Do finále grandslamu postoupily letos už podruhé Serena s Kerberovou

  • Sestry Williamsovy se podeváté ve finále grandslamového turnaje nepotkají. Serena sice v úvodním semifinále zvládla roli favoritky proti Rusce Vesninové, Venus pak ale nestačila na Němku Angelique Kerberovou. Na londýnské trávě tak dojde k repríze finále letošního Australian Open, kde triumfovala tenistka z Německa.
    7. 7., aktualizováno | Aktuality |  222 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Světová jednička Serena Williamsová je ve Wimbledonu blízko svému sedmému titulu a celkově už 22. trofeji z grandslamových turnajů. Dnešní semifinále s Ruskou Jelenou Vesninovou proměnila v jednoznačnou záležitost, soupeřku deklasovala za pouhých 48 minut.

Serena začala semifinále s Vesninovou ve velkém stylu. Americká favoritka rychle sebrala Rusce dvakrát servis první sadu získala za 28 minut poměrem 6-2. Padesátá hráčka žebříčku Vesninová si svou premiéru v grandslamovém semifinále vůbec neužila; v dalším setu už nehrála ani game a s nejslavnějším turnajem se rozloučila kanárem. "Měla jsem plán, ale hrálo se podle Sereniných not," konstatovala Ruska.

"Nikdy to není jednoduché, ale už mám zkušenosti, jak tyhle zápasy zvládat," řekla Serena Williamsová po snadném postupu.  "Nemůžu uvěřit tomu, že jsem znovu ve finále. Letos jsem ze dvou (grandslamových) nevyhrála žádné, proto jsem odhodlaná uspět aspoň v jednom," uvedla Američanka, jež před měsícem na antukovém Roland Garros nestačila na Španělku Muguruzaovou a na začátku roku na Australian Open podlehla Kerberové.

V Londýně se Serena mohla ve finále grandslamu utkat už podeváté v kariéře, popáté na trávě v All England Clubu a poprvé od roku 2009 se svou sestrou Venus Williamsovou, sourozeneckému souboji ale zabránila Angelique Kerberová. Světová jednička se tak po necelém půl roce dočká odvety za porážku z Melbourne.

Čtyřiatřicetiletá obhájkyně titulu Serena vede ve vzájemné bilanci s o více šest let mladší Němkou 5-2 a pokud v sobotním finále přidá výhru číslo šest, svým 22. grandslamovým titulem vyrovná rekord Steffi Grafové v tzv. otevřené éře. "Ani tomu nemůžu uvěřit. A doufám, že to konečně vyjde," uvedla Američanka.

 

Osmadvacetiletá Kerberová v druhém semifinále porazila Venus Williamsovou porazila dvakrát 6-4 a podruhé postoupila do finále grandslamu. Poprvé se jí to povedlo na trávě v All Enland Clubu. V utkání s Williamsovou získala pětkrát servis pětinásobné vítězky turnaje a proměnila hned první mečbol.

"Mám radost, že jsem podruhé v grandslamovém finále a že jsem dokázala porazit tak skvělou hráčku, jako je Venus, což ukazuje, že hraju opravdu dobře," řekla turnajová čtyřka.

V lednovém finále v Melbourne Kerberová porazila Serenu Williamsovou po boji ve třech setech a získala první grandslamový titul. "Teď to bude úplně jiný zápas, protože to je na jiném povrchu, v jinou dobu, ale moc se těším," řekla Němka.

Výsledky - Wimbledon - ženy (tráva, dotace 28,1 milionu liber):
Dvouhra - semifinále:
S. Williamsová (1-USA) - Vesninová (Rus.) 6:2, 6:0
Kerberová (4-Něm.) - V. Williamsová (8-USA) 6:4, 6:4
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (222)
09.07.2016 16:02Od: baggik
Phuj
[ Reagovat ]
09.07.2016 16:20Od: FulnekUltras
Phuket
[ Reagovat ]
08.07.2016 12:07Od: Roger_Federer Fulnek
Jakou jsi za komanca mel pracovni pozici?, za jakou mzdu.
Jakou pozici mas (nebo mel jsi, pokud uz duchod), nyni?Za jakou mzdu.
Ktere zeme jsi navstvíl pred 89, ktere po 89 do dneska.
Cim jsi jezdil pred revoluci a cim jezdis ted.V cem jsi bydlel, v cem bydlis ted..
Ptam se primo tebe!jako osoby.O souhrne fraze nestojim.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:02Od: Fandina
Nevím čím byl a je, ale je to typický politický provokatér. Zbytečná diskuse s ním.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:08Od: FulnekUltras
Pravda bolí.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:16Od: Fandina
Tebe určitě.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:20Od: FulnekUltras
Ani se mi nezdá... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:12Od: Roger_Federer Re: Fulnek
Takze na odpoved nemas koule, a v podstate tady jenom blabolis.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:17Od: blixa
On ti pravdu neřekne, ale z různých střípků které z něj o jeho minulosti vypadly je zřejmé, že to bylo privilegované bolševické prase. Teď je to nejspíš běžný důchodce, tak vzpomíná na staré "zlaté" časy ...
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:24Od: Roger_Federer
Ano, to si tez myslim.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:36Od: FulnekUltras
Myslete si hoši, co umíte... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:30Od: Fandina
Typický žvanil o politice a o tom, jak ti nahoře všechno dělají špatně a jak za komoušů bylo všchno nádherné. Zbytečné se s ním zabývat.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:35Od: FulnekUltras
Nevidět zeshora dolů je hřích, Fandi... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:38Od: Fandina
Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:39Od: FulnekUltras
Nevidíš dolů.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:49Od: Fandina
Plácáš nesmysly.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:15Od: FulnekUltras
Přehráváš... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:33Od: Fandina
Nemám náladu se bavit s politickými diletanty a provokatéry. Moje hloupost, že se nechám vyprovokovat. Pořád doufám, že lidi myslí hlavou, ale marně. Nemáš ani ponětí o životě. Jen žvaníš.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:59Od: FulnekUltras
Ono se bude časem i konat. Poprvé určitě ne u nás. ;) Zatuchlý český rybníček to pak už jen přijme, jako spoustu jiných věcí. Chápu, že se zdánlivě zajištěnou existencí to leckdo vidí jinak, ovšem lidí bez ní je neskonale víc...
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:12Od: Fandina
Jsem v Chorvatsku a nemám náladu se s tebou dohadovat o nesmyslech. Zaměstnej nějaké lidi, dej jim práci a budeš v pohodě jako já a nebudeš mít potřebu řešit nesmysly. Na mě s politikou nechoď.
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:43Od: FulnekUltras
Typický názor rychlokvašené kapitalistky. ;))) "Dát" někomu práci (za kolik???);););) jakožto důkaz osobního pokroku - a vše tento bohulibý progres "brzdící" označit za "politiku" a "nesmysly"... No užívej moře, počasí je teď v Chorvatsku opravdu vynikajicí... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:46Od: Fandina
Jsi hloupý.
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:54Od: FulnekUltras
když to říkáš Ty... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:29Od: FulnekUltras Re: RF
Ten Tvůj dotazník prostého spotřebitele ;) si nech vyplňovat někým jiným. Fakta, která jsem tady uvedl, s těmito "kolonkami" nijak nesouvisejí.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:50Od: Roger_Federer
Ale prosim te ;), ja ti na tvoji politiku seru.
Prvni poradne penize jsem videlal chvilku po revoluci jako velmi mlady a nemusel jsem ani krast, to by se za komanca vzivote nestalo..
Videl jsem a dobre pamatuju vcem zily moji rodice."Šit" rezim.Vidim včem zily a ziji dnes od 89.Kdo chtel mel sanci.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:57Od: Fandina
Přesně tak. Můj táta přišel o živnost. V padesátých letech mu ji sebrali včetně učnů a musel jít dělat pomocnou sílu k zedníkům. Já jsem po revoluci vydražila provozovnu a s manželem jsme zřídili rodinnou firmu která svého času zaměstnávala desitku lidí a dodnes funguje. O tom si mohli moje rodiče nechat tgak akorát zdát.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:23Od: FulnekUltras
Jak píšu, nevidíte dolů ani dozadu. Takoví lidi ještě tenhle ve své podstatě nelidský režim můžou snad chvilku udržet nad vodou - než se potopí definitivně. Šanci opravdu nemá...
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:34Od: Fandina
Jistě, všechno krachne a bude konec světa. Jdi se léčit.
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:01Od: FulnekUltras
Podívej se dolů a dozadu... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=vlgWir6h9Kc
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:14Od: Fandina
Já se nemusím nikam dívat. Já toho udělala pro druhé dost. Udělej to samé, dej jim práci a neotrvavuj druhé.
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:44Od: FulnekUltras
viz výše
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:03Od: Roger_Federer Re: Fulku
Nemam ve zvyku se stebou poustet do chorych debat.
Udelam vyjimku.
Dobre, podpor svoje teorie nejakymi fakty.
Proc tento rezim(ktery?) se potopi, cim jej nahradi..
Pouzit slovo nelidsky hranici az z drzosti..
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:34Od: FulnekUltras
Nutně něco sociálně spravedlivějšího, i když ne rovnostářského. Nikdo netvrdí, že skončí drobné a střední podnikání. Zrovna tak úplný návrat režimu před rokem 1990 je nereálný. Navázat se dá na osvědčená pozitiva, kterých jsme se v "posametovém rauši" neprozřetelně zbavili. Naopak negativa přes jejich údajné ideologické podložení soukromým vlastnictvím pryč. Skončit musejí např. uměle zprivatizované dříve státní, dnes "polostátní" monopolní molochy, okrádající lidi na pravidelných základních výdajích. Něco se tam už vlivem jakobykonkurence ;) pohnulo, ale to je pořád zoufale málo. No a samozřejmě zlikvidovat provázání politiky, justice a finančních institucí. Momentálně děs ala Sokol a spol. Teprve pak bude mít nějaký smysl zpětné prokazování původu majetku. Jistěže to je všechno o lidech, ale ono se to pod povrchem společnosti za čtvrtstoletí už taky docela slušně posunulo. Každopádně vnitřní tlaky v EU můžou spustit leccos. Dlouhodobě lidem lhát se nevyplatilo komunistům, nevyplatí se to ani "liberální demokratuře"...
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:53Od: FulnekUltras
A to ještě komouši lhali proti svým nástupcům minimálně - a národ je odstřelil spíš z vlastní rozežranosti...
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:02Od: Fandina
Marná snaha ti něco vysvětlovat, ty jsi úplně mimo. Dojdi si k psychiatrovi a svěř se mu. Opravdu to už hraničí se zdravým rozumem.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:06Od: FulnekUltras
Tak samozřejmě z tzv. lepší společnosti ještě u psychiatra nikdo nikdy nebyl... ;)))
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:10Od: Fandina
Tvoje názory jsou pro psychiatra.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:23Od: FulnekUltras
Lidé, kteří do toho nechtějí spadnout taky, by tudíž neměli ani reagovat... ;)))
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:32Od: Fandina
Je mi tě líto. Některé tvoje výroky jsou totiž úplně mimo.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:43Od: FulnekUltras
A tak Berďa toho dneska taky moc netrefil... ;)
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:54Od: Fandina
Berďa je OK. Ty podle mě ne.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:57Od: FulnekUltras
OK ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:58Od: Fandina
To je všechno teorie, ale jak to chceš udělat, jak to chceš zařídit. Jak to má vzniknout. Povídej.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:04Od: FulnekUltras
Půjde to živelně - samospádem - zrovna jako když se nasáčkovali Enderáci na podzim 89 do zahrady velvyslanectví NSR v Praze, anebo jakýsi Úl ;) vypustil vědomě lživou dezinformaci o mrtvém studentu Šmídovi na Národní třídě.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:14Od: Fandina
Problém je v tom, že lidi jsou ochotni dělat revoluci, když jsou přesvědčeni, že existuje něco lepšího. NSR NDR byl příklad. A musí to fungovat. Co nabídneš lidu lepšího, než vidí momentálně v nejvyspělejších zemích, aby byli ochotni se vzdát toho současného?
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:20Od: FulnekUltras
Ano - tupý konzum a strach o něj, to ještě nynější systém jakž takž udržuje. Ovšem za komoušů to prý bylo taky tak... ;)))
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:28Od: Fandina
Žádný človk nemění lepší věci za horší. Není to přirozené.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:31Od: FulnekUltras
Teď půjde právě o to, aby těch lidí, pro které už situace horší být nemůže, nebylo přespříliš...
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:35Od: Fandina
Až mi nabídneš něco lepšího než dělám te%d půjdu za tebou. Ale ty mi nic nenabízíš. Ještě jsem žádnou nabídku od tebe neslyšela. Chápeš to?
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:41Od: FulnekUltras
Tebe se to vlastně jakoby netýká... ;) ...ale říkám už potřetí, podívej se aspoň občas dolů a dozadu...

Vám na noc nevypínají wifi? ;)
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:52Od: Fandina
Nepochopil jsi to. Nejde o mě, psala jsem to obecně. Nevím, proč by mi měl někdo vypínat wifi.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:56Od: FulnekUltras
Aby zítra dopoledne na pláži nebylo pusto prázdno... ;)
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:01Od: Fandina
Nejsi normální.
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:06Od: FulnekUltras
Jsi v HR (?) ;)
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:07Od: Fandina
ano
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:10Od: FulnekUltras
to bych asi v tuhle dobu u pc nevydržel... ;)
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:17Od: Fandina
Jsem naspaná do aleluja.
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:20Od: FulnekUltras
doufám, že to není překlep... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 10:46Od: Mayo
Serena Vs Angie po Aussie aj Wimby super. Tentokrát asi SW oplatí ale snáď bude zaujímavá podivana.
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:29Od: svetova.dvojka
Francie vs Portugalsko je jisté , že jeden romský fotbalista získá titul , buď to bude André-Pierre Gignac nebo Ricardo Quaresma ...
[ Reagovat ]
08.07.2016 02:21Od: turista
No a co?
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:18Od: FulnekUltras OT
A France-extramultiteam kráčí k vrcholu fotbalové Evropy... ;(
[ Reagovat ]
08.07.2016 02:42Od: FulnekUltras
a hajný Bosák pro flintu mauzrovku...v revíru se prý přemnožila neněmecká černá... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 03:10Od: Frick
Njn. By se museli udělat kvoty. Tři černoši, tři Arabové, zbytek běloši.

Ale to by pak asi muselo bejt tak i třeba v hokeji. :o)

Bejt Českolosvensko, tak by nár. složení bylo tak 14 Čechů a 9 Slováků +/- 1-2 kusy

Bez ohledu na formu a výkonost. Samozřejmě by to nebylo nic ofiko, ale bylo by to tak.
[ Reagovat ]
08.07.2016 10:41Od: kada.tom
Francie hraje na Euru nejlepší fotbal :-)
pokud nemají problém smotní Francouzi s tím, že je reprezentuje kdo je reprezentuje, tak nám nepřísluší nejmenší právo je kritizovat za to, kdo Francii reprezentuje :-)

takové jako ty může těšit alespoň to, že nejlepším v tom týmu je stejně "bílej" Griezmann :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 10:42Od: kada.tom
a ještě ... kdyby třeba nás reprezentovalo šest "černých", vůbec by mě to nevadilo, třeba bychom nedělali na šampionátech ostudu jako letos :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:36Od: Frick Štvanice 75k
Tak snad se to pročistí :-D Teda ne českym směrem, jak se to žel povedlo v Olomouci...
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:54Od: tommr
snad jo. Byla by škoda kdyby se hráčky jako Andrea Hlaváčková, Tereza Smitková, Karolína Muchová, Marie Bouzková nebo Markéta Vondroušová nedostaly ani do kvalifikace ... :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:01Od: lukassb
Pro fanousky ceskyho tenisu se rozjizdi nova stranka, tak kdo ma zajem at se rozhodne mrkne a podpori ;-)

www.ceskykoutek.wordpress.com
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:03Od: anakin01
Zatím tam je jaksi pusto prázdno a moc velké kvality to neslibuje.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:52Od: adalv87
Doufám že Kerbrová tu opici smete z kurtu!
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:33Od: Paseka
Taky v to doufám.!!!!!!!!!!!!
Už jí nemůžu ani vidět.
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:40Od: anakin01
máš něco s očima?
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:58Od: sprchon
Vypadá to tak. :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:42Od: Frick
Hm, Kerber. To roztomilé modrooké slůňátko. To beru :o)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:06Od: FulnekUltras Krajta tmavá
dnes nedala bílé myšce sebemenší šanci a stráveno bude mít bohužel rychle. Nevím nevím, jestli se jí Angie v sobotu vykroutí... ;(
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:23Od: sprchon
Marná snaha, Fricka nebo iqeho netrumfneš. ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:04Od: blixa
Ale jo, když ten se pustí do politických úvah, jsou to proti jeho šílenému běsnění jen troškaři ;-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:05Od: misa
:)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:06Od: COMEON Serena, Angie
V sobotu si to myslím, Serena ustráži. Serena má rada pomsty a neprehrá boj o dôležity titul dvakrát proti jednej hráčke. Come on Serena. #22
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:10Od: FulnekUltras
Steroidovou kůru tentokrát načasovala nejspíš dokonale... Na druhou stranu - ten zbytek je už především o hlavě, a tady mají ostatní holky opravdu nad čím přemýšlet.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:14Od: Lunej.. Re: FU
Opět trapný koment.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:19Od: FulnekUltras
děkuji
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:15Od: iqe
Marii, která se k vědomému užití zakázaných látek přiznala a u které další vyšetřování ukázalo, že šlo s největší pravděpodobností o užití za účelem zvýšení výkonnosti, tady hájíš a ITF a WADA podezíráš z protiruského spiknutí a naproti tomu Sereně tady neustále předhazuješ steroidy, aniž by existoval jediný důkaz, že kdy brala zakázané látky. Nepřijde ti to tak trochu blbý?
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:21Od: FulnekUltras
Marie brala "čajíček" - a u Sijuína se z pochopitelných důvodů nikdy nic neprovalí...těch titulů už je příliš mnoho...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:22Od: Lunej..
Jsi typický alibista.. každému jiným metrem, že? Hlavně jen podle svého metru.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:24Od: FulnekUltras
Meldonium a steroidy jsou tedy sakra rozdíl...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:26Od: Lunej.. Re: FU
Až na to budeš mít důkazy a bude to veřejné, jako u Mašeny, pak tady můžeš machrovat. Zatím jen plácáš slámu, což děláš dost často.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:35Od: FulnekUltras
Důkazy existují zatím jen sporné - vnější - a ty interní příslušný odpovědný orgán patrně už nikdy nevytáhne...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:37Od: Lunej..
Jo, vnější jsou tvoje kecy a vnitřní jsou tvoje bludy, kterým věříš. Nic, dávám si opět facku, že na tebe reaguju.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:47Od: FulnekUltras
Paže Venus a Sereny i při poněkud odlišném somatotypu mluví celkem jasně. Ale uznávám, zatím je to "troufalé" vidět...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:38Od: iqe
Jinými slovy žádné nejsou.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:41Od: FulnekUltras
Přestože se somatotypy Venus a Sereny trochu liší, myslím, že dál nemusím pokračovat...
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:02Od: iqe
Ale měl bys. Protože jsi zatím nic relevantního neřekl.
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:06Od: FulnekUltras
Hladce vyrýsovaná pažní muskulatura SW oproti znatelně povislejší u VW napovídá leccos...
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:17Od: iqe
Kdepak. Nenapovídá vůbec nic.
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:21Od: FulnekUltras
jak myslíš, Jirko... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 11:40Od: baggik
A o čem to jako vypovídá? Tak jedna hodně posiluje no.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:23Od: iqe
Ten "čajíček" je ve stejné kategorii jako steroidy.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:25Od: FulnekUltras
Zeptej se kteréhokoliv doktora...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:33Od: iqe
Názory na účinek té látky se různí, převládá ovšem ten názor, že meldonium výrazně urychluje regeneraci. Všichni se ale shodnou na tom, že ty důvody užívání, které Maria uváděla, jsou snůška nesmyslů. Zadruhé jde o látku vyvíjenou pro vojenské účely a prokazatelně v armádě minimálně jednou použitou. Zatřetí se ukázalo, že postsovětští sportovci to zobou ve velkým, což samo o sobě dost přesvědčivě dokazuje, že to na výkonnost má účinek nikoli zanedbatelný. Začtvrté si to Maria v konečné fázi "předepsala" sama a řekni mi, jaký blázen by sám sobě předepsal léky na srdce, kdyby měl skutečně problémy se srdce.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:40Od: FulnekUltras
O Marii už tady bylo sepsáno hodně, takže nemá smysl dublovat. Stručně - blíží se mediálně významná celosvětová sportovní akce, Ukrajina zatím ušákům až tak úplně nevyšla, no a dopingová "administrativa" je jedním z nejvíce zneužitelných prostředků k ovlivňování širšího veřejného mínění...
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:00Od: iqe
Na tvoje politická školení tady nejsme zvědaví. ;-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:08Od: FulnekUltras
Pouhý superstručný souhrn relevantních faktů... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:17Od: iqe
Nějak tomu shází ta relevantní fakta. ;-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:22Od: FulnekUltras
jsou tam tři - hledej... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:45Od: monty25 Re: iqe
Forbes reported that anesthesiology professor Michael Joyner, at the Mayo Clinic in Rochester, Minnesota, who studies how humans respond to physical and mental stress during exercise and other activities, told them that "Evidence is lacking for many compounds believed to enhance athletic performance. Its use has a sort of urban legend element and there is not much out there that is clearly that effective. I would be shocked if this stuff [meldonium] had an effect greater than caffeine or creatine (a natural substance that, when taken as a supplement, is thought to enhance muscle mass).?[77] Ford Vox, a U.S.-based physician specializing in rehabilitation medicine and a journalist reported "there's not much scientific support for its use as an athletic enhancer".[78]
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:47Od: misa
Tento profesor je zjevně podplacený nebo nekompetentní :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:52Od: monty25 Re: misa
Ty, Kvěš nebo Minařík o tom víte určitě víc... :D
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:55Od: misa
Chachá, mě nemůžeš jmenovat :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:55Od: misa
... Luboši Dufku
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:58Od: monty25 Re: misa
Myslíš, že mě to sere? :D Kdybych se za svoje jméno styděl, tak bych sem nedával odkazy na moje tweety. Nemám důvod se za něco schovávat.
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:00Od: Lunej.. Re: monty
Já osobně jsem reagovala na Fulneka proto, že tady pořád píše nějaká svá vypocená obvinění, pro které nemá důkaz, přitom Marii, kde se důkazy našly, se zastává. Je jedno, jestli jde o Marii nebo by šlo o jinou tenistku, kdyby se u ní na něco přišlo. Jde mi o ten princip, že tu dělá chytrýho, nic neví, nikdo nic neví, ale přitom obratem hájí to, co víme všichni. To mě na něm vadí. Pomluvy.
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:03Od: monty25 Re: Lunej
Abych nebyl špatně pochopen: Já se nijak nezastávám Fulneka a jeho teorií o dopující Sereně. Můj názor na záležitost kolem Mashy ale znáš...
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:06Od: Lunej.. Re: monty
Já to chápu, jen jsem měla potřebu to tady veřejně napsat, aby si tě FU nebral jako svého spojence. Tvé názory na Mašu znám, já mám své, ale to neznamená, že se musíme hned povraždit. :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:02Od: misa
Občas tady lidé včetně tebe píšou takové nehoráznosti, že anonymita se hodí...
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:05Od: monty25 Re: misa
Tak já být anonymní nepotřebuju, ale ty asi jo...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:59Od: Frick
kpt. Minařík?
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:14Od: FulnekUltras
Pozadí "S(s)vobodné Evropy" rozkryl chlapec už tehdy naprosto dostatečně...
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:43Od: misa
Ty jsi prostě KSČ.Ultras ne FulnekUltras :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:49Od: FulnekUltras
je fakt, že KSČ s M zatím ještě není to pravé... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:18Od: blixa
Neurážej ho trapně vyměklou KSČ(M). Prostě StalinULtras jak vyšitej. Kdyby TO bylo na něm, tak půlka z nás visí a druhá dře v gulagu ;-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:22Od: FulnekUltras
Každému podle zásluh a časem možná i potřeb... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:24Od: blixa
Je mi to jasný a tvé "potřeby" jsou zcela zřetelné ;-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:34Od: FulnekUltras
Na veškeré náklady bydlení, jídlo a pití z měsíčního platu už tady jednou dokonce měli všichni. Myslím, že by pro začátek stálo za to pokusit se aspoň o tohle.
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:50Od: Fandina
A přesto lidi kradli a záviděli si.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:18Od: FulnekUltras
Jo, ještě jsem zapomněl na pár každoročních jednorázových drobností, jako třeba nové boty, něco na sebe a někam z domova na dovolenou. Ale tomu už mnozí dneska úplně odvykli, takže zas nemůžem to tempo růstu životní úrovně přehánět... ;) Kdo kradl, byl zpravidla potrestán, kdo záviděl, nahrabal si obvykle víc než ostatní - a stejně mu to ke spkojenosti nestačilo, takže ji někdy (marně) hledal i v zahraničí.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:30Od: Fandina
Jsem ráda, že to padlo. Od té doby se cítím svobodně. Nemám pocit, že mi někdo brání v tom, co chci dělat, kam chci jít. Dřív jsem měla pocit, že nemůžu všechno. Nemohu podnikat, nemohu říkat co chci, nemohu jet kam chci. Teď mě nikdo neomezuje a jsem v pohodě. Nic mi nechybí.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:40Od: FulnekUltras
Pocit svobody je mj. dán i reálnou možností vydělat peníze, dostačující k běžnému životu - a pokud tuto možnost všude nemá např. současná uklízečka nebo vrátný, dostáváme se zpátky na začátek vlákna... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:52Od: Fandina
Svoboda je možnost volby. Pokud ji nemáš, jako za totáče, tak je ti k ničemu.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:56Od: FulnekUltras
Možnost volby byla, je a bude vždycky. Otázka, mezi čím si můžeš vybírat.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:58Od: Fandina
Můžeš, kde chceš, za totáče jen za hranicemi socialistických zemí.
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:09Od: FulnekUltras
s penězi jistě
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:18Od: Fandina
Tenkrát ti byly na nic, když jsi nemohl, kam bys chtěl.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:55Od: Fandina
Nehledě k tomu, že neznám uklízečku, která nemá na živobytí.
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:14Od: FulnekUltras
Lidl už aspoň začal zvedat nejnižší platy o čtvrtinu - ovšem prakticky bez ohledu na přesčasovou práci, což se zrovna uklízečů/ek tady naštěstí moc netýká...jinak se sedmi osmi tisíci čistého - spíš demotivace než motivace, o svobodě ani nemluvě...no chce to někdy shlédnout taky dolů...
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:20Od: Fandina
Pořád lepší než osm set za totáče a k ničemu ti to nebylo.
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:23Od: FulnekUltras
při inkasu 250,- Kčs ???
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:27Od: Fandina
A k čemu ti to bylo? Nemohl jsi nic. Cestovat, podnikat, investovat. Byl jsi jako ve vězení.
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:42Od: FulnekUltras
Je fakt, že o investice jsem se tehdy nezajímal... ;)))
[ Reagovat ]
08.07.2016 00:00Od: Fandina
A k čemu by ti to bylo, když to nebylo dovoleno? Režim si to nežádal. Potřeboval dát lidu najíst napít nějakou tu zábavu a tím to končilo. Normální vězení.
[ Reagovat ]
08.07.2016 00:11Od: FulnekUltras
Myslím, že se investovalo i tenkrát, jenom tomu lidi tak neříkali... ;))) Samozřejmě spekulace ve velkém nebyly (víceméně nikomu) zapotřebí. Ani s tím jídlem jsme si nakonec tak úplně nepohoršili - tehdy jsem se přežíral uherákem, dneska mi kolikrát stačí nudlová polívka... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 00:18Od: Fandina
BYl to rovnostářský režim, který padl na to, že neuměl hospodařit. Místo prosperity se zadlužobval až to krachlo.
[ Reagovat ]
08.07.2016 01:33Od: FulnekUltras
Byl to dlouhodobě udržitelný režim s možnostmi vývoje, který padl na vnitřní, ze Západu řízený rozklad sovětského státního vedení (Ševarnadze už nic nepoví a Gorbi ze své nekonečné naivity prozřel až léta poté). Místo prosperity sotva čtvrtiny národa nabízel KAŽDÉMU normální, důstojný a klidný život bez obav o budoucnost a elementární existenci. O dluzích snad ani nemá cenu mluvit - byly astronomicky nižší než ty současné, zajišťující zdánlivý konzumní luxus, jehož odvrácenou stranou však je obrovská ekonomická závislost na zahraničí - a v mnoha směrech dokonce ryzí vazalství, které s frázovitě proklamovanou "svobodou" nemá společného absolutně nic.
[ Reagovat ]
08.07.2016 01:40Od: FulnekUltras
A s tou čtvrtinou národa jsem byl vůči současnému režimu ještě hodně "korektní". V opravdovém (a zároveň zdánlivém) existenčním klidu - (pokud to znovu nepraskne ;) - je dnes možná 10% populace, z nichž většina by poctivé nabytí majetku zpětně prokázala jen s velkými obtížemi a snad jedině za podpory advokátů typu Sokol.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:59Od: Fandina
Byl to režim, který byl neperspektivní hospodářsky, proto to krachlo.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:11Od: FulnekUltras
Omletá fráze z posthavloidních učebnic.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:27Od: Fandina
Pravda bolí.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:41Od: FulnekUltras
Nevědomého nikoliv. ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:59Od: iqe
Nevíme. Ale když jeden tvrdí, že je to neškodné a naproti tomu deset jiných, na sobě nezávislých, tvrdí, že to nějaké účinky má, jsme schopni si odvodit, co je pravděpodobnější varianta.
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:20Od: FulnekUltras
Před 27 lety taky Havlovi věřilo deset lidí z jedenácti - aspoň v davové psychóze na náměstích... mj. např. i to, že po vystoupení z VS se nikdy nestaneme součástí jiného vojenského bloku... ;)))
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:49Od: FulnekUltras Re: monty
přesně tak...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:21Od: Lunej.. Re: iqe
Prosímtě, to bys chtěl po Fulnekovi moc. Nejspíš tu zase dostaneme nějakou politickou přednášku s jasným, leč skrytým závěrem, jak jsme vlastně totálně blbí, že nevidíme, že Serena, dle místního experta, dopuje.
[ Reagovat ]
08.07.2016 11:32Od: Lina
Ty jsi na někoho podával trestní oznámení kvůli Petře?
[ Reagovat ]
08.07.2016 15:47Od: iqe
Ne, proč?
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:49Od: Lina
Četla jsem takovou výhružku od tebe na Peřiném fb, tak jsu jen, tak zvědavá..
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:36Od: Paseka
Je opravdu šílená. Nejnesympatičtější hráčka celé tenisové historie !!!!
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:47Od: FulnekUltras
Takhle to dopadá, když holku od útlého mládí vnitřně drtí komplex ze staršího, oblíbenějšího a dlouho i úspěšnějšího sourozence...
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:52Od: Fandina
Nemyslím si, že ji něco drtí. Podle mě je v pohodě.
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:55Od: FulnekUltras
Podle mě je pro úspěch ochotna udělat cokoliv.
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:14Od: Fandina
To je nesmysl.
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:16Od: FulnekUltras
Můj subjektivní názor na základě dlouholetého pozorování...
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:20Od: Fandina
Ničím nepodložený.
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:29Od: FulnekUltras
Nechtěl bych to víc pitvat, ale např. ty léty nacvičené cukrblíky k vítězným soupeřkám a následné press-projevy SW po dvou posledních finále GS za upřímné rozhodně nepovažuju. Pravou tvář naopak ukázala např. loni na USO s Vinci nebo v sf RG s Timeou.
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:31Od: Fandina
To ale nesvědčí o tom, že by pro vítězství udělala cokoli. Chce vyhrát a to každá a není v tom nějak jiná než ostatní. Každá se nějak projevuje.
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:38Od: FulnekUltras
Právě její vnější projevy mě potvrzují, že se v tom, co je ochotna udělat pro výhru, od ostatních dost liší.
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:45Od: Fandina
Vidíš to špatně.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:21Od: FulnekUltras
Rozflákané rakety zdálky na streamu opravdu nejostřejší nejsou... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:24Od: Fandina
Opět to není žádný důkaz, s raketami mlátí kde kdo.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:27Od: FulnekUltras
Jak říkám, můj subjektivní názor. Důkazy falšují jiní... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:35Od: Fandina
To je samozřejmě tvoje věc, tvoje právo si myslet o každém co chceš. Já rozhodně tvůj pohled na Serenu nesdílím. Jak jsem psala, normální tenistka jako každá druhá.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:42Od: FulnekUltras
To bych pak snad WTA nechtěl ani vidět... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:54Od: Fandina
Nikdo tě nenutí.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:55Od: FulnekUltras
ještě že tak
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:55Od: Fandina
Přesně tak.
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:54Od: paulmara
Štvanice 75K
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100037604
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:04Od: sprchon
Celkem dobrý obsazení, na pár hráček jsem už teď zvědavej. :)

U chlapů entry list ještě není?
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:25Od: bIbec
já bych řekl hodně dobré obsazení. I když se to ještě pročistí trošku, to je jas.
Nicméně některé internationály by mohly závidět.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:28Od: sprchon
No to si zas nemyslím, že by na tom některý Internationaly byly až tak špatně. :D Ale pročistí se to určitě, je to jen ITF, antuka, nevhodná doba a nevhodný místo pro ty, co se chystají na Rio nebo na americký betony.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:29Od: sprchon
S tím Riem to je samozřejmě blbost... Ale prostě antuka v neantukový části sezony.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:35Od: bIbec
ok, tak možná né úplně "závidět" :-), ale rozhodně se v roce pár podobně obsazených internationálů hraje. Třeba Bogota letos. I když tam teda byla Svitolina, která vypadla v prvním kole.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:38Od: sprchon
Tak to máš pravdu, tam to bylo hodně slabý. ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:50Od: tommr
jj chybí tam sice naše nejlepší hráčky, ale jinak je kvalita startovního pole velice vysoká. Pokud se startovní listina trochu nepročistí tak by se taky mohlo stát, že třeba i taková hráčka jako je Andrea Hlaváčková se nedostane ani do kvalifikace ... :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:40Od: Herbert_Hoover
Zítra čistě nepragmaticky fandím Milošovi a Tomovi. Ale účelně tlačím Murrayho, pro případ, že by Miloš neobstál, což je docela možné. :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:46Od: Herbert_Hoover
Klube se ryze francouzské mužské deblové finále a v ženské sekci může dojít k ryze americkému finále, slušné :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:53Od: Marduch
Tvl Miloš - Tom, to by bylo panečku finálko :D
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:07Od: Herbert_Hoover
Byl by to masakr! Hlavně by bylo supr, že by to byl pro oba premiérový GS. V mužské sekci mi nějak premiéroví vítězové nevadí, u žen tlačím Serenu holt. Samozřejmě pokud v tom finále nestojí Rafa, to bych na premiéru kašlal :D
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:17Od: Mayo
Uz sa vie ako sa budú hrat mužské zápasy? Cas
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:25Od: PetaM
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/schedule19.html
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:51Od: senpolia
Duel Elena so Serenou mi pripomínal zápas s Dominikou, kde práve ona bola bezradná a nevedela. čo má hrať. Nuž, Serena jej nedovolila to, čo Dominika. Kanára si azda ani nezaslúžila. neva, nabudúce.

Angie je bombová, už za tú húževnatosť a drinu by som jej titul priala. Je tam však vééľmi veľká prekážka, Serena. hej, je poraziteľná, ale už nerobí toľko chýb. Bude páliť a vrieskať ako puma. Už vidím tie jej otvorené ústa dokorán a celý jej chrup. :D no nič, uvidíme...
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:43Od: misa
Podle počtu komentářů zřejmě ženská semifinále žádné nadšení nevzbudila. Jo, to když hrála Petra s Luckou... To byly časy.

Angelika šla poslední dva roky hodně nahoru, loni vyhrávala premiery, teď září na grandslamech. Serena si dá pozor a taky povrch je rychlejší než v Melbourne.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:13Od: FulnekUltras
V letošním Wimblu nezbývá než vrhnout ;) všechno do ATP... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:57Od: vrabejka Angie 6-4 6-4 Venus
Angie si 2:set překvapivě pohlídala a opět zůstává jedinou ženou v pavouku, která může překazit Sereně vyrovnaní rekordu Grafové.
Stejně jak na AO, RG se na finále strašně těším.
Tentokrát ovšem Serena nebude taková favoritka šance vidím vyrovnaně.
Doufejme teda, že Angie udrí 100% uspěšnost ve finále GS turnajů :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:17Od: anakin01
Podle mého názoru je Serena jednoznačně favoritkou finálového duelu, který se třeba protáhne na tři sety, ale s vítěznými oslavami Sereny. Už ví, jaké je to hrát s Angie finále a o to hůř, ví, že s ní dost dobře může prohrát, pokud nepodá náležitý výkon. Takže si to podle mě pohlídá. Výhra Angie by mě paradoxně s ohledem na Australian Open překvapila.
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:55Od: Kozoroh
Zas tak jisté to Serena nemá. Může cítit tlak, že tentokrát MUSÍ vyhrát. Že nedopustí třetí prohru ve finále GS v řadě, že podruhé v sezóně nepodlehne houževnaté Angie. Tato myšlenka jí může vrtat v hlavě.
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:54Od: sprchon Angie
Tak kde jsou ti chytráci, co tu ještě nedávno hlásali, že Angie už se do žádnýho finále GS nepodívá? :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:00Od: iqe
Zdá se, že má životní sezonu. Ať si to užívá, dokud to jde. :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:47Od: Lunej..
O to víc se mi líbil včera Jo, že i když prohrál, tak se fandům podepsal, na rozdíl od Venus, která jen prošla, což dělá většina poražených hráčů a hráček.
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:58Od: Herbert_Hoover
Jo je skutečný tenisový gentleman a ryzí charakter, pokud by nehrál proti Andymu, fandil bych mu ze všech sil :) Ríšovi vzal tašku cestou do šatny, aby ulevil jeho zraněným zádům.
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:00Od: Lunej..
Je pár takových, kteří to mají zkrátka v krvi. Je vidět, že je to vyrovnaná osobnost, takových je málo i v běžném životě. Moc mě mrzí, že to včera nedal.. co se dá dělat.
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:47Od: anakin01 Překvapení letošní seźony
Angie Kerber ve wimbledonském finále :-) a prošla do něj celkem zkušeně. Před několika lety jsem jí tu fandil proti Lisické a Radwanské. Že se jednou dostane tak vysoko a bude hrát v jedné sezóně o druhý grandslamový titul, to jsem si tehdy nepomyslel.
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:48Od: Frick
Loni hrabala Premiery, letos své nároky zvýšila.
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:50Od: kada.tom
to jsem zvědav, jak přistoupí k sezóně 2017 :-D
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:06Od: Frick
ATP :o)
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:59Od: tommr
je docela smutný, že ještě před několika lety byla Petra jasně lepší než Kerberka a dneska jsou jejich pozice přesně opačný. Tak to dopadá když jedna hráčka spoléhá jen na svůj talent a druhá dře ... :(
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:02Od: iqe
Ta pozice rozhodně opačná není. Petra z minima vytěžila maximum, Angie je pořád hluboko pod svejma možnostma.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:18Od: FulnekUltras
je na stropě, Jirko...stejně jako Aga...přesto klobouk dolů před oběma za nezměrnou píli...kterou si ty dobré známky nakonec zajistí... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:27Od: iqe
Na stropě? Parametricky je to takřka ideální tenistka pro dnešní dobu.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:44Od: FulnekUltras
chybí jí výška - a zbytek musí uhonit, v čemž už moc čistého ;) prostoru ke zlepšování nevidím...
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:08Od: PetaM
Angi si mohla v Petřině věku akorát snít o tom, že by byla ve finále GS, nebo ho dokonce vyhrála ...
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:46Od: Frick Druhý letošní GS finále pro Angie
To už je "slovo do pranice" a pomyslně se tím jasně odpoutává od hráček jako Simona nebo Aga....
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:23Od: FulnekUltras
ony ji zase brzy doženou - hlavně aby se kariérně nešprajcla Petra... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:44Od: kada.tom Kerber
Dneska předvedla dost solidní výkon, Venus nešel tolik servis, čehož logicky a velmi úspěšně využívala Kerber svými i jindy velmi dobrými returny. Němka si tak zahraje druhé grandslamové finále, podruhé proti Sereně. Snad s opačným výsledkem :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:12Od: vrabejka Angie 6-4 Venus
Podobný souboj jako s Halep.
Klidně by ji mohla uštědřit debakl jako Serena ale nemá to zapotřebí.
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:13Od: kada.tom
no, Kerber dobře returnuje, navíc jak Venus držel v minulých zápasech servis, tak dneska jí nejde vůbec a to je voda na mlýn returnům Kerber, no :-)

ale s tím debaklem to asi nemyslíš vážně, ne? srovnávat Elenu a Venus je trošku úlet :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:16Od: vrabejka
Jo no Elena získala víc gemu na servisu:D
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:18Od: kada.tom
tak hlavně Venus dneska nereturnuje tak zle, taky umí zatlačit, ale bohužel těch chyb je tam dneska poněkud víc

ale jako jo - Němka je dneska opravdu lepší, to mi nedělá problém uznat :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 15:54Od: shealtiel
Konečně udržený servis od Angie, teď může brejkovaná pokračovat až do konce 1. setu.
[ Reagovat ]
07.07.2016 15:55Od: kada.tom
no, Venus to na servisu moc nejde, navíc Kerber velmi dobře returnuje
[ Reagovat ]
07.07.2016 15:46Od: kada.tom Venus X Kerber
čtyři hry = čtyři brejky ...
[ Reagovat ]
07.07.2016 15:37Od: kada.tom Serena Williams X Elena Vesnina (6-2 6-0)
Těžko něco psát k zápasu, když pořádně není co. Serena dominovala od prvního výměny po tu poslední. Elena dokázala v 1. setu uniknout kanárovi jen tak tak, dokonce si pak uhájila ještě jeden servis. Ve 2. setu už ale Serena kanár nadělila. Nutno dodat, že Serena hrála naprosto fenomenálně, za celý zápas ztratila 3, slovy TŘI, míčky na svém servise, ve 2. setu dokonce ani jeden! Trefila celkem 12 es.Elena nevím, kde nechala svůj výkon proti Cibulkové a přecházejícím soupeřkám, každopádně dneska neměla nejmenší nárok.

Serena tak postoupila do svého už devátého finále ve Wibledonu, navíc ztratila jen jeden set, a to už ve 2. kole, takže se silami by na tom měla být výborně. Navíc postupem do finále si zajistila to, že se po Wimbledonu nebude měnit post světové jedničky a ani v týdnech poté!

Come on Serena! Pojď si pro další triumf ve Wimbledonu a pro 22. grandslam v kariéře!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist