Djokovič po nejjednoznačnější výhře nad Nadalem ovládl turnaj v Dauhá

  • ATP DAUHÁ - Novak Djokovič ve finále turnaje v Dauhá zaznamenal nejjednoznačnější výhru ve 47. vzájemném střetnutí s Rafaelem Nadalem. Srbský suverén nedal svému španělskému sokovi sebemenší šanci, vyhrál devátý z posledních deseti vzájemných duelů a v celkové bilanci se poprvé dostal do vedení. Do sbírky přidal jubilejní 60. titul.
    9. 1. 2016, aktualizováno | Aktuality |  254 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Novak Djokovič má za sebou životní sezonu a nezdá se, že by měl v nejbližší době pozici na vrcholu mužského tenisu vyklízet. Do roku 2016 vstoupil suverénním triumfem v Dauhá, ale především úžasným výkonem ve finálovém duelu. V něm dnes doslova potupil svého velkého rivala Rafaela Nadala.

Statistiky zápasu
Djokovič - Nadal
4 esa 3
1 dvojchyby 1
75 % 1. podání 'in' 63 %
79 % úsp. 1. podání 48 %
73 % úsp. 2. podání 44 %
30 winnery 9
13 nevyn. chyby 13
10/12 hra na síti 6/11
4/7 brejkboly 0/1
čas: 1:13

Zatímco v předchozích kolech Djokovič splnil povinnost proti outsiderům i Berdychovi a zápasy měl pod kontrolou i bez zařazení na vyšší rychlostní stupeň, ve finále se rozhodl nenechat nic náhodě a od prvního do posledního míčku hrál svůj nejlepší tenis. Osmadvacetiletý Srb na o rok staršího Španěla tlačil ve výměnách agresivní hrou, přitom byl skoro bezchybný a ze zápasu udělal 'one man show'.

Djokovič zvítězil za pouhých 73 minut zcela jednoznačně 6-1 6-2 a bylo to poprvé v jejich celkově 47. vzájemném duelu, co jeden z tenistů uhrál méně jak čtyři gamy. Rodák z Bělehradu s tenistou z Mallorky neprohrál už jedenáct setů v řadě, porazil ho podeváté z posledních deseti duelů a v historické bilanci se poprvé v kariéře dostal do vedení (24-23).



"Od chvíle, co znám tenhle sport, jsem nikdy neviděl hrát někoho na takové úrovni," vysekl Nadal poklonu svému přemožiteli.

"Dnes jsem hrál opravdu perfektní tenis. Na kurtu jsem se cítil skvěle a způsob, jakým jsem hrál, mi dodává další sebevědomí. Vyhrát tenhle turnaj je úžasný pocit," řekl Djokovič, který nastřílel 30 winnerů a udělal jen 13 nevynucených chyb.

Djokovič dobyl turnaj v Dauhá poprvé při své druhém startu. V celkově 86. finále vybojoval svůj jubilejní 60. titul a v historickýh tabulkách se dotáhl na devátého Andrého Agassiho.

Za posledních 52 týdnů Djokovič odehrál 16 turnajů, na všech byl ve finále a jen ze čtyř si neodvezl trofej pro vítěze. Za posledních 12 měsíců má bilanci 85-5, z toho 35-5 proti hráčům Top 10. Od začátku sezony 2011 získal na tvrdém povrchu 32 titulů a prohrál na něm jen 26 utkání.

Vítězi 67 turnajů ATP Nadalovi dnes zhořklo jeho 99. singlové finále, během kterého musel skousnout i posměšné výkřiky z publika. Na některé i dokonce reagoval.


"Dnes jsem našel nového trenéra. Myslím, že se mnou dnes večer poletí do Austrálie. Jsem si jistý, že s ním příště proti Novakovi vyhraju," usmál se Nadal po utkání směrem k divákovi, který na něj v průběhu finále pokřikoval.

• ATP 250 DAUHÁ •
Katar, tv. povrch, 1.283.855 dolarů
sobotní výsledky (09. 01. 2016)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Nadal (2-Šp.) 6-1 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (254)
10.01.2016 10:58Od: RFtheGOAT
Ajej, teď přijdu a set je v čudu, Milošek si asi chce vzít ten titul za loňský rok, co tam Roger vyváděl?
[ Reagovat ]
10.01.2016 11:00Od: sprchon
Třeba DF při shodě a pak jednoduchá chyba... Tak snad to urve ve třech. ;)
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:55Od: kada.tom
Milos zatím velmi pěkně! Set se počítá, snad nebude mít výpadek na servisu a pak by mohl mít i šanci, že si letos odveze titul on :-)
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:54Od: miledus
1 set je v háji
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:51Od: Roger_Federer Roger
Zkusene odevzdal set..zatim mu to moc nejde.
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:51Od: sprchon
Rozhodil ho rozhodčí... :( Ale samozřejmě si za to může sám.
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:54Od: Roger_Federer
Za ty lacine chyby v tom gemu rozhodci nemohl.:)
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:45Od: panzer.dragon
viděli ste co to měl raonič v puse? on nosí chránič na zuby?
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:42Od: Roger_Federer Raonic
Zatim prekvapive bez chyb.
Zapasy z Milosem sjoro vzdy na 3sety, dokonce vetsinou Roger prohral prvni set a pak otocil.
Jedina prohra je Pariz masters 2014 7:5 7:6
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:36Od: mahycek
Od chvíle co znám tento sport, jsem ještě nikoho neviděl hrát na tqkové úrovni. To včera zaznělo od Nadala. No to je tedy odpověď. Asi v té chvíli byl zlomenej, jinak to s rozvahou nemůže ani vážně vyslovit. Myslím, že se asi málo díval, nebo ten sport ještě nezná moc dlouho. A zase jsme u genarací, dnes před 5, 10, 15, 20 a více lety. Nedá se to porovnávat a Rafa by neměl své názory pálit od boku. Spíše přemýšlet co změnit i ve svém týmu.
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:47Od: Forehand
Vari si myslis, ze Borg pred 30 rokmi by porazil dnesneho Djokovica?.::Tenis sa neustále posúva na vyssiu uroven, Djokovic naozaj predvádza najkomplexnejsi tenis historie, to tvrdenie je úplne korektné, vsetko v poriadku..
[ Reagovat ]
10.01.2016 11:17Od: spaniel
Akorát že tuto větu vyslovila už spousta tenistů.
[ Reagovat ]
10.01.2016 11:19Od: stopan
Vravis, ze sa neda porovnavat tenis spred 30tich rokov so sucasnym a predsa porovnavas. Za 30rokov sa toho zmenilo hodne, ja mozem povedat ze ak by sa Djokovic ocitol 30 rokov dozadu tak s vtedajsim nacinim a povrchom by veru mal co robit aby bol konkurencie schopny, tenisove rekety neumoznovali hrat bum bum tenis dnesnej urovne. Ja by som nepovedal ze dnesny tenis je o uroven vyssie, hrac to potrebuje mat v prvom rade v hlave, nikto nevie ako by hrali a prisposobili sa dnesnym povrchom Borg, Lendl a dalsi top hraci, a niekto nemoze povedat akoby hral Djokovic Nadal murray pred 20-30 rokomi. Jedno co je iste, ze narozdiel spred 10-15 rokov chybaju v rebricku mlady hraci, ktory by vytlacili staru gardu do dochodku, bohuzial ked koncil Sampras ci Agassi, vytlacali ich z pozicii mlady hraci ako Hewitt, Nalbandian, Ferrer, Federer..., dnes niekoho takeho az na ojedinele vynimky nevidim, a tito vtedy maldi harcovnici sa drzia v top ten a dlho po 30tke.
[ Reagovat ]
10.01.2016 11:24Od: Roger_Federer
Souhlas.
A nekteti jeste maji tendenci tvrdit, ze to byla generace "slabych" hracu.
Pritom dnesni 30catnici( v top 10) pohodlne objizdi turnaje a pozbirani tituly bez nejakeho tlaku ze spodu od nove generace..
[ Reagovat ]
10.01.2016 12:24Od: Forehand
Títo hráči dominujú aj vo veku okolo 30., lebo sú tak výnimoční...Ukazovali sa už ako tínedžeri, a ukazujú sa aj po 30ke...To len ilustruje ich velkost...

Hraci ako Nalbandian, Safin, Hewitt nemajú s touto sortou nič spoločné, akurát tak niekdajšiu napln práce :))
[ Reagovat ]
10.01.2016 12:38Od: stopan
Pri vsetkej ucte Ferrer alebo Berdych su niecim vynimocni??? Hewitt alebo Safin dosiahli v top forme za svoju karieru o cosi viac, bohuzial nie kazdy hrac vydrzi zdravotne alebo mentalne tak dlho hrat na kurte. O vynimocnosti 30tnikov by som radsej pomlcal, kde su mladi hraci, ci zase sa budes vyhovarat na to ze 30tnici maju lepsie fyzicku ako 20 rocni chalani??? to isto nie, pricina je niekde inde, taky Ferrer, sucasny Nadal ani Federer by sa herne v sucasnom veku tazko udrzali v top 10 pred 15 rokmi ked nastupovala nova tenisova generacia.
[ Reagovat ]
10.01.2016 13:28Od: Forehand
Tak Berdych ako rocnik 85 sa pohybuje trochu v inej konkurencii ako sa pohyboval napr. Hewitt alebo Nalbandian...To sa potom tazko dostava do finále skrz TOP 4, ze áno...

Kde sú mladí hráči?..Opat...Skrz TOP 4, ktorá vystavuje ultimatívnu STOPKU v kazdom zápase sa mladi tazko dostavaju aj do 30ky..Naopak, ked boli mladi Djokovic, Nadal, Murray, tak spicka nebola tak naslapaná, mali to jednoduchsie predrať sa hore a samozrejme oni sami boli vynimocní, takze to bola otazka casu..
[ Reagovat ]
10.01.2016 14:04Od: rusedski
Je zajímavé, že ti "hvězdní" Hewittové, Safinové, Nalbandianové vyklidili pole už někdy v 26-28 letech, kdy nejenže nestačili na Big 4, ale ačkoli byli v nejlepším věku, tak nestačili ani na další silnou generaci právě těch dnešních třicátníků jako je Berdych, Tsonga, nebo Wáwra, které se snažíš shazovat...
[ Reagovat ]
10.01.2016 17:39Od: Roger_Federer
Kteri tito hraci?
Nejen ze v nastupujicich generacich, rocnicich nejsou zadni hraci kteri by se pomyslne mohly priblizit k Federovi, Djokovic, Nadal v jejich veku (ktera vladne uz 13 let),a nejsou schopni vytlacit ani zbylou top 10 z pozic na jakem koliv povrchu.
Jeste na prelomu tisicileni, byly povrchy tak rozdilne, ze jenom top nejlepdi hraci byly schopni hrat stejne vysledky na napr trave a antuce.
To vsecko je pryc, Nadal (takove vyjimecnosti, nebavime se o 250satkach)je posledni antukovy specialista v historii tenisu..
[ Reagovat ]
10.01.2016 19:32Od: Forehand
Nadal, dvojnásobny vitaz W a antukový specialista?..

Ten bol dobrý :)
[ Reagovat ]
10.01.2016 20:03Od: Roger_Federer
Jiste, ze je antukovy specialista, nebo chces se snad prid i otom?
To je presne o ono, jeste v 90letech a na prelomu tisicileti, musely top hraci zvladat hrat na ruznych povrsich z ruznymi vlastnostmi..
Roger, Rafa a Novak tezily a tezi z toho ze povrchy jsou pomalejsi a pomalejsi..Hlavne na Wimbledonu by Rafa v 90letech neuhral se svou hrou ani jedno finale..

Ps: opet si ukazal ze ti jde jenom oto kompout si do Federera a odejit.
Na otazku a tema jsi vubec nereagoval.
[ Reagovat ]
10.01.2016 20:12Od: Forehand
Antukovy specialista je tenista, ktorý je skutočne konkurencieschopný iba na antuke..Tymto mozes oznacit mozno Kuertena, nie Nadala...

Agassi sa na tráve presadil, nebol to ziaden servis/volley hrac, ale baseliner s dobrým returnom a priemerným servisom..Ruku do ohna by som za nepresadenie sa Nadala nedal..
[ Reagovat ]
10.01.2016 20:39Od: Pe3k
No ať už je antukový specialista nebo ne, tak už druhým rokem nemá šanci ani na antuce...
[ Reagovat ]
10.01.2016 12:20Od: Forehand
Ja neporovnávam, porovnával Mahycek a ja som reagoval...Mne príde úplne logické a prirodzené, že tenis sa posúva a dnešní hráči sú lepší ako tí pred 30 rokmi..Tak akoby si dnes pochutnal Djokovic na Borgovi, tak by to urobil za 30 rokov hrac xy na dnesnom Djokovicovi..To je pointa..Takže ak 30ročný Nadal tvrdí, že najlepšiu úroveň tenisu vidí dnes a nevidel ju pred 5 ani 15rokmi je opakujem úplne košér...
[ Reagovat ]
10.01.2016 11:22Od: rod_laver
S těmi soudy o nejkomplexnějším/nejlepším atd., bych byl opatrný. Historie ukáže, kdo toho času byl tím nejkomplexnějším/nejlepším atd. Rafa je už delší dobu z formy, do finále se nadřel a neřekl bych, že 3 gemy reflektují Novakovu dominanci. Spíš je to odraz Rafovy formy a taky toho, že si na Novaka na hardu už nevěří. Roger je starý, nehraje špatně, ale úplně v top formě taky není. Andy je sice 2., ale přijde mi nemastný, neslaný oproti např. roku 2012.

Tím nechci Novakovu formu shazovat, je v současnosti nejlepším hráčem, ale jestli je nej v čemkoliv v historii, na to bych si ještě počkal. Víceméně má za sebou pouze 2 dominantní sezóny v kariéře.
[ Reagovat ]
10.01.2016 12:28Od: Forehand
Djokovic na rozdiel od Federera a Nadala nemá ziadnu slabinu, stranu, cez ktorú sa mozes pretlacit..To, ze nema spickovu hru na sieti je v dobách BL tenisu skor takým vtipným dodatkom, nez nejakým plnohodnotným argumentom...V sucasnosti je naozaj pánom situácie, zamotat sa to moze az vtedy, ked stratí rýchlost ako Nadal napríklad..
[ Reagovat ]
10.01.2016 12:44Od: stopan
POrovnavat Djokovica a Nadala. Djokovic je vo veku v ktorom bol Nadal pred rokom a zatial si Novak hraje stale svoje husle. Djokovic moze stratit rychlost, ale jeho hra nie je postavena predovsetkym na vracani z obrany zalezenej 4 metre za baseline ako v pripade Nadala, ktory to proste stale hraje vacsinou z agresivnej obrany. Djokovic ma lepsi servis a hraje o dost utocnejsie narozdiel od Nadala. Federer vo svojich najlepsich rokoch bol v obrane tiez na velmi slusnej urovni, proste pohybovo to nie je v 34 rokoch uz mozne.
[ Reagovat ]
10.01.2016 13:21Od: Forehand
Djokovicova hra je samozrejme založená na pohybe a špičkovej defenzíve..To je hlavný pilier jeho tenisu..Jeho defenzívny BH je v podstate útočný úder..S Nadalom sú v podstate rovesníci, Nole je rýchly aj v 28 rokoch je mrštnejší a na rozdiel od Rafu nemal nikdy zdravotné problémy..
[ Reagovat ]
10.01.2016 13:45Od: Pe3k
Djokovic se bude držet na špici lehce, podobně jako Federer, až do 35, pokud bude sám chtít. Nole je extrémně pohybově nadaný, flexibilní a rychlý. Nadal je proti nim už ve 29 hotový a bude to s ním už jen horší. Jeho hra je předvídatelná a tělo i mysl opotřebované.
[ Reagovat ]
10.01.2016 14:36Od: Forehand
Súhlasím, Djokovic bude najlepsí tenista histórie..Kde sa dvaja bijú tretí vítazí, vlastne to skončí celkom symbolicky a vsetci budú spokojní :)
[ Reagovat ]
10.01.2016 16:55Od: Pe3k
No jestli budete spokojení s nějakým 5 místem, pak ano. Roger snad vyhraje 18 slam a Novak dalších 9 nepřidá, takže GOAT zůstane Roger :)
[ Reagovat ]
10.01.2016 19:34Od: Forehand
Federer GS nikdy nevyhrá, lebo vzdy na nich narazí na Noleho alebo Rafu, ktorých na Grandslame uz nikdy neporazí...Poslednu sancu mal na USO14, ale zbabral to :)

Piate miesto mi postačí, aj tebe musí stačiť šieste :)
[ Reagovat ]
10.01.2016 19:57Od: Roger_Federer
To ti nejak nevychazi ten 6sty flek...kdyz ted Roger neotresitelne prvni v open ere..:).
[ Reagovat ]
10.01.2016 20:13Od: Forehand
Neotrasitelne :-)
[ Reagovat ]
10.01.2016 20:38Od: Pe3k
Federer měl poslední šanci na gs v Wimbledonu 2014? Takže W15 a US15 kde byl ve finále to nebyla šance jo? ROFL Ale smysluplný komentář už od tebe nikdo nečeká, to už je takové zdejší železné pravidlo...

Federer byl z posledních 6 grandslamů 3x ve finále, Nadal 0x, dokonce nebyl ani v semifinále.
[ Reagovat ]
10.01.2016 22:22Od: Forehand
Nadal z posledných 6 GS jeden vyhral, čo je stále viac ako tri finále :-)..
[ Reagovat ]
10.01.2016 22:29Od: Pe3k
ani počítat neumíš, že já s tebou vůbec ztrácím čas :(
[ Reagovat ]
10.01.2016 22:34Od: Forehand
Tak mi skús narátat tých posledných Nadalových 6GS Murko?..:-)
[ Reagovat ]
11.01.2016 08:40Od: Stan_Borowitz
Ony existujou nějaké Nadalovy GS a jiné, ne-Nadalovy?
[ Reagovat ]
10.01.2016 17:22Od: Roger_Federer
Ber to pozitivne, Rafa za svou karieru vytezil co mohl z antuky(tam ho nikdo neprekoba) a spomalujicich se povrchu..
[ Reagovat ]
11.01.2016 11:33Od: spaniel
Hra na síti je bezpředmětná v době BL tenisu? Možná pro tebe. Ukazuje to, že má slabinu a velkou a že může děkovat bohu, že se v současnosti hraje na suchém zipu.
[ Reagovat ]
11.01.2016 13:12Od: stopan
Hra na sieti je taka bezpredmetna, ze Rafana Brown na sieti v dvoch zapasoch vyskolil.
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:32Od: RFtheGOAT
Roger se zachránil dvěma dobrými servisy na brejkbol, no to bude fuška, Rukávník se mi zdá nějak razantnější než dřív.
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:29Od: panzer.dragon
nebízej se někde rukávy jako tenisový příslušenství? zajímalo by mě co to koštuje..
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:37Od: Fandina
tnisové příslušenství to snad není, jestli si to pamatuji, tak rukáv potřeboval buď jako bandáž nebo kvůli problémům s rukou a takové se určitě nakoupí ve dzravotních potřebách a Raonic pak s tím hrál a má to jako jeho specialitu a v různých barvách. Má to jako talismany, ale na IPTL s tím nehrál.
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:27Od: RFtheGOAT
S Raoničem je to skoro vždycky o tiebreaku, tipuju Roger 7:6 7:5 :)
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:12Od: a.magerova Rogere, DO TOHO !!!
;-)
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:20Od: RFtheGOAT
Rogi, do rukávu! Ale ne schovat :D Tahej esa z rukávu ;)
[ Reagovat ]
10.01.2016 05:59Od: peggy
Novakovi blahopreji a Rafo podal jsi dost spatny vykon,snad to bude v Australii lepsi,at se vsichni mohou bat RAFI.
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:20Od: FernetZet1
LOL :D
[ Reagovat ]
10.01.2016 05:49Od: NaturalGut ten španiel dal jasne svetu najavo
To nie on, ale tréner je na vine.
Strýko pôjde cez palubu možno už v tomto roku. Minimálne bude odstavený na druhú koľaj.

Samozrejme nič mu to nebude platné. Získa tým len pár 250, 500 navyše.
[ Reagovat ]
10.01.2016 01:04Od: rod_laver
No toto...
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:31Od: Mayo
"Od chvíle, co znám tenhle sport, jsem nikdy neviděl hrát někoho na takové úrovni," vysekl Nadal poklonu svému přemožiteli. /// pekne Rafa, a ževraj on nevie uznať kvality súpera alebo podobne
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:30Od: Mayo
táto trofejka z Doha je pekná
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:42Od: a.magerova
Já si pamatuju rok 2010, kdy Davyděnko získal ve finále dva ptáky.... jednoho kanára plus tuto trofej... ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:44Od: Mayo
tak to bolo hodne divoké finále :D
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:45Od: a.magerova
A víš od koho toho kanára dostal?
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:46Od: Mayo
Ako inak od El Matadora (:
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:54Od: a.magerova
Takže Rafa umí nejen uznat kvality soupeře, ale i jim dá dárek... ;-)

Koukám, že Davyděnko má s Rafou bilanci 6-5, tak to je na tom dobře.
[ Reagovat ]
10.01.2016 01:23Od: climmacus
No, ale vidět spokojeného Novaka na vlně.... :)

https://www.instagram.com/p/BAVMhzePyGO/?taken-by=qatartennis
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:07Od: panzer.dragon roger
by se moh roger celkem velmi lehce dostat zpět na druhou pozici hned po ao, jen to chce skončit tak nějak zhruba jako andy nebo lépe a je to doma, zbytek je asi jedno
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:38Od: turista
Vypadá to tak, že pokud se Novak Djokovič zaměří na Roland Garros tak mu ten vysněný chybějící titul odtamtud snad už nemůže letos uniknout.
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:03Od: Marduch Re: rg
Na RG se zaměřuje už cca tři roky. Jenže v životě nejen vrcholového tenisty jsou mety, které i přes enormní úsilí a kvalitativní předpoklady člověku buď jsou nebo nejsou shůry dány dosáhnout. Viz třeba Lendl a Wimbledon.
[ Reagovat ]
11.01.2016 11:34Od: turista
Jenže Novak má už několik titulů velkých antukových turnajů s pomalým povrchem např. z Říma a několik titulů z Monte-Carla což dokazuje, že rozhodně má předpoklady na to vyhrát RG. Djokovič je na antuce už přes 2 roky nejlepší na světě.
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:07Od: panzer.dragon rafa
Nadal: "I played against a player who did everything perfect. Since I know this sport I never saw somebody playing at this level."
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:38Od: woody Djoker
Nejdřív: Kozorohu paráda viď? Dnes hrál agresivně rychle,tak to má být,takhle častěji prosím ;-)
Gratulace,opravdu skvělej výkon dnes a poprvé kladné H2H s Nadalem,paráda :-)
[ Reagovat ]
10.01.2016 09:12Od: Kozoroh
Jj, včera hrál fantasticky, snad tento výkon zopakuje na blížícím se AO :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:31Od: Forehand
Karavána jede dál, finále s Djokovicom je solídny výsledok..Novak, nech hrá akokolvek nepresvedčivo, proti Nadalovi sa vie vzdy hecnut a podat maximálny výkon..

Novak ma jasne nakročené k hardovej hegemónii, ktorá nemá obdobu, na tomto povrchu prakticky nezdolatelny..
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:45Od: sojka
pokazde ctu kavarna.. :-))
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:55Od: vencapeRF
Že by se už "kavárna" zformovala i do Bratislavy? :))
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:56Od: sojka
:-)))
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:06Od: vilda
Ať žije kavárna!a to nejen Malostranská, ale na celém světě!
[ Reagovat ]
10.01.2016 09:45Od: VlS Re: Sojka
a nemohla by karavana jet do kavárny? To bych se přidal :-)
[ Reagovat ]
10.01.2016 09:52Od: George_Renel
Dej pokoj. V našich kavárnách je vítačů karavan už dost.
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:33Od: climmacus
Po dvou sklenkách vína bych taky četl "kavárna", nicméně dlouhé je napsáno rafinovaně :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:27Od: Cico93 Pe3k
Vidím, že si nadšením celý bez seba.
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:28Od: Cico93
taký dlhý koment si hádam nenapísal ani keď Roger vyhral Wimbledon.
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:32Od: Pe3k
Po W 12 jsem běhal v dešti samým štěstím. Počkej už si musím nachystat oslavu na 18 Federera :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:32Od: Forehand
Tvl a ten všadeprítomný pátos :)

Chlapec je Nadalom evidentne duševne poznačený, tie Rogerove prehry mali pre neho trvalé následky..
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:23Od: Kiske007 Rafa
Doufam, ze Rafu tenhle zapas ukazal, ze je potreba se vratit k rpm blast...s luxilonem to byla jedna hruza
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:35Od: spaniel
Možná by se měl vrátit ke capri kraťasům a tílku.
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:43Od: Kiske007
Urcite, nevim proc to opustil. To byl super obleceni
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:44Od: Kytka
Taky pamatuji. Moc se mi to oblečení líbilo.
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:43Od: Kytka
Ale musí se nechat, že smysl pro humor mu nechybí. takhle super reagovat na nějakého křiklouna z publika.
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:40Od: Frick Na toho ptáčka
Jej, to máme hezké vzpomínky...
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:35Od: Pe3k fun stats
Djokovic zahrál 30 winnerů, Nadal vyhrál 30 míčů celkem :D
Posledních 12 setů mezi Djokovicem a Nadalem na hardu:
6-3 6-4 6-3 6-4 6-3 6-3 6-2 6-2 6-3 6-3 6-1 6-2
Nadal tímto přišel nejen o H2H rekord, ale přišel i o nejlepší win/lose bilanci celkově, nyní Vede Borg a Djokovic stoupá stále výše.
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:13Od: turista
Nyní vede Borg ale dlouho nebude. Djokovič Borga překoná ve všech statistikách už během jarní části sezóny.
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:25Od: Pe3k
Jsi mimo. Ve win/lost index by Borga nepřekonal i kdyby letos vyhrál všechny zápasy...Někdy jukni na atp performance zone.
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:33Od: Cico93 Rafa a poraziť Novaka?
momentálne to je asi fakt mission impossible!
zápas som nevidel, čo je asi aj dobre.

Čaká nás Novakov AO, bude to jednoznačná záležitosť Djokyho??
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:47Od: Kozoroh
Já věřím, že jo ;-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:48Od: Cico93
Všetko tomu nasvedčuje.
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:06Od: Marduch
Na to se musíš zeptat Wawrinky :-D
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:30Od: PH94
Neví někdo kdy bude los kvalifikace Australian Open? :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:45Od: Kytka
Nejdřív nejspíše v pátek
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:05Od: caporegime
V pátek bude los hlavní soutěže. Kvalifikace bych řekl zítra nebo v pondělí, od středy se začíná hrát.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:15Od: anakin01 Del Potro
bude hrát Australian Open? Už minulou sezónu neustále spamoval obrázky, jak poctivě trénuje, tak doufám že se brzo objeví.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:42Od: Mayo
na 88% nebude hrať
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:56Od: Frick
Nacisto. Však jich byla po r. 1945 plná zem JMdP....
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:46Od: caporegime
Já se obávám, že se už na okruh nevrátí. Je ho škoda, potenciál fakt měl, finále USO 2009 byl jeden z největších šoků v tenisu za posledních 10 let. Sice si nemyslím, že by dlouhodobě šlapal na paty první trojce a asi ani Andymu, ale mohl to být hráč, který občas na nějakém majoru zazáří jako třeba Stan.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:52Od: Mayo
veľká škoda tiež si myslím :/
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:10Od: RFtheGOAT Djokovic - Nadal 24-23
To byl masakr, až je mi Nadala líto, tohle si nezaslouží, aspoň že to zlehčil tím výstupem s fanouškem ;) Co k tomu ještě říct? Djokovičova smrtící krasojízda pokračuje, on je jako zeď, která nemilosrdně vrací úder se slovy "be scared, be very scared" :P

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtl1/v/t1.0-0/s526x395/1933957_866267460158584_6583218413452380762_n.jpg?oh=5656a504896ce87b5c94036f97ca8ca6&oe=5748B5C4
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:48Od: mihate
stačí zrýchli kurty a prestane byť taký suverén
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:20Od: PetaM
Tráva je rychlá dost a taky tam nemá zrovna špatné výsledky ;)
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:28Od: Kiske007
Nekde v TV jsem videl, ze zpomalovat se zacali kurty po finale wimbladu mezi Samprasem a Ivanisevicem, kdy nebyly temer zadne vymneny. Cil byl zvysit atraktivitu, na druhou stranu to hraje do karet obranarum jako je Nole
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:35Od: RFtheGOAT
ale dnes už není tolik servismanů, akorát Izzy, Rukávník, Esovič a Albín ušoplesk, měli by to naopak trošku zrychlit, ale o Wimbledon tu tak nejde, tam se Roger nebo třeba i Murray dostanou daleko, problém je u především u pomalých hardů, to je zbytečná zátěž navíc pro hráče, nekonečné výměny, ten povrch v Brisbane bude asi velkej rozdíl oproti Australian Open, tam to sviští a tak to má být a ne se nadřít na každý úder, navíc proti Djokovičovi, který je u každého míče a jak řekl Radek Štěpánek, je nemožné najít proti němu skulinku, on ti vrátí všechno, je to samozřejmě o kvalitě jeho hry hlavně, ale ten povrch tomu i nahrává, proto má Roger nad ním navrch v Dubaji, Cincy a podobně ;)
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:56Od: sojka
nemohla bys psat 1zzy? :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:59Od: RFtheGOAT
ok, 1zzy nebo 1zzY, to je skoro už jak No1e ;)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:08Od: sojka
diky! :-)))
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:14Od: VLK----1GSL
take dekuji;)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:17Od: RFtheGOAT
vypadá to blbě jo? :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:23Od: sojka
hlavne, ze jsme tam dostali tu jednicku.. :-))
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:47Od: VLK----1GSL
Tak IzzY ma mnoho alternativ...to neni nejaky tam No1e...;)

Muze byt:

1zzY
1zz1

A janekda prisel dokonce s genialnim tahem na:
1111

...ovsem 1111 to je uz jen pro tenisove fajnsmekry a zasvecence...;)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:51Od: sojka Re: 1111
tak tomu rikam nekompromisnost, beru.. :-)))
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:58Od: VLK----1GSL
Tak nejen nekompromisni, ale take zcela jasne;)
[ Reagovat ]
10.01.2016 11:47Od: RFtheGOAT
hele, co kdybysme my tenisoví fajnšmekři vymysleli pro každého hráče šifry složené z čísel, aspoň to tady pak bude vypadat jako inteligentní portál :D :D
[ Reagovat ]
10.01.2016 11:54Od: spaniel
Já mám jeden: 11111 1111111
[ Reagovat ]
10.01.2016 13:59Od: RFtheGOAT
nambr van forevr ;))
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:59Od: panzer.dragon
kdo je albín ušoplesk? :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:01Od: sojka
Kevin.. :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:01Od: sprchon
Kevin Anderson?
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:03Od: panzer.dragon
jj, díky to bude kev :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:10Od: sojka gratulace vsem vitezum.. ALE... :-))
panbuhsnamiazlypryc, nic nectu, staci mi obrázky: Djokovic, Azarenka, Coric, Kyrgios..ufff, dobry, pak uz Aga, Roger, Sloane, uz jsem myslela, ze je konec sveta!!! Stejne se zrejme zacnu tady s vami radeji zabyvat biatlonem, sice mi prijde hodne neprakticke se na lyzich tahat s puskou a zdrzovat se strilenim, ale co uz.. :-)))
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:31Od: vilda
Jde to napsat i tak, abych to pochopil? (jsem Hanák)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:44Od: sojka
= prvne jmenovane nemam v oblibe, pro me vrazedna sestava tady.. :-))
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:53Od: vilda
No tak díky už si rozumíme, takže i pro tebe jsou nej oblíbenci po R.F. Dominic a Grigor?
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:03Od: sojka
RF je pro me krystalova mrizka Tenisu, toho dejme uplne stranou.. :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:34Od: vilda
Aco ti ostatní? Podle mně asi spíše ten Dominic. Roger tady pro náás fajnšmekry ještě bude hrát několik let!
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:45Od: vilda
Prosím o odpověď, Sandro, Heleno, Martino, nebo jakákoliv světová skupino!
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:41Od: vilda
No tak díky!
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:22Od: turista
No tenista vyhrává nejen dobrými údery ale i myšlením. V biatlonu se moc myslet nemusí,tam stačí dobře běhat na lyžích a pevná ruka při střelbě. Hezká, ale duševně simplexní Soukalová je toho živým dokladem.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:10Od: sojka gratulace vsem vitezum.. ALE... :-))
panbuhsnamiazlypryc, nic nectu, staci mi obrázky: Djokovic, Azarenka, Coric, Kyrgios..ufff, dobry, pak uz Aga, Roger, Sloane, uz jsem myslela, ze je konec sveta!!! Stejne se zrejme zacnu tady s vami radeji zabyvat biatlonem, sice mi prijde hodne neprakticke se na lyzich tahat s puskou a zdrzovat se strilenim, ale co uz.. :-)))
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:10Od: VLK----1GSL Re: sojka;D)
...sice mi prijde hodne neprakticke se na lyzich tahat s puskou a zdrzovat se strilenim, ale co uz... ;D)))
***
Jako zase sojecko..., bud rada, ze nevznikl trebas sport Kanontlon...a tahaji jen flinty, si predstav, kdyby tahali kanony v zaprahu na sanich za sebou. To by byl teprve mazec...

Jinak na ten biathlon, na to je tady uz plno machru...do toho uz ani nemusis nejak spec. zasahovat;)...
to chce spis rozsirit!!! trebas o boby...ja celkem boby mohu, ale ne casto...ono nekdy staci jen jeden bob. Vic bobu, to je nekdy probleeem;)

Curling ma bohuzel pauzu, tam jsme to uz prosvihli.

Ale mozna si muzem dat snezny petang, ovsem misto tech zeleznych kouli, pouzivat snehove...a misto te male kulicky rozhodne orech...bude to takovy zimni eko-sport;) s tim, ze kdo vyhraje ji ten orech;) takze potrebujem jen orechy a snih...
...dokonce by se dal hrat i kyberneticky snezny petang, no ale tohle tema si necham az na jindy;)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:06Od: sojka
no ale uznej, kdyz jedu na cas.. :-)))

Jinak mame ovsem peknou ekosmulu, vsimni, vetsinou hodne snehu, malo orechu a naopak.. ;-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:43Od: VLK----1GSL
Ano vsiml, ale...
chce to vetsi vysky a orechy tahat z doliny;)
Nebot do blateneho petangu bych nesel ani za 1000 orechu;)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:47Od: sojka
:-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:07Od: George_Renel Re: Vlku nejsi sám [ Reagovat ]
09.01.2016 22:45Od: VLK----1GSL
;D)
A ted jeste udelat hit na ctyrbob;)
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:01Od: George_Renel
Třeba
I love quarterbob ;-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:00Od: Fandina
Občas jsem koukla a byla to demolice. Nole je neuvěřitelný. Jestli bude takhle pokračovat, tak všechny rekordy třeste se.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:32Od: Mayo
Ináč už aj Berdych robí Djokovičovi väčšie problémy ako El Matador.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:36Od: panzer.dragon
já sem přesvědčenej o tom, že tam hraje velkou roli to, že djok chce rafu vyloženě smazat z kurtu, proto to vypadá že je berdych větší překážkou, ale prostě motivace djoka rafu porazit drtivě je podle mě větší než proti berdychovi, na tom si toho tolik nevezme a ví že stejně vyhraje, můj názor
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:04Od: mats23
presne tak, chce ho vyložene ponížiť :/
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:21Od: Kytka
Rafa tohle Nolemu vyloženě umožňuje, jeho returny jsou moc krátké a při delších výměnách čím dál kratší a kratší a to dokáže potrestat každý top tenista a Nole o to víc. Tyhle krátké údery hrával Rafa na začátku své kariéry, proto tehdy proti němu Tomáš dovedl uspět. Tomáš hraje údery delší, což Nolemu ty jeho útoky až tak často neumožňuje.
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:26Od: Kiske007
Popsal jsi to presne. Vetsina tady basni o tom, jak nadpozemsky hral Nole. Bylo to vsak o tom jak blbe hral Rafa. Takhle hral loni na AO proti Tomasovi a taky s nim vytrel podlahu
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:51Od: Kytka
Já jsem ale holka. Ale neva.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:30Od: Frick Na startu sezón: Roger 2010 vs. Novak 2016
Před šesti lety, tj. když byl Roger stejně starý jako Novak dnes (ten 1/4 neberme v potaz), tak měl sice Fedex na trůnu celkem slušný náskok 1300 bodů před Rafou, ale měl za sebou celkově 4-členou smečku pronásledovatelů ročníků 86-88, kteří na něj ztráceli max. necelých 3800 bodů, a kteří by ho mohli výhledově sesadit. Dnes víme, že dvoum z tohoto tehdejšího kvarteta pronásledovatelů se to podařilo do 18 měsíců.

http://www.tenisportal.cz/zebricky/atp-muzi/2010/?date=2010-01-04

Dnes?

http://www.tenisportal.cz/zebricky/atp-muzi/2016/

Za Novakem máme neuvěřitelnou díru 7640 bodů, navíc mezi jeho šesti nejbližšími pronásledovateli jsou ročníky 87, 81, 85, 86, 85, 82.
(Pro srovnání - ročníky šesti pronásledovatelů Fedexe na prahu sezóny 2010 - 86, 87, 87, 88, 81, 82).

Takže asi gŕo věci je jasné. Kde je někdo "mladý a dravý", kdo by mohl Novaka výhledově dát dolů?

Tomic? Thiem? Corič? Zverev?

Zatím to vypadá tak, že pokud Novakovi bude držet zdraví, tak by se na trůnu mohl držet i do dost pozdějšího věku než Fedex...
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:39Od: vilda
No tak ten závěr je totální blbost, zatímco Roger je schopen hrát kterýkoliv úder z ruky, protože to v mí má, Novak to musí ulítat!
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:42Od: PH94
Novak to sice musí ulítat, ale jeho fyzická kondice je zkrátka lepší než u Federera
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:28Od: vilda Re: Novak
Ale kde je ten požitek z těch absolutně nej. úderů!
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:42Od: Marduch
Nevim jak ty, já jsem si dneska povzdechnul častokrát ..
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:40Od: PH94
Možná Kyrgios, Chung nebo Corič, ale to vše až za pár let. Já zkrátka nevidím žádného reálného soupeře pro Djokoviče v následujících 3-4 letech. Samozřejmě se může za tu dobu spousta věcí změnit, ale já o tom trochu pochybuji. Pokud samozřejmě nepřijde nějaké zranění, což by Nolemu určitě nikdo nepřál.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:42Od: panzer.dragon
je hrozná škoda toho del potra, ten se moh vytáhnout nahoru k djokovi
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:46Od: PH94
Jojo, Del Potro tam chybí :/
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:51Od: spaniel
lol
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:58Od: panzer.dragon
?
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:27Od: spaniel
Mám pocit, že si viděl sestřih forehandů Del Potra a nechal si se unést. Mám ho taky rád, ale při vší úctě, on by bojoval o pátý flek s Ferrerem. Na Djokovice nemá ani náhodou.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:29Od: sojka
nepredbihej.. .-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:31Od: spaniel
:)
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:26Od: Herbert_Hoover
s tímhle souhlas, absentující Delpo nemá na Djoka ani náhodou, bude mít problém se vrátit do top 10, bohužel.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:33Od: panzer.dragon
asi jo no :-), ale talentovanej, mladej kluk, co si čuchnul k velkejm titulům a finále to byl, takže když by ho nevyřadilo zranění a naopak zabral s nějakym superkoučem tak by třeba zatápěl aspoň andymu když ne djokovi
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:35Od: spaniel
Tak jednou za čas by si možná výšlápl i na špičku.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:34Od: Kozoroh
Ehm, na pátém fleku je Nadal :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:35Od: spaniel
Síla zvyku.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:28Od: sojka
ja tomu rozumim.. :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:33Od: Kozoroh
Já a spaniel jsme toho názoru, že del Potra přeceňujete. Ikdyby se dokázal vrátit na okruh, tak proti Djokerovi nemá šanci.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:37Od: sojka
chapu, ze jsi v opojeni (gratuluji a zavidim) ale sesty je Berda! :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:38Od: sojka
melo byt vyse, k tomu poradi.. :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:37Od: panzer.dragon
myslel sem to jenom jako že kdyby nevypadl kvůli zraněním a udržel si formu a "vyrost" s djokem a marrym tak, že moh dneska bejt slušnej soupeř pro ně, dneska už mu taky šance nedávam
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:51Od: groovejazzman Re: no...
Nevím, na základě čeho to vypadá, že Joker vydrží dýl než Fedex. Když člověk sleduje Federera, to je pohlazení a lehkost, to je takový motýlek nad obláčkem a v pozadí hraje Mozart... Tenhle dojem na mě Novak uplně nedělá.

Naopak opačný dojem na mě dělá Nadal se svoji dřevorubeckou těžkotonážní kalibrací každého úderu.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:27Od: Frick
Jenže 34 letý Federer prostě má soka, na kterého nestačí, se kterým vždy to vrcholné finále prohraje (Wimbledon, US Open, TM). Bude ho mít za 6 let Djokovič?
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:28Od: groovejazzman
já říkám, že ano
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:31Od: groovejazzman
dokonce říkám, že si nemyslim, že Djoković za 6 let bude hrát vrcholná finále
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:46Od: Marduch
Taky si myslim, tenhle vrcholně fyzickej (samozřejmě i vrcholně technicke) tenis lze těžko praktikovat dlouho po třicítce.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:56Od: sojka
fyzicky jiste, uz jen ten Rafa ovsem hraje mnohem technicteji prece... ale ztratil rychlost a jakmile ji ztrati Djokovic, bude pusobit jeste mnohem krkolomneji nez dnes v tech svych "meznich" okamzicich.. :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:02Od: vilda Re: Rafa
Té techniky moc nepobral, takže když ztatí rychlost , je v pérdeli, pane hrábě!
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:10Od: sojka
chapu, ze te to trapit nebude, ale k tomu proste nemam co rict, staci si zkusit FH.. :-)))
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:56Od: groovejazzman
A jak vyhrává Federer? Koukněme se na to.
To je hlavně herní chytrost, zkracování výměn, změny rytmu, volej, náběh na síť, čtení hry ... variabilita. Variabilita, která poráží strojovost a nenápad jiných hráčů. Federer si hraje, oni pracují.

Djoković je do značné míry strojový. Za 6 let už to tolik neuběhá.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:25Od: Kytka
Kyrgios, ač je to hulvát, talent a dravost nesporně má.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:30Od: Pe3k Novak Djokovic vs Rafael Nadal Highlights ?? DOHA 2016 FINAL [ Reagovat ]
09.01.2016 18:27Od: panzer.dragon
djok teď aktuálně drží 12 trofejí, to de
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:19Od: Pe3k Djokovic vs Nadal aneb konec staré dobré H2H (Nadalův konec)
Je několik věcí, které musí být napsány.

Navzdory výsledku a tomu co jsem zde četl, Rafa hrál, na jeho poměry, velice dobře. Podání, backhand, fh, pohyb, vše šlapalo a většinu hráčů na okruhu by s tímto porazil.

Už od jara tady čtu jak se Rafa neustále zlepšuje, snad během každého turnaje tu někdo napíše, Rafa zlepšil to nebo ono. Pokud by to byla pravda už by hrál jak bůh (Djokovic).Pravdou je, že Rafa hraje v podstatě to samé jako během celé sezony 2015. S hráči 60-100 místa žebříčku vyhraje stylem 6:4, 4:6,6:4 po úmorném boji a díky tomu, že soupeř začne kazit. Tímto chci říct, že Nadalovci nemají žádnou soudnost. Rafa porazí hráče number 99 a tady se Vamosuje jak stádo ovcí bez mozku, ale nikdo z nich si nevšimne, kolik dělá chyb z forehandu, jak nestíhá ve výměnách, že nic nezměnil, pořád jen vrací a běhá atd.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:19Od: Pe3k
Dnes Rafa prohrál důležitý zápas hlavně z pohledu největší a nejdůležitější rivality naprosto ponižujícím až smutným způsobem. Bylo by poměrně snadné napsat, že Djokovic je prostě o několik tříd lepší než Nadal, ale o kolik přesně? Těžko se pro to hledají slova. Chvílemi to vypadá, že tihle dva hrají naprosto jiný sport. Rafa běhá, vrací a čeká co se stane, Djokovic si dělá co chce a Nadal neumí nic, čím by to mohl změnit, nebo Djokovice porazit.

Rafovi fandové tady už dlouhááá léta obhajují H2H jako důležitý, hlavní nebo zásadní ukazatel výkonnosti, či jako faktor toho kdo je lepším hráčem atd...Takže jak to tedy je? Forehand, amputace, 99.9(Olympiáda) a mraky dalších fandů zde psali sáhodlouhé slohy o na toto téma a dnes je den, kdy Nadal definitivně ztratil H2H s jeho největším rivalem, Djokovicem naprosto zdrcujícím způsobem.

Čili podle Vás je nyní už zcela jednoznačně lepší Djokovic než Nadal. Navíc Nole získal ještě více sebevědomí proti Nadalovi než kdy jindy, takže ani teorie o tom, že to Nadal otočí není reálná. Do budoucna to s jejich zápasy vypadá velmi jednoznačně.

OK teda, jsem rád, že máme jasno a nemusíme tyhle témata dokola řešit a můžeme se bavit jako normální lidi :) a určitě oceníte, jak jsem to celé slušně a pravdivě napsal.

Mimochodem, kde jsou Nadalovci? Kdo z nich nehledě na můj koment, přizná, že Djokovic je lepší než Nadal?

Btw. z Djokovice jde strach.
Btw2 Nadal je na tom v zápase s Novakem tak zle, že i já mu musím fandit...
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:18Od: D@nny
:D páni, ty jsi se rozjel:D Ano, Djok je momentálně lepší než Rafa, to je myslím zcela evidentní. Jestli bude lepší i v budoucnu o tom se mužem jen dohadovat... Jediné co může každý správný fanoušek dělat, je fandit a přát si aby jeho favorit vyhrával...
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:23Od: Herbert_Hoover [ Reagovat ]
09.01.2016 21:39Od: Forehand
Vzdy som si myslel, ze mas o koliesko menej, ale dnes som si tým počtom naozaj niesom istý..

Porovnávat 24:23 (4:8 na GS) a 23:10!! (8:2 na GS)...To sú ozaj zbrane ťažkého kalibru :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:42Od: Cico93
len ho nechaj naj sa vyšantí :DDD
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:58Od: Roger_Federer Re: Peter
Ale fuj,..uz zase , musis?
Pe3k zavola ty dobehnes..zachvilku te donuti i panackovat z vyplazenym jazykem a ocasem mezi nohama.:)
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:14Od: Forehand
No vzhladom na reakčný čas si to práve ty, čo dobehol :))
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:53Od: Tornes
Ne že bych s tebou vlastně nesouhlasil, ale ty H2H máš 3 ze 4 blbě. Je to 9:4 na GS, 9:2 na GS a 23:11. Když už argumentuješ číslama, tak je prosím napiš správně ;) Tentokrát to sice na výsledku nemění nic, ale i tak.
[ Reagovat ]
09.01.2016 22:41Od: vencapeRF Re: Pe3k je Pe3k
V jedné věci má ale pravdu. Vůbec nestačím sledovat jednotlivé zápasy a ani si nečtu články, jen tak z relaxu tu pročítám diskuzi a na základě ní jsem tady dostal dojem, že Nadal se vrací do formy. Psali to tu zavedení fans Rafy, kteří tenis nesledují dva týdny. Pak se podívám na výsledky a Carreno Busta 2:1 na sety, Kuzněcov 2:1 na sety a už tehdy jsem se tu chtěl zeptat, co to znamená.
ALe nechal jsem si vás užít ten dobrý pocit, ale teď Nadal stanul proti první výraznější překážce (šapitó v Arábii nepočítám) a je z toho debakl. Čekal jsem, že Rafa vstoupí do sezony přesvědčivěji, ale možná je to tím, že mu Dauhá asi úplně nesedí. Uvidíme, co Melbourne. Pak budeme moct vydávat soudy, jak se zhruba bude letošní sezona vyvíjet.
[ Reagovat ]
10.01.2016 02:13Od: tito
Ani já nejsem rád, když takto prohraje. Ale jak řekl Mayo- "V dobrém i zlém" Přemýšlím, jak ti odpovědět, napadá mne hodně věcí, včetně vulgarit, ale nejlepší je - Vamos Rafa!!!
[ Reagovat ]
10.01.2016 10:16Od: Matti
Djokovič hrál neporazitelně i Rafovy forehandy po lajně vracel, jakoby se nechumelilo. Ač se to nezdá, Rafa nehrál špatně, snad ještě zvedne svou hru ještě výrazněji.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:11Od: Stan_Borowitz
Tak myslím, že je správné, že v H2H jako prvního překonal Rafu. Roger je samozřejmě na řadě, ale snad ještě chvíli odolá...
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:04Od: vilda Nole vs Rafa
Když po tenise u piva vyhodnocujeme hru, tak si říkáme,že skóre 12:3 , je rozdíl dvou tříd, což je blbost. Ale dnes to tak vypadalo!
U Nadala, už při příchodu na kurt tam vidím strach, zatím co Novak je psychicky nahoře! Novak si Rafu povodil jako klučíka
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:56Od: panzer.dragon
rafani, kdy naposled dostal od někoho rafa takovej čoud (3 nebo méně gemů ve dvou setech)?
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:01Od: Stan_Borowitz
Od Federera na TM 2012 6:3 6:0
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:01Od: panzer.dragon
dík
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:13Od: Kozoroh Re: Stan
K tomuto zápasu došlo v ročníku 2011, nikoliv 2012.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:29Od: Stan_Borowitz
Jj, pravdu díš.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:04Od: Davor1
Raz ho tak vyprášil doktor Južny, myslím že tiež v Dohe...
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:10Od: Stan_Borowitz
O doktora to bylo v Čenaji tuším, 6:0 6:1, ale to už je dýl.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:11Od: Kozoroh
Nikoliv v Doha, nýbrž v Čennai roku 2008. Na Južného tehdy Rafan uhrál jen jeden gem.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:13Od: anakin01
6:2, 6:0 od Berdycha na AO.
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:31Od: Kytka
Jo to jsou první dva sety, třetí vyhrál Tomáš až tiebreaku. Ale první dva byly famózní.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:52Od: Marduch
Nolda famózní, hlavně první set byla jízda, takle si představuju mače NO.1 s Rafou "všecko vrátim" Nadalem. Winnery Nole:Rafa 30:9, na síti 12/10, úspěšnost po 2.podání 74%.
Idemo AO!
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:50Od: Frick Hm...
Ve třech z pěti zápasů dovolil v setu soupeři max. dvě hry...
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:49Od: Kozoroh
Doufám, že letošní rok bude pro No1eho ve znamení premiérových triumfů - v Doha to začalo, na RG, LOH, Cinci může pokračovat :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:56Od: Marduch
ano, ano! :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:48Od: tito
Brrr. Naprosto brutální záležitost. Rafa se výrazně zlepšil proti minulému roku, ale dnes to vymazal Djokovic svým neuvěřitelným výkonem. Ale co, alespoň ví, co musí zlepšit a kde je horizont potenciálního úspěchu. Takové setkání s realitou není na škodu a třeba konečně přijmou do týmu někoho, kdo konkretně proti hře Novaka pomůže.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:49Od: vencapeRF
Fakt hrál tak neskutečně? Nestrašte, po té loňské bídě chceme mít zajímavý rok. :-(
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:55Od: Davor1
Hral ešte lepšie, ako kedykoľvek minulý rok... Totálny tenis.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:56Od: Kozoroh
Loňský rok byl skvělý!! Moc si přeji, aby podobně skvělý byl i ten letošní :-))
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:58Od: tito
Rafova hra mu sedí a dnes hrál navíc o level výše než předchozí zápasy. Neskutečná razance úderů, vedle to popisoval TehRoyalBlue. Já jen mohu doufat, že Rafa zlepší servis, aby byl schopen lépe vyhrávat své gemy a jeho hra půjde dále nahoru. A budu doufat, že kromě Rogera, který letos cílí výhradně na hard a mohl by Djokovice potrápit, se zvedne třeba Nick Kyrgios, jinak by to byla fakt nuda.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:05Od: Marduch
jj, byl to rozdíll cca 10km/h průměrné rychlosti míče oproti předchozím zápasům.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:11Od: George_Renel
Ale hlavní důvod rozdílné rychlosti je v tom, že mu Rafa na ty údery svými krátkými nedůraznými údery nshrával.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:13Od: Marduch
Sem tam určitě, ale často také Nole zahrál míč a kolikrát i winner těsně po dopadu..dneska se prostě na kurtu proti Rafovi dokonale odvázal. Sebevědomí tam na základě posledních vzájemných zápasů zkrátka - je :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:41Od: George_Renel
Když je míček pomalý, i winner po dopadu de hraje snadněji... ;-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:36Od: Kytka
Jsou to Rafovi krátné údery, které to Nolemu umožnily. Nole dokázal hrát údery až k lajně, jako ostatně i včera proti Tomovi, a tím Rafu zahnal hodně za základní čáru. Rafy má spíše více liftované údery, vyšší, než Tomovi dlouhé placky. Proto pak jeho údery dopadnou hodně do dvorce a to se pak dobře potrestá. Zejména, když je naproti Nole.
[ Reagovat ]
09.01.2016 18:06Od: PH94
Což o to, Kyrgios se zvedl, ale přeci jen...než se ti současní velcí talenti dostanou nahoru, tak může Djokovič přepisovat rekordy :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:47Od: steve79
Rafa porazil Novaka naposledy US OPEN 2013?
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:48Od: Mayo
FO 2014
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:50Od: steve79
Už bych si přál, aby toho Djokoviče někdo smáznul. Kdo a kdy ho porazil naposled kromě Federera? Pokud si dobře vzpomínám, tak Murray v Torontu.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:52Od: vencapeRF
Pak už "jen" s Wawrinku na FO a to je na velkých turnajích všechno, jinak ještě v Dubaji s RF a Dauhá s Karlovičem. Masakr...
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:50Od: aligo
FO 2014
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:58Od: Kozoroh
Jak už napsali Mayo a aligo, Rafa naposledy nad Djokem vyhrál na FO 14. Já však doplním, že na USO 13 Nadal zaznamenal poslední výhru nad Djokerem na tvrdém povrchu.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:46Od: vencapeRF
Ty kks, takovou destrukci bych nečekal. Ale zdálo se mi podezřelé to vynášení Nadala od jeho fans skoro do vrcholné formy, přitom šel do třech setů s no name hráči jako Carreno Busta nebo Kuzněcov. No uvidíme, sám jsem zvědav, kdo se letos postaví Djokovičovi. Jak jsem psal pár dní zpátky, Australian Open je asi jasné, ale co dál?
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:46Od: TheRoyalBlue
Tu Rafovi nejde skoro nič vyčítať okrem nejakých 5 výmen, v ktorých si vypracoval tutovú pozíciu, ale to zazdil. Keby ich aj zúročil, tak by prinajlepšom vyhral o 1 alebo 2 gemy naviac. Prvé podanie mohlo častejšie padať, ale to niekedy holt neni tak celkom pod kontrolou. Úroveň úderov môže ísť ešte hore, ale nie výrazne. Fakt je, že proti Djokovičovi v takejto forme môže Rafa dúfať prinajlepšom vo výsledok 4-6 5-7. Tam je jeho strop. Jediná Rafova šanca ešte niekedy poraziť Djokoviča je, že zahrá to najlepšie, čoho je schopný a Djokovič zahrá nie viac ako svojich 70%.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:43Od: Mayo
Rafov pohyb už neni ani náhodou čo býval, čo je zlé lebo potom je neskôr pri loptách alebo vôbec...údery krátke a postrádajú razanciu akú tomu vedel dávať v časoch minulých...čo už aj taký je šport je tam medzi nimi veľký výkonostný rozdiel...vamos El Matador v dobrom aj v zlom! snáď aspoň nejaké menšie turnajčeky uchmatne
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:42Od: steve79
Djokovič hrál opravdu skvělý tenis. Rafa jestli chce někdy porazit Djokoviče, tak musí zlepšit mnohonásobně servis a zlepšit pohyb. Nadal nestíhá Djokovičovi údery a tím pádem pak hraje hrozně krátké udery a je celou dobu pod obrovským tlakem.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:42Od: panzer.dragon
kdo teda bude letos zastavovat djokera? ten wáwra? když ten je ale takovej dost nejistej.. :-) něco snad uhraje fedex
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:39Od: VLK----1GSL Rafa vymazany z kurtu
Tota1ne ho No1e smet1.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:39Od: Kozoroh Fantastický Djoker
To, o co jsem od roku 2011 snil, se dnes vyplnilo - No1e má pozitivní H2H proti Rafovi :-)
Dnes to byla one man show, Rafa vůbec nevěděl, jak fantastického Djoka přehrát :-)
Novak vyhrál turnaj ATP 11. sezónu v kuse, čímž vyrovnal Samprase, 60. titulem se dotáhl na Agassiho. Poprvé od Monte Carla 2013 vyhrál nějaký turnaj na ATP premiérově.

Dnes to byl super den, okořeněný Bornovým těžkým zápasem s vítězným koncem znamenajícím jeho první finále a Djokerovou jasnou výhrou :-))
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:38Od: spaniel
Tak to byl debakl. Jak kdyby hral s juniorem.
[ Reagovat ]
09.01.2016 20:42Od: Herbert_Hoover
nebo s Fedexem.
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:22Od: spaniel
Ještě jsem neviděl zápas, kde by Roger zoufale létal 3m za základní čarou a nic nevymyslel. Nic, doufejte dal a nezapomeňte si plánovat GS po 3 setové výhře nad Careno-Bustou :D
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:37Od: Nola
Nole to bolo dnes neskutocne, este si stale niekto dovoli tvrdit, ze je Novak tazky obranar? Rafa nestihal, a to nehral vobec zle, slava vitazom, cest porazenym
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:41Od: Kozoroh
Myslím, že ho moc na tento zápas namotivovalo možnost jít do vedení v H2H, takže dal do toho vše :-)
Dnes to super-mač, snad takhle bude hrát i ve finále AO :-)
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:36Od: Tornes
Z Djokoviče jde strach. Stylem hry (i jejím výsledkem) mi trochu připomíná Rogera v nejlepších letech. Naprostá dominance. Rafovi nepomohlo vůbec nic. Pokud bude Nole pokračovat v těchto výkonech, nic není nemožné.

Rafa... Rychlost už prostě není, co byla - obranou už zápasy, potažmo tituly, jednoznačně nevyhraje. Forhand mu celkem fungoval, ale naprosto mi u něj chyběla razance. Podání proti Djokovičovi taky naprosto nefungovalo (je otázka, nakolik to bylo samotným podáním a nakolik Noleho příjmem). Backhand podle mne dobrý (ale to už byl i loni).
Nehrál špatně, ale zároveň ani ne geniálně. A dneska by na Noleho byla potřeba pořádná porce geniality.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:35Od: George_Renel To bylo školení.
Berdych byl rozhodně důstojnějším soupeřem.
Vždyť si Rafa vypracoval jen jediný BP a to ještě v první hře. Djokovič ukázal, co by na Nadala mělo platit.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:38Od: James
Já si myslím,že Djokvic hrál dnes o hodně lépe než včera,nevím jestli by Berdych byl tak důstojný,ale včera se držel dobře. :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:43Od: Marduch
Souhlasim, na Rafu se totiž Nole vždycky nakoncentruje na 120% hned od začátku.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:53Od: George_Renel Re: Djokovič
Hrál to, co mu soupeř dovolil. A svýmy krátkými měkkými údery mu toho prostě dovolil Rafa více, než včera tvrdšími a delšími údery Tomáš.
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:47Od: turista
No na Berdycha není Novak obvykle tolik namotivovaný. Pokud do toho Nole proti Berďovi šlápne naplno, tak to dopadne jako na podzim 2014 v Číně, kde mu naložil 2x 6:1.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:35Od: panzer.dragon
tak než aby mu rafa trochu sebevědomí srazil dolu tak mu ho vyhnal pře AO na max nahoru :-), djokovi gratulace
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:34Od: PetaM
Super!!! Gratulace Nole! Takhle to má být. ;)
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:34Od: kada.tom
Nadpozemské. Neuvěřitelné. Je to až ponižující pro Rafu. No, snad se z toho vzpamatuje :-)

Novakovi gratuluji, získal to, oč jej loni připravil přitroublej Karlovič.
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:32Od: James Doha 2016
Neuvěřitelné,on pořád nemá dost :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:32Od: PH94
Nadpozemský tenis od Noleho :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 17:32Od: sprchon
Masakr, zmydlil ho tak, až mi ho skoro bylo líto. :)
[ Reagovat ]
09.01.2016 19:40Od: Kytka
Však měl taky Rafa na krajíčku po zápase, žádné poplácávání jako jindy. Naopak před přátelským poplácáním Noleho uhnul. I když víc fandím víc Nolemu. Rafa je mi protivný tím vytahováním slip přes trenky, tak mi ho bylo hodně líto. A pokřiky z publiky, že je looser si za to, co všechno dosáhl nezaslouží.
[ Reagovat ]
09.01.2016 21:25Od: Airine
Rafu nemusím, ale dnes mi ho bylo také líto. To bylo fakt trapné na něj pokřikovat, že je big looser. Fandila jsem Novakovi, ale takto by se divák neměl chovat, je to ubohost, zajímalo by mě, co ten chytrák v hledišti už dokázal, mimo hloupých výkřiků.
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:01Od: Kytka
Ale Rafa dokázal trefně odpovědět, je vidět, že smysl pro humor mu nechybí, což je jen dobře.
[ Reagovat ]
09.01.2016 23:32Od: Fandina
Co vlastně odpověděl, to mi nějak uniqlo.
[ Reagovat ]
10.01.2016 00:54Od: Kytka
Chceš být mým trenérem?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist