Letošní Wimbledon rozlosován. Karolína Plíšková, Kvitová, Berdych a dalších osm Čechů zná své soupeře

28. 6. 2019, 10:45
Aktuality 391
Celkem 11 českých tenistů krátce po 11. hodině poznalo své soupeře pro první kolo nejslavnějšího turnaje světa. Karolína Plíšková začne proti Lin Zhu, Petru Kvitovou v prvním zápase po zranění čeká Ons Džabúrová, vracející se Tomáš Berdych nastoupí proti Taylorovi Fritzovi. Obhájce titulu a světová jednička Novak Djokovič se utká s Philippem Kohlschreiberem a loňská vítězka ženské dvouhry Angelique Kerberová změří síly s Tatjanou Mariaovou.

Jedna z největších českých nadějí Karolína Plíšková se v prvním kole utká s Lin Zhu. Další želízko v ohni Petru Kvitovou, jež by se měla po zranění levého předloktí představit poprvé od poloviny května, čeká Ons Džabúrová. Tunisanka dnes měla bojovat o finále v Eastbourne, ale kvůli zranění kotníku k semifinále nenastoupila. Poslední nasazená Češka Markéta Vondroušová začne proti Madison Brengleové.

Proti nasazené Lesje Curenkové nastoupí Barbora Strýcová. Úvodní soupeřky poznaly také Kateřina Siniaková (Jekatěrina Alexandrovová), Karolína Muchová (Aleksandra Kruničová), Kristýna Plíšková (kvalifikantka Kaja Juvanová), kvalifikantka Tereza Martincová (Yafan Wang) a lucky loser Marie Bouzková (Mona Barthelová).

Pokud Kristýna Plíšková postoupí do druhého kola, může vyzvat sedminásobnou šampionku Serenu Williamsovou. Muchová zase může ve druhém kole vyzvat nasazenou krajanku Vondroušovou.

Velmi těžký los má světová jednička a vítězka French Open Ashleigh Bartyová. Do své čtvrtiny schytala kromě Sereny Williamsové také další bývalé šampionky Garbiñe Muguruzaovou, Marii Šarapovovou a Angelique Kerberovou. Poslední jmenovaná, která ve Wimbledonu bude obhajovat loňský triumf, začne proti Tatjaně Mariaové.

Tomáš Berdych by měl v All England Clubu odehrát první soutěžní zápas po více než tříměsíční pauze zaviněné bolestmi zad. Bývalý finalista v prvním kole nastoupí proti Taylorovi Fritzovi. Kvalifikant Jiří Veselý vyzve nasazenou šestku Alexandera Zvereva. Světová jednička Novak Djokovič vykročí za obhajobou titulu proti Philippovi Kohlschreiberovi.

Pořádně těžký los schytal Rafael Nadal. Už ve druhém kole by mohl narazit na Nicka Kyrgiose, s nímž letos prohrál v Acapulku, poté ho může čekat Denis Shapovalov, nebo Jo-Wilfried Tsonga.

Letošní a celkově 133. ročník Wimbledonu čekají dvě novinky. Tou první je zatahovací střecha na dvorci č. 1, tou druhou, že v zápasech, které dojdou do stavu 12-12 v rozhodujícím setu, přijde na řadu klasický tie-break.

WIMBLEDON 2019
• Soupeři českých tenistů v 1. kole •
Berdych (ČR) - Fritz (USA) | H2H 0-0
Veselý (ČR) - A. Zverev (6-Něm.) | H2H 0-0
Kar. Plíšková (3-ČR) - Lin Zhu (Čína) | H2H 0-0
Kvitová (6-ČR) - Jabeurová (Tun.) | H2H 0-0
Vondroušová (16-ČR) - Brengleová (USA) | H2H 1-1
Siniaková (ČR) - Alexandrovová (Rus.) | H2H 1-2
Bouzková (ČR) - Barthelová (Něm.) | H2H 0-0
Strýcová (ČR) - Curenková (32-Ukr.) | H2H 2-1
Martincová (ČR) - Yafan Wang (Čína) | H2H 0-0
Muchová (ČR) - Kruničová (Srb.) | H2H 0-0
Kr. Plíšková (ČR) - Juvanová (Slovin.) | H2H 0-0
• Možná čtvrtfinále
Djokovič (1-Srb.) - Tsitsipas (7-Řec.) | H2H 1-1
Anderson (4-JAR) - A. Zverev (6-Něm.) | H2H 0-4
Thiem (5-Rak.) - Nadal (3-Šp.) | H2H 4-9
Nišikori (8-Jap.) - Federer (2-Švýc.) | H2H 3-7
---
Bartyová (1-Austr.) - Kerberová (5-Něm.) | H2H 2-2
Bertensová (4-Niz.) - Kvitová (6-ČR) | H2H 3-3
Svitolinová (8-Ukr.) - Kar. Plíšková (3-ČR) | H2H 3-5
Halepová (7-Rum.) - Ósakaová (1-Jap.) | H2H 4-1
los dvouhry mužůlos dvouhry žen
los čtyřhry mužů X los čtyřhry žen
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

391
Přidat komentář
Fransoas
První kolo bude pro Tomáše velkou prověrkou.Ten Američan - ne,že by měl famózní formu,ale je dobře rozehraný a tím může být nebezpečný.Doufejme,že to Berdyš zvládne.Tome pojď.
Reagovat
spaniel
1% expert na tenis a po novému i na sázení, se rozhodl že nebude plakat nad Nadalovi losem, ale nad Federerovym :D
Reagovat
smazaný uživatel
Neblázni..Len mi je smiešno, ze vy fanatickí fanusikovia "Goata" máte naložené z Berrettiniho v QF :)

Skvelá vizitka..
Reagovat
spaniel
Vy fanatici...a mluvíš o jednom člověku...dobře ty.
Reagovat
Pe3k
Který si navíc dělá jen srandu...
Reagovat
Roger_Federer
Podle meho nazor, nejvetsi fanatic posednuty Goatem(Federerem), jsi zcela jiste zde ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si v prvom rade posadnutý neznámym internetovým uzivatelom..

Diagnózka :)
Reagovat
Padme
Jsem myslela, že se FEDAL potkají v semifinále... A teď čtu, že celý svět fňuká nad losem Nadala. Je teda opravdu děsný, s tím nelze než souhlasit.
Reagovat
Pe3k
Nadal tam má známé jména, ale nikoho ve formě, to Roger dostal Berentiniho ;(
Reagovat
smazaný uživatel
Berrettini ako QF hrozba..

Kabaret :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Izzymu vyšel článek v prestižním časopise Forbes...

https://www.forbes.com/sites/johnisner/2019/06/23/the-pro-players-costs-a-tennis-vs-basketball-comparison/#134d0ca8f440

Porovnání sportovce, který hraje NBA a tenistou, který hraje ve Wimbledonu. Náklady na jeden turnaj GS vs. náklady na zápasy mimo domov, kde hráč NBA žije...náklady na tým tenisty vs. hráč kolektvního sportu...

Asi ho přepadla melancholie, že mohl hrát to NBA:)
Reagovat
Vlk-v-trave
No a komu by se to nechtělo číst tak aspoň foto z Londýna.

https://www.instagram.com/p/Bk8gCIHgBkA/?utm_source=ig_embed
Reagovat
smazaný uživatel
Izzy sa postazoval, ze si prenajal domček za 30K za Dva tyzdne a ze moze byt po W. v minuse..

Ehm
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak jen poukázal ne ten rozdíl mezi nákladama sportovce v individ. sportě a kolektivním...možná někteří nemají tu představu...

A nebo ho fakt chytla basketbalová melanchólie:)
Reagovat
smazaný uživatel
V NBA zarábajú desiatky miliónov iba top hraci.

Priemer zarába menej, nez priemerní hokejisti trebars.

Ja neviem, nepríde mi to zdravé sa stazovat na financie, ked ma clovek také standardy, ze musí prenajat dom za 30K..To je snobizmus na entú.
Reagovat
paddy
Jestli nedopadne jako Becker, tak si nemá proč stěžovat. Statistiky hovoří, že přes polovina hráčů NBA po skončení kariéry do 5 let zkrachuje. Lehce nabyl, lehce pozbyl. Nevzdělaní lidé z ulice neumějí s penězi zacházet. Mají jen kliku, že dělají velmi dobře placený sport. Kdyby hráli např. pozemni hokej, tak by současně museli chodit i do práce.
Reagovat
slacker
jestli to nebude tim ze NBa hrajou prevazne cernosi a cernosi na prikladu Haity 95% populace je cerna a pro srovani je tu na stejnem ostrove Dominikanska republika) a vubec cele Afriky ukazuji ze jsou tou nejmene inteligentni rasou. takze to neni o NBAa ale o tom jaci "einsteini" ti ex-sportovci jsou
Reagovat
Vlk-v-trave
Nevnímám to úplně jako stížnost:)
Reagovat
smazaný uživatel
je 2X vyšší než průměrný plat v NHL.

https://www.forbes.com/sites/kurtbadenhausen/2016/12/15/average-player-salaries-in-major-american-sports-leagues/#6eb627a21050
Reagovat
Vlk-v-trave
V plné tréningové přípravě.

https://pbs.twimg.com/media/D9_BVz7WsAIq-Ml.jpg
Reagovat
Vlk-v-trave
Místo něho Schnur, Marcos má víc štěstí než rozumu, ikdyž, kdo ví...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Aj Federer, tým pádom..
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak určitě, to je nej. klikař 21. století.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna prohra v Halle a děla se z Corice Federerův nemesis. Letos dostal naloženo 2x po sobě.
Reagovat
Pe3k
Tak je potencionálně nebezpečný, žádná nemesis.
Reagovat
smazaný uživatel
tak ma tam Berrettiniho miesto toho
Reagovat
Pe3k
Právě, tím pádem to má mnohem těžší :(
Reagovat
smazaný uživatel
To by musel byt Berrettini najprv vo Federovej vetve :)
Reagovat
smazaný uživatel
https://twitter.com/entrylists/status/1144903602823204864?s=21
Reagovat
peggy
Potrebuji se zbavit Nadala,mozna ze to zvlane,hlavne,ze dedousek buda mit soupere z kvalifikace.
Reagovat
slacker
a to je spravna vec, za to jak umetli Nadalovy cestu na RG (vecne centru se specialne upravenou antukou pro nadala) si ani nic jineho nezaslouzi.
Reagovat
Vlk-v-trave
https://www.youtube.com/watch?v=WpA7p8gR8j4

Poslední deváté vítězství Martiny, snad ten rekord hned nebude překonán...hodně blízko je Serena, ale musela by ještě 3x...tak snad nás potěší letos jiná hráčka svým vítězstvím ve W.:)
Reagovat
Vlk-v-trave
https://www.youtube.com/watch?v=EUibcWfCswc

No a pro porovnání první vítězství Martiny:)
Reagovat
Vlk-v-trave
https://www.youtube.com/watch?v=pgQhyiaAMeY

Ashe, určitě velmi zajímavá postava historie...jeho jediné finále ve Wimbledonu, proměnil v titul, stihl to skvěle, pak už vládl Borg. Jimbo v tom roce obhajoval.
Reagovat
Frick
FulnekUltras určitě pronese pár slov k té významné osobnosti Zlínska.
Reagovat
VlS
Včera různě po světě zemřelo mnoho tisíc lidí. Prosímtě, začni shánět od každého někoho k pronesení nekrologu a věnuj se tomu naplno. Je šance, že do Masters od tebe bude pokoj.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nadal dnes prehral aj tretí set.

Pozitívom je, ze stvrtý vyhral..

Zreb má tazký, ale je možné ze Kyrgios, Tsonga aj Cilic sa k nemu ani nedostanú...

Pevne verím, ze ak má vypadnut, tak spomínaní budu musiet byt v top forme..
Reagovat
Mayo
Rafov pavúk je brutal. Keby mám vybrať najväčší strašiak, tak podľa mna Cilic.
Reagovat
paddy
nejdříve však musí ve zdraví přežít zápas z rozzuřeným Kyrgiosem, pokud se ten již nediskvalifikuje v 1k :-)
Reagovat
Patik
a prežiť kanonádu od Tsongu v 3 kole tuším.
Reagovat
MarcelPersch
Rafa dnes v exhibici v Hurlinghamu opět prohrál, po prohře 0-2 s Cilicem, s kterým se dost možná střetne ve 4. kole, dnes prohrál s Pouillem, stejně jako loni, snad je to známka toho, že dojde daleko.
Reagovat
annah
Na těch exhibicích prohrál i Novak a Thiem. Jestli oni to chlapci nedělají schválně, aby ukolebali konkurenci, a na Wimbledonu pak udeří a předvedou svou pravou tvář. :-)
Reagovat
Patik
Tak začína pomaly obdobie kde Federer minulý rok zlyhával takmer pravidelne v skorších kolách..tento rok nastupuje v lepšom fyzickom a psychickom rozpoložení a do konca tejto sezóny už neobhajuje nejakú vačšiu porciu bodov..takmer presným opakom je teraz jeho rival Djokovič..u neho prichádza obdobie kedy bude obhajovať snáď celý zbytok sezóny ktorý mu minulý rok patril nikto nevieme v akom je rozpoložení od Austrálie nepôsobí najpresvedčivejšie a tak sa mi tu opäť raz črtá predstava že už po US Open by Roger mohol zaútočiť na post svetovej jednotky..jeho ďalší rival Rafa nevyzerá fyzicky stopercentne pred Wimbledonom a pri náročnom žrebe musí obhájiť semifinále následne ho čaká obhajoba Masters 1000 a semifinále US Open kde naposledy ukončil sezónu skrečom..tak žeby Roger zakončil túto sezónu na tenisovom tróne ? Wimbledon napovie..
Reagovat
smazaný uživatel
N1 je téměř unreal. To by musel Nole vyhoret na každém turnaji v prvních kolech a to se nestane.

N.2 je reálná a pravděpodobně to tak bude. Rafovi z antuky chybí cca 2k bodu plus to SF tady a titul v Kanadě. Fedex neobhajuje skoro nic. Ale pořad je to sport, stát se muže cokoliv.
Reagovat
Marduch
Proč v prvních kolech, když teď v race na Djokera ztrácí pouze cca 860 bodů?
Reagovat
smazaný uživatel
V live rankingu je propad přes 5k
Reagovat
Marduch
a co jako, vždyť live ranking je z pohledu konce roku v tuhle chvíli téměř irelevantní.
Reagovat
Patik
Neviem v tomto nemám prehlad ten live ranking ukazuje výsledky z tohtoročnej sezóny nie ? s postom jednotky celkovo to nemá nejako súvis je to len niečo ako race to london ?
Reagovat
Marduch
nikoli, je Live ATP ranking a Live ATP race..
Reagovat
Patik
a aký je v tom rozdiel ?
Reagovat
smazaný uživatel
Spi dál :-)
Reagovat
Marduch
to cos výše naznačoval, live ranking je za 12 měsíců zpátky a live race jen letošek.
Reagovat
Patik
Jáj no som si to s niečím poplietol myslel som si že to je inak..už viem pohoda ďakujem..no je tam veľký náskok..skoro 6 tisíc bodov s tým že Federer tam môže ešte nazbierať body Nole už môže len stratiť..jedine v tom Tokiu alebo kde to bude štartovať by mohol pridať niečo..no uvidíme vidím to celkom reálne .. Nole má pred sebou tri ďalšie GS tituly na obhajobu..Roger len prehraté osemfinále.
Reagovat
Patik
Už to neni unreal..Nole obhajuje teraz som to pozeral okolo 7000 bodov možno niečo viac..stačí že Federer uhrá viac bodov než minulú sezónu čo je reálne minulú sezónu neuhral nič svetoborné len Basilej..karty môže zamiešať ešte Nadal ten obhajuje ešte 2500 tisíc zhruba a hovorilo sa niečo o zranení ten už asi žiadne body nepridá..alebo mladý Zverev ktorý trie biedu a obhajuje Turnaj Majstrov.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole normalka, Rafa brutal, Fedex walkover.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal-Kyrgios bude chuťovka!
Reagovat
Nola
kazda skodoradost sa vrati ako bumerang....
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. Dle mého Rafa hraje na Wimbledonu s podobným očekáváním, jako Federer na French Open. Vi, ze potřebuje pomoc outsideru aby vyhrál. To naplánované kombo bude těžko porazet a navíc v prvním tydnu.
Reagovat
Nola
evidentne si nepochopil, ale nevadi....
Reagovat
stopan
Nadal je vzdy zranitelny v prvych kolach a na kazdom grandslame, zvykol sa herne trapit aj na french open ak dostal "tvrdohlaveho" supera, Brands, Fognini, Klizan, Soderling.
Reagovat
smazaný uživatel
Pochopil. Na tvůj komentář jsem napsal přesně. A poté jsem pokračoval již svým názorem
Reagovat
smazaný uživatel
Ale kverulant se na Rafu dokáže pěkně nahecovat...
Reagovat
Vlk-v-trave
Blíží se další GS a s ním naše společenská událost, tedy Fantasy.
Účastníci jsou uživatelé TP.
Wimbledon by měl být již 25. událostí.

O co jde? O zábavu především...
Každý účastník si vybírá velmi náročným způsobem tým :),
který je tvořen 8 hráči ATP a 8 hráčkama WTA...
Jak? Seznámí se z celou nabídkou tím, že je tzv. křížkem vyklikne a pak vybere vyvolené do svého týmu.
Uživatelé smartfónů to také vyklikají, krom těch svých vyvolených. Trochu je to sofistikované,
ale jde to pochopit. V chatu se dá také poptat, když je nejhůř... pak o víc se starat nemusíte.

Pravidla výběru hráčů-ček jsou jednoduchá:

max 1 hrac z top 4
zaroven max 2 hraci z top 8
zaroven max 4 hraci z top 16
zaroven max 6 hracu z top 32
min 2 nenasazeni

Tahákem Wimbledonu bude turnaj ve čtyřhře.
Tam je hlavně důležité najít parťáka-čku.
No a pak sledovat nasazení v pavouku.
Patronem, Ředitelem, šéfem nasazování turnaje, manažérem stats atd. v deblu je paddy:0)

Při příležitosti 25. události a 6. ročníku Wimbledonu,
budou uděleny dvě významné ceny.

účastník, který se umístí na 6. místě.
Obdrží památeční trofej. Zlatý Dred Browna.
a bude zapsán na historickou tabuli.

účastník, jehož hráčka vyhraje Wimbledon,
a bude na to místo predikována ve výběru týmu, tak obdrží
trofej - Zlaté Sojčí Pírko, a bude zapasán na historickou tabuli.
Pokud bude více účastníku, kteří to trefí tak bude rozhodovat celková úspěšnost POUZE ve WTA.

Letos do síně slávy bude připsán Tito, za podporu tenisové spodiny.
Bude to již třetí historický účastník, který se v síni slávy objeví.
Dříve už byli zapsáni Jankeda a Gigin :D)

Ti, kteří tohle ještě nevyzkoušeli tak níže link a název ligy.
Je třeba se zaregistrovat, nejlépe do konce víkendu,
aby byl čas vás do ligy dopsat, neb potřebujete potvrzené schválení.

link
http://www.grandslamfantasytennis.com/

název ligy, aby jste trefili:
II. League of TenisPortal.cz
Reagovat
dadaft
Barty - Kerber
Bertens - Anisimova
Gasparyan - Plíšková
Sabalenka - Wozniacki
Reagovat
tommr
Gasparyan? To už bych spíš věřil Marticový nebo Sakkariový ...
Reagovat
Fandina
Katku jsem málem nepoznala :-)).
https://twitter.com/K_Siniakova/status/1144594440490823680
Reagovat
Kozoroh
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_Wimbledon_Championships_%E2%80%93_Men%27s_Singles#Draw

1. kolo - Kohlschreiber
2. kolo - Kudla/Jaziri
3. kolo - Lajovič/Gulbis/Hurkacz/Mayer
4. kolo - Monfils/Auger-Aliassime/Dimitrov
ČF - Cicipas/Medveděv/Goffin/Edmund/Verdasco/Karlovič/Kližan
SF - Anderson/A. Zverev/Chačanov/Raonič/Paire/Wawrinka/Bautista
F - Federer/Nadal/Nišikori/Thiem/Čilič/Isner/Čorič/Fognini/Berretini/...

Pro Serbinátora fajn los. Na úvod sice čeká Kohli, který rozhodně není snadnou překážkou, ale No1e velmi dobře zná Kohliho hru, dále Kohlimu se letos na trávě nevedlo, prohrál v 1. kole ve Stuttgartu i v Halle, takže obavy mít nemusíme. V 4. kole by mohlo dojít k atraktivnímu mači s Felixem, ve ČF očekávám No1eho střet buď s Cicipasem nebo Medveděvem, přičemž Medveděv se zdá být tou pravděpodobnější variantou, kvůli vzájemnému matchupu s Cicim. SF se jeví být relativně snadné, nejvíc favorizuji z druhé čtvrtky na postup Raoniče, na kterého No1e umí zahrát, všech 9 zápasů vyhrál. Jako nejpravděpodobnější finálový protivník se jeví být Fedex, Rafa má komplikovaný los a ostatní favoriti buď nemají dobrou formu nebo tráva není jejich oblíbeným povrchem.

No1eho cesta za 5. wimbledonským titulem co nevidět začne a já budu opět svého favorita tlačit, co jen to půjde a dohlížet na něj prostřednictvím TV obrazovky. Idemo! :-)
Reagovat
ipko
tak trochu dúfam, že Kohli má ešte v pamäti zápas s Novakom v IW a mohlo by byť prekvapenie hneď na úvod :)
Reagovat
Nola
ja zase dufam, ze ma NOle aj Kohli v zivej pamati zapas s W 2015.....
Reagovat
Marduch
osobně moc netušim, co od Noleho tentokát čekat.. pofidérní příprava, žádný turnaj, přitom hlavně pohyb na trávě je kapitola sama o sobě.. aby se nám to v prvních kolech nevymstilo.. Bude samozřejmě taky záležet na vnitřním rozpoložení, s kterým do W po nezdaru na RG přijel..
Reagovat
Nola
Novak vacsinou nehral pripravne turnaje, vlani a predvlani to bola skor vynimka potvrdzujuca pravidlo, vlani potreboval uhrat nejake body a predvlani laborujuci so zranenim vyhral travnaty turnaj, nakoniec musel skrecovat zapas s Tomasom, kde musel hrat dva dni v rade, nakoniec celu sezonu zabalil... verim, ze sa mu to nevypomsti, ak ano, nic sa nedeje, nie som fanatik, po vlanajsej jazde, som nadmieru spokojna, vlani sa nam ani nesnivalo, ze vyhra 3 GS v rade, pekny pocin, kto vyhral 3 GS v rade 3 x ? , Fedex a Nole..... snad som sa nepomylila, mozno Fedex az 4X?
Reagovat
Kozoroh
Fedexovi se nepovedlo získat 3 GS tituly v řadě 3x, ale 'jen' 2x (W 2005-AO 2006 a W 2006-AO 2007). No1e je v tomto parametru samostatným lídrem. A je teprve druhým třicátníkem v Open éře, který dosáhl šňůry 3 GS titulů v řadě, prvním je Rod Laver.
Reagovat
Nola
tak mame aspon jedno prvenstvo :D

Gyros nehra exho, netusim preco, verim, ze nebude hrat ani vo W, nepriala by som ho ziadnemu z B3 do 2.kola, on je schopny porazit kazdeho z nich a vyhucat trebars s Nishim, nepamatam podobneho typka na okruhu, staci mu, ze ma zarezy...
Reagovat
Marduch
Jako urcite bych Gyrose nepral nikomu z favoritu do 2K, ale na druhou stranu ty jeho v posledni dobe stale castejsi excesy mohou byt dokladem toho, ze jeho vztah k tenisu je cim dal tim horsi, takze jsem na nej ve W fakt zvedavy.. btw. Thompson do 1K neni uplny nazdarek..
Reagovat
Nola
netusim, ako Gyros pristupi k zapasu, snad nehodi stolicku medzi divakov, ak sa mu nebude darit.... jemu snad snaci strhnut pozornost na svoju stranu svojimi excesmi, za mna je to uz za hranicou, moze mat H2H voci najlepsim hracom historie trebars 20 :0.....FFF ho tu este nedavno pranierovali, trebars po vystupe so Stanom, Nandom ... vazim si tych, ktori svoj postoj nezmenili napriek istym okolnostiam
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Nicka je Nadal totální top výzva. On chce hrát jenom velké zápasy proti velkým soupeřům. Ty židle většinou hází na podradnych akcích se soupeři mimo top10 nebo big3.

Jakmile potká hráče top3 tak je k nezastavení a ve druhem kole proti Nadalovi - pokud se tak stane, tak bude hrát tenis z jiného světa na absolutní riziko. Což Nadala velmi pravděpodobně vymete z kurtu.
Reagovat
Ereinion
nevím no...taky byl hodně očekávaný match s Federerem na USO18 a nakonec to bylo easy...je to hodně nevyzpytatelný, ale povrch bude samozřejmě hrát pro Gyrose
Reagovat
smazaný uživatel
Federer je jediný z big3, kterého Kyrgios respektuje a ta H2H dle toho vypadá. Djokovice s Nadalem nesnáší a proto je H2H Kladna, nebo vyrovnaná.
Reagovat
Nola
chces snad naznacit, ze Gyros je vlastne tenisovy guru, ktory ma najvacsie pravo respektovat, resp. hanit hracov? ak ano, nemame sa o com spolu bavit... kde su potom ti pracanti, Thiem, Cilic, Raonic, DelPo, hraci, ktori dokazali trebars Fedexa porazit.....
Reagovat
smazaný uživatel
Ne. Gyros je fracek, který by měl dostat stopku na rok. Ale na Djokovice s Nadalem se uměl vždy nahecovat. Tot vše.
Reagovat
Nola
absolutna vyzva ma nezaujima, tento hrac mal/ma talent, neskutocnu finacnu podporu australskej federacie, aj Tomic bol na tom podobne v svojich zaciatkoch, z australskych hracov si zasluzi pozornosti jediny hrac a to je vlastne zenska - Barty, tito chalani nemaju nic, cim mozu zaujat, akurat svojimi excesmi, ze ta to tesi, ma neprekvapuje....
Reagovat
Roger_Federer
Ale tak tihle hraci, byly v kazde generaci..
Mrhaci talentu..Safin mohl mit 5-8 granslemu, nebýt jeho pristupu
Gulbise v 06-07 vynaseli do nebes a pasovali na no1..nic
Reagovat
smazaný uživatel
V pořádku, to se nevylučuje s tím, ze Nadala bude nahecovany protože ho nemá rad.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to ho asi nalozis zlatou lopatou a aspon za 1000 ojro v pripadnom zapase proti nadalovi, ked si si taky isty
Reagovat
smazaný uživatel
Nikde neříkám, ze jsem si jistý.
Reagovat
Marduch
I kdyz, neco dopredu na trave prece jen natrenovano ma, toz by to nemuselo byt uplne zle..
https://m.youtube.com/watch?v=OHaIo9zRNoY
Reagovat
Kozoroh
Novaka nezdar na RG dokázal vždy nahecovat na Wimbledon. Např. o prohře No1eho s Wawrinkou na RG 2015 se psalo, že No1eho negativně ovlivní, namísto toho Djoker dosáhl série NCYGS neboli Djoker Slamu. Nemusíme mít v tomto směru obavy.
Reagovat
Marduch
Jj vsak o tomto jsem presvedcoval Forehanda:) na druhou stranu casy se meni, letos je to asi poprve, co jsem Noleho slysel opakovane se vyjadrit, ze ho zajimaji jen GS..nejsem si jisty, zda je to idealni pristup..
Driv tu frustraci vyuzil k nakopnuti do dalsich turnaju, ted mam trosku pocit, ze prohry bere mnohem smirliveji s tim, jak se u nej tenis stal "pouze" jednou z hlavnich oblasti..
Reagovat
Vlk-v-trave
teď jsem projel podrobně pavouka holek...
...a jako nemůžu najít Lucy Š...?!?
Reagovat
makro99
tady:
http://www.grandslamfantasytennis.com/
Reagovat
Vojtaakk
Čtvrtfinále u holek mi vyšlo takto:

Barty - Kerber
Bertens - Kvitová
Martic - Plíšková
Halep - Osaka

Halep a Martic tam je to střelba, Kerber musí seknout Marii a Serenu asi.

Finále ideálně pochopitelně Plíšková - Kvitová :)
Reagovat
Grape
Že by ve WTA postoupilo do čtvrtfinále 7 z 8 nejvýše nasazených? Tomu na základě zkušeností z poslední doby ani trochu nevěřím...
Reagovat
paddy
statisticky do OF postoupí tak 5 hráček z top 10, nejsme v aá teé peé
Reagovat
tommr
kdyby to tak vyšlo vůbec bych se nezlobil ... :)
Reagovat
PetaM
Serena vyřadí Barty. - Kerber potvrdí.
Bertens potvrdí. - Kvitová odstoupí.
Tady nebude ani jedna.
Tady taky nebude ani jedna. :D

Putina si zopakuje své super vítězství nad Osakou ještě jednou :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vyřadí Serena Ashle1gh, tak nejdřív musí přejít přes Angelique :-)
Je v jiné osmince.
Na Ashle1gh teoreticky čeká Garbine ve 3. kole a v osmifinále BeBe.
Reagovat
dadaft
Barty - Kerber
Bertens - Anisimova
Gasparyan - Plíšková
Sabalenka - Wozniacki
Reagovat
Vlk-v-trave
no mě vyšlo

Kdo vi x Williams/Kerber
Kdo vi x Kdo vi
kdo vi x kdo vi

až jsem se toho lekl, tak snad to tak nebude.
Reagovat
Vlk-v-trave
jo ještě chybí

kdo vi x kdo vi...
systém to spolknul.
Reagovat
tommr
s tou Williams/Kerber jsi hodně zariskoval. Jinak to máš ale dobře posichrovaný ... :)
Reagovat
bIbec
souhlasím s tebou Vlku. Tak nějak to vidím i já, akorát s tou Kerber a Williams si nejsem moc jistej.
Reagovat
Vlk-v-trave
ja take ne, ale aspon v tomhle pride jsem zariskoval:D}
Aby to nevypadalo, ze jsem uplny magor....ikdyz mne asi uz nic moc v tomhle ohledu nepomuze....se obavam...
Reagovat
Ereinion
reálně kurz 7,4 na Veselého proti Zverevovi asi stojí za zkoušku
Reagovat
Vlk-v-trave
Kolik má Zverev?
100?
Reagovat
Ereinion
nic, už to dropli, sem tam nestihl dát víc
Reagovat
paddy
úlet je 4. nejnižší kurz na vítězství Osakaové, tráva není její hobby, navíc v 1k na ní čeká Putintseva, se kterou minulý týden prohrála
Reagovat
tommr
podruhý s ní už neprohraje ...
Reagovat
PetaM
Jo ona má nějaké tlačítko, že teď už bude hrát na trávě lépe, na rozdíl od Putiny, která bude mít velké sebevědomí, protože ji nedávno porazila? Noooo, každopádně se na tento zápas rád podívám :D
Reagovat
paddy
stejně tak Karolína neměla prohrát s Kristýnou potřetí v řadě na trávě
Reagovat
tommr
tam šlo o něco úplně jinýho a forma a výkonnost v tom nehrály žádnou roli ...
Reagovat
Tweener
Djokovič - Federer 7:5, 6:7, 6:4, 6:3
Reagovat
Ereinion
to zní celkem reálně...podobně to dopadlo i v 2015...a v 2014 to šlo do 5 setů jen kvůli kolapsu Novaka ve čtvrtém
Reagovat
blixa
J1rka to tam letos všechno vymlátí ! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
vytuka :D
Reagovat
blixa
Tak ! Proč hned mlátit, když stačí ťukat ! :D
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak letos to má slabší obsazení...chybí Brown...Murray...skoro shit turnaj.
Jen by si měl dát bacha na Lopeze a Mahuta...jinak celkem vklidu.
Ve finale by mel cekat Berdych nebo Berrettini. Az tam bude asi horko.
Reagovat
makro99
Jirka první kolo ideální los. Je uvolněnej, rozehranej, navíc v bojovným módu vs. nasazenej soupeř pod tlakem nenaplněných GS očekávání...
Reagovat
makro99
Ale pak mě tam straší ten Damir. Loni v Antalyi vyučoval (i Jirku), pak ale přelítával unavenej a vyhučel s nějaým Litevcem z 2. stovky.... Letos ale stejnou chybu už neopakoval a Antalyiu skrečnul hned ve čtvrtfinále...
Reagovat
dadaft
snad jen ta jedna osmina Svitolina ........ Sevastova mi přijde trošku nudná,
ale jinak se to sešlo zajímavě.
(nicméně přece jen je vidět, že ženský tenis je teď trošku oslabený a rozkolísaný)

z favoritek to má nejlepší Kiki Bertens, bych řekl, má sice Báru, ale dva zápasy na rozehrání před tím.

jsem zvědav, co Anisimova, Sabalenka, Wozniacká...

a už od prvního dne budou vždy i nějaké ty hodně zajímavé zápasy --- v prvním kole třeba Azarenka - Cornet, Venus - Gauff, Sabalenka - Rybáriková, Putinseva - Osaka, Hsieh - Ostapenko, Martic - Brady, Kvitová - Jabeur, Vekič - Riske a další

zkrátka -- proč ne, za mě dobrý...
Reagovat
tommr
zápas Kvitová vs Jabeur by byl za normálních okolností velice zajímavej, ale momentálně půjde nejspíš jen o to která z nich to dřív skrečuje ...
Reagovat
Grape
U mužů přál los Novakovi i Rogerovi, zato Rafa to pěkně schytal a moc nevěřím, že první týden přežije. Jirka asi Zvereva neudělá, byť ten má zvlášť na grandslamech tendenci k nečekaným výpadkům. Od Toma nevím co čekat, Taylora by asi dát mohl, dál už to bude těžký.
U žen hodně nabitá první čtvrtina, Ash, Angie, Serena, Belinda a pár dalších hráček, jež mohou kdykoliv překvapit... Tam to bude mazec. Naopak pěkný los má Kája a celkem i Petra, byť u ní to beru s rezervou, stále si nejsem jist, jestli nastoupí.
No, je to dost otevřené, zvlášť u žen, ale pro jednou bych si tipnul vítězství obou světových jedniček. :-)
Reagovat
Dobry-den
S losem spokojenost. Tomáš a Jirka bez šance, ale pro Toma je úspěch, že vůbec bude hrát. Jirka je ztracenej případ...

U holek super los, žádné Češky se nevymlátí v 1. kole. Zajímavé bude sledovat dvojici Kvitová - Jabeur a čekat, zda se některá odhlásí, případně obě. Ale snad budou obě fit a zahrají si proti sobě.

Fraškou je akorát los Sereny. Vedle ní 5 kvalifikantek a líný Plech? Nikdo mě nepřesvědčí, že to je náhoda...
Reagovat
Vlk-v-trave
náhoda to není...:)
je to shoda okolností.
Reagovat
tommr
škoda jen, že Markéta Vondroušová a Karolína Muchová se potkají už ve druhým kole ...
Reagovat
EllNino
ještě za to budem rádi, ani jedna tam nemusí být :) Karolína vynechala Mallorku a Aleks má jediný titul právě z trávy + teď vyhrála turnaj v deblu nedávno ...

A Madison Brengle je nepříjemná soupeřka, n antuce bych Markétě jasně věřil, na trávě to vidim 50:50
Reagovat
tommr
soupeřky mají sice nepříjemný, ale pokud to s tenisem myslí vážně tak obě musí postoupit ...
Reagovat
EllNino
to jsou trochu siláský řeči ... Bengle i Krunic mají daleko více zkušeností než Karolína s Markétou
Reagovat
tommr
zkušenosti nejsou všechno. Tenisovej um je zase na straně našich hráček. Markéta je nasazená a Brengleovou prostě musí dát. U Karolíny to tak jednoznačný není, ale pokud není zase nějak zdravotně indisponovaná tak by taky měla vyhrát ...
Reagovat
dappe
Pro Federera naprosto ideální los, o moc lepší to být nemohlo. Tohle může být velká šance na titul.
Reagovat
Pe3k
Kdo odstraní Djoka?
Reagovat
Andrew89
Medvěd
Reagovat
No-le
Ano, Medvěd nebo Tsitsi, obávám se...
Reagovat
dappe
Ten tvůj Kanaďan ne? :D Nevím, má tam pár potenciálních těžkých soupeřů, navíc uvidíme, v jaké bude náladě.

Federer má los nejlehčí podle mě. Ale taky mu bude 40 no.
Reagovat
Pe3k
Na jejich případné střetnutí se těším, ale ve výhru Felixe nedoufam, podle mě max uhraje set. I tak chci vidět jejich zápas, abych viděl jak jaký rozdíl je mezi ním a světovou jedničkou...Letos to chce hlavně nasbírat zkušenosti a nějaké body.
Reagovat
Grape
Tam vidím šanci jedině v tom, že ho vystřílí nějaký servisman. A nebo bude muset mít Novak fakt špatný den.
Reagovat
Patik
a Prečo by Noleho nemohol Roger poraziť ? zase Nole neni boh a Roger úplný drevák..to môže byť vkľude epický zápas v prospech Federera.
Reagovat
Pe3k
Prečo si taky hlupy?
Reagovat
Patik
prečo si ty taký hlúpy a hneď ma napádaš..normálne som sa spýtal.
Reagovat
Pe3k
Taky jsem se normálně spýtal...
Reagovat
Cico93
:DDD
Reagovat
Marduch
Určitě Felix bude nebezpečný. Sice nemá moc zkušeností z GS, ale řadu finále už má za sebou a na trávě je momentálně v laufu, navíc jde nahoru a proti legendám bude mít obrovskou motivaci. Djoker na trávě nic neodehrál, v exhibici s Shapovalovem měl problémy se starty na balon, není divu, beton a tráva..nebe a dudy.
Reagovat
Patik
Máš zvláštne zmýšlanie ..Noleho musí odpratať outsider inak by ho favorit turnaja neporazil. ?
Reagovat
Pe3k
Kdy naposledy RF porazil Djoka ve Wimbledonu?
Reagovat
Denis92
2012. A preco by ho nemohol porazit znova? Ked mohol Novak prehrat na RG s Thiemom, moze aj na trave s Rogerom
Reagovat
Patik
No proste Rogerove šance sú minimálne..človek čo nemá na tráve titul má proti Djokovičovi vačšie šance ako najlepší trávar na svete..samozrejme keď bude Nole hlavou mimo a nebude hrať to svoje tak môže prehrať úplne s hocikým ale koncetrovaného Djokoviča môže ohroziť len Federer..ktorý je mimochodom v dobrej forme a donesie si skvelú formu aj z podniku Halle.
Reagovat
Pe3k
Já jsem nikde nepsal, že by ho Roger nemohl porazit, ale v jejich teoretickém finálovém střetnutí je pro mě Novak velký favorit.
Reagovat
Pe3k
Vcelku spokojenost. Od Felixe jsem chtěl, aby udělal alespoň 3 kola a taky to tak vypadá. Roger první kola celkem pohoda, pak ovšem Coric, Isner a Nadal... Djokovic má lehký/dobrý los, měl by být ve finále.
Rafa má pro změnu těžší los, ale jen na papíře. Gyros na vše kašle, Cilic ma nejhorší formu a sezonu snad vůbec, Dom je na trávě slabý... uvidíme, favorizuji Djokovice.
Reagovat
Cico93
Ani som neočakával, že budeš favorizovať Rogera. Celý ty.
Reagovat
Vlk-v-trave
:D)
Reagovat
MarcelPersch
Příšerný los pro Rafu, že Rafa neodehrál ani zapas v přípravě ho asi bude stát titul, na druhou stranu, pokud by nějak přešel ta první 4 kola a moc se neutavil, byl by tak rozehrany, že bych mu v SF, F i docela věřil.
Reagovat
Kojinho
Jo, škoda toho losu, jinak by to měl v podstatě vyhraný, protože se mu ve W dlouhodobě daří.
Reagovat
smazaný uživatel
Ifortuna...

Na to, ze Zverev vyhrá 2GS kurz 100.
Na to, ze Rafa vyhrá 2 kurz 4.
Ze vyhrá Nadal 3, kurz 32.

Investícia, osobne som to vyskusal za stovky eur :)
Reagovat
smazaný uživatel
100, 100, 300e.
Reagovat
Cico93
Som slepý, nevidím to tam...
Reagovat
Cico93
A čo hovoríš na to?
Človek vstúpi na povrch planéty Mars do konca roka - 2025
6.5
Reagovat
smazaný uživatel
Blbost :)

Ale ze Zverev vyhrá 2GS, a kurz 100?..

Vzhladom k tomu, ze ma 21 a uz vyhral TM, atd..

Prestrelené a super investícia. Aspon podla mna.
Reagovat
Cico93
Keby som mal investovať do mladých, tak idem do Tsitsipasa.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano.

Ale stále, kurz 100.

Šialené.
Reagovat
Grape
Hele, ale to platí jen pro letošek ne? Jinak by ty kurzy byly hroznej úlet. I když není tam nikde jasně napsáno, pro jaké období to platí...
Reagovat
smazaný uživatel
Ndpč..

Más pravdu...Mna jebne :)

Tú zatvorku som si nevsimol...
Reagovat
smazaný uživatel
:DD
Reagovat
Cico93
A čo ten Nadal?, s tými tromi...
Reagovat
Grape
Tak bere se to od začátku roku. Jeden už má.
Reagovat
Cico93
jasan...
Reagovat
smazaný uživatel
Nie je to tam ale naozaj nikde uvedené..

Napísal som im, uvidíme..

Ved inak, ako moze byt stávka Nadal +2.5 v roku 2019??..
Reagovat
Grape
No jak píšu Cicovi. Jeden už má. Když vyhraje i W a USO, bude mít tři. Bere se to od počátku roku, ne od teď (aspoň tak to chápu já).
Reagovat
smazaný uživatel
Pocet GS titulov v dvojhre

Nadal +2.5

Takto znie oficiálna stávka, takze si myslim, ze by to malo byt okej. Kedze na 2019 to je nezmysel
Reagovat
Cico93
Hmm to si ozaj mal podať na ten môj Mars:-)
Reagovat
Ereinion
tak už má 1...takže pokud vyhraje W,US tak má 3
Reagovat
dappe
Však může mít 3 tituly. Za každou příležitostí svítí (určitě i u vás) 2019.

A podle těch kursů je to snad úplně jasné.
Reagovat
smazaný uživatel
Nie cez mobil. Nie je to tam..

Pisal som tam a poslal screen. Tak snad sa nejako dohodneme..
Reagovat
smazaný uživatel
A napriklad Nadal je -1.5 GS kurz 1.15
Zverev - 0.5GS kurz 1.04.

To by mi prislo na rok 2019 uz uplne nezmyselné.
Reagovat
Denis92
Preco? Ved to je uplne jasne, ze to je na rok 2019

Do takej dlhodobej stavky by nikto nesiel. Ved taky Zverev, to moze trvat aj 15rokov..a kurz 100? Ved to nedava zmysel :)

Nadal uz nevyhra GS tento rok 1,15 kurz, to dava zmysel. V priade Zvereva, ze nevyhra ziadny este vacsi..

Takisto, ze Nadal vyhra 2,5+ cize oba zostavajuce GS kurz 32 je akurat na tento rok. Inak by to bol nezmysel do konca kariery..
Reagovat
dappe
Vždyť to vše celkem odpovídá. Na to, že Zverev letos nevyhraje GS je 1,04 úplně adekvátní a Nadal také v žádném z následujících nebude hlavním favoritem, takže těch 1,15 na to, že už letos GS nedá, je docela ok...

Zverev má kurs "jen" 12 na vítězství Wimbledonu, takže opravdu nemůže mít kurs 100 na to, že vyhraje za celou kariéru alespoň 2 GS :D To by nevypsala snad ani peggy.
Reagovat
Grape
Souhlas. Chápu, že se forehand spletl, ale nechápu co na tom stále ještě rozporuje. :D
Reagovat
Roger_Federer
Forhend se nikdy neplete.
Reagovat
smazaný uživatel
Ze tam nikde nie je uvedené 2019..

Čo je celkom základná vec..

Paradoxne to tam už je, ale predtým nebolo..Snad mi uznaju refund, lebo inak mi zostáva uzlen fandit.
Reagovat
Roger_Federer
Kdyby byl kurz 100 nato ze Zverev do konce kariéry vyhraje granslem, vsadil bych nato pulku sveho bankroolu ..a tise bych se smal.
Forhend je jelitko.
Reagovat
Roger_Federer
*2granslemi
Reagovat
Roger_Federer
A to sis jako myslel, ze je ohranicene, koncem kariery??:)
Reagovat
Grape
Jo už to tam taky vidím.
Stane se :-). Pořád se může stát, že Rafa vyhraje USO (třeba i Wimbledon, ale tomu nevěřím a po losu už vůbec ne) a neproděláš na tom.
Reagovat
dappe
Ano, Zverev letos určitě vyhraje oba zbývající grandslamy. Jsi zainvestoval :)
Reagovat
Pe3k
:D :D :D

Trolhand o5 vytrolil sám sebe...
Reagovat
Kojinho
Ano, běžně se sázky vyhodnocují tak, že se bude čekat třeba 15 let, než Zverev ukončí kariéru. :-) Forehand nepobral.
Reagovat
ttopi
Podle mě Zverev 2GS za karieru nevyhraje :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je to úplne bežné.
Reagovat
acc
Dej prosim nejakej priklad...co ja vim, tak treba volby, brexit ...ale i tak to myslim nepresahne jeden rok. 15 let je ulet :) Napis, jesli si to moh stahnout...
Reagovat
Cico93
Človek vstúpi na povrch planéty Mars do konca roka - 2040
1.20
Reagovat
Pe3k
Nevím no, v současné době nejsme schopni ani doletět na měsíc.
Reagovat
paddy
S Marsem je to blízko, ale musí se sehnat peníze ve stovkách miliard USD. Slabinou je, že ti co tam poletí, tak se nedostanou zpátky, technicky to prý nebude možné. Takže jen další kandidáti Darwinovy ceny...
Reagovat
Tweener
Běžně se sází např., zda potomek slavných rodičů to také někam dotáhne, či-li sázky s přesahem i desítek let jsou.
Reagovat
panzer.dragon
?

máš nějakej odkaz? to slyšim prvně..
Reagovat
smazaný uživatel
Dieta Agassiho a Graf, toho bol plný let.
Rovnako deti Federera.

Odkazy dnes, uz asi nie...

Inak, napisal som reklamáciu, asi mi to neuznajú, hoci uznali omyl. Posunuli to dalej.
Reagovat
panzer.dragon
Musel bych videt nejakej dukaz na netu, neni pro me dostatecny vysvetleni ze neceho byl/je plny net ale dohledat to nejde..

Ja o tom neslysel a to se povazuji za zavislaka na internetu (+sem z IT tak se zajimam).

Ja treba tyhle sazky, kde si ty ted vsadil, checkuju pomerne casto na b365, jak sazkari hodnoti sance v danym roce danyho hrace. Jestli treba ja mam pocit, ze by rafa nebo roger mohli urvat dva gs v roce tak jak to vidi sazkari, jedtli je to i nazor odborniku atd

No drzim palce at se s nima nejak dohodnes, mohli by bejt trochu vstricny
Reagovat
Tweener
http://www.golfextra.cz/detail/2885/vsadte-si-na-tigera-vyhraje-major-nebo-ukonci-karieru
Reagovat
panzer.dragon
A nejaka ta dlouhodoba sazka (s otevrenou platnosti, viz to co tady diskutujeme) by melo byt co z tech vyjmenovanych?
Reagovat
Tweener
To jsem našel v rychlosti - přesah 3 roky
Reagovat
Tweener
Otevřená je - 2020 olympijský tým
Reagovat
Tweener
Ale pamatuji si toho mnohem víc, u nějakého fotbalisty a boxera se dalo vsadit, že jeho narozený syn bude stejne úspěšný atd.
Reagovat
panzer.dragon
To zas tak otevreny neni, je tam dany konec 2020 olympiada :)

Forehand to bral tak, ze to nema jasne dany mantinel, takze neco jakoze do konce kariery
Reagovat
a.magerova
Jakože něco takového máš na mysli... ;-)

https://www.idnes.cz/sport/sazeni/britsky-sazkar-zanechal-tiket-charite-ta-diky-federerovi-vydelala-miliony.A120709_115727_tenis_ma
Reagovat
panzer.dragon
Neco takovyho.. ale na tvym odkazu pisou, ze si to sazejici vyzadal sam takze to vypsana sazka podle tohodle nebyla, takze to zase neni uplne to co se tady resi, podminky byly domluveny mezi sazejicim a kancelari extra
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tenis-special/2019-08-01-nadal-r----ukonci-v-roce-2019-profesionalni-karieru-19392379
Reagovat
acc
:)
Reagovat
panzer.dragon
:)
Reagovat
Ereinion
A.Zverev vyletí s J1rkou :)
Reagovat
Mayo
Azda dr. Fuentes so svojim zverencom niečo vymyslia (:
Reagovat
Patik
Neboj sa Rafael neprehráva grandslamy..on ich buď vyhráva alebo ich skrečuje..ktorú možnosť si vyberieš ?
Reagovat
Mayo
Zranený Rafa a Rafa za zenitom prehráva (:
Reagovat
Roger_Federer
Pokud otom nevis, Dr.Fuentersa uklidili na Mururoa..
Od te doby ho nikdo nevidel.
Reagovat
Ereinion
Berďa relativně přijatelný los, na to, že je nenasazený...nicméně i tak budu překvapen, pokud se dostane za 3R...potenciálně teda Fritz, Berrettini, Isner, Nishikori, Federer
Reagovat
Andrew89
mají celkem slusné losy. U Petry ale vůbec nemá cenu se bavit kam by mohla nebo nemohla dojít. Kdyby neměla zranění řeknu, že má celkem super los. Takhle budu rád za to, že jí vůbec uvidím. Jabeur žádná hrozba není za normálních okolností a nemění na tom ani to , že ted jí vyšlo pár zápasů.

Karolína má velmi ošemetný los, na W se jí tradičně nedaří, tak uvidíme.

Maky slušnej los..ve 4.kole kdyžtak Karolína...ale nemyslím si, že k tomu dojde.

Na W se těším jako malej...snad mi Petra bude hrát:)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra dobrej los a Karolina ošemetnej? To jako fakt?! :))
Reagovat
Andrew89
Kdyby nebyla zraněná tak ano, ale nemá cenu se o jejím losu moc bavit.

Karolína hraje ted dobře, nemění to nic na tom, že její los je ošemetnej. První kolo čínanka, ty jsou pro ní obecně nepříjemný, ve druhém puig-slovena tam by problém být asi neměl, tretí kolo Su-wei nebo Penko...jak říkám..ošemetné
Reagovat
Andrew89
k tomu přičítám, že se jí na W dlouhodobě nedaří. Tak nevím čemu se divíš?:))))
Reagovat
smazaný uživatel
No říkám si koho lehčího tam ještě mohla mít. :))
Reagovat
Andrew89
nooooo Jirku Veselýho, ale ten je jinde:D
Reagovat
Roger_Federer
Trosku to v tobě vře že?
Ale nemuzes se rozvadnit na plno.:)
Reagovat
Patik
Počkaj keď to Nadal všetko zvalcuje a získa titul..to budú len emócie..
Reagovat
Vlk-v-trave
Skvělé losy do prvního kola chytli:

Kohli, ma celkem kvalitního hráče, a rozhodně hratelného.
Sugita, snadná záležitost.
Harris, nic lepšího si nemohl ani přát...stačí být trpělivý na servisu..
Gulbis, tak snad se chytne, jak chytl travařské jelito.
Felix, na začátek, kvalitní derby a hratelné:)
Stefan, hratelné.
Vesely, tak nic lepsiho na rozjezd si nemohl snad ani prat...
Pella, vic stesti nez rozumu...

Zajimavý los do 1. kola, atraktivní, a trháky kola... Fognini x Franta, Pouille x Richard.
Reagovat
janek_da
konecne koment o favoritech
Reagovat
Vlk-v-trave
tak spíš se zabývam možnými překvapeními...
BIG4 Lopeze, Berdycha, Berrettiniho a Mahuta nema smysl zmiňovat,...pokud jeden z nich nevyhraje, shit turnaj, a jediné, co je asi může zastavit je zranění.
Reagovat
PetraFans..
Myslím, že horší los moji oblibenci snad ani nemohli vyfasovat. U Petry asi nemá zas tak velkou cenu špekulovat nad losem, když není jistý, jestli vůbec nastoupí... Bia schytala Garbine, Donna Alison Riske, která na trávě trochu ožila, Ajla by proti Kasatkině možná mohla mít šanci. Kdyby se Naomi povedla odveta proti Putintsevě, tak by ji teoreticky mohla čekat moje další oblíbenkyně Iga Swiatek. A aby toho nebylo málo, tak Tsitsi má ve svojí čtvrtině Medvedeva, FAA i Djokovice. Boží.
Reagovat
drabona
pro Petru bude rozhodující první zápas. Jestli se ukáže, že bude muset podvědomě šetřit ruku + nerozehranost, může vypadnout v 1. kole. Tunisanka na tom není momentálně vůbec špatně. Pokud Petra přečká první kolo, bude se již jen zlepšovat a mohou se dít věci.
Reagovat
tommr
Jabeur může mít problémy s nohou čímž by se šance trochu srovnaly ...
Reagovat
Fandina
Nole Kohli. Doufám, že to bude zajímavý mač.
Reagovat
Mayo
Zaujímavý 3-0
Reagovat
smazaný uživatel
pre Kohla
Reagovat
brixner
A ne jináč!
:-)
Reagovat
petrulinka
To je tedy pohled, u žen devět hráček, z toho 3 nasazené a pouze 2 naši chlapi. Hrůza
Reagovat
EllNino
No nechybělo málo a bylo to letos bez našich chlapů, Berďa naskočil na poslední chvíli a Jirka šel přes kvaldu ...
Reagovat
Ereinion
tak ty ženy to je extrém, na to jak jsme malá země...u mužů je prostě větší konkurence
Reagovat
smazaný uživatel
Magda vs Aryna
Sloane vs Timea
Reagovat
George_Renel
Tak Jabeur dnes odstoupila, asi se chce šetřit na Petru.
Reagovat
tommr
zrovna jsem chtěl napsat jakou má Petra smůlu, že vyfasovala nebezpečnou soupeřku v životní formě a ona proti ní možná ani nenastoupí ...
Reagovat
Fandina
Píše se, že si šetří kotník před Wimbledonem. Takže asi nastoupí.
Reagovat
kada.tom
Novak a Federer mají easy los, Rafa to ve VCh zas a opět schytal. Dom takový průměr, někdo lehčí, někdo těžší. Ale finále Djokovic - Federer neuvidíme, minimálně jeden z nich se tam nedostane. Tomáš s Jiřím těžko uspějí, Tomášovi bych ale ten úspěch v podobě pár výher přál :-)

U holek je krutá první čtvrtina, tam jsou hnedy tři nedávné vítězky WCh (Kerber, Muguruza-Blanco, Serena), k tomu Bencic a Barty - šílené ... naše holky maj docela slušný los, řekl bych :) ... ale jak jsme byli svědky na X posledních grandslamech, tady se může stát úplně cokoliv a vyhrát, bohužel, úplně kdokoliv ...
Reagovat
paddy
spokojenost - Nadal to naštěstí neschytal jako v Paříži
Reagovat
smazaný uživatel
Haters gonna hate :)

Hlavne aby mal tazký zreb Nadal, vsetko odstatne nepodstatné..Smiech
Reagovat
spaniel
Smiech cez slzy
Reagovat
paddy
Myslím, že Nadal bude šťastný, když nastoupí do 3k. Ve 2k ho čeká Kyrgios, se kterým prohrál všechny vzájemné zápasy ve Wimbledonu. Největším rizikem je ale odstoupení pro zranění kvůli hozené židli ze strany Kyrgiose, který za to bude diskvalifikován. Smát by se tak ve 3k měl Shapovalov za walkover.

Nejvíc se bojím, že Serena po losu začne mluvit o spiknutí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vsechny :)

Ako pisem vyssie, haters gonna hate.
Reagovat
acc
Zajimavy na co reagujes? Vzdyt v tom textu neni nic o tezkym losu..
Reagovat
dunphy
Ani jedna Češka nechytla do prvního kola vyloženě nehratelnou soupeřku. Fakt ani jedna. :O
Reagovat
SpacialRecognition
Doufám, že Marie Bouzková šance využije...moc lehčích soupeřů tam nebylo.
Reagovat
Roger_Federer
Onoje dulezita otázka, jak pomale to je letos..zdalo se me pri kvalifikaci, ze ten odskok je dost vysoky..
Reagovat
Vlk-v-trave
Kvalde se hraje uplne nekde jinde...
Reagovat
Roger_Federer
Ajo, to me vubec nedoslo :)
Reagovat
EllNino
to byly nějaké boule určitě, nebo krtiny :D ... hrálo se to v Roehamptonu
Reagovat
smazaný uživatel
Stihomany.

Odskok vysoký, nasypaná antuka :)
Reagovat
Roger_Federer
:):) kdybys to ty inteligente aspon precetl..
Vim Pliskova tomu rozumi min nez ty od televize..
Reagovat
Ereinion
a oni nějak pravidelně mění trávu ve Wimbledonu? Vím jen, že to změnili jednou v roce 2001 po výhře Ivanisevice a přisypali tam víc písku...jinak to ale spíš ovlivňují míče a počasí
Reagovat
spaniel
Zmenili typ travy, dali odolnejsi typ, ktery je pomalejsi a ma vyssi odskok, s piskem to nic nema.
Reagovat
EllNino
že si Petře vylosujou Jabeur a Gauff bude hrát se Serenou :D ...

Tak skoro :)
Reagovat
SpacialRecognition
Yastremska - Giorgi. To bude řežba.
Reagovat
EllNino
to bude hit or miss totálně :)
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Osaka může oplatit porážku Putintsevě
Reagovat
Ereinion
Pro Djokovice může být nejtěžší potenciální osmifinále s FAA...jinak tam moc nevidím někoho, kdo by ho mohl ohrozit...samozřejmě Nadal brutální los...už i ten Sugita v prvním kole nejde podcenit, na trávě má výsledky...Fedex celkem pohoda, papírově to vypadá na finále Fed-Djo, uvidíme
Reagovat
Vlk-v-trave
Vsak Sugita ho hned vyradi...
Reagovat
Ereinion
tak Sugita porazil teď jednoznačně Rafovu noční můru Rosola, takže to může něco naznačovat :D
Reagovat
spaniel
Presne, los je jedna vec, realita druha...a casto uplne odlisna.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Yastremska - Giorgi
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Venus - Gauff :-O :-O :-O :-O :-O
Reagovat
Vlk-v-trave
:] jo to bude pecka
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Cornet - Azarenka
Reagovat
Ondřej.Jirásek
proti Zhu Lin
Reagovat
dako
Kyrgios môže kľudne vyletieť v prvom kole s Thompsonom, ktorý má na tráve stabilné výkony, navyše mi príde, že Kyrgios ani netrénuje a berie to už totálne ako srandu. Tsonga môže takisto letieť s Tomičom. Najviac sa bojím Čiliča, ktorý na Rafu vie, no ten tiež môže paradoxne vyletieť s Mandarinkou...
Reagovat
smazaný uživatel
Cilic z formy. Ako ten los vyzera strasidelne, ale polka hracov nema formu, Thiem v stvrtfinale si myslim ani nebude, semi si strihne s Fraudom, no lepsie ako Djokovic.
Reagovat
smazaný uživatel
lepsie ako mat v semi Djokovica.
Reagovat
Patik
Keď kritizoval Nick French Open tak sa prechádzal tuším v areáli Wimbledonu s raketami a chválil aký je to skvelý grandslam na úrovni..myslíš že by pohorel v prvom kole ? u neho ťažko povedať..keď uvidí v druhom kole Nadala tak just bude chcieť postúpiť.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako keby tam este nikdy v 1. nevypadol :D
Reagovat
Patik
Stať sa to môže vkľude..ale myslím si že to prvé kolo by mal zvládnuť.
Reagovat
dako
On sa tam fakt len prechádzal. Toho roku vyhral jeden zápas na tráve s Baenom, a aj to sa natrapil. Sledujem jeho instagram a on buď hraje basketbal alebo pije pivo. Samozrejme môže v pohode Rafu vyradiť, ale ani sa k nemu nemusí dostať...
Reagovat
Patik
Nemusí je to možné poznáme Kyrgiosa a jeho nálady a tenis ..ale ak sa tam dostane vieme že má rád veľké zápasy s veľkými hráčmi veľkým publikom to bude jeho predviesť sa samozrejme..uvidíme.
Reagovat
fialka
Gyros sa šetrí na Rafu. Muselo ho potešiť, ak ho zočil v pavúku. Nastúpi, aj keby mal obe nohy zlomené a rád si na ňom zgustne. Rátam, že Rafa sa už teraz klepe, čo už.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Hsieh - Ostapenko :-O
Reagovat
Mayo
Chcel by som vidieť vyraz Rafu po tom, čo zbadal žreb (: tipujem, že to bol plachý vyraz ve tváři ako Pavel Datsyuk (:
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Aleksandra Krunič, pak myslím může hrát s Markétou
Reagovat
Ondřej.Jirásek
proti Madison Brengle
Reagovat
Ondřej.Jirásek
proti Ekaterina Alexandrova, dost těžký
Reagovat
Ondřej.Jirásek
proti Moně Barthel
Reagovat
Hector21
hmm...Nasťa s Benčič a Světla s van Uytvanck...

RG deja-vu sorry jako a čus :(
Reagovat
Ondřej.Jirásek
proti Jabeur
Reagovat
Ondřej.Jirásek
pak Mladenovic, nebo Diatchenko
Reagovat
ttopi
Serena ve svý skupině 5xQ :D
Reagovat
Ondřej.Jirásek
prošvihl jsem, s kým hraje Katka :(
Reagovat
Ondřej.Jirásek
proti Yafan Wang
Reagovat
Ondřej.Jirásek
ta první čtvrtina je neskutečně natřískaná
Reagovat
Vlk-v-trave
Tetka tsurenko
Reagovat
Ondřej.Jirásek
v 1. kole Tsurenko
Reagovat
Ondřej.Jirásek
https://pbs.twimg.com/media/D-I4nijWwAU16nw.jpg
Reagovat
paddy
brutální část - 4 bývalé vítězky
Reagovat
paddy
"One of the toughest Slam quarters I can recall." Ben Rothenberg - New York Times

stačí porazit "jen" specialistky na trávu
Barty Muguruza Vekic Riske Bencic Serena Goerges Sharapova Kerber
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Kerber - Tatjana Maria
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Sharapova - Parmentier, pak CSN, nebo Stosur
Reagovat
Ondřej.Jirásek
proti kvalifikantce Kaje Juvanové, pak Serena
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Serena - Gatto-Monticone
Reagovat
Mayo
Djokovic to tak či tak vyhra cely turnaj. Ide len o to či mu nejaký set niekto zoberie, max Federer.
Reagovat
fialka
Mayo, ak to tipuješ ty, iste to tak nebude. :)
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Riske - Vekič
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Barty - Saisai Zheng
Reagovat
Denis92
Vitaz zrebu Djokovic, Federer moze byt spokojny, Nadal to schytal..

Teraz to vychadza na finale Djokovic Federer, ale trava je nevyspytatelna a Roger tiez :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ved totok :)

Co z Nadala, ked je Djokovic vo finále = 20 prehra pre Federera od RN/ND na GS
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Rafa nakúpil Kyrgiosa a Tsongu..
Federer, aj by som spomenul tie mená, ale ani ich nepoznám..:)

Nevadí, uvidíme.
Reagovat
spaniel
Bojujes statecne ale i tak driv nebo pozdeji zacnes zase plakat.
Reagovat
smazaný uživatel
Vsetko v poriadku. Aby si neplakal, ked dostane Federer naložené :)
Reagovat
spaniel
Za ty roky si clovek zvykne. Ale moc dobre si pamatuju, jak si v SF RG plakal, ze vitr pomaha Rogerovi, byt Plakal vedl :D
Reagovat
smazaný uživatel
Samozrejme. Vietor vzdy pomaha slabsiemu

Zvykol?...No tak to je dobre..:)
Reagovat
spaniel
Jsi jeste vetsi uplakanek nez tvuj idol a to je nejvyssi stupen. Nedustojne.
Reagovat
smazaný uživatel
To su slzy stastia. Nadal vyhrava GS. Tiez by som ti to doprial chlape..

Snad bude mat Rogi stastie na druhy sled. Jednooky král :)
Reagovat
Roger_Federer
Myslim, že rok 17,18 ti vtom úděl al pekny bordel ze.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Barty-Bencic
Serena-Kerber
Bertens-Wang Qiang
Stephens-Kvitova
?
Svitolina-Sevastova
Vondrousova-Pliskova
Halep-Sabalenka
Wozniacki-Osaka
Reagovat
Mayo
Nadal schytal brutálny los. Koniec už pravdepodobne v 2. kole, čo už aj taký je šport.
Reagovat
spaniel
A plac uz i tady.
Reagovat
Mayo
Tak zase ja určite plakať kvôli tenisu nebudem.
Reagovat
stopan
Co by ste chceli aby az do semifinale mal stale treningovych hracov? US open 2017, AO 2019 a FO 2019 taky los mal.
Reagovat
spaniel
Sugita, Kyrgios, Shapovalov, Cilic, Thiem, Federer, Djokovic

Plac na netu uz v plnem proudu.
Reagovat
Patik
ou šit vou..chudák schytal...a Federer samé Walkovery..Djokovič pohodička
Reagovat
Denis92
Na AO a RG mal lahky zreb, vo W na tom aj tak nezalezi..
Reagovat
smazaný uživatel
Nezalezi na zrebe?..:)
Reagovat
spaniel
Zalezi...ale na Wimbledonu vic Plakalovi.
Reagovat
Denis92
Z toho pohladu, ze W je najmenej pravdepodobny GS, ktory moze Nadal vyhrat. Stalo sa tak naposledy pred 9rokmi. Hoci minuly rok bol blizko vdaka dobremu zrebu. Ale vacsiu sancu ma vyhrat akykolvek iny GS ako W, podla mojho nazoru.
Reagovat
smazaný uživatel
A aj tak je to jedno..To je na tom to vtipné pre Rodziho :)
Reagovat
Roger_Federer
Uz Sugita bude orisek, dostal slusne nalozeno, musim uznat :)
Jsem zvedavej na Kyrgiosa, potech prohlasenich, co predvede, Rafa bude motivovany mu dat za usi.
Reagovat
Patik
Motivovaný môže byť..nechcem predbiehať do druhého kola ale ak sa stretnú tak chytať Kyrgiosove podania na tráve by som asi nechcel..ak by postúpil do tretieho kola ešte aj k Tsongovi a Tsonga predvedie na tráve to čo v Hale..tak tam Nadal pravdepodobne skončí..ale nepredbiehajme tráva je tu najpomalšia za posledné roky ak sa nemýlim.
Reagovat
tito
Rafa nebrečí. Rafa se raduje, že má pořádné soupeře a pojede si svůj SuperParagánskáPadinaWimbledon :)
https://youtu.be/OlyxSsyu0RI?t=121
Ale vy budete frflat o travařích a antukářích, i kdyby to náhodou dal.
Ale co, já na toho našeho kluka opálenýho naložím :D
Reagovat
paddy
https://twitter.com/tumcarayol/status/1144536795922804736
Reagovat
Vlk-v-trave
No a jde se na holky...
Reagovat
SpacialRecognition
Petra se neodhlásila, sláva.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Barty - Kerber
Kvitová - Bertens
Plíšková - Svitolina
Halep - Osaka
Reagovat
spaniel
R1 - Harris
R2 - Clarke/Rubin
R3 - Pouille
R4 - Coric
QF - Nishikori/Isner
SF - Nadal
F - Djokovic
Reagovat
Denis92
Tak ja som velmi spokojny. Nakoniec ta nasadena 2ka bola velmi dolezita. Verim vo finale.
Reagovat
Cico93
To musíš skákať až po strop, čo?:-)
Reagovat
spaniel
Proc?
Reagovat
Cico93
Tak musíš byť spokojný.
Reagovat
spaniel
Jsem, mohlo byt hur.
Reagovat
Cico93
Ale lepšie už asi nie...
Reagovat
Mayo
Egoista má v pohode cestu až do finále, kde však tradične dostane na pekac od Djokiho.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten pocit, kedy sleduješ zreb, ale pritom si fanusik Federera :)
Reagovat
spaniel
No vidis, nekdo ho sleduje a nekdo tady place, at mu daji vedet, protoze si to neumi najit ;)
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Barty - Bertens
Pliskova - Osaka
Reagovat
Ondřej.Jirásek
https://pbs.twimg.com/media/D-I2JNEWkAA0D8j.jpg
Reagovat
Cico93
Rafa mohol aj lepšie z toho vyjsť, ale nič nenarobíme.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
v prvním kole Lloyd Harris, pak Jay Clarke, nebo Noah Rubin
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Pouille - Gasquet
Reagovat
Ondřej.Jirásek
v prvním kole Andújar, pokud se nepletu
Reagovat
EllNino
Berďa má podle mě Frizte
Reagovat
Ondřej.Jirásek
asi máš pravdu, zrovna jsem psal komentář a říkám si, že nesmím přeslechnout a samozřejmě se mi to stalo :D
Reagovat
SpacialRecognition
Taky sem to tak slyšel.
Reagovat
Vlk-v-trave
Berdych ma Andujara?
Reagovat
Vlk-v-trave
Matteo x Abot...
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Tomic - Tsonga, druhý kolo proti Shapovalovovi možná
2K: Kyrgios - Nadal, Nadal začne proti Sugitovi myslím
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Nadal - Sugita
Reagovat
Vlk-v-trave
Tsonga Tomic :]
Reagovat
Patik
Federer chytí Kyrgiosa isto.
Reagovat
Cico93
Plačeme dopredu?
Reagovat
Patik
Len uvažujem.....rožky lacnejšie nebudú nech chytí kto chce koho chce.
Reagovat
smazaný uživatel
Uz mi niekto napise, s kym hrá Rafa?..:)
Reagovat
Fandina
První kolo Sugita druhé Kyrgios nebo Thompson
Reagovat
Vlk-v-trave
Fogna x Tiafoe
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Čilič - Mannarino
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Tiafoe - Fognini
Reagovat
Ondřej.Jirásek
https://pbs.twimg.com/media/D-I0WzTWwAAXZGq.jpg
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Thiem - Querrey
Reagovat
Vlk-v-trave
parada pro Jirku Zverev.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
vyzve Alexandera Zvereva v 1K
Reagovat
Ondřej.Jirásek
potenciální 2K: Chačanov - López
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K: Slovák Jozef Kovalík - Robin Haase
Reagovat
Ondřej.Jirásek
první čtvrtina: https://pbs.twimg.com/media/D-IzR-BX4AESID2.jpg
Reagovat
Ondřej.Jirásek
1K
Fabbiano - Tsitsipas, může hrát ve druhém kole proti Karlovičovi
Anderson - Herbert
Reagovat
Ondřej.Jirásek
proti Chardymu v 1K
Reagovat
Vlk-v-trave
Medved x Lorenzi
Reagovat
spaniel
Tak cely ten fuzz o Rogerovi nasazenem jako dvojce byl zbytecny...ale hlavne ze se Plakalovi ulevilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Plačemé
Reagovat
spaniel
My vime. Vy furt.
Reagovat
Patik
Potencionálni súperi SF Federer a Finále Djokovič nie ?
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Auger-Aliassime - Dimitrov možná ve druhém kole.
Reagovat
Vlk-v-trave
Dimitrov Moute
Reagovat
Vlk-v-trave
FeliX vs. Pospisil.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tovarnik s Gulbou
Reagovat
Vlk-v-trave
dJOIKER - kOHLI
Reagovat
Ondřej.Jirásek
začne proti Kohlschreiberovi ve 14:00 na centru, v pondělí
Reagovat
Ondřej.Jirásek
potom Kudla, nebo Džazírí
Reagovat
Hector21
radio mi nejde spustit a blog je mrtvej...

parádní začátek
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Djokovič - Anderson
Nadal - Federer
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Djokovič - Tsitsipas
Anderson - Zverev
Thiem - Nadal
Nišikori - Federer
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Djokovič - Monfils
Medveděv - Tsitsipas
Anderson - Raonic
Chačanov - Zverev

Thiem - Fognini
Čilič - Nadal
Nišikori - Isner
Čorič - Federer
Reagovat
Cico93
Nishikori, Thiem, Tsitsipas, Zverev sami antukár.
Reagovat
smazaný uživatel
Prve kola?..
Reagovat
Ondřej.Jirásek
losují to postupně
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist