Goffinova pohádka! V Londýně porazil i Federera a je ve finále Turnaje mistrů!

  • TURNAJ MISTRŮ - David Goffin se na Turnaji mistrů v Londýně postaral o další překvapení. Belgický debutant pět dní po skalpu Rafaela Nadala porazil i světovou dvojku a šestinásobného šampiona Rogera Federera a postoupil do svého největšího finále. V něm narazí na dalšího nováčka Bulhara Grigora Dimitrova, kterému může oplatit pár dní starou porážku.
    18. 11., aktualizováno | Aktuality |  305 komentářů
    David GoffinDavid Goffin 
     

Když si David Goffin na začátku června v průběhu utkání 3. kola French Open podvrtl kotník, vinou sedmitýdenní pauzy přišel i o Wimbledon a po návratu na kurt se trápil, rozhodně nepatřil mezi aspiranty na postup na letošní Turnaj mistrů. 

Šestadvacetiletý Belgičan však v září dovedl svou zemi do finále Davis Cupu a ožil. Na začátku října v Shenzenu ukončil sérii šesti finálových porážek a tříleté čekání na titul, o týden později na podniku ATP 500 v Tokiu získal svou nejcennější trofej a rázem se dostal do hry v boji o Turnaj mistrů. 

Na ten se nakonec poprvé v kariéře jako plnohodnotný účastník (loni si zahrál jeden zápas jako náhradník) probojoval, k čemuž mu výrazně pomohlo i předčasné ukončení sezony Stanem Wawrinkou, Andym Murraym a Novakem Djokovičem. A Goffin v londýnské O2 areně prožívá životní týden, když během pěti dnů porazil oba nejlepší hráče světa a postoupil do svého největšího finále.

Přitom až dosud měl Goffin na kontě jedinou výhru nad hráčem Top 5. V pondělí si však proti bolestem kolena limitovanému Rafaelu Nadalovi připsal premiérový skalp světové jedničky, a i když pak utrpěl debakl s Grigorem Dimitrovem, včerejší výhrou nad Dominicem Thiemem si zajistil postup do semifinále. A v něm dnes na sedmý pokus našel recept na druhého hráče světa Rogera Federera.

V prvním setu to na překvapení nevypadalo, neboť Federer ho měl zcela pod kontrolou. Využil dva z devíti brejkbolů, a byť za stavu 5-1 neproměnil setbol, v dalším gamu dějství ukončil čistou hrou.

Jenže vysokou úroveň hry zkušený Švýcar neudržel. Ve druhém setu ztratil úvodní tři gamy, za stavu 2-4 zahodil brejkbol a rozhodnout musel třetí set. V něm Goffin rozhodl brejkem už ve třetí hře. Vzápětí přežil soupeřův brejkbol, náskok si pohlídal a po hodině a 45 hodinách zvítězil 2-6 6-3 6-4, když využil hned první mečbol přímým bodem z podání.



"Nemám slov. Vůbec nevím, jak to popsat. Jsem tak šťastný," řekl na kurtu Goffin, jenž výhrou nad Federerem zaskočil nejen fanoušky v Londýně, ale i sám sebe. "Byl jsem nervózní, zvlášť v závěru. Nakonec rozhodlo, že mi vyšlo podání a já pak zahrál agresivně," dodal.

Porazit oba nejlepší hráče světa na Turnaji mistrů se naposledy podařilo v roce 2009 Nikolaji Davyděnkovi, který porazil ve skupině tehdejší dvojku Nadala a v semifinále jedničku Federera. Vítěznou jízdu tehdy završil finálovým triumfem nad Juanem Martínem del Potrem.

Devatenáctinásobný grandslamový šampion a vítěz sedmi letošních turnajů Federer dnes prohrál poprvé po sérii třinácti výher. V 57. utkání sezony utrpěl teprve pátou porážku, přičemž pouze ve finále Masters v Montrealu proti Alexanderu Zverevovi neuhrál alespoň set.

Federer vzal nečekanou porážku minimálně navenek v klidu a přemožiteli pogratuloval. "Mám za něj radost. Je to skvělý kluk, mám ho moc rád. Dnes hrál tak hezky, že si zasloužil postoupit do finále. To jsem mu taky říkal u sítě," uvedl Federer. jenž letos vyhrál Australian Open, Wimbledon a či tři turnaje Masters.

"Je to trochu zklamání, skončit takhle. Ale pořád je to méně důležité než to, co se stalo v celé sezoně. S ní jsem mimořádně spokojený," dodal Švýcar, který sezonu zakončí na 2. místě světového žebříčku se ztrátou 1040 bodů na Nadala.

Šestatřicetiletý rodák z Basileje letos absolvoval svůj celkově 15. Turnaj mistrů a počtrnácté nechyběl v semifinále. Do jedenáctého finále se však majitel rekordních šesti titul nedostal. Svůj poslední triumf slavil před sedmi lety.

Letošní finále Turnaje mistrů nabídne souboj dvou debutantů. Goffin se v neděli střetne s Bulharem Grigorem Dimitrovem, s nímž ve středu utrpěl debakl 0-6 2-6 a prohrál s ním sedm z osmi vzájemných duelů. Sedmadvacetiletý Dimitrov do finále postoupil rovněž po úspěšném obratu, když zdolal 4-6 6-0 6-3 Američana Jacka Socka.

• TURNAJ MISTRŮ 2017 •
Londýn, tv. povrch / hala, 8.000.000 dolarů
sobotní výsledky (18. 11. 2017)
• Dvouhra - semifinále •
Goffin (7-Belg.) - Federer (2-Švýc.) 2-6 6-3 6-4
Dimitrov (6-Bulh.) - Sock (8-USA) 4-6 6-0 6-3
• Čtyřhra - semifinále •
Kubot/Melo (1-Pol./Braz.) - Harrison/Venus (8-USA/N. Zél.) 6-1 6-4
Kontinen/Peers (2-Fin./Austr.) - J. Murray/Soares (4-Brit./Braz.) 7-6 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (305)
20.11.2017 08:22Od: Amputace
Stejně si ve své podstatě myslím, že bychom si měli uvědomit krásu toho, co se v této sezóně událo. Já tenis výrazně sleduji od roku 2006. Tenkrát se už rozvíjela rivalita Nadal-Federer a je skoro neuvěřitelné, že o 11 let později jsou oni dva opět těmi, kdo ovládli celý tenisový okruh. Vyse.rte se na tyhle nekonečné žabomyší války, vždyť tahle sezóna je absolutně skvělá - pro oba tábory, nikdo nikomu nemusí nic dokazovat. Nerad vidím, když vypadne Federer a hned se sem nahrne stádo rádoby fanoušků Nadala, kteří si to užívají. Úplně stejně to platí samozřejmě naopak. Je to prašť, jak uhoď. Ale je to hlavně úplně zbytečné. 2 GS - 2 GS. Co kdo chcete? Jsou to třicátníci, nikdo od nich už takové výsledky nečekal, a přesto se to děje. Vykašlete se už na to... Já osobně mám z této sezóny coby fanoušek Nadala skvělý pocit. A jsem rád i za to, že právě Federer byl tím, kdo představoval Nadalovu protiváhu. Když jsem tenis začínal sledoval, bylo to tak a tuto sezónu se to zopakovalo. Co může být lepší a pro tenisového fanouška atraktivnější?... Proč řešit kraviny, oba ti tenisté jsou géniové. Pokud nějací fanoušci Nadala ještě pochybují, že Federer, který dokáže v 36 letech vyhrát dva GS, je absolutní fenomén a nezpochybnitelná ikona toho sportu, tak běžte, s prominutím do haj.zlu. Vždyť to je úžasné. Tady vůbec není prostor k diskuzi. A Rafa o nic míň - prostě blázen, hráč, kterému se už v 25ti letech prorokoval konec kariéry a podívejte.... Co chci říct - užívejte, co je, protože už to brzy skončí...
[ Reagovat ]
21.11.2017 16:00Od: turista
Ano Nadal a Federer představovali léta neprůstřelnou bariéru pro všechny ostatní. Jediný Novak Djokovič jejich bariéru dokázal na dlouhou dobu prolomit, najít způsob jak nad oběma vyhrávat a prosadit se v jejich konkurenci. V letech 2014-6 Novak hrál procentuálně efektivnější tenis než Federer nebo Nadal kdykoliv hráli. Do roku 2018 mu přeji aby všechny současné velikány tenisu dokázal na dvorcích válcovat tak jako v letech 2014-2016. Idemo, Novak!
[ Reagovat ]
21.11.2017 17:45Od: spaniel
Zas si cucas fakta z prstu? Jako treba ze antuka je tradicni povrch v New Yorku?
[ Reagovat ]
19.11.2017 15:20Od: Franky Roger 5x v sezone prehra...
A zrazu je to tu samy Frantz :D ty si kapitan :) chcel by som mat tvoju jednoduchu mysel :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:00Od: Labi Forehande...
...gratuluji!!! ikdyž často s některými věcmi co píšeš nesouhlasím, tak musím uznat, že máš na věci někdy docela dobrý náhled a co se fanoušků Nadala týče, tak jsi bohužel asi jediný normálně inteligentní na toto webu, jelikož zbytek těch "Rafa fans" ve skutečnosti podle toho co a kdy píšou Rafovi ani nefandí, spíše se tupě soustředí na házení sra.ček na Rogera když prohraje (vzhledem k tomu, kolik těch proher letos bylo, tak si to očividně užívají, páč jim to je vzácnost)
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:04Od: spaniel
Lol. Ani nevim co na to rict. Forehand si do Rogera kopne ze vsech nejradeji. I kdyz narozdil od Frantze vzdy, nejen kdyz lezi na zemi, to je fakt. Inteligentni je, ale ne jediny. Tito, Amputace, Hoover.
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:13Od: Labi
tak snažím se rozlišovat mezi tím, když si dělá srandu nebo když opravdu jen nadává. Samozřejmě s těmi, které jsi dál zmínil s tím souhlasím a trochu blbě jsem to specifikoval ptž jsem myslel hlavně tu skupinu, která je v posledních dnech a hodinách jak u vytržení ;)
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:50Od: Pe3k
Labi hodně přestřelil, nebude trvat dlouho, co svůj názor prehodnotí...
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:23Od: Herbert_Hoover
Já bych řekl, že je šest skupin fanoušků (zhruba, ty s nejpočetnějším vzorkem).

1) fanoušci, kteří se soustředí ryze na svůj idol a ostatní komentují jen povrchně a příležitostně

2) fanoušci, kteří se soustředí na svůj idol a prokazují hlubší znalost i jiných hráčů, ke kterým jsou objektivní - umí je pochválit, vyzdvihnout pozitivní změny jejich hry, ale i taktně demonstrovat jejich rezervy

3) fanoušci, kteří jsou neobjektivní ke svému idolovi a taktéž k ostatním a využijí každou příležitost shodit ostatní hráče, aby vyzdvihli svého idola, který si to v ten moment třeba ani objektivně nezaslouží, stejně jako ti, jichž zneužije pro živení svého ega a své pokřivené pravdy

4) pak jsou "fanoušci" kteří skutečně nikomu nefandí a jen přelétají jako krvežízniví orli od jedné "mršiny" ke druhé..nebojí se tu a tam shodit hráče, případně jeho fanouška..a to okatě, je jim na jednu stranu jedno, jak budou vypadat v očích druhých, ale když jim je to vytknuto, hrdě bojují za svou pravdu a pověst

5) lidi, kteří primárně milují tenis pro jeho podstatu a třeba přejí "slabším" hráčům

6) lidi, kteří vlažně fandí svému idolovi a ostatní komentují (často negativně a neobjektivně) s ryzí vášnivostí, ale zdráhají se explicitnosti, dělají to chytře a možná tenis jako takový ani nemají až tak moc v oblibě, spíše jim jde o poutavou diskuzi

Jistě by se ke každé skupince dali přiřadit jejich kapitáni z řad TP lidu. Stejně tak utvořit další skupinky. Jen bych chtěl říct jedno - to, že někdo pochválí rivala svého idola neznamená, že mu skutečně nefandí. To je vykonstruovaný mýtus, obroušený zákonitostmi mnohdy nepřátelských diskuzí na sociálních sítích. Když řeknu, že hrál Federer dobře, tak tím zákonitě neříkám, že skutečně nefandím Rafovi. Možná právě naopak.
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:30Od: Labi
opravdu pěkně napsáno...dle mého názoru asi nejlepší příspěvek, za hodně dlouhou dobu
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:49Od: Pe3k
JJ Herberta mám s Rafa fans asi nejraději, ovšem nepřispívá často...
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:54Od: Herbert_Hoover
Díky, pánové. No, bohužel mám mnoho povinností a vypíšu se často jinde, poněvadž to mě do značné míry živí. A taky už některé ty expresivní verbální projevy místní "šlechty" o dost hůř snáším než v minulosti. To jsem měl hodně energie a větší motivaci jim čelit. A asi tím nejvýznamnějším důvodem je fakt, že tenisu nemohu věnovat tolik času, kolik bych si přál, a tak...co bych si tu s vámi povídal? :))
[ Reagovat ]
19.11.2017 15:12Od: Franky
vedel by si aj prihodit mena zastupcov danych 6skupiny ako priklad? celkom by ma to zajimalo :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 15:51Od: Herbert_Hoover
Až tak dobře zdejší osazenstvo neznám, troufl bych si na 5. grupu, kde bych zařadil směle Vlka a do trojky Frantze, kada.tom a možná pár dalších, možná :) do druhé skupiny spaniela potažmo Kozoroha. K šesté skupině sem tam inklinuje Forehand, ale je natolik výjimečnou figurou, že jej z mého pohledu nelze zařadit do jedné skupiny, nic proti němu...obecně, určitě přináší zajímavý pohled do debaty, jak bylo řečeno je inteligentní. Nazírá z jiných stran než většina, ale mnohdy mám pocit, že je u něj tenis až na druhé koleji. Ale nelze říct, že by mě něčím neobohatil, v pozitivním slova smyslu, bez něj by to tu určitě nebylo tak akční.
[ Reagovat ]
19.11.2017 20:35Od: Roger_Federer Re: Frantz
Jednoznacne a bez debat patri do skupiny4, o tenise nic nevi, nesleduje ho, nikdy tady nicim neprispel, jedine co dela je ze ceka, a az dostane moznost, logne se a dva dny jede bomby, potom zmizi a zase ceka.
[ Reagovat ]
19.11.2017 21:06Od: Franky
Forehand je umna sportove drevo...nikdy ani zmienka zeby sa niecomu venoval...velky teoretik nic viac
[ Reagovat ]
19.11.2017 21:15Od: Roger_Federer
Forhend tenis hraje, a jezdival i na turnaje..
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:08Od: Forehand
Moj pristup k Rafovi rozhodne nepovazujem za vlazný..Moja partnerka by to zrejme potvrdila :)

Ale inak odvaha s tým zaradovaním. Na to by som si netrufol..
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:10Od: Forehand
A pokial spaniel teda disponuje vlastnostou, ze supera umi pochvalit a je k nemu objektívny..:)

Ak to teda nebol sarkazmus, to snad musel byt :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:14Od: spaniel
Je to stejne sokujici, jako kdyz te tady nekdo chvali za objektivitu a nadhled :)
Zalezi kdo to posuzuje.
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:23Od: Forehand
Ale áno. Vlastne objektívny si. Ku vsetkým hracom, ktorí v tebe nevzbudzujú takú emóciu ako Rafael Nadal :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:35Od: spaniel
To neni ani tak jim...jako jeho fandy. On sem nepise jaky je Roger arogant, naopak on ho vzdy chvali.
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:38Od: Forehand
No to áno. Ale to sa prelína.
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:17Od: spaniel
Ale vidis, no neni to hezky? Ja v skupine 2 a ty 6, no od fandy Rafy to musis vzit. Je to objektivni ;)
[ Reagovat ]
19.11.2017 17:16Od: triatlet
+ 1
[ Reagovat ]
20.11.2017 08:05Od: Amputace
Naprostý souhlas s ostatními - dlouho jsem nečetl lepší příspěvek tady na TP. Výborně jsi to vystihl.
[ Reagovat ]
19.11.2017 12:02Od: Forehand
Vdaka Labi...
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:23Od: Forehand
Pe3k málem králem :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:27Od: spaniel
Videt, ze jsi s Frantzem na stejne urovni, kdyz te tak bavi.
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:43Od: Frantz
Tak jako ty s Pe3kem, ale to uz asi nikoho prekvapit nemuze, vid, papirova jednicko ;-)))
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:01Od: spaniel
Najdi mne kde, ty jelito. A ani papirova jsem nikdy nenapsal. Ale to u tebe neprekvapuje. Nejhorsi neni, ze jsi hovado, ale ze jsi zbabelec. Kanalova krysa, ktera mela letos hodne malo prilezitosti vylezt mezi lidi.
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:07Od: Frantz
Přesně kvůli takovým fanatickým dementům jako jsi ty, je každá ješitova porážka tak moc sladká.... ;-)
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:12Od: spaniel
Jo, takze kazdy kdo se cely rok diva, hraje a jezdi na turnaje, je fanatik. Ten kdo je zalezly v zumpe, nefandi nikomu a vyleze jen kdyz nekdo prohraje, aby si kopl, je normalni. Skvela logika. Ty u nas nemas obdobu, v zadnem tabore. Ty jsi proste odpad a je jedno kde jsi. Kdovi kolik for chodis zasirat.
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:26Od: Frantz Re: Logika 3F
Ááá..no jasně, pán je najednou ten nejpravější a nejpříkladnější tenisový fanoušek, hmm...takže blít hovna na Nadala po jeho porážce je ok, ale když ti to někdo oplácí stejnou mincí, po porážce egoisty,tak je to odpad, ty pokrytecká tenisová nulo, jo?
Jsem ti v pondělí psal, po tom, co ses náležitě vyblil, že na každý prase se vaří voda a je to tady.. :-D
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:59Od: Forehand
Zaujímavá dedukcia :)

Originálna.
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:52Od: panzer.dragon
Rafani mám jeden dotaz, považujete rafovo rozhodnutí hrát Paříž za dobrou volbu? Není to nic útočného, jen by mě zajímalo jak to je ve vašich očích..
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:04Od: Forehand
Samozrejme...

Na definitivu potreboval vyhrat jeden zápas.
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:12Od: panzer.dragon
Ok, ale víš jak s tím zdravím.. na ten turnaj v Paříži nemohl nastoupit s tím, že dá jeden zápas a odstoupí, to mi k rafovo nesedí, takže tam nastoupil s tím že když turnaj, tak pro titul a ve výsledku se zranil

Jestli nebylo vhodnější odpočinout si a zkusit uhrát lepší vysledek na TM, jeden zápas věřím že by urval i na TM když by nešel nalomenej z Parize
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:21Od: Forehand
Rafa bol dokatovaný uz po Sangaji. Vynechanie Bazileju nebola nahoda. Posledne 3 zápasy siel cez bolest...Ak by si po USO dal dlhu pauzu az do hál, mozno by vyhral TM a bol jednotka, ale to su spekulácie. Vzhladom na rebricek sa rozhodoval kazdy tyzden správne. Na rozdiel od Federera podla mna.
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:26Od: panzer.dragon
Žebříčkově mu to vyšlo no..
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:02Od: Frantz Luboš Zabloudil
Nadpis článku měl být - Tenisová pohádka. V Londýně porazil i Federera...
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:09Od: steve79
Nemuselo by tam být tolik vykřičníků. Zase taková senzace to není. Rogerovi je 36 let a každý turnaj nemůže vyhrát.
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:19Od: Pe3k
Prohrál s 8. nej hráčem světa ve 36 letech po úspěšné sezóně, to není jako prohrát ve Wimbledonu 4x v řadě s hráči mimo top 100! a v nejlepších letech...
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:25Od: Frantz
Nikdo nemluvil o senzaci, ale o tom, že dobro zvítězilo nad zlem...a TM má tak po zlém začátku dobrý konec, jako každá pohádka ;-)
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:32Od: Pe3k
Rofl prý dobro nad zlem, ty to máš v té své tupé palici asi hodně pomotané...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:37Od: Krisboy že by
upset of the year? Pro mě je to překvapení obrovské, ale Davidovi to moc přeju. Vůbec složení finále je zajímavé, ani nevím, komu fandit...tip na vítěze - Dimitrov.
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:50Od: Frantz
Pro mě naopak žádné! Nebylo nejmenších pochyb o tom, že složení finálové dvojice bude pocházet čistě jen z dvakrát těžší skupiny BB!
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:58Od: panzer.dragon
Jak říkával gigin, Roger neni muzikant aby pořád vyhrával :)
[ Reagovat ]
20.11.2017 09:47Od: Krisboy
Měl recht :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 07:53Od: atptour
A pak že skupina s Dimitrovem a Goffinem byla slabší, co? To jen někteří dopředu tradičně hanobili soupeře, které měl Nadal, a hovořili o síle skupiny s Federerem. Lépe je vždy hodnotit po boji a nikoho nepodceňovat. A hlavně neplakat...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:13Od: Frantz
Od: Pe3k   

Skupiny jsou naozaj vyrovnané, jen ta BB je dvakrát těžší.

:-))))
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:27Od: Pe3k
Samozřejmě, že byla. Fakt, že Roger náhodou prohrál s Davidem na tom faktu nic nemění...
[ Reagovat ]
19.11.2017 07:47Od: Pe3k
Chtěli jsme moc (wtf + n.1) a nemáme nic!

A že po Rogerove prohře vylezly ty největší žumpy nikoho nepřekvapilo... Jmenovitě; Frantz, Forehand, J-Gat, Kadak a Peggy.

Btw. kdo psal, že když nebude finále Fed-Nadal tak sežere psa? Finále Dimitrov-Sock, to by měl sníst celou rodinu...

Roger prohrál v semifinále a někteří ho posílají do důchodu, dejte si facku a raději komentujte na novinkách...
[ Reagovat ]
19.11.2017 07:49Od: Pe3k
Dimitrov Goffin samozřejmě.
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:06Od: Frantz
Pe3k:"Chtěli jsme moc (wtf + n.1) a nemáme nic!"

Ale máte -> krásný..teploučký..na zimu připravený...Z OSTUDY KABÁT :-DD
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:26Od: Pe3k
Nevím o jake ostudě mluvíš, RF vyhrál 2 gs 3 masters a málem byl i jednička, v jeho věku o tom můžou ostatní jen snít...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:33Od: Frantz
Málem... :-D Honza byl taky málem králem
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:36Od: Pe3k
No Roger drží rekord 302 týdnů jako jednička, takže tak ty ostudo...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:45Od: Frantz
Pravda, zase nastal čas, utěšit se dalším pečlivým prostudováním všech ješitových rekordů.. :D
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:57Od: Pe3k
Já nemusím nic studovat, ty rekordy jsou známé dokonce i tobě...jen sem tě chtěl upozornit na to že Rogerovi sice útok na jedničku nevyšel, ale i tak jí byl nejdéle v historii tohoto krásného sportu...
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:11Od: Frantz Re: Pe3k
Ano, i to už od tebe všichni víme, že těžil z marodky ostatních, slabé konkurence, šťastných + lehkých losů, atd..ale ještě mi tedy prozraď, když už jsi tolik tenisově sečtělý, kolikrát jí (No.1) byl za posledních 5 let?

PS: a nemusíš přesně, stačí přibližně ;-)
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:16Od: Pe3k
Kolikrát vyhrál Nadal turnaj mistrů, za poslední 10 let? Nemusíš přesně, stačí přibližně... :D
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:21Od: Frantz
Kolikrát vyhrál ješita GOAT Olympiádu v singlu? Nemusíš přesně, stačí přibližně...
Btw, myslel jsem, že se bavíme o prvním místě v žebříčku
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:33Od: Pe3k
Roger si chystá místo na pohár z OH 2020 ;)
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:02Od: Frantz Re: GOAT No.1 !!!!!!!!!!!!!!
Od: Pe3k   Rafa Cheat-Dal

Velká škoda, že Rafa ze strachu odstoupil, přál jsem si ho do semicka kde by Roger poměrem 6:3, 6:0 ukázal, kdo je světová jednička a goat a kdo naopak jen těžil z marodky ostatních, ultra lehkých losů a nulové antukové konkurenci...

:DD
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:08Od: J-Gat
Pe3ku, nemáš nějaký blog nebo svoji stránku? Tvých tenisových postřehů je tady v komentářích škoda, protože se ztrácí mezi jinými, které nemají takovou vysokou kvalitu a fundovanost. Rád bych se zaměřil jen na tvé komentáře. Tvůj přehled by měl být inspirací všech...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:24Od: Pe3k
Nemám, musíš si vystačit tady s tím na tp.
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:29Od: J-Gat
Když já si nejsem jistej, zda mně to stačí no, to je pohlazení po duši ty tvoje slova...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:37Od: Pe3k
Jasně, takových už tady bylo a všichni skončili stejně...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:24Od: Pe3k
Nadala by porazil i se svou horší formou...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:30Od: Frantz
Samozřejmě, vždyť byl z dvakrát těžší skupiny! :D
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:32Od: J-Gat
Když to říká pe3k, tak to je pravda prostě, nepři se!
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:34Od: Pe3k
Přesně tak! A to platí i do budoucna, takže si to vemte k srdci vy Fed hejtri...
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:40Od: Frantz
Faktem je, že sis už tolikrát kvalitně nasral do huby, že by se to vážně mělo někde archivovat!
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:46Od: J-Gat
Ty seš tady asi největší autorita co?
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:52Od: Frantz
Přesně tak, sebereflexe 0.00000000.... ;-)
[ Reagovat ]
19.11.2017 08:54Od: Pe3k
Ne, těžko říct kdo to je, já jsem ten co říká věci tak jak jsou, kdo se nebojí ušpinit se konverzací s místními zupmami (btw. gratulace, že ses k nim připojil...) a ten kdo zde chodí nehledě na prohry či výhry Federera.
[ Reagovat ]
19.11.2017 09:49Od: J-Gat
Mně strašně těší, že jsi mě někam zaškatulkoval, otázka ale je, do jaký škatulky patříš ty no. Co tě zatim pozoruju a čtu tvoje příspěvky, tak to nebude moc dobrý...
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:44Od: Pe3k
Hmm, já jsem tu sám za sebe, takže mě nepřiřadiš. Ne moc dobrý znamená, stále o dost lepší než většina místních...
[ Reagovat ]
19.11.2017 06:29Od: J-Gat
Včera se vše ukázalo. Federer na to už prostě nemá a měl by ukončit kariéru. Akorát špiní svoje jméno a celkově tenis, jako sport. Neměl by skončit jako Muster, že bude dostávat od klaunů. Snad na to přijde dřív, než vyhraje v sezóně jen 4 turnaje třeba, to by pak byl vrchol skončit po takový ostudě.
[ Reagovat ]
19.11.2017 07:29Od: Frantz
Obávám se, že ten arogantní ješita na to nepřijde, ani když nevyhraje žádný turnaj v sezóně :-)))
[ Reagovat ]
19.11.2017 07:33Od: J-Gat
Měl skončit po Wimbledonu, kde mu nechali ze soucitu titul.
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:04Od: Herbert_Hoover
Hezký trolling, na který se Frantz zaslepeně chytá. :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 10:18Od: Frantz
Si jako myslis, ze nevim, ze se nejedna o psychicky naruseneho jedince z rad FFF, ty joudo?
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:05Od: Herbert_Hoover
Ne, nejedná. :) Aneb, jak jsi chtěl vybruslit ze svízelné situace a ponořil se ještě hlouběji do pohyblivého písku.
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:10Od: Frantz
Jo, on tady vlastně dnes píše poprvé..omg dmnce...
[ Reagovat ]
19.11.2017 12:22Od: sprchon
Jenom 4 tituly za rok? No to bych se na to taky vykašlal...

Pobavils. :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 21:24Od: turista
Proč by RF končil, když milník 100 titulů má na dosah.
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:37Od: svetova.dvojka světová jednička
Já jsem vám to říkal, že Grigor Dimitrov je budoucí světová jednička, teď turnaj mistrů v lednu titul na Australian Open, pak ještě pár zápasů a má to doma...
[ Reagovat ]
19.11.2017 00:06Od: Patik
Baby Federer ? svetová jednotka ? Pff...nabudúci rok pôjdu von z prvej desiatky niektorí aj z dvadsiatky..Murray ,Djokovič,Nadal,Federer,Wawrinka, Nishikori,Raonic ich budú rušiť v prvých.. druhých kolách...
[ Reagovat ]
19.11.2017 00:07Od: EllNino
jojo to rozhodně, tam se totiž hráči první desítky navzájem obvykle potkávaj ...
[ Reagovat ]
19.11.2017 00:13Od: Patik
Samozrejme že nie..ale to sa časom upraví..Oni budú klesať
[ Reagovat ]
19.11.2017 00:14Od: Fandina
Kdo z nich bude klesat?
[ Reagovat ]
19.11.2017 00:23Od: Frantz
Narcis ze švajcu
[ Reagovat ]
19.11.2017 00:27Od: Patik
Vačšina..toto sú len takí príležitostní hráči čo len využívajú že tu nikto neni..naozaj myslíš že nabudúci rok sa sem namiesto Djokoviča kvalifikuje Sock..namiesto Murrayho Dimitrov..alebo sa sem nekvalifikuje Wawrinka ?
[ Reagovat ]
19.11.2017 00:40Od: Fandina
Grigor ani Sock nejsou žádní příleřitostní hráči. Grigor měl být na TM jako náhradník už před pár lety a Sock je už pár let v dvacítce, od příležitostného hráče to je hodně daleko.
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:43Od: Patik
Je to len môj názor..nestabilní hráči..nestabilné výkony..Sock by neovládol ani Paríž keby tam bolo plné obsadenie..Anderson finále US Open tiež nie..a Grigor by sa tu nedostal ani do semifinále keby tu bola svetová špička..a svetová 20tka vypadáva na grandslamoch tak vo štvrťfinále niektorí aj skôr..ale prajem im to ..nech si to ešte užijú nabudúci rok už sa k takýmto príležitostiam nedostanú :)
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:47Od: Herbert_Hoover
Hele, nechci ti do toho moc kecat, ale Sock v té Paříži nehrál sám, pořád musel být lepší než ostatní, kteří to nevyhráli, přestože tam nebylo plné obsazení. A to z něho činí v ten okamžik výjimečného. Využil příležitosti a prokázal potenciál. Ostatní ne.
[ Reagovat ]
19.11.2017 11:49Od: spaniel
Sock nevyrustal v akademii, je to univerzitni hrac, ktery byl tak dobry, ze ho ukecali at to zkusi v ATP. Zaslouzi uznani jak malokdo. Navic je to sympatak.
[ Reagovat ]
19.11.2017 13:36Od: Patik
Je to v pohode hráč..nič proti nemu má svoje kvality..vyniká medzi hráčmi ktorí su zhruba na jeho úrovni..ale potrebuje ešte čas..zápasy a zdokonalovať sa a príde to..a úprimne..napríklad aj taký Dimitrov..svetová trojka..tenisti na tejto pozícii majú na konte Grandslamy..Masters tituly..porovnaj si hráčov ktorí držali prvú svetovú 5ku a ich výsledky..s hráčmi ktorí sú tam teraz ..to sa ani nedá porovnávať.
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:17Od: kada.tom
Grigor to nakonec zvládl, i když teda dneska to žádná hitparáda nebyla. Grigor se postupem do finále stává světovou trojkou :-)

Pro Jacka je SF super výsledek, myslím, že ho bere každým coulem.
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:16Od: annah
Tak teď budu v neděli držet všechny palce Grigorovi, aby Žoféna smetl z povrchu jako ve skupině a pomstil nás FFF...
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:14Od: Fandina Gratulka
Gríšovi, ale byl to tedy boj. Nádhera a pokud bude hrát Dejv ve finále jako dneska proti Rogerovi, tak to s Gríšánkem moc dobře nevidím. Ale držím palce. Gríšo go!
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:14Od: Forehand
To je ten istý Dimitrov, ktorý dnes nepatrí medzi hardovu spičku?...Presne tam som ho po Ázii zaradil, kde Rafa zaznamenal dve velmi cenne vyhry...Niektorým sa to nepáčilo. Dnes je vo finále TM. Priceless :-)

Zároven sa ukázalo, ze Pe3K mal pravdu. Skupiny naozaj neboli vyrovnané. Lol :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:17Od: Franky
Uz nech tento rok skonci a buduci pride skutocna konkurencia kde taketo 'vypadky' nebudu nastavat a stabilny hraci ako Djoko-Murray budu vsade min v semifinale..
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:39Od: Matti
Zkus se vyjádřit k věci Franto....
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:39Od: Matti
Zkus se vyjádřit k věci Franto....
[ Reagovat ]
19.11.2017 02:37Od: Franky
skus poslat jednu reakciu na vlakno..
[ Reagovat ]
19.11.2017 21:29Od: turista
Snad ano. Přál bych si, aby se Djoker na všech turnajích dostal do finále a vyhrál aspoň 10 titulů.
[ Reagovat ]
19.11.2017 21:36Od: spaniel
Trosku mimo. Aspon 10 titulu :D
Bud rad, ze se vubec vrati. Az pak si stav vzdusne zamky.
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:04Od: Forehand
Jj, a nielen vráti, ale aj vráti zdravý.
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:48Od: annah
6:0 pro Dimitrova? To jsou zvraty. Není to WTA? Žofén na to urcitě kouká taky nevěřícně a neví, koho si do toho finále radši přát.
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:23Od: kada.tom
Grigor se nas*al .. :-D
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:12Od: mahycek
Nemůžu se z toho vzpamatovat, měl jít , jak kdyby měl osmej Wimbledon před sebou, na krev. Nestalo se. Samozřejmě, není to robot, co vyhrál o tom se bude povídat 50 a více let, ale teď zklamání. Měl se nakrknout a třeba zahhodit raketu. Budu věřit, že sezonu 2018 moc nezkazí, aby se loučil péřípadně do top 10 . A vyhrál jeden GS!!!!!!! Dobrou noc.
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:58Od: spaniel
Jesteze se neridi radami podobnych...ti ho posilali do duchodu uz v 2010.
[ Reagovat ]
19.11.2017 02:24Od: Marduch
Je to elegan, nemuze si dovolit zahodit raketu ;)
[ Reagovat ]
19.11.2017 07:40Od: Frantz Re: Elegán [ Reagovat ]
18.11.2017 22:08Od: aligo Sock
paráda
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:06Od: kada.tom
no, Jack se urval ze řetězu, od stavu 3-0 pro Grigora jasně lepší hráč, jsem zvědav, jestli se Grigor ještě zmůže na zlomení zápasu :-)
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:03Od: d@ve
No to jsou dneska věci. :o
Jack se taky nezdá. Trochu mi připomíná Stana. Takový sympatický houževnatý skoro neatletický typ. :))
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:23Od: d@ve
Tak snad Jack jen netaktizoval a nešetřil síly na třetí set. :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:02Od: ipko Jack
od prehry s Rogerom je na neudržanie..
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:56Od: ipko
neporaziteľný Dimitrov sa nám nejako rozsypal..
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:44Od: Labi
tady je krásně vidět jaký fenomén Federer je, když vyhrává, tak udivuje svým tenisem celý svět, no a když prohraje, tak taky vyvolá hromadu radosti, jak je vidět na pár individuích zde, kteří mají svátek z toho že v semifinále TM prohrál 36 letý "děda", který od ledna všechny školil jak malé kluky
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:51Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:01Od: annah
:-))))))
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:07Od: Frantz
"který od ledna všechny školil jak malé kluky"

jj hlavně na antuce
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:15Od: kada.tom
+1
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:59Od: spaniel
Tlusty Kadlec plusuje nejvetsi zumpu TP. Krasny tym.
[ Reagovat ]
19.11.2017 02:38Od: Franky
:DDD
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:41Od: turista
Žofén ve finále. To je zajímavé. A celkový vítěz třeba Jack Ponožka.
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:39Od: ipko
toto môže byť veľmi vyrovnaný zápas, bojuje sa o každý game..
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:26Od: ipko 3:0
ale nič ľahké pre Dimitrova..
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:21Od: ipko Michaela Burns
Sockova priateľka ma očarila svojou krásou :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:20Od: panzer.dragon :) z twitteru
David, remember who you are, this is not you.
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:15Od: Pe3k David G
Po prvním setu bych mu nedal ani ty 2%, přesto vyhrál. Letos poprvé porazil Fed, Nad i Noleho. Zaslouží respekt a gratulaci. Titul bych přál všem 3, ale držet pěsti budu asi takto: Grigor, David, Po-nožka.
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:47Od: Patik
Kde sú teraz tie komentáre aký je Goffin biedny hráč bez zbraní.
[ Reagovat ]
18.11.2017 20:41Od: kada.tom co já to viděl ... kde já to viděl .... ÁÁÁÁÁ - už to mám
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23658671_1643129179042086_5337266334999556809_n.jpg?oh=831d3c55bb71f2bbd2d653cf972e31ea&oe=5A9A7145

můj prvotní komentář k odpolednímu SF: :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

můj druhotný komentář k odpolednímu SF: když jsem sem ráno psal svoje tipy, říkal jsem si "mohl Goffin překvapit", pak jsem si ale řekl, že to je nesmyl, a že ho egoista sfoukne jako svíčku, protože když jsem nad tím začal přemýšlet, říkal jsem si, že prostě Goffin asi nemá čím egoistu překvapit a že budu za id*ota, když tu budu psát, že Goffin vyhraje ... a hle :-D možná dobře, že jsem to nenapsal, o to příjemnější bylo překvapení, že Goffin vyhrál :-D ... a samozřejmě k mojí radosti, protože není nad to, když tu většinu už viděla egoistu s pohárem a kousek od nr. 1 :-D o to je to sladší, egoista dostal krásnej záhlavec takhle na konci sezóny :-D

výhled k finále: jednoznačně budu přát soupeři Goffina, kterýho nemusím, i když dneska mi udělal velikou radost, nejvíc bych titul přál Grigorovi :-)))
[ Reagovat ]
18.11.2017 20:45Od: EllNino
čím dál větší troll :D jak málo starčí k dětské radosti :D
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:30Od: Patik
Grigorovi čo je vlastne ,,Baby Federer,,.
[ Reagovat ]
18.11.2017 20:23Od: peggy
Davide,velke blahorani,snad prevelke dokazal jsi to za ostatni.Ukazal jsi Federerovi,ze uz by mohl odejit,kariera tech velkych konci.Jeho hra se libi,ale nic noveho.Snad antuku pristi rok ovladne Rafa pokud bude zdrav,ale ne to co letos.Mladi musi vpred.
[ Reagovat ]
18.11.2017 20:26Od: triatlet
"Snad antuku pristi rok ovladne Rafa pokud bude zdrav,ale ne to co letos."
Peggy, zkus jiný translator :-D
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:33Od: turista
To snad ovládne Djoker.
[ Reagovat ]
18.11.2017 20:02Od: mahycek
Taky si myslím, ač velkej fanda Federera, tak Roger letos překročil, na co jsem si jen ,tedy pomyslel. Bravo, nej. nej. Mám strach před sezonou 2018, že klesne mimo 10 do jara a pak i mimo 15 v žebříčku. Ach jo, to bude loučení.
[ Reagovat ]
18.11.2017 20:17Od: steve79
Mimo top 10 urcite neklesne. Ma hodne bodu nahrano. Uvod sezony asi nezopakuje, ale nejaky velky vysledek udela. Tomu veřim. Nadal take určite neobhaji vsechny body na antuce a kdo vi jak to bude s Djokovičem.
[ Reagovat ]
18.11.2017 20:58Od: annah
Loučení jednou bude, to je fakt. A radši na to nemyslet. Jako by zhasla část slunce. Nepředstavitelné.
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:05Od: Frantz
Jen ať hraje ještě aspoň 5 let. Každá jeho porážka a následně fňukání FFF je kořením tenisu ;-)
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:04Od: kada.tom
už aby skončil ... loni i předloni bylo pozdě
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:42Od: EllNino
neboj, takovou radost ti neudělá, on myslí na tvoje zdraví, mohl by ti z toho týdenního onanování upadnout penis ...
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:45Od: annah [ Reagovat ]
18.11.2017 19:37Od: mahycek
Zdravím, teď nemám čas, ale musím se na to podívat, proč??? To není normální, proč tak hrál !?!? Já se za 3 hoďky vrátím, a jsem zvědav co Roger ??? TO TAM MĚL SNAD NCHAT ŽIVOVOT NE ??? pROMIˇBNTE, JSEM NA CESTĚ V KARAVANU A HYPOU DO MNĚ KAMARÁDI.
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:33Od: blixa
No toto !!!! Kdo zavinil, že GOAT prohrál s Goffinem ??? ! Vylez z díry, šmejde, tohle ti neprojde !!!!!! ;-)
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:07Od: Frantz
Hala už ho nepotřebuje.. :D
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:19Od: Herbert_Hoover
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23561713_1468742646577726_5225155707093138891_n.jpg?oh=a704f1a629d1348499382c9567ae3ecb&oe=5A92C7D9

:)))
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:28Od: Labi
výborné :D
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:16Od: mahycek
Prosím , co se to stalo ? Odjíždím stav 6-2 a pak tohle ????? Co hrál Roger , to si snad zkazil sezonu ?

To mám rozkopat koše ? Jak se tvářil ?? To není normální.
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:21Od: annah
Usmíval se, když šel Goffinovi podat roku. Ale to má za ty roky samozřejmě nacvičené. Uvnitř mu bylo určitě hodně smutno.
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:16Od: Herbert_Hoover
Fedex: "Preferoval bych Goffina před Thiemem v semifinále"
Goffin: "Porazit Fedexe? Nevím jak."

Tenis je krásný sport. Vždy si prorazí svou vlastní cestu.

Gratulace belgickému Harrymu Potterovi, mu to snad ani nejde nepřát. Fedex fans nesmutněte, i tak je Roger největším mužem letošní sezony.
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:16Od: Roger_Federer
Nevidel jsem, jsem v soku :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:01Od: Pedronegro
no jo, David si asi tady přečetl ty předpovědi světového.kreténa o Židech a jak je podělanej, a tak do toho šlápl :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:08Od: Davor1
Asi tak, zdalo sa mi, že ho tu vidím prihláseného cez prestávku medzi prvým a druhým setom :D
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:45Od: Dobry-den Šok. Hanba.
Zlatá Kvitová -_-
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:40Od: Kozoroh Fedex-Goffin 6:2, 3:6, 4:6
Tak tohle je výbuch roku. Fedex v pohodě ovládl první set a nic nenasvědčovalo tomu, že projede druhou i třetí sadu. Goffin se po jasně ztraceném úvodním setu vzepřel a evidentně Fedexe zaskočil.

Pro Federera to je hořký konec jinak úspěšné sezóny. Trápit se tím asi moc nebude, páč kdyby na začátku letošního roku věděl, čeho dosáhne, bral by to všemi deseti. Hlavu vzhůru FFF, Roger ještě v budoucnu dosáhne velkého triumfu, ač už to asi TM nebude.

Zajímavost na závěr: Ještě nikdy v historii nescházel ve finále TM GS vítěz. Ať již byla finálová obsazení všelijaká, o trofej bojovali Ferrer, Tsonga, Davyděnko, ze starších dob Fibak či Okker, vždy proti nim stál GS vítěz. Až letos se pomyslné ucho od džbánu utrhlo. Goffin, Dimitrov ani Sock doma ve skříni žádnou GS trofej ze singlu nemají.
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:15Od: George_Renel
Výbuch roku?
Pěkná pitomost.
Co potom pády členů big 4 na GS? Nečekaná ukončení sezony? Je to bezesporu velké překvapení, ale tak expresivní název?
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:02Od: Forehand
Výbuch roku?..Federer TM uz 5-6 rokov nevyhral..No bože, tak ho nevyhral ani teraz..

Goffina vyhra je velké prekvapenie, ale výbuch roku je Vyhra Istomina nad Djokovicom, celkom
objektivne...
[ Reagovat ]
19.11.2017 02:03Od: Roger_Federer
Tady stebou souhlasim.., hlavne z realneho pohledu poslednich mizernych vykonu Federera, i kdyby vyhral dneska, mohl vybuchnout ve finale.
[ Reagovat ]
19.11.2017 21:39Od: turista
Výbuch roku 2017 je porážka Djokera s Istominem na AO.
[ Reagovat ]
19.11.2017 22:17Od: spaniel
Vybuch roku je prohra Nadala ve finale AO.
[ Reagovat ]
19.11.2017 22:53Od: Frantz
Souhlas, jeho kolaps v pátém setu, kdy měl outsidera na kolenou, je absolutně nepochopitelný...
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:03Od: Forehand
:)
[ Reagovat ]
19.11.2017 23:15Od: spaniel
Tak tak. Nepochopitelne. A pak jeste 3x. Boucha casto jak vyfuk u Lady.
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:32Od: Labi nakonec...
všechno zlé je na něco dobré, dnešní prohrou se Roger odepsal z boje o post jedničky na začátku nové sezóny, takže si tím už nemusí lámat hlavu a nastoupit do ní jak do této...soustředěn na dané turnaje a nekalkulovat kolik bodu kde chybí...
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:23Od: horska.kraslice
Zápas jsem neviděla. Jsem překvapená.
Přeji si finále David vs Jack !
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:15Od: EllNino
Nojo, to je tak, když už tady někteří viděli Rogera s titulem ... kletba :) ...

Jse zvědav na víítěze, teď už to přeju všem třem, ale nejvíc asi Jackovi :) ...
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:14Od: annah
Kámen úrazu byl vlastně ten první set a v něm příliš snadná výhra. Kdyby byla hra víc vyrovnaná a Roger musel o vítězství víc bojovat třeba až do tiebreaku, tak by zůstal soustředěný i na další set. Možná. Kdoví.
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:14Od: Pe3k
V tom dnešním zápase se projevily zkušenosti, Roger to zkušeně pro je bal .
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:59Od: d@ve
Ajajaj.. :( To mě vždycky dokáže dostat, když někdo vyhraje celkem s přehledem tabulku a pak v playoff hned vypadne.. :/
Né že bych to finále Dejvovi nepřál, ale zrovna s Rogerem?! :/
Rogere, Rogere, že sis zrovna musel nechat tu první prohru s Davidem na ATP Finals? Ach jo.. :(
Těšil jsem se na bitvu mezi Rogerem a Grigorem, ale teď se obávám, aby to nebyla nějaká fraška..
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:12Od: d@ve
Snad se z toho Grigor poučí a nic v SF nevypustí..
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:58Od: aligo no nevím no...
trochu degradující...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:51Od: svetova.dvojka
Rýsuje se nám suverénně nejhorší vítěz v dějinách Turnaje mistrů od roku 1970
:-(((
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:46Od: svetova.dvojka
Hmm..., to je tedy vážně šok, to je jako kdyby Japonsko vyhrálo MS v hokeji...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:45Od: raduz
Myslím si,že to dnes byla labutí píseň v podání Federera.Nevěřím totiž,že p¨bude pokračovat v trendu této sezony.Murray i Djokovič se vrátí silní,mladí bodou lepší a lepší.Tací A.Zverev či Kyrgios už mají na Federera mnohé zbraně a každá jeho prohra je nabudí.Dnes hrál průměrně,tak jako celý turnaj.Myslím,že to tak už bude konstantní .Ten věk už si tu daň zkrátka vybíra.S velkou dávkou štěstí může vyhrát Wimbledon ,zatímco Nadalovi RG ještě k dvakrát nikdo nesebere.Rád bych se mýlil...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:47Od: Ereinion
Tak je myslím jasné, že takovou sezonu už Fedex nezopakuje...měl to letos usnadněné výpadkem řady hráčů...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:49Od: spaniel
To medava smysl. Jeho labuti pisen, uz nebude hrat dobre, kdyz tak vyhraje Wimbledon. Aby vyhral W, bude muset hrat dobre. On neni nasazen rovnou do finale. Jisteze casem se to stane, ale neni duvod si myslet ze prave ted.
A jak se vrati Nole a Murray je totalne nejiste. Navic Murray nebyl ten kdo nekoho zastavoval v titulech. Spis ti mladi uz jsou na rade. Ale to uz jsou nekolik let.
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:00Od: Kamilos88
Tohle je podle mě blbost. A co labutí píseň v Dubaji, po promarněném zápase s Donskojem? Nebo ve Stutgartu s Haasem a potom tituly z Halle a Wimbledonu? To byla taky labutí píseň?

Nemůžeš za jednou prohrou hledat konec kariéry. Roger je (statisticky) nejlepší hráč historie tenisu. Neukončí kariéru kvůli jednoho prohraného zápasu na TM, který 6x vyhrál. Proč by to dělal. To je jako kdybych měl obchod s oblečením a denně bych prodal 100 triček a jeden den neprodal nic, taky bych asi neskončil s podnikáním ne?
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:05Od: spaniel
To ja taky nedelam.
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:24Od: raduz
Mně selský rozum říká,že Federer už půjde výkonnostně dolů.Rád bych se mýlil,znovu opakuji.prtohra s Haasem případně s tím rusem v tom roli vůbec nehraje.
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:41Od: Kozoroh
Dle selského rozumu by měl být Nadal na vozíku (bez urážky).
[ Reagovat ]
19.11.2017 21:35Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:47Od: Kozoroh
Zverev a Kyrgios sice mají zbraně, ale nemají mentalitu na to Federera porážet. Gyros je lempl a Saša má velký problém, když jeho protivník změní rytmus hry. Pro Fedexe je podstatné to, v jaké formě v příštím roce bude.
[ Reagovat ]
18.11.2017 21:32Od: turista
To je blbost. Nadalovi FO seberou Djoker nebo Andy.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:41Od: ipko
sám som zvedavý čo na zápas povie Roger..
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:38Od: miros
jsem fanoušek Rogera, po prvním setu jsem myslel že to bude naprosto jednoznačný. Ale to co předvedl od druhého setu, to fakt nechápu. Takové podcenění soupeře od takového hráče, jako je Roger - hrůza. Přesně jak tady někdo psal, vrací údery na střed kurtu a ještě na úroveň, kde končí podání, ach jo. No nic, byla by to pohádka, ještě vyhrát TM. Měl velkou šanci. No nic, tak příští rok.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:50Od: spaniel
Koukas a nerozumis.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:57Od: Kamilos88
Těžko říct, co za tím hledat. Ten výpadek od druhého setu byl hodně viditelný, Roger mi nepřišel ani zklamaný, když si s Davidem podával ruku u sítě. Každopádně nemůžeme snižovat výkon Davida. Hrál dobře, velmi dobře. Padalo mu to tam a zaslouženě vyhrál. Osobně bych neměl problém se složením finálových soupeřů, kdyby tito finalisté měli nějaký potenciál...Což je pro mě smutný konec roku. Titul z TM vyhraje někdo z tria Goffin/Dimitrov/Sock a tito hráči nám příští rok neukážou tak či tak vůbec nic. Vyhučí pravidelně v prvním týdnu GS a zase budeme sledovat boje Nadal/Federer/Djokovic/Wawrinka/Murray.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:34Od: steve79
Dekuji Rogerovi za tak uzasnou sezonu! Mnohonasobne predčila me ocekavani.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:35Od: Kamilos88
Přesně totéž si snad říká Roger. Skvělá sezóna a hold to dneska neslo. Chybělo mi trosku hecovani ve druhem a třetím setu jsem slysel snad jednou hlasite c?mon. Žádné chum jetze nic.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:39Od: Franky
boli asi 2x chumm jetzt za cely zapas...ale cmon asi nie
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:19Od: ipko
no vzhľadom nato, že kvôli tomuto vynechal Paríž, tak teda fakt veľmi zlé rozhodnutie..
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:20Od: panzer.dragon
rafa zas Paříž hrál no.. :( taky nakonec nebylo ok volba
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:22Od: ipko
na druhej strane nikdy nebude mať Nadal väčšiu šancu vyhrať TM ako Federer..
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:17Od: spaniel
Otazka je, jak dopadne pripadne finale Goffin-Dimitrov. Pokud ta nakladacka nebyla nahoda, tak chudak David. Vyradit Nadala a Federera na jednom turnaji a nemit titul, tomu rikam pech.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:22Od: Davor1
Nakoniec bude Dimitrov lucker roka. V skupine zápasy s Thiemom, Bustom a Goffinom, neschopným prehodiť sieť a vo finále zase Goffin, ktorý z neho má zrejme nejaký mentálny blok...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:26Od: ipko
nie, nie, lucker roka bude Ponožka.. na TM sa kvalifikuje na poslednú chvíľu, pred Bercy nevedel že má šancu postúpiť a stále sa o ňom hovorilo najmenej.. Busta, Anderson, Del Potro ani Isner, ale Sock.. a aj zo skupiny postúpil na poslednú chvíľu, takže vyhrať TM by bolo niečo neuveriteľné..
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:29Od: Franky
ked Sock vyhra TM tak to bude Upset desatrocia asi :D vzhladom na okolnosti sprevadzajuce pripadny titul...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:17Od: Pavol David ty si veľká líška prešibaná.
Úplne vypustiť zápas s Dimitrovom a potom odstaviť Rogera. Už si na teba dám pozor a finále vsadím na teba nech aj Ja niečo mám z tých tvojich ofajčov.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:16Od: Davor1
Po prvom sete som prepol na futbal. Naspäť som sa k tomu dostal až na konci tretieho setu, keď som čumel, že sa ešte hrá, a ešte viac že Federer prehráva...

Toto je najväčšia slabina Rogera, že v tomto veku už môže prísť výpadok hocikedy, proti hocikomu, hocikde. Keď hrá vo forme, tak sa zdá, že hrá lepšie, ako v najlepších rokoch. Ale tých utrápených zápasov a nečakaných prehier je takisto ďaleko viac. Škoda, ten titul som mu vážne prial. Snáď to David vyhrá celé...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:16Od: letityfanousek po dlouhé době si vsadím na Ferdu
a on pukne. Už aby byl leden
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:13Od: FerrariF50
No každopádně se těšim na další sezónu, jak to všechno bude ... doufám, že všichni nastoupí vyléčený a v pořádku a bude parádní tenis ... ti zranění opravdu v tom tenise chybí a ač se mi to těžko přiznává, těšim se i na návrat Djoka a Můry :-D Roger dík za letošek, dneska si to posral, ... stejně jako ty letošní 2 prohrané zápasy se slabšími hráči, sis to sakra podcenil a myslel, že to máš v kapse a takový myšlení se evidentně nevyplácí ... přisuzuju to tomu, že se neni schopný dostatečně namotivovat a pak to tak na dvorci i vypadá a neni to pěkný.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:11Od: panzer.dragon
Poor Nadal. What an opportunity missed.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:11Od: Frantz
Nejslabší TM za posledních x let a arogantní sráč dostal na pekáč :-D
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:10Od: annah
Velký smutek. Co se to s Rogerem stalo? Nejspíš ho příliš ukolébal ten první set. To si musel Belgičan své první vítězství nad Maestrem nechat zrovna na tuhle chvíli? Turnaj pro mě skončil.
Škoda. Mohl to být krásný závěr sezony. Krásně začala, hůř skončila.
Snad to není předzvěst toho, co se bude dít v lednu....
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:25Od: Lina
Nestras, zadna predzvest, proste Davida pravdepodobne podcenil. Jak pises 1. set ho ukolebal, dal Davidovi sanci a ten ji vyuzil, skoda ze zrovna dnes. David je sympatak a preji mu vitezstvi. Taky smutnim.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:28Od: spaniel
Roger hral cely turnaj spatne. Nebylo to o podceneni. V zivote jsem top hrace nevidel nekoho podcenit, navic spolu uz hrali. Zatim to stacilo, ale David hral dostatecne dobre, aby to vyuzil. Od druheho setu hral fakt dobre a Roger se nedokazal tak rychle zlepsit. Vypada to ze na TM uz nemel stavu, byl u micu pozde, delal hodne chyb ale hlavne nechal aktivitu Davidovi a ten ji nepohrdl.
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:34Od: Kozoroh
Leden bude jiný příběh.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:09Od: Ondra979
timto samozrejme sance na nr1 padaji, to se neda svitit. bohuzel laxnost ve druhem setu se nevyplatila, podle me tam podvedome podceneni asi bylo, ale David dnes zaslouzene..a vsem fanatikum co maji radost vzkazuju at se zamysli jak nedustojne zakoncil sezonu jejich kun. Rogerovi za tutu sezonu velke diky, byla to parada a s Nadalem 4:0 to se nezapomene
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:11Od: Franky
diky kamo aj to potesi :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:16Od: Ondra979
jasne, musime hodnotit sezonu jako celek a to pak vypada o mnoho lepe..tohoto TM je skoda ale asi bysme chteli moc, i Rog ma narok na vypadky a v jeho veku tim spis, hlavne at se pripravi na novou sezonu, kdyz mu to jde tak je to porad velka parada
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:18Od: Franky
tak ano ale ani vo sne by ma nenapadlo ze pukne s Goffinom v SF...skor som sa bal Dimmiho vo finale...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:33Od: annah
Taky jsem to brala skoro jako hotovou věc, že Goffina přejede.
Takové ty řeči, že si letos jde jasně pro titul a že to má celé v kapse, mi nedělaly dobře, ale zápas s Goffinem mi připadal jako jasná věc. Když s Rogerem už šestkrát prohrál a sám říkal, že neví, jak na něj hrát. Zatracený skrček, co váží 40 kilo i s postelí...:-)No ale hrál famózně nakonec. To se musí nechat. Doufám, že ho Ponožka nebo Dimitrov vyklepne.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:35Od: Franky
Bol dobry ale nebolo to len o nom...Roger vyrazne slaby od druheho setu akoby sa uplne uspokojil a v tretom sa uz neskoro prebral :(
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:06Od: ipko
Davidov najsilnejší povrch je hala a dúfam, že vo finále nebude bez šance.. Roger napriek dnešnému výkonu fantastická sezóna a tá strata na Nadala aspoň nebude taká malá, nemusí ho teda nič mrzieť.. v 36 rokoch vyhrať AO, Miami, IW, Miami a hlavne Wimbledon je nadpozemský výkon..
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:06Od: Torn
Super, bude zajímavé finále.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:05Od: Gogiska David
dufam, ze to vyhras cele!
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:05Od: Forehand
Najslabsia konkurencia na TM za posledné roky a aj tak tento "svoj" turnaj nedokáže vyhrat. Je to babrák, sorry...Este s Goffinom...

Rafa mohol vypustit celú Áziu, obava o svetovu jednotku nebola opravnená. Dvoječka je pre Rogera este lichotivá...

Pozdravujem fanatikov, dnes je dobrý deň. Tesim sa aj na Kozorohove predikcie, lol
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:06Od: blax
Lol, od Rafovy prohry zalezlej v kanálu. Prohraje Roger, tak příspěvek asi pět minut po zápase :D
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:08Od: Franky
nechaj ho nech si to uzije :P ja mu to prajem lebo je jasne ze Nadal na tento primat uz nikdy nesiahne tak nech sa tesi aspon z toho
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:09Od: Forehand
No áno, obycajne sa zápasové hodnotenie prispieva po zápase :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:13Od: blax
No mě fascinuje ta rychlost s jakou si napsal příspěvek po zápase. Když si tu od Rafovy prohry nebyl. Ses musel úplně těšit, až to budeš moct napsat a odeslat co. No vlastně to samý jako jeden nejmenovaný FFS. Ale jestli si to viděl, tak na konci se Roger smál. Takže myslím, že pro něj to není tak zásadní.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:15Od: Forehand
Lol, ty si klaun....Pozri sa este raz na diskusiu po Rafovom zápasy. Ty fascinovaný fanatik :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:17Od: a.magerova
Forehand vždy přijde minutu po Rogerově prohraném zápase a ještě napíše, že neviděl ani míček, za ty roky už to tu dělá pravidelně...
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:47Od: Forehand
Nečakám, ze by si zaregistrovala tych 10-15 uzivatelov, ktorí komentovali po zápase este skor :)

Proste pani Magerova
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:09Od: Labi
dnes to odchodil...nezasloužil si vyhrát, když to ale člověk vezme zpětně, tak to byl druhý důležitý turnaj (pokud se USO dá počítat jako nevyvedené), který nedotáhl k vítězství a po jedné prohře byť s tímhle výkonem tvrdit, že může být rád za dvojku, když letos má tak skvělou bilanci můžeš opravdu jenom ty a Frantz, nezlob se ale je to tak, ve finále ho vždycky zkritizuješ ikdyž častokrát nesmyslně....
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:11Od: Forehand
To bol len taký šťouch...

Oproti fanatikom zaobchádzam s Rogerom este v rukavičkách..

Ale áno suhlasim, bol nevyrazny. Po USO druhy vybuch, hoci prehra s Delpom sa da skor ospravedlnit ako s Goffinom pre pána Jána.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:15Od: spaniel
Tim vlastne pises, o kolik je Roger lepsi nez Rafa. Protoze to ze s nim prohral on je vpoho, ale u Rogera neospravedlnitelne :D
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:44Od: Forehand
Len či v tom nebude hrať rolu to, ze Federer hral na svojom oblubenom turnaji, na rozdiel od rafu. Ale mozno si Goffin vysliapne na Rafu aj na RG :)...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:15Od: Labi
tak tady není co řešit, po prvním setu šlo vidět, jak se zhoršil, jakoby zápas pro něj skončil a nakonec ano, zároveň s celou sezónou....ale je to tenis a Goffin je v první desítce na světě, pokud by nemohl prohrát s Goffinem tak by ho za vypadnutí ve wimbledonu (2013 tuším) se Stachovskym museli zavřít stejně jako Rafu za výbuch s Rosolem....tohle není hokejové play-off ani fotbalová liga mistrů kde je šance po prohře vše napravit
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:29Od: triatlet
Forehanda musí hodně štvát letošní bilance Rogera s Rafou...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:35Od: triatlet
Po US Open Roger prohrál poprvé, na rozdíl od Rafy (3, resp. 4 prohry).
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:10Od: ipko
chlapče tento koment úplne mimo.. :D
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:11Od: Franky
tak jak vsetky jeho prispevky :P
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:11Od: Lukyi
"Dvoječka je pre Rogera este lichotivá..." Kdo by z aktuálních hráčů byl důstojnější světovou dvojkou než Roger??
Mimochodem byl to zrovna Goffin, kdo poslal Nadala na předčasnou dovolenou, tak nechápu to zesměšňování.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:26Od: triatlet
Tak jestli " Dvoječka je pre Rogera este lichotivá...", tak co jednotka pro Rafu?
Forehand naprosto bez respektu k soupeřům. Podobně jako v druhém táboře Pe3k...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:29Od: spaniel
Nejlepsi je, az zacne moralizovat a nekoho karat...nejvetsi pokrytec tady.
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:41Od: Forehand
A teraz sa možeš otočiť na päte, a prvá cesta k zrkadlu. Šup :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 23:01Od: spaniel
Ja si nehraju na svatouska a spravedliveho u veci, co delam sam.
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:21Od: Kozoroh
ROFL, pan 1% moralizuje :-D
[ Reagovat ]
18.11.2017 22:40Od: Forehand
Pán Kozorohove predikce, alebo "ako kazdy turnaj odhadnem uplne na houno" reaguje :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:04Od: Mayo wow
FedEx slabý ako čaj :O
Výhru na turnaji prajem Goffinovi
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:04Od: mara10 Kurz
No asi jako většina jsem mel Roger celkově, takže mě to dost mrzí, ale od 2setu nehrál Roger dobře, David jo
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:04Od: a.magerova Njn... Rogerovi došla šťáva... :-/
Velká gratulace Davidovi, mám ho ráda už dlouho, takže mu do večera snad odpustím... ;-)

Líbí se mi na něm i to, že vítězství neslaví nijak teatrálně jako např. Tsonga.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:30Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:04Od: Franky :'(
Toto mi trha srdce...tak skvela sezona okorenena 2GS a tesne usiel post n1 nakoniec skoncila takto tragicky ked prehral SF s najlabilnejsim hracom top20 na svojom oblubenom turnaji...usiel mu 7titul a slusna porcia bodov do novej sezony..velmi horky koniec sezony...neviem ani ci mam pozerat zvysne zapasy - idem si lahnut a otvorit si napoj zabudnutia
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:03Od: Kamilos88 Roger
Druhý set úplně podcenil a nakonec ho to stálo zápas. Nevím, jestli si myslel, že to stačí odchodit a vyhraje 2x 6:1. Totálně školácké chyby, zápas rozhodl druhý set, speciálně ten první servis Rogera, kdy to úplně vypustil a game ztratil. Goffin pak hrál co mu stačilo, co nejdelší výměny s tím, že se Roger na 99% vyhodí. Jsem sice fanda Rogera, přál jsem mu otočku, ale když to vezmu zpětně, tak by si eventuální výhru svým dnešním přístupem nezasloužil.

TM pro mě tímto skončil, protože finálové obsazení je horší, než na ATP 250 v Acapulcu. Snad se na začátku roku vrátí kompletní TOP10 a takhle šaškárna skončí, protože se na to nedá dívat.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:10Od: Davor1
Odkedy sa hrá 250-tka v Acapulcu?
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:10Od: Lina
Roger byl v dlouhych vymenach lepsi, naopak David byl lepsi ve vcymench na 5-9 uderu.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:11Od: dunphy
V Acapulcu se hraje ATP 500. Když už se snažíš o trapné a degradující příměry, tak bys měl aspoň správně.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:22Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:31Od: Kamilos88
Spíše šlo o princip, než o realitu. Ale díky za opravu. Nebýt takových jako ty, tak je na světě smutno.
[ Reagovat ]
18.11.2017 18:14Od: dunphy
I princip by měl být ovšem správný. Já vím, bez takových jako ty by bylo smutno taky.
[ Reagovat ]
18.11.2017 19:06Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:02Od: dunphy
Wow. To teda asi čekal málokdo včetně mě. Paráda! :)
Roger teda nehrál dneska bůhvíco, ale stejně si myslím, že neprohrál jen kvůli tomu. David se po prvním setu neuvěřitelně zvednul a hrál fakt skvěle a bez chyb. Veliká gratulace, mám za něj radost! Teď je jasné, že bude celkem překvapivý vítěz. :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:02Od: bIbec
Přiznám se, že sem vůbec nevěděl komu fandit. Sem trošku smutnej za Rožérka, ale Davidovi to fakt přeju. Ve finále ho budu tlačit proti komukoliv.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:02Od: FerrariF50
No vyhrál ten, co byl dnes lepší, co víc k tomu dodat ... to jsem nečekal. Holt nemůže být pokaždý posvícení, ale Roger teda dneska zasloužil prohrát, tak to má.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:01Od: triatlet Gratulace Davidovi
dneska byl lepší...
Roger i grafika (označení Mirky) haprovali už od 1. setu...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:01Od: majjkaa
Skoda :/
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:01Od: steve79
Velka pasivita z backhandu hlavne.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:00Od: ipko
aj Roger to zobral s úsmevom, takže je všetko OK..
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:00Od: Frantz
LOOOL maestro nambrvan forevr, real No.1 2017, 140 bodů
.. :-DDDD
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:01Od: Xero
Už ses vyblil, chudáčku?
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:05Od: Franky
zebrak...ludska troska...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:00Od: raron
PARÁDA!!!
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:00Od: steve79
Je to prekvapeni, ale Roger od začatku turnaje nehral dobre na jeho pomery. Nezbyva nez pogratulovat.
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:59Od: anajka
Tak toto sme teda nečakali... Ach jo...
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:01Od: spaniel
Na Davida kurz 6...necekal to asi nikdo.
[ Reagovat ]
18.11.2017 17:06Od: tenista1
Na Davida bol kurz až 9,5
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:57Od: MartinPa
Tak David má nakročeno stát se letošním katem obou favoritů na finále. Jinak Roger hraje celý turnaj většinu úderů hloupě na střed, přitom vítězné údery má po stranách.
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:56Od: spaniel
No, ted se uvidi, jak je na tom David s nervy. S Nadalem mel v koncovkach problemy... Roger s tim, jak ted hraje, bude potrebovat jeho pomoc.
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:58Od: spaniel
Tak nepomohl :/ Skoda, propasl velkou sanci na dalsi TM. Snad najde formu do AO.
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:56Od: com
kezby dneska vyhral Goffin a toho ve finale zase smetl Grigor :)
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:41Od: mara10 Roger
Je fakt mimo teď a ani to, že mu Gofin pomohl DF mu nepomohlo, zatím se poráží sám těma chybama....pořád to ale může otočit, to ale musí hrát úplně jinak
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:34Od: ipko
David hraje teraz naozaj výborný tenis..
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:40Od: Franky
Roger je tragicky jeho returny su na urovni tenisovej skolky
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:34Od: FerrariF50
No tohle nevypadá dobře, Roger po prvnim setu protihráče podcenil.
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:34Od: majjkaa
Prvý set sa zdalo že Goffina rozoberie na atómy...čo sa to deje?
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:33Od: Franky
Brejk v tretom pre Davida...koniec Rogerovych nadeji na 7titul sa blizi...
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:34Od: Labi
musel jsem to vypnout, takhle špatně už dlouho nehrál
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:46Od: Frantz
LOL arogant maestro má ale stupid fans :-DD
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:49Od: Labi
...jojo Rogerova prohra se blíží, tak krysy vylézají z děr
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:51Od: Frantz
Vypni to a modli se u live score, ty zoufalče, Goffin je labil, stejně to nedá...
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:53Od: Labi
čumět a doufat u livescore nemám zapotřebí, David hrál od 2 setu parádně nevidím důvod proč by to nedal
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:51Od: Franky
Presne tak...
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:24Od: a.magerova No...
Jestli Roger nezabere, tak nevím nevím...
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:23Od: Labi Roger
...za tenhle přístup by si zasloužil lístek na večerní letadlo domů...
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:25Od: a.magerova
Mí vlastní... ;-)
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:23Od: FerrariF50
Se Roger po prvnim setu ukolébal a druhý set byl opak prvního a byl slabšim hráčem ... jen aby se mu to nevymstilo a nelitoval.
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:23Od: peek David proti Goliáši
David dal světovou jedničku, proč by nedal i dvojku :-)
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:21Od: ipko
fakt slabý výkon od Rogera v 2.sete..
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:36Od: spaniel
Cely turnaj hraje spatne. Nema stavu.
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:16Od: ipko
len aby to nešlo do 3 setov.. :/
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:18Od: Pe3k
Kam jinam by to tak šlo? Ty jelito.
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:22Od: ipko
dúfal som že sa Goffin pri dopodávaní rozloží, ale rozložil sa Roger..
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:40Od: triatlet
Do 3. setu, však to psal dobře...
[ Reagovat ]
18.11.2017 15:58Od: ipko
David brejkol Rogera a začína sa zlepšovať..
[ Reagovat ]
18.11.2017 16:01Od: FerrariF50
jj teď mu to jde :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist