Isner přehrál i Čiliče a je poprvé v semifinále antukového Masters. V něm narazí na A. Zvereva

  • John Isner si po skalpu Stana Wawrinky poradil s dalším hráčem Top 10. Ve čtvrtfinále římského Masters porazil 7-6 2-6 7-6 světovou osmičku Marina Čiliče a snížil vzájemnou bilanci na 2-6. Poprvé v kariéře si zahraje semifinále akce Masters na antuce. V něm vyzve Alexandera Zvereva, který vyřadil Milose Raonice.
    19. 5., aktualizováno | Aktuality |  138 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Hned v prvních dvou dnešních čtvrtfinálových bojích nedošlo k naplnění papírových předpokladů. Americký obr John Isner totiž přehrál favorizovaného Marina Čiliče, jehož porazil podruhé v řadě a teprve podruhé z osmi vzájemných duelů.

Isner dnešní výhrou navázal na skalp Stana Wawrinky z předchozího kola. Zahraje si tak první letošní semifinále a vůbec první na antukovém podniku série Masters.

Přitom před startem letošního ročníku římské akce si na antuce zahrál pouze v Houstonu a ani jednou nevyhrál dva zápasy v řadě. V hlavním městě Itálie už má na kontě čtyři výhry a hned dvě z nich přišly proti hráčům Top 10. Favorizovaný Čilič nedávno ovládl podnik v Istanbulu a v Římě byl ve skvělé formě.

V prvním setu byl k vidění jediný brejkbol. Čilič však hrozbu odvrátil a rozhodl tie-break, ve kterém Američan zvítězil poměrem 7-3. Poté převzal otěže utkání Čilič, jenž si ve druhé sadě bez problémů držel servis a soupeře dvakrát brejknul.

Rozhodující dějství probíhalo stejně jako úvodní set. Jediný brejkbol Čilič zlikvidoval a znovu rozhodovala zkrácená hra. Opět měl jasně navrch Isner. Američan si díky dnešnímu vítězství připsal jubilejní 20. skalp člena elitní desítky.

V semifinále bude čelit Alexanderovi Zverevovi. Rovněž talentovaný Němec se postaral o překvapení, když v premiérovém střetnutí porazil světovou šestku Milose Raonice a postoupil tak do největšího semifinále své kariéry. Mezi nejlepší čtyři se na takto prestižním turnaji nikdy předtím neprobojoval.

Zverev před dvěma týdny dobyl domácí antukovou akci v Mnichově. Titul dvacetiletého Němce evidentně povzbudil, jelikož v Madridu došel do čtvrtfinále a tento týden v Římě si ještě polepšil.

Také Kanaďan se na antuce prezentoval slušnými výsledky a výkony. V Istanbulu si zahrál finále, v Madridu osmifinále a v Římě před dnešním soubojem neztratil jediný set.

Úvodní sada byla ještě vyrovnaná. Zverev dvakrát nepotvrdil brejk, nicméně pro vedení 1-0 na sety si došel v tie-breaku. Druhé dějství bylo naopak jednoznačné. Němec ztratil na podání pouhé tři fiftýny a kanadského soupeře dvakrát brejknul.

Druhá semifinálová dvojice je známá jen z poloviny. O finále si zahraje Dominic Thiem, který vyřadil Rafaela Nadala, na jméno soupeře si ale musí počkat do soboty, neboť souboj Novaka Djokoviče s Juanem Martínem Del Potrem byl za stavu 6-1 a 1-2 při podání Srba kvůli dešti přerušen.

• ATP MASTERS 1000 ŘÍM •
Itálie, antuka, 4,835.975 eur
páteční výsledky (19. 05. 2017)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Djokovič (2-Srb.) - Del Potro (Arg.) 6-1 a 1-2 ... přerušeno kvůli dešti
Thiem (8-Rak.) - Nadal (4-Šp.) 6-4 6-3
Isner (USA) - Čilič (6-Chorv.) 7-6(3) 2-6 7-6(2)
A. Zverev (16-Něm.) - Raonic (5-Kan.) 7-6(4) 6-1
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (138)
19.05.2017 23:48Od: gigin Tady je pičí čím dál tím víc
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:50Od: VLK----1GSL
:D)
koment dne.
[ Reagovat ]
20.05.2017 00:04Od: VLK----1GSL
Hele a vis, ze v lyonu bude hrat Kokki?:)
[ Reagovat ]
20.05.2017 00:08Od: gigin
Vím. A Ernie se odhlásil i ze Ženevy. Kokki hrál kvarteto v Bordó.
[ Reagovat ]
20.05.2017 00:13Od: VLK----1GSL
Jak to ma Ernie s RG?
[ Reagovat ]
20.05.2017 00:20Od: gigin
Nevíme.
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:29Od: svetova.dvojka
Jestli vás to zajímá, tak budu dělat lívance s máslem a skořicí a druhá varianta budou lívance s javorovým sirupem a čerstvým ovocem, to bude dětičkám chutnat, děti mají rády sladké..., ráno musím hned nakoupit borůvky,maliny,jahody atd. a javorový sirup , máslo a skořici mám doma, no snad se mi povede těsto...
NHL nevím jestli budu koukat , prý má za Pens chytat Murray, no tak to jsou proti Ottawě bez šance, vhledem k tomu co Murray předvádí v poslední době, před pár dny výprask od Fogniniho...
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:19Od: Pe3k
Pro Nadala škoda, že dostal takhle naprdel a ztratil sebevědomí těsně před RG :(
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:26Od: Forehand
A ty si kedy stratil sebavedomie?...Keď vaši kúpili zrkadlo?...
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:26Od: Marduch
Možná prave naopak, podle me se ze sebe sejmul ten mozna az paralyzujici tlak neporazitelneho favorita pro RG..plus ma cas se zkoncentrovat a nadechnout se pred jeho nejdůležitějším turnajem za poslední 3 roky..
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:09Od: janek_da
KOnečně všichni vypadli a můžu sledovat déšť
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:23Od: Jabadu
?Pane Komárek, to nemůžete mít tu kozu uvázanou?! Šest buchet sežrala a tři nakousla.?
:-)
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:30Od: janek_da
Bylo tam království a všichni tam žili šťastně.
Tak to jsem ještě neslyšel.
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:58Od: svetova.dvojka
Jinak zítra budu poprvé opravdu vařit, musím nakrmit 6 dětí, přijedou kamarádi a rodina...
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:42Od: Davor1
Ten Delpov BH je na antuke úplne nepoužiteľný, Djokovič nehrá žiadny zázrak, ale pohybovo je na tom stále úplne inde a keďže Delpo dnes zabudol servis asi v šatni, tak nie je o čom, stačí mu to hádzať všetko na BH, tie slajzy sú na antuke pre Djoka lahôdkou.
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:47Od: turista
Pokud Djoker vyhraje v Římě titul tak se psychicky tak zvedne, že Rafu v Paříži položí na lopatky.
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:39Od: gigin
Tvl uhrál set a ve druhém teče, lopatko.
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:01Od: Forehand
Pravda s tým Delpovým Backhandom. To je až nedôstojné na túto úroveň. Taký úder zahrávajú sparingpartneri Sáry Errani.

So zvyškom nesúhlasím. Djokovic sa zlepšil, nekazí a hlavne skvele returnuje. Delpo mal veľa podarených prvých servisov, ale Nole to všetko skvele vracia. Srb sa pomaly dvíha.
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:29Od: turista
No Delpo je patrně na BH limitován bolestmi operované pravé horní končetiny.
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:41Od: janek_da
Už začal kousat i servisem. Ze špatných stavů se často vyhrabal díky němu.
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:50Od: VLK----1GSL
No, ale ten dest mozna prisel vhod...:)
Jinak Kvido zatim slusny trening v Heilbronnu, za posledni zapasy ztratil 5 gemu...ted staci uz jen mirne doladit, a neprehnat. 10 zapasu na tri vitezne behem tri tydnu v Parizi...no zadna sranda to nebude.
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:15Od: svetova.dvojka
Jinak co říkáte na tu ostudu Čechů s Rusy, no jo nedat ani gól, to je vážně bída..., ty české kašpary by snad porazila i romská hokejová reprezentace haha :-)
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:18Od: Forehand
Je to okej. Všetko po starom. Slovensko, také 3-4 priečky v renkingu za Českom. Nič sa nezmenilo :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:20Od: svetova.dvojka
No nechybělo moc, a příští rok byste hráli s Polskem,Anglii,Slovinskem,Kazachstánem a Maďarskem... no aspoň byste konečně útočili na medaili...
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:25Od: Forehand
Máme striebro z 2012. To je posledný turnaj, kde Češi a Slováci získali medailu. Škoda finále s Rusmi.
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:20Od: janek_da
A jak je na tom ta romská hokejová reprezentace?
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:21Od: svetova.dvojka
Ve fázi budováni
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:25Od: Herbert_Hoover
Simmonds hraje ve Philadelphii, Donald Brashear bitkař už skončil a jinak nevím, jak jsou na tom kluci.
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:30Od: Jabadu
Hele, "neziskovkáři" nezkoušej to, jo?
Buď se bav o tenisu nebo jdi do prd ...
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:33Od: svetova.dvojka
Víš jak zapojit domácí kino 5.1 ?
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:38Od: panzer.dragon
delpo ví jak 6.1 :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:46Od: Jabadu
Nejsem sice nejmladší, ale považuji se za nadšence linuxu.
Nehodlám se s tebou měřit v nejnovějších technologiích, ale mám doma TV + monitor ve 4k.
K tomu desktop s core i7, grafikou Nvidia ...
Sice hry moc nepařím, ale mohly by být.
A to jsem ještě takový bazmek, že si na tuto sestavu (kromě jiných) instaluji Debian!
(což by zvládl i dinosaurus s nějakým celeronem).
Takovej jsem já!
(Když si na linux zvykneš, nelze jinak ...)
:-)
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:14Od: svetova.dvojka
Já mám Windows 10 , moc s ním spokojený nejsem, ale nic lepšího není...
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:26Od: Jabadu
Brk ... frk ... cheche ... muehehehéééé ... aááááááhahahahahaháááá ...
:-)
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:31Od: Mayo
Vostuda
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:05Od: ipko
prehrať 3:0 je na prvý pohľad celkom slušný výsledok.. ale ten výkon bol fakt bieda, za dve tretiny ani jedna gólová šanca.. Rusi dali dva góly a už bolo po zápase.. myslím si že mužstvo ste mali dobré, ale nenašli ste tú elitnú formáciu, ktorá by vás potiahla.. na druhej strane je pravda, že od hráčov ako sú Plekanec, Voráček a Sobotka sa očakáva viac.. možno to aj Jandač precoachoval keď nezmyselne striedal Mrázeka a Francouza v bránke..
[ Reagovat ]
19.05.2017 20:30Od: Herbert_Hoover
Byl jsem pryč, zápas jsem neviděl..

Forehande? Nebo kdokoliv..

Jak to probíhalo? Imho jsem docela rád, páč si Rafa aspoň odpočine a fakt bych z téhle prohry drama nedělal. Ano, Rafa chtěl, ale vzdorovat Thiemovi donekonečna nejde. Je to nová antuková rivalita. Vzhledem k tomu, jaký ročník je Thiem (a jaký má antukový potenciál), tak je obdivuhodné, že mu byl Rafa schopen tolikrát vzdorovat. A pravděpodobně ještě vzdorovat bude (snad).
[ Reagovat ]
19.05.2017 20:55Od: Forehand
Ahoj...

Dnes Rafa nezachytil úvod, Dom sa dostal rýchlo do doublebreaku. Herne to bolo z Nadalovej strany pasívnešie, málo winnerov, BH krížom neexistoval, nebodoval z neho a celkovo viac kazil. Dom naopak agresívneší, hral s vyšším rizikom a v prvom sete mu vsetko padalo. V druhom už nehral Thiem tak výnimočne, skor štandardne, ale na dnešného Rafu to stačilo. Ten bojoval, chcel vyhrat, ale potom čo premhral 40:15 na returne a prípadne break, tak už morálka klesla a vzapatí si prehral servis. V Paríži to bude otvorené, táto prehra može byť pred RG pre Nadala prospešnejšia, ako dalsie vitazstvo 2:0...Dnes by to zrejme na hocikoho stačilo, ale Thiem predviedol najma v prvom sete vysoký level..
[ Reagovat ]
19.05.2017 20:56Od: Forehand
* prípadný rebreak
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:31Od: Herbert_Hoover
Díky moc za report.
Myslím si to samé, že to velkou roli hrát nebude. Přeci jen Thiem je letošní absolutní antuková špička a já jsem na jednu stranu rád za to, že uvidíme (dost možná) konfrontaci antukového prince s Nolem...i když i ten poslední dnešní zápas je hodně otevřený a dopadnout to může všelijak.
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:12Od: Forehand
V poho, rado sa stalo ;)

Zápas Thiema s Nolem si nenechám ujsť, zdá sa, že Djokovic stabilizoval svoju hru, aj dnes to už spĺňa vyššie kritéria. Stále si však myslím, že Dom celý turnaj vyhrá.
[ Reagovat ]
19.05.2017 20:26Od: spaniel
Ty kecy, ze prohral umyslne, jsou komicke...nikdo z top neprohrava umyslne. U Nadala vyloucene.
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:15Od: VLK----1GSL
Rafa prohral umyslne...
...no zajimava myslenka.:)
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:15Od: janek_da
Umyslně? BYch ho vyloučil. Pro výstrahu.
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:28Od: VLK----1GSL
Plus vystrazna dutka, jestli se to bude jeste jednou v tomto roce opakovat, odebrani bodu z zebricku, dle kat. turnaje, na kterem se to stane. Priklad. Wimbledon minus 2000b. Queen's Club minus 500b. atd.
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:29Od: janek_da
Tu důtku by mu dal Bernades.
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:31Od: tito
Dobráci fakt. Srdce na dlani :-)
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:36Od: VLK----1GSL
Tak nejsme nelidove:)
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:39Od: VLK----1GSL
No jak se mu takhle vysvetli s tim Bernadesem, on si snad da uz pro priste pozor...ja si myslim, ze tady bude min prace nez s Kobrou, na neho je kazda dutka kratka.
[ Reagovat ]
19.05.2017 23:20Od: Marduch
Vyraz prohrat umyslne je ve spojeni s Rafou samozřejmě nesmysl. Ale na hráče během zapasu působí různé vlivy a kdoví, co se Rafovi honilo aktualne hlavou. Tělo ma své limity, to vi Nadal mozna lepe nez kdokoli jiny a desatemu koralku na RG podridi defakto vse, tim si můžeme byt jisti.
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:14Od: Nikkki
Dnesni Rafanova prohra ma naprosto nulovou vypovidajici hodnotu, presne jak pise tito. Ale hlavne,ze prohral,ze jo, to se pocita...
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:30Od: Forehand
Rafa vyhrat chcel, to zas né že ne...Ale ak sa stretnú aj v Paríži, tak ten rímsky duel bude počas celej antukovej sezóny ten najmenej podstatný. Navyše dnes prehra priniesla nezanedbatelné výhody...

Kazdopádne, klobuk dole pre levelom, co hrá Thiem na antuke...Zrejme, prvý po TOP 4, čo dokáže niekto niekde hrat na takejto úrovni...
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:09Od: Krisboy
Hmm, nějak se nám rozehrál, tendlencten Izzy. Jeho styl hry se mi sice moc nelíbí, ale je to sympaťák, tak mu to přeju.
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:18Od: turista
Isner hraje přesně tak aby dobře využil svých 210cm výšky.
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:27Od: janek_da
občas jako na 206cm
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:53Od: mahycek
Neblázněte, kdybych byl špičkovým tenistou, tak po Monte Carlu, Barceloně a Madridu, tak Řím tak nějak zakamafluju, abych měl 8-9 dní od Roland Garros, na regeneraci. Jinak zítra KISS v Brně. Není to úplně má krevní skupina, ale budiž.
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:06Od: svetova.dvojka
klauni...
V Brně je spousta vynikajících romský kapel, na ty si zajdu vždy, ale na Kiss ani kdyby to bylo zdarma, nebo kdyby mi za to někdo platil...
[ Reagovat ]
19.05.2017 20:21Od: Jabadu
Jo, ten Bangabrácha, ten je fakt skvělej. Podle zájmu médií nám zde vyrůstá nový Queen, jenom jsme to doposud nepochopili.
:-)
[ Reagovat ]
19.05.2017 22:15Od: svetova.dvojka
Ono nemalá část majority toho nechápe víc...
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:09Od: Krisboy
Kiss? Sračka.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:48Od: mahycek
Viděl jsem poslední 2 hry, ale zkrátím to. Nadal s rozumem prohrál, aby se šetřil na Roland Garros. Jistě, trošku jsem to přehnal, ale nemůže vyhrát vše na antuce. A to podepíši !!!!!!
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:50Od: fialka
On nie je z tých, ktorí prehrávajú s rozumom. Vždy ide na kurt s tým, že chce vyhrať. Takže si vedľa ako tá jedľa.
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:21Od: turista
Ano, Thiemovi nedaroval ani jediný fiftýn úmyslně. Rafa hraje vždycky na krev až do konce stejně jako kdysi Lendl.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:37Od: Kozoroh Thiem-Nadal 6:4, 6:3
Tak jako většina jsem čekal postup Rafana, ale Domin dnes dokázal příjemně překvapit. Domova agresivní hra od základní čáry a nedůraz Rafana zapříčinily Rafovu první letošní porážku na antuce. A nebude poslední.
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:55Od: Franky
suhlas uz sa tesim jak dokonci svoju put aj na RG a Trollhandovi s Fartzom a Blabolatom sa rozsype ich domcek z karat :)))
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:36Od: Stan_Borowitz Takže nakonec stejná série
zápasů bez porážky jako Roger na hardu? A symbolicky zatím jedinou porážku na příslušném povrchu utrpěli oba od vycházejících hvězd nové generace...
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:45Od: turista
To ano, ale Nadalova série je cennější, protože na rozdíl od Rogera Rafa nesl svoji kůži na trh i na tom hardu a v podstatě nic nevynechal. Fedex se antuku vykašlal přestože tisíce diváků se na jeho aspoň dva antukové turnaje těšilo. Holt ve svém věku už nic nemusí.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:49Od: Kozoroh
Rogerův letošní úspěch je samosebou cennější proto, že zahrnuje GS titul. Rafan by mohl Fedexe předstihnout jen dalším GS titulem.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:51Od: Stan_Borowitz
Upřímně, obě jsou úplně bezcenné, žádné poháry se za ně neudělují, je to jen taková statistická zajímavost.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:34Od: svetova.dvojka
Všichni jste úplně vedle... French Open vyhraje Andy Murray...
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:50Od: panzer.dragon
kdyt ten se nemůže hejbat :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:23Od: svetova.dvojka
Nadal prohrál... ajajaj to zítra nejspíš ani nevyjde slunce...
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:21Od: Meceon
uvědomte si jednu věc,že thiem hrál dnes už jen díky náhodě,včera už měl balit kufry...tak opatrně se soudy o jeho titulu z FO
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:29Od: PetaM
Proč by měl balit kufry? A proč měl včera prohrát? Odvrátil MB. Ano. Ale svůj MB využil. To, že svůj MB nedokázal využít soupeř, není jeho mínus. Právě naopak.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:34Od: Meceon
takže soupeře nepřehrával...že? takže asi není tak dobrý...že?
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:39Od: spaniel
Ty jsi nejake nove vemeno, macoune?
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:44Od: Marduch
Slyšel jsi někdy o bigpointech, macoune?
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:21Od: fialka
Rafa všetko zle. Nevadí. Každá šnúra má svoj koniec. Jedno, čo ma teší je, že to nebol niekto iný, ale práve Dom. Hral úžasne a víťazstvo si zaslúžil. Má predpoklady byť úspešným antukárom. Mal by to už dotiahnuť až do konca. Titul by sa zišiel.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:22Od: Meceon
příliš pasivní mi to přišlo,nevím...
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:28Od: fialka
Akože aj Dom bol pasívny? Nemyslím.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:34Od: Meceon
nadal...thiem rozhodně ne
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:35Od: turista
No Dominic se vzepřel svému osudu. Ono prohrát dvě finále za sebou s Nadalem a ještě tenhle zápas to už by byl Thiem zralý na psychický blok na Rafu. Ono vyhrát tři finále za sebou za 3 týdny a ještě usilovat o další kousek to už muselo Rafu unavit.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:42Od: fialka
Ja to Domovi prajem a azda to bolo tak predpovedané. Aspoň môžeme medzi nimi očakávať vyrovnanejšie duely.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:12Od: Kozoroh Zajímavost k vítězství Domina
V předchozích dvou letech ten, kdo porazil Rafu v ČF Říma, následně vyhrál French Open:
2015 - Wawrinka 7:6(7), 6:2
2016 - Djokovič 7:5, 7:6(4)

Stane se tak i do třetice?
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:13Od: spaniel
Doufejme ;)
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:15Od: insanezy_
Ne sundá ho nějaký vemeno typu Dimitrovi či Querreyho, páč tomu mladýmu pazdrátovi co je neochotnej hrát i DC v mladým věku přestane konečně přát štěstí.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:19Od: Meceon
taky mám pocit,že jeho hra na náhodu nevydrží 7 kol...počkám si na los,ale dávám mu max 4 kola
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:23Od: Kozoroh
DC jako měřítko tenisové morálky? To tak platilo za éry Arthura Ashe, ale dnes rozhodně ne.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:17Od: Kozoroh
Pokud nevyhraje No1e, přál bych FO právě Dominovi.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:17Od: Ondra979
no finale trebas Thiem Wawrinka by nebylo marne :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:27Od: turista
Možný to je.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:32Od: safi1313
Dobrá zajímavost! "palec nahoru"
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:12Od: Meceon
on si tu někdo myslí,že tenhle rakušan letos vyhraje FO? ani čtvrtfinále neudělá...
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:13Od: Kozoroh
Lol, je to jeden z největších favoritů na vítězství a vyřazení před ČF by byl upset.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:15Od: Kytka
No uvidíme. Šance bych mu dala. Rozhodně mám z toho všeho dojem, že stará garda třicátníků pomalu končí a mladí se tlačí dopředu. Tady kromě Noleho, a to večer ještě uvidíme, nezůstal kámen na kameni.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:16Od: Meceon
já má úplně opačný dojem...už třeba z posledního GS finále...že staré časy se vrací...
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:33Od: Kytka
No jen aby to nebyla labutí píseň.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:10Od: spaniel
Dom super. Nadal nepůjde na RG s takovým sebevědomím jak doufal...
Běhal běhal, hekal a samozřejmě doufal, že se soupeř začne vyhazovat....nestalo se :)
Bamos!
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:10Od: Forehand
Ty žiješ?...Konečne si sa ukázal :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:13Od: spaniel
Thiemovi fandím dlouho...ještě v dobách, kdy jsi psal, že Coric je to pravé...kam vítr, tam plášť, co?
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:14Od: Forehand
Si sa tu dlho neukázal. Dnes si ožil, povstal si jak bájny Fénix z popolu.

Ježis, Spaniel. Ty si tak čitateľný :D
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:37Od: spaniel
Ale prispivam, jen min. Nemam duvod :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:02Od: Forehand
Veď ja viem..Už som sa bál, že si tenis prestal sledovat. Ale vidím, že si videl celú antukovú sezónu :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 20:25Od: spaniel
Kdepak, videl jsem vetsinu zapasu.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:19Od: steve79
Přesně jak tu někdo psal. Rafa nepůjde na French Open s takovým sebevědomím, jak se počítalo. Měl Řím uplně vynechat a v klidu si odpočinout a potrénovat. Každopádně vyhrá Thiema na Rafou je senzace.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:21Od: Forehand
Rafa nepôjde do Paríža s takým sebavedomím ako počítal.

Pravda, pôjde s oveľa vyšším ako pred mesiacom sám rátal, priatelia :)

Dnešná prehra bola tá dobrá, viac takýchto. Samozrejme Thiem dnes lepší, aktívnejší, Rafa oproti Madridu o poznanie pasívnejší. Ale v Paríži to bude zas iný zápas.
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:02Od: Pedronegro
nepiš, prosím, bamos - i vizuálně mne to uráží, díky
[ Reagovat ]
19.05.2017 20:24Od: spaniel
Zjevne jsi mimo obraz... to je Thiemuv vyraz, ktery roky pouziva na FB.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:08Od: Forehand
Tak táto sezóna za zaokrúhľovacia sezóna. Rím sem teda nepatrí. O Rím bude mať Nadal záujem v budúcej sezóne, v tej nezaokruhľovacej. Navyše ten, kto vyhral v Ríme, posledné tri roky pravidelne prehráva vo finále RG. Všetko je tak ako má byť priatelia :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:19Od: Kozoroh
Zbytečně se utěšuješ, Rafa FO stejně nevyhraje, viz můj koment nahoře :-)
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:23Od: Forehand
Ak Thiem vyhrá Rím, už prakticky nemá s kým prehrať. Tak sa skôr naplní, že víťaz Ríma = Finalista RG. To dáva zmysel, že?..:)
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:29Od: tito
Tak to je na úrovni petříka, který vždy, když si přeje prohru Rafy, tak ho zaříkává vítězstvím. Letos dávám Rafovi velkou šanci. Dnešní prohra má minimální výpovědní hodnotu
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:08Od: Mayo
Izzy je veľký tenista a som rad za neho. On alebo Juanco nech to vyhrajú.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:07Od: Mayo
Rafa fajn ze prehral. Lenže cely Rím mal vynechať, takto sa posetri len o tie dva zápasy.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:09Od: insanezy_
Plně souhlasím, každopádně Thiem měl prohrát už včera jenže tomu luckerovi vždy vše výjde
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:03Od: insanezy_
Řím je 1zzyho :)
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:11Od: turista
Je to klidně možné.
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:55Od: Stan_Borowitz To, jak si vybojoval
Dominic breakball na 4:3 byl tenis z jiné planety.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:07Od: Forehand
Ten level je úžasný. Momentálna výkonnosť Thiema na antuke je u mňa vyššie, než výkonnosť Delpa v severnej Amerike 09, alebo Wawrinky počas jeho triumfov. Ono, ten Djokovic vyhral RG naozaj za 5 minút 12. Dnes by už čelil dvom, na prvý pohľad neprekonateľným barikádam.
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:31Od: Forehand
Nadal ten zápas proste nechce prehrať a trošku sa pošetriť. To by ho museli vyviezť z kurtu nohami napred..Je to zapeklitá situácia.
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:39Od: Davor1
Zrejme tuší, aké zložité bude pre neho vyhrať veľký turnaj mimo antuky, preto na posledných dvoch antukových podnikoch vypustí aj dušu. A nemyslím si, že prípadné 2 zápasy naviac by mu mali nejako uškodiť, bude mať týžden voľna a prvý týždeň na RG je aj tak len rozohrievací...
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:43Od: VLK----1GSL
Pokud nedostane do prvnich kol 1111ho
Toz nevim potom nakolik to bude rozehrivaci, ale trpelive cekam na odvetu na GS, tady na RG uz sestym rokem, tak snad to letos trebas vyjde:).
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:47Od: Forehand
No myslim, ze zaciatok sezony ukazal, ze ma realne sance aj na harde...

Dva zápasy, ale hlavne dva dni volna navyše. Ak by dnes Rafa vypadol, moze mat pred RG az 10 dni odpocinok, ak bude hrat do nedele, moze teoreticky len 6...Je to relativne samozrejme. Vela bude zalezat od zrebu, vysledkov prveho tyzdna..Ale ak Nadal citil unavu po Madride, po Ríme bude cítiť čo?...:)

Nadal a Thiem su vyrovnaní, kludne mozu rozhodovat detaily, kazdy jeden usetrený Kilojoule energie sa moze prejavit na dynamike, dlzke uderov..:
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:51Od: Kozoroh
Thiem má ale vůči Nadalovi jednu velkou výhodu - je mladší!
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:54Od: fialka
Často však skúsenosti vyhrávajú nad mladosťou.
[ Reagovat ]
19.05.2017 19:13Od: Forehand
Pravda, to je obrovská výhoda..Ak by sa vsak stretli az vo finále, dolezitá bude aj psychika..
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:40Od: Forehand
Ale vlastne. Veď pre ten jeho chtíč ho máme tak radi...

Len by mohol niekedy mysliet na to, ze má borec tri krížiky na chrbte. A ak sa dnes budu hrat tri sety, to su tri hodinky a zajtra to moze byt podobné...
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:44Od: VLK----1GSL
jsem nevedel, ze ma na zadech nejake nove tetovani:)
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:25Od: VLK----1GSL 1111
...ma svuj clanek na TP. I za sojku a janka dekujeme Ondreji Jirasku:)!
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:41Od: janek_da
jj. přešel jsem u 1111 na level, že když nenapisu u tenisového článku jméno, je to 1111.
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:01Od: Forehand
Rafa dnes kapánek nedorazný, s vačším počtom chýb..Aj ten zabijacky krizny BH postrádam. Dom to zatial vyuzíva, často hrá "all in" tennis a dnes je zatial lepší..
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:14Od: Stan_Borowitz
Připomnělo mi to zápas s Gulbisem, tuším taky v Římě, kdy génius Ernie v prvním setu Rafu vymazal z kurtu a vypadalo to na jasnou výhru. Ono ale to střílení dělových pecek k lajnám je strašně náročné na fyzičku i psychičku, Rafa si počkal až se Ernie unaví, druhý set vyhrál sice trochu se štěstím, ale ve třetím to už byla exhibice.
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:21Od: Davor1
Nadal hral s Gulbisom na antuke trikrát vo svojich najlepších rokoch a vždy s ním stratil set. V treťom to ale Gulbis nikdy nedokázal dotiahnúť, keđže hrať agresívne a presne je postupom zápasu stále ťažšie, obzvlášť s Nadalom. Dom je už ale výrazne ďalej, ako kedy Gulbis v kariére bol, ten by to mohol zvládnuť.
[ Reagovat ]
19.05.2017 18:15Od: Stan_Borowitz
Měl jsi pravdu...
[ Reagovat ]
19.05.2017 16:46Od: Kozoroh No1e se Stefanem :-))
http://www.tennis-arena.cz/djokovic-citi-formu-na-kurt-vytahl-i-syna-stefana-17615cz/
[ Reagovat ]
19.05.2017 17:28Od: VLK----1GSL
Proti Juanovi s dedou...:)
Citim vitezstvi Juanovo v suchym.
Ale trebas me Meditator necim prekvapi.
[ Reagovat ]
19.05.2017 21:14Od: turista
Novak dnes to je velká neznámá jak to dopadne. Pokud v Římě vyhoří, tak to bude mít na RG v Paříži těžký. Pokud v Římě získá titul a sebevědomí tak na RG vrátí Rafovi porážku z Madridu i s úroky.
[ Reagovat ]
19.05.2017 16:15Od: svetova.dvojka
Pro Sašu žádný problém...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist