Del Potro na Laver Cup do Prahy nepřiletí. V Týmu světa ho nahradil Tiafoe

  • Výběr světa na Laver Cupu přišel o jednu ze svých hvězd. Do Prahy nepřijede charizmatický Argentinec Juan Martín del Potro, kterého v sestavě Johna McEnroea nahradí americký mladík Frances Tiafoe. Odstoupení vítěze US Open z roku 2009 Del Potra oznámili včera večer organizátoři.
    20. 9., 07:22 | Aktuality |  133 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

"Nejsem po semifinále US Open natolik fit, abych mohl hrát, což se smutkem oznamuji. Potřebuji více času, aby se moje tělo dalo úplně dohromady. Bylo mi ctí, že jsem byl nominován, a věřím, že soutěž bude úspěšná," řekl Del Potro, který měl v Praze během Laver Cupu oslavit 29. narozeniny.

Devatenáctiletý Tiafoe, který je 72. tenistou žebříčku ATP a ve svém posledním zápase potrápil v prvním kole US Open v pěti setech Rogera Federera, v Týmu světa doplní krajany Sama Querreyho, Jacka Socka a Johna Isnera, Australana Nicka Kyrgiose a Kanaďana Denise Shapovalova.

Tým Evropy, který vede Björn Borg, je po odstoupení bývalé světové čtyřky a aktuálně 24. hráče světa Del Potra ještě větším favoritem. V jeho sestavě jsou Švýcar Roger Federer, který na nedávném US Open prohrál ve čtvrtfinále právě s Del Potrem, Španěl Rafael Nadal, Rakušan Dominic Thiem, Němec Alexander Zverev, Chorvat Marin Čilič a Tomáš Berdych.

První ročník Laver Cupu se bude konat od pátku 22. září do neděle 24. září.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (133)
21.09.2017 13:01Od: peklic čas losování utkání na pátek
Nevíte někdo v kolik by měli dneska losovat kdo zítra nastoupí?
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:13Od: anajka
Pozrela som si teraz video z otvorenia na Staromestskom námestí /zdroj ČTK/. Mám do placu niekoľko otázok:
- to tam bola taká vlažná atmosféra, alebo to len vo videu nebolo počuť? Ani potlesk, ani piskot, ani hukot, iba chvíľu v závere.
- myslíte, že ATP má svojich stylistov a krajčírov? Chlapci sú fešáci v tých oblekoch. Mohli by v nich aj hrať. :)
- prečo je Bouček taký preferovaný moderátor? Ja mu stále neviem prísť na chuť.
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:25Od: fialka
B. by mal dostať po frňáku, keď zradil našu Marianku :))
http://www.imagehosting.cz/images/oo40374imp.jpg
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:16Od: a.magerova
Dyk ho podváděla... :-/
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:37Od: fialka
azda naopak či...?
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:49Od: a.magerova
Je mi to sice jedno, ale tady (jakože v ČR) se psalo TOTO... jo a na Let´s Dance jsem se ráda koukala... brácha Mariana Vajdy byl suprový.... ;-)

http://www.blesk.cz/clanek/celebrity/57737/boucek-je-parohac-manzelka-spala-u-milionare.html
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:57Od: fialka
Keď ja týmto novinárskym "zaručene istým faktom a dôkazom" veľmi neverím. Mnohé sú prekrútené a vykonštruované. Čo sa udialo vedia iba oni dvaja.
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:37Od: Stan_Borowitz
Ad c) Já taky ne, ale nutno mu přiznat k dobru, že jiného moderátora s tak kvalitní angličtinou nemáme.
[ Reagovat ]
20.09.2017 19:15Od: VLK----1GSL Dotaz
Jsem se chtel zeptat jestli do Prahy uz dorazil Kvido Pella!
A nebo jestli bude preletavat z Petrohradu do Prahy mezi zapasama?
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:33Od: janek_da
Hele, Kvída z toho normálně vyloučili. Humus, zadání znělo jasně. Žadný Argentinec.
[ Reagovat ]
20.09.2017 18:58Od: anajka
A tak som sa tešila na jeho uhrančivé oči...:)
[ Reagovat ]
20.09.2017 18:11Od: Kozoroh Odhlášení DelPa
Co si budem povídat, světový výběr byl už před Juanovým odhlášením brán za outsidera a tímto krokem se šance McEnroova týmu na vítězství v LC rapidně snížily. Evropský tým má na své straně tolik kvality, že premiérový ročník LC nemůže prohrát. Maca a jeho koně o víkendu čeká Mission Impossible.
[ Reagovat ]
20.09.2017 18:11Od: Kozoroh Odhlášení DelPa
Co si budem povídat, světový výběr byl už před Juanovým odhlášením brán za outsidera a tímto krokem se šance McEnroova týmu na vítězství v LC rapidně snížily. Evropský tým má na své straně tolik kvality, že premiérový ročník LC nemůže prohrát. Maca a jeho koně o víkendu čeká Mission Impossible.
[ Reagovat ]
20.09.2017 19:24Od: Marduch
Vůbec bych to neviděl tak jasně. Je to týmová soutěž, a ty mají jistá specifika, naopak ten tým se kvůli absencím může o to víc hecnout a na druhou stranu v týmu soupeře u některých hráčů nemusí být po náročném letně-podzimním programu koncentrace taková jako na turnajích, z pochopitelných důvodů.
[ Reagovat ]
20.09.2017 16:50Od: Tornes
Jsem překvapen. Dle ELO má svět i bez del Potra takřka 16% šanci, že vyhraje. Při pohledu na jména bych čekal mnohem míň. Takže svět by měl vyhrát cca každý 6 Laver Cup s takovouto sestavou. Takže sice Evropa je velký favorit, ale rozhodně to není daná věc (třeba del Potro měl dost podobné šance (dle kurzů) s Federerem na UO).

PS: S del Potrem měl svět šanci skoro 25 %, takže jeho absence je dost znát... Dle ELO to byl nejlepší hráč světa.

PPS: Další zajímavost je, že kdyby místo Tiafoa vzal McEnroe deblovýho specialistu (Melo), tak by tím taky výrazně zvýšil šance svýho týmu. Pozdě...

Zdroj: http://www.tennisabstract.com/blog/2017/09/20/forecasting-the-laver-cup/
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:08Od: Fandina
Každý z hráčů musí hrát jednu dvouhru, maximálně dvě. Takže pro specialisty deblisty to moc není.
https://lavercup.com/cz/jak-to-funguje/
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:11Od: janek_da
to je asi zase ten zpropadený Tablet
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:18Od: Fandina
Nerozumis tomu!
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:19Od: janek_da
Čau Tablete, jak se máš?
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:25Od: a.magerova
A Tobě doma neříkali (důrazně), že se nemáš bavit s cizími Tablety?
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:51Od: janek_da
Tak jasně, ve městě, natož v parku, bych se s ním nebavil. Ale tady na foru je to celkem ok.
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:31Od: a.magerova
Vidíš... Tablet má zákaz bavit se s cizími lidmi... :-))))
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:26Od: Fandina
Neotravuj
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:47Od: janek_da
Jasně, měj se. A zas se někdy ozvi.
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:49Od: Fandina
Neotravuj
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:19Od: Tornes
Což nic nemění na tom, co jsem napsal. A kdyby ses podívala na můj zdroj, tak je to tam dokonce i vysvětlený.

Ale že seš to ty: Každý musí hrát alespoň jednu dvouhru, ale může až tři čtyřhry. A to ještě jinak bodované. Takže by se velmi snížila šance v jedné dvouhře (tj. jeden bod, kdyby ji odehráli v pátek), a zároveň velmi zvýšila šance ve třech čtyřhrách (tj. 6 bodů). A co si budeme povídat, ono je to skoro jedno, jestli nastoupí ve dvouhře Melo nebo Tiafoe. Šance klesne z 20 % na třeba 5 %. Ale šance v těch čtyřhrách by mohla stoupnout podstatně víc. A to ani nemluvím o případné rozhodující čtyřhře.
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:21Od: janek_da
Ty stránky jsou super. To dělá maník myslím v rámci práce na univerzitě.

A jak dobrovolníci rozebírají zápasy na GS je super. Rozlišují třeba i bh a bh slajs
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:38Od: Tornes
Jo, tennisabstract je zcela geniální stránka. Dá se tam zjistit spousta zajímavých věcí. Nevím teda, jestli to Jeff Sackmann dělá v rámci práce na universitě (já si vždycky myslel, že to dělá jako svůj osobní projekt), ale ať už to dělá jakkoli, skvělá práce. Nejlepší stránka na tenisový statistiky, co znám.

btw, nedávno třeba počítal, jak důležité je podání ve hře jednotlivých hráčů. Karlovič třeba víc než půlků všech bodů (včetně returnu), co vyhraje, vyhraje díky podání.
Zdroj: http://www.tennisabstract.com/blog/2017/09/06/measuring-the-impact-of-the-serve-in-mens-tennis/
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:46Od: janek_da
Mi se líbil rozbor důležitosti servírování jako první v setu.

http://www.tennisabstract.com/blog/2013/10/24/is-there-an-advantage-to-serving-first/
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:32Od: Fandina
To máš sice pravdu, ale na druhou stranu, Evropa má v týmu dva zlaté medailisty z OH v deblu, takže tam výhodu deblistu až tak velkou nevidím.
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:45Od: Tornes
Ovšem když řešíme svět, tak nás nezajímá, koho má v týmu Evropa, víme? A Svět má sice solidní deblisty, ale až na Socka nikoho dalšího až tak skvělého. Takže skvělý deblista by pomoci rozhodně mohl.
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:48Od: Fandina
Kdyz řešíme Svět, tak musíme brát v úvahu i možnosti soupeře. Víme?
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:52Od: Tornes
V podstatě nemusíme. Když zlepšíme sestavu světa, tak se vždycky zvýší šance na vítězství. A sestava Evropy určuje pouze to, jestli se z 16 % zvýší na 25 % nebo jestli se z 50 % zvýší na 75 %.

To je matematika, víš? Tu neobkecáš. Prostě je jaká je a nic s ní neuděláš.
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:56Od: Fandina
Nejde o matematiku, ta s tim nemá nic společného. Jde o odhad možnosti. A to matematika není.
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:59Od: Tornes
Hele já ti to tu nebudu vysvětlovat. Přečti si článek, na který jsem odkazoval v prvním komentáři.
[ Reagovat ]
20.09.2017 18:12Od: Fandina
Já neumím číst.
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:21Od: VLK----1GSL Kvido Pella si pekne poradil
s Lajovicem v prvnim kole:)
A ted ho bude cekat dalsi serbinator Troicki, toho by mohl sejmout taky...nebot QF s princeznou by me celkem zajimalo:) Je tam co vracet...

Skoda ze ta Argentina nehrala o sestup se Srbskem, by je dali v klidu:)))
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:10Od: marika staromák
je někde celý záznam? Díky

https://sport.idnes.cz/tenis-on-line-laver-cup-staromestske-namesti-fnn-/tenis.aspx?c=A170920_115708_tenis_elv
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:25Od: a.magerova
Moc pěkné fotky... :-)))
[ Reagovat ]
20.09.2017 17:49Od: marika Re: staromák
tady ještě nějaké video

https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/praha-na-posledni-chvili-zrusila-podporu-laver-cupu-poslat-mela-temer-10-milionu-37321?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp
[ Reagovat ]
20.09.2017 13:48Od: Forehand
Kedy ma priletet ten Nadal?...

Zaujimave, ze dva dni pred zapasom este nie je v meste, ked je to taka vazna v akcii. Do NY tusim prisiel s viac nez tyzdnovým predstihom...

Kazdopádne Delpa je skoda, ale čierny kurt sa mi páči. Budu pekne zostrihy..
[ Reagovat ]
20.09.2017 13:59Od: sprchon
Vždyt tam jsou už všichni.
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:09Od: Forehand
Áno?...Vcera som ho videl v nejakom v spanielskom televiznom studiu s Lopézom..

https://www.youtube.com/watch?v=yTzlewkMuhQ&feature=share

Tak je chlapik celkom busy, alebo ten prenost nebol live.
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:12Od: sprchon
https://twitter.com/LaverCup/status/910468856971501570
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:37Od: a.magerova
Neznalý holých faktů, ale rytí neustálé... :-/
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:38Od: Forehand
O LC sa nezaujímam.....Preto sa pytam, ze kedy príde..Len ty si dokonala žena :)
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:53Od: janek_da
"Zaujimave, ze dva dni pred zapasom este nie je v meste, ked je to taka vazna v akcii."

V slovenštině tečka znamená otazník v češtině?

Buď už sakra trochu chlap a přestaň pořád hledat zdůvodnění pro svá nesmyslná tvrzení. Tady na TP mi to tak nevadí, ale osobně bych s takovým "chytrákem" nevydržel.
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:55Od: sprchon
Tak tak. Ale jako vadí mi to i tady, je jak děcko. Je čas rozšířit řady ignore. :)
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:06Od: Forehand
Budem musiet s tým žiť...Popravde, ja ťa neviem ani zaradiť :)
[ Reagovat ]
20.09.2017 19:47Od: sprchon
To mi vyhovuje. ;)
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:57Od: janek_da
Tak proč se proboha ptáš, když se nezajímáš?
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:05Od: Forehand
Ty sa nikdy nepytas na veci, ktoré nepatria do uzkeho obzoru tvojho zaujmu??..Zvlastne

To tvoje copy paste..To si robis srandu, ze si tam dal len to čo sa ti hodí...

Ja som chlap, ty si jak ženská...Toto večné slovičkarenie...
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:08Od: janek_da
nemá cenu
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:21Od: a.magerova
Svatá slova !!!

Díky Ti Osude, že v reálu takové "chlapy" nemám...
[ Reagovat ]
20.09.2017 16:05Od: Franky
to uz musi byt jaky typek ked dokaze vytocit aj Magerku :D
[ Reagovat ]
20.09.2017 18:39Od: Forehand
No a teraz si este dajte pusinku holúbkovia..

TP má svoj prvý románik, gratulujem :)
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:27Od: a.magerova
Teda.... takové chování jsem naposled zažila na prvním stupni ZŠ jako žačka nikoli učitelka (tou nejsem)... opravdu dětinské... ještě jsi zapomněl napsat VLPPPP... :-P
[ Reagovat ]
21.09.2017 06:16Od: Stan_Borowitz Re: Forehand
Nežárli. Já po ní taky už roky tajně toužím, ale spíš trpělivě čekám, až nastane můj čas.

Ta tvoje metoda nefungovala ani na té základce.
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:05Od: triatlet
Neumíš gůglit? :-)
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:41Od: Forehand
Apropos...Nepriletel nahodou dnes?..

Lebo v tom pripade plati, ze dva dni pred zápasom...Ci ako to chces zas odopriet?..Magerka, magerka
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:53Od: janek_da
viz výše
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:06Od: Forehand
Takze kedy priletel???...:)
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:07Od: janek_da
se o LC nezajímáš
[ Reagovat ]
20.09.2017 18:40Od: Forehand
Nezaujímam. Zaujímam sa o Nadala. Tomu snáď rozumieš, že sa to nevylučuje..
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:29Od: a.magerova
V době, kdys to psal (čili 13:48) už byl v Praze, takže zase BLBĚ !!!

Fakt už nevím, jak ti TO vysvětlit... to i s malým dítětem se člověk domluví lépe.... :-/
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:35Od: Pe3k
V ignoru je mu dobře...
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:56Od: a.magerova
Z našeho pohledu jo, ale z jeho pohledu určitě ne e... nebude se mít s kým hádat a to mu bude chybět... minule Sheldon v Třesku řekl: "To je jak hrát tenis se záclonou."

:-))
[ Reagovat ]
20.09.2017 16:12Od: Pe3k
Třeba si najde jiný koníček jež trolling na tp.
[ Reagovat ]
20.09.2017 16:17Od: a.magerova
TP věnoval už 9 let... to nepustí, jen přitvrdí... :-/
[ Reagovat ]
20.09.2017 16:32Od: Pe3k
Nemyslím.
[ Reagovat ]
20.09.2017 18:49Od: Forehand
To nie sú hádky Magerka. S tebou to sú motačky...Silou mocou sa ma snazis chytit na detaile, riesis dni, minuty, hodiny, ked sa chces takto prezentovat budis. Mal som podozrenie, ze Rafa pride na poslednu chvilu a ty sa bijes do pŕs, ze ved uz je hodinu v Prahe. Prepác, to je také kratkozraké.

S tým Baníkom, kecy v kleci. Za par dni tu zas bude na mňa štekat a z celého ignoru výjde ako hlupák. Na jeho stastie, v tychto situaciach je celkom ostrielaný a vie v nich behat.
[ Reagovat ]
20.09.2017 18:45Od: Forehand
Takze vlastne plati, vsetko co som napisal. Prisiel dva dni pred zápasom, rovnako dva dni pred zápasom este nebol v dejisku. Logické.

Ty hnidopichka hned potrebujes slovickarit a riesit dobre, ze nie hodiny a minúty, ale logická podstata celku ti ako obvykle uniká. Pointa je, ze tomu asi nedáva velky vyznam, ked prisiel na poslednu chvilu..Skus sa trochu odosobnit aj somsvojim podržtašku Jankelou a nestriehnut a neslovičkarit jak malí. Pomože to.
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:32Od: janek_da
twl, máš dost
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:50Od: Tornes
Aha, takže "být dva dny před turnajem na místě" (realita) je totéž, co "nebýt dva dny před turnajem na místě" (tvoje prohlášení). Forehand ve své plné logické parádě.

A dobře dokážeš odhadnout, zda mu na tom záleží nebo ne. Máš dobrý měřítka. Od jiných by mě to nepřekvapilo, ale od tebe celkem jo. Fakt bych nepředpokládal, že budeš prohlašovat, že Rafovi nezáleží na Roland Garros (nebo alespoň nezáleželo třeba v letech 2010 a 2016, kdy dorazil taktéž dva dny před začátkem turnaje). Ale jak myslíš no. Rafovi nezáleží na Laver cupu, Rafovi nezáleží na Roland Garros, mám se zkusit mrknout ještě kdy dorážel v jednotlivých letech na AO nebo Wimbl?
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:56Od: Tornes
Ani nemluvě o tom, že šance že Rafa bude hrát hned první den je docela malá, nebo třeba o tom, že je "mírný" rozdíl mezi cestováním ze Španělska do Prahy nebo ze Španělska do Ameriky.
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:22Od: a.magerova
Včera v poledne říkali, že má Rafa dorazit soukromým tryskáčem ve 23:00 jakože včera... předpokládám, že to tak i bylo, takže už tu byl i včera... ;-)
[ Reagovat ]
21.09.2017 00:23Od: Forehand
Naozaj neviem kedy Rafa do Prahy prisiel. Ale ak tu v stredu ráno este nebol, znamená to, ze tu 2 dni pred turnajom este nebol. Ak prisiel v stredu; zaroven prisiel 2 dni pred turnajom. Ak sa tu naozaj bavíme o hodinách, tak uz magorovieš, možno to je tým prostredím.

Rovnako naozaj neviem, kedy prisiel na Rafa na Rg 2010. Ale mozno by stálo za zamyslenie, ci nahodou nemiesas jablká a hrusky. Kedze Rafa bol pred RG v plnej antukovej príprave a mozno si len doprial odpočinok pred vstupom na kurt, na ktorom odohral uz desiatky zápasov za tych x1-rokov.

Totožná situácia, mas pravdu :)
[ Reagovat ]
21.09.2017 00:33Od: Tornes
V roce 2010 i 2016 (jediné, které jsem u RG zjistil) přijel Rafa do Paříže dva dny před turnajem. Stejně jako teď. Takže ano, totožná situace. Tehdy hrál předtím na antuce, teď na hardu.

A toho, že toho hodně nevíš a na základě své nevědomosti plácáš hlouposti jsme si už všimli, nemusíš nám to znovu připomínat :p
[ Reagovat ]
21.09.2017 00:43Od: Forehand
Ak to berieš takto prvoplánovo, tak je to naozaj totožná situácia..Tú dlhú antukovú drezúru, ktorú pred RG zažíva, s tou si nerob hlavu. A centr kurt v Paríži je pre neho rovnaká neznáma ako O2 aréna, ktoru mozno dosial nevidel ani na obrázku..:)

#TennisAnalfabetLol
[ Reagovat ]
21.09.2017 00:51Od: Tornes
Zatímco NY neznal, kurty tam viděl poprvé v životě a na hardu nehrál za poslední rok ani zápas. Proto tam jet musel, na RG nikoli (a dle všeho co jsem zjistil tam nejezdil dopředu nikdy, a to ani než začal vyhrávat). A proto z toho vyplývá, že Laver Cup nebere vážně. Dává smysl.

Jestli on možná ten rozdíl nebude spíš v takových maličkostech jako vzdálenost či časový posun... Hm...
[ Reagovat ]
21.09.2017 00:57Od: Forehand
Asi nie, kedze Rafa sa z NY vrátil do Spanielska uz dávno. Ci myslis časový posun medzi Mallorcou a Prahou...Ci ako s tym vlastne suvisi NY, kam si to vlastne zaletel?...Do NY ide zo Cinnci logicky. Po Ríme cestuje este na večeru domov na Mallorcu s rodinkou a oddychnut si po 2
tyzdnoch driny aspon na 3 dni, kedze za dalsie 3 dni startuje RG. Ozaj nechápes rozdiel?.:

Prichod tesne pred podujatím je cisto typicky jav pre exhibicie. Opat dalsi hnidopich, pekny pokus, márna snaha :)
[ Reagovat ]
21.09.2017 01:03Od: Tornes
UO jsi sem napasoval ty, když jsi tvrdil, že Laver Cup nebere vážně, protože tam jel jen 2 (ve skutečnosti tři, ale neva) dny dopředu, zatímco na UO již o týden dříve.

A teď jsi krásně odpověděl, dokonce ještě lépe než já předtím - když jel na UO z Cincy (což, přiznávám, mi nedošlo), tak jasně že tam dojel dřív. To je mu celkem jedno, jestli bude o týden dýl v Cincy (a co vlastně tam?) nebo pojede rovnou do NY. A domů na týden právě kvůli časovým posunům atd. se to nevyplatí.

Naopak ve chvíli, kdy může být doma ve Španělsku (třeba před RG nebo teď před LC), tak jako klasicky přijíždí až několik dní před turnajem. Takže ano, Rafa dodržuje své postupy jako vždy, jen tentokrát, protože Forehand nemá daný turnaj rád, Rafův klasický postup znamená něco jiného, než obvykle...
[ Reagovat ]
21.09.2017 01:19Od: Forehand
Kde som hovoril o USO pred tebou?...Usmerni ma :)

Aký klasický postup?...Ist domov aspon na 3 dni po dlhodovej antukovej drezúre, 3 vyhrané turnaje v troch statoch za par dni, pred vstupom na kurt v Parížic ktorý doverne pozná je to isté ako byt doma vyše týždňa a zrazu prepnúť na halovú sezónu, kde neodohral ani zápas, tréning a na kurte, ktory v zivote nevidel a este k tomu premiera turnaja....Akoze, seriously?...Totozna situácia?

Asi sa nezhodneme noo :)
[ Reagovat ]
21.09.2017 01:23Od: Tornes
Ano, zcela obvyklá situace. Viz níže. Když je Rafa doma (tj. většinově právě při dlouhých pauzách), tak na turnaje jezdí těsně předem a tři dny dopředu je v takové chvíli spíš víc než míň. Je schopen na turnaj dorazit klidně i den předem. A to i když (nebo možná právě proto) že má před ním pauzu.
[ Reagovat ]
21.09.2017 01:40Od: Forehand
Jj, aj keď ide z povrchu na povrch, na nový kurt, atd atd. Ty aj citas co ti pisem?..
[ Reagovat ]
21.09.2017 02:20Od: Tornes
Změna povrchu - třeba jako před MC? Tak tam dorazil od roku 2013, odkud mám data, postupně: 2 dny dopředu, 2 dny dopředu, 1 den dopředu, 2 dopředu, 2 dopředu. Ty jo, to musí být teprve exhibice. Nebo třeba změna z antuky na trávu (dle většiny nejtěžší přechod, určitě těžší než přechod hard/indoor hard) - 2012 dorazil do Halle 1 den PO začátku turnaje, den před svým zápasem, 2014 v den začátku turnaje, 2015 den před začátkem turnaje... Jo, když Rafa dorazí 3 dny dopředu, tak to musí být exhibice, Rafa to takhle přece nikdy nedělá... Až na to že to dělá vždycky. V Evropě takřka nikdy nepřijíždí dřív jak 3 dny dopředu.

Nový povrch, to už je opravdu velké hledání, obzvlášť když každý povrch je ve skutečnosti "nový", jelikož se vždy pokládá znovu a pokaždé trošku jinak. Nemluvě o tom, že je klidně dost dobře možný, že už ho mohl zkoušet jindy.
[ Reagovat ]
21.09.2017 02:29Od: Forehand
No jo, Rafa a antuka. Ten vztah je rovnako vlažný ako Rafa a hala, pravda. To neokecám. Na tú sa musí Nadal specialne natrénovat.

Halle 2012?..Myslis ten turnaj, ktorý začínal deň po finále RG, ktoré Rafa vyhral?..Tak to áno, tam Rafa fakt dorazil na poslednu chvílu. Aspon si prosím ta pozeraj tie dátumy, nech nerobis takéto lapsusy. Ale roztomilé, to bez debaty.

Predpokladám, ze Rafa postol kopu fotiek z treningov pred LC, tak ako to robí, ked trenuje doma pred turnajom...Ziadna exhibicia..
[ Reagovat ]
21.09.2017 02:37Od: Tornes
Nahodil jsem tady spoustu důkazů, že je toto pro Rafu naprosto normální postup. Ty jen pořád dokola opakuješ že to se nepočítá, protože to je antuka, to je zas hard, to je tráva, tady se Rafa den předtím špatně vyspal a tady mu přeběhla přes cestu kočka, tak nemohl přijet dřív.

Poslední odstavec nechápu?
[ Reagovat ]
21.09.2017 06:08Od: Stan_Borowitz
Nevím ani proč, ale vybavil se mi při čtení vaší debaty slavný spor z TP o principu satelitního vysílání a "konvektorech".

V určitou chvíli je třeba se prostě smířit s tím, že fakta a argumenty někdy a s někým prostě nestačí, že ti druhá strana prostě bude pořád tvrdit, že její víra je víc než tvůj rozum...
[ Reagovat ]
21.09.2017 07:41Od: janek_da
jj, dobré vlákno. A takhle se ztrapňovat. Díky Tornesi zajímavé údaje o Rafovi. A přitom stačilo od Fh po sprchonově poznámce "aha, dík". No, to je ta entropie.
[ Reagovat ]
21.09.2017 10:27Od: Forehand
Polovica tvojich dokazov bol úplny bullshit, ako turnaje v Halle. Rovnako dalsie turnaje, ktore zacinali v pondelok po predchadzajucom turnaji. Vobec si neoverujes, kedy turnaje zacinali, len to tu placneš, aby reč nestála..:Fakt je toto tvoja karta, žolík?...

Monte Carlo..Opat stara pesnička, turnaj ktorý vyhral 10-krát, kurt pozná aj poslepiačky. Navyše na turnaj chodí z plnej tréningovej príprave, čo možno lahko odsledovat z roznych sociánych Rafovych profilov. Kde teraz Rafa trénoval, hral už niekedy v Prahe, pozná ten kurt?..Ty si ten čo ignoruješ fakty a berieš ich len velmi povrchne. Prichod dva dni pred novým turnajom, na nový kurt, bez treningu je typicko exhibičný..S tym nic neurobis. To, ze najdes 2-3 vynimky z mnoha, v podstate len potvrdzuje pravidlo.
[ Reagovat ]
21.09.2017 01:24Od: Tornes
A první post tohoto vlákna. Ty už snad ani nevíš, o čem se bavíme? :/
[ Reagovat ]
21.09.2017 01:20Od: Tornes
A jenom abych tě neochudil o pár dalších exhibicí, které se Rafa zúčastnil. A občas to bral ještě mnohem exhibičněji než teďka LC (zde dorazil 3 dny před začátkem). (Schválně vybírám jen ty, před kterými měl volno.)

Monte Carlo 2015 - 1 den.
Miami 2015 - 3 dny.
Madrid 2014 - 3 dny.
Indian Wells 2014 - 1 den.
Monte Carlo 2014 - 2 dny.

Mohl bych hledat dál, ale zas tak mě to nebaví... No prostě Rafa hraje samý exhibice no.
[ Reagovat ]
21.09.2017 01:30Od: Tornes
Teď mě jen napadlo porovnat to s DC, což je asi nejpodobnější soutěž - tak třeba 2013 dorazil dva dny dopředu... Prostě tohle nevyhraješ, fakta jsou jako obvykle proti tobě. Leda bys chtěl všechny zmíněné turnaje prohlásit za exhibice.
[ Reagovat ]
21.09.2017 01:38Od: Forehand
Wow, čize z 200-300 turnajov, ktorých sa Rafa zucastnil si nasiel 5-6, kde prisiel z nejakeho dovodu, o ktorom ani jeden z nas nema tušenie neskor. Bravo. Tým je asi povedané vsetko.

Tie priklady Miami a celkovo turnajov, ktoré idu za sebou v dvojtyzdenných cykloch. Tie sú úplne najpresvedčivejšie :))
[ Reagovat ]
21.09.2017 02:03Od: Tornes
Ne, z asi 8 turnajů, na které jsem se podíval, jsem našel 5 takových. Nemám čas procházet jich 200. Jinak Miami je chyba, špatně jsem se koukl a myslel jsem že byl ten rok prohozený s IW. Ale můžu tam hodit IW se 3 dny místo něj.
[ Reagovat ]
21.09.2017 00:49Od: Forehand
No a to, ze medzi poslednym antukovym masters a RG je len 6 dní, tak to už vobec nerieš. :)
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:06Od: triatlet
+ 1111
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:39Od: Stan_Borowitz
K čemu se to vztahuje?
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:40Od: janek_da
Prostě Izzy
[ Reagovat ]
20.09.2017 20:47Od: Stan_Borowitz
A jo.
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:29Od: a.magerova Re: ;-)
[ Reagovat ]
20.09.2017 21:56Od: triatlet Re: a.magerova
Užij si to.
V tv se rád podívám na zajímavý zápasy.
[ Reagovat ]
20.09.2017 12:45Od: Rafan.Nandal Laver cup - tréninková hala?
Ahoj, nevíte někdo, jestli ta tréninková hala, kde maj bejt vidět při tréninku, jestli je přístupná i bez lístků ?
Díky !!!
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:04Od: Pe3k
Prej jo. A změň si nick :p
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:11Od: Rafan.Nandal
- tak prej nebo určitě ?
- změnit nick ? A proč ? je to ftipný...
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:13Od: Pe3k
Vtipný, čím jako?
Není to vtipné, ani originální, navíc takové přezdívky si zde dávají ti největší ... Jinak nic proti tobě.
[ Reagovat ]
20.09.2017 14:46Od: Rafan.Nandal
je to slovní hříčka, neblázni...
Nadala mám rád...

je to přístupný nebo ne ???
[ Reagovat ]
20.09.2017 15:33Od: Pe3k
Asi hej, já toho Nadala až tak rád nemám.
[ Reagovat ]
20.09.2017 16:08Od: Franky Re: ani ja
vitaj medzi FFF bazante :D
[ Reagovat ]
20.09.2017 11:02Od: RFtheGOAT
Achjo, na něj jsem se tak těšila :(
[ Reagovat ]
20.09.2017 11:05Od: Ground_stroke
ja tiež :-( a najmä keby hral proti RF
[ Reagovat ]
20.09.2017 11:37Od: turista
Škoda, když hraje Del Potro je to vždycky tenisový zážitek.
[ Reagovat ]
20.09.2017 11:58Od: babolat.cz
dle toho co mu soupeř dovolí, s Rafou nic moc...
[ Reagovat ]
20.09.2017 12:10Od: Franky
to iste si asi hovori aj Brown ked vidi v pavuku Nadala :D
[ Reagovat ]
20.09.2017 12:12Od: VLK----1GSL
jo to je pravda...zapsy Juan x Rafa, to je vzdycky nuda...
si pamatuji na to US2009, jedno z mala SF pri kterem jsem usnul. A to letosni, to bylo take tezke dokoncit, sotva jsem drzel.
Nebo v Sangaji 13...tam mi bylo az tech divaku lito, to bylo na vraceni listku.

Nastesti sehrali ten pekny dramaticky zapas na OH v Riu...jinak to jejich H2H by byla fakt jedna velka nuda a katastrofa teniosu na cele s tim trapnym vystoupeni ve Wimbledonu, dve travarske jelita pinkajici na hline...

Takze nastesti Juan dostal rozum, a tak jsme se vyhnuli trapnemu zapasu. Ten Frantisek mi prijde jako rozumne reseni...:)
[ Reagovat ]
20.09.2017 22:51Od: RFtheGOAT
souhlasim s tebou i s předchozím příspěvkem, Delpo bylo znát, že fakt chybí, i lidem co jsem tak slyšela, je to velka rána pro tým, ach to jeho zdraví, taková škoda :( chtěla jsem ho vidět na stage i hrát :(
[ Reagovat ]
20.09.2017 10:45Od: marekv
No, to se bude muset pořadatel pořádně snažit, aby se v neděli ještě něco dělo.
Jinak s tim nasazovánim. Když si fandov? třeba Rafy koupí lístek za x tisíc na čtvrtek, tak nemaj ani jistotu, že ho uviděj, může nastoupit třeba až v pátek. A dopředu to nevědí, bo se nasazuje až v den utkání. Je to tak ?
[ Reagovat ]
20.09.2017 11:03Od: marekv
Aha, tak oprava: koupí lístek na pátek a nastoupí v sobotu.
[ Reagovat ]
20.09.2017 10:15Od: peRFect lístky
Čaute, nabízím dva lístky vedle sebe na sobotu popř. neděli. Sektor 409, řada 11. Za původní cenu (sobota 2760,- /den/sedadlo, neděle 1380,- /den/sedadlo).
pa
[ Reagovat ]
20.09.2017 10:01Od: janek_da
V Praze by mohlou proběhnout setkání Týfů.
[ Reagovat ]
20.09.2017 09:35Od: Mayo
Radšej si oddýchne, dobre zrobil.
[ Reagovat ]
20.09.2017 08:26Od: Stan_Borowitz Škoda
No tak tím celá akce ztratila tak 50 % atraktivity, přišla v podstatě jediné divácké lákadlo na straně výběru světa.
[ Reagovat ]
20.09.2017 08:57Od: Frantz Re: škoda
mohl zase vyprášit elegouna...
[ Reagovat ]
20.09.2017 09:13Od: Stan_Borowitz
Myslíš švýcarské prase jako na USO, nebo španělského řiťohraba jako na OH? Či snad oba?
[ Reagovat ]
20.09.2017 09:25Od: bIbec
tak asi budou i takový fans, kteří neocení ten současný tým "zbytku světa".. každý to může vidět jinak.. a ztráta to určije je. Ale mě osobně teda ten tým přijde stále dost zajímavý. Vlastně ne o moc méně zajímavý než před tím.
Delpo je narozdíl od Tiafoea, řekl bych, "fenomén", ale dovedu si představit, že to bude jednou i ten Tiafoe. Takže za mě pořád OK. A celkem dost se na to těším a sem zvědavý, i když jenom u té televize.
[ Reagovat ]
20.09.2017 09:43Od: bIbec
co se mi na tom týmu zbytku světa líbí víc jak na tom Evropském, tak to sou ti mladí hráči. Jasně, Thiem mě baví, ale třeba každý z trojice Kyrgios, Šapovalov, Tiafoe mi přijde tenisově atraktivnější než ten Zverev.. což neznamená, že ten Zverev má menší kvalitu, to bych si tvrdit neodvážil a ani si to nemyslím. Ale tihle kluci mě prostě baví víc.
[ Reagovat ]
20.09.2017 10:27Od: Stan_Borowitz
Souhlas, v evropském týmu citelně chybí J1rka.
[ Reagovat ]
20.09.2017 10:29Od: Mayo
Máš pravdu blbče, Tiafoe je veľký tenista
[ Reagovat ]
20.09.2017 10:37Od: Stan_Borowitz Re: TFO
Jj, třeba kdyby ho na USO nenalosovali v prvním kole Rogerovi, ale Rafovi, mohl mít JMDP svůj druhý GS titul a všechny ty nesmyslné debaty o H2H a vymýšlení různých absurdních koeficientů, které z 16 udělají 19 (nebo víc) a z 19 udělají 16 (nebo míň), by vůbec nenastaly...
[ Reagovat ]
20.09.2017 08:23Od: Michallini
Proč nehraje za výběr Nishi, Anderson, Cuevas nebo třeba Schwartzman :( ??
Takhle je to úplně jasna záležitost...
Jediný Sam má kvalitu něco uhrát..
[ Reagovat ]
20.09.2017 08:24Od: Michallini
A možná ještě Kyrgi , když mu to sedne
[ Reagovat ]
20.09.2017 09:17Od: PetaM
Nishi nehraje, protože ukončil sezónu :D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist