Kvitová nestačila na Cibulkovou. Slovenka si zopakuje finále z Melbourne

12. 3. 2014, 06:44
Aktuality 315
Petra Kvitová ani v Indian Wells nedokázala poprvé v této sezoně vyhrát více než dva zápasy v řadě. Česká tenistka v osmifinále nestačila na Dominiku Cibulkovou a neobhájila tak loňské čtvrtfinále. Slovenku nyní čeká repríza finále Australian Open proti Na Li.
Petra Kvitová (@bnpparibasopen.com)

Petra Kvitová v pondělí proti Světlaně Kuzněcovové předvedla skvělý třetí set, proti Dominice Cibulkové na něj ale navázat nedokázala. Česká jednička proti nejlepší slovenské tenistce nevyužilažádný z pěti brejkbolů, třikrát přišla o podání a za hodinu a čtvrt prohrála 3-6 2-6.

Čtyřiadvacetiletá Češka tak ani na pátém letošním turnaji nepřešla víc jak přes dvě soupeřky. V Sydney jí to stačilo na semifinále, v Dauhá na čtvrtfinále. Na Australian Open a v Dubaji skončila už po svém úvodním vystoupení. V Indian Wells neobhájila čtvrtfinále z loňska, přesto si v žebříčku nepohorší, naopak může si polepšit z devátého na osmé místo.

Naopak Cibulková letos hraje v životní formě. Po premiérovém grandslamovém finále, které si zahrála v lednu na Australian Open, sice třikrát po sobě prohrála, předminulý týden ale získala titul v mexickém Acapulku a nyní už neprohrála osm zápasů v řadě.

Dominika Cibulková"Takhle chutná vítězství po skvělé hře," napsala Cibulková na facebooku k vyvěšené fotografii. "Petra je velká šampionka, proto mám dnes velkou radost z předvedené hry i z výsledku," přidala čtyřiadvacetiletá rodačka z Bratislavy, jež ve vzájemné bilanci s Kvitovou snížila na 2-4.

Cibulková může po turnaji v Indian Wells poprvé v kariéře nakouknout do Top 10, potřebuje však postoupit do finále. Případný největší titul by jí vyhoupl na osmé místo před Kvitovou.

Ve čtvrtfinále ale na Cibulkovou čeká turnajová jednička Na Li, se kterou prohrála ve finále Australian Open a v pěti vzájemných duelech s ní uhrála jen jeden set. "Ještě jsem ji neporazila a bylo bylo krásné, kdyby se to podařilo právě teď v Indian Wells," řekla Cibulková.

Dvaatřicetiletá Číňanka Na Li v zápase 4. kola porazila Kanaďanku Aleksandru Wozniakovou 6-1 6-4. Po snadno vyhraném prvním setu prohrávala v úvodu druhé sady už 0-3, vývoj však otočila a utkání ukončila ve dvou setech. Na jeho ukončení se ale pořádně nadřela, v závěrečné dvacetiminutové hře proměnila až 11. mečbol.

"Můžu říct jen: Vítejte na bláznivém ženském okruhu," řekla Na Li v rozhovoru na kurtu.

Jelena Jankovičová sice v úvodu duelu bývalých světových jedniček s Caroline Wozniackou prohrávala 1-3, pak ale získala 10 gamů v řadě a zvítězila 6-3 6-1. Devětadvacetiletá Srbka o šest let mladší Dánku porazila po pěti předchozích nezdarech a ve vzájemné bilanci vyrovnala na 5-5.

Ve čtvrtfinále se Jankovičová utká s Agnieszkou Radwaňskou, se kterou nevyhrála už čtyři duely v řadě. Polská favortika v osmifinále porazila 7-5 6-3 Francouzku Alizé Cornetovou, s níž neztratila set ani ve třetím vzájemném souboji.

Jako jednaznačná vítězka odešla z čistě italského souboje zkušenější Flavia Pennettaová. Dvaatřicetiletá bývalá nejlepší deblistka světa smetla 6-2 6-1 o deset let mladší krajanku Camilu Giorgiovou, jež předchozí den vyřadila obhájkyni titulu Marii Šarapovovou.

Ve čtvrtfinále se Pennettaová střetne s domácí Sloane Stephensovou. Dvacetiletá Američanka porazila 6-3 7-5 Rusku Alisu Klejbanovovou a poprvé na turnaji WTA Premier Mandatory postoupila mezi osmičku nejlepších.

Až na post světové pětky v Indian Wells útočí Rumunka Simona Halepová, která si ve čtvrtém kole poradila ve třech setech s o dva roky mladší Kanaďankou Eugenií Bouchardovou. Dvaadvacetiletá Rumunka vyhrála 6-2 1-6 6-4 přesto, že soupeřka v rozhodující sadě vedla 4-3 a měla servis.

O postup do semifinále se Halepová utká s Casey Dellacquaovou, jež postoupila bez boje přes domácí Lauren Davisovou.

- WTA PREMIER MANDATORY INDIAN WELLS -
(USA / Kalifornie, tvrdý povrch, 5.946.740 dolarů)
úterní výsledky (11. 3. 2014)
Dvouhra - osmifinále:
Cibulková (12-SR) - Kvitová (8-ČR) 6-3 6-2
Na Li (1-Čína) - Wozniaková (Kan.) 6-1 6-4
A. Radwaňská (2-Pol.) - Cornetová (22-Fr.) 7-5 6-3
Halepová (6-Rum.) - Bouchardová (18-Kan.) 6-2 1-6 6-4
Jankovičová (7-Srb.) - Wozniacká (10-Dán.) 6-3 6-1
Stephensová (17-USA) - Klejbanovová (Rus.) 6-3 7-5
Pennettaová (20-It.) - Giorgiová (It.) 6-2 6-1
Dellacquaová (Austr.) - Davisová (USA) bez boje
Čtyřhra - čtvrtfinále:
Hradecká/Jie Zheng (8-ČR/Čína) - Peschkevá/Srebotniková (4-ČR/Slovin.) 7-5 5-7 10-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

315
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
spaniel
Me by zajímalo, proc neni Lahyani schopny vyslovit Anderson. Je to az trapné, říká Andešén nebo Andušén. Neni to zádný jazykolam, nezvládne se naučit dve jména?
Reagovat
horska.kraslice
Třeba se to takhle vyslovuje správně, to nevíme.
Reagovat
gigin
Opět a zase děkuju za fajny koment Gulbise :))
Reagovat
a.magerova
No mě by spíš zajímalo, proč je teď na novasport živě Raonic vs Murray, když už je dávno PO a proč nedávaj Stana? Jsem si to teď zapla a nestačím se divit :-/
Reagovat
gigin
Zařízeno.
Reagovat
a.magerova
Dík :-))

Jo a sehnala jsem Ti odkaz na tu knihu cos chtěl, a určitě si ji od Tebe taky půjčím, protože na TP přituhuje a mocnosti zla tu přivolávají už i to nejhorší, jak jsem si dnes tedy včera stačila všimnout :-/
Reagovat
a.magerova
http://www.kosmas.cz/knihy/102722/johanna-fausta-kniha-mirakuli-umen-a-divu-neboli-trojnasobne-pekelne-zarikani/
Reagovat
gigin
Děkuju. Koupím, přelouskám, pak propůjčím :)
Reagovat
Roger_Federer
Velmi realne se jevi moje vize vytezstvi Gulbisa v turnaji..Ted jeste vyleti Wawrinka a je z neho 3 nejvetsi favoryt.
Reagovat
a.magerova
Přelouskat nestačí, musíš TO řádně nastudovat!!! ;-)
Reagovat
Fandina
Roger_Federer samý překlep. Také píšeš deseti?
Reagovat
Sonja
Na antuce letos budou excelovat Můra a Petra
Reagovat
Sonja
(mělo bejt dolů)
Reagovat
smazaný uživatel
Paradni mac, jenom si nejsem jisty jestli Gulba poda souperi ruku po zapase. :D
Reagovat
smazaný uživatel
a za vše může jedno malý letadýlko :D
Reagovat
Mayo
prečo ?
Reagovat
gigin
No podali si ruce, ale tak jenom. Nechápu, proč si to ten osel pořád musí komplikovat těmi pičovinkami. Mohlo to být v klidu ve dvou...
Reagovat
gigin
Já jsem jenom čekal, kdy to aero starý Gulba nechá sestřelit.
Reagovat
smazaný uživatel
myslim, že na příští mač už nenechá Ainars nic náhodě a pořídí nějakou raketu země-vzduch:)
Reagovat
smazaný uživatel
kvalitní Gulbistyle ve druhým setu:) like a women:D
Reagovat
J.M.
Agresivní hráč budoucnosti porazil defenzivního dinosaura. :-)

No ale vážně, je paradoxní, že Andy vypadl po svém relativně nejlepším výkonu na turnaji. Ale karma mívá zpoždění. Milos pořád umí zkazit nezkazitelné, ale ten jeho útok se mi dnes dost líbil.
Reagovat
Fandina
Dneska ten zápas Andyho s Raonicem byl o něčem jiném. Mělo to spád a Raonic hrál moc dobře.
Reagovat
Matti
Hlavně z returnu, mě teda hodně Raonič překvapil a několikrát to parádně uklidil.
Reagovat
J.M.
Ano, ty forhendové returny byly impozantní. Mě překvapil i tou hrou na síti, to byly moc pěkné momenty. A od základní čáry se taky zlepšil. Snad to bude trvalé zlepšení a ne jen nějaký mimořádný den.
Reagovat
Sonja
No ne že by bylo moc těžké uklidit Andyho 2.servis:-D
Reagovat
Sonja
Na síti se mi dnes taky hodně líbil:-) Ale u něj to zas tak zvláštní není, je zvyklý se na ni cpát, jít si pro body...
I když si myslím, že kdyby Můře aspoň jakžtakž fungoval prohoz, tak by ta statistika byla trošku horší.
Reagovat
Matti
Jemu se podařilo uklidit i první servis několikrát.
Reagovat
Mayo
Miloš aká ofča :D
Reagovat
smazaný uživatel
žádná překvápka v podobě 3 setů apod. ano? Moc prosím o:D
Reagovat
PetaM
Když se teď podívám na pavouka v IW, tak je to hnus velebnosti :D A hlavně z pohledu Toma, taková šance ... :D Rafa venku, Nole je mimo galaxii, Andy venku a vlastně všichni těžší hráči jsou v druhé půlce :D Kriste Ježiši zabte mě :D No, nic se nedá dělat. Ve hře o titul ale zatím stále zůstávají ti, kterým fandím: Nole, Roger a Stan :D Jeden z nich to určitě vyhraje :D
Reagovat
Mayo
riadny gloryzoznam :D
Reagovat
tommr
a to ti v tom výčtu ještě chybí, že Ferrer a Del Potro v IW vůbec nenastoupili. Tomáš propás obrovskou šanci zaútočit na čtvrtou příčku ... :(
Reagovat
Fandina
Tomáš moc litoval, že prohrál, ale koukám, že Bautista pak porazil Nieminena a teď hraje s Gulbou.
Reagovat
PetaM
Ty dva nepočítám. Kalkuluji jen s těmi, kteří byli v pavouku :) Navíc jsou zranění, což nikdy není příjemné. Ale jasně, mohl se dostat na 4. místo, KDYBY :D Ale to je jedno ... Teď už to nic nezmění :D Věřím, že v Miami napraví reputaci :D
Reagovat
Jan
Myslím, že to Toma také musí pěkně štvát. Nenadělá nic. Ale když jsem se díval na highlighty toho zápasu, opticky na mě působilo, že Tomáš hraje dobře, ale Bautista byl lepší.
Reagovat
tommr
no doufejme, že se Tomášovi v Miami povede podstatně líp než v IW. Obhajuje tam jen čtvrtfinále zatímco Ferrer finále a Murray titul. Pokud tam Tomáš udělá dobrej výsledek tak by se moh před oba dostat ... :)
Reagovat
PetaM
No, a snad se tam lépe povede i ostatním našim. Už by taky mohli dostat nějaký přijatelný los ... Hlavně Lucka ... :(
Reagovat
Sonja
Pěkně Miloš:-)
Ve 3.setu přesnější hra, až na ten jeden servisgem, který ztratil.
Proti Alexovi to bude těžký, je teď evidentně v laufu...ale uvidíme.
Statistiky:
http://i.imgur.com/NlBYru0.png
Reagovat
Nola
som rada, že si si vylepšila po včerajšom večere náladu, Miloš to nakoniec dokázal, gratulujem
Reagovat
Sonja
Tak mám radost, to je jasný:-)
Ale nervy přijdou brzo ráno...
Reagovat
Nola
Miloš sa stáva definitívne nočnou múrou Andyho, štatistika 3:1, už dávno nie je servismanom, celkom v pohode si ho viem predstaviť ako stabilného hráča TOP10
nad ránom radšej nerozmýšlam....
Reagovat
Mayo
prečo nervy ? to až tak prežívate ?
Reagovat
Sonja
Jo.
Reagovat
Mayo
dva nula na sety v pohode
Reagovat
Sonja
Pro Marina?
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si práveže myslím, ze Raonic Andymu typologicky celkom sedí..Myslím ale Andyho, nie ten tieň, čo bol v IW..Z tych troch výhier má Raonic jednu dnes, jednu na antuke tusím, moc by som to nepreceňoval..
Reagovat
Mayo
Pro Djovaka NOvakoviča
Reagovat
Pe3k
Tak a další outsider je venku :D Ještě vypadne Nole a je to :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem fakt rád, že třetí set jsem neviděl a celkově že na tohle nemám čas ani náladu sledovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Si to parádně zakřiknul u článku pod Grigorem. :D
Ale herně už to tak špatné nebylo. Dokonce i pár prohozů sem tam trefil. Raonic začal bídně, ale postupně se zlepšoval a ve 3. setu už jasně dominoval. Uvidíme jak v Miami no. Zázraky ale nečekám. Gratulace Milošovi.
Reagovat
smazaný uživatel
" u článku pod Grigorem"
Zajímavě napsáno. Každopádně jsem měl na mysli. Pod článkem o Grigorovi.
Reagovat
Sonja
No Andy trefil asi dva výborný prohozy, jinak ale na jeho poměry hodně slabé...a nejen v tomhle zápase, ale obecně, co se vrátil po operaci. Chvílema hrál dobře, chvílema hrůza, každopádně na něm bylo vidět, že chce a snažil se.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to jen srovnávám se zápasy s poslední doby.
Reagovat
smazaný uživatel
* z poslední doby.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pořád je to bídam, ale v IW mu to krom jednoho roku nešlo vůbec nikdy, 10,11,12 vyletěl hodně brzo, loni ve čtvrtfinále. Miami je jeho druhý domov, tam to snad bude lepší. A raději at už je antuka, tam od něj nic nečekám, tak bude švanda.
Reagovat
smazaný uživatel
To jo. Antuka bude sranda.
Reagovat
smazaný uživatel
A na antuce bych se nedivil, kdyby nas vsechny prekvapil;)))
Reagovat
Mayo
na Raoniča pekný kurz, jak zadarmo
Reagovat
Denis92
ja som nanho podal,lebo po predchadzajucich vykonom som cakal jasnu vyhru Raonica..zatial to vsak take jasne vobec neni,pretoze Raonic dost kazi.
Reagovat
Mayo
ja tipoval Kanaďana tiež
Reagovat
smazaný uživatel
za 3,75 to nešlo nezkusit
Reagovat
Sonja
To vás chválím, kluci:-):-D
Teď Miloš zpřesnil hru a hned je to znát http://i.imgur.com/YiYgshw.png
Reagovat
Roger_Federer
Betfair kurz 4,6...
Reagovat
smazaný uživatel
Já som ho zobral za 2.5 jak zadarmo
Reagovat
smazaný uživatel
Panebože, taková tragická knocovka, i když byl půl setu Raonic totálně mimo.
Reagovat
Sonja
Čtu, že Miloš zas měl tragickou koncovku 1.setu, tak jsou si kvit:-D
Reagovat
pepin
Tak bohužel jsem zápas neviděl a určitě jsem o nic nepřišel. Vlastně mi stačilo přečíst si zde komentáře a udělal jsem si svůj úsudek. Prostě u Petry se musíme smířit s tím, že k jednomu nebo dvoum dobrým nebo výborným setům přijde větší množství těch špatných. Je to pořád dokola, špatný pohyb, chatrné zdraví, dobře hrající soupeřka atd. Mezi posledním turnajem a ted probíhajícím se Petra objevuje na různých akcích, vysmátá, zdravotně v pořádku, pak přijdou 2 zápasy a vše je jinak. Nevím, kde je chyba.
Jirko - nevím proč zde urážíš jiné diskutující a oslovuješ je "VOLE" Pak se nediv až se do Tebe budou druzí navážet, je to přece zbytečný. Ty kecáš zrovna tak jako my, tak to nedělej.
Reagovat
Fandina
Neuraž se, ale když máš něco takhle konkrétního i se jménem, nebyl by lepší vzkazník. Takhle mám pocit, že ti jde o to druhého shazovat a ne o podstatu věci. Sorry.
Reagovat
pepin
Fandino nezlob se, ale to se nenosí, protože když se to tady takhle začne používat tak kam to dospěje. Pokud někomu někdo chce "volovat", tak at mu to do vzkazníku napíše a ne zde veřejně. Tolik asi ode mě k tomuto.
Reagovat
Fandina
V pohodě. Jestli si i ty sám zkoušel upozornit toho dotyčného ve vzkazníku, že to nemá dělat, volovat tady nebo něco podobného a nepomohlo to, tak je potom jasné, že to tady dávaš veřejně. Ale podle mě je první ten vzkazník.
Reagovat
Roger_Federer
Tebe tohle fakt bavi?..:)..upozornovat nekoho jak ma co delat.mluvit.
Reagovat
Fandina
Proč se obracíš na mě, poučovat začal pepin.
Reagovat
slacker
To je kus hovezi samice
Reagovat
Fandina
Že by?
Reagovat
Sonja
Viděl někdo 1.set? Co se tam dělo? Můra se zlepšil nebo Miloš hraje špatně?
Jinak jsem si všimla, že Miloš se začal na kurtu víc projevovat:-D Vždycky měl spíš poker face, nedával najevo emoce, ale v IW si na sebe i zanadává, dělá ksichty a tak. Si s Nolem prohodili role:-(:-D
Reagovat
Nola
Miloš bol do stavu 4:4 lepším hráčom, nezvládol koncovku setu, prehral ho čistou hrou? myslím, forehand má hrozný, z jasných pozícii chybuje, Andy sa od tej chvíle zlepšil, akoby hodil za hlavu tie hrozné výkony z predchádzajúcich zápasov...
Reagovat
Sonja
Jj, koukám teď a Miloš dělá fakt mrtě chyb z FH:-(
A Andy hraje hodně dobře, teď ten prohoz, neskutečný:-O
Reagovat
Denis92
Murray sa trocha zlepsil oproti predchadzajucim zapasom ale stale to neni nic mimoriadne..Raonic mu to vsak ulahcuje este viac ako Vesely. Velmi tragicky vykon najma z FH.
Reagovat
Sonja
Zachytila jsem statistiku UEček: http://i.imgur.com/93bAExa.png
Z FH opravdu příliš:-(
Reagovat
VlS
Vlk - zajímavej pohled. Škoda že není k dispozici jestřáb ze všech bodů, řekl bych, že spousta těch autů byla hodně těsnejch. Hra lajna -lajna je učinná zbraň, pokud je to většinově l( nebo aspoň na 50%) ajna a ne aut.
Zajímavý je i srovnání rad trenérů ( ono se to i trenérovi radí, když to nemusí zahrát :-) ). Problém je, jestli to potom najde uplatnění. Zajímavej byl gem, kde byla Dominika na servisu a po dvou DF prohrávala 0:40. Pak byla síť ( stane se), cross do FH Dominiky do autu(těsně) a pro jistotu ještě jednou přes kopírák a byla shoda. V obou situacích stála Dominika na FH a celá BH strana kurtu zela prázdnotou. Pět UE v řadě a prohranej gem měla Dominika. No, nehledat za tím psychiku je aspoň pro mě trochu problém.
Takhle by šel probrat celej zápas. Přitom servis Petry šel nahoru a je opravdu hodně dobrej. Jiná věc je trochu kam podává, servis ven z kurtu, kterej není dost ven je průser a obědnávka wineru soupeřky ( v tom není zdaleka sama, Lucka je to samé).
Je to o momentálním rozpoložení. Spouštěč módu Petra predátor, kterej nás nadchnul s Kuznou a naopak nastal nějakej spouštěč Petra hromádka neštěstí.
Nic se neděje, Jelena spadla z jedničky a propadla se až někam k padesátce a po několika letech se vrací nahoru. A není to dlouho, co s ní Lucina ve FC doslova vytřela kurt. I pokud Petra vypadne z desítky, což se stát nemusí a může žádná katastrofa není. No tak by v desítce nebyla, a co?
Reagovat
LukasH
Souhlasím úplně se vším. Ještě bych dodal, že s Kuznou to sice bylo pěkný, ale Petře tyhle soupeřky prostě vyhovujou. Psal jsem to včera k jinýmu článku, že by si Petra mnohem líp poradila třeba se Sarou nebo s Agou. Freed mi sice hned oponoval, ale já tím nechtěl říct, že Aga hraje špatně a Petra je lepší. Ale je prostě fakt, že soupeřky tohohle typu Petře prostě vyhovujou. Jakmile si může postoupit do kurtu, rychle zakončovat, je na koni. Včera jí to ale Cibulina skoro všechno hrála pod nohy a Petra bohužel není schopná se takový hře přizpůsobit. Neustoupí si dozadu, nepohne se (je ale fakt, že se i včera zdála nějaká špatná).
Taky je pravda, že Cibu, Simona a Jelena teď hrajou neskutečně a tvoří momentálně hodně silnou trojku.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslim si, ze to je o nejakem typu souperky...
... zalezi jak ji to hraje na zadni, a jak z toho dokaze vyuzit ten styl lajna, lajna... podle mne v tom neni nejake pravidlo, ale spis v tom co si myslim nejen ja, ale i ten Dejvid... je to v nohou, ne v pohybu, ale v tom krokovani... ono to sice neni nejak moc videt, ale kdo si zkusil hrat intensivneji, tak vi, ze casto si clovek neustoupi jak ma a uz to leeetiii nekam kam nechces uplne, aby letelo... v tenise musi byt v tobe neustaly pohyb, a nema to nic spolecneho s pohybem obecne... ten myslim ma opravdu zlepseny...
S Domcou to krokovani mela hodne spatne... nema to tak vzdy tak spatne, ale v tom ma vzdy problemy...nekdy markantni, hlavne na FH...no na konci zapasu s Domcou uz i na BH;(

Take nesouhlasim s tim, ze problem je, ze ji to souperky hraji vic na nohy... ona je na to opravdu pripravena, .....nebo jinak, vi o tom, ze kazda to na ni bude takhle zkouset, o tomhle uz hovorila ne jednou jeste i pred Wimbledonem, kde vyhrala...

Vzhledem k tomu jak dokaze byt sikovna na siti... tak je jen skoda, ze toho aspektu nevyuziva..nerikam, ze tam ma behat porad...ale jen jednou aktivne za zapas...

Tak asi to pravidlo ala sojka proste bude fungovat jeste dlouho, nejtezsi na voleji je, si pro nej dojit...
Reagovat
smazaný uživatel
Mne je i celkem fuk, ktera je na zebriku...jo jasne, tak nejak obecne...chapu dulezitost nasazovani, ucast na TM...ale nejak, kvuli tomu asi blbnout nebudu;) To bych treba ani nemohl tlacit ty hrace, ktere tlacim...takze tohle jde mimo mne urcite, krom toho, pro mne je to porad vic ta specifika stylova hracka...ja v ni nikdy nevidel, to co vetsina pise...

Mne spis slo o nejaky takovy postreh...stylu...

... myslim, ze princip, ze to musis dostat do kurtu je proste jasny, a myslim, ze je v konecnem uctovani, asi jedno, kolik cm. to slo do autu, je to treba dat in.;)

Nevim, ale odrezirovat zapas z BL v jejim pripade jen vyvolava tyhle vykyvy...tim spis, kdyz uz ji hracky maji vic nactenou... Se servisama mas pravdu, ale aby servisy ven z kurtu hrala vic intensivneji (motivacka), tak by musela prave vic chodit na sit...aby to mohlo mit i konecny efekt...asi...

Jasne, ze to nejak vidime...a realizace je vec druha... ale myslim, ze u Petry, vzhledem k somaticke situaci, je asi lepsi jit trochu vic hloubs do kurtu... Tak sam David se ji uz nakonec pta jak to vidis?...;) Potvrdi mu, ze nekrokuje, a jede v tom vesele dal...coz i dokazi pochopit, ale za ten volej proste nic neda...

Nemyslim, si, zeby vyhravala diky tomu...tak najivni nejsem, ale myslim, ze by se mene trapila...

Ale znas to... my se radi trapime, a musime si to tricet krat projit to trapeni, i kdyz nam "treneri" rikaji neco jineho;)))

Takze ji preji, aby to sve trapeni neopakovala 1000 krat, ale treba jen 100x....;)
Reagovat
LukasH
No vždyť jsem přece psal, že si neustoupila. U Petry se vážně moc těžko dělají nějaký analýzy, protože ona to má každej zápas opravdu jinak. Jednou s tím, cos popsal, nemá vůbec problém, jde do kurtu, tlačí, dokonce jsou dny, kdy se tlačí i k síti. Pak ale vzápětí přijde takovej zápas a ona je na tom takhle. Přišlo mi taky, že se právě v tom zápase nepokusila nic změnit. Třeba jak tam při stavu 0:40, kdy měla 3 brejky všechno zazdila úplně stejným způsobem, to mi přišlo trochu moc.
Zajímalo by mě vážně, kde je ta příčina toho, že hraje, hraje relativně dobře a pak přijde zápas, ona ztuhne a má problém se vším. A periodicky se to opakuje. Poslední dobou je to většinou 2 zápasy dobrý, třetí podle zmíněnýho scénáře.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja myslim, ze je vcelku logicke, ze Petre vyhovuji hracky, ktere ji nedokazi slabsima uderama a slabsim podanim dostat do tlaku na BL, jako to dokazala Domca. Ale tys to napsal tak, ze kdyby to nebyla Domca ale bud Aga nebo Sara, tak je Petra ve CF, coz si myslim, ze pravda vubec neni. Naopak uz Petra kolikrat mela i s takovymi hrackami problemy. A ne jenom kvuli tomu, ze se sama vyhazela.
Jinak abych taky neco napsal ohledne Petry. Je strasne videt, ze nema furt nema dobrej pohyb a z toho vyplyvajici timing uderu. Pokud chce vazne pomyslet na druhe tydny velkych turnaju, tak tyto dve veci potrebuje urychlene zlepsit. Uz to je pul roku co vymenila fyzioterapeuty a zlepseni pohybu bylo pouze v Asii, kde to bylo spise takove motivacni zlepseni. Take by mela zlepsovat mezihru, protoze je hodne zbytecne aby kazdy uder letel pres sit 120km/h. Z toho jsou akorat zbytecne UE a ne kazda souperka ji necha tu UE napravit jinym winnerem.
Reagovat
VlS
Tak my si tady můžeme povídat co chceme a je to jedno. Osobně si myslím, že by to chtělo nějakou podstatnou změnu, novou motivaci. Možná uplně změnit tým, odpoutat se od Prostějova se vším všudy, možná začít trénovat jinde a jinak. Tak, jak se říká, že má člověk po 5, 7 letech změnit zaměstnání, aby porušil stereotypt, tak je možná nějaká analogie i ve sportu.
Vždyť to po x letech musí být už i ponorka.
Ale z venku do toho vidět není. Trochu mi už Černošek začíná vadit, jak on volá Petře a řeší s ní nominaci, do který mu formálně vůbec nic není, ja na Pálovi a na svazu a tak dál. Nevím, jestli se nám svaz tak trochu nezprivatizoval. Určitě servis a podpora České sportovní může být na začátku velká pomoc, jen jestli se z ní časem nestane brzda. Ale jen spekuluji.
Reagovat
smazaný uživatel
Stejně je zajímavé sledovat jak se realita liší od všeobecného očekávání. Loni po Australian Open, které vyhrál Djokovič by nikdo neřekl, že i když se Rafa vrátí, tak bude dominovat právě španěl. Před touto sezonou si zas drtivá většina lidí (včetně mě) myslela, že to bude sezona Rafole, kteří k sobě nikoho nepustí. A vidíme, že to realita je samozřejmě úplně jiná. Ale tak díky tomu je ten sport zajímavý. :)
Reagovat
spaniel
Taham sice šňůru, ale dominanci bych to nenazyval :/
Reagovat
dadaft
jak nikdo?
chceš říct někteří, ne?
třeba já jsem už loni po IW tvrdil, že jde Rafa nekompromisně pro No.1. ))
Reagovat
Mayo
ja som si myslel, že bude Rafa dominovať a nemyslel som si, že táto sezóna bude Rafovak :D
Reagovat
smazaný uživatel
To koukám, co už se zde stačilo nadrásat... Tak Petra prohrála, no a co ? Já nad ní hůl určitě nelámu... A co je nejdůležitější, neláme ji Petra. Je naše jednička a je to paráda mít tenistku v první desítce. Ti, co hýří nenávistnými výlevy asi neznají pořekadlo, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Být jimi mám to napaměti. Co se týče Dominiky Cibulkové - zlepšila se nádherně, ale prostě, pardon, sympatická mi není projevy na kurtu a to hékání - to už snad není pravda.... Ještě poznámka - gratulace Lucce Hradecké - mám radost, že se s čínskou parťačkou probojovala už do SF ! Zatím co některými opěvovaná dvojice Š + H nikoli, viď tommre ?
Reagovat
smazaný uživatel
naprosty souhlas ;)
Reagovat
Roger_Federer
stejna argumentace, stejnych jedincu uz 24 mesicu..a furt dokola...FKF
Reagovat
PetaM
Jo, stále stejné předpovídání propadu žebříčkem a stále dokola. A stále NIC ... Pech co? ;)
Reagovat
tommr
našim se letos v IW vůbec nedaří a platí to nejen pro Tomáše Berdycha a Petru Kvitovou, ale bohužel i pro Andreu Hlaváčkou a Lucku Šafářovou ... :(
Jinak je ale zajímavý, že ve svým příspěvku příkře odsuzuješ údajný "nenávistný výlevy" vůči Petře a sama máš přitom evidentně škodolibou radost z toho, že se nedařilo ani Andree s Luckou. To je od tebe přinejmenším dost pokrytecký ...
A když už si zmínila tu Lucku Hradeckou. Její úspěch jsem samozřejmě zaregistroval a mám z něho radost, ale moc bych ho nepřecenoval. Lucka v IW nehraje se svou novou stálou partačkou a výsledek z IW se jí tudíž nebude započítávat do boje o TM. A v deblovým žebříčku zůstává stále za Andreou ...
Reagovat
smazaný uživatel
neřekl bych že se našim nedaří. Lucka Š. vypadla s Halepovou asi 5.hráčkou světa od přísšího týdne , Kar. Plíšková prohrála důstojně s Li a nemusí se stydět. Bára uhrála solidní 1.kolo. Radek a Jirka i Lukáš ukázali , že by jim to stačilo dojít dál , bohužel měli smůlu na los. Petra prohrála ve 4.kole mezi poslední 16 nejlepších má se stydět ne proč? solidní v jaké je letos pozici. Tomáš bohužel zklamal, ale doufám že si ten výpadek vybral teď než-li na ňákem GS. Andrea s Luckou tak to nevyšlo a že Lucka H hraje s jinou partnerkou to neznamená , že i to je úspěch. JInak jesště je v deblu Bára s Kimiko :))
Reagovat
dadaft
tak.
žádný zázrak, ale totální propadák taky ne.
Reagovat
tommr
nějaký dílčí úspěchy tam byly, ale našim největším esům se hrubě nedařilo. U Tomáše se doufejme jednalo jen o přechodnou krizi v jinak zatím velice úspěšný sezóně. U Petry je to osmifinále ale třeba vidět v kontextu celý dosavadní sezóny jako další nezdar ... :(
Vylepšit naší bilanci v IW by moh ještě Radek Štěpánek pokud by s Paesem uhráli nějakej slušnej výsledek v deblu. Jsem hodně zvědavej jak si dneska poradí s párem Federer+Wawrinka ... :)
Reagovat
Roger_Federer
Opakuji, zebricek je a bude..neni uplne urcujici, hraji v nem roli ruzne faktory..
Vezmeme li posledni 2 sezony, Kvitova hrahe +- stejne spatne, neni videt zadne zlepseni smerem nahoru(vykonostne i zebrickove).Ta stagnace a ustaleni se na spatnych vysledcich je dle meho nazoru neprijemna, jeji vyvoj se ocekaval opacny..

Ps: at je v zebricku klidne 38, pokud dokaze na
turnajich uhrat slusny vysledek, ne vypadavat ve 2-3 kole, kdyz prvni ani nehraje.
Reagovat
Fandina
Žebříček je spravedlivý, odráží výsledky za poslední rok a mění se každý týden. Podle něj je Petra už čtvrtým rokem v desítce. Doufám, že rozumíš principu žebříčku. Součet bodů a pak pořadí.
Reagovat
Roger_Federer
:)..tak jinak..Tobe se tenis a vykony PK za posledni 2 roky libi?, jsi spokojebe z jeji hrou a vysledky, kterych dosahuje? Nemyslus , ze by uz mela byt trosku jinde..tenisove, hlavou?

tvoje obvykle okecavani, strojove nudne ani nepis.
Reagovat
Fandina
Lucce Hradecké se bude započítávat výsledek pro TM v páru s Zheng, jen budou mít spolu zatím ten jediný turnaj. A co se týká letošní úspěšnosti Lucky v porovnání s Andy, tak podle finančního žebříčku, který zahrnuje debl i singl, tak je na tom LucHra líp než Andy. A samozřejmě obě letos nic moc. Takže přeji oběma, aby se jim víc dařilo.
Reagovat
Fandina
Není podstatné, co se líbí mě, já bych Petře přála, aby byla první, ale když je někdo na žebříčku do desátého místa, tak hraje na desáté místo a není potřeba to zpochybňovat. Hraje nejlíp z našich holek a že já bych chtěla, aby hrála ještě líp, tak to ano, ale moje chtění je tu k ničemu. A přeji jí, aby se jí dařilo líp, než na to desáté místo nebo kde je.
Reagovat
Fandina
Roger ... a ještě dodatek, a to tvoje popisování Petry, nudné strojové příště ani nepiš, je to pořád dokola a pořád se opakuješ a začínáš s tím.
Reagovat
smazaný uživatel
odpusť, tys to špatně pochopil. Já samozřejmě radost z toho, že Š + H nepostoupily vůbec nemám, natož škodolibou... Jen jsem si trochu rýpla do tebe, neb permanentně Lucku H. kritizuješ... Toť vše. A doufám, žes to nebral jako nenávistný výpad, proto se opravdu necítím jako pokrytec...
Reagovat
tommr
k čemu jí ale ten jeden dobrej výsledek se Zhengovou v boji o TM bude? Na TM může hrát jenom s jednou partnerkou. Lucka by proto měla hrát hlavně s Krajicekovou, protože sebelepší výsledky s jinejma partnerkama jí nebudou na konci roku nic platný ...
Reagovat
Roger_Federer
Ty si proste chyba v Matrixu..
Reagovat
Fandina
Nevím, proč nehraje Lucka s Michaelou. Možná se spolu domluvily jen na Austrálii, protože tenkrát se vyjádřila, že když jí Andy řekla, že nebudou spolu už hrát, tak někoho scháněla a všechny už byly zadané a možná že mluvila jen o Austrálii. To už se nepamatuji. V žebříčku s Michaelou má zatím jen tři turnaje a s Zheng bude mít jeden. Pokud budou hrát s Zheng, což tedy nevím, tak může mít časem víc výsledků než s Michaelou. A nebo tady hrála s Zheng jen proto, že je na deblovém žebříčku výš než Michaela a proto byly s Zheng i nasazené. Nebo nevím proč s ní tady hrála a s Michaelou ne, i když ta byla také v IW.
Reagovat
Fandina
A ještě dodatek, možná, že by se Lucka s Michaelou vůbec v IW nedostaly do pavouka, tak proto byla tahle varianta a navíc Lucka byla s Zheng nasazená.
Reagovat
tommr
těžko říct jak to opravdu je a nejspíš to poznáme až podle toho s kým bude Lucka Hradecká hrát na dalších turnajích. Každopádně by si měla vybrat nějakou stabilní partnerku se kterou by mohla hrát když ne všechny tak aspon ty nejdůležitější turnaje ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tvůj úkol je zřejmě rýpat, jak říkáš do FKF.....
Reagovat
tommr
věřím, že si to tak nemyslela, ale vyznělo to prostě trochu škodolibě ... :)
Jinak já občas kritizuju všechny naše - nejen Lucku Hradeckou. U tý to možná vypadá, že jí kritizuju víc než jiný, ale je to způsobený jen tím, že u ní bylo v poslední době víc důvodů ke kritice. V singlu šla její hra úplně do kopru a v deblu taky nehrála moc přesvědčivě ...
Reagovat
Fandina
Lucka šla bohužel na žebříčku v singlu dolu, protože vloni byla skoro půl roku nemocná a teď se těžko chytá, někde nemůže ani do kvaldy.
Reagovat
smazaný uživatel
Kroky hloub do kurtu (+ pripadne kracene prohozy) +,
Kroky hloub do kurtu (zakoncene viteznou hrou) +,+,+,+,+,+,+
Pocet ztracenych her v hloubi kurtu 1
Pocet ztracenych her od BL 22
ziskane hry dobrou hrou na BL 7

Ustoupeni si na uder -,-,-,-,+,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-
Celkove Krokovani -,-,+,+,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,+,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-
Celkove pohyb a prehled na kurtu -,+,+,+,-,+,-,+

Pocet Servisu ven z kurtu (vitezna hra) 10,
Pocet Servisu ven z kurtu (ztracena hra) 4
Pocet zkazenych Servisu ven z kurtu 3,
Celkovy Pocet servisu k dispozici 40 (+/-)

Prace na siti, volej +,+,+
vynucene voleje -,-
Prace na siti, smec -,-,-,+,-,+
Prace na siti, pocet smeci do behu na raketu souperky 4,
Pocet vynucenych her na siti 7
Pocet ztracenych her na siti 6
Reagovat
smazaný uživatel
--- Prepisy rozhovoru treneru mezi 1. a 2.setem (+/-)

Kotyza: ona tam ma diry na tech FH stranach, je tam hrozna dira.
To musis vic pouzit, to si vic pak prestala delat.
....Dva mice si sla dolu na FH, jses tam napnuta, placas to rovne
z FH, tim davas hodne darku za dacko. Ty to vidis jak?
Petra: Jakoby mi nohy nefungujou. Pohybuju jen rukou a mam to za sebou...
Kotyza: Z toho BH to takove neni, ale z toho FH to je markantni.
Petra: No tam ja to tak nesvihnu, ze jo,...
Kotyza: To nevadi, ale zacina to na tech nohou,
zkus vic zaperovat, jak odstupujes, nebo, kdyz dobihas ty FH,
Abys byla dole.

Matej Liptak: Neboj se dal chodit si pro vitezne mice.
Neodkryvej si FH stranu, vyber si tu variantu servisu,
aby sis strazila FH. Pokud muzes...
...sprav si viac FH pozicne...hlavne si to tam neodkryvaj...
racej sa tam postav a straz ten FH.
Co sa tyka servisu, pekne odvazne i druhy, vubec se toho neboj.
Nekedy to musis obetovat, i jestli udelas tu chybu.
Odvazne. Tak jak servujes, je to dobre. super.
>>> Domca ma v tom chaos, si strazit FH... trener ji opet k tomu nabada.
Reagovat
smazaný uživatel
Zkusil jsem si to fakt zanalizovat...je ve mne takova myslenka,
ktera se mne zatim potvrzuje a prohlubuje... Podle mne dokaze Petra hrat lepe,
kdyz si i jde na sit, hlavne hloubeji do kuru, z pole ma jen plusove body!!!!!.
Vlastne i diky tomu, ze ma astm. problemy, tak bych ji doporucil zkratit vymeny;)
Na te zadni hodne ztraci;( a pritom prehled z pohybem celkem ok.
Problem je hlavne v krokovani, coz potvrdil i David...tam je to totalni minus,
takze to neni po prvne... musi k siti... Azarenka to neni...

Doporucil bych castecne "zisnerizovat" s takovyma schopnostma trcet na BL...;(
skoda casu...;(
Jako jit jen jednou za zapas dobrovolne na sit... skoda talentu a potencialu....
Nebot, kdyz je tam prinucena jit, je videt, ze panikuje...a ani poradne nezahraje...
...to je jas... Kdyz tam jde dobrovolne, je OK stoprocentne...krom toho ty smece...
na trave dobry...super....kdekoliv jinde sebevrazda... volej umi paradne a pouzije ho jednou za zapas...
Ty vynucene opravdu nelze pocitat...
Proste musi hrat agresivneji dopredu, a hlavne na sit... usetri cas, sily...vsechno...
Takze vic servisu ven z kurtu a sup half, nebo volej... umi to....
pokud ma problemy z dychanim, nejlepsi lek;)
No v jejim pripade stejne jak pro Johna, proste tady asi krokovani excelentni nikdy nebude...
takze na te BL je to treba ovladat, ale chtit timhle stylem vyhrat...tihle hraci, asi ne...;(

Jinak jeste jedna zajimavost... jak Petra si nemusi udelat misto, nekrokuje,
tak pochopitelne ok...skoro vsechny vyhrane mice od BL byly diky tomu, ze si nemusela moc ustupovat atd...

Ty nohy ji vybechavaji teda casto, zdrava, nezdrava...
...staci se proste vic krat probehnout na sit, a je to v cajku...;D)))

Jinak prepsal jsem rozhovory treneru, co se dalo... zajimave;) Su dobri teda...
No jinak cisla sedi opravdu plus minus...az tolik cas jsem nemel...
Reagovat
smazaný uživatel
pochopitelne nejsou tam hodnoceny vsechny veci...
nema cenu hodnotit krokovani, kdyz ho nemus delat atd. atd.
Reagovat
Fandina
Napíši to stručně, je dobré vědět, jak na to a to v obou případech, Domči i Petry, ale jen jedna může zápas vyhrát. Otázka je, proč někdy Petra hraje dobře, včetně pohybu, když ví kam a kdy a proč a jindy ne. Řeknu to takhle, někdy se člověku daří, jindy ne. Včera byla Petra na tom, tak, že se jí nedařilo a nestíhala, jindy tomu tak není.
Reagovat
misa
Díky! Akorát bych potřeboval vysvětlit, co znamenají + - v tvojí anylýze. Zejména jejich počet. Je tady jedna bývalá tenistka, která by mohla agresivní hru s přechodem na síť Petře dostat do krve. Dokonce se sama nabízela.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli jde o znamenka, jsou to poznamky, na kolik ta vec mela vliv na ziskani, nebo ztratu mice...
...takze to neznamena, zeby vzdy krokovani bylo spatne, ale je to jen pomer, kdy se treba to krokovani postaralo o to, jak vysledny mic dopadl.

On to nakonec i rekl sam Kotyza...;)

Asi by bylo dobre uvest jeste z ktere strany... vetsina na FH... celkove jde ovsem o nejaky pomer.

Zajimavy je i servis, kolik jich dava prumerne k celkovemu poctu ven z kurtu, bylo bych jich jeste mene, kdybych pocital vic ty tzv. zatacky...
Reagovat
tommr
průběžnej stav žebříčku WTA k dnešnímu dni tj. po kompletně odehraným čtvrtým kole v IW.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru.
Hvězdička znamená, že hráčka v IW postoupila do čtvrtfinále a může tam ještě získat další body:

1. Williams, S. 12660 (+8425)
2. Li 7010 (+2775) *
3. Radwanska, A. 5780 (+1545) *
4. Azarenka 5441 (+1206)
5. Halep 4600 (+365) *
6. Jankovic 4590 (+355) *
7. Sharapova 4271 (+36)
---------------------------------------
8. Kvitová 4235
---------------------------------------
9. Kerber 4050 (-185)
10. Errani 3830 (-405)
11. Cibulkova 3470 (-765) *
12. Ivanovic 3140 (-1095)
13. Vinci 2925 (-1310)
14. Lisicki 2660 (-1575)
15. Suarez Navarro 2620 (-1615)
16. Stephens 2625 (-1610) *
17. Wozniacki 2605 (-1630)
18. Bouchard 2485 (-1750)
19. Pennetta 2470 (-1765) *
20. Stosur 2420 (-1815)
...

Letošní mizérie Petry Kvitový pokračuje i nadále a Petra neobhájila ani lonský umístění v IW.
Přesto se díky zaváhání Kerberový opět vrátila do elitní osmičky. Petru by z ní ale ještě mohla vystrnadit Cibulková, která by k tomu potřebovala získat v IW titul ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku vzestup Halepový a Jankovicový. Obě hráčky předvádějí letos zatím velice dobrej tenis a je proto u nich předpoklad, že ještě půjdou nahoru ...
V dobrým vstupu do sezóny pokračuje i včerejší přemožitelka Petry Cibulková, která už má první desítku na dosah. Dostane se do ní pokud v IW postoupí do finále. Pokud by v IW získala titul tak se dokonce posune před Petru ...

Pokles naopak zaznamenaly Sharapovová, Kerberová a Wozniacká.
Sharapovová trochu podcenila vstup do sezóny a protože v Miami obhajuje finále je možný, že se před ní po Miami aspon dočasně dostane i Petra ...
Ještě hůř je na tom Wozniacká, která se propadla až na 17.místo a může se před ní dostat ještě Pennettaová. Caro navíc podobně jako Petra hraje stále hůř a hůř a nějaký zásadní zlepšení je v nedohlednu ...
Reagovat
Fandina
Petře se letos zatím opravdu nedaří, vloni měla touhle dobou titul z Dubaje. Moc bych jí přála, aby další sety odehrála tak přesvědčivě, jako ten poslední v zápase s Kuzněcovou. A držím palce. Peti ... pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
Petra nato nema myslim, že pôjde dole ved ma zly pohyb veľa chybuje nevie sa držať vo vymenach a konkurencia je veľka Domina, Simona teraz idu rapidne nahor

Victoria a Maria sa spamätaju určite stale tam je Serena
zo zadu ide Bouchard a Slone takže treba napredovať naopak Petra upada a upada nevydrži dlho v 10-ke
Reagovat
Fandina
Zase bych jí neodepisovala. Ten poslední set s Kuzněcovou byla přesvědčivá, důrazná, bez chyby. Radost se na ní dívat. Včera to byly samé chyby a netrefený kurt. Sama řekla, že je těžká na nohách. A to jindy tak neplatí a navíc, když dobře odpodává, tak ani tolik pohybu nepotřebuje. Ona má razantní rány a to mnohdy stačí k výhře, vždyť pořád neprohrává, to by nebyla na žebříčku tam kde je.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale kedy odohrala cely zapas bez komplikacii a zbytocnych chyb

ona ma servis ma delovku v ľavačke to ano ale nema pohyb a nevie sa držať vo vymenach jej superky len vracaju a ona sa vyhadže ako AO 1 kolo
Reagovat
Fandina
Včera nedoběhla nic. Sama to řekla Kotyzovi v přestávce, proto jí radil, aby hrála Domče víc na tělo když je to možné. To že potom tak hodně chybovala, bylo hlavně proto, že nebyla hned u míčů a nestačila správně odehrát. Razance v úderech byla, ale to bylo k ničemu. Tak snad se příště nebude cítit tak unavená a zase bude vyhrávat. Včera byla zvadlá od začátku a hodně kašlala. Jindy je to lepší i vizuálně, když je na kurtu a vyhrává.
Reagovat
PetaM
Blá blá blá, propad žebříčkem už tady měl být nejméně dva roky. Řeči o tom, že teď to přijde, protože netrefuje kurt, jsou tady po každém vypadnutí Petry. Řeči o psychice, špatné kondici, trenérovi, příteli, to tady čtu taky už pěkně dlouho. A stále nic. Jaká je pravděpodobnost, že TEĎ TO KONEČNĚ PŘIJDE A PETRA BUDE PADAT ŽEBŘÍČKEM? Pravděpodobnost je velmi velká a zároveň nulová. Žádný pád do Wimbledonu nehrozí. A jestli se do té doby Petra zcvokne a vyhraje jeden turnaj, tak nebude hrozit ani po tom. Protože jediné hráčky, které letos září, jsou ty před ní (ale rozhodně to nejsou VŠECHNY před ní) + Cibule (a to zatím jen na pár turnajích). Takže o nějakém poklesu zatím nemůže být řeč. A co bude dál, to záleží na Petře a ne na nás :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vydrž, jednou ten propad přijít musí! :D:D:D
Reagovat
tommr
ten pokles tady už dávno je, jen je zatím tak pomalej, že ho spousta lidí ani pořádně nevnímá. Na začátku roku 2012 byla Petra druhá a na první místo ztrácela jen pár bodů. Ted je na konci první desítky a na první místo ztrácí přes 8 tisíc bodů. A pokud bude pokračovat v matnejch výkonech ze začátku tohoto roku (a zatím nic nenasvědčuje tomu, že by se mohla nějak vzchopit) tak může ještě letos vypadnout z první desítky jako se to už stalo Wozniacký ... :(
Reagovat
PetaM
No jo, zatímco minulý a předminulý rok jsme měli jasné náznaky, že Petra vyhraje turnaje!!! :D Ježiši no a co, tak se propadne. Hrůza, konec, Černá díra zničí náš svět. No, to bude utrpení ... :D :D :D
Reagovat
PetaM
Jo jo, já si počkám, neboj :D Třeba na příští týden. Když Máša neobhájí finále v Miami a hráčky za Petrou si uhrají málo bodů :D To bude další propad, tentokrát z 8. na 7. místo. Už se bojím ... :D
Reagovat
Paseka
Petra se drží tam kde je jen díky tomu, ostatní kolem ní mají taky nevyrovnané výsledky ( Errani, Kerber, ...). Jinak by už byla kolem 15.místa. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Ty velice podceňuješ žebříček a některé fandy, kteří žijí tím, na které špricli hráč zrovna stojí. :D Petra přece už z top 10 vloni vypadla, bohužel ne na moc dlouho, potvora, a pak si dovolila tam vrátit. :D Pro mě osobně je důležité, aby Petra držela raketu v ruce a měla motivaci. A nechápu, že jí ještě nikdo neřekl, že za ty lajny se prostě nehraje :D
Reagovat
Fandina
Petra hraje nějak a podle toho je na žebříčku. Když bude vyhrávat, což od ní každý fanoušek očekává, protože to umí a už to předvedla, tak bude stoupat nahoru a když ne tak poklesne. Žádná jiná možnost neexistuje. Takže Peti pojď pojď pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
no co si budem vykládat. Na antuce pravděpodobně nic moc neuhraje a pak to začne. Už měla mít letos aspoň nějaké body v záloze. Tento rok to fakt vidím celkem černě. Na konci roku v desítce podle mého názoru nebude.
Reagovat
misa
Petru právě od začátku roku 2012 začaly pronásledovat nejrůznější zdravotní problémy, jak už nemoci nebo zranění. V roce 2011 byla relativně zdravá, ale potom (s krátkýma přestávkama) už ne.

Shrnutí jejího trápení:
2012 - začátek roku: achilovka, pak angína, na jaře břišní svaly - což pokračovalo až do Wimbledonu, podzim: nemoc ovlivnila Peking, pak "slavné" problémy na TM a FC.
2013 - Austrálie: velké problémy s astmatem, problémy s ramenem, nemoc před Katovicema, nemoc ve Wimbledonu a na US Open, dál byla nemocná i před TM.
2014 - vynechaný turnaj v Paříži a Fed Cup, včera taky nevypadala nejlíp. A to jsem na řadu věcí určitě zapomněl.
Do toho všeho neustálé problémy s dýcháním - pokud jí nesednou podmínky, tak je její výkon sotva poloviční.

Musí to být pro ni hodně vysilující a je zajímavé, že vlastně nikdo neví co s tím dělat.
Reagovat
dadaft
rozhodně to vypadá, že se Jankovičová s Halepovou chtějí v Top10 pěkně pohodlně rozvalit a nějaký ten pátek tam vydržet - obě teď hrají tenis, se kterým se dá porážet kde kdo a postup do QF a výš by oběma na turnajích, které budou hrát, neměl příliš často unikat.
Reagovat
Fandina
Jelena hrála včera super a od té doby, co jí trénuje bratr, tak je hodně sebevědomá a odvážná. Halep včera dokázala, že má rezervy ve hře. Ke konci v pohodě přehrála Eugenii, jen to fiklo, i když to předtím vypadalo na lepší hru Eugenie. Přitlačila na závěr a bylo to.
Reagovat
dadaft
Jelena má sice v blízké budoucnosti dvě velké obhajoby (SF Miami, F Charleston), které se nemusí úplně podařit, ale může to poměrně snadno vykompenzovat tady v IW a pak ve Stuttgartu a v Madridu, kde neobhajuje nic.

Simona by měla teď máknout s body do foroty, protože od Říma už toho bude mít k obhajobám fakt hafo.
Nicméně na GS vloni ještě skoro nic neuhrála, takže ji budou stačit slušnější výsledky na RG a W, a bude vysmátá. ))
Reagovat
Fandina
Uvidíme, jak to bude se Simčou, až bude muset obhajovat. Jestli to bude na její výsledky mít vliv nebo nebude.
Reagovat
PetaM
No právě, ale to jsme zpátky u "kdyby". Kdyby hráčky za ní hrály jinak, kde by byla. Kdyby hrála Petra jinak, kde by byla. Kdyby velká 3 (popř. 4) neměla teď různá zranění, kde by byly ostatní hráčky, které jsou teď za hvězdy? A co by bylo, kdyby na IW spadl meteorit? Jak by vypadal žebříček potom?? Samé kdyby, ale na to se nehraje.
Reagovat
Fandina
Souhlasím s tebou, že tady se pořád vyzdvihuje, že Petra hraje hrozně a je na žebříčku tam kde je jen proto, že ostatní hrají také nic moc. To je absolutní nepochopení žebříčku. Každý je tam, kam přísluší hrou a nic jiného na tom není. Doufám, že Petře se zase začne dařit a bude vyhrávat víc než teď pořád je naše nejlepší tenistka.
Reagovat
Roger_Federer
To jsou jen priznive a nahodne okolnosti, ze se Kvitova drzi tam kde je..Napriklad kdyby nemala stale tak dobre nasazovani do turnaju, hrala vy prvni kola a pravdepodobne v nich i koncila..
Reagovat
PetaM
A opět. KDYBY. Ano, kdyby neměla tak dobré nasazování do turnajů. Ale to by ty hráčky za ní musely něco předvést, aby byly před ní a měly tudíž lepší nasazení do turnaje. A opět je to kdyby - kdyby hráčky za ní hrály lépe, kde by byla Petra na žebříčku. Jenom za ní nikdo (až na pár výjimek) dobře nehraje ... ;)
Reagovat
Fandina
Každý je na žebříčku podle toho, jak hraje. Sečtou se výhry a body za ně a podle toho je pořadí. Petra a nejen ona je tam, kde si to zaslouží být. A pořadí se mění každý týden a odráží poslední rok. Takže jestli minulý rok vypadla Petra v druhém kole, tak letos tady vypadla až ve třetím kole, má nějaké body navíc a tak je to pořád dokola. Petra je takhle už několik let v top desítce. Ostatní české holky tam nikdy nebyly ani na chvilku.
Reagovat
tommr
Halepová i Jankovicová mají hlavně dostatečně kvalitní hru na to, aby mohly uhrát solidní výsledky na velkejch turnajích. Kolik toho obhajujou není proto až tak podstatný ...
Výhodu mají i v tom, že momentálně tu není nikdo kdo by je moh z tý elitní osmičky vyštípat. Petře Kvitový se nedaří, Erraniová a Vinciová jsou letos taky mimo a mladší hráčky jako Stephensová nebo Bouchardová mají zatím nevyrovnaný výkony. Otázka je jak si povede Cibulková, ale já osobně jí moc nevěřím - myslím si, že časem zase odpadne ...
Reagovat
spaniel
Halep bude stala členka Top 3 a klidne bych se vsadil, ze tak za 2 roky bude jednička. Jinak jeji zapas s Bouchard, to byla ostuda, jak ji američtí komentátoři ignorují. Marketing holt vládne.
Reagovat
smazaný uživatel
Mirka Federer zase čaka dvojičky no pekne Rogerko
Reagovat
Fandina
Jestli je tomu tak, tak gratulace veliká.
http://sport.eurozpravy.cz/tenis/89160-federer-bude-mit-dalsi-dvojcata-manzelka-tenisoveho-sampiona-pry-ceka-zase-dve-deti/
Reagovat
a.magerova
Jj je to tak, budou to kluci Raf a El ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím to teda není moc oficiální. Ale každopádně když to budou 2 kluci, tak za 20+ let vyhraje Federer-Family v jeden rok DC a FC...:)
Reagovat
a.magerova
Jj a taky přivezou 8 medailí z jedněch OH:
Muži: zlato + stříbro
Ženy: zlato + stříbro
Čtyřhra muži: zlato
Čtyřhra ženy: zlato
Smíšená čtyřhra: zlato + stříbro
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Roger_Federer
ukazuje Rogerova vyjimecnost a sila, zmaknout 4 deti na dva stouchy je proste genialni ;)..
Reagovat
gigin
valím na toho Alíka.cz, nebo si možná raději vrznu. Všem přeju hezký den a abych nezapomněl..
COME ON, ERNIE!!! :)))
Reagovat
Fandina
Dobrá volba, dítě, sex a pak jenom smrt ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Osobně nevím, co mě má víc pohoršovat, že Petra prohrála nebo že Cibulka nesportovně dávala najevo emoce, že tu Cico trolluje jako divej nebo že Fandina neumí psát deseti :DF:D:D

Takže Tommy, Radku, Laendře a Simčo doufám, že potěšíte mé tenisové srdce, když už nám Kvítko zase zvadlo :D
Reagovat
a.magerova
Ten kdo má státnice přece umí VŠE, aspoň tady na TP.

Tommyho mám taky ráda, ale..... totéž platí i o dvojici Radek s kolegou :-))
Reagovat
Fandina
a.magerova ... a jsou takový, kteří jen ryjí ... úsměv
Reagovat
Fandina
Lunej ... já umím psát deseti ... úsměv
Reagovat
PetaM
Podle mě si Lunej dělala jen srandu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já umím VŠE, i když VŠE nemám, protože jsem byla líná studovat :) Tak machruju aspoň tady :D:D

Ano, to tvoje "ale" - takže dneska hrajou tvoji proti našim nebo jak to máš vlastně pojmenované? :D
Reagovat
Fandina
Já vím, že Lunej replikovala, ale je to v podstatě jedno. Tady na TP se píše ledacos a jsou tací, kteří se v tom nevyznají, nevědí co je co a co je něco jiného, takže v pohodě, legrace musí být ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Ten, kdo chodí na TP opravdu za chvíli neví co je, jak je, proč je, co vlastně je, kde je... sranda musí být :D
Reagovat
Fandina
Jasňačka, jasně, že se to neví, kdo je kdo a podle toho, co tu kdo píše se dá odvozovat a to umí málokdo :-))) a jinak ano, legrace musí být, i kdyby na chleba nebylo ... úsměv
Reagovat
a.magerova
Já taky VŠE nemám, mám VŠB a jsem tomu ráda, protože nás tam podpořili v logickém myšlení a nezakazovali nám při jakékoli práci myslet ;-)

Ano dnes hrají moji proti našim i jiným :-))
Reagovat
Fandina
a.magerova ... znáš to rčení, že jeden myslel a druhý nemyslel a šlápnul do toho?
Reagovat
Fandina
A celkem zajímavé je i rčení, že myslet, znamená houby vědět.
Reagovat
slacker
Prazdny sud nejvic duni
Reagovat
smazaný uživatel
Dvouhra - osmifinále:
Cibulková (12-SR) - Kvitová (8-ČR) 6-3 6-2
Na Li (1-Čína) - Wozniaková (Kan.) 6-1 6-4
A. Radwaňská (2-Pol.) - Cornetová (22-Fr.) 7-5 6-3
Halepová (6-Rum.) - Bouchardová (18-Kan.) 6-2 1-6 6-4
Jankovičová (7-Srb.) - Wozniacká (10-Dán.) 6-3 6-1
Stephensová (17-USA) - Klejbanovová (Rus.) 6-3 7-5
Pennettaová (20-It.) - Giorgiová (It.) 6-2 6-1
Dellacquaová (Austr.) - Davisová (USA) bez boje
Čtyřhra - čtvrtfinále:
Hradecká/Jie Zheng (8-ČR/Čína) - Peschkevá/Srebotniková (4-ČR/Slovin.) 7-5 5-7 10-3
Reagovat
BooOoo
Rytíři, Všechno nejlepší, zdraví a štěstí tobě ale i Dulcinea týmu
Reagovat
smazaný uživatel
No vida, tady má někdo dobrou paměť! :) Díky moc za přání, protože to momentálně potřebuju jak já, tak holky z Dulcinea Teamu. Věřím, že se všechno v dobré obrátí. :)
Reagovat
Bob
Jsem si myslel, že je ti tak 10. O to horší zjištění, že si dospělý..
Reagovat
Fandina
Bob ... nevím, jestli je tenhle Cico10 ten Cico10 z odkazu, ale mám tu zkušenost, že o mně se toho tady napsaly už storry a většinou to byly takové nesmysly, že jsem se tomu musela až smát, tak bych se ani nedivila, kdyby to bylo s cicem podobně.
Reagovat
smazaný uživatel
ja na pokeci niesom
Reagovat
smazaný uživatel
https://pokec.azet.sk/mlcanlivy.bob

ja možem zase povedať že ty si toto takže tak nooo
Reagovat
Bob
To nezakecáš :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Fandina ale on dobre vie že to niesom ja preboha na pokeci som v živote nebol
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna ty by sis moc vyskakovat neměl. Tvoje příspěvky nejsou o nic lepší než ty Cicovy. (Můj názor)
Reagovat
smazaný uživatel
moje prispevky su dobre dnes ma tu dali pod čiernu zem pretože som fandil Domine:DDDDDD
Reagovat
Bob
Strašně mě to mrzí :( Doufám, že dneska usneš. Kdyby ne, zavolej Cicovi, on je sám, můžete usínat spolu.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky moc za radu. Budu si toho vážit.
Reagovat
Fandina
Proč píši s překlepy podle tebe. Čekám na odpověď. Díky.
Reagovat
gigin
Při psaní všema deseti se S píše levým prsteníčkem, Z pravým ukazováčkem. I pravým prostředníčkem, Y levým malíčkem. Aspoň tak nás to učili kdysi (to byl Šemík ještě jako hříbě) ve škole.
Takže se podle mne u těchto pomýlení jedná o pravopisnou, gramatickou chybu a ne o technickou chybu vyplývající z psaní všema deseti. Ale to je fuk. Možná se mýlím, je to jen můj názor.
Reagovat
Fandina
Ono je to tak, že když rychle píšeš všemi deseti, tak nepřemýšlíš co kde je. Píšeš automaticky. Takže ty chyby jsou opravdu spíš nedostatek v s a z nebo i a y. V tom s tebou souhlasím.
Reagovat
PetaM
Jo, takhle se to učí, ale málokdo to dodržuje. Taky jsem se učil psát druhou půlku klávesnice pravým malíčkem, ale to prostě nejde, aspoň mě. Všechna velká písmena píšu levým malíčkem a jsem spokojen :D
Reagovat
PetaM
Aha, no dobře, tak jsem to nepochopil :D Ježiši, kdybych tak aspoň pozorněji četl ... :D Nic, sorry, nevnímejte můj komentář před tím :D :D :D
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
vidíš, já to mám tak zažité, že i když jsem několik let nepsala, deseti píšu pořád a jinak už to neumím. A nechápu, že ti to nejde, vždyť je to tak snadné :D
Reagovat
Fandina
gigin a ještě dodatek a samozřejmě, že ten kdo má i a y zažité, stejně tak jako s a z tak ty chyby neudělá a kdo ne, tak je seká, protože jak jsem psala, když si sednu ke klávesnici, nevnímám kam mám dávat ruce, píši obsah a nic jiného mě nezajímá.
Reagovat
PetaM
Tak teď nevím, jestli reaguješ na mou chybu, jako to psaní velkých písmen, nebo na ně :D Ale jestli na mou chybu, tak na to existuje jednoduché vysvětlení :D Nikdy jsem tu pravou ruku neuměl vytočit tak, aby malíček zmáčkl Shift :D Vždy jsem zmáčkl něco kolem toho, z 90 % Enter :D :D Nevím, je to moc daleko :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Reaguju na tebe, že nechápu, že neumíš psát pravým malíčkem :D:D
Reagovat
PetaM
Ok, tak je to vysvětleno :D A ne, že neumím psát pravým malíčkem. Já pomocí něho píšu. Jediné, čeho se můj pravý malíčkem nikdy nedotkne, je pravý Shift :D :D Jinak ho používám na všechny vzdálenější klávesy :D
Reagovat
smazaný uživatel
monty kukal si lyžovanie?
Lara vyhrala:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Nekoukal. Když nejezdí Lindsey, tak to nesleduju tolik pravidelně... Ale vím, že teď je tam docela zajímavý souboj o velký křišťálový glóbus mezi Annou Fenninger a Marií Höfl-Riesch. Maria dneska jela, přestože je nemocná a měla nějaký pád (doufám, že je v pořádku). Anna skončila šestá a dostala se do průběžného vedení o 11 bodů... Osobně to víc přeju Anně, protože je mi sympatičtější a Maria už jeden velký glóbus má (když v roce 2011 byla před Lindsey o 3 body).
Reagovat
smazaný uživatel
Ta reakce byla samozřejmě na tebe (omlouvám se Bobovi)... :)
Reagovat
Bob
Mimochodem ten nadpis článku je celkem zavádějící..
Reagovat
horska.kraslice
Většinou mne tyto dlouhé komentáře nudí, ale tento je skutečně zajímavý, protože odráží pocity ze zápasu, ne jen popis narůstajícího skóre. Zápas jsem viděla a měla jsem z něho totožný dojem. Je to škoda, když si vybavím nadějnou mladou Caro z doby cca před 4 lety, bohužel se nepohnula směrem k lepšímu, spíš naopak. Pořád chci věřit, že na to má, aby ze sebe ještě něco vykřesala, čím by herně opět polahodila oku diváka, no uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono taky skóre narůstalo jenom jedním směrem, takže tentokrát jsem dal větší prostor těm pocitům. Ale myslím, že jinak ve svých komentářích vyjadřuju pocity i během toho popisu zápasu. :)

No jo, ono se pořád mluví o tom, že Caro už je přečtená, soupeřky se proti ní naučily hrát apod., ale před těmi 4 lety hrála Caro prostě líp. Bojovnost, energie, sebedůvěra, touha vyhrát jakkoliv dlouhou výměnu, délka a přesnost úderů a hlavně skvělé čtení hry - toho všeho je u Caro míň, než tomu bylo dřív. Jasně, některé soupeřky se určitě zlepšily, ale není to jenom o tom. Kdyby Caro hrála dlouhé výměny tak, jak je dokázala hrát dřív, tak jsem přesvědčený, že by na tom teď byla aspoň jako Jelena... Takže Caro se momentálně opravdu neposouvá k lepšímu (právě naopak), ale na druhou stranu si nemyslím, že by na sobě nepracovala. Jenom jí prostě trochu schází ty atributy, které jsem vyjmenoval (včera jí bohužel scházelo úplně všechno). Když klesala z 1. místa do druhé poloviny Top 10, tak jsem si říkal, že třeba aspoň nebude hrát tolik pod tlakem. Jenže teď je zase pod tlakem z toho, že se jí nedaří. To má podle mě velký odraz na její sebedůvěru, což bylo vidět hlavně včera. Caro je skoro v každé situaci schopná zabojovat, ale včera to prostě nešlo...
Reagovat
horska.kraslice
Ano, i já jsem měla pocit, že Caro jakoby "zapomněla" to, co už kdysi uměla (včetně snahy, trpělivosti a tenisového myšlení). Místo aby rozvíjela svoje schopnosti a přidávala k tomu další naučené dovednosti, je tu najednou nějaký blok, který jakoby jí bránil uplatnit to, co v ní od začátku je. Možná to je to taky tím (kromě toho tlaku, který tu bezesporu hraje roli), že se pod různými trenéry snažila hrát jinak, než je jí vlastní, s cílem zvýšit účinnost své hry, ale teď v tom má trochu zmatek.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, přesně. Taky si myslím, že angažování některých trenérů nebyla zrovna šťastná volba... Experiment se Sánchezem byl o ničem (stejně jako u několika dalších hráček) a co se týče Hogstedta, tak to byla bohužel taky chyba. Myslím, že Caro si s ním nesedla povahově a navíc on byl zvyklý trénovat úplně jiné typy hráček (Na Li, Masha). Ale co jsem četl na Ekstra Bladetu, tak Caro to s ním ještě chtěla zkusit, přestože tam byly nějaké neshody už před Australian Open. Jenže místo aby s ní Hogstedt odletěl trénovat do Dubaje (před arabskými turnaji), tak si údajně vzal dovolenou. To prý byla poslední kapka...
Reagovat
horska.kraslice
A určitě tady působí už samotný problém uvolňování pouta s otcem, který tenistku v mládí trénoval, včetně toho, jakou nejvhodnější roli nadále otci ponechat. Caro není jediná tenistka, která má tento problém, namátkou se mi dere na mysl obdoba u Radwanské (ta se s tím ovšem srovnala poměrně rychle) nebo Bartoli, v ještě drastičtější poloze pak Rézai (taky mě ještě napadá Tomic u mužů).
Reagovat
smazaný uživatel
Už včera jsem chtěl (pod rozhovor s Mashou) dát nějaké reakce k tomuto zápasu, ale sotva jsem napsal první komentář o Mashe (22:06), tak mi spadnul net... Takže se to pokusím napravit v novém článku, protože v tom včerejším už by to asi nikdo nenašel.

Ten včerejší výkon Caroline byl jedním slovem strašný. Zatímco Jelena hrála v pohodě, Caro se nedařilo vůbec nic. První čtyři gemy (kdy Caro ještě vedla) jsem neviděl, protože mi trvalo, než jsem našel funkční stream. Zapnul jsem to přesně ve chvíli, kdy Jelena získala rebrejk a snížila na 3:2. Pak už to byla bohužel jednostranná záležitost. Co se týče UE, tak obě holky měly v 1. setu prakticky stejné číslo, ale hlavní rozdíl byl ve winnerech. Jenže Jelena nehrála nějakým ranařským stylem. Ona hraje celkem podobně jako Caro a většině winnerů předcházely dlouhé výměny. Jelena v nich trefovala míčky daleko lépe a díky tomu získala třeba z vyrovnané výměny pozici pro zakončení, v němž byla velmi přesná. Já měl puštěný stream z BT Sport 2 a tam říkala komentátorka, že "pro Caroline to musí být frustrující, protože to vypadá, jako kdyby hrála proti své lepší verzi." To si myslím, že sedí úplně přesně... Zkrátka a dobře, na kurtu jsou vždycky dvě hráčky a obě ovlivňujou hru. Na jedné straně hrála Jelena opravdu dobře, ale na druhé jí to Caro až neskutečně usnadňovala a některé winnery jí doslova připravila na zlatém podnose (hlavně co se týče těch pomalých "kopců")...
Reagovat
smazaný uživatel
Co ale byl úplný "vrchol", to byly první čtyři gemy 2. setu. Když jsem letos viděl Caro ve 3. setu proti Muguruze (3. kolo AO), tak jsem si myslel, že už nemůže hrát hůř. Včera mě bohužel přesvědčila o úplném opaku. :( Většinu druhého setu hrála totiž naprosto bezkrevně a musím se přiznat, že takhle odevzdaný výkon jsem od ní ještě nikdy neviděl. Vždycky jsem byl zvyklý na to, že i když se jí třeba nedaří, tak pokaždé bojuje. Včera jsem tam hlavně v úvodu 2. setu neviděl vůbec nic. Přesnost úderů žádná, bojovnost nic, pohyb nic. Tohle prostě nebyla Caro, jak ji znám... Pak sice trochu zabrala (v pátém gemu dokonce měla tři brejkboly), ale už to stačilo jenom na kosmetickou úpravu skóre. Taky to možná trochu pramenilo z toho, že při jasném vedení nebyla Jelena tolik koncentrovaná... V každém případě, ve 2. setu jsem z toho byl tak zklamaný, jako jsem z výkonu Caroline snad ještě nebyl. :( Beru, že Jelena má momentálně lepší formu a Caro v tomto zápase nebyla favoritkou. Ale když už se prohraje, tak ať je to aspoň po nějakém výkonu a vidím tam snahu. Jenže včera jsem tam neviděl vůbec nic... :(
Průběh zápasu zde: http://www.livesport.cz/zapas/pzcI51HD/#prubeh-zapasu;1
Reagovat
smazaný uživatel
Dalo se očekávat, že Caro po loňském finále IW ztratí nějaké body a tím pádem klesne v žebříčku. Nakonec bude po tomto turnaji na 17. nebo 18. místě, což je trochu horší, než jsem původně předpokládal (počítal jsem s výhrou Any proti Sloane)... Nedá se nic dělat. Žebříček je spravedlivý a Caro si holt v současné chvíli lepší umístění nezaslouží. Ale to teď není to nejdůležitější. Podstatné je, aby Caro ty body zase někde získala a příležitostí na to bude mít dost. Na antuce neobhajuje prakticky nic a kdyby se jí do konce roku zadařilo aspoň na jednom grandslamu (kde obhajuje maximálně 3. kolo z US Open), tak by to určitě taky bylo znát. Teď je ale hlavní Miami (tam Caro obhajuje taky jenom 3. kolo) a potom antuka. Vůbec bych se neohlížel na to, že Caro teď bude mít horší pozici při nasazování. Loni na antuce nasazovaná byla a jak to dopadlo... Ale co je úplně nejdůležitější: Caro musí bojovat, jak jsem u ní zvyklý. Pokud bude hrát jako včera, tak těžko může pomýšlet na nějaké výsledky.

Jinak už jsem to tady nakousnul včera a dneska můžu jenom potvrdit, že takhle špatné Indian Wells z pohledu mých favoritek jsem ještě nezažil (a doufám, že už nezažiju). Abych měl v turnaji sedm oblíbených tenistek, jenom jednu v osmifinále a žádnou ve čtvrtfinále, to je prostě obrovský neúspěch... Jak už jsem psal, tahle sezona se pro moje oblíbené hráčky nevyvíjí dobře, ale pořád jsem v sobě měl takovou naději, že v Indian Wells se jim vždycky daří a že se to tam všechno otočí. No, ta naděje tedy velmi rychle vzala za své. :( Nevím, jestli se můžu utěšovat tím, že Kvitovci v tom zatím jedou se mnou...
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě zareaguju na včerejší příspěvek VISe, který se ptal, jestli "Caro už zas nemá toho švédskýho trenéra?" Švédský trenér byl Hogstedt (a dřív Johansson), ale teď má Caro dánského trenéra. Jmenuje se Michael Mortensen, je to bývalý tenista a taky trenér, pod kterým Na Li v roce 2011 vyhrála RG (viz odkaz). Já ho podle obličeje zatím moc nepoznám, ale měl by to být ten, který včera seděl při zápase vedle Piotra. To, že na kurt chodí radit Piotr, je nejspíš jejich domluva. Funguje to tak už od začátku jejich spolupráce (tzn. Dauhá, pokud se nepletu)... Jak neustále píšeš o "polibcích smrti" od Piotra, tak to je podle mě nesmysl. Kdybys viděl třeba zápas Caro - Sabine v Dubaji, tak tam se Caro po příchodu Piotra vždycky zvedla a nakonec ten zápas (po prohraném 1. setu) otočila. Naopak ze včerejšího zápasu mám takový pocit, že by jí nepomohla ani svěcená voda. Kdyby ji trénoval kdokoliv, tak se včerejším zápasem by nic neudělal. Tohle prostě není o trenérovi...
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je ten zmiňovaný odkaz na Mortensena...
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Mortensen
Reagovat
VlS
Tak pardon, je to prostě skandinávské jméno. No je to jejich věc jak se domluvili, kdo bude chodit na kurt, ale měl jsem pocit, že Piotr někde říkal právě to, že od toho dá ruce trochu pryč a nebude už všude a pořád.
Jinak nesouhlasím s tím, že Jelena a Caro hrají stejným stylem. Jelena hraje aktivněji a snaží se zakončovat, to Caro dělá hodně málo kdy. Naopak souhlasím, že včera byla hodně utrápená a bylo mi jí docela líto.
Reagovat
smazaný uživatel
To říkal Piotr asi při angažování Hogstedta, když ještě nevěděl, jak to s ním dopadne... Co vím, tak Mortensen je přítel rodiny Wozniackých, takže to tam funguje takhle. Jak říkám, něco trenér může ovlivnit, ale něco ne. Mortensen, Piotr ani nikdo jiný by určitě nechtěl, aby Caro působila tak odevzdaně, jak tomu bylo včera...

Když napíšu, že Jelena hraje "celkem podobně jako Caro", tak to samozřejmě neznamená, že hraje úplně stejně. :) Jenom jsem tím chtěl říct (podobně jako ta komentátorka), že Jelena taky spíš hraje dlouhé výměny a nějaká podobnost v jejich hře tam určitě je (na rozdíl od mnoha jiných hráček). Včera zakončovala Jelena opravdu dobře, ale Caro to v některých zápasech taky umí. Včera si ale prakticky nemohla vytvořit žádnou pozici pro zakončení (s výjimkou pár winnerů ke konci 2. setu), protože bojovala hlavně sama se sebou...
Reagovat
tommr
to je snad poprvý co od tebe čtu nějaký realistický zhodnocení hry Caro. Kdybys jí sledoval tak často a tak pozorně jako já tak by sis toho jejího herního propadu všim už podstatně dřív ... :)
Proti slabším soupeřkám Caro ještě díky nezměrný bojovnosti a velký dávce štěstí občas dokáže vydřít vítězství, ale na silnější soupeřky, který zbytečně nechybujou jako byla včera Jankovicová to už nestačí ...
Reagovat
smazaný uživatel
Být tebou, tak bych o nějakém "realistickém zhodnocení hry" radši pomlčel. Tvoje hodnocení taky nebývají realistická, ale obvykle jenom černá a pesimistická... Ale nic proti, to je tvoje věc a tvůj styl psaní. Každý má právo na svůj vlastní pohled, ovšem aby mi někdo v podstatě řekl, že doteď jsem byl mimo realitu a teď to konečně vidím realisticky? Nezlob se, ale tohle mě dokáže naštvat. Stejně jako ty neustálé kecy o štěstí, ale o tom už jsem ti psal minule a nehodlám se opakovat... Pro mě tady na TP prostě existujou dva opačné extrémy - ty a quesh. S váma oběma se dokážu bavit, ale oba mě občas dokážete vytočit. Důvodem bude asi to, jakým stylem prezentujete svoje názory, přestože jsou úplně odlišné...

Pokud sis náhodou nevšiml, tak já jsem psal pouze o včerejším zápase. Podstatou mého příspěvku není, že Caro hrála mizerně a prohrála (to je snad každému jasné), ale že jsem ji včera vůbec neviděl BOJOVAT. To mě mrzí daleko víc než prohra. Třeba Masha proti Camile hrála taky velmi špatně, ale u ní jsem prostě viděl bojovnost. To jsem u Caro právě vůbec neviděl, přitom to byla vždycky její doména (jak sám píšeš)... Konkrétně v zápase proti Yarce (o kterém pořád kecáš, že Caro měla jenom štěstí) bojovala Caro úplně příkladně, ačkoliv si myslím, že hra soupeřky jí zrovna moc neseděla.
Reagovat
smazaný uživatel
Co se týče žebříčku, tak o tom už jsem tu taky psal po zápase s Yarkou. Počítal jsem s tím, že Caro na tomto turnaji ztratí. Svou nasazenou pozici splnila a proti Jeleně už se s tím dalo počítat, protože ta je na tom momentálně líp než Caro. Sice jsem čekal, že Caro na tom bude trochu líp, ale vzhledem k ostatním výsledkům holt bude na 17. nebo 18. místě... Ale jak už ti říkám poněkolikáté: Podstatný bude žebříček na konci roku. Neříkám, že teď to není důležité, ale je to pořád z větší poloviny ovlivněné loňskou sezonou. No a vzhledem k tomu, že Caro loni udělala větší část svých dobrých výsledků právě v první polovině roku (což letos potvrdila jenom v Dubaji), tak ten pokles prostě musel přijít. Teď jde hlavně o to, aby Caro zahrála líp tam, kde se jí loni nedařilo... Zkrátka a dobře: Caro na tom není zrovna dobře, ale zajíci se počítají až po honu.
Reagovat
tommr
Caro umí bojovat ale jen jedním způsobem a to tak, že lítá za základní čárou a všechno vrací tak dlouho dokud soupeřka neudělá chybu. Pokud soupeřka příliš nechybuje a dokáže ty její kopečky zabíjet tak se ta bojovnost pochopitelně vytrácí ...
Co se týče žebříčku tak máš samozřejmě pravdu, že rozhodující bude konečný umístění na konci roku. Až příliš ale spoléháš na to, že Caro si ve druhý polovině sezóny zase nahraje body, který ted ztratila. O tom jak na tom Caro skutečně je nejlíp vypovídá Race žebříček ve kterým je zatím až na 28.místě těsně za 27. Petrou ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si prostě pořád budeš hájit svou... Jasně, obrana od základní čáry je jedním z pilířů její hry, ale Caro si dokáže pomoct i jinak. Umí zakončit výměnu bekhendem po lajně, umí dlouhým úderem k základní čáře zatlačit soupeřku (která třeba chce zahrát winner a místo toho udělá chybu), umí si pomoct servisem (když se jí zrovna daří) a když na to přijde, tak hru na síti taky nemá nejhorší... Ale já jsem v souvislosti se včerejším zápasem zdaleka nemluvil jenom o její hře. Mně jde hlavně o ten výraz, který jsem na ní viděl. Vždycky u Caro vidím bojovnost a odhodlání, ale včera jsem viděl absolutně nulový zájem a jenom utrápené obličeje. Je pochopitelné, že Caro byla frustrovaná (taky jednou udeřila raketou o kurt, což normálně nedělá), ale přece to nemůže takhle zabalit po nepovedeném 1. setu. V tom druhém jí z mého pohledu naprosto chyběl chtíč, aby se s tím zápasem ještě pokusila něco udělat... Proč to tak bylo, to nedokážu říct. Caro už mnohokrát prohrála 1. set (někdy i větším rozdílem) a přesto se pořád snažila, což se jí taky častokrát vyplatilo. Jak říkám, včera jsem tam prostě neviděl žádnou snahu a když není snaha, tak nemůže být ani dobrá hra (což platí u všech hráček bez výjimky). Jediným vysvětlením může být, že Caro prostě chyběla sebedůvěra. To je podle mě daleko větší problém, než počet winnerů a podobné věci. Caro dřív taky neměla 40 winnerů za zápas, ale prostě si věřila a chtěla. To dělá podle mě víc než 50% výkonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak já na nic nespoléhám. Jenom říkám, že tahle sezona ještě není ani ve své polovině a Caro bude mít ještě dost možností, jak si vylepšit pozici... Ale po tom včerejším zápase mi zdaleka nejde jenom o tohle. Já dokážu přijmout klidně 20. místo, ale chci vidět Caro prostě bojovat, jak jsem u ní zvyklý. To, že je někdy někdo lepší, je ve sportu normální. Caro byla nejlepší na světě (žebříček je pro mě jediné relevantní měřítko), ale to neznamená, že to bude mít předplacené. Snaží se i další holky a každý chce být nahoře... Ale opakuju: Daleko víc než umístění ve druhé desítce by mi vadilo, kdyby Caro začala předvádět takové "výkony" jako včera. Na jedné straně je sice Jelena hráčka Top 10, ale kdyby hrála Caro pokaždé takhle, tak by asi těžko někoho porazila...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mě ještě odrovnalo, jak jsi napsal: "Kdybys jí sledoval tak často a tak pozorně jako já..." Milý tommre, já fandím Caro už dost dlouho na to, abych uměl srovnat její výkony dřív a teď. Za poslední roky jsem viděl stovky jejích zápasů a jestli jsi viděl o jeden víc než já (třeba teďka ten s Bojanou), tak si z toho na zadek opravdu nesednu. :D To, že se nemůžeme shodnout, je navíc celkem logické. Zatímco já jsem její fanoušek a přeju jí jen to nejlepší, tak ty nesnášíš její hru a prakticky pokaždé jí přeješ prohru, jak ses nedávno sám přiznal. No a když Caro vyhraje, tak to samozřejmě není nic jiného než štěstí...

Je fakt, že když jsem začínal chodit na TP, tak jsem asi víc chválil a chtěl jsem hlavně ukázat (což se mi snad podařilo :)), že holky podporuju v každé situaci a snažím se myslet pozitivně i při neúspěchu... Rozhodně si ale nemyslím, že bych někdy po špatném výkonu nedokázal přiznat, že to bylo špatné (tzn. nemyslím si, že bych byl mimo realitu, jak ses mi pokusil naznačit v souvislosti s Caro). Když je co chválit, tak pochválím. Když je co kritizovat, tak zkritizuju. Možná by si někdo řekl, že jsem se naučil kritizovat teprve nedávno, ale není tomu tak. Já bych totiž strašně rád holky pochválil, jenže letos k tomu zatím nemám moc příležitostí (v Indian Wells se to jenom potvrdilo)... :(
Reagovat
tommr
no od tebe opravdu sedí říkat někomu, že si pořád mele jen to svoje. Ty si prostě nikdy nepřiznáš, že Caro ted hraje tužku a že je na tom stejně špatně nebo dokonce ještě hůř než Petra. Její postavení v současným žebříčku ignoruješ, ale přitom současně tvrdíš, že si v létech 201-2011 pozici jedničky zasloužila se zdůvodněním, že "žebříček je pro mě jediné relevantní měřítko". Debatovat s tebou o Caro je skoro stejně beznadějný jako přít se s queshem o Petře ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to teda pěkně kecáš. Když Caro hraje špatně, tak to dokážu přiznat. Včera hrála špatně a taky jsem to napsal. Proti Yarce hrála dobře, tak jsem to napsal taky. Na rozdíl od někoho, kdo ve všem hledá jenom štěstí a nedokáže uznat, že i přes horší formu dokáže Caro předvést dobrý výkon... Jasně, nebyl to nějaký super výkon, ale rozhodně jsem musel ocenit, jak se Caro dokázala vypořádat s nepříjemnou soupeřkou (která ji loni porazila). No a hlavně jsem tam viděl bojovnost (která přinesla ovoce), na rozdíl od včerejška. To je první předpoklad toho, abych ten výkon mohl aspoň trochu ocenit (a může to být někdy i po prohře).

A kecáš podruhé, když tvrdíš, že její současné postavení v žebříčku ingoruju. Já nic neignoruju. Buď tak laskav a přečti si první odstavec mého příspěvku v 10:29. Hlavně bych zdůraznil tohle: "Nedá se nic dělat. Žebříček je spravedlivý a Caro si holt v současné chvíli lepší umístění nezaslouží." Takže já vůbec nic nezpochybňuju. Za poslední rok bude Caro buď sedmnáctá nebo osmnáctá, což beru na vědomí. Jenom prostě říkám, že jako celek se obvykle bere jedna sezona (stejně jako kalendářní rok), která ještě zdaleka není u konce. Nejdůležitější je prostě žebříček na konci roku, protože teprve tam začnou všichni bilancovat, jakou kdo měl sezonu. To ale samozřejmě neznamená, že by žebříček v průběhu roku nebyl důležitý. Když je někdo jedničkou třeba v březnu (a na konci roku není), tak už jí nikdo nesebere, že od března jednoho roku do března druhého roku byla nejlepší na světě... Jinak opravdu nevidím důvod, proč bych si neuměl přiznat, že Petra je momentálně lepší než Caro. Nebo jsem to snad někde napsal? Sám pořád propočítáváš žebříčky, tak víš, že Petra je teď v první desítce a Caro ve druhé. Teď se ten rozdíl zvětší ze tří míst na devět (nebo deset), takže já nemám problém to přiznat... Žebříček jsem vždycky respektoval, ať vypadal jakkoliv. Takže mě nesrovnávej s queshem, který bere žebříček jenom jako "pomocné měřítko". :D
Reagovat
tommr
tu pasáž kde uznáváš, že Caro si současný nelichotivý postavení zaslouží jsem asi přehlíd. V těch tvejch dlouhejch textech se občas ztrácím ... :)
To přirovnání s queshem sis ale spíš vysloužil tím jak sveřepě obhajuješ hru Caro i když často hraje tužku a vyhrává jen díky chybám soupeřek (což já - uznávám že trochu zjednodušeně - považuju za štěstí). V tomhle se asi opravdu nikdy neshodnem ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No to vidím, že se ztrácíš. :D Jak už jsem dneska taky napsal: Na kurtu jsou vždycky dvě hráčky a obě ovlivňujou hru. Ty prostě vidíš jenom chybu soupeřky, ale nenapadne tě, že jí Caro vrátila třeba o dva míčky víc než jiná hráčka, a proto se stala ta chyba...

A co je jako divného na tom, že když Caro vyhraje, tak mám radost a pochválím ji? Když naopak prohraje (a podá ještě k tomu špatný výkon), tak ji zase nechválím. Jenom se snažím vždycky věřit, že bude líp a dokud Caro neukončí kariéru (na což si myslím, že má ještě hodně času), tak budu věřit pořád... Přijde mi to tedy mnohem lepší než tvůj přístup, který vypadá asi takhle: "Petra má velmi těžký los v 1. kole. Může vypadnout." Petra vyhraje... "Petra sice vyhrála, ale na další soupeřku by tento výkon určitě nestačil." Petra zase vyhraje... "Petra mě překvapila. Nečekal jsem, že vyhraje. Příště to ale bude mít těžké." Petra v dalším zápase prohraje... "Petra zase jednou zklamala, já jsem to říkal." Mě by tedy zajímalo, jak tě může zklamat, když máš bobky už od 1. kola... :D
Reagovat
tommr
pane spisovateli, vy jste dneska nákej jízlivej ... :)
Los bejvá bud špatnej nebo dobrej. Pro Petru je v poslední době jen málokterá soupeřka lehká. Třeba ted v IW jsem ale nic o špatným losu nepsal, protože ho měla Petra relativně dobrej ...
A že Petřin výkon někdy kritizuju i když vyhraje? To je asi hlavní rozdíl mezi náma. Ty píšeš oslavný ódy na Caro i když vyhraje po těžký haluzi, já dokážu přiznat, že hra Petry nestála za nic a že vyhrála jen díky ještě horšímu výkonu soupeřky což byl třeba případ výhry nad Vandeweghovou tady v IW ...
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím, kdo začal s tou jízlivostí. :D Taky záleží na tom, co považuješ za "oslavné ódy". Když Caro pochválím za to, že vyhrála, tak to je podle tebe óda? Podle mě je to normální komentář k zápasu, který skončil vítězně. Osobně si myslím, že aspoň v tomto roce žádné ódy nepíšu (bohužel nemám důvod). Jinak mi nepřipadá, že vítězství 6:1 ve třetím je "těžká haluz". Kdybys to napsal o výhře Aničky nad Svitolinou (7:6 ve třetím, když Svitolina dvakrát nedopodávala zápas), tak ještě budiž...
Reagovat
UnrealTom
ta Kvitová už je marná
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhladom na form hráčok som tak trochu citil, ze Cibulka moze vyhrat..Samozrejme tie preexpononované gesta si hlavne v nevhodnych chvilach mohla nechat, no aspon je vidiet ako Kvitovu respektuje a tesi sa z jej skalpu..To je v konecnom dosledku pre Petru lichotivé..

Skoda tohto zrebu v QF, za SF je uz slusna porcia bodov, mat tam Pennetu alebo Austrálčanku, tak to uhrá..
Reagovat
spaniel
Taky jsem to čekal. A ty gesta dělá spousta žen a Kvitová k nim patří. Moc krát jsem ji viděl vydat ten skřek "Pojď" po chybě soupeřky.
Reagovat
gigin
Anička je schopná zařvat Ajde i po DF soupeřky :DD
Reagovat
patriks
Domča je super, po psychické stránce jde nahoru narozdíl od Petry. Měla tam krizi, kdy dala 2 dvojchyby a nabídla Petře 0:40 a Petra to s díky odmítla a vyházela.
Reagovat
smazaný uživatel
Co z toho když dá Petra krásný winner, když na každý winner vyrobí 3 nevynucené chyby. Těžko může něco uhrát když nevydrží déle než 4 výměny. To je tragedie. Bud ji tak kurví Kotyza, že ji nutí toto hrát, nebo to nemá v hlavě OK.
Reagovat
smazaný uživatel
skôr ta 2 možnosť tie jej 2 metrove outy to je des
Reagovat
smazaný uživatel
chceto změnu v technice, slovo spin ji asi nic neříká. Nabízela se ji Navratilová jako trener, odmítla ...no je to její život, ja už jsme její zápasy přestal sledovat. Vůbec ženský tenis po pádu Sharoapové a Azaranky je oničem
Reagovat
Paseka
Pokud Petra nevymeni trenera, tak pujde stale dolu . To je muj nazor a zatim se to vyplnuje. Navic souperky ji maji uz prectenou. Staci, kdyz trpelivou hrou vraceji micky na druhou stranu a ona se vyoutuje sama !
Reagovat
PetaM
Zatím se to vyplňuje a proto se z 9. příčky posune na 8. příčku ... To je pokles jako prasátko!!!! :D :D :D :D
Reagovat
VlS
Tak včera tady Dominika neměla šanci něco trpělivě vracet, protože to většinou šlo do autu na první pokus. To není strategie ani taktika, míč kterej se nevrátí nelze hrát.
Mě už je jedno, co bude Petra dělat, ať si dělá co chce, přeju jí, aby se jí dařiło a víc dělat nejde stejně nikdy. Jen se nebudu nervovat, když jí to nepůjde a radost z opaku bude vždy už jen opatrná.
Reagovat
smazaný uživatel
On myslel vykonnosti pad nekukaj na rebricky podla hry Petra nato Nena ved sa nevie drzat vó vymene furt vyhadzuje
Reagovat
VlS
Zamyslel bych se nad tím nadpisem. Nadpis navozuje, že ve finále bude Dominika s Na Li, což není pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
Jaki su česi zufali
vždy kladu do Petry velke nádeje a ona nato NEMA!!!!!!!! momentalne resp. nema nato už 2 roky:DDDDDDDDDDDDDDD

Tak sa idu obuvať do Dominy

haaaaaaa tak vam treba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gigin ty zalez do domu teda do krčmyyyyyyyy:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě je opravdu 10 roků.
Reagovat
smazaný uživatel
zoufalec jses tady akorat ty ono kdyby vyhrala cibulkova treba nad radwanskou, tak te to asi ani netesi. tak kdo je zakomplexovanej :-). ale trochu to chapu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano tym ze dala češku tak ta radosť je viac nasobna
klamať vam nebudem
Reagovat
gigin
1) pokud je Cicek děcko, tak pak je fajn odreagovačka tady:
http://alik.idnes.cz/

2)pokud už je věkově výše, tak by si měl pořádně "vrznút".

3)jestli ani to nezabere, tak pak na něj nereagovat.
Reagovat
smazaný uživatel
heyy a ti si daj ešte jedneho panaka bo tych 10 predtym asi nexabrali
Reagovat
UnrealTom
čobol má vánoce :D
Reagovat
Bob
http://pokec.azet.sk/cico10

Nebuďte na něj zlý, je slobodný, chudák.
Reagovat
smazaný uživatel
To sis vygoogloval? :D No, já jsem taky svobodný, ale mladší... :D
Reagovat
Bob
Jo napadlo mě dát to jeho jméno do googlu :D Nikdo jiný na Slovensku s takovým nickem určitě není :D Chtěl jsem jen říct, buďte na něj hodný, má to chudák těžký ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokec to coo je
Reagovat
vibbi
Hej vy, já vám nevím, já to i tak vidím optimisticky...
Minulý rok hrála, zdá se mi, ještě hůř. Samotná hra byla katastrofální. I ty její vítězné. Letos, předvádí ve vítězných zápasech krásnou hru...jenže pak přijde odevzdaný zápas...otázka je, z jakých důvodů přestane tu svou svou krásnou vítěznou hru hrát....nicméně teď už pokašlávala se světlanou..(dnešní hru jsem neviděla)
Reagovat
gigin
že před AO se tu od uživetelů ze Slovenska objevovaly názory, jak je Domča v SK neoblíbená a jaká je trapná apod. Že je cicek jeblý hovnem přes míchu tu ví snad každý, ale snad nás jeho "kolegové" z Eskáčka ušetří podobných excesů...
Reagovat
smazaný uživatel
Cica treba brat s rezervou..Celkovo nechapem tychto premotivovaných jedincov..
Reagovat
smazaný uživatel
ano mna treba brať s rezervou ja sa len teším že Domina vyhrala to že to niekto hned berie ako provokaciu voči Petre ja zato nemôžem

Keby vyhrala Petra tak sa tešia česi a podpychovali by nas
myslim si že to patri k subojom Slovakov a čechov

To že tu niekto píše že Dominika je areogantna a tak, to je OK ale ked niekto da na Pettru niečo negativne hned je ten zly

treba to premenovať na Petrinportal.cz
Reagovat
Sonja
"Od: Cico10
Pomeeeee Donina. Tak co vasa Petrulinka dostala na prdel Yeeeeeees"

To ti přijde jako normální radost z výhry?
Reagovat
smazaný uživatel
čoo riešiš kopu dementov tu piše somariny a ty prave mna furt riešiš
Reagovat
smazaný uživatel
skpiruj aj ten 1 koment pod tým
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že kdo to psal (např. martamt, pokud se nepletu), tak ten si za svým názorem stojí. Já jsem Cica dřív bral jako fanouška Viky a Mashy, ale teď koukám, že těch oblíbených (a poměrně vysoko postavených) má ještě daleko víc. Nevím, je to jeho věc... Já jsem v tomto sporu nezaujatý, protože Petře ani Dominice nefandím. Dominika mi před několika lety byla sympatická, ale teď už není. Petra mě taky nebere, jak tady asi všichní vědí... Každopádně souhlasím s tvým názorem na chování Cica. Nemám vůbec nic proti Slovákům (ani jiným cizincům) na českém webu. Naprosto respektuju, že každý fandí, komu chce (a taky chci, aby to ostatní respektovali u mě). Ale když vidím tohle Cicovo "hecování", tak si říkám, že bychom Slováky zase měli porazit v hokeji, aby byl klid. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Monty to je hadam moja vec komu fandim a ty tiež maš aj Anu aj Caro
Maria, Vicka, Angie a Domina!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť říkám, že je to tvoje věc... A co Lucka Šafářová? Pokud vím, tak jí taky fandíš. To už je pátá hráčka z Top 30, což nemám ani já... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka sa mi pači inak skôr ako žena nie žeby sa my tie 4 ako ženy nepačili ale Lucia je taka moja srdcovka !
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak to je trochu komplikované. :D Hele, já jsem ten poslední, kdo by měl někomu říkat, že má moc oblíbených hráček. Já měl čtyři a loni jsem přidal další čtyři, takže jich mám osm. :) Ale mám to teď tak rozvrstvené, že dvě (Vika, Masha) jsou v Top 10 a dvě v Top 20 (Ana, Caro). Další čtyři (Monča, Kiki, Donna, Katka) nejsou ani v Top 50, přičemž Donna a Katka jsou teď ve druhé stovce (ale Donna se od příštího týdne vrátí do Top 100). Jejich umístění neovlivním, ale samozřejmě bych si přál, aby byly všechny co nejvíc nahoře. Ale spíš mi jde o to, abych měl v každé generaci nějakou oblíbenou tenistku. Stačí se podívat, jak to jde za sebou (1987 - Masha a Ana, 1989-1990 - Vika a Caro, 1993 - Kiki a Monča, 1996 - Donna a Katka). :)

Takže jak říkám: Komu fandíš, je to tvoje věc a oblíbených hráček můžeš mít libovolný počet. Jenom jsem prostě naznačoval, že dřív jsem tě vnímal jenom jako fanouška Viky a Mashy. Až v poslední době koukám, že fandíš taky Dominice nebo Angie... To u mě snad všichni ví, komu fandím (pokud mě tedy čtou :D).
Reagovat
PetaM
No jo, jenomže ty na žádnou tenistku nenadáváš, já si moc dobře vzpomínám, jak tady minulý rok Dominiku pomlouval, psal o ní hnusné věci a teď se stala Dominika jedním jeho varletem. A Vika to samé. Dokud vyhrávala, tak to bylo druhé varle, teď se jí ale nedaří, má zdravotní problémy a už na ní hází špínu a kdesi cosi. Sorry, ale takhle se pravý fanoušek nechová. Cico fandí jen tomu, komu se zrovna daří a když se dařit přestane, tak dotyčného sportovce spolehlivě odkopne a ještě si plivne. Však počkej, až se Dominice přestane dařit, to bude opět to samé, co před rokem. Tlustá blbka, která má psychické problémy a neměla by po turnajích vůbec jezdit. Ty jsi normální fanoušek a fandíš pořád, i když se nedaří. Cico si vezme jednu, které se daří, pak jí odkopne a fandí další, a tak stále dokola .... :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ze odkopnen Noo som sa posmial
Reagovat
Jan
A tak je pravda, že rivalita mezi námi je. Kdyby vyhrála Petra, taky budeme mít větší radost, než kdyby vyhrála nad někým jiným než nad Slovenkou. Aspoň já tedy.
Reagovat
smazaný uživatel
Konecne dakto normalny clovek sa tesi ze Domin to dala a cesi to nevedia prekusit tak mi nakladaju
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš, já si právě nepamatuju, jestli tady Cico o Dominice někdy něco psal. Pokud je to opravdu takhle, tak s tebou samozřejmě naprosto souhlasím... Co se týče Viky, tak v poslední době pozoruju něco podobného jako ty (taky už jsem tady Cicovi napsal, že je fanoušek na baterky). On sice pořád fandí, ale nedělá mu problém na svou favoritku plivnout. To je opravdu hodně zvláštní přístup...

A že tady žádné tenistce nenadávám? No to by ještě scházelo. :D Ať už se nedaří sebevíc, tak bychom pořád měli mít na paměti, že komentujeme DÁMSKÝ tenis a k dámě je potřeba nějaké chování. :) Nadávat si můžeme na chlapy (já tedy mužský tenis nesleduju, takže v mém případě na fotbalisty a hokejisty). :D
Reagovat
Jan
A ne že bych chtěl podkuřovat :) ale Dominika je mi sympatická, i jako tenistka, zatímco Petra hraje už 2 roky pod psa a čím dál hůř.
Reagovat
Fandina
Tak to bych vůbec neřekla. Naopak, když Petra vyhraje nad někým ze Slovenska, tak mi jich je líto, protože mám Slováky ráda. A jinak to nerozlišuji podle národností. Mám radost když Petra vyhraje. Ale když už se tedy nad tím mám zamislet, tak tedy rozhodndě při výhře nad Slováky nemám větší radost, než nad jiným národem. To tedy ne.
Reagovat
Jan
No, týká se to víc mezistátních utkání, FC např. nebo hokej.
Reagovat
Fandina
oprava ... zamyslet tvrdé y ... omluva velikánská ... úsměv
Reagovat
Jan
Na co mislíš, že jsi pořád tak roztěkaná :)
Reagovat
Fandina
I když jde o hokej, tak Slovákům přeji, ať hrají s kýmkoli s námi ne, to je jasné a upřímně, počítám s tím, že Slováky porazíme, tak zase to tak neprožívám, ale v každém případě mám vždycky radost, když naši vyhrají na Ruskem, to nemám ráda.
Reagovat
PetaM
Přesně, já nechápu, proč bychom měli být házeni do jednoho pytle. To, že ostatní těší výhra nad Slovenkou více, než nad jinou holkou, je na palici. Já bych si teda přál jakoukoli jinou soupeřku Petry, než Slovenku. A nejenom pro Petru, byl bych rád, aby se na tour vůbec Češky a Slovenky nemusely postavit proti sobě :D Ale když se postaví, tak fandím Češkám, to je jas, ale ne nějak zběsile. Zběsile fandím proti těm, které rád nemám (takže Rusky především :D - krom Mášeny, tu rád mám) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Monty uz to neries Domine fandim a basta. Nikdy nikdy som jej nenadval a to odkedy jej fandim je Moja vec tiez by som mohol povedat ze fandit Aze si zacal az ked sa dostala na vrchol. NNerieš prkotiny.
Reagovat
Fandina
Já právě nemislím :)) a je vidět, že bych si potřebovala zopakovat vyjmenovaná slova ... úsměv. Ale teď vážně, zrovna včera jsme se tu o tom bavili, píši hodně rychle, mám státnici s psaní deseti a tak to tam nasekám a rychle pošlu. Jak se říká, kdo rychle dává, dvakrát dává. Tak se omlouvám.
Reagovat
Fandina
sorry ... z psaní
Reagovat
horska.kraslice
Já to cítím podobně. Kromě toho tenis je individuální sport, sympatie k jednotlivým hráčům či hráčkám jdou napříč mezi národnostmi. Trošku jinak je to pouze u DC a FC, ale ani tam to nemá ty grády jako třeba hokej (aspoň u mě). Jinak - Slováky (obecně) beru spíš jako naše bratry než rivaly.
Reagovat
Jan
Slovákům jsem dřív v hokeji fandil, teď už tolik ne. Viz jiné vlákno kousek níž. Rusové mi nevadí, jsou mi určitě bližší než Švédové, Finové, USA či Kanada. Slováci jsou nám nejbližší, to je jasné. Nejen řečí, ale i společnou minulostí v jednom státě, jsme si dost podobní i když jsou temperamentnější, teď po oddělení se to asi začne postupně rozcházet.
Reagovat
Fandina
Já nemám Rusko ráda, vzhledem k nedávné minulosti, takže jim nefandím nikdy. Finové, Švédové, Kanada a USA jsou hokejově vyspělé státy, takžke všechny beru přibližně v hokeji podobně. A nejvíc věřím Kanadě a docela přeji USA.
Reagovat
Jan
To já píšu dvěma, třema a stačí mi to :))) Trochu mi pomáhá průprava ze hry na klavír, ale ne moc :)
Reagovat
gigin
S a Z, I a Y jsou úplně na jiném místě klávesnice. Tady to není o psaní všema deseti....
Reagovat
Jan
Já beru Rusy jinak, pořád to jsou Slované i když asi rozpínaví. Byly tu nějaké negativní zkušenosti, ale mnohem horší to bylo s Němci, že. Ať je to jak chce, nebýt Rusů, tak už možná neexistujeme. Buď by nás Hitler vyvraždil nebo rozprášil na Sibiř. Kanada v hokeji mi vadila, jak byli dřív pořád nafoukaní, že jsou nejlepší. Taky to byla rivalita i s námi, když jsem jim dřív byli schopní konkurovat, teď už nejsme. Zbytek týmů beru "rovnoměrně".
Reagovat
Fandina
vážně, o čem to je podle tebe. To by mě zajímalo, když si tak chytrý.
Reagovat
Fandina
Já nemám Rusy ráda, protože mě připadají jako národ líní a navíc je tady ta společná minulost, když si po válce z naší země udělali vazala.
Reagovat
smazaný uživatel
"...tiez by som mohol povedat ze fandit Aze si zacal az ked sa dostala na vrchol."

Tak to bys tedy nemohol. Vice fandím od turnaje v Praze roku 2008, když byla někde ve druhé desítce. Mám důkaz (nedávám to sem poprvé), jak jsem už v roce 2009 předpovídal, že Vika jednou bude světovou jedničkou. Schválně si tam najdi můj dotaz... :)
http://sport.idnes.cz/ptejte-se-tenisove-legendy-hany-mandlikove-fk2-/odpovedi.asp?t=MANDLIKOVA
Reagovat
Jan
Jinak rivalita s Rusy v hokeji už ustoupila do pozadí. I sami hráči říkají, že to pro ně není takové jako pro jejich předchůdce. Tenkrát to bylo pochopitelné. Rusové byli nejlepší + politické "důvody".
Reagovat
Fandina
Ještě k tomu psaní deseti, tak na klavír se také hraje všemi deseti ne? Také se říká, že kdo hraje na klavír, tak se mu dobře učí i psát všemi deseti a naopak, docela bych tomu věřila.
Reagovat
smazaný uživatel
noo tak ani vy nemôžte vedieť odkedy fandim Domine
Reagovat
Fandina
Proč píši s překlepy podle tebe. Čekám na odpověď. Díky.
Reagovat
Jan
Jsem líný se učit psát všemi deseti a nikdy jsem si na to neudělal čas. Mám důležitější věci na práci a času je pořád málo. I když na to existují programy, ale píši jak to jde, Max. 2 prsty na každé ruce, spíš dohromady 3 prsty. Je to asi hbitější, díky klavíru a víc se o to teď nestarám. Měl bych se učit např. jazyky, teď do toho to psaní deseti, což mě ani nenapadlo se to učit, plus odborné věci ... času je málo, tak na psaní deseti u mně asi nikdy nedojde.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to nevím a je mi to taky celkem jedno. :D Jenom jsem reagoval na to, co napsal PetaM. Osobně si tvoje dřívější příspěvky o Dominice nepamatuju...
Reagovat
Fandina
Já nemyslela, že by se měl někdo učit psát deseti. Proč, když to nepotřebuje. To jen mě tak napadlo, že si napsal o tom klavíru a opravdu se říká, že je to vzájemná průprava ke hbitosti prstů. Leží v podobné pozici na klávesnici, ať už piana :-) klavíru nebo počítače ... úsměv
Já třeba hrála na housle a tam jsem také potřebovala hbitý pohyb prstů, ale jen jedné ruky.
Reagovat
Fandina
monty25 ... nevím, jestli se to týkalo Cica, ale ještě vloni i předloni, když jsem někdy fandila Dominice, tak žádný se Slovenských kolegů se nepřipojoval. Naopak, pamatuji se, že ji tu shazovali.
Reagovat
Jan
Tak to ti ty housle pomohly u psaní deseti aspoň z poloviny ? :)
Reagovat
Fandina
Asi ano, asi mi housle pomohly z poloviny. V pravé ruce držím při hře na housle smyčec a levou kouzím všemi prsty po strunách. Takže asi mi to pomohlo ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Domina krááááááááááááááááááááááááááááása!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dikyyyyy za krásnu noc :DDDDD
Reagovat
vibbi
hlavně cibulková je kravka s nesportovním chováním...aktuálně jí nejvíc nesnáším z holek..(a ne, národnost v tom roli nehraje)
Reagovat
smazaný uživatel
Jaky zufalec:DDDDD
Reagovat
vibbi
zúfalec js akorát ty Cico, jak se tu předvádíš...jenže já pochybuji, že je to v tvých rozlišovacích schopnostech.... zakomplexovanej Slovák, který fandí vždy, když se daří, co?
Reagovat
smazaný uživatel
Je až úsměvné jak tady někteří ještě dokáží její hru obhajovat.
Reagovat
smazaný uživatel
to bol. Velmi malo vymen a ak uz aj nejaka bola, vsetko od zakladnej ciary z oboch stran... Rozhodovalo podanie (Kvitoval mala 4 DF, Cibulkova ani jednu) a UE, Petra ich mala az cez 40 myslim. Celkovo to bol velmi slaby zapas a nemyslim, ze Cibulkova dominovala ako sa vsade pise. Takyto vykon urcite na Na Li stacit nebude. Som na ten zapas ale zvedavy. A Petre by mozno prospela vyrazna zmena, mozno trenera... Je psychchicky velmi nevyrovnana, chce to nejaky pozitivny impulz.
Reagovat
smazaný uživatel
trener určitě, i změna techniky, když nevydrží déla jak 4 výměny. Trochu hraje jako můj 9 syn, který do toho řeše také z každé popzice ... ale ten je ještě dítě
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitovou nemusim, ale chovani Slovenky Cibulkovy uz vubec ne a ze slovenskych komentatoru bliju!!! Ani ti nasi jako jsou na Fandovi nejsou dobri, ale Slovaci to kkomentuji tak nenavistive a zakerne!!! Fakt asi lidskej odpad bez urovne. Dost nevhodny a primitivni kecy uz ke Kvitovy meli nekde letos v ty Dubaji nebo Kataru...
Reagovat
Jan
Souhlas. Toto jsem neviděl, ale obecně dost Slováků má takovéto chování a vyjadřování. I mimo tenis, v hokeji třeba. Stačí se podívat i na titulky na zoznam.sk ke sportu, jsou podobné. Jsou absolutně zakomplexovaní, přitom už jsou přes 20 let samostatní, ale stále jim to nestačí.
Reagovat
Jan
Dřív jsem Slovákům fandil, třeba v hokeji, už proto, že jsme byli v jednom státě a že jsme si blízcí. Ale přestal jsem, když vidím, jací jsou. Viděl jsem třeba pořad Pod Lampou, kde byli slovenští hokejisté a moderátor se tam divil, že naši komentátoři Slovákům v hokeji fandí, když nehrají s námi. A slovenští hokejisté pak odpovídali, že to asi nemyslí upřímně. Oni to nejsou schopní pochopit ...
Reagovat
Titan
Zatímco Li Na, Cibulková a Halep s Radwanskou v zádech jedou spanilou jízdu do Singapuru, tak Wimbledon champion Kvitová se plácá po nedůstojných výkonech ve třetí desítce. Ale hlavně, že nám ta parta funguje a že je legrace...
Reagovat
smazaný uživatel
jeste dobre, ze to nedaval ten slovak sport. to by me k tomu sral i ten neschopnej komentator, kterej by se po DF petry radoval podobne jak ta hrozna cibulkova..
Reagovat
smazaný uživatel
blazniva slovena a jeji pome po jakymkoliv fiftynu. strasny. a to ji k vyhre stacilo jen razantne vracet. celkem strasnej tenis. hlavne od petry tedy.
Reagovat
smazaný uživatel
lepšie pome od Dominny jak ten vresk od Petry
Reagovat
smazaný uživatel
Je zajímavý, jak jsem četla, že doma není Domča zrovna moc oblíbená, nicméně mně nevadí a kdyby Petra vyhrála, určitě bych neměla potřebu psát na slovenský portál, jak je Petra skvělá a Domča příšerná. A jak se vždycky při prohře Petry vyrojí takových fandů, kteří jsou "upřímně zdrceni". Já jsem to trochu čekala, protože Cibulka jede, takže vyhrála ta lepší. Snad se dá Petra dohromady a naši bývalí bratři ať si tu porážku Petry užijí, když jim to stačí k radosti....
Reagovat
smazaný uživatel
Presne tak Cico. Uz zacinate zavidit nasej Dominike tak tu hladate vyhovorky o vrieskani, ved to patri k sportu- co poviete potom o azarenke, serene alebo sharapovej, ktore vrieskaju neustale. Kvitova momentalne patri na nejaku 30_40 miesto. Nepamatam sa kedy naposledy predviedla vykn hodlajuci hracky top10. Pomeeee Domina..vratiti to Li Ne !!! Pomeeeee
Reagovat
smazaný uživatel
jenze ta tvoje domina to dela na dvojchybu coz uz tak moc sportovni neni. podle mne vubec. petra vriska obvykle na superwinnery. a na 40 pricku patri uz dva roky podle vas. zebricek je jasne danej a tam je krom chvile uz tri roky v topten. ja mam nazor, ze je to nesportovni. a jak rikal nekdo.po prohre cibulkovy vam kaslu na zlostny komenty na sk. portalech, jestli nejaky mate.. ale to je i s hokejem se vsim. slovaci maji komplex z toho, ze nic moc nevyhrali v tehle sportech a tak srsi nenavisti/zavisti k ceskejm sportovcum. mluvim teda o tenise a hokeji napr..
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem ako komenty myslis- zavidis. Vyhrali sme tak je jasne, ze satesi cele Slovensko...je to normalne . :p !!
Reagovat
smazaný uživatel
a jeste jedno. nikdo se nevymlouval. jen tvrdim, ze je to nesportovni. tak si nevymyslej kraviny
Reagovat
vibbi
poměrně nedávno proti Venuši a Lucii
Reagovat
freeteepek
To jsi napsala moc hezky:-)
Reagovat
aligo
Nevím co k tomu dodat.... stale ta samá písnička. Jo si sice vyradila Kuzněcku ale jak? Druhý set byl hrazný a dnešní zápas byl to samé.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist