kteří obhajovali titul. První místo ve skupině B a tím pádem účast v sobotním finále mají jistou už po dvou odehraných kolech Američané, kteří porazili 3-0 Čechy a dnes i Španěly.

• HOPMAN CUP 2017 •
Perth, Austrálie, tv. povrch
úterní výsledky (03. 01. 2017)
• Skupina B •
Austrálie - Česko 1-2
Kyrgios - Pavlásek 7-5 6-4
Gavrilovová - Hradecká 6-4 4-6 4-6
Kyrgios/Gavrilovová - Pavlásek/Hradecká 4-3(1) 3-4(1) 2-4
USA - Španělsko 3-0
Vandewegheová (USA) - Arruabarrenová (Šp.) 6-2 6-4
Sock (USA) - F. López (Šp.) 3-6 6-2 6-3
Sock/Vandewegheová (USA) - F. López/Arruabarrenová (Šp.) 4-3(3) 3-4(2) 4-3(2)
Tabulka:
# STÁT V P Z S G B
1. USA 2 0 6-0 12-4 76-54 2
2. Španělsko 1 1 2-4 6-8 55-58 1
3. Česko 1 1 2-4 6-10 63-74 1
4. Austrálie 0 2 2-4 6-8 56-64 0
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

156
Přidat komentář
FulnekUltras
Tak to Madison koukej dneska zvládnout i beze mě. Ten vrchní je nějakej divnej...
Reagovat
rusedski
Hlava nepustí, no... těsná koncovka + česká soupeřka je pro ni vražedná kombinace... Když musí dotahovat, hraje dobře, ale jakmile začne "hrozit" vítězství, tak se jí roztřese ruka... :/
Reagovat
FulnekUltras
Die tiefe Augen von Lusy Safarova...der Schlangenblick von Barbara Stricova...so hochintensiver dritter Satz !!!
Pěkná řež našich holek - Kanálie je oproti Koblížkovi momentálně přece jen víc vyhraná - ale rozhodně stálo za vidění, jakkoliv jsem teď tématicky úplně ;) jinde... Guten Morgen, unsere Schätzchen...
Reagovat
misa
Chudáček Koblížek :) Výše postavenou hráčku než je ona sama porazila naposledy na TM v Singapuru 2015.
Reagovat
misa
To je děsivá bilance.
Reagovat
EllNino
tak ona loni moc zápasů neodehrála, co si budem povídat :)
Reagovat
misa
To ne, ale je 4. 1. 2017.
Reagovat
EllNino
no takže rok
Reagovat
FulnekUltras
Do budoucna to ale vidím dost dobře - ještě se Lusy potřebuje trochu vyhrát, a půjde v žebři zas nahoru.
Reagovat
tommr
tak bohužel Lucka sice Báře nedovolila zápas dopodávat, ale pak jako tradičně nezvládla TB i když do něj dobře vstoupila. Ten poslední míček byl hodně smolnej ... :(
Bára vyhrála zaslouženě, protože mín chybovala a v závěru se mi navíc zdálo jako kdyby Lucce docházely síly ...
Reagovat
EllNino
jj taky už se zápas blížil ke 3 hodinám, a Bára je na to docela zvyklá :D ... paradoxně po tom emočním výlevu v TB začala hrát nasraně a líp a líp a to jí myslím ten tiebreak vyhrálo, že si pro balony šla, třeba ten volej na 6:3 byl ukázkovej :)
Reagovat
EllNino
nakonec se z toho vyklubal pěknej zápas :D Je mi líto Lucky, moc moc, ale myslím, že to je na dobré cestě, Bára je momentálně v první dvacítce a má víc nahráno pro ty vyjpjatý chvíle, o kterých psal misa ... prostě si věří, Lucka zatím ne, a dneska to bylo i dost o štěstí ...

Každopádně gratulace Báře, ve čtvrtfinále jsem si přál Kiki Bertens, no Lauren Davis hraje podobný tenis jako Bára, bude to hodně 'malé' utkání a myslím, že ára vyhraje, hraje tu dobře, tak uvidíme :)
Reagovat
FulnekUltras
Lusy jede jakoby 2016 nic - ono se to ještě zvedne - Barča jde dál strhanému Kongovi vstříc... ;)
Reagovat
Davor1
Bára parádne v tom TB :-))
Reagovat
misa
Kolik těch tb. třetího setu v řadě už Lucie prohrála? Do prdele. Takhle může trénovat jak chce, ale když nezvládá vypjaté koncovky...
Reagovat
misa
Tak naposledy vyhrála Lucka rozhodující tb. v Pekingu 2013. Od té doby 6 prohraných.
Reagovat
EllNino
zrovna jsem ti to chtěl psát ... proti Petko naposled :)
Reagovat
tommr
a je zřejmě rozhodnuto. Myslím si, že Bára to už dopodává ... :(
Reagovat
EllNino
kde že :)
Reagovat
misa
Tak to vypadá u Lucky na další prohraný těsný zápas...
Reagovat
EllNino
Pouť Aiavy skončila, nicméně zanechala skvělý dojem a doufám, že ji ještě mockrát uvidíme :) ... a zápas Muguruza - Kuznetsova bude trhák, Mugu tu má opravdu vražednej los, Sam, Dasha, teď Světa :) .... nezávidím
Reagovat
EllNino
pustila Zhang zpět do zápasu, ale výhra se počítá, 2:6 6:4 6:4
Reagovat
misa
Ve třetím setu není u Lucky co chválit :(
Reagovat
misa
Tři brejkboly v háji, co k tomu říct? Lucka je prostě hráčka sedmé desítky.
Reagovat
EllNino
ježiši to jsou kecy
Reagovat
misa
2 ztratila vlastní chybou
Reagovat
EllNino
a proto je hráčka 7. desítky ? to se děje dnes a denně a můžeš být 1. nebo 150.
Reagovat
misa
Jenže u Lucky je neproměňování brejkbolů dlouhodobá bolest.
Reagovat
tommr
ale taky dokáže odvrátit hodně brejkbolů soupeřek ... :)
Reagovat
EllNino
v tom je jedna z nejlepších :)
Reagovat
EllNino
Pouť Aiavy skončila, nicméně zanechala skvělý dojem a doufám, že ji ještě mockrát uvidíme :) ... a zápas Muguruza - Kuznetsova bude trhák, Mugu tu má opravdu vražednej los, Sam, Dasha, teď Světa :) .... nezávidím
Reagovat
tommr
a všechny tři Lucka doslova zahodila ... :(
Reagovat
EllNino
táhlo to, ale je to tam :D
Reagovat
tommr
teprve osmej BP v těch posledních dvou hrách dokázala Lucka proměnit ... :)
Reagovat
tommr
ve druhým setu Lucka přidala na agresivitě a po zásluze srovnala. Třetí set si ale tipovat netroufám ... :)
Reagovat
misa
Lucka si proti Báře nedokázala vypracovat v 1. setu jediný brejkbol. Hrozné...
Reagovat
misa
Nadšení ze zápasu s Denisou rychle vyprchalo.
Reagovat
EllNino
proč ? Vyrovnaný zápas s hráčkou top 20, Bára tam není náhodou ... rozhodovaly maličkosti
Reagovat
misa
Lucka dělá velké množství chyb, no a absence jakéhokoliv bejkbolu proti Barče dost zklamala. Nepodává proti ní přece žádná servismanka.
Reagovat
EllNino
Hele nekecej, právě brejkbol měla a dokonce ho proměnila :) ... a Bára nemá špatý servis na svou výšku bych řekl dokonce výborný :D
Reagovat
misa
Teď přišly špatné chvíle na Báru.
Reagovat
EllNino
dokonce druhý, to jsou věci :D
Reagovat
misa
Lucie už jeden brejk odevzdala, zejména ten volej byl zbytečný.
Reagovat
EllNino
máš na všechno zdůvodnění koukám :D proč ten pesimismus furt ...buď rád, že je zdravá a vůbec hraje po tom, co si vytrpěla, užívej si to :) všechno ostatní je bonus
Reagovat
misa
Když sama v prosinci říkala, že se chce vrátit do desítky (!), tak přece nemůžu chválit takové minely...
Reagovat
EllNino
tak do desítky chtít může, tam chce každá, já mám teda trochu skromnější cíle a podle toho hodnotím :)
Reagovat
misa
Ale když tady napíšu nějakou kritiku na Lucku, tak přijde z mého pohledu zlepšení skore :)
Reagovat
EllNino
:D no to jedině ...
Reagovat
Frick
A z toho plyne poučení - Kritizovat, kritizovat a když je čas na pochvalu, tak se i tak jistě nejde něco ke kritizování.
Reagovat
EllNino
nojo, tak ty soudíš podle tvého života ..
Reagovat
tommr
Lucka je na returnu úplně jalová a dělá spoustu zbytečných chyb. Trochu k tomu asi přispívá i ten vítr, kterej jí dělá větší problémy než Báře ... :(
Reagovat
EllNino
jj Lucka ve větru neumí hrát ... a dneska je tam opravdu fujavice
Reagovat
EllNino
no docela mě překvapila výhrou nad Kovinic, otočila oba sety, v prvním podávala Danka va výhru, v druhém zase vedla 3:0, přesto 7:6 6:3 pro Britku, která ve 2. kole ještě dnes, pokud nebude pršet, vyzve lepší z dvojice Julča - Nasťa (sakra to je taky los do 1. kola, fuj, nevím, který mám fandit) ..

zatim vede Julča 1:0 na sety, ale Nasťa to podle mě otočí, mám takovej pocit
Reagovat
EllNino
Tak Nakonec Julča 6:3 6:4, hodně dobrej výkon, na brejkboly Nasťa neměla moc šancí a 2x servis ztratila, Julče se tady daří a je to vidět :)

S Broady to asi moc brejků taky nebude :)
Reagovat
tommr
no já jsem hlavně zvědavej jestli půjde i do toho debla proti našim, protože to by byl pro ní dneska třetí zápas ... :)
Reagovat
EllNino
na place ... ale vůbec mě to netěší :/ :) ... ani nevím, který mám fandit
)
Reagovat
blixa
Taky s tím mám problém ... kruciš, blbej los jeden
Reagovat
tommr
já fandím Lucce, ale myslím si, že vyhraje Bára ... :)
Reagovat
EllNino
uvidíme, která se líp popere s větrem a to nahrává do karet Barče ...
Reagovat
tommr
jj Lucka má s tím větrem docela velký problémy ... :(
Reagovat
EllNino
Hodně dobrý tenis předvedla mladá Jade, rozhodly zkušenosti :) .... ale Jade asi nebyla na konci moc nadšená, Venus sotva podala ruku a pořádně si neužila ani potlesk diváků při odchodu, kdo ví, jestli si to ještě někdy zopakuje ... Venus každopádně musí zabrat, Osaka bude těžký oříšek a možná se dočkáme překvapení ... :)
Reagovat
blixa
Já bych vítězství Osaky za nějaké překvapení ani nepovažoval ;-)
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/sportCT/posts/10154544713984342

No a dokážete si představit, že pravda (nemyslim zrovna vyloženě nějaký fantasktní teorie) je někde jinde než je veřejnosti předkládána?

Tj. čin náhodného amatérského lupiče.
Reagovat
Fandina
Představit si toho lze hodně, ale když říká policie, že je to takhle, tak to takhle beru. Až řekne, že to bylo jinak, tak to budu brát taky.
Reagovat
Frick
Taká poslušná ovečka je vlhkým snem každé státní moci.
Reagovat
Fandina
Nerozumíš tomu. Nevíš ani co je státní moc.
Reagovat
Frick
Proč tomu věřit?

Nese to znaky amatérské práce - žádné maskování, provedeno během dne (byť již po období "ranní špičky"), lest s pracovníkem údržby působí dojmem, když to vyjde, tak to vyjde, když to vyjde, tak to nevyjde

Proč tomu nevěřit?

V Prostějově by mohlo být nějakých 15 000 bytových jednotek. Čistě matematicky by to vycházelo na pouhých 0,006667%, že by zrovna narazil na byt Petry. Navíc je zvláštní, že by zvonil na byt bez jmenovky. Spíš bych očekával, že by si vybíral byty se jmenovkou, kde by bylo uvedeno jedno ženské jméno ("Nováková", ne "Novákovi", ne "Novák", ne "Nováková, Novotná") a dalo by se tedy očekávat, že byt bude obýván jednou ženou (samozřejmě jistotu by mít nemohl, ale jako první "filtr" dobré). Pokud nešel na náhodu, tak je poté nutné odlišit zda šel oloupit "nějakou holku, co bydlí sama", "tu Kvitovou, co bude mít prachy". No a v krajním případě skutečně i možnost cílenýho zmrzačení Petry s případným eLPasem (a krádeží hotovosti) jako pouhou zástěrkou.
Reagovat
Tornes
Když už se snažíš vytvářet konspirace, vytvářej je alespoň pořádně. Když chceš určit pravděpodobnost, musíš brát v potaz i četnost daného jevu. V ČR bylo předloni skoro 19000 objasněných krádeží, přes 1000 objasněných loupeží a přes 500 objasněných ublížení na zdraví. Vzhledem k poměrům zjištěných trestných činů a odsouzených je toto číslo možno vynásobit 4, abysme se dostali na počet možných přečinů daného typu. A najednou jsme na skoro 20 loupežích na Prostějov jen za minulý rok a celá tvoje statistika je v háji. A to nemluvím o tom, že za jiných okolností by to klidně mohla být pouhá krádež, kterých je ještě mnohonásobně víc.

A btw, vždyť na ten tvůj "důkaz" konspirace, že přece nebude tak amatérský, aby náhodně zvonil, si odpovídáš už sám svým popisem amatérismu v prvním odstavci :p
Reagovat
Tornes
pardon, chyba - ublížení na zdraví je skoro 3000, nikoli 500, jak jsem psal.
Reagovat
Frick
Píšu "čistě matematicky" - a pozor, musíš rozlišovat mezi eLPasem soukromýho bytu a eLPasem veřejného prostoru - pošty, banky, bary, benzinky, trafiky, večerky které se jako místo eLPasa hodí daleko více, bo je tam kasa s prachama na vidielnym místě.

A nejsem si tedy jist, zda do toho vůbec plést krádeže. Jako krást v bytě vydávajíc se za kontrolora, kdy se dá samozřejmě předpokládat, že budeš mít bydlícího hned za zadkem, to není zrovna lehké. :o)

Na druhou stranu - a přiznávám, že jsem to zapomněl uvést k položce "Proč tomu věřit?" je nutno ještě vypíchnout ten případ, který se stal den předtím o 150 metrů vedle, kdy to tedy byla nenásilná krádež 10 Eur v bytě u nějaké babky. Pokud to taky byla jeho práce, tak je ale mimořádně stupidní se o den později prakticky vrátit na místo činu.
Reagovat
Tornes
Právě - píšeš čistě matematicky a pak napíšeš takovej blábol. Tys napsal jednu stranu rovnice a řekl, že je hotovo, druhou jsi tak nějak vypustil. Zkus se zeptat nějakého žáka konce základní školy, co by na takový postup řekl jeho učitel. Matematika je věda, v které musíš být přesný a ještě přesnější.

Krádež tam patří, protože pod ni se řadí všechny krádeže vloupáním, mezi kterou by se toto zařadilo ve chvíli, kdy by narazil na starou babičku, ta ho pustila dovnitř na čaj a on jí ze sekretáře sebral pár tisíc.

btw, teď jsem našel jiné a přesnější statistiky (ne odsouzené, ale opravdu spáchané zločiny) - vloupání konkrétně do bytů 4400 v ČR, loupeže 3000, úmyslné ublížení na zdraví 5400. Ještě víc, než jsem čekal.

A víš, v čem jsi fakt dobrý? Uvádět argumenty, na který sis sám odpověděl v předchozím (či následujícím) odstavci. Říkáš, že to vzhledem k provedení krádež být nemůže, a pak sám uvádíš, že se zde stala velmi podobným způsobem krádež chvíli předtím... ach jej
Reagovat
EllNino
škoda slov ...
Reagovat
Frick
Jenže fakt, že to byla den předtím jen krádež bych dal na vrub pouhé náhodě. Pokud někdo jde vybírat byty za přítomnosti bydlícího, tak samozřejmě musí počítat s tim, že se to bez konfrontace (v drtivé většině případů) nemůže obejít. Na co si taky bral tu kudlu.

A vloupání do bytu to nebylo určtě - při vloupání se musí násilim překonat nějaká překážka (vylomit zámek, rozbít okno). Ona ho tam Petra pustila.
Reagovat
Fandina
Vždycky když si přečtu ten název článku, tak mě zachvátí smutek.
Reagovat
Frick
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/2001595-utok-na-kvitovou-policiste-prijali-desitky-oznameni-lide-nahlasili-i-osoby-s-trestni

Nemá někdo tušení, zda je v takovém případě ustálenou praxí okamžité zaslání fotografií otipovaných osob (s již trestnou minulostí) poškozené, třeba i elektronickou cestou? Nebo teda spíš zaslání těch fotek na PČR do Fulneku, kde by Petra mohla jasně říct, že ten to byl/nebyl.

Přišlo by mi to zdaleka nejeefktivnější, než aby si je prostějovská kriminálka vodila na oddělení a tam se jich vyptávala.

Pokud jde o záznamy z auto-kamer, tak tam bych to viděl dost bledě.

1) Jedou záznam zpravidla v loop módu, kdy nahrávají posledních několik (desítek) minut.

2) Nemyslím, že by % uživatelů autokamer mezi řidiči bylo u nás zas tak drtivé. BTW: Nejvíce je mají v oblibě v Rusku.

3) I kdyby někdo něco natočil, tak co by to bylo..? I kdyby měl autokameru s kvalitním čipem a 1080p, tak stejně by tam asi nebylo více než postava muže v bekovce u niž by se leda tak mohlo říct "Jo, to je asi on"

--------------------------

Upřímně jsem tedy čekal (vzhledem k tomu, že se zřejmě jednalo o amatéra), že ho chytnou rychle. No, nechytili.
Reagovat
PetaM
Nevím, proč by ho měli chytnout. Pokud je průměrně inteligentí, dokáže se schovat. Ten obrázek sedí na spoustu lidí.
Reagovat
Frick
Schovat? Co je to schovat? Kam? Do zemljanky? Působí na mne dojmem nějakýho místního loosera, co zrovna měl hluboko do kapsy.
Reagovat
VlS
Tak mimo tenis chceš řídit už i kriminálku?
Reagovat
Frick
Já se jen ptám, zda náhodou nemá někdo tušení, jak to probíhá.
Reagovat
Tornes
Fricku, víš o kolik efektivněji bys využil čas svůj i všech okolo, kdyby sis místo nekonečných (a pitomých) otázek zkusil něco sám zjistit? V tomhle případě bys mohl začít třeba zákonem o policii.
Reagovat
Frick
I kdybch to dělal, tak terorie psaná v zákonech a praxe policejní práce se může skutečně silně lišit.
Reagovat
Tornes
Opravdu? A to máš odkud? V případě, že by se policejní teorie lišila od praxe by byla v podstatě vyloučena jakákoli odpovědnost pachatele, jelikož by proti němu nebyly žádné legální důkazy. Policie si nemůže dělat co chce. Musí postupovat přesně podle zákonů, protože když nebude, tak jí to každý soud okamžitě shodí ze stolu.
Reagovat
EllNino
přesně tak ...
Reagovat
Frick
Probůh - já jsem jen chtěl napsat, že pokud si PČR myslí, že mohl Petru přepadnout Franta Vomáčka, kterej si před 5 lety odseděl rok za bytařinu, tak by bylo jednoduší Petře ukázat fotku Franty Vomáčky (třeba tak, že pošle jeho fotku na služebnu do Fulneku, kam se Petra snadno dostaví, případně že za Petrou někdo dojde s jehou fotkou) než aby ho hledali kdoví kde a lámali z něj, kde byl 20.12. ráno a zda mu to může někdo dosvědčit.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevi nekdo jestli je stream na Court 1? Zitra by tam hral Jirka s Berdychem :)
Reagovat
EllNino
myslím, že není
Reagovat
EllNino
Kvěš na FB řádí, šijou tam do něj, že se Petra pořezala sama, a on se nechává pěkně vyprovokovat -_- ...
Reagovat
kada.tom
na FB jaké stránky/uživatele?
Reagovat
smazaný uživatel
ČT Sport, dost kre.ténů tam mele že se pořezala sama a Kveš je na to sám, já bych mu pomohla ale Kvitovka se nesmí prozradit
Reagovat
Krisboy
Myslím, že Kvěšovi nepomůže už nic.
Reagovat
Jabadu
Náčelník je pravověrný geek. To mu nelze vyčítat. To jsme v případě Petry tak trochu všichni.
(Já jsem ani jednou neviděl proměněný wimbledonský matchball! - Prostě jsem stál zády k monitoru ... až ten řev mne nemohl klamat ...):-)
Ale uvěřit něčemu tak šílenému - chystala se na neodvratitelný útok - trůn je volný - a sama si prořízne všech pět prstů?!!
To při přirozeném sebezáchovném pudu ani nejde!
(Jo, četl jsem, čeho jsou schopni mešuge třeba v Indii = aby nemuseli pracovat a mohli žebrat).
Hatery náčelníka nakopat do prd ... a víc to neřešit.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak nevidím vůbec žádný důvod proč a jak by se mohla sama pořezat, ale tohle nemá cenu vůbec řešit, to i Frick dává větší smysl než 95% "odborníků" na FB nebo sport.cz
Reagovat
Jabadu
Diskuse na Novinky.cz bych nepodceňoval. :-)
Reagovat
PetaM
Jeho mínus. Má brát tabletky na tlak a byl by cajk.
Reagovat
solim2007
Kvěš je magor!
Reagovat
Fandina
hrubka v článku na začátku třetího odstavce od konce. Myslím, že by tam mělo být "Dnes jsme hráli ... ne hrály. Ale třeba to bylo myšleno na Hráďu a Dašu a ne Ádu.
Reagovat
smazaný uživatel
vypada na fotce velmi exkluzivne a stejne prekvapiva je pro me jeji dnesni vyhra nad Darjou, zrejme poctiva bednarska prace.. :-))
Reagovat
EllNino
Lucka 64 vítězných úderů, to čumím :D
Reagovat
smazaný uživatel
to ja prave taky, ze trefila kurt.. :-)
Reagovat
EllNino
holt to tam furt je, když se daří :) ono to tam bylo vždycky, ale jen na pár zápasů do roka ... má velkou hru, když chce :)
Reagovat
smazaný uživatel
vim, nazivo jsou to sileny bomby.. :-)
Reagovat
EllNino
:D ale holt už to není na takovou uroveň stabilně ... jednou to ustřelí, ale pak 10x ne ...
Reagovat
smazaný uživatel
nikdy nevim, jestli mam tyhle (za kazdych okolnosti a vzdy) ultimativni strelce obdivovat nebo odsuzovat, osobne (osobnostne) to nepobiram.. :-))
Reagovat
EllNino
já bych třeba takhle hrát nemohl :D
Reagovat
Fandina
Mně se na Hrádě líbí ten obouručný FH BH, to se jen tak nevidí. A rozumím tomu, že pak jsou z toho rány a bohužel někdy na úkor přesnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
tak velke technicke vychytavky a kouzla obouruc ani moc nejdou.. :-)
Reagovat
Fandina
Tak samozřejmě, ale Hráďa umí zase někdy i pěkně kouzlit jednou ručkou na síti. Takže si to tam umí vynahradit.
Reagovat
turista
Hráďa dokáže vyhrát když se s tím nepočítá. Bravo!
Reagovat
EllNino
pěkné českoslovesné stupné vítězů, 1. Velez-Zuzulová, 2. Vlhová, 3. Strachová :) !
Reagovat
EllNino
*československé ... už mi z tý vejšky hrabe :D
Reagovat
Krisboy
Kyrgios o Adamovi: "...Hrál výborně, skvěle podával a mě se nedařilo číst jeho podání z levé strany...." Tak jak to teda s tím servisem bylo? :D
Reagovat
Fandina
Já věřím Nickovi, z levé strany nevěděl, kam bude hrát.
Reagovat
Kytka
Super, ubojovali to. Velká gratulace. Nejsou tam je do počtu. Paráda. Štěpec měl pravdu, že se Lucka nebojí ani těch šlupek od chlapů. A Adam taky není připoto, rozhodně agresivnější než Veselka, má lepší povahu, jen pořádného trenéra by to chtělo a makat. mohlo by z něj něco být, šikovný je.
Reagovat
EllNino
Nech toho Veselku furt, Jirka toho dokázal o odst víc a o tolik starší není ...
Reagovat
Krisboy
Tak to je pecka. Lucko, Adame - pajáda jaxviň!!! Takhle rozesmutnit diváky, díky!
Reagovat
aligo
Naši ten paskvil vyhráli, pecka :)
Reagovat
EllNino
Pěkný, to je příjemný překvapení :) Hlavně Lucky singl byl vybojovanej ! :)
Reagovat
Krisboy
Lucka dobřeeeeee!
Reagovat
Fandina
Áda super dopodával čistou hrou. Gratulka!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Fandina
3:1 ve třetím, tak doufám, že to Hráďa s Adamem dají teď se mi přece jenom zdají o chlup lepší. Ale hezký mač.
Reagovat
Fandina
A je to tam. Hráďa s Ádou třetí set vyhráli. Supeeeeeeeeeeer gratulka!!!
Reagovat
aligo
To je paskvil ten mix
Reagovat
misa
Tb. do pěti bodů je legrační :)
Reagovat
Kytka
To tedy je, doufám, že zůstane s tímhle jen u exhibice. To už by si příště mohli dát piškvorky, nebo střihnout kámen, nůžky, papír. Už mi to ani jako tenis nepřijde.
Reagovat
Fandina
Mně to jako tenis přijde a nevadí mi to, je to pravda trochu rychlejší zápas, dřív to končí, když se hraje na míň game a bodů, ale jinak je to otázka zvyku. Ale chápu, že tradice 6 game atd., to není.
Reagovat
Kytka
Ale je to hodně na náhodu. Ztratit game znamená skoro konec setu nebo zápasu. To se mi na tom nelíbí.
Reagovat
Fandina
Ale to je přece vždycky tak, že ten game, který je na konci setu když ztratíš, tak přijdeš o set. V tomhle případě je to ten čtvrtý, je to jen o zvyku. Jinak se nic nemění. Jen jsi nucen počítat s tím, že konec může přijít brzy a musíš hrát víc naplno od začátku, v jistém smyslu je pořád napětí.
Reagovat
Fandina
Mix je na E2, zatím se mi jeví Aus trochu lepší, o první podání Nicka se ale rozhodovalo po pěkných výměnách za shody, pak Adam podání udržel a Darja čistou hrou. Tak teď Hráďa pojď!!!
Reagovat
Fandina
2:2 Hráďa také čistou hrou.
Reagovat
r176
Lucka to ubojovala tak gratulace!!
Reagovat
smazaný uživatel
Hezky Hrada!!
Reagovat
Fandina
Hráďa to dala. Zřejmě jí fandové v Pertu dohnali!!!!!!!!!!!
Reagovat
skott
co to je proboha za pepíky v Perthu? ¨prej už je to tady, už je to tady...¨ těm chybí akorát cinkat k tomu klíčema:))
Reagovat
Fandina
náhodou super. Mají radost, že může Hráďa vyhrát.
Reagovat
janek_da
Nevěřím, že Lucka dopodává. Nevěřim.
Reagovat
janek_da
0:15
Reagovat
janek_da
0:30
Reagovat
janek_da
15:30
Reagovat
janek_da
30:30
Reagovat
janek_da
óóó páska zachránila LUcku 40:30
Reagovat
Fandina
houby páska, hrála super!!!!!!!!!!!!
Reagovat
janek_da
nééé, Lucka dosáhla největšího vítězství, překonala sama sebe. Tak 4hra bude zajímavá. Teda vlastně ne, to bude šaráda.
Reagovat
skott
nemají už náhodou Američané jistý postup? já myslím, že už o nic nejde.
Reagovat
janek_da
kdybysme vyhrali na Aus tak ho jisty maji z prvniho mista
Reagovat
skott
jj, máš pravdu, Austrálie ještě může mít po dnešku 3-3 zápasy, když vyhrají.
Reagovat
Fandina
Ještě asi ne, rozhoduje se takhle

nejvyšší počet vyhraných utkání
nejvyšší procento vyhraných setů
nejvyšší procento vyhraných her
vzájemné utkání
los mincí

takže se musí počkat na třetí zápasy všech.
Reagovat
Fandina
Hráďa s Darjou bojují jako o život. 5:3 pro Hráďu a 40:40 při podání Darji a neuvěřitelné výměny jednou na výhodu Darji a podruhé Hrádi.
Reagovat
Fandina
Hráďa nádherně na MB, ale tan pak Darja odvrátila dobrým podáním. Super mač. Tak doufám, že se Hráďa ještě hecne a dopodává za stavu 5:4.
Reagovat
Lunej..
No, nějak nechápu, že O2 dává hodně jen záznamy, na ES 2 HC zmizel a je tam Nadal, na ES 1 je lyžování, takže stejně zbydou staré dobré streamy. :)
Reagovat
Fandina
O2 dávalo doteď přímé přenosy a zřejmě se nic live z jejich nabídky WTA teď nehraje a je super, že když nedávají live, tak dávají opakování, protože pořád je na co koukat. Eurosport mě naštval, že stopnul Hráďu, sice si myslím, že Darja hraje líp, ale třeba Hráďa ještě vyhraje.
Reagovat
Fandina
Hráďa brejkla Darju a vede 5:3 a E2 tam občas vstupuje, tak doufám, že to dotahne. Hráďo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Panebože Hradecká ta je taky marná ty její returny....
Reagovat
VlS
No, překvapuje těto? Vždyť tak hraje už dva roky.
Reagovat
Fandina
Škoda, že Hráďa neudržela podání za stavu 4:4 v prvním setu. Vypadalo to dobře, ale obávám se, že teď ve druhém setu už bude Darja víc na koni. Ale držím ještě palace, třeba Hráďa ještě obrátí.
Reagovat
smazaný uživatel
no nevim, osobne tu vzdycky nasazuji Kyrgiosovi psi hlavu, ale ac jsem videla jen stream, zlomecky a bez zvuku, jevi se mi mnohem prijemneji a rozumneji, nez ty vylevy na Pavlaska tu.. :-( Zapas byl prece pro Adama mnohem prestiznejsi a bylo znat, krome vykonnostni urovne, jak je svazany. Kyrgios zatlacil v koncovkach a bylo. Rozhodne nemel potrebu si na Adamovi neco dokazovat, to zaverecne gesto pssst bylo taky sympaticky, mozna neni ten chlapec tak uplne marny.. :-)))
Reagovat
Fandina
Souhlas. Nick je svéráz, ale rozhodně to není zloduch, jak ho mnozí představují.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist