Kar. Plíšková finále na US Open neobhájí a přijde o post světové jedničky

  • US OPEN - Poslední česká zástupkyně ve dvouhře US Open Karolína Plíšková končí ve čtvrtfinále. Světová jednička v něm dnes prohrála s domácí Coco Vandewegheovou, neobhájí loňské finále a bude sesazena z tenisového trůnu Španělkou Muguruzaovou. Vandewegheová je už třetí Američankou v semifinále letošního ročníku US Open. V něm bude její soupeřkou další Američanka Madison Keysová, nebo Estonka Kaia Kanepiová.
    6. 9., aktualizováno | Aktuality |  344 komentářů
    Karolína PlíškováKarolína Plíšková 
     

Karolína Plíšková v pořadí třetí mečbol na US Open odvrátit nedokázala. Světová jednička v dnešním čtvrtfinále hraném pod zataženou střechou na centrálním dvorci Arthura Ashe nestačila 6-7(4) 3-6 na domácí Coco Vandewegheovou, která jí oplatila letošní porážku ze Stuttgartu. Plíšková tak neobhájí loňské finále a ztratí post světové jedničky.

Vandewegheová hned ve třetím gamu trefila několik skvělých returnů a Plíšková musela dotahovat manko brejku. Světová jednička se naopak na returnu vůbec neprosazovala, nemohla si zvyknout na podání Američanky a působila hodně nervózně. Zlom přišel v osmé hře. Plíšková využila trápení domácí hráčky na servisu a ztracené podání si vzala zpět.

Domácí naděje poté očividně znervózněla, Plíšková se začala dostávat více do hry a vypracovala si první setbol. Ten ale Američanka odvrátila, udržela si servis a první set musel pokračovat. Nakonec jej rozhodl tie-break, v němž Vandewegheová hned v prvním bodu získala minibrejk, výhodu si udržela až do konce a zkrácenou hru vyhrála poměrem 7-4.

Statistiky zápasu
Plíšková - Vandewegheová
2 esa 5
3 dvojchyby 5
67% 1. podání do kurtu 64%
71% úsp. po 1. podání 81%
47% úsp. po 2. podání 40%
15 vítězné míče 24
21 nevynucené chyby 32
6/8 úspěšnost na síti 7/8
2/7 využité brejkboly 3/5
čas 1:34

Ve čtvrtém gamu druhé sady se Plíškové znovu nedařilo na podání a do brejku šla jako první opět Američanka. V následující hře ale chybovala naopak Vandewegheová a brejk potvrdit nedokázala.

Vzápětí však dostala další šanci. Češka totiž znovu ztratila servis a opět chybovala v klíčových momentech a z jednoduchých pozic. Tentokrát domácí naděje nezaváhala a brejk si udržela až do konce setu, přestože v závěrečné hře musela likvidovat brejkbol a využila až druhý mečbol.

"Zklamání to je. Nemůžu skákat do stropu, ale jsem ráda, že mám tuhle zkušenost za sebou. Poprvé jsem obhajovala finále a jela sem jako jednička, to bylo nové. Věřím, že se mi na dalších grandslamech bude hrát lépe, když kromě Wimbledonu obhajuju všude. Do toho mi to pomůže," řekla pětadvacetiletá Plíšková.

V prvním setu nevyužila setbol. "Asi chtělo víc přitlačit, ale v takové chvíli to není lehké. Nečekala jsem, že return zahraju tak dobře, a u forhendu jsem byla pozdě. Měla jsem to na zemi a nemohla do toho úplně jít. Ale byla to chyba. Kdybych tohle mohla vrátit, tak zahraju jinak," litovala.

Úvodní sadu nakonec ztratila v tie-breaku. "S ní jsou zápasy skoro pokaždé takhle vyrovnané. A ta z nás, která vyhrála tie-break, vyhrála pak i druhý set. Psychicky mi to moc nepřidalo. Hrála asi jeden z nejlepších zápasů, co jsme spolu měly. Neudělala moc chyb," konstatovala Plíšková.

"Z prvního servisu získávala Američanka osm z deseti, což jsem myslel, že by to chtělo míň, aby trošku znervózněla, a k tomu nedošlo," řekl kouč Kotyza.

"Coco měla na své poměry vlny nahoru dolů hrozně málo. Držela laťku pořád dost vysoko. Vždycky měla propady, ale lehké chyby Káje nedala a přišlo mi, že výborně returnovala. Četla jí servis. Herně to rozhodl return," pochválil Američanku Kotyza.

Plíšková se dnes nemohla příliš spolehnout na svou největší zbraň - servis. Ve druhém setu přišla o podání na 1-3. Pak sice získala brejk zpět, ale znovu servis neudržela na 2-4. "Tam zahrála asi nejhorší game a tím se to převážilo," řekl Kotyza.

Vandewegheová po výhrách nad Šafářovou a Plíškovou vyrovnala svůj nejlepší grandslamový výsledek z letošního Australian Open a jako třetí Američanka postoupila do semifinále letošního ročníku domácího grandslamu.

V něm narazí na krajanku Madison Keysovou, nebo Estonku Kaiu Kanepiovou. Šance na první celoamerické semifinále US Open od roku 1981 tak stále žije.

Prohra Plíškové ve čtvrtfinále US Open dává jistotu Garbiñe Muguruzaové, že se stane novou a v pořadí 24. světovou jedničkou ve dvouhře. Španělka usazením na trůn zakončí fantastické léto, během něhož vyhrála slavný Wimbledon a prestižní turnaj WTA v Cincinnati. Před druhou Simonou Halepovou však bude mít náskok pouhých 65 bodů.

Loňská finalistka Plíšková, jež na trůnu vydržela osm týdnů, se naopak propadne na čtvrtou pozici a pokud Venus Williamsová v New Yorku získá titul, bude pátá. Nejlepšího letošního výsledku na grandslamech dosáhla Plíšková překvapivě na svém nejméně oblíbeném povrchu, když došla do semifinále French Open. Na Australian Open skončila vítězka tří letošních akcí WTA ve čtvrtfinále a ve Wimbledonu již ve druhém kole.

• US OPEN •
USA, tv. povrch, 50,400.000 dolarů
středeční výsledky (6. 9. 2017)
• Dvouhra ženy - čtvrtfinále •
Vandewegheová (20-USA) - Kar. Plíšková (1-ČR) 7-6(4) 6-3
TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (344)
07.09.2017 02:29Od: Frick Quebec WTA
http://www.tennisforum.com/3818-coupe-banque-nationale/1270842-2017-quebec-main-draw-entry-list-3.html

Lucka první vlnou "prosívání" prošla.

To pole je fakt slabý.

To ČF by fakt měla dát i kdyby nebyla 100% a pak by se vidělo.
[ Reagovat ]
07.09.2017 02:30Od: Frick
pardon, mělo být vedle
[ Reagovat ]
07.09.2017 02:26Od: Frick I KleineBiere @StatsWTA si toho všiml
https://twitter.com/StatsWTA/status/905483812607590402

Hmm...Pliskova hasn't reached a final at P5 level & greater since the USO last year #disappointing
[ Reagovat ]
07.09.2017 02:25Od: Frick Výsledky uřadujících no. 1
https://pbs.twimg.com/media/DJDxzBzWsAA6tmJ.jpg

Poslední (toho času) úřadující no. 1, která vyhráhla turnaj, by měla být Serena ve Wimbledonu 2016...
[ Reagovat ]
07.09.2017 02:44Od: lars
kdo je autor?
[ Reagovat ]
07.09.2017 23:35Od: lars
jsou tam chyby, takze si selhal
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:36Od: tommr Lucka Šafářová/Bára Strýcová
nakonec ten postup přece jen uhaluzily, ale jejich výkon dneska zrovna moc přesvědčivej nebyl. Hlavně Bára byla chvílema na zabití ...
V příštím kole je čekají Lucka Hradecká/Katka Siniaková. Pokud se chtějí ještě kvalifikovat na letošní TM tak musí zabrat a aspoň to finále udělat ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:32Od: misa Bára/Lucka
po velkém boji v semifinále, šance na TM pořád žije. V žebříčku letošní sezony jsou už na 15. místě.
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:28Od: kada.tom
No, postup by byl :-)
Jistota české účasti ve finále taktéž :-)
V SF budu jednoznačně fandit Lucce a Báře.
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:28Od: Fandina SŠ gratulka
České semi bude ... a to dvojnásobné ... v deblu ... úsměv

Nakonec gratulka. V prvním setu hrála dobře Bára a Šafince se nic nedařilo, druhý jsem neviděla a ve třetím setu hrála dobře Šafi na podání a od základní čáry. Takže super a gratulka!!!
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:26Od: Liska-Brno
Nevěřím oni to zvládly
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:22Od: Liska-Brno
Snad to teď dopodovaji nebo je prokleju :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:21Od: Liska-Brno
Safarova strycova podle mě dnes končí podle toho co tam Bára vyvádí blbka
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:19Od: slacker
Ta Strycova je dneska na zabiti, ta je pod nejakym drogama co tam vyvadi za hovadiny, vrvrtky placacky, pady
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:08Od: Fandina
Teď mě celkem pobavilo, jak při deblu Dabrowski Xu pily o pauze nápoje a ta, která měla červené boty pila šervený a ta která žluté žlutý ... úsměv
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:09Od: Fandina
červený ... úsměf
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:54Od: gigin Fulneku
než dostanu ten ban, prosím tě upřímně, fakt to myslíš vážně, nebo je to póza. Zkus odpovědět pravdu, diky.
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:04Od: a.magerova
Nenadávej, nerozčiluj se a šoupni si některé iritující nicky do IGNORU... jsem konzervativec.... chyběl bys mi tu, pako moje... :-P
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:05Od: FulnekUltras
já a póza? ;)

https://vimeo.com/119686733
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:13Od: VLK----1GSL Re: gigin
Si precti tohle:
http://www.tennis.com/pro-game/2017/04/coco-vandeweghe-fed-cup-tennis-united-states-tennis-association-wta/65644/

Fulnek to nemuze rozchodit a ma tema ve stylu perpetum mobile na 20 let jak Frick s monakem, tam ovsem prislo momentum, a tak z neho je detektiv Colombo...a ma nove perpetum...

proste to neres, nema to smysl... se duchodci nudi... a ty ztracis cas...

ban je zbytecny, za chvilu zase budes zadat o obnoveni uctu:)))
[ Reagovat ]
07.09.2017 00:15Od: sprchon
Tak tak. :)
[ Reagovat ]
07.09.2017 00:13Od: janek_da
FU se zas ozral. vic bych za tím nehledal
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:25Od: tommr Lucka Šafářová/Bára Strýcová
vypadá to, že dohrávka jejich zápasu se přece jen přesune na AAS ... :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:26Od: Ondřej.Jirásek
jj, už je to v programu a máte to i v expreskách ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:37Od: tommr
snad to prostředí holky nakopne k nějakýmu lepšímu výkonu. Ve druhým setu to byla z jejich strany bída s nouzí ... :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:42Od: Fandina
Už hrají a je to na O2 TV Tenis i na EurosportPlayeru.
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:04Od: misa
I na centru je to tragédie.
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:38Od: tommr
výkon dobrej nebyl, ale hlavně že jdou dál ... :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:46Od: misa
Jsem překvapen :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:03Od: Ondřej.Jirásek
ale zatím nic moc :/
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:07Od: lars
ten Vas komentar taky nic moc :))
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:08Od: Ondřej.Jirásek
pche :D tady je někdo drzej a asi dostane ban ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:11Od: Fandina
:-))))))
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:14Od: lars
jsem v klidu, ja drzej nejsem :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:33Od: a.magerova
Jsi, podpořím Ondru... :-P
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:41Od: lars
nebud drza, nebo ...........:)))
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:43Od: a.magerova Re: :-P
Naplácáš mi?!!!
[ Reagovat ]
07.09.2017 01:16Od: lars
Nee
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:17Od: VLK----1GSL
Dabrowski je na te siti smrtonosna...drsnacka.
Bude to jeste zajimave...
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:19Od: misa
Chybí Bethanie, ta by ji vyškolila.
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:21Od: VLK----1GSL
No chybi...;/, ale snad to nejak holky daji...
Celkem bych byl zvedavy na to ceske derby:)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:24Od: Ondřej.Jirásek
tak teď doservírovat, snad Lucce bude psát levačka :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:29Od: VLK----1GSL
Psala:)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:32Od: tommr
na Lucku je na servisu spoleh i když jinak nehraje nejlíp. Zato Bára je na servisu tragická (nejen dneska) ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:44Od: VLK----1GSL
Tak dnes je tam na siti ta Dambrowska celkem trapila...
...spis Bara dela koniny behem hry...Betka ten serv take nemela top...ale byla rozhodne jistejsi na siti.
Hradec s Katou jsou celkem sehrane, maji myslim letos za sebou 13 turnaju a bude to asi jeste tezsi orisek nez dneska...
V druhe pulce pavouka jsou dost silne pary, je mozne ze jeden z nich to urve celkove...ale nechme se prekvapit:)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:54Od: Fandina
Hradecké holky nebudou lehké.
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:05Od: FulnekUltras A snad tedy ještě ta karma, no...
Na "kdyby" se samozřejmě v životě nehraje, ale řekl bych, že při FC v Tampě by Kája CoCo spláchla úplně v pohodě a s požitkem - kdyby tam měla skutečný zájem a motivaci. Je to něco jako dobrovolně vyskočit za jízdy z dobře rozjetého vlaku v domnění, že týmová kolej s tou individuální nijak nesouvisí. Takhle se to s ní už trochu táhne - a na zlom si budeme muset ještě počkat. Co by ho mohlo iniciovat, už bych teď spekuloval přespříliš, ale David v tom rozhodně není... ;)

Jinak buďme hrdí na naše holky, jak vysoko se na USO dostaly, i když ani jedna nebyla úplně ok. Až se tak stane, může se zas klidně opakovat nějaký GS v dimenzích Wimblu 2014.

Američanky jsou dneska ve WTA individuálně top - mají opět jasně nejvíc hráček v první stovce, a jestli jim to dnes ještě nepřekazí estonská velkouzenářka, taky jednoznačně ovládnou domácí GS. A právě porazit USA týmově by měla být pro současné královny tenisové kolektivnosti z Česka motivace naprosto jasná - čímž jsme opět na začátku, a zbývá už jen "odvalit kámen, kdes´ s cesty sešel". Jak se tady často mluví o tom, že Kája je oproti Petře nebo Šafi "samostatnější", myslím, že zrovna teď má docela slušnou možnost to v reálu dokázat. ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:06Od: FulnekUltras
z cesty
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:15Od: lars
pises z cesty do blazince ?
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:08Od: EllNino
větší snůšku keců jsem dlouho nečetl, a že jich sem píšeš plno ... komunisté, kteří neuznávali duch.ovno, ale pouze rudý materialismus, tady budou něco hovořit o karmě :D ...

doufám, že tě Ostapenko picne paličkou po hlavě a Karolína ti vystřelí mozek z hlavy ... protože větší vymytej mozek opravdu pohledat
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:11Od: FulnekUltras
je krásné vidět, že i Kája tady má opravdu vášnivé fandy... ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:14Od: EllNino
zrovna Káju nemusím herně ani lidsky, ale je mi proti srsti, když jí někdo haní kvůli jejím vlastnm rozhodnutím, která nejsou proti zákonům, ani ničemu jinému ... ale tak co bych chtěl od tebe žejo ... nikdy jsi v její situaci nebyl, ale přesně víš, co je správné ... gratuluji :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:16Od: FulnekUltras
já to nevím, spíš jen cítím... ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:19Od: EllNino
ty cítíš jen žášť nic jiného ... že někdo odmítne jít po proudu a nenechá si srát na hlavu v rámci 'vyššího dobra' ... já Karolínu uznávám hlavně proto, že má trochu svou hlavu a neskáče, jak ostatní chtějí, aby skákala ... a to je přesně idea komuismu a totality :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:22Od: misa
A kdo z těch tenistů skáče?
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:26Od: FulnekUltras
aspoň nějaké dobro je podle mého vždycky lepší než dobrem maskovaný kalkul... na rozpoznání žádný VUML neexistuje ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:36Od: EllNino
opět nevím, co tím chceš sdělit, ale to asi u 95 % tvých příspěvků nechápe nikdo :D ono je hrozně těžké mluvit holýi větami, jasně, stručně a výstižně :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:47Od: FulnekUltras
politiku ani "dobro" nebo "zlo" bych do toho prostě netahal - jenom charaktery lidí, které se ukážou úplně nezávisle dřív nebo později vždycky... což se míň nebo víc nakonec odrazí do psychiky každého, a Kája teď v tomhle v pohodě není... přestože zpočátku měla možná pocit osobního vítězství.
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:22Od: Fandina
To jsou kecy na entou. Jaký měla pocit a z čeho. Plácáš nesmysly o ničem. El má pravdu, že neumíš mluvit jasně a stručně. Lidi nejsou tak hloupí, jak si myslíš. Píšeš kraviny.
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:27Od: FulnekUltras
mně stačí, že realita mé kraviny stručně a jasně potvrzuje ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:30Od: Fandina
Píšeš nesmysly.
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:16Od: lars
prestan klamat a blabolit !!!
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:55Od: Frick Zápas jsem neviděl
Co se dá dělat, na Američanky umí naše holky v poslední době tak dobře, jako český kluby na ty rumunský v evropskejch pohárech.

Karolína se tedy rozloučí s postem no. 1 i s potem v TOP 2, TOP 3 a možná i TOP 4.

Nic naplat, tenistce, která nebude mít v zápise jediný finále velkýho turnaje, asi lepší místo nepřísluší. Měla na to 14 pokusů, 14x selhala.

Pokud se Kája na trůn už nikdy nevrátí, bude na její kralování pohlíženo jako na epochu, kdy tenisová jednička byla velice slabá.

Novou jedničkou bude tedy Garbine, která bude jako úřadující držitelka titulu z Wimbledonu (+ dalšího velkého titulu z Cinci) rozhodně důstojnější královnou.
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:00Od: lars
uz sis koupil sampus na oslavu "dustojnejsi kralovny " ??
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:03Od: tommr
nechci hájit Karolínu za každou cenu, ale tvůj příspěvek obsahuje značný protimluvy. U Karolíny ignoruješ titul z Cincinnati, ale u Muguruzy ho naopak zminuješ jako její "další velkej titul". Tak jak to teda s tím titulem z Cimconnati vlastně je?
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:07Od: FulnekUltras
loni není letos
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:27Od: Marduch
Jak to myslíš, že nemá v zápise jediný velký finále? A loňský USO bylo co, okres? A prosímtě neblábol nic o tom, že to bylo loni - právě tyhle body jí posunuly na špici.
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:28Od: Torn
Ona finále z US Open má. :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:46Od: Dobry-den
Tady má Frick pravdu, ale buď jste to nepochopili, nebo neumíte číst. Váš problém...
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:52Od: Frick
Zdá se to tak.

MYSLÍM BODOVÝ ZÁPIS Z POSLEDNÍCH 52 TÝDNŮ.

A v něm Karolína v pondělí nebude mít jediné finále velkého turjnaje, přestože takových hrála za posledních 52 týdnů čtrnáct.
[ Reagovat ]
07.09.2017 01:23Od: Marduch
Sory, ale touhle demagogií se sám diskvalifikuješ z jakés takés diskuze. Nejdřív píšeš o nedůstojné jedničce a teď - tedy v momentě, kdy už jednička není, protože se jí už nezapočítává loňské finále USO, jsi to účelově posunul na posledních 52 týdnů. Udělal si ze sebe blba a ještě to rozmazáváš.
[ Reagovat ]
07.09.2017 02:22Od: Frick
Nebyla důstojnou jedničkou - zvláště nyní na US Open, kdy neměla v 52W zápise jedinný velký titul a nebyla ***BY*** od pondělí ani důstojnou dvojkou či trojkou, protože by v 52W zápise neměla jedinný velký finále. Dvojkou či trojkou ale nebude. Zaslouženě.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:49Od: stopan
Ten Rublev je tragedia hotova, koncentracia a myslenie ziadne, mlati mlati a hoby s toho, tenis ala bumm bum aut :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:58Od: lars
a proc by mel 53. hrac zebriku hrat dnes podstatne lepe??
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:07Od: stopan
lebo toto sa uz horsie ani hrat hadam neda, podanie ziadne, koncentracia nula bodov, ten hrac ma 19 rokov, ale hraje ako 15rocny junior.
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:12Od: lars
tak se "vyhral" v predchozich zapasech. vetsinou se hrac mimo top50 do QF GS nedostane
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:48Od: gigin Ondřej. Jirásek
Poprosím Vás o ban. Děkuju.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:53Od: Ondřej.Jirásek
napište na redakci, prosím... a proč a koho?
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:57Od: gigin
Mi dejte ban, pane Jirásek, protože jsem vulgární.
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:02Od: Ondřej.Jirásek
Aha, tak já vám ho určitě nedám, to asi někdo jiný, pokud vás někdo nahlásí a bude to oprávněné :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 23:00Od: a.magerova Re: Neotravuj Ondru, příšero... :-P
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:41Od: Ondřej.Jirásek
Myslíte, že přesunou na centru Lucku s Bárou? Mohli by, ne? Vždyť je tam třetí set a Nadal má pravděpodobně za chvíli hotovo :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:43Od: misa
Ne, dohrává se na tom kurtu, kde se začalo hrát.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:48Od: Ondřej.Jirásek
A to jste zjistil kde? Třeba Ostapenko minulý týden dohrávala na centru.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:49Od: misa
Aspoň na jiných turnajích to tak je.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:52Od: Ondřej.Jirásek
To chápu, protože nemají zatahovací střechu, ale jak píše tommr, podle mě se to může přesouvat na jakýkoli volný kurt.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:55Od: misa
Spíše tam dají Hingisovou, to je hvězda. Pro Lucku jsou dobré na přesunutí leda tak kurty bez kamer, jak Američané už dvakrát letos ukázali.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:56Od: tommr
na AAS bude možná až tříhodinová pauza mezi denním a nočním programem takže by se tam možná vměstnaly oba rozehraný debly ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:48Od: tommr
obvykle to tak bývá, ale není to žádný neporušitelný pravidlo ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:04Od: EllNino
a proto Ostapenko s Arruabarrenou dohrávaly na centru 1. kolo, ikdyž začaly na 17, a Vandeweghe s Rybárikovou dohrály zápas na centru ve Wimbledonu, ikdyž začaly na jedničce :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:37Od: FulnekUltras Nakonec i ten žebříček je spravedlivý
a z Koťátka vyrostlá Tygřice Garbine si momentálně pozici No.1 opravdu zaslouží - letos vyhrála dva extrémně kvalitní turnaje, z toho Wimbl je měřítko vůbec nejvyšší. Takže přeju co nejdelší virtuální kralování, i když je jasné, že i další holky se teď budou postupně střídat, a konkrétní vítězství v konkrétních turnajích jsou stejně nejvíc.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:45Od: gigin
Moje největší tenisové přání je, aby ti Ostapenko rozmlátila hlavu raketou, pak by přišel Plech a vyškrtnul tě z Komunistické strany. Jako momentální světová jednička na to má podle pravidel právo. Do pondělí času dost.
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:09Od: FulnekUltras
medvídka škrtám... ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:36Od: milos68
Karolíně fandím, ale s takovým pinkaním žádný GS nevyhraje. Co přišel Kotyza, tak se mi zdá, že víc ubrala na razanci a spíš hraje údržbu. Petra když je v ráži, tak to si to uhraje sama. To KP zatím ten Drive chybí.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:36Od: brixner Černej den...zatracená práce :-(((
A to jsem si dneska v práci skoro strhl nehet, bolí to jako čert :-((
Ježiš, proč ta Kája chodí jako mátoha?!?! Mít tak pohyb Cibule-to by na ní asi fakt nikdo neměl! Sere mě, že s tím nemůžu nic udělat...
No nic, seru na to, dám si kousek lososa a jdu do pelechu.
Snad ještě ten Roger...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:39Od: FulnekUltras
RF20 to nakonec jistí... ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:55Od: brixner
No jestli ne, tak to tady rozkopu a vyndám špunt! Ale i Bejk je v docela dobré formě, když už to děvčatům nevyšlo, tak aspoň ať si to ti dva konečně rozdají na USO. Dnešek mě fakt nasral a to mi ještě před chvílí přišla SMS od sousedky, prej "No kde si, ty můj fyzioterapeute..." To jelito ani neví, že se mrskam v Rotterdamu, no mě jebne :-( Holt jí špeky promastí její starej, vona snad ani nezná kalendář, TVLE, to je zas den :-(
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:15Od: FulnekUltras
amstrdam, rotrdam, co vydělám, pro..... ;)

a ještě zbude na nějaké ty vrcholy věčné... ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:41Od: lars
Karol nema typ tela pro dobry pohyb
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:57Od: brixner
No, ono jen kdyby se trochu chtělo! Vezmi si dlouhýho Janka jak zlepšil pohyb! Všechno jde, když se chce, tohle mi nikdo nevymluví!!
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:03Od: lars
a jaky ma Janek fyzicke parametry tela ?
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:26Od: misa Karolíně Plíškové
patří dík za 8 týdnů na pozici světové jedničky. Celé US Open odehrála pod tlakem a namále měla už ve třetím kole. Dostat se do finále grandslamu je hodně těžké. Od roku 2001, tj. ve 21. století, bylo takových příležitostí 17 x 4 x 2 = 136 a české tenistky zabraly pouhá 4 místa (2x Petra, 1x Lucie, 1 x Karolína), tj. pouhých 2,9 % ze všech finálových akterék bylo z ČR!!! Třeba se jí to ještě podaří, paradoxně nejblíže byla v antukové Paříži.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:27Od: misa
A ještě jeden pohled na dvě světové jedničky z Česka, věc, která se třeba už nikdy nebude opakovat:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WTA_number_1_ranked_tennis_players
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:40Od: FulnekUltras
příště už budou tři... ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:25Od: Labi Karolína
...hrála strašně krátké údery, ze kterých Coco lehce útočila, ranařka s touhle postavou musí diktovat hru, nemá proporce aby čistila lajny a bránila se. Na světovou jedničku to není ani omylem, ale i tak je to úspěch. A co se děje v její týmu je čistě její věc ale je fakt, že když jsem slyšel větu "manažer Plíškové, Hrdlička" tak jsem si řekl, že tohle je od ní krátkozraké a že by si měla položit otázku proč s ní je...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:13Od: FulnekUltras CoCoooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Polibek na prdelku a hodně štěstí v sf i FC.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:21Od: lars
to musis letet na USO2017 a prakticky polibek na prdelku Coco provest jinak budes srac. :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:31Od: gigin
Čekal jsem od tebe víc.. Ale tak..
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:41Od: FulnekUltras
do otevřených ran nesolím... ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:31Od: Torn
Tjn, doufám, že chytíš na tu hubu nějakej herpes aspoň. :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:09Od: miros
Nic proti, velká tragédie, naprosto šílený pohyb po kurtu. Třeba hodná holka, ale nezlobte se, to, ze se stala světovou jednička, to byl snad tenisový omyl. A to jejich vyjádření (" Karoliny a u zadku měla toho svýho playboye )před americkou šňůrou, ze to bude v pohodě, tak to je fakt k smíchu. Aspoň vidí, jak to dopadlo.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:14Od: Dobry-den
Zvracet můžeš do záchodu. Není nutné kvůli tomu lézt do diskuze.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:16Od: lars
tragedie je tvuj komentar
a uz tu radsi nepis, ani omylem !
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:07Od: Labi
klobouk před Rafou co doběhne, ale od QF bych očekával větší boj, zatím to je rutina a Rublev ukazuje, že prostě na to nemá
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:10Od: Nola
ako dieta fandil Rafovi a mamka mu kupovala jeho tricka, to sa potom hra tazko proti svojmu idolu z detstva...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:15Od: Labi
tak na to je dvojí pohled, bud cítí respekt a nevěří tomu, že dokáže byt lepší než jeho hrdina nebo naopak chce dokázat, že se dostal tam kde nikdo nedoufal že se dostane, je to o povaze ale když se hraje čtvrtfinále USO tak se prostě musí soustředit a podat maximum zvlášť když jde o životní turnaj
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:53Od: Mayo
Rublev podľa očakávania nemá nato.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:00Od: babolat.cz
má na to,ale nemá na Rafu!
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:51Od: tommr Karolína Plíšková
dneska zklamala a přišla nejen o šanci na GS ale i o post světový jedničky. Nutno přiznat, že se současnou hrou si být jedničkou ani nezaslouží ... :(

Karolína je nesporně velice talentovaná hráčka, ale udělala jednu velkou chybu když angažovala Kotyzu. Jeho rukopis se už začíná projevovat na její hře i výsledcích a Karolína se nejspíš pod jeho vedením bude trápit podobně jako Petra. Nezbejvá než doufat, že jí to dojde o něco dřív než Petře a nebude čekat několik let než s ním vyrazí dveře ... :(
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:53Od: misa
Kotyzu nemůžu od finále New Havenu 2015 ani vidět, takže tvé tvrzení o něm rozporovat nebudu :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:53Od: lars
A jakyho trenera bys ji doporucil ??
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:54Od: gigin
První odstavec souhlas.
Druhý odstavec.... tam se "něco" stalo, takže ten rozchod byl nevyhnutelný.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:02Od: lars
on nepsal, ze se rozesla s Vankem
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:06Od: gigin
Takže tys nepochopil, že píšu o rozchodu Kvítová vs Kotyza. Ok. Mluvím o rozchodu Kvítová vs Kvítová. Ten rozchod byl nevyhnutelný a musel být.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:26Od: lars
Asi nejsem sam, kdo to nepochopil, mel ses lepe vyjadrit
[ Reagovat ]
07.09.2017 00:07Od: sprchon
Já to pochopil a taky nejsem sám.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:04Od: tommr
vím, že ten rozchod s Vankem nebyl z její hlavy, ale chyba byla hlavně následovný angažování Kotyzy, kterej jí pohřbí stejně jako Petru ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:08Od: Fandina
On Petru nepohřbil, naopak, za jeho kaučování vyhrála co mohla. A Káju zase dovedl na post světové jedničky. S Kotyzou nemáš pravdu.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:31Od: lars
A jakyho trenera bys ji doporucil ??
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:40Od: tommr
od toho aby jí radili jsou snad placený jiný lidi nebo ne? Můj názor je takovej, že by se Karolína měla po vhodným trenérovi poohlídnout někde v cizině. Třeba by to chtělo zkusit Navrátilovou at se předvede i jako trenérka ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:49Od: lars
jen , aby ten pokus s M.N. neprisel draho
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:55Od: Fandina
Navrátilová trénovala krátce Agu a nic moc. Myslím si, že ani nemá zájem být trenérkou v pravém slova smyslu. Stále k dispozici na plný úvazek. Má spoustu jiných aktivit.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:54Od: vendulkabendulka
S tím názorem na Kotyzu nemohu souhlasit. Resp. nechce se mi věřit, že by jakýkolik tréner dokázal za tak krátkou dobu "zkazit" v té době už prakticky hotovou hráčku.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:16Od: FulnekUltras
přesně tak - navíc čas ukáže...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:17Od: FulnekUltras
...že problém je úplně jinde.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:57Od: Nola
ja si myslim, ze Kotyza je dobry trener, predsa Petru priviedol k dvom titulom z Wimbledonu a Kaju dostal na post NO1, ktory trener sa moze podobnymi vysledkami pochvalit? Kaja este moze GS vyhrat a taktiez utocit na post NO1, nic nie je stratene, je celkom mozne, ze tlak neustala podobne ako Angie, jednoduchsie je liezt na vrchol, ako sa na nom dlhodobo drzat
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:10Od: tommr
Kotyza má jeden velkej talent a to je přivlastnování si cizích zásluh. Karolína se na post jedničky dostala hlavně díky výsledkům, který si vybojovala ještě pod Vankem a částečně i díky souhře štastnejch náhod. Kotyza na tom nemá žádný zásluhy a naopak jí stahuje dolů do průměru ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:14Od: Fandina
Kdyby byl tak neschopný, tak dávno trenérem není. Přeháníš to.
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:18Od: Nola
nemozes klast za vinu trenerovi neuspechy hracov, na kurte s nim nie je, tam si to musi hrac uhrat sam, Lendl je tiez nafigu trener, ak nedokazal s Andym zopakovat minulorocnu jazdu?
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:24Od: tommr
takže úspěchy jsou zásluha trenéra (viz tvůj předchozí příspěvek z 20:57), ale za neúspěchy nenese žádnou odpovědnost?
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:33Od: Nola
ved prave, Lendlovi su prisudzovane zasluhy za Andyho GS tituly, dokazal z neho dostat nieco naviac, ale nedokaze to predvadzat dlhodobo, Kaja moze byt podobny pripad, patri medzi najlepsie hracky, ale v dlhodobom horizonte nedokaze svoje uspechy zopakovat, trener moze pracovat iba s takym materialom, aky ma k dispozicii, vynimocni hraci typu Serena, Fedex sa rodia raz za storocie...
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:38Od: lars
Grafova hrala pred 25 lety
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:46Od: tommr
nikdo po Kotyzovi nechce, aby z Karolíny udělal druhou Serenu - to by asi opravdu nedokázal nikdo. Měl by jí ale dostat aspoň na takovou úroven, aby byla schopná vyhrávat i větší turnaje než jsou Premiery a v tom Kotyza žalostně selhává ...
Podobný to bylo i s Petrou. Stále se mluví o těch 2 Wimbledonech, ale už se taktně mlčí o tom, že na ostatních GS byla Petra pod Kotyzou jen do počtu ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:00Od: Nola
uvedomujes si, ze Kaja patri medzi tie vyssie hracky na okruhu, co ju obmedzuje v pohybe? urcite mi tu nadhodis Mashu, ale aj ona dokazala vyhravat GS raz za 2 - 3 roky, podobne su na tom pani, DelPo, Cilic, mlady Zverev dokaze vyhrat Masters, ale na GS je zatial uplne neskodny, idealna vyska je u tenistov dolezita
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:13Od: tommr
výška a s tím spojenej horší pohyb jsou jen jedním z mnoha faktorů který ovlivnujou konečnej výkon. Určitě by to neměla být žádná omluva pro špatnej servis a return, pasivní hru plnou zbytečných chyb a slabší výsledky celkově ...
A ani Karolínina dnešní soupeřka není o moc menší ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:27Od: lars
67 % IN neni spatny servis
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:00Od: Hlavsa
Samozřejmě. Kotyza, Hrdlička a bůhví kdo ještě. Všichni to víme a pořád neklidně čekáme jestli se stane to, co dnes. Už je to tady a bude na chvíli klid. Letos bude mít problémy i turnajem mistryň.
Něco by udělat měla, ale musí sama. Já o tom pochybuji, že něco zásadně změní. Byla 8 týdnů No I. - to je hodně dobrý, ale .... Opakuji po několikáté, že na řadě je Týna, která na to jde a půjde pomaleji a jinak. Když ne, tak se taky nic nestane.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:42Od: Padme Člověk jde zapnout pračku, že nemá smysl
se koukat a zas to je zajímavé...
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:37Od: Mayo
Vamooooos Rafa! Ideálne posetrit sily a vyhrať 3-0
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:38Od: Jirajsw
Prstočichač:-)))
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:45Od: frufru77
:)))))) jojo, škrábat a čichat!
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:34Od: Jirajsw
Je fakt že vandeveghe je namistrovana lopata ale evidentně ji to pomáhá za to Karolína bez emocí chodí po kurtu jak bludný Holanďan tak se nemůžeme ničemu divit.kvitova ta aspoň řve, scharapka Heká muguruzu se občas majzne do stehna.tyto tenistky jsou o level výše a taky mají grandslam ze jo....
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:46Od: lars
Borg byl jste "chladnejsi" a vyhral nekolik GS.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:49Od: lars
* jeste
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:32Od: mahycek
Zatím jsem vás nečetl, až nyní budu během zápasú až do rána. Předně, tak Karolína si neustoupí, nepostoupí, v kurtu při situacich, které by si to vyžadovaly, nerozeběhne se do strany kurtu, pořád tam stojí, jak sochha bez zájmu. Zaslouženě prohrála. S prominutím, takhle světová jednička nevypadá a ani nemůže být. A nebude dlouho, AO 2018 těžko, a FO vůbec, až za 10 měsíců Wimbledon můře mít šanci. To vůbec nic proti ní nemám, ale prostě takhle to je. Vzpmeňte si za 10 měsíců. A nyní na Hrubce (Rublev).
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:41Od: lars
neblabol !!! :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:29Od: Padme Karolína má pár dní
navíc připravovat veselku s tím sňatkovým podvodníkem... :(
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:30Od: gigin
Aby si nevzala Rubla nakonec.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:33Od: Padme
Ten má ještě šanci dokázat velké věci. Třeba by se ho ujala jako Mirka Rogera... ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:34Od: gigin
Však právě :DDD
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:25Od: misa Barbora s Lucií
ztratily druhý set a zase prší.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:31Od: VLK----1GSL
Jo chvili jsem sledoval, nedari se, tak snad destova prestavka pomuze.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:53Od: tommr
dneska mají všechny naše holky mimořádně špatnej den ... :(
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:20Od: Paseka
Karolína neustála tlak. Ale dalo se to čekat. Druhý set ledabyle odflákla. Mám trochu obavy, aby Karolína nebyla druhým Berdychem. Dlouhá pouť za GS skončí v nedohlednu.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:22Od: kada.tom
obavy mít nemusíš, protože druhým Berdychem určitě nebude :-)
narozdíl od něj totiž byla (a do neděle stále je) světovou jedničkou, k tomu se Berdych ani nepřiblížil
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:26Od: .vorlik.
Na betonech je Kája doma a uhrává slušný výsledky, tentokrát se prostě nedostavila forma. Těžko se hraje agresivně a aktivně, když člověk nedokáže úplně věřit svejm úderům. Do budoucna jí ale na zisk titulu z US nebo Australian Open věřím.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:19Od: com
No pozice jednicky se behem podzimu bude mozna jeste parkrat menit jak tak koukam na ty body a Pliskova toho do konce roku moc neobhajuje, tak klidne jednickou muze za mesic/za dva zase byt :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:17Od: Pedronegro
tak po té ustrašené bídě aspoň jedno pozitivum - Kája se stala první českou bývalou světovou jedničkou a to se taky počítá, nebo alespoň u některých furt opakuje :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:56Od: tommr
jj to už jí nikdo nevezme, ale je škoda, že na trůnu nevydržela o něco dýl ...
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:14Od: pockerface
Mugu si No.1 zaslouží. Letos vyhrála Wimbledon, na USO taky nehrála špatně. Tak ať si to holka taky chvilku užije než se vrátí Serena :-)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:17Od: Jirajsw
Další případ kdy bude jednička pár týdnů nebo jen do obhajoby.....
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:21Od: FulnekUltras
nestraš ;)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:13Od: Dobry-den
Garbiňe bude světovou jedničkou, k čemuž jí stačí pouhých 6 030 bodů. Byly doby, kdy tohle nestačilo ani na první pětku...
Ale aspoň má GS.
Oproti ní taková Karolína nemá v zápisu momentálně jediné finále turnaje P5 a vyšší!
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:19Od: frufru77
má 2 kousky, formu a sebevědomí, tzn. vše, co Karolína nemá.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:21Od: Jirajsw
Karolína je celkově slabá Petra to je šampionka ta to taky mastí ale umí si zařvat a bojovat narozdíl od kavatara...(. Karolína)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:23Od: frufru77
asi tak...
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:24Od: Jirajsw
Díky za souhlas:-)
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:37Od: Torn
Bože, to jsou zase neskutečný blitky. :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:12Od: Ondra979
tak dneska spatny, celkovy dojem z Karol jako svetove jednicky opravdu nic moc, pozici nepotvrdila, ale byla tam a to ji nikdo nevezme. co bude dal se uvidi ale s tim GS to vubec jednoduche nebude, konkurence prece jen roste, a kdyz Karol nema den tak prohraje i s o dost slabis hrackou..
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:14Od: bIbec
no.. mě se jako jednička celkem líbila, žádná tragédie. Ona je herně srovnatelná s několika hráčkami za ní, ale bodově to tak prostě vyšlo že se tam dostala ona. Rozhodně se z toho neposrala.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:22Od: bIbec
jinak k té poslední větě.. to jde aplikovat na všecky hráčky. Karolína v těch počtech špatných dnů byla jedna z nejsolidnějších na světě. Je v žebříčku velmi vysoko bez velkého titulu což svědčí o její konzistentnosti.
Spíš bych si asi položil otázku.. je její nejlepší tenis dost dobrý, aby byla schopná vyhrát GS titul... mmm.. nevím.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:27Od: lars
Loni hrala na USO lip
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:30Od: Ondra979
asi tak, loni po USO jsem veril, ze GS vyhraje..ted nevim..sanci urcite ma ale jednoduche to vubec nebude, ted bych si na to ale radsiu nevsadil..
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:30Od: bIbec
jo, to jo.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:28Od: bIbec
takže z ní mám vlastně podobný pocit jako třeba z Wozniacki nebo Radwanské. Stylově samozřejmě úplně jiná, ale něco malinko mi u ní prostě chybí k tomu, aby takový turnaj vyhrála.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:36Od: VLK----1GSL
Si myslim, ze byla skoda, ze se rozloucili s Vankem tak tesne pred cilem...
Pokud se neco zasadniho behem pristiho roku ve WTA nezmeni, tak vyjit by ji to trebas mohlo. Celkem ji ty GS uz jdou (nepcitajic Wimblas)
Take si myslim, ze ta No.1 ji dostala trochu pod tlak, nejen kvuli tomu, ze nema jeste GS...ted se trebas bude citit trochu vic svobodnejsi a hra bude vic uvolnenejsi...
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:43Od: bIbec
jj, snad :-) Mě osobně žíly netrhá, že o tu pozici přišla. Třeba jí to pomůže.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:44Od: bIbec
koneckonců, už tam byla a to, že tam byla už jí nikdo nevezme. Krásný zápis do historických statistik :-)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:17Od: Fandina
Přesně. Je úplně jedno, jak dlouho, ale byla jí. A to se počítá.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:23Od: Ondra979
ne ze by to byla zase nejaka tragedie, ale proste od te doby, co tam je, tak vysledky nic moc..to se neda okecat - vyhrala sice Eastbourne ale to je malo. Uvidime co dal..
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:12Od: misa Bára/Lucka
nechápu ten špatný return ubohého a předvídatelného servisu Xu.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:12Od: sprchon
Před USO jsem tipoval, že tenhle turnaj bude patřit Američankám. Ale že tolika, tomu jsem nevěřil. Teď jdu na pivo a pak budu tlačit Mad. :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:12Od: pockerface
Karolíně jsem samozřejmě fandil, ale jinak celkově se mi její tenis prostě nelíbí ( a to nejen na USO). Musím souhlasit s Wilanderem, že pokud Karolíně nejde servis, tak nemá toho moc nabídnout. Navíc dneska jsem postrádal bojovnost, zarputilost. Takové to "i kdybych měla prohrát, tak tam vypustím duši a budu lézt po čtyřech". Karolína zase působila neslaně, nemastně, jako kdyby jí to bylo tak nějak jedno. Já vím, že vnitřně jí to jedno nebylo, ale prostě působí divně, chladně. Uvidíme, jak se jí bude dařit dál v sezoně. Mám pocit, že bude obhajovat dost bodů, tak snad udrží nervy na uzdě a najde lepší formu než na USO.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:13Od: misa
Jak to? Wilander loni vykřikoval, že Karolína vyhraje 4 grandslamy.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:15Od: VLK----1GSL
V jednom roce?:)

P.S. meli bychom si na nej posvitit, ten kdyz neco rekne, ihned prijde Wilanderova deka...
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:21Od: lars
ne, behem cele kariery
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:18Od: pockerface
Loni je loni :-). Letos vypustil, že slabinou je, že nemá variabilní hru. Že se opírá hlavně o servis. Tak mi to víme, Mats na to přišel asi až letos. Nebo mu to prozradil Kotyza? :-)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:14Od: lars
nejvetsi obhajoby letosnich bodu ma uz sa sebou
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:16Od: pockerface
Fakt? Já myslel, že loni získala dost bodů v Asii. Ale i tak snad se jí i ostatním českým holkám bude dařit.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:18Od: lars
to bylo Kvitko
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:15Od: Jirajsw
Tak jak Berdych bez emocí a proto tak ani jeden nemají grandslam.....
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:09Od: Rip.win
Kája POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ
Berďulka POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ
Petra POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ
Jirka POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:11Od: Jirajsw
Fandinaaaaaaaaaaaaaaa
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:09Od: sprchon
Přišel jsem ke kompu a "match finished". Tak jsem neviděl nic. :D Možná dobře že tak...
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:08Od: Jirajsw
Pro všechny snílky tady Plíšková absolutně nezasloužena světová jednička takhle fakt ne
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:12Od: lars
zalez.
Proc si lepe nepripravil Berdycha na USO2017? Tolik favoritu z USO uz vypadlo a on prisel o velkou sanci
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:16Od: Jirajsw
Měl bolavá záda
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:19Od: lars
Mel si ho lepe pripravit, aby nemel zdravot. problem :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:22Od: Jirajsw
Už je starší člověk:-)
[ Reagovat ]
06.09.2017 21:09Od: lars
tak nemel hrat v horkym Mexiku
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:13Od: patriks
taky skryté vady byly odhaleny a napraveny.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:06Od: Hlavsa Mugu je No I.
USO vyhraje Venus a Plíšková bude 5.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:05Od: mates.t
Muguruza bude novou jedničkou?
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:08Od: sprchon
Jo.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:03Od: kada.tom
Nic moc výkon, Karol neměla den.
Každopádně US Open je letos fakt US. Už jen Kanepi může pokazit "american dream".
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:00Od: Denis92
Tak ako v muzskom tak aj zenskom tenise chvalabohu konci parodia na svetovu jednotku. Ja mam cesky rad, najma Petru, ale Karolina nema nato aby bola no.1 a neviem ci niekedy vobec vyhra GS.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:03Od: Torn
Jediná parodie seš tu ty.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:06Od: frufru77
bohužel má pravdu
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:00Od: Torn Kája
Chudák Kája, měla proti sobě všechno včetně jestřába. Coco takhle prostě běžně nehraje, stačí se podívat na její výsledky a všechno. Je starší jenže než Kája a má 2 titulyz Holandska. Jí prostě svědčí to obecenství na GS, kde se prostě může ukazovat, což jí prostě baví. Na domácm turnaji o to víc, Kája na ní herně určitě má a to s přehledem, ale dneska měla prostě Coco nejen svůj den, ale publikum a notnou dávku štěstí, protože Kája fakt měla několik těch outů skutečně těsných a naopak ona měla všechno těsně uvnitř. Fakt kdyby radši prohrála s někým jiným, kdo aspoň má nějaké sportovní chování, ale s touhle paní (dobře, nebudu jí nadávat)...Doufám, že teď bude víc v klidu, upřímně bych se nedivil, kdyby si Kája dala na podzim voraz s tím, že jí tohle moc netento. Stejně bych jí radši přál vyhrát Austrálii, už jen proto, že tam těch domácích Australanek není tolik a obecně se jim tam nedaří, takže se nemusí bát.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:11Od: VLK----1GSL
Coco takhle prostě běžně nehraje, stačí se podívat na její výsledky a všechno.

To je zprominutim kec...Colleen nehrala dneska nic specialne navic, nez bezne hraje...(nesleduji jen jeji vysledky)
Sorry, ale Kaja dneska proste spatny...
...nezvladla to proste.
Celkem opatrny vykon...byly tam jen zablesky Kaji. V tehle situaci, kde se WTA nachazi, nebot je dost vyrovnana, si proste tenhle luxus nejen slabsiho 1. servu Kaja nemuze dovolit. Proste prohrala...

Jen tak mimochodem letosni vysledky Colleen z GS

AO - Semifinale
RG - na antuce jalova jak 1.kolo
W - QF

Tak sorry, ale jedno SF a jedno QF o necem uz vypovida...
Takze tu kecas i o tech vysledcich...

Jinak te ale asi potesim, jestli postoupi Madison do SF, tak Colleen nema narok, maji tak v hlave ulozenou... ze jen tezko postoupi...tebe to sice potesi, ale myslim, ze Kaju ne, nebot kazda hracka, kdyz uz hokne, tak nejlepe s vitezkou turnaje...

Kaja proste dneska spatny vykon.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:14Od: VLK----1GSL
*hukne
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:24Od: gigin
Jediný gem, kdy Kája hrála to "svoje", byl gem poslední. Tam jsem jí poznával. Jinak velice nic. Škoda no.
[ Reagovat ]
06.09.2017 22:41Od: Torn
Přečti si to ještě dvacetkrát, protože tomu asi furt nerozumíš. Není hlavně předně žádná Coleen, ale Coco. Psal jsem v příspěvku, že prostředí na GS jí asi svědčí, čím jsem narážel na ten letošek. Kromě těch úspěchů na GS a Stanfordu, měla mizernou sezónu, vlastně je díky topu je tak vysoko, že uhrála dobré výsledky na GS.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:57Od: historik Karolína
dnes velmi slabý, ustrašený, bez pohybu výkon. Jako štve mě to strašně, že prohrála zrovna s Coco, ale bohužel zcela zaslouženě. Na celém US Open se vůbec nepotkala s formou a tak jen slabší soupeřky a i štěstí ji tam udržely až do čtvrtfinále. Strašná špaténka. Jediné pozitivum je, že z ní snad konečně spadne ta strašná tíha pozice světové jedničky a začne hrát líp.
Nemůžu si ale pomoct, poslední dobou se mi zdá, že Karolínina hra se pod vedením Davida Kotyzy nelepší, ale stává se stále víc stereotypní a čitelnou.
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:01Od: Torn
Hlavně servis mi příjde, že už má tak nějak okoukanej pro soupeřky. Každopádně Coco měla prostě dneska i dost štěstí viz. jestřáb.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:56Od: slacker
No aspon Fulnek muze spsutit o tom jak by prvni garda kdyby nastoupila vyhrala FC proti USA.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:56Od: svetova.dvojka
I tak je to úspěch, taky mohla skončit už ve 3.kole s Číňankou nebo dokonce už ve 4.kole, čtvrtfinále je velmi pěkné pro Káju, teprve její třetí na Grandslamu...
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:57Od: Bloody13
čtvrtý
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:57Od: svetova.dvojka
oprava už čtvrté...
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:55Od: bIbec
Celkově pěkný mač. Coco hrála skvěle.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:55Od: Dobry-den
Coco zaslouženě. Skvělý servis, celkem málo chyb, klíčové body zvládla parádně. Karolína průměrná. S tím, co stačilo na slabé soupeřky v předchozích kolech, dneska neměla nárok.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:58Od: frufru77
100% pravda. Los měla příznivý, nemůže se vymlouvat.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:54Od: COMEON CoCo a prve SF na GS ?!
.. wtf
[ Reagovat ]
06.09.2017 20:07Od: baggik
Bída no.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:54Od: com
chjo
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:54Od: frufru77 finito
.... takové hráčky už by měla porážet
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:53Od: avos
Teď odhadne správně stranu a místo winneru to jen pošle přes síť. Tak ustrašenou jsem ji snad ještě nikdy neviděl.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:52Od: Pavol Kľúčové zápasy.
Myslel som že už čosi zvládneš. Z hry sa musíš tešiť.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:50Od: historik
na těch BB tragédie taky
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:48Od: George_Renel
Nevalný tenis, špatná Karolína. To už na otočku nevypadá. A není to zdaleka jen kvalitou soupeřky. Chybí zaťatost, chybí chtíč. Škoda, že zrovna na USO se Karolína nepotkala s formou.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:46Od: frufru77 oooo
40:0 Kája
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:45Od: frufru77 první
nadprůměrná soupeřka a asi finito
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:44Od: dadaft
Karolína už nechce hrát -- zbavování se odpovědnosti jestřábem, hraní pouze na vítězné returny,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, už chce být pryč.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:50Od: dadaft
tak beru zpět.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:52Od: VLK----1GSL
:) jeden MB odvraceny
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:54Od: VLK----1GSL
a druhy uz bohuzel ne...
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:43Od: Dobry-den
Je to bída. Mám pocit, jako by místo světové jedničky byla na kurtu nějaká ustrašená juniorka.

Tak ještě 4 míčky a bude mít od toho břemene světové jedničky klid, tak snad začne zase hrát normálně. ;-)
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:43Od: frufru77 už to zavání
krchovem:(
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:42Od: baggik
Tak je normální? Tohle jsou ty momenty, dneska už jich bylo asi 5. Důležitej míč, kterej rozhoduje o gemu a ona udělá chybu. Jinak tam dneska moc chyb neni, jenže tohle pak pošpiní tu předchozí práci. Holku, co je n.1 přece nebudem učit jistotě na síti a perifernímu vidění.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:42Od: Mayo
Karolína slabunka :/ škoda
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:42Od: historik
teď už pomůže jen kdyby to na Coco dolehlo
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:39Od: Jabadu
To už je zoufalost. Holt Emerika nejsou Louny.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:39Od: Ondřej.Jirásek
tohle je ale opravdu tragédie, tolik nalitých promarněných míčů. nevyčítám Karolíně výběr strany, Coco se prostě zrovna trefila, ale ta délka toho úderu, který měl být vítězným, byla tragická :(((
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:41Od: VLK----1GSL
jo...
...a na 1 servu furt proste spatna...
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:48Od: VLK----1GSL
ted uz brejkovat Kaja musi, tak snad prijde nove momentum...
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:38Od: historik
co to jako bylo za stavu 15:30?
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:35Od: historik
Karolíno dostala si jedinečnou příležitost, ale je potřeba už konečně začít něco hrát na servisu i returnu
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:35Od: Ondřej.Jirásek
POJĎ!!!
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:36Od: VLK----1GSL
Tak z nejhorsiho je Kaja venku:)
Ted uz prijdou pozitiva...
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:37Od: VLK----1GSL
To bude dulezite momentum potom do clanku:)
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:37Od: Ondřej.Jirásek
to se ještě uvidí :D nejdůležitější bude nadpis :))
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:39Od: VLK----1GSL
No, jenze Kaja nam dneska nejak nechce,,,,
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:29Od: baggik
Asi tam je něco ve vzduchu, domácí průměrné hráčky najednou poráží ty nejlepší. Asi to nebude úplně samosebou.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:35Od: Fandina
Coco hrála semifinále letos na AO a čtvrtfinále ve Wimbledonu a to nebyly domácí podmínky :-)).

Ale doufám, že to Kája ještě otočí.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:36Od: Torn
Ale zbytek sezóny hrála víc než hrozně. :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:38Od: baggik
No a? Nikdy nic nevyhrála. Kromě Venus jsou to hráčky, které jednou porazí hráčku top 10, ale ne tři za sebou. Která z těch hráček ze špičky tady hrála v dobré pohodě? Nevim, čím to.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:43Od: Fandina
Vyhrála, na USO je GS vítězkou - v mixu i juniorskou. Semifinále AO není málo. V poslední době jí kaučuje Pat Cash, nevím jestli to je jen super kauač, ale myslím, že jí to pomáhá.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:28Od: Bloody13
Hmm, takže Kája si může balit kufry a do SF půjde tahle namyšlená kravka.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:30Od: VLK----1GSL
Nebrec a tlac:)))
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:34Od: Bloody13
Nehty na nohou mi slezly, jak moc tlačim, ale zatim je to k ničemu.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:27Od: Fandina
Vedle Kotyzy sedí nějaký mladý muž, nevíte kdo to je?
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:27Od: Ondřej.Jirásek
tak tohle je už fakt hodně špatný, Karolína na returnu bez šance zase a servis žádnej
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:30Od: VLK----1GSL
Ted Kaja brejkne a pak uz to snad zlomi...
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:27Od: historik
a je to v háji...vůbec nejde 1. servis
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:25Od: Bree_van_de_Kamp
Proč si nezavolá Davida aspoň na uklidnění
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:25Od: Fandina
Na GS?
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:27Od: misa
:)
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:27Od: VLK----1GSL
Tak zkusit to muze, a pokud Amer. Asoc. potvrdi zmeny, tak pristi rok na ten kurt i David dorazi...:)
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:30Od: Mayo
Omg už iba to by chýbalo aby si na GS volali k sebe trénerov
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:32Od: Fandina
Ale v kvalifikaci se letos mohlo kaučovat z hlediště, tedy alespoň se o tom před USO psalo, že se to bude zkoušet, jak to dopadlo nevím.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:35Od: Ondřej.Jirásek
zkoušelo se, pochvalovala si to např. Terka Martincová :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:37Od: Fandina
Aha, škoda, že to nebylo k vidění. Zajímalo by mě, jak to probíhalo.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:37Od: Mayo
Taký koučing má Rafa často (:
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:22Od: Fandina
woytha, prý čistokrevná lajna :-))
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:22Od: Lunej..
Tak si holt zahrajes, Kajo, 3 sety no:)
Me vadilo, ze umpire nedal Coco napomenuti za tu raketu, celkove rozhodci jsou porad ustraseni trestat hrace po pravu.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:20Od: historik
Teď bude Karolína navíc vždycky pod ještě větším tlakem, protože bude dotahovat
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:16Od: patriks Karolína
se v razanci úderů Coco nevyrovná, navíc chybuje, to vypadá na rozlučku s No.1
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:20Od: baggik
Hraje dobře, koukám od 2:3 a Kája jela, až k setbolu, nějak se to záhadně vysmeklo, ale když bude pokračovat tak jí dá.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:16Od: Dobry-den
Karolína jen navazuje na výkony z předchozích kol. Pokud se Arogant nějak nesesype, tak to vidím černě...
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:15Od: Ondřej.Jirásek
fakt škoda toho setbolu, tam se to dalo zahrát mnohem odvážněji, nakonec mrzí. snad na to Kája zapomene a duel otočí.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:18Od: baggik
Což škoda setbolu, ale už za stavu 30:30 vyhodila míček těsně za lajnu, když měla volnej kurt, tam byla cocot už ze hry a další fiftýn získala Kája, tam to bylo hooodně hratelný na 6:4.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:22Od: VLK----1GSL
Kaja spatna na prvnim servu...ten rozdil s Colleen je zatim spatny.
Na druhem ja prave Kaja lepsi, takze pokud by se na prvnim zvedla, tak by to bylo dost dobry.
Ten nepromeneny setball jiste mrzi, ale faktem je, ze ji k tomu ta Colleen trochu pomohla, aby se vubec mohl hrat...snad to hodi za hlavu, jede se druhy set...zatim to neni zadna traga.
Otocit s Colleen se zapas da...ani nehraje uplne nejlepe...vic podle me ze sebe nevytriska, na turnaji je uz dlouho:), takze chce to jen zlepsit prvni serv, no a nebat se ji vic zatlacit...a mohlo by to klapnout...
Do konce jeste daleka cesta:)
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:29Od: VLK----1GSL
No ale ted uz fakt zabrat musi...
...to uz je hodne na hrane.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:15Od: historik
Tenhle set se i přes ten špatný začátek dal a měl rozhodně vyhrát. Setbol za stavu 5:4 hodně mrzí, protože při něm šance byla a pak když už se Karolína v tiebreaku dostala do výměny, tak to zabila lehkými chybami.
Teď to bude dvojnásob těžké
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:14Od: Bloody13
Ty woe, Karolínooooo.... ty už chceš taky domů?
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:13Od: baggik
Tohle měla vyhrát.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:12Od: misa
Poslední tři tb. v podání Lucky, Petry a Káji stály za ... ho.vno.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:13Od: tommr
jj je vidět jak si v nich nevěří ... :(
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:09Od: Mayo
Americké houna v hľadisku
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:09Od: baggik
Škoda toho zbytečnýho výhozu skrz odkrytý kurt v 10. gemu, už mohl být set v kapsičce. Ale Kája hraje jistě, sebevědomě a lépe než soupeřka, proto se ani TB nebojím.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:07Od: Jabadu
No a TB neumíme. Bože!
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:03Od: historik
já nechci tiebreak, jedem Kájo
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:00Od: avos
Tvl Karolíno! Útočnej bekhend a náběh na síť a ne se z téčka pokaděně vracet :( Snad nás to nebude mrzet.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:00Od: Jabadu
Není to dobrý. Zase si ji posadila na kůň.
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:59Od: Mayo
Vamos Kaja
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:58Od: historik
na ten setbol se dalo hrát odvážněji, fakt škoda
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:58Od: Ondřej.Jirásek
souhlas :(
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:58Od: kada.tom
Vandeweghe příjemá asi jako osina v pr ... v zadnici
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:59Od: Lunej..
Ze to pises zrovna ty s tou svou narodnostni nenavisti:P
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:52Od: Bloody13
Uf, Kája skvěle :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:51Od: JaQuiLo Debl Š+S
K zahlédnutí Pavel Zedníček :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:01Od: Fandina
Jj, teď si ho kamera zase vybrala.
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:51Od: Fandina
Šafi s Bárou mají proti Dabrowski Xu první set. A dneska hraje dobře Bára. Šafinka prý měla něco s ramenem, ve hře proti Coco, tak snad to nepokračuje a nic to nebude.
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:51Od: Ondřej.Jirásek
snad to dají, Káju mám v TV, Lucku s Bárou na streamu :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:54Od: Fandina
Jj, Eurosport dává Káju s českým komentářem a to samé O2 TV Tenis a ten dává s českým komentářem i Šafi s Bárou. Takže vžýběr dneska je super. Také mám Káju v telce a holky na compu.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:03Od: misa
Ne měla, ale od začátku turnaje má. A hraje špatně.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:09Od: Fandina
Jj, dneska je nějaká zpomalená. Ta Šafinka pořád něco má. Je to pech. :/
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:37Od: misa
Chudáček Šafinka.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:46Od: Fandina
Jj, bohužel.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:14Od: tommr
dneska to musí uhrát Bára sama. Lucka je úplně mimo ... :(
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:50Od: kada.tom
no, začátek nic moc, ale Karol se podařilo vrátit do menší výhody :-)
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:46Od: Ondřej.Jirásek
paráda, Coco pomohla, tak teď hlavně udržet servis!
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:50Od: Ondřej.Jirásek
YES! skvělá otočka z 0-30, tak teď v klidu a riskovat na returnu!
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:30Od: Pani_Kostalova
Coco válí, Kája na returnu bohužel marná.
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:28Od: Bloody13
Ehm, a Karolína bude u tý sítě dávat soupeřce taky přednost jako ustrašená Lucka?
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:39Od: Bree_van_de_Kamp
Ne, bude to radši obcházet přes tribuny :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:28Od: Torn
Cocotka opět víc štěstí než rozumu, doufám, že se zákonitě vyhází. Už u Lucky jí všechno vycházelo. Nezaslouží si už ani kolo, arogatní godzilla.
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:30Od: Ondřej.Jirásek
ale jako světová jednička hraje spíš ona, Kája do toho vůbec nejde a moc šancí tvořit hru ani nemá, zatím hodně špatné
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:34Od: Torn
No, ale světová jednička rozhodně nevylítne 10krát v prvním kole během sezóny. :D
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:36Od: Ondřej.Jirásek
já mluvím o dnešním zápase, ostatní jsou mi ukradený :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:42Od: Lunej..
Umis neco jinyho nez porad nekomu nadavat?
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:52Od: Torn
Moralizuj si jinde. Cocotka se jí tu běžně říká, arogantní je a obrovská taky. :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:58Od: Lunej..
Jsi uplne mimo, nebavim se jen o Coco. Jsi typickej netovej borecek, ti jsou nejlepsi. Za chvili tu nebude pomalu s kym normalne mluvit.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:01Od: Torn
Obzvlášť od tebe to sedí, když polovinu času máš vyjadřování jako Fandina. :D. Coco prostě rád nemám.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:02Od: Lunej..
No jasne, to je zase argument. Nic, ztrata casu.
[ Reagovat ]
06.09.2017 19:07Od: Torn
To je, protože to permanentně do někoho sama prudíš a kážeš vodu.
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:26Od: Ondřej.Jirásek
nemůžu si pomoct, ale ty servisy Karolíny mi přijdou strašně slabé...
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:27Od: Torn
Příjde mi nervózní :(
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:27Od: Liska-Brno
Mě přijde že to dnes projede je slabá jako čaj asi perna noc ???? :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:27Od: Liska-Brno
Mě přijde že to dnes projede je slabá jako čaj asi perna noc ???? :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:34Od: lars
Ty jsi asi slaby, kdyz to tu pises 2x :)
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:20Od: Carloss
nemáte prosím někdo stream na Káju?
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:21Od: Ondřej.Jirásek
http://live.robinwidget.org/streamvideo8/ka-pliskova-vs-vandeweghe-arthur-ashe-stadium-live-stream-4448725.html
[ Reagovat ]
06.09.2017 18:22Od: Carloss
díky
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist