Kvitová na olympijskou šampionku Puigovou opět nestačila

  • Petra Kvitová v Tokiu odvetu za porážku z olympijského semifinále nezvládla. Souboj s Portoričankou Mónikou Puigovou měla několikrát skvěle rozehraný, ale o náskok přišla a turnaj pro šampionku z roku 2013 skončil už ve druhém kole. Dál neprošla ani Barbora Strýcová, která sice podávala proti Agnieszce Radwaňské na vítězství, avšak ani napošesté proti Polce neuspěla.
    21. 9., aktualizováno | Aktuality |  373 komentářů
    Petra KvitováPetra Kvitová 
     

Petra Kvitová s Mónikou Puigovou svedly jediný vzájemný duel minulý měsíc na olympijských hrách. Tehdy v Riu vyhrála třísetový souboj Portoričanka a nakonec se stala senzační olympijskou vítězkou, zatímco česká tenistka vybojovala alespoň bronzovou medaili. 

Dnes ve druhém kole turnaje WTA Premier v Tokiu na sebe narazily po necelých šesti týdnech znovu a o vítězce opět rozhodnul třetí set. A i tentokrát byla po odehrání posledního míčku šťastnější o tři a půl roku mladší Puigová.

Přitom šestadvacetiletá rodačka z Fulneku začala skvěle. Bravurně zvládla celou první sadu, během které si rychle vypracovala vedení 5-0. Po svém podání ztratila jen čtyři míčky a po necelé půl hodině měla set v kapse.

I v druhém dějství Kvitová dlouho dominovala na servisu, měla však problém s využíváním brejkbolů. V třetím, sedmém a devátém gamu jich neproměnila celkem pět a tak za stavu 4-5 přišel trest. Po dvou dvojchybách soupeřce nabídla první brejkbol v utkání a zároveň setbol, který ještě odvrátila přímým bodem z podání, ale při druhém setbolu udělala třetí dvojchybu během jedné hry a zápas tak musel rozhodnout třetí set.

Před ním si Kvitová, kterou v hledišti opět podporoval nový trenér na zkoušku Belgičan Wim Fissette, došla do šaten a než se vrátila, začalo pršet. Utkání tak bylo přerušeno a 15 minut se čekalo na zatažení střechy.

Pauza Kvitovou nevykolejila a díky potvrzení brejku z pátého gamu se dostala do vedení 4-2, jenže o náskok přišla. Na returnu pak prohrála osm výměn po sobě, přišla o dva servisy, z posledních dvanácti výměn uhrála jedinou a bylo po zápase. Při likvidování mečbolu česká tenistka udělala sedmou dvojchybu a tak po 2 hodinách a 18 minutách prohrála 6-1 4-6 4-6.


Světová šestnáctka Kvitová v Tokiu prohrála poprvé po sérii šesti výher. V roce 2013 triumfovala a v dalších letech v japonské metropoli nestartovala.

Do konce sezony by se dvojnásobná wimbledonská vítězka měla představit ještě na turnajích v Číně: ve Wuhanu a Pekingu, kde má teoretickou naději zabojovat o Turnaj mistryň. V listopadu by pak neměla chybět v české nominaci na finále Fed Cupu proti Francii.

Puigová, která letos vyhrála už 12 z 18 třísetových zápasů, se ve čtvrtfinále utká s další bývalou šampionkou Agnieszkou Radwaňskou. Turnajová dvojka v dnešním posledním zápase vyřadila Barboru Strýcovou a připravila jí už šestou porážku ve vzájemných zápasech v řadě.

Strýcová přitom byla velmi blízko své první výhře nad Polkou. Úvodní set navzdory rychlému vedení ztratila, jenže ve druhém začala zápas otáčet a poslala ho do třetí sady. V ní viděli diváci pět brejků v řadě, po kterých česká tenistka podávala na vítězství. Závěr utkání ale plzeňská rodačka nezvládla. V rozhodujících chvílích ji zradilo podání; za stavu 5-6 ještě odvrátila první mečbol, při dalším ale poslala volej do sítě a s turnajem se rozloučila.

Třetí nasazená Karolína Plíšková, která měla v prvním kole volný los, do turnaje vstoupí až ve čtvrtek. Ve svém prvním zápase od porážky ve finále US Open se utká s Běloruskou Aliaksandrou Sasnovičovou.

 

• WTA PREMIER TOKIO •
Japonsko, tv. povrch, 1.000.000 dolarů
středeční výsledky (21. 9. 2016)
Dvouhra - 2. kolo:
Puigová (Portor.) - Kvitová (7-ČR) 1:6, 6:4, 6:4
A. Radwaňská (2-Pol.) - Strýcová (ČR) 6:3, 3:6, 7:5
Wozniacká (Dán.) - Suárezová (4-Šp.) 7:6 (7:4), 4:6, 6:4
Ósakaová (Jap.) - Cibulková (6-SR) 6:2, 6:1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (373)
22.09.2016 12:02Od: PetaM
Koukám, že naše jednička řádila :D :D :D Ach jo Kájo :(
[ Reagovat ]
22.09.2016 03:22Od: brixner Kvín, Kvín...
Sakra, kde já to jen slyšel...
:-))
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:54Od: Frick Číky
Nám ukázal, že na nudlovky nepotřebujeme Fan Díru.
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:19Od: FulnekUltras
sebeprznění neplatí - musí to být aspoň v páru... ;)
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:25Od: a.magerova
A tak, když bude jeden koment psát pravou rukou a druhý levou, tak by to i mohlo platit... přece se říká - levou jako od cizího... :-P
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:31Od: FulnekUltras
no nevím, jestli se takhle budou zároveň přepínat i půlky mozku... ;( ;)
[ Reagovat ]
22.09.2016 08:13Od: Stan_Borowitz
When playing video games is the preferred option for the parents...
[ Reagovat ]
22.09.2016 03:23Od: brixner
Fajn Díra?
Fricek, co to zas je za modlu?
Něco navím?
:-))
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:06Od: Frick Bára Kr. [ Reagovat ]
21.09.2016 23:06Od: Frick
To je celkem smutný. Jako je odtamtud, ale i tak.
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:12Od: rusedski
Jaká známka je ve hře?

Tipnul bych titul = 3, netitul = 4- až 5 :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:19Od: Frick
Titul za 2-
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:22Od: Frick
Ale fakt. Vybavujete si nějakou jinou hráčku, co by jeden tejden hrála R32 na Intu (do kterýho se dostala po úspěšný kvaldě, kterou hrála díky žebříčku = žádné WCQ ani SR) a další 10.000?
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:32Od: Frick Bára a výběr turnajů
Tak já nevim, ale vy jste třeba nebyli rádi, když Karolína last minute splašila Nottingham a bez problémů ho vyhrála? A je to ten stejný princip, který by se mi líbil u Báry. Hráčka "prvého sledu" na INT je prostě velký příslib na úspěch.
[ Reagovat ]
21.09.2016 21:18Od: gigin cheeky
Co se ti stalo?
[ Reagovat ]
21.09.2016 21:42Od: Jabadu
???
Ale hudební vkus má dobrý.
:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 21:54Od: gigin
Ty se ptáš ???.. tak jako taková selfienudle tvl. Prostě mi přišel nějaký špatný no. Ale jo Queen uleze, proč ne. Sice pro mne existují větší pecičky, ale tohle neurazí ;)
[ Reagovat ]
21.09.2016 21:58Od: Jabadu
Lepší rock než Queen?
Tak to si nechám vyprávět ...
:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:09Od: gigin
A co chceš slyšet jako? Že se ní líbí něco jiného víc než tebou uctívaný Queen? Jsi jak iqe s Kvitovou.
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:11Od: gigin
Mi
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:14Od: Jabadu
Dnes poslouchám spíše klasickou hudbu, ale dostal jsem se k ní vlastně přes Queen.
:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:25Od: gigin
Tak daleko zatím nejsu :-) jedu pořád Ejsíky, Judase, Dia, Ozzyho, U2, ale aj Kiss, Kabát, Scorpions, Manowar, podle nálady no. Někdy zapnu jen rádio a jsem běžný konzument.
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:29Od: sprchon
+1
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:40Od: VlS
Taky zrovna Queeny nemusim, taková divná umělohmotná muzika. na efekt, ale nemá to ani duši, ani kule.
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:42Od: VLK----1GSL
+100
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:32Od: bIbec
já se přiznám, že tuhle kapelu nemám vůbec najetou. Když člověk slyší ty srágory, co od nich hrají v rádiu, tak nějak nemám chuť se do té jejich diskografie pouštět, nebo prostě shánět nějako desku od nich. Třeba maj něco dobrýho, nevím. Ale to bych jim prostě musel věnovat trošku času, abych si udělal ucelenější názor.. a je tolik muziky na světě.. třeba jednou...
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:40Od: VlS
No, je to to, co slyšíš v rádiu, nic jinýho. Pozadí k Fredieho zpěvu.
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:48Od: a.magerova
Chlapci, pokud si chcete zvesela a bezstarostně zatrsat, tak zde bezkonkurenčno... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=s9YbICd43Mc
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:03Od: VlS
No, tak to tedy ani nechci
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:04Od: VlS
To uz je snad lepší Franta Ringo Cech a jeho Rene, já a Rudof :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:32Od: VLK----1GSL
Tak to rozhodne;)
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:30Od: janek_da
salut :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:39Od: blixa
Magerová, kdes to vykopala ? :D :D Tohle jednu dobu drhly všechny rádia, no šílený :D
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:50Od: a.magerova
Však od té doby TO nosím v hlavě... jsou věci, které prostě vykopávat nemusím... :-P
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:07Od: janek_da [ Reagovat ]
22.09.2016 10:07Od: Permonik
Hehehehe ..... přiteplení hošíci z Balkánu. To je fakt hodně drsný-:)-:)-:) Velebnosti, a jdu blejt!
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:31Od: VLK----1GSL Re: bIbec
Z meho pohledu si myslim, ze si o nic duleziteho neprisel...za mych studenskych let to bylo vsude...a me to celkem uz i lezlo na nervy...
Jabadu tam sice zminil ten kontakt na klasiku, ale radeji bych nechtel znat, co ma z klasiky rad;)... pravda je, - mozna se na prvni pohled nezda -, ale to je tak neskutecne siroke pole, ze pochopitelne i v tom nekonecnem mori klasicke hudby, najdes plno tuctovek typu Queen...
Ja jsem klasikou zacal;D) Mel jsem to stesti...od malicka to do mne prali...takze ja si potom vybiram tu modernu proste jinak;)
V klasice strasne zalezi na interpretaci, muzes mit genialni kus...ale muze byt zahrany priserne...trebas to je i paradne technicky zvladnute, ale prazdne jak flaska od vodky.
Pro mne VLS ten Queen vystihl dobre, ale pripominam pochopitelne z meho pohledu...

Gigina nekomentuji, rad bych jeste s nim zasel na pivo a tak;)
...ikdyz s tim U2 si splhl rozhodne u me zeny...to je jas jasu.
[ Reagovat ]
22.09.2016 08:32Od: gigin
Hele Vuku ale mi je jedno co je dobré a co není dobré. Co si kdo o tom myslí. Prostě buď se mi to líbí nebo ne. Tečka. Taky u těch mých interpretů nemusím všechno. Ale třeba když jsem ti poslal Hell Patrol od Judasů, tak se ti to líbilo. A mezi náma ty Noahovy odrhovačky taky nejsou nějaká extra kvalita. Ale je to prostě líbivé. Já beru hudbu jako zábavu a né pózu, že poslouchám něco extra a jsem borec. Jestli někdo někoho posuzuje podle toho co poslouchá, tak pak sorry. To je jako ve fandění tenistům, tenistkám. Kdo fandí Federerovi je borec, kdo Nadalovi tak je tupan, o Gulbisoi nemluvě. Mi je celkem názor ostatních na mne celkem volný, morální kocoviny určitě nemívám. Už.
[ Reagovat ]
22.09.2016 08:40Od: gigin
Ještě k těm Judasům. Album Painkiller považuju za jednu z největších světových pecek, co se týče metalu.
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:34Od: VLK----1GSL Re: gigin
Hele Vuku ale mi je jedno co je dobré a co není dobré. Co si kdo o tom myslí. Prostě buď se mi to líbí nebo ne.
*
Nemam s tim vubec problem;) Libi a nelibi, jasne...u kazdeho jinak.

Ale třeba když jsem ti poslal Hell Patrol od Judasů, tak se ti to líbilo.
*
Jiste, ale nema potrebu z toho delat nejaky kult...hudebni milniky, a ja nevim co jeste.

A mezi náma ty Noahovy odrhovačky taky nejsou nějaká extra kvalita. Ale je to prostě líbivé.
*
ALE TO JSOU ODRHOVACKY, JAKO SKORO VSECHNO, CO JDE OD 30.-50.LET NAHORU...Jedine co se meni jsou technicke moznosti...
A to me celkem jde, krom toho jde me i o to, ze zacal v tech 50letch fungovat jinak hudebni prumysl, ktery tak nejak kreoval jak lide tu hudbu vnimaji.
Vubec nemam problem s tim, ze me reknes, ze Noah je odrhovacka;))) Bo to je odrhovacka...uplne stejne jak ten Judas atd. Ale take je pravda, ze jeho album Urban Tribu...uz tak odrhovackou neni, ale POCHOPITELNE ABSOLUTNE NEPRODEJNE GIGINE! NEPRODEJNE...proste.

Já beru hudbu jako zábavu a né pózu, že poslouchám něco extra a jsem borec.
Jestli někdo někoho posuzuje podle toho co poslouchá, tak pak sorry. To je jako ve fandění tenistům, tenistkám. Kdo fandí Federerovi je borec, kdo Nadalovi tak je tupan, o Gulbisoi nemluvě. Mi je celkem názor ostatních na mne celkem volný, morální kocoviny určitě nemívám. Už.
*
NENI TO TO SAME S TIM TENISEM...A ja jsem ten posledni, ktery by nejak chtel hudbu kategorizovat...Dale jsem tam rozepsal, ze sve funkce hudba ma, takze nevim proc bych chtel se divat na nekoho prez prsty, kdyz se chce bavit Queenama...?
Ale pochopitelne kdyz nekdo bude psat, ze to je neco extra, tak rad zaoponuji...
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:34Od: VLK----1GSL
Kategorizujes spis ty;)
hned dodavas...
Ještě k těm Judasům. Album Painkiller považuju za jednu z největších světových pecek, co se týče metalu.

Me to je uplne jedno jestli to je metal...
Ale kdybych chtel do toho opravdu rypat, tak reknu, ze to zadny metal neni...a nikdy z toho metal neudelas...ani poradnou hudbu...proste jen rockova zabava, ktera se muze libit...
A PROC NE? ME TO NEVADI...SPIS TO VADI VAM...KDYZ MAM K TOMU TAKOVY VZTAH;)
Kdyz je to zabava, tak mam k tomu vztah jak zabave...;) ne?;)

Ja chcu jit s tebu jeste nekdy na pivo, takze dal to rozebirat nebudu;)
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:52Od: VLK----1GSL
A abych nezapomnel, Fleret stejne Judas i Queen valcuje...
Porad si je radeji pustim nez vyse jmenovane...;)

A o co jsou jako horsi?
To by me strasne zajimalo...jak se z toho tedka vysekas;D)
[ Reagovat ]
22.09.2016 14:03Od: gigin
Jednoduše. Jdu si zahrát tenis teď :-DDDD
[ Reagovat ]
22.09.2016 14:23Od: VLK----1GSL
;D))))
Ale neboj, ja ti tu otazku jeste rad pripomenu...
Teda pokud na to nezpomenu...;)))
Toz aspon vyhraj, jestli jdes hrat nejaky zapas...
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:49Od: blixa Re: VlS
Noo ... Queeen sice nejsou nějaká moje srdcovka, od toho jsou tu jiní ale při zvážení jejich kvalit a přínosu pro pop-rock music, pak prohlásit o nich že "taková divná umělohmotná muzika. na efekt, ale nemá to ani duši, ani kule" může snad jen milovník Evy a Vaška ....
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:53Od: a.magerova
Tak tak, jen do něj.... nelíbí se mu ani moje "numanumanumajej" viz výše... ;-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:01Od: VLK----1GSL
No nevim, co si predstavujes pod pojmem prinos pro pop-rock music...
...tak hudba je bud dobra nebo spatna...a potom ma pochopitelne mnoho funkci.
Ty kategorizace udelaly v tom jen paseku...krom toho od doby hudebniho prumyslu, jaksi diktuje tyhle veci hlavne Britanie, USA...
Existovaly i famozni nemecke kapely, ale proste mely smulu, o Skandinavii ani nehovorim...a tak se da jit dale a dale. Skveli jsou trebas srbove, ale koho zajima srbska hudba ze, nehovorim tady o lidovkach.
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:12Od: blixa
Tak v tomto případě se nemusíme bavit o tom zda dobrá či špatná. Ale v procesu vývoje hudby jsou prostě nějaké milníky, klíčoví lidé či seskupení, které posouvají vývoj někam dál a mají svojí invencí a originalitou veliký vliv nejen na posluchače, ale i na ostatní tvůrce. Namátkou třeba v nonartificiální hudbě Beatles, Rolling Stones, Velvet Underground či Led Zeppelin. Queen k takovým "velikánům" rozhodně patří.
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:51Od: VLK----1GSL
Si taky milnik, myslim;)
Opravdovym milnikem v hudbe byli trebas Howling Wolf, Gershwin, Nina Simone, John Lee Hooker, Charles Mingus, Dave Brubeck...John Coltrane atd.
Odkud si myslis, ze ty tve hvezdy cerpaly? Krom toho cerpaly uz od hvezd, ktere cerpaly nejen z tech, co jsem vyjmenoval...a to je jen hrstka...si vsechny nepamatuji, a ani se me to nechce vsechno jmenovat.

Pro nekoho by mohl byt trebas ten Velvet nebo Pink Floyd! Ale...nic noveho pod sluncem proste...ale PK diky Watersovi do toho aspon praskli poradnou ideu... chteli neco opravdu rict.

Nevim..., to si radeji pustim sbrsky SARS unplugged z cerpaci stanice, asi tisic krat lepsi nez to, co jmenujes. Aspon pro mne. Bez pozy, vyumelkovanosti atd.
Mick Jagger aspon priznava, ze bez cernoske hudby, jazzu, blues atd, by byli nikym a nicim...aspon hraje rovinu...;) Vi ze jde proste o prodej. Nic jinyho, uz od padesatych let...
[ Reagovat ]
22.09.2016 02:08Od: blixa
No, nemám nic proti tvým milníkům, to je jistě v pořádku,i když já mnohem větší originalitu vidím jinde (byť třeba kořeny sahají k tebou uváděným umělcům) ... ale ne. Prostě jen můžu konstatovat, že naše vnímání umění je zjevně nekonečně odlišné ... ;-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 02:41Od: VLK----1GSL
No to muze byt pravda;) Ale kdybych to mel postavit na originalite, tak to mas stejne dost nudny seznam...;)
To spis ten Pink Floyd by byl opravdu svym zpusobem originalni, The Doors (meli smulu, ze Jim mel hudebni prumysl totalne u zadele...),
...a kosmickym milnikem by potom musel bejt King Diamond, Bathory, Napalm Death nebo Psychotic Waltz...ikdyz ten P. Waltz bych rozhodne urazil...ti byli opravdu skveli a hodne opomijeni...na to, ze byli z Kalifornie...celkem divny.
Jinak ti chybi jeste Jethro Tull, Jimi Hendrix, Black Sabbath, a pochopitelne Michael Jackson a Madona.;)

Hele, ale aby sis nemyslel, ze jsem uplne mimo tu tvou vysec, a uplne to ignoruji.... skoukl jsem Tarantina, film Django (na doporuceni kolegy)...a byl jsem prekvapen, konecne za to sve tvurci obdobi natocil film, ktery stoji za ten zuzity material a cas;))) Christoph Waltz proste famozni.
[ Reagovat ]
22.09.2016 03:06Od: blixa
Asi jsme si nerozuměli, já jsem přeci nepsal nějaký "seznam" mých osobních preferencí co se významu a originality týče, ten by byl jednak příšerně dlouhej a nevidím ani jeho smysl. Těch pár příkladů bylo spíš takových, na kterých by se asi 99% všech lidí zabývajících se moderní hudbou shodlo (ty seš to vzácné 1% :D). Chtěl jsem jen uvést význam skupiny Queen v nějakém kontextu, toť vše.
Django Unchained sice nepatří k mým nejoblíbenějším "tarantinovkám", ale Christoph Waltz je můj velký oblíbenec a tady je opravdu skvělej. Škoda že jeho "úmrtím" film dost ztrácí tah na bránu. Ale celkově tak 7 z 10 ;-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 11:03Od: VlS Re: Queen
Rozhodně kvůli nim nevypínám rádio v autě, ale ( na rozdíl od mé ženy) si je nepůjdu pustit. Je to dobře odvedený řemeslo, mě to neoslovuje, ale z toho nemám záchvaty zhnusenosti ( pokud to nejede jak v období Barcelony furt dokola a furt dokola, že pro samýho šampiona už není kam plivnout:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 21:59Od: VLK----1GSL Re: gigin
Dalsi obet TP...
A ja to tady rikam furt na ty tocne,
delejte ty detoxy...
Ale to neeee... machri frajeri,
a pak to dopada jak to dopada.
Z pretizeni se to prepne v hlave, supa, a konec;)
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:07Od: gigin
Já jsem ho měl tak rád :-(
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:14Od: a.magerova
Třeba právě proto... :-P
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:23Od: VLK----1GSL
Spis v tom bude ten Gulbis...
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:27Od: gigin
Poseru na co šáhnu.
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:35Od: VLK----1GSL
;D) vitej v klubu...
...hele
Lepsi je si to posr*t podle svyho, nez podle toho, co Ti radej ty druhy.
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:37Od: a.magerova
Kolikrát Ti TO mám říkat ?!!!

https://d.wattpad.com/story_parts/228528625/images/14390e20c67ee3ed.jpg
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:15Od: Jabadu
Nedávno jsme spolu drželi řeč ohledně posilování. Třeba začal cvičit a jestli si na to "něco vzal" ... tak možný je všechno.
:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:30Od: VLK----1GSL
No ledascos se zacina vysvetlovat...
...bo par don, ale tobe preplo uz davno...;D)))
Ja si te drzim uz peknych par mesicu radeji na black listu.
i s tim tvym serifem...a celym tim tvym surrealistickym panoptikem.
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:35Od: Jabadu
Tak v běžném životě takový magor nejsem. Ale příklady táhnou, to je známá věc.
:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:39Od: VLK----1GSL
Ano, to rikaji vsichni;D)
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:41Od: a.magerova
Mně se zas vždy při Jabadu vybaví toto... :-)))

https://www.youtube.com/watch?v=S1oWWJ7pEew
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:50Od: VLK----1GSL
;)))
dobry, to jsem neznal...
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:57Od: a.magerova [ Reagovat ]
21.09.2016 23:03Od: VLK----1GSL
;D)
skvele.
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:10Od: janek_da
Mi spíš Jaška. Ach, ty zařezané slipy :(
https://www.youtube.com/watch?v=7C8Sf0kL4Po&list=RD44IKFyXRL_aLA
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:34Od: FulnekUltras Re: ;))))) [ Reagovat ]
21.09.2016 22:39Od: Jabadu
Nutno ale podotknout, že po smrti Smoljaka Sobota na něj práskl, že po premiéře ho (Sobotu) hluboce urazil, když mu naprosto vážně do očí řekl, že jim zkazil celý film!
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:42Od: FulnekUltras
To jsou ty někdy ;) mylné první dojmy zevnitř... ;)
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:45Od: a.magerova
To se "provalilo" už za Láďova života... :-P
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:00Od: VLK----1GSL
Taky jsem to slysel, kdyz jeste Lada zil,
ale pravda, bral jsem to spis jako takovou recesi,
ktera mu byla vlastni;)
Ono... obcas tezko bylo poznat, co on mysli vazne a co ne,
pokud neslo o angazovanou politiku.
Jako studenti jsme s nim sedeli na chvilu v hospode po predstaveni,
a byl jsem jako celkem zmaten;D)
Ale vzpominam na to rad...
...na prknech v divadle jsem ho mel trochu radsi nez Zdenka, ale v samotnem poslechu zase spis naopak Zdenka.
Me se na nem libilo to, ze kdyz on cokoliv hral, tak se fakt tvaril neskutecne vazne...to Zdenek podle me tu roli vzdy vic tzv. prehraval.
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:15Od: a.magerova
Jj Zdeněk to (divadlo) hrává jinak než Láďa... a Láďa mu to často vyčítal (vím přímo od Svěráka)... já osobně mám raději Zdendu, ale Láďa byl taky moc fajn, jednou mi říkal: "Já alkohol nepiju, ale slivovici tu neodmítnu nikdy!"... :-)))
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:33Od: Jabadu
Neví náhodou někdo, jak je to s tím zveřejněním kompletního díla DJC na Youtube?
Můj tip je, že Google zacpal Svěrákovi hubu penězi. Nic jiného mě nenapadá.
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:01Od: a.magerova
Opravdoví milovníci Cimrmanů mají doma originály MC, VHS, DVD, knihy podepsané všemi členy souboru.... a třeba i odchytlé a stáhlé do PC z ulož.to... ale hlavně všechny hry zkouklé naživo... vím, že Svěrák a spol. byli proti uvolnění her (narozdíl od nejstaršího syna Smoljaka)... ale.... kdo chtěl měl a kdo nechtěl, tomu je to zbytečné "cpát" na YT, navíc televize ty hry taky dávaj... toť můj názor.... ;-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 23:27Od: a.magerova
Jo a Zdeněk hodně frflal kvůli obsazení Labudy do Vesničky (prý malý a tlustý, chtěl tam kus chlapa)... a jak se TO nakonec povedlo.... a taky Zdeněk nebyl rád za osazení Kryštofa Hádka do Tmavomodrého světa (prý moc mladý).... jo a pro Vrchní prchni chtěl do hlavní role Nárožného... teda nic proti Petrovi, ale jako svůdník mi teda vůůůbec nesedí.... :-P
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:04Od: VLK----1GSL
Me je celkem lito, ze se Lada na film vykaslal, to byla celkem skoda. Jako Zdenek s Honzou je fajn, ale...;)
Jinak pekne vzpominani...;)
Diky za par dalsich postrehu kolem tehle Velikanu.
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:10Od: a.magerova
Můžeš si třeba s Cimrmany i zahlasovat... :-)))

http://cimrman.rozhlas.cz/hlasovani
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:35Od: VLK----1GSL
A sakra. Jen tri. tak to mam co delat do rana...;)
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:44Od: a.magerova
Jj hlasuj, potřebuju, aby se "můj" Šrapnel poposunul... :-)))
[ Reagovat ]
22.09.2016 00:59Od: janek_da
šrapnel, hospodá do které chodí lidi a nakonec sklizeň v závějích.

Jako 3. jsem chtěl nudnou historku o svlékajících se jeptiškách. Případně návrat z rekurze "tak tak to tedy bylo"
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:03Od: VLK----1GSL
Hlavne na mne netlacte, nejsem brifingovy typ;)
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:10Od: a.magerova [ Reagovat ]
22.09.2016 01:46Od: FulnekUltras
čt zasahuje... ;(((
[ Reagovat ]
22.09.2016 01:16Od: a.magerova [ Reagovat ]
22.09.2016 03:07Od: VLK----1GSL
takze za mne...a bylo to tezky...

1- Vzduchoplavci startovali tenkrát ze Stuttgartu a měli namířeno do Bruselu. Avšak vlivem silného protivětru, nechali brzy Stuttgart daleko před sebou a po sedmihodinovém letu na Brusel přistáli nedaleko Varšavy.

2 - Listopad - přinesl do školy benzín. Únor ? je zádumčivý. Duben ? přinesl do školy sirky. Květen ? navádí Kuncovou, aby zítra nechodila do školy. Další stránky třídní knihy jsou bohužel ohořelé.

3 - Toto jsou rozumní chlapci ? Vždyť je to tady jeden vedle druhého samý D*bil nebo Blbeček ! Se podivejte do zasedacího pořádku. D*bil Blbeček, D*bil Blbeček, D*bil Blbeček, D*bil Blbeček. Akorát támhle vzadu, to je snad jediná výjimka, sedí dva Blbečci vedle sebe.

Celkem jsem zklamany, ze tam neni ta hlaska s vlkem...ze mam vlka a nestezuji si:) Jinak by to byla jasna jednicka...taky skoda, ze hlaska Skákal přes oheň až si propálil mokasíny, neni vic rozvedena...:)

Ale vybirat fakt tezky
[ Reagovat ]
21.09.2016 19:33Od: tommr Marie Bouzková
si v Albuquerque po postupu z kvalifikace vedla dobře i v prvním kole kde překvapivě hladce porazila Sesil Karatantchevovou ... :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 21:59Od: Frick
A zítra snad bude zabíjačka (porazí selátko).
[ Reagovat ]
21.09.2016 19:10Od: FulnekUltras Jak je to možné ???!!!?
Udělala jsem to z nedbalosti a lehkomyslnosti... ;)

Tak ještě jeden sebevražedný trenérský adept do Číny a pak už konečně zvedáme ten telefon...
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:36Od: dunphy
Turnaj v Métách vidím poprvé v životě. To je tam vždycky takové hrobové ticho? :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:34Od: Kozoroh
Rosol dostává těžkou čočku od Wawrinky...
[ Reagovat ]
21.09.2016 20:11Od: Krisboy
Lukáš asi trénoval s Nulem.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:54Od: cheeky
pulled my trigger, now he's dead.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:49Od: cheeky IS THIS THE REAL LIFE ?
Is this just fantasy?
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:49Od: cheeky
Caught in a landslide,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:50Od: cheeky
no escape from reality.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:50Od: cheeky
Open your eyes,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:50Od: cheeky
Look up to the skies and see,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:51Od: cheeky
I'm just a poor boy,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:51Od: cheeky
I need no sympathy,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:51Od: cheeky
Because I'm easy come, easy go,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:52Od: cheeky
Little high, little low,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:52Od: cheeky
Any way the wind blows doesn't really matter to me, to me.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:53Od: cheeky
Mama, just killed a man,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:54Od: cheeky
put a gun against his head,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:54Od: cheeky
Mama, life had just begun,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:55Od: cheeky
but now I've gone and thrown it all away
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:59Od: cheeky
Mama, ooh, didn't mean to make you cry,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:59Od: cheeky
If I'm not back again this time tomorrow,
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:59Od: cheeky
Carry on, carry on as if nothing really matters
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:00Od: cheeky
Too late, my time has come,
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:00Od: cheeky
Sends shivers down my spine,
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:00Od: cheeky
Body's aching all the time.
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:00Od: cheeky
Goodbye, everybody, I've got to go,
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:00Od: cheeky
Gotta leave you all behind and face the truth.
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:02Od: cheeky
Mama, ooh I don't wanna die, I sometimes wish I'd never been born at all.
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:03Od: cheeky
I see a little silhouetto of a man,
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango?
Thunderbolt and lightning,
Very, very frightening me.
(Galileo) Galileo.
(Galileo) Galileo,
Galileo Figaro
Magnifico-o-o-o-o.
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:04Od: cheeky
I'm just a poor boy, nobody loves me.
He's just a poor boy from a poor family,
Spare him his life from this monstrosity.
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:05Od: cheeky
Easy come, easy go, will you let me go?
Bismillah! No, we will not let you go. (Let him go!)
Bismillah! We will not let you go. (Let him go!)
Bismillah! We will not let you go. (Let me go!)
Will not let you go. (Let me go!)
Never, never let you go
Never let me go, oh.
No, no, no, no, no, no, no.
Oh, mama mia, mama mia (Mama mia, let me go.)
Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me.
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:05Od: cheeky
So you think you can stone me and spit in my eye?
So you think you can love me and leave me to die?
Oh, baby, can't do this to me, baby,
Just gotta get out, just gotta get right outta here.
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:06Od: cheeky
So you think you can stone me and spit in my eye?
So you think you can love me and leave me to die?
Oh, baby, can't do this to me, baby,
Just gotta get out, just gotta get right outta here.

GONG
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:07Od: cheeky
Nothing really matters,
Anyone can see,
Nothing really matters,
Nothing really matters to me.

Any way the wind blows.


GONG
[ Reagovat ]
21.09.2016 19:12Od: FulnekUltras
další oběť us-protektorátu
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:59Od: VlS
???????
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:02Od: blixa
Queen- Bohemian Rhapsody , ale proč ?
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:03Od: VlS
Nemuckal se s Fandinou?
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:06Od: triatlet
To by nebylo v refrénu MAMA :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:08Od: VlS
Ale ta láska k nudlím?
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:08Od: triatlet
Tak to mě nenapadlo :-D
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:44Od: Fandina
jj nudle s něčím ano, ne samotné :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:07Od: blixa
Nevím, co ta má s Queenama ?
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:34Od: Kiske007 Vamos Luky
Lukáš jde natrhout zadnici Wawrošovi ?:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 19:34Od: Herbert_Hoover
Ten natrhne zadnici leda Míši :))
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:04Od: Kiske007 Naomi Osaka
To je zvláštní úkaz, vysoká a silná jako černoška, s rysy Japonky a blond vlasy?.servis přes 190 km/hod a přitom rychlá na kurtu
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:08Od: blixa
Je etnicky napůl Haiťanka a napůl Japonka.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:14Od: Kiske007
A já myslel, že nějaký černoch vojel Japonku nebo Japonec čenošku..:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:34Od: VlS
A to se vylučuje?
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:37Od: Frick
To sis myslel správně. Černej Haiťan ojel Japonku.

Snad to 150 cm paní Osakovou tolik nebolelo.
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:59Od: tommr Karolína Plíšková
je tento týden naše poslední naděje, která ještě zůstává ve hře. Jinak našim elitním tenistkám tento týden v Asii hrubě nevyšel: Lucka Šafářová, Katka Siniaková, Denisa Allertová a Kristýna Plíšková vyhučely už v prvním kole, Petra Kvitová a Bára Strýcová uhrály jen o kolo víc. Všechny přitom měly hratelný soupeřky a většina z nich měla dokonce dobře nakročeno k výhře. Asijský turné tak pro naše barvy nezačíná vůbec dobře a Karolína bude mít co dělat, aby to aspoň trochu napravila ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:01Od: blixa
No jestli to, že Kája zůstává ve hře není způsobeno tím, že zatím nehrála :D :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:12Od: tommr
Karolína si zatím užívá zaslouženýho privilegia úspěšných. Věřím, že to zítra zvládne a potvrdí momentální pozici bezkonkurenční český jedničky ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:08Od: triatlet
Jen aby ostudně neprohrála :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:10Od: blixa
Jinak než "ostudně" se snad ani prohrát nedá ! :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:16Od: triatlet
přeloženo z tommrovštiny "do posledního míčku bojovala jako lvice" :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:58Od: brixner To mi připomnělo vtip:
Pacient po probuzení z narkózy v nemocnici :
"Sestro, sestro, proboha...proč nemůžu nahmatat nohy???"

Sestra: "No já nevím...možná to bude tím, že máte amputovaný ruce...!"
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:53Od: slacker
takze den labilek cislo 2
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:28Od: Jirajsw
Chudák fiset musel být asi zhuleny když vzal Kvitovou pod křídlo.....
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:26Od: Jirajsw
Klasická Kvitová Petro zabal to!!!na turnaji jalová jako vždy ať už je ten Berdych zpátky.......
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:25Od: tommr Bára Strýcová
nestačila na Agu ani v šestým vzájemným utkání i když dneska byla k výhře hodně blízko. Závěr ale totálně nezvládla podobně jako ráno Petra Kvitová nebo včera Lucka Šafářová. V poslední době našim závěry zápasů nevycházejí bohužel příliš často, aby to ještě byla nějaká náhoda ... :(
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:35Od: blixa
To není náhoda, to je vzpoura iluminátů !!!
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:05Od: tommr
já bych spíš řek, že s psychikou našich holek není něco v pořádku a že by měly vyhledat pomoc psychologa. U některých je už asi na nápravu pozdě (Petra a Bára), ale některejm by to ještě mohlo pomoct (Katka) ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:24Od: PetaM
Já být tenista a tohle se dozvědět, že o mě někdo píše, najdu si ho a zmlátím ho tak, že by do konce života zůstal ochrnutý :D :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:25Od: Praguna
taky si myslím,že není něco v pořádku s psychikou pisatelů
[ Reagovat ]
22.09.2016 08:50Od: Fandina
tak tak, svádět každou prohru na psychiku to není jen tak
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:05Od: George_Renel
To bylo ještě horší než u Kvitové. Několikrát nepotvrdit brejk, nedopodávat, obě i s Agou chyby ještě horší než Petra (a to je už co říci) hlavně pokažené voleje.... Pokud Petra prohrála vyhraný zápas, jak že ano, tak nevím jak ten exces Báry v závěru nazvat. :-/
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:08Od: tommr
nejlíp se to asi dá popsat jejíma vlastníma slovama: prostě jí začalo mr.dat v hlavě ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:23Od: Frick Tak se poplácejte po ramenou
Jakej to byl úžasnej zápas a jaká je Bára úžasná hrdinka, co se hrne do přepráskanýho Tokya. Hridnka 55 bodama. Tereza (bez kvaldy) minulej tejden vybojovala dvojnásobek. Za skalp tří hráček mimo TOP 140. To jen aby se vědělo.

Prostě toto je neefektivita jak prase. Ok, že nechtěla hrát turnaj po US Open. Dobře. Ale mohla klidně nyní do Soulu nebo Kantonu. Na obou turnajích by byla #1. Co jí táhne do toho Tokya? Předloni tu vyhučela se Svitolinou v R32, loni to bylo podobné jak nyní - v R32 ještě porazila tehdy začínající Osaku, pak los už byl vražedný - Muguruza. S těmito fakty mohla pracovat už loni v prosinci. Je nepučitelná. Dobře jí tak.
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:26Od: lars
A co Lucka S. v Tokiu letos?
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:45Od: bIbec
A co Petra K? Ta je na tom letos ještě hůř jak Bára. Měla jet taky do toho Kantonu, Quebecu nebo tak někde?
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:50Od: blixa
To se musíš zeptat jejího evangelisty, sv. Tykváka ;-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:52Od: Frick
Prý musejí ten výběr turnajů skládat v prosinci. To Petra asi měla se sezonou jiný plány a Lucka taky pořád věřila, že ty porblémy nebudou tak těžké.

Osobně mi to ale přijde šélený. Kdyby tam byl při tom výběru třeba konstantní předstih 12 týdnů, ale jestli se to skládá v prosinci, kdy ten předstih je v intervalu jednoho (Austrálie) až deseti měsíců (evropské haly), tak mi to přijde jako děs.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:05Od: VlS
Fricku, pro top 10 je ten seznam strašné předurčený, Lucka si mohla myslet co chtěla, 12 turnajů má v podstatě určenejch ( 4 GS, 4 Premiere mandatory, 4 z pěti Premiere 5 a musí na 2 Premiere 700. Může na 2 ( slovy dva) internationaly). V podstatě se může rozhodovat, kolik objede Premiere 700 a jestli objede jen ty 4 Premiere 5, nebo jestli pojede na všech 5. Tak co chceš vymejšlet? Do prkýnka, fakt si už ta pravidla přečti a přestaneš plodit kraviny na běžícím pásu. A tohle omezení platí pro Petru, Lucku a Káju. Příští rok bude bohužel pkatit jen pro Káju.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:31Od: Frick
Ty Internationaly jsou tři.

No, tak třeba nyní si myslim, že by Lucce ten INT pomohl.
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:57Od: rusedski
Nasazená 1 by sice byla, ale to při přihlašování turnajů nemohla vědět, ne? Zrovna ten Kanton byl loni docela nabitej...
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:05Od: Frick
Tak pořád je tam Soul, kde loni byla jako #1 Begu. Že by byla #1, s tim pochopitelně počítat nemohla, ale s nasazenim určitě.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:11Od: rusedski
A tak já zas myslím, že tam asi bude nějakej důvod, proč se třeba do toho Soulu holky nehrnou. Nebo že by byly všechny cca od 20. do 45.fleku (kromě Begu) úplně blbý?
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:36Od: Frick
Nevim. jako samozřejmě si dokážu představit, že se nechce do Taškentu, že se nechtělo v červenci do Nanchangu, že se nechce v únoru na antuku do Ria (mimo ortodoxní antukářky), že se nechce do Bogoty, co je 2000 m.n.m.

Tak možná se bojej, že Kim pošle na Soul atomovku...
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:43Od: VlS
A proč si s tím furt děláš starosti? Mimo kalendáře turnajů máš 0 ( slovy nula) vstupů. Nevíš, kde se holkám líbí, nevíš, co po nich chtějí sponzoři, jaký podmínky nabízí organizátor, kde jsou lepší hotely, kam je lepší dopravní spojení .........,
Tak to nech na nich, rozumí tomu líp než my a ty vstupy mají.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:51Od: Frick
Neni sebemenší důvod si myslet, že by v Jižní Korei byly nějak výrazně horší podmínky tohoto typu než v Tokyu. To spíš v tom Kantonu by to mohlo bejt horší. Třeba i odhledně ovzduší (na druhou stranu - to by se zase nemohlo hrát v Pekingu). Ale tak snad WTA má docela přísný požadavky, a jistá (a snad i dostačující) úroveň musí být všade...

Nevim, já bych to tipoval na to, že Bára do toho trochu jde takovym "uráááá" stylem. Urá velkej turnaj. Urá dobrý hráčky.
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:58Od: VlS
No a? Tak jde, je to její věc. Dělá to, jak ona chce. Proč jí do toho cheš prndat?
[ Reagovat ]
21.09.2016 17:59Od: blixa
Ty bys prostě nejradši všem žvanil do života. Co mají dělat, kde to mají dělat, s kým to mají dělat :D, kdy to mají dělat, kde a kolik mají platit daní, komu mají dát své peníze (tobě ;-) ). Co kdybys radši zkusil žít svůj život ?
[ Reagovat ]
21.09.2016 18:12Od: lars
Bara hrala v Tokiu letos treba, protoze ho chtela vyhrat v deblu s Mirzou a zlepsit si ranking v deblu na dalsi velke turnaje.
[ Reagovat ]
21.09.2016 19:08Od: tommr
jj dobrá připomínka. Snad to tam celý vyhrajou. V sázce je pořád ještě účast na deblovým TM ... :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 22:02Od: Frick
Jistě, v prosinci věděla, že bude hrát debla s Mirzou...
[ Reagovat ]
22.09.2016 06:43Od: lars
na ten turnaj se mohla prihlasit treba zacatkem srpna
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:15Od: Jabadu
Tsss ... tady pláčete nad Petrou a Barunkou. To není tragédie.
Ale někde mezi námi chodí Halina Pawlowská a má hlad!
:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:21Od: janek_da
polk
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:24Od: VlS
A proč jí nedáš najíst?
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:31Od: Krisboy
Sám má málo. Víš, co to je, nakrmit Pawlowskou? Tu je věru lepší šatit než živit!
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:09Od: kada.tom
Sára další tříhodinový drama nevyhrála. Škoda.
Ale Aga opět porazila Báru, což mě kvůli Báře mrzí, ale ta si to po*rala sama tím, že nebyla schopna zápas dovést do pro sebe zdárného konce ... Aga projevila zkušenost v závěru :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:29Od: tommr
já jsem naopak rád, že tenisová spravedlnost přece jen občas zafunguje a Erraniový se nepodařilo uhaluzit další výhru ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:08Od: Praguna nádherný zápas
hlavně ve 2. setu.Šance Báry velká, ale příležitosti proti takové hráčce se musí proměňovat a ne pouštět soupeřku zpět do zápasu jako Kája Angie na USO
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:06Od: brixner Chlapi!
Myslíte, že Petra letos vyhraje Turnaj Mistrů?
Řekl bych, že formu pomalu už ladí, prohra s Monikou jí mrzet nemusí, ona je poněkud nižší level...To taková ta mamba nebo Aga...To bude zas mazec si myslím!
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:10Od: Krisboy
Petra by letos mohla vyhrát Fulnek Open, formu na to má.
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:10Od: Kiske007
Pokud se tam dostane jako recepční, tak možná ano ..:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:57Od: Kozoroh
Turnaj mistrů? No1e by ji sfoukl raz dva :-))
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:03Od: PetaM
Bára strašná labilka :D To je ještě horší, než co předvedla Petra ráno :D No, naše holky jsou v tomhle prostě nejlepší :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:09Od: Kiske007
Zatím jen Karolína se drží, ale aby ji to taky nepotkalo?..kralevice je v tomto Šafi
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:32Od: tommr
Karolína to snad zvládne, protože má na úvod relativně snadnou soupeřku ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:02Od: Dobry-den
Tak Bára taky kolaps. Radši nechci vědět, čím nás překvapí Karolína :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:03Od: brixner
Dobrý den.
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:59Od: kada.tom
způsob jakým se dostala Aga ze stavu 6-3 3-6 5-5 15-40 ... paráda!
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:03Od: Kozoroh
Bára má evidentně z Agy komplex :-(
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:11Od: Kiske007
Spíš hrala na dost velké riziko, protože jinak ví, že by neměla šanci
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:36Od: Dobry-den Mrs Quit
Ta Petra se dneska zase jednou předvedla. Ještě, že jsem to nesledoval.

Sice to není taková ostuda jako na začátku téhle sezóny, přesto však ten sestupný trend výkonnosti pokračuje i nadále. Velký problém má slečna Quit především v hlavě.
Zatímco dřív ji držela silná psychika, v poslední době ji hlava sráží ke dnu. Dříve dokázala dát v klíčový moment eso nebo luxusní winner, kdežto teď tam sází dvojchyby či houmrany, případně to fší silou rve do sítě.
Po turnaji mistryň se jednou pro vždy rozloučí z top 20 a zpátky se bohužel už nikdy nevrátí. Nemá na to. Taková je realita. Naštěstí máme kvalitní zástup v podobě Karolíny, takže nás to nemusí tolik mrzet. ;-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:27Od: Kozoroh Kvitová-Puigová 6:1, 4:6, 4:6
Bohužel další z řady podělaných letošních zápasů Petry. Nad letošní sezónou by měla udělat tlustou čáru, neboť rok 2016 je z pohledu její kariéry už nenávratně ztracen, na TM se stejně nekvalifikuje, to je totiž utopie.

Snad si toho belgického kouče udrží a začne se s plnou vervou připravovat na novou sezónu. Jako hlavní cíl by si měla vytýčit zlepšení servisu, neboť ten byl zárodkem Petřiných letošních lapsusů.
[ Reagovat ]
21.09.2016 14:59Od: Praguna bojuj Barunko
na Starém Bělidle z tebe mají všichni radost.Babička už peče koláče.Zbudou nějaké i pro Agněžku.
[ Reagovat ]
21.09.2016 14:54Od: fujtajblick Barča
se topoří, snad Agu dá, alespoň jedna naše hráčka na fandění
[ Reagovat ]
21.09.2016 14:50Od: kada.tom
Caro to dneska vybojovala, to je super!
A Sára v Guangzhou zase odvrací miliony setballů (bylo jich 8), v 1. setu prohrávala 1-4 a 2-5, v TB pak 2-6, ale stejně to dala, když sama využila první setball :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 14:22Od: brixner Co to je za fotku???
Odkdy hraje Petra levou rukou??
[ Reagovat ]
21.09.2016 14:49Od: PetaM
Proto hraje od určité doby tak špatně víš :) Není lehké se přeučit.
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:19Od: Kozoroh Re: brixner
Děláš si legraci nebo jseš tak blbej?!?
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:45Od: Krisboy
Ale no tak...každej přece ví, že Petra tu svojí slavnou leváckou zatáčku hrála výdycky pravou :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:52Od: brixner
Muhehehehe!
Chlapí, klid :-)
Sem si jí splet s Luckou :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:01Od: Krisboy
Se Šafi?
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:01Od: brixner
Nene, s Luckou Ondráčkovou woe :-))
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:03Od: janek_da
Borhyovou
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:07Od: brixner
Janku Janku, na Borhyovou bys určo vlít a vyváděl jak Janek!
Na mě to nehraj :-))
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:08Od: Krisboy
fuj
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:13Od: janek_da
vsadíme se? :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:02Od: brixner
Viděl jsi film Kozoroh 1?
Mrkni...;-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 14:17Od: Kiske007 Kvitko
Tenhle se zápas se nepovedlo, doufám, že ji to ale neodradí od angažování nového belgického trenéra. Tahle sezona je pasé, je potřeba začít pracovat na nové a zlepšit celou řadu věci.

Petra byla bohužel od ledna bez trenéra (sparringa Čermáka nepočítám) a je tam vidět řadu technických nedostatků, zejména dříve výstavní podání Petry jíž není žádnou zbraní
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:56Od: letityfanousek ta fotka mi něco připomíná
Petra by se měla s Halepovou poradit, jak na to
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:52Od: monty25 Caro - Carla 7:6, 4:6, 6:4
Musel jsem odbíhat, ale nakonec to dobře dopadlo. Caro si to zase zkomplikovala jako včera a za stavu 5:4 ve 3. setu už to taky vypadalo, že nedoservíruje. Naštěstí to dotáhla... Ale byl to určitě těžší zápas než proti Belindě. Řekl bych, že hra Carly jí tolik neseděla, ale Caro se s tím porvala a potvrdila, že po US Open si teď hodně věří.
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:45Od: janek_da
Včera Brengle koučovala
https://en.wikipedia.org/wiki/Nicole_Melichar
celkem pří tom měly srandu. Jsem chvíli myslel, že jsou segry.
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:53Od: tommr
zajímavý přitom je, že Melicharová je stále ještě aktivní hráčka. V Tokiu hraje v deblu ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 14:03Od: dunphy
Bude to dlouhodobé, protože si ty dvě spolu pamatuju z loňského Pekingu :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:36Od: Frick Cibuľa
Hrála tak blbě nebo soupeřka tak dobře? Těžké ubránit se myšlence, že se ta flundra zase musela vytáhnout na Lucku :-/
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:42Od: blixa
"ta flundra" :D Kurwa takhle se mluví o dámě, zmetku !
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:49Od: lars
Slabsi klon Seriny rosekal Cibuli na drobno :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:34Od: blixa
No vida, tak Klíče, Cibule i Karlička jsou out. Teď ještě aby Kája něco uhrála :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:42Od: janek_da
i Petra :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:43Od: blixa
No jo, ale teď jsem měl na mysli adeptky na TM ;-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:52Od: tommr
jj pro Karolínu se zatím turnaj vyvíjí velice příznivě. Její největší konkurentky v boji o TM - Cibulková, CSN a Keysová - jsou už z turnaje venku takže si na ně může navýšit náskok. Případnej titul by na 99,9% znamenal účast na TM ... :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 14:42Od: Krisboy
Titul z Tokia by Karolíně moooooc slušel. Ale nepředbíhejme, aby to tam taková Naomi Osaka nevyfackala celé :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:34Od: LukasH Petra
Tahle prohra je dost blbá, nicméně pořád to Petře ukazuje, na čem musí pracovat...na servisu. Všechno ostatní je dobrý, tedy není to horší než kdysi, mnohdy naopak. Ale k čemu Petře je, že vydře, vyběhá bod a dá vzápětí dvojchybu.
A že ty dvojchyby přicházejí v rozhodujících chvílích jen znamená, že si nevěří. Navíc u Petry je ta hranice ano nebo ne strašně tenká. Petra 2014 ve Wimbledonu dala za stavu 30:30, kdy byla Venus dva míče od výhry, eso. Dnešní Petra by dala dvojchybu.
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:39Od: PetaM
Náhodou, až na ty tři gamy byl Petřin servis výborný.

Upozornil bych na to, že za stavu 4:5 ve druhém, šla Petra podávat novými míči na udržení v setu.

Za stavu 4:3 ve třetím podávala nejstaršími míči. Mónica hned na to dostala nové, uhrála servis čistou hrou a Petra pak ještě stále s novými míči uhrála na svém servisu jen jeden míček :D

No, byly to její nejhorší gamy :D Ale to samozřejmě není omluva, jen je to celkem .. "zajímavé" :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:53Od: LukasH
Nevim, no...někdy je servis dobrej, někdy ne. A letos mi připadá, že jí pravidelně selhává, když ho nejvíc potřebuje.
Ono to zase svádí psát po prohře spoustu rad. Ale od olympiády hraje vlastně Petra úplně stejně jako každej rok. Jenže letos je to horší o to, že měla ten katastrofální začátek a nevyhrála turnaj...tedy spíš..nepovedl se jí žádnej turnaj. Kdyby něco vyhrála, tím pádem byla v desítce a dneska prohrála tak jak prohrála, nebyl by to rozdíl. Takhle už prohrála nesčetněkrát...
Grandslamy děsný jako tradičně. To by mě asi na jejím místě štvalo nejvíc...
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:02Od: PetaM
Jasně, tak teď ten zápas člověk vidí jinak a hned ví, jak by to udělal lépe :D Ale na kurtu se člověk rozhodne během sekundy a když to zkazí, zkazí to. Řekne si, že to měl zahrát jinak, ale už je pozdě. Ale přišlo mi, že Petra na ten druhý servis (když stála proti SB a později MB) strašně riskuje. Chápu, že druhý servis riskuje celý zápas, ale zrovna na SB (MB) třeba riskovat tak moc nemusela ... Ale teď už je pozdě.

No, ještě má před sebou 3 turnaje, jeden z nich snad vyhraje ... Třeba omylem, to je úplně jedno :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:25Od: LukasH
Nevim. Petra byla vždycky jak den a noc a nějaká systematičnost nebo stálej pokrok se u ní vždycky marně hledal. Kritizuje se každej rok víceméně pořád za to samý. Když vyhrála Madrid, byla taky první dvě kola ve srajdácha vyhrála i se štěstím. Letos se to vždycky spíš přikloní k prohře. Hodně světlý období bylo od W 2014 i přes tu něšťastnou prohru na USO, ale povedenou Asii. Věřil jsem ve větší konzistenci, konečně.:D Marně.:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:21Od: VlS
Petřin servis je OK, to, co dělá problémy CELOU JEJÍ KARIÉRU je nepečlivost, nesoustředěnost a netrpělivost. Když má dobrej den, není k poražení, když nemá dobrej den, prohraje i s domácím kocourem. Taková je a nevěřím, že by s tím jakejkoliv trenér byl schopnej něco podstatnýho udělat. Porovnej si 1. a třetí set. Bohužel Japončíci neukazují statistiky UE - winners, ale jsem přesvědčenej, že tam bude rozdíl jak hrom. Kdyby udržela level prvního setu, tak byla do hoďky ve sprše a vysmátá ba konferenci. Jenže odešla trochu koncentrace a už to jelo.
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:29Od: PetaM Serena uvažuje o konci sezóny. Opět.
http://www.12up.com/posts/3815871-serena-williams-may-shut-down-for-rest-of-season?a_aid=40891
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:33Od: tommr
já jsem to tipoval hned po její prohře s Karolínou, že zbytek sezóny bude zase trucovat ... :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:38Od: LukasH
Nemyslím si, že trucuje. Spíš vážně dosluhuje a chce si dát velkou pauzu na další rok, kdy bude chtít ještě nějakej ten GS. V tom může překonat Grafovou a to je asi její cíl. První místo nebo TM už jí asi moc nezajímá. Proč taky...
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:28Od: VlS
Myslím si to samý, tělu se už asi moc nechce a dlouhou sezonu na top úrovni už nedá.
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:44Od: Kozoroh
Hraje proto, aby vyhrávala. Nikoliv proto, že by ji bavila samotná hra. Smutné...
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:25Od: makro99 Nová vlna se starým obsahem ;)
https://sport.aktualne.cz/tenis/po-boomu-upadek-ne-zensky-tenis-produkuje-zaplavu-talentu-je/r~e93bf2687e3c11e683920025900fea04/
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:18Od: freeteepek spolupráce s Fissettem
Takže ta spolupráce s Fissettem už skončila?
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:20Od: blixa
No vzhledem k tomu, jak dneska Osaka smázla Cibuli bych si tipnul že jo ;-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:17Od: freeteepek Fed Cup
V současném rozpoložení bych Petru ani ve Fed Cupu nenasazoval. Vsadil jsem dost peněz na naše holky a rád bych, aby vyhrály:-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:28Od: PetaM
Nezapomínejme, že tam Petra hraje celkem dobře a při každém střídání ma na lavičce Pálu, který ji povzbudí. Já bych to nechal na něm ;)
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:57Od: Fanda67
Myslím že tak jednoduché jako teď to snad nikdy neměl - tedy pokud se tedy z těch 4 nejsilnějších některá neomluví ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:03Od: PetaM
Jednoduché? Kája + Bára. Klidně by tyhle dvě mohly odehrát vše :D Hraje se na antuce ne?
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:12Od: Fanda67
No až takhle jednoduše jsem to nemyslel :-)) Říkal jsem si Kája + 3 bronzové medailistky z Ria ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:19Od: PetaM
Uvidíme no ... :D Ještě je čas se předvést.
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:24Od: Fanda67
Jasně ... Jen to předvádění je poslední dobou většinou docela deprimující :-))
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:08Od: Hector21
Francie bez KM a CG je beztak v kýblu
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:27Od: lars
KM a CG budou v sestave na finale FC , pokud nebudou zraneny
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:31Od: blixa
To víš jak ? Kamarádíš s francajskými bafuňáři ? :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:53Od: lars
nekamaradim s nimi. Chces se vsadit ?
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:57Od: Hector21
předpokládá, že Frantíci nemají koule a 24.9. žádný dištanc udělen nebude...
[ Reagovat ]
21.09.2016 20:38Od: VlS
Předpokládá se, že dokonce i Francouzi mají zdravej rozum a zruší tu kravinu vyslovenou nějakým uraženým bafuňářem.
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:06Od: Dobry-den
+1
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:04Od: monty25 Caro
Ach jo, ty 2. sety...
[ Reagovat ]
21.09.2016 12:06Od: blixa
Děsný, dělej s ní něco chlape !!! ;-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 11:26Od: Rip.win
PETRO POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ!
[ Reagovat ]
21.09.2016 11:21Od: kada.tom
Caro ubojovala 1. set.
[ Reagovat ]
21.09.2016 11:20Od: slacker
takhle hlavne ze by chtela studovat psychologii.
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:17Od: VLK----1GSL Re: slacker
Ty nevis, ze psychologii hlavne studuji ti, co sami potrebuji pomoct?;)
[ Reagovat ]
21.09.2016 11:19Od: slacker
Hmmm dalsi zklamani na taliri od PK
[ Reagovat ]
21.09.2016 10:02Od: petr123
Nondum omnium dierum sol occidit
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:51Od: senpolia
strašné, Dominika uhrala iba jediný svoj servis! Veľké sklamanie, čo už.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:57Od: sprchon
To jsem necekal. Ale Osaka hrala vyborne.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:58Od: senpolia
hej a Dominika skrátka nestíhala.
[ Reagovat ]
21.09.2016 10:37Od: blixa
Hej, vysvětlete mi někdo tenhle výsledek ? To hrála Osaka tak skvěle nebo Domča pomáhla ? Jako porážku po boji v třech bych pochopil ale takovej výmaz ? :-o
[ Reagovat ]
21.09.2016 10:44Od: Doorn
Mi se líbila neskutečně. Nová Serena. Neskutečně silná na servisu i returnu. Na druhé podání to vždycky cibuli napálila.
[ Reagovat ]
21.09.2016 11:19Od: sprchon
Domka to zkoušela, ale Osaka ji přehrála, padalo jí to tam. Každej úder si krásně připravila a hrála dost razantně.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:51Od: Praguna Vondroušová
to tedy s tím tenisovým trůnem moc jisté mít nebude
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:53Od: Praguna
na mediální Hvězdu jako Masha,to s Osaka zatím nevypadá,ale třeba najme Zemana či Klause a půjde nahoru i tam
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:51Od: Krisboy
Woe dobře Naomi Masakrosaka. Chudák Domi.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:50Od: kada.tom tak alespoň
Naomi potěšila rozsekáním Cibule na drobno :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:54Od: senpolia
ty si hejter ako vyšitý! Ale to už poznáme. Tvoja neznášanlivosť je do očí bijúca. No nič, som ťava, že na teba vôbec reagujem.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:41Od: Praguna o Fissetta
se bude Péťa s Osaka dělit nebo jí ho přebrala?
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:41Od: janek_da
Zápasy Cvokhausen hráček s Petrou jsou ty nejatraktivnější. Kdo má daleko k horské dráze, má ji při sledování zápasu zadarmo.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:40Od: kada.tom Bez komentáře
Hmm 6-1 4-2 a 6-1 4-3 40-15 se prostě musí proměnit ... ne, ona radši daruje výhru Portorikánce.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:28Od: monty25 Kvěš na idnesu
Jdu si udělat popcorn... :D
http://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160921_084151_tenis_ald&razeni=vlakno
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:40Od: Hector21
a jejda, zase ti rozhodčí...

ti sudí už jsou jako v naší čoklbal lize a kupí chybu za chybou...
[ Reagovat ]
21.09.2016 10:35Od: blixa
Tykvák, jako při každé porážce, těžce neunáší ..
[ Reagovat ]
21.09.2016 11:25Od: janek_da
Jsem zvědav, jak dlouho jej tenhle typ "fandovství" bude ještě bavit.

jak Petra prohraje těsně, tak za to můžou lajnoví, haluz a Petra byla jasně lepší

jak Petra prohraje jasně, tak za to můžou lajnový v nějakém "klíčovém" olamžiku, Petra nemocná(zraněná), soupeřka hrála stejně blbě

jak prohraje s pinkalistkou je to antitenis, jak ji přetlačí, tak zase měla soupeřka haluz

A takhle pořád dokola už 4 roky. S krátkými přestávkami.
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:33Od: mates.t
kdo si nemyslí, že je nyní Kvitová jedničkou, ten jí nefandí... iqeho klasika
[ Reagovat ]
21.09.2016 13:35Od: blixa
Tak to je absolutní "boží" pravda č.1 :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:54Od: Kozoroh Re: Iqe na idnes
Bronz z olympiády má větší hodnotu jak finále US Open.
Iqe zapře i nos mezi očima...
[ Reagovat ]
21.09.2016 15:02Od: gigin
Ještě si Jencku zapomněl na jeden údaj, holý fakt. Proti Petře každá soupeřka podává životní výkon. Proti Káji a spol hrajou prdlačku.
[ Reagovat ]
21.09.2016 16:33Od: VlS
Holt tahle jednoduchá schémata jsou mimo baśe chápání. I když souhlasi m, že dneska lepší tenistka prohrála - zaslouženě, protože udělala asi 2,5 miliónu chyb - zbytečnejch.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:22Od: senpolia
bože, Dominika z 2:0 na 2:6, 6 prehratých gemov v rade! Naomi dáva strašné rany na servise. 194 km/h, hmm
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:28Od: sprchon
A moc se mi líbí její BH. Ale Dominika zatlačí a minimálně 2. set urve. ;)
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:31Od: Krisboy
Naomi jede dobrý pecky, vidím ji hrát poprvé.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:34Od: sprchon
Já taky, docela bomba. :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:41Od: Krisboy
Masakr.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:35Od: senpolia
Ak bude strácať svoje servisy ako doteraz, nevidím to ružovo.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:38Od: kada.tom
snad to Naomi dovede do zdárného konce
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:14Od: sprchon
Tak mám pocit, že Fissette Petru naučil nejdřív hekat. Snad z ní nechce dělat druhou Viku. :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:21Od: Krisboy
Taky mě to napadlo. Jsem slyšel Petru snad poprvé v životě :(
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:10Od: monty25 Jako na olympiádě...
PUIG PUIG PUIG MONČA PUIG PUIG PUIG MONČA PUIG PUIG PUIG MONČA PUIG PUIG PUIG MONČA PUIG PUIG PUIG MONČA PUIG!!!

No, nebudu dál zbytečně jízlivý (už jsem byl na Twitteru)... :D

Nakonec to byl pěkný zápas a vstávání se vyplatilo, přestože to po 1. setu moc nevypadalo. Petra hrála dobře, ale Monča jí to svými chybami hodně usnadňovala... Od 2. setu už to bylo vyrovnané. Monča ve druhé sadě líp zvládla klíčové momenty, odvrátila brejkboly a pak měla výhodu, že podávala jako první a Petra se nedokázala udržet v setu. Ve třetím už to vypadalo, že to dopadne obráceně, když první brejk získala Petra. Nakonec se to ale zase otočilo ve prospěch Monči a nastala stejná situace jako ve 2. setu - stav 4:5 z pohledu Petry a dvojchyba na závěr.

Rio bylo určitě mnohem důležitější, ale i dnešní výhra mě potěšila. Ještě by Monča mohla porazit Petru v Tokiu za 4 roky. :D Jinak si myslím, že pro Monču je čtvrtfinále hodně slušný výsledek a kdyby už dál nepostoupila, tak i přesto je to jasný signál, že žádnou "depresi" po Riu neprožívá. :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 10:49Od: Frick
a ubrousky jsi měl po ruce, doufám.
[ Reagovat ]
21.09.2016 10:50Od: monty25 Re: Frick
Móóóc vtipný...
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:48Od: SubOptikT
Hmm, nic překvapivého se nestalo a v letošní sezóně už se nejspíš ani nestane. Příští rok sranda Hopman Cup a v Melbourne se uvidí.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:40Od: Fandina
Škoda Peti. Prvni set nadhera. Pak Monca hrala dobre. Tak priste Peti a uz ji daš. Peti pojď!!!
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:43Od: Andrew89
sundej si brýle Fandino....Monica hrála dobře...jojo to jo ..v Riu..
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:44Od: Fandina
nerozumis tomu
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:46Od: Andrew89
Právě..proto ty jsi tu, aby jsi to všem objasnila. Taková zdejší myslitelka a profesionálka
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:09Od: Praguna
Puig hrála dobře(vyjma 1. setu),jako na OH.Zápas byl vlastně podobný,jako na OH.Bude trápit i jiné TOP 20 tenistky,než jen Péťu
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:47Od: Fanda67
Od: Fandina

Já tenisu nerozumim. Už jen podle mého nicku jen Fandim.
[ Reagovat ]
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:49Od: Andrew89
a ještě k tomu hloupá. Vygoogli si co je ironie a sarkasmus.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:52Od: Fanda67
Jen pro doplnění tohle tady napsala včera večer :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:44Od: Fandina
A plati to porad. Nerorumet tenisu neznamena, ze nevidim, jak kdo hraje.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:39Od: adalv87
velice se blíží Vaidišové,má štěstí že příští rok může jen stoupat,a pokud ani to už nezvládne,tak radši skonči s tenisem
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:41Od: PetaM
Vůbec se neblíží Nicole. Nicole nikdy nic pořádného nevyhrála. Byla jen průměrná hráčka, která vyhořela z úspěchů, jako jsou SF na GS. Takže nic moc. Pokud jí stačilo tak málo, tak nikdy dobrá nebyla.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:47Od: adalv87
to neměmí nic na tom že Petra je v pr*deli
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:47Od: PetaM
To jsem nezpochybňoval :D :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:51Od: adalv87
stejně jako Caroline,ta je někde kolem 50. místa a Petra se tam řítí taky
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:52Od: PetaM
Caro je 28. Vybojovala si to SF na USO :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:09Od: adalv87
no vidiž :-) tak to ani nevím
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:37Od: adalv87
Kvitová tobě nepomůže trenér,ty spíš zkus zajít k psychologovi!
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:39Od: senpolia
Niekedy ani psychológ nepomôže.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:39Od: adalv87
to máš pravdu
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:37Od: tommr Petra Kvitová opět jednou ostudně prohrála
když zápas nezvládla především psychicky. Zápas měl přitom skončit dvakrát 6:1, ale Petra ho přesto "dokázala" prohrát když druhej i třetí set soupeřce doslova darovala. Stupidní dvojchyby na závěry setů to jen podtrhujou ... :(
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:35Od: pet1962
Střídání trenérů nepomůže,chce to změnit něco v hlavě.Ale tomu musí jít Petra sama naproti.Dnes naprosto darovaný zápas...pokolikáté už?
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:34Od: Andrew89 Tommr
měl zas pravdu :D a tímto se ti omlouvám, že jsem ti nevěřil tentokrát:D
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:45Od: tommr
radši bych pravdu neměl. Po tom závěru druhýho setu ale bylo víceméně jasný že je po zápase, protože Petra je psychicky v háji ... :(
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:47Od: PetaM
Však vedla 4:2 a povzbuzovala se. Takže tak v háji zase nebyla. Pak do něj ale zase spadla :D

Však s novými míči si na konci vyhrála jen jeden míček, chlupáč 8.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:50Od: Andrew89
Chlupáč :DDDDDD jako jo..ale je to tak. To se nedá přehlédnout. to jen Monty nad tím onanuje
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:58Od: PetaM
Třeba ho vzrušuje představa, že ho orálně uspokojuje žena s knírkem. Třeba ten knírek stimuluje lepší pocity, nevím. To by nám asi osvětlil on.
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:03Od: Andrew89
Třeba jo...ale ta představa mě děsí!
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:52Od: tommr
vedla pak ještě 4:3 40:15, ale to u Petry vůbec nic neznamená zvláště pokud je psychicky nalomená a soupeřka si naopak věří. Už ani nepamatuju zápas ve kterým by se Petra dokázala dostat z útlumu. Jak se jí jednou přestane dařit tak je špatnej konec nevyhnutelnej ... :(
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:55Od: Andrew89
Já jo...letos proti Niculesku...tam se dostala z klinické smrti
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:55Od: PetaM
Já bych řekl Makarova a Keys na OH. A možná ještě Ostapenko na USO. Tam vedla Ostapenko v prvním setu 5:3, ne? Ale jistý už si nejsem :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:48Od: Andrew89
Já věřil no....za stavu 4:2 jsem si naivně myslel, že je hotovo :D ale to by nebyla Petra. Je to tragedie...doufám, že si toho trenéra nechá. Tahle sezona je stejně už v pr..... je lepší se už soustředit na tu novou:)
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:51Od: Fanda67
A z čeho by ho zaplatila? Petra už si nemůže vybírat jakéhokoliv trenéra, podívej se kolik letos vydělala ....
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:52Od: Andrew89
ty jsi fakt hloupější než ten tvůj nick. Nevyjadřuj se. díky
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:55Od: Fanda67
Tak hloupej jako ty asi nebudu a alespoň umím počítat :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:55Od: Andrew89
nesmysl co píšeš:)
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:54Od: Andrew89
pardon...:D neměl tak blbej nick jako ta hlupka Fandina. co se ale týká toho komentáře..je hloupej. Co má společnýho s trenérem kolik vydělala? Minulé sezony vydělala málo?
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:57Od: Fanda67
Má společného to, že nebudou mít zájem Petru trénovat, mají procenta z toho kolik vyhraje, a letos to bylo tak 10 procent z minulých let
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:02Od: Andrew89
Když už se do toho pouštíš...tak má x dalších příjmů z reklamy, propagace atd. A Vážně si myslíš, že nemá peníze a nemá ho čim zaplatit? To je mi tě teda líto....
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:00Od: tommr
tady je spíš otázka jestli Fissette bude mít zájem u Petry zůstat. Bejt na jeho místě tak po tom jejím dnešním galapředstavení beru nohy na ramena. S tím co Petra na kurtu vyvádí se prostě nedá nic dělat ...
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:04Od: Andrew89
uvidíme. Já doufám, že zůstane. Musí mít někoho stálejšího. Viku dokázal vytáhnout, Sabinu taky...Kim...tak myslim, že by to dokázal i tu. Uvidíme
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:16Od: Lina
Může to být pro něj výzva, pokud nedostane padáka. Nějak nechápu to Petřino oznámení, vyzkoušet, jak jim to půjde pouze na jednom turnaji.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:32Od: Pavlis
Petra měla brejkbolů dost, ale využila jich málo. Od začátku druhého setu jí moc nešla agresivita. Vedení 4-2 ve třetím nevyužila, přestože mohla jít pak na 5-3. Tuším, vedla 40-15, bez toho se zápasy vyhrávat nedají. Za celý třísetový zápas ale přišla asi jen třikrát o servis. Tahle soupeřka bude Petru do budoucna strašit.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:36Od: senpolia
áno, 3x prišla o servis a z toho 2 na konci zápasu.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:47Od: senpolia
brejkbaly..Petra 4/7, Monica 10/13, takže lepšia úspešnosť 76%
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:48Od: PetaM
10/13??? :D :D Co je to za statistiku? :D Mónica prohrála podání 3x, Petra taky 3x :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:49Od: senpolia
tak to uvádza WTA
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:50Od: PetaM
Jo ty myslíš odvrácené :D No tak to jo :D :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:32Od: VlS Klasika, zakončeno dvojchybou.
Teď ji. Vim vysvětlí, že se doma musí starat o kocoura a nemá na tenys čas. Další z řady zápasů, kde se Petra porazila sama ( ale Monca hrála mimo prvního dobře, nechci jí shazovat.
Co mne baví nejvíce?
Když se perou řeznice!
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:31Od: senpolia
Petra, Petra! Takto zlyhať na konci duelu. Nervozita zaúčinkovala, keď má podať najlepší výkon, stratí obe svoje podania. škoda, škoda. A tá dvojchyba, uff.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:29Od: vaclavsubrt Ubohost...
Tohle je fakt na léčení.. naprosto darovanej zápas bezzubé puig... od toho druhého setu to šlo s petrou dolů a opět se potvrdilo že jak je jednou v zápase v útlumu tak už se z něj neprobere... kvalitou má na top 10... hlavou už ani náhodou... smutné obrázky bývalé šampionky
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:29Od: Andrew89 A je to:)
Monica vykouzlila pomocí svého hustého knouru obraz jako z pohádky. Gratuluju k postupu. Petra si za prohru může sama. Škoda, tohle rozhodla čistě jen Petra:)
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:29Od: Andrew89
obrat*
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:29Od: Nancy_z Ach jo :-(
A to tak pěkně začala...
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:28Od: PetaM
Jak nečekaně ukončeno dvojchybou :D :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:29Od: Fanda67
asi se ted uci od Sereny :-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:12Od: Lina
Nemůžu, se dívat. Jak to vypadá?
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:15Od: PetaM
Zatím dobrý :) Bohužel, zatím jediné zaváhání na servisu znamenalo ztrátu setu, ale jinak pěkný výkon.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:16Od: Krisboy
Snad už dobře :)
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:18Od: Lina
Díky
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:18Od: Andrew89
ještě do dobré není
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:21Od: Andrew89
4:4
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:24Od: sojka
to mate za ty kecy, Petka uz v poho mohla mit 5:3.. ;-)
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:11Od: Fandina
4:2 po boji ale brejk potvrzen tak Peti ještě dva game pojď
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:03Od: PetaM
Breaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!! Nevěřím vlastním očím :D :D

Ale už mě ta vousatá Puidžová strašně sere :D V celém gamu nezahraje nic extra a na BB takové jeby :D
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:09Od: Andrew89
Myslíš toho vousatého kapříka, co jen horko těžko ještě někdy něco vyhraje?.)))))
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:12Od: PetaM
Tak to já nedovedu odhadnout, jestli ještě něco vyhraje :) Je mladá, ale zažila svůj největší úspěch. Uvidíme, teď je v depresi, každý se bude chtít vytáhnout, pokud to zlomí, třeba ještě něco vyhraje. Nějaký INT, nebo tak.
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:14Od: Andrew89
jo to možná jo...ale mluvilo se o ní jak bude vyhrávat GS a nevim co všechno. Na to zatím hodně nemá. Každopádně ještě není konec..z kapra se může stát pirana...tak snad už ty dva gemy kousat nebude a Pjótra si to pohlídá
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:16Od: PetaM
Ta bude kousat až do TB ... :(
[ Reagovat ]
21.09.2016 08:22Od: Andrew89
tak tak :/
[ Reagovat ]
21.09.2016 09:11Od: monty25 Re: PetaM, Andrew89
Ty vole, a pak se divte, že vás pošlu někam. Ale kdybyste doma měli takovou ženskou, tak děláte největší machry...
[ Reagovat ]
21.09.2016 07:32Od: Andrew89 achjo
vse je o Petre. Nepovolila ji nic a na servisu dominuje...az na ten posledni gem:(
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist