Koukalová vypadla v Kuala Lumpuru v prvním kole

  • Klára Koukalová si ani v Kuala Lumpur nepřipíše letošní první výhru v hlavní soutěži turnaje WTA. Českou tenistku vyřadila v Malajsii Britka Broadyová, která v dnešním úvodním kole zvítězila 6-3 3-6 a 6-3.
    1. 3., 11:44 | Aktuality |  190 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Klára Koukalová se letos objevila už na pěti turnajích, ale na každém skončila buď v kvalifikaci, nebo v prvním kole. Dál nedošla ani v Kuala Lumpur, kde byla nad její síly Naomi Broadyová.

Britka, se kterou se česká tenistka utkala poprvé v kariéře, se dnes dostala rychle do vedení. Koukalová sice rychle srovnala, v osmé hře ale znovu ztratila servis a Broadyová při svém podání nezaváhala.

Ztrátu musela 115. hráčka světa Koukalová dohánět i ve druhé sadě, v níž poté sebrala soupeřce tři servisy v řadě a poslala zápas do rozhodujícího setu. V něm si obě hráčky držely servisy až do stavu 4-3 pro Broadyovou; v osmé hře Koukalová při svém servisu zaváhala a britská tenistka následně utkání dopodávala.

Z českých hráček zůstala v turnaji s dotací 250 tisíc dolarů už jen Barbora Krejčíková, která se ve druhém kole střetne s třetí nasazenou Sabine Lisickou.

První kolo se dnes stalo osudným i nejvýše nasazené Robertě Vinciové. Zkušená Italka, jež je světovou desítkou, ve svém úvodním zápase podlehla 7-5 2-6 1-6 Kai-Chen Chang z Tchaj-wanu, která tak postoupila poprvé v sezoně do 2. kola.

Pětadvacetiletá Kai-Chen Chang si připsala celkově čtvrtý skalp hráčky Top 10 a první po čtyřech letech. V minulosti porazila také Marion Bartoliovou, Samanthu Stosurovou a Dinaru Safinovou. 

"Vždy je to velká čest porazit hráčku Top 10. Celý zápas jsem si dnes moc užila," řekla šťastná tenistka z Tchaj-wanu, které patří ve světovém žebříčku až 153. místo. "Po prvním setu jsem si řekla, že musím hrát víc trpělivě, zpomalit hru a vracet co nejvíce míčků do kurtu. A vyšlo to perfektně! Ona je velmi obtížná soupeřka, proože hraje hodně slajsovaných úderů, takže jsem šťastná, že jsem zápas vyhrála." 

Naopak nezaváhala druhá nasazená Jelina Svitolinová. Světová devatenáctka, jež před týdnem v Dauhá překvapivě vypadla v prvním kole s Denisou Allertovou, smetla za pouhýc 47 minut hry Japonku Miyu Katovou.

Výsledky - Kuala Lumpur (tvrdý povrch, dotace 250.000 dolarů):
Dvouhra - 1. kolo:
Broadyová (Brit.) - Koukalová (ČR) 6:3, 3:6, 6:3
Čang Kchaj-čen (Tchaj.) - Vinciová (1-It.) 5:7, 6:2, 6:1
Svitolinová (2-Ukr.) - Katová (Jap.) 6:1, 6:1
Dijasová (Kaz.) - Becková (4-Něm.) 7:5, 6:3
Yang (Čína) - Zheng (8-Čína) 4:6, 6:3, 6:2
Ozakiová (Jap.) - Kuličkovová (Rus.) 6:0, 6:2
Zhu (Čína) - Panovová (Rus.) 6:4, 6:4

Büyükakcayová (Tur.) - Siegemundová (Něm.) 7:5, 6:1

Čtyřhra - 1. kolo:

Hozumiová/Katoová (Jap.) - Krejčíková/Čchan Čchin-wej (3-ČR/Tchaj-wan) 6:3, 7:6 (7:2)

Vongteančajová/Jang Čao-süan (Thaj./Čína) - Kunčíková/Stuchlá (ČR) 6:4, 6:2
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (190)
02.03.2016 17:33Od: iqe Blixa
Buď od té lásky a neber si mé jméno do úst, na anonymních webech se to nedělá, není to slušné. Když už máš potřebu se do mě opřít, použij k tomu přezdívku/nick, nakonec můžeš si vybrat hned ze dvou. :-) A nic na tom nemění ani fakt, že mě tady fůra lidí zná jménem.
[ Reagovat ]
02.03.2016 18:19Od: blixa
Nemám potřebu se do tebe opřít, jen tě používám jako vzor učitého schématu myšlení a chování, který je tu všem známý. Jako dobře, ale nechápu proč ti to vadí, když tě stejně všichni znají. A to zdaleka nejen tady ;-)
[ Reagovat ]
02.03.2016 18:48Od: iqe
Vadí. Důvody ti můžou být jedno, stačí, když to budeš respektovat. Já taky znám některé lidi tady jménem (a teď nemyslím ty, co si to jméno dali do nicku) a přesto by mě nenapadlo je tak přímo v diskuzi oslovit. Je to o respektování soukromí.
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:10Od: monty25 blbec
Není to grázl, je to vágus. :D
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:54Od: Frick BYL VLEVO DOLE!
Určitě!
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:15Od: Frick Bára Kr.
Já myslím, že dobrý. 48 bodů, to je na úrovni vyhrané 25.000, takto ale ušetřila jeden zápas a nabrala cenné zkušenosti.

Lisická ji nijak nesmetla, i když třeba na zisk setu to nestačilo.

Tak snad se dostane o dost více nahoru. Žel, i po tomto týdnu to nebude stačit na lepší než 187. místo. Takže kariérní maximum (140.) je pořád dost daleko, o TOP 100 ani nemluvě.

Nevim, nevim zda se letos dočkáme nějakého premiérového posunu do TOP 100. Bára? Terka M.? Nebo snad Maruška?
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:48Od: tommr
Bára může bejt ráda, že se udržela v top-200. Tenhle týden se jí odečítají body za finále z lonskýho Beinasca takže jí to vyšlo jen tak tak ...
Jediná naše hráčka u který vidím reálnou možnost posunu do první stovky je Kristýna Plíšková. Ostatní ještě budou rády když si udrží současný pozice ...
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:55Od: Frick
Ale ta už v ní byla.
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:02Od: tommr
ta do ní jenkrátce nakoukla - žádnou sezónu ještě nikdy v první stovce nezakončila ...
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:09Od: Frick
Ale byla v ní.
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:19Od: tommr
pro mě je směrodatný postavení na konci sezóny a to byla Kristýna nejlíp na 110.místě ...
[ Reagovat ]
02.03.2016 13:27Od: Praguna
Jedna Bára projela,druhá Bára nabíjí na IW ,
tak se ukaž třetí Báro na závěr v Austrálii!!Držíme palce
[ Reagovat ]
02.03.2016 13:15Od: monty25 OT - Lindsey Vonn
Bohužel musí ukončit sezonu... :(
https://www.facebook.com/lindseyvonnfans/posts/10153971386868007

Takže gratulace Laře a jejím fanouškům k velkému glóbu.
[ Reagovat ]
02.03.2016 14:05Od: blixa
Sakra, přál jsem Laře aby vyhrála ale ne takhle :(
[ Reagovat ]
02.03.2016 14:20Od: Jam
Začínám tě podezírat z toho, že máš slabost pro výjmečné, ale věčně zraněné sportovkyně :/
[ Reagovat ]
02.03.2016 14:35Od: monty25 Re: Jam
Já mám zase pocit, že od té doby, co Lindsey fandím (2009/2010), je víc zraněná než zdravá. :( Ale celkově byla tahle sezona nešťastná, Mikaela Shiffrin se zranila na jejím začátku a Lindsey na konci. Takže obě přišly o šanci na velký glóbus a Mikaela určitě taky o malý glóbus za slalom... Nedá se nic dělat. Kdyby to aspoň trochu šlo, tak by Lindsey určitě ještě zabojovala. Je to sice velká škoda, ale riskovat by se v tuhle chvíli nevyplatilo. Příští rok MS ve Svatém Mořici a za dva roky ZOH v Koreji jsou velkou motivací, protože Lindsey má zlatých medailí z OH/MS míň než velkých glóbů. Takže bude lepší, když na právě na těch velkých akcích bude fit.
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:01Od: George_Renel
Holt ty tvoje dekokarmy.
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:04Od: VlS
Hele, někde jsem teď čet, že je Lindsay dost neoblíbená
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:07Od: George_Renel
Psal to Odra Bank v on line rozhovoru pro iDnes.
http://sport.idnes.cz/ondrej-bank-online-rozhovor-se-ctenari-dya-/lyzovani.aspx?c=A160229_121812_lyzovani_mt2
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:32Od: monty25 Re: George_Renel
Taky už jsem to patřičně okomentoval...
https://twitter.com/monty025/status/704347858082914304

VIS: Lindsey, už se to konečně nauč! :D
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:38Od: VlS
Ale no tak, no je to ta od toho slavnýho golfisty, nebo ne?
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:39Od: janek_da
Vod toho černého pantera, neee?
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:40Od: monty25 Re: VIS
Už dávno ne. :D
[ Reagovat ]
02.03.2016 15:49Od: blixa Re: Monty25
Jako proč "nezasloužila" ? Osobní pohled, prostě to není baba podle jeho gusta, neřekl o ní nic špatnýho. Ty fakt někdy chytáš "Kvěšův" syndrom.
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:00Od: monty25 Re: blixa
Kdyby jenom napsal, že se mu nelíbí vzhledově (o čemž ta otázka byla), tak to beru. Ale on do toho zahrnul i povahu, čemuž moc nerozumím... A proč si to nezasloužila, to už jsem snad uvedl pod tím tweetem. Když se Bank ošklivě vysekal loni na MS, tak Lindsey hned vzápětí na Twitteru vyjádřila přání, aby byl v pořádku, za což jí na dálku poděkoval i Bankův otec. Zároveň si nemyslím (možná se pletu), že by se Lindsey s Bankem znala nějak blíž. Proto mě zaráží, že Bank hodnotí její povahu...
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:07Od: blixa
On ji ale nehodnotí, nic netvrdí o tom jestli je taková či maková, jen že mu nesedí, to je vše. To je podle mě v pořádku. Na to s někým nemusíš být kdoví jaký kámoš abys věděl zda ti sedí či nesedí. Tady fakt statečně a zbytečně "kvěšuješ".
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:09Od: monty25 Re: blixa
Jak říkám: Ta otázka směřovala na vzhled, takže nevím, proč do toho tahá povahu. Víc k tomu nemám co říct.
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:16Od: blixa
Sorry ale tohle je fakt uvažování Kvěše ;-)
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:34Od: monty25 Re: blixa
Ne, to je uvažování moje a ještě nějaké Lucky, co mi dala lajk. :D
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:43Od: blixa
Tak jistě, myslet jako Kvěš může spousta lidí.
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:50Od: monty25 Re: blixa
Kvěš, Kvěš, Kvěš - blixa otravnej jak veš. :D
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:56Od: Fandina Re: monty
já si také myslím, že nemusel mluvit o povaze kohokoli. Mohl říct, že to není jeho typ a tím to skončilo. Možná se mu líbí holky, které jsou kamarádské hodně povídavé, nebo víc uzavřené, ale to ještě není žkádné hodnocení povahy. Takhle to vypadá, jako by jí nevím jak znal. Nevím jaká je Lindsey, ale podle mě stačilo, aby řekl, že není jeho typ a bylo by to.
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:04Od: bIbec
je to grázl ten Bank očividně. Fuj.
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:06Od: Fandina
to nikdo neříká
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:10Od: monty25 Re: blbec
Není to grázl, je to vágus. :D
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:15Od: Frick
grázl byl Jan Jiří
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:17Od: tommr
nedávno jsem ho viděl ve Všechnopárty u Šípa a tam teda opravdu jako vágus vypadal a ještě se dokonce chlubil tím, že se nikdy nečeše ... :)
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:19Od: Fandina
:-)))
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:23Od: monty25 Re: tommr
Jo, to mi říkal táta. :D Bank si na tom v podstatě založil svou image, má dokonce i vlastní značku Vagus. :D
http://bevagus.com/
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:02Od: themimone
Takže to nakonec dopadlo jak jen nejhůř mohlo. Zbytek sezóny tak nějak kompletně ztratil náboj. Velký globus rozhodnutý,sjezd rozhodnutý, slalom rozhodnutý,v SG nečekám nějaké větší drama, to by si Lara měla pohlídat a tak zbývá GS a kombinace, to je oproti předešlým rokům strašné zklamaní. No už aby to bylo za námi a příští rok snad se všemi ve zdraví s Annou na vedoucí pozici :))
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:07Od: monty25 Re: themimone
Dost mě mrzí, že jsem měl nakonec pravdu v tom, že pro Lindsey skončila sezona. :( Ta neděle mi dala naději, že to tak nebude...
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:14Od: themimone
je to tak no, po tom jak zvládla neděli jsem i já čekal že to nakonec nebude nic vážného. Na druhou stranu, raději fakt ztratit tuto sezonu než se připravit o MS. Musím říct že mě dost překvapilo že má jen jednu zlatou ze sjezdu, v tomto ohledu ji poslední roky fakt nepřály....
[ Reagovat ]
02.03.2016 16:27Od: monty25 Re: themimone
Já jsem vlastně jako její fanoušek nezažil, že Lindsey byla mistryně světa. Měla dvě zlaté ve Val d'Isere, pak už na MS "jenom" stříbro a bronz. Mezitím zlato a bronz na ZOH ve Vancouveru, kde měla štěstí v neštěstí, protože krátce předtím laborovala s holení. Před MS v Ga-Pa si zase na tréninku způsobila otřes mozku (tam to stříbro ve sjezdu byl velký výkon), ve Schladmingu měla to těžké zranění hned v prvním závodě, pak musela vynechat ZOH v Soči a loni na domácím MS jí to moc nesedlo. Sjezd jí nevyšel a při super-G měla trochu smůlu na podmínky, takže z toho byl bronz. Na druhou stranu, třeba Marlies Schild ve slalomu má taky "jenom" jednu zlatou z MS a z olympiády žádnou... Je ale fakt, že přestože je Lindsey mimořádně úspěšná, tak má dost velkou smůlu. Nakonec nejenom na těch velkých akcích, ale už i v SP. V roce 2011 prohrála s Marií Riesch o 3 body, jak se ve finále v Lenzerheide zrušily asi dva závody a teď zase přišla o šanci na velký glóbus kvůli zranění...
[ Reagovat ]
02.03.2016 17:53Od: Ptakoslav.Kotoul
Zatím o něj nepřišla. Ještě si může zaletět na Haiti za nějakou voodoo čarodějnicí a ta už zařídí všechno ostatní. Jako nic proti Laře - ale zatím to vypadá, že to voodoo praktikuje ona :D. Protože kdyby nebyly out Fenninger, Maze, Vonn, Shiffrin... tak asi Lara na globus myslet nemůže.
[ Reagovat ]
02.03.2016 22:14Od: themimone
Tak s Lindsey bojovat může, což letos dokazuje. U Mikaely je to dost o tom, kolik se podaří v dané sezoně odjet slalomů a kolik toho posbírá v GS.V současnosti si troufnu říct, že i sní by to bylo vyrovnané. I Shiffrin by se točila kolem těch 1200bodů(a pokud jinak, tak spíš míň než víc). Anna a Tina jsou už o něčem jiném, ty jsou krapet stabilnější a komplexnější jestli se to tak dá říct....
[ Reagovat ]
02.03.2016 12:34Od: Praguna Bára Krejčíková
1. set v koncovce projela,ale zdá se mnohem sebevědomější než dříve, a to je znát při těch těžkých stavech. Nezměnila trenérku? Novotná super hráčka,ale mentální silou moc neoplývala.Pro Báru je(byla) moc podobná.
[ Reagovat ]
02.03.2016 12:39Od: sprchon
Hraje dobře, drží se Sabine krok. Ale pokud ta se nepodělá, tak to dá v pohodě...
[ Reagovat ]
02.03.2016 12:43Od: slacker
Hmm od te doby co jsem si to pustil na Livescore za stavu 5:5, nehrala jeste game. Jsem buh?
[ Reagovat ]
02.03.2016 13:22Od: sprchon
Hezkej tenis. :) Z Barči i ze Sabine mám dobrej pocit.
[ Reagovat ]
02.03.2016 13:24Od: Praguna
Sabine klasika -půlku balónů jako nemehlo,půlku jako Bůh.
Bára už je na Velké zápasy připravená
[ Reagovat ]
02.03.2016 09:41Od: Roger_Federer Janek
Co rikas na Paulin ted?;)..
[ Reagovat ]
02.03.2016 09:51Od: janek_da
Jsem totalně v šoku. Pavlju má v Mexiku skvostnou bilanci. Tenhle zápas byl pro mě naprosto jasný.
[ Reagovat ]
02.03.2016 12:31Od: sprchon
Taky docela čumím...
[ Reagovat ]
02.03.2016 12:00Od: janek_da
Co říkáš na Kazachy v Srbsku - 10.5

Djoker možná bude ještě out
Kazachové DC hodně umí
[ Reagovat ]
01.03.2016 21:58Od: FulnekUltras Škoda Bobiny
Znovu se potvrdilo, že při dnešní náročnosti ženského tenisu plus zcela normálních hormonálních výkyvech ve WTA prakticky nelze odehrát na nejvyšší úrovni kvality dva turnaje po sobě.
A za pozornost určitě stojí také postup turecké "nýmandky" ;) Bukačkové přes Siegemund.
Nezbývá, než se těšit na nejbližší stoupavou vlnu našich... ;)
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:28Od: tommr
a proč by jí mělo bejt škoda? Tobě by se víc líbilo kdyby Vinci díky snadnýmu postupu do semifinále na poutáku v KL Petru předstihla v žebříčku?
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:30Od: FulnekUltras
no jooo vlastně... ;) však Petra se na své osvědčené vyšší příčky zase vrátí...jen co zas trochu přijde k rozumu... ;)
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:50Od: Fandina
Nebo přijdou k rozumu její fanoušci, to by bylo možná lepší.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:10Od: iqe
Tak Fulnek je trochu svéráz, ale jinak bych řekl, že je to jeden z mála lidí, co nemají potřebu nad Petrou neustále lámat hůl. A že to je nějakých nalámaných klacků od té doby, co Petra poprvé vyhrála Wimbledon. :-)

Akorát to vyhození Kotyzy zdá se snáší Fulnek hůř, než Petra nebo Kotyza. :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:14Od: FulnekUltras
Já Petře pořád plně věřím, že to s Dejvem ještě nejmíň k tomu třetímu talíři spolehlivě dotáhne... ;)
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:16Od: Fandina
Koukám, že věříš víc jemu než jí.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:18Od: FulnekUltras
Věřím symbióze, která se dlouhodobě osvědčila - a nějaký chvilkový úlet ;) na tom nemůže nic změnit.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:41Od: Fandina
každý věří něčemu jinému, já hráčce
[ Reagovat ]
02.03.2016 01:00Od: FulnekUltras
já časem prověřenému souladu dvou lidí, který vlastně funguje i nadále... ;)
[ Reagovat ]
02.03.2016 01:12Od: iqe
Víš něco, co my ne? :-)
[ Reagovat ]
02.03.2016 02:24Od: FulnekUltras
Najít jiného člověka do určité navenek očekávané role není zdaleka tak těžké, jako najít toho, kdo bude tuto roli schopen efektivně plnit i zevnitř... ;)
[ Reagovat ]
02.03.2016 12:49Od: Fandina
Přeháníš to. Každý je nahraditelný.
[ Reagovat ]
03.03.2016 02:44Od: FulnekUltras
To se v nejbližším půlroce uvidí... ;)
[ Reagovat ]
03.03.2016 13:50Od: Fandina
Jen aby ses nedivil.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:59Od: iqe
Já pevně věřím tomu, že krok, který Petra udělala, ji v kariéře pomůže posunout se dál. A nejsem plně přesvědčen o tom, že to nutné musí být s plnou Dejvovo účastí.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:55Od: iqe
Já pevně věřím, že to zvládne i bez něj. ;-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:57Od: Fandina
Já doufám, že také. A když ne, tak prostě bude muset Davida poprosit o odpuštění.
[ Reagovat ]
02.03.2016 00:00Od: iqe
Nejsem si úplně jistý, zdali je co odpouštět.
[ Reagovat ]
02.03.2016 00:03Od: Fandina
Že ho propustila a teď se jí nedaří? Byla to nadsázka samozřejmě. Předpokládám, že jsou tak dobří přátelé, že když ho Petra pořádá třeba o pomoc po telefonu, tak jí poradí. Jinak bych to nepovažovala za normální rozchod a pak by opravdu nebylo co odpouštět.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:11Od: FulnekUltras
Fanoušci už se do sebe vydali... ;)
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:07Od: iqe
Tak ono na tyhle pouťáky typu Kuala Lumpur jezdí ty lepší singlistky především zinkasovat startovný, tak bůhví jak to s tou Bobinou vlastně bylo.. :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:12Od: FulnekUltras
To by se snad neplácala tři sety... ;)
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:13Od: iqe
Třeba jo, aby to nevypadalo tak okatě. Nakonec ten druhý a třetí vypadaly jako docela rychlovka. :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:16Od: FulnekUltras
Při věčných čopech a kopcích se to kór s Tchajwankou někdy holt může protáhnout... ;)
[ Reagovat ]
02.03.2016 09:16Od: Praguna
doporučuji zápas shlédnout a pak diskutovat,jinak to vypadá komicky
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:46Od: PetraFans. Petra Kvitova's fans magazine
https://drive.google.com/file/d/0B-5uMVPu0I8hR2FmbXRPYkNnYlU/view

Hádejte, kdo vyhrál podepsanou fialovou čelenku od Petry? :D heč :DD
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:51Od: sprchon
Hezky, gratulace! :)
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:52Od: PetraFans.
Díky! Můj první podpis a hned čelenka od Petry... :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 17:09Od: iqe
Gratuluju a závidím. :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 17:14Od: PetraFans.
Díky! Můžeš to zkusit příště taky, stačí sledovat PetraKvitovaHeadband na Twitteru, soutěží se každý měsíc tuším a můžeš vyhrát max. 1 :)
[ Reagovat ]
01.03.2016 17:48Od: Fandina
Gratulka. Jsi šikulka!
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:12Od: PetraFans.
Děkuju :)
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:12Od: sprchon
Super. :) Já taky svůj první podpis vyhrál v soutěži. Další jsem pak získal osobně, což je lepší...
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:14Od: PetraFans.
Taky díky :) Jasný, že osobně je to asi lepší, ale tam asi těžko získáš čelenku :D A ještě mi k tomu příjde asi něco, podle fotky, kterou mi Headband posílal. Nějaký papíry :DDD
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:16Od: PetraFans.
Sorry, já už ti vlastně děkovala. Jsem z toho tak v šoku, že už ani nevnímáme na koho reaguju :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:22Od: sprchon
Upřímná radost, no. :)

Tak pak dej vědět, co ti vlastně přišlo. :D
To je fakt, čelenku člověk asi jen tak nesežene, já mám "jen" podepsaný fotky.
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:30Od: iqe
A co/kdo je vlastně Headband a co má společného s Petrou? :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:34Od: PetraFans.
https://twitter.com/Pojd_Petra?s=09.

Fanoušek Petry, který (ještě s několika lidma) dělá ten magazín. Tu čelenku mi nebude posílat přímo on, ale Petřin manažer Marijin Bal, ale soutěž organizuje Headband.
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:55Od: iqe
Až takhle, jo? Dík. :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:34Od: Frick
Já se zúčastním až když se bude hrát o Petřino daňové přiznání.
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:42Od: George_Renel
Možná bys mohl vyhlásit soutěž o to tvoje :-b.
[ Reagovat ]
01.03.2016 20:22Od: VLK----1GSL
jako myslíte stvořit takovou soutěž, kdy vyhrávající získá starou belu a možná dobrý pocit z toho, že vyhrál...ovšem to by mohla být zajímá soutěž s takovým frommovským nádechem...mít nebo být...:)
Jako proč ne...
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:40Od: monty25 Re: PetraFans
Hezky, gratulace! :) Ale nejsi jediná, kdo má kus podepsaného textilu od svojí oblíbené tenistky... :D
https://pbs.twimg.com/media/BW-GvuKCIAENmpn.jpg
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:44Od: PetraFans.
Děkuju. :) Kus textilu :DDD Kšiltovka dobrá, ale nejde zarámovat, což mám v plánu udělat s tou čelenkou. Akorát nevím, kam si to v pokoji pověsím, mám všede plno. :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:48Od: monty25 Re: PetraFans
Zarámovat, to by mě nenapadlo. :D Kšiltovku mám ve skříni, spolu s ní další dvě kšiltovky a pět šál (všechno sportovní tematika). :) Jinak mám ale podpisy jenom na fotkách (např. Masha, to jsem taky vyhrál) nebo v programech ze sportovních akcí (např. Katka a Belinda, to bylo osobně). :)
[ Reagovat ]
01.03.2016 20:05Od: PetraFans.
Přece to nestrčím do šuplíku, taková vzácnost. :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 20:09Od: iqe
Jestli je použitá, pošli ji do genetické laboratoře. Třeba se jim z toho podaří vyseparovat DNA a naklonujou ti vlastní Petru :-))
[ Reagovat ]
01.03.2016 20:23Od: VLK----1GSL Re: PetraFans;)
Tak stačí, jak sundáš pár těch obrázků Lucky...nemusí být všude...:)
[ Reagovat ]
01.03.2016 21:24Od: PetraFans.
To mělo být tajemství :( :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 21:30Od: Fandina
:-)
každý ví, že Hrádě fandíš :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 21:36Od: sprchon
:)
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:45Od: Ptakoslav.Kotoul
Asi jsem úchyl, když jsem tam čekal kalhotky.
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:49Od: monty25 Re: Ptákoslav
To teda jsi úchyl, už jenom podle toho nicku... :D
[ Reagovat ]
02.03.2016 01:23Od: Ptakoslav.Kotoul
To není nick, ale jméno. A křestní se čte krátce a příjmení francouzsky.
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:54Od: iqe
A já mám dokonce podepsaný týmový triko z předloňského finále Fed Cupu, heč! :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:58Od: bIbec
až se bude soutěžit o nějaké to Petino BMW, tak dej určitě vědět. To bych se zůčastnil.
[ Reagovat ]
01.03.2016 20:01Od: bIbec
a ani by nemuselo být podepsané :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 20:04Od: PetraFans.
Ojetina nebo nové? :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 20:05Od: iqe
Řekl bych, že ona snad ani žádný nevlastní, podle mě je má akorát půjčený. :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:20Od: PetraFans. OT biatlon (jak jinak :D)
http://www.rozhlas.cz/zpravy/zimnisporty/_zprava/gabriela-soukalova-bude-na-ms-bojovat-o-medaile-i-kristalovy-globus--1589166

Gabča si může velký křišťálový glóbus zajistit už na MS:

"Vzhledem ke škrtání dvou nejhorších výkonů sezony jsou to zatím složitější počty, ale pokud nebudou hlavní konkurentky odepisovat body právě ze světového šampionátu, potřebuje česká biatlonistka získat v Oslu jen o pět bodů víc než Wiererová, o 19 víc než Dorinová-Habertová a výrazně neztratit oproti Mäkäräinenové nebo Hildebrandové."
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:31Od: bIbec
a k čemu je dobrý ten křišťálový glóbus? Co je to za ocenění?
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:35Od: bIbec
znamená to, že ta Soukalová to může, pokud to dopadne tak jak tady píšeš, zabalit a nemusí nic jet do konce sezóny a bude první v žebříčku?
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:40Od: blixa
Do konce sezóny je po Holmenkollenu už jen poslední podnik sezony v Chanty-Mansijsku na Sibiři se třemi závody. Takže teoreticky ano, i když si nejsem jist, jestli je to dobře spočteno.
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:40Od: sprchon
Tak ono po MS už je jen Chanty-Mansijsk a tam se jedou tři závody. Teoreticky by si to Gabča mohla vyhrát už před tím, ale stejně si myslím, že tam pojede.
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:45Od: blixa
Tak tam jedou všichni protože tam se ty globy předávají. A taky jsou to tři závody, tak případné prachy.
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:48Od: sprchon
No jo. :D A i kdyby to měla Gabča jistý, tak si myslím, že pojede.
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:42Od: bIbec
díky hoši, sem zase o něco chytřejší blbec :-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 17:11Od: tommr
jj je to spočítáno dobře: pokud Gábina udělá v těch 4 závodech na MS celkově o 19 bodů víc než Habertová a o 5 bodů víc než Wiererová tak už nemusí na poslední 3 závody do Ruska vůbec jet a stejně má zaručeno, že bude mít o 1 bod víc než můžou její konkurentky získat i kdyby poslední tři závody vyhrály ... :)
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:40Od: VlS
Ale těch 19 bodů je sakra porce při biatlonovým bodování 60 - 54 - 48 -43-40 a dál uź jen chvilku po dvou a pak po 1 bodu, to jí dáváme za úlohu být vždycky v první pětce a vždycky před těma dvěma pronásledovatelkama a ještě to nemusí stačit :-).
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:40Od: VlS
Ale těch 19 bodů je sakra porce při biatlonovým bodování 60 - 54 - 48 -43-40 a dál uź jen chvilku po dvou a pak po 1 bodu, to jí dáváme za úlohu být vždycky v první pětce a vždycky před těma dvěma pronásledovatelkama a ještě to nemusí stačit :-).
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:42Od: blixa
jo , 19 bodů je sakra hodně, nevidím to úplně reálně.
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:12Od: VlS
Jestli chceš, tak mi dej do vzkazníku mail a pišlu ti kompletní letošní statistiku bodů
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:26Od: blixa
Tak já koukám na IBU Datacenter a tam je co se týče čísel snad úplně všechno. Pak ještě na real biathlon kde jsou zpracované statistiky. Nebo ty máš něco speciálního ?
[ Reagovat ]
01.03.2016 21:44Od: janek_da
Nějaký maník z idnes, tuším Lukáš Vlk má jakousi aktuální tabulku. Vím, že dával odkaz a všichni mu moc děkovali. A co jsem čet, tak má celkem dobré postřehy.

Plus novinář z idnes parádně píše reportáže z biatlonu.
[ Reagovat ]
01.03.2016 21:46Od: sprchon
Jak psal blixa, tady je toho dost, jen tam asi nejsou ty odečty...

http://datacenter.biathlonresults.com/?view=cups_cups
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:01Od: blixa
Tak odečty jsou hotovy za pět minutek.
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:25Od: tommr
ale jen když víš kolik se jednotlivejm závodnicím bude k danýmu dni odečítat a to není zase tak jednoduchý zjistit. V tomhle mají na IBU Datacenter velký nedostatky ...
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:36Od: VlS
Přesně, tam mají celkový výsledky, ale ty potřebuješ kompletní výsledkovou tabulku ze VŠECH závodů, protože jen tak najdeš 2 nejhorší výsledky. A to sestavit je pár hodin práce. To je to, co ti ráno pošlu, teď tady nemám comp, jen IPAD a ten nemá vstup na flash disk.
Čistě matematicky by pořád ještě mohla vyhrát celá první osmička, i když je to logicky zcela nepravděpodobné.
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:44Od: Fandina
Tam je tahle tabulka, kde jsou jednotlivé závody.
http://ibu.blob.core.windows.net/docs/1516/BT/SWRL/SWTS.pdf
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:54Od: VlS
jo, to je v podstatě ono, bohužel pro počítání v nepoužitelným formátu.
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:57Od: blixa
Proboha proč ? Já to z toho počítám a fakt mi to zabere max. pět minut. Najít dva nejhorší výsledky a odečíst k nim body je pro těch pět-šest zajímavejch holek chvilinka.
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:55Od: blixa
Tak tak. To je ta klíčová tabulka. A aktualizujou ji docela brzo, tak do půl hodiny po závodě už je. Tam je fakt všechno, jen tabulka přímo s odečtama tam není ale to je fakt chvilka.
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:58Od: janek_da
Tady je ta Vlkova (Lukáše) tabulka. Aktualizuje ji když ještě není ani vyhlášení

http://ibu.blob.core.windows.net/docs/1516/BT/SWRL/SWTS.pdf
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:03Od: blixa
To není žádná Vlkova tabulka ale ta co je stažená z IBU Dataceter, o které se tu bavíme. A aktualizuje ji IBU, ne Vlk :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:06Od: janek_da
Tak proto mě zarazila ta loga. :)
Viděl jsem to v jednom komentu od Vlka, on to má dost podobné, tak jsem to tady prckl. No škoda.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:06Od: Fandina
To je normálnéí tabulka z oficiálního webu, co jsem sem dávala před čtvrt hodinou
http://biathlonresults.com/?view=cups_cupresults
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:05Od: VlS
Když to chceš počítat ručně tak jo, ten formát zápisu ( pořadí/body) v pdf ale nenatáhneš do počítací tabulky a čísla se mohou po každým závodu měnit ( pokud tam některá nemá 2x 0) což v řadě případů jeNěmky, Tiril ) Dobrá tabulka, nevěděl jsem o ní.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:14Od: blixa
Jo , jasně, dělám to růčo. Jako pro všechny holky, to bych se na to vyprd, ale pro těch pár co jsou zajímavé je to hned.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:23Od: VlS Re: Bacha
v tý tabulce jsou tu a tam hovadiny. Třeba Lucka Charvátová´ tam má za Anterselvu 51 bodů - to je nesmysl, taková hodnota žádnýmu pořadí nepřísluší, nějaká Japonka tam má 69 bodů - to vyhrála závod + kvalifikaci?
Ta adresa není adresa IBU, tu tabulku na IBU portálu nenajdeš, takže jí spíš fakt někdo dělá.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:34Od: Fandina
Někdo to počítá, ale na oficiálním webu třeba programem přes počítač. Já se tam normálně doklikala a chyby u Charvátové, není to umístění 51 a žádný bod? Myslím, že ano.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:37Od: blixa
Přesně tak, 51 místo, žádný bod. To je snad naprosto jasné ;-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:39Od: Fandina
Tady máš ofiko
http://biathlonresults.com/?view=cups_cupresults
klikneš na Total Women
potom na REPORT a vyjede ti tabulka v pdf, když si ji odklikneš do dalšího okna a pak na original tak máš tohle
http://ibu.blob.core.windows.net/docs/1516/BT/SWRL/SWTS.pdf
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:35Od: blixa
Já se z vás zblázním. Samozřejmě že originál tabulky je přímo na IBU. Dáš si Cups, pak třeba total women a místo result si dáš report. Jestli si tu tabulku někdo stahuje a následně edituje, to už je jiná věc. Já se koukám výhradně na IBU.
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:45Od: VlS
Tak jo
[ Reagovat ]
01.03.2016 23:47Od: Fandina
Nemusíš se bláznit. Píšeš to jasně a je to tak.
[ Reagovat ]
02.03.2016 07:20Od: George_Renel
Místo dalších spekulací plácnu něco zdánlivě nelogického, ale...
Čím více bude odečítat Gábina a čím méně soupeřky, tím to bude lepší.
[ Reagovat ]
02.03.2016 08:08Od: VlS
:-))
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:45Od: FulnekUltras
čistě sportovně věřím, že už Gabča tenhle historický úspěch udrží... ;)
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:51Od: janek_da
Když už píšu o biatlonu. Hádejte, co to je?
https://pbs.twimg.com/media/Ca9GVfDW8AAjUFL.jpg
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:54Od: PetraFans.
Střelba Gabči vleže v SP 2015/2016 ;)
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:58Od: janek_da
jj
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:58Od: Fandina
Střelba Gábiny v této sezoně?
[ Reagovat ]
01.03.2016 21:12Od: tommr
jj je to přetěžkej úkol. Za určitých okolností by k tomu Gábině nemusely stačit ani tři zlatý a jedna stříbrná medaile ...
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:15Od: VlS
přesně
[ Reagovat ]
01.03.2016 22:16Od: Fandina
čtyři zlaté ale ano ... úsměv
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:37Od: blixa
To jsou protiklady jednoho nicku. Co se kultury týče - inteligent, co se sportu týče, blbec ! :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:35Od: blixa
To nevím, jestli je reálný vzhledem k tomu, že Gabča asi pojede i obě štafety, ale hlavní je neztratit stopu a zajet ještě solidně i sprint v Chanty-Mansijsku.
[ Reagovat ]
01.03.2016 17:18Od: tommr
kdyby bylo po mým tak bych Gábinu do těch štafet vůbec nepustil, aby se mohla v klidu soustředit jen na ty 4 individuální závody. 6 závodů v 11 dnech mi příjde jako zbytečně velká zátěž i za normálních okolností natož když je v sázce životní úspěch v podobě VG ...
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:31Od: blixa
Jako ženskou štafetu asi jo, tam máme šanci na nějakou placku a Gábina ji určitě bude chtít jet, smíšenou by asi jet nemusela, ale zase je dobrý se rozzávodit ... je to těžký.
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:32Od: Frick
At jede všechno. I v mixu bude šance. Bimbo není spatnej.
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:37Od: blixa
No jo, ty taky viš všechno Ruprt. A o tvoje daňový přiznání se bude hrát kdy ?
[ Reagovat ]
01.03.2016 19:49Od: tommr
a co když pak Gábině kvůli těm štafetám dojdou síly v individuálních závodech a příjde kvůli tomu o VG? Stojí ta naděje na relativně bezvýznamný placky ve štafetách za riskování VG?
[ Reagovat ]
01.03.2016 20:09Od: Fandina
smíšená štafeta se jede na začátku, tam by to mohlo být na rozjezd ve čtvrtek pátek je volno a v sobotu se jede sprint. A štafeta se jede jako předposlední příští pátek, v sobotu volno a v neděli poslední masák. Takže možná bude vědět, jak na tom je a jestli štafetu jet nebo ne.
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:37Od: sprchon
Věřím, že to Gabča nějakým svým způsobem dá. ;) Vo to fagt stah nemam.
[ Reagovat ]
01.03.2016 16:38Od: iqe
Myslím, že tyhle propočty jsou zatím předčasné.
[ Reagovat ]
01.03.2016 17:19Od: tommr
a kdy to bude podle tebe včasný? Až se poběží poslední závod sezóny?
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:05Od: VlS
Bohužel to není pravda, chce to trochu počítat. Gábina má náskok 135 bodů před odečtem, po odečtu dvou nejhorších výsledků jen 96 bodů na Habert a 110 bodů na Wierer. V Chanty Mansijsku bude k mání ještě 180 bodů. Čistě teoreticky by sice mohla Gábina všechno v Oslu vyhrát a při neůspěchu oponentek si dostatečný náskok vytvořit, ale ne tak jednoduše jak článek " nabízí", bude to ještě boj. Pokud Si Gábina udrží letošní průměr nad 40 bodů na závod ( ale to je supervýkon - do cca 4. - 5. místa) a Habert nebo Wierer se nezblázní a nevyhrají všechno, tak by náskok měl stačit.
[ Reagovat ]
01.03.2016 18:40Od: blixa
Ne, mají to spočtené dobře. Čísla máš správně ale logickou úvahu ne. Příklad - Marie - pokud Gábina na ni najdede v Homenkollenu oněch 19 bodů a v Chanty si zapíše tři nuly, tak se jí dvě škrtají a k těm 96 přičti 66 které zatím škrtáš a těch 19 co najete. Výsledek - 181, takže i kdyby Marie všechny tři závody vyhrála, o bod jí to nebude stačit. ;-)
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:44Od: tommr Vinci v KL nečekaně vypadla už v prvním kole
což je skvělá zpráva pro Petru Kvitovou, která si tak udrží 9.místo, které se už zdálo být ztracené ... :)
Ještě větší štěstí měla tento týden Karolína Plíšková, která si dokonce v žebříčku o jedno místo polepší a posune se z 20.místa na 19.místo, protože Bacsinszki neobhajuje titul z lonska v Monterrey ... :)
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:18Od: kada.tom
Vinci dostala ve 2. a 3. setu slušnou čočku :-D
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:39Od: aligo
To teda jo :D ale já spíš počítal že to tam vyhraje :D
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:42Od: kada.tom
i já jsem s tím počítal, ale takto mi to samozřejmě vyhovuje mnohem více :-D
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:46Od: tommr
dobře jí tak - nemá vymetat kdejakej pouták ... :)
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:49Od: janek_da
Se tam stavila cestou do Ameriky. Startovné dostala, zrelaxovala a pak odpočatá, usměvavá na IW.
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:02Od: VlS Klárko
jsou i jiný zábavný věci, než tenis, nechceš něco zkusit?
[ Reagovat ]
01.03.2016 12:48Od: Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/261583/ceske-tenisove-hvezdy-nici-krize-co-trapi-kvitovou-a-spol.html

Jen nám autor nějak pozapomněl na to, že Petra z TOP 10 v roce 2013 vypadla.
[ Reagovat ]
01.03.2016 12:52Od: PetaM
Tak na ty 2 týdny si toho ani nemusel všimnout :D Navíc, když potom přišlo skvělé Tokio a Peking... :)
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:01Od: iqe
To je ale snůška hovadin. Mimochodem autor Pavel Novotný - to je shoda jmen nebo snad...?
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:58Od: Frick
Náhody nejsou.
[ Reagovat ]
01.03.2016 12:30Od: Frick Co se dá dělat
Tak na tři sety to bylo, dokonce bych Kláru pochválil za to, že si udržela šest (!!!) servisů v řadě, ale bohužel. Je mi jí líto.
[ Reagovat ]
01.03.2016 12:56Od: Krisboy
Šest???? Už se jí to někdy v kariéře povedlo?
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:10Od: bIbec
tak jako jo. Ale na jedničku to asi na konci týdne nebude, co? :-(
[ Reagovat ]
01.03.2016 13:58Od: Frick
Ne.
[ Reagovat ]
01.03.2016 14:10Od: bIbec
buď na Klárku hodný.
[ Reagovat ]
01.03.2016 14:15Od: Fandina
úsměv
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist