Los AO: Berdycha vyzve domácí mladík, Plíškovou Cepedeová

  • V Melbourne bylo rozlosováno Australian Open, kterého se letos zúčastní minimálně devět Čechů. Tomáš Berdych začne proti domácí osmnáctileté naději Alexi De Minaurovi, Karolína Plíšková bude v prvním kole čelit Veronice Cepedeová z Paraguaye. Nejtěžší soupeřka na úvod čeká Kristýnu Plíškovou, jež vyzve Polku Agnieszku Radwaňskou.
    11. 1., aktualizováno 12. 1. | Aktuality |  224 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Tomáš Berdych, který se loni v Austrálii poprvé od roku 2010 nedostal do čtvrtfinále, se v prvním kole úvodního grandslamu sezony utká s domácím Alexem de Minaurem. Pokud dvaatřicetiletý Čech, který včera v Melbourne vyhrál exhibici Tie Break Tens, obhájí třetí kolo, může v něm narazit na nebezpečného Argentince Juana Martína Del Potra.

Osmnáctiletý Australan De Minaur, aktuálně 167. hráč žebříčku ATP, je v hlavní soutěži díky divoké kartě, ale na úvod roku hraje výborně. V Brisbane byl v semifinále a dnes ho čeká čtvrtfinále i v Sydney.

Jiří Veselý si na jméno prvního soupeře musí počkat, neboť odstartuje proti kvalifikantovi. V případě premiérového postupu do druhého kola Australian Open narazí na Francouze Adriana Mannarina, nebo Srba Filipa Krajinoviče.

Obhájce titulu a druhý nasazený Švýcar Roger Federer má za soupeře Aljaže Bedeneho ze Slovinska. Světová jednička a poražený finalista loňského ročníku Španěl Rafael Nadal se v 1. kole utká s Victorem Estrellou z Dominikánské republiky.

"Normálně chodím na losování nerad, protože rozptylují a odvádějí pozornost. Většinou se dívám jen na nejbližšího soupeře, ale tady rád udělám výjimku," řekl Federer na úvod slavnostního losování na dvorci v Melbourne:


Vracející se Srb Novak Djokovič, kterého poprvé povede z pozice kouče Radek Štěpánek, je čtrnáctý nasazený a začne proti Donaldu Youngovi z USA. Ve druhém kole by ho mohl čekat čerstvý šampion z Dauhá Francouz Gaël Monfils.


Čtvrtý nasazený Alexander Zverev, který na grandslamu zatím neprorazil, začne proti Italovi Thomasi Fabbianovi a už ve třetím kole by se mohl utkat se svým bratrem Mischou.

V pavouku nechybí ani šampion z roku 2014 Stan Wawrinka. Švýcara, který se chystá na první turnaj od loňského Wimbledonu, po němž podstoupil dvě operace kolena, v prvním kole prověří Litevec Ričardas Berankis. 

Čtyři nasazené Češky v jedné čtvrtině

Do stejné čtvrtiny pavouku se dostala elitní čtveřice českých tenistek. V horní části jsou všechny české nasazené hráčky - šestka Karolína Plíšková, dvacítka Barbora Strýcová, sedmadvacítka Petra Kvitová i devětadvacítka Lucie Šafářová. Dřív než ve třetím kole ale na sebe nenarazí.

Karolína Plíšková začne proti Veronice Cepedeové z Paraguaye a ve třetím kole by mohla hrát se Lucií Šafářovou, kterou na úvod čeká domácí Ajla Tomljanovicová. V osmifinále by pak vítězka souboje Plíšková - Šafářová teoreticky mohla narazit na Barboru Strýcovou; ta turnaj rozehraje s Američankou Kristie Ahnovou.

Petra Kvitová má v prvním kole za soupeřku Němku Andreu Petkovicovou (h2h 5-4) a ve třetím kole se může utkat se světovou jedničkou Simonou Halepovou z Rumunska.

Nejtěžší soupeřku má Kristýna Plíšková, kterou čeká Polka Agnieszka Radwaňská. Kateřina Siniaková bude hrát s Marií Sakkariovou z Řecka a následně by ji čekala turnajová čtyřka Jelina Svitolinová z Ukrajiny. Benjamínkovi české 'výpravy' Markétě Vondroušové los přiřkl Japonku Kurumi Naraovou, poté nejspíše Francouzku Caroline Garciaovou.

V kvalifikacích jsou ve hře ještě čtyři Češi. Mezi muži je už v závěrečném třetím kole Václav Šafránek, v soutěži žen dnes úspěšně odstartovaly Denisa Allertová, Marie Bouzková a Barbora Krejčíková.

• LOS AUSTRALIAN OPEN 2018 •
Austrálie, tv. povrch, 55.000.000 australských dolarů
(15. - 28. 01. 2018)
MUŽI
• Soupeři českých tenistů v 1. kole •
Berdych (17-ČR) - De Minaur (Austr.)
Veselý (ČR) - kvalifikant
• Hvězdy v 1. kole •
Nadal (1-Šp.) - Estrella (Dom.)
Federer (2-Švýc.) - Bedene (Slovin.)
Dimitrov (3-Bulh.) - kvalifikant
A. Zverev (4-Něm.) - Fabbiano (It.)
Thiem (5-Rak.) - Pella (Arg.)
Čilič (6-Chorv.) - Lu (Tchajwan)
Goffin (7-Belg.) - kvalifikant
Sock (8-USA) - Sugita (Jap.)
Wawrinka (9-Švýc.) - Berankis (Lit.)
Del Potro (12-Arg.) - Tiafoe (Kan.)
Djokovič (14-Srb.) - Young (USA)
Raonic (22-Kan.) - Lacko (SR)
kompletní los dvouhry mužů
ŽENY
• Soupeřky českých tenistek v 1. kole •
Kar. Plíšková (6-ČR) - Cepedeová (Par.)
Strýcová (20-ČR) - Ahnová (USA)
Kvitová (27-ČR) - Petkovicová (Něm.)
Šafářová (29-ČR) - Tomljanovičová (Chorv.)
Kr. Plíšková (ČR) - A. Radwaňská (26-Pol.)
Vondroušová (ČR) - Naraová (Jap.)
Siniaková (ČR) - Sakkariová (Řek.)
• Hvězdy v 1. kole •
Halepová (1-Rum.) - Aiavaová (Austr.)
Wozniacká (2-Dán.) - Buzarnescuová (Rum.)
Muguruzaová (3-Šp.) - Ponchetová (Fr.)
Svitolinová (4-Ukr.) - kvalifikantka
V. Williamsová (5-USA) - Bencicová (Švýc.)
Ostapenková (7-Lot.) - Schiaovoneová (It.)
Garcíová (8-Fr.) - Witthöftová (Něm.)
Kontaová (9-Brit.) - Brengleová (USA)
Šarapovová (Rus.) - Mariaová (Něm.)
kompletní los dvouhry žen
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (224)
13.01.2018 11:04Od: stopan
Ja to uz dlhodobo vravim, Nadal je rodeny pod velmi stastnou hviezdou, inak si nedokazem vysvetlit tie jeho lahke zreby na grandslamoch, bud je to nahoda a fakt ma nad sebou ststnu hviezdu, alebo niekto sa o to stara aby nahodou neligol v prvych kolach, lebo pozerat sa na pavuk, tak vacsina je nahustena v spodku a v nadalovej casti to do semifinale skor pripomina turnaj 250ky a nie grandslam, fakt
[ Reagovat ]
13.01.2018 11:17Od: Amputace
A u koho kromě Djokoviče to teď připomíná do semifinále něco jiné než 250, ty expert?
[ Reagovat ]
13.01.2018 15:11Od: stopan
Kamarat Djokovic a federer su v spodnej polke pavuka, je tam Goffin, Zverev ci Del Potro ktory maju formu narozdiel od hracov v hornej casti pavuka , kde az na cilica je forma Dimitrova, Socksa, Tsongu a Isnera dost otazna
[ Reagovat ]
13.01.2018 21:08Od: Amputace
Omg. Jak můžeš posuzovat kvalitu hráčů podle formy, když je teprve začátek sezóny a dva měsíce se nehrálo? Goffin, Zverev či Del Potro formu mají a Dimitrov ji nemá (lol), přičemž ale už vůbec nezohledňuješ třeba fakt, že z těchto hráčů došel v Austrálii nejdál, byl pár míčku od finále, kamarát, a ty se tady na mě snažíš rukovat s Del Potrem, který na AO nehrál snad ani osmifinále? To je prostě absolutně směšné. Dimitrov je z těch hráčů, které si vyjmenoval, v Austrálii už několik let zdaleka nejnebezpečnější soupeř, navíc vyhrál Turnaj mistrů - kde jsi jako nabral, že nemá formu? Sock ke konci sezóny předváděl zatím asi svůj životní tenis a zaznamenal nejlepší výsledky v kariéře, vyhrál Masters a hrál semifinále TM. Isner je pro Nadala vždy nebezpečný a nepříjemný soupeř, zvláště na nově zrychleném hardu. Tsonga těžko říct. Nicméně vůbec nechápu, kde jsi na ta data ohledně formy tebou jmenovaných hráčů byl - vždyť to nedává smysl ani na základě jejich posledních výsledků...
[ Reagovat ]
13.01.2018 21:08Od: Amputace
Omg. Jak můžeš posuzovat kvalitu hráčů podle formy, když je teprve začátek sezóny a dva měsíce se nehrálo? Goffin, Zverev či Del Potro formu mají a Dimitrov ji nemá (lol), přičemž ale už vůbec nezohledňuješ třeba fakt, že z těchto hráčů došel v Austrálii nejdál, byl pár míčku od finále, kamarát, a ty se tady na mě snažíš rukovat s Del Potrem, který na AO nehrál snad ani osmifinále? To je prostě absolutně směšné. Dimitrov je z těch hráčů, které si vyjmenoval, v Austrálii už několik let zdaleka nejnebezpečnější soupeř, navíc vyhrál Turnaj mistrů - kde jsi jako nabral, že nemá formu? Sock ke konci sezóny předváděl zatím asi svůj životní tenis a zaznamenal nejlepší výsledky v kariéře, vyhrál Masters a hrál semifinále TM. Isner je pro Nadala vždy nebezpečný a nepříjemný soupeř, zvláště na nově zrychleném hardu. Tsonga těžko říct. Nicméně vůbec nechápu, kde jsi na ta data ohledně formy tebou jmenovaných hráčů byl - vždyť to nedává smysl ani na základě jejich posledních výsledků...
[ Reagovat ]
12.01.2018 16:36Od: Forehand Fantasy
Netusi niekto, preco este nie je mozné nominovat tímy na AO?...Caka sa na koniec kvalifikácie, alebo je v tom niečo iné?....
[ Reagovat ]
12.01.2018 17:36Od: Fandina
Jestli myslíš tohle, tak tým na AO 2018 si už můžeš navolit. Včera mi to ještě nešlo :-)).

http://www.grandslamfantasytennis.com
[ Reagovat ]
12.01.2018 17:44Od: Fandina
Tak zpět. Je tam sice předvolba Australian Open 2018, ale to je tak všechno. Navolit to nelze.
[ Reagovat ]
12.01.2018 18:40Od: Forehand
Uz to funguje...Takze vsetci starí aj novi uzivatelia srdečne vitaní...

Deadline do nedele 23:00-24:00...
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:43Od: Aussie V9te co? Ten Minotaur ...
... tedy De Minaur, vůbec není ani trochu špatnej!
Pokud ho to hodně moc neunaví, bude mít Berdych problém. A nemalej.
[ Reagovat ]
12.01.2018 13:00Od: EllNino
uvidíme, jestli dokáže držet krok i na GS, přeci jen, tohle jsou 250 turnaje, první velká prověrka bude až Tomáš na jedom z hlavních kurtů, tipuju v night sessions na Rod Laver nebo Margaret Court :)
[ Reagovat ]
13.01.2018 04:24Od: Aussie
Myslím, že to bude dobrej match, zasloužil by si centre court.
Mimochodem, na australském kanále mají anketu, jaké by měl De Minaur mít nickname. Je tam asi pět návrhů a suverénně s víc než 50 procenty vede Minotaur. Tak ho já nazývám už nějaký čas, to jméno si o to říká!
[ Reagovat ]
12.01.2018 08:05Od: safi1313
Dle komentářů koukám ze třeba s Kyrgiosem tady nikdo nepočítá :))
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:34Od: Fandina
Já se ho bojím. Je v osmince s mým Gríšánkem a po tom, jak ho minulý týden porazil v SF a pak vyhrál turnaj, mám z něj velký strach.
[ Reagovat ]
11.01.2018 22:19Od: FulnekUltras MILOŠ ZEMAN A CEPEDE
to zvládnou už v prvním kole!!!
[ Reagovat ]
11.01.2018 22:24Od: a.magerova
Centrum pasivního domu JO, Zeman NE.
[ Reagovat ]
11.01.2018 22:35Od: blixa
Cepede snad v prvnim kole nezemře ! Teda doufám ;-)
[ Reagovat ]
12.01.2018 14:45Od: triatlet
:-)
[ Reagovat ]
11.01.2018 22:35Od: svetova.dvojka
Věrný rodině i vlasti - Jiří Drahoš 2018
[ Reagovat ]
11.01.2018 23:42Od: slacker
zacinas byt monotonne nesnesitelny de-bil jako Iqe
[ Reagovat ]
12.01.2018 15:37Od: turista
Jezevec asi ještě nechce zpátky na Vysočinu i když už zdraví mu už moc neslouží. Drahoš ho tam na tu Vysočinu asi pošle.
[ Reagovat ]
12.01.2018 16:28Od: annah
NO kéž by. Dalích pět let se stydět za svého prezidenta se mi nechce.
Ale asi to tak dopadne. Vepřová hlava bude "zdobit" Hrad další pětiletku. Hrůza!
[ Reagovat ]
12.01.2018 23:24Od: blixa
Nebude. I kdyby ho nedejbože zvolili, stihne umřít.
[ Reagovat ]
13.01.2018 00:27Od: a.magerova
No to je ještě horší.... část jeho pravomocí by převzal předseda vlády čili Babiš... mám podezření, že s TOUTO VARIANTOU ti dva fest kalkulují... :-/
[ Reagovat ]
13.01.2018 08:23Od: Kozoroh
Co by ti na to řekl Hemingway:

"Smrtí každého člověka je mne méně, neboť jsem část lidstva. A proto se nikdy nedávej ptát, komu zvoní hrana. Zvoní tobě."
[ Reagovat ]
12.01.2018 20:09Od: Frick
ééé Já nevím, v tom bych nepředbíhal. Ale nejsem suchar.
[ Reagovat ]
13.01.2018 01:29Od: FulnekUltras
už jsi to klerofašistovi topolovi hodil? nebo pro jistotu až zítra?
[ Reagovat ]
11.01.2018 21:19Od: svetova.dvojka
De Minaur je rozjetý, těžký los pro Tomáše..., ale budu držet palečky.
[ Reagovat ]
11.01.2018 19:45Od: Hypertac
Rafa lehký los. Povrch je ale velmi rychlý, takže to bude fuška.
Černý kůň jednoznačně David Goffin. Ten je schopen porazit v současné formě kohokoli.
[ Reagovat ]
11.01.2018 20:27Od: aligo
ano Pablo Busta by mohl vyprávět :DDDDDD
[ Reagovat ]
11.01.2018 22:25Od: Gogiska
:DDDD
[ Reagovat ]
12.01.2018 15:29Od: mahycek Re: Povrch
Ptám se, kde bych zjistil, jaký je povrch na letošním AO oproti minulému roku ? Nebo, jak si to zjistil ??? Dík.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:38Od: Frick 3. kolo Lucka - Kája
Takže zase k poblití.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:59Od: com
k pobliti bude, kdyz to tam Karolina cely nevyhraje
[ Reagovat ]
11.01.2018 19:05Od: aligo
k poblití to bude, když se tam jedna z nich nedostane...
[ Reagovat ]
11.01.2018 19:12Od: dunphy
K poblití to bude, když se tam nedostane ani jedna.
[ Reagovat ]
11.01.2018 19:12Od: aligo
:DD
[ Reagovat ]
11.01.2018 19:23Od: Frick
Všechno je možný.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:22Od: brixner Áno bratia, mame tu žreb!
Jasně, že budu nejvíce tlačit Rogera, jen mám docela obavy o toho DelPa, poslední dobou mi příjde, že na Roga docela umí a povrch v Melbourne je asi schopen uběhat...
Pak o maličko méně Rafu, ale pokud Roger někde rupne, tak by mi Rafův titul zase tak moc nevadil...Ale nevadil by mi ani třeba u Izzyho nebo Gaela nebo Toma, i když to asi moc nehrozí!
Srbovi přeji pevné zdraví, ale titul tedy fakt ne - přes tohle se prostě už asi nepřenesu...A hlavně ať se moc v Austrálii nesluní ten Rusák, co to šmrdlá za Německo, absolutně ho nemusím, prostě něco jako Zobka nebo Simona v trenkách, takhle to jednoduše je...
A samosebou J1rka, když si voholí tlamu, je nezastavitelnej :-)
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:24Od: COMEON
snáď to tam Sascha Zverev vyhra cele :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 20:01Od: turista
Nevím co ti tak vadí na Djokerovi a na Sašovi Zverevovi?
[ Reagovat ]
11.01.2018 20:47Od: Torn
Já mám hlavně pocit, že Saša se narodil už v Německu, takže jakej rusák..
[ Reagovat ]
11.01.2018 21:02Od: blixa
Jojo, v Hamburku, jeho brácha se narodil ještě v Moskvě.
[ Reagovat ]
11.01.2018 21:09Od: Fandina
:-))
Ten Rusák je tak sladký, jak jen může hezounek být. Vysokánský, hezký. Jo tomu bych to AO také přála. Ale až po Berďulkovi, Rogerovi, Gríšovi, Ríšovi, Veselkovi a Bustičce. :-))
[ Reagovat ]
11.01.2018 21:17Od: annah
Mně Zverev nevadí, naopak je mi dost sympatický, i když jinak cokoliv ruského fakt nemusím. Ale Saša je z obliga, minimálně není podezřelý, že by ve volbách dával hlas té pakáži, co tam v Rusku vládne. :-)

Djokera taky nemusím - nejvíc kvůli těm teatrálním operetním gestům, když vyhraje - jak si rve srdce z těla a posílá ho na všechny strany divákům. Za to by se nemusela stydět ani kdejaká subreta z Cikánského barona.

Moc bych si přála, aby vyhrál GOAT, ale moc tomu nevěřím. Někdo ho určitě vyklepne. Když ne on, tak ať vyhraje Rafa, to je sympaťák, jen by mohl u hry přestat hekat a zrušit ten svůj nekonečný rituál, než servíruje.
Myslím, že černý kůň turnaje je Goffin. Sice bych ho za to, jak nám pokazil v Londýně večírek, nejradši přetáhla holí, ale hraje fakt dobře a je celkem sympaťák. Možná se na AO už ujme vlády nová generace. Anebo je všechny přejede Djokovič?
[ Reagovat ]
12.01.2018 09:09Od: Kamilos88
Já Zvereva nesnáším. Je to namyšlený čulibrk. Když jsem s ním onehda ve Wimbledonu chtěl prohodit řeč, tak mi jenom rychle odvětil, že musí běžet. Druhý den jsem ho znova požádal o selfie a zase mě a všechny ostatní poslal k šípku, tak jsem potkal Radka a ten neměl problém.

Teď si uvědomuju, že to možná to bylo tím, že jsem měl tričko s logem RF. :D

Každopádně Saša je těžce namyšlený típek. Co taky chceme. Tak to dopadá, když dáte dětem milióny.
[ Reagovat ]
12.01.2018 09:46Od: safi1313
Ono když se podepisuješ denně tisícům lidí a další tisíce se s tebou chtějí fotit, tak se holt někdy stane že fakt musíš říct že nemáš čas a musíš jít... To bys tam taky mohl stát jak automat 2 týdny a furt bys měl zákazníků plno :D
[ Reagovat ]
12.01.2018 09:57Od: Forehand
O com si sa s nim chcel rozprávat, ked si s ním onehdá vo Wimbledone chcel prohodit rec?..:)
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:15Od: Kamilos88
Poprvé jsem ho potkal dopoledne na tréninkových kurtech - upozorňuji bylo to 2016. Šel s fotříkem uličkou, kde jsem se zrovna fotil s Raonicem a Johnym Mcnroem, tak přibehnu k němu, natáhnu se přes plot a říkám "Hey Saša jak se máš, dáš mi podpis na míček" - ani se hulibrk nepodíval - to jsme tam stáli 2-3 lidi a prošel pryč jenom mávl paží.

Potom začalo odpoledne pršet, povídal jsem si u centru s Radkem (znám ho z Karviné - hraju tam na kurtech, sem tam dorazí no a Sašu zrovna znova vyhrali z kurtu, tak jsem k němu naběhnul znova a říkám "Ráno si měl asi na spěch, tak co se teďka vyfotit" a zase mávl rukou, posunul mě bokem a odešel.

Tímto jsem se Zverevem skončil.

Třeba takovej Fabio je pohodář, na něj jsem mával když postával u tréninkových dvorců, zamával zpátky, říká "How are you my friend" a dobrý, ale rusák je prostě rusák. Od té doby mu nefandím.
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:18Od: George_Renel
Řeknu narovinu, že s tvým způsobem jednání a oslovování se mu ani nedivím.........
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:22Od: Kamilos88
Mám se o 15 let mladšímu ruskému frackovi klanet? Každému jsem řekl totéž a mám míček plný podpisu a spousty selfie. Takže problém je v něm.
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:54Od: George_Renel
Je mi o cca 30 let více a takto bych si rozhodně nepočínal v situaci, když něco chci. Ne rozdílu věku nezáleží je to o elementární slušnosti.
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:28Od: EllNino
Celkem dotěrnej ne ? :D
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:47Od: Forehand
Áno, tieto osobne skúsenosti vedia velmi výrazne ovplyvnit vztah k danemu sportovcovi..

Ja som počas štúdií praxoval v jednom športovom webe a jeden slovenský hokejista (brankar) ma poslal doslova do pič*, ked som ho oslovil s prosbou o rozhovor po zápase. Božee :)..No proste, primitív. A to bol oficiálny novinársky rozhovor, resp. pokus noo...

Aj keď je "hviezda" zaneprázdnená, a chápem že nemože počas tréningu vykecávať s Fans, mali by si dať hráci aspon zálezat na forme odmietnutia...Aj to dodáva glanc osobnosti...
[ Reagovat ]
12.01.2018 13:01Od: janek_da
No a vyšel ten rozhovor v plném znění? Já bych ho tak vydal.
[ Reagovat ]
12.01.2018 13:06Od: Kamilos88
Však ano. Saša byl ten ročník extrémně negativní a nepříjemný. Říkala to spousta lidí, která se pokoušela o totéž. Slova jako "Please Saša" atd. byla k ničemu. Vždy mávl rukou a poslal všechny do prde*e.

Téměř nejlépe se choval Tomáš. Jakmile slyšel češtinu, tak byl otevřený, usměvavý, rozdával podpisy, fotky všechno.

Když jsem zakřičel na dálku na Novaka, tak se usmál, přišel blíže, plácl rukou, podepsal a šel.

Jsou určité typy namyšlených lidí, kteří prostě nepochopili, že přístup k fanouškům tvoří zásadní část jejich image.
[ Reagovat ]
12.01.2018 13:12Od: Kamilos88
Ještě bych vypíchl chování k fanouškům Gasqueta, Vinci, Paira, Del Potra - taky moc příjemní, samozřejmě také naše holky, super. Ale ti rusáci byli obecně bídní.
[ Reagovat ]
12.01.2018 13:12Od: Fandina
Ty si asi pleteš kamarády s profesionálními tenisty. Tady přece nejde o to, že jsou tu od toho, aby byli k dispozici kde se komu zamane a s kdekým se bavili. Samozřejmě, že když je tiskovka, nebo nějaké setkání s fanoušky, tak jsou k dispozici, ale jinak jdou na kurt, z kurtu, trénují a nemají žádný důvod se s kýmkoli vybavovat.
Já jsem byla na x akcích a samozřejmě, že když to šlo, tak jsem se taky s tenisty bavila. Ale třeba v restauraci nebo když byli diváky vedle mě. Ale normálně při tréninku nebo zápase je to těžké.
[ Reagovat ]
12.01.2018 13:27Od: Kamilos88
To určitě. Nicméně ve Wimbledonu je areál strašně dostupný. Kdo tam byl, tak ví. Jediné, co dělí fanoušky a tenisty je 1 metr vysoké zábradlí.

Jak říkáš. Tady je to pouze o přístupu. Někdo je otevřený a zastaví se u fanoušků jenom tak a někdo mluví jenom na tiskovkách.

Mě osobně připadalo, že těmi volnými uličkami chodili hráči no jak to říct - druhé jakosti. Ti TOP favoriti šli vždy jinudy, objevili se na tréninkovém kurtu a pak šli zpět dále od fanoušků. Nicméně jsem tam sem tam viděl i ostatní, takže jsem nepřišel na ten systém.

Ale chápu, že třeba Roger s Rafou nemůžou mezi fanoušky projít že, to by je asi ušlapali.
[ Reagovat ]
12.01.2018 13:40Od: Fandina
Ve Wimbledonu jsem byla a s organizací příchodu a odchodu ze zápasu nebo tréninku je to tam stejné, jako všude jinde.

Když tenisti přicházejí na zápas a po něm tak mají doprovod, toho, kdo je na kurt vede a pak ty, kdo jim třeba razí cestu. Někdo s pořadatelů. Tak to funguje všude a je jedno, jestli se jedná o Rogera, Rafu nebo kohokoli jiného. Samozřejmě, že když jdou nějací top tenisté, tak se zastavuje víc lidí.

Ale pořád platí, že tenista je na cestě na zápas, trénink a to je potřeba brát v úvahu.
[ Reagovat ]
12.01.2018 09:58Od: Forehand
A vlastne. Vy sa poznáte?...
[ Reagovat ]
12.01.2018 10:09Od: Gogiska
Suhlas, strasne mu narastli kridla, hlavne to jak sa sprava na kurte, dufam, ze na Ao zhori jak papier.
[ Reagovat ]
12.01.2018 11:05Od: blixa
... je nafrněnej, prej blbě vaří .... ;-)
[ Reagovat ]
12.01.2018 12:50Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
12.01.2018 15:34Od: turista
Ať vyhraje Djoker. Po přepočtu na kalendářní věk zaostává za Nadalem o jediný titul.
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:53Od: vrabejka
Francesca ještě hraje? :) Sem myslel že po minulé sezoně skončila
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:48Od: Mayo
Roger je veeelky favorit Aussie. Som zvedavý na Býčka a Nojeho čo predvedú.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:32Od: monty25 Los AO - ženy
Podle mě to je úplně na houby, ale není se čemu divit, když ani jedna z mých oblíbených hráček není nasazená... Masha snad dá aspoň to 3. kolo (i když ve druhým zase asi stará známá Sevastova) a tam nejspíš Kerber (Donna Vekic ji může mít už ve 2. kole), která je teď ve formě, to bude hodně těžký. Aryna má v 1. kole Barty, ta je teď taky ve formě a navíc bude doma. CiCi má v 1. kole Bertens, kterou porazila loni na RG, ale favoritkou zápasu nebude. Tam když postoupí aspoň jedna z dvojice CiCi-Aryna do 2. kola, tak budu rád... Z těch ostatních má Monča Puig v 1. kole Stosur, která sice doma moc neumí, ale Monča zase neumí proti ní a letos jí to taky zatím nejde. Katka bude mít ve 2. kole nejspíš zase Svitolinu (na USO ji měla v prvním), takže tam to taky nevidím dobře a Donnu už jsem zmiňoval...

S tímhle losem bych považoval tak trochu za zázrak, kdybych měl ve druhém týdnu ještě komu fandit. Ale třeba budu příjemně překvapen...
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:58Od: triatlet Re: monty25
Zruš kletbu a chytne se Kikina :-). (Nejen) 1. kolo má hratelný.
Na zápas Ash s Arynou jsem hodně zvědavý.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:53Od: monty25 Re: triatlet
Kikina už mě skoro dva roky nezajímá a nevím, proč bych na tom měl něco měnit...
[ Reagovat ]
11.01.2018 20:59Od: blixa
Protože ji stále miluješ ... a v duši tě to zžírá ... jak kyselina sírová ... ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2018 21:55Od: monty25 Re: blixa
Ne, ani není pod žádnou "kletbou", jak tady furt někdo vtipkuje. Prostě když člověk řekne něco kontroverzního (respektive lež, protože CAS napsal černé na bílém, že Masha podvodnice není a žádná vyšší instance ve sportu neexistuje), tak musí počítat s tím, že spousta lidí na něj změní názor a začne ho třeba i nesnášet. Mně je teda Kikina (stejně jako Evžena, o níž platí totéž) víceméně u zadku, jenom když projíždím výsledky a vidím, že zase prohrála, tak se škodolibě zasměju a tím to hasne. Na oslavování něčích proher jsou tady jinačí "borci"... Samozřejmě jiná situace je, když třeba Aryna porazí Evženu, to mám velkou a upřímnou radost. :D

BTW: Nevím třeba, jestli jsi nedávno zaznamenal výrok fotbalisty Adebayora, který řekl o Rosickým, že ho stačilo pozdravit a už byl zraněný. No a taky dost lidí, co má rádo Rosickýho, kvůli tomu začalo Adebayora nesnášet (třeba Nenadál ze Sportu si ho kvůli tomu dokonce bloknul na Twitteru :D). Tak už to prostě na světě chodí...
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:03Od: Haitik OT
Objevily se informace, že Halep si už našla sponzora.. :D Prý se stává součást týmu Nike.. :-) Měla by si vydělat 1,7 milionů eur ročně.. Jestli je to pravda, tak si oproti Adidasu polepší, tam jí to hodilo "jen" 1 milion eur ročně (po Adidasu chtěla nově dva miliony ročně, ti to ovšem odmítli, tak proto si hledala nového sponzora).. :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:10Od: Fandina
Nike je a pořád bude top značkou v tenise, je vidět, že i finančně.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:23Od: dunphy
Škoda, že je taky jedna z nejhnusnějších.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:24Od: EllNino
no pokud je to pravda, tak určitě bude nosit ten jednotnej stejnokroj jako každá druhá na okruhu, od ledna hraje v Nike i Sloane Stephens :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:27Od: Fandina
Tak to je úplně jedno, jestli nosí stejné oblečení. Kdyby se chtěla vyjímat, tak může nosit svoje, žádnou značku, ale také žádné finance.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:25Od: Fandina
Jak pro koho. Pro mě je pořád nejlepší, jak v materiálech, tak ve sřihu. Jen málokdy se mi líbilo víc oblečení od někoho jiného.
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:48Od: COMEON
posledné dva roky.. predtým robili fakt super tenisové kolekcie ale nejako si to s Adidasom vymenili :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:51Od: EllNino
teď zase co za pyžama mají chlapi, jakási ružovočerná kombinace a je to uhlopříčně přepůlený, takže to vypadá, jako když mají šerpu :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:00Od: COMEON
Adidas ma posledné dva roky fakt tie najlepšie kolekcie :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:07Od: Fandina
Pořád je v tom jejich oblečení něco navíc, něco násilného. Postrádá to lehkost Nike. Na tu v oblečení nikdo nemá.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:08Od: COMEON
Nike urobi skvelu kolekciu pre Serenu a Mariu a ostatným dajú rovnaké veci a všetky vyzeraju ako v uniformach.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:12Od: Fandina
To ano, ale spíš bych řekla, že to ukazuje, jak hodně holek to chce a nosí. A také je to pro ně asi finančně výhodné, jinak by to nedělaly. Potom to vypadá, že je to uniforma, když to má hodně lidí. Ale nevěřím tomu, že kdyby holky nechtěly, tak to nebudou nosit a půjdou k nějaké jiné firmě.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:12Od: EllNino
Jj Serena má skvělý a Maria jakbysmet, pak jsou ještě trochu odlišný úbory, které nosí třeba Bouchard, Tomljanovic, Bencic, Witthoeft ... a pak to co mají naše holky Petra, Lucka, Maky a daších 300
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:15Od: Fandina
A to samé kluci, Roger, Rafa mají svoji kolekci u Nike a pak jsou ti ostatní. A zajímavé je, že většina top tenistů a tenistek je u Nike. Nějaký důvod to má. Finance, pohodlnost oblečení, to také hraje svoji roli.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:22Od: COMEON
maš pravdu ale predsa len sa mi zda že adidas robí viac možností v jednej kolekci , napr. čo nosi Caro, Garbi a Petko, potom čo nosi Kiki, Angie a Simona mali podobne outfity no s menšimi obmenami, Osaka a Nasta mali tiež trochu ine outfity.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:23Od: COMEON
odkedy Maria sa vratila na kurty, nosi len biele tričko a ine sukne, to sa mi velmi nepáči pretože, niekedy keď jej robili ešte šaty vyzerala v nich fakt super :D a Ajla neviem, či nenosi nahodou kolekciu ktora je pomenovana po Marii, ale nie som si isty
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:24Od: EllNino
jj :) dřív ji třeba nosila Iveta Benešová, Sofia Arvidsson a tak
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:25Od: COMEON
to už ide mimo mňa :D vtedy keď hrali tie dve hračky tak som ešte tenis nesledoval, ale zaujimava info, dík :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:13Od: blixa
Holt asi málo pruhů ;-) :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:47Od: COMEON
podľa mňa nemala ísť do značky, kde nebude 'hrať prím'. Mala skôr vyskúšať New Balance.
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:51Od: EllNino
ten má pro mě dlouhodobě nejhezčí modely :) Heather, Sorana, Gibbs a spol. v tom vypadaj báječně :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:53Od: COMEON
presne tak a viem si v tom predstaviť aj Simonu, naopak neviem si ju predstaviť v Nike
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:00Od: EllNino Blázen :D [ Reagovat ]
11.01.2018 16:01Od: Fandina
Mně to nabídlo kandidáty na prezidenta, kterého jsi myslel?
[ Reagovat ]
11.01.2018 15:47Od: Kozoroh No1eho los na AO 2018
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Australian_Open_?_Men%27s_Singles#Section_6

1. kolo - Young
2. kolo - Monfils
3. kolo - Ramos
4. kolo - A. Zverev, M. Zverev
ČF - Thiem, Wawrinka, Bautista, Verdasco
SF - Federer, Goffin, del Potro, Berdych, Fognini, Gasquet, Raonič
F - Nadal, Dimitrov, Čilič, Tsonga, Sock, Isner...

Tak tento typ komentáře jsem nepsal půl roku. Novak během té doby vypadl z TOP 10 a spadl do skupiny hráčů 13-16, čímž musel nafasovat někoho z kvarteta 1-4. Na Djokera se však usmálo štěstí, je v sekci nejslabšího člena současné TOP 4, a to Saši Zvereva, který na GS turnajích nikdy nepronikl dál než do 4. kola.

Kardinální otázkou je, jestli se neozve ruka, ale pokud No1e zůstane zdráv, tak ČF účast ho nemine. Jak bude jeho letošní pouť v Melbourne pokračovat, je ve hvězdách.

Vzhůru do Melbourne, Serbinátore!
[ Reagovat ]
11.01.2018 20:03Od: turista
Vše záleží na zdraví Novakova lokte. Pokud ten vydrží tak má 13.GS doma.
[ Reagovat ]
11.01.2018 15:16Od: mahycek
Konečně se dostávám k losu. Zatím nic nevím, trprve jsem přijel . Ale, ž po biatlonu jdu na to.
[ Reagovat ]
11.01.2018 14:37Od: Frantz
Zajímavé třeba je, že slovinec Bedene u Luboše Zabloudila platí za hvězdu

------------------------------------

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/5046--video-kdyz-se-gentleman-zlobi-okamziky-vzteku-rogera-federera
[ Reagovat ]
11.01.2018 15:33Od: Fandina
Hezké zlobení a co děláš ty, když se zlobíš?
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:43Od: Frantz
Ja nemam na cele nalepku -> ELEGAN + GENTLEMAN
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:47Od: Fandina
Asi se tak nechováš, abys ji měl. Roger se tak chová a že má slabou chvilku, to je normální.
[ Reagovat ]
12.01.2018 08:33Od: Franky
Frantz a Forehand sa tu uz predviedli na novu sezonu...cakam este na blabolata :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 14:05Od: Fandina
Nebude to mít Berďulka lehké, viz TP

Expres zprávy 13:10

De Minaur je po týdnu znovu v semifinále

První soupeř Tomáše Berdycha na nadcházejícím Australian Open má v úvodu sezony skvělou formu. Osmnáctiletý Australan Alex Di Minaur postoupil i na druhém letošním turnaji do semifinále poté, co dnes v Sydney porazil 6-4 6-4 o osmnáct let staršího Španěla Feliciana Lópeze. O premiérové finále si zahraje s Francouzem Pairem.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:16Od: Kamilos88 Jo a k Berdychovi
Četl jsem nějaké příspěvky, že Berďa s Alexem vypadne v prvním kole. Osobně si to nemyslím, De Minaur není na takovém levlu, aby vyřadil Tomáše v prvním hracím dni GS.

To, že hraje dobře na akcích ATP250 v Austrálii nic neznamená. Většina hráčů je myšlenkami na Australian Open a šli se tam spíše rozehrát a hlavně GS se hraje na 3 sety, takže De Minaur uhraje tak možná jeden a pak už to neustojí. Hrát 3 sety kvalitní tenis v 18ti letech je hodně. To neumí ani Zverev s Kyrgiosem a to v jeho letech byli trošku jinde.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:14Od: janek_da
Jsou Berdych a J1rka jiných půlkách?
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:15Od: Andrew89
J1rka to jde celé vyhrát
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:17Od: janek_da
To je snad jasné. Ale jestli vypráší Berďu cestou nebo až ve finále.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:22Od: Andrew89
bohužel v Semifinále
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:22Od: janek_da
díky
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:27Od: Fandina
Také mě to štve, že už tam.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:05Od: Kamilos88 Úsměvný los
No, tak i letos se nekonalo žádné překvapení. Rafa nasazený až do semifinále, takže se klasicky prohaluzí a první silnější soupeř jej snad sestřelí. Otázka, co koleno, jak bude držet.

No Novakovi se los celkem letos vyřádil, ale nemyslím si, že má takovou formu, aby byl schopen AO ovládnout. Ostatně může jet domů hned v druhém kole, kdy vyfasoval Gaela. Alespoň jednou za poslední roky bude muset Nole něco předvést, protože jinak na tom byl s losem vždycky podobně jako Nadal.

Roger klasicky DelPa v pavouku, tohle se taky stává poslední dobou tradicí, ten to tam má taky jinak celkem vymetené.

No, uvidíme. Taky to může dopadnout tak, že trio Roger,Rafa, Nole vyhučí v prvním kole a AO vyhraje někdo jiný "Konečně". Pravděpodobnost je však mizivá.

Nejsem žádný analytik Eurosportu, ani člen nějakého hráčského týmu, ale logicky je největší favorit Federer, ale rozdíl je letos v tom, že se to od něj očekává, což se loni nedalo říct, byl to takový titul z ničeho. I kdyby se potkali s Rafou, tak toho se nebojím, otázka, jak se Roger teoreticky popere s DelPem, nebo Djokovičem.

Snad budeme svědky slušného tenisu a ať vyhraje ten nejlepší.
[ Reagovat ]
11.01.2018 15:49Od: Kozoroh
Novak Gaela porazí i o půlnoci, to si pamatuj!!
[ Reagovat ]
11.01.2018 15:52Od: Forehand
:-)

Myslim, ze Monfilsa si za tento koment dám minimálne do fantasy...Zapas druheho kola je v podstate rozhodnutý :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 15:56Od: Fandina
:-)
Nevíš něco o téhle fantazy http://www.grandslamfantasytennis.com/
jestli to spustí pro AO 2018? Zatím to tam nenabízí.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:17Od: janek_da
Hm, taky bych řekl, že Gael si může objednat letenku. Kdybych měl psa, tak se vsadím, že ho sním, kdyby prohrál.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:24Od: Forehand
Nevyhral teraz Monfils Dohu?...

Djokovic?..To je ten, ktorý pol roka nehral?...

Ako vážení, jak myslíte. Ale vsádzat vsetky prachy na úplny otaznik mi príde velmi vrtkavé...
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:46Od: Kozoroh
Monfils v Dauhá žádného silného soka neporazil, Thiem mu SF vzdal bez boje. Pokud bude No1e zdravý, tak si s Gaelem poradí. Vzájemná bilance i matchup hovoří jasně ve prospěch Djokera.
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:01Od: janek_da
to mě vůbec nezajímá.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:47Od: turista
Monfils i při svých velkých kvalitách nikdy nebyl pro Novaka Djokoviče vážnější překážkou.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:57Od: Forehand
Myslim, ze naratas tak 4-6 zápasov s vysledkom 2:1 len na harde...

To mi príde celkom tesné...Tak dlho sa chodi s krčahom po vodu, az sa rozbije. Hovoríme my na SK.

Inymi slovami, Nadal Berdycha porazil tusim 12-13krat za sebou, aby práve v Austrálii vyfasoval 0:3.

A ano, bolo to práve po dlhej hernej prestavke Nadala.

Historia pamata, pamatajte ;)
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:03Od: janek_da
tak teď vyhra bez ztráty setu. už by bylo na čase
[ Reagovat ]
11.01.2018 18:25Od: turista
Ano, Berďovi to tam někdy spadnout muselo tak to bylo na AO 2015. Prohrál předtím s Nadalem mnoho zápasů, ve kterých mu pořádně zatápěl. Téměř vždycky to bylo tím, že se zlomil mentálně. Tenisově se těm nejlepším Berďa vyrovnal stejně jako Monfils.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:31Od: Fandina
Monfils Nole 0:17
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:57Od: Pe3k Los
Rafa nejlehčí Nole nejtěžší (možná Dimitrov). U Rogera mě tam straší Del Po, snad ho sunda Berdych. Nadal má o5 štěstí na los, to už je takový evergreen...v opačném případě by mimo antuky s tituly na nule...
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:08Od: Franky
amen
[ Reagovat ]
11.01.2018 14:03Od: J-Gat
štěstí na los :D
je to světová jednička :-)
[ Reagovat ]
11.01.2018 14:07Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
11.01.2018 15:52Od: Kozoroh
DelPovi AO podmínky moc nesedí, nejdál se dostal do ČF 2009 & 2012, na všech ostatních majorech má alespoň jednu SF účast. Krom toho bude mít plné ruce práce se dostat přes Tiafoa, Berdycha i Goffina.
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:49Od: Pe3k
No nesedí, ale po tom zrychlení, kdo ví...
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:54Od: OLDA1000
Berdych konec v 1.kole?Je to 50/50
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:45Od: bIbec
Katka musí to ČF dát, jestli ne, tak to bude celkem zklamání =)

Kája asi vypadne v druhém kole s brazilskou Kvitovou.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:53Od: bIbec
Petra asi vypadne ve čtvrtém proti Barty.. možná i s Prdelkou, ale ta 2 týdny po sobě neuspěje bych řek. Lucku vypráská Sorana ve druhém. Kristýna Agu nedá. Bára prohraje buď ve třetím proti Kontě nebo ve čtvrtém proti vítězce Cirstea / Haddad Maia. Jestli teda má nějaké problémy, tak možná i dřív.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:54Od: bIbec
Markéta má šanci proti Kurumi, ale dál už to nepůjde.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:01Od: bIbec
a celé to tam vyhraje Maruška Bouzková.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:02Od: EllNino
to by bylo skvělý :) ale úspěch bude i ta hlavní soutěž :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:30Od: blixa
Hele, já myslím že jeden tommr stačí ! ;-) :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:58Od: COMEON AO los :D
1. sekcia
Simona, Petra, Osaka, Sabalenka

3. sekcia
Garbine, Angie, Maria

masaker skupiny :DD

Naopak Kaja a Caro maju voľnu cestu do QF (Caro tam ma Nastenku, ktora by to mohla hecnuť)

Dominika:
1. kolo Kanepi
2. Stosur/Puig
3. CoCo
:(

šláger prvého kola = Venus vs. Belinda :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:01Od: EllNino
tak v té první sekci je i Giorgi, Barty, Lucka, Krolína, Bára, Konta, ... :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:05Od: COMEON
nn, iba prve dve čo si spomenul :D ostatné su v inej sekcii
a snad Giorgi a Barty nebudu robiť problemy :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:10Od: EllNino
všechny zmiňované, co jsem napsal, jsou v první čtvrtině, taky jaký v jiné sekci :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:14Od: COMEON
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Australian_Open_%E2%80%93_Women%27s_Singles

štvrtina a sekcia je rozdiel :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:14Od: EllNino
tak čtvrtina je snad taky sekce ne ? :D Ale jo, je to slovíčkaření ... tak řeknu osmina :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:39Od: Fandina
Čtvrtina je čtvrtina a sekce je sekce.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:44Od: EllNino
A Frndina je p*ča vokoralá
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:56Od: Fandina
Frndinu neznám a chovej se slušně, neumíš to.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:57Od: EllNino
Budu se chovat slušně k tomu, kdo si to zaslouží, ne jen proto, že je někdo starý
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:00Od: Fandina
To bys ale měl. Měl by ses chovat slušně ke každému člověku. Ovšem to je tvůj problém. Ty to neumíš.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:01Od: EllNino
No zato ty jsi příklad slušnosti ... jak říkám, každému, co si zaslouží :)) měj se
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:07Od: Fandina
Jsi moc hloupý, abys pochopil, co je to slušnost.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:06Od: Andrew89
:D:D:D:D:D
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:08Od: Franky Nadal
Klasika zase potkani prelez do SF tam stastie na psychicky slabsieho jedina ktory neustoji dobre rozbehnuty zapas a zas bude Rog zatahovat brzdu vo finale :))
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:58Od: Krisboy
Dobře Dreddy!!! Tiebreak jak víno :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:00Od: EllNino
to teda :D :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:44Od: vibbi
Musím říct, že někomu je štěstěna nakloněna.
Taková Karolína Plíšková má obecně dlouhodobě ty nejjednodušší losy.
Na opačné straně si to vybírá Lucie Šafářová, která má obecně losy nejjedovatější.

Ale přiznám se, že dnešní los neznám, jen jsem zaslechla, že na místo Lucky si letos střihla Petra :D.
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:58Od: Fandina
Petra to má špatné, protože moc hráček s pasivní bilancí v žebříčku nemá, ale zrovna s Halep ano, třikrát s ní prohrála jednou vyhrála. A je s ní v šestnáctině. V osmině je Barty a rozhraná Kamilka a ve čtvrtině je Karolína, takže opravdu los na nic. A v prvním kole Petkovic. Takže když projde do třetího kola, tam by měla být Halep a to je děs.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:06Od: Fandina
Ale koukám, že ten poslední zápas proti Halep z roku 2016 vyhrála Petra. Už si nepamatuji, jak to tenkrát bylo, ale bylo to ve dvou setech a dost málo game na straně Halep. Tak třeba to zopakuje, pokud k sobě dojdou.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:15Od: lvicek
Hlavne prejit pres to prvni kolo (ted v posledni dobe mozna i druhe kolo), jak si u Peti rikam pokazde :). A pak uz se uvidi :).
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:33Od: Fandina
To je právě to nejhorší, že když přejde přes druhé kolo, tak tam může čekat ta pro ní nejhorší soupeřka. Ale uvidíme, až tam obě budou. Třeba tam ani jedna nedojde.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:00Od: Holahej
Taky si myslím, má strašné štěstí na losy při GS obecně,?.při posledním US Open např. 72 Linette,127 Gibbs,26 Shuai,91 Brady,22 Coco/konec/.Petra?Jankovic 68,Cornet 46,Garcia 19,Mugu 3,Venus 9.

Petra má smůlu, protože Halep je považována za největší favoritku, pak se suše konstatuje, úspěch / neúspěch, bez ohledu s kým hrála?.Karolína s nosem nahoře ?to její??nemá mě čím porazit??, což si nedovolila ani Serena, naopak soupeřky chválila?., s Luckou Š. má třeba jednoznačnou bilanci 10/0 a velice pěkně se o ní vyjadřovala, když hrály naposled spolu, AO 2017?.
[ Reagovat ]
11.01.2018 14:03Od: FulnekUltras
nespekulujme příliš o losu - karma to vyřeší ;)
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:49Od: turista
Nikdo nemeškej!
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:41Od: Denis92
Nadal mal zase obrovske stastie pri zrebe. Kludne sa moze stat, ze Dimitrov vybuchne a bude mat pohodlnu cestu az do finale ako aj na USO.

Roger vo 4.kole Raonic, QF - Goffin, DelPo, SF - Zverev, Djokovic, Wawrinka. Podobne tazky rok ako pred rokom..
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:45Od: Forehand
Radsej by som mal obrovske stastie pri povrchu, nez pri zrebe. Uz tak najrychlejsi hard sezóny este zrýchlili...Aby boli 2GS zo styroch super rychle a jeden rychly. Svet sa na kravsku rit obracia.
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:59Od: dorons Re: Spamataj sa
Doteraz to boli vsetky 4 plouzaky. Kde ty vidis super rychly povrch,to by ma zaujimalo. Keby to tak bolo,tak ma Roger 30 GS. Austraalian bol najpomalejsi (okrem RG) a teraz ho zrychlili (chvalabohu). Kto sa ma pozerat na prehadzovacov cez siet Murray, Djokovic atd.? Ved u toho zaspis.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:00Od: Franky
+1 velky suhlas uz treba tych bezcov vytrepat het zo sceny toto neni tenis ale bedminton
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:05Od: Forehand
4 plouzaky. A presne tu skoncila rozumna diskusia :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:07Od: COMEON
Má pravdu. Chvála Bohu, že zrýchlili AO. Veď aj kurty na Roland Garros sú rychlejšie ako tie vo Wimbledone.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:12Od: Forehand
RG rychlejsie ako W.

:-)
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:24Od: dorons Re: povrch
Tak zase si netreba mylit odskok a rychlost povrchu.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:02Od: Franky
typicky plac nadalovca ktory by si neuvedomuje ake boli povrchy takmer sto rokov...zmena prisla az od r.2007 kedy sa zacalo vsetko dramaticky spomalovat..ale nie on tu bude radsej o slabej ere TENDENCNE kecat...
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:02Od: Denis92
Roky sa povrchy spomalovali, teraz ich mozu zase trochu zrychlit. Vzhladom nato, ze Rafa uz nedobehne kazdu loptu ako kedysi, mu to az tak vadit nemusi. Aj jemu je lahsie dat winner ako uhrat fiftyn cez urputnu defenzivu.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:09Od: Forehand
Trochu?..:)

Ja si nemyslim, ze to je trochu, to je celé...
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:48Od: Denis92
Mame nejake konkretne udaje, kde by sa to dalo realne porovnat? Minuly rok AO dost zrychlili, dokonca bolo rychlejsie ako Wimbledon 16! A teraz je otazka, co je horsie? Ze prilis zrychlili AO alebo ze Wimbledon je tak pomaly? To je skor smutne, co spravili s travou..

Uvidime aky bude tento rok povrch v Australii. Pri USO som nespozoroval nejaku vyraznu zmenu v rychlosti povrchu.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:58Od: Forehand
Rychlejsi povrch ako vo W. to samozrejme nie je. Tráva je tráva. Nejde len o povrch, na tráve to skáče o dost nizsie, kratší čas na reakciu, iné lopty. W. je s prehladom najrychlejsi GS sezóny, vzdy bude, hoci je uz pomalsi...

Statistiky?..Co ja viem, mozno pocet es, priamych bodov, no najma priemerný pocet úderov vo výmene. Niekde sa to snad da vygooglit...
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:07Od: Denis92
https://www.youtube.com/watch?v=6h4xEQYlyQo

Vychadzal som z tejto grafiky. Ale jasne, je tam viacej premennych. Dolezite su aj lopticky.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:16Od: Forehand
A samozrejme nemozeme zabudat na pohyb. Na harde zrejme vieme behat rychlejsie, tráva je taký tenisový "ľad".

Kazdy mame odsledovaných stovky zápasov, to ze najrychlejsi tenis na tráve je naozaj viditelne volnym okom.
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:17Od: Herbert_Hoover
Organizátoři tvrdí, že jsou podmínky stejné jako loni, samozřejmě nějaké drobné výkyvy do plusu či mínusu pravděpodobně lze čekat :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:46Od: Frantz
Typicke fnukani zhrzeneho fanatickeho eleganovce po kazdem losu :-D

---------------------------------

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/5046--video-kdyz-se-gentleman-zlobi-okamziky-vzteku-rogera-federera
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:19Od: Franky
frantz ty si ina liga (zumpa) :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:49Od: Forehand
Jo a už len sucho dodám, v konxte toho poznatku "opat raz stastie na zreb".

Tak napriklad oproti minulemu roku, kedy mal v tretom kole Sašu, v stvrtom Monfilsa a v QF Raonica...

Tak to "ze by opat raz stastie na zreb"..Mi nepride namieste. Skor karma, raz zoberie, raz dopraje. Misky vah su vyrovnané.
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:59Od: Franky
tvoje tanga nadalovske...pozri na USO ty miska vah :D raonic je dlhodobo nulovy na AO navyse laboroval so zranenim od zaciatku sezony, Sasa je nulovy na GS celkovo a Monfils nikdy nic nedokazal...okrem Dimmu a az naozajstneho supera FEDEXA vo finale nemal nic..uz si tu mydlite ruky po zrebe a tlapkate sa po ramenach typicky Nadalovci...
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:13Od: Forehand
TY si vygumovaný jak žito..

Len pripomínam, ze sa s tebou ani tento rok nemienim baviť o tenise, ak by si pozabudol.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:15Od: Franky
normalne to neprezijem teraz..ziadne argumenty len urazky...naco namna reagujes ty okuliarnik z petrzky? nechaj si tie h*vna pre seba nikoho tu tvoje vyplakavanie nezajima
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:33Od: Forehand
Saša je nulový na GS celkovo..Takze to je vlastne super žreb na tretie kolo, ze?...Ty argument jeden vygumovaný, uz rozumies ze s tebou neni diskusia?..No vidis, nerozumies.

Okuliare mám, najnovší kúsok mám zo Zary z Talianska, pekné slnečné s modrými sklami..Možem ti ich požičiať, aby si aspoň na chvílu zakryl ten vygumovaný pohlad a bol inkognito tam u vás v dobytčáku...
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:07Od: Franky
zverev nadal 0:3 nevraviac o jeho bloku ked na IW nepremenil jednoduchy MP a prehral komplet zapas....to sa s nim taha a zrejme aj bude tahat pri Nadalovi a preto odpovedam ANO na tvoj dotaz ze lahky zreb na 3kolo pre Nadal ZVLAST na GS...je to proste ako Ferrer pre Fedexa ...uz rozumies tymto suvislostiam? a okuliarmi si zakryvaj svoj prefeteny fejs povedz nie drogam uz a skus sport aj naozaj robit ;)
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:28Od: Amputace
Takže řekněme, že někdy kolem let 2008 či 2010 by byl pro Nadala ideálním soupeřem do třetího kola třeba takový Federer, ne?
[ Reagovat ]
12.01.2018 08:48Od: Franky
to si brutalne prestrelil...Fedex ako niekolko nasobny GS vitaz svetova 1 a hrac ktory Nadala do zaciatku sezony 2008 dokazal 6x porazit sa neda porovnavat s labilnym Zverevom ktory na GS este dokopy nic neuhral proti Nadalovi je cisty labil a v case AO nemal ani masters na konte...vy Nadalovci ste uplne zcestny...
[ Reagovat ]
13.01.2018 11:27Od: Amputace
Tvůj cit pro nadsázku je extrémně vysoký... to jsem fakt nečekal. Nicméně - bavíme se o třetím kole, seš si toho vědom? Nebavíme se o osmifinále, čtvrtfinále, semifinále nebo finále, bavíme se o třetím kole. A Zverev, coby současná světová čtyřka, mně osobně připadá jako solidní soupeř pro třetí kolo. Tvé cinty kolem toho, jak na Nadala neumí, jak se pokaždé sesype atd., jsou úplně mimo vesmír. Pravděpodobně drtivá většina soupeřů, které by Nadal mohl dostat ve třetím kole, by na Nadala neuměla, nebo by se sesypala. Nemyslíš?
[ Reagovat ]
13.01.2018 13:46Od: Forehand
Drzím palce s touto osvetou sedliackej logiky...Len či to splní účel..
[ Reagovat ]
13.01.2018 11:27Od: Amputace
Tvůj cit pro nadsázku je extrémně vysoký... to jsem fakt nečekal. Nicméně - bavíme se o třetím kole, seš si toho vědom? Nebavíme se o osmifinále, čtvrtfinále, semifinále nebo finále, bavíme se o třetím kole. A Zverev, coby současná světová čtyřka, mně osobně připadá jako solidní soupeř pro třetí kolo. Tvé cinty kolem toho, jak na Nadala neumí, jak se pokaždé sesype atd., jsou úplně mimo vesmír. Pravděpodobně drtivá většina soupeřů, které by Nadal mohl dostat ve třetím kole, by na Nadala neuměla, nebo by se sesypala. Nemyslíš?
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:03Od: Denis92
Na poslednom GS mal lahky zreb a teraz znova.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:08Od: Forehand
Na poslednom GS nestartovalo tusim 5 hracov z top 10.

Tam mal kazdy lahky zreb. Ci ako sa to dalo inak nakombinovat?..Rafa bol predsa v jednej polke s Federerom, Delpotrom atd, kde mal lahky zreb? Lahku polku mal Anderson, nie Nadal..
[ Reagovat ]
11.01.2018 16:25Od: Amputace Re: Denis
Posledním GS máš na mysli ten, na kterém Roger Federer neporazil ani jednoho hráče TOP20?

A zrovna v případě tohoto AO mi diskuze o tom, kdo má nejlehčí los, připadají úplně mimo. Djokovič ho má jednoznačně nejtěžší, zbytek si nemá vzájemně co vyčítat.
[ Reagovat ]
11.01.2018 17:52Od: Denis92
Ano. A preto ziskal smiesnych 320b.. Rafa tiez nikoho neporazil z TOP20 a ziskal 2000 :)
[ Reagovat ]
13.01.2018 11:32Od: Amputace
Ne, víš, mě spíš fascinuje, že napíšeš "na posledním GS lahký hreb a teraz znova", přičemž měli s Federerem ten los prakticky úplně stejný a očekávalo se jejich semifinále. To je prostě lepší než komedie del arte. Že gentleman nedokázal do toho semifinále projít a vytěžit z extrémně jednoduchého obsazení turnaje daleko víc, je jen a jen jeho chyba. Měli byste se s tím konečně smířit a ne neustále hejtovat Nadala, že vyhrál snadný turnaj. Federer měl ty šance úplně stejné a pos.ral to.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:33Od: Gogiska
Neboj, Zverev vypadne uz v 3. kole s Kokkim ;)
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:18Od: Fandina
Jsem v šoku z čtyřech našich holčinách a to těch nej na žebříčku v jedné čtvrtině. Považuji to za komplot :-)).
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:52Od: blixa
Jo, komplot, zatracení ilumináti, zednáři a Kalousek !!! ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:12Od: Fandina
Na takovéhle komploty já neslyším, politika mafie a sekty jdou mímo mě.
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:14Od: kada.tom chyba v expreskách
u mužského losu je chyba, Bedene rozhodně nehraje za Slovinsko, nýbrž za Spojené království VB a Irska :-)
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:14Od: kada.tom
tatáž chyba je i v přehledu v tomto článku
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:15Od: EllNino
znovu hraje za Slovinsko, kvůli Davis Cupu a OH
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:16Od: Fandina
Mají to dobře. Hraje za Slovinsko.
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:18Od: Roger4EVER
Největěí chyba TP jsi ty kaďáku :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:58Od: Holahej
Aljaz Bedene defends nationality switch from Britain to Slovenia.The 28-year-old is desperate to compete at the 2020 Tokyo Olympics.But he hopes British fans will get behind him when he plays at Wimbledon.
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:01Od: EllNino
kaďák zase jednou 'chitrej jako rádyo'
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:06Od: Andrew89 Pozitivní
Je losu Petry je to, že pokud přejde do druhého kola a případně se ve třetím setká se simonou má šanci..Simona na AO moc neumí, sice 2x QF ale nikoho zázračného neporazila....uvidíme.
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:10Od: EllNino
hlavně povrch hraje pro Petru, je to prý ještě rychlejší než loni
[ Reagovat ]
11.01.2018 10:12Od: Andrew89
jj uvidíme jak to celé bude, ale určitě šanci má. Hlavně se dostat přes první kolo :D
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:09Od: Holahej
Evert tips Halep for Slam success in Melbourne.

"I feel like Simona Halep had such a disappointing 2017 in the majors, and I feel she is determined to turn that around," she told reporters on Wednesday. "She had a heartbreaking 2017 in all the majors. I just feel like she's playing the best tennis right now, playing the most solid tennis."
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:16Od: Hector21
to je polibek smrti...kohokoliv favorizuje Evert je v pixle
[ Reagovat ]
11.01.2018 11:45Od: janek_da
já se bojim vrabejky
[ Reagovat ]
12.01.2018 15:31Od: turista
Hola hola hej. Nikdo nemeškej.
[ Reagovat ]
11.01.2018 09:58Od: Forehand
Rafa slušný prvý týždeň.

S Isnerom a Cilicom by sa mohol vedieť popasovať, na tri víťazné sety. Uvidíme.

V Semifinále to vidím na Dimitrova alebo Kyrgiosa.

Nole nakúpil. Samozrejme, z jeho pozície nasadenia sa ťažký žreb mohol očakávať. A ten nenasadený Monfils to len vyšperkoval.

Federer porovnateľný žreb s Nadalom, mal by si to postrážiť, osobne neverím, že Delpo sa k nemu dostane, má ťažké prvé kolá.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:03Od: CarlosMoya
Prečo by sa nemohol Del Po dostat ku Rogerovi ? Tiafoe v AO neni tak silný ako na US open + dalšie kolo Kchachanov ktorého v pohode teraz porazil a 3 kolo trapný Berdych ?
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:03Od: CarlosMoya
Ktorý bude mat čo robit už v 1 kole.
[ Reagovat ]
11.01.2018 12:45Od: Forehand
Tiafoe, Kachanov, Berdych, Goffin..

Áno, Delpo je uz jednou nohou v QF v podstate.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:02Od: Gogiska
Kto videl Berdycha proti Struffovi a De Minaura dnes, vcera, predvcerom, tak mu je jasne, ze Berdych v 3.kole ani nebude. :)
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:19Od: Kamilos88
Ty vole De Minaur uhraje s Berdychem tak pět gamů. Nemá na to, aby uhrál výsledek na AO. Hraje se na tři sety a Tomáš si to na pohodu pohlídá.
[ Reagovat ]
11.01.2018 13:45Od: lars
A kolik vsadis penez na vyhru De Minaur nad Berdychem na AO2018?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist