Federer zdolal Del Potra a poosmé dobyl rodnou Basilej. Už 95. titulem překonal Lendla

  • ATP BASILEJ - Roger Federer proměnil svůj sedmnáctý start na turnaji v rodné Basileji v již osmý triumf. Ve finále švýcarský tenista zdolal Argentince Juana Martína Del Potra, kterému oplatil finálové porážky ze sezon 2012 a 2013, a ziskem 95. titulu se osamostatnil na 2. místě historického pořadí před Ivanem Lendlem.
    29. 10., aktualizováno | Aktuality |  396 komentářů
    Roger FedererRoger Federer 
     

Roger Federer prohrál svůj poslední zápas ve čtvrtfinále US Open s Juanem Martínem Del Potrem, na kterého nestačil také dvakrát ve finálovém duelu v Basileji (2012 a 2013). Letos už si triumf před domácími fanoušky 'vyfouknout' nenechal, opět to však neměl lehké.

Roger Federer v Basileji:
2017 vítěz
2015 vítěz
2014 vítěz
2013 finále
2012 finále
2011 vítěz
2010 vítěz
2009 finále
2008 vítěz
2007 vítěz
2006 vítěz
2003 osmifinále
2002 semifinále
2001 finále
2000 finále
1999 čtvrtfinále
1998 1. kolo

V prvním setu švýcarský tenista nepotvrdil brejky na 1-0 a 5-4, v tie-breaku od stavu 3-0 prohrál šest bodů po sobě a sadu ztratil. Druhý set rozhodl jediný brejk, který zaznamenal za stavu 5-4 Federer. Tím si vynutil rozhodující dějství, a i když do něj vstoupil prohraným servisem, čtyřmi vyhranými gamy po sobě odpor soupeře zlomil. 

Federer nakonec zvítězil po dvou a půl hodinách boje 6-7 6-4 6-3 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil už na 18-6. Letos vyhrál třetí ze čtyř střetnutí.

"Byl to těžký a vyrovnaný boj. Ve druhém setu jsem klidně mohl přijít o servis a dát soupeři náskok, ale jsem rád, že jsem to ustál a vývoj otočil. S Juanem jsou to vždy velké bitvě, což se dnes opět potvrdilo," komentoval Federer, který vyhrál desátý zápas v řadě, včetně Laver Cupu dokonce dvanáctý. Letos odehrál 53 zápasů a 49 z nich vyhrál, pouze proti Alexanderu Zverevovi nedokázal uhrát alespoň jeden set.



"Letos hraješ skvělý tenis. Máš fantastickou formu, je to neuvěřitelné," řekl Del Potro na adresu svého přemožitele. "Rád bych byl ve tvém věku ve stené formě, ale to se asi nestane."

 

Nejvíce titulů v open éře
(od roku 1968):
109 Jimmy Connors
95 Roger Federer
94 Ivan Lendl
77 John McEnroe
75 Rafael Nadal

Šestatřicetiletý Švýcar zakončil vítězstvím sedmý z jedenácti letošních turnajů, když navázal na triumfy z Australian Open, Indian Wells, Miami, Halle, Wimbledonu a Šanghaje. Tolik titulů během roku 2017 žádný jiný tenista nezískal - šest jich má Rafael Nadal, pět Alexander Zverev.

Ve svém 144. finále devatenáctinásobný grandslamový šampion Federer vybojoval celkově 95. titul, kterým překonal historicky druhého Ivana Lendla. Lepší byl už jen Američan Jimmy Connors, jenž vyhrál 109 turnajů.

8. titul z Basileje, v Paříži Federer hrát nebude
V rodné Basileji Federer startoval posedmnácté v kariéře, potřinácté se dostal do finále a poosmé triumfoval. Osmkrát zvítězil také ve Wimbledonu, dokonce devětkrát ovládl travnatý turnaj v Halle.

Nejvíce titulů z jednoho turnaje:
10 Nadal
Monte Carlo
10 Nadal French Open
10 Nadal Barcelona
9 Federer Halle
8 Federer Wimbledon, Basilej
8 Vilas Buenos Aires
7 Federer Dubaj, Cincinnati
7 Sampras Wimbledon
7 Nadal Řím

"Fanoušci mě tu celý týden mocně podporovali a doufám, že se sem příští rok vrátím," řekl Federer poté, co převzal vítěznou trofej od svého krajana Fabiana Cancellary, olympijského vítěze v silniční časovce. Následně oznámil, že vynechá nadcházející turnaj v Paříži, aby se mohl lépe nachystat na Turnaj mistrů.

Federer je tak téměř bez šance zakončit rok 2017 jako světová jednička. Na vedoucího Španěla Nadala nyní ztrácí 1460 bodů a uhrát už může maximálne 1500 bodů na Turnaji mistrů. Nadal bude hrát v Paříži i Londýně. 

Del Potro, který minulý týden triumfoval ve Stockholmu, dnes prohrál poprvé po sérii osmi výher. V Basileji nenavázal na svá vítězství ze sezon 2012 a 2013 a nezískal druhý letošní a celkově jednadvacátý titul. Neposune se tak na poslední postupovou pozici v boji o Turnaj mistrů, kterou dál drží Španěl Pablo Carreño-Busta. Devětadvacetiletý Argentinec na něj ztrácí 190 bodů, příští týden na Masters v Paříži tedy potřebuje postoupit minimálně do semifinále.

"Od US Open máš výborné výsledky a já jsem šťastný, že jsi znovu schopný hrát každý týden a hrát tak dobře. V Paříži ti přeju jen to nejlepší a doufám, že se spolu uvidíme ještě v Londýně," popřál Federer svému rivalovi.

• ATP 500 BASILEJ •
Švýcarsko, tv. povrch / hala, 2.109.285 eur
nedělní výsledky (29. 10. 2017)
• Dvouhra - finále •
Federer (1-Švýc.) - Del Potro (4-Arg.) 6-7(5) 6-4 6-3
• Čtyřhra - finále •
Dodig, Granollers (2-Chorv./Šp.) - Martin, Roger-Vasselin (Fr.) 7-5 7-6(6)
Petr Pokorný, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (396)
31.10.2017 12:44Od: Stan_Borowitz Hlavně pro hatery
něco o švýcarském arogantovi a egoistovi...

https://sport.aktualne.cz/tenis/byl-federeruv-maser-na-co-se-jini-nadrou-on-zvladne-lehce-a/r~df153c44bd8411e7b128002590604f2e/
[ Reagovat ]
31.10.2017 18:55Od: Franky
ten bolavy chrbat po Miami kedy Mirka volala tomu maserovi nebol po prehre s Rafom? :P
[ Reagovat ]
30.10.2017 15:26Od: Pe3k RF best of Basel 2017
https://youtu.be/YbYrL849xDc
[ Reagovat ]
30.10.2017 11:00Od: Kamilos88 CG
Gratulace k titulu. Zápas jsem sledoval a byl dost hektický, Roger místy působil nervózně a v zásadních momentech dělal školácké chyby. Juan hrál krásný tenis, dobře bránil, ale Roger byl v celém zápase víceméně lepším hráčem.

Co se týče vynechání Paříže, tak za mě osobně je to velmi dobré rozhodnutí. Kdyby se rozhodl stejně s Torontem, tak už by možná byl jedničkou teďka, ale kdyby je kdyby.

Žebříček je jaký je a Rafa má prostě z antuky nahrabáno a proto ukončí rok jako jednička. Za mě letos number 1 Roger, ale body jsou body a oba odehráli luxusní sezónu.

Zajímavý je pouze ten faktor, že světová dvojka sestřelila světovou jedničku ve všech letošních zápasech a pokud dojde k duelu na turnaji mistrů, tak dostane Rafa naloženo znovu.

Ale tak to je, přeji jim to oběma.
[ Reagovat ]
30.10.2017 11:46Od: Patik
Presne tak :)
[ Reagovat ]
30.10.2017 12:53Od: Kamilos88
Ono stejně většina lidí ví, že jednička by měl být Roger.

Ale pořád je teoretická šance. Rafa vyhučí se Zverevem nebo Chungem v prvním kole, pak dostane nálož na TM a je vymalováno.

To by bylo spravedlivé.

Jsem zvědavý v jakém stylu se vrátí Nole a Murray. Pokud Roger přenese letošní formu do příštího roku, tak je bude sundávat všechny a by byla teprve sranda.
[ Reagovat ]
30.10.2017 14:35Od: Franky
Pfuu znie to dobre ale je to fantasy. Rafa si uz ten jeden zapas nenecha ujst aj keby vypadol teraz lebo bude mat dalsie tri pokusy na TM...Toto by som uz neriesil proste antuka opat raz zlomila Rogerovi vaz...Nas zaujima TM a potom obhajoby co ho cakaju AO-IW-MM, a ked sa vrati ND+AM bude to este o to tahsie
[ Reagovat ]
30.10.2017 20:38Od: Matti
Spravedlive??? To se mi asi zda.
[ Reagovat ]
31.10.2017 11:25Od: turista
Všechny kromě Noleho.
[ Reagovat ]
30.10.2017 09:37Od: ipko všetky 4 tohtosezónne súboje s Nadalom [ Reagovat ]
30.10.2017 12:49Od: Pe3k
Omg.
[ Reagovat ]
30.10.2017 14:30Od: Franky Re: Pe3k
daj tu zaviest copyright na TP :D
[ Reagovat ]
30.10.2017 15:08Od: Pe3k
Hej to je furt dokola, něco postnu a na druhý den nebo jak ipko ještě v tom samém článku postne totéž. Výraz Babrinka je od mně, puvodni odkaz na stream365, kupa dalších highlights, stats a věcí za, které nikdo ne poděkuje. Ovšem když si ulevim a napíšu nějaký hejt na adresu Nadala, Tomice či Hingisove tak mě tu několik pro mě cizích nicku vyhrožuje (online Heroes) a taky si každý rád kopne do nicku Pe3k a prijednom když už jsou v tom napíšou, že ostatní FFF jsou taky žumpy (byť většina je slušných), prostě ráj s názvem tenisportal :D
[ Reagovat ]
30.10.2017 15:38Od: Franky Re: No problem..
Bavi ich bavit nas! :D
[ Reagovat ]
30.10.2017 14:51Od: a.magerova Re: ;-) [ Reagovat ]
30.10.2017 09:00Od: peggy
Pan Federer musi vyhrat jeste jeden turnaj aby byl lepsi nez Lendl,pak bude naplnena jeho jesitnost.Tenis hraje vyborny,ale je to nejnamyslenejsi tenista a proto Rafa nemuze byt za Svoji skromnost a pratelske chovani nejlepsi.
[ Reagovat ]
30.10.2017 09:17Od: George_Renel
Představ si, Máňo Mestková, že 95 je více než 94. :-b
[ Reagovat ]
30.10.2017 12:08Od: turista
Přesně tak. Peggy neumí počítat. 95 je víc než 94.
[ Reagovat ]
30.10.2017 09:46Od: Fandina
Jak si přišla na to, že je namyšlený? Já si toho tedy nevšimla a v Římě i jinde jsem mu byla hodně blízko, třeba na tréninku a byl hodně příjemný.
[ Reagovat ]
30.10.2017 09:52Od: blixa
Je vymatlaná ;-)
[ Reagovat ]
30.10.2017 09:59Od: Fandina
Toť otázka, podle mě je to troll a na vymatlanou si hraje. Vybírá si takováhle témata, třeba že Roger je namyšlený, ale každý kdo víc tenis sleduje ví, že to tak není.
Třeba se ale mýlím, ono se to tak moc na netu nepozná, kdo je úplný blb a kdo jen částečně :-)).
[ Reagovat ]
30.10.2017 10:16Od: Stan_Borowitz
Tak či onak, v každém případě to je psychicky narušený jedinec...
[ Reagovat ]
30.10.2017 10:21Od: Fandina
To si nemyslím, spíš, že se jen tak baví.
[ Reagovat ]
30.10.2017 09:53Od: Stan_Borowitz
Proboha, přátelé, copak z dikce a obsahu těch příspěvků nevidíte, že je píše mentálně handicapovaný člověk? Já peggy náhodou chválím její snahu o inkluzi. Neměli bychom jí nadávat ani ji odsuzovat. Rafa jí připadá blízký svými sklony k autismu. No a nenávist k Federerovi jako jeho hlavnímu rivalovi je jen jiným projevem toho pocitu spřízněnosti s Rafou.
[ Reagovat ]
30.10.2017 10:05Od: Franky
,,Rafa jí připadá blízký svými sklony k autismu'' :DDDD made it! :D
[ Reagovat ]
30.10.2017 10:29Od: Patik
Nie autizmus..:) Obsedantno kompulzívna porucha..to je presná Rafova diagnóza
[ Reagovat ]
30.10.2017 14:20Od: janek_da
Nechcete paní Peggy ke mně na slovíčko?
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:30Od: Patik
Rafovi prajem tituly a prvé miesto v rankingu..ale svetová jednotka by mala poraziť aj tých najlepších .. vzhľadom nato že Federera neporazil ani raz z toľkých zápasov niesom si istý či si to stopercentne zaslúži..pre mňa osobne je Roger momentálne jednotka na okruhu..ak svetová dvojka porazí svetovú jednotku vo všetkých zápasoch a nebolo ich málo tak..povedzme si pravdu kto na prvú pozíciu patrí zrejme viac..nehladiac na body.
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:40Od: Forehand
Bohuzial hladiac na body. To je hlavne kritérium.

Toto je presne H2H logika, ktorou fanatici operujú. Stretli sa v jednom GS finále, 2:3. Ostatné v podstate rutinné zápasy, ktore zapadnu prachom. Samozrejme vela rutinnych zapasov s rovnakym vitazom uz skresluje statistiku :)...Rafa si snad naskok udrzi
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:57Od: Franky
ved ty si tu mastermind ktory tu operuje s H2H uz roky nehladiac na body...
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:28Od: turista
To je v podstatě fuk. Hegemonii těchto dvou hráčů příští rok snad ukončí Novak Djokovič.
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:40Od: Patik
Niesom fanatik a na H2H nehladím..ale poráža hráčov ktorí sú na nižšej úrovni a keď narazí na niekoho skúsenejšieho alebo teda rovnako skúseného v tejto sezóne teda na Federera tak vypadne..Djokoviča porazil po vyše roku aj to vydrel a musela to byť antuka..a Novak bol fyzicky a mentálne mimo..a celkovo premýšlaj.. prečo nikdy nevyhral Turnaj Majstrov.
[ Reagovat ]
30.10.2017 12:23Od: turista
Novak byl v Madridu mentálně mimo jinak by neprohrál ani na antuce.
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:11Od: Frick 100./10.
Za rok? :o)
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:27Od: Davor1
Paríž bez Federera bude tiež zaujímavý turnaj. Nadal má jedinečnú šancu konečne vyhrať halový turnaj, som zvedavý, ako sa s tým popasuje :D

Ináč okrem Nadala majú reálnu šancu podľa mňa len Tsonga, Delpo, Čilič, Zverev a Dimitrov. Z toho Tsonga s Delpom sú unavení po dvoch kompletne odohratých turnajoch za posledné 2 týždne, Zverev s Čiličom nemajú formu a Dimitrov je Dimitrov. Fakt som zvedavý, ako to dopadne, Nadal by mal byť jednoznačným favoritom, ale niečo mi hovorí, že to zase nedá. Mohol by prekvapiť Puj, ten môže byť po Viedni na vlne...
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:11Od: D@nny
Nadalovi Pariz evidentne nesedi, takze napsat, ze by mel byt jednoznacnym favoritem, je zkratka mimo...
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:11Od: Patik
Nadal má poslednú šancu vyhrať na tvrdom povrchu..v Londýne Federera neohrozí..ale bude to zaujímavé.
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:31Od: Marduch
Kolik dnů je mezi Paříží a TM? Protože pro Nadala tady může být jisté dilema, zda opravdu dřít nadoraz v Paříži, když taková šance konečně přidat do sbírky ten prokletý TM se už reálně nemusí opakovat?
[ Reagovat ]
30.10.2017 08:57Od: Davor1
TM začína až o týždeň po finále v Paríži... Pre Nadala pohoda
[ Reagovat ]
30.10.2017 12:24Od: turista
Moc ne. Pokud dá tu Paříž tak Londýn ne. To ví i Federer, proto do Paříže nejede.
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:22Od: Roger_Federer Forehende
Vzdycky jsi tvrdil, ze pocet tydnu, nebo ukonceni let na pozici svetove 1 je nezajimava statistika.
Posledniho pul roku mam pocit, ze je pro tebe na 1 miste
[ Reagovat ]
29.10.2017 21:20Od: a.magerova ;-)
https://pbs.twimg.com/media/DNVG8l7X4AAXN8e.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DNUtp3KWsAEel45.jpg
[ Reagovat ]
29.10.2017 21:38Od: a.magerova
Takže letošní rybolov a místa k sezení beze změn... ;-)

https://pp.userapi.com/c638830/v638830751/68804/t5rhOtrCRRI.jpg
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:15Od: annah
:-))))))))))
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:31Od: Forehand
Fedex fakt foldol ten Paríž?..pre mňa osobne prekvapenie. Ale tak holt, už dnes mlel z posledného.

Každopádne všetká česť, dosiahol zrejme maximum a gratulujem mu k druhému miestu. Sympatický výkon. Dôstojný súper v boji so svetovou jednotkou :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:36Od: Marduch
Úkol zni jasne (modri uz vedi...) a tomu je treba i neco obětovat.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:39Od: Forehand
Rafa na TM mohol reálne získať 400b za dve výhry v skupine a vypadnutie v SF s Federerom. Tam sa dalo urobiť 1100b. Ale som rád, že Federer zvolil konzervatívny prístup. Rafa je vo výhodnej pozícii, svetová jednotka ho upokojí a v Londýne sa mu bude hrať o moooooc lepšie a ľahšie.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:38Od: Fandina
Na druhou stranu, je to škoda, protože kdyby v Paříži uhrál nějaké body, o jedničku by si to mohl rozdat na TM.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:47Od: Labi
tak z posledního určitě nemlel ale v 36 letech nemůže hrát skoro měsíc bez přestávky, by dopadl stejně jako v Montrealu (kde taky teoreticky byl blízko pozici NO.1)...aby Roger mohl fakticky bojovat o tuhle pozici musel by mít o pár let méně a nasbírat i na antuce pár bodů...takhle by to byl spíše zázrak kdyby skončil před Rafou
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:49Od: Forehand
Áno, s tým súhlasím.

Myslím, že s 2GS a 3 masters sa dá v pohode skončiť prvý, na jeho smolu to bolo tento rok len o dvoch hráčoch.
[ Reagovat ]
29.10.2017 21:59Od: Stan_Borowitz
A tak zase by těch titulů tolik nebylo ani u jednoho z nich, kdyby to nebylo letos jen o dvou hráčích. Takže za nás spokojenost. Rafa jednička zaslouženě, Roger dvojka taky, skvělá sezóna pro příznivce obou, možná se už nebude opakovat, tak si to užívejme až do posledního míčku finále v Londýně, v němž se snad oba zase potkají...
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:17Od: annah
Tak tak... Je to blažený rok pro FFF i Nadalovce, bůhví co přinese ten osmnáctý, tak si to užívejme!
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:40Od: a.magerova Re: ;-)
https://youtu.be/SW92xWrGtxc?t=1m27s
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:52Od: Franky
Suhlasim uz teraz klobuk dolu co obaja predviedli tento rok..Predsalen uz ako dopadne TM o stupienok vyssie dam Rogera jednak preto z akej pozicie sa vracal jednak tohtorocna dominancia s Nadalom a skvely win-loss ratio... ale Rafa zasluzena jednotka dost vyrovnane vykony aj mimo antuky a nanej samozrejme opat kralom..Je az zarazajuce ako zastupili dvojku Djoko-Mura a v podstate mladsich k nicomu nepustili 4GS 6masters dokopy 13titulov...ked to porovnam so zenskym tenisom - neuveritelna sila a konzistencia!
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:30Od: Roger_Federer Rafa by mel vynechat taky.
Vetsi sanci na TM nez letos mit Nadal uz nikdy nebude, staci mu, aby Federer se nedostal do finale.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:43Od: Kozoroh Almagro je proti nezávislosti Katalánska!
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/4492--nezavislost-ani-nahodou-almagro-by-poslal-katalanskeho-premiera-do-vezeni
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:20Od: blixa
Je to vůl. To Katalánsko platí důchody Španělům. Typickej násilnickej Španěl.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:43Od: Nola
Nico by sa mal radsej venovat rodine, Rafa bol ovela vacsi diplomat, Katalansko je pravdepodobne najbohatsim uzemim v Spanielsku, maju vlastny jazyk, kultúru, a su na to hrdi, taketo arogantne reci akurat rozduchavaju vasne, vlastne sa ani potom nedivim, ze pozaduju samostatnost, kazdy narod ma pravo na sebaurcenie, Slovensko je dokonca mensie ako Katalansko :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:02Od: Stan_Borowitz
Přesně, španělská centrální vláda se zatím chová jako typický slon v porcelánu. Jakoby zapomněli, že ve Španělsku má občanská válka silné a ne až tak dávné tradice.
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:32Od: turista
Španělé to mají stejně těžké jako kdyby se Morava rozhodla otrhnout od České republiky. Bylo by to bláznovství.
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:59Od: FulnekUltras
V létě 1992 mělo vzniknout samostatné hanzovní města Praha - a měli bychom svatý klid. ;)
[ Reagovat ]
30.10.2017 01:11Od: Stan_Borowitz
Možná by stačilo, kdyby se v roce 1990 zřídily ve vojenských újezdech rezervace a tam přesídlili všichni komunisti. Mohlo se to pojmout jako skanzen se všemi dobovými artefakty, žít by si tam mohli jak před rokem 1989. Měli by všechny ty sociální jistoty, první máje, okresní tajemníky, ženy za pultem a tak, bylo by to obehnané plotem a kdokoli by směl dovnitř, ale nikdo by nesměl ven. Taková miniatura toho komunistického ráje.

A mohlo by se tam jezdit jako do safari parku.
[ Reagovat ]
30.10.2017 01:30Od: FulnekUltras
Chápu stoupající nervozitu - ta ukrytá procenta v součtu ANO a SPD, které se teprve teď začnou naplno vybarvovat, musí být pro milovníky starých posthavloidních pořádků silně frustrující.
[ Reagovat ]
30.10.2017 08:15Od: Stan_Borowitz
Tomu, že stoupá tvoje nervozita, naprosto rozumím, ať se to snažíš maskovat sebenelogičtějšími argumenty... 7,76 % musí být pro milovníky starých předlistopadových pořádků fakt silně frustrující. Holt vymíráte, kámo, smiř se s tím.

ANO i SPD jsou v pohodě, jsou pro tržní ekonomiku a setrvání v NATO, to je klíčové...
[ Reagovat ]
30.10.2017 15:35Od: Kozoroh
Zrovna SPD má tendenci Česko z NATO vytáhnout...
[ Reagovat ]
30.10.2017 20:33Od: Stan_Borowitz
Tak jsem si na webu prošel jejich program a nikde to tam neříkají jasně, jak to vidí s naší budoucností v NATO, mluví se tam spíše o "spolupráci" než "členství" což je opravdu podezřelé.
[ Reagovat ]
31.10.2017 01:53Od: FulnekUltras Re: Stan
ANO se brzy dostatečně projeví a bez Babiše rozpadne možná ještě dřív než silně korumpovatelná sestava za Tomiem. Pak si něco povíme o "vymírání". Zatím se můžeš v rozmazaných programových konturách "netradičních" "pohodářů" utěšovat, že konzumně maloměšťácké posthavloidní ideje poklonkování Západu a ušákům "na věčné časy" ještě trochu chroptí aspoň uprostřed Prahy... ;)))
[ Reagovat ]
31.10.2017 09:05Od: Stan_Borowitz
Tvl, 'sem se kvůli tobě pobryndal kafem po ránu, ještěže už bylo vychladlé. To mi nedělej, takové vtipné výstupy bez výstrahy. Až se zase příště pustíš do věštění politické budoucnosti, napiš prosím do předmětu, aby to bylo červeně zvýrazněné: "Pozor, obsah tohoto příspěvku ve vás může vyvolat záchvaty nekontrolovatelného smíchu!"

Ale těší mne, že si v tom krutém výprasku poté, co si věštil, jak už v těchto volbách dojde k drtivému nástupu komunistů, umíš najít i něco pozitivního. Proč hned páchat sebevraždu jako třeba Tonda Kapek, že.
[ Reagovat ]
31.10.2017 11:29Od: turista
Setrvání v NATO není žádný terno. Je to závazek umírat za cizí světovládné zájmy kdekoliv na světě. Naše země by se bohužel při jakémkoliv konfliktu proměnila v jaderné spáleniště.
[ Reagovat ]
31.10.2017 11:53Od: spaniel
:D Nebýt NATO, tak Novak možná leží 6 stop pod drnem...
[ Reagovat ]
31.10.2017 13:42Od: turista
To je blbost. Novak zažil bombardování Bělehradu na vlastní kůži a měl štěstí, že ho přežil.
[ Reagovat ]
31.10.2017 13:52Od: Fandina
A víš proč se tam bombardovalo? Že se tam dva prali a zabíjelí? Kdyby tam nevlítl třetí, tak se možná bijí dodnes.
[ Reagovat ]
31.10.2017 14:57Od: turista
To je pitomost. Nešlo o nic méně než o realizaci ovládnutí Balkánu vojsky USA. V nově vytvořeném Kosovu je několik vojenských základen US Army, z toho Camp Bondsteel je opravdový gigant. Pak už stačilo nalákat Bulharsko a Rumunsko do NATO a celý Balkán kromě Srbska je pod americkou vojenskou mocí. Na řadě byla Ukrajina a Krym a ovládnutí čermomoří včetně základny US Navy v Sevastopolu. Tam však Putin strýčka Sama konečně klepl přes prsty. Dobře udělal.
[ Reagovat ]
31.10.2017 15:24Od: Stan_Borowitz
Tak to je dobře, že tam spojenci jsou. Dobrá pojistka klidu v potenciálně hodně bouřlivé oblasti, kde soused sousedovi s oblibou podřezává krk.
[ Reagovat ]
31.10.2017 15:51Od: Fandina
Proto tam šli, aby se tam nebojovalo. A byl tam klid. A tak to má být.
[ Reagovat ]
31.10.2017 16:26Od: turista
Klid a vláda držená nad vodou narkomafií. K tomu kosovský telecom finančně řadu let ovládala a z něj finančně profitovala krvavá řeznice Albrightová, inciátorka té války.
[ Reagovat ]
31.10.2017 16:29Od: Fandina
Jsi úplně mimo. Kdyby tam nebyla občanská válka, tak tam nikdo nepůjde dělat policajta. Každá země chce mít klid a ne se dívat na to, jak se jinde bijí. Vůbec tomu nerozumíš.
[ Reagovat ]
31.10.2017 17:16Od: turista
Mimo jsi ty. Jde o globální zájmy supervelmocí včetně kontroly nad zdroji důležitých surovin. O nic jiného. V roce 1968 v době sovětské invaze do Československa se nás Jugoslávie verbálně zastala. V roce 1999 Havel verbálně podpořil bombardování Srbska. V roce 2001 když jsme jeli do Turecka přes Srbsko tak jsem se za toho militantního ochmelku, který kdysi byl v čele našeho státu hluboce styděl.
[ Reagovat ]
31.10.2017 17:22Od: Fandina
Jen hlupák se může omlouvat za věci, kterým nerozumí. Kdyby Nato nezasahlo, tak se tam vyvraždí. Ty ochmelko, za kterého se stydím.
[ Reagovat ]
31.10.2017 19:03Od: turista
Všude, kde USA a spol. zasáhly vojensky po roce 1945 tak to bylo ještě horší. Ať raději zkoumají vesmír, dělají medicínu, sport a další věci v nichž jsou špička. Ale na války by se měli vykašlat. Bohužel nenasytný vojenskoprůmyslový komplex neustálé války potřebuje aby se nové zbraně otestovaly v praxi a byznys se smrtí dál vynášel.
[ Reagovat ]
31.10.2017 19:20Od: Fandina
Jsi hlupák. Neexstuje žádný zájem vyvolávat válku. USA šly vždycky tam, kde nějaký konflikt hořel, aby ho hasily. Ale to hlupáci jako ty nikdy nepochopí.
[ Reagovat ]
31.10.2017 19:10Od: turista
Mě jsou tvoje názory u zadku.
[ Reagovat ]
31.10.2017 19:21Od: Fandina
Je mi tě líto.
[ Reagovat ]
31.10.2017 12:41Od: Stan_Borowitz Re: Ryze pragmaticky a bez politické korektnosti
ty "cizí světovládné zájmy" jsou i "naše světovládné zájmy". "Naše" ve smyslu vyznavačů hodnot euroatlantické civilizace, které lze shrnout lapidárně jako "klidný a pohodový život v relativně velmi vysokém blahobytu, se spoustou práv a výhod proti životu v jiných civilizačních okruzích, aniž by nás při tom někdo nutil modlit se k nějakému bohu nebo se klepat strachy před nějakým diktátorem nebo se hrbit před stranickými tajemníky". Když tuhle větu rozpracuješ do detailu, vylezou ti z toho všechny ty vzletné proklamace o lidských právech a tak, ale "at the end of the day" jde vždycky každému hlavně o to, žít "v pohodě". No a jestli je nevyhnutelnou podmínkou to, aby placení profesionálové případně umírali v boji někde na druhém konci světa, beru to jako minimální nutné zlo. Upřímně jsem daleko raději, když se bojuje někde v Afganistánu než u nás. A dokud vládneme světu, mimo jiné i prostřednictvím svého členství v NATO, tak se máme - přes všechny problémy -
nesmírně dobře. Tak, jak jsme se nikdy neměli a možní nikdy mít nebudeme. Protože až ta nadvláda nedejbože pomine, budeme na dnešek vzpomínat jako na zlaté časy...
[ Reagovat ]
31.10.2017 13:40Od: turista
Ta nadvláda už je pryč kamaráde. Monopolární svět skončil emancipací Moskvy a Pekingu. Ten Peking by si pomalu mohl koupit celé USA, takové má obchodní přebytky. Demokracii našeho typu nelze vnutit bombami, tanky a bodáky tomu kdo ji nechce. Kdo to udělá dočká se pouze nenávisti. Ten trouba Havel tohle nepochopil.
[ Reagovat ]
31.10.2017 13:51Od: Fandina
Nám nikdo bombami demokracii nevnutil, my jsme vždycky demokratické byli, kromě období nadvlády Sovětského svazu. Jsi úplně mimo.
[ Reagovat ]
31.10.2017 14:46Od: Stan_Borowitz
Nikde "tam za humny" se nebojuje kvůli demokracii, to je jen takové hezké povídání, co mají lidi rádi. Bojuje se tam dnes hlavně proto, aby se zítra nebojovalo u nás doma.

Monopolární svět nikdy neexistoval. Převahu máme stále dost velkou, vojenskou i ekonomickou, bez ohledu na to, co píšou na Aeronetu.
[ Reagovat ]
31.10.2017 15:04Od: turista
Monopolární svět existoval od roku 1990 asi do roku 2014. Nám demokracii skutečně nikdo nevnutil. Svévolné vojenské zásahy USA v Srbsku, v Iráku, v Libyi a jinde vedly pouze k přeskupení sil a k vytváření chaosu. V Iráku došlo navíc k posílení proíránských šíítů na úkor sunnitů a k destabilizaci regionu. Důsledkem toho je dnešní islámský stát a problémy s tím spojené. Bush byl vrah.
[ Reagovat ]
31.10.2017 15:17Od: Stan_Borowitz
Ten nebyl o nic "monopolárnější" než dnes. Čína i Rusko byly celou tu dobu jaderné mocnosti.

Strategické základny spojenců v jakémkoli místě jsou dobrá věc a záruka, že si na nás nikdo netroufne. S Rusy se jinak než z pozice síly jednat nedá, jak ukázal například už Kennedy během karibské krize.
[ Reagovat ]
31.10.2017 19:08Od: turista
Jaderné mocnosti to sice byly. Rusko však ten ožrala Jelcin tak rozložil, že ho politicky oslabil na úroveň malé Bolívie. Vždyť Clinton z něj měl srandu. Čína budila respekt vždycky, ale nebyla ekonomicky zdaleka tak silná jako je dnes.
[ Reagovat ]
31.10.2017 19:24Od: Fandina
To musí být silná země, když se nechá rozložit ožralou. Jsi úplně mimo.
[ Reagovat ]
31.10.2017 23:55Od: turista
Mimo jsi ty.
[ Reagovat ]
31.10.2017 13:34Od: turista
Komáři už nebodají tak je zbytečné kvůli nim takhle prudit Stane Borowitzi.
[ Reagovat ]
30.10.2017 01:01Od: Stan_Borowitz
Tak samozřejmě, že si Španělsko nemůže (hlavně z ekonomických důvodů) dovolit o Katalánsko přijít, hrozil by mu totiž rychlý bankrot, ale to, co dělá centrální španělská vláda, směřuje ze všeho nejvíc ke krveprolití. Kdyby Katalánce nechali udělat si v klidu to referendum, pak jim řekli, ok, výsledky vnímáme jako projev vaší nespokojenost se současným stavem, pojďme jednat, co by se dalo udělat pro to, aby ta nespokojenost byla menší. A sednout ke stolu a jednat. Silou se ten problém nevyřeší.
[ Reagovat ]
30.10.2017 12:34Od: turista
Silou to řešit je špatně. Ale tvrdím, že Španělsko by bez Katalánska nezbankrotovalo, pouze by ztratilo na síle a na významu. Španělsko znám. Comunidad de Madrid je ekonomicky výkonnější region než Katalánsko. Andalusie je na tom dobře hlavně díky obrovským příjmům z turismu, má výkonný potravinářský průmysl a zemědělství a v Castila de la Mancha je nejen zemědělství, ale i silný průmysl. Katalánsko lze umravnit odsunem bankovních a průmyslových klidně i farmaceutických center z Barcelony i když takový SEAT z Martorellu přesunout nelze.
[ Reagovat ]
30.10.2017 14:59Od: Stan_Borowitz
Španělsko stálo před bankrotem už v roce 2011 a od té doby se sice trochu zvýšil výkon ekonomiky, ale stav veřejných rozpočtu zas až tak moc ne, takže ztráta cca 20 % daňových příjmů z Katalánska by byla hodně těžká rána, i kdyby ne na K.O., tak na odpočítávání by to určitě bylo...
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:35Od: Kozoroh Je to potvrzené: Fedex bude v Bercy chybět
http://www.eurosport.fr/tennis/masters-paris-bercy/2017/roger-federer-va-manquer-le-tournoi-de-bercy_sto6386845/story.shtml
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:49Od: Labi
nejchytřejší rozhodnutí tohoto roku hned po tom, kdy vynechal antuku...jak jsem říkal...nemá cenu se honit s Nadalem o post jedničky, to už nic neřeší....sám si myslím že by i Rafa vyměnil těch několik týdnů navíc za to aby poprvé vyhrál TM, takže soustředit se na TM a zrelaxovat před následující sezónou, která zase bude nabitá kompletní špičkou a to bude teprve výzva
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:50Od: Franky
To bol bud alebo: TM versus n1 ...kedze na n1 ma male sance rozhodol s skor pre TM. Rafa si moze vydychnut ukonci rok ako jednotka ale zaroven sa mu znizili sance na priemerovy TM takze take zmiesane pocity
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:53Od: Labi
tak i pro Nadala to musí být těžké a je otázka jak k tomu přistoupí, páč si si je vědom toho, že letošní TM je z jeho pohledu možná poslední šancí při absenci Djokovice a Murrayho
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:00Od: Mayo
nehorázna šanca pre neho, ked tam bude hrať Federer :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:19Od: Labi
tak měli by každý být v jiné skupině a je to jeden zápas, jeden soupeř....určitě reálnější než aby příští rok musel ve skupině válčit třeba Murraym a Wawrinkou a v SF čekal Fedex a finále třeba Djokovic...letos tam je v podstatě jen Fedex
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:19Od: Labi
tak měli by každý být v jiné skupině a je to jeden zápas, jeden soupeř....určitě reálnější než aby příští rok musel ve skupině válčit třeba Murraym a Wawrinkou a v SF čekal Fedex a finále třeba Djokovic...letos tam je v podstatě jen Fedex
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:00Od: Kozoroh
Roger si řekl, že je lepší mít TM v hrsti, než honit No 1 na střeše.

Pro Rafu se prav. zablokovala další šance na titul z TM.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:12Od: Franky
Nevidel by som to az tak...v poslednom stretnuti vyhral Nadal..sice to bolo jeho jedine vitazstvo nad fedexom na TM a v roku(2013) ked Fedexa trapil chrbat (vyhral iba halle ten rok Roger) ale zistil ze ho tam dokaze porazit a navyse povrch je tam rozhodne pomalsi ako v shanghai alebo AO17 - bude to zaujimave
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:34Od: Kozoroh
Fedex si na Býka věří jak nikdy předtím. A pomalejší povrch nebude Rogerovi škodit - Rafana letos přehrál v IW a Miami, které jsou pověstné pomalými hardy.
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:54Od: Franky
to je uz ta druha strana mince na ktoru sa spolieham aj ja a boh ti zehnaj synu ked mas pravdu :) amen
[ Reagovat ]
31.10.2017 11:39Od: turista
Je to tím, že Rafa vždycky sterotypně bušil do Rogerova bekhendu a tahle taktika těď vůbec nefunguje. O totéž se kdysi snažil v zápasech s Djokerem, ale tam narazil na Novakovu bekhendovou zeď. Djokerova BH podél lajny se od té doby Rafa bojí jako čert kříže. Raději mu to cpe do FH nebo ho láká na síť, kde si je Novak nejméně jistý.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:54Od: annah
Že by s rozhodnutím čekal, až jak dopadne v Basileji?
Pokud ne, tak proč se neodhlásil ještě před losem? Jak to ale bude s pavoukem turnaje? Zůstane stejný a Rogera někdo nahradí?
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:57Od: Kozoroh
Nahradí ho 17. nasazený Pouille.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:00Od: annah
To bude dolní polovina pavouka poněkud "odlehčená", zato Nadal to bude mít nahoře nahusto.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:10Od: peggy
Skoda,ze Potro nevyhral,turnaj nebyl moc obsazen a tak zase vyhral Federer.Myslim,ze si dela turnaj sobe.Muze vyhrat,treba Pariz uz bude jako Jagr.Je dobre koncit na vrcholu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:15Od: sprchon
Ne.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:17Od: Fandina
Nejcennější je výhra doma, to je pro každého nejlepší.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:17Od: Fandina
To umí jen opravdoví mistři.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:22Od: a.magerova
Tak pokud vím, tak vrchol je No1, tak si posílej do důchodu na vrcholu Rafu a o Rogera se nestarej !!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:38Od: annah
No to by se kdejakému hráči na tour líbilo, aby jim tenisový bůh sám zmizel z cesty.
Nedejbože! Prosím! Ještě aspoň dva roky!!!!! Žádné končení na vrcholu! Vždyť se ani neví, jak dlouho takový vrchol potrvá...
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:40Od: triatlet
Vrchol trolení dosahuje peggy. Gratulace a děkujeme za ukončení činnosti na TP.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:41Od: spaniel
Rid se svou radou a odejdi na vrcholu... retardace.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:45Od: Fandina
:-)) řiď
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:36Od: turista
Federer nekončí. Chce získat 100 titulů a pak bude usilovat o těch 109.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:02Od: RFtheGOAT
Tak už zbývá jen ten Turnaj mistrů, Féďo ;) he should retire they said... results speak for themselves :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:59Od: Mayo
Roger je fenomén. 100 titulov je blízko
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:01Od: a.magerova Re: Pánes... ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:02Od: Stan_Borowitz
Jestli je opravdová bůh, tak je získá ještě letos!
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:03Od: a.magerova
Tak tak... na tomto založíme svou víru... :-))))
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:18Od: Stan_Borowitz
Zabírám si funkci arcibiskupa...

https://youtu.be/EXClAFX8N2Q
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:18Od: annah
Věřím už teď... :-)
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:37Od: turista
Ano, zbývá už jen ten Connors.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:46Od: Pe3k Federer vs Nadal God mode 2017
https://youtu.be/ysmCLy_43lM
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:47Od: Franky Re: Chum jetze!!
+1
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:56Od: Stan_Borowitz
Dnes tam měli v publiku diváci transparenty, na nich bylo "Chum jetzt", to bude asi správně, jak se to píše.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:12Od: Franky
Vsimol som si to ale videl som na youtube aj s jetze...nvm ci je to nejaka slangova uprava alebo je to s 'tzt' kazopadne to pocut ako jetze ked to povie
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:33Od: a.magerova
Pravdu má Roger... ;-)

https://pbs.twimg.com/media/Br2xnw5IgAAYQjr.jpg
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:53Od: Franky
Ok tak je to jetzt..diky za korekciu
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:58Od: annah
Co to vlastně znamená ? Něco jako VAMOS? DO TOHO?
Je to kombinace anglického "kámoš" a německého "teď".
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:13Od: taffer
Chum - z něm. Komm (zřejmě švýc. němčina), tzn. pojď.
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:55Od: annah
Díky.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:44Od: Franky Peek:
argentinské tango přejede švýcarskou upjatost. Otevřu si k tomu lahvinku Malbecu, možná i nějaký ten Appenzeller na to padne... Tak co chutila Malbeca? ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:46Od: Pe3k
V kanále asi moc ne :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:49Od: Franky
:D a este nejaky schyzak mayo tu vcera prdel z klavesnice ze vyhra argentinec ale k nemu sa ani nevyjadrujem :P
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:54Od: Pe3k
Mayko mě nevadí chlapec, byť ho nechápu. Jukni na to video hore.

Btw. myslím, že Roger Bercy vypustí.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:00Od: Mayo
tu sa človek dozvie kadečo :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:23Od: peek
Ale jo, byl k tomu i pěkný tenis. Gratuluju Rogerovi, že to dokázal otočit. Juan ho ještě určitě někdy porazí.
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:02Od: Franky
bol to riadny nervak...az do konca, tak ty si si dal flasku my sampanske ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:42Od: Mira17
az jednoho dne skonci Roger tak si muzeme rict ze tenis uz nikdy nebude tim cim byval doufam ze ten den je jeste hodne daleko
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:45Od: Franky
Ked ten den pride moj zaujem o tenis padne na hodnotu mrazu a tazko si budem hladat noveho oblubenca...
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:31Od: a.magerova ;-)
https://pbs.twimg.com/media/DNUjB_UXcAABHkL.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DNUmXO7WAAAVpwK.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DNUljU0XUAA31zT.jpg
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:37Od: annah
Nááádhera. Tenisový bůh existuje...
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:40Od: a.magerova
Nakonec ani ty hadry a boty nejsou tak špatný.... ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 21:08Od: annah
Tak tak - podstatné je, kdo je v nich oblečený....
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:15Od: miros Neuvěřitelné, bravo Fedexi
Tak měl jsem velkou obavu z del Potra, ale nakonec to FedEx teda zvládnul naprosto luxusně. Je to prostě pan tenista - tenisový bůh. Myslím si, že se už nikdy nikdo takový nenarodi, pánové a dámy. Tohleto je tenis se vším všudy jak má být. Hlavně ať ještě vydrží několik let, protože na tohle se dá koukat pořád a pořád a ne to placání od základní čáry. Bravo, bravo, neskutecne. Famózní.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:35Od: Franky
+1 klobuk dole bravo!
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:14Od: mahycek
Tedy oprava, myslím si do Londýna zaleťet na Masters. A Nebo na US Open 2018, mám kulatiny, to by se hodilo, ale musí tam být Fedex. N Y celkem znám, fantastické město, které miluji a chtěl bych to projít na Manhatanu i podzemkou právě na ten tenis ve Flushing Medows (okres Queens), tak mám hlavu plnou.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:14Od: annah
Huraaa! Po prvním setu jsem vůbec nevěřila, že Roger zvedne nad hlavu pohár! Je to Maestro! Dokáže vyhrát, i když nehraje zdaleka svůj nejlepší tenis...
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:06Od: Kozoroh
Federer letos vyhrál 7 turnajů, což je nejvíc od roku 2007, kdy vyhrál 8 podniků. A ještě není u konce...
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:07Od: Labi
doufám že to bude TM......hlavně ať neblbne a nejezdí do Paříže, tam by to bylo kontraproduktivní
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:02Od: Nola
Fedex v nemcine mi je celkom sympaticky, vlastne v domacom prostredi celkovo posobi uplne inak ako na turnajoch vonku
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:02Od: Ondra979
no super, tak co ted? je to lakave zkusit Pariz ale aby se to nevymstilo, stejne to ma zatim Rafa na rakete to by musel v Parizi vypadnout brzo
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:01Od: blixa
No dobrá GOATe, ale nejseš trochu nenažranej ??!!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:04Od: Lunej..
Viď?
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:08Od: Stan_Borowitz
Musí toho ještě na poslední chvíli posbírat co nejvíc, ti ostatní mají ještě dost času vesměs.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:10Od: Lunej..
Hamty hamty, ať mám víc než tamti :D to mu nestačí Lindt, měl jich plnou tašku. Už stejně nemá to železo kam dávat:)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:13Od: Stan_Borowitz
Egoista, no. Navíc dnes při některých úderech se i britský komentátor neudržel a řekl: "That was arrogant!"
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:16Od: Lunej..
Prostě děs, nadvláda neatraktivního tenisu, arogance, hamižnosti a protlačování vlastního ega... kam ten tenis spěje.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:08Od: sprchon
MDSH
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:08Od: sprchon
Jen ať si dá, když je při chuti. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:09Od: a.magerova
Nenažranej je Connors (109) a Rafa (10 několikrát), my jen doháníme manko.... ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:59Od: Kozoroh Federerův nový rekord
Federer se dnes stal prvním 8násobným vítězem hardového ATP turnaje. Doposud se tuto hranici podařilo pokořit 3x Nadalovi na antuce (French Open, Monte Carlo, Barcelona), 2x Federerovi na trávě (Wimbledon, Halle) a 1x Vilasovi na antuce (Buenos Aires).
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:57Od: spaniel
Vidim, ze prizdisrac trollhand uz zas stahuje kalhoty pred brodem a naplaka jak to umi jen on :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:01Od: Kozoroh
Ve vedlejším článku jsem ho usvědčil z demagogie a chudák má náladu pod psa :DD
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:02Od: spaniel
Tak to uz bude tak po ste...
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:24Od: Forehand
Uplne si ma usvedčil. Práve preto sa o tom zdôveruješ už druhému človekovi mimo diskusiu, jak pacient psychologovi, či psychiatrovi v tvojom prípade. lol

Spaniel vyšiel z diery, chvílku tu ešte bude zapáchať a potom zbabelo na dlhý čas zmizne, vyšumí ako celaskón..
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:48Od: spaniel
Ani ne, jen uz min prispivam. Nemam uz nejak chut se tady vecne natahovat s trapakem, ktery se tbari ze snedl vsechnu moudrost sveta a pritom videl jen turnaj za 2 eura.
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:05Od: Franky Re: spaniel
kludne prispievaj, nedaj sa zastrasit polointelektualnymi kecmi od sportoveho polena z petrzalky ktory zo sportoveho odvetvia vynika maximalne tak v sachu...
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:10Od: Forehand
Čiže, keď si videl turnaj za 4 eurá, tak si dvakrát taký odborník, ako ten, čo videl turnaj za dve éčka. No vidíš, aký si sedlák, vo svojej hlbokej podstate :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:57Od: Davor1
Tak aby Delpo ešte postúpil na TM, musel by v Paríži uhrať minimálne semifinále a popri tom dúfať, že Busta vypadne najneskôr o 2 kolá skôr. Los má Busta ale veľmi ľahký. V prípadnom OF má najťažšieho súpera Querryho, ktorý je z formy a v hale sa mu nedarí. Naopak Delpo má už v OF Zvereva, takže to s jeho šancami nevyzerá veľmi ružovo. Dnes lostol finále vo Viedni aj Tsonga, takže to s tým Bustom na TM vyzerá bohužiaľ dosť reálne, doprdele.

Zápas nič extra, Delpo mal v tom treťom potvrdiť na 2-0 a mohlo to byť ešte zaujímavé. Som zvedavý, či Roger pôjde do Paríža, ale skôr si myslím, že nie, veľmi by som mu tam na titul neveril a zrejme sa ani on na to necíti...
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:59Od: Padme
Říkal, že Paříž vynechá... soustředí se na TM.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:02Od: Kozoroh
To není jisté, redaktoři TP Fedexova slova špatně interpretovali. Teprve se rozhodne.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:05Od: Denis92
Teraz pri dakovnej reci smerom k DelPovi povedal, ze snad sa vidia v Londyne a ked nie tak v dalsej sezone. Ja by som bol velmi prekvapeny, ak by v Parizi hral. Je to nepravdepodobne.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:06Od: Nola
ak ho chcel vidiet v Londyne, mal sa dnes viac snazit vyhadzovat udery mimo kurt :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:09Od: Kozoroh
Na druhou stranu kombo Lopez/Sock/Thiem/Čilič/Nadal působí lákavě...
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:55Od: majjkaa RF
On je neuveriteľný! :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:55Od: Pe3k
To byly zas zbytečné nervy :D

Btw. FedEx hraje a nejvíc komentu tu má trolhand a Kozoroh...
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:20Od: Kozoroh
To je záhada, co? Jaké máš pro to vysvětlení? :p
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:21Od: Pe3k
Trolhand je Fedexem posedlý, ty zas rekordy, já rád highlights, každý má něco.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:28Od: Forehand
Chlapci, piánko. Tenis ma dnes bavil na takej úrovni, že som bol viac na TP, než očami na obrazovke. Ak ste nezbadali v mojich príspevkoch, že som bol celý čas v dobrej nálade, tak ste možno hlúpi. Sorry :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:54Od: mahycek
Jo, Jo, díval jsem se i když útržkovitě, byla u nás rodina, vnoučata běhali. Ale přeji Rogerovi vše nej... Moc mně potěšil a V Paříži to bude celkem řež a vyvrcholí Masters v Londýně. A právě tam by se mi líbilo, protože my s ženou milujeme Rogera a Rafíka a samozřejmě i Berďi Štepce. Promiňte mi to, ale Roger ty vole jede.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:54Od: Stan_Borowitz Tak schválně
jestlipak je mezi těmi ballkids nějaký další Federer, který tam před lety taky takovou medaili dostat od (tuším) Sticha?
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:53Od: Denis92 95
Dnes to Rogerovi moc neslo, ale aj tak dokazal urvat vyhru a to sa pocita! Titul vzdy potesi, najma z domaceho prostredia. Teraz pekne oddychnut a pripravit sa na Londyn.

DelPa mi je luto. Tato prehra znamena, ze TM pravdepodobne neda a to je obrovska skoda. Momentalne patri do TOP3 spolu s Federerom a Nadalom. Urcite by tam uhral aspon semi. Dovolim si tvrdit, ze by tam uhral viac setov ako Carreno Busta gemov.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:49Od: FerrariF50
Fuj to byly zase nervy ... okousaný všechny nehty, ale je to tam :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:48Od: Ground_stroke
Je to taaam :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:48Od: a.magerova Ufff
:-))))
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:53Od: Kozoroh
Teda už jsem se bál, že No1e z TOP 10 vypadne :-\ Ale naděje žije :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:14Od: a.magerova
Jo snažili jsme se.... ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:54Od: Padme Re: Spěcháme domů
od tchýně a po prvním gamu vypli proud... zapli ho až za stavu 2:1 ve třetím setu. A hurá je to tam.. :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:48Od: Kozoroh Historická tabulka ATP titulů
1. Connors 109
2. Federer 95
3. Lendl 94
4. McEnroe 77
5. Nadal 75
6. Djokovič 68
7. Borg & Sampras 64
9. Vilas 62
10. Agassi 60

Roger v příštím roce může prolomit 100.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:48Od: Nola
dnes budes mat kvalitny spanok :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:50Od: Franky Re: Kozoroh
opat sa hlasi stajna FFF s malym darcekom pre vas tabor :) aliancia pokracuje do januara ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:52Od: RFtheGOAT
:D :D
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:42Od: turista
Novak Djokovič by se měl v téhle tabulce v budoucnu posunout výš.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:46Od: janek_da
Já věděl, že Dobro zvítězí
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:45Od: anajka
Dnes sa to rodilo ťažko, ale víťazstvo je
peRFect :):)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:44Od: Kozoroh Fedex-DelPo 6:7(5), 6:4, 6:3
Díky Rogere!
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:44Od: firestarter
Yes!
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:43Od: Fandina Jooooooooooo
je to tááááááááám!!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:40Od: Lunej.. No
asi je to už v zádeli, ale i tak vidím ráda Juana hrát... :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:47Od: Nola
je, ale zapas som si uzila, neviem, aka je postupova matematika na TM, ak sa nekvalifikuje, bude to velka skoda, dnes sice prehral, ale na TM budu hraci, ktorych by v pohode dokazal porazit
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:06Od: Lunej..
Já matiku TM taky neovládám, ale popravdě loňské zápasy s Kohlim a Goffinem měly mnohem větší náboj:)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:51Od: Stan_Borowitz
Jo, turnaj od turnaje se lepší, to je dobrý příslib do dalších sezón. Byla by škoda, kdyby skončil kariéru se stejným počtem GS titulů jako Čilič, když je objektivně daleko lepší hráč, kterého akorát brzdila zranění. Ještě by mohl nějaké přidat.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:04Od: Lunej..
spíš si myslím, že to od operace už není ten starý dobrý Delpo, ale což, já si ho užívám, dokud to jde. Doufám, že mu zápěstí ještě nějaký ten pátek vydrží i když mu tolik hráčů rádo posílá míčky do BH. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:38Od: RFtheGOAT
Nezaslouží si vyhrát, ale stejně vyhraje, klasika... :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:40Od: sprchon
It's not done till it's done. A proč by si to neměl zasloužit?
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:42Od: RFtheGOAT
za tolik chyb? většinou ztrácel, nedokázal potvrdit vedení, má to těžce ubojovaný... ale je to king no :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:45Od: sprchon
A protože si to i přes chyby ubojoval, tak si to snad zaslouží, ne? :D Koncovku 2. setu zvládl lépe a ve třetím byl taky lepším hráčem na kurtu. Čert vem první set. ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:46Od: Fandina
První set byl v TB, nejtěsnějším způsobem.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:48Od: RFtheGOAT
za dnešek bych ho zabila, ale budiž :D je to tam, všici spokojený :D až na Delpo fans a Fed haters ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:37Od: a.magerova Jsou to nervy....
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:36Od: Kozoroh Jinak pokud by vás zajímalo, čím dnes žije Rafa :-P
https://zpravy.idnes.cz/protesty-barcelona-nezavislost-katalansko-fel-/zahranicni.aspx?c=A171029_113306_zahranicni_ert
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:39Od: Forehand
Toto je na širšiu debatu. Katalánci sú zrejme v súčasnosti aj historicky trochu utláčaní centrálnym Madridom a ako región patria k najbohatším v Španieslku. Ale chcieť sa silou mocou oddeliť?..neviem neviem..
[ Reagovat ]
30.10.2017 00:45Od: turista
Ve Španělsku jsem byl 3x. Je hrůza parcelovat tuhle velkou a krásnou zemi.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:28Od: Forehand
Opäť jeden z tých príbehov, kedy sa podceňovaný hráč dostane do vedenia, pričuchne si k výhre, ale následne sa jej zlakne a prehrá. Jednoduché.

Okej, píšeme 500b, s tým sa aj tak rátalo. O koncoročnej jednotke nerozhodne Londýn, ale paradoxne Paríž. Ak ho Federer vyhrá, TM si už postráži. To je asi tak, akoby sa o víťazovi rozhodovalo v Monte Carle.

Rafa halu Bercy neznáša, no potrebuje si ju rýchlo obľúbiť. Aspoň na tých 600, alebo Pán Boh zaplať aj za 360b. Súperov ako Misha, Chung, Khachanov, a Sam z formy by mohol dať. Snáď sa Kórejec neotrhne z reťaze už na úvod. Tak nakoniec celkom zaujímavá koncovka sezóny.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:30Od: janek_da
:D
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:33Od: Kozoroh
Nediv se mu, dle něj Nadal na RG 16 absentoval :-P
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:35Od: janek_da
Rafa by se styděl za takové fanoušky, kteří v půlce setu skládají zbraně.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:40Od: Forehand
Ako nenápadko sa snažíš presmerovať debatu. Zlatý :)

Rafa by bol hrdý na fanúšikov s tak pozorným okom :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:45Od: janek_da
myslím, že Rafa je hlavně obdivovaný za svoji bojovnost než za vyhododnocení situace že po brejku je konec zápasu
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:30Od: Stan_Borowitz
Kým byl Del Potro podceňovaný?
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:31Od: sprchon
Sázkovami určitě.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:32Od: Forehand
V zápase s úplnou špičkou je predsa underdog, na tom nie je nič nedôstojné.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:34Od: Stan_Borowitz
Ale každý z úplné špičky z něj má vítr a rozhodně jej nikdo z nich nepodceňuje.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:36Od: janek_da
To jsou ti Argentinci.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:22Od: janek_da
KOukám, že jsem si zapl včas za stavu 0:1
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:28Od: janek_da
Roger asi zapl forsáž nebo co. Že je teď DelPo bez šance.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:18Od: Krisboy
Pěknej tenis. Doufám, že třetí set bude trvat aspoň hodinu a půl. 15-13 v TB.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:22Od: a.magerova
Tvl... mysli na mé zdraví... :-P
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:23Od: janek_da
stres je nejlepší vyplavit námahou.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:26Od: a.magerova
Nebo pohlazením..... ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:36Od: janek_da
hladit můžeš, to mám rád
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:38Od: a.magerova
Umím škrabkat na zádech.... ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:41Od: janek_da
hmmmmmm .....
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:27Od: Tuttovka
Tak to ať si jde stoupnout ven a zkusí držet deštník :D....
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:29Od: a.magerova Re: :-))))
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:10Od: Davor1 :DDDDD
I mistr tesar se nekdy utne...
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:12Od: Forehand
Ale 3krát?...A takto?...:DD

Pojem Džokosmeč sa dnes otriasa v základoch.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:13Od: Kozoroh
Spaniel v mdlobách :DD
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:14Od: Davor1
Ten volej z výšky nepočítam, to je ťažký úder. Toto bolo vyslovene chyba, aká sa stáva bežne na amatérskej úrovni...
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:10Od: stopan
no 1-1 na sety ale mam dojem ze ten prvy set bude klucovy, take pobabrane sety rozhoduju vo vacsine zapasov, a federer tam mal vela breakbalov a prisiel paradoxne o podanie v klucovom momente po jednom breakbale, vo vyrovnanych zapasoch tiebreaky su v konecnom dosledku rozhodujuce, pokial sa del potro nepolozi tak federer bud vyhra v tiebreaku alebo prehra zapas.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:01Od: Franky
Nic z toho nebolo co si napisal :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:09Od: blixa
Do riti ....
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:08Od: RFtheGOAT
Mám dojem, že by se ti dva na kurtu dnes přizabili, jak je to celkem vyhrocené :D přitom takový bromance jako Fedal...
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:07Od: Forehand
Njn. To sa ťažko hrá pred stádom, čo pripomína osadenstvo v Severnej Kórei pri zápase Kim Čong Ila s Donaldom Trumpom v TB záverečného setu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:09Od: Kozoroh
Tak hlavně že ve Španělsku je publikum klidné a ukázněné :-P
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:11Od: Forehand
Presne tak. Jedným slovom vyspelé.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:20Od: Stan_Borowitz
Jo, zejména to madridské je tím doslova vyhlášené. Třeba Tomš by o tom mohl vyprávět...
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:04Od: Roger_Federer
Spanelsko, zeme kde vznikl Fasismus, kde Franko byl prvnim krvavym diktatorem Evropy v civilizovane casti Evropy,jediny stat kde se zabiji vlastni obcane teroristickymi utoky do vlastnich radach, zeme kde brzo bude opet obcanska valka..vzkutku civilizovani :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:05Od: Roger_Federer
Spanelsko, zeme kde vznikl Fasismus, kde Franko byl prvnim krvavym diktatorem Evropy v civilizovane casti Evropy,jediny stat kde se zabiji vlastni obcane teroristickymi utoky do vlastnich radach, zeme kde brzo bude opet obcanska valka..vzkutku civilizovani :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:06Od: Kozoroh Fedex-DelPo 6:7(5), 6:4
Tak co, bude se opakovat scénář Basilej 2012 & 13, nebo Šanghaj 2017? ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:06Od: Lunej.. Juane
zabeeeeer !!
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:00Od: Labi
Delpo hraje v podstatě bezchybně, nevidím scénář, ve kterém by Roger vyšel jako vítěz....
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:08Od: Kozoroh
Tak mi to připadalo v duelu s Gyrosem na LC, ale Fedex si svou cestu k výhře našel. Uvidíme, jestli to zopakuje.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:52Od: RFtheGOAT
No, nepáči sa mi to :/
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:54Od: Pe3k
Mě taky ne, po prvním gemu to šlo z kopce :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:55Od: RFtheGOAT
:D
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:59Od: a.magerova
Je to dnes takové upachtěné.... :-/
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:06Od: RFtheGOAT
hodně upracované, uff, Roger to nějak urval a jdeme do třetího :O ale nelíbí se mi chování diváků, jak jásají po Juanově chybě :/
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:08Od: Lunej..
U diváků Rogera nic neobvyklého :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:08Od: sprchon
Nesmysl. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:10Od: Lunej..
Nesleduju zápas Rogera poprvé, je to zkrátka davová hysterie a každý soupeř Rogera s tím musí počítat, to je prostě fakt. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:12Od: sprchon
To si pleteš s Rafou a DelPem, pokud teda nehrajou proti domácímu hráči.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:14Od: Lunej..
to si teda nepletu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:16Od: sprchon
Kvůli Rafovi a DelPovi lidi šílí víc. ;) Roger tu kulisu až takovou nemá... Většinou.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:17Od: Lunej..
Nemyslím, když hrál Roger s Rafou, měl větší podporu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:19Od: sprchon
Jak kde asi. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:19Od: Fandina
Roger má dost fanoušků, ale chovají se kultivovaněji.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:21Od: sprchon
Neříkám, že jich nemá dost. Jen že nemá takovou kulisu, jakou obvykle dělají třeba fanoušci Rafy, DelPa nebo třeba Rumuni při zápasech Simony... Nebo Francouzi při FC...
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:22Od: sprchon
*nemívá
Dneska naopak má.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:25Od: Fandina
S tím souhlasím, že Rogerovi fanoušci jsou spíš víc vidět. Vlajky, oblečení s ním, nebo jeho logem.
Jinak na FB má Roger 14 milionů 959 tisíc lidí a Rafa 14 milionů 750 tisíc.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:30Od: sprchon
Tedy přibližně stejně. Třeba na twitteru má Rafa skoro 15 milionů a Roger 10.
Napsala jsi to dobře, Rogerovci jsou víc vidět, Rafani víc slyšet. ;) To jsem koukal i na LC, že strašně moc návštěvníků mělo Rogerovy věci, hlavně kšiltovky a trička. Kdežto Rafových kšiltovek jsem potkal za ty dva dny možná méně než mám prstů. V tomhle je obrovskej nepoměr. V singlu jsem tam viděl hrát Rogera i Rafu a při zápase Rafy byl větší humbuk než při zápase Rogera. Takže tak. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:33Od: Stan_Borowitz
Odkdy je FB nebo twitter nějakým seriózním ukazatelem čehokoli?
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:35Od: sprchon
Jsou to nejspíš dvě největší sociální sítě. Neříkám, že je to seriozní. Jak bys to rozsekl seriozně ty?
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:46Od: Stan_Borowitz
Nijak, nedohadoval bych se o tom, nemá to smysl. Jedině kdyby se udělal nějaký seriózní celosvětový výzkum ověřenou metodikou, tak se tomu dá přičítat nějaký význam.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:46Od: Forehand
Tak tieto sociálne siete sú minimálne serióznym ukazovateľom marketingových preferencií jednotlivých uživateľov. Proste sleduješ, to čo ťa baví, cieľová skupina sa vyprofiluje sama. Sú veľmi efektívnym nástrojom a poskytujú tie najpresnejšie dáta.

Počet fans RF a RN je určite skreslený počtom obyvateľov Spanielska a Svajčiarska.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:53Od: Stan_Borowitz
Tak pořád je uživatelů FB cca 20 % světové populace a u twitteru ani ne 5 %, a to nepočítám, že spousta účtů funguje tak, že jedna reálná osoba má dva a více účtů, sám to vidím u svých dětí. Navíc se jedná o poměrně specifické demografické skupiny. Takže poměr fanoušků na FB a ještě víc na twitteru vypovídá jedině a jen o poměru reálných plus fiktivních účtů na těchto sítích, přičemž nikdo neví, kolik je vlastně kterých.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:21Od: Forehand
20% bohate stačí. To ako keď robíš predvolebné predikcie. Vzorka pár tisíc ti bohate stačí, nepotrebuješ miliony. Vysledky sú približne rovnaké.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:28Od: Kozoroh
Vzorek je však třeba vybírat obezřetně, aby byl reprezentativní, tj. aby byly rovnoměrně zastoupeny jednotlivé kategorie obyvatel. A takové zastoupení na sociálních sítích rozhodně není.
[ Reagovat ]
29.10.2017 22:06Od: Stan_Borowitz
Přesně tak.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:53Od: triatlet
Pokud na základě statusů na fb napíšu článek a doplním ho o odpovědi přes chat s daným jedincem (který momentálně trénuje třeba někde na Kanárských ostrovech), tak je pro mě fb celkem přínosné médium.
A zrovna počet fanoušků na sociálních sítích je dobrý ukazatel.
Zajímavá by byla množina těch, kteří mají jak Rafu, tak Rogera :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:04Od: sprchon
Ta množina je, hádám, velká. :) Přece jen oni dva se respektují (dokonce kamarádí) a dost fanoušků to bude mít asi podobně.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:01Od: Stan_Borowitz
Viz výše odpověď Forehandovi. Mně třeba FB připadá přínosný zejména v šíření kdejakých píčovin. No a pak je asi přínosný pro sběratele dat, která jsou marketingově vytěžitelná k prodeji různých "nepostradatelných" nesmyslů, pro ty to je jistě ideální médium...
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:22Od: Lunej..
nejde o kultivovanost, ale o masu. A ta, když se rozhýbe, dělá větší dojem fanatismu, i když se nechová špatně. A u Rogerových zápasů je vždy narváno a potlesk jak blázen, proto to píšu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:40Od: Fandina
Třeba v Madridu, když jsem byla na zápase s Rafou, tak byl celý stadion z něj u vytržení.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:16Od: Fandina
Souhlas, Argentinci a Španělé jsou v tomhle nepřekonatelní, Švýcaři jsou jen slabý odvar.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:11Od: a.magerova
Jakoby Argentinci na USO byli lepší... :-P
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:13Od: Lunej..
Nemusíš se čertit, Roger má obrovskou základnu fanoušků, takže je logické, že při jeho zápasech jsou jak v transu. To není nic špatného, já to tak beru a jsem v klidu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:15Od: a.magerova
Argentinci na USO byli v menším množství daleko hnusnější.... :-/
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:16Od: Lunej..
Já vím, jak se chovali při DC našich v Argentině, taky žádná sláva. Ale Roger má nejvíc fandů, to je vidět. A všude se najdou blbci.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:17Od: sprchon
Rafa má nejvíc fandů. :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:43Od: Forehand
V tej spŕške Federerových chýb môže tá jedna Del Potrova z BH na BB vyznieť úplne nenápadne. No s podstatným významom.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:42Od: sprchon
Někdo nějakej stream, co se neseká? Ukrajinci zasekaný a jinej stream mi nejde (ten robinwidget)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:44Od: miledus
http://live.livewidget.net/streamvideo10/federer-vs-del-potro-atp-basel-live-stream-4497777.html
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:45Od: sprchon
Dík, to je přesně ten, co jsem psal v závorce, nefunguje.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:44Od: a.magerova
http://www.sport365.live/en/player/59f5b924a5caf048272632/1/1081/59f5ed68afbcd/RogerFederer-JuanMartinDelPotro/768/432
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:49Od: sprchon
Díky, ten je parádní a funguje. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:45Od: Lunej..
http://live.livewidget.net/static/freeplayer/5172161641394030.html
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:40Od: Forehand
Federer hrá najlepší tenis, keď nemá čo stratiť. Ako s Rafom napríklad :)

Dnes je nervózny, nevie sa uvoľniť, kazí.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:41Od: Stan_Borowitz
Tak kvalita soupeře hraje vždycky roli...
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:38Od: Kozoroh Fedex-DelPo 6:7(5), 2:2
Pokud se Fedexovi podaří zápas zdramatizovat do tří setů, tak prav. Bercy vzdá, páč se nebude chtít utavit před TM. Navzdory tomu, že by měl v Bercy schůdný los.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:35Od: Forehand
Tieto vysoké voleje sú sviňa, minule som si tiež na jeden nabiehal a zahral ho podobne ako Roger!
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:40Od: Lunej..
Kde můžu hlasovat pro úder měsíce? :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:42Od: Stan_Borowitz
Taky se mi to občas stane, ale většinou to je finální úder...
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:34Od: Nola
obaja sa dnes vyvrsuju na sieti :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:38Od: Stan_Borowitz
Taky jsem si říkal, že ta síť to schytává z obou stran...
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:34Od: peek Rožánek
se už vzteká :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:43Od: Mayo
Egoista (:
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:52Od: RFtheGOAT
peRFekcionista ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:25Od: RFtheGOAT
A dost, Rogi, otáčíme :D třeba se hecnout jako s Mandarinem, tož to nejde takhle před svýma ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:20Od: Pe3k
Kdo tu včera psal, že se Del Pa nebojí?

Je to o RF, zly servis, chyby, ale i tak JMDP nejhorší (nejtěžší) soupeř Fedexe v tomto roce.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:19Od: Stan_Borowitz
Tak když
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:21Od: Stan_Borowitz
si odmyslíme úspěšnost prvního servisu u Rogera, tak zatím nejlepší tenis, jaký se dá v současnosti vidět....
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:24Od: Pe3k
imho druhý nejlepší, ten nej je proti Gyrosovi. viz: IW 2017
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:27Od: Stan_Borowitz
To jsem neviděl, musím si to pustit. Každopádně zápasy Rogera s JMDP a Gyrosem, když se mu zrovna chce hrát, jsou reklama na tenis
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:29Od: Forehand
Tak dnes je to na pár fragmentov veľmi priemerný tenis, z oboch strán. Federer je oproti Šanghaju totálne nevýrazný a Delpo hrá tak nejako štandardne, nič výnimočné.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:37Od: Stan_Borowitz
Teď šla úroveň dost dolů, pravda.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:42Od: Kozoroh
Miami 2017, v IW Gyros vzdal bez boje.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:46Od: Pe3k
Pravda.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:21Od: Pe3k
Tak to potom jo.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:19Od: Forehand
Pohlad na Severína Luthiho :) Chudák, ten nevedel, kde je sever. Takto premrhať náskok 3:0. Del Potro odohral s Federerom v kariére 15 TB a celkovo vyhráva 8:7. Neviem, či je nejaký tenista, ktorý má s Federerom cez 10 TB a pozitívnu bilanciu. Ani na Rafu by som nevsádzal.

Tak ako tak, minútka po minútke. Dnes to už bude minimálne dlhý zápas. Ak to Del Potro vyhrá, vyhrá dva turnaje za dva týždne, nechce sa mi tomu veriť, ale bol by to hardcore.
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:42Od: Kozoroh
Zrovna Rafa vede v TB bilanci 11:10.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:19Od: Mayo Vamos DelPo
Takže budú tri sety.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:17Od: Nola
DelPo este jeden
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:18Od: Lunej..
:D
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:21Od: triatlet
Pěkný zrcadlení :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:25Od: Lunej..
:D tak Rogerovci jsou v přesile, tak to musíme nějak dohnat :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:34Od: Lunej..
Komentátor na streamu je opravdu šílený, fanda Rogera jak blázen :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:44Od: Forehand
Argentínček brejkol švajcárskeho matadora.

Polský stream je nesmrteľný.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:47Od: Lunej..
Já mám Němce, ale ono je to jedno. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:17Od: Lunej.. Delpo
tak ještě jeden. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:18Od: Nola
:D
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:22Od: triatlet
Pěkný zrcadlení :-D
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:17Od: peek 1:0
A neohrožený rytíř Juan de la Argentina právě získává první set
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:16Od: Stan_Borowitz
Tak bez prvního podání to v tiebreaku opravdu nepůjde.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:18Od: Denis92
V celom sete. 43% je fakt zalostne malo.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:19Od: a.magerova Re: :-/
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:16Od: Tuttovka
Zatím je to o Rogerovi. V jedné výměně dokáže zahrát geniální balón a stejně tak dokáže posléze snadno zkazit. Pokud se téhle nevyrovnanosti nezbaví, tak asi prohraje.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:05Od: ipko
Roger to musí zrýchliť..
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:02Od: Mayo
Boh vie či sleduje finále Rafael Nadal.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:05Od: Forehand
A Boh vie komu fandí.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:06Od: Forehand
16:15 hrá Real Madrid. Tak nemám starosť, že by si to nechal ujsť kvôli nejakej 500ke :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:08Od: a.magerova
Rafa na tenis ve svém volnu nečučívá... nějaká Basilej mu může být ukradená... ani v roce 2009 nečučel na finále FO... ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:02Od: Mayo
Vamos Juančo
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:01Od: ipko
strašne nekoncentrovaný zas po brejku rebrejk..
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:59Od: Mayo
Roger vráti každú bombu JMDP. Najlepší odvracač takychto razantnych uderov.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:02Od: Forehand
Delpo má dnes papierové údery, vie hrať aj tvrdšie. Servis jalový. S touto razanciou si môžu s Bustou strihnuť kamen, papier, nožničky, lebo to je úplne jedno, kto tam pôjde.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:06Od: Denis92
Tolko bludov v jednom prispevku..
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:09Od: Forehand
Kolko es dnes Delpo zahral napríklad?..v rýchlej bazilejskej hale..
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:20Od: Denis92
65% - 43% 1.servis? Tak kto ma jalovy servis? Neni to len o esach.. Najma vdaka servisu DelPo uhaluzil set.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:22Od: Forehand
Ja ale nepíšem o percentách servisu Federera. To vôbec nesúvisí s mojim príspevkom. Píšem, že Delpotro má papierové údery a jalový servis. Vôbec si ním nepomáha.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:33Od: Stan_Borowitz
A těch milion brejkbolů odvrátil asi jak? Ono je o dost těžší dát eso Federerovi než třeba Sousovi. Kolik dal JMDP es Nadalovi na USO?
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:38Od: Forehand
Tipoval by som, že v halách padá štatisticky viac es, než na harde pod holým nebom.

Federer hrá dnes zle, Stane. Tie BB sú hrateľné. Čakal som vyššiu výkonnosť.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:40Od: Stan_Borowitz
Nehraje zatím tak dobře, jak by mohl, to určitě, hlavně servis je mizérie. Teď udělal tři dvojchyby v jednom gemu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:57Od: Stan_Borowitz
Tak jsem si to zapnut v pravou chvíli. Devátý gem úžasný.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:58Od: Kozoroh
Neradujte se předčasně! Teď je třeba dopodávat!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:01Od: Forehand
Ja som si odbehol a vrátil som sa práve na desiaty. Taktiež vhod.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:57Od: Denis92
Zasluzeny brejk! Ale ten sposob, akym ho Roger dosiahol..wow! To boli 4 uzasne FH winnery.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:01Od: Kozoroh
A brejk je v čudu...
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:57Od: ipko
konečne a snáď to už dopodáva.. inak zabijácke 4 FH..
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:52Od: Fandina
Roger včera jel od začátku, hrál rychle a soupeře ničil. Dneska je to o něčem jiném, hraje od základní čáry a je to spíš vyčkávací pozice. Tak doufám, že mu to vyjde a s DelPem si poradí. Rogere go!!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:46Od: ipko
Roger zas slabý na BB a zatiaľ viac chýb oproti včerajšku a chcelo by to aj vo výmenách pritvrdiť..
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:57Od: Kozoroh
Tak holt proti němu stojí důraznější soupeř, než byl včera Goffin.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:33Od: Nola
DelPov FH to je jedna basen
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:34Od: Forehand
Skôr balada, končiaca zákonite smutným koncom.

Za chvíľu to začne lietať kade tade po Bazileji a kurt netrafí.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:40Od: Pe3k
Tjn. těšíš se až s ní vypráší Nol3ho?
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:59Od: Kozoroh
Mayo není fanda No1eho, trubko :p
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:01Od: Pe3k
Reaguji na Nolu ty rekordofil, oči nefungují nebo co?
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:26Od: Tuttovka
Ty tydýty s blesky při zápase bych fakt mlátil. Mám bohužel pocit, že nejdůležitější věcí na světě, když jste zrovna na skvělém tenisovém turnaji, je si pořídit fotku a sdílet jí na nějakou sociální síť.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:26Od: Forehand
Inak Federerovho otca syn je zatiaľ celkom nevýrazný. Musím podotknúť.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:25Od: RFtheGOAT
Snad net vydrží a nespadne to, ani sama nevím, komu fandit, pro mě Sophiina volba, zvlášť když vím, o co oba dva hrajou, ať vyhraje ten lepší, jejich zápasy jsou skvost :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:34Od: Kozoroh
Přeci chceš, aby Federer předčil Lendla v počtu titulů, ne? V rodné Basileji by to bylo symbolické!
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:38Od: Pe3k
Omg zas honí rekordy :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:52Od: a.magerova
Ale má pravdu... ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:51Od: RFtheGOAT
mě je tohle úplně jedno :) já chci, aby vyhrál Turnaj mistrů a byl znovu světovou jedničkou, zároveň ale přeju Juanovi, aby se dostal do Londýna taky ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:52Od: RFtheGOAT
resp. je mě jedno, kde to bude, on ten rekord stejně překoná a je možný, že už na TM ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:54Od: Kozoroh
94 titulů Lendla není rekord. Tím jsou 109 turnajových triumfů Connorse.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:02Od: RFtheGOAT
to vím, nechytej mě za slovo, prostě a jednoduše, beru to jak to přichází, nezáleží mi na tom, kdy a kde Lendla překoná, on ho překoná ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:29Od: Kozoroh
Ale v rodném městě by to bylo stylové ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:58Od: a.magerova
Nejde sedět na dvou židlích, pokud chceš jedničku, tak každý bodík je NUTNÝ !!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:00Od: RFtheGOAT
tak jasně, prostě se to takhle sešlo no :( byla by škoda, kdyby se tam Juan nedostal, samozřejmě ale tlačím víc Rogera :)) chum jetze!
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:24Od: Forehand
kks, ten indoor tenis. To je strašné pre uši. Duní to tam ako by hrali zatvorení v nejakom tuneli. Tenis naozaj patrí pod holé nebo, halová sezóna je nutné zlo. Našťastie je tak krátka.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:35Od: Kozoroh
Tak si dej tampóny do uší, když ti údery tak duní.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:23Od: Lunej.. Juane
držím palce. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:21Od: Mayo
Priatelia,

Máte prosím nejaký link?
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:24Od: Lunej..
http://live.livewidget.net/static/freeplayer/5172161641394030.html
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:24Od: Tuttovka
http://live.livewidget.net/streamvideo10/federer-vs-del-potro-atp-basel-live-stream-4498540.html
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:24Od: RFtheGOAT
http://sportstream365.com/viewer/frame/?game=144795876&header=1&autoplay=1&width=900&height=506
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:30Od: Mayo
Ďakujem.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist