Hrály jsme příšerně, uznala Serena po prohře s Češkami

  • Serena Williamsová připustila, že spolu se sestrou Venus odehrály v úvodním kole olympijského turnaje ve čtyřhře v Riu proti českému páru Barbora Strýcová, Lucie Šafářová příšerný zápas. Podle singlové světové jedničky proto nebylo divu, že obhájkyně zlata utrpěly velmi nečekanou porážku 3-6 4-6.
    8. 8., 23:05 | Aktuality |  90 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

"Hrály jsme příšerně, předvedly jsme asi jeden z našich nejhorších výkonů. A výsledek to jasně ukazuje," řekla po zápase rozladěná Serena Williamsová.

"Byl to na první kolo opravdu těžký los, ale na ten jsme zvyklé, ten máme pokaždé. Ale prostě nám to nešlo. Nevím proč," pokrčila rameny mladší ze sesterského dua.

Přiznala, že se jí vůbec nedařilo na síti, kde ji především Šafářová často prohazovala. "Nehrála jsem tak, jak jsem potřebovala. Nepřebíhala jsem tak, jak bylo potřeba, neprohazovala jsem dobře. A o tom to bylo," řekla sebekriticky čtyřiatřicetiletá americká hvězda.

Královny olympijské čtyřhry chtěly v Riu navázat na předchozí tři deblová zlata ze Sydney, Pekingu a Londýna. Místo toho ale přišla jejich první společná porážka ve čtyřhře pod pěti kruhy.

"Neřekla bych, že je to zničující porážka. Měly jsme možnost soutěžit za naši zemi a snažily jsme se předvést to nejlepší, co umíme. Jsme venku, ale byla to zábava a budeme si tyhle momenty a zápasy navždy pamatovat. A myslím, že to je to nejdůležitější," řekla Serena Williamsová.

V Riu to byla patrně jejich poslední společná olympijská čtyřhra. Sereně bude při dalších hrách 38 let a Venus ještě o dva roky více. "Máme tolik olympijských deblových zlatých medailí, tolik grandslamových titulů... Bylo to neuvěřitelné," dodala Serena Williamsová, která na rozdíl od Venus ještě zůstala v singlovém pavouku a může ještě usilovat o obhajobu zlata ve dvouhře.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (90)
09.08.2016 17:22Od: misa Chudák Lucka
Vždy, když se zdá, že se její sezona konečně začíná obracet v něco lepšího přijdou problémy se zážíváním (Madrid, teď OH). Olympijskou singlovou kariéru si zasloužila ukončit jiným způsobem než skrečí.

Do konce srpna navíc obhajuje velké body a celá zasláblá nemá šanci je získat. Další pád žebříčkem. Doufám, že zase začne pořádně jíst, její bezlepková a bezlaktózová dieta nemá zřejmě žádný pozitivní přínos.
[ Reagovat ]
09.08.2016 17:41Od: misa
Toho zklamání ze zdravotních problémů je za posledních 12 měsících strašně hodně: natržený břišní sval, bakteriální infekce s pobytem v nemocnici, reaktivní artritida a letos pořád žaludeční/střevní problémy.
[ Reagovat ]
09.08.2016 17:59Od: tommr
nejhorší na tom je, že k většině těch trablů přispěla svým dílem i Lucka sama. Měla by se konečně začít chovat jako profesionálka a uvědomit si, že jí už moc času do konce tenisový kariéry nezbývá. Na experimenty a užívání si života bude mít potom ještě času mraky ...
[ Reagovat ]
09.08.2016 18:25Od: misa
Singl si už nikdy na olympiádě nezahraje, to je jasné... Jako žebříčkový nadšenec sám víš, kam se Lucka při neobhájených bodech na konci srpna propadne. Takže toho zbývajícího času může být mnohem méně, než bychom ještě loni doufali.

Nemyslím, že by měla problém s profesionalitou, spíše nemá štěstí. Tou dietou si život určitě neužívá, snad své rozhodnutí přehodnotí. Třeba se nemusela loni vracet po nemoci tak brzo a nerozvinula by se u ní ta artritida, dnes je to stejně už jedno...
[ Reagovat ]
09.08.2016 22:57Od: triatlet
trapný
[ Reagovat ]
09.08.2016 11:12Od: Praguna
Debl to byl úchvatný.Já si ho málokdy užiji tak ,jako teď.Vím ale,že u holek je otázka takový výkon zopakovat i dále.Havně Lucie mě překvapila jak přehledem,tak i párou.Od teď ka ji pokládám za velmi cenou partnerku a nemyslím,že GS tituly byly jen skvělým složením.
Nevím,proč WW se tak shazují, spíš bych čekal ocenění soupeřek.
[ Reagovat ]
09.08.2016 11:22Od: Krisboy
Jak píšu níže, Serena soupeřku neocení nikdy. Vždycky o výsledku zápasu rozhoduje jen a jen ona.
[ Reagovat ]
09.08.2016 11:59Od: Stan_Borowitz
Ale tak vždyť má v podstatě pravdu. Ty její přeběhy na síti byly vidět ještě dřív, než se Lucka napřáhla k úderu. A Venus zkazila, co mohla.

Soupeřky nijak nesnižovala, řekla, že to byl hodně těžký los, ale že na takové situace jsou zvyklé a v minulosti je zvládaly. Což jetaky pravda.
[ Reagovat ]
09.08.2016 12:14Od: a.magerova
Navíc, Venus se v 1. setu nehorázně potila, asi jí fakt nebylo dobře, ve 2. setu už se potila výrazně míň.

Ale tak super, že toho naše holky využily... :-))
[ Reagovat ]
09.08.2016 14:34Od: Stan_Borowitz
Přesně tak, je zbytečné se v tom pitvat...
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:51Od: tommr
a Lucce špatně nebylo? Už v zápase proti Knappový měla potíže a zápas proti Flipkensový musela vzdát. Rozhodně to nebylo tak, že by Češky byly 100% fit a neférově vyhrály proti chudinkám nemocnejm Williamskám ...
[ Reagovat ]
09.08.2016 12:22Od: Lunej..
Koukám, jak některým stačí málo, aby hned dávali najevo osobní nesympatie.
[ Reagovat ]
09.08.2016 13:17Od: makro99
největší ocenění kvality soupeřek je právě ta větička "měly jsme opravdu těžký los"; taková ta formální věta "soupeř hrál samozřejmě dobře" často zavání frází, zvláště když pak následuje "ale já jsem dneska..."
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:57Od: Stan_Borowitz Náhodou
jak tady na ni dštíte oheň a síru, mně se líbilo to fér gesto Sereny, kdy škrtla raketou míček, takže Venus už nemohla hrát, ihned zvedla ruku a hlásila ten dotek, ještě než rozhodčí stihl zareagovat.

Na druhé straně byl dvojdotek tuším Lucie, která, nerad bych jí křivdil, ale podle mne akorát koukla po rozhodčím, jestli si toho všimnul...
[ Reagovat ]
09.08.2016 09:40Od: Krisboy
Čekat od Sereny pochvalu vůči soupeřce/kám je docela utopie.
[ Reagovat ]
09.08.2016 12:18Od: Lunej..
Z tebe se taky stal prikladnej hater všeho možného.
[ Reagovat ]
09.08.2016 13:56Od: Krisboy
Jestli je "Hater" od slova hate, tedy nenávidět, nenávist (což jsem si vždycky myslel) tak jseš dost mimo. V podstatě bych mohl říct zcela totéž o tobě vůči mě.
[ Reagovat ]
09.08.2016 14:21Od: Lunej..
Já k tobě žádnou nenávist nemám, nemám proč. Zpočátku jsi působil normalne, ale tvoje poslední komenty svědčí o opaku. Místo tenisu dáváš prostor svým osobním nesympatiim k hráčům, leckdy dost nechutne, ale asi máš že sebe dobrý pocit. Ok, takových je tu víc, takže je to skvělý. Nic víc, nic míň. Toť vše.
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:11Od: Krisboy
A proč si myslíš, že já nenávidím Serenu? To z těch mejch příspěvků fakt cítíš??? Jenom jsem napsal, že si prostě nevzpomínám, že by Serena někdy ocenila soupeřku. Vždycky po porážce mluví jenom o tom, co udělala špatně ona...jestli tohle je nenávist, tak fakt nevím.
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:17Od: Lunej..
Já nepíšu, že nenávidís Serenu, ale kecy k ní máš pořád, včetně jak ti je z ní na bliti ohledně videa, to je dost hodnotné vyjádřeni. A jestli ty nevidíš její chování po porážce k soupeřkám, tak je to asi o ničem. ale asi budeš holt další Ultráč, ktery si potřebuje do Sereny virtuálně kopnout, aby měl hezký den. A nebo máš tak ojedinělý humor a já bloncka hi vůbec nechápu.n
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:19Od: Lunej..
Ho
[ Reagovat ]
09.08.2016 16:12Od: Krisboy
b) je správně. A s tím rasistickým zakomplexovaným de..lem mě opravdu nesrovnávej.
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:51Od: makro99
hele, ty máš taky dost silnou sebe-stylizaci; taková směsice slušnosti, ochrany slabších a neoblíbených, (explicitně zdůrazňované) naivity, časté ublíženosti ... a víš, že si z téhle té platformy vlastně taky dost invazivní?
[ Reagovat ]
09.08.2016 16:17Od: Lunej..
To je na mě? Pokud ano, díky za zhodnocení, jen tu ublíženost nějak nevidím.
[ Reagovat ]
09.08.2016 14:00Od: makro99
mám v tomto podobný pohled
[ Reagovat ]
09.08.2016 14:58Od: FulnekUltras
holka to nezamaskuje, ať se snaží sebevíc... ;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:12Od: Lunej..
Ty jdi taky někam, měl sis snad dát pauzu ne?
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:13Od: FulnekUltras
čekám na vyjasnění... ;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 01:46Od: Dobry-den Ani slovo chvály ke hře soupeřek???
Williamsky se s našima hráčkama zjevně moc nemusí. U Báry to je pochopitelný, ale u Lucky mě to celkem překvapilo. Ona jak je milá a s každým se ráda objímá, tak handshake proti sestrám byl takový...chladný...
[ Reagovat ]
09.08.2016 01:50Od: kada.tom
handshake je jak kdy u sester, ale pokud sleduješ i jejich singlové zápasy, tak určitě víš, že jak Venus, tak Serena svoje porážky dokážou přijímat velmi velmi profesionálně a často i s úsměvem (to hlavně Serena) :-)

jinak Serena včera chválila hru Lucky s Bárou :-)
[ Reagovat ]
09.08.2016 01:56Od: Dobry-den
No tak zrovna Sereně ten úsměv zrovna moc nevěřím. To Venus je mi daleko sympatičtější, alespoň co se chování na kurtu týká...

A tady v tom článku kromě sebekritiky, která jde Sereně snad ještě lépe než tenis, vážně žádnou chválu nevidím ;-)
[ Reagovat ]
09.08.2016 02:01Od: FulnekUltras
Tak je to klasická nas.raná reakce SW po významné porážce... ;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 12:20Od: Lunej..
Hlavně, že sympatická Venus vloni proti Barce měla tak skvěle chování, že sami diváci piskali a Barca byla natolik dobrá, že jí vůbec podala ruku, to samé umpire.
[ Reagovat ]
09.08.2016 16:13Od: Dobry-den
Bára je až ta poslední, kdo by si mohl stěžovat na něčí chování...
[ Reagovat ]
09.08.2016 17:45Od: blixa
No dovol ! K soupeřkám se Bára chová skvěle ! I je zdarma vychovává ;-)
[ Reagovat ]
09.08.2016 22:41Od: Stan_Borowitz Re: Bára
je boží a posteli s ní musí být spousta kvalitní zábavy.
[ Reagovat ]
09.08.2016 07:45Od: Pedronegro
nedivím se, kdo by se chtěl objímat s někým, kdo se na kurtu projevuje jak postřelený pavián :)
[ Reagovat ]
08.08.2016 23:32Od: FulnekUltras Tenhle výsledek vejde do historie
ať už nakonec Šafi s Barčou dopadnou jakkoliv. A věřím, že deblová porážka dostatečně nalomí Stereninu psychiku i do singlu.
[ Reagovat ]
09.08.2016 01:39Od: Stan_Borowitz
Trochu tím připomínáš iraconální nenávist uživatele kada.tom ke všemu švýcarskému, hlavně Federerovi...
[ Reagovat ]
09.08.2016 01:40Od: Stan_Borowitz Re: Vlastně ne...
ne trochu,ale hodně...
[ Reagovat ]
09.08.2016 02:08Od: FulnekUltras
Iracionální je např. současná nenávist čecháčků k Rusům - to ano.
[ Reagovat ]
09.08.2016 02:13Od: Fandina
Čecháčkové nenávidí západní země.
[ Reagovat ]
09.08.2016 02:16Od: FulnekUltras
možná až v poslední době EU - ale ani tady to jako vyloženě iracionální nevidím
[ Reagovat ]
09.08.2016 02:18Od: Fandina
Já zase chápu, že lidi mají špatné zkušenosti s Rusy.
[ Reagovat ]
09.08.2016 02:22Od: FulnekUltras
když to vezmeš v poměru reálných škod, tak se Rusové krčí daleko vzadu
[ Reagovat ]
09.08.2016 02:31Od: Fandina
Pro Čechy se vzadu nekrčí.
[ Reagovat ]
09.08.2016 02:37Od: FulnekUltras
Ty škody jsou uměle zveličované hlavně generací pamětníků roku 1968 s prozápadní orientací - plus současnými takyhistoriky, kteří potřebují účelově překrýt skutečné příčiny a výsledky 2. světové války, aby mohli o to více glorifikovat současný režim, totálně podlézající celosvětovým mocenským "zájmům" USA.
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:06Od: spaniel
Ty jsi ldiot.
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:09Od: FulnekUltras
aspoň že s velkým ;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:49Od: VLK----1GSL
Aha tak skutecne priciny 2. svetove valky...;)

Ja jen doufam, ze mas uz opravenou ucebnici, nebot 2. svetova valka nezacla tim, ze Nemecko napadlo Polsko, ale tim, ze Sovetsky Svaz spolecne s Nemeckem napadli Polsko, kdy si Hitler se Stalinem Polsko po vitezne bitve rozdelili.
Jako Agresori byli dva, a ne jeden.!!!

Vysledek 2. svetove, to ja doufam, mas take uz opraveno v ucebnici.
Nebot Stalin chtel celou Evropu. Spojenci udelali to, co udelal Benes na zacatku 2. svetove...takze na konci valky uz nechteli valku se Stalinem o Evropu, a tak se zkusili s nim domluvit...takze rozparcelovali spolecne Evropu, stejne jako Benes rozparceloval Cechy pod tlakem Hitlera a spojencu...pred 2. svetovou,
...uplne stejne rozparcelovali Stalin s Amiky a Brity Evropu po 2 svetove... proste Amici uz valku nechteli, meli toho plne zuby a dobre vedeli, zeby to nevedlo k nejakemu rychlemu konci...
Nebo proc si jako myslis, ze najednou staty jako Estonsko, Lotyssko, Litva, Ukrajina, Belorusko atd. se staly casti Sovetskeho Svazu? A proc si jako myslis, ze se Polacky vysidlovali z vychodu na zapad?
Koukni na mapy pred 2. svetovou, Polsko lezi uplne nekde jinde...nebo myslis, ze Polaci chteli?
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:49Od: VLK----1GSL
No Amici nebo Britove to uplne nechteli...proto maji dodnes z toho celkem vycitky svedomi, uplne stejne, jako maji polaci, madari, ze k nam prispechali s tankama v 1968 roku,
...a Rusove je take maji???
Nemaji, vuuubec nemaji, ponevaz dodnes se ve skolnich skamnach uci, ze zachranovali Evropu, a ne, ze zacli spolecne s Hitlerem valku, a jeste na konci valky chteli pokracovat a dobyt celou Evropu, nebot Stalin ji chtel vladnout...to jaksi v tech ucebnicich chybi...

Muzeme vycitat zapadu, ze nas misto valky se Stalinem prodali, ale mozna by si cesi meli nejprve zamest doma ten vlastni bordel...nakonec udelali jsme se svou zemi to samy, co Amici s Evropou... misto valky s Hitlerem jsme nechali Cechy rozparcelovat...

Jako chapu, ze v kazde zemi jsou fajn lidi, ale politicky to bylo celkem jasne, agresori byli tzv. dva...

Jak by si byl ze Salvadoru, Gvatemaly, Panamy, Cile, Argentiny...tve myslenkove pochody bych jeste pochopil, ale takhle je to celkem sokujici;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:08Od: FulnekUltras Re: VLK
Jak já ty nacionalisticky podbarvené konflikty nemám rád... ;)))

Ale že ještě před Molotovem cosi podepsal s Německem jistý Pilsudski, je bohužel pravda.
[ Reagovat ]
09.08.2016 17:34Od: VLK----1GSL
To, ze neco nemas rad nemeni fakty o tom, ze problem nacionalismu v mezivalecnem obdobi proste byl (vysledek obrozeni a hledani nove identity), a jen tezko nad tim muzeme zavirat oci, spis je treba pochopit tu dobu...kdy se nove tvorene staty hledaly...
Stejne tak nebudu zavirat oci nad tim, ze Soveti spolecne s Nemci rozpoutali 2. svetovou.

Druha cast prispevku je jen nic nerikajici reakce... psat "cosi" je opravdu na urovni decka z materske skoly...

Jisty Pilsudski zemrel v roce 1935,... coz byla skoda, nebot po nem to slo celkem do kopru a cele snazeni slo v nivec, a hlavne tim se oslabila obrana Polska. On jediny by polaky tehdy asi udrzel sjednocene.

Jeho tazeni proti bolsevismu bylo jak z romanu dona Quichota...moc dobre vedel, co to je za verbes...a take vedel, ze to nebude jednoduche, vzdyt velka cast Polska lezela na uzemi tzv. byvaleho sovetskeho svazu.

Jaksi si zapomnel dodat do te sve neurcite reakce, ze to byl bojovnik proti bolsevismu, a ne proti rusku...pakty mel i s rusy pochopitelne!!!
Ono se nekterym rusum clovek nemuze nedivit, ze bolsevismus tehdy nechteli.
Proto se take ta valka mezi 1.svetovou a 2.svetovou spravne nazyva polsko-bolsevicka valka, a ne polsko-ruska, u te valky by se mely take opravit informace v ucebnicich...nebot 40tileta propaganda jak koukam zamlzila mnoho dulezitych veci...a opravdu je jen skoda, ze se mu ten bolsevismus, cili odporny brutalni materialismus s tzv. kolektivizaci vedomi naroda nepodarilo zastavit a znicit.

Cest jeho pamatce a vsem dobrym lidem:)
[ Reagovat ]
09.08.2016 21:29Od: FulnekUltras Re: VLK
Chápu, že musíš stále chatrněji obhajitelnou pravičácko-fašizoidní linii meziválečného Polska s ohledem na jeho katyňským fanatismem zasmrádající kačerovskou přítomnost držet za každou cenu, ale vzhledem k současné výsledkové situaci v Riu už se tady opravdu nehodlám více politicky rozepisovat. Modro(hnědo)bolševičtí nohsledi stejně zůstanou nohsledy za všech okolností, dokud se budou cítit v názorové převaze - no a děcka z mateřské si to časem ještě všechno dostudují, možná že i osobním držkopádem ve stále inspirativnějším reálu...
[ Reagovat ]
09.08.2016 22:51Od: Stan_Borowitz
Komický křečovitý výblitek komunisteckého nýmanda pár kroků od krematoria, který se směšnými pokusy o urážky každého, kdo nesouhlasí s jeho vylhaným výkladem dějin, zoufale snaží dát smysl svému smutnému dožívání ve světě, kde přišel o možnost natloukat "ideově správné postoje" těm "reakčním silám" do hlavy obuškem...
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:02Od: blixa
Velice výstižné ! ;-)
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:05Od: FulnekUltras
Jistě nečekáš, že na tyto sebeprojekční bláboly charakterově pochybného multinicka, který si svou nedoceněnou maloměšťáckou "poctivost" v reálu musí kompenzovat aspoň na mládež zaměřenými státotvornými pindy v duchu čtvrtstoletí zatuchlé klepetkovize, budu nějak dlouze reagovat... ;)))
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:07Od: triatlet
Nepiš bolševický bludy, nemusíš pak reagovat.
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:18Od: FulnekUltras
že ty "bludy" tady s některými tolik mávají... ;)))
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:24Od: VLK----1GSL
nepotebuji nic obhajovat. Rusove v Katyni ty polaky povrazdili... dokonce... k tvemu asi prekvapeni se uz k tomu priznali... bolelo to, ale nic jineho jim uz ani nezbyvalo:)))
takze zkus neco jneho:)))
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:52Od: FulnekUltras
na revanš jim k tomu ovšem přišít ještě celé polské vládní letadlo - to už vyžaduje sakra otrlost... ;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 07:38Od: Pedronegro
jo, ještě tu trochu vychval báťušku dobytka Stalina, to tu taky chybí ;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 11:21Od: iqe
V novodobé historie není státu, který by Česko zplundroval víc než Rusko, potažmo Sovětský svaz.
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:12Od: FulnekUltras
podle rychlokvašených novodobých historiků, kteří za to dostanou sociální jistotu 20 tisíc Kč měsíčně, bezesporu ano... ;)))
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:20Od: Stan_Borowitz Re: Nenávist k Rusům? Ale ne...
Nemám pocit, že by Češi někoho vyslověně "nenáviděli", myslím, že tak silných emocí ani nejsme jako národ schopni, naštěstí.

Jinak to, že Rusové jsou tady cca 50 let v relativně v neoblibě, je způsobeno naprosto racionálními faktory. Jednak jsme byli 70 let v jejich sféře vlivu a dvacet let přímo okupovali (srovnej s Němci ? ti nás okupovali o dost kratši dobu a neoblíbení jsou zhruba stejně jako Rusové), což mělo na naši demi naprosto devastující vliv po morální i hospodářské stránce. Bohužel tím prohospodařili kredit, který získali svým významným podílem na porážce nacistického Německa.

Druhak chování dnešních Rusů, kdekoli se s nimi člověk ve světě setká (mimo Rusko, tam jsem nebyl), ve valné většině případů jejich obrázek v očích Čechů moc nevylepšuje. Stačí vyrazit na dovolenou do některých Rusy oblíbených destinací (bohužel jich neustále přibývá). Jejich chování bývá zhusta naprosto otřesné, jako by tam kromě nich samotných nikdo jiný nebyl.

Třetí důvod je skutečně poněkud iracionální. Jsou prostě velká země, velký národ, a Češi obecně nemají velké národy v oblibě. Podobně nemá spousta Čechů ráda ani Američany, u nichž je to skutečně iracionální, protože ti nám opravdu nikdy nic špatného neudělali.

Pak jsou tady pro rezervovaný a ostražitý přístup k Rusům u některých lidí ještě současné geopolitické důvody, ale o těch se s tebou bavit opravdu nechci...
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:31Od: spaniel
Já se ti dovím, že po tom všem, co tady napsal, máš potřebu mu něco vysvětlovat. Je to typický reprezentant ldiotů z Novinek.
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:52Od: Stan_Borowitz
Jasně, ale já to nepíšu kvůli němu. Spousta lidí tu dobu nezažila, takže je potřeba ty bajky o ráji za zemi pod "moudrým vedením Komunistické strany Československa vedemé generálním tajemníkem Ústředního výboru KSČ v bratrské a nedílné spolupráci s Komunistickou stranou Svazu sovětských socialistických republik a jejího Ústředního výboru vedeného velkým a milovaným soudruhem..." (tak nějak to tehdy psali, že?) a milých a hodných Rusech (tehdy Sovětech), co nám vždy chtěli jen pomáhat, abychom se měli líp, uvádět na pravou míru...
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:57Od: spaniel
Toto je hnusná doba. Jaždá pablb může ventilovat své moudra a člověk to pak musí všude číst. Mám pár známých, o kterých vím, že moc rozumu nepobrali, naživo se k ničemu moc nevyjadřují, ale na FB vidím jejich komenty k různým článkům. Neskutečné blitky.

Dnešní doba je taková, že kdyby teď žil Karel IV, tak je pro půlku lidí naprosté hovado, i Ježíš by byl zas*anej sluníčkář.
[ Reagovat ]
09.08.2016 12:07Od: Stan_Borowitz
Přesně tak. Dost přemýšlím o tom, jestli je to dobře, nebo špatně, a kam to povede. Na jednu stranu si říkám, že je užitečné vědět, co si nemalá skupina lidí opravdu myslí, abychom nežili mimo realitu jako v nějaké věži ze slonové kosti. Na druhou stranu je ale taky pravda, že lidi jsou obecně náchylní věřit kdejaké pitomosti, kterou se dozví z "nezávislých" zdrojů. A toho umí kdejací manipulátoři šikovně využívat. Zneužívají proti nám naši největší zbraň a vymoženost - svobodu.
[ Reagovat ]
09.08.2016 12:14Od: spaniel
Ano. Nemyslím, že ty možnosti v současnosti vedou k nečemu dobrému. Jenom se v těch nesmyslech denně utvrzují. Drtivá většina lidí postrádá kritické myšlení a z nějakého důvodu, stejně jako při řízení auta, dávají na netu průchod svým frustracím a agresi.
[ Reagovat ]
09.08.2016 14:46Od: Stan_Borowitz Re: spaniel
Ten důvod je celkem jasný, za volantem i na netu je to zbabělost kombinovaná s absencí bezprostřední hrozby odvety či postihu. Účinkuje to podobně jako alkohol, odbourává přirozené zábrany.

Spousta lidí by byla v případě, že by jim byla garantována beztrestnost, schopna a dokonce ochotna dělat hrozné věci. Příkladů máme ostatně z minulosti i současnosti dost a dost...
[ Reagovat ]
09.08.2016 12:35Od: VLK----1GSL Re: stan, spaniel
+1111
[ Reagovat ]
09.08.2016 13:22Od: horska.kraslice Re: Re: stan, spaniel
Přidávám se. +1111
[ Reagovat ]
09.08.2016 13:32Od: makro99 Re: Re: stan, spaniel
taky souhlas
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:36Od: FulnekUltras Re: Belmondo, Španěl ;)
Jsem rád hoši, že si tady tak pěkně přicmrndavačsky notujete - ale to skutečnost nezmění ani o milimetr. Že jsme v Československu nejpozději od 60. let v žádném lágru, který dnes zřejmě kvůli vlastní společenské existenci tolik potřebujete propagovat, nežili, je jednoduchý fakt - stejně jako že charaktery lidí to bohužel až tak výrazně neposunulo. Zrovna jako se těsně po válce vyrojilo až podezřele mnoho partyzánů, tak i o generaci později existoval u následovníků těchto sket přirozený vývoj od servilních prospěchářských svazáků přes po odplatě prahnoucí zakladatele buněk ;))) Občanského fóra na pracovištích až po současné průměrně pragmatické hraboše s vyjadřovací kapacitou veřejnoprávní televize. Sám jsem na pochybách, komu z vás dvou by před 30 lety modrá košile s rudou kravatou a dnes teplá sesle ve velíně Kavčích Hor slušela víc... ;)))
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:46Od: Lunej.. Re: FU
A z jaké buňky ses vylihnul ty, že tady každého tak politicky skolis a máš despekt téměř ke všemu? Sám máš možná barev, že by ti mohl i chameleon závidět.
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:49Od: FulnekUltras
už si všechny ty gamety a zygoty nepamatuju... ;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:51Od: Lunej..
Pod svicnem je největší tma že?
[ Reagovat ]
09.08.2016 15:56Od: FulnekUltras
muck... ;)
[ Reagovat ]
09.08.2016 16:01Od: spaniel
Jako obvykle, záplava slov, smysl žádný. Myslím, že to ty bys ses v té době plné prázdných hesel uchytil velmi dobře.
[ Reagovat ]
09.08.2016 21:38Od: FulnekUltras
Promiň - já dočista zapomněl, že jsi tu "strašlivou dobu temna" a "prázdných frází" vlastně ani pořádně nezažil. Tak jsem rád za to, že se ti očividně spokojeně hnípe aspoň v té současné době prázdných mozečků.
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:01Od: Stan_Borowitz Re: Já ti mám takovou radost,
když vidím tady soudruha z Fulneku, jak vztekle mlátí obuškem, který má pořád doma schovaný (zčásti z nostalgie, zčásti v plané naději, co kdyby), všude kolem sebe a představuje si, jak by nám to za těch "starých zlatých časů" vysvětlil tak nějak "po jejich", jak byli zvyklí...

Škoda, že tu jejich (protože není to jen on) zoufalou bezmoc nemůžou vidět ti, které povraždili nebo jim jinak zničili život a oni se dneška nedožili.
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:16Od: FulnekUltras
viz výše Belmondo, už na ty tvé choromyslné vývody dnes ;) nějak nemám náladu, ale možná by ses mohl zamyslet aspoň nad tím, jak svou prezentací zde svému milovanému systému vlastně ohromně škodíš - neboť nevědomky sebeprojekčně potvrzuješ jeho neuvěřitelně zbabělou agresivitu a nelidskost...pokud tady chceš mít opravdu tak pozitivní vliv na mladší generace, jaký si patrně představuješ, měl bys s touhle virtuální sebevraždou co nejdříve přestat.
[ Reagovat ]
09.08.2016 23:30Od: VLK----1GSL
D:)))
hlavne, ze ty jsi priklad...:D)))
[ Reagovat ]
10.08.2016 00:23Od: Stan_Borowitz
A mimochodem, poznámka na závěr, o žádném svém milovaném systému jsem neřekl ani slovo, tak mi laskavě nepodsouvej své lži. Celou dobu je řeč o TVÉM milovaném systému.
[ Reagovat ]
10.08.2016 00:24Od: Stan_Borowitz Re: Sorry, vlku,
to patří samozřejmě soudruhovi...
[ Reagovat ]
10.08.2016 00:21Od: Stan_Borowitz Re: :-))))
Tohle je fakt zoufaltví,soudruhu, už se dál historicky nezesměšňuj.

Že mě tady tady ta mládež ale kárá a tebe hájí, ty vituální sebevraždo...
[ Reagovat ]
10.08.2016 00:41Od: FulnekUltras
Buržoazně-idealistické zdání často klame... ;)))
[ Reagovat ]
09.08.2016 01:51Od: kada.tom
Švýcarsko jako takové mě zase tak nevadí, hele :-)
[ Reagovat ]
09.08.2016 10:05Od: Stan_Borowitz
Aha, já měl pocit, že jsi někde psal něco celkově negativního o Švýcarsku. Takže to je jen vůči Federerovi a Wawrinkovi?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist