České derby o finále US Open vyhrály Hradecká se Siniakovou

  • US OPEN - V semifinále čtyřhry letošního ročníku US Open došlo na české derby. Ryze český souboj překvapivě dotáhly do vítězného konce Lucie Hradecká s Kateřinou Siniakovou, které porazily loňskou vítězku Lucii Šafářovou a její partnerku Barboru Strýcovou. Zahrají si tak první společné grandslamové finále. V něm vyzvou Yung-Jan Chan a Martinu Hingisovou.
    8. 9., aktualizováno 9. 9. | Aktuality |  195 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Lucie Hradecká a Kateřina Siniaková si zahrají první společné grandslamové finále. Nasazené sedmičky v českém derby v semifinále US Open porazily 6-2 7-5 favorizované Lucii Šafářovou a Barboru Strýcovou. Šafářová tak loňský triumf, který získala po boku Mattekové-Sandsové neobhájí. Hradecká se Siniakovou jsou letos ve finále celkově již popáté.

První set vyšel jasně lépe Hradecké se Siniakovou. Favorizované Šafářová se Strýcovou se trápily na podání, v každém servisovém gamu čelily brejkbolu a jen jednou vývoj dokázaly otočit. První brejk si sice zvládly vzít zpět, nicméně od stavu 2-2 neuhrály jedinou hru.

Ve druhé sadě byly zpočátku jasně lepším párem Šafářová se Strýcovou a ujaly se rychlého vedení 4-1. Náskok však ztratily a od stavu 4-5 znovu prohrály tři gamy v řadě.

"Hodně foukalo, měla jsem problém s voleji a vlastně se vším. Ale zvládly jsme to, jsem strašně ráda a uvidíme se ve finále," citoval Siniakovou web Radiožurnálu.

K rozhodujícím brejkbolům se přitom pozdější vítězky dobraly po kontroverzním momentu. Hradecká u sítě uhýbala křížnému úderu Siniakové, ale míček se jí nejspíš otřel o vlasy. Rozhodčí to nepostřehla, což Strýcovou pořádně dopálilo.

Incident zápas sice dle slov poražených hráček nijak zásadně neovlivnil, nicméně by obzvláště v duelu Češek očekávaly fair play a jak Šafářovou, tak Strýcovou chování Lucie Hradecké, která údajně nic necítila, velmi zklamalo.

Hradecká se Siniakovou si tak zahrají první společné grandslamové finále. Hradecká hrála o titul již na všech grandslamech, uspěla dvakrát, když po boku krajanky Hlaváčková ovládla French Open 2011 a US Open 2013. Siniakovou čeká velká premiéra. České duo si upevnilo svou pozici pro Turnaj mistryň a zvýšilo své šance na to, že se letos v Singapuru hned v rámci své první společné sezony objeví.

Naopak brány finále zůstaly po třech letech znovu zavřeny pro Strýcovou. Rodačka z Plzně si bude muset na premiérové grandslamové finále ještě počkat. Její partnerka Šafářová loni US Open ovládla po boku zraněné Mattekové-Sandsové. I přes vypadnutí v semifinále se udrží v čele deblového žebříčku, jelikož její největší rivalky Makarovová s Vesninovou skončily již v osmifinále. Se Strýcovou ale bude muset o kvalifikaci na Turnaj mistryň ještě hodně zabojovat.

Hradeckou se Siniakovou čeká již páté letošní finále. Bilanci v něm ale mají Češky mizernou. Ze čtyř předchozích pokusů neuspěly ani jednou. O první společný titul si zahrají s nasazenými dvojkami Yung-Jan Chan a Martinou Hingisovou, které budou velkými favoritkami a Češky porazily ve finále v Indian Wells a v prvním kole v Miami. Rodačka z Tchaj-wanu a legendární Švýcarka mají na kontě devět vítězství v řadě a hned šest letošních triumfů na okruhu WTA.

• US OPEN •
USA, tv. povrch, 50,400.000 dolarů
páteční výsledky (8. 9. 2017)
• Čtyřhra ženy - semifinále •
Hradecká/Siniaková (7-ČR) - Šafářová/Strýcová (3-ČR) 6-2 7-5
Y. Chan/Hingisová (2-Tchaj-wan/Švýc.) - Mirzaová/Shuai Peng (4-Indie/Čína) 6-4 6-4
TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (195)
09.09.2017 20:21Od: peggy
Nu zase pani Strycova,sve emoce a chovani proste nedovede ovlanout,je uboha.Jeji hra take uboha.Mrzi mne na Lucku,ze se nechla takovou ubohuou hrackou strhnout.Lucka je prce dama a jednicka,bude dobre ,kdyz si rychle najde jinou spoluhracku.
[ Reagovat ]
09.09.2017 17:41Od: Kozoroh Reakce Hradecké na kotroverzní moment
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/3991--hradecka-se-brani-nic-jsem-necitila-sotva-jsem-se-vyhnula-mici
[ Reagovat ]
09.09.2017 16:50Od: tommr ostudné české semifinále
před zápasem jsem přál postup Lucce Šafářový s Bárou Strýcovou, ale jejich chování během zápasu a po zápase bylo tak ubohé, že se mi úplně zprotivily a jsem nakonec rád, že postoupily jejich soupeřky ...
Hlavní vinu na neúspěchu Lucky s Bárou nese jednoznačně Bára, která hraje mizerně a ještě svým sprostým chováním antagonizuje soupeřky i rozhodčí a už nakazila i Lucku, která byla vždycky vzorem férový hráčky. Lucce bych proto doporučoval, aby si urychleně našla jinou partnerku nebo aby s deblem sekla až do tý doby než se vrátí BMS a mezitím se soustředila hlavně na vylepšení jejího postavení v singlu ...
[ Reagovat ]
09.09.2017 15:51Od: lukassb
Fakt tezko soudit. Ono sice na spomalenym zaberu to vypada dost jasne, ale v ty rychlosti, navic kdyz byla Hradecka v pohybu to fakt cejtit nemusela. Druha vec je ta, ze pokud to primo na tom kurtu opakovali, tak se mohla zachovat sportovne a priznat to. Co je ale nejvic ubohy je chovani Bary a Lucky po zapase, kdy to obe sdili nejdriv na instagram, potom to smazou a daji to do stories a i odtamtud to je uz smazany :) tohle bych cekal v nejakejch juniorskejch kategoriich.
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:57Od: PetaM
Sama Báro si stěžuješ, jak ti lidi nadávají po prohraném zápase a teď nadáváš ty? Jsi ubohá jako vždy.
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:33Od: Kozoroh
Vidím, že mezi holkami byla zlá krev, nepamatuji se, kdy naposledy byl mezi Češkami takový spor.
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:58Od: slacker
Tak a ted se to prenese i do FC a bude se intrikarit a delat zla krev
[ Reagovat ]
09.09.2017 10:38Od: monty25 Komedie
Jsem rád, že v tom Katka byla zainteresovaná nejmíň... Jinak jsem zápas neviděl, protože mě čtyřhra nezajímá. Byl bych radši, kdyby Katka byla úspěšnou singlistkou než elitní deblistkou...
[ Reagovat ]
09.09.2017 10:41Od: slacker
kecas, nejradsi by jsi byl kdyby nebyla Ceskou
[ Reagovat ]
09.09.2017 10:42Od: monty25 Re: slacker
Mně na národnosti nezáleží. Nejradši bych byl, kdyby hrála v singlu tak dobře, aby už na debla neměla čas... :D
[ Reagovat ]
09.09.2017 11:52Od: VLK----1GSL
...ale podle te tve teorie (viz. Kyrgios a pocet generaci)
Siniakova Ceskou neni:D)))
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:04Od: slacker
Matka Ceska, rodiste v Ceske republice obcanstvi ceske, ne to neni jako Jessika Korda/ova a jeji "americanstvi".
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:13Od: VLK----1GSL
...az bude mit Katerina deti z cechama, tak potom si popovidame o tech detech:)
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:14Od: Fandina
V USA je to normální, občanem se stává každý, kdo se tam narodil.
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:21Od: slacker
me jako Cecha nezajima co je v Usa normalni, me zajima ze nasi nejednaji v nas prospech ale v zajmu novodobe rise rimske a tim prestavaji byt nasimi.
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:35Od: Fandina
Kordovy děti se narodily v USA, celý život tam žijí, jsou to Američané. Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:57Od: slacker
To je starost rodicu co z deti bude. Kordovy se rozhodli ac oba Cesi vychovat ze svych deti americany. Pro me odrodilstvi a neloajalita s ceskym narodem
[ Reagovat ]
09.09.2017 13:01Od: triatlet
Nauč se pořádně česky, ty vlastenče.
[ Reagovat ]
09.09.2017 13:11Od: Fandina
Každý rodič volí pro své dítě to, co je podle něj nejlepší. A tak to má být.
[ Reagovat ]
09.09.2017 13:54Od: VLK----1GSL
Pojeti narod vneslo do historie mnoho zel a chaos... nemecky narod, americky narod, rusky narod...
Vzdycky se me spis libilo to pojeti lid...kde ma clovek aspon pocit, ze tam pujde vic o kulturu cloveka, a ne o bandu prospecharskych malomestaku, fanatiku atd., kteri sve osobni cile ukryvaji za slovo narod, nebo nekteri vklidu ve jmenu naroda vrazdili a vrazdi, jak fasiste, komuniste, a dalsi -iste. nebo okradali a okradaji, zneuzivaji proste lid jak novodobi liberaliste atd... vsichni skvele s timto pojetim operovali...a operuji.

Dost nebezpecne slovo...casto nebezpecnejsi nez mec v rukou barbara.

Proto bych radeji volil, ze budeme hovorit o inspirujicich konkretnich lidech a ne o obecnych narodech, kdy pod touto obecnosti se casto schovava kdejaky hochstapler...
[ Reagovat ]
09.09.2017 14:31Od: Fandina
Já nemám problém s dělením lidí na národy. Jedná se vždycky spíš o lidi, kteří mluví stejnou řecí, žijí na přibližně stejném území, mají podobné podmínky k životu. To si myslím, že je normální a je to tak dobře. Ale dělat z někoho, kdo se třeba rozhodne jít jinam vyvrhele a ukazovat na něm prstem, to je špatně. Je každého věci, co pro sebe zvolí.
[ Reagovat ]
09.09.2017 10:28Od: janek_da
Míček jsem viděl. Bych parafrázoval citát ze Sněženek "Co ti udělají cizí, s tím se nějak srovnáš. Horší je, co ti provedou tvoji."

Bohužel Barča neměla den, nebo se až moc snaží tlačit na pilu. DOporučoval bych omévat si přirození chladnó vodó.
[ Reagovat ]
09.09.2017 10:46Od: janek_da
A navíc. Holky snížily na 30:40 a Barča měla smeč, kterou zkazila. Takže to měla ve svých rukách. Ne, to nebyl zásadní míček z hlediska zápasu.
[ Reagovat ]
09.09.2017 11:31Od: slacker
Strycova byla totalne trapna i ten zapas pred. fracek zraly na par facek
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:17Od: VLK----1GSL
Vcera to od momentu v druhem setu, kdy Bara s Lucy vedly a zacaly blbnou - toz od toho momentu to uz moc o tenise nebylo:)))
[ Reagovat ]
09.09.2017 12:22Od: VLK----1GSL
jinak pekny citat janku:)

...a Kevin bude mit ve finale teho...no jaj se jmenuje...Nodal nebo Nedal, tak nejak.
Ja myslim, ze to ujde ne... souper celkem k porazeni...:)
Jak to vidis, to finale? Mas nacteneho toho soupere Kevina?
[ Reagovat ]
09.09.2017 09:09Od: com
už se poprali? :D
[ Reagovat ]
09.09.2017 03:24Od: Frick Zajímavé
Lucka Š. dala na IG videu s tim dotekem vlasů a přidala k tomu ublížený komentář s tim, jak to není fér ale v zápětí to smázla.
[ Reagovat ]
09.09.2017 03:56Od: Frick
https://www.thespec.com/sports-story/7544737-the-latest-safarova-calls-out-opponent-after-doubles-loss/

viz. odstavec 7pm
[ Reagovat ]
09.09.2017 04:04Od: FulnekUltras
mrzí to - a každý člověk je v první fázi těžce nasraný...
[ Reagovat ]
09.09.2017 01:56Od: FulnekUltras I ve druhé lize se to někdy děsivě serve
a holky se nám to dneska nepokoušely vyvracet.
[ Reagovat ]
09.09.2017 01:24Od: Frick Lucko, Báro
Přestaňte bulet!
[ Reagovat ]
09.09.2017 00:42Od: Fandina
Na idnesu pějí ody na hru Katky. Dneska hrála super.
http://sport.idnes.cz/tenis-us-open-semifinale-ctyrhra-strycova-safarova-siniakova-hradecka-1m3-/tenis.aspx?c=A170908_190830_tenis_elv
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:47Od: EllNino
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/3989--bylo-to-ubohe-rekla-strycova-o-spornem-okamziku-hradecka-dotyk-necitila
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:53Od: Fandina
Zajímavé. Je vidět, že Bára s Šafi to nemohou překousnout.
[ Reagovat ]
09.09.2017 00:24Od: sprchon
K tomu není co dodat...
[ Reagovat ]
09.09.2017 00:50Od: VLK----1GSL
LŠ: Chtěla jsem jestřábí oko na jeden míč a ona mi ho nepovolila. Potom nám dala time violation, i když dost foukalo a každá jsme si potřebovaly víckrát nadhazovat. Lucka si další gem taky nadhazovala skoro dvakrát na každý servis.

Jenze Hradecka to tzv. zahlasila...proste zasignalizovala te empajrove a bylo to vklidu...nejen vitr...ale i nejake ty machry co na tribunach nechteli sedet...

BS: Měla s námi asi nějaký problém.

Tak nejprve mela problem spis s Hradeckou a Siniakovou...potom si chtela zauradovat s vami Baro, ty si ji nasr...a pak se to uz vezlo:D))) Ale nechapu, co si jako cekala, kdyz ji tam buzerujes...ono vyrikat si neco s empajrovym, ktery se sekne atd. jedna vec, buzerovat ho proste druha...se nedivim, ze vas nemusela:)

Lucka na kurtu říkala, že dotyk necítila.
BS: Vždyť jí to málem urvalo celý ten cop. To se prostě nedělá.

LŠ: To nejde necítit. Tohle se nedělá, ještě když se známe. Zklamalo mě to, protože jsem myslela, že máme trochu jiné vztahy a respekt jedna ke druhé. Musela to cítit.

BS: Mrzí mě to. Ale tenhle zápas to celý neovlivnilo.

No Baro, ale nejen to vas ovlivnilo - a to je problem proc jste take prohraly...nechaly ste se uplne rozhodit...

V kazdem pripade vyhral rozhodne lepsi par... a to se Hradecka jeste zranila...

Nakonec z toho byla spis telenovela nez derby...:)
[ Reagovat ]
09.09.2017 00:55Od: Holahej
...situaci přesně, trefně v rozhovoru vyjádřila Šafi..
LŠ: To nejde necítit. Tohle se nedělá, ještě když se známe. Zklamalo mě to, protože jsem myslela, že máme trochu jiné vztahy a respekt jedna ke druhé. Musela to cítit.
LŠ: Ale on je docela rozdíl mít 0:40, nebo 15:30. Za stavu 5:5, kdy nás potom brejkly a zápas doservírovaly, byl tohle fakt důležitý moment. Neříkám, že bychom zápasy vyhrály, ale druhý set se mohl vyvíjet jinak.
[ Reagovat ]
09.09.2017 01:57Od: VLK----1GSL
Jenze podle me se vubec do te situace nemusely dostat:)

Hradecka nekde v prvnim setu udelala snuru ala djokovic, pravdepodobne si natahla stehenni sval a pomalu odpadavala, osetreni po prvnim setu, na zacatku druheho setu to vypadalo, ze ten obrat bude....Lucy a Bare doslovne spadlo "stesti" do klina (ikdyz za cenu zraneni souperky, takze nic moc sportovni stesti jasne, no ale jinak by je podle me nedaly...)
Potom si empajrova zasefovala a zahlasila Bare zdrzovani... podle me stacilo to, co udelaly holky Hradecka/Siniakova v prvnim setu, kdyz jim zahlasila empajrova nepovoleny koucing...coz sem moc nechapal...ale proste vklidu si to nejak vyrikaly... ale Bara neee... zacla ji proste sjizdet, a podle me to uz slo za hranu...
jako ok, muze to byt ala Fognini, zasmejem se...a de se dal, ale evidentne se tim nechaly obe rozhodit, a furt tam musely cosi mlet...z lavicky, z kurtu... takze najednou te Hradecke se Siniakovou spadlo stesti do klina zpet...nebot obe jejich souperky neunasely a mohly klidne ten set vyhrat 6:2.

Pak prisel ten dramaticky okamzik tedy causa cop:) Koukal jsem jeste na to ted na YT...rozhodne to Lucku smrnclo...ale take je pravdou, ze sla dolu a ten hrac je proste v zapalu boje... a fakt se muze stat, ze si todle tzv. nevsimne...nestalo by se neco takoveho poprve...
[ Reagovat ]
09.09.2017 01:57Od: VLK----1GSL
Ale pripustme, ze to citila a proste to zahrala drsne do autu...
...proste to nechala na te empajrove... hezke to fakt rozhodne neni...(jednicka z taktiky, petka z moralky)
jak by tam nebyl uz delsi dobu ten sileny prubeh a atmosfera, rozhodne je to zarez empajrove, ktery muze znicit zapas, s tim souhlas
...jenze ta empajrova byla uz v amoku, prubeh druheho setu byl jak telenovela... a tady zase nutno priznat, ze ji do toho stavu Bara celkem dostala...a hlavne byly obe s Luckou uz dost rozhozene nekolik gemu...podle me zbytecne.

Celkove Lucy s Barou nehraly fakt dobre. Chapu, ze je nektere veci stvou,,, vcetne causy copu,,,

ale na rozloucenou souperce rikat, ze je prase fakt Bara nemusela.

Nejvic je me asi lito, ze takhle dopado CR derby, je to trosku smutne...
...takze doufam, ze si to holky mezi sebopu nejak vyrikaji...byla by to proste skoda...;/
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:26Od: horska.kraslice
Lucie s Bárou už jinde těžko nahrabou potřebné množství bodíků, TM je podle mě pro ně letos ztracen. :-(
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:12Od: EllNino tommr
Víme, že nenávidíš Báru, ale nemusíš to dávat tak okatě najevo, jsi s tím ještě trapnější než s Kotyzou ...

Jinak LuckaHra by mohla být trochu férovější, fakt to byla prasárna, to by poznal i člověk v komatu, že to škrtlo
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:05Od: vendulkabendulka [ Reagovat ]
08.09.2017 22:54Od: Holahej
Bára měla ve všech sporných případech pravdu a cítila nespravedlnost. 1) Lucka požádala o challenge a rozhodčí to nedovolila?, nepostřehla? 2) napomenutí za to,že pri servisu přijde poryv větru a nestihne 20 s limit bylo také hodně přísné a necitlivé 3) ta teč byla jasná a rozhodčí ji ze svého postavení měla vidět a na výsledek to mělo zásadní vliv, protože 15:30 a 0:40 je sakra rozdíl...Hradeckou to ještě "dožene", jak Raonice, když nepřiznal dvojdotek.., na to jsou hráči citliví, byla to koncovka utkání, s holkama cloumal vztek..a to se pak těžko hraje.
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:11Od: sprchon
Tak tak. ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:13Od: EllNino
souhlas se vším ..
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:16Od: misa
Bára udělala chybu, že rozhodčí v prvním případě upozornila, aby sledovala hru. Ta pak počkala na vhodné situace a vychutnala si ji.
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:22Od: sprchon
Jo, to je fakt. Nevrátila jí to hned, ale vrátila jí to v nejméně vhodnej okamžik.
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:17Od: FulnekUltras
zas už nějaká karma ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:49Od: aligo
co se to tam prosím vás dělo? neviděl a neslyšel jsem nic
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:16Od: tommr Lucka Hradecká / Katka Siniaková
blahopřeju k postupu do finále i když upřímně řečeno nevím co tam budou dělat. Pokud budou ve finále hrát tak jako dneska tak si s nima Hingisová bude hrát jako kočka s myší. Dneska vyhrály jen díky ostudnýmu představení Báry, která úplně rozhodila i jindy klidnou Lucku ...
Jedno už ale mají Lucka s Katkou po dnešku nejspíš jistý a to je postup na letošní TM. Neumím si představit, že by o něj ještě nějak přišly ... :)
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:18Od: triatlet
Při vzpomínce na wimbledonský zápas Sorany s Beth bych byl s tou poslední větou opatrný...
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:21Od: tommr
no měl jsem asi dodat s výjimkou zranění nebo nemoci ale na to snad nedojde ...
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:27Od: Fandina
Já doufám, že ve finále budou hrát líp. Ne nadarmo se říká, že výkony rostou s kvalitou soupeře a že se Hradecké holky hecnou a poučí se s těch celkem těsných proher, které s Chan a Hingis měly letos v březnu ve finále IW a pak v prvním kole v Maimi. Bylo by to fajn, kdyby je porazily.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:28Od: Fandina
z těch
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:34Od: Fandina
Tedy v IW byl těsný asi jen ten první set, druhý ne. A v Maimi to bylo se STB. Takže teď už by mohla následovat výhra :-).
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:35Od: Fandina
Miami
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:39Od: sprchon
Hráďa ty finále moc nedává ani v deblu, jak tak koukám. Letos 0:4. Kéž by to teď s Katkou prolomily...
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:54Od: Fandina
Tak to zase ne, jako v deblu, má asi 23 titulů na okruhu WTA a x na ITF, ze začátku hrála dost s Voryní a pak Andrejkou. A má to asi napůl, účasti s tituly. V singlu má jen účasti. Ale faktem je, že letos žádný titul, tak by to mohly konečně prolomit.
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:07Od: sprchon
Tak myslel jsem ty finále s Katkou. Že má s Andy a s jinými tituly, to vím. ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:13Od: Fandina
Tak dobře.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:28Od: sprchon
Ty jsi fakt magor. Hingis tam snad zejtra bude hrát sama nebo co? Není to jen o ní. Stejně jako to dnes nebylo jen o Báře. Vzpamatuj se.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:12Od: Fandina
Zajímalo by mě, jestli si holky něco říkají v šatně. Na kurtu to vypadalo hrozně.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:04Od: Frick Neviděl jsem to celé
Všimli jste si nějakého chytání, bolestivé grimasy kvůli ramenu?
[ Reagovat ]
08.09.2017 23:15Od: misa
Ne, to naštěstí ne.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:03Od: Fandina Hradeckým holkám
gratulka, i když jsem přála postup Šafi s Bárou, hlavně proto, že by se přiblížily k TM, ale Hráďa s Katkou byly, kromě začátku druhého setu, lepší. Takže držím palce do finále, bude to těžké, ale snad už konečně finále vyhrají. Gratulka!!!
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:02Od: sprchon Barča
Evidentně prožívá nějakou krizi. Nevím jestli i životní, ale herní teda určitě. V singlu jí to trápí a i v deblu u ní bohužel trochu vyprchala ta bojovnost. Vždycky byla třeba zbrklá, ale vždycky bojovala. Ale teď to prostě nejde. A jak jí to nejde ve hře, tak o to víc se hádá a vyvolává konflikty. Nebo naopak? Rozhodně jsou to spojený nádoby. Nadává nejen sobě, ale i rozhodčím a soupeřkám. Jako jejího fanouška mě to mrzí a mrzí mě to i kvůli Lucce.
Možná by bylo opravdu nejlepší, kdyby obě ukončily sezonu, jak je letos zvykem, a dořešily všechny ty resty ve zdraví i v životě. Tím ale nechci říct, že nejsem spokojen s tím, co dokázaly. Jsem na ně hrdej, že došly do SF. :)

Z těch záběrů to nebylo úplně jasný, ale nejspíš tam fakt Hrádě lízl míček vlasy. I když to dráhu letu ovlivnilo jen minimálně (jestli vůbec), tak ten fiftýn měl bejt pro Barču s Luckou a férová hráčka by jim ho přiznala. Ale třeba fakt neškrtla.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:59Od: misa Bára/Lucka
Týmu schází vítězný duch, Bára je taky často negativní. V týmu Bucie je naopak jen pozitivní energie. Ale nechci nic Strýcové vyčítat, každý má jinou povahu, pomohla Lucii k místu světové jedničky. Rozhodčí ji pěkně dusila.

Lucka podávala hodně špatně, nejlepší by bylo asi leťet domů a léčit rameno před důležitými turnaji v Asii. Podařilo se jí udržet místo světové jedničky i po US Open, takže může být spokojená.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:07Od: tommr
s tou poslední větou tak úplně nesouhlasím. Lucka si sice první místo udrží, ale zřejmě jen nakrátko. Pokud Hingisová získá na USO titul (o čemž po dnešku vůbec nepochybuju) tak Lucku předstihne téměř jistě už na turnajích v Asii. Úplná spokojenost tudíž není na místě, protože Lucka měla určitě na víc ...
Po dnešku je navíc skoro jistý i to, že Lucka s Bárou se na letošní TM neprobojujou. Jejich ztráta je už příliš velká a s jejich současnou hrou není naděje, že by dokázaly vyhrát nějakej větší turnaj ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:20Od: misa
Nevadí, byla tam (a pořád je) stejně jako Karolína. To jim už nikdo nevezme. Před Luckou jsou ještě výzvy v singlu, ten je důležitější :)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:54Od: dunphy
Zápas jsem neviděl. Co že to tam sedělo za empajrovou? :D
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:05Od: sprchon
Marijana Veljovic.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:06Od: dunphy
Aha. Ta je mně zrovna celkem sympatická, ale uznávám, že už jsem ji někdy chyby dělat viděl.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:19Od: tommr
dneska rozhodčí žádný zásadní chyby neudělala a i kdyby tak to Báru neopravnuje k takovýmu chování. Poškodila tím navíc nejen sebe ale hlavně Lucku ...
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:26Od: sprchon
Lucku rozhodně nepoškodila. Obě poškodila umpirová, zase přeháníš a zbytečně extrémně haníš Báru.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:51Od: tommr Lucka Šafářová/Bára Strýcová
tenhle pár nemá budoucnost. Bára je jako závaží který táhne Lucku dolů. Její hra je i v nejlepším případě jen průměrná a když má svůj den jako dneska tak je vyloženě trapná. Ještě horší je ale její chování, který je opravdu ubohý. Vynikne to hlavně ve srovnání s BMS která Lucku vždycky dokázala pozitivně nabudit i když se třeba herně nedařilo. Lucce bych doporučoval najít si urychleně jinou partnerku nebo se do návratu BMS soustředit jen na singla ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:54Od: Dobry-den
Lucka si Báru nemohla vynachválit ;-)
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:26Od: tommr
Lucka je příliš velkej dobrák na to, aby někoho kritizovala. Někdy ke svý vlastní škodě ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:04Od: misa
Přerušení deblové kariéry až do návratu BMS by mi nevadilo, aspoň by Lucka ušetřila síly. Ale zase by jí vypadly body v žebříčku a taky si může vydělat slušné peníze, což je pro hráčku bez širšího sponzorského zázemí asi dost důležité.
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:25Od: tommr
no dneska by po Báře mohla žádat náhradu za ušlej výdělek. Nevím o kolik přesně přišly, ale určitě to byl slušnej balík ...
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:26Od: misa
:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:31Od: sprchon
-1
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:50Od: Dobry-den
Doufám, že se Lucka odhlásí z Kebeku. Očividně není v pohodě, s touhle formou by si tam udělala jenom ostudu...
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:44Od: Dobry-den No jo
Tak jsme viděli, jaké jsou ty Češky mezi sebou skutečně kámošky.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:46Od: Kvitule
Tak barbora kamarádka není a nikdy nebyla.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:42Od: martinezi Bára
A co řekla té Lucce
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:43Od: sprchon
Slyšel jsem jen "prase ty vole".
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:44Od: sprchon
A hned po výměně řekla jen "Lucko, to si snad děláš srandu..."
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:44Od: Kvitule
Nas#r si vole, jsem slysela
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:47Od: FulnekUltras
šikanokanál ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:39Od: historik tak Bára Strýcová
se zas předvedla. Pro Lucku škoda, že se nedokáže krotit a víc soustředit na hru.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:42Od: blax
Jestli se někdo předvedl tak Hradecká
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:45Od: Kvitule
Blbost...to nemusela citit..
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:36Od: tommr Bára Strýcová
jak to říkal ten Štrosmajer? "Kdyby blbost nadnášela tak tam lítá jako holubička" :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:39Od: George_Renel
Jenom zkrausnovatěla.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:42Od: FulnekUltras
s protestními voliči námořního akademika to myslím nemá až tolik společného ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:39Od: sprchon
Proč blbost? V tomhle případě měla pravdu. Umpirová se jí ještě vysmála a řekla, že s ní souhlasí, že se Hráďa dotkla vlasy míčku. A ten fiftýn šel za Hráďou a Katkou.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:42Od: misa
Divím se, že ti tenisté/tenistky jsou ještě tak klidní...
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:44Od: tommr
tím neustálým hádáním jenom vytočila sebe, spoluhráčku i rozhodčí a je úplně jedno jestli v tom posledním případě měla pravdu nebo ne. Dnešní prohra je výsledek její ubohý hry a ještě ubožejšího chování ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:47Od: sprchon
Je fakt, že v poslední době se projevuje zase o dost víc, jako za starých časů (což po tom návratu, tedy před třemi lety až skoro doteď, ne, to byla klidnější). Ale už bys toho taky mohl nechat. Stačilo napsat jednou, že ji nemáš rád, nemusíš tu s tím otravovat pokaždý, když hraje. ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:34Od: FulnekUltras A Barča plynule přešla do češtiny
začíná to být opravdu zajímavé... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:35Od: FulnekUltras
a teď bohužel podběh
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:34Od: misa
Servisy Lucky Š. jsou tragédie.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:40Od: triatlet
Komentáře některých fanatiků na TP jsou megatragédie :-)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:44Od: misa
Jirko, od člověka, kterému se blíží padesátka, bych očekával víc nadhledu. Nerýpej tolik... Rozhodčí se zachovala špatně.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:48Od: triatlet
Míšo, na rozdíl od tebe jsem nad věcí. Ve finále Češky.
A neprožívej tak Lucku Š..
Zkus si zase o Lucce podebatit s Frickem. I když ten čtyřhru neuznává :-)
[ Reagovat ]
08.09.2017 22:16Od: misa
Budu si prožívat s dovolením co chci. Naštvaly mě ty tvoje trapné poznámky od 21:15.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:27Od: FulnekUltras vzorné hlášení
tentokrát po gemu ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:15Od: Fandina
Barča se hádá, ale zřejmě jí to nabudilo, hraje líp.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:20Od: tommr
vždyt už jsou zase v háji ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:27Od: tmora
Kde to davaji na streamu? Vzdyt tam jsou vozickarky..
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:28Od: FulnekUltras
zive prenosy cézet
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:28Od: Fandina
Na EurosportPlayeru bohužel ne, ale dává to O2.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:30Od: Fandina
stream
http://live.robinwidget.org/streamvideo8/hradecka--siniakova-vs-safarova--strycova-grandstand-live-stream-4449977.html
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:31Od: Fandina
sorry, tady to není
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:29Od: sprchon
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=dmx1ZnpofGF6aG9hdnBn&c=en&i=eWlxYXJjcGd0Yg%E2%84%96f%E2%84%96f&hc_l
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:13Od: sprchon
Musíš dávat nižší nadhozy Barčo, aby to netrvalo dvě vteřiny, to je moc. :D
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:12Od: misa
Báro, nediskutuj pořád s tou p*zdou.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:14Od: tommr
nejhorší je, že už do toho zatahuje i Lucku ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:15Od: sprchon
Třeba jim to pomáhá. :)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:15Od: triatlet
Bára nadává Lucce?
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:17Od: Fandina
Ne, zapojila se do diskuse s umpire.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:22Od: misa
Trapné. Kdybys to sledoval, tak víš, že rozhodčí jí dala varování jen proto, že si dovolila upozornit, že není soustředěná.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:30Od: triatlet
Kdo by se soustředil na takový sranda zápas :-)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:35Od: misa
Tak ať jde do piče.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:40Od: FulnekUltras
už tam jsou obě ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:50Od: misa
Jinak, jestli jsi to ještě nepochopil, tak rozhodčí je placená mj. od toho, aby pečlivě sledovala každý míč a nedávala průchod svému egu.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:06Od: FulnekUltras Hráďa musí doufat,
že to ještě rozběhá. Jinak obrat na cestě...
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:37Od: FulnekUltras
anebo dřív Barču suspendují pro napadení rozhodčí
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:03Od: VLK----1GSL Boze Baruno
...hraj a nebuzeruj empajrovou, ze neni soustredena...
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:03Od: Ondřej.Jirásek
:D :D :D
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:05Od: sprchon
Barča nikdy nezklame. :D
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:09Od: VLK----1GSL
se jen divim, ze ji nevzala fiftyn...
Ma stesti...ze s ni ma ta pani trpelivost...:D)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:10Od: sprchon
Už dostala time violation. :D
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:11Od: sprchon
A hned na to dala eso. :D Ona se prostě musí pohádat, aby hrála dobře. :D :D
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:12Od: VLK----1GSL
Vsak se tam uz dohaduje zas...:D)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:06Od: tommr
Bára je ta poslední kdo by měl co kvokat o soustředěnosti. Její dnešní výkon je zatím ostudnej ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:09Od: Fandina
Kdyby to alespoň řekla česky :-)))
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:12Od: lvicek
A o co šlo? Nemám zvuk, ale koukám, že se ještě pořád dohadují.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:13Od: Fandina
Nejdřív chtělá Bára jestřába a umpire ji neviděla.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:17Od: VLK----1GSL
Empajrova ma proste dnes den pouzocvani no...jednak mela poznaku k HradecGirls za koucing... ale tam si to vyrikaly celkem rychle.
Potom prisla s Barou...no ze pry ji to jde pomalu na tom servu nebo co:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:17Od: VLK----1GSL
a je z toho telenovela...
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:20Od: FulnekUltras
u Konga by ani necekla - takový je život
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:25Od: VLK----1GSL
Co me je po Serene, ted tam hrajou CR holky...
...at si Seree dela co chce.
Nesmysl se tim nechat rozhodit.
Mely si to normalne vyrikat, jak to udelala Katerina s Luckou a je to vpohode...

A krom toho, kdyz Bara chce pockat az se nejaky divak usadi, tak to ma udelat jak Hradecka, zakomunikuje empjarove a je to vklidu...
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:27Od: Fandina
Ve finále USO tuším v roce 2011 proti Sam přišla o fiftýn.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:32Od: FulnekUltras
občas někdo odvahu našel, to neříkám - celkově je fakt, že Barča už je svými excesy známá, tak se do jisté míry jako Češka nemůže divit
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:37Od: Fandina
Proč do toho pleteš Čechy, Češky, trpíš komplexem?
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:44Od: FulnekUltras
to spíš ti, co o nás venku rozhodují
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:47Od: Fandina
A koukám, že velkým.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:22Od: lvicek
Díky za info.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:55Od: Fandina
Čermák už asi netrénuje Katku, v loži jsem viděla jen tatínka a Fencla.
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:04Od: misa
Chudák dostal zase vyhazov?
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:06Od: Fandina
To právě nevím, jak to je.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:52Od: misa
Bára zahájila set svým servisem, což značí, že LŠ je se sebevědomím na nule.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:54Od: VLK----1GSL
No, a mozna to rameno...?
To bych spis tipl...
...Lucie Hradecka stehno.

Toz mohly by se tam na kurtu domluvit a do finale by sla Bara s Katkou:))
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:56Od: sprchon
:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:56Od: tommr
Bára ovšem nepodává o moc líp ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:44Od: FulnekUltras Barča zatím asi nejslabší na dvorci
Ani pořádně nahlas si to teď po setu holky rozebrat nemůžou... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:44Od: bIbec
Báře nebo Katce bych ten GS přál. Ale stejnak mi něco říká, že tenhle zápas je spíš boj o tu finálovou mísu, nebo co ty holky dostanou.
O to věčí radost by samozřejmě byla, kdyby tu Hingisku porazily, ale moc tomu nevěřím.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:48Od: tommr
s tím co dneska oba český páry zatím předvádějí ani nemusí zítra nastupovat - Hingiska by z nich měla akorát srandu ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:50Od: VLK----1GSL
Dobre, ale ty holky se znaji...dost dobre. Tezko se jim hraje...
...bych to neporovnaval. Je to spec. zapas...

Krom toho Hradecke v tomto roce hraly s Hingiskou a Chan a byla to bitva, a kdo vi jak by to dopadlo, kdyby se nehral ten spec, tb, a normalne na tri sety...
takze to zase trosku prehanis:)))
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:43Od: tommr Lucka Šafářová/Bára Strýcová
hrajou opravdu příšerně - hůř už snad ani hrát nejde ... :(
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:42Od: Kvitule
Kde to sledujete?
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:43Od: d@ve
http://sportstream365.com/viewer?game=137669727
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:43Od: Kvitule
Nemam to jak pustit na mobilu..zaplacenej eurosport to nedává
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:46Od: FulnekUltras
co klasika?

http://live.robinwidget.org/streamvideo8/hradecka--siniakova-vs-safarova--strycova-grandstand-live-stream-4449977.html
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:55Od: Kvitule
Zbohuzel na mobilu mi nic nejde, přitom to vzdy fungovalo. Ale dekuji
[ Reagovat ]
08.09.2017 21:18Od: FulnekUltras
bez trojteček

http://www.zive...prenosy...cz/2017/09/08/hradecka-siniakova-strycova-safarova-us-open/
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:38Od: Dobry-den Barcie
To je teda bída :-(
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:28Od: VLK----1GSL HradecGirls vs. Sv.Tereza/div.Bara
Tak ted Lucka Hradecka vystrihla lepsi snuru nez Djokovic:)
...nastesti pro T.B. sel micek do pasky...
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:40Od: VLK----1GSL Re: pochopil jsem dobre...
ze ted empajrova warningovala Katerinu za nepovoleny koucing? Nebo co to tam bylo...slabe jsem slysel...
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:42Od: Fandina
já to nepostřehla, ale woytha na O2 říkal, že varována byla Hráďa
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:45Od: VLK----1GSL
Jo, ja jen slysel, ze tam rika ta empajrova Katerina a pak neco s koucingem, ale mohl jsem preslechnout zacatek...
...celkem neprijemne - tohle je mohlo rozhodit, ale i tak to HradecGirls zvladly.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:27Od: misa
Šafářová si není schopná vyhrát servis.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:28Od: VLK----1GSL
jo, HradeckeHolky jsou zatim slusne na returnu teda...
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:30Od: VLK----1GSL
no a hrajou dobre sehrane...
...tady asi doufat, ze Katerina bude blbnout a vic vyhazovat:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:32Od: misa
Vždyť Lucka dává dvě dvojchyby za gem, to se pak hraje těžko.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:35Od: VLK----1GSL
no prave, celkem ji ty servy dobre returnuji, takze asi obava, nevim...nebo chce neco zkouset...
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:36Od: VLK----1GSL
ted aspon dobre na si Lucy:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:36Od: VLK----1GSL
*siti
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:37Od: VLK----1GSL
V kazdem pripade doufam, ze Katerina pomuze...:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:38Od: misa
Jo, Šafince na letadlo :)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:41Od: VLK----1GSL
:D)
Hele a nepojede do Kanady autem?
Si udela takovy poznavaci vylet v ramci babiho leta...
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:44Od: misa
Ne, ještě by se zabila. Nevíš, že mezi její záliby patří rychlá jízda?
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:46Od: VLK----1GSL
Jo, to jsem nekde slysel...ale tam jsou celkem ty silnice siroke:D)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:47Od: VLK----1GSL
Spis si dat bacha na jidlo po ceste:)))
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:40Od: Fandina
Katka bude hrát pořád stejně, to spíš může Hráďa začít kazit od základní čáry.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:42Od: VLK----1GSL
No zatim ta Hrada dava slusne supy:)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:45Od: Fandina
Jj, to ona vždycky, ale kolikrát to nejde do kurtu. Nicméně tady na USO jsem viděla už dva zápasy a Hráďa hrála dost dobře.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:47Od: VLK----1GSL
Ted je ovsem osetrovana...., tak to je smutne...:///
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:51Od: FulnekUltras
tahavé stehno by ještě mělo vydržet i na finále
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:52Od: VLK----1GSL
to byla asi ta ukazkova snura...;/
tak snad bude Lucie Hradecka vporadku...to by byla strasna smula.
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:55Od: sprchon
Přesně, Hráďa v těch deblech na USO většinou nejlepší hráčka na kurtu. ;)
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:31Od: VLK----1GSL
No a Lucy se ted nedarilo ani na tom returnu ze servisu Lucky...
[ Reagovat ]
08.09.2017 20:01Od: vrabejka
http://sport.idnes.cz/nick-bollettieri-rozhovor-d0a-/tenis.aspx?c=A170907_212144_tenis_par
Souhlas.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist