Djokovič smetl také Nadala a Peking dobyl i pošesté

  • ATP PEKING - Novak Djokovič proměnil v titul i svůj šestý start na turnaji ATP 500 v Pekingu, V dnešním finále smetl Rafaela Nadala a letos tak stejně jako v sezonách 2010 a 2014 neztratil v průběhu týdne ani set.
    11. 10. 2015, aktualizováno | Aktuality |  227 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Novak Djokovič v Pekingu potvrdil svou současnou suverenitu. Na dvanáctém turnaji v řadě si zahrál finále a v něm dnes nedal příliš šancí Rafaelu Nadalovi. Navzdory relativně vyrovnanému prvnímu setu zvítězil dvakrát 6-2.

Nadala, s nímž v první části své kariéry spíše prohrával, porazil Djokovič potřetí za sebou a posedmé z posledních osmi zápasů. Od US Open 2013 zvítězil Španěl nad Srbem pouze loni ve finále Roland Garros. Osmý hráč světa Nadal ještě stále ve vzájemné bilanci s Djokovičem vede, ale už jen 23-22.

Djokovič v Pekingu ovládl šest z posledních sedmi ročníků. Pouze v roce 2011 kvůli zranění nestartoval, čehož využil Tomáše Berdych. Srbský tenista v čínské metropoli prodloužil svou neporazitelnost už na 29 zápasů a příští rok tak může překonat rekord Nadala, který od své premiéry na French Open vyhrál 31 utkání po sobě.

Letos Djokovič v Pekingu prohrál v pěti zápasech pouhých 18 gamů a stejně jako v sezonách 2010 a 2014 prošel turnajem bez ztráty setu. 

"Tohle je urcitě jeden z nejúspěšnějších turnajů mé kariéry. Šanghaj... pardon, Peking je mým šťastným místem. V roce 2008 jsem tu získal olympijské stříbro a už tehdy tu pro mě začalo šťastné období. Každý rok se sem rád vracím, fanoušci jsou tady příjemní a dávají mi důvod, abych se stále vracel," řekl Djokovič.

Osmadvacetiletý Srb získal osmý letošní a celkově 56. titul v kariéře.

Nadal si dnes zahrál finále na tvrdém povrchu poprvé od loňského března, čekání na první titul od ledna 2014 ale neukončil.

"Novak má možná nejlepší sezonu v historii našeho sportu. Je těžké ho v jeho současné formě porazit, vítězství si zasloužil a gratuluju mu," řekl Nadal. "Já musím být s tímto týdnem a spokojený a věřím, že to může být odrazový můstek pro příští sezonu, na kterou chci být připravený v mnohem lepší formě," dodal devětadvacetiletý Španěl.

• ATP 500 PEKING •
Čína, tv. povrch, 2.700.510 dolarů
nedělní výsledky (11. 10. 2015)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Nadal (3-Šp.) 6-2 6-2
• Čtyřhra - finále •
Pospisil/Sock (Kan./USA) - Nestor/Roger-Vasselin (4-Kan./Fr.) 3-6 6-3 10-6
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (227)
12.10.2015 16:50Od: kada.tom Marin v Šanghaji
Uff, to bylo nervů. Nakonec to ale Marin zvládl a zítra ho čeká jeho krajan Borna, takže to bude určitě zajímavý chorvatský duel :-)
[ Reagovat ]
12.10.2015 13:43Od: gigin Jestli
by nakonec fakt neměl hrát ten BH obouruč ;)

http://www.atpworldtour.com/en/news/djokovic-to-face-klizan-in-shanghai-2015-opener
[ Reagovat ]
12.10.2015 13:49Od: Davor1
Ani náhodou, skôr by mal ísť na školenie ku Wawrowi, už teraz je kvalitných jednoručákov zúfalo málo...
Radšej by si mal zrušiť tú komédiu na hlave :DD
[ Reagovat ]
12.10.2015 13:54Od: gigin
Ale jo jasně, já jen, že ten finální prohoz byl zahraný obouruč :)

No ten poplach na hlavě je šílený, ale tak oproti Gyrosovi dobré ještě :DD
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:00Od: Davor1
Hej pekné to bolo, už som videl podobné kúsky myslím aj od Fedexa či naopak, víťazné obhody jednoruč od obojručákov :-))

Gyros z toho snáď vyrastie, keď sa otrepe z puberty :D
[ Reagovat ]
13.10.2015 12:28Od: Vojtiik
hezké one-handed prohozy ma i Jo-Willy:) ten to tam vždycky vyškrábne někde v největší nouzi a doletí to přesně tam, kam má
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:00Od: spaniel
Náhodou, je jeden důvod, proč ten účes vítám...víš jaký?
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:02Od: gigin
Davor: Jas :)

spaniel: Vůbec nemám tucha :D
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:05Od: gigin Re: Už asi vím :DD
https://www.google.cz/search?q=roger+federer+blonde&biw=1600&bih=766&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI3v3Nk_ K8yAIVAT0sCh1InQR4#imgrc=VU8j43J1TixL9M%3A
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:09Od: spaniel
jj :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 22:09Od: Forehand
Preboha.
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:06Od: Davor1
Niečo podobné mal myslím aj Fedex v jeho rokoch, či? :) Možno mu to prinesie šťastie v podobe podobne úspešnej kariéry :-))
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:07Od: Valkyria04 Žebříček
V Live ATP race je Andy třetí, tady píšou, že je druhý. Kde je problém? :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:07Od: Valkyria04
*V live ATP ranking (race ne) :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:23Od: Davor1
V live rankingu je tretí o pár bodov za Rogerom, lebo už má odpočítané body za minuloročnú Viedeň. V oficiálnom rebríčku je druhý.
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:31Od: Valkyria04
Joo :)...to mě nenapadlo, že mu odečetli Vídeň. Tak on bude dvojka stejně do pondělka max. Leda, že by došel dále, než RF který obhajuje titul.
[ Reagovat ]
12.10.2015 10:12Od: steve79
Koukal jsem na záznam a musím řict, že Nadal se o dost zlepšil. Zejména v prvním setu hrál výborně a výsledek 6:2 vůbec neodpovídá předvedené hře. Přeuji si, aby Djokoviče někdo v Šanghaji porazil.
[ Reagovat ]
12.10.2015 20:04Od: stopan
pamatas na finale US 2011, aj tam boli pomerne jednoznacne sety pre Djokovica, ale gamy sli cez niekolko zhod, ktore dokazal djokovic vyhrat na svoju stranu, poodbne ako vcera. No Nadal iba zlepsil pohyb nic ine, viac toho vratil, ale finalna faza bez stavy az na par prohozov, az na neustale vracanie sa na viac vcera nezmohol a v tom bol rozdiel medzi obomi.
[ Reagovat ]
11.10.2015 23:42Od: Davor1 OT- Sacramento
Tento týždeň som sa dosť zameral na challenger v Sacramente, predovšetkým na mladé americké supertalenty Fritza, Paula a Tiafoe. Dnes sa hrá finále v zložení Taylor Fritz (17r)- Jared Donaldson (19r), obaja teenageri prešli do finále cez kvalitných hráčov, Fritz vyradil Dustina Browna, Donaldson Kudlu, tento rok už porazil aj Štepánka či Mahuta... Vyzerá to tak, že americká tenisová škola sa trochu prispôsobila, už to nie je len servis a FH, títo mladíci majú všetci veľmi solídnu medzihru, samozrejme servis a FH je stále základ, ale už to nie sú dreváci typu Querrey, Ram, Johnson a podobné produkty minulých rokov, ale pohybliví mladíci schopní podržať výmenu, antuka bude zrejme stále problém, ale vyzerá to tak, že americký mužský tenis sa zase dostáva hore a minimálne o Fritzovi ešte budeme o niekoľko rokov veľa počuť.

Celkovo sa mi zdá, že práve táto súčasná generácia hráčov okolo 17-19 rokov je najsilnejšia za posledných dosť veľa rokov. Myslím, že po skončení súčasnej špičky príde celkom zábavné a záživné obdobie, kedy si GS tituly bude rozdeľovať hneď niekoľko hráčov a každý turnaj bude mať viacero favoritov, výhľadovo vidím budúcu top10 v zložení Kyrgios, Chung, Zverev, Čorič, Rublev, Kokki, Fritz, Ymer, Majchrzak, Tiafoe, Paul, Munar a ďalší, všetci títo ma herne dosť oslovili a sú skutočne talentovaní a vyrovnaní, zrejme nebude žiadny hegemón typu Federer či Djokovič, ako v posledných 10 rokoch a bude sa to na špici viac striedať, celkom sa na to teším, tie masívne nadvlády ma teda príliš nebavia...
[ Reagovat ]
12.10.2015 00:03Od: Forehand
Začnem od konca..Masívne nadvlády typu Djokovic alebo Federer style človeka nebavia, no ešte horším variantom je pre mňa WTA bez Sereny, kde zrazu GS može vyhrať Penneta a vlastne hocikto..Načrtol si určite zaujímavé mená, ono možno sa to teraz javí tak, že to bude éra bezvládia a GS si budú rozdeľovať, ale možno niekto vyskočí a oddelí sa až okolo 21.roku...Veď aj Federer, dokým vyhral prvý GS uhral tuším len 2x QF, kto by to bol povedal, čo nás potom čaká..Osobne vsádzam na Corica..

Čo sa týka Amíkov..Ten chudák Fritzl to s menom nevyhral :)...Každopádne, americký tenis potrebuje zúfalo fenoména..Už teraz je americký tenis vo veľkej kríze, v podstate americký trh zachraňuje Golden éra u mužov plus Serena..Toho Tiafoe som videl, dojem som mal priemerný, Fritzl má perspektívny vek, Donaldsonna nepoznám, no v 19r. by už mal byt ako tak známy..
[ Reagovat ]
12.10.2015 00:18Od: Davor1
Veď aj na ATP dokázal vyhrať len rok dozadu Čilič, to je tiež meno, ktoré by pred turnajom nikto netipoval, je to vlastne taký ekvivalent Pennetti. Nemyslel som to takto, že GS bude môcť vyhrať hocikto, ale že sa vytvorí pomerne výrazna skupinka silných hráčov a tá si to bude deliť medzi sebou, nebudú to traja- štyria hráči ako teraz, ale možno 7-8 a celkovo tá top10 bude oveľa vyrovnanejšia.

Nie je to žiadny Fritzl :DD Je to Fritz. Tiafoe má tiež len 17, ten pôjde výrazne hore. Donaldson mi príde do budúcnosti skôr ako hráč druhej desiatky, je dobrý a určite sa ešte o dosť zlepší, ale zdá sa mi, že jeho rovesníci (Chung, Čorič, Zverev...) sú už o dosť inde a nedobehne ich...

Ja vsádzam hlavne na Chunga a Zvereva, Čorič podľa mňa bude jalový na tráve a rýchlych hardoch, na antuke ale môže byť dominantný, uvidíme...
[ Reagovat ]
12.10.2015 00:43Od: Forehand
Jop, no..Lenže Cilic, Delpo a 2x Wawrinka to sú jediné haluze od roku 2006..Štyria nečakaní víťazi za celú dekádu..Pre niekoho nuda, no na druhú stranu to je úžasné a bude sa na to dlho spomínať...

Zverev mi už príde dosť vysoký na dosahovanie veľkých víťazstiev...Ak v budúcnosti vyhrá GS stane sa najvyšším hráčom, čo kedy vyhral GS v histórii..Na tráve može z toho profitovať, inde veľká nevýhoda..

Tiafoe má len 17?..Tak potom beriem spat, ideálny vek...

Ja Bornovi verím aj na harde práveže...A oproti rovesníkom, rýchlo napreduje..Ešte minulý rok hral do jesene Futures a neskor challengre, o rok neskor klope na dvere top 30 a má kopec cenných skalpov..Má čerstvých 19rokov..Som si istý, že Nole, Andy, možno Roger a Rafa do sezóny 17-18 na prvé miesto nikoho neoustia, az Coric to moze narusit..
[ Reagovat ]
12.10.2015 00:51Od: Davor1
Zverev je presne rovnako vysoký ako Delpo a Čilič, ale je mimoriadne pohyblivý, to nie je aní náhodou jeho slabina a keď ešte naberie na sile, tak to bude skutočne nebezpečná kombinácia, navyše je zhruba rovnako dobrý na všetkych povrchoch, ja mu verím...
[ Reagovat ]
12.10.2015 08:24Od: senpolia Re: Davor1
Nedávno tu tiež niekto robil analýzu perspektívy nových hráčov a do zoznamu som pridala práve Zvereva. Saša má len 18 rokov a zdá sa, že vie na rozdiel od svojich rovesníkov, ovládať svoje emócie. To je tiež istá devíza. Verím aj Čoričovi. Fritza vôbec nepoznám. Tiež sa teším na novú vlnu. :-)
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:13Od: spaniel
Souhlas s Davorem co se týče Corice na rychlých površích. Ale chápu, že se Ti líbí...další antukář ;)

Jedno mu ale musím uznat, spolu s Thieme nejprofesionálnější přístup z mladých a bojuje jak lev. Plus mám skvělý pohyb a fyzičku a nemá vyloženou slabinu...na druhou stranu ani zbraň.
[ Reagovat ]
12.10.2015 07:29Od: George_Renel
Jenže Penetta vyhrála GE se Serenou.....
[ Reagovat ]
12.10.2015 21:56Od: Herbert_Hoover
No vidíš to a celý svět si myslel, že s Vinci :)
[ Reagovat ]
13.10.2015 07:27Od: George_Renel
Ještě žes tam dal ten emotikon. :-)
[ Reagovat ]
13.10.2015 11:40Od: Herbert_Hoover
Dal no, dávám ho skoro všude. :) To o ničem nesvědčí. Vyhrát GS za účasti Sereny se povedlo vícero tenistkám, aniž se s ní musely potkat. :) To na Flaviu zákonitě nevrhá žádné obrovské světlo.
[ Reagovat ]
13.10.2015 12:55Od: George_Renel
Myslím, že jsi mně neporozuměl, respektive mé reakci na podnět, ale to neva...
[ Reagovat ]
12.10.2015 09:31Od: vencapeRF
Mohl by někdo z těch mladých pušek dojet letos do Bratislavy. Ty bych rád viděl.
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:42Od: Davor1 Re: vencape
Myslím, že reálny by mohol byť Ymer a možno Rublev... Majchrzak nebude mať ranking, jedine že by prešiel kvaldou. Aj ten Munar je zaujímavý, ten by mohol dôjsť, videl som ho v hale a je tam veľmi solídny.
Ja som bol v Bratislave za posledné roky na Thiema, Dzumhura či Pavláska, ale ani jeden sa tam príliš nepredviedol, hlavne od Thiema som si sľuboval viac, ale to bolo to ešte v 2013tom, to nemal ani zďaleka takú kvalitu ako teraz...

Máš to do BA blízko? Nikede z okolia Brna? :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:08Od: spaniel
Tak 70km :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:17Od: Davor1
Niekde okolo Břeclavi?
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:26Od: gigin
Nn, spaniel je z Györu.
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:27Od: Davor1
maďarský čech španiel? :D
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:42Od: spaniel
Píšeme o vencovi, ne?
To bych byl slušný hotentot, čéče.
[ Reagovat ]
12.10.2015 12:49Od: gigin
:DDDD

Vlastně venca, sorry...
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:08Od: vencapeRF Re: gigin
Gyor, neeee. :D :D Budu tě muset vyesovat, jak se dívám. :D
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:06Od: vencapeRF
JJ, jak napovídá španiel, tak od města, kde by chtěl žít každý - Břeclavi. :))) Bratislava je po dálnici ani ne hodinka cesty autem, vlakem taky. Ty jsi přímo z Blavy?
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:11Od: Davor1
Břeclav trochu poznám, zopár krát som tam bol, po dialnici je to kúsok :-))

Nie som z BA (som z východu :D), ale býval som tam niekoľko rokov, študoval aj pracoval, poznám to tam skoro ako doma :)) Teraz tam už niesom tak často, ale možno sa to zase zmení, uvidíme :))
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:18Od: vencapeRF
Fakt? A co jsi tady dělal? Okolí Břeclavi je nádherné, ale samotná Břeclav je celkem bída. Máte tam moc pěkně na východě, ale na život asi těžké, nedivím se, že pak polovina migruje do Blavy a půlka do Prahy. :D
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:21Od: spaniel
A některí třeba i na Moravu, že Vencoure? :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:24Od: vencapeRF
Jo, Brno je druhé největší slovenské město. :D Ale nejsou jen v Brně, že jo. ;)
[ Reagovat ]
12.10.2015 17:13Od: Davor1
Pracovne a mám tam aj známeho :)
Presne ako hovoríš no, východ je pekný, akurát tu chýba infraštruktúra, investori a celkovo sa tá priepasť medzi západom a východom Slovenska prehĺbuje, čo nie je vôbec dobré, navyše to obrovské množstvo indických spoluobčanov tiež neprospieva koloritu regiónu :DD Ale tak, utiecť je najjednoduchšie, keby tu viac schopných ľudí ostalo, tak by sa možno niečo zmenilo, snáď v budúcnosti...
[ Reagovat ]
12.10.2015 17:35Od: vencapeRF
To je haluz, jak je ten svět malý. :) Na Tenisportále můžeš potkat východňára, co jezdí pracovně do Břeclavi. Nakonec bychom došli, že tvého známého možná poznám. Já mám na východě vzdálenější rodinu a letos v létě jsem byl u nich poprvé. Padli jsme si do oka a ten chill tam na chatě v té nádherné přírodě. To jsem nezažil ani u moře. :D Přitom je tam potenciál. tam ta oblast na pohraničí s Ukrajinou a Polskem, Poloniny po vašom, Bukovské vrchy po našem by mohla být dobrá dojná kráva. Šokovalo mě, když kdosi říkal, že na polské straně mají milion turistů ročně v té oblasti a o pár kilometrů dál na Slovensku jenom 10 tisíc. Brutální rozdíl.
[ Reagovat ]
12.10.2015 18:22Od: slacker
Ja slysel ze Slovaci a cestovni ruch to nejde moc dohromady na celem slovensku. uroven sluzeb a ochota personalu hodne nizka
[ Reagovat ]
12.10.2015 21:14Od: spaniel
Tak vis jak. Jestli tam jezdivali typci jako ty, tak se ani neni cemu divit :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 21:20Od: FulnekUltras
Taky každý nehledá jen nějakou (infra)struktůru... ;)
[ Reagovat ]
12.10.2015 21:27Od: Davor1
Poloniny sú úplne súper, zatiaľ ešte marketingovo ďaleko za ostatnými národnými parkami, preto aj tých turistov je tam málo, na druhej strane to tej prírode len prospieva a je to skutočne nádherný kus krajiny, o ktorom ani nevie množstvo Slovákov, čo je dosť smutné. Je to pravda s tým cestovným ruchom, Slováci sú v tomto totálne tragickí, všetky susedné krajiny sú v tomto niekde úplne inde a mali by sme sa od nich (aj od vás) učiť. Poliaci sú v cestovnom ruchu o sto svetelných rokov pred nami a stále sa zlepšujú, takže je to samozrejme aj vidieť. Ja im to ale prajem, sám tam rád chodím a využívam ich výborné služby, ak ich neviem dostať u nás :-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:25Od: vilda Novak
Djoko si dnes povodil Rafu systémem " poď sem, kam jdeš?". Přesto dnes Rafa překvapil ultratechnickým úderem mezi nohama po lobu Novaka,který mu byl prd platný. Ta mentální převaha Djokera je evidentní!
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:56Od: woody Djoker
Jako velký fanoušek Djokera jsem samozřejmě rád za tohle období,kdy se mu takhle daří. Rafa dnes hrál celkem dobře, i když to výsledkově tak nepůsobí. Často se tu srovnávají Noleho sezony 2011 a 2015. Z diskusí na TP často čtu názor,že herně je ta 2011 lepší,musím asi také souhlasit,hlavně z toho hlediska,že hrál více agresivně. Letos je od Novaka často slyšet,že je zkušenější než byl v roce 2011.Podle mě je to vidět na tom stylu hry,kdy předvádí takovou tu svou aktivní obranu s heslem přehraj mě,když to dokážeš... Letos v Pekingu to byl rozdíl,hrál mnohem více agresivně a bylo to znát,tento trend z Pekingu by měl držet,ušetří mu spoustu sil... Jsem zvědav na poznatky ostatních,těším se na Shanghai :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:00Od: Herbert_Hoover
Mně dneska přišlo, že místy do toho Novak jen tak plácal, když do toho plácal i Rafa, moc mě to v tu chvíli nebavilo, ale jak se Rafa probudil k nějakému atraktivnějšímu úderu obzvláště z BH, tak Novak sešlápl pořádně plyn. Takže něco na tom "přehraj mě, když to dokážeš" bude. Tak to na mě dnes místy působilo, že Novak dává volné pole svému soupeři.
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:30Od: woody
Já dnes zápas neviděl,pouze Hightlight,ale tam tak aktivní nebyl. Ale proti Fererovi to byl superagresivní vykon.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:10Od: Nikkki
Kde je Amputace, vi nekdo? Chybi tady...
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:02Od: Herbert_Hoover TOP éra
Takže jak to tedy vlastně je s těmi top sezonami? Potažmo top obdobím ATP? Je to sezona 2011, kdy dominoval jeden hráč, ale sezona 2013 už ne? A jak je to třeba se sezonou 2006? Nebo je golden age úplně někde jinde? :) Já chápu kořeny top éry v době, kdy se vedle Rogera a Rafy vyprofilovali Andy s Novakem a začali je oba porážet ve velkých zápasech. Skutečné epicentrum zlaté éry ale jistě přišlo se sezonou 2011, ale následné sezony nelze vyčlenit. Tedy konkrétně ani tu 2013.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:44Od: Forehand
Tvl...Na FB si na nejakej tenisovej stránke dovolil niekto označiť Noleho ako best ever a pod komentárom 119 reakcií FFF za pár minút :)...

To TP sú ešte tenisové lázne :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:45Od: Cico93
:-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:47Od: gigin
:-DDD
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:53Od: Pe3k
Dej odkaz. Pomluvy by ti šly, jen aby to nakonec nebyli Nadal stupid fans...
btw. Novak toho ještě dosáhnout může, na rozdíl od Nadala.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:02Od: gigin
Těch sto eur je taky pomluva??
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:08Od: Roger_Federer
Ty vole, trochu uber.Posledni tydny si nejaky utocny i na tebe Pe3ku.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:10Od: Herbert_Hoover
Nejspíše mu dochází léky. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:11Od: Forehand
Ešte že je zajtra pondelok a lekárne opať otvárajú dvere svojim pacientom..
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:16Od: Herbert_Hoover
To teda jo, snad dlouho teď nepřipadne státní svátek na pondělí. :)))
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:11Od: Nikkki
:-DDD
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:10Od: rusedski
Oni jsou všude, jak kobylky.
Před finále US tam bylo vždycky 95% komentářů tipy, že vyhraje Roger.
(Ale po finále byl samozřejmě za zenitem, moc starej na GS :D)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:13Od: Nikkki
Kdyby fandili alespon uctive, ale nekteri jsou zver. Omlouvam se zdejsi slusne zveri :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:14Od: Herbert_Hoover
Tohle mě dost štve na některých fanoušcích obecně. Teď se nabízí případ Novak x Roger. Roger přehrál Novaka na dva sety v jeho neoblíbeném Cincinnati, navíc poté co mu vzal kus sebevědomí Andy v Kanadě a fans už viděli, jak Roger nemůže prohrát ani na tři vítězné ve finále GS. Rychle zapomněli na wimbledonský trend. Jako je mnoho pacientů v táboru Nadalovců i Rogerovců i v jiných táborech, to je jasné. Štve mě to obecně, že někteří dělají ukvapené závěry na nesprávných indíciích. Nesprávně pracují s fakty.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:19Od: rusedski
Snad nečekáš od těch zaslepenců reálné uvažování. 90% z nich umí akorát vykřikovat Roger vyhraje, Roger je nej, Roger je GOAT apod... :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:25Od: Herbert_Hoover
Nejlepší je, jak lze snadno poznat fanouška Rogera. Je to spíš smutné, nevím, jestli by na ně byl Roger pyšný. :) Třeba na takového Pe3ka :) Ten už ani tak není vlastně fanouškem samotného Rogera jako antifanouškem jeho největšího kariérního rivala. Má svou dimenzi a vlastní chápání reality ve virtualitě. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 23:21Od: spaniel Re: rusedski
Ty bys mel radeji mlcet, sam ses uvedl hned egoistou a rypanim, takze jsi taky jeden z tech, co by nemeli kadrovat.
[ Reagovat ]
12.10.2015 07:43Od: Roger_Federer Re: Barney
Tobe uz zablokovaly ty sasku? Dalsi ucet..ty tady budes nejspis s Rafaeolim rekordman..akorad ten sected preonacil s zkryvacse pod jinymi nicky a drzi pusu, protoze vi ze Rafa jevuz aut.;)
[ Reagovat ]
12.10.2015 09:31Od: vencapeRF
Rafafeoli, Ivan Pastor, Barney. Zvláštní diagnóza nemalého procenta Rafových fans.
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:17Od: senpolia Re: vencapeRF
Mal by si vypočítať aj percento fans iných hviezd s diagnózou. To si netrúfaš. Možno by si prišiel k zaujímavým číslam. To je až neúnosné ako stále pranierujete fans Nadala. O to je to horšie, že na nich útočia fans Rogera, Srba a iných. Nemyslíš, že tie slovné ataky už majú pokrk? Potom sa nediv, že reagujú impulzívne. Nech by sa Rafa akokoľvek snažil, tak naň budete kydať.
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:19Od: spaniel
kapesníček? :)

Nekydá na Rafu, ale na jeho fans...pokud ti dojde normální, že spousta z nich má x nicků a dostává bany, tak není co dodat.
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:22Od: senpolia
Mne netreba !! Opäť výsmech? Zmena nicku nie je normálna, ale asi to súvisí práve s tým, že neustále atakujete. bodka
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:28Od: senpolia
Kydáte na Rafu aj jeho fans. posledná bodka
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:35Od: spaniel
"Asle asi to souvisí..." Víš prd a jdeš dělat soudy, to je nejlepší. Opak je pravdou, založil si další nicky, aby podporoval své bláboly a aby to vypadalo, že s tím souhlasí další lidi. A pak to opakoval. Další dostali bany za své chování a vrátili se s novými nicky. Žádné asi to souvisí s ataky. To bychom to dělali i my.
[ Reagovat ]
12.10.2015 14:14Od: vencapeRF
Já nekydám na Rafu. Z kdysi haterovství jsem ustoupil a za poslední rok jsem tu na jeho adresu nenapsal nic podpasového a troufám si říct, že ani nic nějak haterovského. Jenom mi přijde jako anomálie, že prokazatelně hned tři lidi z tábora Rafa fans si mění nicky jak na běžícím páse. Z jiných táborů mě nenapadá jediný, natož tři. To je celé.
[ Reagovat ]
12.10.2015 19:26Od: senpolia Re: vencapeRF
Fíha, tvoj seriózny komentár ma milo prekvapil. Tvoje vysvetlenie beriem. Ver, že aj mňa iritujú určité indivíduá, čo sa vulgárne vyjadrujú a hlásia sa k fans Rafu. Robia iba hanbu, ale doťahovať sa s nimi nemá zmysel. Zaslúžili by preplesk, čo už. :-)
[ Reagovat ]
13.10.2015 11:35Od: GSKINGROGER
Nevím, jestli je to náhoda, že zrovna Rafovi fandí tolik cvoků. Možná je přitahuje sám tím autistickým chováním.
[ Reagovat ]
13.10.2015 11:44Od: Herbert_Hoover
Jaké měly diagnózy? :) Možná jen bez okolků sdělovali svůj názor, který se širokému okolí zkrátka z jistých zištných důvodů nezamlouval, tak byli zaškatulkováni. Vídám to na fórech poměrně často. Ale nezapomínejme, že každá mince má dvě strany a nic není černobílé. I tihle "pacienti" mívají často pravdu, jen ji hází do pléna neohrabaně, osobitě.
[ Reagovat ]
13.10.2015 11:45Od: Herbert_Hoover
*měli (bída)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:42Od: Forehand
Ja si myslím, že naozaj väčšina divákov, nielen tých tenisových, ale športových obecne, je vo svojich vyjadreniach zbytočne emočne zaangažovaná. Vnímajú veci v prvom rade skrz fanúšikovské okuliare, zmysel pre realitu ide stranou. Samozrejme Rogerovo stádo je najpočetnejšie.

Ale aj na sebe vídavam zmysel zbrklého optimizmu na základe čiastkových indícií. Rafa mal pár dobrých zápasov, v Stuttgarde, či Madride a ja som veril, že jeho úpadku je koniec. Dnes som už ostražitejší :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:06Od: Herbert_Hoover
Pe3k je už po dnešku určitě taky ostražitější co se týče Rafy, asi se bojí, aby se zase nezmátořil natolik, že bude konkurenceschopný big 3 :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 20:21Od: Tornes
Víš jak to chodí. Člověk to tak chce, tak tomu prostě věří... S tím nenaděláš nic. Já prostě pořád budu doufat, že ta štěstěna někdy sedne i na vola (= v tomto případě Toma) a ten uhrá ještě alespoň jeden pořádnej výsledek... I když tomu nenasvědčuje vlastně nic :D

Ale jen tak mimochodem, ohledně Rogera a UO - podle mne předpověď, že vyhraje, nebyla nijak mimo. Ano, nevyhrál. Ale předpověď to nebyla špatná. Pouze nesprávná, což ovšem ukázala až budoucnost.
[ Reagovat ]
12.10.2015 20:25Od: Forehand
Ja som víťaza trafil, ale naozaj som nečakal, že víťaz výhru tak uhaluzí...Roger bol fakt blízko..
[ Reagovat ]
12.10.2015 22:03Od: Herbert_Hoover
Špatné bylo věřit Rogerovi stylem, že snad Novak nemá šanci a bude to dominance jako v Cincinnati. ;) Po Wimbledonech odvážné tvrzení. Už tehdy se projevil mentální rozdíl. Herně byl Roger blízko všude, tím spíš napotřetí dělat z Rogera obrovského favorita po oněch prohrách, bylo zvláštní. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:49Od: tomasinho
http://www.dailymail.co.uk/sport/tennis/article-3267882/Jamie-Murray-lives-shadow-record-breaking-kid-brother-Andy-s-biggest-fan-desperate-British-Davis-Cup-triumph-CVs.html

Parádní článek o Jamiem Murraym.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:45Od: gigin Hmmm
http://www.tennis-arena.cz/je-nadalovo-zraneni-vazne--9502cz/
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:39Od: vrabejka
Nevadí Rafo už je tam vidět velke zlepšení. V defenzivě už se Rafa vrací do top formy. Par prohozu to ukazalo. Ale hraje strasne kratke udery na tom musi maknout a taky hodně kiksů dal rámem. Napravit tyhle chyby a AO 2016 bude tvoje!
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:14Od: stopan
dievca ako tak sledujem tvoje naivne komenty neviem ci sa mam smiat ci plakat :D, Nadal zlepsil o malinko pohyb, viac kazil superovu hru, ale aj tak djokovica nepretlacil, nemal finalny uder na dostatocnej urovni.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:19Od: Davor1
Keby to aspoň bolo dievča, tak sa to dá prepáčiť, fanynka, ktorá myslí viac srdcom ako rozumom, ale horšie je, že je to chlap :DDD
No snáď ho tá naivita neopustí :))
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:57Od: rod_laver
Off topic: Ve středu pořádá Klub investorů přednášku s Černoškem "Financování sportu v České republice a zahraničí".
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:59Od: gigin
Jdu.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:06Od: rod_laver
On je takový upřímný tlučhuba, že je ještě schopný tam něco vykecat :-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:08Od: gigin
Pojď se mnou, budeme mu skákat do řeči. Fricka berem taky.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:34Od: rod_laver
Tvl, já jsem ve středu v divadle.. jedině že by šel i Fulnek.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:45Od: gigin
Und iqe a F?
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:24Od: Roger_Federer
To dojdu taky
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:25Od: gigin
Paráda.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:27Od: Davor1
Môžte si porovnať švestky, hneď bude tá beseda o inom :-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:29Od: gigin
Bez toho bych tam ani nelezl.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:53Od: Davor1
Správny prístup :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:37Od: FulnekUltras
To bude Vencovského slivovica... ;)))
[ Reagovat ]
12.10.2015 08:16Od: mrafe
hlavně Frickovi nenalévat, ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:40Od: Nikkki
Ty jo, ja cetla klub senioru...no hrabe mi :-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:15Od: Fandina
Proč ne, Černošek na to už věk má :-)))
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:58Od: mahycek
Takže Djok vyhrál úplně zaslouženě. Někteří říkají, že naměl soupeře, ano tady ne. Ten tenis v Pekingu to byla nuda celý týden. Už se těším na Šanghaj, rychlý povrch a hlavně Andy a Roger budou. Pustil jsem si zápas Rogera s Djokem 2014 v Šanghaji, to je paráda oproti dnešku i celému týdnu v Pekingu. Fakt, podívejte se na to, nebo na highlins toho turnaje. Servis, volej, náběhy na síť, zakončení atd. Škoda, že nám to nabízí jen Dubai, Cincineti, Šanghai. S prominutím jsem vynechal Grand Slamy a Paříž 1000 a Basilej 500. Jistě si myslíte, že beru turnaje Rogera, ano, ale to je tak krásný tenis i s Novakem, že až odejde, tak si budou pinkat silní atleti. A to je velmi smutné. Zítra začíná Šanghaj, schválně si podívejte na tu 2014. Radost pro oči z toho tenisu a né ta nuda co byla tento týden. Mám archív zápasů a pak srovnávám a to ne jen u tenisu. Co říkáš na to Davore, Kozorohu, Forehande, Gigine, Pe3k a další ?????
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:06Od: Forehand
Každý turnaj je iný, povrch v Pekingu Nolemu sedí náramne.. V Šangaji Nole nikdy nepredvádzal tenis pekingských parametrov a to ani vo svojich najlepších sezónach..Predpokladám, že tam bude poraziteľnejší, turnaj to bude zaujímavejší, aj pre pestrejšie štartové pole..
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:14Od: Kozoroh
Náhodou roku 2012 hrál v Šanghaji suprově, finále s Murraym to jen podtrhlo.
Jasně, v Šanghaji bude čelit většímu počtu protivníků, ale je největším favoritem na titul. Navíc ho motivuje vyrovnání svého a Rafova rekordu v počtu Masters titulů za sezónu, určitě udělá všechno pro zisk trofeje.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:20Od: Herbert_Hoover
Novak vyhraje Paříž a Šanghaj bude Rogerova. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:51Od: Mayo
Ale Peking mu sedi viac :D ... v tom finale Andy trestuhodne zahodil 4 MP...s DelPom to bolo tiez super finale
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:10Od: vencapeRF
Souhlas, ze letosni Peking korunovana nuda. Celkive se to poradatelum nepovedlo, nestartoval Roger ani Andy.Shanghaj a Bercy je pro me celkem o nicem. Tesim se na Turnaj mistru.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:34Od: Kozoroh Re: vencape
Jakápak nuda, jakýpak nepovedený turnaj? Roger hrává na podzim jen velké turnaje a Basilej, Andy taky, loni to bylo jiné, tehdy naháněl body na TM, proto loni v Pekingu hrál. Na startu bylo 5 hráčů TOP 10, žádná jiná 500 na okruhu nemá tak silné pole elitních tenistů.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:37Od: rusedski
Nj, egoista si zase všechno schovává na turnaj, kde bude mít největší šance a doufá, že se mu Novak mezitím utahá, což teď teda moc nevyšlo :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:38Od: gigin
Kdyby Leošek přehodil sako, žádný Rogerek by nebyl :-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:39Od: gigin
Myslím loni v Číně.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:46Od: spaniel
Kdyby měl Gulbis skutečný talent, byl by v top 3...
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:03Od: Nikkki
Myslim, ze o talent nejde. Toho ma na rozdavani. Spis vule chybi. Ale to se da zlomit, horsi kdyby ten talent nebyl, kde nic neni ani smrt nebere.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:05Od: gigin
Jj, to je super příměr.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:14Od: spaniel
kdyby, kdyby
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:16Od: gigin
Ježíš, jen rypanec, tak sorry. Duševní krámy?
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:22Od: spaniel
Ježiš, jen rypanec, tak sorry. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:25Od: gigin
Volku :-D S vencou si mluvil? Něco jsme ukuli.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:26Od: spaniel
Ee, naposledy tak před týdnem.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:28Od: gigin
On ti řekne pak no.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:41Od: Kozoroh
Usmívám se myšlence, že turnaj v Pekingu byl nepovedený. Lidi, na okruhu není kvalitnější 500 než v čínské metropoli. Letos startovalo pět hráčů TOP 10, 8 z 16 tenistů TOP 16. Ani Dubaj se Pekingu v tomto nerovná.
Turnaj nabídl překvapení - v 1. kole vypadli Tsonga, Raonič a Berdych. A finále mělo to nejlepší možné obsazení.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:44Od: gigin
Ale nuda. Dovedeš to pochopit? Tokyo bylo daleko zajímavější, už jen kvůli Péru.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:13Od: Forehand
Ty máš svoje péro v Tokiu, Kozoroh v Pekingu..Ja ho chápem.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:17Od: gigin
Pravda.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:48Od: Davor1
Dubaj je inde, tam štartovali traja najlepší hardari súčasnosti, tu v Pekingu len jeden. Čo z toho, že tu hral Ferrer, Raonič či Nadal, keď ani jeden v súčasnosti nemá na najlepších žiadnu šancu a o výsledku turnaja bolo rozhodnuté už pred losom. Pokiaľ nebudú v Pekingu hrať Andy s Rogerom, tak bude Dubaj pred ním...
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:52Od: gigin
A Genius samozřejmě. Ten dává turnaji punc.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:04Od: Davor1
To je jas jasú :-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:02Od: Cico93
ale prd nič nebolo rozhodnuté.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:05Od: gigin
A kdo ho mohl porazit? Naznač.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:08Od: Cico93 Re: diplomatický ti odpoviem
Nikdy nevieš aký cyp chytne deň.

Aha kto by bol povedal, že Gulbis si proti Nolemu vypracuje MB.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:10Od: gigin
Jak jako tvl kto by to byl povedal... to byl snad jas jasů :-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:10Od: Cico93
:-) chýbalo málinko vtedy.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:14Od: Forehand
Robredo, Tsonga, Dolgopolov, Kližan, bárskto ho už dal, alebo bol blízko :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:20Od: Davor1
Teoreticky ho samozrejme môže poraziť každý, ale reálne, na jeho najsilnejšom turnaji v najlepšej forme, je tá šanca u hráčov ako Kližan, Dolgo či tento rok totálne trápny Robredo asi O,1%. V Ázii je navyše Djoko iný hráč ako v Amerike.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:42Od: Forehand
Nikdy pred žrebom nevieš, ako sa bude na danom turnaji prezentovať, v akej bude forme. Pozri na Miami, človek si mohol myslieť, v akej forme Djokovic po víťaznom Masters bude a Miami totálne vydrel, vyhaluzil.

Naopak v Montreale a Cinci vybuchol. Pred NY si už skoro človek myslel, že Djokovic turnaj ani nemôže vyhrať a Grandslam vyhral.

Ale súhlasím, že tohtoročný Peking zastihol Noleho naozaj v najlepšej forme. Tie výsledky, v priemere 4 stratené gemy. Také hladké výhry nemal na žiadnom turnaji so žiadnymi súpermi. Dať 6:2, 6:2 Isnerovi je skoro kuriózna záležitosť.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:02Od: Davor1
Jasné, to nevieš, ale môžes to predpokladať na základe nejakých faktorov. Djoko horí na US series pravidelne, s Masters po Wimbledone má už tradične problémy, tam jeho prípadná prehra s outsiderom nie je až takým šokom. V Ázii je to presne naopak, keď už X rokov tam dokáže každoročne hrať svoj najlepší tenis a obzvlášť v Pekingu mu nedokáže nikto konkurovať, tak je predpoklad, že takto bude hrať aj na aktuálnom turnaji. Iná pravdepodobnosť jeho zaváhania je v Amerike, iná v Ázii a Austrálii. Je to niečo podobné ako s Nadalom a FO či MC, kde kým bol na vrchole formy, tak bol neporaziteľný aj pre tú absolútne najužšiu špičku, odohral tam desiatky zápasov a teoreticky mohol prehrať s každým, ale prakticky bola šanca poraziť ho pre 99% hráčov takmer nulová. Keď sa už ale tí istí hráči s ním stretli trebárs v Katare, Amerike či Číne, tak sa tá šanca výrazne zvyšovala...
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:08Od: Davor1
Dobre, nebolo. Mohol si na tréningu či počas zápasu zlomiť nohu či ruku a bol by out. Moja chyba.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:23Od: Pe3k
Celkově je tato sezona krom FO nudná. Většinou když jedem dominuje a ostatní ze špičky hrají zle, tak není o co stát. Z toho pohledu jsou nejhorší sezony 2010, 2013 a 2015. Naopak nejlepší sezony byly 2011 a 2012, tam se hrály ty nejlepší zápasy. Jasně 2011 dominoval Nole přesto to byl rok se snad nejlepšími zápasy co jsem kdy viděl. Semíčko FO Roger vs Nole a semíčko US ve stejném složení to byl nejkvalitnější tenis co jsem měl kdy tu čest sledovat. 2011 Nole na vrcholu Nadal na vrcholu, Roger ne tak daleko od svého vrcholu i Murray nehrál zle. Z posledních jsou asi nejlepší zápasy Wawrinka Djokovic. Mám nasledovány tuny highlights a zápasů z tenisu, pingpongu a Starcraftu 2 a vím svoje...Snad bude sezona 2016 zase dobrá, ale musí se zvednout Nadal, Můra a mladé pušky, nebo spíš střední pušky :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:25Od: Cico93
Tak, že si vymenoval 10 a 13 nás naozaj neprekvapuje Petriček.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:40Od: Pe3k
Váš problém je, že nechápete co znamená kvalitní sezona. Byly to Rafové top sezony a máte z toho radost, to já chápu, ale to vůbec neznamená, že to byla v obecné tenisové rovině dobrá sezona plná špičkových zápasů...Sorry, ale mít v semifinále Yuznyho, nebo Melzera či ve finále Berdycha (ve vší úctě ke všem jmenovaným) znamená, že je něco hodně špatně...Rafovi ty tituly nikdo nebere, můžete klidně dál onanovat nad jeho úspěchy z té doby, ale dobré sezony to nebyly, stejně jako ta letošní...Někdy si o tom něco přečti.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:47Od: Forehand
Sorry, ale mít v semifinále Yuznyho, nebo Melzera či ve finále Berdycha (ve vší úctě ke všem jmenovaným) znamená, že je něco hodně špatně.

No konečne si to uznal aj ty sám. Roger mal na AO06 v semifinále Kiefera a vo finále Baghdatisa. Na W. v SF Bjorkmana. Tam bolo asi tiež niečo špatne.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:57Od: Pe3k
No bavíme se o jiných sezonách a ty jsi jako obvykle zbaběle změnil téma...To raději nepiš nic.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:38Od: Kiske007 Nadal
Podle me hral Rafa dobre. Myslim si, ze pomalejsi pohyb, ktery prisel vekem musi vykompenzovat vetsi agresivitou. Novak ho v agresivite predcil. Nevimzda rychlejsi raketa nebo snizit napeti, ale pokud neudela radikalnejsi zmenu, jako kdysi Roger s raketou, nahoru uz moc nepujde
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:09Od: tito
Rafa nepotřebuje měnit raketu. Nehraje uvolněně, což je nejvíce vidět na jeho kdysi největší zbrani, forehandu. Má špatný timing, hraje to přemotivovaně, křečovitě, potřeboval by jít trochu více proti balonu, jsou to detaily, ale dnes to bylo krásně vidět i v pozicích, kdy měl dost času. Jen takové líznutí balonu, který sotva přeplachtil síť. Nutno ovšem dodat, že se v tom již hodně zlepšil a nebylo to tak hrozné jako v předchozích měsících. Dřívější povzbuzování a zatínání pěsti je vidět také jen ojediněle. Prostě psychika a sebevědomí v háji. Je vidět, že s týmem zapracovali na podání, ale zase hlava v důležitých okamžicích selhala. Tam byl nejzásadnější rozdíl mezi oběma aktéry. Nole hrál to, co má natrénováno, Rafa byl hluboko pod tím. Jeho torpidní setrvávání na stávající podobě týmu je si myslím kontraproduktivní, protože ten ho nedokáže patřičně namotivovat na zápas. Myslím si, že nový člen by prospěl nejen taktice, ale hlavně Rafovo hlavě.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:12Od: Forehand
Amen.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:40Od: Nikkki
Taky si myslim, ze by novy clovek v lozi udelal svoje. Prece jen, Rafa by mel respekt k novemu clenu a taky by ho nechtel zklamat, takova je jeho povaha. Ma samozrejme respekt i ke stryckovi, ovsem to zacina byt na skodu. On je znacka, zamestnavatel, tim padem by mel rict loucim se, je nacase prijmout noveho zamestnance, uz nam Toniku nemas co dalsiho nabidnout. Pracoval jsi skvele,tve sluzby byly a budou jeste oceneny, ale musis uvolnit misto nekomu, kdo nam da neco navic, tvoje know how uz nam nestaci...
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:44Od: dappe
Problém je, že tohle ani zdaleka není jenom o hlavě :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:46Od: gigin
Já si to taky myslím...
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:56Od: tito
Chytrolíni
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:59Od: gigin
:-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:05Od: vilda Re: Rafa
Už je prostě limitovaný tím, že tam už ten původní pohyb není, což je pro něho konec. (Novak ho předstihl).A navíc tím, že soupeři už nejsou z něho tak předposraní, zatímco on už naopak! To souvisí spolu!
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:45Od: Davor1
Je to aj o pohybe, už nie je tak rýchly ako po minulé roky, preto musí niečo zmeniť, aj tá raketa a úprava herného štýlu je možnosť, Roger to pochopil a aj vďaka tomu je ešte stále v najužšej špičke, Rafa ho musí nasledovať, ak sa tam chce ešte dostať späť. Je predsa logické, že po toľkých rokoch ťažkého opotrebovania už nedokáže fyzicky zvládnuť to, čo na vrchole síl, nie je reálne, aby ešte hral presne rovnako, ako v najlepších rokoch... Ja si naopak myslím, že niečo zmeniť musí, už bude len starší a pomalší a hrať ako v rokoch 2005-2013 fyzicky nezvládne...
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:03Od: tito
Když dá čochtu ze středu BL na téčko, tak potom každý soupeř, který to umí proměnit vypadá jak génius a Rafa je jak potopený do medu. V daném případě to není o soupeři, ale o Rafovi. Rozdíl je v tom, že dříve dokázal z takto dobrého postavení okamžitě diktovat hru a vymetat růžky. Samosebou něco ztratil na pohybu, ale je to hodně přeceňovaná mantra.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:16Od: Forehand
Pri tých dvoch nevyužitých BB to o pohybe nebolo. Prvý jednoduchý, rutinný úder trafil rámom, čisto z nervov a druhý hral jak Pére Riba skrížený s Ramirezom Hidalgom, čistý kŕč a nervy na dranc.

Novak hral dnes dobre, bol vo vedení. Som si istý, že v zápase kedy by bol v závese by mal tendenciu viac kaziť. Ide to jedno s druhým.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:09Od: Davor1
Ono ale aj tá jeho zoslabnutá psychika z niečoho pramení. Jedným zo zdrojov môže byť aj fakt, že už nedokáže vybehať to, čo v minulosti a to na neho prenáša istý tlak, že nemôže dovoliť súperovi diktovať výmenu, pretože je o ten polkrok pomalší, z čoho plynú aj občasné nečisté údery, UE z jednoduchých pozícii... a tým, že sa snaží byť agresívnejší a nedostať sa pod tlak, logicky robí aj viac chýb, samozrejme ten FH je v porovnaní s minulosťou nebe a dudy, tiež to ale nie je spôsobené technikou úderu, ale psychikou a možno ťažšími nohami...
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:16Od: Nikkki
Presne ty ramy a homerany byly znat i u Rogera v roce 13, kdyz sla jeho forma dolu. Dnes obcas zahraje taky,ale ne tak moc.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:41Od: tito
Vidíš, a mně se zrovna dneska ten forehand líbil podstatně více než z místa. Což je typické pro hlavu.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:44Od: tito
podstatně více v běhu než z místa..
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:58Od: Davor1
"Šanghaj... pardon, Peking je mým šťastným místem. V roce 2008 jsem tu získal olympijské stříbro a už tehdy tu pro mě začalo šťastné období."

Buď už Nole zabudol, akú medailu v Pekingu získal (bral vtedy bronz, nie striebro), alebo je chyba v preklade na strane autora článku. Každopádne, žiadne olympíjske striebro zatiaľ v zbierke nemá, snáď ho pridá v Riu vo finále s Rogerom alebo Stanom :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:18Od: Forehand
Tak to by si snad Nole pamatal...Pevne verím, ze chyba v preklade..
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:21Od: Herbert_Hoover
A co na to Fernando Gonzalez? :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:26Od: Davor1
Snáď tenisportal.cz nečíta :-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:08Od: Kozoroh
S Keiem ve finále LOH nepočítáš? ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:22Od: Davor1
Ak sa nezdvihne z tej tohtoročnej biedy, tak nie :/
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:38Od: wave
Tak podle očekávání, no nevadí, důležité turnaje už byly, podzimní epilog je jen o získání nebo další ztrátě sebevědomí, podstatná bude příprava na Austrálii. Rafa musí něco změnit - snad Toni přijde na to co.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:10Od: peggy Rafo super
Neni to co bylo,ale nic neni ztraceno.Zase bude dobry skromny Rafa,ktery ani pri bolestech z boje neodejde.At to neni nic vazneho.Vamos Rafa!
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:13Od: FernetZet1
:D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:16Od: Forehand
Tento Fernet, to je nejaký nový, radikálnejší nick Pe3čka?..
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:02Od: VlS
Je tady někdo překvapenej? ATP začíná bejt pěkná nuda :-(
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:03Od: FulnekUltras
korespondenční šachy hadr... ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:00Od: Kozoroh Djoker - vítěz China Open 2015
Ještě jednou gratulace Noldovi, tak jako v předcházejících letech i letos ovládl China Open s velkým přehledem, dokonce potřetí bez ztráty setu.
Už tak úspěšnou sezónu 2015 vyšperkoval o další turnajový triumf. Letos získal 8. titul ATP, víc vavřínů ukořistil roku 2011 a jen dvě trofeje mu schází k vyrovnání nejúspěšnějšího sezóny kariéry. Jednu z nich může získat příštího týdne v Šanghaji. V Číně mu to jde, takže za týden opět můžeme uvidět Novaka s trofejí :)
Ode dneška je H2H mezi Rafou a No1em 23:22. Jen o jeden zápas vedl Rafan nad Noldou jen v počátcích jejich soupeření, konkrétně naposledy po Miami 2007, kdy bylo skóre 2:1 pro Býka. Ještě letos může dojít k vyrovnání této bilance, nejpravděpodobněji na TM. Ale je samozřejmě možné, že letos svedli poslední souboj.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:35Od: Serpens
Na Nadalovi je fakt znát, že jeho sebevědomí je poloviční. Prohrál si tím první set (40:0 a brejkboly). To zranění rozhodně nerozhodlo, ale Djokovice ten incident zřejmě nakopl a už ho nešlo zastavit.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:38Od: FernetZet1
jaký zranění omg? nic mu nebylo akorát zase další z jeho trapných pokusů vyvést soupeře z rytmu :))
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:39Od: Serpens
Nadal není Williamsová, nemyslím si, že by klesl tak hluboko.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:41Od: FernetZet1
určitě no, se zraněný kotníkem by tutově doběhl ten forehandovej winner ze zdánlivě ztracené pozice v posledním gamu :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:41Od: Pe3k
No nechci tady vyvolávat nějaké debaty, ale bylo to jeho 47 záhadné zranění, které přišlo po čtyřicáté sedmé v zápase, kdy prohrával...Náhoda, že? Ale Rafa zápas dohrál, takže vše zcela v pořádku.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:55Od: babolat.cz
aspoň máte vy hateři co oslavovat,ne? Ale zkouška ohněm přijde v Šanghaji...
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:50Od: spaniel
Kolik tech zkousek jeste prijde? Uz to cheme vice nez rok. Pořád pištíte a hrozíte a pořád nic :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:53Od: babolat.cz
když fedex se úmyslně vyhýbá přímému střetu s RAfou o post svět.dvojky! TAkže čtvrtfinále vŠanghaji, pokud to fedex dříve ze strachu nevypustí, se ukáže!
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:58Od: Herbert_Hoover
Až v semifinále, ale do té doby může Nadal narazit na Raoniče, Čiliče nebo Wawrinku a to nepočítám, že už v prvním zápase bude mít Karloviče. Je celkem nepravděpodobné, že by se Nadal do semifinále probojoval. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:10Od: Forehand
Karlovic musí prejsť cez Chardyho, má to s ním 0:2 zatial...Tak možno motyka vystrelí...

Z tých mien je jedinou hrozbou asi Wawrinka, uvidíme ako sa Stan vyspí..
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:05Od: Kozoroh Re: babolat.cz
" když fedex se úmyslně vyhýbá přímému střetu s RAfou o post svět.dvojky!"

A kdo prohrál s Raoničem v IW, s Wawrinkou v Římě a s Lópezem v Cincinnati? Nápověda - Federer to nebyl.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:55Od: spaniel
:D babolat je strašné tupelo
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:08Od: Forehand
Pořád nic?...

Veď hral finále, hádam si nečakal, že zo dňa na deň sa dostane z dna na úplný vrchol..:)

Aby si nebol prekvapený v Šangaji, dúfam sa Roger k Rafovi dostane..
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:59Od: spaniel
Tak ono to není tak, že by vypadával všude v prvním kole...vždyť už má i tituly, finále není až takovým šokem. Mluvím samozřejmě o čekání na něco, co má trochu váhu.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:13Od: peggy Re: znam Rafu
Znam Rafu osobne a ten neknuci ani nefilmuje.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:12Od: Nikkki
Zajimava informace pro me, uz mas nejlepsi kamaradku? :-D ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:42Od: gigin
Panebože :-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:25Od: Nikkki
Jen sranda, vzdyt vis ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:27Od: gigin
:-*******
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:38Od: Nikkki
:-* ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:34Od: Pe3k finále
Výsledek moc neodpovídá průběhu zápasu, hlavně co se týče prvního setu. Rafa hrál relativně dobře, byl to jeden z jeho nejlepších letošních zápasů, ale měl dost smůly. Těsné auty, Novak těsné lajny atd. Co mě u něj zklamalo bylo jeho prohlášení, jak si zápas užije a pak se celou dobu tvářil přesně opačně. Taky hrál zbytečně moc čopů z backhandu, což se sice semtam vyplatilo, ale zbytečně se dostával do defenzívy...Novak hrál podprůměr. Výsledek vypadá jasně, ale těch 20 UE mluví za vše a jeho náběhy na síť netřeba komentovat (hrůza). Celkově jeden z nejhorších zápasů co spolu kdy hráli, možná nejhorší. Snad Noleho v Š někdo porazí, aby tato jeho sezona nepřekonala tu vůbec nejlepší (Federer 2006), i když už nyní má 5 proher, takže jí může maximálně vyrovnat...Gratulace vítězi, povzbuzení poraženému.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:29Od: Mayo
Djokovič stále hľadá súpera, myslím si, že ak ho nájde niekde ešte túto sezónu, tak to bude v Šanghaji. Dosť mi sekal ten stream ale čo to som videl a Rafa tak striedavo oblačno, zahral aj dobré údery aj také tie klasické pre túto sezónu a strácať 40:0 na servise je dosť špatné, som zvedavý na Šanghaj, to je pekný turnaj, tak vamos!
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:28Od: spaniel
Nadal se v prvnim setu par gemu držel (coz dalo par místním naivkam naději), ve druhem uz jeho letošní klasika. Druhe podani na ženské urovni, vyhrat 30% druhých servisu je strasne spatne. Forehand az na par záblesku taky bida, spousta chyb a krátkých uderu, casto z nouze rámem. Tam jsem divil, kolik techto nahravek Novak zkazil. Backhand stabilní celoročně, jen se mne zda, ze jich cim dal vic slajsuje a ten slajs moc dobry nema. Na siti bida u obou, ale Nadal tam snad neuhral ani mic (a zase ho tady místní pasují za jednoho z nej sitaru-lol). Nepomohla ani ta scéna s MTO.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:35Od: FernetZet1
ale odborník Nikki řiká že by měl být světová dvojka a na Fedexe by to dnes s přehledem stačilo, tak nevím no, přecejenom je to odborník že..:D :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:35Od: FernetZet1
ale odborník Nikki řiká že by měl být světová dvojka a na Fedexe by to dnes s přehledem stačilo, tak nevím no, přecejenom je to odborník že..:D :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:37Od: Pe3k
Nikki je jen další trol z řad Nadalovců a la forehand...
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:45Od: Herbert_Hoover
Roger byl stejně tragický na big pointech proti Novakovi, s Nadalem by to byla remíza :)))
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:16Od: Nikkki
Boze, Boze....
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:36Od: Forehand
Omg :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:07Od: Herbert_Hoover
Není nad objektivní shrnutí. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:12Od: babolat.cz
to je vůl...kaviárové toasty
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:41Od: tito
z nouze rámem....
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:48Od: spaniel
Tim myslim, kdyz dostal rychlejsi mic do FH a nestihal. Vetsinou vratil neciste tak metr-dva za sit. Ne zeby hral neciste umyslne ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:28Od: Serpens
Djokovič předvádí dominanci a přehled, jaký nemá obdoby. Dokáže chladnokrevně zlikvidovat i ty nejlepší hráče. Přesto mě celkově stále nějak neoslovuje.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:31Od: Mayo
Nefandíš mu? :O
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:32Od: Serpens
Ne. Prostě mě u něj furt něco nesedí.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:33Od: Mayo
Zaujímavé, veď stále vyhráva skoro :D Mal by si to jednoduché.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:35Od: Pe3k
Akorát, že ten nejlepší tam ani nehrál :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:36Od: Serpens
Mezi nejlepší počítám celou top10 :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:27Od: Davor1
Tomu vrabejkovi akosi tá predpoveď nevyšla, nečakané :DD

Nadal dnes podal na jeho súčasné možnosti dobrý, nadpriemerný výkon, napriek tomu prehral rozdielom dvoch tried, uhral ešte o jednu hru menej ako Ferrer a len o jednu viac ako číňan Zhang.
Djoko hral svoj štandard, prišlo mi, že pred rokom s Berdychom bol lepší.
Výsledok celkom očakávaný, presne odráža súčasnú pozíciu a stav oboch hráčov. Je smutné, že takto valcuje celý okruh, dosť to pripomína roky Federerovej nadvlády, tak neviem, či tu máme opäť slabú éru, alebo ako :-))

Snáď ho už v Shanghaji buď Andy v semi, alebo Roger vo finále trochu preženú, viac by som veril Andymu, v semi je Nole o niečo viac hrateľný...
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:34Od: Mayo
nepreženú ho, dostanú obaja dvakrát 6-0 :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:26Od: dappe
Naprosto jednoduchý turnaj pro Djokoviče, v pavouku nebyl hráč, který by ho mohl alespoň potrápit. V Šanghaji bude samozřejmě znovu velkým favoritem, ale bude to mít o hodně těžší.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:25Od: Forehand Ctrl c + Ctrl v
Vlk sa nažral aj ovca zostala celá...Zápas sa lámal niekde za stavu 2:3 v prvom sete, kde sa potvrdilo staré futbalové pravidlo "nedáš, dostaneš"..Od toho momentu si to už Nole kontroloval...Na tomto povrchu, turnaji je fakt neprekonateľný a čím lepší úder Rafa zahral, tým lepší Novak vrátil...

Rafa hral miestami dobre, miestami mal však výpadky, UE zahral sem tam aj Nole, avšak Rafa to robil v sérii, čo si proti Nolemu nesmie dovoliť..

Djokovic hrá momentálne svoj najlepší tenis, vyhrat 5 zápasov s priemerom 4 stratených gemov je extrém..Dnes k obvyklej špičkovej hre na BL pridal aj nadpriemerný prvý servis, o to ťažšie je ho potom zdolať..
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:26Od: Cico93
+1
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:39Od: Pe3k
Neměl si namysli: robot se nažral a býk zůstal celý?
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:23Od: Strazce
Pro Novaka je tato sezóna ještě lepší než v roce 2011, jsem zvědav jak se popasuje s obhajobami vzhledem k Riu příští rok.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:39Od: wave
Lepší než 2011 možná výsledkově (i když i to je tak srovnatelné), ale herně na takové úrovni jako tehdy není. Mít v roce 2011 letošní konkurenci, tak měl kalendářní GS.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:48Od: Cico93
Tiež si myslím, že v 11 hral lepšie.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist