Martincová si v Québecu zahraje o premiérové semifinále

  • WTA QUÉBEC - Tereza Martincová v Québecu porazila Rusku Jekatěrinu Alexandrovovou a podruhé v kariéře postoupila do čtvrtfinále turnaje WTA. O premiérové semifinále si jednadvacetiletá Češka zahraje s vítězkou duelu Abandaová - Pegulová.
    14. 9., aktualizováno 15. 9. | Aktuality |  249 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Tereza Martincová a Barbora Krejčíková v Quebécu prošla dvoukolovou kvalifikací a další dvě výhry už přidala i v hlavní soutěži. Po včerejším zdolání krajanky Krejčíkové zvítězila ve třech setech i dnes, když ruskou vrstevnici Jekatěrinu Alexandrovovou z Ruska zdolala 6-4 1-6 6-4.

V prvním setu Martincová nečelila jedinému brejkbolu, naopak sama si vypracovala čtyři šance na brejk a tu poslední za stavu 5-4 využila. Jenže v druhé sadě měla česká tenistka problémy při každém svém servisu. Tři ze čtyř ztrytila a rozhodnout muselo třetí dějství. V něm už Martincová podání znovu zlepšila, ani jednou o něj nepřišla a zásluhou brejku z deváté hry si ve třetím vzájemném duelu připsala druhou výhru.

Jednadvacetiletá Martincová letos hraje na turnaji WTA potřetí a postupem do čtvrtfinále vyrovnala své maximum z loňského Florianópolisu. O první semifinále si zahraje v pátek buď s devatenáctiletou Kanaďankou Francoise Abandaovou, nebo s dvaadvacetiletou Američankou Jessikou Pegulovou.

Až zítra bude o postup do čtvrtfinále usilovat Barbora Štefková. Debutantka na turnaji WTA se střetne s Belgičankou Alison Van Uytvanckovou.

• WTA INTERNATIONAL QUÉBEC •
Kanada, tv. povrch / hala, 250.000 dolarů
středeční výsledky (14. 09. 2016)
• Dvouhra - 1. kolo •
Bouchardová (1-Kan.) - Minellaová (Luc.) 6-3 6-4
• Dvouhra - 2. kolo •
Martincová (ČR) - Alexandrovová (Rus.) 6-4 1-6 6-4
Boserupová (USA) - Rodinová (7-Rus.) 6-4 6-3
Davisová (USA) - Crawfordová (8-USA) 6-4 6-1
Bellisová - Laová (obě USA) 6-4 4-6 6-3
• Čtyřhra - 1. kolo •
Štefková/Jakšičová (ČR/Srb.) - Becková/Rodinová (Něm.(/Rus.) 6-4 2-6 13-11
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Hlaváčková/Hradecká (1-ČR) - Abandaová/Bovinová (Kan./Rus.) 6-4 6-7(4) 10-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (249)
15.09.2016 20:39Od: George_Renel Dnešní 20 minut Radiožurnálu
s panem Chlumským o dopingu, tenis nevyjímaje - ba naopak.
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3705678
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:03Od: monty25 Re: GR
Chlumský je de*il.
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:05Od: FulnekUltras
musí, musí... ;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:14Od: George_Renel
To je pro tebe každý, kdo má jiný názor.
Ale neboj, až se zapojíš do procesu, tak se mockrát přesvědčíš, že tvůj názor je k ničemu.
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:17Od: monty25 Re: GR
Tady mu pan doktor Hnízdil pěkně naložil. Škoda, že si to asi neotevřeš...
http://www.dotyk.cz/publicistika/bez-dopingu-se-vrcholovy-sport-neobejde-20160625.html
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:28Od: Fandina
Já to otevřela a pánové si nemají co vyčítat.
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:43Od: FulnekUltras
ještě že to snad nebyl poklopec... ;)))
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:59Od: Fandina
a kdyby byl, tak co?
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:03Od: FulnekUltras
to JÁ nevím ;)))
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:05Od: Fandina
nevíš, ale píšeš o tom
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:22Od: FulnekUltras
živě to vidím ;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:53Od: Fandina
jo ták :-)))))))))))
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:48Od: VlS
Z Wikipedie:
Proti tvrzením Jana Hnízdila o psychosomatice se postavil svým prohlášením výbor Společnosti psychosomatické medicíny ČLS JEP. Předseda společnosti, MUDr. Vladislav Chvála, se pro Medical Tribune dokonce vyjádřil v tom smyslu, že Hnízdilovo pojetí psychosomatiky devalvuje tento obor na úroveň amatérského léčitelství.[1]

V roce 2015 mu byl českým spolkem skeptiků Sisyfos udělen zlatý Bludný balvan za diskreditaci psychosomatické medicíny v očích odborné i laické veřejnosti.[2]
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:57Od: VlS
Jinak s jeho názorem o nepřípustnosti kolektivní viny souhlasím, ale to je etickej pohled, ne odbornej.
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:02Od: monty25 Re: VIS
A to ho jako nějak diskredituje? :D Snad neexistuje lékař/vědec, se kterým by všichni souhlasili... Pro mě je podstatný, že k problematice dopingu ve sportu má co říct (a často se ukazuje, že má pravdu), ale oproti Chlumskýmu nedostává v médiích ani zdaleka takový prostor.
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:06Od: VlS
Monty, a jaké je jeho pozitivní řešení problému? Přečetl jsem toho od něj víc a nikde jsem žádný neviděl. Takže vážně chceš všechno a všem povolit? Ty holky pak pěkný nebudou.
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:20Od: monty25 Re: VIS
To už teď některý nejsou (viz běh na 800 m)... Základ je podle mě zrušit WADU jako organizaci, která se neosvědčila a začít s čistým stolem. Jasně definovat, co je a co není doping - tzn. postihovat jenom ty látky, které prokazatelně a zásadním způsobem zvyšují sportovní výkon a zároveň jsou zdraví škodlivé (takže předpokládám, že by se ten seznam zakázaných látek výrazně zmenšil). Odstranit presumpci viny (což říká mj. i Hnízdil), která v civilizovaném světě nemá co dělat - tzn. musí se sportovci prokázat doping a ne, že sportovec musí prokazovat svou čistotu. To je podle mě pár základních bodů, na kterých by se to mělo postavit. Současný "boj" proti dopingu mi totiž připomíná spíš buzeraci, ve které si libujou právě lidi jako Chlumský...
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:25Od: VlS
Co je zásadním způsobem? Je to 20%, 5%, 0,5 %? Čert je vždycky v detailech.
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:27Od: monty25 Re: VIS
Rozhodně víc než 5 %. To by se taky zase mohl zakázat třeba kofein, že jo...
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:49Od: VlS
Víc než 5%, fajn, tam se ti ve stovce vejde celý startovní pole, je to OK? Jestli jo, tak říkáš, musej to brát všichni. A jak to změříme? Výkon s dopingem a bez dopingu u konkrétního člověka? Co když bude švidlovat? Bez dopingu to vezme na pohodu a s dopingem natvrdo a všechno bude doping? Nebo to udělá naopak a doping nebude nic? Víš, já věřím tomu, že ti lidi, teď zastřešení WADA o tom přemýšleli o všem daleko víc a daleko komplexněji a fundovaněji, než my dva. A kdyby v tom nebyla holka z Dulcinea týmu, ale třeba Serena, Petra, Mugu ..... , taky by ti WADA tak strašně vadila?
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:59Od: monty25 Re: VIS
Možná o tom přemýšleli, ale v praxi to jaksi není vidět... Jak už jsem popsal, mně se prostě nelíbí ten princip. Samozřejmě, že mě to sere o to víc, když na to doplácí Masha nebo když chtějí vyjebat s Darjou (můžeš si obhajovat WADU, jak chceš, ale tohle prostě neokecáš). Ale příště se to může týkat zase někoho jiného, komu parta bafuňářů bude chtít znepříjemnit život...
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:01Od: VlS
Darja je kdo?
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:07Od: monty25 Re: VIS
Klišina
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:14Od: VlS
Nemám tucha o koho jde
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:16Od: monty25 Re: VIS
Jsi včera přiletěl z Marsu? :D
http://xman.idnes.cz/darja-klisinova-skok-do-dalky-olympiada-fca-/xman-profily.aspx?c=A160901_165837_profily_fro
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:18Od: VlS
No, nesleduju všechny bloncky na planetě a dálka mě teda fakt nebere.
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:25Od: monty25 Re: VIS
Darju snad zná i ten, kdo atletiku vůbec nesleduje. Navíc po tom všem, co musela podstoupit před olympiádou... To jsi teda výjimka.
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:33Od: EllNino
já ji taky neznám :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:34Od: monty25 Re: EllNino
Tak to asi málo čteš moje komentáře... :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:35Od: EllNino
asi jo ....ale atletiku nesleduju a sociální sítě až na facebook moc nečtu, neboo spíš nečtu tvoje komentáře, máš pravdu :D
[ Reagovat ]
16.09.2016 07:46Od: janek_da
O kom se to bavíte?
[ Reagovat ]
15.09.2016 23:47Od: VlS
Ptal jsem se manželky a nic, netuší, ptal jsem se synů a jejich manželek a netuší, náš pes taky vrtěl hlavou, takže jí určité nezná každej. A co má za problém?
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:08Od: a.magerova
Tak nevím jestli problém, ale má tetování... :-))

http://3.bp.blogspot.com/-Hzh2aZd5XsY/UVictSj58FI/AAAAAAAAAfU/BolOURwQPj0/s1600/darya-klishina-russian-pole-vaulter-02.jpg
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:16Od: VlS
No, podle těch půlek asi dřepuje ( aspoň trochu)
[ Reagovat ]
16.09.2016 07:47Od: janek_da
jo tahle
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:08Od: monty25 Re: VIS
Google snad používat umíš, ne? :D Ale ve zkratce: Původně měla jako jediná ruská atletka povolení startovat v Riu, protože žije a trénuje v USA, tudíž tam podstupuje i dopingové kontroly a nespadá tak pod ruskou laboratoř. Pak najednou asi tři dny (!!!) před závodem v Riu přišla WADA s tím, že se údajně objevily nějaké nové informace a v jejím vzorku moči se našlo DNA dvou různých lidí, takže jí IAAF zakázala start stejně jako ostatním ruským atletům. Prý šlo o nějakou poškrábanou lahvičku, se kterou pravděpodobně bylo manipulováno (jako kdyby Darja měla zodpovídat za to, že někdo hrabe na její vzorky). Ona přitom měla důkazy, že podstupovala řadu dopingových testů mimo Rusko a vždycky byla čistá. Takže se Darja okamžitě odvolala ke zvláštnímu panelu CAS, ten jejímu odvolání vyhověl a Darja tak nakonec mohla startovat. Závod se jí moc nepovedl a skončila devátá (neměla takovou formu, ale zároveň jí určitě nepřidaly ty tahanice), ale byla ráda, že se v Riu mohla zúčastnit. Moc nechybělo a bafuňáři z WADY a IAAF jí to posrali...
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:13Od: VlS
Googl používa umím, ale bohužel o ní nabízí jen twiterové účty, asi 4 řádky na Wiki a drby, že je Ovečkinovo koťátko vedle snoubenky snoubenky. No, máš těžkýho a prachatýho konkurenta:-))
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:18Od: monty25 Re: VIS
Ovi už je ženáč...
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/279029/hvezdny-oveckin-se-tajne-ozenil-svou-modelku-poznal-uz-jako-malou-holku.html
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:23Od: VlS
To se ovšem nevylučuje
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:24Od: a.magerova
No fááákt, chlapec se nám oženil, tak to mi uniklo... plus další dva tenisté, jak píšou expresky...

http://img.blesk.cz/img/2/full/2964469_.jpg
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:23Od: VlS
A to znáš, jak někdo představoval mašinu, která analýzou moči přesně diagnostikuje choroby? A na veletrhu majitel konkurenční firmy zkusil podraz. Načůral trochu on, trochu žena a trochu dcera a těšil se, so s tím ten vehikl udělá. Vehikl zabzučel a vyflusnul papír, kde stálo:
Vaše žena je frigidní, dcera je gravidní a vy přestaňte masturbovat, nebo z toho budete mít tenisovej loket.
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:46Od: PetaM
To víme všichni, že tady pán nerespektuje názory jiných a všechny jiné názory jsou automaticky špatné.
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:33Od: brixner Hele chlapi...
Fakt si myslíte, že tahle Ruska to všechno brala nevědomky?
Fakt si myslíte, že Serena dorostla do takových rozměrů v nesilovém sportu jako je tenis?(v porovnání s jinými sporty , pochopitelně!)
Fakt si myslíte, že to jsou konspirační teorie, vezoucí se na vlně "protiruských nálad?"

Petra nic nebere, tedy nic z toho, co teď hýbe světem! Vždyť se jí zmenšily i kozy, to u Sereny je opak, všechno u ní narostlo! A pak se někdo diví, že skoro 35 letá bába pořád vítězí. Obě mamby něco buďto berou, nebo braly, protože tohle je unikát, který se mezi světlejším obyvatelstvem nemůže vyskytnout, prostě N-E-M-Ů-Ž-E!
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:30Od: brixner MASHA VEN!
Vyloučit jí ze strany na vždycky!
Podváděla!
Ven!
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:40Od: Nola
ostatni nie maju k tomu zvolenie....
http://sport.pravda.sk/tenis/clanok/405160-aby-ste-boli-medzi-najlepsimi-musite-brat-doping-tvrdi-slovenka-skamlova/
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:51Od: VlS
Musí skočit za Kotlebou, ten jí to vyřeší :-).
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:16Od: Frick
Na toho by byla moc snědá :o)
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:17Od: Frick
Pardon, ale to mi přijde jako "Jsem vzteklá, že mi je 23 a nedostala jsem se ani do TOP 300, tak to svedu na to, že ostatní sypou a já jsem ta jediná slušná"
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:21Od: Nola
a nesypu? si tak naivny, ze veris, ze hraci TOP30 su cisti ako mimino?
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:34Od: VlS
No, top 30 někdy byli top 300. A s jejich čistotou je to jak?
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:58Od: Nola
v podstate mi je fuk, kto co bere, mne ide o princip, nech si dopuju, vcera tu jeden FFF/predpokladam, nelichotivo sa vyjadruje o dvojke Nadal + Djoker/ zo Slovenska naviezol do Noleho, mozno aj na neho dojde, ale za tym, ze nie su si vsetci rovni si budem stat...
ten FFF ma jedno stastie jeho idol sa nezucastnil OH, tak tu skrieka ako zmyslov zbaveny...
hackerom prajem dobru zatvu, nech pekne zverejnia udaje aj neolympionikov, fans si predsa zasluzia mat relevatne info o svojich idoloch...
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:47Od: Nola
http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/tenisove-sestry-williamsovy-dopovaly-s-vedomim-agentury-wada/
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:52Od: VlS
Vždyť je to furt to samý z jednoho zdroje
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:00Od: Nola
samozrejme, ze ano, vsetko zavisi od uhla pohladu... ako som uz raz pisala, nie na kazdeho je rovnaky meter, niekto ma v papieroch schvaleny doping, niekomu cinnost zakazu, je mi celkom fuk, ci to uzivala vedome.... svatuskari z WADA si usili na seba bic, je mi jedno, kto tie informacie hackol, su pravdive, mozno sa kauza dotkne aj muzskeho tenisu...vyzera to, ze spickovi sportovci patria na paraolympiadu
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:04Od: VlS
Podívej se na stránky WTA, je tam k tomu prohlášení Venus. Nevím, nejsem biochemik, ani doktor. Pravidla umožňují tzv. terapeutickou výjimku, kde nějaké koncilium lékařů posuzuje, jestli je pro člověka s nějakou anamnézou pitřebná taková a maková výjimka. Konkrétně Venus byla nemocná docela dlouho a ošklivě, nějaké autoimunitní onemocnění. Nemám znalosti potřebné k tomu, abych si vytvořil na tuhle problematiku svůj názor. Někde jsem tu dneska psal, jak a proč se mi postupy WADA nelíbí, ale zrovna z odborné neznalosti bych je nepodezříval.
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:10Od: VLK----1GSL
Nooo, s tim meldoniem to nezvladli teda nejlepe;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:32Od: VlS
A důvody? Mrkni taky na ten odkaz níže. Znova- můžeme klidně kopat do WADY ( vím kde bydlej, můžeme jim pisprejovat okna) , ale pokud existuje potřeba to bějak kontrolovat, tak bych měl umět říct alternativní řešení problému. Umíme? Jinak budeme jen hospidsky křičet, že všechno stojí za ......, všichni jsou zkorumpovaní atd atd.
Vlku, ty kličkovat nebudeš a chci věřit, že to k vlčí výbavě nepatří - proč to kurňa lidi berou, když to nemá na nic vliv? Proč Maša brala vždy dvě pilulky před zápasem a před těžkým 4?
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:44Od: VLK----1GSL
Ale tak, jde o to jakym zpusobem to zakazali, delka cekani, ta cekacka deset let...to je zase divne...
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:52Od: VlS
A jak dlouho existuje kokain, heroin, mariánka, než to zakázali? 100 let? Dokud se nezačlo ukazovat zneužívání, tak asi neměli důvod.
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:58Od: VlS
A nekličkuj, odpověz
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:22Od: VLK----1GSL
Jako mam odpovedet, proc to Maria brala?
Ted jsem ze ztratil...;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:50Od: VlS
Ne Maria, ty stovky chycenejch proč to berou, když to nemá žádnou účinnost.
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:11Od: VLK----1GSL
Jo taak, ok.
Berou to pochopitelne z toho duvodu, protoze jim to pomaha...;)

A u hodne pripadu bych rekl, bo si mysli, ze jim to pomaha, ale jaksi vysledky maji stejne pod psa...ale dobre, nebudem probirat plno tech jelit, kteri stejne s tim meldoniem nic nevyhrali...

Vezmeme jen tech par machru a machryn, kteri s meldoniem neco vyhrali...takze ta Sarapka? a kdo dalsi? Ted fakt nevim...kdyz tak dopln...ja jen cetl, ze je jich hodne, no ale nevyznam se ve vsech sportech, takze nevim co vyhravaji atd.
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:19Od: VlS
Takže když někdo něco bere proto, aby mu to pomohlo zvýšit výkon, tak dopuje, nebo nedopuje?
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:32Od: VLK----1GSL
Dopuje...
...pricemz nevidim na dopingu nic ciste negativniho. Ale to snad dobre vis;)
Tim jsem tady celkem znamej a proflaklej;) Ovsem vysvetlit bych to mozna mel...pokud budes mit pocit, ze se na to divam zvrhle spatne, a mylim se...

Takze mam take otazku. Jestli dovolis...

Povazujest cokoladu za dobrou nebo spatnou?
(hele, ale ja to myslim z tou otazkou ted vazne, zadna sranda, zadne klickovani)
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:57Od: VlS
Já mám čokoládu rád, pro mě je dobrá. A dival jsem se do seznamu, tam není, tak jí můžu ( žena na to má úplně jinej názor, protože mám figuru tak ba sumo :-)
[ Reagovat ]
16.09.2016 00:17Od: VLK----1GSL
Jiste, ze neni;)
Ale zatim bez seznamu...

Kvalitní čokoláda v rozumném množství prodlužuje život a nevede k obezitě. Tradičně je považována za afrodiziakum a povzbuzující prostředek. Obsažené flavonoidy kakaových bobů mají antioxidační účinek a chrání organizmus před účinkem volných radikálů.

Mozna kec, ale dobre berme v uvahu ze je to mozne, ze to tak je....
nekoho povzbudi a pomuze mu, uplne stejne jak nekomu to nepomuze vubec, a jeste je mu z toho blbe...nekdo tak na cokoladu reaguje...(trebas Betka myslim nemuze jakoukoliv cokosku)

Pokud se na turnaji potkaji dva hraci...proti sobe, jeden to zere, a citi ze mu to pomaha v jeho vykonu, a zere to pravidelne v malych davkach...druhemu, souperi, teda vuuubec...a je to naopak...a mu jeste k tomu nepomaha nic, co by mu aspon pomohlo v tom pocitu...

Takze je tu otazka
Zda je to spravedlive nebo neni? (je jedno jestli to na seznamu je nebo neni...ale ten hrac s cokoladou svym zpusobem dopuje vuci tomu druhemu, ktery nema nic...bo mu nic nezabira)
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:26Od: VLK----1GSL
Ja bych treba marianku povolil...jako sam to nepouzivam, ale podle me je uzitecna, a asi na to se ptas...na tu uzitecnost, zalezi na co veci pouzivame.

S tou mariankou to tak je, stejne jako s meldoniem. Urcite jsou uzitecne...ale ne na to, abys ju kouril, a meldonium abys sis ho bral jen tak ze srandy jak to koureni...

Jiste za me kokain a heroin nebrat, to nemohu jako lek brat vazne...;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:56Od: VlS
Ale o trávě můžem diskutovat dokud neomdlíme , pokud bude mít někdo anamnézu, která vyžaduje cokoliv ( THC na sklerózu multiplex třeba), tak může dostat terapeutickou výjimku. To je mimo problém. Proč to verou lidi, kteří netrpí ischemickou chorobou?
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:13Od: VLK----1GSL
Mas to vyse;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:18Od: VLK----1GSL
Tak na travu v podobe masti dostanes vyjimky i na jine veci, a je to super;)
A otazka je proc si tim nemazat nohy ikdyz jses zdravej, a treba tezce pracujes...pro mne ok...
[ Reagovat ]
15.09.2016 22:21Od: VLK----1GSL
Ad. Proč to verou lidi, kteří netrpí ischemickou chorobou?
***
Protoze ten lotys to proste doporucil jako preventivni latku v pripade extremni zateze a namahy...
...kdyby to nebylo tak deklarovano z jeho strany, tak by to podle me bylo vyskrtnute ze seznamu na tuti hned na zacatku.
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:08Od: VlS
A tady ti dám taky jeďen odkaz. Doporučuji k přečtení hlavně 3. odstavec pid chemickým vzorcem.

http://toxicology.cz/modules.php?name=News&file=print&sid=868
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:38Od: VLK----1GSL
No tem ruskym vojakum to stejne nakonec nepomohlo a s Afganistanem rupli, ikdyz ty ztraty na strane Afgancu jsou dost strasne...
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:40Od: brixner
Nebojovali na straně Afghánců Číňani? Těch je víc, né? To nebyl boj Ruska proti Afghánistánu, ale proti Číně, jen propaganda to takhle dojebala!
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:42Od: brixner
I pár Indů tam bylo! Těch je taky dost. A jedna jednotka z Laosu a prapor z Polska, ti spíš jezdili GAZíkama.
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:46Od: VLK----1GSL
Jsem nevedel, ze Mudzahini jsou cinani, asi me neco uniklo sakra...
[ Reagovat ]
15.09.2016 20:48Od: VlS
Vlku, afganistán je na dlouhý povídání u flašky a sem určitě nepatří. Jen to tam trvá pár set let, nic novýho tam neudělali ani Rusové, ani Američani a ani široká koalice. A to ještě vždycky stíhají bojovat mezi sebou, kalát proti kalátu. Lstiví Afgánci jsou legenda :-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 21:48Od: VLK----1GSL
Ale jo...jen se vzdycky usmeju jak nezapomenou v kazdem clanku o meldoniu zminit ten Afganistan a ruske vojaky...
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:24Od: Frick Hm, tak dneska to dobrý nebylo
AVY dobře sevírovala, Bára hůře, měla tam dost chyb a i když tam měla pár zajímavých vahraných výměn, tak dnes to nestačilo. Tak zas příště.
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:23Od: EllNino Barunka
Bohužel si nechala utéct začátek, zvykala si na nepříjemné slajzy a 1. set byl ztracen, byť stahovala urputně manko ...2. set podobnéo ražení, prostě klidná výhra 6:4 6:3, asi jako měla původně vyhrát Annika, po těch mečbolech jsem doufal, že kdyby ten gem vyhrála, Ali mohla znervoznět podobně jako Annika ...ale nestalo se :)

Nicméně pozitivní, rozhodně pozitivní dojem zanechala Barča a začnu ji víc sledovat, je to sympoška a hraje pěkný tenis :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:25Od: Praguna
už jsme se namlsali dost
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:40Od: Dobry-den
pozitivní dojem sice zanechala, to jo, ale rozhodně ne herně...
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:44Od: EllNino
dneska nepředvedla podobný výkon jako v 1. kole, ale hrůza to určitě nebyla ... ale tak ty si budeš vést stejně svou ...1. účast v hlavní soutěži WTA se musí hodnotit pozitivně
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:01Od: Dobry-den
první účast jako laky lůzr, to je vskutku důvod k oslavě -_-
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:05Od: EllNino
a ta výhra nad hráčkou top 50 jako nic ?
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:09Od: Dobry-den
Mezi ostudnou prohrou se slabou Krejčíkovou a dnešním podprůměrným výkonem se ta výhra jeví pouze jako úlet a výjimka potvrzující pravidlo...
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:14Od: Praguna Štefková
na returnu zásadně prohrává ze stavu 30:40. co teď?
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:17Od: Praguna
konečně změna.Z 40:15
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:35Od: Serpens
Tenis dnes nic moc, ale půvab ji neschází :) Snad se dostane někdy nahoru, ať dělá našim ozdobu :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:27Od: Dobry-den Štefková
Vidím ji poprvé, ale moc ten tenis hrát neumí. Čekal jsem od ní víc teda...
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:33Od: EllNino
hm ...zajímavý, že po zápase s Beck jsi byl zticha, dneska hraje tak třetinově ...zatíím si láme zuby na slajzech
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:35Od: Frick
zas jí dorostou, veverce....
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:36Od: Dobry-den
Říkám, že ji sleduji poprvé, zápas s Beck jsem neviděl a nevím, co se tam dělo. Podle výsledku jsem ale měl větší očekávání...
Třeba ale Bára ještě zabere a otočí to podobně jako v prvním kole. Fan Ujtvenková navíc není zrovna psychický držák a taky by mohla pomoct ;-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:15Od: Frick Koroze
To je ten typ ošklivých zrzek. Pak jsou ty hezký. Ale ty maj tmavý obočí a trochu tmavší pleť. Jako třeba Kiki Kolocová.
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:54Od: FulnekUltras
běž po ní
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:14Od: EllNino Barunko
tak pojď, další zápas ! :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:12Od: tommr Říčany
dneska slaví výhru i mladší ze sester Pantůčkových Magda, která na ITF turnaji v Říčanech postoupila do čtvrtfinále. Celkem se do čtvrtfinále dostalo 5 našich hráček a Magda je ze všech zbývajících tenistek nejvýše nasazená. Šance na další titul je tudíž docela slušná ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:14Od: Frick Naušovci
http://revue.idnes.cz/marketa-maki-slukova-simon-nausch-svatba-usa-bez-kiki-p0u-/lidicky.aspx?c=A160915_141925_lidicky_zar

Hlavně je vtipný, jak se snažej jako šok a senzaci prodat tu nepřítomnost Kiki. :-D

To rozhodně nepřítomnost Berdycha na tom Radkově a Nicolnině cirkusu byla mnohem většim překvapenim.
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:34Od: Frick Petra Janoušková (CAN)
https://www.youtube.com/watch?v=L9uYdAn8Cnc

"Jsem víc zvyklá na ten klej kurt" :o)
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:35Od: Frick
Ale jo, docela mluví hezky.
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:39Od: Frick
A jelikož je 620. a je jí 25, tak nemusíme hořekovat nad tim, že jsme přišli o nějakej talent.

To spíš to může mrzet u Vaška. Nějak si pořád řikám, že kdyby byl u nás, tak je na tom jeho kariéra líp.
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:15Od: EllNino
zase mykáš ?
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:10Od: Frick Volby prezidenta 2018
http://abload.de/img/2016_09_15tipsport-prjwage.png

Hm, doufám, že se to ještě promíchá. Vlastně by možná kurz 3,00 nemusel být nezajímavý.

Pořád se dá přemýlšet v tom ohledu, že Zeman nechtěl vést socany do voleb 2002 a upřednostnil odpočinek. To, že měl už myšlenky na prezidentský volby 2003, tak to si nejsem zcela jist.
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:56Od: FulnekUltras
špidla na hrad
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:57Od: tommr Hodmezovasarhely
ve čtvrtfinálovém českém derby trochu překvapivě zvítězila Gábina Pantůčkova nad Jesikou Malečkovou a postoupila už do semifinále. Obě sestry Pantůčkovy o sobě dávají v poslední době stále častěji vědět ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:04Od: travar
Ano. Pantůčatům se v poslední době daří.
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:18Od: VLK----1GSL
Nechapu, kde beres ten optimismus...celkem sokujici.
Genius svetoveho formatu J. Cimrman by holky spis pekne sprazil kritikou, jak si mohly vubec vybrat turnaj, ktery se hraje ve meste z dooost tezce zapamatovatelnym jmenem.
Celkem hruba chyba a nevynucena, ...jak ho Pantuckova vyhraje, ani sama si nebude pamatovat kde to bylo.
Tak jiste nekdo muze namitnout, ze chbu udelali Madari a stacilo presunout turnaj do blizkeho Segedu, coz vzhledem k popularite gulase by se jist dobre pamatovalo...
...no, ale turnaje si vybiraji hracky samy, takze vynucene to uplne neni...

Mas to nejake popletene, kdyz je treba pochvalit, to spoustis paru, kdyz je treba kriticke pary, to chvalis...;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:29Od: tommr
zřejmě narážíš na tu mojí kritiku Háček. Možná, že bys mluvil jinak kdyby si ten zápas musel sledovat. To co tam Háčka ve druhým setu proti nemohoucím soupeřkám předváděly bylo donebevolající ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:31Od: PetaM
Ty jsi ten zápas musel sledovat? :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:32Od: sprchon
A kdo tě nutil se koukat? Já bych se dobrovolně asi nedíval. :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:33Od: PetaM
A to já bych se díval, kdyby to nebylo uprostřed noci :D Nejhorší možný čas. Příliš dlouho na ponocování a příliš brzo na vstávání :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:05Od: tommr
já jsem ještě zvyklej ponocovat z USO a v noci špatně usínám takže jsem si na Háčka počkal. Příště to už ale neudělám, protože to byl zbytečně promarněněj čas ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:40Od: PetaM
Musíme je dotlačit k prvním titulu po 100 letech!!!! :D A snad to příště nebude v takový čas.
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:48Od: tommr
no jestli nezískají titul ani tady tak už asi nikdy ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:32Od: VLK----1GSL
Ne... narazim tak nejak celkove;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:53Od: VlS
A rizika nárazu si vědom? Odvážný Vlk :-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:39Od: VLK----1GSL
Pod clankama na TP muzes narazit na kde co, takze jeden tommr, to je jeste celkem brnkacka.
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:05Od: VlS
:-))
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:36Od: Frick Dnes je to přesně rok :*-(
https://www.instagram.com/p/7qSw3TO7j9/
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:38Od: PetaM
Vždyť je to minulost, tak co z toho děláš vědu.
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:09Od: misa Lucka,
pokud je v Brně, si snad dá pozor...

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/voda-v-celem-brne-neni-pitna-kvuli-vyskytu-bakterii-mimoradn/r~55cc51a87b3511e683920025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-0
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:27Od: PetaM
Tipuju, že Lucka už dávno leží pod vodovodním kohoutkem a pije a pije ...
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:16Od: gigin Tak
teď hlásili ve zprávách na chorvatském rádiu Otvoreni, že Kvítová, majitelka bronzové medaile z OH v Riu, fetuje. A Williamsky také. A pak prej dobar dan a sretan put. Jo a v reklamě říkali, že kdesi stojí žampiony 3,89 kuna za půl kila. Hvala.
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:19Od: janek_da [ Reagovat ]
15.09.2016 12:22Od: gigin
Jj, já jsem to tu kdysi dával. To je cickova ségra. Škoda ho že tu není.
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:23Od: janek_da
já vím, dycky si na to vzpomenu
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:22Od: sprchon
:D :D :D: :D :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:29Od: VlS
Ateď si vem tu hrůzu, že položíš pasti na kuny a nachytáš medvědy. Kdo se s tím má tahat? A pak ti ještě v marketu řeknou, že nemají drobný a ty dáš za zmrzku medvěda.
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:32Od: janek_da
Chorvati jsou čučkaři. V Bulharsku se platí lvy.
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:46Od: SubOptikT
Bulharská měna je leva, chlapům těm vostrým to neva
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:10Od: sprchon
Hmm, tak máme novou hráčku na 32. místě v žebříčku.

http://www.generali-ladies.at/en/tournament/players/index_eng.html
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:11Od: janek_da
:)
a hned pod ní se mi líbí vlajka
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:13Od: VlS
No, rozrůstáme se. Možná ten Přemda Otík druhej věděl, proč válčí u Baltu :-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:15Od: janek_da
a helemese na Caglu, Ostapenko
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:16Od: janek_da
Friedsam tam je 2X :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:20Od: sprchon
Twl takovejch chyb. :D :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:39Od: gedzitka
I Misaki musí doufat, že si nezahraje první kolo sama proti sobě :-D
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:21Od: sprchon
BTW nechystá se tam někdo? Popřípadě nebyl tam někdo v předchozích letech?
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:14Od: rusedski Markéta Nausch :))
https://www.super.cz/452673-tohle-pevne-opalene-telo-uz-je-pod-cepcem-kiki-na-svatbe-krasne-byvale-partacky-maki-chybela.html
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:18Od: Frick
To nebude fungovat. V týmu.
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:32Od: vrabejka
Co myslíte má dnes Bára sanci?
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:40Od: SubOptikT
Co by ne.
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:41Od: Krisboy
Možná s Korozí ostudně ztratí set, ale vyhraje.
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:47Od: janek_da
:D
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:00Od: SubOptikT
Snad si o Fan Ujtfank Bára nic nezjistí a normálně ji nechá zkorodovat ...
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:29Od: gigin A Rožérek
nám furt trajdá po horách. Tak elegantně si našlapuje samozřejmě. Ani špinavý není zase. PeRFektní prostě.

https://pbs.twimg.com/media/CsVzay0UIAAkgGP.jpg
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:58Od: Nola
o Fedexa je velky zaujem aj na inych frontoch.... nie je v tom sam
https://twitter.com/StopMariageHomo/status/776185385848279040
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:17Od: misa
Jdeš po horách a potkáš Federera. To je zážitek :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:22Od: gigin
Mi by ke štěstí stačily ty hory. Na co si to kazit.
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:28Od: a.magerova
Proč kazit, řekneš ahoj a jdeš dál... :-P
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:31Od: blixa
No snad by nechtěl autogram a selfííí ... ;-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:32Od: SubOptikT
Federer od gigina?
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:33Od: blixa
Jasné ! ;-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:35Od: blixa
Federera má podepsaného kde kdo, selfíček taky spousta, ale kdo má gigina, he ?!
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:36Od: SubOptikT
No - jedině Gulbiš ;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:11Od: gigin
Šulíni :DDDDDD
[ Reagovat ]
15.09.2016 13:44Od: a.magerova
Tak sem hoď nějaké a nebuď krkoun... ses minule chlubil, že máš něco podobného s giginem.... :-P

http://debuzzer.com/media/2016/01/6e837460-5fbb-11e5-bf4a-fd9a0af07920_2433261_.jpg
[ Reagovat ]
15.09.2016 13:51Od: blixa
Hele, magerová, s kým si mě to pleteš ? Kolik jich sakra ještě máš ???!!! :-o
[ Reagovat ]
15.09.2016 13:58Od: a.magerova
Jéééžiš pardón.... jsem to fakt poletla... to byl gigin a chlubil se snímkem s Tebou, tak to se omlouvám !!! ;-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:01Od: blixa
magerová !!!! Máš v tom totální Hokaidó ! To určitě nebyl gigin a já už vůbec ne ! Ale musel to bejt asi někdo podobnej giginovi nebo mě, a to sem teda blázen, žádnej z těch co jsem se s nima míjel ve dveřích na to nesedí ??!!!
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:06Od: a.magerova
Tvl... gigin mě zapleští.... jsem Ti TO vlastně neměla říkat, že TO ukořistil... :-/
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:08Od: blixa
Nesmíš hned všemu věřit. Teď se mi přiznal, že si zase hrál s Photoshopem ;-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:10Od: gigin
Tvl ale hlavně za chvílu za mnů dojedů vencape a spaniel :DDD Rychlo sa magu poumývaj a hoď do zbroje!
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:15Od: a.magerova
To je už dneska ?!!!

Tak to mám fofr.... začněte když tak beze mne..... pak TO doženu... :-)))
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:15Od: gigin
Jj, dnes. Doval na FINÁLE.
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:17Od: blixa
Tak TO ti věřím, že TO doženeš :D :D :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:05Od: VlS
Pro koho? Pro tebe, nebo pro něj?
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:07Od: cheeky Tak Petra podle hackerů taky zobe
http://sport.idnes.cz/hackeri-sportovci-kvitova-d0i-/sporty.aspx?c=A160915_075600_sporty_rou

http://fancybear.net/page-2.html

Tak jsem zvědav jestli ji Fulnek a další odsoudí stejně jako Serenu a Venus

Jo a Bethanie je tam taky
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:08Od: SubOptikT
Petra má výjimku kvůli astmatu, ne?
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:26Od: janek_da
Pamatuju si vzrušenou debatu mě s iqem u článku, kde se objevilo. "Petra Kvitová: Na seznamy WADA se nedívám ... protože neberu léky :)".

Jsem se divil, že nic nebere, když je chodícím inkubátorem nemocí.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:35Od: SubOptikT
Sám to mám a občas si prostě člověk něco vzít musí. Není asi úplně potřeba nějaká pravidelná aplikace, taky se neláduju každý den, ale někdy si musím tu klepku prostě vzít. Možná to má podobně ;-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:08Od: Krisboy Re: Petra zobe?
Píšou tam, že dostala povolení užívat lék na astma. To je zobání?
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:12Od: cheeky
Ríkám, PODLE RUSKÝCH HACKERU zobe, ne podle mě nebo podle iDnes.

Petra má vyjímku. Stejně jako Serena, Venus, Simene a všichni ostatní, co jsou na těch seznamech. Ale Fancy Bears to prezentují jako doping
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:15Od: Michaelus
Tak jako Rusové prostě chcou nějakou odvetu za každou cenu. Ale je více než trapné odhalovat nějaké léky na astma a tvářet se přitom, že jde o dopingový hřích století, když Rusáci jeli v dopingu plánovaně.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:20Od: Nola
to nie je o Petre...
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:15Od: Nola
kto nezobe, nema sancu uspiet ;)
zrusit WADA a dopingove kontroly, kto je za?
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:16Od: themimone
nikdo rozumný...
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:19Od: gigin
Já určitě. Už jsem to tu říkal x krát. Kdo si chce ničit tělo, prosím, val to, zobaj.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:21Od: gigin
A samozřejmě by se odbouraly kecy a spekulace, co se smí a co ne, když je na seznamu hodně pičovin. Viz Barunka, meldonium (sto roků povoleno a pak najednou ne) a jiné..
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:28Od: janek_da
A zrušit mužské a ženské kategorie. Zavést "lidské" a bylo by jedno jestli je napůl chlap a tak.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:28Od: VlS
Nebudu se snažit být vtipný - nevím, nemám na to jednoznačnej názor. Na jednu stranu mi přijde praštěné lézt do baráku někomu v 6 ráno, hlásit kde kdy budu hůř než podmíněně propuštěnej trestanec, dělat kontroly vzorků 8 let po soutěži, zakazovat kapky do nosu ( nejde zdaleka jen o onoho rastamánka, už je to dávno, co naši prohráli kontumačně 5:0 v hokeji, protože si někdo kapal do nosu kapky a byl v tom efedrin a td a td.
Na druhou stranu by sport měl bejt výsledkem lidí a biochemickejch laboratoří. Jsem rád, že tenhle zápas pískat nebudu.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:29Od: janek_da
Pospíšil?
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:30Od: VlS
možná, už je to dávno
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:31Od: janek_da
http://oh.idnes.cz/o-statecnem-boji-a-divne-dopingove-afere-f0f-/olympiada-turin.aspx?c=A060124_215226_zoh02_pribehy_rou
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:29Od: VlS
výsledkem lidí a NE bio...,.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:33Od: Nola
vyborny film o dopingu, sice z cias totality, no, kto chce kam, pomozme mu tam....
http://www.csfd.cz/film/336638-fair-play/prehled/
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:08Od: FulnekUltras
bohužel ryze angažovaný tendenční hnůj z doby současné o době minulé, na který jeho tvůrci jistě bez problémů sehnali peníze
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:12Od: VLK----1GSL
;D)))
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:24Od: misa
Já určitě ne. Ženský sport by zanikl a místo něj by bylo soupeření oblud.
[ Reagovat ]
15.09.2016 13:05Od: VLK----1GSL Re: Nola
No to jsi zaspala celkem dobu;) Po tomhle se volalo uz ve XX. stoleti, aby byl tzv. povoleny doping.
Zruseni WADY je asi nemozne, tam tecou podle me sileny prachy.
Je asi jedno, jestli je doping povoleny, nebo ne...stejne ti sportovci budou furt neco vymyslet a obchazet ty tzv. hranice moznosti nejakeho seznamu nebo svych moznosti. Jedine, co by pomohlo je, zeby se zrusil sport v tehle podobe jake je;D)))

Uzitecnost to ma stejne pouze dle hesla klasiku Rimanu - hlavne aby lidi meli co zrat a mohli koukat na "sport", tedy jakekoliv hry, a budes je mit presne tam, kde potrebujes...jen aby nezacali do boha myslet;))) Takze smutna uzitecnost.

Radeji bych byl spis pro zalozeni tzv. profesionalne-amaterskeho sportu!;) Jak bys za ucast na turnaji musel jeste zaplatit...jak je hodno dobreho Aristokrata....toz kurde, kdo by dopoval sr*cky...;D))) Jedine mentalne postizeny jedinec. Jinak jiste, jako kazdy si necim pomahame, ale nenapadlo by ho do sebe vrazet kraviny, takze kontroly by nemusely byt, neb cilem by nebylo vydelat, ale pouze se prirozene prekonavat a mit z toho vitezstvi radost...proste.
[ Reagovat ]
15.09.2016 13:45Od: VlS
Shodujeme se, sport křiví peníze, ale nejspíš se s tím nedá nic dělat. Poslední kdo chtěl hájit amatérskej status aspoň na OH byl Brundage v 60. letech. Marně, akorát znemožnil Schrantzovi vyhrát olympiádu v Sapoeu kvůli velikosti loga výrobce na lyžích na nějakejch fotkách. Že byl Kili celník, kterej nikdy neviděl celnici předtím nevadilo :-), že co sportovec, to student, nebo státní zaměstnanec ....... . Prostě je to tak. Ze sportovních výsledků jde moc prestiže a prestiž už je volně směnitelná za peníze. Ono by nestačilo zavézt amatérskej status. Musel bys ještě zarazit televizní přenosy a sázkovej business, protože to jsou ty hlavní zdroje, ze kterých ty prachy tečou. Bez televize by totiž nebylo reklamy a tudíž ani agentur od České sportovní po IMG. A chceme to? A čím bychom se vavili?
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:40Od: VLK----1GSL
Ja myslim, ze vsichni bychom to prezili;) Lidi by si nasli neco jineho...spis by to byl sok pro media a ty sazkovky, ti by to asi neprezili, hlavne ty sazkovky;D)
No a jeste by to neprezili ti fanatici, kterym by tak zmizlo tema zivota, jako vliv Monaka na uroven zivota asocialu, pozitivni vliv posledni petiletky Ruska na budovani socialistickeho sportu bojujiciho za svetovy mir a spravedlnost a dulezitost statniho zrizeni pri rizenem dopingu bojujich za mir, slaba a silna era Federera, pozitivni vliv ritualu Nadala na kulturni zivot cloveka XXI. stoleti, zduvodneni velke svetove trojky a negativni vliv skotskeho krtickeho mysleni, problematika autu na pocatku XXI. stoleti a kritika lajnarskeho usili na kurtu, socio-profesni kritika outdoorovych turnaju, ktere jsou poradany bez strechy, kritika neuplne sbirky rekordu mimozemstana, (vysvetlivka: jde o hrace, ktery se udajne narodil v Belehrade, ale vse nasvedcuje tomu, ze sestoupil z Cerne Hory jako novy tenisovy prorok. Muze byt teprve potvrzeno jeho smrti a zmyrtvychvstanim...), problematika post-sexualni revoluce a vlivu na chovani Standy Wawrinky, depedencni styl socialniho chovani Lucky Safarove na kurtu vzhledem k pribuznym plemenum, rasam, narodnosti, pratelum, kamaradum, kamaradkam, trenerum a trenerkam, postmoderni kritika video reportazi z pripravnych kempu Lucy Safarove, srovnavaci problematika nevynucenych chyb Kvitove pod vlivem Kotyzy a Cermaka, kulturisticke zaklady pro amatery, vliv nabozenskeho fenomenu zdi narku na socialni chovani Marie Sarapove behem zapasu, atd. atd.
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:37Od: misa
:-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:44Od: Kozoroh Re: VLK, VIS
Pojem "amatérský sport" máte zidealizovaný. Za myšlenkou cti nedělat sport pro peníze, ale pro čest byl veskrze triviální způsob, jak zamezit, aby příslušníky šlechty poráželi potomci dělníků.
[ Reagovat ]
15.09.2016 16:37Od: VLK----1GSL Re: kozoroh
Ale prosim te, jak se ti to nevejde do nejakych tabulek, tak uz hned, ze mame neco zidealizovane;) Krom toho si to poradne cti ty prispevky. Rikame, ze to je celkem nerealizovatelne, kvuli sazkovam a mediim...

Ale prekvapim te. Ve meste, kde ziji se jede amaterske tour v tenise...existuji nejake tri kategorie. Ciste amaterska, kde profik proste nemuze ani pachnout...potom mix, kde od nedavna maji povolen vstup profesionalove, kteri ukoncili karieru, nebo se vzdali profesionalni drahy...ta je asi nejpopularnejsi. A potom kategorie, kde muzou hrat jak amateri tak stale cinni profici...
Vsechny ovsem maji neco spolecneho, dostanes za to max. nejaky pohar na ktery se vsichni slozi ze startovneho... startovne neni nejak vysoke...lidi to maj fakt radi...a hodne z nich nejaky ATP a WTA vubec nebere, nebo zeby to nejak poradne sledovali, nebo nejake pocitani zebriku atd. maji svuj vlastni, a ten je pro ne zasadnejsi;)

Jako jde to, ale je jasny, ze dneska jak nekdo neni tzv. videt...tak se to povazuje za neco menecenneho...a tyhle amaterske akce jsou celkem za okrajem zajmu...ale neznamena to, ze TO NEEXISTUJE;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:02Od: Kozoroh Re: VLK
Nechápu, odkud bereš, že jsem tvůj a VISův příspěvek nečetl celý. Budu ti muset vysvětlit rozdíl - já jsem všechny vaše příspěvky celé četl, ale reagoval jsem jen na určitou oblast, a to idea amatérismu. Samosebou by návrat k amatéskému statusu sportu neprošel, byznys by krachnul a řada sportovců by si musela hledat klasické zaměstnání, neboť by se "hraním pro radost" neuživili. Zůstali by jen potomci boháčů, tedy vrátili bychom se sto let za opicema....

A k té amatérské tenisové tour - každý větší celek má odpadlíky. Ať již to je katolická církev nebo tenisové okruhy ATP & WTA.
[ Reagovat ]
15.09.2016 17:50Od: VLK----1GSL
;D) Pryy odpadliky...tak na to nema asi smysl reagovat...
Spis dotaz...
Muzes mne povedet cim je profi sportovec tak prospesny pro spolecnost?
To by me celkem zajimalo...kdyz uz vytahujes nejakou argumentacni degradaci, ze se vratime nekde k opicim. Jako zajima me, jak na tom jsme ted, kdyz je to tak vsechno super;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:11Od: Kozoroh
Je vzorem pro děti, mládež. Ať již je to Federer v tenise, Messi, Ronaldo ve fotbale, Jordan, James v basketbalu... Všichni profíci a sportovní celebrity.
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:53Od: VLK----1GSL
Aha, a Gulbis, Fognini, Murray, McEnroe, Carl Lewis, Armstrong, Kyrgios, Ronaldinho, brazilsky Ronaldo, Sharapova, atd. to jsou take skvele vzory pro deti a mladez?
Jinak dat za vzor Ronalda...nebo Messiho......bych nechtel asi...
...i ten Fedex me tam trochu skripe, ale rekneme budiz...

Asi bych spis na tvem miste vytahl do boje s Grafovou a Agassim...ze Zatopkem, Venclovskym atd...kdyz uz!!!
Mozna i s Noahem, ktery bojuje proti rasismu a nabozenske nesnasenlivosti vlastni muzikou, a muze to mit i vliv na mladez...ale je to neprime, spis bych bral tu Stef a Andreho, kde to je spis vice konkretni...

Ale pokud najdeme plno prikladu, ktere spis nejsou uzitecne pro mladez, tedy pokud to uznas, jakou to ma podle tebe potom ve vysledku opravdu hodnotu, ten pomyslny profi sportovni vzor?

Neni to spis dooost zavisle na nekterych jednotlivcich, ale jen tezko se spolehnout na to, ze to splnuje prirozene, ze je profi sportovec?

A jiny dotaz, a nejaky hudebnik, malir, sochar ...nemuzou byt dobrym vzorem pro deti a mladez? A jestli ano, tak jacikoliv? nebo to bude zase zavisle na jednotlivcich, ale ne na profesi hudebnika, malire a sochare.

A co treba stavitel?
Je moznost, ze nemusi byt vzorem, ale i tak muze naucit nekoho stavet?

A co treba lekar?
Je moznost, ze nemusi byt vzorem, ale muze i tak naucit nekoho lecit?

A co treba remeslnik?
Je moznost, ze nemusi byt vzorem, ale muze i tak naucit nekoho neco vyrobit?

atd.

Ja jen abych vedel, co to jako znamena byt vlastne vzorem,,,
[ Reagovat ]
15.09.2016 18:47Od: VlS
Ale já s tebou i souhlasím, Avery Brundage jako předseda MOV snad do 80 let věku horoval pro amatérskej sport, protože jako potomek americký multimilionářský rodiny neměl problém koupit si ve dvacátejch letech tenisky, zaplatit trenéra atd.
Mnoho let se věnuju jednomu malýmu, ryze amatérskýmu technickýmu sportu a dokonce jsem delegát za ČR v jeho světový federaci.
Před 2 lety si nás WADA vyhlídla taky jako objekt svejch aktivit a po dvou letech to odpískala, protože prostě nic nenašla. Vůbec nejde o problém kontrol " in competition" ty jsou OK, ale režim mimo soutěže je v řadě případů pro amatéra neřešitelnej problém. Jak chceš jako taxikář nahlásit, kde kdy budeš? ( voják, hasič, policajt, doktor na záchrance atd. ) Takže i pod tíhou těchto argumentů nám "zatím" dali pokoj. Poslat do háje je nesmíš, protože jsou za to sankce pro stát na základě mezinárodní úmluvy. Prostě když je klub házení paličkou na maso pošle do háje, může být důsledkem zákaz startu fotbalistů na MS. Trhlý, co? Čili já WADU a její postupy fakt nesnáším, ale to beznamená, že jsem pro doping, nebo že budu ignorovat, že pravidla jsou nastavený tak jak jsou.
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:03Od: VLK----1GSL Re: VLS
Jako i v tomto sportovnim odvetvi?
Tak to je tedy supa....mankote;)
Ta Wada je fakt wadna...to rikam furt, ze ten jejich postupy a seznamy proste nezeru...;)
[ Reagovat ]
15.09.2016 19:05Od: VLK----1GSL
*ty jejich
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:38Od: kada.tom
tak léky na astma jsou prostě léky na astma, v ytom bych problém neviděl, navíc se tam píše o roku 2009 ... samozřejmě Rusové se snaží očernit kohokoliv, zajímavý, že nezveřejnili třeba nějaká pěkná jména z Číny, bývalých postsovětských zemí, atd., jen ta západní - holt je vidět, že to je pomsta zoufalých za to, že se jim na něco přišlo ..
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:51Od: Nola
to nie je snaha niekoho ociernit....ak sa vedia naburat do databazy, co im brani v tom, aby dokazali pozmenit vysledky testov?
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:10Od: VlS
Obávám se, že nabourání do databáze může být trocha vankovek někomu, kdo to na flešce vynese.
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:21Od: misa
Rusáci jsou zkurvené prasata. U Petry se přece roky ví, že bere léky na astma a má na to povolení. Navíc se nedávno vyjádřila, že už je na tom s astmatem mnohem líp a třeba už ani tyhle léky nebere. Problémech Bethanie by nejlépe asi popsal Vlk.
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:05Od: kada.tom
mluvčí Petry to vyjádřil naprosto přesně: jde o senzaci, která neexistuje
[ Reagovat ]
15.09.2016 13:18Od: VLK----1GSL
Zakazat Betce brat leky, ktere jsou na seznamu WADY se rovna tomu, zeby vynesli rozsudek smrti (pokud by Betka delala dale sport, ze...jinak jasne, to by ihned s tenisem skoncila).
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:38Od: sprchon Big 4
http://i.imgur.com/btkgZgC.gif
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:23Od: gigin All - prosba
Přátelé nemá prosím vás někdo doma knihu ruských lidových pohádek Krása nesmírná? Nebo by mi nedal tip, kde jí sehnat, koupit? Děkuji.
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:31Od: janek_da
http://www.strejda-google.cz/#Kr%C3%A1sa+nesm%C3%ADrn%C3%A1
:D
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:33Od: gigin
Já to tam právě nikde nemůžu najít, všude vyprodáno nebo tak. I v antikvariátech. Ale díky moc Jencku.
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:35Od: janek_da
http://muj-antikvariat.cz/kniha/krasa-nesmirna-karnauchova-irina-valer-apos-janovna-1984

?
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:40Od: gigin
Zase registrace, ale tak, co mi zbývá, díky Jendo.
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:55Od: gigin
Koupeno, díky Jendo.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:07Od: janek_da
fajn
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:35Od: janek_da
https://www.kosmas.cz/knihy/190909/krasa-nesmirna/
[ Reagovat ]
15.09.2016 08:40Od: gigin
To je audio.
[ Reagovat ]
15.09.2016 11:46Od: a.magerova
A kterou pohádkou začneš?
Jak Tě tak znám, tak určitě: O překrásné Vasilise... nebo Žabka carevna... :-))
Létající koráb má Stan_B, takže to nebude až tak IN, ale zas pro něho tam jsou Dvě sestry... :-)

Na ulož.to jsem našla.
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:05Od: slacker
Kostejem Nesmrtelnym
[ Reagovat ]
15.09.2016 12:13Od: gigin
Potřebuju to mladému do školy :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 13:36Od: a.magerova
Jj to znáááme... a pak Tě člověk nachytá s baterkou pod peřinou... :-P
[ Reagovat ]
15.09.2016 05:01Od: tommr Háčka postoupily do semifinále
ale hrou rozhodně neoslnily. Ztratit set s tak slabejma soupeřkama jaký měly ve čtvrtfinále je ostuda ...
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:11Od: EllNino
povýšils, ono už je ostuda, ikdyž člověk vyhraje :D
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:39Od: Krisboy
Sice vyhrály, ale OSTUDNĚ :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:46Od: sprchon
Překonává se, překračuje hranice obvyklého tommrismu. :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:49Od: gigin
A do toho Frick, že vyhrávat o set a brejk, nebo v kopané v půlce 2-0, je průšvih.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:49Od: janek_da
Ale na iqeho "gratulaci" Karolině po vyhraném turnaji stále nemá.
[ Reagovat ]
15.09.2016 09:51Od: SubOptikT
Co vyplodil?
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:07Od: janek_da
Gratulace za titul, ale pár facek za to, že na takový pouťák vůbec jezdí.
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:13Od: SubOptikT
To nemyslel to Cincy, ne?
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:21Od: gigin
No kdyby vyhrála USO, tak by asi myslel USO, ale jinak si myslím, že to byl Nottingham.
[ Reagovat ]
15.09.2016 10:29Od: SubOptikT
Je to pacient.
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:24Od: tommr
docela by mě zajímalo kdo z vás ten zápas viděl ... :)
[ Reagovat ]
15.09.2016 14:33Od: slacker
vsichni ale cetli tvuj koment, coz bohate staci
[ Reagovat ]
15.09.2016 00:53Od: Fandina
Berďulka má teď naplánované čtyři turnaje za sebou. Tak doufám, že je zdráv a že se ještě pokusí zabojovat a zabodovat o TM.
http://live-tennis.eu/playersSchedule
[ Reagovat ]
15.09.2016 07:20Od: George_Renel
Já bych ty cíle viděl postupné. První - vrátit se na úroveň před zraněním, druhý pokusit se udržet v desítce, třešnička na dortu - účast na TM aspoň jako náhradník. :-)
[ Reagovat ]
15.09.2016 07:53Od: gigin
https://youtu.be/ng6xDnwxuzo?t=35
[ Reagovat ]
14.09.2016 21:59Od: Gregi Djokovič!!!!
Djokovič jde na operaci :(
[ Reagovat ]
14.09.2016 22:31Od: Targaryen123
Čeho? Tak to máme Féďa out, Djoko out, Nadal ze 30% no krása, big three se totálně rozpadla
[ Reagovat ]
14.09.2016 23:29Od: Frick
Co myslíte, kolik pak bude ve dražbě stát palec a kolik ostatní prsty?
[ Reagovat ]
14.09.2016 23:42Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
15.09.2016 18:00Od: Kozoroh
Měl by být do čínských turnajů fit.
[ Reagovat ]
14.09.2016 21:35Od: sprchon Štefková
Tak zdolala Anniku i v deblu. :)
[ Reagovat ]
14.09.2016 21:43Od: Enterprise
Dnes stejně jako včera ale měla na své straně všechny svaté. Holky prohrávaly v tiebreaku už 3:8 :-)
[ Reagovat ]
14.09.2016 21:44Od: tommr
Becková jí ted asi nebude mít moc ráda ... :)
[ Reagovat ]
14.09.2016 21:25Od: monty25 CiCi - Lao 6:4, 4:6, 6:3
Jsem rád, že CiCi poprvé jako profesionálka vyhrála. :) Soupeřka je pro mě velká neznámá, ale byla nepříjemná. Hlavně ten poslední gem, tam už jsem se bál, že to CiCi nedotáhne (nevyužila šest mečbolů), ale nakonec Lao při sedmém mečbolu pokazila smeč. Na konci zápasu se mi navíc strašně sekal stream, o to větší drama to bylo... :D

Ve čtvrtfinále čeká CiCi krajanka Boserup a nechci předbíhat, ale celkově je ta spodní půlka pavouka hratelná... No nic, teď už hokej. CiCi to ukončila akorát včas. :)
[ Reagovat ]
14.09.2016 20:38Od: tommr Tereza Martincová příjemně překvapila
dneska vytěžila z minima maximum a porazila favorizovanou Rusku i když ta vypadala většinu zápasu lepší (hlavně na servisu a na returnu). V závěrech prvního a třetího setu jí ale solidně hrající Tereza dokázala přehrát a to zápas rozhodlo... :)
Tereza se díky postupu do čtvrtfinále v Quebecu posune do druhý stovky v žebříčku a prakticky si tak už zajistila účast v kvaldě na AO ... :)
Bez šance nebude Tereza určitě ani ve čtvrtfinále, protože ani Abanda ani Pegula nejsou o nic lepší než Alexandrova ...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist