Garciaová a Mladenovicová byly po olympiádě vyřazeny z francouzského týmu

  • Francouzská tenisová federace provizorně vyřadila z reprezentačních výběrů Benoita Paireho, Kristinu Mladenovicovou a Caroline Garciaovou kvůli jejich vystupování na olympijských hrách v Riu de Janeiro. Obě hráčky by přitom měly vést fedcupový tým v listopadovém finále proti českým obhájkyním titulu ve Štrasburku. Definitivní rozhodnutí má padnout 24. září.
    28. 8., 13:44 | Aktuality |  86 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Podle dnešního prohlášení federace se všichni tři v Riu provinili proti jejím zásadám a poškodili pověst tenisu. Proto mají pozastavenou podporu od federace.

Paire, jenž v prvním kole olympijského turnaje vyřadil Lukáše Rosola, musel opustit francouzský tým už v Riu. Sedmadvacetiletý hráč, který figuruje v žebříčku ATP na 34. místě, se údajně zdržoval dlouhodobě mimo olympijskou vesnici nebo se vracel pozdě. Navíc se o hrách vyjadřoval pohrdavě, protože účastníci turnaje nezískávají žádné body do žebříčku.

"Francouzský tým není otevřený bar. Máme pravidla, která se musí dodržovat. Ve vesnici jsme ho příliš neviděli," komentoval šéf tenisového týmu Arnaud di Pasquale své rozhodnutí vyhodit Paireho z olympijské vesnice.

Mladenovicová a Garciaová po vyřazení v prvním kole olympijského turnaje ve čtyřhře ostře kritizovaly národní tenistovou federaci za zmatky kolem oblečení. Stěžovaly si, že jim nikdo z funkcionářů neřekl, že musejí mít jako deblový pár stejné oblečení. Mladenovicová tak musela těsně před utkáním půjčit své spoluhráčce výstroj.

Druhý nasazený pár následně podlehl japonské dvojici Misaki Doiová a Eri Hozumiová. Mladenovicová uvedla, že zástupci federace jsou nekompetentní a za porážku mohli oni. Ve dvouhře obě vypadly ve 2. kole, ve smíšené čtyřhry pak překvapivě skončily hned po úvodním zápase, byť byly se svými partnery Nicolasem Mahutem a Pierrem-Huguesem Herbertem nejvýše nasazenými páry.

Mladenovicová s Garciaovou vyhrály letošní Roland Garros, před tím byly strůjkyněmi francouzského postupu do finále Fed Cupu. V dubnového semifinále proti Nizozemsku získaly každá bod ve dvouhře a na závěr uspěly v rozhodující čtyřhře. Na podzim se očekávala jejich nominace na listopadové finále proti Češkám.

Suspendace Paireho znamená, že nemůže být nominován do semifinále Davisova poháru s Chorvatskem, které se bude hrát ještě před jednáním federace 16. a 18. září. Paire však dosud v soutěži nenastoupil.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (86)
28.08.2016 20:23Od: marekv
Tak to sou Francouzi :-) Bububu, aby bylo vidět, jak sou nekompromisní a na FC přijde mimořádná amnestie :-)
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:55Od: Frick A nechcou
Jen udělat bu bu bu a nyní už bafunáři vědí, že bude amnestie?
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:31Od: Kozoroh
Jestli Mladenovičové a Garciaové zakážou hrát finále FC, tak se finále ani nemusí hrát a trofej předat Češkám. Přitom nic strašného neprovedly.
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:32Od: blixa
Kritizovat bafuňáře je horší jak vražda !!! :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:34Od: anakin01
Po tomhle příspěvku by tě taky klidně mohli prohlásit za svatého! :-)
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:38Od: Frick
To neni Dánsko, který je bez Polky nahraný....
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:50Od: EllNino
no a Francie není bez Caro a Kiki nahraná ? ...Jo Cornet je nebezpečná, ale bilance ve FedCupu mluví za vše ...a kdo dál ? Parmentier ? To by se jedině musela zbláznit Dodin a vystřílet holky za hodinu, jak to ona umí :)
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:54Od: Frick
Jakoby jsme neznali cizí hráčky, co se zbláznily a překvapily nás...
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:55Od: EllNino
jo no, Fed Cup ...jedině přemluvit Amelii, ta by naše mohla překvapit :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:58Od: sprchon
Dodin se v Praze pěkně předvedla, pamatuju si, jak smetla Andreu. :D
Ještě Razzano by mohla...
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:12Od: EllNino
ale pak byla smetena Markétkou :)
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:15Od: sprchon
Která pak byla smetena Samičkou. :D

Jinak z těch mladic se mi tam líbila Kužmová. :)
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:56Od: EllNino
Razzano ...ta by na naše možná platila víc než García a Mladenovic dohromady :)
[ Reagovat ]
28.08.2016 18:46Od: MorusRubra
Já pořád nějak nechápu, že ty dvě baby nevěděly, že potřebují stejnokroje. Všichni ostatní to věděli, jen tyto dvě ne.

Navíc i Fed Cup / Davis Cup se přece hraje v národních barvách.

Na netu se několik měsíců pře olympiádou rozebírá, co budou mít na sobě Serena a Venus a tyto dvě neví, že mají ladit. Tak to mi hlava nebere.

Jako, stát se to může, kauza Sáblíková to jasně ukázala, ale stejně...
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:01Od: anakin01
No možná nepročítají net tak důkladně jako ty :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 19:09Od: MorusRubra
Navíc, Mladenovic hrála na olympiádě v Londýně debla s Alize Cornet a když si najdete jejich fotky, měly stejné oblečky od Adidas. Jaktože tehdy to šlo a teď to by problém.
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:22Od: PetaM
Problém je v tom, že některé týmy nejsou schopné ani ve FC nastoupit v jednotných barvách. Což je případ Francie.

Jak byly naposledy u nás, Garcia hrála v národních barvách, kdežto Mladenovic hrála celá v bílém.

Garcia: https://cdn.i0.cz/public-data/37/2c/99611cea3f13b70 cfb1a248ed5db_w1254_h836_g8485a114e5f611e4bc74002590604f2e .jpg?hash=dcbc993581feadcb33f5640aa9b5def8

Mladenovic: http://img.ceskatelevize.cz/ivysilani/episodes/photos/crop/11044330241/139404.jpg?1447376716

Takže pokud nejsou schopné nastoupit v jednotných barvách ve FC, tak neměly problém nastoupit tak i na OH.

Je to ale chyba ve vyšších místech, právě oni to měli zařídit.
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:25Od: PetaM
A když jsi dal příklad s Cornet ... Cornet je u Lacoste, Mladenovic u Addidas. Kdežto Garcia je u Nike.

Dá se předpokládat, že Addidas se s Lacoste domluvil na sladění. Ale Addidas s Nike ne ... :D Ale to je jen domněnka.
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:26Od: PetaM
A když koukám na ty fotky ... Možná tehdy byla Cornet ještě u Addidasu. To fakt nevím :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:32Od: EllNino
Cornet byla podle mě odjakživa u Lacoste :)
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:33Od: PetaM
Jo, asi jo ... Ale na OH normálně hrála i s logem Addidas, takže se tam ty firmy musely nějak domluvit.
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:41Od: EllNino
ahaaa :)
[ Reagovat ]
28.08.2016 16:33Od: Frick No a co kdybychom
Taky někoho vyřadili, v rámci solidarity?

KVITOVOU - Za nemožný výsledky v Rumunsku

PLÍŠKOVOU - Za odmítnutí reprezentovat na LOH a (polo)lživou výmluvu na Ziku

STRÝCOVOU - Za uraženost během finále FC 2014

ŚAFÁŘOVOU - Za simulaci nemoci, o který jakživ nikdo neslyšel. Reaktivní artritida? A to jste dneska psali písemku z matiky?
[ Reagovat ]
28.08.2016 16:53Od: blixa
Pro začátek bude stačit, když tě vyřadíme z TP ;-)
[ Reagovat ]
29.08.2016 01:13Od: goore
Přesně tak :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:19Od: Jabadu
Francouzští bafíci hodili Fed Cup za hlavu. Teď už se jim na to obě vykváknou a budou mít klid.
Na druhou stranu bafíkům rozumím.
Nastal čas dělat rozhodnutí. Jakékoliv. Třeba pitomé ale prostě nějaké. Musulmani už buší na vrata a při volbách se budou počítat jenom činy.
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:23Od: Fandina
Připomíná mi to jak před časem Rusko vyslalo na finále FEDu s Itálii druhou nebo třetí ligu.
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:48Od: horska.kraslice
Každopádně ve francouzském tenise asi něco bouchlo, co už doutnalo déle. Ty neúspěchy v deblech+mixech, když měly teoreticky všechny cinkat, cosi napovídaly. Ve špatné týmové atmosféře se holt výsledky na OH nedostavily.
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:55Od: Fandina
Asi tam něco bouchlo, škoda, že se to nestalo před DC v červenci a Frantíci nepřijeli k nám také oslabeni.
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:57Od: PetaM
Já bych o bouchnutí v souvislostí s Francií radši pomlčel :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 16:09Od: horska.kraslice Re: PetaM
Ale fuj, beru zpět, opravuji: něco vyhřezlo. :-)
[ Reagovat ]
28.08.2016 16:22Od: blixa
No tos to spravil teda ! Bouchlo a ještě pak vyhřezlo !! :-o :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:25Od: Fandina
V článku se píše, že Paire v DC dosud nenastoupil, tak jak mohl hrát na OH?
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:27Od: PetaM
Když nemusí hrát Wozniacká FC, proč by Paire nemohl nehrát DC?
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:39Od: Fandina
Caro požádala o výjimku.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:40Od: PetaM
Tak asi i Paire. Vždyť si tady dělá každý, co chce.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:45Od: Fandina
Tak samozřejmě. Pamatuji se jak francouzský svaz neposlal na OH Marion, protože nehrála FC. Atd...
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:52Od: monty25 Re: Fandina
Napadá mě jediné možné vysvětlení: Byl v nominaci, ale nenastoupil do zápasu.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:56Od: Fandina
Tak to je možné. Každopádně je ten francouzský svaz svéráz.
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:13Od: darek.vrana
Nebyl v nominaci, neodmítl nastoupit.
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:18Od: a.magerova
Byl k dispozici.... ;-)
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:20Od: PetaM
Další demokracie v praxi :D Slušné slušné. Bojujme za demokracii. Za chvíli nebudeme smět říci ani dobrý den.
[ Reagovat ]
28.08.2016 20:22Od: slacker
demokracie je neco jineho nez v evrope exituje ve vetsine statu. Nejbilize tomu maji asi ve svycarsku jinde je to kombinace ruzne namichany mixu kryptokracie s postfeudalismem.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:15Od: anakin01
Nikoho nezabily, ne? Ten případný trest mi připadá nepatřičný, jelikož tenistky zkrátka vyjádřily svůj názor a za to by se nemělo trestat. Navíc neobsahoval žádné vulgarity či rasismus, mně to připadá v pohodě, připomíná mi to trošku střední školu, kde se nám nadřazená instituce také snažila ukazovat autoritu, kde to šlo :-)
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:27Od: blixa
Francajský bafuňáři. To je peklo, snad větší než u nás. Ale pochybuju, že dámám by to rvalo žíly, kdyby jim zakázaly FC. Takovej trest snad ani není trest. Spíš se potrestaj sami bafuňáři že nebudou výsledky. A jak známe Kikinu, tak možná ještě přitlačí a dozvíme se lecos zajímavého :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 16:20Od: Pedronegro
jj, možná i nějakou jinou verzi, tahle mi přijde docela nepřesvědčivá, a taky bafuňáři mají ještě dost času, aby jim to celé došlo, ale tipuju, že se jim na to holky bodnou, což bude plus pro ty naše :)
[ Reagovat ]
28.08.2016 18:16Od: tommr
ale úroven finále bude bez dvou nejlepších Francouzek dost slabá ...
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:11Od: monty25 Francouzky
No, zaznamenal jsem během OH jeden tweet od Haitika, ale víc jsem se po tom nepídil... Ale to jakože fakt Kikina řekla, že prohrály kvůli hadrům? Jestli jo, tak je ještě blbější, než jsem si myslel. :D

Každopádně by Francouzi byli sami proti sobě, kdyby vyřadili pro finále Fed Cupu svou nejlepší singlistku a zároveň nejlepší deblový pár. To už to vážně ani nemusí hrát...
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:14Od: blixa
Hochu hochu, až budeš párkrát ženat, tak teprve zjistíš, jak hadry dokážou ženskou rozhodit ;-) :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:18Od: monty25 Re: blixa
Já jenom, že vedle někdo vyčítá Petře, že se vymlouvá na rýmičku. Tak tohle už je trochu jiný level... :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:22Od: a.magerova
Ale chlapy taky.... :-P

http://media.vlasta.cz/photos/2012/06/28/4805-spodna-pradlo-cervene-2_1_1_1.jpg
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:18Od: anakin01
Rafa má po kurtu rozestavené kde co, a rozhodí ho, když se před podáním neďobne do ucha - takže on to zas nemusí být v tenise takový detail, kde hráči dbají na nejrůznější maličkosti.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:19Od: PetaM
Ty jsi fakt nezkušený ... Pokud si na sebe člověk vezme něco cizího, co mu nepadne, tak se prostě necítí ve své kůži a hraje blbě. Ale co tobě to budu vykládat ...
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:32Od: sprchon
Jestli to bereš takhle, tak jsi ještě blbější, než jsem si myslel. :D

Já četl po zápase vyjádření od hráček a tam mi jich bylo docela líto. Pokud by Kiki neměla stejný náhradní oblečení, který Caroline jakž takž oblékla, tak by je nejspíš diskvalifikovali přímo na kurtu. Navíc tam musely řešit značku, protože Garcia nemohla hrát v Addidasu. Takže to nějak ještě narychlo přelepily, aby to nebylo vidět. Kromě toho půjčený oblečení, který ti úplně nesedne, není nic příjemnýho. Po tomhle jít na kurt, byl bych taky naštvanej, úplně je chápu.

Co ale nechápu, tak ten trest. Řekly nebo udělaly snad něco špatnýho, neslušnýho nebo tak něco? Proč by za to měly bejt vyřazeny z týmu?
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:33Od: blixa
Francajskýho bafuňáře urazí i křivej pohled :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:34Od: PetaM
Myslím, že jsem četl, že to oblečení musela mít naruby, aby právě nebylo vidět logo.

A co řekly tak špatného? Svůj názor. V dnešním světě velmi nebezpečná věc.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:36Od: sprchon
Jo, tak naruby. Jsem si nemohl vzpomenout jak to bylo, tak jsem si něco vymyslel. :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:37Od: PetaM
Naruby je horší, než to přelepit :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:50Od: monty25 Re: sprchon
Jsem se jenom zeptal... Pokud v tom byly až takové problémy, že se do toho sotva vešla, tak tomu rozumím. Na druhou stranu, podle výsledku byl asi výraznější problém jenom v 1. setu, kde dostaly kanára. Pak ve druhém setu naopak daly kanára a třetí byl vyrovnaný... Já jenom, že Kikina si jednou hraje na paní dokonalou a pak nezná pravidla (Haitik approves). :D

Jinak ten trest je samozřejmě nesmysl. Trochu mi to připomíná, jak teď americká fotbalová federace potrestala brankářku Hope Solo za to, že po čtvrtfinále proti Švédsku řekla v rozhovoru, že Švédky hrály jako banda zbabělců (česky řečeno hrály beton). Za to jí dali půlroční zákaz startu za reprezentaci. Jenže u ní se to týká jenom bezvýznamných přáteláků, zatímco tady je ve hře finále Fed Cupu...
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:13Od: sprchon
Problém nebyl jen v prvním setu, bylo to asi v hlavě, když prohrály zápas. Prostě je to rozhodilo a kolik bylo kanárů, to je celkem jedno.
Je fakt, že je to jejich chyba, že neznaly pravidla. Nikdo jinej tenhle problém neměl.
Ale taky bych byl taky naštvanej. V mixu a v singlu nedopadly o moc lépe, takže jim to asi zůstalo v hlavě...
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:11Od: George_Renel Pane Zabloudile
mohl byste, nejen mně, vysvětlit důvody antičasování vašich článků?
Když jsem dával na tuto aktualitu ve 13:57 avízo, váš článek časovaný na 13:44 zde ROZHODNĚ nebyl.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:27Od: Fandina
A je to tak podstatné, jestli to bylo v tolik nebo tolik? Já spravuji a dlám pár webovek, takže je normální, že datum se tam třeba upravuje. Nechápu, proč to tak vadí.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:31Od: George_Renel
1. Tebe jsem se neptal - šlo to za autorem.
2. Ano, správné časování je důležité, aby pak člověk nevypadal jako mimoň, že upozorňuje na něco, co už na portále 13 minut visí. Chápeš?
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:38Od: Fandina
1. musíš počítat s tím, že když dáváš veřejně dotaz na kohokoli, tak se někdo k tomu může vyjádřit. Pokud to chceš psát jen jemu, máš na to vzkazník.

2. Když něco děláš na webu, jako správce, kolikrát se ti stane, že než to spustíš, uplyne nějaká doba. A jako mimoň si nepřipadej, jsi diskutér, nejsi administrátor, žádný rozumný člověk ti nebude vyčítat, že si sem něco dal a už to třeba bylo v jiném článku.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:40Od: gigin
ad1)
Od: Fandina
Nikdo se tě na nic neptal, žumpo.
[ Reagovat ]
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:43Od: Fandina
Jdi si léčit svoje mindráky jinam. Jsi trapný.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:46Od: gigin
:))) Neunášíš? Meleš nesmysly a protiřečíš si. Jak jsem řekl, jsi uživatel zrůda a zachráněný diskutérský potrat. Zlo, rakovina tohoto portálu. Tím má debata s tebou končí zmetku jeden.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:54Od: Fandina
Jsi trapný a ubohý. To je všechno co si o tobě myslím. A dojdi si k psychiatrovi. Pomůže ti.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:37Od: PetaM
Nejsem sice pan Zabloudil, ale tipl bych si, že vzhledem k tomu, že článek přebírají z ČTK, musí datum vydání článku nastavit tak, aby byl lehce po vydání od ČTK ... Bez ohledu na to, kdy ho skutečně zveřejní.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:54Od: George_Renel
To se mi nezdá. ČTK a iDNES vydaly ve 13:40, já postoval v 13:57, Zabloudil antičasoval 13:44 ač vydáno po 13:57.
Ledaže by měl Zabloudil povinnost to zveřejnit v krátkém čase po ČTK a antičasováním pak maskuje svou případnou lajdáckost. A to je taky špatně.....
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:54Od: anakin01
Třeba jen zabloudil do špatného časového pásma.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:57Od: Fandina
Nebo dlouho bloudil s článkem.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:58Od: George_Renel
V tom případě bloudí dosti často (a nejen v čase) .-).
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:00Od: a.magerova
Jen striktně plní zadání svého jména... ;-)
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:05Od: PetaM
No vždyť jsem psal, že to zřejmě musí vydat lehce po oficiálním čase, kdy to vydala ČTK ... A to "lehce" je v tomto případě 4 minuty :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:10Od: George_Renel
Ale on to v tom čase nevydal, vyšlo to až po 13:57.
Tím časem to pouze lživě označil.
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:13Od: Fandina
To ho platíš, že ti tak záleží na tom, co tu dělá?
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:22Od: a.magerova
Chápu, že Ti jde o pravdu, ale zde na TP ji pšenka opravdu nekvete, to už víme dááávno... :-/
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:28Od: Fandina
Ty si vykáš?
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:29Od: sprchon
:D :D :D
[ Reagovat ]
28.08.2016 15:47Od: Fandina
nebo oniká :-)))
[ Reagovat ]
28.08.2016 23:52Od: Stan_Borowitz Re: Technická
Správně je to antedatovat, nikoli antidatovat.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:06Od: Deamonic Ti Francouzi
mají s těmi arogantními a sebestřednými tenisty/stkami problémy dlouho, zdaleka nejen v téhle éře.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:10Od: blixa
Spíš je vidět, jakou má OH turnaj váhu u tenistů. Tenis prostě na OH vůbec nepatří.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:23Od: Fandina
Tenis na OH patří. Že se to tobě nelíbí je tvůj problém.
[ Reagovat ]
28.08.2016 14:45Od: themimone
no právě, kdyby jim to bylo jedno, tak nad tím mávnou rukou a nedělají si špatnou krev se svazem....
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist