Konec spolupráce. Kvitová se rozešla s Kotyzou

25. 1. 2016, 16:15
Aktuality 510
Petra Kvitová je bez trenéra. Sedmá hráčka světa dnes na sociálních sítích a přes agenturu oznámila, že po více než sedmi letech ukončila spolupráci s Davidem Kotyzou, pod jehož vedením dvakrát vyhrála Wimbledon. Jeho nástupce zatím nemá a situaci chce vyřešit během února.
Profily hráčů
Petra Kvitová a David Kotyza

"Po sedmi krásných letech se rozcházíme s trenérem Davidem Kotyzou. Chtěla bych mu moc poděkovat za vše, co pro mě po celou tu dobu dělal, jak na kurtu, tak mimo něj," napsala Kvitová na Facebooku. "Cítila jsem, že moje kariéra potřebuje nový silný impulz, změnu, proto jsem se na osobní schůzce s Davidem dohodla na ukončení naší spolupráce," vysvětlila Kvitová v prohlášení.

"Davidova nástupce nyní pochopitelně nemám, čeká mě Fed Cup, kam se moc těším. V únoru pak vše vyřeším," rozhodla se pětadvacetiletá hráčka. Kondičním trenérem čtyřnásobné vítězky Fed Cupu zůstává David Vydra.

 

"Poděkovala jsem mu za roky spolupráce, úspěchy, vyhrané tituly a za vše, co jsme spolu prožili a dokázali," uvedla rodačka z Fulneku k rozchodu s osmačtyřicetiletým Kotyzou. Trenér pro ČTK reagoval v podobném duchu: "Respektuji rozhodnutí Petry a přeji jí do budoucna mnoho úspěchů v osobním i sportovním životě."

Kvitovou vedl do 16 let její otec Jiří, pak přešla do tenisového centra v Prostějově. S Kotyzou, který dříve trénoval například i Lucii Šafářovou, začala spolupracovat v listopadu 2008 a zpočátku je vedl společně s Ivetou Benešovou.

Pod Kotyzovým vedením vystoupala Kvitová do absolutní špičky. Získala 17 vítězství na turnajích okruhu WTA včetně dvou triumfů ve Wimbledonu v letech 2011 a 2014, kdy zároveň vyhrála anketu Sportovec roku. Ve světovém žebříčku byla v době jejich začátků v páté desítce a na počátku roku 2012 ji dělila jedna výhra od postu světové jedničky.

Kariéru Kvitové provázejí skvělé výsledky a propady. Loni se potýkala s následky prodělané mononukleózy, přesto vyhrála tři turnaje a byla ve finále Turnaje mistryň. Letos nezačala šťastně: v čínském Shenzhenu měla střevní problémy, proto vzdala po setu svůj první zápas, odhlásila se ze Sydney a na Australian Open vypadla ve 2. kole.

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

510
Přidat komentář
smazaný uživatel
K níže vyřčeným věcem, lze napsat jediné. Žijeme v moderní době, která má nějaký řád, tak jako např. dům. Když se vyseru a spláchnu na záchodě musí to jít do veřejné kanalizace a tou je vlastníkem Novotný a pár "cápků" okolo. A zdejším správcem těchto trubek se dobrovolně rozhodl státi Fricek.
Reagovat
FulnekUltras
Elitní mediální žumpaři ovšem dneska fekálie často vyrábějí zcela záměrně sami - a cpou je do veřejné kanalizace protitlakem. Takový arcikot potom z druhé strany vyžaduje splachování o to silnější...
Reagovat
smazaný uživatel
To bych moc nerozšiřoval, protože pro takového "Fricka" to může být velmi nemilé zjištění :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/tenista-vesely-se-rozesel-s-koucem-krupou-fiu-/tenis.aspx?c=A160126_165241_tenis_par
Reagovat
George_Renel
Co tím chceš naznačit ;-)?
Reagovat
smazaný uživatel
Celkem nic, vzhledem k tomu, že podle článku Krupa plánuje dát si od tenisu chvíli voraz. Ale připouštím, že by bylo celkem zajímavé, kdyby Berdychův tým přešel pod Petru. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Krásný den, proč není téma trénování Kvitové na českých labilkách? :)
Reagovat
Fandina
Asi to včera na indesu kde kdo přečetl, ale dám to sem znovu. O tom, co se honí v hlavách tenistů při zápase. Zajímavé čtení o několika našich tenistkách a tenistech.
http://sport.idnes.cz/tenis-psychika-hracu-0rr-/tenis.aspx?c=A160124_210813_tenis_rou
Reagovat
EllNino
nějak jedou po tenistkách :D Sucoň s Klárkou a Kája s Hrdličkou :)
Reagovat
Frick
Ok, v čem je tohle méně amorální než spekulace o tom, že Kotyza měl před lety poměr s Petrou.

taky jsou to jen bulvární spekulace, nepotvrzené (nebo nemám informaci o potvrzení)
Reagovat
EllNino
tohle není pomluva Peťo
Reagovat
Frick
Novotný spekuloval o vzathu Kotyzy a Petry. Bulvár teď tady spekuluje o vztahu Káji a Hrdličky. Kde je rozdíl?
Reagovat
smazaný uživatel
Průměrně inteligentní ten poměrně jasný a evidentní rozdíl vidí.
Reagovat
Frick
V Kotyzově zadanosti? On v roce 2011 už byl se svou nynější ženou?
Reagovat
smazaný uživatel
V tý době byl, jestli se nepletu, se svoji tehdejší ženou.
Reagovat
EllNino
a upřímně, dal jsem to sem právě kvůli téhle reakci :)
Reagovat
Frick
A Kája copak může za tyto naše žabomyší války, aby tady bylo přiživováno nechutné šťourání se v jejím soukromí?
Reagovat
EllNino
nechutně :) nechutné bylo tohle, tohle nemá s nechutností nic společnýho :)
Reagovat
blixa
Šmarjá, ten de.bil ? A já proč hraje tak blbě !!! No to je peklo :D Tak v tom případě tuto sezonu odpískávám ;-)
Reagovat
Frick
To řiká člověk, co se před pár hodinama mohl podělat z toho, že jsem Hingisku nazval nymfomankou?

Jak víš, že je to de.bil? Podle bulváru, že?

Banda pokrytců jste.
Reagovat
blixa
Ne, bohužel jsem s ním měl co do činění osobně. Dvakrát. Je to de.bil. Nicméně do soukromí se mu šťourat nehodlám. To dělají jen zrůdičky jako ty.
Reagovat
Frick
BTW: Když jsem se viděl s Novotnym naposledy, tak jsem vyfotil tuto fotku.

Náhoda? Nemyslím si.
Reagovat
Frick
http://abload.de/img/dsc05051mkyzl.jpg
Reagovat
George_Renel
Zalez už špíno.
Reagovat
smazaný uživatel
https://youtu.be/qGLwNZySQ0g?t=6m39s
Reagovat
smazaný uživatel
Suchoň nevypadá jako úplnej pitomec, ale s Hrdličkou to Kája zrovna nevyhrála :-))
Btw. svýho času měla údajně Puhajková randit se Štěpánkem, takže to vypadá, že snad na Nově mají školení v tom, jak sbalit tenistu/tenistku :-))
Reagovat
Frick
A my si budeme pamatovat, že když člověk chce sbalit tenistku, tak stačí se drze "pozvat" na jejich po fed cupovou slavnostní recepci.
Reagovat
VlS
Fakt chceš bejt stejný čuně jako Frick? To by mě u tebe nenapadlo.
Reagovat
EllNino
vždyť to měla být recese :)
Reagovat
Frick
Recese? Kája už teď brečí do polštáře, že jsme dověděli o jejím tajemství a teď se v něm nechutně hňahňáme...
Reagovat
EllNino
hahaha :D ...recese na tebe, že se toho chytneš
Reagovat
VlS
No myslel jsem si to, ale nepovedla se
Reagovat
EllNino
povedla, chytil se :)
Reagovat
smazaný uživatel
Všichni si tady hrajete na úctihodné občany. Podívejte se zpětně co jste tady jeden jak druhý dokázali napsat.Je mi z vás všech na blití.
Reagovat
smazaný uživatel
nějaký plugin do prohlížeče, který, kdykoliv se tady Frick ukáže, spustí varovnej signál. :-p

https://www.youtube.com/watch?v=NWdqB8HXz10
Reagovat
Frick
Zrovna ty, kterej sis byl hned jistej, jaka je hovadina se zasnobit s Meidlem.

Je to něco jinýho (nicméně oboje je lezení do Petřinýho soukromí), ale myslim, že je to tak smírná remíza.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš špatně. Já tady novinářskou žumpu nevytahoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle fakt už bylo přes čáru. Měl by ses chytit za nos a přiznat to. Ale zdá se, že sebereflexe a sebekritiky nejseš schopen. No, své jsem řekla a dále zařazuji do ignoru. To bylo moc.
Reagovat
Frick
Děláš, jako kdybych to takto "práskl" já sám. Já si nemyslim, že roznášení těchto informací je morální. Ale když už se tak stalo, tak už se tak prostě stalo.
Reagovat
Fandina
Proč to tedy roznášíš, když píšeš, že je to nemorální. Jsi normální?
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby ses v tomto konkretnim pripade ujala sve povestne "nudle", myslim, ze bych ti byla i vdecna.. :-)))
Reagovat
Fandina
Já jsem s Frickem zkoušena nudlovat i o jiných věcech, daně Monaco, ale to je jako když házíš hrách na zeď. Pořád mele svoje. Je to zbytečná snaha mu něco vysvětlovat. Bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinými slovy přiznáváš, že ses zachoval jako amorální hnida? Že by přece jenom světlo na konci tunelu?
Reagovat
EllNino
takže když sem teď plesknu tvou fotku a tvuj profil na facebooku, tak to sice taky nebude moální, ale stalo se ;)
Reagovat
Frick
Je to stejné, jako kdybyste viděli v červnu 2013 v Anglii Petru v láskyplnym objetí s Radkem. Taky byste je asi nefotili a nedávali to bulváru, ale pokud byste fotky + článek někde našli, tak byste si ho asi se zájmem taky otevřeli.
Reagovat
Frick
Tedy jde o to, že člověk nesmí podlehnout chtíči, pokud má šanci se stát primárním zdrojem informace.
Reagovat
Fandina
Tady jde o to, že každý rozumný člověk si přečte věci na internetu a vyvodí si z toho co potřebuje. Ty ale rozumný nejsi, máš potřebu o druhých neustále psát v negativním slova smyslu a šířit to dál. To je tvůj problém, pomluvy a psaní o druhých negativně.
Reagovat
Frick
Jo. A když si Genie si přivodila na US Open otřes mozku, tak většina osazenstva byla toho názoru, že je to nemohlo a ne, že to byl do nebe volající šlendrián tamní úklidový služby.
Reagovat
Frick
Portože je to přeci nafrněná Genie a ne naše Petruška.
Reagovat
Fandina
Ne každý si o ní myslel, že je to nemohlo, nepaušalizuj. A jen si potvrdil, že ti jde o to, šířit o druhém negativní zprávy, dělá ti to dobře. A je jedno, jestli je to o Petře nebo o Genii. Máš to rád a to je tvůj problém.
Reagovat
Frick
Já nepsal každý, já psal většina.

Uvedl jsem to příklad toho, kdy jsem se naopak někoho zastal.

A proč? Protože jsem to tak cítil, že je to správně.
Reagovat
Fandina
A dávat sem bulvární řeči o Petře ti také připadá správné?
Reagovat
Frick
Myslím, že by to neutrální.

Morálně špatné by to bylo si to vymýšlet nebo to roznášet jako (jak jsem již napsal) primární zdroj. Tj. kdybych byl Petřin kamarád a začal bych zvonit.
Reagovat
Fandina
Je to útok na Petru, nic jiného to neznamená. A tobě dělá dobře to dál šířit. Jinak bys to sem nedával.
Reagovat
Frick
Ano, to přiznávám, netrhalo mi to srdce, když jsem si to přečetl.
Reagovat
Fandina
Tak se nediv, že jsi brán za toho, kdo se vyžívá v psaní negativních věcí o druhých.
Reagovat
Frick
Píšu tak, jak to já cítím.
Reagovat
Fandina
Každý se tu projevuje, podle toho jak cítí. A ty se projevuješ jako ten, kdo rád píše o druhých negativně.
Reagovat
Frick
Já píšu rád, tak jak to vidím. Bez nějaké přehnané korektnosti. S občasným sarkasmem.
Reagovat
Fandina
Vypadáš jako ten, kdo rád pomlouvá druhé.
Reagovat
George_Renel
Jj, cítíš jako špína, píšeš jako špína. To sedí.
Reagovat
tedi
asi jsi necetl mou poznamku nize, nebo ji nepochopil. ja se takovym to clankum zamerne vyhybam. resp. vyhybam se zdrojum, kde je mozne na takove clanky narazit. ted jsi tim zdrojem ty, musela jsem kvuli tobe precist dva radky, nez mi doslo, co je to za hnuj. ble. takze taky se ti do budoucna vyhnu, jeste ze to tu jde.
Reagovat
Frick
Tim chceš říct co? Že tomu nevěříš nebo že máš strach, že by to mohla být pravda?
Reagovat
Fandina
Styl toho psaní je štvavý. I kdyby spolu měli poměr, má být? Ale způsob, jakým je to podáváno je negativní, trapný.
Reagovat
Frick
Je mi to celkem jedno.
Reagovat
Fandina
Kdyby ti to bylo jedno, tak bys to dál nešířil.
Reagovat
Frick
Já to beru jako zajímavost.
Reagovat
Fandina
Já jako drby.
Reagovat
George_Renel
Špína bere špínu jako zajímavost. To nepřekvapuje.
Reagovat
EllNino
mám sem dát tu tvou fotku, taky jako zajímavost ? :D Každej by se hned udivil, kdo ve skutečnosti hodnotí, jak kdo vypadá :D
Reagovat
George_Renel
Nic jiného by si nezasloužil. Jméno by pak připlulo hodně rychle a byl by pokoj.
Reagovat
Frick
Taky mám tvou fotku. Ale takový hovado, abych jí sem dával, rozhodně nejsem. Bylo by to bezprecedentní narušení soukromí.
Reagovat
Fandina
Nějak se bojíš té své fotky, aby nevyplula na povrch, ne?
Reagovat
Frick
O to tady nestojí nikdo. Ty jistě také ne.
Reagovat
Fandina
Mojí fotku nikdo nemá, tvojí ano a to je rozdíl.
Reagovat
smazaný uživatel
A mojí fotku sem bez skrupulí dáš. Teda ty seš pokrytecký hovado, to je hrozný.
Reagovat
Frick
Byla na veřejném albu, ke kterému se hlásíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty seš fakt pokryteckej pitomec.
Reagovat
EllNino
ale ale :) ...
Reagovat
VlS
s takovouhle informací nemůže normální člověk nikam vylézt, ani kdyby to viděl na clastní oči. Co se týká Novotného, jen velká škoda, že ta naše free style snowborďačka neměla možnost nikomu dát to své podepsané prkno, které po Soči slíbila tomu, kdo mu rozbije hubu.
Třeba Petra nabídne dvě své rakety za stejným účelem, jednu za Novotného, druhou za tebe. To si krucinál neuvědomuješ, že ti lidi mají své rodiny a Kotyza děti a že je takovéhle žvásty dostanou do hroznejch situací? Nikdo, NIKDO, nemá právo nic takovýho udělat bez ohledu na to, jestli je to úplnej žvást, nebo jestli na tom něco je.
Na místě Petry a Davida bych aktivoval právníky ( třeba z Čečny)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, Šárka Pančochová tenkrát udělala dobrou nabídku... :D
Reagovat
Frick
Ale tak brečela, to jako jo.

Myslim, že to tenkrát dobře odpovídalo Pavlovu naturelu. Tož tak.
Reagovat
George_Renel
Seš hnusná špína.
Reagovat
Frick
Dej pokoj. Je to stejný, jako když národ brečel, že Colina proti nám odpískal v 90. minutě pencli a že podobný věci Holanďanum nepískal.

Asi tak.

Tyto estetický sporty jsou na toto šílený.
Reagovat
George_Renel
Seš hnusná špína. Z tebe se chlap nikdy nestane. Píšu to tady už hodně dlouho. Tvoji pseudomorálku jsem prohlédl hned. Jsi prostě svině a chváš se sviňsky. Lidský odpad.
Reagovat
smazaný uživatel
Porovnávat pencli ve fotbale s tímhle.. Ty máš fakt hodně pokřivený vidění světa.
Reagovat
Frick
Proč? Ta pencle ovlivnila celej výsledek našich na Euru 2000. Nefouknout to, skončilo to 0:0 a šance na postup by byly násobně větší. Kdoví, kam jsem mohli tenkrát dojít. Mančaft měl velkou kvalitu.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, tak u Šárky to tenkrát uznali i lidi, co se snowboardingu věnujou (na rozdíl od Novotnýho, ten si jenom potřeboval kopnout). Souhlasím, že tyhle sporty závislé na bodovém hodnocení jsou nejhorší, ale v tom závodě bylo patrné, že rozhodčí vcelku nepochopitelně hodnotili první a druhé jízdy úplně jinak...
Reagovat
Frick
No, tak to aspoň nebylo osobní vůči ní.

Samozřejmě, že to od Novotnýho bylo nekorektní. On takový je.
Reagovat
smazaný uživatel
No právě. Proto se nediv, že když tady budeš rozšiřovat jeho slinty, tak tě tady asi moc lidí nepochválí... :D
Reagovat
EllNino
myslíš protekční prase ? no to on je no :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tlustý prase a protekční fracek. Kdysi míval v bulvárním deníku Šíp vlastní rubriku s názvem "Facka protekčního fracka". :D
Reagovat
EllNino
:D no vidiš, to ani nevím, ale on je fakt čuně největšího kalibru :D nechutnej
Reagovat
smazaný uživatel
S těma právníkama bych ještě chvíli počkal, aby se vyhli Streisand efektu.
Reagovat
Frick
Já jen odkazuji na komentář, který poukazuje na možné okolnosti rozchodu.

Nezpochybňuji, nepotvrzuji. Nevim, co ví Novotný. Vim, ale že v tom umí chodit. Deal with it.
Reagovat
smazaný uživatel
A proč odkazuješ? Proč to šíříš dál?
Reagovat
Frick
No protože je to k tématu.
Reagovat
Fandina
Odkazuješ proto, že tě baví pomlouvat druhé.
Reagovat
smazaný uživatel
Odkdy jsou slinty kdysi známého bulvárního novináře k tématu?
Reagovat
Frick
Ehm, protože jsou ty slinty o tom rozchodu?
Reagovat
blixa
Ty seš fakt naprosto odporná hnida. Vždycky žasnu, kam až dokážeš klesnout a vždycky to dokážeš překonat. A ještě k tomu tvoje úžasná schopnost si všechno před sebou omluvit a zdůvodnit a ještě si hrát na arbitra morálky. Je mi z tebe zle.
Reagovat
VlS
Vidím to na jedinou možnost, prostě ho ignorovat a nereagovat na něj.
Reagovat
Frick
Přeberte si to jak chcete. Znechuťte se nad tim, odmávněte to jako bezbřehou kravinu. To snad zvládnete.

Mne to přijde zajímavý. Jestli vám ne, je to váš odlišný postoj.
Reagovat
blixa
Ne, není to zajímavý. Je to odporný. A to že to nechápeš svědčí jen o tom, jaká jsi duševní zrůdička.
Reagovat
Fandina
Tvůj problém je, že se vyžíváš v tom jak pomluvit druhého. Je to trapné. To je tak všechno, co se k tomu dá říct.
Reagovat
smazaný uživatel
Co je na tom zajímavýho? Že Novotnému někdo v jistou chvíli řekl, co chtěl slyšel a on mu to sežral i s navijákem?
Reagovat
blixa
Asi jo. Já jsem si furt myslel, že když dostane nějakou zpětnou vzabu, že by mohl být aspoň trochu vychovatelnej a pochopit, co může a co ne. Protože on je výchovou zcela nedotčenej. Ale je to marný, stále se to zhoršuje. S jeho porouchaným genetickým základem se prostě nedá nic dělat.
Reagovat
Frick
Blixo, já opravdu nevím, co je tak zrůdného na tom upozornit na jeden komentář, který si může na netu přečíst kdokoliv jiný.
Reagovat
blixa
Ano. Já vím že nevíš. A to je ten problém.
Reagovat
blixa
I když blbost. Ty to víš moc dobře. Zase takovej id.iot, na kterýho si hraješ nejsi. Ty jsi jenom zrůdička která se vyžívá byť ve fiktivních a vylhaných poklescích jiných. Ráchat se v bahně, to je tvoje. To tě evidentně vzrušuje. Tfuj hnuse.
Reagovat
Frick
Ale no tak. Každej si občas přečte bulvár. Někteří si to jen nechtějí příznat.
Reagovat
tedi
ale ja si ho nechci cist, to nechapes? a kvuli tobe jsem precetla pul odstavce toho hnusu. ble.
Reagovat
smazaný uživatel
deb*il je vzdelavatelny i vychovavatelny, imb*ecil je nevzdelavatelny, ale vychovavatelny, idi*ot je nevzdelavatelny i nevychovavatelny. Pardon! :-(
Reagovat
Frick
Ad právníci: https://youtu.be/xM9JkgU4OFU?t=6m24s

Asi tak.
Reagovat
Frick
Nemám Pavla v přátelích. Je to veřejnej status. To, že se to objeví zde na TP, tím bulvár ovlivněn nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
bulvar jiste ne, ale TP zcela urcite, to co tady plizive po kapkach, uplne cilene a obludne rozlezas, mi bud primo zveda zaludek nebo se toho alespon stitim a v tom "nejlepsim" pripade me ty nizkopodprahove slinty absolutne nezajimaji.. :-(((
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/pavel.novotny.399/posts/10153893511544521

"á čekal, že to souzněni s koučem Kvitová utne už tehdy, když se "po dvou a půl letech rozešla s Adamem Pavláskem" a spustila se Štěpánkem.... Tehdy jsem to neposlal do světa jen kvůli hrozbě brutal overkill efektu...
Rád bych hyenám, které budou k aktuálnímu tématu na pokyn šéfredaktorů šťourat podrobnosti poradil, aby začali právě délkou vztahu Kvitová-Pavlásek, protože mi tehdy odhalení tajemství a vyřešení rébusu proč Petra jede echt krycí akci a k čemu se uvolil Pavlásek, zase tak velkou práci nedalo. Mnohem těźší bylo posléze nestát se vyděračem třetiny daviscupového týmu a České Sportovní , ale zůstal jsem člověkem a dnes asi nejpobavenějším čtenářem tiskové zprávy o konci spolupráce Kvitová - Kotyza..."
Reagovat
Frick
Pavel Novotný "Jinak co se Štěpce týče, on má prostě opravdu godhaj. Proto má takovou úspěšnost, ač je to mimozemská bytost. Všichni jsou proti nemu podle očitých svedectvi nymandi vč Dalibora!"

:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím, přestaň sem dávat ten NECHUTNEJ BULVÁR ! ! ! Pavel Novotný ! No tak, to už je fakt moc!
Reagovat
Frick
BTW: Skutečně nemám rád, když bulvár odhalí nějakou nepříjemnou zprávu, že se pak ten, kdo to nechtěl šlyšet falešně uklidňuje tim, že to neni pravda, protože bulvár.
Reagovat
PetaM
Pavel Novotný je rád, když v erekci překoná zápalku.
Reagovat
George_Renel
Opět ses odkopal jako největší hnůj TP.
Reagovat
Frick
No co. Pohled zase jiný strany.

Novotný je možná ču.rák, ale sotva by si teď vymyslel pohádky.

BTW: Snad tu není někdo tak povrchní, kdo by si myslel, že je to nějakej hlupák.
Reagovat
Frick
Vlastně ho znám i trochu osobně, Pavla.
Reagovat
smazaný uživatel
Bodejť bys neznal největší hovado mezi slávisty... :D
Reagovat
Frick
Bodejť.
Reagovat
smazaný uživatel
To už zlatej Ringo oproti protekčnímu frackovi... :D
Reagovat
Frick
Další inteligent za našeho početného sešívaného tábora.

SK SLAVIA PRAHA = klub intelektuálů
Reagovat
blixa
Že tě v tom bulváru nezaměstná ? Byl bys fakt dobrej. Ta směsice odporný špíny spojená s tvým stupidním moralizováním, toť třaskavá směs kterou by de.mentní milovníci bulváru jen hltali ..
Reagovat
FulnekUltras
hyena ovšem určitě...
Reagovat
Frick
To jistě, dělá bulvár. Nebo dělal.

https://www.youtube.com/watch?v=Eu4n3Kkbbls

Ale tady při vážný debatě...
Reagovat
FulnekUltras
Přiznávám, že tuhle ubohou sebestřednou svini jsem vydržel poslouchat jen asi pět minut. Podědil mimořádnou schopnost vykecat a vybyznysovat jakoukoliv manipulativní polopravdu či lež, která se mu zrovna hodí do krámu - to vše umocněno současným bezbřehou svobodou zparchantělým režimem a mimořádným štěstím, že mu ještě dosud nikdo pořádně nerozmlátil tlamu.
Reagovat
Frick
Ok, možná jsem neměl dát citaci, ale pouze odkaz s universální formulkou "Podívejte se, co to hovado Novotný píše za lži Fuj!"
Reagovat
George_Renel
Osobně? No jo, vrána k vráně, šmejd k šmejdovi, uležený hnůj k uloženému hnoji. Vyber si, ale sedí všechno.
Reagovat
marekv
tenhle hoch povolanim syn, to fakt ne...
Reagovat
smazaný uživatel
Největšího "gothaje" má beztak Novotnýho stará. :-p
Reagovat
mac.hall
No , nakonec došlo nato , co tady v diskuzích řada lidí již dlouho doporučovala a naopak druhá skupina zatracovala. Přestože jsem ryzí ateista musím říct , že asi jen " pán bůh " ví , jaké to bude mít důsledky. Teoreticky možné jsou ve hře všechny varianty od těch s pozitivním dalším vývojem až po ty nejčernější, tedy že není vyloučena ani možnost konce tenisové kariéry Petry. Ten bych jí určitě nepřál, ale asi by se měla pokusit si v hlavě srovnat , co je pro ni v jejím životě důležité a jaké má priority. Obávám se , že sama to dost dobře neví. Nechci si hrát na chytráka , ale zásadní problém bude, s největší pravděpodobností, v její hlavě.
Reagovat
FulnekUltras
Však to i sama na poslední tiskovce uznala. ;) Optimální lidi kolem jí mohou nanejvýš maximálně možně pomoci, ale na kurtě už zůstává proti soupeřce opravdu singl...
Reagovat
Frick
Špatná zpráva - Nicole má turnajovou jedničku McHale (WTA 65.) která se tam nakvartýrovala na divočáka. Aspoň to uvidíme na streamu. Velmi pravděpodobně.
Reagovat
Fandina
porazily King V. / Kudryavtseva A. a jsou v semifinále. Super a gratulka!!!!!!!!!
Škoda že proti Hingis Mirza.
Reagovat
sprchon
Super. :) A Radek s Nestorem mají set.
Reagovat
Frick
Není to zlé - i bez Lucky máme v SF debla zastoupení 3/8....
Reagovat
Frick
S nymfomankou 3,5/8
Reagovat
blixa
Deb.ile ...
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/martina-hingisova-cizoloznice-ternis-dxg-/tenis.aspx?c=A130804_160147_tenis_ten

ještě něco?
Reagovat
blixa
Platí výše napsané. Chudák jako ty co zná sex jen pornovideí má co kvákat o tom kdo je nymfomanka. Jsi šašek.
Reagovat
Frick
Od člověka, co tu permanentně nazýval tesnistku kvůli domnělému kilu navíc baťůžkem to sedí.

Prostě Hingiska není co do morálky žádný vzor. Vč. toho koksu. Protikladem budiž Roger.
Reagovat
blixa
Ty nemáš nikoho co soudit, a už vůbec ne v tak privátní oblasti jako je sex. Ubožák, kterej nikdy nic neudělal a žije z práce druhých má drzost se tvářit jako morální autorita ? To je na facku a ne jednu.
Reagovat
Frick
Snad jde o to, že zřejmě podváděla (a tím ubližovala) lidem, co k ní něco citili.
Reagovat
blixa
Zřejmě ? Zřejmě je to jejich soukromá věc do který nikomu nic není. A zřejmě vůbec nemáš ponětí, co všechno mezi nima bylo. Stejně jako nikdo jinej. Moralizovat o vztazích jiných lidí, o kterém víš kulový může jen ubohý hovado.
Reagovat
Frick
Napsal, co napsal ten Hutin.

Já mu to věřim, pokud už předtim prostřídala tolik chlapů.
Reagovat
blixa
A na Ježíška taky věříš ? Je úplně jedno, čemu nebo komu věříš. Jde o to, že nemáš žádné právo moralizovat a odsuzovat.
Reagovat
babolat.cz
HOVADO BLIXA
Reagovat
blixa
Blahopřeji. Dnes mimořádný intelektuální výkon ;-)
Reagovat
babolat.cz
co to kecáte, Frick dal jasný odkaz, to vy se jen snažíte hájit bezcharakterního člověka nějakými plky.
Reagovat
blixa
Sexuální frustráti vylézají z děr ? Hezké :D
Reagovat
EllNino
a co ty Fricku, jak jsi na tom ? :)
Reagovat
FulnekUltras
je ve vztazích normální, takže bych tuto přechodnou odluku příliš nepřeceňoval. Neboť prvotní afekt vyprchá do týdne, pocit nové vize do šesti měsíců - a nejpozději do roka a do dne přicházejí k rozumu i amatérské psycholožky. Aniž by to současně mělo nějaký větší vliv na jejich tenis... ;)
Reagovat
Fandina
Petra je sice amatérská psycholožka, ale určitě si to všechno rozmyslela. Tak držím palce, aby to vyšlo a změny byly jen k lepšímu. Peti pojď!!!
Reagovat
FulnekUltras
Ony ženy zvlášť v necelých šestadvaceti se někdy rozmýšlejí hodně rychle... ;) Ale jak říkám, na Petin tenis to aspoň v dohledné době cca půl roku nebude mít větší vliv. ;)
Reagovat
Fandina
Rychle sedm let? Někdo se rozmýšlí pomalu celý život a jiný rychle. Na věku tohle nezáleží. V 26 letech je už člověk osobnost.
Reagovat
FulnekUltras
Rychle po sedmi letech. A důležitý bude opět výsledek - zrovna tak, jako se dá rychlou hrou i o to rychleji narazit... ;)
Reagovat
Fandina
Za sedm let se vyčerpalo hodně možností na všechno, pokud se člověk rozhodne pro změnu, tak zřejmě ví, co dělá.
Reagovat
FulnekUltras
Vnější tlaky holt byly velké... ;)
Reagovat
Fandina
Poslední rozhodnutí je vždycky na každém.
Reagovat
FulnekUltras
Samozřejmě - byl tady i blbý pocit z dalšího nic moc GS výsledku. Naštěstí čas ukáže a nutně přijdou rozhodnutí další... Jediné, co bych teď Peti opravdu nepřál, je předčasný konec kariéry z jiných než zdravotních důvodů...
Reagovat
Fandina
Já přeji Petře vše dobré. A doufám, že je a bude zdravotně fit. Podle mě se všechno u vrcholových sportovců od tohohle odvíjí.
Reagovat
FulnekUltras
Taky věřím, že ji teď zdravotní stav nijak extrémně nelimituje... A vím, že kromě FC možná už v Arábii zase předvede pěknou hru i výsledek.
Reagovat
misa
Rozchod po mnoha letech na ni podle mě bude mít velký vliv.
Reagovat
FulnekUltras
což se tenisově může začít projevovat tak někdy v létě... ;) hodně důležitý bude nepochybně Wimbl...
Reagovat
misa
Záleží na tom, jakým způsobem se rozešli. Nepodceňoval bych křehkou Petřinu psychiku.
Reagovat
FulnekUltras
Momentálně je bezesporu přesvědčena, že udělala dobře... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Křehkou psychiku ? Tu jsi asi v reálu nezažil. Petra je citlivá, ale rozhodně ne křehká. Naopak má docela velkou odolnost, když se tak dlouho drží ve vrcholovým tenise. V tenisovém zápase je holt vše " vidět " , sebemenší vypadnutí z rytmu, koncentrace má negativní dopad a někdy i fatální. Křehká by byla, kdyby např. brečela, jak želva po porážce a uchylovala se kdoví k čemu. Petra zkrátka křehkou psychiku nemá, to je jen líbivá fráze, která je určena k papouškování. Vůbec mi máme k papouškování velký sklon.
Reagovat
Frick
Lucka je křehká....

http://img.blesk.cz/img/2/full/2570391_sport-biatlon-anterselva-stafeta-lucie-charvatova-slzy-brek.jpg
Reagovat
misa
Jsem samozřejmě nadšený, po všech těch zprávách o nemocích konečně něco krásného :) Snad jsou už konečně všechny zdravotní problémy za ní.
Reagovat
Frick
Směšné. Kaorlína odehrála svůj první zápas na profi tůře o šest neděl dříve.

Její profikariéra je tedy delší.

Ovšem tedy - asi skutečně zvláštní mluvit o nějaké mladé naději, když za 11 neděl oslaví dekádu.
Reagovat
Jabadu
Má "vyvolenější" tělo. Petra se na svou současnou fantastickou postavu musela nadřít jako mezek!
Je to ten typ, který se prostě nemůže normálně najíst.
Má však neskutečný dar. Její forehand se nedá naučit a když jí to jde, je to jeden z nejúžasnějších (ale také nejnepochopitelnějších) úderů historie.
Kromě neskutečného baletu celého těla jej ještě ve finální fázi zrychluje pohybem zápěstí. Tam jde o setiny sekundy.
:-)
Reagovat
Frick
No... Třeba Kristýna měla období, kdy se o vyzáblosti mluvit určitě nedalo...

http://www.peoples.ru/sport/tennis/kristyna_pliskova/pliskova_1.jpg
Reagovat
Jabadu
To není dvojnásobná wimbledonská vítězka!
Reagovat
smazaný uživatel
Neblbni furt s tou fantastickou postavou. Ne že by se na ni nekoukalo hezky, ale z hlediska tenisu jí to nijak nepomohlo. A o to by v téhle chvíli mělo jít především.
Což taky mimochodem znamená, že by se měla normálně najíst. Nějaký přehnaný omezování v jídle, bezlepkový diety a podobný ptákoviny si klidně může odpustit.
Reagovat
Jabadu
Chce se líbit, no. To není trestný. Ale její mimořádně široká ramena to při švihu vynahradí.
Reagovat
smazaný uživatel
Trestný ne. Ale nač si kvůli tomu ničit zdraví. A jestli má strach, že když přibere, tak jí mladej uteče, tak ať se na něj vys... rovnou, protože to je předem ztracenej boj.
Reagovat
slacker
Zazrak se stal
Reagovat
smazaný uživatel
Dostals rozum?
Reagovat
Jabadu
Pochutnal sis na něm jako "kamzík na květáku".
Což je úplně normální hláška, neboť jsem byl kdysi v Alpách a ve výšce kolem 2000 m nad mořem okolo mě samej květák!
:-)
Reagovat
slacker
Toho mam az az, prijd si nekdy pro kousek.
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100036445

Na divočáka tam hraje Anna TATISHVILI (WTA 101.). Zajímavé. V prvnním kole tam hraje se Sofiu Kenin, která včera vyhrála turnaj ve Wesley nad Jesikou. Ta se dostala mezi nasazený a s Annou nebo Sofií by se mohla utkat ve ČF.
Reagovat
Frick
Jinak Markéta V. zatím v závěrečném kole kvaldy.
Reagovat
Chrenda
nedokáže pomoct žádný trenér. Ta je beznadějný případ a No.1 z ní nikdy nebude. Karolína jí už letos nahradí. Kvitka je na odchodu z top 10, to je jasné. Kotyza měl nervy jak špagáty, že to vydržel tak dlouho. Já bych jí řezal ostnáčem, lemru jednu.
Reagovat
Frick
Už je na odchoodu od roku 2013.

Odchází pomalu.
Reagovat
smazaný uživatel
....a pak ses vzbudil a měl jsi ruku v nočníku :-p
Reagovat
misa
Jasně, nahradí ji lemra, která nikdy nebyla v osmifinále gs. :-)
Reagovat
Lina
Proč českému člověku nestačí, že máme Petru a Tomáše v 10 a musí stále dokola omýlat, že Petra 1 nebude a Tomáš nikdy nevyhraje GS? Lepší je, smířit se situací a ne se zbytečně týrat, leda že to někomu dělá dobře. :)
Chtělo by to si, uvědomit, že můžeme být rádi, protože máme hráčku s GS a následník Toma je nejspíš ještě někde na houbách.

Jednička je Serena a Novak a nějakou dobu se to ještě nezmění.
Reagovat
FulnekUltras
jj, masochisti ještě nevymřeli... ;)
Reagovat
Frick
S tou Serenou si nejsem jist. Byť tolikrát už byla odepsána a tolikrát se vrátila...
Reagovat
Frick
Bylo by divný, kdyby jí zase začala vykat.
Reagovat
horska.kraslice
Kotyzovi nevykala.
Reagovat
Frick
Ne? Já myslel, že jo. Aspoń dříve.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, tak vykala. Dlouhou dobu určitě.
Reagovat
horska.kraslice
Tak jo, já nemám přesné informace. Každopádně Ivetě by mohla třeba onikat? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mohla. Ale proč? :-)
Reagovat
Frick
Portože by byla sranda.

(I když ty vlastně nevíš, co to slovo znamená)
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoje poněkud svérázné pojetí srandy nechápu, to je fakt.
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/petrakvitovaofficial/photos/a.188526497878104.51345.185199214877499/1074840045913407/?type=3&theater

Vyloženě tam cítíte tu oficiální strohost. :-/ Fakt mi přijde, že to napsal někdo jiný (byť ta manažerka česky neumí).

fakt u tý Lucky, u tý Gabči, u tý Kristýny (Kolocový) cítíte, že je to fakt od nich. Tady ne.
Reagovat
Frick
...ale jo...

Možná, že tohle fakt napsala ona...
Reagovat
horska.kraslice
A?
Reagovat
Mac
taky mi pripada ze je to takove politicko-korektni marketingove vyjadreni, ktere ma skryt skutecnost. ja bych to odhadl, ze s tou zenskou uz vic nepohne a sel od toho...
Reagovat
Mac
+ Kotyza si rekl...
Reagovat
Jabadu
Jéžiš, ty máš zase starosti ... Hlavně musíme Petře vybrat novýho trenéra!

Vybrat trenéra Petře, stojící na rohu ulice,
to není nějaká lecjaká věc.
Kvete modře,
lidé si jí váží velice,
svěřují se jí docela,
Psaníčka do ní házejí ze dvou stran,
z jedné smutná a z druhé veselá. ...
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Fb spravuje Katie, Petra a Karel Tejkal.
Reagovat
Frick
A co Iqe? Tomu ještě password nedali?
Reagovat
Frick
Né, fakt je to děs. Když si nechce spravovat svoje stránky - OK. Ale ať tam nikdo nepíše za ní v 1. osobě.

To je prostě fixlování.
Reagovat
blixa
A tvoje falešný jména na všech sociálních sítích není "prostě fixlování" ?
Reagovat
Frick
Ty jsi příjmením Blixa?
Reagovat
blixa
Na žádné sociální síti se pod Blixou nevyskytuji. Všude jsem pod svým jménem. Zato ty máš všude falešnou identitu Petr "Blueflash" Modrý.
Reagovat
Frick
Tento FB používám jen jako jakýsi account do diskuzí.
Reagovat
blixa
To je úplně jedno na co ho používáš. Porušuješ základní pravidla a uvádíš ostatní uživatele sítě v omyl. Prostě podvodník.
Reagovat
EllNino
a ten opravdový znám já :D
Reagovat
blixa
To bys mohl zahájit projet "Odhalení". Za každou lež a pomluvu kterou Frick napíše odhalíš jedno písmeno z jeho jména. Při jeho paranoické hrůze z odhalení své totožnosti by to mohlo mít velmi výchovný účinek ;-) :D
Reagovat
blixa
sakra "projekt", blbej tablet :D
Reagovat
EllNino
už tady několikrát jeho pravé jméno zaznělo :)
Reagovat
aligo
abych byl upřímnej, tak touhle dobou jsem tu čekal tak 1-2 tisíce komentářů :DD
Reagovat
blixa
Už jsme asi nějaký vyčerpaný :D
Reagovat
Frick
Spíš tu neni Fandina.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono je těžký to zpracovat, třeba mně to ještě furt nedochází :) to spíš až tak časem, až si sednu s rodinou a s přáteli, pak mi to tak nějak dojde, co jsem to všechno vlastně dokázal. Ale jo, je to krásný. Proto hraju tenis... pardon, nacvičuju Tomášovi řeč.
Reagovat
Jabadu
Ale teď vážně:
Petr Pála mě napadá jako první a nejvhodnější.
Ne tenistu působí nezvykle klidně, trpělivě ... Je to inteligentní člověk a i Rob ho chválil.
Hlavně ať to není nějaký dobrodruh, jehož hlavní pracovní náplní bude, tlačit se před kamery.
Reagovat
blixa
Nooo, jenže má v tom nějakou praxi ? Trénoval nějakou tenistku z TOP 50 ? To je něco úplně jinýho než koučování FC.
Reagovat
smazaný uživatel
Martina Navrátilová taky nemá praxi a pořád jí ji tady předhazujou..
Reagovat
Frick
Navrátilová má chuť na mladé maso.
Reagovat
horska.kraslice
Navrátilová zvolila rodinný život, pochybuji, že by se teď dala na harcování po turnajích jako trenérka.
Reagovat
Frick
Registrovaný život.
Reagovat
smazaný uživatel
mám si dát vodchod, jó :-(
Reagovat
Jabadu
"Nóóó ... to je slovo chlapa. Takže na sedmej planš nastupuje anakin01!"
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
http://i.imgur.com/fp22Koy.gif
Reagovat
Jabadu
"A přijde novej, mladej ... a to bude jinej sekáč, pánové! ..."
Reagovat
blixa
Ten se nezakecá ...
Reagovat
Jabadu
"Ty, Zděnku, tady na nic nečekej. Tady se pravděpodobně lidi nebudou smát." :-)
Reagovat
janek_da
zlatý prciny
Reagovat
horska.kraslice
A co když nová mladá? Třeba Iveta Benešová? :-)
Reagovat
Frick
ta dělá Martincovou.... na 1/2 úvazek... nebo tak nějak...
Reagovat
horska.kraslice
To vím, ale jak vidno změna je život.
Reagovat
VlS
To bude plastik, dělat Martincovou :-)
Reagovat
George_Renel
A co vytáhnout z archívu Pavla Složila?
Reagovat
smazaný uživatel
očekávám stejný vývoj jako u Vaidišové. Propad následovaný svatbou a ukončením kariéry. V tomto případě již ovšem neočekávám její restart
Reagovat
smazaný uživatel
U Vaidišový ovšem ten propad přišel daleko dřív než vyměnila trenéra.
Reagovat
VlS
To není pravda, zásadní propad začal po výměně trenéra, ale nemá to žádnou souvislost s Petrou, jde o úplně jinou situaci. Nicole vyměnila Kodata za nějakýho dobrodruha jako demonstraci toho, že "už může, protože už je velká".
Reagovat
Frick
Tak takdy tam asi bylo i to rameno. Šlo to jedno s druhym.
Reagovat
Fandina
by byl super.
Reagovat
janek_da
Hodně jsem teď přemýšlel.

Tak já bych to teda, jako v zájmu celku, vzal ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ehm... on ti někdo něco nabízel? :-)
Reagovat
VlS
Prosímtě udělej to !
Reagovat
bIbec
do Cvokhausenu Petra zapadne, vo tom žádná :-)
Reagovat
historik
po tolika letech už to opravdu potřebovalo pročistit a někam se posunout. Tohle mi nepřipadá jako něco náhlého, spělo to k tomu dlouho a začátek letošní sezóny byl asi poslední kapkou. Otázka ovšem je koho, jak kvalitního a schopného se popasovat s nevypočítatelnou a specifickou osobností, jakou Petra je, teď na začátku sezóny sežene.A jak či vůbec jestli ji ten nový trenér přinutí změnit určité zlozvyky, změnu tréninku atd. Spíš počítám s tím, že výsledky v první polovině roku nebudou kdovíjaké.
Reagovat
r176
miluju ty alibistické výplody jak se čeká že po změně trenéra to půl sezóny nebude ono apod.bláboly.to jsou výroky co kdyby náhodou se nedařilo.a když se bude dařit tak zase všichni budou psát jak změna trenéra pomohla :-))))))))))))))))))))))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť má pravdu, těžko čekat, že se nějaká změna projeví hned.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jsem se to dozvěděla ze zpráv a nevěřila vlastním uším, ona to fakt udělala :D Tak to jsem vážně zvědavá, koho splaší jako náhradu, dneska tu bude asi 2000 komentářů určitě :D
Reagovat
vrabejka
Ne to bude až Berda vyuci Fedexe ve 3.setech vyuci
Reagovat
sprchon
Sni dál. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
hlavně to nezaspat :) jsem toho schopen, už to není co to bejvalo
Reagovat
smazaný uživatel
já už to jednou zaspala, dneska se to nesmí stát! :)
Reagovat
smazaný uživatel
A když to celé vyhraje, klidně jich sám napíšu 2000 :-D
Reagovat
Frick
Taki jzem sklamanej.
Reagovat
vrabejka
Výborně Petro za toto chvalim. Je třeba aby si dal nepromrhavala svůj velký talentca začala mít konstantní výkony. Snad té nový trenér posune dal. Škoda že moc trenérů není volných. Hovoří se o Palivo tak uvidíme........
Reagovat
tommr
o kom? :)
Reagovat
VlS
Nemyslela Palivce? Ten měl císaře pána na půdě.
Reagovat
vrabejka
Pala
Reagovat
Frick
https://twitter.com/BlueFlash87/status/691702232530710528
Reagovat
blixa
Zas ty tvoje "fake" identity ...
Reagovat
Frick
To je Michal Petrouš a je to pozůstatek z #avatarekvitezstvi
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/petra-kvitova-david-kotyza-rozchod-expert-vladislav-savrda-rozhovor-1kj-/tenis.aspx?c=A160125_192510_tenis_mt2
Reagovat
smazaný uživatel
http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jonas-bartos/258457/kvitova-zkusi-restart-novy-kouc-je-risk-ale-zmena-asi-byla-nutna.html
Reagovat
blixa
Šavrda si zase cintá triko ... :D
Reagovat
smazaný uživatel
No tak ne že bychom se dozvěděli něco světoborného..
Reagovat
smazaný uživatel
zahajuje kondičnípřípravu
https://www.facebook.com/safarovalucie/photos/a.452843968113759.101762.437408476323975/1073817752683041/?type=3&theater
Reagovat
sprchon
Paráda! :)
Reagovat
PetaM
Super, boží :)
Reagovat
tommr
tak konečně dobrá zpráva i od Lucky. Ty tři měsíce ale půjdou dohnat jen velice těžko pokud vůbec ...
Reagovat
VlS
Neremcej zase, zaplať pábu, že už může.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nějak.
Reagovat
blixa
Ale no tak !!! Co mají říkat lyžaři s přervanejma vazama a podobní ? Ty seš taky matýsek :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kdepak matýsek! On je jen rodilý pesimista. Strach ze zklamání ho žene radši k pesimismu. Pak může být jen příjemné překvapen. Ale zklamán nikdy.
Reagovat
Lina
Petře přeji šťastnou volbu.Petra impulz potřebovala, to je pravda, jenže nemůžu si pomoct, mám z toho ne zcela dobrý pocit. Myslím, že to nebude nikdo úplně cizí, ale ten komu Petra věří. Pála to klidně může, být. Nejlepší by byl Rob číslo dvě. :). Hořím zvědavostí. :D

Uvidíme, co přinese čas.
Reagovat
r176
Hlaváčková že by prodávala zápasy?a co taková Petra?ty prohry na grandslamech v úvodních kolech se soupeřkama které hrají pralesní ligu je podivné nemyslíte?Kotyza jí to vymlouval ať to nedělá že má peněz už dost tak proto šel z teamu ven!! :-))))))))))))))))))))
Reagovat
bIbec
ne. Petra je prostě jelito. A Hlaváčková má za ušima.
Reagovat
lars
prilis bujna fantasie
Reagovat
r176
samozřejmě to byl vtip :-) a ano fantazii mám velmi bujnou
Reagovat
Meceon
co to je za blábol? její tenis je na hranici rizika a když se nesejdou podmínky,což v jejím případě je zdraví,vítr,slunce vzduch a hlavně ta její hlava která spojuje to předešlé vypsané v jedno,tak prostě prohraje no..:))
Reagovat
r176
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ještě tam chybí bezvětří,zataženo,slunečno,noc a oblačnost :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Reagovat
blixa
Zapoměl jsi "tlak, teplota, rosný bod" :D
Reagovat
r176
a od Čínského turné i jídlo :-))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Je stejně srandovní, jak tady nejdřív lidi Petře předhazovali, že se má Kotyzy zbavit, a když to nakonec udělala, hned se tady vymýšlí všelijaká šílená spiknutí.
Reagovat
slacker
Srandovni jsi byl vzdy ty, pred kotyzou i po kotyzovy
Reagovat
smazaný uživatel
akuzativ sem akuzativ tam
Reagovat
smazaný uživatel
K tomu, jestli se Petra měla zbavit Kotyzy dřív bych podotknul jednu věc: v posledních letech Petra měnila kondiční jak na běžícím pásu a teprve až s Vydrou to vypadá na nějakou dlouhodobější spolupráci. Jinými slovy až doteď byl Kotyza vlastně jediný pevný bod v týmu, což asi nebyla pozice úplně ideální pro to, aby se ho zbavovala.
Reagovat
Meceon
souhlasím...navíc si nemyslím,že její hra má sestupnou tendenci...jsou tam jiné vlivy...
Reagovat
EllNino
Klára je bez trenéra, tak třeba začne Kotyza trénovat ji :D :D ...ale to by teda hodně finančně klesnul :)
Reagovat
bIbec
S každou jinou Češkou by finančně klesnul. Třeba se Máša bude chtít posunout výš a najme Kotyzu :-)
Reagovat
VlS
Není volná Genie?
Reagovat
lars
ta ma asi Connorse ?
Reagovat
VlS
Takovejch dědků spotřebuje :-)
Reagovat
smazaný uživatel
https://twitter.com/JillAdona/status/691655551218888704
Reagovat
smazaný uživatel
A jste si jistí, jestli se mu vůbec bude chtít někoho na takovéhle úrovni ještě trénovat? Doma má manželku a dvouapůlletého syna, takže i kdyby snad ano, do zahraničí těžko půjde..
Reagovat
smazaný uživatel
Já ženský tenis nesleduji a neznám jeho historii. Ale opravdu si myslíte, že je Kotyza takový super kouč, že by ho chtěla do svého týmu jedna z nejtalentovanějších hráček současnosti Genie a tak? Ono, ten jeho trenérský vklad by se zřejmě ukázal až v dalších angažmá. Teď můžeme spekulovat, jestli opravdu má lví podíl na Petřiném vzestupu, nebo má větší podíl na jejím vzestupu talent. Já to nevím, jenom přemýšlím nahlas. Připomíná mi to trochu situaci Toni Nadal - Rafa Nadal. Taky je dost diskutabilní, zda je Toni super kouč a zda by jej dokázala využít nějaká hvězda kromě jeho synovce.
Reagovat
VlS
Ježiš marja panno, copak to někdo vzal vážně?
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to mám přes internet poznat, když nedáš smajlík? :D Od toho taky jsou. Ale můžu tě uklidnit, otázku o tom, jestli by byl platný i pro nějakou jinou špičkovou hráčku jsem si položil nezávisle na tvém příspěvku. :D
Reagovat
VlS
Ale to neví asi nikdo, ono sebto vyvrbí. Třeba půjde učit tělák na základku.
Reagovat
horska.kraslice
Takže je to nabíledni, ne? Kdo kromě Petry ještě nevyměnil trenéra? Rafa. Nadal a Kvitová si teda prohodí trenéry....
Reagovat
VlS
A to bych teda strejdovi Tonymu přál:-)
Reagovat
smazaný uživatel
teď je konečně svobodný a vy ho hned ženete zase do práce, no tak, vydělané penízky má, ták já být na jeho místě, dám si na chvíli voraz :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ono je docela možné, že dala přednost svému soukromí před sportem.Oběživa má vrchovatě a mládí je jenom jednou v životě.
Reagovat
smazaný uživatel
Budu se těšit, co bude. Protože je to jen tenis, hra. Sloužící pro pobavení fanoušků. Ano, točí se v ní obrovské peníze. Které se nás vůbec netýkají.... Ano, může sloužit k reprezentaci ve světě a to je asi jeden z největších užitků. Je to krásná hra, ale jen hra. Takže Petře i nám fanouškům přeji ještě pár plodných let, ať už pod kýmkoli...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo a pojď !
Reagovat
LukasH
Nevim, proc tu pisete, ze je pozde, a ze to mela udelat v roce 2013, kdyz neni vubec jasny, jestli to bude uspech. Mozna by to bylo lepsi, ale mozna by taky byla bez druhyho W a spousty dalsich turnaju. To se nevi. Hlavne si to Petra musela rozhodnout sama a v ty dobe to tak necitila.
Reagovat
VlS
Píšu to proto, že si to myslím, protože už v průběhu roku 2012 to po RG začalo jít z kopce a ve 2013 se to nijak nezvedalo. Už tehdy to pro Zubejdu chtělo Dr. Voštěpa. Můj názor bez nároku ba ověřenou a neměnnou pravdu na úrovni zákona setrvačnosti.
Reagovat
misa
Přijde ti Wimbledon 2014 málo? Plus pár dalších cenných titulů samozřejmě...
Reagovat
misa
Přesně tak. Zpětně hodnotím rok 2013 velmi pozitivně. Petře se moc nedařilo, ale strašně moc bojovala, vyhrála dva tituly, přes 50 zápasů a navíc rekord v počtu tříseťáků. Grandslamy jí tradičně pokazily nemoci (Wimbledon a US open).
Reagovat
VlS
A rekord v pičtu tříseťáků většinou s daleko slabšíma hráčkama byl pozitivum, nebo negativum?
Reagovat
misa
Jediné, co po mých oblíbených hráčkách chci, je houževnatý boj o každý míč. Jestli je to proti světové jedničce nebo šedesátce není tak důležité.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že je naprosto irelevantní, proti komu ty tříseťáky hrála, tak spíš pozitivum.
Reagovat
VlS
To, že musela hrát tříseťáky s daleko slabšímí hráčkami je irelevantní? Hmmm
Reagovat
smazaný uživatel
Jistěže je. A nejen proto, že pojem "daleko slabší" je silně subjektivní.
Reagovat
VlS
No, pro mě je to spíš indikátor problémů koncentrace, vůle, sebekázně. Nic pozitivního v tom nevidím.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozitivní je minimálně to, že jich výraznou většinu dokázala dotáhnout do vítězného konce.
Reagovat
Lunej..
Vidím to tak, že Petra si někoho najme a samozřejmě se nemůže čekat, že hned bude všechno mlátit co jí přijde na kurt. A budu tady číst, jak jí ta změna stejně nepomohla, najednou bude Kotyza zlatý i pro ty, kteří ho pořád s radostí virtuálně vyhazovali. No prostě Kocourkov. :) Přeju Kvítku, ať se jí dál daří, protože změna to bude velká a já osobně pochybuju, že výsledky budou hned vidět a Petra bude vyhrávat jak o život. Bylo to pro ni jistě těžké rozhodnutí po takové době, Davidovi může děkovat hlavně za svatou trpělivost a obrovskou odolnost, protože být trenérem Petry vyžaduje opravdu silnou osobnost :)
Reagovat
LukasH
Taky od toho necekam zazraky. Velkej uspech novyho trenera by byl, pokud by ji dokazal pripravit na GS. Aspon na 2 rocne. Tedy aspon tak, aby se neporoucela ve 2. kolech.:-)
Reagovat
Lunej..
Možná se bude poroučet i v 1. kolech, vůbec bych se nedivila, jen krátkozraky člověk může čekat, že změna trenéra přinese plody hned, navíc Petra je specifická tím, že pro ni tenis není tak životně prioritní věc jako pro jiné hráčky. Nechme se překvapit. Osobně bych ji jako trenéra doporučila Radka, má velké zkušenosti, je bojovný a Petru už by rozhodně nebalil :D

Ellnino - jaká Luna? Bacha jo? :)
Reagovat
EllNino
:D já si dělám žert, však mě znáš slečno
Reagovat
Lunej..
Slečnou si to nevyžehlíš, kuře drzý :) Dneska byla Barča skvělá ve 2. setu co? Moc jsem si jí užívala, ten její tenis nelze nemilovat. :)
Reagovat
EllNino
snad bude hrát ještě spoustu let :D je to pastva pro oči :D :D
Reagovat
EllNino
Klára je bez trenéra, tak třeba začne Kotyza trénovat ji :D :D ...ale to by teda hodně finančně klesnul :)
Reagovat
EllNino
rozhodně souhlasím Luno :D
Reagovat
VlS
No, tak nějak podobně se na to dívám taky. Nezávidím jí tu situaci, jen přibudou další tlaky. Mělo se to stát dřív.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoje ničím neodůvodněné přesvědčení bych chtěl mít..
Reagovat
VlS
Já si ho raděj nechám, myslím , že svých máš až jéje.
Reagovat
misa
A co Lucie? Neměla taky vyměnit předchozí trenérku dřív?
Reagovat
VlS
Ne, dřív měla vyměnit prostějovský trenéry. Biliana jí pomohla hodně. A jak Lucka řekla sama - měnila trenéry v okamžiku, kdy měla pocit, že se neposouvá.
Reagovat
smazaný uživatel
Zdá se, že totéž právě udělala Petra, tak s čím máš problém?
Reagovat
VlS
Já s tím nemám ani ten nejmenší problém, fakt ne.
Reagovat
misa
Třeba ten pocit měla i Petra :) Jinak máš samozřejmě pravdu, s Biljanou začala Lucka hodně přemýšlet o taktice.
Reagovat
bIbec
lidičky nebláznite. Reagujete strašně podrážděně. VlS prostě řekl svůj názor, který není nelogický. Proč jej nerespektovat? Možná, že ta změna mohla přijít dřív, možná Petra dělá chybu.
Vy jste si třeba sami sobě nikdy neřekli, "to jsem měl udeělat už dřív, škoda, teď mě to mrzí"??
Reagovat
misa
Řekli: Proč jsem ji nezačal sledovat dřív? :-(
Reagovat
Jan
Je možný, že to Petře s novým trenérem nepůjde. Řekl bych dokonce dost pravděpodobné. Mononukleóza jako důvod neúspěchu nestačila, tak musel přijít vyhazov Kotyzy :) (dělám si legraci). Mám z toho pocit, že se nepohodli, buď Kotyza Petru seřval za ten kolikátý už výbuch nebo naopak Petra má dost svých výbuchů a viní Kotyzu, že ji nepřipravil. Případně že ji Kotyza nutil víc trénovat než se Petře chtělo. Nebo si Kotyza přečetl můj nedávný komentář, že se divím, že nezkolaboval a že má tuhý kořínek a uvědomil si, že toho má dost a jde mu o život :) Osobně od Petry nečekám s novým trenérem nějaké zlepšení i díky té nemoci, ale uvidíme. Přeji hodně štěstí. Martina Navrátilová by možná byla zajímavá volba. Těžko říct, jaký typ trenéra by Petře seděl, jestli typ Steckleyho, který by ji donutil k poctivému tréninku jako Lucku, ale to si nemyslím. Řekl bych, že Petra není ten typ, který na sobe bude chtít tvrdě makat (ti kdo mě obviní z kopání prominou, je to můj názor). Možná si bude hledat dalšího Kotyzu, který jí vše promine a bude ji trénovat jak ona bude chtít.
Reagovat
smazaný uživatel
Já se z tebe pominu. Takže podle tebe Lucka dře a Petra se fláká ? Větší hloupost jsem neslyšela....vlastně ano....ale to jsou vesměs mimomísáci.....já jsem viděla, jak to dopadlo, když Petra " dřela" podle Stobera....Každý organismus je jiný a doporučuju číst příspěvky LukaseH....
Reagovat
Jan
No, že Petra není typ, který chce dřít, je celkem zjevné z její kondice i předváděné hry apod. Ať už je to dáno mononukleózou nebo tím, že i nemůže díky jejímu fyzickému typu, jak rádi všichni tvrdíte. Prostě dřít nebude :) Uvidíme, jak se k tomu postaví nový trenér, pokud se k tomu vůbec postaví :)
Reagovat
PetaM
Taky bych rád měl bez dřiny 2 Wimbledony ... To musí ostatní tenistky dost srát, že makají každý den a Kvitová si válí šunky a pak je na trávě vypráská. Tvl, se divím, že na ni ještě nespáchaly atentát :D :D
Reagovat
VlS
Jane, já tu otázku vnímám úplně jinak než ty. Co sakra ty děcka z toho života mají, když pomalu od batolecích let neznají nic než dřinu? Kdo dělá sport na vrcholový světový úrovni - jakejkoliv - tak dře jak zvíře a na nic jinýho už nemá ani energii, ani čas.
Nechci do toho tahat biatlon, ale minulej týden jsem čet dlouhej článek s Gábinou, jak jako dítě lyže a sport nenáviděla, protože ostatní holčičky si šly hrát s panenkama, pozděj do kina, ale ona musela na trénink - od štěněcích let. Kurnik, já bych teda neměl to srdce to svejm dětem udělat. Pravděpodobnost, že z nich budou sportovní celebrity inklinují statisticky k nule a kvůli tomu jim zkazit dětství? Svět je švihlej do hlavy cihlou, když je tohle pitřeba. Dětskou práci zakazujeme zákony, mediálními kampaněmi, demonstracemi ..... A vrcholovej dětskej sport je kur.. co?
Reagovat
smazaný uživatel
Bych neřekl, že nechce dřít, ona podle mě v rámci svých možností dře jak může. Ono to možná vypadá, že se fláká, protože si toho třeba nenakládá tolik jako Lucka nebo Vika, ale zatímco u těchto dvou tak nějak platí, že čím víc, tím líp, u Petry zas tak moc ne. Ona má svoji hranici, kterou když přešvihne, tak je to kontraproduktivní, což si ozkoušela se Stoberem.
Reagovat
Frick
Chybí tam nula za tou sedmičkou!

Hybejte holoto, alou ke klávesnicim a datlovat!
Reagovat
janek_da
Je třeba nastolit i otázku stěhování z Monaka
Reagovat
VlS
Do Maroka
Reagovat
Frick
Na hašiš!
Reagovat
VlS
Toto bouchlo. Už jsem si myslel, že to fakt neudělá nikdy a vstoupí spolu do síně slávy na nejčestnější místo ne zcela využitejch talentů.
Všichni, kdo to chtěli prožívají opojení, kdo to nechtěli jsou zmrazení.
Nevěřím tomu, že novej trenér není už dohodnutej, pokud není, tak muselo dojít k zásadní roztržce a Petra z toho bude mimoň další rok, takže doufám, že to dohodnutý je už dlouho, teď to bylo jen oznámený.
Otázka je, co to přinese. Když nic, tak se budeme dalších 5 let dohadovat, jestli ho měla, nebo neměla vyhodit.
Když zlepšení, tak bude velká sláva a během půl roku se tady k setrvání Kotyzy u Petry nebude hlásit ani čudlík od compu a bude nadšení a veselí - kéž by to tak dopadlo.
Když zhoršení, tak budou na bujném oři zastánci Kotyzova setrvání a do půl roku zde nebude nikdo, kdo by se hlásil k nápadu výměny trenéra ( tommr bude čestná výjimka, ten se k tomu přizná). Kéž by to tak nebylo.
Tak na tyhle hádanky přinese odpovědi jen čas - snad. Alibisticky si počkám a přidám se k vítězné straně ( nebo budu držet basu s tommrem).
Reagovat
bIbec
"tak muselo dojít k zásadní roztržce"

hmm, možná. Nekecal David Petře do vztahu se Štěpcem? Nemohlo to být něco podobného. Abych pravdu řek, bylo to to první, co mě napadlo. Ale samozřejmě to může být úplně mimo, co já vím.
Reagovat
bIbec
za slovíčkem "podobného" mi chybí otazník.
Reagovat
smazaný uživatel
To je poměrně hodně divoká spekulace a nemyslím, že by Kotyza byl tak blbej aby Petře kecal do vztahu..
Reagovat
bIbec
Tak divoká spekulace... Kotyza o tom mluvil veřejně v nějakém rozhovoru. I Štěpec se k tomu vyjadřoval. Byly mezi nimi nějaké rozpory kvůli tomu. Jistě, nevíme jak divoké to bylo, ale NĚCO tam bylo.
Reagovat
smazaný uživatel
Kotyza říkal, že Petra měla problém ukočírovat vztah se Štěpánkem a tenis a že o tom se Štěpánkem mluvil. Řekl bych, že ten vztah se Štěpánkem byl dost specifický, a to i proto, že se s ním Petra dělila o kondičního, což tomu vztahu asi taky zrovna neprospívalo. Co se Meidla týče, řekl bych, že ten se s Kotyzou prakticky nevídal a Petře do tenisu asi taky zas tak moc nekecá. Navíc je s ním Petra rok a půl a myslím, že pokud by Kotyza měl s Meidlem nějaký problém, projevilo by se to daleko dřív.
Reagovat
VlS
Meidla bych do toho netahal, prostě na jedný, nebo na obou stranách došla trpělivost.
Reagovat
VlS
Ať nemlžím - to se mělo stát v roce 2013, ne proto, že by Kotyza byl špatnej trenér, ale už tehdy to chtělo ten novej impuls. Bojím se, že je trochu pozdě.
Reagovat
misa
nevyhrála by třeba Wimbledon 2014
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že jestli má někoho dohodnutého, tak spíš nějakou dočasnou náhradu než plnohodnotného kouče, už proto, že nic moc nenasvědčovalo tomu, že by se měli rozejít. Pokud měla někoho dohodnutého předem, tak je otázka, proč ten rozchod naplánovali až po AO a ne třeba během mezisezónní přestávky.
Reagovat
VlS
Ale já netvrdím že má, jen si myslím, že jestli nemá, tak se museli pěkně porafat.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč myslíš? Když se koukneš, tak je poměrně běžný, že někdo vyhodí trenéra a až pak hledá náhradu. U kondičních to takhle nakonec Petra udělala několikrát.
Reagovat
VlS
Protože k tomu už byla situace zralá mnohokrát a nikdy se to nestalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná proto, že k tomu situace dřív prostě zralá nebyla.
Reagovat
Pedronegro
hezky shrnuto, já doufám, že to bylo domluvený a že to povede ke zlepšení :)
Reagovat
Dobry-den
Třeba začne spolupracovat s Chládkovou
Reagovat
marekv
Na Shledanou
Reagovat
misa
Hlavně, ať to není nějaký prostějovský "odborník", který viděl gs. jen v televizi :)
Reagovat
smazaný uživatel
To bych se nebál. Černošek je profík, vybere jí někoho pořádného :D
Reagovat
VlS
Do toho asi Černošek moc mluvit nebude, to bude o patro výš.
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.instagram.com/p/BA97j9LOjLy/?taken-by=domicibulkova
Reagovat
smazaný uživatel
No tedy nevím, co na tom vidíš.Malá, v budoucnu prdelatá se sepranejma nulkama.
Reagovat
Michaelus
No mě se třeba líbí ;)
Reagovat
COMEON
snad jej tato zmena pomože! všetci dobre vieme , že to už potrebovala.
Reagovat
milik254
Zatím tě komentářů tady tolik není :-( Petro, špatné načasování
Reagovat
marekv
počkej až přijde Frick ! :-)
Reagovat
Nola
Petra ma talent ako odviest pozornost od prebiehajuceho GS :D prajem vela stastia pri vybere noveho trenera/trenerky, najlepsie GS vitaza
Reagovat
smazaný uživatel
No, je to trochu šok :)

Tak, a ještě Rafa by se mohl probudit :D
Reagovat
bIbec
jenom 100 příspěvků? Čekal sem větší terno.
Reagovat
rusedski
Taky jsem čekal víc, ale holt asi tohle téma nemá ten správný třaskavý flame-potenciál...sice skoro každý si k tomu něco řekne, ale tím to končí...
Reagovat
janek_da
Bych řekl otupělost. Petra už nám dala takové kapky, že možná kdyby ukončila teď karieru, tak tady bude víc komentářů.
Reagovat
tommr
taky si myslím, že už je většina lidí Petrou a těma jejíma věčnejma problémama docela unavená a na zprávy o ní už víceméně rezignovala. Navíc je třeba vyčkat jak se ta změna projeví ...
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tak - Petru jsem změnil do stavu tenistek, kterým přeju úspěch, ale že bych prožíval jejich zápasy? Bejvávalo :-)
Reagovat
VlS
Jo, to je i můj případ
Reagovat
tito
Ty vaše dva příspěvky jsou velmi výstižné. Není nakonec jedno, kdo bude Petru trénovat?
Reagovat
misa
zaslouží dík za za to s Petrou dokázal, sice jsme mu tady často nadávali, ale jeho nástupce bude mít co dělat, aby jeho úspěchy alespoń vyrovnal.

Najít dobrého trenéra je dost těžké, doufám, že Petra zvolí dobře :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mirek Janíček, Zábřeh
dnes 17:22
Jak z toho ven. Podle mě trpí únavovým syndromem a tenisově je vyhořelá. Žádné retro nebude. Plíšková společně s Alertovou nahradí ji i Šafářovou. Je to o střídání generací.
Reagovat
smazaný uživatel
Generací? Kája mladší o dva roky! Ty generace.
Reagovat
blax
https://www.facebook.com/marie.mestlova
Reagovat
marekv
Další oblíbené: Komunistická strana Čech a Moravy
Reagovat
Michaelus
Vždyť to je katastrofa ta ženská, jestli má soudnost, tak se tu už neukáže :D
Reagovat
marekv
Přesto ma jednu oblibenkyni :-)
Reagovat
rusedski
Takže 67-letá zapšklá komunistka Máňa z Nýřan...s čímž koresponduje její nenávist k českým tenistům :)
Reagovat
janek_da
neni to alter ego Lunejky? :D
Reagovat
Lunej..
To mi vysvětli, když sis mě vzal do huby :D
Reagovat
lars
ty mu vidis do huby ? :)
Reagovat
Lunej..
Kdyby jen tam :D
Reagovat
smazaný uživatel
..to Vás bohužel nespasí, máte to v hlavě a s Vaším tenisem a přístupem toho více dle mého nedokážete :-) Je to škoda, pan Kotyza je velký sympaťák a dělal co mohl :-) No, uvidíme..já tomu osobně moc nevěřím. Good Luck slečno Kvitová !!! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč, podívej se na Lucku, co z ni udělal změna trenéra ..a právě její největší problém byl slabá mentalita v klíčových momentech ...chce to hlavně někoho pozitivního
Reagovat
janek_da
POZOR!
Porsche vyjede konečně z garáže!
Reagovat
Michaelus
No jako spadla mi čelist když jsem to uviděl, nebudu lhát. Přeju Petře všechno nejlepší, šťastnou ruku při výběru. Jde vidět, že ji není jedno, kam její kariéra směřuje.
Reagovat
smazaný uživatel
její tenisové keriéry.
Reagovat
EllNino
konečně nějaká změna :) ...snad k lepšímu, těším se na jméno nevého kouče :)
Reagovat
Michaelus
Jojo mám to podobně :)
Reagovat
smazaný uživatel
A já i na jméno nové svěřenkyně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka je, jestli vůbec nějaká bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Sice tak o da roky později, ale přece :-))
Reagovat
VlS
Jábych ještě 2 přidal.
Reagovat
peggy
Pane Kotyza,mate muj obrovity obdiv,ze jste to tak dlouho vydzel.Trenuji take, jiny sport a vim co to je mit takoveho sverence jako byla Kvitova,mate moji poklonu.
Reagovat
LukasH
Jiste no, delal to zadarmo a Petra mu nevydelala zadny prachy...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec se , Lukáši, nerozčiluj. Vždyť to nemá nemá cenu. Peggy je svá a nikdo vlastně neví, proč tu plodí ty nesmysly mimo mísu.
Reagovat
smazaný uživatel
A na víc je prozrazena!
Reagovat
peggy
Ani nejlepsi trener sveta s Petrou nic neudela a kdo bude snaset jeji manyry?Ona ma prvni sex,potom Monaco,penize a posledni je tenis.At to zabali a venuje se tomu prvnimu a priteli.
Reagovat
rusedski
Marie Mestlová, Nýřany
dnes 17:13
Myslim,ze kdyby mnela nejlepsiho trnera sveta tak to bude jako nyni.Zadny trener nebude trpet ty jeji nalady a manyry,jeji hra bude stale stejna.Petra ma na prvnim sex,zivot v Monacu,potom penize, a na konci je tenis.At to zabali a venuje se tomu prvnimu.

:)
Reagovat
A.R.R.
Jedeme do Nýřan, už vímekde bydlí troll peggy :-D
Reagovat
rusedski
A bloncka, jak jinak :D
Reagovat
Michaelus
Děkujeme za info. KFFPK už chystá odvetná opatření.
Reagovat
smazaný uživatel
Tudy projíždím vlakem do Plzně... :D
Reagovat
George_Renel
Tak to vidíš Máňo, přece jen tě lízli... :-b
Reagovat
smazaný uživatel
No tak, jaktože ještě žádný nadšenec nepřepsal wikipedii? Tam Péťu furt trénuje Kotyza. Zklamali jste mě, iqe a spol.
Reagovat
milik254
done
Reagovat
smazaný uživatel
To by skončilo průserem
Reagovat
tommr
co máš proti Pálovi? Pála by byl podle mýho názoru naopak dost dobrá volba, protože už je na něj Petra zvyklá z FC utkání ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No zatím neprokázal, že je dobrý osobní trenér. Trénovat Fed cup, kde je tvoje největší úloha vybrat holky, obvolat je, nenasrat je, zabookovat hotel, večeři, atd., je úplně něco jiného než každodení rutina s hráčem.

Když by neměl silný tým, nic by nevyhrál
Reagovat
PetaM
V New Havenu to zkusili a nijak extra jim to nevyšlo ... Řekl bych, že nejhorší NH z pohledu Petry :D
Reagovat
janek_da
na flegmatickeho trenera, presne pro Petru

http://www.tennis-arena.cz/userdata/articles/6/tennis-ball-machine-ss-k2-1.jpg
Reagovat
Frick
To se musí dělat tak, aby se pointa nedala vyčíst z URL adresy....
Reagovat
tommr
k výměně trenéra sice mělo dojít už dávno, ale je dobře, že se k tomu Petra nakonec přece jen odhodlala i když s velkým zpožděním. Snad to s ní ale ještě není úplně beznadějný ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím, já mám prostě pocit, že Petra je těhotná :D
Reagovat
sosna
Když to na mě bliklo, tak jsem se lekla, že mám v počítači vir:-)
Myslela jsem si, že Petra s Davidem jsou trochu siamská dvojčata, ale oceňuji, že měla koule to udělat. Určitě potřebuje nový vítr do plachet.
Reagovat
smazaný uživatel
nebo potřebuje pijavici, socku a vyžírku, pokud najme mě :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Heh, co když ji bude trénovat Martina? :DD
Reagovat
LukasH
Nebylo by to od veci. S Radwou bych to neporovnaval. To uz byl od zacatku nesourodej par. Martina ma Petru rada ve vsech smerech. Ma rada jeji hru. Sleduje ji, at uz jako fanynka nebo jako komentatorka. Na tomhle zalezi hodne. Ja bych ty spolupraci veril. Ale....jen muj nazor.:-)
Reagovat
tommr
a proč ne? Martina se už určitě poučila z toho fiaska s Agou ... :)
Reagovat
bIbec
jenom to ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Mohlo by to fungovat. Petra i Martina vyznávají útočné pojetí hry, hodně by ji mohla dát i psychicky, otázka je když ona je v USA a Petra zde nebo Monacu....ona potřebuje někoho pořád u ní
Reagovat
smazaný uživatel
Proč ne. Ale to by Martina nejdřív musela chtít trénovat na plný úvazek a zatím se jí do toho moc nechtělo. Nějaký koučink na dálku je k ničemu.
Reagovat
tommr
Kotyza s ni ale taky nebyl pořád ...
Reagovat
smazaný uživatel
No když trénovali v Prostějově, tak jo. A rozhodně s ní objel víc turnajů než Martina s Agou (ve stejném období).
Reagovat
janek_da
Teď vážněji. On to může být třeba i někdo relativně neznámý širší veřejnosti. Kdo znal Steckleyho, Vaňka?

Škoda, že Vaněk nejde naklonovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych řekla, že jí nějakou dobu bude pomáhat Pála a časem se někdo najde...
Reagovat
bIbec
já bych bral toho klona Steckleyho.. ten by Petře seděl, si myslím.
Reagovat
VlS
Představení trenérky Martiny s Agou ti nestačilo? Proboha, jen to ne.
Reagovat
LukasH
Problem superkoucu je ten, ze kazdej automaticky ocekava uspech. Ale nebere se v potaz, jak si ti dva sednou jako lidi, jakej je tam pristup a co je pro onoho hrace vhodny. To, ze to Martine neslo s Agou, se kterou nemela vubec nic spolecnyho, neznamena, ze by to neslo s Petrou. Neumim rict ani tak ani tak, ale nezatracoval bych to...
Reagovat
smazaný uživatel
Jak říkám, to by hodně záleželo na tom, jestli Martina k trénování přehodnotí svůj přístup..
Reagovat
A.R.R.
Já myslím, že by to nefungovalo, Martina by těžko snášela ty Petřiny výkyvy (ty budou vždy, Peťa je prostě taková), to by asi nebylo na dlouho, možná by Martina vzala do zaječích dřív než u Agy.
Reagovat
marekv
Ve Fed Cupu se cítí dobře, tož toho Pálu by mohla mít u sebe častěji :-)
Reagovat
tommr
Pála by moh bejt docela dobrá volba. Věřím, že by zvládnul současně trénovat Petru i vést FC tým ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem v šoku :D hned jsem zamířil na TP a tady to už koukám hezky jede :-)
Reagovat
janek_da
a opět můžu hodit odkaz, jak bude vypadat nový trener

https://www.youtube.com/watch?v=j5lFYYHK_mU
https://www.youtube.com/watch?v=XUflJOgXabQ
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD
Reagovat
janek_da
"To vám slibuju trenere" :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Boží seriál :D Škoda, že film už tak dobrý nebyl...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak.
Reagovat
tmora
Trochu mam z toho obavy. Petra je komplikovana osobnost, hlavne nema v sobe "drive". Myslim ze Kotyza mel plno planu s Petrou, ale Petra si urcovala kdy bude trenovat a kdy ne. Jako na US. Kotyzova deviza byla hlavne analyze silnych a slabych stranek protihrace a priprava taktiky. Podle mne si ho mela nechat v týmu. Ale mozna , ze Kotyza byl tak frustrovany ze to vzdal.. Kazdopadne hodne stesti Petre.
Reagovat
janek_da
Loňšek bych do toho vůůůbec netahal. Tam takřka upletli bič z ,,
Reagovat
lars
Petra je atypicka tenistka
Reagovat
Jam
Bude rekord! To je jasné :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já na to nemám jasný názor. Na jednu stranu bylo vidět, že si sedli a Kotyza jí naučil mnohé a stále pod ním měla úspěchy. Na druhou stranu na grandslamech ta mizérie trvá už moc dlouho aniž by byla vidět nějaká změna k lepšímu, takže nějaké řešení si to vyžadovalo. A výměna Kotyzy je vlastně to jediné, co ještě nezkusila..
Reagovat
LukasH
Tak u Petry je dobry, ze k velkymu vysledku nepotrebuje nejakou extra pripravu. Podle me je schopna vyhrat turnaj i bez trenera, kdyz je v razi. Lucka potrebovala system a mela obrovsky stesti, ze si takhle sedla s Robem. Jinac se spoustu hracek spis placa a je to spis vsechno v nich samych. Zase treba Maria hraje porad dobre trener netrener. Ale zase Maria, ze jo....
Mam trochu obavy, aby novej trener vydrzel ty schizy...
Reagovat
deLaFere
amen, ve všem a velká poklona Kotyzovi, že to takhle dlouho ustál. Jestli se něco změní, tak krátkodobě, ale středně a dlouhodobě se těžko něco změní, dlouhodobě jsem Kotyzovo jednání sledoval a těžko lze zvolit lepší přístup, než měl on.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra podle mě potřebuje především někoho, kdo ji pomůže se srovnat s tou trémou, která ji speciálně na GS dost brzdí.
Reagovat
janek_da
Je volný Piotr W.?
Reagovat
majkl005
ten by jí dal :D
Reagovat
janek_da
Nebo Kodata na ní.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám jen, že bude mít šťastnou ruku a změna bude k lepšímu. Protože minimálně kamarádské zázemí se bude muset vybudovat. Českej trenér? No těch je fakt poskrovnu a volnejch ještě míň. Jen ne Stober 2, prosím. Konec plodné letité spolupráce. Tož, uvidime. Jsem zvědava a hodně štěstí.
Reagovat
Dobry-den
To to trvalo
Reagovat
Jabadu
"Hele, Milane, pocem. Pokud nejde o to, tak jde o něco jinýho, jestli mi rozumíš? ...
Jsou ňáký věci, který jsou důležitý. A pak jsou ještě další věci a ty jsou podstatný!"
:-)
Reagovat
deLaFere
Gratuluji Davidu Kotyzovi.
Reagovat
Davor1
Som zvedavý, kto sa toho po Davidovi ujme. Pre mňa je favorit jasný. Kveš :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že tohle napadlo snad úplně každého tu. :D A kondiční bude Fandina.
Reagovat
Davor1
Duo snov :DD
Reagovat
janek_da
nejlepší post pro ni by l mluvčí.
Toto je veřejný prostor...
Nikdy jsem to neřekla ...
N: Proč se dneska PK nedařilo? F: Vám se taky vždycky daří?
N: Jak se cítí před zápasem? F: Neuražte se, ale dnes je dost špatné počasí.
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
George_Renel
Další bombou může být, že jak vystřídala u Kotyzy Lucku, tak .....
Nebo třeba Martina Navrátilová ?
Reagovat
smazaný uživatel
Změny trenéra jsou u tenistek celkem běžné, ale tady to vyvolá diskuse, protože Petra měla asi jako jediná hráčka ze špičky řadu let stálého kouče. Těžko říct, kam ta změna povede. Některým hráčkám pomohla, jiným naopak ne (např. Caro). Každopádně bude zajímavé sledovat, jak si Petra povede s novým trenérem a vyhazovači Kotyzy jsou momentálně uspokojení. :D Mě na tom mrzí asi jenom jedna věc: Už si nebudu moct dělat srandu ze světélkující pleše... :D
Reagovat
VlS
Nevíš, třeba to bude Fantomas
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom tak mezi řeči, ta Carol za poslední rok, taky dost paběrkovala :D
Reagovat
Marduch
Taky z toho v tuhle chvíli nemám moc dobrý pocit. Snad za tím není nerv Petry, že jí má Kotyza dokonale přečtenou, takže na něj neomohla nic zkoušet, když se ji zrovna moc nechtělo ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu se to dalo čekat...snad se jí s novým koučem bude dařit, otázka je, kdo to bude...
Reagovat
LukasH
No, jsem zvedavej, co bude dal a hlavne, kdo nastoupi na Kotyzovo misto. Kazdopadne Petra nema co ztratit. Vyhrala turnaje vsech kategorii a ted to chce zmenu. I kdyz neni to zaruka niceho...
Reagovat
smazaný uživatel
V Čechách myslím moc dobrých trenérů na ženský turnaj na top úrovni není. Kež by měla štastnou ruku jako Lucka s Bobem
Reagovat
George_Renel
Trošku jsem to čekal. Kotyza už mi připadal hodně rezignovaný a frustrovaný, bez radosti z práce. Nefivil bych se, kdyby impuls vzešel od něj. A myslím, že žádné tisíce příspěvků nebudou. To když tak až po jmenování nového a prvním neúspěchu. Cizinec či Čech???
Reagovat
bIbec
nemám z toho dobrý pocit.
Reagovat
Meceon
nechápu jak může mít někdo radost z toho,že odchází trenér,který je podepsán pod každým jejím úspěchem...mám pocit,že zdravotní stránku kouč neovlivní
Reagovat
kada.tom
Uff. Petra bez trenéra. No, upřímně jsem zvědavej, kdo Kotyzu nahradí. Každopádně myslím, že je to dobře, že Petra tu změnu udělala - změna je potřeba a tohle řešení viselo ve vzduchu už hooooodně dlouho.

Tak a to je ode mně k tomuto tématu vše. Tady teď nastane čoro moro a toho se účastnit fakt nechci :-D
Reagovat
smazaný uživatel
čoro možná, moro od té doby, co tu není Kvitovka, snad ne...
Reagovat
kada.tom
http://sport.idnes.cz/kvitova-konci-spolupraci-s-trenerem-kotyzou-fn5-/tenis.aspx?c=A160125_161059_tenis_par

Vydra zůstává. To je, myslím, správně.
Reagovat
smazaný uživatel
Šok a zároveň respekt Petře. :) Ukázala, že se nebojí změny a že nelpí křečovitě na tom, na co je zvyklá. To jsem od ní, přiznám se, nečekal. Šťastnou ruku při výběru nového kouče.
Reagovat
Davor1
Ťažko povedať, či v tom nemal prsty skôr on, ale tak, myslím, že zmena k horšiemu určite nepovedie, už nutne potrebuje nejaký nový vietor či impulz v jej tenisovom živote...
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, vidíš, není to tam jasně psáno, jak to bylo a asi se to jen tak nedozvíme. No v každém případě si taky myslím, že to bude jen dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak větší šok v tenisovém světě z rozchodu by už byl jen, kdyby se Rafa "rozešel" s Tonim. :D Ale to se nikdy nestane, i kdyby měl Býk objíždět futures.
Reagovat
smazaný uživatel
jiste, cas ukaze, zmena je (novy) zivot. A z ci to bylo strany asi napovi rychlost prohlaseni o nahrade.. :-)
Reagovat
PetaM
Doteď: "Petro, vyměň Kotyzu!!!!"

Odteď: "Vyhodila jsi Kotyzu, to je tvůj konec!!!!" :D :D :D
Reagovat
aligo
:D Přesně :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně! Teď to bude samý: Neměla si ho vyhazovat atd... :D
Reagovat
darek.vrana
Jejím novým koučem a zároveň novým životním partnerem je Jiří "iqe" Kvěš.
Reagovat
darek.vrana
Sorry, to neměla být reakce sem.:)
Reagovat
smazaný uživatel
To mi došlo ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně :-D
Reagovat
Frick
"Leoši, proč nosíš ty kožichy?"

"Leoši, proč už nenosíš ty kožichy?"
Reagovat
aligo
Blesk z čistého nebe... když jí to říkalo plno lidí, tak říkala že ho nikdy nenechá jít...
Reagovat
aligo
ale konečně z ní bude NO. 1 :D
Reagovat
milik254
A jedeeem! :D
Reagovat
Teo
Konečně.
Reagovat
smazaný uživatel
To tady za chvíli bude vypadat:D
Reagovat
rusedski
Jj, tisícovka bude jak nic :)
Reagovat
Meceon
To je ale škoda...jen aby to nebyl konec Kvitové...snad najde správnou náhradu...
Reagovat
mayday
Hustý jak svině.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist