Karolína Plíšková ukončila spolupráci s trenérem Kotyzou

  • Karolína Plíšková se před odjezdem na asijské turnaje dohodla na ukončení spolupráce s Davidem Kotyzou, s nímž začala spolupracovat loni v prosinci. Důvodem nejsou sportovní výsledky. "V některých ohledech se naše názory a pohled na věc rozcházely," vysvětlila Plíšková. Nového trenéra má v plánu bývalá světová jednička oznámit nejpozději před startem nadcházející sezony.
    15. 9., aktualizováno | Aktuality |  224 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Karolína Plíšková loni po dvou a půl letech ukončila spolupráci s trenérem Jiřím Vaňkem, který převzal Petru Kvitovou, a v prosinci začala spolupracovat s bývalým koučem Kvitové Davidem Kotyzou. Jejich spolupráce však netrvala ani rok, přestože byla velmi úspěšná.

Hned na prvním turnaji pod vedením Kotyzy to Plíšková v Brisbane dotáhla až k titulu. Dařilo se jí i dále. Na Australian Open došla poprvé do čtvrtfinále, v Dauhá získala další trofej pro vítězku, zahrála si semifinále v Indian Wells a Miami, premiérově postoupila do semifinále French Open, na trávě v Eastbourne slavila třetí letošní triumf a po Wimbledonu se na osm týdnů stala historicky první českou světovou jedničkou.

Sportovní výsledky ale důvodem k rozchodu Plíškové a Kotyzy nebyly. "V některých ohledech se naše názory a pohled na věc rozcházely. Neshodli jsme se na strategii mého dalšího tenisového vývoje," uvedla Plíšková v tiskové zprávě. "Panu Kotyzovi děkuji za vše, co pro mě udělal," dodala.

"S Karolínou to byla příjemná práce a věřím, že to pro ni do další kariéry bylo přínosné. Budu jí samozřejmě dál držet palce," řekl padesátiletý Kotyza, jenž loni několik měsíců spolupracoval s Dánkou Caroline Wozniackou.

"Za celý tým přejeme Davidovi hodně štěstí v jeho další práci a zůstáváme dál v přátelském kontaktu," řekl za zastupující agenturu PR Stars Michal Hrdlička, snoubenec Plíškové. "Prioritou je teď úspěšné dokončení aktuálního ročníku, kvalifikace na Turnaj mistryň v Singapuru, což je vrchol sezony, ke kterému se upínáme," doplnil.

Plíšková tak na asijské turnaje do Tokia, Wuhanu a Pekingu poletí bez trenéra. Bez kouče se bude muset pravděpodobně obejít i na Turnaji mistryň v Singapuru. Jméno nového trenéra má bývalá světová jednička a aktuálně čtvrtá hráčka světa v plánu oznámit nejpozději před startem nadcházející sezony.

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (224)
20.09.2017 17:33Od: drabona
Kar. měla před US open od sebe příliš velká očekávání, vůbec si nepřipouštěla, že se obhajoba nemusí podařit, to ji zřejmě svazovalo a její hra šla dolů. Věděla, že musí něco udělat a myslím, že zvolila to nejméně šťastné řešení. Od Kot. se ještě rozhodně měla čemu naučit, trenéra jeho formátu rozhodně potřebuje, taktika bum bum od základní čáry nebude stačit ani na velkých turnajích natož na GS. Doufejme, že na to příjde brzy sama a své zázemí si vhodně upraví.
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:58Od: freeteepek ještě jednou k tomuto tématu - mentální kouč
Marian Jelínek jí posílal maily, které třeba psal i 3 hodiny. Kopie Kotyzovy. Zkrátka to řešili ve třech. Pokud bude Karolína mít trenéra cizince, tak to asi bude pro Mariána dost náročný, protože nepředpokládám, že bude s Karolínou komunikovat v angličtině, ale pak bude muset ten mail, kde záleží na každém slově, přeložit ještě do angličtiny, což může zabrat další 3 hodiny:-))
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:45Od: VlS
Nemyslím, že by zrovna on měl s anglinou problém.
[ Reagovat ]
18.09.2017 00:00Od: freeteepek
Tak pokud mail v češtině tvoří 3 hodiny, protože bazíruje na každém slově, tak překlad do angličtiny nebude žádná sranda vzhledem k rozdílům mezi angličtinou a češtinou. Bude to muset dost zjednodušit, protože není rodilý mluvčí.
[ Reagovat ]
17.09.2017 11:46Od: freeteepek
Jestli chce Kája trenéra, který jí nebude do ničeho nutit, tak to bude hledat hodně dlouho. Vaněk takový byl, ale toho jí přebrala Petra. Ostatně když sleduju na kurtu během zápasu radit trenéry hráčkám, tak jsem tam takového pohodáře nikdy neviděl.
[ Reagovat ]
16.09.2017 22:50Od: letityfanousek jojo
vrků vrků a Kotyza je odejit. Tak nějak mi to připomíná případ Djokovic
[ Reagovat ]
16.09.2017 13:52Od: tmora
Jen at Karolina najme Hrdlicku za trenera. Pak bude take kralovna, ale challengeru..
[ Reagovat ]
17.09.2017 05:28Od: FulnekUltras
hlavně do poslední chvíle hogo fogo
[ Reagovat ]
16.09.2017 12:00Od: dadaft
tak teď jedině Carlos Rodriguez,,,,,,,,,,,,, udělá sice z Karolíny monstrum, ale vyhrávat se svými svěřenkyněmi grandslamy, to on umí.
[ Reagovat ]
16.09.2017 19:16Od: Jabadu
Hřebec měl se svými tvrdými pravdami jistě pravdu. Rodriguez i Kotyza určitě nejsou nosiči raket a profesionální pochlebovači. Nemají to zapotřebí.
Nicméně Kotyza se nebojí říci na rovinu, jak by hráčka určitého somatotypu měla hrát.
Jestli se Karolína domnívá, že při 186 cm výšky stačí na kurtu chytračit, nikdy nic nevyhraje.
Já jí samozřejmě fandím, ale taktika vysokých versus malých hráček je daná fyzickými předpoklady.
V tom žádná velká věda nikdy nebyla, není a nebude.
:-)
[ Reagovat ]
16.09.2017 10:39Od: Davor1
Kotyza je štatisticky v podstate megaúspešný tréner. S dvoma rôznymi hráčkami dokázal dosiahnúť prakticky všetky podstatné méty v tenise, jednu doviedol k dvom Wimbledonom, TM plus takmer dvadsiatke ďalších titulov, s tou druhou zase Nr.1 plus ďalších pár turnajov. Koľko trénerov má niečo podobné? Myslím, že by si mohol kľudne dať od trénovania nejakú prestávku a trochu sa povenovať rodine, myslím, že mu to môže pomôcť a o robotu isto nebude mať núdzu ani o rok.
[ Reagovat ]
16.09.2017 10:44Od: blixa
Já věřím že vytáhne Maky.
[ Reagovat ]
16.09.2017 10:50Od: Davor1
Neviem, či Markéta bude chcieť niečo meniť. Videl som ju v Trnave s tým Kubíkom, sedeli rovno predo mnou na zápase Alexandrovej so Schmiedlovou a vyzerali, že im to celkom klape a aj výsledky Markéty sú zatiaľ famózne. Ale perspektívne tam určite tá možnosť je a myslím, že by to celkom mohlo fungovať...
[ Reagovat ]
16.09.2017 10:51Od: EllNino
Kubík už ji ale celkem dlouho netrénuje, trénuje ji Hřebec
[ Reagovat ]
16.09.2017 10:56Od: blixa
Jo, to ji trénuje pořád, Kubík byl pak tím který s ní jezdil po turnajích, což už Hřebec většinou nechce. Hřebec v jednou rozhovoru řekl, že pro ni hledá trenéra. Takže Kotyza by byl řešením.
[ Reagovat ]
16.09.2017 11:47Od: George_Renel
Já bych to spojení viděl tak na 2 roky, aby ji otrkal v té tenisové high society a ve dvaceti vypustil k metám nejvyšším.
[ Reagovat ]
16.09.2017 11:26Od: lars
Davor1, statisticky ti roste chybovost v tvych komentarich na TP, takze bys mel tu 1 u svyho nicku odstranit :)
Ale Kotyza se Safarovou velky uspech asi nemel.
[ Reagovat ]
16.09.2017 01:55Od: Frick Nemyslím, že to je špatně.
Sezóna špatná neni, ale velký úspěch, který sec jenom čekal, zkrátka nepřišel.
[ Reagovat ]
16.09.2017 10:30Od: petrulinka
To jsem nevěděla, že post světové jedničky není úspěch, tak to pak jo
[ Reagovat ]
16.09.2017 11:17Od: lars
A jak casto na TP nemyslis spatne ? 1x/mesic? :)
[ Reagovat ]
16.09.2017 01:02Od: misa Karolíně
třeba časem dojde, koho by měla vyhodit.
[ Reagovat ]
15.09.2017 23:49Od: Daffit
Nedávno tady byl článek s Kotyzou, který ji nabádal, že má při hře více zariskovat v některých výměnách. Evidentně to Karolína vzala doslovně a tímhle krokem asi překvapila i sebe. I když to spíš zavání unáhleným managerským rozhodnutím. Z nedávné minulosti víme, že takové kroky spíš vedou ke stagnaci. Při pohledu na okolní trenérské týmy je zřejmé, že se budují dlouhodobě, aby i při určitém poklesu byly schopné ustát své pozice. Osobně jsem zvědavý, jaké výsledky do konce roku předvede, bez trenéra a v mladém týmu. Pracovitá asi bude, když ji duo Vaněk-Kotyza dokázali během jednoho roku dovést k No.1, a to za nejvyrovnanější výkony z ženského pole. Štěstíčko tam zahrálo velkou roli, a bylo to o fousek, ale takový už je sport. Připomenu případ Kerber, která měla fantastickou jednu sezonu, kde šlapala na 100%, ale je patrné, jak je tenis náročný sport, kdy letos je evidentně psychicky a fyzicky opotřebovaná. Nevšiml jsem si, že by hned měnila trenéra, je to dan za úspěch. U můžu lze pozorovat stejný průběh, po jasné dominanci dua Djokovic-Murray, následuje velké opotřebení, jak fyzické, tak psychické a hluboký propad ve výkonu. Snad bude mít Karolína štastnou ruku ve výběru trenéra, snad na delší dobu, protože to je jediná cesta k úspěchu.
[ Reagovat ]
16.09.2017 02:13Od: FulnekUltras
a nenechat si do tenisu kecat chorobně ambiciózními amatéry
[ Reagovat ]
15.09.2017 20:51Od: bIbec
Kájo, ukaž všem pochybovačům, že to jde i bez Kotyzy (a s Hrdličkou). Ty to nějak upinkáš ten GS. Já věřím. A né jeden GS. Deset!
[ Reagovat ]
15.09.2017 20:54Od: bIbec
a když né deset, tak aspoň šest. Tu Mášu dáme.
[ Reagovat ]
15.09.2017 22:27Od: Krisboy
Ne ne ne...nejdřív deset a potom ještě šest! Žádný sr.ní s tím!
[ Reagovat ]
15.09.2017 20:28Od: slacker
tady bylo opet veselo, Fandira s formy Ikvak pryc tak se role fanatickeho blba zhostil Tommr
[ Reagovat ]
15.09.2017 20:46Od: Torn
Zase bych to tak nedramatizoval....Fanďulka vyloženě trollí....:D
[ Reagovat ]
17.09.2017 10:29Od: Fandina
Já nejsem žádný troll, jsem na světě nejchytřejší tvor.
[ Reagovat ]
17.09.2017 10:42Od: blixa
A dokonce veršuješ ! ;-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:11Od: Fandina
Proto píšu veršem, aby to bylo jasné všem.
Tvorům i trollum.
[ Reagovat ]
15.09.2017 22:02Od: tommr Re: slacker
urážky od dementa jako si ty jsou vlastně pochvala. Cítil bych se opravdu divně kdyby si se mnou v něčem souhlasil ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 20:14Od: Padme ://
Hodně zdaru holka. Snad víš, co děláš a máš to z vlastní hlavy...
[ Reagovat ]
15.09.2017 19:01Od: littlegeorge Neunesla
Kotyzovu oprávněnou kritiku její hry, pravděpodobně nechce na své hře nic měnit
[ Reagovat ]
15.09.2017 19:02Od: EllNino
mám podobný pocit ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 19:19Od: com
Hrdlicka dostane Kotyzuv plat a bude ji koucovat sam no, pak treba Karolina procitne
[ Reagovat ]
15.09.2017 19:32Od: lars
A co ji Kotyza presne rikal po zapasech na USO ??
[ Reagovat ]
15.09.2017 22:13Od: pockerface
Že by měla občas v důležitých chvílích zariskovat, nebát se jít do rizika, že pinkáním (nevím přesně jestli použil slovo pinkání) přes síť GS nevyhraje. A příklad dal Ostepnkovou, že tvrdou a rizikovou hrou vyhrála RG.
[ Reagovat ]
15.09.2017 22:21Od: lars
toto bylo spis vyjadreni ke sdelovacim prostredkum ( mediim)
[ Reagovat ]
15.09.2017 22:23Od: pockerface
Jo takhle, já to blbě pochopil. Ty jsi myslel mezi čtyřma očima. No, tak to bych taky rád věděl :-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 23:03Od: lars
mozna mezi 6 ocima :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:18Od: VLK----1GSL Prominte panstvo...
Nemate nekdo chut na dobrou brazilskou kavu?
...nez se nam tady ten pripad s K-P-H vyresi...
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:28Od: FulnekUltras
jakože Kočička, Hrdlička a Pyrrhova Jednička? ;)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:32Od: Jabadu
"Ta se vám povedla - ta půdička. ...Tady se mi to bude "věšet" ..."
:-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 23:25Od: horska.kraslice
Ale Máňa říkala, že to není směroplatný...
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:15Od: FulnekUltras Tak tady je to (snad) ještě v pořádku
https://www.super.cz/525680-hodne-otevrena-zpoved-herce-a-tenistky-o-vztahu-na-dalku-jak-to-david-kraus-s-barborou-strycovou-prozivaji.html

A samozřejmě přeji i zdárné přežití lednové volby prezidenta. ;)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:53Od: petrulinka
Tak když se partner neplete partnerce do její práce, tak to může fungovat dobře. Doufám, že to Báře s Davidem vydrží
[ Reagovat ]
15.09.2017 20:45Od: Torn
Jak dělá někdo něco jinak než pan Kraus, je to hned špatně. To není poprvé, co v rozhovoru na někoho útočí nebo se tváří, jakože se chová zcela správně.
[ Reagovat ]
15.09.2017 21:36Od: VlS
Je to jeho pohled, nedělal bych z toho závěry. Tak si holt něco myslí. Mě je volnej a jeho taťku nemám rád. A co z toho? Nic!
[ Reagovat ]
15.09.2017 22:22Od: Frick
Docela by mne zajímalo, kolik času Bára tráví ve svém domově v Dubaji.

Jako Kája, Lucka nebo Petra se v tom Monaku aspoň občas zastvaěj.
[ Reagovat ]
15.09.2017 23:11Od: blixa
Ty seš fakt postiženej mozkovou obrnou ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 23:58Od: Frick
Jasně, Jsem Češka, mám tu rodinu, přítel je Čech v Česku pracující, v rozhovorech zmiňuju, jak bydlím v Praze (resp. okolí) ale bydliště mám nově v SAE. Logika jak prase.
[ Reagovat ]
16.09.2017 02:37Od: blixa
A kdy ty tupá skopová hlavo konečně pochopíš, že to jsou věci, které spolu absolutně nesouvisí ? Možná by sis mohl nastudovat rozdíly mezi slůvky "residence" a "home".
[ Reagovat ]
16.09.2017 03:07Od: Frick
Ale jistě že jo. Kdyby hrála v SAE většinu nějakou místní tenisovou ligu (něco jako český hokejista v NHL), tak bych plně chápal, že je residence v SAE a domov v Plzni nebo Praze. Stejně jako Džegr měl residence na Floridě (předtím Jersey, Boston, Dallas, Philadelphia, Omsk, NY, Washington a Pittsburgh) a doma je na Kladně. Ale to tak v Bářinym případě není.
[ Reagovat ]
16.09.2017 03:07Od: Frick
*většinu roku
[ Reagovat ]
16.09.2017 03:31Od: blixa
Jenže ona, na rozdíl od "Džegra" nehraje většinu roku na jednom místě, ale po celém světě. Tudíž si jako "residence" může zvolit jakékoliv místo, které jí to umožní. Tak jí to umožňují i naše zákony. Což jsou všechno věci, které dobře víš, ale stejně budeš dupat nožičkou v zajetí svého myšlenkového "národoveckého socializmu". Prostě dement.
[ Reagovat ]
16.09.2017 04:12Od: Frick
Ano a to je chyba našich zákonů. Občan ČR, který tu žije od narození, by se měl stát českým daňovým nerezidentem až prokáže, že existuje na světě se kterou má intenzivnější sepětí než s ČR. Zkrátka by se mělo zde aplikovat to omýlané "středisko životních zájmů"?

Chceš být rezidentem v SAE - dobře, ale musíš prokázat, že se v SAE zdržuješ jednoznačně častěji než v České republice. Třeba 2x tolik.
[ Reagovat ]
16.09.2017 04:20Od: Frick
*...existuje na světě *ZEMĚ* se kterou...

Tj. aby se člověk stal českým nerezidentem, tak by nemělo stačit, aby se v ČR zdržoval méně než 183, ale naopak musel by A) dokázat existenci země, kde zdržuje 183 dní a více nebo B) dokázat existenci země, kde se převážně zdržuje v čase mimo turnaje či přípravný tréninokvý kemp.
[ Reagovat ]
16.09.2017 04:32Od: blixa
Jasně, socánku. Což v praxi znamená donutit české "světoběžníky" stát se občany jiných států, tedy emigrovat. Co všechno chorobná socanská závist nevyrobí v dementních mozečcích tvého typu. Ne, tady jsou naše zákony ještě zaplať bůh v pořádku.
[ Reagovat ]
16.09.2017 10:27Od: slacker
svetobeznici at si klidne emigruji, to je takova skupina potencialnich zradcu co budou na strane cizaku a jejich zajmu proti domacim zajmum.
[ Reagovat ]
16.09.2017 04:42Od: blixa
Ale abych uklidnil tvoji socanskou dušičku, ono to tak jak si představuješ v podstatě funguje. Ošetřují to právě ony mezistátní smlouvy o dvojím zdanění, které obsahují ony šílené formulace o středisku životních zájmů a pod. Na základě toho se pak určuje, kde jsi rezidentem. Naštěstí jsou stále státy, kde v takové smlouvě žádná taková ustanovení nejsou (případ SAE), nebo s danými státy žádnou smlouvu uzavřenou nemáme (Monaco). Ještě že tak. Poslední únikové prostory před socanskou daňovou zlodějnou.
[ Reagovat ]
16.09.2017 02:50Od: Lina
Co je na tom nelogickeho, ze lide vlastni vic nemovitosti? A proc si ji neporidit nekde u more, kdyz jsme vnitrozemsky stat. Divim se, ze ti jeste nepraskla hlava z tech zbytecnych starosti. Jsi horsi nez neidalni tchyne.
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:41Od: Dobry-den Maky,
tohle je skvělá příležitost!

A nebo Týna ;-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:44Od: blixa
Týna asi ne. Ale Maky, to by se mi líbilo. To by mohlo fungovat.
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:01Od: VLK----1GSL Toz hlavne kdyz je stastna ta Karolina, no ni...
Je to urcite dobra zmena...

Říkají, že jsem odborník...
https://www.youtube.com/watch?v=5gOTs4dBcCk&feature=youtu.be&t=1m50s
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:03Od: Hlavsa
Jsi. :-.) :-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:41Od: Torn Pravda/nepravda
Těžko soudit, jak to bylo, zda v tom figuroval Hrlička nebo kdokoliv. Stejně tak tvrdit, že Karolína udělala dobře nebo blbě. Kotyza měla své pro a proti, osobně si myslím, že kdyby měla třeba ty papírky i na dalších GS, než jen na FO, mohlo jí to psychicky pomoct. Tady není moc co měnit, Karolína je kvalitní hráčka, ale mozek má občas na zemi, i když se na kurtu moc neprojevuje.

Osobně si myslím, že šlo čekat, at má Vanka nebo Kotyzu, že ještě nějaké tituly přidá. Byla na začátku sezóny nažhavená, US Open bylo daleko, necitila tlak jedničky atd.. Na jaře přišla neoblíbená antuka a první černé myšlenky, W a US Open se blíží, na konci antukové sezóny se trochu zvedla, tráva před W jí šla, myslim si, že tam byla stále ještě v pohodě. Byla namotivovavá z FO atd. Ten W se jí těžce nevyvedl, stala se tou jedničkou, to jí nikdo nevezme, ale jak sama říká, stalo se a díky patřil Simoně. Po W se už dle mého na plno projevil všechem možný stres, co mohl, i když trvdila, že si to moc nepřipouští. Trochu mi to nesedí, když Kotyza nebo kdo to říkal, že je hrozně taková přemýšlivá atd., dle mého jí to šrotovalo a asi ne málo. Fakt se pomalu během sezóny vytrácela ta její jiskra a celkově jsem si říkal, zda je úplně ve své kůži. Tlak jedničky obhájit Cinci, finále GS. Jako reálně, moc hráček není, co dokáže něco podobného. Podobnou deku měla letos i Mugu a před W to z ní asi spadlo. Já odufám, že Kája to změnu udělala fakt, že jí David nevyhovoval v někerých věcech a že najde někoho vhodného, i kdyby jí jen pochleboval a dělal jí rozhožku, když to pomůže, tak proč ne.

Co mi příjde jako zajímavá dvojice, co už tu padlo, je Bára a David. Sice úplně nevim, jak by reagoval na ty její výlevy, ale aspon zajímavé to vidět. Péťu, Maky a Šafi, ať radši nechá být. :D
[ Reagovat ]
15.09.2017 23:30Od: horska.kraslice
Netrenoval už kdysi Šafářovou?
[ Reagovat ]
15.09.2017 23:34Od: horska.kraslice
Jo,už to tu je zmíněno. Já myslím,že Lucka by neměla dvakrát vstupovat do téže řeky.
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:37Od: a.magerova
No... vidno, že Kotyza nějak nevychází s dominantními muži svých svěřenkyň... Radek-Petra, Karolína-Michal, Caro-otec... je třeba si najít tenisové děvče nezadané, s otcem mimo tenisový svět a bude TO klapat... ;-)

http://isport.blesk.cz/clanek/vip-sport/220210/spor-expritele-stepanka-trenera-kotyzy-valka-o-kvitovou.html
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:37Od: pockerface
Já bych to viděl na Lucku Šafářovou. Docela bych si je uměl představit. Lucka klidná holka a to by možná Kotyzovi taky vyhovovalo.
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:11Od: VLK----1GSL
Jenze on ji uz trenoval, a nejak to nedopadlo... celkem pochybuji, zeby se k ni vracel, a Lucy k nemu...
[ Reagovat ]
15.09.2017 22:17Od: pockerface
No, ale zkusit by to mohla. Přece jenom jí trénoval v začátcích, teď je Lucka tenisově i "lidsky" jinde. Otázka je jestli by chtěla Lucka jít ještě výš a výš. Přijde mi, že je takhle spokojená. V deblu jí to jde a v singlu má asi cíl se posunout do top20. Taky přece jenom díky nemocem trošku přehodnotila své priority a tenis si víc užívá.
[ Reagovat ]
15.09.2017 23:00Od: misa
Top 20 je pro tebe málo?
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:36Od: bella tommr a kotyza
To uz neni normalni a mel by ses jit lecit!!!
Jses tim uplne posedlej a hlavne ses dost mimo. Realita ti uplne unika. Ona opravdu jen prehazovanim site a zevlovanim bez pohybu GS nevyhraje, v tom mel naprostou pravdu a jestli to nejsi schopny videt a budes se do nej jen takhle navazet, tak doporucuju to vysetreni v Bohnicich, to magorum, jako jsi ty, pomaha.
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:42Od: tommr
skvělá argumentace po který jsem se málem rozbrečel. Smím se zeptat zda mluvíš z vlastní zkušenosti?
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:45Od: bella
Mam dlouholetou zkusenost s tebou a to mi naprosto staci k tomu, abych si byla jista, ze ti to pomuze. Duverum mi ;).
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:48Od: Hlavsa Hrdlička prohlašuje.....
..."Prioritou je teď úspěšné dokončení aktuálního ročníku, kvalifikace na Turnaj mistryň v Singapuru, což je vrchol sezony, ke kterému se upínáme," doplnil.
Nepamatuju se, že bych za svůj dlouhý život četl něco tak "úžasnýho" a moudrýho. To je opravdu muž na svém místě. Běda Kájo !
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:24Od: petrulinka
100 bodov, souhlas
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:49Od: Lina
Trenéra má. Že by s tím Kotyza nesouhlasil? Budu věřit,že je to její rozhodnutí správné a nebudu se bát. Stačí,když vidím náš mužský tenis.
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:59Od: FulnekUltras
manažer v pozadí jak má být... ;) no ještě snad Kája úplně na lopatě nesedí
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:43Od: bIbec
Tak když to úplně názorově nelícuje, tak je tenhle krok logický. Držím palec ať Kája vybere správně náhradu :-) Good luck :-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:09Od: bIbec
jinak trošku mě přišlo, že David by měl rád z Karolíny druhou Petru Kvitovou, aby prostě víc riskovala, snažila se zakončovat dřív i za cenu těch 5 metrových outů :-) Tak sem si vzpomněl, jak se nechtěla úplně srovnávat s tou Coco :-)
Zkrátka rozdílná alchymie. Tak nějak nebudu soudit, co je vlastně lepší, k cíli mohou vést 2 nebo víc cest a žádná z nich nemusí být vyloženě špatná. Ale prostě tam musí být ta názorová schoda.. pokud tam už není, tak to může jen těžko klapat.
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:11Od: bIbec
jo a BH měla hezčí pod Vaňkem.
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:19Od: tommr
jj hra na náhodu je to jediný co Kotyza umí a jsem rád, že Karolína poznala včas, že tudy pro ní cesta nevede ...
Další z věcí ve kterých se asi neshodli je neskrývaná snaha Kotyzy udělat z ní blbku, která o tenise nepřemýšlí a s takovejma "zbytečnostma" jako jsou taktika nebo rozbor hry soupeřky se vůbec nezabývá ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:21Od: EllNino
jasně a proto má na spoustu zápasů papírky s radami a takticky rozebranou má každou hráčku ... jsi fakt ubohej ...

A jak řekl, přehazováním na druhou stranu GS nevyhraje, koukni na Halep, Wozniacki, Aga vs. Stephens, Ostapenko, Kvitová, Serena
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:33Od: tommr
copak, copak? Dochází ti argumenty tak nastupujou urážky?
Ona je taky otázka co na těch papírkách je a jak to Karolíně pomáhá. Na velkejch turnajích a v zápasech se silnejma hráčkama to nějak není vidět. A Kotyzovy kecy do novin už se nedají vůbec brát vážně ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:35Od: EllNino
tak co na to mám říct, když tu píšeš nesmysly ... srovnatelný se zaujatostí Kvěše a Petry nebo Fricka a daní ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:24Od: Hlavsa
Že by někdo chtěl dělat z Karolíny Plíškové blbku ??
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:35Od: VlS Kájo,,
dáváš ( nebo partner dává) krásný tiskový zprávy, jen by nesmělo bít do očí, že takový změny se dělají po sezóně a ne z ničeho nic. Holt jste se ( nebo chlapi se ) pěkně rafli. To se stává.
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:23Od: Marduch
Peeetr Korda ;)
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:27Od: Hlavsa
Kotyza jí k ničemu nepotřebuje. Ale Petr Korda ? To by se mi líbilo.
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:22Od: tommr skvělá zpráva
jsem rád, že se Karolína rozhodla zbavit se Kotyzy dřív než jí stačil stáhnout do podprůměru. Pod jeho vedením se Karolína nedokázala dostat do finále ani jednoho velkýho turnaje a její herní projev se pomalu ale jistě zhoršoval ...
Volbu novýho trenéra není třeba uspěchat. Karolíně bych doporučoval poohlédnout se po něm i v cizině ...
Co se Kotyzy týče tak jen doufám, že si pro další působení vybere nějakou zahraniční hráčku - nejlépe nějakou velkou konkurentku Karolíny a Petry. Tím by našim holkám aspoň trochu pomoh ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:36Od: petrulinka
A číst umíš? Pokud to nevíš sám, tak si alespoň přečti, čeho všeho Karolína pod vedením Kotyzy dosáhla, jestli ti to je málo, tak to už fakt nevím. A že se jí zrovna teď nevedlo? Prostě nikdo nedokáže udržet skvělou formu celý rok, snad kromě Sereny, která to umí. Ale většina hráček hraje ve vlnách, což je normální.
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:43Od: tommr
pokud narážíš na post jedničky tak na tom nemá Kotyza žádnou zásluhu. Karolína toho dosáhla hlavně díky lonským výsledkům v USA kdy hrála ještě pod Vankem a letos pod Kotyzou je nedokázala obhájit a z trůnu se rychle poroučela ...
A pokud by Karolína někomu konkrétnímu za tu krátkou epizodu na postu jedničky měla opravdu poděkovat tak by to měla být nejspíš Halepová, která post jedničky několikrát odmítla a Karolíně ho víceméně vnutila ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:45Od: EllNino
jasně díky loňským výsledkům ... a proto vedla dost dlouho letos Race ... bože tommre, otevři oči ... nejlepší by bylo, aby Kotyza začal s Bárou, to by byla dvojice snů pro tebe
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:55Od: lars
vsak mel zacit se Stefkou :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:57Od: tommr
ted si na to přišel! To by byla opravdu skvělá kombinace! A Bářin současnej trenér by to moh zkusit u Karolíny pokud by o něj měla zájem ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:48Od: Andrew89
mluvíš to o jedno turnaji...a to US a ty výsledny předtím jsou nic? SF French open, čf - austrálie, SF IW , miamy..atd..myslim, že toho letos hodně dokázala opoti jiným sezonam....to je neoddiskutovatelný fatk, že se na větších turnajích zlepšila.
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:02Od: tommr
mluvím hlavně o Cincinnati a USO. A za dobrý výsledky v první půli letošní sezóny taky ještě může setrvačnost a dozvuky práce Vanka ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:02Od: EllNino
a nebo taky nemusí ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:44Od: R01316
Navic loni se ji hralo mnohem lip, protoze hrala bez tlaku a nebyly od ni tak velky ocekavani. Kdyz se pak ale dostane na spici a vsichni od ni cekaji, ze bude kazdyho pod ni porazet, tak to uz se hur hraje....
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:46Od: R01316
takze na Kotyzu bych vinu nehazela
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:55Od: VlS
Tobě ten davit snad musel přetáhnout nějakou babu, nebo rozbít autícko, pomalovat podepsanej plakatbSpidermana, nebo něcopodobně strašnýho. Tak neobjektivní útoky se vidí málo kdy.
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:57Od: Andrew89
:D
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:04Od: Lunej..
Jj, tommr nam svou nenavisti pekne konkuruje iqemu.
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:11Od: tommr
o jaký nenávisti to mluvíš? Já Kotyzovi naopak přeju co nejlepší angažmá pokud to nebude u českých holek. Líbila by se mi třeba jeho štace u Halepový nebo u Svitoliny ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:16Od: Lunej..
Vzdyt si ho porad beres do "huby" a vecne na nej nasazujes a davas mu za vinu pomalu treti svetovou, tak pokud tomu rikas "sympatie", tak se tedy hluboce omlouvam:) nejak jsi opomnel, jak se tu vicekrat psalo, ze je to vzdy o hracce, protoze na kurtu stoji sama. A ja osobne Kotyzu obdivuju, co s Petrou vsechno vydrzel.
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:26Od: tommr
když je to jenom o hráčce tak proč se o nějakým trenérovi vůbec dohadujeme?
Jen at se Kotyza radši věnuje svý rodině a nebo at ty svoje geniální rady předává konkurentkám našich holek ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:33Od: Lunej..
Je videt, jak jsi evidentne spokojeny s touto zpravou, jak malo staci nekomu k radosti:) Takze ty, Kaja a Hrdlicka jste stastne trio. Jsem zvedava, na koho to budes svadet, az se Kaje nebude darit podle tvych predstav. Jestli zase potkam Kotyzu v Prostejove, tak mu vyridim, jak te ucinil stastnym :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:51Od: dunphy
To je tak neuvěřitelně trapný, když ty se snažíš být vtipnej, bych se pomalu styděl aji za tebe :DD
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:07Od: tommr
další krysa vylezla z kanálu. Dneska tu máte nějakej sraz?
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:09Od: bella
Ne, dneska tu perli tommr a ostatnim neda na to neregovat, protoze to jsou opravdu vyplody choreho mozku.
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:11Od: dunphy
No já se omlouvám, nebudu to hrotit tak moc jako bella, ale dneska tady podle svých příspěvků vystupuje jako krysa z kanálu někdo trochu jinej :D
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:27Od: Marduch
Souhlas, je s podivem, kde tommr bere tu suverenitu posuzovat kompetentnost a odbornost a "vhodnost" Kotyzy. Nebo tommr sam tenis vrcholove hral ci hraje a Kotyzuv koučink osobne zazil?
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:39Od: tommr
to se trenéři smí kritizovat jen v případě, že člověk má za sebou úspěšnou kariéru vrcholovýho sportovce? To by na diskusích asi moc lidí nezbylo ...
Mě stačí vidět výsledky. Petra se pod Kotyzou trápila dlouhý léta a její kariéra šla pomalu ale jistě do kopru. Stejnej osud by čekal i Karolínu ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:41Od: EllNino
dukaz ?
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:46Od: tommr
výsledky na amerických betonech jsou jasnou indikací co by asi následovalo. Karolína to naštěstí pochopila včas a nenechala věci dojít tak daleko jako předtím Petra ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:48Od: EllNino
Výsledky na amerických betonech nebyly o moc horší než sezonní standard, čtvrtfinále Toronto, semifinále Cinci, čtvrtfinále US Open ... loni po US Open taky šla do kopru a chtěl jsi hned vyhazovat Vaňka ?
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:53Od: tommr
proč to ale nesrovnáš s lonskejma výsledkama? Loni titul v Cincinnati a finále na USO kde dokázala porazit i obě Williamsky. A letos? Takový srovnání se ti ale nehodí do krámu, co?
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:56Od: EllNino
ehm ... to byl opravu výjimečný měsíc, který Karolína zopakovala například letos v na Indian Wells a v Miami, kde loni po semifinále vypadla v Miami hned, a co třeba srovnání ... pod Vaňkem 1. kolo RG, pod Kotyzou semifinále ? :) ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:02Od: tommr
a nechceš rovnou začít vytahovat výsledky z jejích juniorských let abys dokázal jak se pod Kotyzou zlepšila?
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:04Od: EllNino
ne, stačí srovnání loňská a letošní sezona ... a s výsledky jsi začal ty, navíc ty turnaje nebyly ani před pulrokem, tak se klidni s nějakýma juniorama ...a vubec nevím, jak by mi juniorské výsledky pomohly ke srovnání Kotyza - Vaněk, když ji trénoval úplně někdo jinej ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:15Od: tommr
srovnání Vaněk vs. Kotyza jsi vytáh ty v zoufalý snaze udělat z Kotyzy nejlepšího trenéra všech dob. Nechceš založit nějak Kotyzův fanklub? Mohli by jste mu třeba začít vybírat na ušlej plat aby moc nestrádal ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:16Od: EllNino
Kotyza je mi volnej, jen neám rád bezmyšlenkovitý napadání z plezíru, což ty Kotyzovi děláš
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:21Od: tommr
já nikoho nenapad jen jsem vyjádřil svoje uspokojení nad tím, že Karolína chce se svojí kariérou ještě něco dělat a zbavit se Kotyzy byl k tomu nutnej předpoklad ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:21Od: EllNino
dukaz ?
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:23Od: tommr
co máš pořád s těma důkazama? Pomát si se na rozumu nebo co? Ty připojuješ ke každýmu svýmu příspěvku nějaký důkazy?
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:25Od: EllNino
no pokud tady vytáhneš nějaký tvrzení, tak by mělo bejt podložený důkazem, že to je pravda ... a to opravdu postrádám, protože zatím jsou to jen prázdná slova plná nenávisti vůči Kotyzovi
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:32Od: tommr
nenávist se tu projevuje akorát vůči mě od několika profláklejch nicků včetně tebe, který nemůžou unést to, že někdo kritizuje jejich idol. Já jsem jen vyjádřil uspokojení nad tím, že se Karolína zbavila Kotyzy a věřím, že to pomůže restartovat její kariéru. Důvodů proč si to myslím jsem už uved v týhle diskusi dost a nemíním je donekonečna opakovat ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:46Od: triatlet
Karolína Plíšková potřebuje restartovat kariéru? To je teda perla :-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:57Od: EllNino
jistě, pane ublížený, nikdo mě nemá rád a nikdo si se mnou nechce hrát
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:05Od: tommr
já jsem ale neřek, že nikdo. Mluvím jen o pár chudácích jako jsi třeba ty ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:08Od: EllNino
jojo, jakmile má jiný názor než ty, tak jsem chudák ... to je typický :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:17Od: tommr
tak nevím kdo z nás dvou s tím dneska začal, ale myslím si, že já jsem to nebyl ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:21Od: Lunej..
já jsem taky chudák, ale žíly mi to netrhá :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:37Od: tommr
promin, že jsem tě neuved jmenovitě ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:41Od: Lunej..
Neboj, u tebe se umím sama zařadit. :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:46Od: tommr
tak hlavně že si dobře rozumíme ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:47Od: Lunej..
My dva vždy a všude. :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:57Od: bella
Fakt uz si bez pro ty prasky a neutravuj nas takdy tvym kotyzo-bludama!!!
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:05Od: tommr
tak to nečti ty krávo ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:07Od: EllNino
ale, dochází argumenty, tak se snížíme k urážkám ?
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:11Od: tommr
omlouvám se krávám ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:08Od: bella
Aaaa pan je navic gentleman, no na to jsou taky v Bohnicich specialni kury, neboj ;).
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:49Od: Hlavsa
Těžko si umím představit, že by Kája dokázala tak hluboce přemýšlet či předvídat.
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:56Od: tommr
co máš pořád proti Karolíně? Dokázala toho snad málo?
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:56Od: EllNino
na světovou jedničku opravdu ano ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:59Od: EllNino
co máš pořád proti Kotyzovi ? Dokázal toho snad málo ?
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:10Od: tommr
dokázal zkazit nejlepší léta Petře a jsem rád, že u Karolíny se mu to nepodařilo ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:14Od: EllNino
důkaz ... a podotýká, relevantní, protože výsledky měla letos lepší než loni
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:14Od: Lunej..
To je ale hovadina cos napsal. Nezkazila si to Petra nahodou sama? Kolikrat ji dobre radil a ona presto jela podle sebe. Pripadas mi dite s temito argumenty. A jak ses tetelil, kdyz vyhrala 2. Wimbl. Ty mas opravdu divne mysleni, ze nic neuznas.
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:15Od: Lunej..
Jako dite..
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:17Od: FulnekUltras
;)))))
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:11Od: bella
Taky by me to zajimalo!!! Zatim nikdy nerekl NIC konkretniho, co ho k tem silene ujetym nazorum vede.
[ Reagovat ]
16.09.2017 08:04Od: VlS
Chtěl vidět královnu Petru jako No 1 a neviděl. Nemůže říct, že to neuhrála Petra, tak musí mít jinýho viníka. No, tak to je Kotyza. On může za zkažený míče v SF AO s Šarapkou, kdy to byl zápas, kterej jí od tý pozice No 1 dělil. Petra jak známo zrovna seděla u kadeřníka a podělal to David :-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 20:01Od: VlS
Petra pod Kotyzou utrápila 2x Wimbl a Masters a cca 20 titulů a permanentní pozice v top ten po řadu let. Za takový trápení by 990 hráček první tisícovky rankingu upsalo duši ďáblovi, natož Kotyzovi.
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:43Od: triatlet
:-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:42Od: triatlet
Doufám, že David Kotyza dovede nějakou svěřenkyni k úspěchům.
A líbilo by se mi, kdyby ve finále vypráskala Karolínu Plíškovou.
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:54Od: tommr
to je ale ubohost přát Karolíně neúspěch jen proto, že se rozešla s tvým miláčkem ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:56Od: triatlet
David Kotyza není mým miláčkem.
To spíš tommr trpí mindráčkem :-)
Ale když David Kotyza povede hráčku, který budu fandit, tak ať Karolínu vypráská.
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:12Od: dunphy
tommr není člověk. tommr je diagnóza.
[ Reagovat ]
15.09.2017 19:06Od: bella
presneeee ;)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:13Od: lars
A me by se libilo, kdyby ta Ceska pod Kotyzou vypraskala T.Bascinzky
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:16Od: triatlet
Ve finále RG by mi to bylo celkem jedno :-)
Podle toho, která Češka by hrála.
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:19Od: triatlet
Jinak Timea je BacSinSzky. Pomocí mnemotechnické pomůcky lehce zapamatovatelné :-)
I Garbi je na její příjmení krátká :-)
https://www.youtube.com/watch?v=Is48ommJYz4
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:12Od: Andrew89 Tak s kým bude david
Maky, Katka, Lucka?...nebo někdo jiný? Celkem by se mi líbil k Maky...mladá, tvárná, mohl by z ní vypiplat šampionku:) hold by ale ted neplatila zlatem:D uvidíme:)

Koho si Karolína zvolí bude celkem zajímavé sledovat...uričtě Hrdla už má někoho v hledáčku:D
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:24Od: tommr
Kotyza by byl pro Markétu nejhorší možná volba. Pokud tedy nechce Markéta zůstat věčná naděje českýho tenisu ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:42Od: Andrew89
v tom s tebou uplně nesouhlasím:)
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:52Od: tommr
já jen doufám, že Markéta není hloupá a že Kotyza nikdy nedostane šanci, aby se v praxi ukázalo, že jsem měl pravdu ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:53Od: Andrew89
Popravdě si ale nemyslim, že by ho ted Maky angažovala:)) takže můžeš být v klidu:D
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:59Od: tommr
v klidu nebudu dokud bude Kotyza volnej ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:02Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:16Od: bella
v klidu nebudes, dokud nedostanes svou denni davku leku :D
[ Reagovat ]
15.09.2017 19:26Od: Pedronegro
tvl, ten Kotyza ti snad vojel mámu nebo tak něco?
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:50Od: Jabadu
Tak dva skutečné trenéry už měla. Zřejmě chce nějakého nosiče raket, který ji bude pochlebovat a chválit.
Proč ne? Je to její věc.
Ale nutno dodat, že ve všem co ji zdobilo a bylo její zbraní, se zhoršila.
Už ji nedrží ani ten servis.
Já bych doporučil Markétě, aby pouvažovala.
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:23Od: tommr
to opravdu chceš, aby Kotyza zničil Markétě kariéru v samým zárodku?
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:47Od: pockerface
No tak hlavně, že jí zničil Petře co? Byla s ním snad 9 let. A při něm dosáhla svých nejlepších výsledků. Nechceš mi říct, že se koučovala celých 9 let sama a David jí nosil rakety!
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:00Od: tommr
Petra je vzhledem ke svýmu obrovskýmu talentu jasnej underachiever a vinu na tom nese hlavně Kotyza pod kterým promarnila svoje nejlepší léta. Má sice 2 Wimbledony, ale GS titulů mohla získat mnohem víc a v posledních létech pod Kotyzou na GS už jen paběrkovala ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:03Od: FulnekUltras
už nepřeháněj prosím ;)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:14Od: tommr
co je na tom přehnanýho? Myslíš si, že Petra nemá talent na to aby vyhrála i jinej GS než Wimbledon nebo že by se na GS nemohla pravidelně dostávat aspoň do druhýho týdne?
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:22Od: triatlet
Tak 2 x SF 2012 uhrála taky pod Davidem.
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:38Od: tommr
umíš číst? Víš co to znamená "v posledních létech"?
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:22Od: FulnekUltras
Ani teď - když se to zdá trochu jednodušší - není vyhrát GS mezi ženami jen tak. Kongové a spol. jsou kapitola sama pro sebe. Proto z toho třetího GS titulu pro Peťu budeme mít ještě větší radost, než kdykoliv předtím, a nemusí být ani nutně ve Wimblu. ;)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:25Od: Lunej..
A proč ho teda nevyhrála? Je profesionálka a talent má. Co máš pořád potřebu to svádět na Kotyzu? Je a bylo to vždy jen a jen o Petře, tak už si pořád nehledej argumenty pro svoji šílenou antipatii. Děláš, jako kdyby ti Kotyza zkazil celej tvůj život je proto, že hráčky nehrají podle TVÝCH představ.
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:41Od: tommr
tak když je to jen o hráčkách tak proč tak šílíš, že Kotyza dostal kopačky? Hrozí mu smrt hladem nebo o co ti jde? :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:43Od: Lunej..
Opět jsi úplně mimo, já tady snad šílím, že Kotyza dostal kopačky? Já tady reaguju na tvoji úchylnou posedlost Kotyzou, toť vše.
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:09Od: EllNino
myslím, že Petra může bejt ráda, že má ty GS 2 :))
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:27Od: Lunej..
Nakonec co, Kotyza může být spokojený, jedna jeho svěřenkyně má 2 GS a druhá byla pod jeho vedením světovou jedničkou, všem tommrům navzdory :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:36Od: tommr
a ještě si zapomněla napsat, že Kotyza trénoval i bývalou světovou jedničku Wozniackou. Prostě trenérskej génius ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:45Od: EllNino
no kdo to může říct, ty rozhodně ne :) ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 18:45Od: Lunej..
Jasně, sice tobě při vyslovení jeho jména praská cévka, ale to je skutečnost. A že ty máš z něho osypky ještě neznamená, že to není pravda. :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:26Od: VlS
A proto, že se zhoršila vede statistiku es. Super úvaha. Lidi, kdy vezmete na vědomí, že udržet super formu ve všech ohledech 12 měsíců v roce asi nejde?
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:29Od: tommr
statistika es je dost zavádějící. Esa jsou k ničemu pokud si hráčka nedokáže udržet podání ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:42Od: George_Renel
Kotyza k Markétě?
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:33Od: FulnekUltras Zcela podle očekávání
V 50 už se člověk nemusí nechat nutně vláčet přes třetí osoby ovládanými buržoazními nanynkami typu Wozniacki či Rasken. Cesta je volná, Dejve... ;)

Slečně Idě I bych pak doporučil, aby se pokud možno nenechala vláčet také. Bude to možná chvilku bolet, ale nedá se nic dělat. Bez té zamaskované kukačky v hnízdě to ještě na No.1 můžeš časem vytáhnout.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:32Od: janek_da
Hrdlička to vzal pevně do perutí.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:34Od: FulnekUltras
anděla zkázy
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:36Od: petrulinka
Tak to přesně bude, bohužel
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:30Od: Lina
Tak snad se s Kotyzou názorově rozcházela Kája a ne manažer? Teď vybrat dobře,ať si vše sedne.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:39Od: petrulinka
To se řeklo v médiích, ale kdo ví, kde je pravda. Mně to přijde tak, že se Kotyza s Karolínou něco domluvil, ta to předložila Hrdličkovi, tomu se to nelíbilo a Karolína určitě byla mezi nimi a neuměla to rozhodnout jinak, než rozchodem s Kotyzou. Bohužel se obávám, že s tím slizounem po boku to dopadne podobně s každým trenérem. Ale třeba se pletu, jen to jen můj pocit.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:40Od: FulnekUltras
ženská intuice na první dobrou bývá často velmi přesná ;)
[ Reagovat ]
15.09.2017 16:09Od: Lina
Jj a ta mně to říká.Já beru, že si ho vybere jako životního partnera,do toho nikomu nic není,pravda ani do ničí kariéry. Ale názory na kariéru lidí o které se zajímáe jsou logické zvlášť,když si myslíme, že máme pravdu :)...Nesouhlasím s Krausem, když už chce Hrdlička Káju představit jako vtipnou holku tak raději u Šípa. :)
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:23Od: tmora
Ted zacne boj o Kotyzu.. Lucka, Katka. Me by se libila spoluprace opet s Petrou.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:24Od: petrulinka
Nemyslím si, že by to byl dobrý nápad a Petra je podle mě s Vaňkem spokojená
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:31Od: PetaM
Petra je spokojená s Vaňkem a tak to má být. Kotyza ať se věnuje rodině.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:37Od: Krisboy
Nebo by si mohl vyhlídnout nějakou mladou holku a vytáhnout ji jako Petru...ale to by se musel samozřejmě finančně veeeeelice uskromnit.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:35Od: FulnekUltras
Bude to ještě chvíli trvat, a nějaký čas bych nevylučoval ani trenérské duo na střídavý úvazek. ;)
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:49Od: Lina
Říká se dvakrát nevstupuj do stejné řeky, tak by i Lucka měla být mimo.
[ Reagovat ]
15.09.2017 22:46Od: horska.kraslice
Markéta.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:21Od: petrulinka
Jo hold když do toho remcá Hrdlička, tak se není co divit. Aby to u ní nedopadlo, jak u Carol Wozniacki, kde tomu velí otec Piotr a žádný trenér se tam dlouho neohřeje. Já tedy moc Karolínu nemusím, ale myslím si, že zbavit se trenéra, který ji dotáhl na post No.1 není dobrý nápad. No ale Hrdlička je asi chytřejší, ví co je pro Karolínu nejlepší, i když v životě nikoho netrénoval.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:37Od: FulnekUltras
Jak dospělý člověk přestane rozhodovat především sám za sebe, bývá to pravidelně v pérdeli. Pravda pomalu vyplouvá.
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:19Od: Krisboy
Já to po Dejvovi vezmu, Kájo, chceš číslo?
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:18Od: Andrew89 Ehm
proč mám pocit, že je zatím manažer všech manažerů pan Hrdlička....no to se nedozvíme

Každopádně jsem velmi zvědavý kdo přijde na Davidovo místo. Je fakt, že ale v poslední době velmi ubrala na razanci uderů. A zlenivěla v pohybu...
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:23Od: petrulinka
Řekla bych, že je to správný pocit, mám ho taky
[ Reagovat ]
15.09.2017 17:50Od: pockerface
Třeba si pan velký manažer myslí, že Káje sežene nějakého zahraničního trenéra a bude se bušit do hrudi, jaký je top manažer a za chvíli asi i manžel :-)
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:17Od: VLK----1GSL tak...
z tech treningovych videi z USOpen bylo videt ze si uplne nerozumi...
mohlo by se rict, ze asi meli blby den, ale asi uplne nemeli.
Mozna se z toho stane tradice, ze po USOpen vymeni trenera...:)
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:15Od: com
že by zase Čermák :D
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:37Od: Fandina
-:)))
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:11Od: Aussie
No, zbavit se kouče, který mě přivedl na místo světové jedničky, i když jen nakrátko, není myslím právě nejmoudřejší.
Tak nějak se nemohu zbavit pocitu, že vrcholu bylo dosaženo a že cesta odtud už povede jen dolů...
[ Reagovat ]
15.09.2017 15:27Od: tommr
cesta dolů už byla nastoupená právě pod Kotyzou a je jen dobře, že se ho Karolína zbavila včas a nečekala až jí stáhne do tenisovýho suterénu ...
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:10Od: Grape ...
tommr dnes bude slavit :D
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:06Od: tmora
Za tim je Hrdlicka, uz na konferenci se do nej navazel ohledne systemu treninku apod. Ta Karolina je na.na ze Hrdlicku posloucha. Good Luck!
[ Reagovat ]
15.09.2017 14:00Od: d@ve
Hmm, celkem rychle.. Jsem zvědav co to Karolínš přinese..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist