Kvitové se vstup do Turnaje mistryň nepovedl, s Radwaňskou zaslouženě prohrála

21. 10. 2014, 18:47
Aktuality 358
TURNAJ MISTRYŇ - Petra Kvitová vstoupila do svého čtvrtého Turnaje mistryň špatným výkonem a stejně jako před dvěma lety porážkou s Polkou Agnieszkou Radwaňskou. Česká tenistka v zápase spáchala 42 nevynucených chyb.
Petra Kvitová

Petra Kvitová z předchozích tří startů na Turnaji mistryň postoupila dvakrát ze skupiny, v semiifinále za poslední tři roky chyběla pouze předloni. Šampionka z roku 2011 totiž tehdy hned po prvním zápase, v němž prohrála s Agnieszkou Radwaňskou, kvůli nemoci odstoupila.

A právě s polskou soupeřkou neúspěšně odstartovala i letos. Proti Radwaňské, kterou jinak v ostatních pěti vzájemných duelech porazila, od začátku páchala velké množství chyb a nevěděla si rady s chytrou hrou o rok starší Polky.

Petra KvitováTenistky se na kurt dostaly až hodinu před půlnocí singapurského času a v tyrkysově modrém oblečení i botách hrající Kvitová se nemohla dostat do tempa. "Rveš to z pozic, z kterých to je těžký. Ve výměnách jsi lepší, ale zklidni to a vydrž to trpělivě," radil Češce za stavu 2-5 u lavičky její trenér David Kotyza. Ale marně, jeho svěřenkyně hned vzápětí o první set, ve kterém udělala 24 zbytečných chyb, přišla.

Ve druhém setu se čtyřiadvacetiletá Češka, jež hrála poprvé s novým typem rakety, mírně zlepšila, poprvé získala soupeřčino podání a vedla 3-2. Jenomže stále nepůsobila svěže, byla o míčů později a posílala je mimo lajny nebo do sítě. Naopak Radwaňská byla jako zeď, předváděla nejeden skvělý úder a na její straně byla hned několikrát i páska.

Světová trojka Kvitová se tak z vedení dlouho neradovala, další čtyři gamy ztratila a čtvrt hodiny před jednou v noci zmizela poražená do šatny. Během hodiny a půl trvajícího zápasu spáchala 42 nevynucených chyb. Naopak Radwaňská chybovala jen devětkrát a v sedmém vzájemném střetnutí se dočkala teprve druhé výhry.



Agnieszka Radwaňská "Tohle opravdu nebyl můj den. Udělala jsem hodně lehkých chyb a Aga se dobře držela své taktiky. Přinutila mě hrát delší výměny, než jsem chtěla," řekla Kvitová serveru iDnes a Radiožurnálu.

"Není snadné hrát v tuhle noční dobu tenis. Obyčejně už spím. Chyběla mi energie, ale bylo to stejné pro nás obě," dodala česká jednička, jež letos už popáté ze šesti zápasů prohrála se soupeřkou z elitní desítky žebříčku.

Také v prvním zápase Bílé skupiny nevyhrála favoritka. Maria Šarapovová podlehla po více než tříhodinové bitvě Dánce Carolina Wozniacké.

Pokud chce Kvitová myslet alespoň na zopakování loňského semifinále, měla by další dva zápasy vyhrát. Ve čtvrtek se utká v duelu poražených s Šarapovovou, s níž nedávno prohrála finále Pekingu a ve vzájemné bilanci prohrává 2-6.

"Turnaj nekončí, ještě mám před sebou minimálně dva zápasy," neskládá zbraně Kvitová. Boje ve skupině uzavře v pátek soubojem s Wozniackou.

- TURNAJ MISTRYŇ 2014 -
(Singapur, tv. povrch / hala, 6.500.000 dolarů)
úterní výsledky (21. 10. 2014)
• Bílá skupina •
A. Radwaňská (6-Pol.) - Kvitová (3-ČR) 6-2 6-3
Esa: 1-2
Dvojchyby: 1-1
Úspěšnost 1. podání: 69 - 61 %
Brejkboly: 4/9 - 1/4
Vítězné údery: 13-26
Nevynucené chyby: 9-42
čas: 1 hodina a 29 minut
Wozniacká (8-Dán.) - Šarapovová (2-Rus.) 7-6(4) 6-7(5) 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

358
Přidat komentář
martinezi
ahoj nevíte někdo co to je za raketu s čím hraje Petra?
Reagovat
Roger_Federer
Kdyz to tady dole ctu, jasne z toho vychazi ze PK je nejvetsi smolarka na svete..Nesedl ji kurt, spatne se ji dycha, moc se poti, hraje moc pozde..Nejlepsi bude kdyz se ji vzdycky poradatwle zeotaji kdy chce hrat, z kym chce hrat a nejlepe vysadi pres noc travu..
Reagovat
blixa
No jo, taky nevím, proč se TM nehraje ve Wimblu !! ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Seeree dnes přes noc vysadila - a taky nic moc... ;-))
Reagovat
freeteepek
To že Serena, Petra a Marie prohrály svědčí minimálně o tom, že podmínky nejsou vhodné pro ranařky jejich typu. Běhavé obranářky to stíhají vracet. Ten kurt v Singapuru je nějakej divnej:-) Mementálně to vypadá, že největší šance na titul mají Simona, Caroline, Aga.
Reagovat
pepin
Aga si myslím, že až tak ne, ale určitě Simona, ta na prvním místě, Anna také hrála dobře a i Caro.
Reagovat
Jan
Jestli se Petře špatně dýchalo v tom horku a vlhku, tak se nedá nic dělat. Spolu s pomalým kurtem má předplaceno na TM v Singapuru asi jen prohry i na příští roky. Podobně jako v Americe s vyjímkou turnajů, kde je pro ni prostředí vhodnější.
Reagovat
Fandina
Obávám se, že máš pravdu.
Reagovat
smazaný uživatel
Však si také Istanbul nemohla vynachválit. No kéž by se to stále hrálo tam :/
Reagovat
FulnekUltras
nebo ještě přesunout TM do Číny...otázkou je, jaká případná kritika na Singapur se vyrojí po turnaji...
Reagovat
freeteepek
Už jsem to psal během zápasu. Petra včera byla hektická, v prvním setu to mydlila hlava nehlava a ztratila zbytečně mnoho sil, které jí ve druhém setu chyběly, když se zklidnila. Petra měla zkusit občas nějaký kraŤas, ale hlavně to chtělo víc trpělivosti. Recept na výhru dnes předvedla Simona pro Sereně, která jí nejprve rozběhala dlouhými tvrdými údery, ale místo aby ještě víc přitlačila, hrála úhly. Ne až takový rány, ale hlavně přesné.
Reagovat
pepin
Ano, máš svatou pravdu. Je to i o zhodnocení vývoje zápasu. A to jak víme, docela Petře chybí.
Reagovat
smazaný uživatel
Od 13:30 místního času Aga-Caro, po nich Petra-Masha a NB 19:30 Serena-Genie.
Reagovat
PetaM
Opravdu v 19:30 Serena??? :D To je už nich půl druhé :D

Co si tak pamatuju, jak jsem se kdysi dávno díval na rozpisy, nemělo by to být tak, že první zápas začíná /u nás/ v 7:00 a pokračuje se ve 13:30 a 15:30? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Takhle to napsal na Twitter jeden novinář, takže myslím, že to tak bude. :)
Reagovat
PetaM
Soráč hej :D Myslel jsem, že myslíš náš čas ... :D :D Jsi mě úplně dopletla s "místním" časem :D
Reagovat
Fandina
Cítila jsem se unavená, přiznala Kvitová po prohře s Radwaňskou - viz celý článek včetně audio rozhovoru

http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/citila-jsem-se-unavena-priznala-kvitova-po-prohre-s-radwanskou--1411279
Reagovat
pepin
Jenže víš co, je to profesionálka, věděla kam jede, na čem se bude hrát a že je možnost hrát i v noci bylo také dáno. Takže na něco se vymlouvat není až tak od věci. Víš jako věta "V tuhle dobu normálně spím", no jo, ale hraje tenis a ten se hraje v různých časových pásmech, a to všichni vědí.
Reagovat
Fandina
Ano, Petra prohrála a proč napsala. Je zbytečné to rozebírat. Je to realita.
Reagovat
slacker
Shorel Challanger, vybouhl Cernobyl. Je to realita a je zbytecne to rozebirat proc. Ze ty blbko?
Reagovat
Fandina
Umíš něco jiného než nadávat druhým? Silně pochybuji. Neurážej.
Reagovat
slacker
JO umim, odhalit a upozornit na nekorektkni nazory nebo fakta. Ale k tomu nic racionalniho mit nebudes.
Reagovat
Fandina
Podle mě neumíš, jen urážíš a nic jiného neděláš. To je tvoje vizitka.
Reagovat
Jan
Fandina nenapsala nic, proč bys ji měl urážet. Jsi prudič a měl bys odejít za queshem na idnes či jinam. Tam jsou takoví jako ty a bude ti dobře.
Reagovat
slacker
Napsala ze je neco zbytecne probirat, to je typicka veta "zaviracu hub". Za takove vety a postoje budu prudit kazdeho. Me je tady dobre. Na cenzurovany idnes za queshem si jdi ty sam .
Reagovat
Fandina
Typická věta zavíračů hub? Tos mě pobavil. Asi máš dost ... úsměv
Reagovat
PetaM
V různých časových pásmech se sice hraje, ale ještě jsem nezažil, že by nějaký zápas začal téměř o půl noci :D :D Jo, možná našeho času, ale ne jejich :D
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic je otcom chlapca neviem či to to už nietko napisal.
Reagovat
spaniel
Queen a jeho 20 prispevku o vlhkosti a hale-nehale.
Reagovat
Frick
Proč to nemůže bejt třeba v Německu nebo Švýcarsku? Bylo by to v normálních časech pro Evropu!

Už mi ta Asie leze na nervy. Tenis je sport euro-atlantický civilizace. Jen 11 hráček v TOP 100 má neevropský původ...
Reagovat
lars
Asi je to ovlivneno sponzory TM
Reagovat
Frick
Tak jsem ještě podíval i na záznam a ta holka, co to vyhrála, vypadá fakt moc pěkně. Asi to bude tim, že to je Slovena, no.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10844682914-cesko-slovenska-tipsport-miss-aerobic/214471291102120
(od času 43:00)
Reagovat
Frick
Že kdyby výsledky Petry byly i nadále žalostné, tak by jí Pála nemusel na oba singly?
Reagovat
Frick
*nominovat
Reagovat
Frick
Nebo třeba, že by Petra sobotní singl (výrazněji) prohrála a v neděli tam šla místo ní Kája?
Reagovat
FulnekUltras
Možný je všechno, ale ve vysočanské hale rozhodně nebude takové horko a vlhko jako pod zjevně neklimatizovaným singapurským šapitó... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš si myslím, že Kája ani v konečné nominaci nebude a Pála upřednostní H+H. Což by ale zase byl vzhledem k singlu risk, protože kdyby jedna z dvojice P+L např. onemocněla, tak mají Němky bod(y) zdarma.
Reagovat
freeteepek
I kdyby Petra zbývající dva zápasy prohrála, Fed Cup hrát bude. To by sama musela říct, že nechce...Má ohromný zkušenosti, sebevědomí, výsledky z minula a bude se hrát doma. Před domácími fanoušky a na nejlepším možném povrchu. V tenise hrozně závisí na okolnostech...
Reagovat
vendulkabendulka
Ne, Pala nema zadne koule a Petra je nedotknutelna. Na druhe strane vime, ze se dokaze na FC hecnout, takze umi zahrat i pres spatnou formu.
Reagovat
dadaft
tady o žádné koule nejde -- je nejlepší z našich, v FC vždy vydá všechno, jen magor by ji nepostavil na dva singly.
Reagovat
Frick
Vyhrála 6:2 6:2 proti soupeřce, co je žebříčku vedle ní. Aspoň, že tak. Ale bylo to jen 1. kolo 25.000
Reagovat
FulnekUltras
Možná začal zápas Petry s Agou opravdu až příliš pozdě.
Možná pod "jen" zataženou střechou nebyly pro Petru úplně komfortní teplotní a vlhkostní vzduchové podmínky.
Možná sehrál svou roli nový typ rakety, za nímž podle mého vůbec nemusí stát nutně jenom a hlavně trenér.
Možná byl singapurský slowhard - v souladu s posledními trendy na AO a USO - opravdu příliš pomalý, neboť organizátoři dnes z komerčních důvodů skutečně moc nefandí jednoduchému bumbum-stylu (buďme rádi za starou dobrou Anglii a její tradice).
Možná byla Petra před zápasem a vlastně i celým turnajem uvolněná, v pohodě a "cool" až příliš, než by bylo třeba k vybičování se na maximální výkon hned od začátku.
A možno mal ma veľmi rád, len mi to nechcel povedať...
Jisté je jedno: Petra dnes dostala ťafku od hráčky, s níž má dlouhodobě aktivní bilanci, takže jak to ve sportu a ženském tenisu zvlášť rádo chodí, ve čtvrtek nastává ideální čas k tomu, aby vyřídila soupeřku, se kterou má H2H naopak pasivní, a kde by to také málokdo předem čekal. Už před TM jsem tu kdesi napsal, že pokud Bumbrlíček ve skupině jedno utkání prohraje, rozhodně to nebude s Mašou...a za tím si pořád stojím. ;-)
Reagovat
misa
Největší problém bych viděl v tom, na čem se hraje. Tenhle povrch není pro Petru...
Reagovat
FulnekUltras
Pořád se mluví o rychlých površích, ale kvůli divácky všeobecně atraktivnějším delším výměnám je realita - pro Petru bohužel - poslední dobou někde jinde.
Reagovat
Fandina
Petra byla jako svázaná a na co sahla bylo špatně. Hodně se potila a špatně dýchala. Nesedlo jí to. Naopak, Aga hrála výborně. Těžko takto vyhrát.
Reagovat
FulnekUltras
Mikroklima v "hale" zřejmě robustnějším ranařkám moc svědčit nebude.
Reagovat
dadaft
njn, těžko říct.
ale souhlas s tím, že proti Marii tady šance je vcelku slušná a konecckonců postoupit se ještě dá...
Reagovat
FulnekUltras
Motivace oplatit porážku z nedávného finále v Pekingu bude obrovská...
Reagovat
lars
Peta bude hrat az 2. zapas v ten den ?? Po Agnez s Woznacki (lze ocekavat dlouhy zapas) ?
Reagovat
smazaný uživatel
Musím říct, že tenhle výsledek mě hodně překvapil. Osobně jsem asi jako většina čekal jasné vítězství Petry a Agnieszce jsem moc nevěřil. Taky různé tenisové osobnosti (Kukal, Pála) předpovídali Petře jasné vítězství... Jenže skutečnost byla úplně jiná a upřímně řečeno, dnešní výkon Petry si nezadal se včerejším výkonem Genie (taky ten výsledek byl úplně stejný). Petra dělala spoustu chyb a pestrá hra Agnieszky tentokrát slavila úspěch. Odešel jsem od toho po Petřině brejku ve 2. setu s tím, že až se vrátím, tak se možná bude hrát 3. set. No a místo toho už byl konec... Je otázka, proč to dneska Petře vůbec nesedlo. Četl jsem o změně rakety, která určitě může mít vliv a osobně to před takhle důležitým turnajem taky moc nechápu. Sám vím, že Caro se od přechodu k Yonexu taky přestávalo dařit a když se vrátila k Babolatu, tak to bylo zase lepší. No a taky asi Petře vyhovuje ten povrch a prostředí v Singapuru daleko míň, než tomu bylo v Istanbulu. Přesto si myslím, že i útočná hráčka by mohla na pomalejším povrchu vyhrávat (Masha taky vyhrává na antuce). Dneska to u Petry nebylo o povrchu, ale o výkonu... V každém případě, po dnešních překvapivých výsledcích je situace v Bílé skupině hodně zamotaná (k zápasu Caro - Masha jsem se už vyjádřil vedle).
Reagovat
smazaný uživatel
Zapas jsem nevidela, kdyz jsem koukla na cisla a rudou Petru bez celenky, provadela jsem uz jen "nahledy". Ale domnivam se, ze raketou to nebude, kdyby ji neverila, tak s ni nehraje, copak je uplny blazen? Spis se tam prilis neciti a kurt je opravdu pomaly. Navic skvela Aga, den blbec a ke vsemu je treba skrivan.... pockala bych jeste chvilku s tim pohrbem.. :-)
Reagovat
rib
jj, Petra uvádí, že jí noční hra nesedla, prostě se učekala. Já jsem skřivan, a touhle dobou taky melu z posledního...
Reagovat
mac.hall
Tvoje velké překvapení je dáno pravděpodobně tím , že tenisu skutečně moc nerozumíš. Petra je naprosto nevyzpytatelná a přestože v Asii dosáhla skvělých výsledků , její hra tomu příliš neodpovídala. Aga není žádné ořezávátko a její hra je pro Petru, pokud skutečně nemá fazónu, velmi nepříjemná. Dokáže vrátit spoustu míčů a to opět na Petru, jako již mnohokrát v minulosti , stačilo. Petra má stále velmi daleko k formě z roku 2011 a letošní Wimbledon byl jen ojedinělou vyjimkou.
Reagovat
FulnekUltras
Evidentně sehrálo významnou roli mikroklima v singapurské hale-nehale.
Reagovat
lars
A co New Haven?
Reagovat
smazaný uživatel
Neřekl bych že Petra není v kondici jako v r. 2011. Stát se mohlo cokoli, třeba se blbě vyspala, nebo prostě neměla svůj den. Je to strašně lehké odsoudit, ale proč to dělat ? Prostě se to nepovedlo a musí se jít dál. Takových rozumbradů už tu bylo, nepovede se jeden zápas z horší hráčkou a už jí odpisujete
Reagovat
smazaný uživatel
Tak asi tomu nerozumí víc lidí, když na Petru vypsali kurz kolem 1,3. :D Nikde jsem nenapsal, že je Aga ořezávátko, ale v poslední době (na asijských turnajích) dobrou formu neměla... Jinak ty tady skoro vždycky vyjadřuješ obavy z toho, že Petra prohraje. Příspěvky na jiné téma jsem od tebe snad ještě neviděl. :D
Reagovat
George_Renel
Nevím, kolik jsi viděl zápasů Petry na asijském okruhu. Já všechny. A hrála výborně až skvěle. Kdyby včera zopakovala předchozí asijské výkony, bez problémů by vyhrála.
Reagovat
PetaM
Sice nevím, co znamená slovo "vyjimka", no ale pokud letošní Wimbledon byl výjimkou, tak doufám, že bude ještě spousta takových výjimek ;)
Reagovat
rib
a ještě bych měla destruktivní poznámku k organizaci zápasů - je naprostým selháním, že se první zápas odehrál až o půl osmé. Napadlo mě to už včera, když hrála Serena s Aničkou, jak to budou mít další dvě těžké, pokud dojde na tříseťák. A dnes se to stalo. Na žádném GS by zápas nezahajovali po 23:00, tak nechápu, proč se z vrcholu sezóny stal takový cirkus na úrovni nočního kabaretního show. Aga se s tím dnes vyrovnala lépe než Petra, Petra prohrála díky špatnému výkonu. Považuji toto za neprofesionální přístup organizace turnaje. A Petry je mi líto, je to výborná hráčka a dnes jí to fakt nevyšlo.
Reagovat
Davor1
Podľa mňa je to logické a som rád, že sa to hrá v tomto čase, takto si to môžem pozrieť podobne ako väčšina Európanov skôr, akoby sa hralo niekedy ráno. Väčšina hráčok na turnaji je práve z Európy, vlastne okrem Sereny všetky, takže určite mysleli trochu aj na divákov. Pre aziatov tiež nebude problém, že je to u nich večer, halové turnaje sa v tomto čase hrajú aj v Európe...
A GS sa nedá s takýmto turnajom porovnávať, tu sú to 2 zápasy denne pod strechou a osvetlením, tam desiatky pod holým nebom...
Reagovat
Davor1
ešte som zabudol na Bouchard,takže európaniek je tam 6...
Reagovat
rib
Nemluvila jsem o hraní ráno. Stačilo by pozdní odpoledne, to, že zahájili v 19:30 první zápas mi přišlo pozdě. A zajímavé je, že tyto noční singly zítřkem končí, prostě budou hrát v 16:00 jejich, tedy v 10:00 našeho.
Reagovat
Sonja
Reagovat
Fandina
Gratulace veliká! Ať se daří, ať to roste!!!
Reagovat
rib
jenom jeden? No hlavně že je zdravý :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace! :) Já jsem mu teda přál holku, aby byla hezká po mamince a uměla hrát tenis po tatínkovi, ale tak třeba příště. Hlavně ať je kluk zdravý! :)
Reagovat
gigin
Jelena už to ví?
Reagovat
Sonja
Reagovat
spaniel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to gratuluju k Nolemu juniorovi :-) Vi nekdo, jestli Nole bude chtit hrat v Parizi a nebo jestli se na to kvuli decku vyprdne?
Reagovat
VlS
Taky sem si říkal, jestli stihne v šestinedělí TM, když se mu narodil kluk :-)
Reagovat
Fandina
OT ... to jsou ale schody ... úsměv
http://www.valenciaopen500.com/?locale=en
Reagovat
Cico93
a monty? Zaujímavé, že sa ktomu 1 zápasu nevyjadril. Či som to prehliadol?
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem se vyjádřil vedle i tady... Někdy trochu nestíhám, ale stačí si počkat. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra nemohla vyhrát,protože se hraje v prostředí s vysokou vlhkostí vzduchu.Singapur leží na rovníku.Na Petře bylo vidět,že jí klimatické podmínky rychle berou síly.Bohužel jí nazachrání ani to,že se hraje v hale.Chtěla by nad tím zvítězit,ale astma je prevít a položí ji na lopatky i v dalších dvou utkáních.
Reagovat
FulnekUltras
"Jenom" zatažená střecha bohužel není hala, ale věřím, že Petra ještě zabojuje. Rozhodně udělá maximum, co bude v jejích reálných fyzických možnostech.
Reagovat
Paseka
Poslat hráčky na kurt v půl dvanácté je naprosto nezodpovědné !
Nesouhlasím s tím.
Reagovat
FulnekUltras
Příští dny to bude časově lepší. Tenhle organizátorský přehmat už ale nevrátíme.
Reagovat
smazaný uživatel
koľko peňazí dostane hráčka , ktorá by vyhrala turnaj bez prehratého zápasu?
Reagovat
Frick
To vim naprosto přesně - HODNĚ
Reagovat
FulnekUltras
Letos taková nebude.
Reagovat
Frick
Nevíte někdo o ní něco více? Je narozena 2.3.2000 a dnes už hrála svůj druhý ITF 10.000 turnaj. Kdyby se narodila o 6 dní později, je přesně o 10 let mladší než Petra, která svůj první zápas mezi dospělými odehrála až 2.6.2006 (první kolo kvalifikace o 75.000 Prostějov, kam se dostala do 1. kola hl. soutěže). To tahle dívčina si premiéru odbyla už letos 13.9., teda vlastně o 18 měsíců dříve než Petra. Na ITF 10.000 Hluboká prošla kvalifikací, v 1. kole jí dcera Pavla Patery vzdala ve 2. setu a OF podlehla ve 3. setech.

http://www.tenisportal.cz/hrac/buzkova/ - jen ten profil by to chtělo "oháčkovat", takhle se bude pokládat za "Buzkovou"....

Tak uvidíme. Skoro jako by to vypadalo na proud na nepřerušovaný proud hráček.

1985 - Cetkovská, Hradecká
1986 - Strýcová, Hkaváčková
1987 - Šafářová
1989 - Vaidišová
1990 - Kvitová
1992 - Plíščata
1993 - Allertová
1994 - Smitková
1995 - Krejčíková
1996 - Siniaková
1997 - Heinová
1998 - Bouzková
1999 - Voundroušová
2000 - Bužková
Reagovat
tommr
jestli se Bouzková a Bužková na okruhu prosadí tak si je lidi asi budou strašně plést ... :)
Reagovat
Frick
No, myslim, že laťku, co nasadily Plíščata, nepřekonaj....
Reagovat
lars
Kristynu prekonat muzou
Reagovat
tommr
Frick to ale nejspíš myslel tak, že jména Bouzkova a Buzkova se nebudou tak plést jako se pletou jména K(arolina) Pliskova a K(ristýna) Pliskova ... :)
Reagovat
lars
jj :))
Reagovat
Frick
Přesně. Navíc i ta fyzická podoba :o)
Reagovat
Fandina
i začáteční písmeno v jménu ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Já o ní vím docela dost. Alespoň si to teda myslím :-))
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wtatennis.com/videos/article/4233500/title/singapore-shot-of-the-day-monday

Serenu mam asi najradšej z tenistiek ale Ana tento rok má najkrajšie 'hot shots' :) :D
(lepšie ako Aga)
Reagovat
smazaný uživatel
Super Háčka, a hezky spolu zůstat :)
Reagovat
FulnekUltras
přesně tak
Reagovat
George_Renel
Petra má jedinečnou šanci poslat Rusku domů.
Reagovat
slacker
naprosto iRELEVANTNI, stejnou sanci by mela i s dnesni vyhrou
Reagovat
tommr
ne tak úplně. Kdyby dneska Petra vyhrála tak by měla Sharapova určitou šanci na postup i v případě porážky s Petrou ...
Reagovat
slacker
Petra - viteztvi nad Marii
Maria - viteztvi nad Agou
Aga - viteztvi nad Petrou
carolin - 3 vyhry
No ja stale sanci pro Marii na postup vidim i pres porazku s Petrou. Neni to stopka hned po jejich zapase.
Reagovat
ptpc
Niekedy by mali ľudia najskôr rozmýšľať a potom písať...
Reagovat
FulnekUltras
ve čtvrtek a ve dvou... ;-)
Reagovat
dadaft
Bayern vede v Římě ve 30 min 4-0.
brutal. ))))))))))))
Reagovat
Cico93
5;0 ;((( sa tešim na ten match jak malý chlapec ;((( Totti ;(((
Reagovat
Chrenda
má totálně vyčištěnou cestu až do finále. Takže stejné jak ve Švédsku. Pokud tohle nedá, tak je babrák. Finále je prostě povinností a pak bude i zaslouženě na TM s docela dobrým sebevědomím. Tak doufejme, že to dá. Ve finále by pal mohl skolit Můru a bylo by vymalováno!! Tak držím palce!
Reagovat
smazaný uživatel
Robredo nebo Lopez jsou nepříjemní hráči, se kterými klidně může prohrát, a nebude to ostuda. Je taky třeba počítat s tím, že Španělé jsou tam doma před svými diváky...
Reagovat
Chrenda
No ale oba by měl s přehledem v současné formě zválcovat. Na Davida neumí, ale na Andyho jo. Myslím, že by nám měl vytřít zrak a poprvé v kariéře vyhrát v jednom roce 3 tituly a ještě k tomu dva po sobe!! To by byla pohádka!
Reagovat
smazaný uživatel
asi neznáš Tomáše :) u něho ještě aktuální forma nemusí nic znamenat, je schopný přijít do zápasu a po předchozích skvělých výkonech zahrát učiněný houby. Btw, Davida z posledních dvou zápasech porazil (sety 5:1), takže če by na něho úplně neuměl, to ne. Ale snad se mu bude dařit.
Reagovat
lars
A podle ceho jsi poznal, ze mu bude dobre vyhovovat spanelsky kurt ??
Reagovat
smazaný uživatel
Takovýhle chytráky mám "nejradši". V tom, aby se dostal do finále, se mu bude snažit zabránit hned několik chlapů, kteří umí hrát tenis. Bylo by to super, ale mluvit o povinnosti. Zas tak neschopní hráči tam nejsou.
Reagovat
smazaný uživatel
Wáwra mě chce očividně zase naštvat, smůla že narazil hnedka na slušně rozjetýho Kukuškina, ale i tak, co to tam předvádí hergot :( Sorry, je tady nějak moc článků o WTA, tak jsem to napsala sem :D
Reagovat
smazaný uživatel
Velká škoda, že ten vybojovaný gem na příjmu hned v následující hře Kukuškinovi odevzdal lacinými chybami. Teď se Kazaš znovu rozservíroval.
Reagovat
smazaný uživatel
už hodně dlouhou dobu mi přijde absolutně bez sebevědomí, to se v něm probudí jen výjimečně během sezony, asi má špatnýho psychologa neboco, ale teď se na poslední chvíli zvednul, i když už mohl mít druhej set, allez Stan! :)
Reagovat
smazaný uživatel
5:1 v tb tak snad už by se patřilo...
Reagovat
smazaný uživatel
ok tak tu hůl prozatím odkládám a lámat ji nebudu, ale nejradši bych ho s ní hnala :DD
Reagovat
Chrenda
Po AO spadne do dvacítky a to minimálně. Myslím, že to fakt byla náhoda, měl formu přesně tři měsíce a od té doby to s ním jde z kopce! Škoda, mohl tam být větší tlak v té desítce.
Reagovat
smazaný uživatel
asi to tak bude, pokud s tímto přijede do Austrálie, přitom je ho taková škoda, začíná připomínat právě Petru po roce 2011, příliš velkej tlak a očekávání, aspoň na Turnaji mistrů ať si neudělá ostudu, když je v laufu, to je pak krása :)) Jestli teď ten tiebreak pokoní, tak nad ním lámu hůl :D
Reagovat
pepin
Tak co k tomu napsat, těžko něco pozitivního. Nechci se zabývat tím čím se zde zabývá většina diskutujících a to zda má, či nemá další šanci, nebo zda dostane kanára, nebo zda má vzdát a odjet domů. Je ale asi pravdou, že se skloubilo více věcí najednou. Tak ta prvé a to jsme zažili i zde na TP a to, že všeobecně se pasovala Aga do otloukánka, který neuhraje ani set, natož že vyhraje zápas. A to at chceme nebo ne se dostalo určitě i k Petře. Za druhé, dlouhé čekání na zápas, vlastně několikahodinové. Za třetí, výměna rakety a asi špatné zhodnocení doby, která je potřeba, aby si na ni zvykla, za čtvrté opravdu zodpovědný a perfektní výkon Agy, která když viděla jak se zápas vyvíjí tak chytila příležitost za pačesy. Přitom jsem si na začátku říkal a Petra tak i vypadala, že si Agu otuká, zvykne si na prostředí v hale a se slaboučkým servisem Agy nebude mít problém dokáže jí brejknout be problémů a zápasem projde v podstatě v suchém. Jaký špatný odhad můj a troufnu si i říct Petry. S přibývajícím časem se k Petře vrátil největší nepřítel a to psychika a pak to byl již boj s větrnými mlýny. Avšak není ji třeba zatracovat, každý den je jiný, každá soupeřka jiná a až po třech odehraných zápasech budeme moci soudit. Všichni jsme očekávali a to si přiznejme, že Petra aspon v té skupině, kterou jsme si všichni přáli, pofrčí jak pendolino a ono nás to vrátilo zase k obyčejnému osobáčku z Prahy do Berouna. Přesto neklesejme na mysli a fanděme dál.
Reagovat
misa
Hm, měla tam psychologa. Před zápasem ale byla v pohodě. Petra se často nechá rozhodit a psychicky se zablokuje. Viz letošní US Open. Příští zápas bude těžký, jen se Serenou by byl náročnější. Jít do toho boje s absolutně čistou hlavou bude nejdůležitější.
Reagovat
pepin
Psychologa tam má, ale ten s ní na kurtu když se dostane dolů prostě není a Daqvid tam byl jen jednou. Myslím si, že poznal, že to dnes je o ničem a dál ji již netrápil. Dál, Petra asi měla problém, nevím s čím, ale brala si ve 2 setu prášek. Určitě si nepřivezla formu, kterou měla před tím, povrch také není podle jejího gusta, sama o tom psala, že není nejrychlejší. Na druhou stranu si myslím, že je již na takové úrovni, že se s tím musí umět poprat.
Reagovat
Chrenda
Myslím, že jí nesedí to prostředí. Hrozně se potila a špatně dýchala, to není normální. Při výměně stran funěla na lavičce jako sentinel. Vypadá to, že je tam dost vlhko a teplo, což jejímu dýchání moc neprospívá. Ale ta úderová nejistota, to byla síla. na konci už se bála do toho opřít aby to neodletělo. Vůbec to neměla v ruce. No jestli fakt vyměnila raketu před TM, tak ten kdo jí to poradil, či dovolil by měl dostat fakt nařezáno. To hraničí se šílenstvím!!
Reagovat
FulnekUltras
Jj, vysoká teplota a vlhkost vzduchu pod "jen" zataženou střechou (o nějaké výkonnější klimatizaci nemůže být řeč) plus firemní komercí zblblý Černošek - to je v našem případě hladce umetená cesta do řiti...ale ještě tam nejsme !!! ;-))
Reagovat
misa
Na tohle je Černošek malý pán. Ten už má Petru v moci jen na území Česka.
Reagovat
FulnekUltras
myslel jsem to v souvislosti s raketou, jejíž změna se tady opakovaně připisuje jenom vlivu trenéra
Reagovat
smazaný uživatel
"Soudit člověka po jednom zápase?? to fanoušek nedělá, to není fanoušek, podívejte na mě? celou sezónu jsem se trápila a nehrála dobrý tenis, až na domácí půdě se to zlepšovalo, to je sport, tenis, i my jsme lidé a ne stroje na tlačítko VYHRAJU, víte, co se nám honí při zápase hlavou??, jak je těžké zůstat v klidu?, když se mi nedařilo, taky mě odepisovali, ale víte co?, proto se zlepšuji neustále, abych těm antifanouškům ukázala, že oni pro mě fanoušci nejsou" - SERENA. Svatá pravda Sereno
Reagovat
PetaM
Nevěřil bych, že Serena dá nejrozumnější příspěvek na portálu :D :D
Reagovat
Fandina
přesně tak :-)))))))))
Reagovat
LukasH
Pod tohle se podepisuju. Kdo to nehraje na týhle úrovni, ví o tom houby.
Prostě se to dneska Petře nesešlo a Aga hrála dobře. A všichni přece víme, jak tyhle typy zápasů Petře nevyhovují. Je to podobný jako s Krunič na USO.
Na Marii Petra neumí, ale ten zápas může vypadat úplně jinak už jenom proto, že Máša sama chybuje a dělá DF.
Reagovat
Pesek12
Soudit člověka po jednom nepovedeném fórku? Kdyby Serena měla stejný nadhled i na ojedinělý nepovedený fórek Tarpiščeva o ní v zábavném pořadu tak by prokázala nejrozumnější reakci i v tomto případě. Ale ona si po kritice ještě přisadila neexistujícím rasistickým významem. Škoda.
Reagovat
lars
Zajimavy
forek byl asi v zabavnem poradu!
A Serena vyhrozovala zabitim rozhodci v zapase USO !!!!
Coz je urcite horsi.A ani ji nezakazali hrat delsi dobu turnaje.
Tady se ukazuje skutecny charakter
Reagovat
smazaný uživatel
tak jasné. Ale tak reálně zhodnotit její další šance není nic hrozného. Petra musí věřit, jinak nevyhraje na 100%. Nic není nemožné, ale vyhrát alespoň 1 zápas bude extrémě těžké. Přes Radwanskou vedla cestička..
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, tak otloukánek skupiny ztratil 5 gamů? Slušná práce, Ago :-) Dnešní zápasy jsem bohužel nemohl sledovat, když jsem viděl skóre, tak mě napřed napadlo, že asi hrála Petra v Kumkhum-módu, ale podle komentů (které jsem teda jen prolétl) to spíš vypadá, že ač jí Petra pomohla, tak Aga hrála po delší době zase dobře. No, rozhodně zajímavě rozehraná skupina a vůbec si netroufnu tipovat, které dvě z ní nakonec postoupí. Zápas Petry s Marií bude mít ještě větší náboj, než by měl, kdyby dnes obě favoritky vyhrály. Každopádně pozice Sereny coby top favoritky turnaje je po dnešku zase o něco upevněna.
Reagovat
dadaft
Aga hrála rozhodně dobře - hlavně jí šlapal servis a to je pro hráčku jejího typu nesmírně vítaná pomoc.
navíc místy skutečně čarovala.
od ní jeden z nejlepších zápasů letošní sezóny.

pokud jde o Petru --- je třeba proti Marii nastoupit s čistou hlavou.
stejně jsou jen dvě možnosti.
buď to pude,
nebo ne.
Reagovat
gigin
První set byla Petra horší, tam přistoupila na hru Agy, nehrála dostatečně razantně a zbytečně se pouštěla do delších výměn. Druhý set byl o něčem jiném, Petra přitvrdila muziku a začla Agu přehrávat. Jenže Aga měla v určitých pasážích značnou porci štěstí - ať už to byl ten lob na brejkbol, který trefila na čáru (údajně - podle mě to byl aut, ale to by musel rozsoudit jestřáb), minimálně jeden odpuštěný aut, který jí dopomohl k vytvoření si dalšího brejkbolu nebo to prase, kdy naopak mohla brejknout Petra. Zkrátka a dobře, zatímco první set Aga vyhrála zcela zaslouženě, v tom druhém měla kliku jak vrata od blázince, ten zápas si tři sety zasloužil. Jenže na to se historie ptát nebude..
Reagovat
PetaM
Buď rád, že uznal aspoň kvalitu Agy! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna teď jsem akorát navšívil vody idnesu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Strašný zápas.. Petra kazila z jednoduchých pozic.. Skazila i jednudocuhou smeč, asbsoltně vše.. Bohužel, dneska mě hodně zklamala..
Reagovat
FulnekUltras
Ve čtvrtek je nový den... ;-)
Reagovat
Frick
s. Huml?
Reagovat
pockerface
předem se omlouvám,ale nevím kam tento komentář nacpat,ale nedá mi to.Ten Wawrinka nechal kde svou hru,kterou se prezentoval na OA a snad chvíli na RG?.On snad prohraje 1.set s Kukuškinem.Jestli se kluk jeden ne probere,tak to bude mít Roger ve finále DC co dělat.Ale sám to táhnout na svých bedrech,nevím,nevím.Francouzi jsou momentálně taky z formy,ale kdoví co bude za měsíc,ale že by bylo 4-5 Francouzů z formy se mi nechce věřit.Ale Švýcaři mají jen Rogera a Stana.Tak Stane prober se už!!
Reagovat
Davor1
mohol si to kľudne hodiť pod článok o Nadalovej včerajšej výhre v Bazileji ;)
Tak Stan hral v tejto sezóne dobre len do AO, potom mu skvele vyšiel Monte Carlo Masters, RG vypadol v prvom kole. On má celkom smolu aj na los, Kukuškin hrajúci vo výbornej forme nie je ideálny súper na rozjazd do prvého kola, podobne ako schytal Simona v Shanghaji...potreboval by šťastie na los ako mal napríklad Berdych posledných niekoľko turnajov, predovšetkým teda v tom Štokholme, kde mal až do finále prakticky súperov challengerovej úrovne. V DC mu môže pomôcť antuka, kde hrá stabilnejšie ako na harde a predovšetkým DC zápasy sú úplne niečo iné ako turnajové, videli sme to napríklad u Gasqueta, ktorý hrá celú sezónu ešte horšie ako Stan, a ako zmazal Berdycha...
Reagovat
smazaný uživatel
Stan se nemůže dostat do laufu, kazí lehké míče, (teď skazená smeč alá PK) Kukuškin hraje agresivně a přesně. Teď znovu ztráta podání.
Reagovat
smazaný uživatel
On střídá výborné momenty s těmi hodně špatnými. Nikdo jiný tohle ze špičky nedokáže v takové míře.
Reagovat
PetaM
"Nebudu se vymlouvat na nic, dnes to absolutně nebyl můj den, ale vůbec ne, těch chyb, co jsem tam udělala, ale Aga dnes hrála velice dobře, od samého začátku byla skvělá a já prostě nedostala prostor, hrát svůj tenis, ale to je tenis, mám další dva zápasy k tomu, abych to napravila."
Reagovat
smazaný uživatel
Jak si může dovolit hráčka, co vyhrála Wimbl, nemít svůj den? a ještě to psát veřejně? Prostě ostuda, hrůza a já už jdu stavět pro Petru hranici. Kdo mi pomůže nosit dřevo? :D
Reagovat
PetaM
Moc náročné takhle večer :D
Reagovat
lars
prihlouple :))
Reagovat
PetaM
Co je na tom přihlouplého? ;)
Reagovat
lars
Prehnane a ne kazdy muze pochopit spravny vyznam
Reagovat
PetaM
To už je ale jejich mínus :D Co se s tím má Lunejka co srát :D
Reagovat
smazaný uživatel
To neřeš, je jasný, že každýmu se moje komenty nemusí líbit jako mně se nelíbí zase něčí jiné. :)
Reagovat
Jan
Kdyby každý přiložil polínko, tak se ohřejem všichni :)
Reagovat
LukasH
Jasně, že to musí přijmout a má pravdu. Tady se plive na Petru, ale to, že Aga hrála výborně, nekazila, Petře ničím nepomohla a měla štěstí, to už nikdo nenapíše.
Podle Tommra by ale asi měla říct "je to ostuda, nemá to cenu, balím a jedu domů"...
Reagovat
PetaM
No ... Ona to přijme. Ale aby ostatní nepsali, že se zase vymlouvá na nemoc (jak je dobrým zvykem všech diskutujících) :D

Aga hrála dobře, jen mě štve, že zrovna s Petrou :D Taky si to mohla nechat třeba na Mášu s Caro :D :D

No ale to je jedno, šance ještě žije a není důvod nic vzdávat :D Třeba jí Máša podcení /po tom, co viděla dnes :D/ a Petra se předvede třeba :D

No ale to je jedno, uvidíme až ve čtvrtek :D - Já to naštěstí neuvidím, takže jsem v klíííídku :D
Reagovat
PetaM
?Turnaj nekončí, ještě mám před sebou minimálně dva zápasy,? burcuje Kvitová.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/tenis-petra-kvitova-na-turnaji-mistryn-fcf-/tenis.aspx?c=A141021_130716_tenis_bem
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem optimista a nikdy v životě jsem o Petře neřekl ani nenapsal nic špatného a nikdy to nezmění. A budme hodně rádi že máme po x desítek let hráčku na TM. To je úžasné že je češka na TM. Před rokem 2010 sme o tom že bude naše hráčka na TM jen snili takže pokud Petra nepostoupí nic se neděje ale šance tu je. Věřím že Petra zabere a nechá tam všechno
Reagovat
pockerface
a ještě k tomu 4x po sobě.To se taky jen tak někomu nepovede.Petra vlétla do top10 v r.2011 a stále v ní nejen zůstává,ale také nechybí na závěrečném TM.Tím se může opravdu pochlubit málo kdo.Jsem třeba zvědavý jestli se to povede Eugenii nebo Simoně,kteří letos vyletěli jestli po další 4 roky budou pravidelně na TM.
Reagovat
Davor1
Simone snáď áno, tá si na antuke vybojuje dosť bodov, už teraz patrí medzi top3 antukárky...a na harde vo forme je takisto skvelá, po Wimbledone praktiky nič neobhajuje, takže by to mala zvládnuť. Bouchard podľa mňa spadne o trochu nižšie, tie GS určite neobháji...
Reagovat
smazaný uživatel
Bouchardové podlě také spadne myslím že se zní dělá až moc velká hvězda mimo GS nehraje téměř nic. Zatím vyhrála jeden turnaj WTA int. v Norimberku a to je vše může se stát že příští rok vypadne s top 10 a už se tam nikdy nevrátí i to je možné. Simoma no podle mě může hrát pravidelně TM ale nevím.
Reagovat
Cico93
Genie je lepšia tenistka ako Halep. Včera to tak nevyzeralo, ale na konci kariéry bude oveľa oveľa úspešnejšou tenistkou ako Rumunka!!!
Reagovat
smazaný uživatel
nebude. Musela by hodně zlepšit defenzivu. Její ofenzivní zbraně nejsou tak unikátní..
Reagovat
Davor1
trepeš nezmysly ako zvyčajne, to, že ti pohľad na Bouchard pravidelne vyvolá erekciu ešte neznamená, že je lepšia tenistka.
Reagovat
Cico93
Noo tak vyvolá, Simona nie;) A ja trepem nezmysly? Mne stači čo si pisal o Nadalovi a jeho hardovych výsledkoch ;)
Reagovat
misa
Tak to už jsi na tom v tvém věku dost bledě :-)
Reagovat
Cico93
;-)
Reagovat
Davor1
Diskutovať o Nadalovi s jeho zaslepenými fanúšikmi je fakt ako hádzať hrach na stenu, takže sorry, už nemám záujem ;)
Ale čo si tu vyperlil, že Bouchard je lepšia tenistka ako Simona je fakt prvotriedny nezmysel. Pochopil by som, keby si napísal, že v budúcnosti môže byť lepšia, to je ešte možné, ale porovnávať Simonu s 8 titulmi patriacu už takmer 2 roky k absolútnej špičke s Bouchard, ktorej vyšlo pár zápasov a v kombinácii so šťastným losom nahrabala množstvo bodov na GS, okrem toho vo všetkých veľkých zápasoch absolútne vyhorela, je vážne úplne mimo...
Reagovat
Cico93
Tu nejde o to skym diskutuješ proste si tam nemal pravdu! A ved píšem, že na konci kariéry bude uspešnejšia. To je budúcnosť nie;)
Reagovat
spaniel
Mel pravdu tehdy a ma ji i ted...a ty jsi mimo jako obvykle Ciciak :)
Reagovat
Cico93
Tal či bude uspešnejšia Halep alebo Bouchard. Tu môžme len polemizovať. Kto bude mať pravdu sa dozvieme o x rokov. A k Rafovi ano Nadal pred rokom 10 a po roku 10 má na harde prakticky rovnaké výsledky ... a žiaden pokrok nespravil ano? toje neskutočná pravda ;)))
Reagovat
spaniel
Napsal si "Genie je lepsia tenistka ako Halep" - a to je prave ta blbost a fakta dolozil Davor. Klidne si slap na jazyk dal. Uz lzes jak F, ta taky poprela co napsala o 3 radky vys.

A ohledne Nadala, tam byla debata trosku sirsi nez Nadal pred a po 2010.
Reagovat
Cico93
Noo coment. Tak je to môj názor, že je a má na viac ako Simona. Kiežto Davor napisal: Rafa je na harde prakticky stále tym istým hráčom. Čo štatistiky rázne jeho tvrdenie vyvracajú !!!!! No tak čo spanielik;)))
Reagovat
Davor1
tvrdil som tam vtedy, že Nadal je herne prakticky rovnaký na harde od roku 2008, ty si tvrdil, že po roku 2010 sa výrazne zlepšil. Ja to vidím tak, že herne hrá takmer rovnako, jeho štatistiky zlepšujú akurát tie dva vyhrané Masters v minulom roku, kde mal ale vo finále Raoniča a Isnera, takže tak mimo podľa mňa nebudem.
Reagovat
Cico93
A ja dodam čo tie hardové GS a hardové Masters, kde prehral s Novákom vo finale? Pred rokom 10 toľko hardovych finale zďaleka nemal. AO 14 tam vieme ako to dopadlo a niet zranení to zlepšenie na harde po roku 10 by bolo ešte výraznejšie.
Reagovat
Davor1
a ty sa tu prestaň hrať na mŕtveho chrobáka a kadiť si do úst, napísal si doslova, že Genie je lepšia tenistka ako Halep, nie že má podľa teba na viac.
Reagovat
Cico93
A neni? Daj dôkaz, že neni? 8 titulov Halep tu ideš vyťahovať? Tak jasne, že ich má viac, jasne, že je viac v špičke ked je staršia.
Reagovat
Cico93
Že šťastným losom nahrabala veľa bodov. ;))) Myslíš ako ked jej Serena vypadla na RG z pavúka? Pretože inak by nebola v semi čo?;))) expert ;)
Reagovat
Davor1
na AO jej Serena vypadla z pavúka, jediná poriadna súperka, ktorú porazila, bola Ivanovič. Od Na Li dostala debakel. RG bol z jej strany najlepší turnaj sezóny. Vo Wimbledone porazila akurát Kerber, vyšťavenú z toho extrémneho zápasu so Sharapovou a zranenú Simonu. Vo finále vyhorela. Na USO ju deklasovala Makarova. Vo Wuhane vo finále ju totálne deklasovala Petra. Vyhrala jeden pidi-turnaj v Norimbergu.
Simona je v špičke len od druhej polovice minulého roka, vtedy vyhrala prvý turnaj. Vtedy už bola podobne vysoko ako ona aj Bouchard. Simona je možno dlhšie na okruhu, ale v top50 dajme tomu sú prakticky rovnako dlho. Simona bola v júni minulého roka v šiestej desiatke, Bouchard asi o 10 miest za ňou. Odvtedy Simona vyhrala 8 turnajov, 3 krát porazila mnoho hráčok top10, s Bouchard zdrava vyhrala oba zápasy...snažím sa ti to vysvetliť jednoducho, aby si nemal problém to pochopiť, ale nevidím to veľmi reálne...:/
Reagovat
Cico93
Jj ale tej vete sa nedá pochopiť: 3 krát porazila mnoho hráčok top10. ;)
Reagovat
Davor1
sorry, to je preklep, tam som mal pôvodne 3 krát porazila Kvitovú, ale nechcelo sa mi dopisovať ostatné top hráčky, tak som Kvitovú zmazal ale 3 zabudol no :-D
Reagovat
spaniel
Jenže momentalne neni, coz je absolutne zjevne a objektivni. Jestli bude nebo ne, to se uvidí.
Reagovat
Cico93
Ok španielik. Len klud, vieš, že nerad sa stebou hádam;)"
Reagovat
Fandina
A jak doložíš, že F lže?
Reagovat
pockerface
no tak co,svět se nezboří pokud Petra nepostoupí ze skupiny.Buďme rádi,že ne TM vůbec je.Před 5 měsíci to vypadalo,že na TM může zapomenout.Pokud nepostoupí ze skupiny,tak já jí určitě zatracovat nebudu,tak jako ostatní holky,kterým se to nepovede.Je jasný,že můžou postoupit jen dvě nejlepší z každé skupiny.Pokud to bude Petra budu strašně spokojený,když ne,tak jde o h...o.Závěry ještě nedělám,třeba to byl jen den blbec,počkám si co k tomu řekne Petra.Taky se může stát,že Marii a Caro vyprovodí z kurtu rychlostí blesku nebo naopak Petra schytá porážku.Nechám se překvapit a protože stále věřím,tak Petro držím palce do dalších zápasů!!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je jasný. Tyhle hráčky jsou nesmírně vyrovnané a vyhrát může každá. Kdo by dnes ráno tipoval, že vyhraje Caro a Aga? Pokud se dobře pamatuju, tak minulý rok to byla právě Aga, kdo to odnesl třemi porážkami a letos klidně může ovládnout celý turnaj.
Reagovat
pockerface
přesně,většina holek hrála do posledních dnů.Měla na přípravu týden,10dní,ale právě Aga nehrála snad měsíc,protože se jí nedařilo a na turnajích vypadávala brzy a třeba to bylo pro něco dobrý a ona se stačila zregenerovat,potrénovat a teď může všem vypálit rybník a může být ve finále.Může se stát opravdu cokoliv a to hlavně v ženském tenisu.
Reagovat
lars
Aga muze ovladnou, ale je to nepravdepodobny
Reagovat
smazaný uživatel
Na druhou stranu Marfuša také nic světoborného nepředvedla. Měla obrovské množství EU a DF
Reagovat
Davor1
EU? myslíš európsku úniu? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
sorry UE :)))
Reagovat
Davor1
to už je správne ;) zase ale hrali neskutočne dlho, ona zvykne mávať vysoké čísla aj v štandardnom zápase, kde sa jej darí...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra vs Maria očekávám zápas na 3.sety a velmi vysoké číslo UE ale která hráčka vyhraje to radši tipovat už nikdy nebudu. Protože vždy když jsem tipoval že Petra vyhraje tak prohrála :D
Reagovat
Davor1
tých chýb tam bude ako maku, povrch je dosť pomalý, takže je treba viac úderov na zakončenie výmeny, čo zvyšuje pravdepodobnosť chyby. Ja však jasne favorizujem Sharapovu, jej pomalé povrchy sedia a defenzívu má oveľa lepšiu ako Petra, takže bude mať značnú výhodu :/
Reagovat
smazaný uživatel
ale každý zápas je jiný a začíne se za stavu 0:0. Může to dopadnout všeljak ale snad v sobě najde Petra tu bojovnici a o postup se popere
Reagovat
Frick
Co jsem napsal o Lucce? Já on ní píšu korektně.
Reagovat
misa
Víš dobře. Napsal jsi, čeho se obáváš, když Lucka asi s nikým nechodí. I VlS ti napsal, že jsi pra.e.
Reagovat
Frick
No, tak by mne asi více potěšilo, kdyby měla nějaký normálního Čecha 27-35 let (jako má Petra) než 60 letou černošskou hipízačku, no....
Reagovat
misa
Nikoho takového přece nemá, co zase vymýšlíš?
Reagovat
Frick
No to ne. A tak jsem v napětí s kym se vynoří.

Třeba něco vyjde na povrich v době Hopman Cupu. :o)
Reagovat
PetaM
Hlavně to ne :D
Reagovat
misa
Proboha NE!!!
Reagovat
Fandina
Možná jsem to nepochopila, ale ten má prý Innu ... úsměv
Reagovat
misa
Do ledna času dost.
Reagovat
Fandina
to je fakt :-))))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
za off topic, ale když mám někoho v ignoraci, tak asi pak nevidím ani komentáře, které na toho člověka reagují, že?
Reagovat
misa
ano
Reagovat
slacker
Koho blokujes? Fandina tu nic netrousi. Ano i reakce jsou odfiltrovane, "super" napad
Reagovat
smazaný uživatel
V zájmu zachování svého duševního zdraví už blokuju radši dva lidi a Fandina je mezi nimi.
Reagovat
misa
Fandina je v poslední době hodná.
Reagovat
smazaný uživatel
Všimla jsem si, a proto ji radši blokuju, aby to tak zůstalo. Je to bezpečnější pro nás obě :)
Reagovat
misa
A ten druhý jen mužský nebo ženský nick? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
asi chlap
Reagovat
slacker
Asi tusim :-)
Reagovat
Fandina
Já jsem hodná odjakživa, hodnějšího člověka než já na světě nenajdeš. Víš o tom?
Reagovat
Fandina
Víš o tom, proč to vím, že jsem hodná, je to jednoduché, stačí si to nechat zjistit, jaká seš osobnost. Já to vím ... úsměv
Reagovat
misa
Takhle přes TP to nejde poznat...
Reagovat
Fandina
Poznat se nechá všechno. Stačí chvíli číst a hlavně u těch, co píší hodně tak to za chvíli poznáš.
Reagovat
Davor1
ak by som mal vychádzať len z toho, čo tu po tebe čítam, tak by som ťa považoval za psychopata (a to nemyslím ako urážku) ;)
Reagovat
ptpc
Ja to tiež nemyslím ako urážku...
Reagovat
misa
Fandi, když jsi tak hodná, pošleš mi nějaké peníze na účet? :-)
Reagovat
Fandina
Hodný, znamená, že neškodí druhým, neuráží je, nezesměšňuje, je ohleduplný, nezávidí, tak nějak by to mělo být. Peníze je ale obchod. Služba. Někdo něco udělá a druhý zaplatí ... úsměv
Reagovat
Roger_Federer
Nelzi.;)
Reagovat
Fandina
Já nikdy nelžu!!!
Reagovat
smazaný uživatel
To je trochu na prd s těma reakcema. Bude zajímavý vlákno, kam přispěje třeba i nevinným příspěvkem někdo, koho blokuju a tím se pro mě uzamknout všechny další třeba i podnětný reakce.
Reagovat
slacker
Jojo to je cena kterou nechce skoro nikdo zaplatit. Vypinat/zapinat je jako nemit filtr zadny
Reagovat
smazaný uživatel
To mi povídej. Před chvílí jsem ho vypla a radši jsem ho zase hodně rychle zapla :D
Reagovat
smazaný uživatel
To, že Petru porazí Aga, jsem si fakt nedokázala představit. Stalo se. Rozhodně ale nebudu Petru odsuzovat jako někteří. Šance na postup pořád žije, ale holt to bude složitější než jsme doufali. To by ostatně nebyla ani Petra, když to jde složitě, tak to tak prostě musí udělat. S Mashou bude ten zápas stát asi za prd co se týče tenisu, ale bude to boj o postup. Počet UE si ani radši nepředstavuju. Věřím, že to Petra zvládne. Nic jiného nám ani nezbývá.
Reagovat
misa
Pokud se bude hrát na 3 sety, tak M 60 ue a P 65 ue.
Reagovat
Fandina
Gratulace velikánská Háčka vyhrály mač s Foretz Hesse dvakrát 6:1 a jsou v dalším kole. Suppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeer jen tak dál Háčkované Holky ... pojď pojď pojď
Reagovat
misa
Dobrá zpráva před FC.
Reagovat
smazaný uživatel
Super :))) Na jednu stranu bych si u Fed Cupu přála, aby došlo až na závěrečnou čtyřhru a viděla jsem je aspoň pro jednou zase spolu. :)
Reagovat
tommr
myslím si, že Háčka nominovaný budou a že toho debla uvidíme ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Po prvích gemech bylo jasné, že to nebude jednoduché utkání. Míče lítají obravdu extrémě pomalu.. žádný Dubaj nebo New Haven.
Přesto to určitě nebylo nehratelné. Petra dělala spoustu chyb i s jednoduchých pozic.
V červené skupině by měla postoupit Serena a Halep. V bílé věřím Caroline a Marii. Petra podle mého názoru nevyhraje ani jeden zápas.
Reagovat
tommr
když si vezmu jak dneska hrály Wozniacká a Sharapova tak mi z toho srovnání vychází, že Petra letos neuhraje na TM ani set ...
Reagovat
smazaný uživatel
Každý zápas je jiný. Petra může hrát proti Marfuše a Caro úplně jinak tohle byl den blbec. Snad se Petra zvedne a to SF ubojuje
Reagovat
smazaný uživatel
proč tak optimisticky ? Chtěl si říct, že neuhraje ani jeden gam, ne ?
Reagovat
tommr
a víš, že i to je docela možný? Pokud budou Sharapova, Wozniacká a Petra hrát i v dalších zápasech tak jako dneska tak není vůbec vyloučeno, že si Petra před odjezdem do zavazadel přibalí i nějakýho zpěvnýho ptáka ...
Reagovat
smazaný uživatel
S Mashou dostane kanára při těch spoustu UE? Tak to chci vidět... Prostě ve čtvrtek to bude nový den (snad se nebude hrát v noci), nový zápas a snad nastoupí i jiná Petra. Naděje umírá poslední.
Reagovat
misa
Může se ukázat, že Petra na špičku nestačí. Letos z top 10 porazila jen Bouchardovou. Potom by vyvstala otázka, co dál?
Reagovat
tommr
přesně tak. Zatím se to všelijak okecávalo, ale TM vždycky nastaví poměrně spolehlivý zrcadlo ...
Reagovat
LukasH
Ale vždyť tohle je kravina. Záleží na formě a na hře. Petra přece není nováček a už ty hráčky porážela.
Tommr: aha a co Vika a Aga minulej rok na TM? Pokud si vzpomínám, tak obě totálně vyhořely.
Reagovat
misa
Jaká kravina? Top hráčky mají vynikající defenzivu, v tom Petru spolehlivě převyšují. Bilance je dobré sledovat, někdy tam najdeš zajímavé věci.
Reagovat
LukasH
A jakou ty top hráčky měly formu ve 2. polovině sezóny? Jakou formu měla Aga od Montrealu? Dost vypovídající je to, že jak Petra, tak Serena je nemusely ve Wibmlu, resp. na na USO cestou k vítězství porazit.
V Dubaji Petra Agu smetla a tam hrála stejně jako letos v Asii.
Reagovat
tommr
jenže řeč je o letošní sezóně a během ní Petra žádnou hráčku z top-10 s výjimkou Bouchardový neporazila ...
Reagovat
LukasH
Jo, jenže když měla největší formu, tak s nima nehrála. A proč? Protože tam nebyly.
Reagovat
misa
Petra má problémy s defenzivou. Na rychlém povrchu Agu vždy porazila, tehdy na TM 2012 byla nemocná, i ten povrch v Istanbulu byl rychlejší. Maria ji v Pekingu taky porazila díky výborné defenzivě. Samozřejmě, vzhledem k jejímu typu postavy její problémy chápu. Chtělo by to ale trochu vylepšit. Vzhledem k mnoha turnajům s dost pomalými povrchy pak vzniká problém. Naštěstí Petra dovede využít příležitosti ke krásným titulům.
Reagovat
FulnekUltras
Pro Petru je nejdůležitější se do defenzívy pokud možno vůbec nedostávat - a zároveň se s ránami vejít do kurtu. Když se to povede, nemá na ni žádná.
Reagovat
George_Renel
Když nebude stačit na špičky a bude vyhrávat Wimbledony a 2,3 turnaje k tomu, tak budu spokojen...
Reagovat
misa
Tak určitě, tituly vyhrává Petra hezké.
Reagovat
tommr
jenže pokud nebude Petra zvládat zápasy s top-hráčkama tak bude k titulu z Wimbledonu potřebovat i štěstí na los a na to se nedá každej rok spoléhat ...
Reagovat
FulnekUltras
stačí ob rok
Reagovat
lars
Blbost !!
Loni uhrala SF na TM.
Reagovat
misa
Pozor, loni.
Reagovat
lars
A letos Serena taky nehrala dobre na GS krome USO
Reagovat
smazaný uživatel
to je pravda. Ale ani jeden zápas nebyl žádný čaj. S Agou to bylo o jednom brejku v každém setu a s Kerber to byla veliká bitva až do konce.
Reagovat
smazaný uživatel
a při vší úctě ke Kerber.. Sharapova a letošní Caro, to je trochu jiná liga.
Reagovat
lars
A proc tak Wozejk brzo vypadnul v Cine ??
Reagovat
smazaný uživatel
tak ve Wuhanu prohrála s Bouchard.. vzhledem k povrchu to nebylo zase takové překvapení. V Pekingu nevím, může se stát.
Reagovat
Davor1
Angie má tento rok slabšiu formu, v tej minuloročnej bola porovnateľná so súčasnou Wozniackou.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra není tak komplexní hráčka jako Serena, Maria, Halep nebo Azarenka.. ty se líp dokážou přizpůsobit podmínkám. Kdyby se hrálo na fakt rychlém povrchu, to bys viděl, jak by stačila .-)
Ale bohužel je to tak jak to je.. Proto Petra musí využít turnaje jako Wuhan, Dubaj nebo Wimbledon. Tam si vždycky může nahrát solidní body.. a vydělat velké peníze. Všude jinde je to složitější.
Reagovat
tommr
no svého času se říkalo, že v hale má Petra pro svou hru ideální podmínky. Asi to už ale neplatí ...
Reagovat
lars
Mozna hala v Singapuru, neni typicka evropska hala
Reagovat
FulnekUltras
hlavně vypadá, že to není klasická hala, ale jen "aréna" se zatahovací střechou, pod níž se dusné venkovní klima moc nezmírní...
Reagovat
smazaný uživatel
no řekl bych, že to stále platí. Ale v hale se povětšinou hraje na rychlých površích. Tenhle faktor je nejdůležitější.
To že tam nefouká, není dusno, sluníčko, to všechno je plus pro takovou hráčku. Ale není to ten primární faktor. Ten je povrch.
Reagovat
FulnekUltras
právě že v Singapuru tam nejspíš dusno je - i když ani povrch samozřejmě pro Petru není optimální.
Reagovat
smazaný uživatel
roger si na novou raketu zvykal pul roku a podle kotyzy si mela kvitova zvyknout za 14 dni. Ale hlavne se ptam proc menit raketu kdyz se mi dari, roger udelal zmenu protoze padal dolu
Reagovat
EllNino
taky vubec nechápu tenhle megatah ...
Reagovat
lars
Taky to nechapu, ale PetaM to snad vysvetli :))
Reagovat
PetaM
OMG, nechápu, proč to svalovat na raketu. Ona snad takhle blbě nehrála i s tou starou? Jsem si nevšiml, že by první půlka sezóny byla s tou raketou o moc lepší ;)
Reagovat
tommr
takže podle tebe na raketě vlastně vůbec nezáleží?
Reagovat
PetaM
Záleží, ale tady všichni dělají, že za to může snad jenom ta raketa.

Ono kdyby Petra dneska hrála s tou starou, tak Agu určitě umlátí 2x 6:0, ne? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Menila jsi nekdy raketu? Syn hraje tenis zavodne s babolat a zkusil si head a byla to katastrofa takze sel zpet k babolat
Reagovat
EllNino
on je to ten, a je to pravda, raketa v praxi 14 dnů je fakt obrovskej risk ...
Reagovat
PetaM
Jo, změnil jsem z Dunlop na Wilson a lítalo mi to hned při prvním tréninku. Dokonce lépe, než s tou starou ;)
Reagovat
lars
Tady NEvšichni dělají , ze za to mohla jenom nova raketa.
Ale pravdepodobne je to jeden z vice duvodu.
Reagovat
misa
Wilson asi chtěl, aby se jejich hvězda předvedla s novou raketou.
Reagovat
Jan
Měnit raketu před TM je pěkná pitomost. To měla udělat, když tak až po AO.
Reagovat
pockerface
V Singapuru asi zapomněli v hale zapnout klimatizaci.Jinak si neumím vysvětlit tu strašnou Petřinu potivost a schvácenost.Ale v tenise je vše možné a já věřím,že třeba ve ČT se vrátí ke staré raketě a porazí Maii a pak i Carolinu.
Reagovat
Michaelus
Ke staré už nepřejde, to si nedovolí. Jasně by tím demonstrovala, že není tak dobrá a Wilson by nebyl moc rád...
Reagovat
Michaelus
jako ta firma
Reagovat
tommr
když jsem tu před zápasem mírnil všeobecný nadšení z toho jak je Aga pro Petru na rozjezd lehká soupeřka tak jsem byl označovanej mnoha nelichotivejma přízviskama. Skutečnost ovšem předčila i moje nejhorší očekávání. Petra se vyhazovala dokonce ještě víc než je u ní obvyklý a vinu na tom dávám hlavně nedostatečný přípravě s novou raketou. Kotyza je prostě amatér, kterej Petru neustále stahuje pod hladinu ... :(
Šance na postup do semifinále jsou po dnešku téměř nulový. Když Petru smázla i Aga tak radši ani nechci domyslet co s ní provedou Sharapova a Wozniacká. Možná, že by to měla Petra zase předčasně zabalit jako v roce 2012, aby si neutržila ještě větší ostudu ... :(
Reagovat
EllNino
notak, to snad ne hele, předčasně balí jenom zbabělci, todlejsem teda od tebe nečekal ...
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, já jsem přesně toto od tommra čekala, to je jeho uvažování...Důležité je, proč to dnes Petře nesedlo...Rakety ? Zdraví ? Povrch ? Buď se to dá zlepšit nebo ne. Nedělám předčasné závěry, prostě uvidíme. Fakt je, že Petra se necítila dnes dobře na kurtu a to mě mírně posunulo z optimismu k pesimismu. Házet flintu do obilí ale nehodlám a ve čtvrtek zase fandím...
Reagovat
VlS
Já bych to tipnul na přemotivování, nezačlo to tam hned padat a už to jelo, jako tolikrát. Příští zápas může bejt úplně jinej. Neztrácejme naději a nedělejme si zvytečný naděje. Jsou to jen tenisový zápasy, o pendrek jde.
Reagovat
tommr
vím, že to není moc hrdinský, ale jiná cesta jak zabránit dalším dvěma debaklům asi není. Pokud se ve hře Petry něco zásadního nezmění tak jí od Sharapový a Wozniacký hrozí i kanár ...
Reagovat
slacker
Tak dva debakly jsou +140 body zebrickofile
Reagovat
LukasH
Ale je to sport, kdy si to konečně uvědomíš? Měla by odstoupit kvůli tomu, že prohrála a neměla den? A když to budou další dva debakly, tak co? Každá hráčka, která tam hraje si to zažila. Kdyby Petra uvažovala jako ty, tak by vlastně už nehrála vůbec, protože by se po prvním neúspěchu a "ostudě" jak ty říkáš, složila, řekla by si, že to nemá vlastně cenu a sekla by s tím...
Reagovat
EllNino
tak si řekni, že to prostě zvrátí a vyhraje, zapři ten tvůj pesimisms a mysli pozitivně, vím, že po dnešku moc duvodu k optimismu není, ale prostě to zkus, vždyť to není tak těžký a rozhodně si nemyslím, žeod Máši dostane kanára, tomu snad nevěříš ani ty, po tom, codnes Marie kazila, nevíc to bude uplně jinej tenis než s Agou, takže hlavu vzhuru a sklenice je poloplná, ne poloprázdná ;) okey?
Reagovat
smazaný uživatel
to prostě sci-fi jako přinutit mě, abych fandila Mašeně. :)
Reagovat
tommr
kdybych tím moh nějak Petře pomoct tak bych to třeba i zkusil, ale nemyslím si že se Petřiny výkony odvíjejí od toho co si o jejích vyhlídkách myslím já ... :)
Reagovat
Michaelus
Dobře. Když už nemá šanci tak se nebudeš dívat na její příští zápas. Je to tak?
Reagovat
tommr
popravdě řečeno já jsem se moc nedíval ani na ten její dnešní zápas - už prostě na to nemám nervy dívat se na ty její (několika)metrový outy z jasnejch pozic když hraje ve svý nejhorší verzi. A že to bude dneska tenhle případ mi bylo jasný už během první hry a metrovým outu za stavu 15:30 ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tommr mas pravdu. Kdyz byla v roce 2011 nahore, tak Kotyza vymenil kondicaka. Ted se Petra rozjela tak pro zmenu ji vymenil raketu, aby ji srazil .... kotyza u me ztratil veskery respekt, je to vrchol amaterismu to co udelal
Reagovat
Karolko2
Vy chytrolíni, co jste dokázali ve své práci vy, ze tady zase kritizujete? A co byste napsali, kdyby nakonec postoupila a co kdyby byla ve finále, co byste psali o Kotyzovi.....
Ano hrála hodně blbe, jen ona ví proč a možná tu opravdu nic nevyhraje, no a co.Vyhraje jinde a nebo nevyhraje.Uz teď je jasné, ze dokázala ve svém pracovním životě podstatně víc než vy dva dohromady.Je marny, vám říkat at přestanete pořad jen kritizovat, protože to je vás životní styl, a víte co, i Kotyza ve svém pracovním životě dokazal víc, než vy si vysnite a to vy neumíte ani pochopit natož uznat.Jste takové malé nuly.

Skoro sem nechodím, protože těch lidi, co rozumi sportu nebo dokonce tenisu sem moc nepíše.Protoze kdo někdy dělal nějaký sport, tak ví, co všechno hraje roli a co stojí za úspěchy a neúspěchy..A taky asi proto, ze spis sami sportují a nemají čas žít život chatu
Reagovat
slacker
To znelo jako prispevek od nekoho kdo nic nez sport nedela a rozumi mu jako malokdo
Reagovat
misa
Fanouškovský web, nejde čekat nic jiného.
Reagovat
Karolko2
"Soudit člověka po jednom zápase?? to fanoušek nedělá, to není fanoušek, podívejte na mě? celou sezónu jsem se trápila a nehrála dobrý tenis, až na domácí půdě se to zlepšovalo, to je sport, tenis, i my jsme lidé a ne stroje na tlačítko VYHRAJU, víte, co se nám honí při zápase hlavou??, jak je těžké zůstat v klidu?, když se mi nedařilo, taky mě odepisovali, ale víte co?, proto se zlepšuji neustále, abych těm antifanouškům ukázala, že oni pro mě fanoušci nejsou" - SERENA
Reagovat
pockerface
bohužel dneska to nebyla Petra jakou jsme viděli v Asii.Od začátku mdlá,pomalá,schvácená.To hraní o půlnoci jí nesedlo.Bohužel už nezjistíme,jak by zápas vypadal,kdyby ho hráli v odpoledním nebo podvečerním Singapurském čase.Teď už Petra musí porazit Marii i Caro.Ale na Marii bohužel Petra neumí moc zahrát.Ale třeba ještě překvapí.
Reagovat
rib
tož to byl masakr... mám obavy o Petřino zdraví, tak funět jsem ji už dlouho neviděla. A dál, co říct... Jestli opravdu zvolila nové rakety na poslední turnaj sezóny, je to neuvážená pitomost, nikoliv profi přístup. A jestli tohle je maximum, čeho je nyní schopná, tak to je teda bída. Jestli si na sebe dala nárok výhry, pak nevím, co tam dělá ten psycho...pomocník, zda s ním vůbec mluvila. A jestli je ten kurt navíc i pomalejší, tak bude asi Petra o pár proher zkušenější. Ale pořád jí budu fandit, dnes je mi jí spíš líto...
Reagovat
VlS
já si myslím, že u Petry fyzický projevy strašně souvisí s psychikou. Nedělej si starosti, nemůže se jí stát nic jinýho, než že prohraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Veľmi dobrý výkon Radwanskej..Trpezlivá, rozumná a najma efektívna hra..Od zaciatku vedela, čo má hrať a kedy to má hrať, je to snáď jediná alebo jedna z mála tenistiek, ktorá dokáže takmer naplno využiť svoj potenciál, resp. zbrane, ktorými disponuje..Pre mňa Andy Murray v sukni..

Ešte sa može naplniť moje malé proroctvo, ktoré na postup zo skupiny favorizovali práve Radwansku s Wozniackou..Teda favorizovat je silné slovo, skor som tejto dvojici dával slušné šance na postup..
Reagovat
rib
Andy Murray jako pravý Skot MÁ doma taky nějaké sukně, takže Aga JE Andy Murray jen s polským tragickým výrazem ve tváři :-))))))
Reagovat
Davor1
keby som ju už mal prirovnať k nejakému tenistovi, tak mne skôr pripomína G. Simona ako Andyho...
Reagovat
Jan
Když jsem viděl hned na začátku Petřin otrávený obličej a hned jí to chodilo síť - out, tak jsem si říkal, že asi prohraje, že dnes nemá den. Taky bych řekl, že zase přibrala.
Reagovat
LukasH
Co se dá dělat. Petra od začátku nevypadala dobře. První set hrůza, druhej už o moc lepší, ovšem Aga hrála dneska fantasticky. Petře vrátila míče, který byly ve Wimblu a v Asii winnery. Pomalejší povrch plus skvělý čtení hry a pohyb od Agy. I to obrovský štěstí při Petřiných BP - lob na čáru a pak prase.
Fans Petry jí tady nejdřív prokážou medvědí službu tím, že tu píšou, jak to Petra v pohodě dá ve dvou a pak se tu vyrojí banda nicků, který se tu od Wimbledonu neobjevili a už to jede....
Reagovat
smazaný uživatel
Like a no comment. :)
Reagovat
slacker
ANO, bude lip. Babis
Reagovat
smazaný uživatel
Rád provokuješ, viď ? Ale co, trhni si...Stejně nic jiného neumíš...
Reagovat
rib
ANO, prostě to zařídíme :-)))))))))
Reagovat
Michaelus
Zamakáme :DDDDDDDD
Reagovat
slacker
Rad provokuju a umim mnohem vice veci nez tva urazena hlavicka je schopna vubec pobrat
Reagovat
smazaný uživatel
To bys koukal, jakou mám kebuli... A uražená, ha ha, to jsi mě fakticky pobavil... Buď si jist, že takový vliv na mě nemáš....
Reagovat
slacker
Tak dle nep[rimerenych reakci to na tebe ma vliv. Nezapomen si nasadit verejny skleb falesne pohody
Reagovat
misa
Snad jen Petro, nevadí, zase bude líp. Teď asi brečíš, ale každá zkušenost se hodí. Nic nevzdávej a ve čtvrtek jdi do boje. Kdy jindy ukázat srdce bojovnice? Po půlnoci se už určitě hrát nebude.
Reagovat
Davor1
Petra síce nehrala dobre, ale treba vyzdvihnúť Agu, ktorá hrala vynikajúco a konečne predviedla poriadny výkon, po hlúpych prehrách s hráčkami ako Lepchenko, Peng, Garcia či Vinci už bolo teda na čase...Dúfam, že ešte pridá aspoň jednú výhru, ideálne proti Sharapke a postúpi ďalej.
Petra podobne ako včera Genie jednoznačne najslabší výkon dňa, veľkou nevýhodou pre ňu je, že druhý zápas hrá s Mariou a musí vyhrať, to nie je ideálna kombinácia.
Reagovat
FulnekUltras
anebo právě tohle může teprve lvici pořádně nabudit...
Reagovat
Michaelus
Petra hrála vážně hrozivý tenis, snad se zlepší...
Aga hrála jeden z nejlepších zápasů, co jsem u ni viděl, klobouk dolů.
Reagovat
Alois_Mlok
Ta tam neuhraje ani set.
Reagovat
smazaný uživatel
vylezl z vody, zaperlil a zmizel...Tedy doufám....
Reagovat
smazaný uživatel
:-) Agnieszce přeju úspěch, Petře postup:-). I když to bude těžký. Ale těch odborníků, kteří nad Petrou zase lámou hůl, se znovu vyrojilo...
Reagovat
Fandina
Petra škoda, na co sahla bylo špatně a Aga naopak, hrála výborně a na co sahla, dařilo se jí. Tak doufám, že na tenhle zápas Petra rychle zapomene a příští už vyhraje. A mrzelo mě, že se zase hodně potila.
Reagovat
FulnekUltras
Taky by mohli v TV někdy ukázat teplotu a vlhkost vzduchu, když je zřejmé, že nejde o klasickou uzavřenou halu s klimatizací, jaká je v podobně neevropském klimatu třeba v Dauhá (mj. atletika).
Reagovat
dadaft
no nic, nebudu se rozčilovat.

Aga výborný výkon, gratuluji.
Reagovat
smazaný uživatel
nemá to cenu, myslím, že každý, kdo fandí Petře nemůže čekat, že to bude mlátit pořád, má za sebou náročné turnaje, s Mašenou vypadala už zdrchaně, holt se jí tady zatím dneska nedařilo, ale kdo ví, s Mašenou může předvést super tenis a nebo zase h...o. Já mám ráda horskou dráhu :D
Reagovat
tommr
s tou únavou to doufám nemyslíš vážně? Vždyt Petra měla před TM 14 dní volno a dneska odehrála jen dva krátký sety. Sharapova a Wozniacká dneska strávily na kurtu víc než dvojnásobnou dobu a nebyla na nich znát prakticky žádná únava ...
Reagovat
smazaný uživatel
pokud vím, tak mnozí tady psali, ať do Moskvy nejezdí a odpočine si, jen prohrála, už se zase píše, že měla do Moskvy jet a hrát, sorry, ale nesnáším fanoušky kam vítr tam plášť. Mně prostě Petra připadala divná, jako bez šťávy atd., nepíšu tu nic o tom, že je unavená, jen že měla za sebou náročné turnaje a s Marfušou vypadala zdrchaně. Dneska se potila jako čuník (sorry, nic ve zlém) a celkově na mě nepůsobila dobře. Ale já ji neomlouvám, prostě Aga hrála dobře, věděla, jak na Petru hrát a ta chybovala. Nevím, proč z toho dělat trágo a svádět všechno jen na raketu a Kotyzu.
Reagovat
slacker
Ma pouzivat Rexonu kdyz se poti jako prase
Reagovat
smazaný uživatel
psala jsem jako čuník, pokud vím, Rexona je na podpaždí, ne na obličej. :) Ale asi tomu rozumíš víc a nevyjadřuj se jak prase :D
Reagovat
slacker
Prase je spisovne slovo bez citoveho zabarveni, nebylo specifikovano o jake konkretni poceni slo. Urcite se potila i v o podpazi a na jinych castech tela nez oblicej.
Reagovat
smazaný uživatel
Agnieška si vybrála dneska den štěstí snad za celou sezónu. Takhle jsem jí viděl naposledy hrát na AO proti Azarence.
Reagovat
Davor1
to, že hrala skvele pripisuješ šťastiu? Ja by som skôr povedal, že konečne zahrala to, na čo má, a s čím môže poraziť hociktorú hráčku na okruhu.
S tou Azarenkou súhlas, ale okrem toho hrala výborne aj v Montreale, v zápasoch s Makarovou a Venus bola fantastická...
Reagovat
smazaný uživatel
Při některých fiftýnech měla vyloženě štěstí, to je třeba říci. Ale zase musím dneska vyzdvihnout, jak často si dokázala pomoct servisem v důležitých okamžicích. To bylo takové serenovské, nebo kvitovské na turnajích Číně.

V Kanadě zahrála slušně, i když já si myslím že hlavně kvůli tomu, že se jí tam dařila její špičková defenziva. V Austrálii a dnes jsem viděl i náznaky ofenzivnější stránky Agy.
Reagovat
tommr
vyloženě štěstí měla Aga jenom jednou když za stavu 3:3 ve druhým setu odvrátila BP prasátkem. Jinak si to všechno bud vybojovala nebo jí to Petra darovala hloupejma chybama ...
Reagovat
VlS
Petra byla dneska štědrá, no
Reagovat
smazaný uživatel
Proti Azarence Aga hrala jeste mnohem lepe, tam byla uplne vyhecovana. Tadyten vykon bych prirovnal spise k Monrealu, kde take zahrala dobre...
Reagovat
Frick
když se otírá, tak si vzpomenu na upocenýho a ovaječněnýho Paroubka na volebním mítinku v letnim parnu...
Reagovat
Michaelus
Když si já představím tebe, tak si vzpomenu na úchylného nerda. Bez urážky.
Reagovat
Frick
S urážkou.
Reagovat
smazaný uživatel
na tebe bych nechtěla vzpomínat, ani když se neutíráš.
Reagovat
smazaný uživatel
ty tvý komenty, to je teda něco. Radši si počkej až bude hrát Lucka a nebo na konec turnaje, abys mohl psát ty svý palce nahoru a dolu ! S tímto jsem radši ani nechoď, protože s tímto jen prudíš ! ! !
Reagovat
smazaný uživatel
:-) výstižně napsáno.
Reagovat
misa
Celkem ostuda, že Lucce fandí někdo jako ty.
Reagovat
misa
No, "fandí" Vzpomněl jsem si teď na tvou hnusnou poznámku na její adresu z minulého týdne.
Reagovat
kada.tom
Jinak jsem zvědav na rozhovor. Petra nevypadala zdravě, od začátku byla úplně zpocená, ještě aby tak byla nemocná. Ale je to zvláštní - do dneška na sociálních sítích i v rozhovorech zářila a vypadala v pohodě. Pak přijde na kurt a předvede tu hrůzu :-(

Nerozumím tomu. A na rychlost povrchu bych to neházel.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel Petře se vstup vůbec nevyvedl a hodně chybovala. Ale taková hra prostě bývá, celou sezónu se jí víceméně dařilo, a přes tento malý i když významný fail se musí posunout dál.
Reagovat
dadaft
no, jen aby se neukázalo, že proti špičce je marná,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
slacker
celou sezonu se ji vicemene darilo? Jen tu druhou pulku frajere
Reagovat
rib
no, já bych to viděla s tou sezónou celkem dobře, nebo aspoň půl napůl, tedy zejména ta větší polovina byla lepší :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proto je tam použito to slovíčko víceméně víš ? frajere
Reagovat
slacker
Ano sezona jako celek je vydarena, ale veta s vicemene vyzniva jako kdyby celou sezonou se rovnomerne stridaly uspechy s neuspechy. Do pulky roku snad jen semifinale v Sydney se da povazovat za nejaky uspech
Reagovat
smazaný uživatel
Myslel jsem to tak, že celkově se dá považovat tato sezóna za vydařenou. Tenistky nejsou roboti, jednou vyhrajou a jednou zase prohrajou. Já to tak beru a tuto sezónu beru u Petry určitě jako úspěch
Reagovat
smazaný uživatel
Tak , ale tohle mě opravdu dostalo .
Kvitová a prohrála s Radwanskou , co bude dělat se Sharapovou , Wozniackou ?
Reagovat
kada.tom
Hmm, tak prohra s Agou. Aga hrála dneska parádně, ale Petra udělala strašlivě UE a to prostě na TM není možné.

Vzhledem k tomu, že Caro porazila Sharapku, tak ve čtvrtek bude hrát Petra s Sharapkou. A bohužel jsem pesimistou, Petra nemá příliš šancí na to, aby ji porazila. Mám takový dojem, že Petra loňské SF neobhájí ani náhodou.
Reagovat
smazaný uživatel
ale Petra se zvedne tohle byl den blbec a Petra je velká bojovnice. Musíme věřit
Reagovat
Cico93
tipnem padne 1500 komentov:)
Reagovat
kodkar
K té bídě není co napsat.
Reagovat
Kozoroh
Tolik komentů padne jen, když někdo získá kalendářní GS a napodobí Lavera nebo porazí Rafu na RG a napodobí Soderlinga :-D
Reagovat
Cico93
alebo Fandina sa bude nudiť:)
Reagovat
Fandina
Když mě nikdo nebude urážet, nebudu se bránit a diskutovat. Tenisový portál neslouží k tomu, aby se tu někdo bavil o druhých, psát se má o tenise.
Reagovat
smazaný uživatel
S tím souhlasím a přál bych si, aby takhle uvažovali všichni, co se sem přihlásili.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud zasáhne s+F tak určitě ano ;-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist