Konec úspěšného tandemu. Plíšková se rozešla s Vaňkem

  • Byla poslední z české špičky, která v tomto roce neukončila spolupráci s trenérem. Po úspěšné sezoně, během níž si zahrála finále US Open a vystoupala na post světové pětky, však došlo i na ženskou jedničku Karolínu Plíškovou, jež se rozešla s Jiřím Vaňkem. Informaci přinesly listy MF Dnes, Lidové noviny a Sport.
    16. 11., 07:28 | Aktuality |  350 komentářů
    Jiří Vaněk a Karolína PlíškováJiří Vaněk a Karolína Plíšková 
     

"Nedohodli se na pokračování spolupráce," citují deníky mluvčího fedcupového týmu Karla Tejkala.

Čtyřiadvacetiletá Plíšková trénovala pod vedením Vaňka od předloňského Wimbledonu. Od té doby získala pět turnajových vavřínů a osmkrát hrála finále včetně zářijového US Open. Po něm byla chvilku i světovou pětkou a v říjnu si poprvé zahrála Turnaj mistryň.

O víkendu byla jednou z hlavních postav českého týmu ve finále Fed Cupu ve Francii, kde tenistky zvítězily 3-2 a dokonaly hattrick.

"Začala mi dovolená, otázku nového trenéra budu řešit po ní," uvedla současná šestá hráčka světa Plíšková před odletem na Mauricius.

Aktuálně je bez kouče stejně jako Petra Kvitová. Dvojnásobná vítězka Wimbledonu se letos po Australian Open rozešla po sedmi letech s Davidem Kotyzou a pak krátce trénovala s Františkem Čermákem. Nyní je otázkou, zda nesáhne po volném Vaňkovi.

Trenéra v tomto roce vyměnila celá česká špička. Vedle Plíškové a Kvitové také Tomáš Berdych, Lucie Šafářová, Barbora Strýcová, Jiří Veselý a Lukáš Rosol.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (350)
17.11.2016 01:24Od: Frick Štefková a Kotyza
Nebude to o tom, že ho bude platit Černošek? Takže mezi Bárou a Kotyzou nebude vztah zaměstnavatel x zaměstnanec?

Letos si vydělala 68 000 dolarů. Odečtěte si od toho letenky, hotely (na ITF, jak známo, hotel neni v ceně), daně...

Pokud jsme u toho cestování, tak najezdila/nalítala letos nejméně 70 000 km...
[ Reagovat ]
17.11.2016 01:00Od: Frick Karolína
Já bych místo těchto prkotin řešil důležitější věci.

Takže - jak často jezdí Karolína tramvají?
[ Reagovat ]
17.11.2016 01:24Od: cheeky
lol ty z toho, že Belinda do 19 nikdy nejela tramvají neusneš

představ si, že moje sestřenice je stejně stará jako Petra, od narození bydlí v Praze a nikdy nejela metrem. A není jediná, matně si vybavuju, že Klaus byl před časem na nějakém výročí provozu metra. Bylo to na stanici Luka, hrozně se divil, že vede metro až tam a pak z něj vypadlo, že je v metru poprvé v žívotě.

já bydlel v Plzni, v Hradci a v Budějkách a ještě nikdy jsem nejel trolejbusem ale jinak kromě toho trolejbusu mi z dopravních prostředků chybí už jen raketoplán.
[ Reagovat ]
17.11.2016 01:39Od: Frick
No já se přiznám, že jsem trolejbusem jel poprvé v životě až v 18-ti v Brně.

Jsem Pražák, no...
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:59Od: horska.kraslice
Každopádně, Karolína se za poslední dva roky změnila. Když začínala ve Fed cupu, bylo její sebevědomí téměř v záporných hodnotách. Nyní je její vystupování velmi sebevědomé, což je zřejmě odrazem jejího sportovního vzestupu a také osobní euforie (láska je láska). Jak se to bude vyvíjet dál, to uvidíme.
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:03Od: Jabadu Tak si to shrňme ...
V případě, že se Vaněk opravdu stane koučem Petry (a dost indícií při FedCupu tomu napovídalo - přinejmenším samostatný trénink s koučem konkurentky!!!) ... atd., moc možností není:
1. Pokud impuls přišel od Petry, není co řešit. Vaňkovi by se hezky vyjímala v životopisu.
2. V souvislosti s Karolínou: Pokud platí bod 1, kdo koho kopl do řiti jako první, je v tom případě irelevantní.
:-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:23Od: blixa
Pokud by se Vaněk stal opravdu koučem Petry (což by znamenalo že ho přetáhla, přeplatila, protože Kája s ním počítala), tak by to od Petry bylo nečestné a nesportovní a asi bych ji přestal mít rád.
[ Reagovat ]
17.11.2016 11:59Od: Lunej..
A proc? Kdyby Vanek nechtel, tak by k Petre nesel ani za zlaty prase. A zacinas nejak frickovatet a vytvaret nekonecne bludne teorie:)
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:39Od: Alexandria
Karolina Pliskova ma skvelu anglictinu,zelam jej aby vsetko vyriesila tak,aby to bolo co najlepsie pre jej dalsi progres,ma rovnako ako P.Kvitova velke nadanie,tak to treba vyuzit
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:40Od: mrafe Očima Jana Kukala Že se Karolína Plíšková rozešla s trenérem Jiř
To mi přijde jako chyba. Podle mě platí, že vítězný tým se nemění.

http://www.tennis-arena.cz/ocima-jana-kukala-15632cz/
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:44Od: FulnekUltras
tohle heslo razil už Gustáv Husák... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:58Od: Fandina
On někdy sportoval?
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:01Od: FulnekUltras
po roce 1969 už hlavně moc neměnil vítěznou sestavu... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:05Od: Fandina
Byli jsme obsazeni vojsky, těžko šlo něco dělat.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:18Od: FulnekUltras
tehdy o nějakém obsazení věděla max. Mimoň ;) - dneska jsme zato k obětování předurčeným americkým průchoďákem...a nevím, jestli Trumpovic rodina proti zrůdnému pentagonskému kolektivu v dohledné době něco zmůže
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:21Od: Fandina
Zopakuj si dějepis. Husák nic neměnil, protože přišli v roce 1969 vojska a všechno bylo pod dohledem Rusů. Nechápeš nic.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:27Od: FulnekUltras
socialismus byl pro mě prvořadý - stejně jako možná pro Tebe jeho opak pod dohledem USA
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:30Od: Fandina
socialismus nefungoval, proto krachnul a já jsem jedinec, který to vidí
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:33Od: Fandina
myšleno, že se tím nezabývám, jen vidím kolem sebe věci a tím to pro mě končí
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:55Od: FulnekUltras
ten vidí to a ten zas tohle... ;) ...a všichni dohromady jsme v ...... ;) ...tedy až na pár jedinců, kteří by už bez kolektivu dávno neměli odkud brát... ;)))
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:57Od: Fandina
Ano, jeden dělá to a druhý ono a vzájemně si to vyměníme. Prodáme. Takže všechno se odvíjí od jedince.
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:07Od: FulnekUltras
prodáme, ale za ceny, které mnohé jedince spolehlivě zlikvidují
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:19Od: Fandina
Ano a proto se musí stanovit taková cena, aby byla prodejná a zároveň nelikvidovala výrobce.
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:26Od: FulnekUltras
musí se - bohužel jenom jedno...
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:28Od: Fandina
Ano musí. Protože jinak to nejde.
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:30Od: FulnekUltras
aspoň že tak... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:48Od: sprchon
S tím se dá souhlasit...
A zmiňuje tam taky AKS. Snad jí čeká lepší sezona. :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:48Od: sprchon
Jako ne že by tomu něco nasvědčovalo, jen v to doufám.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:25Od: FulnekUltras Kapitalismus je v podstatě kříšťálově průzračný a jednoduchý
Víc peněz za skutečnou práci můžeš chtít vždycky - ale málokdy se od těch, co na nich sedí, dočkáš...
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:27Od: Fandina
Kapitalismus je jednoduchý, pracuješ máš peníze, nepracuješ nemáš nic.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:28Od: FulnekUltras
promiň, ale jsi jednoduchá... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:53Od: Fandina
To si napsal ty, že je kapitalismus v podstatě jednoduchý, tak co se čílíš. A samozřejmě, že to tak tak. V kapitalismu se hodnoty tvoří, v socialismu se rozdávají. Ale na to, kdo je bude tvořit na to se nemyslí.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:00Od: FulnekUltras
Při vzpomínce na privatizace všeho druhu se mi zdá, že to s tím tvořením a rozdáváním (případně rozkrádáním) bude trochu jinak. ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:03Od: Fandina
To se ale nediv, když komunisti lidem sebrali majetek a dali to na jednu hromadu a nefungovalo to, že se to potom zpátky hůř vracelo. Ale tady jde o princip. Že kolektivní vlastnictví a vedení a cokoli nefunguje tak, jako když si za sebe vezme zodpovědnost jedinec a koná. Ano je to tvrdé, ale je to tak.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:14Od: FulnekUltras
souhrn jedinců bez kolektivního vědomí a kontroly aspoň v největších kolektivně potřebných věcech je obyčejná džungle - ve fanaticky antikom-inverzních 90. letech navíc džungle v noci
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:19Od: Fandina
Jenže hlavní slovo má vždycky jedinec. Kolektivní vedení je prázdné slovo.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:21Od: FulnekUltras
kolektivní kontrola jedince spíš
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:23Od: Fandina
Nic není kolektivní, všechno se odvíjí od jednotlivců.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:25Od: FulnekUltras
jedinec bez kolektivu skončí dřív nebo později špatně
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:28Od: Fandina
kolektiv tvoří jedinci a podle toho jací jsou, jak se ti jedinci chovají, co dělají, tak takový je kolektiv a nikdy ne obráceně
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:05Od: Fandina
pobavils
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:08Od: FulnekUltras
nevychutnala sis to celé... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:15Od: Fandina
Nebylo co.
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:25Od: FulnekUltras
je pravda, že i začátek celkem stačí... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:14Od: VlS
Fulneku, to je zas PERLA. Dřív jsi jěl ty argumenty trochu zajímavější. Čím dál víc mi připadáš jako ztracenec, kterej v pustině najde transparent SE SOVĚTSKÝM SVAZEM NA VĚČNÉ ČASY A NIKDY JINAK! Stojí tam u toho transparentu a přemítá " kdo nán do prdele ukradl Sovětskej svaz?
Všimnul sis, že Putin privatizuje ropnej průmysl? Docházej prachy na zbrojení, což? Něčím se ta díra zalepit musí, kór když ti pacholci jako Abramovič bydlej v Londýně a do Ruska ani nepáchnou, protož vědí, co by se stalo, kdyby byli k dosažení tak, jak teď ta poslední zápalná oběť - pan ministr.
Vydrž v klidu, oni si Amíci to Rusko koupí, nebudou na něj střílet :-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:29Od: FulnekUltras
měl by ses na těch penězích občas aspoň zavrtět - dlouhé hnízdění bez pohledu dolů škodí nejen duševnímu zdraví... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:07Od: VlS
Vrtět se na hnízdě je k ničemu. Vrtět se musíš jinde, abys měl do hnízda co dát, ale to v Kapitálu velký guru opomenul :-)
[ Reagovat ]
17.11.2016 00:35Od: FulnekUltras
jinak samozřejmě každý dneska vrtí, jak a kde umí - slovutní "páni podnikatelé" soukromí i státně-veřejnoprávní...

https://www.youtube.com/watch?v=Jnf2RzhouMA
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:09Od: VlS
A furt z tebe leze to samý, jako lezlo v velkejch kolektivizátorů 50 let. Kdo něco má, je darebák, je pitřeba mu to sebrat a zničit, abychom měli všichni stejnej exkrement.
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:31Od: FulnekUltras
ne že něco má, ale JAK to má...o tom však nejpozději od doby Klausova kultu osobnosti ti s rádoby velkými exkrementy neuvažují... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:34Od: Fandina
chceš říct, že každý, kdo si něco vydělá, tak krade?
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:50Od: FulnekUltras
chci říct, že ne všechny peníze mají dneska stejnou hodnotu
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:52Od: FulnekUltras
přesněji porovnatelnou hodnotu
[ Reagovat ]
17.11.2016 00:10Od: Fandina
Peníze jsou měřítko hodnot a vždycky byly a budou.
[ Reagovat ]
17.11.2016 00:25Od: poutnik
Fandino domnívám se, že
ani v jednom nemáte pravdu. Peníze určitě nebyly vždy, a dá se předpokládat, že v nějakém delším časovém horizontu zase nebudou.
[ Reagovat ]
17.11.2016 10:04Od: VlS
No, hlavně jak u koho. Je řada hodnot neměřitelných penězi, i když ani tyto si bez těch hodnot penězi měřitelných na věky nevystačí. Vidět svět jen skrz prachy je hrozné, nevnímat důležitost materiálna taky. Chce to rozumné zastoupení obého.
Doby bez peněz jistě byly, bohužel se v našich prostorech nezachovaly autentické sociologické studie ( intelektuálové byli vždy tak trochu bordeláři) jak to v těch dobách bylo. Analogie s indiány z Amazonie nebo s Křováky v Africe nebo s kmeny na Borneu nemusí být přesné. Takže bych vycházel z toho, že co lidstvo pamatuje, nějaký substitut směnné hodnoty existuje.
[ Reagovat ]
17.11.2016 11:45Od: Fandina
To asi těžko kdy bude. Protože ne všichni vytváří stejné hodnoty a kdyby nebylo něco, co hodnotu dovede změřit, tak by se lidi necítili spravedlivě na světě a užiteční.
[ Reagovat ]
17.11.2016 00:33Od: FulnekUltras
záleží však jakých hodnot ;)
[ Reagovat ]
17.11.2016 11:38Od: Fandina
Peníze mají takovou hodnotu k jaké společnost dojde.
[ Reagovat ]
17.11.2016 11:41Od: bIbec
Peníze je jedna z nejdůležitějších hodnot. Záleží na ní lidkský život (v naší společnosti).
[ Reagovat ]
17.11.2016 11:44Od: bIbec
samozřejmě jde to i bez nich, ale je právě potřeba opustit tu naši společnost. Třeba se odstěhovat do divočiny a lovit kamzíky nebo tak něco.
[ Reagovat ]
17.11.2016 11:49Od: Fandina
To ano, ale já píši o tom, že peníze představují měřítko hodnoty, práce, služeb. Jsou za něco, co uděláš.
[ Reagovat ]
17.11.2016 22:48Od: FulnekUltras
měřítko silně pokřivené, tak jako i tzv. "růst" - hlavně mezd za práci a pod hranicí zbankéřovaného "průměru" ;)))
[ Reagovat ]
18.11.2016 11:51Od: Fandina
Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
18.11.2016 15:33Od: FulnekUltras
Minimálně současný rozpor ve společnosti u nás, v USA i jinde nastal právě mezi dvěma skupinami lidí, z nichž jedna přichází k penězům už delší dobu velmi snadno a druhá si je ještě pořád musí - často i za silně podhodnocenou odměnu - odpracovat. Jednodušší k porozumění už to být nemůže...
[ Reagovat ]
18.11.2016 15:41Od: Fandina
Já píšu o tom, že peníze jsou měřidlo, vyjadřují hodnotu práce a ty o politice. Každý člověk pokud nechce krást, tak se musí o to zasloužit a je jedno, jestli je to zaměstnanec nebo zaměstnavatel. Nikomu nepadají holuby z nebe. Takovou představu měli jen komunisti.
[ Reagovat ]
18.11.2016 15:42Od: Fandina
holubi
[ Reagovat ]
18.11.2016 15:47Od: Fandina
Respektive, chtěli jen rozdělovat, ale zapomněli na to, že se nejdřív musí něco udělat, aby se to pak rozdělilo.
[ Reagovat ]
18.11.2016 17:45Od: FulnekUltras
;))))) zvláštní, že po roce 1990 si z toho předtím (ne?)vytvořeného nejvíc rozdělili ti, kteří nejmíň dělali - a dneska se tak rádi pochlubí svými schopnostmi a úspěchy... ;)
[ Reagovat ]
18.11.2016 18:07Od: Fandina
Kdyby nebrali majetky tak by je nemuseli pak vracet.
[ Reagovat ]
18.11.2016 19:00Od: Fandina
A jinak já neznám lidi, kteří za komunismu nic nedělali a teď jsou úspěšní.
[ Reagovat ]
18.11.2016 22:57Od: FulnekUltras
I ten vekslák se svým dílem jistě "přičinil", ale zelinář s taxikářem a řezníkem ještě víc... ;) o restituentech ani nemluvě... ;)
[ Reagovat ]
18.11.2016 23:52Od: Fandina
To jsou nesmysly. Já píšu o lidech, kteří v životě s ničím nevekslovali a za totáče chodili do práce. A ti budou chodit do práce vždycky a vždycky si vydělávat. A co se týká restituentům, tak jim komouši neměli nic krást, aby to pak nemuseli vracet, když už s tím neuměli hospodařit.
[ Reagovat ]
19.11.2016 00:36Od: FulnekUltras
Komouši nic nekradli - pouze direktivně měnili typ vlastnictví ;), v čemž je ovšem soudobá klika, operující ještě navíc nijak neregulovanou silou peněz, mnohonásobně trumfla. Podstatný je výsledek pro většinu lidí - a v tom se komouši rozhodně nemají zač stydět.
[ Reagovat ]
19.11.2016 01:24Od: Fandina
Komouši sebrali lidem majetek. Já myslím, že za to se musí stydět každý.
[ Reagovat ]
19.11.2016 02:24Od: FulnekUltras
Už bych se po x-té opakoval. Proti posametovým gangsterům byli úplní břídilové a čas mezitím jen o to víc ukázal, že mají být naopak na co hrdí.
[ Reagovat ]
19.11.2016 10:43Od: Fandina
Pleteš páté přes deváté. Sebrali lidem majetek šmahem a chtěli s ním hospodařit. Jenže to neuměli.
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:37Od: FulnekUltras
Jako u mladší osoby by mě tyto názory asi nepřekvapily. Za socialismu se špatně neměli dokonce ani disidenti. Orientaci člověka na konzum, případně snahu držet jakousi linii svědomí, když už "jsme" si to teda vyzvonili, chápu - to taky ještě udrží tenhle bordel chvíli nad vodou... ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 18:30Od: Fandina
Kdyby byl socialismus života schopný, tak je to dál. Bohužel nebyl. Ale to ty nikdy nepochopíš.
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:34Od: FulnekUltras
lidská zrada dokáže zničit i ten nejživotaschopnější systém
[ Reagovat ]
21.11.2016 21:58Od: Fandina
Kdyby ten systém byl životaschopný, tak ho nic nepotopí.
[ Reagovat ]
20.11.2016 18:48Od: Fandina
A jinak jsi mě pobavil. Ano, disidenti se měli úžasně, ve vězení to bylo prima. Ale to ty nikdy nepochopíš.
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:33Od: FulnekUltras
fešácký kriminál a mercedesem do pivovaru válet sudy
[ Reagovat ]
21.11.2016 20:48Od: Fandina
vidíš jen konzum, pocit ponížení ti nic neříká
[ Reagovat ]
22.11.2016 22:08Od: FulnekUltras
ponížení hrané navenek, protože dobře zaplacené
[ Reagovat ]
17.11.2016 12:13Od: Fandina
A jinak samozřejmě nejdůležitější hodnotou pro člověka je asi zdraví, štěstí, láska. To mu určitě k životu stačí. Ale co se týká fungování společnosti, tak je potřeba nějak spolužít. A jednoduše řečeno, jeden dělá to a druhý tohle a nějak je potřeba se dohodnout na spolukoexistenci a to je právě ten uzus, to měřítko hodnot, kterému se říká peníze.
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:29Od: lars
A kdo si Rusko koupi: stat USA nebo miliadari z USA anebo nekdo jiny ?
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:02Od: VlS
A ty tam jeste nemáš nic? Tak bacha, čas nečeká
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:18Od: lars
aut :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:20Od: bIbec
nechcete se vrátit raději k diskuzi jaká je Kája namachrovaná nána? Ač s tím nesouhlasím, je to pořád lepší než číst tyhle chujoviny.
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:23Od: Fandina
Kája není namachrovaná, je šikovná a sympatická. A já ji mám ráda.
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:26Od: blixa
To víš, StalinUltras je zase ve svém živlu. Šosák jeden maloburžoazní ! ;-) :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:15Od: cheeky
Jo taky jsem si všiml, že anglicky mluví líp než česky
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:00Od: cheeky Pet3k možná má pravdu
Během posledního týdne mi docela dost lidí říkalo, že jim je Karolína nesympatická.

Finále Fed Cupu sledují i lidi, kteří se jinak o tenis nezajímají. Sledovali ho i lidi, co jinak neměli tucha, že Karolína hrála nějaké finále USO. Je to tím, že holky hrajou za Česko a tím, jak moc se o tom píše a mluví v televizi.

Moje okolí ví, že jsem tenisový maniak, takže to se mnou probírali nebo se ptali na různé věci. A překvapilo mě kolik lidí se vyjadřovalo o Karolíně negativně. Někteří se mě ptali jestli je fakt tak nafoukaná, namachrovaná a nesympatická jak působí.

Mě Karolíny vystupování nijak nevadí, její trochu neotesaná přímost je příjemná změna od současné ultra uhlazenosti, ale překvapilo mě to, protože až do teď se lidi naváželi vždycky jen do Kvitky. Bu´d je to tím, že Karolína dosud byla v jejím stínu a široká veřejnost ji víc zaregistrovala až letos a Karolína opravdu je nesympatická nebo je to tím, že úspěch se tady neodpouští a můžeš být sebesympatičtější a lidi tě budou hejtovat ze závisti.

Já třeba nechápu jak můžou lidi hejtovat tak milou holku jako Kvítko ale hejtujou ji o 106. Teď to tedy asi čeká i Karolínu. Holt nahoře fouká. Karolíny fanouškům přeju pevné nervy.

A protože jsem tu o víkendu nebyl dodám trochu odvisle dva moje dojmy z víkendu. Svačina asi pálí za Kájou, jinak nevím, jak si vysvětlit, že během debla dost přehlížel její chyby a naopak hodně rozebíral chyby Báry a taky Karolína byla Karolína zatímco o Báře pořád mluvil jako o Strýcové.

A proboha vyměňte jim někdo už ty příšerný dresy. Proti šmrncovním Francouzkám vypadaly naše holky jak machny. Všechno je tam špatně. Střih, materiál i barevné provedení. Jestli nemají na návrháže, stačí říct navrhnu jim lepší i já.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:09Od: VlS
Asi taky hodně záleží na výchově v dětství a táta Plíščat nevypadá zrovna jako intelektuál. Stejně jako tobě se mi taková určitá syrovost Kájina projevu líbí. Možná lidem podvědomě vadí její vady řeči, holt rodiče zanedbali v dětství logopeda. A taky trochu drmolí, Demostenes v sukni z ní opravdu nebude. Je zajímavý, že v anglině mluví líp.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:14Od: sprchon
To jsem říkal vždycky, že anglicky mluví lépe než česky. :D Poslední dobou nám sice dělá radost, ale mně zároveň leze na nervy. Něco na tom, co napsal Pe3k, je. ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:38Od: bIbec
jaké dresy más na mysly? Myslíš ty od Aley? (oděvní značka Alea)

jo, tak ty sou nic moc. Ale jinak ty outfity, s kterými letos holky hrály byly fajn. Teda Bára a Karolína byly fajn. Nike Petry se mi nelíbí.. jako už tradičně.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:39Od: bIbec
na mysli
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:42Od: mrafe
Mně se moc líbila Kája, taky jsem si říkala, že když si Petra navrhla boty mohla si navrhnout i oblečení.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:00Od: Fandina
Jj Káje to slušelo. Bylo to zajímavé.
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:21Od: bIbec
jj, Kája byla super. Ten její Fila outfitek se mi vyloženě líbil.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:23Od: cheeky
Ony hrajou každý rok v něčem jiném? Už od roku 2011 mi to, co mají na sobě přide pořád stejný a pořád stejně hnusný.

To od Aley/Alei/Alea (jak se to skloňuje? nebo je to nesklonný?) celkem ujde, mám namysli to, v čem hrajou

štěstí, že nejsem členka Fed Cupového týmu. V něčem takovém bych na kurt nenastoupil(a). To bych radši hrála nahá.....

....úplně to vidím,.....

se znechuceným výrazem zahazuju dres a na kurt vstupuju jen v kalhotkách a v podprsence. Publikum úžasem oněmí a pak (zejména jeho mužská část) propukne v jásot. Moje gravitaci popírající vnady hypnoticky poskakují, když dobíhám míčky. Montymu se mlží brýle.. Když se mi při jednom podání kalhotky svazou o něco níže, Fricek ukliuzna po kaluži vlastních slin a přepadává z tribuny. P

příští den je moje fotka na titulní stánce včech novin. V Blesku je dokonce vložen můj plakát v životní velikosti. Grandslamy oznamují zavedení nového pravidla, ženy od nynějška budou hrát ve spodním prádle....tradicionalistický Wimbledon travá na tom, že prádlo musí být bílé a krajkové.

Maria Š zoufale shání podprsenku s vycpávkami. Serena vyhrává v anketě Prdelka roku.

ovšem ženy v publiku protestují, cítí se jako divačky diskriminovány. Požadují, aby i muži hráli ve spodním prádle. Po vzrušené debatě, kdy jejich vůdkyně argumentuje starořeckými olympiádami vstupuje v platkots takzvané Magerka Rule, s okamžitou platností budou muži po vzoru antických atletů hrát nazí....

Monty rozlámal brýle, Fricek lituje, že žádné nosit nemusí a omluvil se za všechny narážky na lidi s oční vadou, Magerka dostává děkovný dopis od Lunej, Fandiny, Cheekyho a dalších
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:34Od: sprchon
:)

A pak se div, že by chtěly ženský stejný odměny jako chlapi. :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:47Od: VlS
+100
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:53Od: Lunej..
Osobne lobbuju za chlapy ve spodnim pradle, nekdy je vlastni fantazie lepsi:D
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:05Od: VlS
No, někdy ani skafandr není k zahození.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:42Od: bIbec
jinak Karolína mi přijde jako taková "holka od vedle". Normální. Nevím moc, co bych jí vytknul.

Někdy možná mluví moc rychle a po zápasech řeší... zápas. Hru, servis a tak. To bych pochopil, že pro někoho může být nudné.. ale jinak nevím.
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:02Od: VlS
" holka od vedle" sedí, na nic si nehraje, nestylizuje se do nějakejch rolí.
[ Reagovat ]
16.11.2016 19:38Od: marekv
COŽE ?????
Tak tohle je totální úlet, Vaněk je na hony nejlepší českej trenér, naprosto nechápu...
[ Reagovat ]
16.11.2016 19:52Od: blixa
No, a přesto se to stává. Zvláštní je, že na to zřejmě stačila jediná schůzka. Že by oběma tak říkajíc "bouchly saze" ? Protože vyjednávání třeba o penězích má většinou nějaké etapy a sbližování, než dojde k finální shodě nebo neshodě. Věru podivné.
[ Reagovat ]
16.11.2016 19:19Od: cheeky zajímavý rozhovor s Vydrou pro ty, kterým utekl
http://sport.idnes.cz/tenis-spoluprace-vydra-a-kvitova-dq0-/tenis.aspx?c=A161111_230230_tenis_ald
[ Reagovat ]
16.11.2016 19:33Od: Pavlis
Velmi super rozhovor. Díky za odkaz.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:01Od: VlS
Tam Vydra blbě kope do Čermáka - u mě se tím shodil, je to blb.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:14Od: cheeky
Jo taky jsem si všiml, že v angličtině mluví líp než v češtině.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:15Od: PetaM
Za pravdu se blbuje.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:18Od: PetaM
Nebo možná spíše za upřímnost ...
[ Reagovat ]
17.11.2016 13:12Od: Praguna
on Čermáka neshazuje,naopak tvrdí,že je profík,akorát ten dril a pokyny Petru svazují
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:24Od: cheeky
Mě nepřijde, že by do Vydra do Čermáka kopal. Říká, že je profík a hodný kluk. To, že to Petře a Frantovi naklapalo, bylo zjevné už dávno před rozchodem, vždyť ke konci už ho ani nebrala všude s sebou. A je zajímavé dozvědět se proč to neklapalo. Beru to jako popis situace a ne nejaké kopání.

Navíc je to celkem příznívá zpráva pro Lucy. Co pro Petru byla žába na prameni mírně chaotické improvizace, pro metodického dříče Lucku bude požehnání. Lucka detailní pokny jak má hrát ocení a mohli by jí to hodně pomoct v návratu nahoru.
[ Reagovat ]
16.11.2016 22:00Od: VlS
Myslím, že hodnotit jinýho trenéra ( i když Vydra je kondičák ) není OK. Kdyby to řekla Petra, dobře, cítila se svázaná. Tímhle vykecal, že si ho Petra vybrala za důvěrníka a řešila s ním svoje pocity, místo aby je řešila s Frantou. Nebo to čteš jinak? Trochu neprofesionální, ne?
[ Reagovat ]
16.11.2016 23:34Od: cheeky
Já nevím, beru to tak, že kdyby to bylo něco tajného nebo důvěrného, tak s to Vydra nebude vykládat do novin. Takže předpokládám, že Petra svoje pocity řekla i Frantovi. A nikde tam neříká, že je Franta špatný trenér, jen, že spolupráce s Petrou nefungovala. Taky si myslím, že kdyby byl špatný trenér Petra by řekla Lucii, ať si ho nebere. Prostě mi z toho vychází, že se všichni domluvili. Petra a Frantou viděli, že to nefunguje. Lucka o tom mluvila s Petrou a shodly se, že by Lucce ten styl naopak seděl. On hlavně ten titulek má negativní zabarvení, ale je to věta vytržená z kontextu, jen aby na to lidi hodně klikali. V tom samoném rozhovoru to vyznívá jinak.
[ Reagovat ]
17.11.2016 10:10Od: VlS
No taky bych řek, ale tím spíš to není téma, které by ON měl probírat s novináři a měl by to nechat na Petru a Frantu, ne?
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:27Od: FulnekUltras
v euforii se blbne často
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:39Od: sprchon
Čekal jsem to, jednou to přijít muselo, bylo to jen otázkou času...
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:39Od: Pavlis Rozhovor s M. Černoškem
https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/827932-kdyz-uz-nas-to-tolik-stoji-zkusme-vyhrat-rika-manazer-spojeny-se-skvelou-tenisovou-erou.html#hp-sez
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:07Od: vibbi
Vaněk trénoval sam s Petrou ve Strasburku.
Vaněk s Palou byl ten, kdo rozhodoval o tom, ze v neděli nebude hrát.
Vaněk byl ten, kdo se s Petrou dost objimal.

Ja vám nevim, ale myslím, ze to nebyla ani tak Karolina, ktera se rozloučila, spíše jako Vanek, ktery bude Petrinym trenerem.

Jen bych nerada, kdyby to melo za následky konec dobrých vztahů v tymu.
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:03Od: Targaryen123
No jo, Petra je jiná cenová kategorie u Petry si vydělá mnohem více
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:30Od: FulnekUltras
nestraš - no ale příští týdny ukážou...
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:45Od: blixa
To by byla rána do tvé prognostiky, viď ?! :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:49Od: Haitik
Tato zpráva mě hodně překvapila, nečekal jsem to.. Tak jsem zvědavý kdo bude Karolínu, ale i tu Petru trénovat.. Tak třeba Karolína se dá dohromady s Martinou.. :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:50Od: Krisboy
To by byla pecka!
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:22Od: VlS
Co furt máte s tou Martinou, která mimo totálně neuspěšný epizody s Agou nikdy nikoho netrénovala?
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:16Od: monty25 OT - Dinah Pfizenmaier
Tohle je hodně zajímavá informace... :)
https://twitter.com/JJlovesTennis/status/798875306119589888
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:34Od: Praguna
tam rameno moc nepotřebuje. Už ani není v rankingu, ale pamatuji si jí někde kolem stovky
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:42Od: mrafe Re: Monty
V expreskách je z Moniky atletku :D. Měl bys strýčka Googla opravit :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:54Od: rusedski
Otrockej překlad, no...anglické athlete = česky sportovec
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:58Od: Fandina
Hráďa v Limoges vyhrála první set nad Shinikovou 6:3. Tak doufám, že ve druhém bude pokračovat. V prvním setu jí celkem šlo podání a udělala jeden brejk. Tak držím palce do druhého, bodíky potřebuje. Hráďo pojď.

Jinak Limoges a Taipei jsou turnaje na stejné úrovni, ale jeden je tady na TP zařazen do hlavních a jeden do turnajů nižší úrovně, přestože oba jsou 125ky.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:11Od: Fandina
Ach jo, Hráďa přišla ve druhém o podání a prohrává 2:5.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:36Od: Fandina
Nakonec si vzala podání zpět, ale za stavu 4:5 a 30:40 nezvládla podání. Teď ale vede 3:0 ve třetím setu, tak doufám, že to dopodává. Zdá se mi, že hraje líp než Shinikova. Hráďo pojď!!!
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:55Od: Fandina
Tak nakonec to Hráďa dala s kanárem a ke konci nevužila tuším dva MB, ale nakonec to tam dopodávala. Takže gratulka a jen tak dál!!!
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:35Od: tmora
Ale , ze je tam narvano, co?
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:51Od: Pe3k Plisek
Nevim jak Vam ale me pripada dost divna. Je az extremne sebevedoma a zatim nevyhrala nic aby se takto mohla chovat. Chodi s povrchnim clovekem ktery ji verejne podvadi nebo se o to alespon snazi, rozejde se s trenerem ktery ji pomohl na vrchol. Ty jeji rozhovory napr.pred finalem us extremni sebevedomi a pak prohra to same ted pred finalem fc. Hracku ktera ji nazve kamaradkou zesmesni tim ze kamaradky nejsou (ze slusnosti rict mela ze jsou at je pravda nebo vyznam slova pratele jakykoliv). Osobne mam rad sebevedome lidi a sportovce ale ona to prehani. Taky si mysli jaka je kocka nechci rict ze je skareda je urcite sikovna ale zadna hvezda to neni... Ten jeji tetis totez, kdyz ji odejde servis je dost nahrana. To vse mi bohuzel pripomina jednu hra ku kterou nemam rad byt se na ni dobre kouka - Buchardovou.

Wta moc nesleduju ale tem uspechumnasichnhracek se nelze vyhnout. Obecne fandim vsem ale zrovna ty nase 2 top hracky nemusim... Takze u me vede Safi a zacinam pomalu prichazet na chut Bare kterou sem nikdy nemusel (ona je takovy zensky Stepanek-mysleno jako kompliment). Treba se v Pliskovi pletu, ale podle me je nevyzrala, zbytecne povrchni a namyslena a nema to v hlave vubec srovnane, na druhou stranu ma velky potencial...
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:02Od: Lunej..
A v čem je sebevědomá? Vždyť ji osobně neznáš. Že chodí s Hrdličkou je její věc a pokud vím, tak se dost zvedla.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:23Od: Pe3k
Neznam, vsechno jeji je jeji vec... Soudim z jejiho chovani a hlavne z jejich rozhovoru a jde to na ni i videt. Pust si rozhovor se Safi a pak s ni a porovnej to. Myslet si muze co chce ale chtelo by to zapracovat trochu na tom vystupovani a vyjadrovani. Obecne mi velke sebevedomi a velke ego u zen nejak moc nesedi pripada mi to neprirozene. Jesli si jeji fanda tak chapu ze chces nebo si slepy k jejim negativam...
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:35Od: Lunej..
Za prvé jsem žena, proč pořád ze mě někdo dělá chlapa. A za druhé nejsem extra fanda Káji, dokonce jsem si před pár lety nějak vůbec nemusela. Ale teď jsem jí přišla na chuť tím, jak na sobě herně dost zapracovala, i psychicky. Ona je takový introvert a působí jak pokerface. A nevím, proč bych měla ji měla srovnávat se Šafi, když je každá úplně jiná. Mně Kája nějak přehnaně sebevědomá nepřijde a já ji mám docela ráda. A její hru mám rozhodně raději než Lucčinu, i když proti Lucce jako takové nemám vůbec nic. Takže slepÁ určitě nejsem. :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:41Od: Pe3k
Okej lunej
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:40Od: mrafe
Každý jsme jiná nátura, a v dnešní době musí být úspěšný člověk a sportovec sebevědomý. A dokázala toho taky dost.
Ty poslední dobou nic jiného nepíšeš, než tady někoho kritizuješ.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:49Od: Pe3k
Jasne tak jak sem psal ja rad sebevedome sportovce ale u ni mi to proste nesedi. Mas pravdu. Gratulace kratke a kritika dlouha. Roger nehraje Safi se ve dvouhre moc nedarilo takze kritizuju ostatni... Nikdo te nenuti to cist. Ja sam mam x lidi v ignoru. Snad bude casem co a koho velebit ale zatim je treba poradna kritika :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:53Od: Lunej.. Re: Petriku
Ty sam kritiku Rogera moc neunasis :P
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:59Od: Pe3k
Naopak ja sam ho rad kritizuju. Jeho hlasky treba. Zalezi jestli jde o kritiku nebo cisty hejt. Kdyz nekdo tvrdi ze nejdulezitejsi je H2H tak se neznam. Ale.obecne tady pisu sposustu veci jen ze srandy a ve skutecnosti je mi to fuck.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:02Od: Lunej..
Co vim, tak sr vecne navazis do Nadala a ze bys objektivne kritizoval Rozerka jsem si za ty 3 roky, co sem chodim, nejak nevsimla.:)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:06Od: Pe3k
No a co bys chtela na takovem Federerovi kritizovat? Co se tyce tenisu je to buh a ostatni veci me az tak nezajimaji. Jako jeho fanda se snazim spis fandit a podporovat nez kritizovat.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:12Od: Lunej..
Jasne, jsi typicky zaslepeny Rogerovec :D Feda je buh a na ostatnich si vzdy neco najdu. Petriku, Petriku, do roka a do dne... :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:14Od: Pe3k
Pockej ale i jako nestranna nebonfanynka kdo vi koho musis uznat ze Fedex je buh. Kdyz ne on tak kdo?
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:17Od: blixa
Bohové se ti smějí chlapče :D Smysl pro humor jim nikdy nechyběl. Pravda, občas poněkud zvrácený ;-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:22Od: Pe3k
Meles nesmysly. Jaci bohove? Ty znas nejake osobne? Ja prirovnaval Fedexe k tenisovemu bohu coz je nadnesene ale da se to chapat. Kdezto ty mluvis uplne z cesty totalni nesmysly.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:27Od: blixa
:D :D :D Jseš dobrej mimoň :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:30Od: Pe3k
A ty odbornik na humor a tydenni zizaly :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:30Od: blixa
Hele, přišel jsi vůbec někdy třeba do styku s literaturou ? :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:34Od: Pe3k
A ty s funkcnim mozkem?
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:37Od: mrafe
A nepřeháníš to už trochu.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:43Od: Pe3k
Ja napsal jen kritiku nadmerneho sebevedomi KP a ctu tady o zizalach, bozim humoru, Federerovi a podobne nesmysly... Co je spatneho na kritice?
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:48Od: Fandina
Já jsem se s Kájou bavila a podle mě není nadměrně sebevědomá. A ani mi nepřipadá v rozhovorech, že by byla nějak extra sebevědomá. Podle mě je to pohodářka. Jinak mám jiný vkus, než je Hrdlička, ale je to její věc s kým chodí. Jak známo láska si nevybírá a když se zamiluješ, tak nevidíš nic.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:56Od: Pe3k
Ok takze sem jediny kdo si mysli ze je nadmerne sebevedoma. Jsem zvedavy za jak dlouho si toho vsimnou i jini.
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:24Od: pockerface
Já Karolínu taky nemusím. Už dříve jsem psal, že má talent. Když jí jde podání, tak tam valí dělové koule, ale jakmile stojí před mikrofonem, tak to přepínám, nebo vypínám zvuk. Protože její styl mluvení, její vyjadřování je děs běs. To se nedá. Stačí i novinový rozhovor, to je taky dost děsný. Měla by zapracovat na vystupování, vyjadřování, v tom se musí ještě hodně učit.
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:45Od: bIbec
asi mě tu všeci sežerou, ale já nemám rád mluvený projev Lucky Šafářové. Petra, Karolína a Bára sou v poho. Petra asi nejpříjemnější na poslech. Je to asi věc názoru.
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:59Od: rusedski
Mám to podobně, Lucka mi přijde taková moc "sluníčková". Hodný a milý lidi mám samozřejmě rád, ale všeho s mírou...
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:36Od: FulnekUltras
;) něco na tom je...
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:06Od: Lunej.. Re: blbec
Mas pravdu, Lucka svou mluvou dela dojem takove nanynky, pisu dojem,ne ze takova je. :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:08Od: rusedski
Nenadávej mu, není to BLBEC, ale BIBEC :-))
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:14Od: Lunej..
Mel si zvolit min rizikovy nick:)
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:15Od: bIbec
to je dobrý. BLBEC je ok :-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:17Od: Lunej..
Mam vyhodu, ze kdyz ti napisu, ze jsi blbec, tak te vlastne nemuzu urazit :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:12Od: bIbec
nevím.. mě hlavně přijde taková nepřirozená. Něco mi na tom nesedí. Jakoby takové to strojené "sluníčkaření", jak píše rudeski "sluníčková"

Ale pokud se budeme bavit o nějakém přehnaném sebevědomí, tak mě žádná z těch našech holek nenapadá. To vážně neslyším u žádné. Tady sem si tak vzpomněl na Rebeku Šramkovou.. ta mi byla vyloženě nepříjemná.. ale to hodnotím jenom z jednoho rozhovoru. Pak už tady jednou zmiňovaná Eugénie. Ta má šílený mluvený projev. Nebo mívala, už sem ji nějakou dobu neslyšel mluvit. Ona je tam i ta kombinace sebevědomí, frackovitosti a barvy hlasu.
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:15Od: bIbec Re: teda
rusedski :-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:17Od: bIbec
jo a blixovo koťátko je občas nepříjemné mým uším.
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:18Od: bIbec
A Azarenka :-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:40Od: bIbec
jo a nejvíc SEXY mluvený projev má Pernila Mendesová. Tu bych mohl poslouchat pořád.
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:44Od: rusedski
Přesně tak, bibče...u tý jsem si říkal, že by mohla zkusit roličku v nějakým filmu...
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:55Od: blixa
Tak žížala má skvělý pozorovací talent. Jako ty. Je slepá ....
A co máš proti bohům, to nevím. Možná, že oni mají něco proti tobě :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:31Od: Lunej.. Re: Petriku
Ja mam rada Rogerovu hru, jeho jako cloveka az tak neobdivuju. Pisu hlavne o tobe, ze i ty jsi slepy jako jeho fanda:)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:36Od: Pe3k
To ja taky. No tak sem slepy fanda Fedexe a co? Diky nemu jsem zacal sledovatbtento krasny sport a on sam jej pozvedl na nevidanou uroven...
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:02Od: Lunej.. Re: Petriku
Jen je vtipny, ze tu slepotu pripominas jinym, kdyz s tvym nazorem nesouhlasi. Ja sledovala tenis, kdyz Roger byl jen myslenka a ty mozna taky :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:17Od: Pe3k
A jak si v te dobe ten tenis sledovala? V dobe bez internetu moc nechapu co lidi vlastne vedeli o tom co se deje. Tech par sekund co to bylo v tv nestoji ani za rec. Nekdo mel satelit a asi se hodne cetly noviny ale vzdy kdyz ctu ze nekdo neco sleduje x let tak si rikam jak to vlastne delal v dobe treba kolem roku 1990.
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:20Od: Lunej.. Re: Petriku
Ja to nepisu jako ze jsem odbornik, jen ze v te dobe byl taky tenis pekny i kdyz jiny. Ano, nebyly takove moznosti jako dnes. Ty jsi vubec dneska nejak nastrelovaci, i kdyz davam smajly, tak toho radeji nechame.
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:35Od: Pe3k
Nastval me blixa ale tu otazku jsem myslel vazne. Ja napr jsem zacal stolnim tenisem v roce 1997 a na tenis presel az o 10 let pozdeji. A takovy pingpong pred rokem 2000 clovek moc moznosti sledovat nemel. Jednou za mesic neco v tv a o eurosportu se mi ani nezdalo...
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:53Od: Lunej..
Blixa nastve kazdyho, je to protivnej dedek :D
Tak ja sledovala tenis v telce, nejvic me samozrejme bavil DC, ale jinak moc prenosu nebylo. Navic jsem tomu jeste tak nerozumnela, spis jsem se tesila hlavne na Lendla, ktereho jsem v te dobe milovala a pak na Mecire. :) Dneska je to pro me uplny tenisovy raj a jako spravne nevdecny clovek jsem obcas i pretenisovana.:)
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:28Od: blixa
MBSH !
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:23Od: Fandina
Na mě to nebylo, ale tenis se dal sledovat v televizi, slyšel jsi o něm v rádiu, četl v novinách a časopisech. Takže sledovat to šlo. Nehledě k tomu, že třeba když se postavil centr na Štvanici, tak se tam kromě FEDu, v roce 1986, kde hrály naše hvězdy Mandlíková Suková proti dalším zemím a USA v čele s Martinou Navrátilovou, tak potom se tam dělalo i pár turnajů, kluci holky a na ty jsem třeba já se chodila dívat.
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:36Od: Pe3k
Hm pekna odpoved.
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:38Od: Fandina
Ale samozřejmě dnešních možností, že máš stream v telefonu a kdekoli si ho můžeš pustit, to se srovnávat nedá.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:35Od: mrafe Re: Pe3k
Víš co , vykašli se na nás a počkej,až jsem přijde tvůj slovenský jmenovec to pak můžeš vést diskusi na úrovni ;-).
My ostatní jsme rádi, že jsou naše holky takové jaké jsou a jsme rádi, že je máme.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:40Od: Pe3k
:D ne dik.

Omg mam pocit ze se tady zadna ceska hracka nemuze zkritizovat.
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:37Od: VlS
A co kritizuješ? Co řekla takovýho, že by se z toho dalo vyvozovat nějaký super ego? Buď konkrétní.
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:38Od: blixa
On nekritizuje. On jen stupidně hejtuje. O tom co je kritika nemá nejmenší ponětí.
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:43Od: Pe3k
Rohovor pred finale us open. Rozhovory pred zapasy fc. Videl jsi je?
[ Reagovat ]
16.11.2016 18:08Od: VlS
Viděl jsem je, na mě působí jako zdravě sebevědomá holja, žádná ani náfuka, ale na druhou stranu ani alibistka. Jak ba USO, tak při FC uspěla, v čem je problém?
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:55Od: blixa
Promiň, ale zatím jsou to spíš nějaké pocitové bláboly než kritika. Kritika by se měla držet faktů, třeba i statistik, herního rozboru, poukázání na to co neumí nebo neumí dobře a tak. Jsi schopen něčeho takového ?
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:00Od: Pe3k
Jasne ale kdyz se bavime o nadmernem sebevedomi tak jake statistiky mam asi tak vytahnout?
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:11Od: blixa
Nadměrné sebevědomí je jednak nesmysl, jednak jen tvoje pocitářství. Všechny tenistky se vyjadřují v zásadě velmi podobně (ano Lucka je trochu výjimka), učí je to nakonec stejní lidé. Je to sebevědomé a nic neříkajíc. Ale takový už je svět tenisu. O hráčkách to nevypovídá vůbec nic. Máš ještě hodně nevyvinuté rozlišovací schopnosti. Napřed pracuj na sobě než začneš žvatlat o druhých.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:18Od: Pe3k
Vubec s tebou nesouhlasim. Mam velmi dobre pozorovaci schopnosti. Nadmerne sebevedomi o hracich vypovida vic nez dost. Sam by si me otevrit oci...
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:26Od: blixa
Tak v tom případě máš nadměrné sebevědomí především ty :D Tvoje "pozorovací" schopnosti jsou na úrovni tak týdenní žížaly. V top 50 není žádná tenistka s nadměrným sebevědomím. Ani ta Evžena ne, ta ho jen předstírá aby zakryla svoje vlastní běsy. Nadměrné sebevědomí mají především ti, co nic neumí. A tenistky mají za sebou tolik dřiny a tolikrát si už každá z nich nabila hubu, že něčím takový vůbec oplývat nemůžou. Zaměňuješ ryze povrchní formu s podstatou.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:29Od: Pe3k
Jasne ty si odbornik na humor bozi, sebevedomi tenistek a tydeni zizaly...ja svuj nazor na KP napsal, nikoho neurazil a s blaznem jako jsi ty cas stracet nehodlam...
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:45Od: Lina
Nemusí Ti být Karolína sympatická, ale dělat závěry u člověka, kterého neznáš, je nesmysl. Myslíš, že všichni zdejší pisatelé se chovají ve skutečnosti, tak jako se prezentují zde?
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:55Od: Pe3k
Naopak je to smysl. Neznam zadneho spickoveho tenistu osobne, ale soudit je mohu. K cemu by byl pak prostor ke komentarum? Kdo jiny by je mohl soudit nez fanousci tenisu? Znazim se byt objektivni a kritizovat konstruktivne, ne vzdy se to dari...
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:19Od: Lina
Např. nemusím chování Nadala na kurtu, ale přitom se v soukromí chová jinak. Nemusí být ani uplakánek? Roger pro mnohé působí taky namyšleně a přitom není. Proč by to tak nemohlo být u Karolíny? Jak píše Lunej je introvert, Tomáš se taky kritizuje a přitom Ti co ho znají o něm tvrdí, že je to milý kluk. Jelikož ji neznáš a soudíš pouze podle rozhovor a jak se tváří, nemůže být Tvůj üsudek nezaujatý. Ale chápu, nemám ráda Kyrgiose. I když možná jen hraje divadlo, aby byl zajímavý?
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:35Od: VlS
Mě tedy nějak přehnaně sebevědomá nepřipadá. Je stručná a věcná, nepoužívá nadbytek balícího papíru a mlhy ( vzácná výjimka ), ale rozhodně se neprezentuje jako " všechno vím, všechno umím". Až na ty zanedbaný vady řeči se mi naopak její vyjadřování líbí a rozhodně nevypadá jako " tak určitěěě" blbka.
Hrdlička se mi nelíbí, ale já s ním chodit nebudu.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:20Od: lars Re: proc to pises vicekrat ?
mas to v hlave srovnany? :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:25Od: Pe3k
Omfg to je material tady. Nejdrin blixa kecy o bozich a ted ty. Dmnce proste. Dole sem psal ze to byla chyba mobilu.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:29Od: lars
chybu mobilu mas reklamovat u prodejce :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:32Od: Pe3k
Heh tak dik za radu. Ty mas vsechny zarizeni asi bezchybne...
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:51Od: Pe3k Plisek
Nevim jak Vam ale me pripada dost divna. Je az extremne sebevedoma a zatim nevyhrala nic aby se takto mohla chovat. Chodi s povrchnim clovekem ktery ji verejne podvadi nebo se o to alespon snazi, rozejde se s trenerem ktery ji pomohl na vrchol. Ty jeji rozhovory napr.pred finalem us extremni sebevedomi a pak prohra to same ted pred finalem fc. Hracku ktera ji nazve kamaradkou zesmesni tim ze kamaradky nejsou (ze slusnosti rict mela ze jsou at je pravda nebo vyznam slova pratele jakykoliv). Osobne mam rad sebevedome lidi a sportovce ale ona to prehani. Taky si mysli jaka je kocka nechci rict ze je skareda je urcite sikovna ale zadna hvezda to neni... Ten jeji tetis totez, kdyz ji odejde servis je dost nahrana. To vse mi bohuzel pripomina jednu hra ku kterou nemam rad byt se na ni dobre kouka - Buchardovou.

Wta moc nesleduju ale tem uspechumnasichnhracek se nelze vyhnout. Obecne fandim vsem ale zrovna ty nase 2 top hracky nemusim... Takze u me vede Safi a zacinam pomalu prichazet na chut Bare kterou sem nikdy nemusel (ona je takovy zensky Stepanek-mysleno jako kompliment). Treba se v Pliskovi pletu, ale podle me je nevyzrala, zbytecne povrchni a namyslena a nema to v hlave vubec srovnane, na druhou stranu ma velky potencial...
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:06Od: gigin
A v čem je sebevědomá? Vždyť ji osobně neznáš. Že chodí s Hrdličkou je její věc a pokud vím, tak se dost zvedla.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:10Od: Lunej..
:D:D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:11Od: blixa
Hele, vy dva jste jeden ??? :D :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:12Od: Lunej..
TP schíza :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:16Od: blixa
Zdá se :D :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:25Od: Pe3k
Sry za ten djojkoment vina mobilu... Ale udelali jste z toho vtipne vlakno.
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:46Od: tommr rozchod Karolíny s Vankem
je rozhodně velký překvapení, protože ještě při finále FC působili jako harmonickej pár. Doufám, že za jejich nečekaným rozchodem nestojí přehnaný finanční požadavky Vanka nebo Hrdlička ...
Pro Karolínu to ale nemusí být nutně nějaká katastrofa, protože je otázka co by jí ještě Vaněk mohl dát novýho. Od finále USO Karolína výsledkově i herně stagnuje a možná potřebuje nějakej novej impuls. Snad bude mít při volbě novýho trenéra štastnou ruku ... :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 16:25Od: freeteepek
S většinou se dá souhlasit až a to, že v létě Karolínu na americkou tour Vaněk dobře připravil. To samé platí teď o Fed Cupu. Žádná stagnace, ale progres, který vychází ze změn přípravy. Navíc je Vaněk neskutečnej sympaťák. Sálá z něj energie ale i potřebný klid. Kdyby chtěl víc peněz, tak bych mu je dal. Karolínu nechápu. Myslím, že se unáhlila. Lepšího trenéra nenajde. Je na tom podobně jako Petra. Nepotřebuje buzerovat. A to právě hodně trenérů dělá.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:43Od: FulnekUltras
čertví, kdo u Plíšků sedí na kase...
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:42Od: Kiske007 Nema cermak brachu ?????
Ne ja tipuju spojenims Kotyzou
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:23Od: A.R.R.
Fricku mě na tobě stále fascinuje, že se chytíš jedné věty a pak se toho držíš jako ho.v.no košile.

Mě na tom nepřijde nic divného. Jednak Belinda byla od mala cepována jako budoucí tenisová hvězda, takže si toho "normálního" života asi moc neužila.

A věc druhá, já nebo lidé z mého okolí máme nejbližší tramvaje v Plzni, cca 90 km a znám spoustu lidí, kteří ačkoliv občas do Plzně zajedou, tak se tramvají nikdy nesvezli. Prostě jedou autem na Borská pole, kde si nakoupí a jedou zpět domu...
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:37Od: Daffit
Já ty frickovy přiblboviny v zásadě nečtu, ale tady je vidět jaký je to zabedněnec. Patrně to byla pro něho ta nejdůležitější informace z článku.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:00Od: A.R.R.
Já většinou také ne, ale tak máme po sezoně, takže člověk přečte i to co jindy přejde :-) Asi je to opravdu zásadní informace :-D
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:55Od: Frick
Tak 90 km a 25 km je trochu rozdíl, ne?

Prostě mi to přijde divný, no. Curych mi tedy, dle mapy, nepřijde jako město, v jehož centru by bylo extra moudrý se proplétat autem. Není to jako Amerika. Prý dosahuji tramvaje v 400 tis. Curychu 200 mil. lidí/rok, takže každý obyvatel Curychu jede tramvají 500x za rok. Čili je to masově využívaná služba stejně jako u nás.

Takže skutečně se divim tomu, že by se v jejich životě nenaskytla příležitost jet tramvají.
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:59Od: A.R.R.
Spíš myslím, že jde o to, pokud jedeš do toho města kde ta tramvaj je autem, tak nemáš potřebu courat po městě MHD....
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:09Od: Frick
Auto nechat na P+R a do centra MHD. Běžná a vítaná praxe.
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:43Od: VlS
Čí praxe? Já jsem tramvají nejel cca 30 let a po Zurichu se autem jezdí docela dobře.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:47Od: FulnekUltras
;))) žádná socka... ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:23Od: Lunej.. Hm
Tak by si Vaňka mohla vzít Týna, když má tedy větší potenciál než Kája a neumí ho využít. No a kdyby ne, tak já si Vaňka ráda vezmu, senior WTA ještě určitě netrénoval :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:27Od: blixa
Týna snad už s Vaňkem dělala a nějak si nesedli, co si pamatuju.
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:34Od: Lunej..
Aha, tak už tedy zbývám já :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:38Od: blixa
Vaněk ani netuší, k jakému štětí přijde ! Jen musíš rychle, aby ti ho nějaká nepřebrala ;-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:38Od: blixa
kurňa , stěstí, ne štětí ... :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:45Od: Lunej..
KDNT :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:06Od: blixa
???? Tipnul bych si na "kuš dědku" ale "NT" ??? :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:10Od: Lunej..
Kuš dědku nerozumíš tomu. No vidíš, jak si rozumíme :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:12Od: blixa
:D :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:45Od: janek_da
naopak, Vaněk by si měl pospíšit
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:46Od: Lunej.. Re: janekda
Viď? Konečně někdo rozumný :) taková levoruká důchodkyně, to je terno :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:09Od: Lina
Otázka je, jestli by pro Vańka bylo přitažlivé, objíždět pražské tenisové kurty? :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:11Od: Lunej..
Tsssssss :P :)
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:18Od: A.R.R.
s Lunej určitě, ještě bude Vaněk prstíčkem hrabat :-D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:21Od: Lina
Když ho Lunej pozve na dobré kafe, tak možné to je. :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:37Od: Lunej.. Re: Lina
snad on mě ne? On potřebuje práci :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:58Od: Lina
Toť otázka, kdo koho potřebuje víc? Leda bys byla prominentní babička, u které dělá stát vyjímku? Ale tipla bych to spíš, že to kafe bude potřeba. :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:07Od: blixa
Myslíš Lunej jako Maryša ? Vaňku, dej si ještě kafe, budeme spolu navěky !!! :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:23Od: Lina
Maryša ne, to by nemohla Vańka potom angažovat. Měla jsem namysly kafe podle jeho představ, aby byla ruka v rukávě a Vaněk se nemusel, porozhlížet jinde. :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:30Od: mrafe Re: Lina
tak určitě to bude pro Vaňka přitažlivé, zvlášť když může po Praze může jezdit eletričkou ;-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:24Od: Lina
:D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:33Od: mrafe Re: Lunej
nezoufej, kdyby to s Vaňkem nevyšlo, tak Blixa bude volný i na přes rok :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:37Od: Lunej.. Re: mrafe
Sorry, ale mrtvoly neberu :D:D:D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:43Od: blixa
Lunej jen zajíčky, co by dělala s dědkem ? :D ;-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:50Od: Lunej..
Zajicky ne, maji na me moc rychle behy:)
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:25Od: Lina
:D
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:57Od: bIbec
Já myslím, že to nějak dopadne. To je asi můj názor na věc. Možná jí to ještě pomůže, možná nepomůže, možná si pohorší, možná polepší.

Já sem akorát zvědavý, co z toho vyleze a jak to pude a s kym to pude.
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:00Od: Krisboy
Já neříkám tak ani tak, ale pamatujte, že na moje slova dojde!
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:26Od: Hector21
celkem nečekané, tak jsem zvědav, jakého králíka z klobouku si tedy Karo vytáhne...
osobně si nemyslím, že by trenérů, co se umějí vžít o psychiky hráček, bylo k dispozici hodně...
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:56Od: blixa
Vzhledem k tomu, že oba před pár dny deklarovali, že by rádi pokračovali je to asi nepříjemné překvapení i pro ně samotné. Třeba během dovolené horké hlavy vychladnou a ještě se domluví, ale trochu se bojím, že hrdost jim to nedovolí.
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:40Od: slacker
top je nejaky hodne blbej vtip? ne?
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:43Od: Fandina
jo jo, je to ftip
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:20Od: senpolia OT Belinda
na návšteve v BA prvý raz v električke :)
Oceňujem, že ju rodičia naučili po slovensky, žiadny cudzí prízvuk. Niektorí naši prejdú toť cez rieku Moravu a rodná reč het.

http://www.cas.sk/clanok/474813/bencicova-mala-na-slovensku-o-program-postarane-svajciarska-tenistka-sa-vydala-po-stopach-predkov/
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:08Od: Frick
?Prvýkrát v živote som takto cestovala. Vo Švajčiarsku, kde žijem, ich nemáme. Bola to zábava,?

:-D :-D :-D

Tramvaje maj v Basileji, Bernu, Ženevě, Lausanne, Neuchatelu a Curychu, od něj je Wollerau, kde žije, asi 25 km.....

Nechápu.
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:11Od: blixa
Představ si, že jsou lidi co používají buď auto, nebo letadlo. Co by dělala tenistka v MHD ?
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:16Od: George_Renel
Je rozdíl mezi nemít a nepoužívat....
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:44Od: Fandina
Zase nedělej z tenistek, tenistů bohyně. V MHD jezdí taky.
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:46Od: Frick
Jako jasně, nyní, kdy jede v módu auto/taxi/letadlo, ne ale v dětství že by se nikdy nenaskytla příležitost použít MHD ve spádovém městě, které 25 km daleko? Jedině, že by tam žila až ve své profesionální éře. Narodila se ve Flawillu a ten je od Curychu (nejbližší město s tramvajemi) 70 km....

Ale já fakt nevim, kde od kdy do kdy žila.

A jasně tím "Vo Švajčiarsku, kde žijem, ich nemáme" spíš asi myslela jako v místě, kde žije. Ale zní to samozřejmě blbě.

Je to jako kdyby Petra řekla, že v Česku nemáme tramvaje. I s tim, že ať je její místo, kde je "doma", Prostějov či Fulnek, tak v obou případech se jedná o město, které je nedaleko města s tramvajemi. Stejně jako je Wollerau blízko Curychu.

Je to jistá známka "odtažení od reality života běžného člověka", abych tak řekl.
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:52Od: blixa
Zapoměl si dodat "běžného socialistického člověka", soudruhu. :D Tak je celkem zřejmé, že život špičkového tenisty život onoho proslulého "běžného", nebo ještě lépe "obyčejného" člověka moc nepřipomíná. Jen nevím, kde se ti "obyčejní lidé" líhnou, já znám snad jen samé "neobyčejné". Ale možná je to tím, že neznám soudruha Fricka ;-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:53Od: Fandina
Řekla, že ve Švýcarsku, kde žije, je nemají, takže s nimi nejezdí. A dá se tomu rozumět že mluví o konkrétním místě, například kdo žije v Mělníku a nikdy nebyl v Praze, tak řekne třeba to samé, pokud nikdy nejel tramvají.
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:56Od: Frick
Ten by řekl, že je nemáme v Mělníce.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:00Od: Fandina
Ona řekla ve Švýcarsku, kde žije.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:00Od: Fandina
Důraz dávám na slovo kde žije, to místo ani nejmenovala, třeba je to malá vesnice.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:12Od: Frick
Kdybys sis to pořádně přečetla, tak víš, že žije v zásadě na předměstí Curychu.

Asi jako kdyby žila v Úvalech nebo Brandýse a nikdy se v Praze nesvezla tramvají.
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:15Od: blixa
Mám kamaráda z Brandejsa kterej taky nikdy nejel tramvají. Jen snad 2x metrem :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:20Od: A.R.R.
on prostě nechápe, že kdo jezdí do města autem, tak zpravidla MHD nejezdí. Já od 18 nejel vlakem ani busem....
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:46Od: blixa
No já jel předevčírem asi 4 stanice vlakem a měl jsem z toho druhé vánoce :D Ani nevím po kolika letech, tak po 20ti ? :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:18Od: Fandina
A proč by se sedmnáctiletá holka, která chodí každý den trénovat měla vozit v Curychu tramvají, když tam jednak nežije a když tam jede, tak autem? Je to stejné, jako holka z Úval nebo Brandýsa, která chodí tamtéž do školy a Prahu nepotřebuje.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:10Od: Frick
Ježiš, tak třeba školní výlet nebo já nevim.
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:26Od: Fandina
A v tom je ta pointa. Že nikdy tramvají nejela, až v Blavě.
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:11Od: kada.tom
nikdy neměla potřebu jezdit tramvají patrně ...
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:39Od: Fandina
Třeba žije na vesnici a tam je nemají.
[ Reagovat ]
16.11.2016 17:50Od: VlS
Kterou linkou tramvaje si kam v Laussane jel? Tam žádný tramvaje nejsou, je tam jedna linka metra od letiště do přístavu, jinak autobusy.
[ Reagovat ]
16.11.2016 19:04Od: triatlet
Kde tebe našli?
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:55Od: Labi
podle mě nejde o peníze, pokud by sbírala nadále úspěchy, rostly by i příjmy a nebylo by co řešit, spíše bych se díval na jméno "Hrdlička", které se paradoxně neřeší ale může mít velký vliv na rozdělení času Plíškové mezi tenis a volný čas. At si to každý přebere po svém a podívá se na případ Berdycha, který zažil největší úspěchy předtím než potkal svou současnou přítelkyni, nyní stagnuje a pere se s výpadky formy a střídáním trenérů.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:59Od: Fandina
Kája ale svoje největší úspěchy, finále USO, titul Cinci a účast na TM zažila právě s ním. Ale jinak konec s Vaňkem může souviset s Hrdličkou. To ano. Třeba jí poradil změnu.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:34Od: freeteepek nákaza
Nechápu, co si od toho Karolína slibuje. Do Ria neletěla kvůli hrozbě viru Zika a teď doma chytla tuhle šílenou nemoc!
Po Vaňkovi by měla skočit Petra, okamžitě. A Karolína ať si vezme Kotyzu. Když tak si trenéry zase po čase můžou prohodit...
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:40Od: tmora
Nevim, myslim, ze pro Petru by byl Vanek neco jako Cermak - hodne podporuje, ale zadny extra prinos. Petra potrebuje nekoho kdo rozebere hru, rekne co presne ma hrat proti XY, co na ni plati a ceho se vyvarovat apod..
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:16Od: Fandina
Ale i tak by to nemuselo být od věci, protože mám dojem, že Vaněk dost Káju podporoval v jejím stylu a to by mohlo Petře vyhovovat, ona je v podstatě hotová hráčka, jen potřebuje dolaďovat, extra změny asi nepotřebuje. A Vaněk asi bude i dobrý sparing.
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:04Od: horska.kraslice
To, že Vaněk Karolínu pouze motivuje, je koukám u skoro zavedený mýtus. Jenže koučování při zápasech je jedna věc a trénink, který probíhá mimo zápasy a tedy i mimo kamery, je věc druhá. Vaněk sám říkal, že měl s Karolínou každou sezónu plán a ten plnil. V 1. sezóně to znamenalo aby Karolína hrála tu svoji co nejtvrdší hru, zjistit, čeho je schopná, co umí a co by bylo třeba přidat. Ve 2. sezóně se už trénovaly další věci, tj. pohyb, obrana, jemná technika. Podle mého názoru ji naučil hodně.
[ Reagovat ]
16.11.2016 13:10Od: bIbec
jj. Koučování při zápasech je jenom část procesu. To ostatní mi prostě tak nějak nevidíme.
[ Reagovat ]
16.11.2016 20:58Od: FulnekUltras
a logicky za to - zvlášť po výsledku na letošním USO - očekával jakési DOcenění...
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:45Od: Holahej
David Kotyza trenérem Barbory Štefkové!
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:26Od: tmora Petra coach
Tak jsem pocital u Petry ze planuje od 2017 spolupraci s Fissettem - a on uz ma podepsanou smlouvu s Erani. Tak to Petra pekne prokaucovala! Mozna Kaja bude spolupracovat s Kotyzou - to by nebyla vubec spatna volba. Pri konci sezony pekne tenisove rosady.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:28Od: gigin
Nebude.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:32Od: gigin
Nabízí se jméno uznávaného odborníka Davida Kotyzy, jenž sedm let vedl Kvitovou a nedávno krátce dánskou hvězdu Caroline Wozniackou.

Ten už se ovšem na následující období údajně dohodl s jedenadvacetiletou Barborou Štefkovou, nyní 160. ženou žebříčku.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:36Od: freeteepek
Tu ještě může poslat k vodě. Po tour se mu přece musí stýskat. Štefková počká.
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:02Od: gigin
Tak má rodinu, třeba mu to tak vyhovuje. Ale samozřejmě pravdu mít můžeš. Šak sa uvidí, co z toho vyleze. Hlavně, ať se do ničeho nemotá ten Hrdlička kuwa, jak zmiňuje Labi výše.
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:06Od: Fandina
Právě, že Štefková nepočká, je jí jednadvacet a podle mě je nadějná, takže to chce začít s ní pracovat a hnát ji nahoru. Hraje dobře.
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:01Od: Fandina
Tak tomu bych i věřila. Bára Štefková vypadá na nadějnou hráčku.
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:03Od: Praguna
sama by ho asi neuživila, ale možná trénuje 2 holky najednou,jako kdysi Kvitovou s Benešovou
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:07Od: Fandina
A nebo může někdo Báru založit a čekat, až se to vrátí.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:15Od: Holahej
...píše se...
Jiří Vaněk se totiž stal důležitým mužem její kariéry. Tenistku, jež v minulosti až nezdravě často točila trenéry, převzal v červnu roku 2014. Nejprve vedl její dvojče Kristýnu, když ta se s ním rozešla, zazvonil brzy telefon od Karolíny.

...Více informací o rozchodu Plíškové s trenérem v dnešním vydání deníku Sport...
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:12Od: lars
a kde se to pise ?
[ Reagovat ]
16.11.2016 15:15Od: blixa
"Se" to nepíše. "Se" nemá ručičky, nožičky ani hlavičku ;-)
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:55Od: kada.tom
Eh? No, snad ví co dělá. Protože mi přišlo, že ti dva jsou na sebe poměrně dost fixovaní a zejména pro Karol že byl Vaněk neocenitelnou pomocí v některých zápasech. Snad to tedy nebyl nějaký rozmar z jedné či druhé strany ...
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:57Od: janek_da
Jestli byli na sebe dost fixovaní, tak je rozhodně dobře že se rozešli.
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:51Od: vrabejka
Boze Kájo ty si kráva. Úspěch ti evidentně leze na mozek. Nejsi na tom tak skvěle psychicky aby si zvládala otáčet zápasy bez motivační řeči Vaňka.
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:42Od: janek_da
Z profilu Vaňka na wiki "nastoupil tenisovou kariéru na okruhu ATP v roce 1995. Nevyhrál na něm dosud žádný turnaj."

Tak snad proto to ukončení. Vaněk se bude soustředit na svoji karieru
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:49Od: VLK----1GSL
;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:07Od: Krisboy
Asi si myslí, že už toho od Karolíny okoukal dost a že je na čase to prodat proti Big4.
[ Reagovat ]
16.11.2016 12:04Od: VlS
,mladý a nadějný
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:31Od: VLK----1GSL OT, Monika Puig - obdrzela cenu Asociace Narod. Olym. Vyboru...
http://www.puntodebreak.com/2016/11/15/monica-puig-nombrada-mejor-atleta-femenina-juegos-rio

http://www.tennis.com/pro-game/2016/11/wayde-van-niekerk-monica-puig-honored-for-rio-performances/62447/

***
Jinak jsem v soku, ze Pliskovou netrenuje Blixa...hned jak jsem se dovedel o konci Vanka, tak jsem sel na TP...a tady vidim dalsi sok... Blixa novym trenerem neni, sam potvrzuje.
No...tak to je holka v hajzlu...
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:37Od: blixa
I ty Brute ? Kdyby to napsal ten blb Fricek ...
No nic ...
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:02Od: monty25 Re: Vlk
Dobře, že jsi to sem napsal. Myslel jsem, že by tady o tom mohl být článek, ale asi jsem naivní...

Ta prosincová exhibice Monča vs. Masha v San Juanu (viz Expres zprávy) bude taky zajímavá... :)
https://twitter.com/IMGTennis/status/798519202244128770
[ Reagovat ]
16.11.2016 11:28Od: VLK----1GSL
Ja na ty ceny moc nejsem..., ale tohle me zaujalo...je to celkem svezi zalezitost, ktera se udili od roku 2014.

V roce 2014 se take udelovaly zpetne ceny za Londyn
Tam to dostala pinpongarka Xiaoxia Li;)
A za zimni OH v Sochi Ireen Wüst.
Trebas u chlapu za Sochi ji dostal Ole Einar Bjoerndalen.

Minuly rok se udelovaly ceny za hry na ruznych kontinetech.
Pro zajimavost za Evropu ji dostala Katie Taylor - boxerka z Irska

No a jsou tam i oceneni tymu;)

V zimnich do to dali Kanade jak holkam, tak chlapum, asi bez prekvapeni..., ale treba letos ocenili muzsky tym rugby z Fidzi za Londyn;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 14:46Od: mrafe Re: Monty
pro Monču i pro místní to bude určitě taky velká událost i když jenom exhibice, když tam přijede Maruš.
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:15Od: blixa
A sakra. To vidím na špatnou licitaci. Vaněk přišel asi s číslem, které Káje vyrazilo dech a poslala ho do prdele. A pak se zase nasral Vaněk. Tak nějak bych to tipoval. No, ne že by to možná změnu k dalšímu posunu nechtělo, ale problém je v tom že dobří trenéři na stromech nerostou. Ivane Hrozný, co takhle pořádná výzva - ženský tenis ? Šmrdlat se s nějakou ATP No.1, to není žádná pořádná zábava ! :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:17Od: gigin
Tak to bylo. Vaněk chtěl rance a bohužel nic. Tak snad mu je Petra dá. Lendl by určitě rance nechtěl :DDDD
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:23Od: blixa
To není o absolutní výši, to je ta relativita. U Ivana by s tím "rancem" každý počítal, tady si myslím že byl problém v tom "překvápku". Když děláš s někým komu platíš něco a on si najednou řekne třeba 3x tolik. Přitom si nemyslím, že třeba zahraniční trenér bude levnější. Asi nebude ale tam to očekáváš. Prostě špatná licitace.
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:25Od: janek_da
Měl Vaněk začít mluvit německy a zloun by neměla problémy
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:29Od: blixa
Jako kdyby to ti novináři dotazama o tom, že trenér je jen zaměstanec který může být vyhozen přivolali ...
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:31Od: VlS
Možná jen už měli echo, co se děje
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:35Od: blixa
To si zase nemyslím. To je spíš náhoda. Tohle vyhazov bych čekal že byla záležitost jedné rychlé prudké hádky. No on je Vaněk údajně taky dost prskloň, Kája zase už je dost sebevědomá a možná i tvrdohlavá myslím že to prostě kříslo. Ale co my víme ...
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:29Od: VlS
Předpokládám, že tam bude nějakej fix a nějakej podíl na PM. Nevím, jestli trenéři dostávají prachy i z reklam, podle mě spíš agenti. Nemám tušáka o kolik jde, ale ze 4 M USD prize money by ani trenér nemusel bejt zrovna případ pro sociálku.
Jak zde bylo řečeno, možná není výměna od věci, styl Káji začíná být trochu čitelnej a možná by nějaká změna nemusela být od věci.
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:31Od: blixa
To si taky myslím, jen je otázka jak rychle a jak dobře se taková výměna povede.
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:38Od: janek_da
Výměna musí proběhnout rychle, energicky a naráz. Proto ji dáme název "Kulový blesk"
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:44Od: gigin
https://youtu.be/f8pYHzqRN6I?t=43
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:46Od: blixa
Jojo :D :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:51Od: janek_da
Jsem čekal něco jako "To je Zrada. Za to je na frontě kulka. Kulka" A ty se směješ.

Vaněk v jednom rozhovoru
Moje první svěřenkyně byla Bára Strýcová, ale spolupráce nám vydržela asi šest turnajů, oba jsme celkem horkokrevní. To byla brutální Itálie.
[ Reagovat ]
16.11.2016 09:46Od: gigin
Pravda blixo s tou relativitou rance.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:26Od: blixa
Ještě mě taky napadá, jestli Kája nechtěla trenéra na full time, což Vaněk nebyl. Čert ví.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:30Od: gigin
Vaněk a Kája ví.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:31Od: blixa
Ale ti nepoví. Čert by mohl něco vykecat :D
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:34Od: gigin
Jj čerti jsou fajn :-D
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:22Od: janek_da
Hmmm, tak to je těžký úder. Ale tak jasne. Doběhla jim smlouva, jednali o nové a nedohodli se. To se stává a není to žádný "podraz" ani akt zoufalství.

Super by bylo, kdyby šel Vaněk k Evžence, ta potřebuje takového uklidňovače jako sůl. A pak! Zato jenom ne k Muguruze!
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:24Od: janek_da
A zase u Karoliny, to není úplně špatné. Po dvou letech už jí toho Vaněk asi moc víc nedá a s novým (dobrým) koučem by se posunula zase kousek dál.
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:27Od: SubOptikT
Jj. To jsem si říkal už na TM. To nebyly ani moc rady, jen motivační věty. Možná by to chtělo přijít s nějakou radou, která v té chvíli zabere.
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:08Od: Praguna
doufejme, že Kája ví, co dělá, stejně, jako s OH. Vaněk teď může jít na dražbu
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:16Od: Krisboy
Hlavně aby nešel na dlažbu, to by byla škoda.
[ Reagovat ]
16.11.2016 10:25Od: solim2007
A třeba by mohl jít na dračku!
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:07Od: A.R.R.
České trenérské rošády pokračují....no zrovna u Káji mě to hodně překvapilo a nejsem si jistý, že je to dobře...Uvidíme v nové sezoně...
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:07Od: Neor nový trenér
Je to jen můj tip a hypotéza, ale podle mě se Karolíně po Cinci a US Open trenéři začali nabízet sami a s někým se už mohla předběžně domluvit. S Vaňkem dojela sezonu a nového trenéra zatím oznámit nechce, byť už jeho jméno může znát.
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:15Od: VlS
To je klidně možný
[ Reagovat ]
16.11.2016 07:58Od: tmora
Vždy mi příjde, ze jsou za tím prachy. Nemyslím si ze Karolina vycoudila Vaňka kvůli tomu ze měla jiný cíle nebo ze neuspěla na TM. Jenom doufám ze ji nebude trénovat Hrdlička.
[ Reagovat ]
16.11.2016 21:10Od: FulnekUltras
asi tak ;)
[ Reagovat ]
16.11.2016 07:56Od: pockerface
Taky to nechápu. Proč měnit něco co funguje? Ale nikdo nevidí do Karolíny ani do trenéra. Ale mohla by po něm sáhnout Petra, když chce pořád českého trenéra.
[ Reagovat ]
16.11.2016 08:05Od: VlS
Z toho, že Kája před pár dny řekla, že počítá s tím, že do Austrálie spolu pojedou a pak se uvidí, tak to vypadá, že nechce pokračovat Vaněk. Věřím, že tahle práce je zatracenou prověrkou manželství a rodičovství a umím si představit, že se někdo rozhodne nepokračovat.
[ Reagovat ]
16.11.2016 07:54Od: VlS No Kájo,
snad víš co děláš.
[ Reagovat ]
16.11.2016 07:52Od: MorusRubra
Tak toto rozhodnutí nechápu. Z těch koučovacích záběrů jsem měla pocit, že si jednak rozumí, jednak jí Vaněk dobře radí.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist