McEnroe ukončil spolupráci s Raonicem. Chce se naplno věnovat komentování

  • Slavný Američan John McEnroe ukončil spolupráci s kanadským tenistou Milosem Raonicem, kterému pomáhal jako poradce. Jeho realizační tým rozšířil před Wimbledonem, kde se pětadvacetiletý hráč probojoval poprvé do finále grandslamu. McEnroeovi však spolupráce s Raonicem komplikovala roli komentátora pro televizní stanici ESPN, i když jejímu šéfovi prý nevadila.
    28. 8., 13:19 | Aktuality |  285 komentářů
    Milos Raonic a John McEnroeMilos Raonic a John McEnroe 
     

"Nejlepší bude to ukončit. Ulehčí to život nám všem," řekl McEnroe před začátkem US Open. "Chtěl bych, abych si mohl myslet, že dobře vycházím i s ostatními hráči," uvedl sedminásobný grandslamový šampion. Nevyloučil, že by se mohl věnovat trenérské práci s některých z tenistů mimo sezonu.

Raonicovými trenéry jsou vítěz Roland Garros z roku 1998 Španěl Carlos Moya a Ital Ricardo Piatti.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (285)
30.08.2016 11:57Od: Stan_Borowitz Já se vám, milí kolegové tenisoví nadšenci,
omlouvám, že jsem se nechal z mladické nerozvážnosti strhnout k překřikování se s kolovrátkem.

Ale noc byla dlouhá a já u toho kompu musel sedět tak jako tak. A hádka pod článkem o Johnovi zase až tak off-topic není:

https://youtu.be/ekQ_Ja02gTY?t=13
[ Reagovat ]
30.08.2016 15:38Od: D@nny Re: Palec hore
Za včerejší, potažmo dnešní diskuzi si společně s fandinou zasloužíte minimálně metál, za rekord v házení hrachu na komunistu, pardon, na zeď.
[ Reagovat ]
30.08.2016 11:34Od: misa Diskuze,
ve které se ani jediný komentář netýká obsahu článku.
[ Reagovat ]
30.08.2016 11:44Od: gigin
Jeden asi jo. FU napsal, že je BicMac Sládek.
[ Reagovat ]
30.08.2016 11:54Od: Daffit
Na plamennou diskusi musí být vždy dvě strany. A, že jde o politiku, která je až na druhém místě, je více než zřejmé.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:39Od: FulnekUltras A tak se, milé děti,
definitivně fekálně ukojený major Borovička navždy ztratil v nudlích na dně svého 26 let nevyvezeného veřejnoprávního septiku kdesi daleko vpravo... Máte pravdu, byl nejvyšší čas... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:48Od: gigin
Ty si fakt nemocný. Měl by sis pořádně zam*dat, třeba by se to trochu spravilo.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:52Od: Stan_Borowitz
Dovedeš si představit tu babu, která by ho chtěla? On si ho tak maximálně vyhoní na obrazovku, když hraje Kvitová... jestli to teda v jeho stavu ještě vůbec zvládne.
[ Reagovat ]
30.08.2016 08:32Od: gigin
Aj takové sa najdú Stane. By ses divil.
[ Reagovat ]
30.08.2016 08:45Od: spaniel
Nejlepší je, že i Fandina si s ním beru problémů vytřela zadek. Je úplně mimo, paranoik co věří svým přeludům. Jsou lidé, co se poučí že svých chyb, pak lidé, co se poučí z cizích chyb s pak toto prolhané ho.vado.
[ Reagovat ]
30.08.2016 08:45Od: spaniel
*bez
[ Reagovat ]
30.08.2016 09:20Od: gigin
Mi nejvíc vadí, že 99% jeho glosek má politický nádech. Jako tady to nepatří. Jasně, kolikrát tu probíráme nějaké mimotenisové téma, ale chvilku a finito. On v každé diskuzi do toho tahá politiku. Že mele sračky, což si třeba myslím já, každý jednotlivý boreček, borkyně na to může mít jiný názor, je věc druhá. Přitom když se baví o tenisu, třeba konkrétně o Kvítí, tak má podle mne fakt dobré názory. Kromě teda toho Kotyzy. Tak je ale zase fakt, že třeba neví, že ten rozchod byl prostě nucený. Tam byly osobní, až intimní trable.
[ Reagovat ]
30.08.2016 11:27Od: FulnekUltras Re: maloměšťáčci hezky v hejnu
No sluší vám to, ne že ne - pěkně se navzájem pochvalte a poplácejte - nikdo jiný to tady za vás neudělá...a třeba vám to zase trochu do budoucna zvedne morál a že by i něco víc? Jinak výborný nápad gigi, v pro tebe se Stanem jistě vysoce podnětných kariérách netového náměsíčníka a notorika pokračovat zcela určitě nehodlám. ;)
[ Reagovat ]
30.08.2016 11:46Od: gigin
Mi se hrozně líbí, jak to škatulkuješ. Kdo má jiný názor jako ty, je stádo šulínů, které se vzájemné poplácává po rameni. Prostě jen máme jiný názor než ty, to je celé. Tvá úloha pozéra, že jdeš proti všem ti prostě moc už nejde. Je to průhledné a laciné.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:51Od: Stan_Borowitz Re: Konečně je to jasné
Tak ty popíjíš borovičku a sleduješ u toho nostalgicky majora Zemana! A všechno se ti to pod vlivem alkoholu a té bolševické propagandy zmotalo dohromady.

Tož to je pak jasné. Chce to míň chlastat, a když, tak jen vodku se sovětskými poradci.
[ Reagovat ]
30.08.2016 08:55Od: George_Renel
Tajemníku, stačí, podailo se..-b
Už jsi No.1 TP. Kam se hrabe Jirka s Frickem.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:31Od: Fandina Fulnek
dolu se to nevejde, tak tady, termín vykořisťování práce mě vždycky pobaví.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:34Od: FulnekUltras
řekněme tedy spravedlivá odměna za práci
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:37Od: Fandina
A odměna za práci se odvíjí od úspěchu. Čím úspěšnější firma, tím lepší platy.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:41Od: FulnekUltras
slovem "úspěch" se dnes zakryje kdejaká zlodějina - přičemž nejlépe se okrádají právě ti dole
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:50Od: Fandina
Já kdysi dělala výběrčí daně, za totáče a jednou jsem objevila zlodějinu v jednom podniku a byla jsem kvůli tomu zavolaná na kobereček ke komunistům, abych to stahla. To byla zlodějina.

Naše rodinbná firma nekrade a zaměstnává lidi. Syn programuje v bance a všichni prosperujeme a nekrademe.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:09Od: FulnekUltras
Na tvé aktivity jsem neřekl nic - ale ten případ, který zmiňuješ před rokem 1990 u krytí něčeho byl po převratu (ODS atd.) ještě častější a hlavně šlo o mnohem větší finanční objemy. Vyzobávat si z celku jen rozinky, co se hodí, samozřejmě lze jen dokud ti nedojdou. ;) Ani dnes nemám o krytí svinstev žádné iluze. Malé ryby jdou sedět, velké si zaplatí Sokola...
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:18Od: Fandina
Trestání za zlodějinu za totáče bylo minimální, teď jeden můj známý špatně investoval, zadlužil se a seděl dva roky natvrdo. Za totáče šel sedět proto, že v hospodě vykřikoval, že mu komouši zabrali pekárnu.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:23Od: FulnekUltras
Škoda, že neměl na Sokola - ten by mu za příslušný poplatek ;) zcela jistě ze špatné investice udělal pochybení v dobré víře.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:24Od: Fandina
nepomohlo nic
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:32Od: Stan_Borowitz Re: Nelži zase, sedmilháři,
třeba Dalík měl za obhájce Sokola a dostal šest let. Tak co to zase žvaníš.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:47Od: FulnekUltras
byl obětován ve vyšším zájmu, který ODS celkově nakonec stejně nepomohl - a tak se nakonec z potápějící se lodi zachraňovaly už jen vyšší figury - např. Topolánek je stále čisťoučký jak andílek... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:01Od: Stan_Borowitz
No jistě... hezkej pokus... a třeba Kotta s Pancovou obětovali v zájmu čeho? Dostali souhrnně patnáct let, přestože je obhajoval Sokol.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:11Od: FulnekUltras
šlo o "exemplární" kauzu Rath - osobní zájem Jeho nedotknutelného Veličenstva Kalouska, kterého už David tehdy sral asi zrovna tak, jako já teď tebe... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:16Od: Stan_Borowitz
Je od tebe milé, že ses sám přirovnal k usvědčenému lháři a zloději Rathovi. Ostatně je u vás dvou vidět spousta společných rysů, akorát David snad není koprofil.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:20Od: FulnekUltras
Už se těším, jakou lahůdku v krabici mi ještě necháš podstrčit, abys tady měl konečně svůj zasloužený čecháčkovský klid a pořádek... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:24Od: Stan_Borowitz
Asi sis zase vzpomněl na své milicionářské a estébácké metody, co?

Dnes není potřeba nikoho umlčovat, naopak je třeba, aby exoti tvého typu byli slyšet co nejvíc. Lepší prevence proti návratu totality snad ani neexistuje.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:29Od: FulnekUltras
Tak hlavně aby to tady zabralo na tvou cílovou skupinu, která ti ještě může při dostatečné loajálnosti roky zajišťovat slušný důchod... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:33Od: Stan_Borowitz
Já mám na důchod dávno vyděláno, takže ty se snaž, ty cílová skupino, abys neskončil pod tím mostem, kterým pořád vyhrožuješ.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:39Od: FulnekUltras
časy se mění - a nikdo nemá mít nic za definitivní...
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:46Od: Stan_Borowitz
Přesně tak. Věčný byl svého času jen Lenin a přátelství se Sovětským svazem. To bylo navíc ještě i nerozborné.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:52Od: FulnekUltras
mě u Lenina zcela uspokojuje životnost jeho myšlenek, potvrzovaných dodnes praxí - a v případě východoevropské velmoci skutečnost, že až čecháčci v americké řiti konečně narazí na tvrdou realitu, mají se ještě kam obrátit
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:54Od: Stan_Borowitz
V řiti jsi akorát tak ty, ale to je tvoje volba...
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:07Od: FulnekUltras
tvůj úhel pohledu takříkajíc zevnitř jsem nikdy nezažil, takže míru optického zkreslení odtud si opravdu netroufám posoudit
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:18Od: Stan_Borowitz
A tak nakonec jsi šťastný člověk, když o tom vlastně ani nevíš. A já jsem si furt říkal, proč ta zvláštní záliba ve fekáliích a touha neustále se zmiňovat o vybírání žump a podobně. Už jsi na ně za ta léta vlastně zvyklý a podvědomě na ně pořád myslíš.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:26Od: FulnekUltras
Když tě vidím (čtu), je to zcela jasné - myslet nemusím už na nic a nemíním tě tam pod hladinou nijak rušit. Ony ty tvoje jinak už dávno vyčpělé posthavloidní lži takhle hned dostanou aspoň nějaký šmak...
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:46Od: Stan_Borowitz
No, hlavně, že ti to chutná...
[ Reagovat ]
30.08.2016 11:30Od: FulnekUltras
hlavně aby to chutnalo tvé cílové skupině perspektivních pokračovatelů čecháčkovského pokrytectví
[ Reagovat ]
30.08.2016 11:47Od: Stan_Borowitz
Nikdo takový neexistuje, takže zbýváš zase jen ty.

Dobrou chuť a užij si to.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:32Od: brixner Džíni, digi, boni...
Za tiťapade, aji za sotopade:-)
Svou první Kneisslovku jsem měl z Tuzexu za, tuším, 250 bonů...
Bon za 5.50,-...no kurav:-((
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:51Od: spaniel
Vidím, že generátor náhodných slov je zas v akci a zas dostává naloženo. Fulneku, ty musíš mít strašně neúspěšný život.
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:55Od: FulnekUltras
ááá, další přicmrndavač je tady...už jsem myslel, že se dneska ani neobjevíš... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:01Od: spaniel
Víš jak, na rozdíl od tebe mám život a aktivity. Pokud přicmrndávač znamená, že nesouhlasím s někým, kdo hájí nejhorší režim co tady byl, budiž.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:08Od: FulnekUltras
Pokud trochu vážně vezmu aspoň tu druhou větu, chybí ti bohužel přímé osobní srovnání - ale řekl bych, že i za socialismu bys před Tuzexem a možná i v něm ;) stepoval celkem často... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:13Od: spaniel
Pokud by to bylo jediné místo, kde bych sehnal něco, co bych chtěl, tak jistě. Vůbec nechápu, jak si tím mířil, ale to je u generátoru náhodných slov asi normální.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:15Od: FulnekUltras
Tak jinou odpověď jsem od tebe ani nečekal, ale máš-li chuť, vytrvej - chlapci dole by se mohli cítit už trochu osamoceni... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:16Od: spaniel
Na blbou otázku...
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:22Od: Fandina
Já jsem také nepochopila narážku na Tuzex. Tam stepovali všichni, když chtěli nějaké zboží elektroniku cokoli co bylo na západě běžně k dostání a v socialistickém hospodářství se neumělo vyrobit. Takže zaostalý východ pošilhával po vyspělém západě a proto ty tuzexy.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:27Od: FulnekUltras
Konzumní čecháček se tak stal ideálním hybatelem "sametu"... ;) ...druhou stranu mince měl poznat až dodatečně...
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:32Od: spaniel
Víš, problém je, že ty vycházíš z toho, že předpokladáš, že my ty druhou stranu nevidíme. Vidíme. Ale stejně to při porovnání vychází lépe teď. Ty říkáš, že chřipka je hnusná, zlatá rakovina.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:41Od: FulnekUltras
tohle srovnání je stejná demagogie jako fašismus vs. "komunismus" - ideální není nic, podstatné je, co je lepší pro většinu normálně pracujících lidí - kteří už ve volbách vyzkoušeli za posledních 25 let opravdu kdeco... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:44Od: Stan_Borowitz
A pořád se ne a ne přiklonit k té jediné správné alternativě, co? Asi smůla, čio co...

Nechtěl už jsi před chvílí jít do hospody za tou svou drtivou většinou?
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:56Od: FulnekUltras
přebarvování modrobolševiků je bohužel vytrvalé - a lidská blbost téměř ;) nekonečná
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:08Od: Stan_Borowitz
Komunista by neměl pohrdat pracujícím lidem. Jestli ty nakonec nejsi nějaký revizionista!
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:54Od: FulnekUltras
jsem rád Stane, žes obklopen stádem zase chytl aspoň trochu zdravější barvu... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:00Od: Fandina
Já myslela, že za stádo hovoříš ty. Za davy nespokojenců atd..
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:05Od: FulnekUltras
za mlčící davy ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:11Od: Fandina
A už jsi někoho přesvědčil, ziskal na svoji stranu?
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:20Od: FulnekUltras
myslíš na TP? ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:27Od: Fandina
Říkáš, že vystupuješ za mlčící dav. Zajímalo by mě, jak si na to přišel, protože já bych si nedovolila vystupovat s nějakým názorem s tím, že mluvím za mlčící dav.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:32Od: FulnekUltras
Hodně lidí si to tady jen přečte - a svůj názor si nechají pro sebe. Poměr sil 1:3 je v této chvíli dán jenom naší chutí ;) ještě psát... ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:37Od: Fandina
Jak to můžeš vědět, že hodně lidí s tebou sdílí názor a mlčí. To je tvoje fixe.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:42Od: FulnekUltras
a tak on ten poměr 1:3 právě tady i celkem sedí... ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:47Od: Fandina
takže čtvrtina, to ale komunisti ve volbách nemají
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:56Od: FulnekUltras
neztotožňoval bych určitě procenta komunistů s podílem obyvatel na režim už skutečně fest nasraných ;) - ten se rozptýlí teď třeba hodně k ANO, zčásti i ČSSD, Okamurovi, Vandasovi atd. - ovšem skutečně sociální koaliční efekt právě proto nula
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:00Od: Fandina
žádná z těhle stran nenabízí změnu systému, takže není co měnit
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:05Od: FulnekUltras
přesně tak ;) - ale pod vlivem mediálně udržovaného strachu z komunistů a minulého režimu je lidi přesto jakožto "demokratické" a "netotalitní" pořád volí - mnohdy i proto, že svůj letitý komplex ze zklamané víry v novou "svobodu" a "demokracii" nedokážou skousnout a vyřešit ani sami v sobě
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:10Od: Fandina
tak to není, lidi volí to, co jim kdo nabízí a protože komunisti jsou přežití, tak je nevolí
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:19Od: FulnekUltras
mediální manipulace s veřejným míněním a záměrné nálepkování "demokratický" vs. "totalitní" na lidi bohužel platí pořád
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:26Od: Fandina
To není nálepkování, je to realita.
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:27Od: FulnekUltras
no comment ;)
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:32Od: Fandina
Chceš snad říci, že před rokem 1989 tu nebyl totalitní režim?
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:42Od: FulnekUltras
proti totalitě současné - pravda mnohem sofistikovanější - úplná brnkačka
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:44Od: Fandina
nevíš co mluvíš
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:46Od: FulnekUltras
nejsi při smyslech ;)
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:45Od: Fandina
Až ti seberou živnost a zavřou tě na dva roky do vězení. Tak to pochopíš.
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:47Od: FulnekUltras
až ti seberou práci, následně bydlení a skončíš pod mostem, pochopíš ještě víc
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:53Od: FulnekUltras
přičemž v první fázi docela stačí i to, když ti za práci "jen" nezaplatí nebo zaplatí pozdě - pak si celou "svobodnou" živnost můžeš strčit do...
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:55Od: Fandina
Ty vůbec nechápeš, co se za totáče dělo. To se nedá se současnou dobou vůbec srovnávat. Jen proto, že jsi nešel k volbám, seděl jsi. Nemáš ani ponětí, co je to nesvoboda.
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:58Od: FulnekUltras
Tvůj ryze osobní pohled Ti neberu.
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:02Od: Fandina
Nic nechápeš.
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:34Od: FulnekUltras
Nevidíš pod sebe.
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:58Od: Fandina
A ty okolo sebe.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:03Od: FulnekUltras
právě že ano
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:38Od: spaniel
Odkud bereš toto? Proč myslíš, že mlčí? A dokonce že většina? Nemáš pro to žádné podklady. Z z Novinek vycházet nemůžeš, ti buržoazní sporty nesledují jako ty.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:45Od: FulnekUltras
o většině tady jsem neřekl ani slovo - ale lidí s podobnými názory je dost
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:47Od: spaniel
Mlčící většina... Ten poměr bych tipl úplně jinak...
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:59Od: Stan_Borowitz
Dokonce slovo "drtivá" tam padlo ve spojitosti s tou "mlčící většinou". Už zase lže, jako když Rudé právo tisklo, a popírá svá vlastní slova.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:20Od: FulnekUltras
přečti si znova "většina tady" (TP), drtivá většina je to v celé společnosti, ale co budu vykládat čecháčkovi, který se staví k názoru primárně nikoliv podle jeho obsahu, ale jen podle toho, zda se mu zdá dostatečně většinový, aby si pak připadal dostatečně "na úrovni", anebo hodnotí dokonce jen podle osoby autora - ty už ses zkrátka rozhodl, že z té veřejnoprávní žumpy nevylezeš, tak si tam spokojeně shnij a přiklop se deklem ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:07Od: Stan_Borowitz
Co to blábolíš za nesmysly, blbečku, vždyť to nemá hlavu ani patu. Za jakousi fiktivní většinu se permanentně schováváš ty, já mluvím pořád jen a jen za sebe, ty hovado prolhané.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:14Od: FulnekUltras
Fakta a obsah vláken si tady může zpětně přečíst a ověřit každý. Čili o tom, kdo z nás dvou lže a manipuluje, tvá libovůle a vztek naštěstí rozhodovat nebudou.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:21Od: Stan_Borowitz
Přesně tak, každý si může dohledat, kde konkrétně lžeš, prolhané hovado.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:25Od: FulnekUltras
Zásadní lži tady vypouštíš od začátku sám - ale s pohůnky v zádech to jistě bylo příjemnější... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:39Od: Stan_Borowitz
Jen další lež prolhaného hovada. Opět snadno prokazatelná.

Umíš vůbec něco jiného než nestydatě lhát?
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:53Od: FulnekUltras
Obsah septiku už ti tu původně hroší kůži naleptal docela slušně ;) - jak říkám, hlavně pozor na další infekci přes ty 25 let rozdrápané beďary... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:06Od: Stan_Borowitz
Vlastně jo, umíš, jak jsi právě (opět) ukázal. Vztekle prskat fekální nechutnosti ve své koprofilní obsesi, když už nevíš, jak dál. A už nic víc.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:13Od: FulnekUltras
No přiznám se, že koprofilii jsem si musel vyhledat... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:26Od: Stan_Borowitz
No vidíš, aspoň můžeš doktorovi sdělit anamnézu.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:32Od: FulnekUltras
Tak tady mezi tolika zakomplexovanými čecháčky a dementy se leccos ztratí... ;)
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:34Od: Stan_Borowitz
Jj, jak praví klasik - pro hloupého každý hloupý.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:43Od: FulnekUltras
a pro čecháčka každý oponent estébák... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:05Od: Stan_Borowitz
Každý ne, jen ten, který se tak chová.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:08Od: FulnekUltras
to je každý, který řekne pravdu o době před rokem 1990
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:20Od: Stan_Borowitz
Jo, každý kdo cituje Pravdu z doby před rokem 1989. Teď jsi na to kápnul.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:48Od: spaniel
:))) na toto se ani nedá reagovat. Ty jsi porouchaný. Nebo strašně zatrpklý.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:32Od: Fandina
Komunisti neuměli hospodařit, proto krachlo.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:35Od: Fandina
Komunisti nekrachli jen v Česku, ale v celém východním bloku. V Rusku se také dávno neplní pětiletky, ale vládne tam tvrdý kapitalismus.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:28Od: Stan_Borowitz
Jemu stačil ke štěstí stejnokroj Lidových milicí a obušek, to v Tuzexu nevedli. To se fasovalo, když byl člověk správně ideologicky pevný.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:36Od: FulnekUltras
Pouliční vodoléčba a vyvážení osob do volné přírody byly hlavně u přemýšlivých intelektuálů mnohem účinnější... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:38Od: Fandina
Tak tak a ti dobráci to těm komoušům pak ani nevrátili. A mohli, když se dostali k moci a komouši se klepali v koutku.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:54Od: FulnekUltras
Takhle jednoduché to skutečně nebylo - před pár dny jsme to tady řešili s cheekym. Havlův polistopadový režim velmi dobře věděl, proč nemůže jít první měsíce proti komunistům příliš otevřeně - obrátilo by se to vzápětí v ulicích proti němu samotnému. Na černobílé špinění všeho minulého a rozhazování majetku privatizačním spekulantům, šlechtě a církvi bylo nejdříve třeba upevnit mocenský aparát a všechna svinstva, která měla následovat, taky právně posvětit. To se nakonec týkalo i rozbití Československa poté, co se Slováci jako první ozvali proti Klausově "geniální" ekonomice.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:58Od: Fandina
Bylo to jednoduché. Komunismus krachl v celém východním bloku a tím to skončilo. Bývalí disidenti a ti, kdo byli komunisti popotahováni se mohli mstít. Neudělali to.
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:02Od: FulnekUltras
nemohli to udělat
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:03Od: Fandina
Proč by to neudělali? Co se stalo v Rumunsku a jinde? V Německu, atd..
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:51Od: FulnekUltras
U nás máme holt mírnější náturu. Až bude brzy krachovat EU a současný ekonomický systém v mnoha státech najednou, taky předpokládám, že to u nás proběhne celkem v klidu.
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:54Od: Fandina
Nemám obavy, že ekonomické systémy krachnou, protože chybí náhrada, za co by se děla obměna. Komunismus je vyzkoušený jako nefunční a nic jiného se zatím nezrodilo.
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:57Od: FulnekUltras
Komunismus ještě nikdo v novodobých dějinách nevyzkoušel, ale o socialismu se soukromými prvky na malé a střední úrovni by se určitě uvažovat dalo.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:02Od: Fandina
Komunismus už vyzkoušený byl, společné vlastnictví, plánovité hospodaření, nefungovalo to.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:07Od: FulnekUltras
byl to socialismus s uměle udržovanou vedoucí úlohou kom. strany - doučit... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:14Od: Fandina
A jak by sis to tedy představoval, že by to fungovalo, kdo by měl ty vyrobené věci přidělovat, rozdávat lidem podle svých potřeb, kdo by to řídil. Jak by to fungovalo.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:29Od: FulnekUltras
Čína je hodně blízko - ovšem taky s určitými výhradami (jak tady uvádí spaniel), které jsou dané hlavně velikostí této země a stále ještě přetrvávajícím pocitem "bezedných" rezerv.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:32Od: Fandina
V Číně jsou přece pracovní tábory, žádná svoboda projevu, řízený internet, to je cesta zpět.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:41Od: FulnekUltras
Tak říkám, že je hodně blízko. Jinak mediální propaganda tady na "Západě" taky hodně zveličí a zdeformuje - z ideologických důvodů -, takže lágry apod. nutno brát s rezervou...ostatně stejně jako současnou propagandu o životě v ČSSR před rokem 1990.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:46Od: spaniel
Znáš někoho z Číny? Já ano, nemyslím, že zveličují, naopak většinu ani nezjistí.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:46Od: Fandina
Mně a spoustu mých vrstevníků nevysvětluj, jak to bylo před rokem 1990. Tady není žádná potřeba, to co člověk prožil zná. Nepotřebuje k tomu cizí výklady. Naopak, začínám být já tím kdo na základě svých zkušeností vykládá druhým.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:49Od: Fandina
Nehledě na to, že si nedovedu představit, že by někdo z mých vrstevníků chtěl návrat zpět.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:59Od: FulnekUltras
mluvím o tom, jak se tady dnes o té době v médiích převážně píše - pokud s tím souhlasíš, ok... ;)
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:05Od: Fandina
nevšimla jsem si, že by se nějak extra o té době psalo a když, tak já to nepotřebuji, já to prožila
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:20Od: FulnekUltras
máš recht ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:40Od: spaniel
Čína je fabrika světa, která došla je srázu. Lidi dlouho pracovali s už z toho chtějí něco mít. Výroba se přesouvá dal na východ a jediná šance Číny je vytvořit střední vrstvu doma a nastartovat spotřebu. Socialismus tam už nějakou dobu není.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:14Od: spaniel
Klasika, pravý komunismus ještě nebyl vyzkoušen :D
A víš proč? Protože je to chimera, nedá se to. Je to jak kdyby si napiš řekl "a odteď žijeme všichni čistě jako ježíš". Nevydrželo by to ani 5 sekund. Je to teorie o lidech a která přitom zapomněla započítat lidi.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:24Od: FulnekUltras
Říkám snad někde, že je komunismus - aspoň v této fázi úrovně kolektivního vědomí lidí (Asie má v tomhle trochu náskok) - tady u nás reálný? Aktuální cíl: socialismus s tržními prvky viz výše.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:29Od: spaniel
Takže to co tady bylo a nefungovalo. Začarovaný kruh. Bohužel, momentálně není žádná náhrada. Upínáš se k minulosti, skončilo by to stejně. Asie jinak žádný náskok v tomto nemá.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:37Od: FulnekUltras
To, co tady bylo a osvědčilo se - plus to, co je tady teď a osvědčuje se. Nic převratného, jen by to chtělo míň ideologie ode zdi ke zdi a víc vůle lidí, nejen v politice. Jinak bys nevěřil, co v té jihovýchodní Asii s děckama od začátku dělají už třeba jen školní stejnokroje - i když uznávám, evropská mentalita je dost jinde... ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:44Od: spaniel
Stejnokroje jsou přece i v Anglii (jsem jejich velký zastánce). Ty zaměňuješ jejich pracovitost se systémem, který mají. Jejich mentalita je posouvá vpřed. Mimochodem, tady se neosvědčilo nic. Jedině že ten pokus vedl ke krachu jak finančnímu, tak morálnímu.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:53Od: FulnekUltras
Jako zčásti máš určitě pravdu - já říkám, že socialismus v ČSSR dojel na to, že lidi už samou roztažností nevěděli co by... ;) ...a motivační diferenciace platů postupovala v 80. letech příliš pomalu...dneska jsme ale v opačném extrému, kdy ani maximální pracovní úsilí nemusí ještě vést byť ani ke schopnosti splácet pravidelné měsíční výdaje za bydlení - a to je pro mě absolutní zločin tohoto systému
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:57Od: Fandina
Na druhé straně, existují příspěvky na bydlení od státu a další sociální příspěvky
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:01Od: FulnekUltras
to je nedůstojné škemrání - nikoliv opatření motivující lidi pracovat
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:13Od: Fandina
Je to to samé, co nabízí komunismus, každému podle jeho potřeb
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:26Od: FulnekUltras
dobré ;))) - čili cikorky a jistá část lidí na hraně už žijí dávno v komunismu...ještě by to chtělo se podívat číselně, zda vyplácené dávky reálným potřebám současného člověka skutečně dostačují, anebo jen trochu zmírňují celkovou nedůstojnost jeho existence
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:32Od: Fandina
Člověk, který není schopen si na sebe vidělat bude vždycky potřebovat pomoct a je to jedno v jakém je to režimu. Nemusíš to nazývat, že je to nedůstojné. Tak to prostě je. Horší by bylo, kdyby stát s takovými případy nepočítal a nepřispíval. Samozřejmě to zase přináší otázku zneužívání toho systému sociálních příspěvků, jejich cílenost, velikost atd.. A už jsme zase zpět u komunismu. Každému podle potřeb a kdo to rozhodne. Proto je komunismus jako takový nefunkční.
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:33Od: Fandina
vydělat
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:45Od: FulnekUltras
V socialismu takové problémy, způsobené cíleným kořistěním z lidské práce, neexistovaly. Dnešní systém se může tvářit "humánně" jak chce - je nelidský.
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:10Od: Fandina
V socialismu se dělalo všechno dohromady a nějak se to rozdělilo. Jenže takový způsob hospodaření je neperspektivní, protože nemotivoval jedince se nějak víc exponovat, nenutil lidi aby přemýšleli, byly aktivnější, protože všichni měli přibližně stejně. Proto to krachlo.

Teď, když nemáš jistotu, tak jsi nucen se o sebe postarat sám a šikovní jedinci pomohou těm méně šikovným, že jim dají práci atd.. Nic lepšího na světě zatím nebylo vymyšleno.
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:40Od: FulnekUltras
Ale bylo - jenom tu motivační složku mzdy se za socialismu nepodařilo dotáhnout ještě o potřebný kus dál. Extrémně široký rozptyl příjmů od statisícových bez adekvátních zásluh po zcela nedostačující za reálnou dřinu je tím vůbec nejhorším průvodním jevem současného systému, který rozděluje lidi a zadělává na tvrdé sociální konflikty. Že k nim ještě u nás v plné míře nedošlo, je jen otázkou času a tradiční české připodělanosti.
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:45Od: Fandina
To vůbec není o Češích, stejně jako my se hospodaří v celém světě.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:06Od: FulnekUltras
Jen v té části světa, které momentálně lezeme do zádi - a i v rámci těchto zemí je český bordel ojedinělý.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:13Od: Fandina
Ve všech vyspělých zemích na celém světě. Srovnávat se s těmi méně prosperujícími nemá smyslu.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:24Od: FulnekUltras
Právě i mezi těmito zeměmi s vyspělým stupněm vykořisťování lidské práce je náš bordel ten nejvyspělejší. Že si to lidi nechají už dlouho líbit, je věc jiná.
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:09Od: George_Renel
Tajemníku, nech už toho PŠM a koukej na tenis.
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:44Od: FulnekUltras
u zde se prezentujících exemplářů je už beztak jakákoliv převýchova marná... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:48Od: Fandina
Já myslím, že obecně je převýchova na komunismus pase, nejen tady.
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:58Od: FulnekUltras
viz výše
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:04Od: Fandina
viz výše jsem ti napsala, že komunismus nefungoval a soukromé hospodaření tu máme.
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:55Od: spaniel
Není marná, je nemožná. Brání tomu logika a zkušenosti, dvě věci co ti chybí. Já jen doufám, že nemáš děti, výchova z tvé dílny by z nich udělala trosky.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:05Od: FulnekUltras
Postavit život na konzumu a prostém hrabání pod sebe bez ohledu na všechno ostatní - to je trochu slabá výchovná filozofie, hodná skutečných prosťáčků...ale jsem přesvědčen, že i tvoji potomci z toho po vlastních zkušenostech v dospělosti brzy šťastně vyrostou.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:10Od: spaniel
Komunismus byl stejný, jen to nebyl schopný zabezpečit. Třeba Čína, konzum jak prase mínus svoboda. Devastace přírody v průmyslových zónách. Takže ani po této stránce to nebylo lepší. Jaký blábol tam ještě máš? Mimochodem, vnímám konzum stejně a taky nesouhlasím, že existuje věčný růst ekonomiky. Ale komunismus není řešení, je to jen horší variant.
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:26Od: FulnekUltras
viz výše - bavíme se o určité formě socialismu - s tím pokryteckým socanským systémem, který je plus mínus dnes, taky hrubě nesouhlasím...
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:35Od: spaniel
Víš proč to nefungovalo? Protože to jde proti nastavení lidí, proti jejich přirozenosti a současné vyspělosti. Nemůžeš počítat s lidmi, kteří tady nežijí. A pokud si řekneš, že vývoj lidi přeskočí školy s zařídí to stát, skončí to stejně jako posledně. Ovládla by ho banda zmetků, jen by mě své klasické činnosti museli přidat hesla.
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:16Od: FulnekUltras
Vývoj myšlení lidí opravdu žádný stát nenadiktuje, a je to proces těžce dlouhodobý - ale to už věděli i Marx s Leninem... ;) ...na současné úrovni by těch potřebných zásadních změn v řízení shora ovšem stačilo celkem málo, bohužel jde právě o ty (banky, energetika, největší průmysl), kvůli kterým by u nás USA neváhaly vojensky zakročit stejně jako to v opačném gardu v roce 1968 udělal SSSR...takže bezprostředně teď uvidíme, kam se bude (ne)vyvíjet EU
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:19Od: Fandina
USA nemají zájem nikde vojensky zasahovat, pochop to už konečně
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:29Od: FulnekUltras
na Krymu jsme to mohli vidět zvlášť názorně ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:38Od: Fandina
Krym obsadili Rusové.
[ Reagovat ]
30.08.2016 01:51Od: FulnekUltras
aby zabránili jeho obsazení - samozřejmě naoko prostřednictvím Ukrajiny - Američany...území bylo původně ruské a vojenská základna Ruska kryta mezinár. smlouvami...o strateg. záměrech Pentagonu v tomto faktickém předpolí Moskvy není pochyb
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:13Od: Fandina
A co má být? Tak to prostě na světě chodí, že někdo patří tam a druhý jinam. A vždycky to tak bude.
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:43Od: FulnekUltras
Teď Fandi buď vzhledem k noční hodině ;) vůbec nechápeš, co jsem napsal, nebo už jsi argumentačně totálně v koncích. ;)
[ Reagovat ]
30.08.2016 02:53Od: Fandina
Nechce se mi bavit o Krymu a Rusku, když to stejně nemá cenu. Pro tebe je to nějaké téma jako objev Ameriky. Mě to prostě nebere. Myslím si o tom svoje a hlavně je mi to fuk.
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:26Od: FulnekUltras
pravda bolí, což platí i pro kolegu níže
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:07Od: Fandina
Proč by mě mělo bolet, že USA je lepší než Rusko? Já jsem ráda. Někdo musí být nejlepší.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:18Od: FulnekUltras
lepší v agresivitě a roztahování po celém světě
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:54Od: Fandina
Ve všem lepší.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:09Od: Stan_Borowitz
No hlavně bolí tebe, opakovaně usvědčený sedmilháři.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:16Od: FulnekUltras
podle tebe, manipulátore
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:07Od: Stan_Borowitz
Ruská propagandistická lež, kterou ruské tajné služby šíří, aby ospravedlnily obsazení Krymu svými "vojáky na dovolence"
[ Reagovat ]
30.08.2016 03:33Od: FulnekUltras
Dokážeš taky pochopit, že souhrnný názor si může někdo udělat i bez jednostranné propagandy kohokoliv? Chápu ovšem, že na Kavčích Horách a ve tvé domovské senkruvně to vidí a hlavně praktikují jinak.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:09Od: Fandina
Tak proč si neděláš souhrnný názor ze všech dostupných zdrojů ty sám, abys měl přehled. Na internetu je to ideální místo. Najdeš tam všechny možné zdroje a podle toho si udělej názor.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:20Od: FulnekUltras
také jsem si ho udělal - že je zde přítomnými prozápadními ideologickými omezenci popírán, už není moje starost
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:21Od: Fandina
budeš se muset smířit s tím, že každý má právo na svůj názor a je to jeho věc
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:27Od: FulnekUltras
to jistě
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:29Od: Stan_Borowitz
O tom, že by asi Američani měli rádi základnu na Krymu, nikdo nepochybuje. Dost by tím omezili ruskou hrozbu. Ale ruskou propagandou nevymytý mozek (což není tvůj případ) taky nepochybuje o tom, že by si ji tam nikdy nedovolili vybudovat, protože dobře vědí, že by jim to Rusové prostě nedovolili, podobně jako Američani nedovolili Rusům rozmístit rakety na Kubě.

Jenže Rusové potřebovali pojistit svou vojenskou přítomnost na Krymu, když nejsou s Ukrajinou v moc dobrých vztazích, tak ho raději rovnou obsadili. To je v podstatě logický krok, ty souhrnný názore.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:43Od: FulnekUltras
Když se dnes podíváš na základny NATO (USA) v Pobaltí, Polsku, Rumunsku, Bulharsku, Turecku, strategický tlak a stahování k ruským hranicím (i přes nás už léta jezdí konvoje s dalšími us-zbraněmi na východ) jsou zcela jasné - čili iluze ukrajinského Krymu bez podobné vojenské výspy NATO (USA), která by výrazně snížila strategickou kontrolu Ruska na jeho JV hranici a nad Černým mořem, to je zase jen prozápadní propaganda a vyplachování mozků, nic víc. Chápu, že Američany nevyužití téhle šance ohromně sere, holt zapomněli, že v Kremlu už nesedí pasivní ožrala Jelcin. Že však tuhle svou frustraci masivně přenesou i do sportu včetně tenisu, to jsem tedy ještě před rokem opravdu nečekal.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:53Od: Stan_Borowitz
Je jen dobře, že se Američané starají o ochranu svých spojenců, jak se v rámci NATO zavázali.

Rusové by Američanům základnu na Krymu zřídit nedovolili, i kdyby byl Krym ukrajinský. To by byla kubánská krize v opačném gardu. Je to prostě jen průhledný pokus o ospravedlnění obsazení Krymu Ruskem, aby nemuseli Ukrajině platit za přítomnost své základny na jejím území.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:08Od: FulnekUltras
Hitler taky bral svého času hodně států "pod ochranu" - tahle dojemná starost pentagonských grázlů o naši "bezpečnost" mě opravdu nedojímá. No a Krym vs. Kuba - srovnání opravdu směšné z dnešního pohledu, kdy se USA roztahují (bohužel i za české logistické asistence) v těsné blízkosti ruských hranic v Pobaltí, Polsku, Rumunsku, Turecku. Skutečně se už víc neztrapňuj, spánek posiluje... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:22Od: Stan_Borowitz
Ty se neztrapňuj Hitlerem, šašku. Pod hitlerovskou ochranu vzal Putin Krym, i ten styl dost připomínal provokace "neoznačených vojáků" na polsko-německých hranicích svého času, když si Sovětský svaz dělil s Hitlerem Polsko.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:38Od: FulnekUltras
Nebýt dohody Pilsudského s fašistickým Německem už v roce 1934, nemusel by si následně SSSR zajišťovat své západní předpolí. Tlak Německa na Rusko (mj. i přes Finsko) ve 30. letech je se současnou aktivitou USA velmi podobný. A šmejdi tvého rangu, kteří toto podporují, se stávají spolupachateli potenciálních válečných zločinů.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:44Od: Stan_Borowitz
Zase sprostě lžeš. Ještě přidej něco o septiku a beďarech, ať je to úplné.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:03Od: FulnekUltras
Taky jsem zjistil, že tahle fakta ve Wikipedii jakoby "náhodou" chybí. No ale v režimu, který se ještě zuby nehty drží právě jen "díky" bezostyšným lžím, manipulacím a účelovému zatajování skutečnosti nastupujícím generacím, mě to tedy nepřekvapí už vůbec. Vymačkat všechen ten hnis bude trvat ještě dlouho - a pokud jde o veřejnoprávní septik, ten odmítl vyvézt dokonce i sám velký fekální hyperalkoholik Čurda z Tuhaně.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:11Od: Stan_Borowitz
Ale nelži zase, nic nikde nechybí, o polsko-německé smlouvě o mírovém řešení sporů nebo o napadení Finska ze strany SSSR si toho může na netu vyhledat každý, kolik chce. Včetně účelových (dez)interpretací těchto událostí ve prospěch Stalina na "nezávislých" webech typu aeronet, zvedavec, outsidermedia a dalších. Tam to píšou, jako kdyby od tebe opisovali ;-)

Takže obrázek si skutečně může každý udělat sám. Jako o tobě a tvé deviantní fascinaci výkaly.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:18Od: FulnekUltras
Wiki - první a často jediný zdroj, na který se dnes mladí obracejí, je "ideově zajištěn" velmi dobře, což sám víš. A také následující nižší stupně vyhledávání. Zkrátka profesionální práce novodobých manipulátorů dnes a denně na plné obrátky. Právě proto nehodlám této chamradi ustupovat ani o píď.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:23Od: Stan_Borowitz
Zase lži a nic než lži. Všechno se dá přes Google poměrně snadno dohledat. A tvoje tendenční výmysly na tom nic nezmění.
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:41Od: FulnekUltras
ano - poměrně snadno nejdřív tak na třetí straně, že...
[ Reagovat ]
30.08.2016 06:58Od: Stan_Borowitz
Naopak, ty tvoje "nezávislé" zdroje bývají ve výsledcích vyhledávání na předních místech. To nebývá levná záležitost, ale ruská rozvědka má asi peněz dost.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:12Od: Stan_Borowitz
Nevím, co máš pořád s těma Kavčíma Horama, ty tam, pracuješ? Myješ tam po nich hajzly, že ti tak leží v žaludku a pořád píšeš o nějakých žumpách a hovnech? Nebo trpíš nějakou koprofilií?

Bejt to ne mně, tak tu levicovou televizi dávno nechám zprivatizovat.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:30Od: FulnekUltras
Podle tvého celkem stereotypního vyjadřování v duchu rétoriky veřejnoprávní televize...no ale ono těch možných zdrojů infekce je dneska samozřejmě víc... ;)
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:38Od: Stan_Borowitz
Tvoje stereotypní lži zase neomylně ukazují na "nezávislé" servery financované ruskou rozvědkou. Tady je zdroj infekce jednoznačný.
[ Reagovat ]
30.08.2016 04:56Od: FulnekUltras
Kdybys tady o nich furt nemlel, ani by mě nenapadlo, že něco takového vůbec existuje... ;)))
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:07Od: Stan_Borowitz
Už zase lžeš. Ale to už nikoho nepřekvapí.
[ Reagovat ]
30.08.2016 05:16Od: FulnekUltras
Ve tvém sugestivním podání určitě ne... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 23:10Od: Fandina
Nevím o tom, že by nějakáý filosof měl takou teorii, že se má hrabat jen pro sebe bez ohledu na ostatní. Neznám nic takového a ani se tak nechovám.
[ Reagovat ]
30.08.2016 00:30Od: FulnekUltras
jen chválím ;)
[ Reagovat ]
28.08.2016 21:03Od: FulnekUltras John lidsky vyzrávající
úplný Miroslav Sládek ATP... ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 00:29Od: Fandina
Kdeže sládkovy sněhy jsou.
[ Reagovat ]
29.08.2016 08:45Od: Fandina
Hlavně, když se ti líbí.
[ Reagovat ]
29.08.2016 09:22Od: Stan_Borowitz Re: Smutné je,
že má Sládek v tom videu snad do písmene pravdu. To jsou ale paradoxy... stejně jako to, že normalizační čecháček FulnekUltras souhlasí s tím, že nejsvobodněji bylo u nás vlastně jen pár let po svržení komunistické totality, kdy byli komouši ještě podělaní strachy a báli se ztracené mocenské pozice dobývat postupně v různém přestrojení zpět.
[ Reagovat ]
29.08.2016 09:43Od: Fandina
Nevím, jestli má pravdu, já tyhle řeči od politiků nežeru. Samozdřejm, že když jakýkoli politik chce zaujmout, tak vždycky nějakou skupinu lidí najde, pokud to není úplný blb.
[ Reagovat ]
29.08.2016 09:59Od: Stan_Borowitz
Nejsem a nikdy jsem nebyl voličem ani příznivcem tohohle Mr. Beana české politiky, ale to mi nikterak nebrání přiznat, že říká pravdu (ať už z jakýchkoli důvodů), kterou "pravicoví" politici, snad s výjimkou Svobodných, nemají dnes už odvahu vyslovit. Proto říkám, že je to smutné, když ji musí říkat právě Sládek.
[ Reagovat ]
29.08.2016 10:10Od: Fandina
Vytváření proudů v politice je to, co jsme tu za totáče nezažili a samozřejmě, že existují různé proudy, s kterými se voliči pak ztotožní a podle toho je volí. Tu k uprchlictví, tu k terorismu atd.. A problémy ve společnosti se mají řešit, záleží, jak to který politik, strana uchopí.
[ Reagovat ]
29.08.2016 10:06Od: slacker
smutne je ze nevidis ze ti tvoji "komousi" jsou v kazde dobe i v dobach pred. ale nejsou to komuniste ale obycejni karieriste a mocichtivi pani co se prispusobi kazdemu rezimu. Ze se o rezim driv museli prispusobit komunistum s nich komouse nedela, titiz by skodili za kazdeho rezimu.

nejsvobodneji je vzdy kdyz skostnalei dedci uvolni v masivnimm meritku na cas misto progresivnim mladikum, nez se titiz mladici se staci zmenit opet v dalsi generaci zkostnatelych dedku vytvareji nove bariery pro uchovani nabyte moci a majetku a institucionalnuch zvyhodneni
[ Reagovat ]
29.08.2016 10:15Od: Fandina
Ne každý se ale přizpůsobuje. Pamatuji, jak mě za totáče přemlouvali do strany, že prý nebudu moci postupovat v zaměstnání, nebudu moci cestovat na doložku a podobně. Naštěstí jsem unikla odchodem na mateřskou a pak jsem se vždycky nějak vykroutila.

Není pravda, že se každý musel přizpůsobit. Nemusel, i když třeba v mém okolí za jiný názor šlo pár lidí sedět, když komoušům nekývali, nestali se jimi.

Všechno je v lidech.
[ Reagovat ]
29.08.2016 11:47Od: Stan_Borowitz Re: slacker
Havel a Klaus byli ti progresivní mladíci? Ti to tady od roku 1989 do roku cca 1996, kdy bylo nejsvobodněji, řídili.

Obávám se, že ve věku to nebude. Dnešním "progresivním mladíkům" nemusel Cukrhomole ani vyhrožovat ani si je kupovat, do jeho "strany" vstúpili všichni dobrovolně a říkají mu na sebe i to, co se neříkalo ani panu farářovi při zpovědi.
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:06Od: FulnekUltras Re: Stan
;))))) Ano, do roku 1997, než vlastní "kamarádi" Klause i s jeho tehdejším kultem osobnosti odstavili, se tady opravdu kradlo nejsvobodněji... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:10Od: Stan_Borowitz
Ale to přece říká Sládek, kterým se oháníš, že tady bylo tehdy nejsvobodněji...

Jestli se tehdy kradlo více než dnes, to nevím, ale proti loupeži tisíciletí bezprostředně po roce 1948 to byli a jsou jen drobní kapsáři.
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:14Od: FulnekUltras
Sládek pouze konstatuje, že to, co bychom si před 20 (nebo 25 lety - to už je jedno) nenechali líbit ani náhodou, považují mnozí z nás dneska už bohužel za normu - a mladí vlastně už nic jiného neznají. Ještě něco přínosného máš na srdci? ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:25Od: Stan_Borowitz Re: Rudé právo
taky vždycky muselo "správně interpretovat" to, co pohlaváři KSČ někde řekli, dnes to musí dělat FulnekUltras Sládkovi, to jsou mi věci...

00:48 až cca 2:10

"Vážení, celou tu dobu těch 20 let postupně vlády krok za krokem vás zatlačují do pozadí, krok za krokem ubírají vaše práva, ubírají vaše svobody, zavádějí cenzuru internetu, zabavují vám zbraně..."

O mladých neřekl ani slovo.

Ještě něco lživého máš na srdci?
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:31Od: FulnekUltras
Pokud sis nevšiml, před "a mladí" mám pomlčku. Že by to mělo něco obsahového znamenat? Jako nadějeplný manipulátor mladších generací na TP by sis to dovodit mohl... ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:52Od: Stan_Borowitz
Nemáš tam pomlčku, ale spojovník (http://prirucka.ujc.cas.cz/?ref=165&id=164), ten bude možná mít nějaký jiný interpretačně-ideologický význam, viď?

Za takovou hrubku při interpretaci projevu načalstva bys dříve z Rudého práva vyletěl raz-dva, Mirek Sládek ale bude shovívavější, zjevně nemá v týmu lidí nazbyt...
[ Reagovat ]
29.08.2016 13:03Od: FulnekUltras
Musím se už opravdu jenom smát, čeho všeho se teď snažíš chytat. Ze smrduté hlubiny tvého čtvrtstoletí nevyvezeného argumentačního septiku ti to však nepomůže ani omylem... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 13:14Od: Stan_Borowitz
Kde chybí argumenty, přicházejí pokusy o urážky. Už ta snaha rozmělnit podstatu diskuse blábolením o pomlčce byl trapně průhledný, stačilo jen nahodit udičku spojovníku a sám ses na ni chytil.

Opět jsi mi udělal radost, jako pokaždé. Už to sice není to velké historické zesměšnění před celým světem, které jste hromadně spáchali v minulém století, ale i každé takové individuální, před nevelkým publikem, se počítá...
[ Reagovat ]
29.08.2016 13:45Od: FulnekUltras
Každý si tu naštěstí může sám přečíst a hlavně pochopit, že právě teď mluvíš (píšeš ;) vlastně o sobě ;))), až tedy na to, že tvé historické zesměšnění probíhá zcela aktuálně... ;))) No - hodně štěstí s tym pertinaxem...a moc si to už neškrab... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 17:09Od: Stan_Borowitz
Myslím, že z občasných reakcí ostatních uživatelů by mělo být snad i tobě dostatečně zřejmé, kdo se tady zesměšňuje... mně se akorát čas od času někdo podiví, že s tebou vůbec ztrácím čas.

Asi jsi masochista, bo třeba na Novinkách bys nebyl jako ten váš pověstný kůl v plotě, tam by tě naopak vysloužilí milicionáři chválili jako kdysi.
[ Reagovat ]
29.08.2016 17:49Od: FulnekUltras
Je mi jasné, že sebedůvěra ve stádě s pár přicmrndavači za prdelí ti nikdy nechyběla - ale na tvou hlavní cílovou skupinu do 25 let s těmi desítky roků rozdrápanými veřejnoprávními beďary po celém těle zapůsobíš ve velkém ;) jen opravdu stěží... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 17:58Od: gigin
Stane tvl :-D:-D
[ Reagovat ]
29.08.2016 18:34Od: Stan_Borowitz
PrdeI, co? Až příště pojedu na jachtu do Provence, zastavím se cestou v Monaku, abych tam Péťě Kvitové jako dárek předal souborný výtisk příspěvků posledního opravdového Komanče v Čechách a na Moravě, ať se holka taky zasměje...
[ Reagovat ]
29.08.2016 19:39Od: gigin
On je pozér. Jeb na něho. Zbytečně se čílíš a plýtváš energií. Jestli by se to Kvítové líbilo to netuším, možná by se jí zhoršil už tak křehký zdravotní stav.
[ Reagovat ]
29.08.2016 19:53Od: Stan_Borowitz
:-) Máš pravdu. Jebu na něho. Stejně ty jeho kecy nikoho nezajímají.
[ Reagovat ]
29.08.2016 19:56Od: gigin
Jsou to hrozné kecy. Právě proto na to jeb. Pojďme raději něco vymyslet s nějakými děvčaty, nebo něco tak. Nějaké mejdlo. Sežeň baby, já seženu chlapy.
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:18Od: Stan_Borowitz
To mám na tobě rád, že tu těžší práci vždycky vezmeš na sebe. Tak jo, dohodnuto, baby dodám, samou první ligu, to není problém.
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:20Od: gigin
Rozdělil jsem úkoly po bolševicku, všem stejně.
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:43Od: Stan_Borowitz
Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb...
[ Reagovat ]
29.08.2016 19:55Od: FulnekUltras Re: Stan, gigin
Hlavně k tomu hoši už po vzoru ČT nic dalšího nepřidávejte, páč tupé pinkání o zeď Lvici nikdy nebavilo... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:04Od: Stan_Borowitz Re: slacker
Jo a pod pojmem "komouši" rozumím ty, kteří mají v zájmu "společenského dobra" nezvladatelnou touhu řídit životy ostatních a rozhodovat za ně. Mohou, ale nemusí to být kariéristé, tyto dvě množiny se překrývají jen částečně.
[ Reagovat ]
29.08.2016 14:46Od: FulnekUltras
Modrobolševici jsou dneska v tolika stranických - a vlastně všech oficiálně "demokratických" - množinách, že by ses těch jejich průniků pomalu ani nedopočítal. ;))) To pak při volbách umožní vpravdě široký a "svobodný" výběr. ;))) Volte cokoliv, otroci - hlavně ne...no koho tak asi? ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 15:08Od: Fandina
To bylo za komoušů. Takovou pozici v republice nikdy ODS neměla. Ta je teď úplně v rozkladu a těžko se někdy vzpamatuje.
[ Reagovat ]
29.08.2016 15:10Od: Fandina
Myšleno po roce 1989, že nikdy neměla ODS takovou pozici jako dřív komouši za totáče.
[ Reagovat ]
29.08.2016 16:49Od: FulnekUltras
Modrá (obrazně;) barva dnes bohužel zdaleka neznamená jen skomírající ptakořitné... ;) A největší zrada je v tom, že u starších kusů jde mnohdy o dosti pokrytecké přebarvení z někdejšího ruda. ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 17:23Od: Fandina
Souhlasím, že komouši nalezli do všech stran, ale jinak s ničím.
[ Reagovat ]
29.08.2016 17:44Od: FulnekUltras
To ale nebyli komouši, ale jen prospěcháři.
[ Reagovat ]
29.08.2016 18:40Od: Fandina
Komouši jsou všichni prospěcháři.
[ Reagovat ]
29.08.2016 19:33Od: FulnekUltras
Ti, kteří po převratu nepřevlékli kabáty, asi dost těžko.
[ Reagovat ]
29.08.2016 19:35Od: Fandina
Tys ho nepřevlékl?
[ Reagovat ]
29.08.2016 19:43Od: Stan_Borowitz
Má ho viset doma ve skříni a obléká ho momentálně jen na srazy plné nostalgického vzpomínání a zpěvu Písně práce...

https://i.ytimg.com/vi/Ic0vD5tVupQ/hqdefault.jpg
[ Reagovat ]
29.08.2016 19:50Od: FulnekUltras Re: Fandina
Stranický jsem neměl, názorový nemusel - ten se mi novým pohledem na předchozí marxisticko-leninskou teorii v soudobé každodenní praxi naopak ještě zpevnil.
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:02Od: Fandina
Miluji lidí, kterým se zpevňují názory na to, co zemřelo dobou.
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:03Od: Fandina
Co nefungovalo.
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:28Od: FulnekUltras
co bylo zrazeno pro pár pozlacených šušňů z nosu... ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:31Od: Fandina
Tady jde o to, že to nefungovalo v praxi. Teorie. Nic jiného.
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:35Od: FulnekUltras
zato ta současná praxe funguje náramně ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:47Od: Fandina
tady přece jde o to, co funguje a co ne. Kdyby komunismus byl dobrý nepůjde do kopru, navíc jak jsi poznamenal výstižně, pro pár šušňů, o tom to je, že ani těch pár šušňu nebyl schopen zajistit
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:52Od: FulnekUltras
jednak komunismus tady nikdy nebyl ;), ale hlavně - většina lidí u nás by ještě dnes za těch pár (aspoň trochu poctivých) šušňů byla ráda...a klidně budu tvrdit, že většina drtivá
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:55Od: spaniel
Zajímavé, že ta tvá většina se při volbách neukáže.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:00Od: FulnekUltras
všemožné koalice a celoživotní přizdisráčství zatím ještě pořád dělají hodně - ale i tak už aspoň na Hradě a Ministerstvu financí šéfují lidi, o které bych si už klidně opřel i kolo
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:02Od: spaniel
:D dík za profil. Rovnou si mohl napsat že máš menší výpočetní kapacitu.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:12Od: Stan_Borowitz Re: spaniel
Počkej, to bude prdeI, až si šéf Ministerstva financí vyšlápne na ty, co si optimalizují daně přes Monaco, a přišlápne přitom Lvici ocas. To bude vůdce neviditelné drtivé většiny rychle přeparkovávat kolo...

Ale to bude soudruh Bureš nejdřív muset převést vlastní optimalizované prostředky jinam a zamést stopy, takže to ještě nějakou chvíli nehrozí.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:16Od: spaniel
Víš co je sranda? Že tady hejtuje Klause a velebí Bureše, přitom ten se nelegálně napakoval právě za Klausovy éry a s krytím ODS. Je zjevné, že neví co plácá.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:21Od: FulnekUltras
Jen se soudružsky poplácávejte hoši - já teď jdu zase chvíli žít... ;)
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:37Od: spaniel
Další argumentační fail. Když něco řeknu a ozvou se dva s jiným názorem, tak už jsou přicmrndávači a poplácávají se? Nebuď hloupý.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:41Od: Stan_Borowitz
No tak ale upřímně - co mu vlastně zbývá? Buď trochu soucitný...
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:49Od: spaniel
Já jsem. Je mne ho líto.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:24Od: Stan_Borowitz
Nebo naopak ví a chce komunisty a Babiše co nejvíc zdiskreditovat ;-)
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:00Od: Stan_Borowitz
Drtivá většina, drtivá, k volbám přece chodí jen přicmrndávači, tos nevěděl?
[ Reagovat ]
29.08.2016 20:59Od: Fandina
Ty vykládáš, jako by každý z nás co si vydělává peníze kradl nebo co. Já mám peníze vydělané poctivě a jsem tomu ráda. V životě jsem za totáče neměla tolik možností si vydělat víc, než teď, když jsme s manželem založili firmu a navíc byli schopni najít práci a zaměstnat další lidi.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:04Od: FulnekUltras
Nic takového netvrdím - ale že ses zrovna toho slova "poctivě" tak chytla... ;))) Ne - máš-li v duši klid, je vše v pohodě...
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:06Od: spaniel
Zajímavé, že stačí klid v duši. Ten má i šéf MF, přitom krade jak straka ( nehledě na to, že je napojený na Moskvu). Ten ti ale nevadí...
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:13Od: FulnekUltras
Nevadí mi tolik, co jeho předchůdci včetně monetárního šílence Klause a ultrazloděje Kalouska. O nějakém napojování bych právě při pohledu do ještě nedávné minulosti MF ČR na tvém místě radši pomlčel.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:18Od: spaniel
Jistě že ti tolik nevadí, jsou to přece lidi z STB a KGB. To jsou tvoji miláčci.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:24Od: FulnekUltras
Jistě lepší než CIA a FBI... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:28Od: spaniel
Lol. Běž, ty aktivito.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:10Od: Fandina
Děláš, jako by byla země plná zlodějů a grázlů. Ano mám čisté svědomí, protože upřímně, když kradeš, jdeš sedět. Za totáče se brali v práci věci jen to fiklo a každému to bylo jedno. Teď kdyby nějaký zaměstnanec sebral bez dovolení pero, tak se se zlou potáže.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:18Od: FulnekUltras
zaměstnanec možná ano... ;)))))
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:32Od: Fandina
Teď se tak nekrade, protože si to majitel pohlídá. Dřív to bylo každému jedno a kradlo se všude.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:19Od: Stan_Borowitz Re: Fandina
To není bohužel tak úplně pravda. Z komunistů si to za zločiny v letech 1948 až 1989 odseděl jen Štěpán. Ostatní se nám vesele vysmívají. Ještěže mají takové hloupé agitátory, kteří každého rozumného člověka ihned odradí od toho, aby jen pomyslel na to je volit.
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:31Od: FulnekUltras
...vysmívají... (???) Máš pocit Stane, že se dnes něco nedaří?
[ Reagovat ]
29.08.2016 21:38Od: Stan_Borowitz
Spousta věcí se dnes nedaří, ideální společenský systém neexistuje, ale proto se nevysmívají, to oni sami dobře vědí.

Vysmívají se, že jim ty zločiny prošly, že jsme až přespříliš "nebyli jako oni".
[ Reagovat ]
29.08.2016 22:00Od: FulnekUltras
viz výše
[ Reagovat ]
29.08.2016 10:59Od: vencapeRF
Za posledních deset let SLádek nejvíce zaujal tímhle. :D

http://www.expres.cz/miroslav-sladek-v-pribrami-d0s-/zpravy.aspx?c=A160604_192257_dx-zpravy_anna
[ Reagovat ]
29.08.2016 11:37Od: Stan_Borowitz
:-)))

Asi mu docházejí nakradené prachy...
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:10Od: FulnekUltras
To víš - v menších městech se musí přes den opravdu něco dělat, to není Praha, kde přijde 200 tisíc ovcí postát pod Koně pro každou blbost... ;)))
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:14Od: vencapeRF
Jasně, přesně to je ten hlavní důvod. :)) Fakt lvl jiná planeta Fulneku.
[ Reagovat ]
29.08.2016 12:16Od: FulnekUltras
Tak v Brně jen pár stovek kolemjdoucích zvědavců na Svoboďáku, no... ;)))
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist