Djokovič v Paříži vyhrál rekordní šestý Masters během jedné sezony

8. 11. 2015, 16:48
Aktuality 424
ATP PAŘÍŽ - Novak Djokovič jako první v historii vyhrál šest turnajů série Masters 1000 během jedné sezony. Ve finále halového klání v pařížské hale Bercy porazil Brita Andyho Murrayho a stal se prvním čtyřnásobným šampionem, když navázal na své triumfy z let 2009, 2013 a 2014.
Profily hráčů
Novak Djokovič

Novak Djokovič se ve finále opíral o kvalitní podání, naopak Andy Murray často chyboval a o své servisy musel neustále bojovat. Sbrský tenista si vabral jedinou slabší chvilku, když za stavu 6-2 a 2-1 nedokázal potvrdit brejk. Cestu za vítězstvím mu to ale příliš nezkomplikovalo. Po hodině a půl zvítězil 6-2 6-4.

Statistiky zápasu
Djokovič - Murray
2 esa 4
0 dvojchyby 2
63 % 1. podání 'in' 54 %
67 % úsp. 1. podání 64 %
72 % úsp. 2. podání 35 %
10 winnery 20
12 nevyn. chyby 34
7/10 hra na síti 10/15
4/9 brejkboly 1/1
čas: 1:32

Osmadvacetiletý Srb tak vyhrál 22. zápas v řadě a s Murraym si připsal desátou výhru z posledních jedenácti vzájemných duelů. Vedení v celkové bilanci zvýšil už na 21-9.

Letos Djokovič odehrál patnáct turnajů a už na čtrnácti akcích po sobě - včetně čtyř grandslamů a osmi turnajů Masters 1000 - nechyběl ve finále. Titul letos slaví podesáté, z toho pošesté na podniku Masters, když navázal na triumfy z Indian Wells, Miami, Montrea Carla, Říma a Šanghaje. Tím překonal dosavadní maximum, které vytvořil sám v roce 2011, předloni ho pak vyrovnal Rafael Nadal.

Celkově Djokovič získal 58. titul a v historických tabulkách se vyrovnal desátému Ilimu Nastasemu. Z turnaje Masters má 26. trofej a už jen jedna ho dělí od nejlepšího Nadala. V Paříži vyhrál jako první v historii počtvrté v kariéře a třetí rok po sobě.

Andy Murray a Novak Djokovič"Jsem pyšný a moc rád, že jsem tady získal další titul. Startovali tady všichni nejlepší hráči světa," řekl Djokovič ve francouzštině.

"Je příjemné vidět tuhle nově zrekonstruovanou halu. Já tu letos prožil další skvělý týden, ostatně jako každý, který skončí ziskem trofeje. Doufám, že se sem za rok zase vrátím," dodal nejlepší tenista světa, který má letošní bilanci 78 výher a 5 porážek. Proti hráčům elitní desítky vyhrál 27 z 31 utkání.

A rozhodně nehodlá polevit. "Není žádný důvod, abych ubral na tempu tréninku či přípravy. Nic neberu jako samozřejmost. Jediný způsob, jak zůstat úspěšný, je neustále se zlepšovat. Udržovat jen stávající stav by byl krok zpět," řekl Djokovič, kterému propívá i spokojený rodinný život. "Jsem ženatý muž a otec. V osobním životě mám ideální rovnováhu a klid, což se odráží i v profesním životě."

"Gratuluju Novakovi k dalšímu skvělému turnaji. Je to pro něj úžasná sezona, zaslouží si být světovou jedničkou. Já jen doufám, že se mu příští rok více přiblížím," řekl Murray po svém prvním finále v Paříži. "Poprvé jsem se tu dostal za čtvrtfinále a za takové zlepšení musím být rád. Za rok se pokusím skončit ještě lépe. Už teď se nemohu dočkat, až se sem vrátím, protože po rekonstrukci je tu vše pro hráče i diváky na vysoké úrovni," dodal osmadvacetiletý Brit:

Oba finalisté budou od příští neděle startovat na Turnaji mistrů v Londýně, Murrayho pak bude čekat ještě finále Davisova poháru.

• ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ •
Francie, tv. povrch / hala, 3.288.350 eur
nedělní výsledky (08. 11. 2015)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Murray (2-Brit.) 6-2 6-4
• Čtyřhra - finále •
Dodig/Melo (2-Chorv./Braz.) - Pospisil/Sock (Kan./USA) 2-6 6-3 10-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

424
Přidat komentář
Herbert_Hoover
http://www.tenniscanada.com/6-reasons-why-federer-struggles-against-nadal/

:)
Reagovat
smazaný uživatel
míval nebo stále má, mývale? :P z tohoto článku jsem shrnula tři pro mě nejrelevantnější důvody, proč je H2H 23-11 pro Nadala:

1) Rog loses more points on serve and on return. Roger usually wins 40% of return points, but against Nadal, that rate drops to 36%. Some of this can be attributed to Nadal?s unbelievable defensive abilities, fending off Fed?s wicked return forehand smashes.

2) Statistically, Nadal has the highest win percentage on clay of any player in ATP history and this skews his matchup with Federer substantially. Of their 34 matches, 15 have been on clay, 16 have been on hard court, and three have been on grass. If clay matches are removed from their head-to-head, the stats gets significantly closer.

3) Nadal hits with some of the heaviest topspin in the game, averaging about 3,200 revolutions per minute on his forehand. A one-handed backhand is a death sentence against Nadal, and Federer has done remarkably well to win 11 of the pair?s 34 career matches.

jeden argument tam ale jaksi postrádám, if you know what I mean :PPP
https://www.facebook.com/TrollTennis/videos/830089613776369/
Reagovat
smazaný uživatel
a co tenhle článek ze stejného zdroje, hmm? :)

http://www.tenniscanada.com/6-reasons-why-federer-will-always-be-the-goat/

hodila bych sem i 6 reasons why Djokovic will break Federer's Grand Slam record, ale nechápu, jak může být grand slam zakázané slovo :/
Reagovat
spaniel
Pro me to jsou tyto dva duvody. Ty zbyle jen analyzuji cisla, ke kterym doslo. Tyto dva ukazuji pricinu. Takze je to michani jablek s hruskami. Ze mu klesne pocet es, nebo Nadal vrati vic do hry...pokud je v tom i antuka, tak je to jasne. Kdyby to platilo i v hale, na trave, tak to je pricina. Takto je to jen nasledek.

Court type

Of their 34 matches, 15 have been on clay, 16 have been on hard court, and three have been on grass. Federer has a winning record on grass (2?1), while Nadal leads on clay (13?2) and hard court (9?7). Statistically, Nadal has the highest win percentage on clay of any player in ATP history and this skews his matchup with Federer substantially.

Federer has been more successful than Nadal on fast courts because his flatter shots result in a lower bouncing, faster moving trajectory. Nadal?s topspin is less effective on such faster courts, but is most effective on slower courts such as clay. If clay matches are removed from their head-to-head, the stats gets significantly closer.

One-handed backhand

We all know Rafa?s game plan when playing Roger ? hit to his backhand with a ton of topspin. Nadal hits with some of the heaviest topspin in the game, averaging about 3,200 revolutions per minute on his forehand.

It?s probably also the reason that other wildly gifted one-handed players such as Stan Wawrinka (3-13 lifetime vs. Nadal), Nicolas Almagro (1-13 lifetime vs. Nadal), and Richard Gasquet (1-14 lifetime vs. Nadal) have all been blown off the court by Rafa. A one-handed backhand is a death sentence against Nadal, and Federer has done remarkably well to win 11 of the pair?s 34 career matches.
Reagovat
smazaný uživatel
ten první bod jsem brala v potaz, že Roger má proti Nadalovi nižší úspěšnost na podání a ve výsledku i na returnu, a to díky Nadalovým schopnostem na returnu a v obraně, i to se počítá, a jeden důležitý argument, který vyzdvihuje i sám Roger, je ten, že Rafa je přeučený levák, kdyby hrál pravou rukou, asi by to taky bylo trošku jinak, takhle mu jednoduše rve naliftovaný forhend neustále do bekhendu...
Reagovat
Herbert_Hoover
Míval, mají to tam špatně. :) Popřípadě "míval a zase může mít" :)

Video jsem viděl a k němu snad jen.. :))
Reagovat
smazaný uživatel
jojo, mě to teda dost pobavilo :))))
Reagovat
panzer.dragon
neměl by někdo přehled "hatricků" (po sobě jdoucích titulů) na turnajích?
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafa Monte Carlo, Barcelona, Řím, Roland Garros 2005-2007 / Monte Carlo, Barcelona, Roland Garros 2005-2008
Reagovat
panzer.dragon
nic novějšího by tam rafan neměl? :-))
Reagovat
panzer.dragon
beru zpět, sem myslel že ty vyjmenovaný turnaje jsou k těm rokům za nima
Reagovat
panzer.dragon
jo už to chápu, se asi neumim moc vyjadřovat, já sem myslel na jednom turnaji mít titul tři po sobě jdoucí roky :-)

to co má novak teď v paříži 3 roky po sobě vyhrál ten samý turnaj
Reagovat
Herbert_Hoover
no dyť, to samé měl Rafa v Římě, pak ho sejmul Ferrero bohužel 2008...v Monte Carlu 8krát v řadě, v Barceloně 5krát, a pak třikrát za sebou ještě, na RG 4krát v řadě, rok pauza a pak 5krát v řadě
Reagovat
Frick
Federer je gentlemen.

F. Peroutka
Reagovat
slacker
Frick peroutka
Reagovat
Herbert_Hoover
Roger gentleman, ve dvou TB vyhrát. :))
Reagovat
a.magerova
Njn.... tak za tu saunu bude muset zaplatit :-P
Reagovat
Herbert_Hoover
Měl si vybrat Novaka, ten je charakter, letos nechal vyhrát v exhibici Sašu Zvereva.
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem to neviděla, nehledala jsem kde, stream mi nefungoval :(( aspoň z toho někdo udělá výcuc třeba, ale tak dva tiebreaky jsou taky fajn výsledek, vsadim se, že Jarkka schválně šetřil :P ale pokud vím, tak ani na exhibicích to nikomu nedal zadarmo, co si tam vzpomínám Tsongu, Haase, Wawrinku klíďo porazil, paradoxně prohrál s Dimitrovem :D on chce stále vyhrávat, v tom je egoista, jinak by nemohl být tak úspěšný a mít pořád tu pozitivní motivaci dál vyhrávat, to by na druhé straně muselo stát dítě nebo nějaká hvězda, no ale tentokrát mu to mohl nechat, pravda :D ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
Jo, pro Jarkka moc fajn výsledek, vedl 5:4 podle zpráv a Roger ho brejknul. :D Měl mu nechat set a pak to kvůli egu strhnout na svou stranu když už. Jako těžko říct, co si řekli před zápasem, ale kdyby mu Jarkko řekl, ať ho nešetří a jedou naplno, tak by to asi vypadalo jinak. Ono je to nakonec fuk, Jarkko si vybral Fedexe, asi věděl proč a výsledek na tom nejspíše nic nezmění. Pro Jarkka škoda, jeho kariérní bilance s Rogerem se se vším všudy zasekla na 16:0 a 32:1 na sety. :)
Reagovat
dappe
Vítězství je to poslední, na čem při takové exhibici záleží (průběh byl stejně znám už předem). Pár zoufalců si vsadilo na nesmysl, a teď budou po internetu posuzovat něčí charakter.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ano, jde o to si to užít, no Roger si to užil, výhra se počítá, feed the ego. :) Já jsem nic nevsadil, ale taky jsem čekal jiný výsledek. :)
Reagovat
smazaný uživatel
ano, v exhibici jde o to si to užít a pobavit lidi, jak známo, Roger si exhibice užívá a když je tak moc v pohodě a baví ho to, tak možná až nechtěně předvádí takový věci, že pak je těžký s ním neprohrát, já tu jeho celkovou pohodu docela pozoruju, že jak v ostrém zápase něco nesedí, není úplně v pohodě, tak pak nehraje svůj top tenis prostě a je k poražení, když je to naopak a vše mu sedne, pak je i Djokovič bezmocný, nejednou jsme to viděli, zajímalo by mě, jestli to pojali trošku víc na pobavení, protože to co jsem viděla z poslední doby, tak to moc zábavný teda nebylo, spíš to připomínalo vážný zápas a nějaké odlehčení kde nic tu nic, naposled třeba Nadal a Djokovič v Bangkoku, ale i Roger s Tsongou loni v Austrálii nic moc zábava, to už je mnohem zábavnější ta asijská liga pro peníze IPTL :)))
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak snad si to užili oba :)) Rafa x Nole chápu, že to vypadalo, jak to vypadalo. Nojo, kde jsou ty staré exhibice s Roddickem atd...ten byl na to dobrý :)
Reagovat
smazaný uživatel
nejlepší byly stejně ty týmové pro charitu v Austrálii :))
Reagovat
rusedski
Kurz 4,42 na Jarkka, který poté spadnul až někam k 1,5 k ho*nu aneb nenažraný egoista v plné kráse...zadav se tou výhrou :D
Reagovat
spaniel
lol
Reagovat
Herbert_Hoover
Mirka fajfkuje tiket :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Pre Rogera je gentlemenstvo už to, že to nechal zajst do TB.
Reagovat
Herbert_Hoover
To jsem byl o víkendu teda o dost větší gentleman. :D Ale nejsem GOAT :/
Reagovat
smazaný uživatel
Roger len skopíroval gentlemenské gesto Isnera..:)
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem GOAT :P :D
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
a.magerova
http://38.media.tumblr.com/7c12e93f6fdaca09658abb7a3bc4f749/tumblr_neilipdBY31qksc64o1_250.gif

http://49.media.tumblr.com/33c9a947c12a645703b4a83cd245d656/tumblr_neilipdBY31qksc64o3_250.gif
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/CTXz825WoAE7xnf.jpg
Reagovat
Denis92
Aj to budu niekde davat?
Reagovat
a.magerova
No prý tady, ale kdoví....
https://www.youtube.com/watch?v=Sw7jPa0Gf_A
Reagovat
Denis92
Vdaka :)
Reagovat
smazaný uživatel
až teď? nebyl by stream? :)
Reagovat
a.magerova
Furt to odkládaj.... poslední aktualizace na začátek - 19:20 hod....
Reagovat
smazaný uživatel
hrajou ještě něco předtím ne, nějaká čtyřhra tuším, tak dík za odkaz, já si to pohlídám a mrknu, ale musím do toho ještě něco dělat :))
Reagovat
a.magerova
Tak prý zas 19:30....
Reagovat
a.magerova
19:40
Reagovat
smazaný uživatel
a pořád nic :D
Reagovat
Denis92
Urcite to nezacne pred 20tou..
Reagovat
Desetinka
Bohužel (pro ty, co to chtějí vidět) už hrajou....Streamy nikde nejsou, prý je TV přenos omezen pouze pro Finsko (a žádný pirát to asi nevynesl ven, nevím přesně, jak to technicky chodí). Ten odkaz na stream na youtube je asi nechutnej fejk :-(

http://www.dailymotion.com/video/x3d2v1e
Reagovat
a.magerova
Dík, funguje :-)))
Reagovat
a.magerova
Jo aha, to je jen kousek.... ale dvouhra ještě nejede podle liveskore...
http://www.livesport.cz/tenis/
Reagovat
Desetinka
to ale bohužel není stream, ale pouze část čtyřhry...

Nějaký značně nekvalitní záběry dvouhry třeba tady:
https://birdplaneapp.com/VJGumRYzl

Snad se to aspoň objeví zpětně.
Reagovat
Nola
uverili by ste, ze Fedex radi mladym hracom hrat bekhend obojrucne? Nole bol ako ziacik jednorucakom, Gasquet nikdy neskusal hrat bekhend obojrucne? staci sledovat NOVAsport1
Reagovat
Kozoroh
S tím jednoručákem u No1eho to je fakt, původně ho tento BH učila j. Genčičová, ale později ji řekl, že by chtěl hrát obouručný BH a ona mu vyhověla.
Reagovat
smazaný uživatel
A to bola osudová chyba..

Zhodli sa Nadal s Federerom..
Reagovat
Tornes
Před nedlouhou dobou tu někdo dával video, kde se mluvilo přesně o tomhle. Tipl bych, že to byl Petrik. Takže Novasport to akorát okopčili z youtube...
Reagovat
Nola
tento clanok som dnes citala v praci, to bol vlastne dovod mojej navstevy tu, ale ten pinkalista ma nejak rozhodil :D
http://www.webnoviny.sk/tenis/clanok/1010532-djokovic-odmieta-status-quo-vnima-ho-ako-regres/
Reagovat
Kozoroh
Pro mě zajímavá informace -
" "Nole" uzavrel v Bercy čistý hetrik (radoval sa pritom už v roku 2009), čosi takéto predviedol na piatich turnajoch (aj Australian Open, ATP World Tour Finals, Dubaj a Peking), v tomto smere sa dotiahol na piedestál k Švajčiarovi Rogerovi Federerovi."
BRAVO NO1E!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.youtube.com/watch?v=myQTJt8BfLY

myslím, že skvělé video!
Reagovat
a.magerova
I jsem měla obavy co z Tvého odkazu vyleze, ale je super, že jsem se mýlila ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ále, nejni zač. I mě to zaujalo :)
Reagovat
Pe3k
Super video, nedával ho tu někdo už před týdnem? Třeba já?
Reagovat
smazaný uživatel
Uf :) Tak sorry, že tu nejsem pečený vařený :)))
Reagovat
Pe3k
v poho
Reagovat
a.magerova
Hele pokud jo, tak buďme jedině rádi, že ho šíří i ti co Rogera nadvakrát nemusí ;-)

Navíc znáš to, od Tebe to vezmou Rogerovci, od něj zbytek světa :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
na to se podívám, jakmile bude čas, všechny tituly jsem s Rogerem oslavit nemohla :)) aj já přispěju svou troškou do mlýna ;)

Roger Federer - The Legend continues (HD)
https://www.youtube.com/watch?v=m5GMvTvY2Uc

Roger Federer - There is no finish line (HD)
https://www.youtube.com/watch?v=Yqp0IWnVFbk
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidíme, či koniec videa bude totožný aj v tomto roku. :-)
Už sa moc teším.
https://www.youtube.com/watch?v=UNa3FfBTIk8
Reagovat
a.magerova
To je minulost a budoucnost.... učme se žít TEĎ.... ČILI VZHŮRU DO HELSINEK :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Veď žijeme teraz a preto sme tu. Nie je to až taká budúcnosť. Tú si predstavujem oveľa neskôr. :D Helsinky ma nelákajú. :)
Reagovat
Kytka
Co je v Helsinkách nevím, ale tohle už bude od neděle.
Reagovat
a.magerova
No jenže.... i zítra je budoucnost, užívejme každé hodiny života TEĎ.... a nemyslím zrovna Helsinky a exhibici Jarkka s Rogerem.... ale minuty, které nám všem utíkaj.... já dnes jela autem a v jedné chvíli si uvědomila, jak jsem šťastný tvor a vůbec to nesouviselo s tou jízdou..... a byl to moc krásný pocit.... prostě nějak zapomínáme na TEĎ a furt vyhlížíme NĚCO PAK..... ale tak každého věc, nikomu nic nenutím, jen námět k zamyšlení ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
hezky napsáno, ale řekla bych, že teď taky NĚCO vyhlížíš, co se pořád odkládá na POTOM :D :D tak si můžeš zkrátit chvíli tímto, podobné video jako výše odkaz, z obou dvou mám husí kůži, nejlepší volume doprava, fullscreen nebo pro ty, co se jim to seká, režim kino s rozšířením od Googlu, žárovičkou "zhasnout světla", let the show begin :))))

https://www.youtube.com/watch?v=wYItVbkrg84
Reagovat
panzer.dragon
http://www.telegraph.co.uk/sport/tennis/novakdjokovic/11983518/Novak-Djokovic-is-so-far-ahead-of-his-rivals-that-the-Big-Four-has-become-the-Big-One.html

dobrej článek
Reagovat
smazaný uživatel
Je to fakt...teďka je proste BIG ONE a SMALL THREE a ne BIG FOUR. Nicméně ten poznatek v tom článku níže je přesný. Djokovič nedokázal udržet stávající formu více, jak jednu sezónu. A já tomu věřím, nemyslím si, že příští rok bude dominovat úplně stejně. Hlavně si to asi kromě jeho nejskalnějších fans nepřeje vůbec nikdo, jelikož by tenis ztratil sledovanost. Nikdo se nechce dívat jenom na jednoho neporazitelného borce. Nicméně čest Nolemu za rok 2011 a 2015 a uvidíme co zopakuje příští rok. Nemyslím si, že bude neporazitelný jako letos. ALe kdo ví, je to tenis. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Murray na Noleho nemá. Základní problém je, že Murray je obranný pinkalista a Nole je taky obranný pinkalista.

Jenže Murray je LVL 4 pinkalisty a Nole LVL 20. Takže no chance. Noleho může potrápit jenom útočný tenis bez extra chyb. RF v Dubaji a Cinnci, Stan na RG, Berďa v Paříži třeba - v tom zápase hrál Nole slušně, ale Berďa to do něj prostě mlátil a pak se na důležitých míčích vyhodil a prohrál, kdyby se nevyhodil, třeba to uhraje. Kdo ví. Každopádně jít na nejlepšího obranáře součastnosti také obranou, je kravina.
Reagovat
Nola
super zhodnotenie, pinkalista..... iqe by s tebou isto suhlasil, Nole dokaze z obrany prejst do utoku, prisposobuje svoju hru tej superovej, netlaci sa zbytocne do krkolomnych pozicii, hra hlavou.... hrat tenis neznamena palit z kazdej pozicie :D
este k Tomovi, v poslednom zapase hral fakt uzasne, ale ak budes tvrdit, ze Nole je pinkalista, ako vyzeral Tom v zapase s Andym v Shanghaji? nevymenili si nachvilu ulohy? Andy ho vymlatil z kurtu....
Reagovat
smazaný uživatel
Bral jsem to obecně. Nole není pinkalista jako Simon vs Monfils.

Jeho hra je založená na pohybu a obraně. Vracení míčů hluboko do kurtu k základní čáře. Není třeba velká razance, hlavně ať to jde co nejdále. K tomu přičteš čím dál lepší servis a v případě dobré pozice teoretický útok a hotovo. = Novak Djokovič - Málo winnerů, málo chyb, hlavně se udržet ve výměně a všechno vrátit. Proto mu RF dělá pořád problémy jelikož ten hraje na 2-3 údery, kdyžtak nabíhá na síť a hraje tam. Pokud mu to tam padá, tak má Nole co dělat a někdy i prohraje.

Čím déle se s Nolem člověk drží ve výměně, tím více padají šance na úspěch.
Reagovat
turista
To je pravda. Nole je nejlepší baseliner současnosti. RF dnes hraje útočně z věkových důvodů. Před 10 lety byl RF také excelentní baseliner hned za Rafou.
Reagovat
spaniel
To sice byl, ale třeba 2014 ve Wimbledonu hrál S-V jen v 21% výměn, kdežto v 2002 ho hrál ve více než 80% výměn. Takže v poststatě je daleko za tím, oc hrával jako mladík. Tak díky za zpomalování povrchů, kdy i 21% bohate stačí, aby byl považován za nejčastějšího SV hráče.
Reagovat
smazaný uživatel
Když se podíváš zpětně pár let na hráče, kteří Djokovičovi dělali největší problémy a vyřadili ho v různých duelech, tak to jsou jednoznační střelci většinou - Wawrinka, Federer, Del Potro například. Útočný tenis na něj platí, nic víc. Letos možná ani to ne.
Reagovat
Nola
rada som sa poucila...
este si zabudol zhodnotit bod c. 2 Shanghai - Murray - pinkalista vs Berdych - utocnik
Reagovat
Marduch
Pinkalista...byly doby, kdy hrát útočně a chodit často na síť se vyplácelo. Nebylo tak nějak "in" dobíhat absolutně všechny balony. Během dvou dekád se ale tenis, resp. hráči stali mnohem atletičtějšími, enormně se zvýšila kvalita úderů hraných z hluboké defenzivy. Agassi, Nadal, Murray, Djokovič (omluvě těm, na které jsem zapoměl). Před 25 lety z 5 útoků 3-4 byly úspěšné. Dnes ztěží 2.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak přesně a Nole se tomu perfektně přizpůsobil a patří přesně k té elitě která vrátí úplně vše. Murray nemůže zkoušet se mu vyrovnat, musí hrát styl který je založený na variabilitě, hře na síti a útoku. Jinač ho neporazí už nikdy. RF a Stan na něj mají v současné formě asi největší šanci. Pokud bude den kdy jim to bude lítat, tak ho vyřadí i na TM. Pokud ne, Nole ho zase vyhraje. Stan musí trefit každý BH jako na AO loni a RF musí mít poker face a jet stylem 90% první servis, hra na sítí 88%, co dva servisy eso a 50 winneru. Jako v cinnci třeba.
Reagovat
turista
Novak Djokovič vrátí od základní čáry vše takže sebelepší baseliner nemá šanci ho porazit hrou z baseliny. Noleho lze jedině upodávat dělovými servisy tak jak to předvedl např.Karlovič nebo na něj zkusit sofistikovaný mix jako to občas udělá Federer.
Reagovat
spaniel
Ehm, ehm...Wawrinka.
Reagovat
turista
Novaku Djokovičovi stačí vyhrát 7 dalších titulů a nechá za sebou takové legendy jako Agassiho, Vilase, Borga a Samprase. To se mu podaří do 6 měsíců.
Reagovat
Cico93
už pinká s Rogerom a Jarkkom.:-))

https://www.facebook.com/teemuselanne/videos/vb.18671610852/10153652152520853/?type=2&theater

blesk vie aj s raketou.
Reagovat
smazaný uživatel
Teemu, Roger...Každý skoro najlepší vo svojom obore..Symbolické stretnutie..
Reagovat
spaniel
A že kdo je rybár...
Reagovat
Denis92
+1
Reagovat
Herbert_Hoover
Flying Finns :)) neskuteční sympaťáci oba :)
Reagovat
smazaný uživatel
Když odbočím trochu od tématu. Tak co finský sportovec, to sympaťák. Žádný národ snad nemá takovou koncentraci sympaťáků ve sportu. Teemu, Saku Koivu, Granlund, Barkov, Kurri, Hovi, Ahonen, Nieminen, Häkinnen...
Reagovat
SubOptikT
Matti Nykkanen
Reagovat
SubOptikT
Esa Tikkanen
Reagovat
Herbert_Hoover
Jarkko a Tuomo Ruutu :)))
Reagovat
janek_da
Naomak Mäkki
Reagovat
gigin
Miho Urvi.
Reagovat
Davor1
Jarri Malhomäkki, Hulmi HoUkolen :DD
Reagovat
janek_da
jj, starej dobrej Hulmi

Urviho jsem teda moc nemusel, ale tak každý to má jinak
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
tomu se říká objektivní novinařina.
Reagovat
gigin
:DDD
Reagovat
Davor1
:DDDDD
Reagovat
janek_da
Nebyla ta scenka po debate "Jak vznikl život"?
https://www.youtube.com/watch?v=BNEclgQFDNg
Reagovat
smazaný uživatel
neznám, viděl jsem jich jen pár, ale ne tento :D No nedivím se, že ten seriál po pár dílech stáhli. :D :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Bezva seriál a konečnou jednou řadou mě pěkně namíchli. :))
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Jari Mälhomäkki.
Reagovat
Denis92
Kimi Raikkonen
Reagovat
gigin
Reagovat
janek_da
Reagovat
Mayo
Hannu Maninen
Reagovat
yenda1
Alespoň bude mít Djoko jednou na co vzpomínat. Je dominantní. Ale předvídat ze současnosti budoucnost je čirá bláhovost.
Plebs má rád GS, těmi vše poměřuje a těch má Djoko 10. A s tou desítkou se mezi ty absolutně největší hvězdy nepočítá. Zatím. Nadal a Federer, byť oba na ústupu každý z jiných důvodů, ční stále nad ním.
A jak je to všechno křehké. Stačí aby např. Nadal vyhrál AO (konec konců proč ne) a korouhvička nabere jiný směr.
Ono je vždycky těžké představit si, že rozjetá mašina může taky zpomalit, zastavit, v nejhorším vykolejit. Ale děje se to stále. Takže možná, že výsledkově vypadá tahle sezona nudně, ale Djoko si to musel uhrát sám, nikdo mu nic zadara nedal. A v příštích turnajích to bude stejné.
Reagovat
Kozoroh
" Plebs má rád GS, těmi vše poměřuje a těch má Djoko 10. A s tou desítkou se mezi ty absolutně největší hvězdy nepočítá."

Sorry, to ale blbost, že 10 GS na superhvězdu nestačí. Už samotný fakt, že má dvojciferný počet Majorů dokládá, že je jedním z největších tenistů a další věc, před érou Federera, Nadala a Djokoviče vyhráli 10 a víc GS jen dva tenisté-profíci. GS z před roku 1968 nepočítám, neboť kvůli zákazu startu profíků na GS jsou méněcenné.
Reagovat
Tornes
Tím se ovšem omezuješ ani ne na polovinu doby, co se tenis regulérně hraje. A i v ní máš čtyři hráče, kteří Novaka převyšují. Stačí to na status absolutní legendy? Možná. Ale v kontextu celé historie tenisu ne. Tam je před ním minimálně ještě Laver, otázka mohou být hráči jako Rosewall, Gonzales, Perry a určitě i spousta dalších. V celkovém měřítku a historii Novak mezi ty absolutní legendy zatím nepatří. Mezi legendy jistě. Ale mezi ty absolutní ne.
Reagovat
Kozoroh
Vysvětli pojem "absolutní legenda" a kolik hráčů může tak být označeno! Kolik GS titulů je potřeba na "absolutní legendu"? 10 ti připadá málo???
A netvrď mi, že třeba Emersonových 12 GS nebo Perryho 8 GS je víc než Djokovičových 10 GS. Oba sice vyhráli všechny čtyři Majory, ale v amatérské éře, kdy se GS nemohli kvůli tuposti papalášů nemohli účastnit profíci, takže ty tituly jsou méněcenné!!!
Reagovat
Tornes
Pojem absolutní legenda je samozřejmě relativní a záleží na každém, kdo by tak měl být podle něj označován. Ale řekl bych, že se shodneme, že do pojmu ABSOLUTNÍ legenda by mělo patřit velmi málo hráčů. Já osobně bych je rád spočítal na prstech jedné ruky, tj. do pěti. Ty si můžeš myslet jiné číslo, ale pokud se jedná o absolutní legendy, nemůže jich podle mne rozhodně být víc, než deset. A i to je podle mne moc.

Mezi absolutní legendy tenisu podle mne patří určitě Laver a Federer. Dále bych tam řadil asi Rafu a Peta. A ve skutečnosti tam dávám hráče až od open ery, protože dobu před tím nemám dobře zmapovanou. A i z open ery bych před Novaka dal ještě Borga a Agassiho.

Ano, před open erou byly dva okruhy. A to znamená, že teda ti hráči nebyli legendami? Že nebyli skvělí? Ne, to pouze znamená, že se to špatně porovnává. Ale hráči jako Perry, Rosewall, Tilden nebo Budge, kteří byli legendami jak na profesionálním, tak amatérském okruhu, si určitě zaslouží být jmenováni.

Třeba Budge - půlku svých nejlepších let hrál v době, kdy se hrál pouze jeden Major. Stejně jich vyhrál celkem 10. Vyhrál 6 amatérských GS v řadě, je doteď nejmladším hráčem, který vůbec má kariérní Grand Slam a jedním ze dvou, kteří mají i sezonní. Po vyhrání těchto 6 amatérských se stal profesionálem a vyhrál další 3 Pro GS v řadě. V letech 37 až 40 vyhrál každý GS, kterého se zúčastnil. Po svém přestupu k profesionálům okamžitě začal porážet jeho tehdejší vládce. Nic proti Djokovičovi, ale pro mne je Budge rozhodně větší legenda. A takových je víc.
Reagovat
Mayo
+1000000
Reagovat
Roger_Federer
+1..jeste dodam ze v roce1937 vyhral Budge vsechny tituly dvouhru, ctyrhru, mix.
Reagovat
Kozoroh
Ale to jsou všechno amatérské tituly, znehodnocené tenisovou schizofrenií před rokem 68...
Reagovat
Kozoroh
Budge, Tilden, Perry.... Ti všichni hráli v době, kdy se za výhry na turnajích nedávaly žadné finanční odměny, ani dolar! Pravda, třeba Drobný po triumfu ve Wimbledonu 1954 dostal poukázku do obchodu, ale jak sám řekl, byly tam "věci pro baby" a za peníze se poukázka vyměnit nešla. Až do roku 1968 si tenis mohli dovolit hrát buď členové zámožných rodin, nebo pracující (ale ti to samozřejmě měli dost těžké). Jsou známy i případy, kdy tenista musel ukončit kariéru, neboť nevystačil s příjmy. Tehdejší pole hráčů ve srovnání s dneškem velmi malé.
Taková byla situace do roku 68. Od té doby je tenis pro hráče zaměstnáním, které dělají na 100%, což před rokem 68 nebylo ani náhodou.
Uvádíš jako příklad Budge, že vyhrál šest GS v řadě a získal jako nejmladší kariérní GS. Ale tady se krásně ukazuje, jak mu chyběla konkurence Perryho, který ani rok před prvním triumfem Budgeho odešel k profíkům. Získal by Budge kalendářní GS v roce 1938, kdyby se střetával s Perrym?
A nejlepší příklad ze všech je Emerson. To je nejpřeceňovanější tenista v historii, hráč který si nezaslouží být stavěn po bok Federera, Samprase, Borga nebo Lendla, 12 GS získal "zadarmo", neboť Laver, Rosewall, Gonzales a řada dalších hráli na Kramerově okruhu, ostatně Pro Slamy jsou častokrát označovány jako faktické GS 50. a 60. let, neboť tam byla silnější konkurence než na oficiálních GS. Poté, co začala open éra, Laver aspol Emersona zválcovali.....
GS před rokem 68 a po 68 jsou úplně jiné turnaje a velká většina GS turnajů by měla jiné vítěze, kdyby open éra začala dřív....
Reagovat
Tornes
K Emersonovi - není přesné, že by přišli profesionálové a on najednou s nima začal prohrávat. On odešel celkově. Z deseti GS po začátku open ery prohrál 6 x s bývalým amatérem a 4 x s bývalým profesionálem. Nikdy nepostoupil dál než do QF. Prostě už to nebylo ono celkově, ne jen kvůli profesionálům. Taky už mu bylo přes 31 (což je btw věk, kdy tenisté nejvíce odchází podle statistik).
Reagovat
Kozoroh
Na FO 68, prvním open-GS historie, prohrál s profíkem Gonzálesem. Ve QF. A i v dalších případech profesionálové Emersona dál nepustili. Na AO 69 prohrál již ve třetím kole, přitom turnaj vyhrál 5x v řadě a 68 ročník vynechal. Vyřadil ho profesionál Laver. O dva roky později Emersona na AO porazil Rosewall, který je mimochodem o dva roky starší než Emerson.
Ve Wimbledonu 1970 sice prohrál ve QF s Newcombem, ale v semifinále by na Emersona čekal Gimeno, který kdysi hrával na Kramerově profi-okruhu a ve finále Rosewall. Další profík. Ikdyž tedy prohrál s ex-amatérem, v dalších fázích by Emersona čekali profíci.
Napiš mi, kterého profíka z Kramerova okruhu Emerson porazil na GS?!
Dál než do QF nedokázal zajít ani na svém nejsilnějším GS, na AO, neboť ho porazili profesionálové. Kdoví, možná by bez konkurence Lavera a Emersona 1x/2x ještě AO urval.... V Austrálii býval Emerson vždy silnější než jinde.
12 GS je v jeho případě hodně nadhodnocené číslo, kterého by určitě nedosáhl s konkurencí profesionálů v období 1963-67. Byl by rád za dva GS.
Reagovat
Tornes
Bojuješ proti něčemu, co netvrdím. Můj argument nebyl v tom, že je Emerson lepší než profesionálové. Ani že jeho 12 GS je stejně hodnotných jako 10 GS Noleho. Pouze v tom, že odešel bez ohledu na příchod profesionálů (ti tomu samozřejmě také trochu pomohli - ale pouze pomohli, rozhodně nebyli hlavní příčinnou).

Na GS porazil Olmeda, Stolle, Ralstona, Davidsona. S Laverem jakožto nejlepším profesionálem měl v roce 68 bilacni 5:5.

AO hrál v open éře celkem dvakrát. Aby vyhrál, musel by porazit ještě další 3, resp. 4 hráče-amatéry. Nasazený byl 11. (6. mezi amatery) resp. 6. (4. mezi amatéry). Rozhodně nebyl favorit.

Nebyl až taká lama, jak tvrdíš.
Reagovat
Kozoroh
Na jednu stranu popíráš Djokerův status "absolutní legendy", na straně druhé však tvrdíš, že tento pojem je relativní. Nejprve si pojem "absolutní legenda" definuj a až pak zpochybňuj No1eho status.
10x GS, 4x TM, 26x M1000, 4x 1. místo na konci sezóny... To jsou všechno úžasná čísla a Novak si právem zaslouží být v TOP 5 nejlepších tenistů historie profi-tenisu a být "absolutní legendou".
Reagovat
Nola
nemas to jedno... asi dva roky nazad jeden z FFF tvrdil, ze Nole nie je ziadna legenda, resp. nikdy nebude, nakoniec mu viaceri uzivatelia dali na javo, ze Nole uz legendou je, neviem ci bol vtedy vlastnikom 6 GS... nehadaj sa, absolutna legenda je iba jedna GOAT - Roger Federer ja suhlasim, aj ked si s pojmom tenis vzdy vybavim meno - Bjorn Borg
Reagovat
spaniel
To nebude Tornesuv pripad, stejne jako Rod_Laver a par dalsich tady vzdy uznavali i hrace pred Open erou. Ted jsi nejsem jisty, zda Amputace nebo kdo povazuje Borga za Goata. Ja ale souhlasim, ze Novak uz legendou je, neni nutne vytvaret dalsi kategorie.
Reagovat
Tornes
Definoval jsem ho. Pro mne max pět nejlepších hráčů historie, obecně bych bral maximálně do deseti nejlepších hráčů historie. Podle mě nemusí nutně patřit ani do těch deseti nejlepších, byť uznávám, že tam už je to opravdu těsné - do pěti nepatří jistě.

Shazování hráčů z před open ery - samozřejmě, že by jim současný hráč desáté stovky žebříčku dal dvakrát 6:0. Byla jiná doba, totálně jiný materiály, jiný přístup ke sportu. Stejně tak by třeba Connors pravděpodobně dostával na zadek od všech současných špičkových hráčů. Ale hráče musíš porovnávat v jejich době. S jejich vrstevníky. V jejich podmínkách.

Napíšu ti čtyři hráčů z před open erou, které považuji za větší legendy tenisu než Novaka. Jednoznačně větší. Pak je tam několik, kteří jsou na jeho úrovni - třeba ten Perry.

Don Budge - viz výše. K tvému argumentu - kdo ví, možná vyhrál, možná nevyhrál. Ale v první sezoně mezi profesionály měli bilanci 27:8 pro Budge, takže...
Bil Tilden - patnáct let považovaný za nejlepšího hráče světa. 15 let vyhrával GS. Je třeba něco dodat? btw, i dnes jej někteří považují dokonce za nejlepšího hráče všech dob. Jestli Djokera považuješ za větší legendu než Tildena, tak fakt nevím.
Pancho Gonzales - 7 let v řadě světová tenisová jednička. Celkem 8. 17 Majorů. Je třeba něco dodávat?
Ken Rosewall - 23 vyhraných Majorů, 9 let v řadě v nejlepší světové dvojce.

A důležitý fakt též je, že v té době (a hlavně mezi profesionály) nebyl GS zas tak důležité. Důležitější byly vzájemné H2H souboje a i některé jiné turnaje.
Reagovat
spaniel
V tom pripade bude nejlepsi nekdo ze 17teho stoleti, ktery vyhral treba 100 titulu nad svym jedinym protivnikem, zaroven svym sousedem.
Reagovat
Tornes
No vzhledem k tomu, že tenis jako takový vznikl v druhé půlce 19. století, tak asi ne :D

Všichni hráči co jsem psal byli nejlepší na světě. Ne lepší než soused, ale na celém světě. A nedá se říct, že byli špatní, protože Pepa Vyskočil od vedle by určitě byl lepší, ale místo aby hrál tenis pracuje v továrně. Byli nejlepší ze všech, se kterými hráli. Nic víc dokázat nemohli.

Další věc je, že status legendy se neuděluje čistě za kvalitu hry. To by, jak už jsem říkal, byl Berdych větší legenda než kdokoli z mnou jmenovaných. Ale není, protože na rozdíl od nich nebyl nejlepší na světě. Na rozdíl od nich neposunul tenis o pořádný kus dál. Uděluje se za kvalitu hry v porovnání se současníky. Za význam v celkové historii. A podle mě všichni čtyři jmenovaní v tomto výrazně Novaka překonávají.
Reagovat
spaniel
Tenis vznikal dlouho, neda se presne rict, kdy.

Jiste, vic dokazat nemohli, nic to ale nemeni na tom, ze to byl jiny sport a konkurence byla s dneskem tristni. Dnes je to globalni sport, ke kteremu maji pristup miliony lidi a vsichni maji pristup ke stejnym technologiim, treninkovym postupum, strave a doplnkum. Je rozdil byt nejlepsi v teto situaci a v dobe, kdy to hralo 1000 lidi na svete.

Ja netvrdim, ze si nezaslouzi obdiv. Jen ze to je neporovnatelne.
Reagovat
Tornes
btw, pokud jde o čistou kvalitu tenisu, tak to je samozřejmě jinak. Současný Nole je nejlepší hráč historie.

Kdosi tu kdysi dával odkaz na studii (ted je mi fakt lito, že jsem si ho neulozil :( ), podle níž se hráčům, kteří jsou v top 100 dva nebo více let po sobě, každý další rok sníží počet bodů o 2 %. Tj. že noví hráči, kteří nahradí staré vypadnuvší, jsou o poznání lepší, než ti staří. A tedy že obecně se kvalita hry posune cca o 2 % za sezonu nahoru. Takže hráči, kteří na tour nastoupí o pět let později, by čistě teoreticky v průměru měli být o 10 % kvalitnější, než jejich předchůdci. A měli by je častěji porážet.

A to ani nemluvím o tom, když se změní pravidla tenisu. Na to doplatil třeba Borg - učil se podávat ještě podle starých pravidel, kdy musela noha zůstat na zemi, zatímco jeho mladší rival McEnroe už podle nových... Tím získal nad Borgem výraznou výhodu, kterou také zužitkoval.
Reagovat
turista
Pamatuji tenis od roku 1970. Connors vyhrával zápasy a tituly hlavně mentálně. Byl individualista, neuvěřitelně jistý si sám sebou i při nepříznivém vývoji zápasu a tím jakéhokoliv soupeře nakonec skolil.
Reagovat
smazaný uživatel
Pre pána Jána, ako možeš dať Agassiho pred Djokovica?.:.Veď Andre bol v podstate Samprasov lokaj..Nič proti nemu, je to pre mňa snáď hráč s najvačšou charizmou, ale tenisovo je už dnes s prehľadom za Novakom...A to hral Andre do 35 a Nole má dnes 28...Samozrejme aj úspechmi Novak vyčnieva...Trdit, ze Agassi je pred Djokovicom mi príde ovela absurdnejsie ako to tvrdit o Nadala pri Rogerovi..

Na základe čoho kladieš Andreho pred Noleho?...Kariérny GS?..Ak by hral Nole finale RG s Medvedevom, tak ho uz dávno ma..Stale je to otazka času..Ved snad na kazdom GS má lepsie cisla, viac finále, atd, atd..

A ze je Butch vacsia legenda?..Tak to mi uz pride uplne za vlasy pritiahnute..Kolko si videl jeho zapasov?..Tenisove dejiny chtiac ci nechtiac musime delit na open éru a amatérov..
Reagovat
Tornes
Ano, na základě kariérního GS. Nepřekvapivě.

Ve finále sice byl Medvědev, ale po cestě musel porazit tehdejší antukovou jedničku a obhájce titulu Moyu.

14:20 není rozhodně neznamená, že by ho Pete porážel na potkání. A Pete je pro mne stále výše, než oba dva.

Andre je pro mě před Novakem na základě současných statistik, tj. za předpokladu, že od ted zacne prohrávat všude v prvních kolech a nikdy nic nevyhraje. Tedy nepochybuji o tom, že co nevidět bude před Andrem.
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic, ktorý má o 3 GS viac ako Agassi je až za ním, lebo nemá kariérny GS.

Takže Federer, ktorý má tiež o 3GS viac ako Nadal..Ak by nemal kariérny GS, tak by mal byť v tvojej hierarchii až za Nadalom, je to tak?..Teda ak chceš uplatnit rovnaké principy..Navyše Andre má tiež vačšinu titulov z jedneho majoru, navyse na trave ci antuke vyhral len jeden GS, na rozdiel od Rafu, ktorý to má podla povrchov na 9:3:2, kdežto Andre 5:1:1...

Hovoris, ze na zaklade aktualnych stats je Andre vyssie..Aké stats hovoria v jeho prospech?..Nole má viac GS, Masters, Tyzdnov na čele rebricka, koncorocnych jednotiek..Áno, má menej titulov, zhruba o 5-6ks, ale Andre hrával pravidelne 250 a ma ich vela...

Proste si myslim, ze tu zohravaju velku rolu sympatie..
Reagovat
smazaný uživatel
Musim sa opravit, Andre má 8gs, ale aj napriek tej jednej čiarke navyše ťahá s Nolem za kratší koniec..
Reagovat
spaniel
Tebe to ale vubec nemuze prekvapovat, ze to neni o cislech, ale sympatiich. Jiny duvod pro Nadal prece neexistuje a roky to o nem tvrdis. Tak proc ne Andre? Huta-Galung?
Reagovat
smazaný uživatel
Už je veľa hodín a reagovať adekvátne nemá teraz zmysel :)
Reagovat
Herbert_Hoover
V tom případě velká škoda, že to JMDP nedoklepal na RG 2009, možná bychom se dočkali zajímavé konfrontace teď, co se týče Roger bez kariérního GS vs. Rafa :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hovori sa, ze historia sa bude pamatat len to, ze Roger má kariérny GS..

Toto je tá výnimka :)..Ľudia si budu pamatat aj to, ze tam nikdy neporazil Nadala..
Reagovat
Herbert_Hoover
Je to tak :) Ať už někdo chce nebo ne, ale holt to k tomu patří.
Reagovat
Roger_Federer
Klidne mi vypis kurz, vsadim si nato, ze za 20 let kdyz padne jmeno Nadal, lidi (ti kteri se o tenis a jeho historii budou zajimat), si vzpomenou tak akorad nato ze to byl nejlepsi antukar vsech dob a dokazal xkrat vyhrat jeden turnaj.
Reagovat
Tornes
Tak to se s tebou taky klidně vsadím (já tvrdím, že ne). 14 GS je 14 GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím...

Mne pri Samprasovi ako prvé napadne 14, pri Federerovi to je už obsiahlejšia asociácia, ale tá 17ka tam hrá veľkú rolu...

Preto si myslím, že za 20 rokov a 50 tobôž si budú ľudia pamatat Federera a Nadala hlavne skrz ich počet GS..Pretože to budú mať najčastejšie na očiach, keďže tieto čísla sa budú dlhodobo ťažko prekonávať....

Ešte jedna úvaha..Keď získal Sampras 14. GS, aké veľkolepé, skoro neprekonateľné číslo sa to zdalo byť...Dnes je v podstate dostupná 17..Aj práve kvoli nej je Djokovicových 10 podceňovaných, ale ako napísal Kozoroh, kto z mladej generácie má aspoň na 3-4 GS..10 je veľkolepá, bohuzial opat raz Nole dopláca na Rafu s Federerom..
Reagovat
Tornes
U statusu legendy rozhodují i takové věci, jako charisma, nikoli pouhé výkony na kurtu. Ale jinak hlavní důvod je kariérní GS.

Pokud by Roger neměl kariérní GS a Rafa ano (při současném počtu GS), rozhodně bych si netroufl tvrdit, že je Roger obecně vzato lepším hráčem (jak tvrdím ted).
Reagovat
Kozoroh
Proč si neodpověděl na přímou Forehandovu otázku, v jakých statistikách je Andre před Novakem, když jsi napsal toto - " Andre je pro mě před Novakem na základě současných statistik, tj. za předpokladu, že od ted zacne prohrávat všude v prvních kolech a nikdy nic nevyhraje."

Je evidentní, že Forehand uhodil hřebíček na hlavičku, tj. vyjmenoval důležité statistiky, ve všech až na turnajové tituly (a i v nich je to těsné, Andre vede jen o dva tituly a jak Forehand dodává, spoustu titulů má Agassi z 250, Djoker se 250 zúčastňuje vyjímečně) je Nolda lepší, ty jsi couvl (pochopil si, že tě nachytal) a začal jsi argumentovat charismem. To je to, co jsem ti vytýkal - pojem "absolutní legenda", "superhvězda" nemáš definovaný, kdo je nebo není "absolutní legendou" určuješ dle svých sympatií, kdy amatéři Tilden a Budge jsou pro tebe většími legendami než profík Djokovič.
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj Forhende;), dlouho jsme se nevidely.

Kozorohu..
Toz smir se stim, ze ten Nole je takovy nudny patron..A moze vyhrat at mastra olympia a stejne furt to nebude ono.
Vetsinu kariery stravil ve stinu dvou mohykanu..Dokazal se vymanit nachvilku vroce 2011 pak az ted, kdy zbytek pole titanu upada do tartaru.:)..
Toz ti dva byly pro neho take vytah nahoru, vsecka cest jak vyletel.
To je jasne, kdysi v praveku sem mu tu taky fandoval.
Toz neprskej a uzivej si to vakuum a klid.;):)
Zdar
Reagovat
Kozoroh
Proč si neodpověděl na přímou Forehandovu otázku, v jakých statistikách je Andre před Novakem, když jsi napsal toto - " Andre je pro mě před Novakem na základě současných statistik, tj. za předpokladu, že od ted zacne prohrávat všude v prvních kolech a nikdy nic nevyhraje."

Je evidentní, že Forehand uhodil hřebíček na hlavičku, tj. vyjmenoval důležité statistiky, ve všech až na turnajové tituly (a i v nich je to těsné, Andre vede jen o dva tituly a jak Forehand dodává, spoustu titulů má Agassi z 250, Djoker se 250 zúčastňuje vyjímečně) je Nolda lepší, ty jsi couvl (pochopil si, že tě nachytal) a začal jsi argumentovat charismem. To je to, co jsem ti vytýkal - pojem "absolutní legenda", "superhvězda" nemáš definovaný, kdo je nebo není "absolutní legendou" určuješ dle svých sympatií, kdy amatéři Tilden a Budge jsou pro tebe většími legendami než profík Djokovič.
Reagovat
spaniel
"Trdit, ze Agassi je pred Djokovicom mi príde ovela absurdnejsie ako to tvrdit o Nadala pri Rogerovi.."

Muzes to rozvest? Trochu nechapu, mozna kvuli preklepum...
Reagovat
smazaný uživatel
No myslím, že Tornes je pragmaticky uvažujúci človek, ktorý pokladá Federera za lepšieho hráča, než Nadala kvoli číslam..Ja to beriem..

Preto ma prekvapuje, že to pri porovnaní Andreho a Novaka popiera..To je pre mňa učebnicový dvojitý meter..
Reagovat
Tornes
Jinak všimni si, že se zde neřeší, kdo je lepší hráč. Ani kdo je lepší hráč v porovnání s vrstevníky. Ale kdo je větší legenda. A to je podle mne rozdíl.

Nole je lepší hráč. Andre je pro mne větší legenda.
Reagovat
smazaný uživatel
To už dáva vacsi zmysel, ale sám si svoje tvrdenie opieral o ciselne a karierne statistiky, takze pojem "lepsi hrac" sa priam ponukal..

Apropos, Agassi tvoril dejiny spolu so Samprasom, prakticky od zrodu Agassiho az po jeho koniec kariéry, o ére 90.rokov sa hovorí ako o ére Samprasa s Agassim...

Kdežto, Nole bol do roku 2011 v legitimnom tieni RF a RN a dnes je tomu len 5 rokov co je TOP hráčom a to je naozaj kratucká doba, tak mozno aj preto Agassi evokuje vačšiu legendu..
Reagovat
Tornes
Svoje tvrzení jsem tak opíral u starších hráčů, které si nijak nepamatuji a nemám je ani moc nasledované. Takže u nich jsem vycházel zejména z výsledků - protože řekněme si otevřeně, že ty být prostě musí, aby byl tenista tenisovou legendou. Ale nejsou samotné.

U Andreho a Novaka už jsem schopen to porovnávat komplexněji, jelikož jsem oba zažil (byt Agassiho ne zcela na vrcholu). A tam mi to vychází, jak píšu. Cástečný důvod (který mě přímo nenapadl, ale podvědomě tam asi byl) bude asi i to, co píšeš.
Reagovat
Kozoroh
" Andre je pro mě před Novakem na základě současných statistik, tj. za předpokladu, že od ted zacne prohrávat všude v prvních kolech a nikdy nic nevyhraje."

Těmito větami jsi dokládal své tvrzení, že Agassi je větší legendou než Djokovič. Netřeba dodávat, že v řadě důležitých statistik je Djoker před Punisherem.

" Svoje tvrzení jsem tak opíral u starších hráčů, které si nijak nepamatuji a nemám je ani moc nasledované. Takže u nich jsem vycházel zejména z výsledků - protože řekněme si otevřeně, že ty být prostě musí, aby byl tenista tenisovou legendou. Ale nejsou samotné."

A těmito větami popíráš obsah sdělení vět nahoře. Je evidentní, že status "absolutní legendy" poměřuješ sympatiemi k tomu či onomu hráči (samozřejmě že hráč musí mít pro status legendy odpovídající výsledky). Protiřečíš si!
Reagovat
Tornes
Nepoměřuju ho sympatiemi. Pomeřuji ho tím, jak významným hráčem v historii tenisu podle mne byl. K tomu patří i statistiky, ale i charisma a spousta dalších věcí. Přičem ovšem samozřejmě když jsou statistiky naprosto diametrálně odlišné, tak bych si netroufl říct, že je větší legenda. Ale tu nejsou. A vše ostatní hovoří pro Andreho - charisma, celkový význam (viz Forehanda a Davora), kalendářní GS, jediný vítěz všech nejdůležitějších turnajů v moderní historii. Andre byl se Samprasem hráč devadesátých let. Novak je zatím stále ve stínu Rogera a Rafy.

btw, třeba takového Ashe jsem si tam dát netroufl, ale když se bavíme o legendách - ten by tam teoreticky být taky mohl. Jeho význam v historii byl obrovský.
Reagovat
spaniel
*kariérní
Reagovat
Roger_Federer
Pres vsecko co zde padlo,,
Nole proste 1,5 roku nema na Granslemech soupere mimo Rg, kde je souperem "sam sobe".
Rafa od Rg 14..neni jemu konkurenceschopny.
Roger a Andy proste z ruznych duvodu nejsou uz, ted (kdysi byly) hraci schopni udelat ten posledni krok proti tomuto souperi ( Novakovi).
Nebyt Us.open 14 kdy si dva hraci zazracne vybraly zivotni turnaj, zbiral by Novak tituly jak na bezicim pase, zapomente nato, ze pristi rok to bude jinak..neni duvod, konkurence proste neni
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, podobný scénar je pravdepodobný, dokonca možno percentuálne najpravdepodobnejší...
Reagovat
Davor1
Presne tak, Andre je aj pre mňa zatiaľ väčšia legenda ako Djoko. Je neskutočné, že on vlastne začínal a hneď sa aj zaradil do špičky v osemdesiatych rokoch, v čase Lendla, Wilandera a McEnroa, dlhé roky čelil ďalším legendám ako Edberg, Becker, Sampras, Chang a ďalší velikáni deväťdesiatych rokov a kariéru končil v konkurencii Federera, Nadala, Ferrera či Berdycha. A v každom z týchto období, v každej konkurencii dokázal vyhrávať veľké turnaje. Je to prakticky jediný hráč z open éry, ktorý vyhral v tenise všetko podstatné vrátane singlovej zlatej medaily z OH. Jeho kariérny GS mi príde o niečo cennejší, ako v súčasnosti, pretože v tých časoch boli tie povrchy totálne odlišné, pre antukárov bolo ťažšie presadiť sa na rýchlych hardoch a naopak. Dnes je možné jedným štýlom vyhrávať na všetkých povrchoch, ktoré už majú výrazne podobnejšie vlastnosti, ako v minulosti. Djoko bude ale na konci kariéry určite vyššie, to je skoro isté...
Reagovat
smazaný uživatel
kdy se losujou základní skupiny TM?
Reagovat
Kytka
V pátek nebo v sobotu
Reagovat
gigin
The draw is this Thursday, Nov. 12 at 7 pm GMT.
Reagovat
rod_laver
hodnej kluk, dík
Reagovat
George_Renel
Jirka Veselý mění trenéra. Jde k němu bývalý Berdychův - Krupa. Tak snad vstříc světlým zítřkům. U Báry ho bylo podle mě škoda.
Reagovat
Kytka
Jestli tomu tak je, tak to mně upřímně potěšilo. Byl to on, kdo posunul Tomáše do desítky, udržoval ho tam a naučil ho mnohem více než před tím za celá léta Navrátil st. U Tomáše to tehdy bylo velké pozitivum, s Navrátilem už začínal "strýcovatět" (tím nemyslím Báru ale byl takový starý mladý). Totéž Jirka s tímhle trenérem. Krupy je fakt škoda na ženský tenis a zejména na trénování takové hráčky, která už nemá na to být top hráčkou.
Reagovat
George_Renel
Zde je to černé na bílém oficiálně: http://sport.idnes.cz/jiri-vesely-tenis-novy-trener-tomas-krupa-fi7-/tenis.aspx?c=A151109_110255_tenis_tny
Reagovat
gigin
Tak snad se zadaří :)
Reagovat
tommr
a kdo bude trénovat Báru? :)
Reagovat
George_Renel
Ta trenéra nepotřebuje, té by stačil mentální kouč ;-).
Reagovat
gigin
https://twitter.com/TrollTennis/status/663418844644413440
Reagovat
janek_da
:D
Reagovat
a.magerova
Reagovat
tito
Neskutečná nuda. Doufám, že se Rafa dostane do bývalé formy. Ze stejného důvodu jsem mu začal fandit v době dominance Rogera. Tenkrát to také byla nuda k uzoufání. A co Ernestek, ten nic? Ten se toho nechopí? To je přeci jeho parketa. Myslím tím překvapit a někoho n....t :-)
Reagovat
gigin
Njn tito, taky bych si přál, aby trošku začal Rafa míchat kartama. A Andymu jakbysmet.

Hele Ernesto má hrozné trable s tím ramenem nebo co. Už se to táhne rok. Mám trošku obavy. Jinak je teď doma s rodinou:

http://egulbis.tumblr.com/

Tak prostě doufám, že některý z těch mladých se chytne, ale je to těžké no. Snažím se bavit s Domem, Kokkim, Gyrosem, uvidíme, co z nich vyleze no :)
Reagovat
tito
Zranění. O těch mi vyprávěj....
Nejvíce věřím Thiemovi. Nick bude mít problém přelézt přes svou hlavu. Thanassi ani nevím. Dominic je ale na spadnutí. Jeden velký turnaj a může rozjet pořádnou šňůru. Už aby to bylo.
Reagovat
spaniel
Taky věřím v Thiema...hraje s každým vyrovnaně, a prohrává hodně těsných zápasů. Chybí jen kousek skládanky a pojede.
Reagovat
Davor1
Mne Dom veľmi pripomína Stana, podobný štýl hry, podobné veľké výkonnostné rozpätie a tiež zatiaľ slabšia psychika, nemyslím si, že bude dominovať konzistentne ako Nole, ale skôr bude mať lepšie a horšie turnaje, pričom pri top forme môže rozhodne vyhrať niekoľko GS, ale očakávam aj občasné výpadky v úvodných kolách, hlavne na Wimbledone to bude mať ťažké...
Reagovat
gigin
Taky nejvíc věřím Domovi. Samozřejmě jsou tu i ostatní, jako například Čorič, Veselka, ale to už tak moc nesleduju :))
Ještě Paire by mohl zabrat, je to takové oživení.
Reagovat
Kytka
Ernest tak jednorázově někoho překvapit. Jinak je to děsný flink.
Reagovat
gigin
Tak když se dokázal doflinkat do top 10 z kvalifikací malých turnajů, tak to tak asi bude no.
Reagovat
Kytka
No to je fakt trottlovina.
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/CTMysxlXIAAfyow.jpg:large
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
janek_da
mohl by se objevit nick "Kaficko_pri_zapase"
Reagovat
a.magerova
Reagovat
janek_da
Rád bych věděl co jeho tabled, motorka, děda. Trochu mám vo něho strah.
Reagovat
Davor1
A jak Lukáš so ségrou :DD
Reagovat
letityfanousek
Nemám ho rád, ale uznávám, že on hraje tenis, maká na sobě a má na to být jednou nejlepší v historii a to nemusí hrát až do důchodu
Reagovat
Kytka
Taky musím uznat.
Reagovat
a.magerova
http://heroes.xproduction.com/
Reagovat
Herbert_Hoover
http://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20151218T00&p0=64&msg=Star+Wars%3A+Episode+VII

:))
Reagovat
Kytka
Já tam mám jen hodiny a dotaz jestli mám hlad. To snad né.
Reagovat
Herbert_Hoover
Tohle je verze pro ty, co umí číst. :P
Reagovat
smazaný uživatel
co to zase je za karikatury? :D
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/CTIxObiU8AAd8Lf.jpg

https://pbs.twimg.com/media/CTIqOQ1WsAAfxRO.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
jj u Tomáše jsem to zaregistrovala, ale spíš se mě to nelíbí, nejdřív jsem myslela, že máš na mysli tohle, ale to je něco jiného, zajímalo by mě, co to bude až to bude :)

https://www.youtube.com/watch?v=tU7hcLgJqWE
Reagovat
a.magerova
Mně se karikatury nelíbí všeobecně :-/
Reagovat
Kytka
Taky nemám karikatury nijak zvlášť ráda. Ale jednu jsem viděla u Tomáše na jeho stránkách - asi z tohohle. Nijak se mi nelíbil. Vypadá jak smrtka na výpravě.
Reagovat
smazaný uživatel
ani karikatura Rogera se mě nijak zvlášť nelíbí, ale ty obrázkové komiksy od MiniPeople.ch s Rogerem a Stanem jsou srandovní, mají to na Facebooku :))
Reagovat
smazaný uživatel
tak třeba ten poslední ze soboty :)))

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/1611003_717732691661086_1624213909324117814_n.png?oh=741643185f261d976fe746e790085816&oe=56C65D56
Reagovat
a.magerova
Tak některé jsou vtipné to jo, ale Roger je tam hnusně nakreslen taky :-/
Reagovat
smazaný uživatel
njn, hlavní je, že se nám líbí v reálu ne ;)
Reagovat
a.magerova
Jj, tu mu to sluší :-))
http://40.media.tumblr.com/b5d5d7475e051fb27d80dd2beb62632d/tumblr_nw32nqN3FY1qksc64o1_250.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
tak, co by nás zajímaly nějaký ošklivý karikatury :D
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/CTVV0R2W4AAjHve.jpg

Snad to někde na netu bude....
Reagovat
smazaný uživatel
jj asi se podívám, jak na tom Rog je, zda bude exhibovat jako se Seppim :D co myslíš, nechá Jarkka vyhrát? :)
Reagovat
a.magerova
Asi jo, přece se nebude před TM nějak honit po vítězství, navíc neznámé prostředí, ve Finsku ještě nebyl, takže ho tam asi ani neznaj, a poženou za vítězstvím Jarkka :-))))

Jo už i dal na twitter fotku sauny, takže pokud nevyhraje, tak mu určitě nebudou účtovat poplatek za saunování :-)))
https://pbs.twimg.com/media/CTVHklcUwAA7B9C.jpg
Reagovat
Herbert_Hoover
To se ukáže, jaký že je vlastně gentleman. :)) Pokud vyhraje Roger, tak je to s tím gentlemanstvím slabé. :)
Reagovat
spaniel
Oh the irony...když někdo z TP jde hodnotit tyto hráče po morální stránce. Gentlematnství, charitu, vystupování atd. Mně stačí, že jde v čase, kdy se mohl chystat na TM hrát nějaký rozlučkový přátelák.
Reagovat
Herbert_Hoover
Já to chápu, z pohledu fanouška by mi to taky stačilo. Nač klást přehnané nároky, které může splnit úplně v pohodě a dostát své údajné pověsti a jednomu z velkých důvodů, proč ho fanoušci milují. :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Já to chápu, z pohledu fanouška by mi to taky stačilo. Nač klást přehnané nároky, které může splnit úplně v pohodě a dostát své údajné pověsti a jednomu z velkých důvodů, proč ho fanoušci milují. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasný,že prohraje. Proč by Jarkka porážel když s ním má H2H 15:0 a chudák mu vzal všehovšudy 1 set za svou kariéru.

Ten končí, dává si poslední zápas,jsou to kamarádi, RF mu to pustí doma, Jarkko se rozloučí výhrou, Roger shrábne pár mega na startovném a pojede trénovat na TM. Proč ne. Jako tréning dobrý, navíc teďka hrajou ještě čtyřhry. Pohoda. :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Ano, tak by to mělo být. :) S tím sázkaři počítají, proto už je to žhavé zboží od rána v nabídkách sázkových kanceláří.
Reagovat
rusedski
Ráno jsem vsadil v Tipu Nieminena za 4,42. Pak kurzy klesaly a klesaly až na 1,7 Jarkko, teď už to dokonce stáhli z nabídky...
Reagovat
Desetinka
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Desetinka
Hm, tak asi nic :-( Vůbec nechápu, co to jako je, proč tam ty upoutávky vůbec jsou, kdo a z jakýho důvodu to dělá...(to už poněkolikátý, co jsem se nachytala) :-(((
Reagovat
steve79
Také se těším na los skupiny Turnaje mistrů. Přál bych si skupinu Djokovič, Federer, Nadal a Ferrer.
Reagovat
rusedski
I já. Rafa by na pomalejším povrchu mohl vrátit RF Basilej a poslat ho domů. Zároveň by v druhý skupině měl Berďa slušnou šanci na postup...
Reagovat
steve79
Jestli Djokovič vyhraje i turnaj mistrů, tak bude mít bezesporu lepší sezonu než měl Federer v roce 2005. Je neuvěřitelné jakou má sezonu. Včera jsem čekal, že ho Murray více potrápí, ale je vidět že Andy začíná na Djokoviče ztráce čím dál více.
Reagovat
spaniel
2005? Tak to bezpochyb... To už měl v 2011.
Reagovat
smazaný uživatel
Se nepokakejte z těch jejich úspěchů. Tooomas Berdych pojď pojď
Reagovat
Fandina
OT ... něco pro pobavení
http://tn.nova.cz/clanek/tenis-se-zelatinou-souper-proti-nemuz-ani-berdych-nema-sanci.html
Reagovat
George_Renel
Až teď pořádně koukám na tu trofej pro vítěze.
A mám pocit, že byla připravena pro Stana :-))).
Reagovat
Fandina
:-)))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak proto Stan neporazil Djokarnu, kdyby to totiz pak cele vyhral, tak nechtel vypadat jak korunovanej :-D no jo, tak uz jsme doma.
Reagovat
a.magerova
Mně spíš zajímá, proč byla na určité období obměněna?

Henman 2003
http://im.rediff.com/sports/2013/oct/28paris3.jpg

Safin 2004
https://s2.yimg.com/bt/api/res/1.2/oCG7lLocrsLJlw4i7Jzb3A--/YXBwaWQ9eW5ld3NfbGVnbztxPTg1O3c9NjMw/http://media.zenfs.com/en-GB/blogs/tram-lines/Safinparis.jpg

Berdych 2005
http://imgs.idnes.cz/tenis/A051106_RUZ_BERD_POHAR_V_V.JPG

Davyděnko 2006
http://www1.fft.fr/sites/default/files/imagecache/fft_blog_article/blog/davydenko2006_0.jpg

Nalbandian 2007 :-))
http://blogs.as.com/photos/uncategorized/2007/11/06/nalbandian_paris.jpg

Tsonga 2008
http://tennis-pronostics.com/sites/default/files/winnercup/pg2_g_tsonga_576.jpg

Djokovič 2009
http://media.sporever.fr/medias/sporever/sport365_664x376/tennis/hommes/86414_BERCY_MONFILS_DJOKOVIC_1511.jpg

Soderling 2010
http://www.thehindu.com/multimedia/dynamic/00287/IN15_TEN_287753e.jpg

Federer 2011
http://jamaica-gleaner.com/sites/default/files/styles/jg_article_image/public/article_images/2011/11/14/federer.jpg?itok=ZrQDKYmn

Ferrer 2012
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f7/e4/95/f7e4955ba6b41556a5ead7e78f2df5aa.jpg

Djokovič 2013-15
http://news.xinhuanet.com/english/photo/2013-11/04/132856718_11n.jpg
http://www.gannett-cdn.com/-mm-/467536e2815cb27f2afa3e1e0031d877993e10b1/c=20-0-3845-5100&r=537&c=0-0-534-712/local/-/media/USATODAY/usatsports/2014/11/02/2426e7641a6d482b640f6a7067007c18.jpg
https://i.guim.co.uk/img/media/4bcc1ddb16ce7febc122ab8127a71474e95e39d5/0_34_3712_2228/3712.jpg?w=460&q=85&auto=format&sharp=10&s=1e6091d8bf8a69386f3c4cdb2696cb96
Reagovat
smazaný uživatel
zajimava je obmena sberacek v r. 2007.. :-) David s Goliasem je puvabny.. dal jsem se nedivala.. :-))
Reagovat
letityfanousek
Kokki zrovna nevypadá, že by byl na opačné pohlaví, spíš bych uvěřil, že měl něco se Stanem. Jo a je mi jedno kdo s kým, hlavně, že se měli aspoň na těch 10 minut rádi.
Reagovat
rod_laver
Juan Martin Del Potro: I´ll return to compete in January or February

http://www.tennisworldusa.org/Juan-Martin-Del-Potro-Ill-return-to-compete-in-January-or-February-articolo27681.html
Reagovat
Jiri
To zas bude TM o nicem. Jedine, co by mohlo zapricinit neuspech Novaka je nejaka indispozice, coz mu samozrejme nepreju. Unava by se jiz mela naplno projevit a pokud to Rogerovi nebo Andymu sedne.....? Jinak je ale tato sezona jedna velka nuda s minimem prijemnych prekvapeni (GS v Parizi).
Reagovat
Herbert_Hoover
Snad to sedne Stanovi :))
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Djokovičovi k dalšímu úspěchu, on si prostě řekl, že bude nejlepší a že se mu daří umlčet ty, co hlásali, že do legendy má hodně daleko :) teď není nikdo, kdo by ohrozil jeho ambice dorovnat a možná i překonat rekordy svých největších rivalů, pomalu ale jistě se z něho stává legenda a jeden z nejlepších hráčů všech dob :) pokud se mu budou vyhýbat zdravotní potíže jako Fedexovi a v nejbližší době mu nevyroste konkurence z řad mladších, pak bude nedostižný ještě hodně dlouho a debata ohledně téma GOAT začne vřít naplno, to si já jakožto RF fan dobře uvědomuju, jaký to je soupeř, proto ho beru jako rivala č.1, přestože Fedal má pořád svoje osobité kouzlo :) Roger jako jeden z minima hráčů dokáže Novaka porazit, ale jen za předpokladu, že bude hrát svůj nejlepší tenis typu USO, Cincy, Dubaj, Basilej 2015 nebo třeba Šanghaj 2014, ale tam mu většinou sedí povrch a nesmí mít zrovna den blbec, zkrátka mu to ten den musí sednout, což je okamžitě znát z jeho pohybu a přesné agresivity, pomalejší hard v 02 aréně bude hrát do karet určitě Noldovi a není pochyb, že i příští rok to bude honba za skalpem Noleho, i tak se může stát v Londýně cokoli a Roger třeba zapne turbo a dá ho, kdo jiný by to už letos dokázal, jedině nějakým zázrakem kdosi jiný ;)
Reagovat
smazaný uživatel
jednu věc ale dodám, Djokoland sice zažívá fenomenální sezonu totální dominance, nejlepší v dosavadní kariéře, což se už skoro rovná top sezoně Rogera, takže je třeba uznat současného tenisového krále a všechny jeho narůstající rekordy brát v potaz, ale troufám si tvrdit, že nikdy nebude legendou tak celosvětově oblíbenou jako je Federer a Nadal, ať se snaží být sebevíc lidský a pro každou srandu, dokud ti dva budou hrát, Djoker bude čelit také přesile jejich fanoušků, což je znát z reakcí diváků, a možná proto si chtěl dokázat, že má na to být lepší než oni, že má na to být legendou a ne být tím třetím v pořadí, teď přišel jeho čas, kralovat může ještě hodně dlouho a překonat třebas všechny rekordy, ale narozdíl od letité dominance Federera či etapovité nadvládě Nadala ta jeho víc nudí než baví, jak je možné, že Rogerovi jeho nejlepší léta přinesly víc slávy po celém světě, než Djokovičovi, který platí za nejlepšího hráče posledních několikat let, proč jsou ve finále tak často lidi proti němu a někdy ho dokonce vybučí? je to prostě smůla, že je mladší a přišel "až po nich", nebo s tím má co dělat jeho chování, vystupování a vroubky z minulosti? :P někdy prostě ani perfektní hra bez slabiny nestačí a teď mě Nolefam ukamenujte...
Reagovat
smazaný uživatel
"dokud ti dva budou hrát, Djoker bude čelit také přesile jejich fanoušků, což je znát z reakcí diváků"

- Souhlas. A o to jsou ty úspěchy hodnotnější - je "snadné" vyhrávat, když za ním stojí celá aréna, těžší je jít proti všem. S Butlerem to vystihli dokonale. Navíc i když on se snaží získat diváky na svou stranu, tak já mám pocit, že ho negativní emoce od diváků spíš nabíjí. Kdyby se stal oblíbeným, tak by ho to mohlo vykolejit a začal by prohrávat, takže doufám, že k tomu nedojde a nenávist se bude stupňovat ;-)

"je to prostě smůla, že je mladší a přišel "až po nich", nebo s tím má co dělat jeho chování, vystupování a vroubky z minulosti?"

- Obojí. Ale ty výstřelky, vzteklé výstupy z mládí apod. mají menší váhu. Hlavně jde o to, že přišel do doby dvou fenoménů, kteří rozdělili tenisový svět na dvě poloviny. Na něj žádní fanoušci nezbyli (zjednodušeně). Když pak začal oba dva občas porážet, tak měl v zápasech jednorázovou podporu tábora toho druhého. Když je začal porážet častěji, tak se i tahle občasná podpora vytrácela. A když začal dominovat, tak zmizela úplně. Počítám, že pokud by zopakoval letošní sezónu, tak Federer ultras začnou proti němu fandit Nadalovi a naopak :D

Ale o pozici GOAT bych se zatím nedohadoval. Musel by letošní sezónu zopakovat nebo ještě vylepšit + přidat něco navíc. Čísla sice nejsou jediné měřítko, ale on zatím v těch nejdůležitějších statistikách ztrácí na Rogera tolik, že se o tom nedá polemizovat.
Reagovat
smazaný uživatel
hodnotnější pro něho samotného, pro jeho pocit, protože si to musí vybojovat navzdory fanouškům, kteří přejou jeho soupeři, věřím tomu, že je to pro něho zadostiučinění, myslel si, že si získá příznivce svýma srandičkama a gestama, která mají být "class", ale jeho geny, ta vzteklost a výbušnost uvnitř, kterou dává najevo, když na chvíli vypadne z koncentrace, ta tam pořád je a to diváci odměňují bučením, tohle by si Rafa nebo Roger nikdy nedovolili (Roger jednou) oni ty nervy dokážou udržet na uzdě a celkově je jejich chování od začátku přijímáno jako "class", zatímco Djokovič nebyl zpočátku oblíben ani zdaleka tak, jako dnes, já teda nevím, ale já bych nechtěla vyhrávat pro ten vnitřní pocit zadostiučinění kvůli nenávisti, to je špatně, vyhrává se pro pocit vítězství a radost, kterou tím udělá fanouškům, v tom je velký rozdíl, ale pravda, co měl dělat, když přišel o něco později do doby dvou naprosto protikladných velikánů, kteří na sebe odjakživa strhávají pozornost a rozdělili tenisový svět na dva nepřátelské tábory (jsou ale i tací, co nehejtují a mají rádi oba dva), musel se probít mezi ně a vybojovat si svoji pozici, to je rozhodně obdivuhodné, co má říkat taková Můra a zbytek pole, když s touhletou trojkou málokdy něco nadělají :P souhlasím i s tím, že teď nemá smysl polemizovat o tom, kdo je a bude GOAT, zatím statistiky vede jasně Federer a jednou ho třeba Djokovič dožene, ale to budeme řešit, až je budeme moci doopravdy srovnávat :)) no a s tím fanděním se to tu docela začíná projevovat, v zájmu ochrany rekordu si rozmýšlíme, komu fandit :D ale to já dělám výjimečně, většinou fandím těm svým koním, ale tím, že mě Djoker svou dominancí nudí a vnímám ho jako největší hrozbu pro Fedexe, tak u mě v oblíbenosti klesá a čím dál častěji fandím proti němu, to je fakt :P
Reagovat
mendrit
To jak velká hvězda je který tenista souvisí i s národností a zemi, ze které pochází. Pokud je z jedné z těch bohatších, tak ten úspěch se násobí o marketingový potenciál, což se přes zboží v reklamě přenese i na větší podporu u diváků napříč celým světem.
Být Roger ze Srbska, tak na tom s popularitou bude dost podobně.
Reagovat
spaniel
X krat diskutovana blbost. Vliv to ma, ale zanedbatelny.
Reagovat
Kozoroh
+100
Reagovat
spaniel
-200
Reagovat
smazaný uživatel
s tím nesouhlasím, možná že to trochu souvisí se zemí, odkud hráč pochází, některé země lidé vnímají negativněji, Srbsko zrovna třeba kvůli válečnému konfliktu, o čemž se Djokovič často zmiňuje, že vzešel "z rozbombardovaného Bělehradu", naopak Roger reprezentuje dokonalost, uhlazenost, přesnost švýcarských hodinářů, bankéřů a čokoládkářů, ale o marketing zas až tak nejde, vždyť Djoko má smlouvy s automobilkou, značkou hodinek a nevím co všechno, stejně jako Rafa a Roger, rozdíl je v odlišnosti charakteru, v tom jak se prezentuje, to lidi vnímají a podle toho vybírají své oblíbence, v podstatě se dá říct, že si vybíráme nám sympatické oblíbence podle toho, jací jsme my sami nebo co je nám blízké, co se nám na nich líbí a Djokovič je úplně jiný než Federer a Nadal, navíc ti dva už si před ním vytvořili kult, respektive fanoušci si z nich udělali modly, jsou to jejich hrdinové, působí víc nedosažitelně než Nole a on se tomu teď podle mě snaží přiblížit, jde na to cíleně, ale má to těžší v tom, že si musí přelepit nálepku, kterou má z mládí, a vydobýt si tvrdě svoje místo mezi Federerem a Nadalem, což se mu daří výsledkově na turnajích, ale zdaleka ne v srdcích tenisových fanoušků, to leda tak jako ten Djoker :)
Reagovat
Mayo
šak on už je najlepší športovec všetkých čias!
Reagovat
smazaný uživatel
nevykřikuj, Mayko, je to titán, ale tohle je přehnané, což? ;)
Reagovat
Mayo
že prehnané, kks ako to môžeš napísať! :O
Reagovat
smazaný uživatel
a jak ty můžeš napsat, že je to nejlepší sportovec všech dob? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Proč já si ten záznam pouštěl, stejně to bylo tak, jak jsem čekal.

Andy měl naděláno už před zápasema šlo to vidět, první servis nikde, chyb zase jako hráč z třetí stovky (stejně jak poslední dva zápasy). Za to Nole sebevědomý, strojově přesný a naprosto ho první set přejel.

V druhém Nole polevil, Andy asi na 10 minut zapnul na vyšší obrátky, když otočil z 1:2 na 3:2 a na příjmu měl 30:0, tam to ale nedotáhl a ukázala se psychická odolnost obou hráčů. Děs, hrůza, finále fajn, výkony docela trapas, asi se vidí už na DC, protože takhle pálit od boku jsem ho neviděl dlouho. Jak kdyby mu to bylo úplně u prdele.

No neva, gratulace Novakovi, nejlepší sezona na Masters a pokud dá i TM, bude nejlepší za poslední desítky let, bravo, dokázal něco nevídaného.
Reagovat
smazaný uživatel
Jednoduše nuda :-)
Reagovat
kubiik
Gratuluju Nolemu, je to borec. ALe jak už jsem tady psal, ač jsem fanda Rogera, tak netrpšlivě vyhlížím a hlavně doufám v návrat formy Rafy. To je hráč, který má v sobě to, co Novaka umí zastavit. Takže doufám, že bude na sezónu 2016 připraven a dočkáme se další dechberoucí bitvy mezi těmi dvěma ve finále GS, a teď se ještě trochu zasním, doufám i v GS finále Rog-Rafa :) nejlíp US open, kde se ještě nestřetli :)
Reagovat
smazaný uživatel
US Open ako turnaj nebude nikdy moct fungovat bez toho, aby sa tam títo dvaja aspon raz stretli...:)

Dám na to krk, že Rafa si to tam s Rogerom skompletizuje :)
Reagovat
kubiik
No bylo by to super, pral bych Rogerovi, ale mel bych z Rafy nasrano v trenkach :D
Reagovat
smazaný uživatel
to já ne :D taky doufám, že příští rok to na USO klapne ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Novak si prostě řekl, že až za 50 let bude někdo zmiňovat tenis, bude jeho jméno mezi nejlepšími.
Reagovat
Pe3k
Gratulace Novakovi. Je to legenda. Jediné co mě trochu mrzí je jeho současná konkurence. Pokud je mezi 1 a 2 tak velký výkonostní rozdíl, pak je to hrozná nuda. Jeho největší rivalové by měli být Nadal a Murray, bohužel Andy jr ve všech herních aspektech znatelně horší, hlavně servis a psychika a Rafa ten není schopný proti Novakovi uhrát set za rok a půl a už znatelně zaostává i na antuce a jeho současní rivalové jsou Fogini a Rosol. Jediný kdo mu šlape na paty je tak Federer, což je vzhledem k jeho věku dost smutná bilance. I tak, velký respekt Novakovi, snad ho někdo porazí na Wtf.
Reagovat
Cico93
si neskutočný...
Píšeš o Novakovi, ale Nadala proste musíš zhodiť a just v každom jednom komente.

ale to je fuk, mňa už TY fakt ničím nenasereš.
Reagovat
Mayo
čo už, iný nebude
Reagovat
Pe3k
Nechtěl jsem tě naštvat...Napsal jsem jen pravdu. Snad se Rafa zvedne a hlavně Murray.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ho nekŕm reakciami...

Je to rybár telom i dušou, nahodí návnadu a reakcie sú jeho úlovky..Mňa to necháva úplne chladným....

Nereaguj a nebuď ryba :)
Reagovat
Cico93
jj sa budem snažiť.
Reagovat
Pe3k
Jo no 5 letech reakcí, napíšeš nereaguj :D
Btw. že tě to nechává úplně chladným se snaž nalhat někomu kdo ti to uvěří čobol :p
Reagovat
tito
dvakrát měř, jednou řež. S tím oslovením jsi to přehnal.
Reagovat
Herbert_Hoover
Andy ho letos porazil jako jeden ze čtyř hráčů, tak nebruč a radši dávej pozor na prut, teď ti zabral, tak ať ti neuteče. :))
Reagovat
Pe3k
O tenisu stejně jako o rybařině nic nevíš. Teď už se samozřejmě chytat nesmí a já, na rozdíl od tvého idola, pravidla dodržuji :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Psaná možná jo, ale nepsaná-morálka ti nic neříká :) Očividně chytáš i po 17. potažmo 18. hodině, ale neboj, mlčím, protože jde vidět tvá vášeň :))
Reagovat
Herbert_Hoover
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/12234891_835581693227161_2411545458511928509_n.jpg?oh=375bec995d3312b093b053a7c3084c80&oe=56BCCB72

:)))
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Ivoš se musí v té elitní skupince borců, co letos porazili Djoka, cítit jako chlapík z rozvojové země, který poprvé navštíví New York. Nebo bezdomovec, který vyhraje jackpot v loterii. Určitě se už chlubí své dcerce. Možná za pár let přijde Kárl domů a ve dveřích zvolá: "Hej, táta je doma a zase porazil Novaka" :)
Reagovat
panzer.dragon
nesmysly, zrovna Ivoš má letos fazónu, že zatápí všem co potká, sbírá rekordy v esech, a když už zmiňuješ tu elitní skupinu borců co letos djoka porazili, tak zrovna Ivoš je jedinej z týhle partičky kterej vede v h2h s djokem
Reagovat
Herbert_Hoover
Musíš se ale ohlédnout na okolnosti. Na potenciál Ivův, potenciál těch dalších ze skupinky a na fakta, že výhra roku 2008 na antuce se musí brát zcela diametrálně odlišně než letošní výhra na hardu. No o výhře 2005 ani nemluvím. Je fajn, že vede Ivoš 3:1 H2H ale... :))
Reagovat
panzer.dragon
Ivovi je skoro 37, na to kolik mu je to zabiják největšího kalibru, kdyby si ho víc sledoval (třeba na twitteru) udělal by sis na něj daleko pozitivnější názor než, že by se měl cejtit jako bezdomovec co vyhraje v loterii

Ivo to má v hlavě hodně srovnaný a i to h2h s djokem je bomba, myslim djok i roztřískal raketu když snim letos hrál
Reagovat
Herbert_Hoover
Já nezpochybňuju Ivovy kvality, ale v kontextu Djok 2015 vážně vyhrál v loterii :) Jeho potenciál je jinde...Hrbatý třeba taky vede H2H s Rafou i Rogerem :) Twitter je fajn, čtu ho často, vím že si umí ze sebe udělat srandu, to je sympatické. Nicméně řeč je o něčem jiném. :) Tím spíš, že je mu 37, o to je to větší výhra v loterii. I když zrovna u Iva by ten věk mohl být brán víc rezervně s jeho stylem hry.
Reagovat
Herbert_Hoover
*skoro 37, mi tam vypadlo
Reagovat
panzer.dragon
Ivo byl loni 4x ve finále (to je víckrát než například andy), letos 2x

takovej hráč může porazit djoka a nemyslim si, že z toho má vánoce jak ty naznačuješ
Reagovat
Herbert_Hoover
Ok, je to úplně normální :) Má stejné šance jako Andy, Roger i Stan :) Vlastně možná oni do té skupinky nepatří, ale Kárl je tam správně. :))
Reagovat
panzer.dragon
mrzelo mě, že lots nedošlo na zápas proti djokovi v cinci, bys viděl jak by to okolo djoka lítalo :-) moc nechybělo a k zápasu by došlo
Reagovat
panzer.dragon
*letos
Reagovat
Herbert_Hoover
Lítá to kolem všech, věřím, že i kolem Krajicka, Fally nebo Harrisona to letos lítalo :))
Reagovat
panzer.dragon
paradoxně, pokud bude mít Ivo svůj den tak nemusí pustit djoka vůbec do hry na svym podání, to zbytek party co letos djoka porazila neumí, trochu Roger, ale určitě ne nějak drtivě jen podáním, že by si djok vůbec nesáhnul

https://www.youtube.com/watch?v=FhZr7yA2Cbs

a v TB je to celkem otevřený, klidně může dva TB urvat Ivo..
Reagovat
smazaný uživatel
Moc zajímavý statistiky zápasu, Karlovič dal jen o 9 es víc než Djokovič, a to není na třísetový zápas tak moc.
Reagovat
Davor1
Zobuďte sa už konečne s tým Rosolom, to má teraz z jednej výhry žiť celý život či čo? :D Aký je on pre Nadala rival? Veď on je v porovnaní s ním akurát taký prd v hurikáne a napísať, že je pre neho rival je úplne mimo misu. Darcis mu dal na Wimbledone dokonca 3-0 a nikto tu z neho rivala nerobí...
Reagovat
Mayo
presne tak, rival to nie je, maximálne legenda!
Reagovat
spaniel
Darcis ho porazil, protoze ho Rosi načal. Po nem uz ho porazil kde kdo.
Reagovat
Davor1
Hej, ja mu zásluhy neberiem, ale zase odtiaľ potiaľ :D
Reagovat
Mayo
Andy mal dvakrát viac winnerov ale aj trikrát viac errorov. Hlavne som prekvapený z winnerov.
Reagovat
Kozoroh
https://en.wikipedia.org/wiki/Novak_Djokovic_career_statistics#37-win_indoors_streak_2012.E2.80.93_.28active.29

Od prohry s Querrym v 2. kole Paříž-Bercy 2012 vyhrál Djoker v halách 37 duelů za sebou! Většiny výher dosáhl na tvrdých površích, parkrát na antuce v DC. Do rekordu má však stále daleko, ten drží Lendl s 66 výhrami v období 1981-83! Holt No1e musí ještě zabrat :-)
Reagovat
a.magerova
Parádní letošní výkony !!!
Reagovat
mahycek
Né nikoho neurážím, nechal jsem se trochu unést, ale s tím Djokem je fakt nuda, nemusím ho, ale kdo ho má porazit ???? Snad, jen Roger na turnaji mistrů. Davore, dobrej komentář, ale myslíme si s manželkou, že Nole 2 roky to těžko udrží, těžko. A má žena, ta má na to čuch.
Reagovat
Nola
aj tvoja manzelka by mu napalila tenisakom hlavu?
Reagovat
smazaný uživatel
Kto by po AO 12 povedal, že z nasledujúcich 11 GS získa Nole iba dva?..

Ale čo sa svetovej jednotky týka, tam si myslím, že Nole v roku 2016 jednotku obháji..Rafa sa zdvihne, ale nie do výšin 2013..Navyše aj v roku 2013 vyhral boj o koncoročnú jednotku len veľmi tesne. A z mladých?..Ak aj niekto vyskočí, tak na antuke bude strácať a určite nebude konzistentný. Ja si myslím, že nikto z mladých v roku 16, 17 na prvom mieste určite nebude. A celkom pravdepodobne aj 18.
Reagovat
smazaný uživatel
A teď si vezmi, že se třeba v roce 2018 stane světovou jedničkou Dimitrov (samozřejmě sci-fi) a vydrží tam 7 let v kuse. Jak by se taková éra nazývala? Superslabá? :) Fakt mi přijde, že ten pohled na "nástupce" současné špičky je čím dál tím zoufalejší.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som velmi zvedavý na buducnosť a to hneď v dvoch rovinách...Či sa niekto v horizonte 5 rokov priblíži výkonnosti TOP 3 a tým pádom bude dominovať všetkým...Alebo nie...Lebo pri tejto alternatíve je nepravdepodobné, že TOP 3 skončia s kariérou, keď budú mať stále reálne šance na úspech aj v pokročilom veku..
Reagovat
smazaný uživatel
Chudák Tomasinho..Dnes si nahral Andyho a Liverpool...

Ten tu nedorazí v dobrej nálade..
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Liverpool je taky síla. Léčba Kloppem bude asi na dlouho.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohuzial chýba materiál..Liverpool je bohuzial v porovnaní s Arsenalom, Man U, Chelsea a City jeden priemerný tím :/
Reagovat
Cico93
noo Chelsea to je tiež pekná komédia zatiaľ. ale tak im treba:-))
Reagovat
Herbert_Hoover
Chelsea moc nesleduju, ale když jsem se díval, tak obrana tam solidně hořela.
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, ale na papieri top tím...Ak by si spojil mužstvá Chelsea a Reds tak v základe by bolo tak 9 hráčov Chelsea :)

Podla mna the blues sabotujú Mourinha, lebo toto už neni normálne :)
Reagovat
dappe
Je otázka, co považovat za top tým. V rámci Anglie určitě, ale v Evropě? Nejsem si úplně jistý...
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, v rámci Anglicka iba...

V rámci Európy má Top tím Bayern, Real a Barca...Chelsea je druhá vlna spolu s dalsimi 5-6 muzstvami..
Reagovat
Amputace
Přesně, chybí materiál. Ta naprostá změna konceptu oproti Rodgersovi je patrná od prvního zápasu - pressing, útočná aktivita, stabilnější obrana. Ale dokud budou hrát základ hráči jako Lallana nebo Lucas (i když ten se pod Kloppem neuvěřitelně zvedl a patří v posledních zápasech k nejlepších hráčům týmu), nedají se očekávat velké výsledky.

Dnes tomu v podstatě nic nechybělo, pouze více individualit (tou jedinou je momentálně Coutinho a ten to sám neutáhne). Kdyby byli Benteke (tomu ale do budoucna věřím) nebo Lallana schopni dát gól z jasných pozic, vypadal by výsledek úplně jinak. Herně to ovšem bylo dobré. Dnes být na místě Bentekeho Suarez, tak to skončí debaklem, protože tu herní filosofii, která má hlavu a patu, já tam cítím. Klopp dířve či později přinese své ovoce, o tom vůbec nepochybuji.
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasím..Ale 4. miesto je k dispozícii pri tejto absurdnej Chelsea a preto sú tieto domáce straty skoro neodpustiteľné....Ale zápas som sledoval tiež a ako hovoris, cítiť zlepšenie avšak v ofenzívnej činnosti je tam veľa priemeru..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tak, souhlas :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Léčba Kloppem měla přijít dřív, už před transfer obdobím nebo během něj. Ale i tak lze vidět jistý pokrok třeba co se týče Sakha. Věřím, že Klopp z něho vyždímá, co se na takového stopera sluší a patří. Rodgers ho zabil. I když teď je zabitý zase, tentokráte zdravotně. :/
Reagovat
Amputace
Tak, tak. Liverpool si zbytečně zajebal další přestupák, když Rodgerse neovolal už po skončení minulé sezony. Ten Benteke byl sice podle mě hodně dobrý nákup a mně se herně hrozně líbí - nenapadá mě žádný jiný útočník jeho fyzických dispozic s lepší technikou, zpracováním míče, chytrostí... -, ale jinak zase nic moc. Firmino se možná chytne, ale už teď mi přijde předražený, byla do něj investována většina peněz za Sterlinga. Klopp by určitě nakoupil efektivněji.

Jinak se mi zatím zdá, že i z toho průměru, který je momentálně k dispozici, Klopp ždíme úplné maximum. Daleko lépe umí pracovat s Lallanou, Sakhem a hlavně Lucasem, kterého někdy téměř nepoznávám oproti dřívějšku. Ale i třeba takový Lovren v tom jednom zápase (tuším), ve kterém pod Kloppem nastoupil už od začátku, nehrál špatně. A to ani nemluvím o Canovi, kterého byl Rodgers schopen jebat do obrany.
Reagovat
dappe
Peníze za Suareze a Sterlinga se moc dobře nepoužily no. Celkově ty přestupy anglických klubů začínají být skoro trapné...
Reagovat
smazaný uživatel
Nakonec v poho, Liverpool mě naštval vzhledem k průběhu, Andyho jsem čekal, jen jsem po tom mírném zvednutí čekal aspoň dramatičtější druhý set, no neva. Jsem tak unavený, že mi to je jedno.
Reagovat
Davor1
Djokovič má veľmi slušne našliapnuté, aby sa stal najlepším hardarom histórie, prakticky mu k tomu stačí ešte jedna podobná sezóna, kedy vyhrá AO, USO a TM, už budúci rok môže štatisticky takmer prekonať Rogera výsledkami na harde a do konca kariéry nepochybujem, že sa mu to aj podarí. Je to skutočne brutálna sila, ako sa v jednom krátkom časovom úseku stretli takýto traja hráči, ktorí s odstupom rokov budú považovaní za troch najlepších hráčov open éry a každý bude kráľom jedného povrchu s neskutočnými štatistikami aj na tých ostatných. Na druhej strane, už sa teším, kedy sa táto jednostranná výsledková nuda trochu spestrí, bolo by dobre konečne vidieť podobnú sezónu, ako v 2012, na to ale ešte asi bude treba pár rokov počkať...
Reagovat
smazaný uživatel
Dobre napísané....

Apropos, včera som pozeral legendárny match USO98 medzi Kučerom a Agassim v NY..Dal som tomu asi hodinku....Ja viem, ze to bola iná doba, a nejde tých hráčov porovnávať...No celkovo, čo sa týka úrovne hry od základnej čiary Andreho a jeho returnu v porovnaní s Novakom, to snáď ani nie je možné..A pritom sú obaja považovaní za top hardarov..
Reagovat
Davor1
Hej no... v tej dobe to mal Andre ťažké, bolo to tesne po tom jeho drogovom období, v tom roku totálne vyhorel na všetkých GS a povyhrával len malé turnaje (mimochodom aj v Ostrave :D), nehral úplne svoj top tenis...

S Djokovičom by na súčasných povrchoch určite nemal žiadnu šancu, bol to iný hráč, iná doba, tiež si rád pozerám tie staré zápasy, malo to niečo do seba :-))

A Karol, to bol pán tenista, doteraz si pamätám niektoré jeho veľké zápasy plus DC vystúpenia, tomu sa naozaj dalo fandiť, v porovnaní so súčasnou generáciou našich hráčov je to nebe a dudy :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kučera v jednom roku porazil na GS Samprasa aj Agassiho. Neviem, či sa to niekomu v tej dobe podarilo, ale je to určite lichotivý unikát. Ten zápas som si vyhľadal najmä pre ten konflikt, keď si Karol nevedel vyhodiť loptičku na servis a Andre ho parodoval. Celkom sa ten zápas zvrhol do cirkusu potom.
Reagovat
gigin
gratuluji. Ještě vás to baví?
Reagovat
Kozoroh
To víš, že jo! :-)
Reagovat
Nola
teba to bavilo v roku 2011?
Reagovat
gigin
Tehdy to bylo něco nového, neotřelého :-D
Reagovat
Nola
?
Reagovat
gigin
Aha mám ti přeložit asi. Takže - vtedy bo bolo ničeho nové, neotrepané.
Reagovat
smazaný uživatel
2 chyby.

Ešte raz.
Reagovat
Denis92
ničeho .. niečo :)
Reagovat
Nola
daj to srbsky...
Reagovat
gigin
Tak to nevím :D
Reagovat
woody
Bavilo,baví a bavit bude vždy ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdy se losuje TM prosim vas? :-)
Reagovat
gigin
Neumíš číst? Tady na TP, borci už to mají dávno nalosované.
Reagovat
smazaný uživatel
:-D neumim.
Reagovat
mahycek
Už me to fakt začíná sr.t, ten Djokovič a jeho nuda !!!!! Jsem rád, že mu Wawroš včera vzal, že nevyhraje víc jak 28 setů. To jsem si oddechnul, nejen já, ale celá kapela v našem mikrobusu. Nemám rád Djoka, i aroganci většinu balkánců. Ach, bože, ať přijde někdo, kdo ho vypráská. Ale Ivan je pryč, Pet také, a Roger ho může jen přibrzdit. Nevěříme, že takhle pojede 2 roky !!!!!!
Reagovat
woody
Není to Djokovičova nuda,ale nuda těch co ho nedokáží porazit!!
Reagovat
SubOptikT
To bude opravdu príma kapela.
Reagovat
smazaný uživatel
Co se ti nezdá na kapele, která v mikrobusu sleduje tenis a počítá sety?
Reagovat
spaniel
Polka, polka, polkááá...srbská polka...polka blues.
Reagovat
SubOptikT
Vždyť říkám, že to bude opravdu prímovní kapela ... evidentně je složena ze samých neurotiků :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Reagovat
spaniel
;)
Reagovat
Cico93
Novak 1,6
Roger 4,5
Andy 10
Stan 12
Kei 15
Rafa 15
Tom 20
David 25
Reagovat
Roger_Federer
Podam si Rafu..citim zazrak.
Reagovat
Cico93
Určite dačo podám, ale najprv počkám na žreb.
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhozené peníze. Radši je pošli na charitu. ;)
Reagovat
Cico93
Veď vyhrá a pošle viac:-))
Reagovat
smazaný uživatel
10 eur obetujem aj ja...To isté som urobil na USO, na TM vsak nehrá Fognini, som v kľude.
Reagovat
tito
Já také. Navíc při takovém kurzu se nedá odolat.
Reagovat
smazaný uživatel
tvl, co ti lidi mají s tím Nišikorim? Stejný kurz na výhru jak Nadal? Úplně mimo mísu.
Reagovat
Nola
nepodcenit, vlani hral semi.....
Reagovat
Kozoroh
Niši je zralý na odstoupení z turnaje...
Reagovat
smazaný uživatel
Vloni byla úplně jiná situace. Finále v US Open mu dalo křídla. Pak vyhrál Tokio, byl v semifinále Paříže a chytil dobrý los - podprůměrného Murrayho s Raonicem. Letos ho ani dobrý los nespasí.
Reagovat
Davor1
V súčasnosti by mal byť na Nishiho jasne najvyšší kurz z pomedzi tých ôsmich, to je jasné. Prakticky od Wimbledonu nehrá vôbec nič a je každý druhý turnaj zranený, takže kurz 15 ani náhodou neodpovedá. Momentálne nemá formu ani fyzické možnosti potrebné, aby niečo na tom turnaji uhral. Má ale potenciál, ak by bol v plnej sile, tak by bol zrejme štvrtý najväčší favorit, asi preto ten kurz. Zase ale od Nadala až tak ďaleko neuteká, Rafa tiež nemá reálnu šancu na výhru a už postup zo skupiny by bol pre neho veľký úspech, vlastne nemá istú výhru (alebo aspoň pravdepodobnú) proti nikomu, nech už bude mať v skupine kohokoľvek, tento rok na harde prehral mimo Ferrera (s ktorým sa nestretol) s každým a porazil len unaveného Wawrinku, ktorý ten zápas odchodil, takže kurz 15 podľa mňa celkom sedí...
Reagovat
smazaný uživatel
No, já bych Rafu zas tolik nepodceňoval. Pokud chytne dobrou skupinu, třeba Andy, Stan, on a Ferrer klidně může to semifinále uhrát. Nikdo neví, jak se k tomu turnaji postaví Andy, který ale stejně nemá oslnivou formu, Stan je nevyzpytatelný podobně jako Kvitová a věřím, že Ferrera by jako svého tradičního lokaje porazil. Rázem nějakou haluzí i může vyhrát skupinu. Taky mu nedávám skoro žádné šance vyhrát celý turnaj, podle mě je pátý "největší favorit".
Reagovat
Davor1
Samozrejme, postúpiť zo skupiny môže, to je jasné, ale presne ako hovoríš, bude k tomu potrebovať dobrý los. Na druhej strane ale môže schytať aj na jeho pomery nehrateľnú skupinu (Djokovič, Federer, Nishi) a neuhrať ani bod, to je tiež celkom reálna varianta. Síce má najlepšiu formu v roku, ale výkonnosť odpovedá skôr tej druhej skupine outsiderov, ako Djokovi, RF a AM.

Pokiaľ ide o Ferrera, tam by som si vôbec istý Rafovou výhrou nebol, naposledy ho David v hale porazil a v súčasnosti má výbornú formu. S Berdychom a Wawrinkom by to bolo úplne otvorené, Nishi je otáznik, ak by bol fit a pripravený, tak by to s ním mal Nadal tiež ťažké. S ostatnými troma by bol pomerne značný outsider a každá výhra by bola veľkým prekvapením...
Reagovat
rusedski
Nemá tam RF tu desetinnou čárku omylem?
Reagovat
Cico93
pre istotu som to skontroloval a nie:-D
Reagovat
Herbert_Hoover
To já si vsadím Stana, velký turnaj, třeba mu zase Bůh polije hlavu svěcenou vodou :) když Pán Bůh dá, tak on má největší šanci z outsiderů a 12 je moc když na Rafu je 15..a když Pán Bůh nedá, tak je to jedno a Nole bere titul :)
Reagovat
Kozoroh
* Nolda dnes získal 58. titul ATP, čímž v historických tabulkách vyrovnal 10. Nastaseho. Nejvíc titulů vůbec má Connors se 109 vavříny, z aktivních hráčů jsou úspěšnější než Djokovič jen Federer (88) a Nadal (67)
* Novak dnes vybojoval 10. titul v letošním roce, což je podruhé, kdy vyhrál 10 turnajů v sezóně (tolik titulů získal poprvé v roce 2011); mít dva a víc sezón s alespoň 10 trofejemi dokázali Nastase (1972 - 12 titulů, 1973 - 14), Connors (1973 - 12, 1974 - 15, 1976 - 13, 1978 - 10), Borg (1977 - 11, 1979 - 13), McEnroe (1979 - 10, 1981 - 10, 1984 - 13), Lendl (1981 - 10, 1982 - 15, 1985 - 11, 1989 - 10), Federer (2004 - 11, 2005 - 11, 2006 - 12) a Nadal (2005 - 11, 2013 - 10).
Reagovat
Kozoroh
* Djoko získal 26. titul podniků Masters, už jen jediný triumf mu schází do vyrovnání Nadalova rekordu, viz tabulka zahrnující i tituly z kategorie "Grand Prix Championship Series" z období 1970-89 -
https://en.wikipedia.org/wiki/Tennis_Masters_Series_records_and_statistics#Singles_2
* Djoker má v žebříčku race 15285 bodů, což je nejvíc v historii; aby překonal Federerův záznam z konce sezóny 2006, kdy měl Fedex 8370 bodů, což by dnes bylo 15495 bodů, potřebuje Nolda vyhrát alespoň dva zápasy na TM
Reagovat
smazaný uživatel
Těch 14 finálových účastí během sezony, to už je taky rekord, ne? Lendl měl 18, ale bylo to během 2 sezon 81-82.
Reagovat
Davor1
Nie je. Roger mal v 2006 16 finále.
Reagovat
smazaný uživatel
ale neměl je za sebou, měl to přerušené.
Reagovat
Davor1
to je pravda
Reagovat
Kozoroh
Rekord v parametru počtu finálových účastí za sezónu drží Guillermo Vilas, který si v roce 1977 zahrál 22 finále, z toho vyhrál 16 (rovněž rekord).
Reagovat
smazaný uživatel
Měl jsem na mysli finálové účasti za sebou na turnajích, na kterých se hráč zúčastnil, těch měl Vilas 13 v roce 1977.
Reagovat
Kozoroh
Nejvíc finálových účastí za sebou měl Lendl v letech 1981-82, a to na 18 turnajích. Djokovič je se 14 po sobě jdoucími účastmi v boji o titul 3., ale v rámci jedné sezóny se jedná o nový rekord!

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_career_achievements_by_Novak_Djokovic#
ATP_Masters_1000_Records.
2C_Year_End_Championship_Records_.26_
Other_selected_Records
Reagovat
smazaný uživatel
no vidíš, šikula. díky.
Reagovat
turista
Novak Djokovič jednou překoná i toho Connorse.
Reagovat
woody
Je už někde nějaký highlight zápasu?
Reagovat
Kozoroh
Dnešním triumfem v Paříži-Bercy dosáhl Nolda na několik rekordů, takže tady je jejich shrnutí -
* vyhrál 6. turnaj Masters v sezóně, čímž předčil svůj (2011) a Nadalův (2013) dosavadní primát
* získal 19. titul Masters na hardu, překonal tak Federerův záznam
* v Paříži-Bercy slaví Djoko čtvrtý titul, čímž se stal historickým rekordmanem turnaje, překonal dosavadní spoludržitele prvenství Beckera a Safina
* Paříž-Bercy vyhrál Novak potřetí za sebou, kromě něj nikdo v historii turnaje neobhájil titul
Reagovat
Kozoroh
Mám velkou radost, že Novak opanoval poslední Masters 1000 podnik v roce, Paříž-Bercy. V Bercy sice Djoker nedominoval jak v Pekingu nebo v Šanghaji, ale vyhrál a to se počítá. Dnešní finálový zápas měl celou dobu pod kontrolou a i když v druhém setu přišel o brejk, později si ho relativně snadno vzal zpátky a náskok nepustil. Nad Murraym byl lepší skoro ve všem, vyzdvihuji především zisk bodů po 2. servisu, neboť zatímco Můra získal jen 35% bodů po 2. servisu, Djoker 72%. To je mezi TOP hráči hodně velký rozdíl.
Snad se No1emu povede ještě TM, ať má tato skvělá sezóna zlatou tečku! :-)
Reagovat
Cico93
nepotešil si ma.
Reagovat
mihate
súhlasim,nuda
Reagovat
smazaný uživatel
Tak možeme odštartovať anketu na zloženie skupín na TM..Minule sme mali nejakých výhercov tuším dvaja ludia sa trafili, mená si nepamatám, prihláste sa..

1.skupina - Nole, Wawrinka, Berdych, Nishikori
2.skupina - Andy, Roger, Rafa, Feru.
Reagovat
smazaný uživatel
1.-Djokovic,Federer,Nadal,Ferrer 2.-Murray,Wawrinka,Berdych,Nischikori
Reagovat
Mayo
Federer, Djokovič, Ferrer, Nišikori
Nadal, Murray, Berdych, Wawrinka
Reagovat
smazaný uživatel
to si uz dopredu prehral:)
Reagovat
Mayo
Dorsch, Forehand ... aha, tak ja sa v tom nevyznám, kto môže a kto ne...tak nič skúsil som aspoň :D
Reagovat
smazaný uživatel
O to cennejšie bude, ak to trafíš!..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Feru a Nishi nemozu byt spolu v skupine Mayo..
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic, Federer, Nadal, Nišikori
Murray, Wawrinka, Berdych, Ferrer
Reagovat
Denis92
Ja som to pisal takto cca pred mesiacom, ze by to mohlo vyjst. Teraz uz je iste, ze sa to naozaj stat moze a ja dufam, ze to tak aj vyjde. Ta prva skupina by bola super.
Reagovat
Kozoroh
To jsem se loni trefil já a kada.tom...

Tipy na skupiny -

1. - Djokovič, Wawrinka, Nadal, Ferrer
2. - Murray, Federer, Berdych, Nišikori
Reagovat
smazaný uživatel
Super..Takže takto skupiny vyzerať určite nebudú...Aká je šanca, že trafíš dva roky za sebou?..:)
Reagovat
Kozoroh
1:42, což je víc než tvoje 1% ;)
Reagovat
smazaný uživatel
1. Nole, Wawrinka, Berdych, Nišikori.
2. Andy, Rogerio, Nadal, Ferrer.
Reagovat
smazaný uživatel
Neopisuj :)
Reagovat
smazaný uživatel
ani jsem si nevšiml. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Postup: Nole, Wawrinka a Fedex s Můrou.
Reagovat
Cico93
Djokovic, Wawrinka, Nadal, Nishikori
Murray, Federer, Berdych, Ferrer
Reagovat
smazaný uživatel
WTA jsem letos trefila, tak zkusím štěstí i u ATP. :D

1. Djokovic, Wawrinka, Berdych, Ferrer
2. Murray, Federer, Nadal, Nishiroki
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal postup z prvniho :-)
Reagovat
tito
Pokud by Rafa nepostoupil ze skupiny, bylo by to pro mne velké zklamání.
Reagovat
Denis92
Hmm, tak to by si sa mal nato mierne pripravit. Ak schyta Djokovica s Federerom tak nepostupi. Ak Murray Wawrinka tak v tom pripade ma sancu.
Reagovat
Cico93
Pri tej prvej možnosti aký si si istý...no uvidíme.
Reagovat
tito
Tak letos jsem připravený na všechno, ne že ne a letošní sezónu jsem odepsal. Ale vidím změny, velmi slušně odehraný podzim a hlavně načasování na TM. Není to zdaleka ideální, nicméně si myslím, že právě na TM bude hrát ještě lépe než v Basileji či Paříži. Hlavně však cítím v kostech dobrou sezónu 2016. Jen co na něj zasvítí slunce, tak se rozjede jak Duracell :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
ta Paříž mě zase lehce nahlodala, na TM od něj postup nečekám, tím pádem budu svobodnější, ale pokud by přišel, byla by to paráda :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tito, ty mi vždy vieš vliať taký optimizmus do žíl...:)..Tak nech je tomu tak..
Reagovat
Herbert_Hoover
Já bych ty skupiny dal takto bez losu

Djokovic, Wawrinka, Ferrer, Andy, Nishikori, Berdych

Federer, Rafa

Tím dojde k zadostiučinění před soudem božím, spravedlnost dostane najíst a Rogerovci taky. :)
Reagovat
babolat.cz
a postupovali by stále první dva ze skupiny? Pokud ano,měl by celkem Roger šanci :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
:)))) Postupovali by samozřejmě dva ze skupiny, aby se zvýšila šance na další společný zápas těch dvou.
Reagovat
smazaný uživatel
:)))
Reagovat
Roger_Federer
To beru, at odehraji vsecky 3zapasy proti sobe, Roger aspon poopravy H2h o 3 vyhry.
Reagovat
Mayo
Keby sa hrá ešte ďalších 10 turnajov, tak aj tie vyhrá, ja nechápem on by sa tuším neunavil :D
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaje Nolda vyhráva, ale s roznou výkonnosťou..Ja tam únavu už badám, ale stačí to...
Reagovat
dappe
Djokovič hodně dominantní sezona. Pokud by vyhrál i TM, tak se výsledkově skoro vyrovná té z roku 2006 Federera, ten měl také 4 GS finále s 3 tituly a vítězství na TM, 16 finále ze 17 turnajů a 12 titulů. Bilanci 92:5. Djokovič nemusí moc zaostávat.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer mal 6 prehier, z toho 4 s jedným hráčom..To nevyzeralo tak dobre ako Djokovicove stats....No a hlavne Fed ziskal len 4 Masters tituly..Noleho sezóna už dnes posobí velkolepejsie..
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli vyhraje i TM, tak souhlasím. Kromě 6 titulů z Masters má taky víc vítězství proti hráčům top 10 (po dnešku 27-19). Celkově na tituly by to bylo 11-12, ale na straně Novaka převažují ty cennější. Jestli ale TM nevyhraje, tak bych Rogera 2006 stavěl o chlup výš.
Reagovat
dappe
Federer neměl 6 proher, bilance 92:5 není 6 proher.
Reagovat
Denis92
Ked sa jedna o Federera tak Forehand je vzdy mimo..to treba brat s rezervou.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné, vdaka tej prehre sa vlastne pointa úplne mení :))
Reagovat
Denis92
Ale vzdy mas tendenciu nieco komentovat a "zhorsovat" ked sa to tyka Federera, hoci nemas pravdu.

No a k pointe..Nemyslim, ze Djokovicova sezona je lepsia ako ta Federerova z 2006. Zatial nie, ak vyhra TM tak potom mozeme diskutovat. Pretoze, ako si dobre poznamenal, tak 4x Rogerove prehry boli proti Rafovi a z toho az 3 na antuke kde bol proste mašina na vyhry.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, vyčkáme na TM..

No práve..Roger neopanoval antuku, Nole áno, ziskal pocas antukovej sezóny najviac bodov..Opanoval hard, trávu, halu, antuku...Ziskal 6 Masters..Podla mna toto neobkecáte, ale ten TM moze byt jazyk na váhach, hoci aj bez neho je to už na polemiku..
Reagovat
Denis92
Lenze opanoval antuku najma vdaka tomu, ze Nadal zazil najhorsiu sezonu v kariere. Odpadol mu tam najvacsi rival..za takychto podmienok by ju opanoval aj Roger. Ale ok, na tom az tak nezalezi. Maju rovnako GS, Nole viac Masters ale zase TM mozeme ratat za tie chybajuce 2 v tejto chvili. Ak by teda Novak nevyhral TM, mal by menej vyhier, titulov a viac prehier. Podla mna by to bola o kusok horsia sezona. Ak vyhra TM, tak to uz je ina debata..
Reagovat
Roger_Federer
ja mam lepsi napad.
Kolikata nejlepsi je tato sezona pro RF, celkove ze vsech sezon.
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem..RF nesledujem..:)
Reagovat
Roger_Federer
RF je jednoznacne nejvetsi tenisove zajmova cinnost
, sice obcas si upravis fakta a cisla podle potreby, ale nasledovaneho ho mas vic nez kdokoliv.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, TP ráta aj exhibície, mas pravdu teda s 5 prehrami..Na veci to vsak moc nemeni.
Reagovat
dappe
Nevím. Federer bude mít více titulů, vyhraných zápasů atd. Navíc Masters turnaje vyhrávat bylo dříve těžší z mého pohledu, některá finále v roce 2006 ještě na tři vítězné sety, bylo potřeba vyhrát 6 zápasů, nikoli jen 5 atd. Ale tak neberu nikomu názor, že Djokovičova sezona bude případně lepší. Já si myslím opak, každopádně obě jsou hodně kvalitní.
Reagovat
smazaný uživatel
S tým súhlasím..
Reagovat
Herbert_Hoover
Big Mac a Connors se zlobí :))
Reagovat
Herbert_Hoover
Jak jsem psal...tohle byla už jen formalita při vší úctě k Andymu. :) Pogratuloval jsem už včera, ale pogratuluji tedy ještě i dnes, takže tedy gratulace Novaku k překonání Rafova a tvého rekordu. :)
Reagovat
kada.tom
Novakovi gratuluju, teď si to chce odpočinout a za týden vlítnout na Turnaj mistrů, jsem moc zvědavej, jak budou vypadat skupiny :-D
Reagovat
lars
uhral Tomas s Jokerovicem na tomto turnaji
Reagovat
Lina
Kolik zápasů Djokovič letos uhrál a pořád má ještě sílu vyhrát turnaj. Je jako z jiné planety.
TM srdcem přeji vyhrát Rogerovi, nadruhou stranu by si ho Djokovič zasloužil vyhrát, protože letos je tenisový Mistr.
Reagovat
Mayo
Djokovič najlepší športovec všetkých čias!
Reagovat
smazaný uživatel
To sa už ale ťažko porovnáva...Aj z tých individuálnych disciplín...

Taký Phelps získal 8 zlatých na OH...Bolt zlepšil svetový rekord na 100m snáď o 20stotín..
Reagovat
smazaný uživatel
U Bolta byla jeste fenomenalnejsi 200. Michael Johnson sam prohlasil, ze jeho rekord nikdo nikdy neprekona a ono hej :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, dokonca...:)
Reagovat
Herbert_Hoover
Nedivím se, Johnson běžel jako Bůh...o to fenomenálnější je Usain.
Reagovat
smazaný uživatel
A v celém vesmíru, samozřejmě!
Reagovat
Nola
Nole pekne,si boss, Andy sa snazil, nestacilo to, velka gratulacia, slava vitazom, cest porazenym
Reagovat
tito
Nolo, velká gratulace, je to fenomenální. Já jen doufám, že v zájmu sloučení all a Novakovo individuální soutěže vás budeme příští rok přibržďovat a něco si vezmeme zpátky:-)
Reagovat
Nola
preco nie, ak Nole skompletuje karierny GS :-) , a dakujeem
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist