Federer nebude po třech letech ve Wimbledonu na centrkurtu

  • Po třech letech a 19 zápasech si Roger Federer nezahraje ve Wimbledonu na centrálním kurtu. Pořadatelé z All England Clubu nasadili jeho středeční čtvrtfinále proti Kevinu Andersonovi na dvorec číslo jedna.
    10. 7., 20:25 | Aktuality |  83 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Osminásobný vítěz wimbledonského turnaje Federer naposledy musel hrát mimo centrkurt v roce 2015, kdy sehrál čtvrtfinálový duel s Gillesem Simonem rovněž na jedničce. I tehdy nicméně byl hvězdný Švýcar úspěšný.

Ve středečním programu dostali přednost na hlavním dvorci Novak Djokovič s Keiem Nišikorim a po nich světová jednička Rafael Nadal proti Juanu Martínovi del Potrovi.

Nejvíce zřejmě potěšilo rozhodnutí pořadatelů Djokoviče, protože bývalý lídr světového žebříčku si údajně v pondělí postěžoval srbským médiím, že letos hrál na centrkurtu jen jedinkrát.

Ve středu budou o postup do semifinále bojovat i české tenistky ve čtyřhře. Představí se vítězky French Open Barbora Krejčíková s Kateřinou Siniakovou, pětinásobné grandslamové šampionky Lucie Šafářová s Bethanií Mattekovou-Sandsovou i Květa Peschkeová rovněž s americkou spoluhráčkou Nicole Melicharovou.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (83)
11.07.2018 20:18Od: Kozoroh
Kdysi se dvojce říkalo "pohřebiště favoritů", letos tento výraz patří jedničce. Kvitová, Čilič, dnes Federer. Mahycek měl nakonec pravdu, RF na jedničce bylo špatné znamení.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:17Od: Fandina
Jj, dvojka, bývalé pohřebiště šampionů, je dnešní přestavěná trojka.

23. května 2009 19:05 - LONDÝN

Slavný kurt číslo dvě ve Wimbledonu, kterému se přezdívá "pohřebiště šampionů", nahradí v roce 2011 aréna pro dva tisíce diváků. Její výstavba začne v červenci a bude označena jako číslo tři. Nová dvojka bude mít letos premiéru na jiném místě areálu.

"Tenhle kurt měl spolu se svou přezdívkou místo v historii Wimbledonu. Musíme se ale také dívat do budoucnosti a přišel čas vybudovat kurt, kde budou mít diváci komfort, který od našeho turnaje očekávají," uvedl v tiskovém prohlášení předseda pořádajícího All England Clubu Tim Phillips.

Kurt číslo dvě získal své přízvisko kvůli podezřele častým selháním favoritů v úvodních kolech turnaje. Nečekaně brzké vypadnutí na něm zažili hvězdy Ilie Nastase, John McEnroe, Boris Becker, Andre Agassi, Martina Hingisová, Venus i Serena Williamsovy či sedminásobný šampion Pete Sampras ve druhém kole při svém posledním startu v roce 2002.
[ Reagovat ]
11.07.2018 12:53Od: com
federer nebude hrat na centrkurtu, tak to je zprava dne, jasnej konec sveta
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:17Od: steve79
Je to prvni opravdu velka zkouška pro Fedexe.
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:56Od: Krisboy
Co? Ten kurt nebo Kevin? :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:06Od: Denis92
Hmm, zaujimave rozhodnutie. Preco sa zrovna teraz, rozhodli Rogera poslat mimo CC neviem. Nepride mi, ze zapas Djokovic - Nishikori by si zasluzil viac byt na CC.

Toto moze byt mierna vyhoda pre Andersona, ktory na 1ke odohral uz niekolko zapasov a Roger ziadny. Takisto, tento kurt byva zvycajne o trochu rychlejsi. Snad to Roger zvladne, max na 4sety.
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:16Od: steve79
Uvidime. Snad to Roger zvladne. Musi byt aktivnejsi z backhandu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:42Od: a.magerova
Udělali to proto, aby měli klid od Djokoviče... ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:44Od: Denis92
Mohli to urobit v 3. ci 4.kole. Teraz mi to pride trocha nelogicke vo stvrtfinale, dat nasadenu 1ku a obhajcu titulo proti 8.turnaja na C1 a na CC dat 12.hraca s 24.
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:56Od: Kamilos88
Udělali to kvůli atraktivity duelů, která bude na centru určitě vyšší. Co si tady budeme nalhávat? Kdo věří tomu, že Anderson uhraje set, když se mu to nepovedlo v několika vzájemných duelech...a hned na to příjde esotenis v podání Miloše s Isnerem. Ty měli dát radši na c.18, tam můžou být zase tři dny a nikomu nebudou zavázet.
[ Reagovat ]
11.07.2018 10:01Od: Krisboy
Jenže na osumnáctce jsou nízké tribuny, tam odsud budou balony létat moc ven. Na takovej zápas jsou potřeba vysoké mantinely :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 10:02Od: Kamilos88
Tak s Mahutem to tam stačilo.
[ Reagovat ]
11.07.2018 10:44Od: ivecka
Souhlas :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 11:11Od: spaniel
No, Nole mel tiskovku, kde je kritizoval, ze RF a RN jsou porad na CC a on ne a ze je to nefer (coz je). Mohlo to mit vliv a nemuselo. Kazdopadne v minulosti Roger rikaval, ze ma kurt c. 1 rad, ze je rychlejsi.
[ Reagovat ]
11.07.2018 11:16Od: Denis92
Proti Nadalovi ci Djokovicovi by to bola vyhoda, teraz to skor nahrava Andersonovi.
[ Reagovat ]
11.07.2018 11:38Od: spaniel
Mozna...na druhou stranu i Roger by si mel snadneji drzet podani a na returnu mu verim, ze urve vic bodu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 10:02Od: a.magerova
Mě spíš zajímá, proč Djokovič hrál tak málo na CC, a kolikrát na CC byl z jeho pavouka Nadal?
[ Reagovat ]
11.07.2018 11:49Od: Forehand
Nadal je svetová jednotka, Nole nie je...Preferencia svetovej jednotky pred hrácom, momentálne mimo top 10 je úplne prirodzená..
[ Reagovat ]
11.07.2018 12:34Od: Marduch
Na druhou strunu neopomíjej fakt, že organizace Wimbledonu na rozdíl od ostatních GS přihlíží ke kariérním úspěchům hráče ve W..
[ Reagovat ]
11.07.2018 12:41Od: Forehand
Áno. Ale musis uznat, ze prve dva Noleho zápasy boli vyslovene neatraktívne, teda jeho súperi..Tam mal Nadal tazsich protivnikov...

To, ze nehral na centri ani s Edmundom ma prekvapilo..
[ Reagovat ]
11.07.2018 12:47Od: Denis92
Ale on na centri s Edmundom hral.

Osobne si myslim, ze dnes mal ist na C1 skor Nadal, ked uz chceli dat Djokovica na CC.
[ Reagovat ]
11.07.2018 12:49Od: Forehand
Tak potom, ked hral tak co sa vlastne stazuje..

Nadal Delpo je slager dna, nad tym sa ani neuvazovalo..
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:44Od: Marduch
Tak jestli Nishi fyzicky nezkolabuje, jako už několikrát v pokročilé fázi turnajů, tak úroveň duelu s Nolem bude dost možná atakovat nejvyšší kvalitativní stupeň.. Nishi zatím hraje fakt skvěle, hlavně balony z pohybu trefuje parádně alá Djoker ve formě:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:48Od: Mayo
Egoista nebude na centri? To je hanba
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:46Od: mahycek
Když jsem to tady včera pod nadpisem. Federer nebude po 3
letech na centrkurtu načal, tak tady ještě nebyl žádný koment.
Tak po přečtení vašich příspěvků se ještě jednou vyjádřím.
Kurt je to jistě pěkný i stadion, jen se mi zdá
jestli to není u základních čar, trochu víc vyšlapanější.
I takové maličkosti můžou mít vliv i změna prostředí.
Ale vidím to jen z televize, ve skutečnosti tráva může
být v pořádku. A teď to berte trochu s rezervou. Roger
rekord má č. 8, tak to pořadatelé šoupli na kurt 1, chtějí,
aby vyhrál někdo jinej. Ale, samozřejmě Fedex není panenka
a snad se s tím srovná, ale nemám z toho zápasu dobrý
pocit. Samozřejmě venku, myslím u nás se ochladilo, tak
tepláky jsem si nachystal a budu fandit, jen jsem prvně
nevěděl které to byly. Všechny jsou ve sportovním motivu.
Ale, nakonec jsem je našel. Zažily vítěztví 2x AO a minulý
Wimbledon. A nakonec o ostatních, tak Djoko to nebude
mít snadné, pozor na Nishiho. A na Nadala bych vsadil,
snad auto, že vyhraje, no asi ne, ale i když si vsadím
jen občas, tak na Nadala dám litr. Delpo, s prominutím dnes
nemá šanci. A kdyby náhodou vyhrál, tak čert vem litr,
samozřejmě, když Roger vyhraje.
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:19Od: annah
Chvála bohu za tvoje tepláky! Hned jsem klidnější. :-)
I tak to ale budou nervy. Donekonečna Roger vyhrávat nemůže. Jednou to i ve Wimbledonu přijde. Na centru, nebo mimo něj.
[ Reagovat ]
11.07.2018 11:54Od: turista
Delpo určitou šanci má. Není to FO.
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:34Od: pockerface
Ani mi tak nevadí ten kurt č.1, jako ten čas. Já bych uvítal, kdyby hrál Roger až jako druhý. Normální lidi ve 14 hod. ještě pracují :-). Takže pravděpodobně neuvidím nic. Vlastně v to doufám,protože kdyby hrál ještě v 17 hod. až se dostanu domu, znamenalo by to, že mu Kevin zatápí :-).
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:22Od: mahycek
Nova Sport 2 Federer - Anderson a Raonič - Isner
Nova Sport 1 Djoko - Nishi a Delpo - Nadal. Už včera
večer to zveřejnili.
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:27Od: steve79
To je osklivy. Jsem v Nemecku a chytnu jen nova sport jedna.
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:16Od: peRFect
Voyo na měsíc je za stopade, možná míň. To je jak lístek do kina...na wimblas ho dycky kúpím :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:14Od: d@ve Re: Luboš Zabloudil
Máte tam chybu - "Představí se ...pětinásobné grandslamové šampionky Lucie Hradecká s Bethanií Mattekovou-Sandsovou..." :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:37Od: LubosZabloudil Re: OPRAVENO
Děkujeme!
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:10Od: Pe3k
Článek o Federerovi a předkožka tu má 8 komentu ze 40...Volejte Chocholouška, máme tady pacienta s jasnou diagnózou :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:03Od: steve79
Uz vime, kdw budou Rogera vysilat?? Nova sport 1 nebo 2??
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:03Od: Labi
pochopitelné rozhodnutí...zápas Rogera bude "nuda" na jedné straně Kevin, který bud dá eso nebo to bude chtít rychle utlouct a na druhé straně Roger, který taky zrovna nehoduje v dlouhých výměnách...každopádně pokud postoupí až do finále tak si za odměnu ten center zase dá ;)
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:34Od: Kamilos88
Je to logický krok organizátorů. Jako rozdíl mezi centrem a jedničkou je asi jako rozdíl mezi levou a pravou botou. Ty kurty jsou obrovské oba dva, takže je to jedno. Nemůžou ho pořád jenom cpát na centr.
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:38Od: Frantz
Tak zrejme na centru nestoji o blazna se zafasovanou krvacejici hlavou :D
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:05Od: Kojinho
Že jim to došlo až po čtyřech zápasech, co?
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:27Od: Forehand
Za vsetko moze predsa Nadal, to neviete?...

Po vypadnuti minuly rok verejne kritizoval, ze na centri hrá stále iba Federer..
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:52Od: Mayo
To vážne? :D pekne Rafa
[ Reagovat ]
11.07.2018 11:17Od: Franky
som zvedavy co si vymysli tento rok :D
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:21Od: Krisboy
Škandál!
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:15Od: Marduch
Asi dobra zprava pro Noleho, no pro Rozera nevim nevim. K tomu ta desitka na win Andersona..:p
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:11Od: Fandina
Kurt číslo jedna je velikánský, má nádhernou travičku a v chodbách pláště je klimatizace. Takže krásný stánek, byla jsem tam v pátek, když hrála Kája s Buzarnescu. A držím palce Rogiimu, doufám, že vyhraje.
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:29Od: Kojinho
Obdivuji, jak to vždy tak nenásilně napíšeš, že jsi tam byla. :-)
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:03Od: Fandina
Jj, jsem toho ještě moc plná.
[ Reagovat ]
11.07.2018 02:50Od: Aussie
Taky jsem tam byl. V roce 1970!
[ Reagovat ]
11.07.2018 07:01Od: brixner
Jejda! To já se ještě fotříkovi pohupoval v koulích...
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:02Od: Forehand
Tak Belgicko z hry von, celkom blbo a nestastne...

Mam pocit, ze futbal je ako tenis, ten kto vyradi favorita v dalsom kole letí..
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:04Od: kada.tom
žádný "z hry von", v sobotu hrají o bronz :-)

ale teda já jsem nadšen, že konečně někdo toho rádoby černýho koně sundal, finále bude důstojné, snad s Anglií :-)
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:09Od: Forehand
O bronz. To je jediny zápas programu Ms, kde ucastnici uz vedia, ze nebudu majstri sveta. Kludne mozu tuto somarinu zrusit.
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:10Od: kada.tom
jasný, ale myslím, že i bronz může být pro tým nakonec úspěch, skoro bych řekl, že ti bronzoví jsou po skončení MS spokojenější než ti stříbrní ... poslední zápas vyhráli :-)

ale jasný, hraje se o Niké a o tu se bude hrát v neděli, no :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 07:02Od: brixner
Vo co že se to hraje????
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:12Od: turista
Souhlasím. Bronz by měly dostat oba celky jako na Euro. Zápas o bronz je blbost.
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:28Od: Kojinho
Není. V třetích zápasech ve skupinách mnoho týmů už taky nemá šanci vyhrát MS.
[ Reagovat ]
10.07.2018 22:54Od: Forehand
A to je v programe, ze v tretich zápasoch v skupine uz niektorym o nic nepojde?
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:01Od: triatlet
Bronz = nic?
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:04Od: Forehand
Bronz - automaticky lepsie postavenému tímu po základných skupinách. To mi príde úplne transparentné a nenutím tých chudákov v posemifinálovej depresii opat obúvať kopačky.
[ Reagovat ]
11.07.2018 09:20Od: peRFect
V kolektivním sportu hraném turnajovým způsobem (chápej jednorázová akce) je naprosto běžné hrát o bronz. Nebo bys chtěl měnit pravidla i jim?
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:11Od: Kojinho
Kdo psal co o programu? Zkrátka to nebyla pravda, co jsi napsal.
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:30Od: Forehand
Ja som pisal o programe MS. Ten zahrnuje zápas o 3.miesto.
[ Reagovat ]
11.07.2018 07:14Od: George_Renel
S poťápancem se nemá cenu dohadovat. Ten nikdy nepřizná že napsal koninu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 07:27Od: Krisboy
Foreskin bude vrtět psem do skonání věků.
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:59Od: Forehand
Je to napísané úplne správne. Ak by si nebol zakomplexovaný, nemáš potrebu stále slovíčkariť a hladat chybu. Ako s tým obhajcom majstra sveta, co si nepochopil len ty sám, pán B-Komplex..

Pozdravujem, a usmej sa konečne :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 12:32Od: George_Renel
Sice jsem na tebe nereagoval, ale jsem rád že veddle Foreskina slyšíš i na poťápance. .-b
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:53Od: Mayo
Hrať o tretie miesto vo futbale mi tiež príde od veci.
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:59Od: kada.tom
On se arogant-egoista nezblázní, že nebude hrát na CC. Ostatně mám pocit, že jemu to asi je vcelku jedno, jedn fanatičtí "fanoušci" se z toho můžou po*rat :-D
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:45Od: Kamilos88
Každopádně je jasné, kde bude zase full
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:50Od: Forehand
Viac ludi bude na centri ;)
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:03Od: Padme Chybička se vloudila
pětinásobné grandslamové šampionky Lucie Šafářová (Hradecká NEEEE) s Bethanií Mattekovou-Sandsovou
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:12Od: Dobry-den
detáááááájl
[ Reagovat ]
11.07.2018 08:37Od: LubosZabloudil Re: OPRAVENO
Děkujeme!
[ Reagovat ]
10.07.2018 20:53Od: mahycek
A to je právě špatné znamení pro Rogera. Mám o ten
zápas obavy. Jinak Nadal si Delpa dá, jako zákusek. Síly
prostě budou chybět. Klidně si vsadím na víězství Nadala.
Pozor na Nishiho, o něm se moc nemluví, Djoko to snadné mít
nebude. Ale ten kurt č. 1 nevím, nevím, Roger už na to není
zvyklej, aby nedošlo k šoku na Wimbledonu 2018.
[ Reagovat ]
10.07.2018 20:56Od: VLK----1GSL
Na Nadala vsad barak, a jeste priloz vsechny bankovni uspory.
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:54Od: triatlet
+ kytaru a zpěvník :-)
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:29Od: VLK----1GSL
tak to by bylo uz riziko:D)
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:26Od: Forehand
Nadal mozno Delpa dá, ale urcite nie kvoli chybajucim silám ;)
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:32Od: annah
Co asi pořadatele přimělo vyšoupnout Rogera z centru?
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:38Od: spaniel
Djokovic?
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:44Od: Gogiska
Anderson?
[ Reagovat ]
10.07.2018 23:33Od: VLK----1GSL
DelPo a Nishikori,
...Anglani citi senzaci, a tak delaji vsechno proto, aby se to odehralo na centru...
[ Reagovat ]
10.07.2018 21:54Od: triatlet
Hlavně vsaď na Nadala na FO 2019.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist