Muguruzaová v Paříži přehrála Serenu a vybojovala svůj první grandslamový titul

4. 6. 2016, 17:03
Aktuality 405
Gabriñe Muguruzaová přehrála ve finále Roland Garros světovou jedničku Serenu Williamsovou 7-5 6-4 a vybojovala tak svůj první grandslamový titul. Svým vítězstvím navíc Španělka připravila Američanku o možnost vyrovnat rekord Steffi Grafové v počtu grandslamových vítězství a připravila jí druhou porážku ve finále grandslamu v řadě.
Gabriñe Muguruzaová

Zatímco Serena Williamsová dnes na French Open odehrála již své 27. grandslamové finále, její soupeřka Gabriñe Muguruzaová se do finále turnaje velké čtyřky probojovala teprve podruhé v kariéře. Loni ve Wimbledonu v něm podlehla právě Sereně.

Do dnešního duelu na pařížské antuce však Španělka vstoupila bez nervozity a i proti světové jedničce ukázala svou obrovskou sílu. V úvodu utkání dominovalo na obou stranách podání. První dva brejkboly zápasu si ve čtvrté hře vypracovala Američanka, Muguruzaová však obě šance světové jedničky smazala a v následující hře si pak sama vyšlápla na její servis, čímž se dostala do vedení 3-2.

Zkušená Serena pak za stavu 3-4 srovnala, Španělka si však i nadále počínala sebevědomě a pouštěla se s Williamsovou do dlouhých agresivních přestřelek. V jedenácté hře Američanku znovu brejkla a za stavu 6-5 podávala na zisk setu. Dvanáctou hru sice nerozehrála dobře a musela v ní odvracet dva brejky, poté si ale vypracovala setboly - první dva proměnit nedokázala, potřetí už ale nezaváhala a první sadu nakonec získala 7-5.

Dramatická bitva pokračovala i na začátku druhého dějství, kdy si finalistky v prvních třech gamech prohrály svá podání - Serena dvakrát a Muguruzaová jen jednou, čímž se dostala do vedení 3-1. Vedoucí žena žebříčku WTA se snažila rozjetou Španělku přibrzdit nejen agresivními údery, ale i svým hlasitým povzbuzováním, přesně hrající Muguruzaovou tím ale nevykolejila.

Čtvrtá nasazená hráčka turnaje dál hrála agresivní tenis a v deváté hře měla při podání Sereny čtyři mečboly. Majitelka jednadvaceti grandslamových trofejí ale zabojovala, pomohla si servisem a snížila na 4-5. Výborně hrající Muguruzaová šla ale i přesto dál sebevědomě za vítězstvím, desátou hru druhého setu získala čistou hrou a zvítězila tak 7-5 6-4.

"Hrála jsem grandslamové finále proti nejlepší hráčce historie a jsem nesmírně šťastná, že jsem ji porazila," řekla na kurtu šťastná Muguruzaová. "Serena je silová hráčka a nic mi nedala zadarmo. Musela jsem se koncentrovat na každý míč, což se mi povedlo. Byl to obrovský boj a jsem opravdu ráda, že jsem to zvládla. Je to neskutečné!"

"Je to skoro španělský turnaj, Rafa (Nadal) tu dokázal neuvěřitelné věci a já jsem šťastná, že jsem tu udržela španělskou vlaku," dodala rodačka z venezuelského Caracasu. "Jsem nepopsatelně šťastná, myslím, že to ani nejde popsat slovy."

Sám Nadal Muguzuraové, s níž by měl hrát čtyřhru na olympiádě v Riu, blahopřál na sociální síti. "Gratuluji Gabriñe k výhře na Roland Garros. Je to skvělá zpráva pro španělský tenis!"

Dvaadvacetiletá Muguruzaová vybojovala na pařížské antuce svůj první grandslamový titul a pohár Suzanne Lenglenové pozvedla jako první Španělka od triumfu Arantxy Sánchezové v roce 1998. Po rozpačitém vstupu do turnaje, kdy prohrála úvodní set se Slovenkou Annou Karolínou Schmiedlovou, vyhrála Španělka dalších 14 sad a získala nejcennější ze svých tří titulů. Díky dnešnímu triumfu se navíc posune v žebříčku WTA na druhou příčku.

Svým vítězstvím navíc připravila světovou jedničku o možnost získat 22. grandslamový titul a vyrovnat tak rekord Steffi Grafové. Serena navíc poprvé v kariéře prohrála dvě grandslamová finále za sebou. Jednadvacátý titul získala Williamsová loni ve Wimbledonu a od té doby marně čeká na další. Na US Open jí na cestě za kalendářním Grand Slamem senzačně vyřadila v semifinále Italka Roberta Vinciová a letos na Australian Open prohrála v rozhodujícím utkání s Němkou Angelique Kerberovou.

"Garbiňe má před sebou velkou budoucnost. Ví, jak má hrát na velkých turnajích, a teď už zjevně ví, jak vyhrát grandslam," řekla Williamsová, která se v průběhu turnaje potýkala se svalovým zraněním nohy. "Jsem v pohodě. Rozhodlo to, že jsem nehrála tak, jak je potřeba k vítězství, a ona ano. Na tom záleží, ne na nějakém přitahovači," uvedla slavná Američanka.

Výsledky - French Open - ženy (antuka):
Dvouhra - finále:
Muguruzaová (4-Šp) - S. Williamsová (1-USA) 7-5 6-4

Komentáře

405
Přidat komentář
PetaM
Gratulace Gabče! :)

Každopádně koukám, že Serena letos rozdává GS tituly ... No, nezbývá než doufat, že ve Wimbledonu to ve finále Petře dá taky :D
Reagovat
blixa
Kdepááák ... dobrovolně vám je nedá ... musíte jí je vzít ... ;-) :D
Reagovat
sprchon
Tak to má Caro se ségrou. :) Super, gratulace! :)
Reagovat
blixa
Paráda. Teď ještě Nole ;-)
Reagovat
sprchon
Jojo. A Polona. :D A Štěpec. A Dustin. Nebudu troškař. :D
Reagovat
blixa
Ses rozjel :D
Reagovat
Fandina
Caroline s Kiki to daly. Nádhera. V posledním game jsem měla strach, ale obě nádherně. Gratulka!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Frick
http://www.rowdiva.com/sitebuilder/images/Marie_Fikackova-512x600.jpg

Maruš Fikáčkovou. Zdatnou konkurentku Oliny.
Reagovat
sprchon
Hezky, Caroline a Ségra zatím jedou. :)

Jestli ve finále FC dojde na debla, bude to maso. :D
Reagovat
sprchon
Nakonec 6:3. Rusky se zvedly, bude to ještě zajímavý. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kikina skvělá na síti
Reagovat
sprchon
A snad už si vybrala i ten jeden špatnej servírovací game, stejně jako v SF.
Reagovat
sprchon
Vesna jede. :D
Reagovat
blixa
Kurňa, Kikiny, zaberte !
Reagovat
sprchon
Moc chyb a Rusky jsou teď na koni a ve třetím začínají na podání... To bude těžký.
Reagovat
blixa
To bude :(
Reagovat
blixa
Kikina dobře hecuje diváky :D
Reagovat
sprchon
No, hezky se to přelejvá...
Reagovat
blixa
No, tak vida, zase tolik to nebolelo ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím,že to finále singlu RG na 15 hod nestihnou,jestli dívčí debl pojede tímto tempem
Reagovat
smazaný uživatel
do konce 200 stovky WTA se teď hezky srovná 5 Češek -Malečková,Štefková,Krejčíková,Martincová,Hlaváčková (Smitková asi díky své lenosti objíždět 25ky, nestíhá).Hráďu,Koukalovou ,Cetkovskou i Týnu Pl. pořád počítám výš.
Reagovat
tommr
Klára Koukalová a Petra Cetkovská sice byly výš, ale jejich kariéra se
nezadržitelně chýlí ke konci a brzy vypadnou i z tý druhý stovky ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Na 15 . hodinu by to chtělo 4 počítače.
ČT4 určitě bude preferovat fotbal(ČR-Korea).Já finále Eura v Beach volleyballe (Maki,Herina),finále ITF50 Brescia(Malečková) a finále RG (Murray,Djoko)
Reagovat
kada.tom
fotbal bude na ČT 2, Novak s Andym na ČT Sport, volejbal asi jen na webu
Reagovat
tommr
doufám, že Jesika bude aspoň na streamu ... :)
Reagovat
Jam
USO 2014 - WIMBLEDON 2015 = Serena-slam
USO 2015 - WIMBLEDON 2016 = Debut-slam?
Reagovat
blixa
No dobrá, ale kdo ? Že by se dočkala Agnieszka ?
Reagovat
smazaný uživatel
počkejte na odpočatou Bencic
Reagovat
smazaný uživatel
Wimbledon Aga, USO Simona
Reagovat
Krisboy
Aga? No way!
Reagovat
sprchon
Tak na Wimbl je spousta adeptek. :D :D

Aga, Šafi, Sabine, Genie, Madison, Belinda, Sloane, Jo Konta, Coco...
Reagovat
blixa
???!!!! Ty už chlastáš od rána bo co ? :D :D
Reagovat
sprchon
Proč? Co se ti na tom nezdá? :D Je to seřazený podle toho, komu dávám největší šanci (jen z těch, co ještě nemají GS titul).
Reagovat
blixa
Tak jistou šanci bych z těch všech viděl jen u Agy, jinak čirá beznaděj ;-)
Reagovat
sprchon
Proč jen u Agy? :D Třeba Sabine nebo Genie už tam byly ve finále, Lucka v SF... Ale jako upřímně si nedokážu představit ty další, asi ani Belindu ne. I když co my víme. :)
Reagovat
blixa
Sabine a Evža jsou mimo, snad Lucka kdyby jí chytla koudel. Jinak ... ;-)
Reagovat
sprchon
To nevíš, co třeba takovou Sabine napadne. :D A Genie na to má tenis. Nebo Makarova by si mohla na trávě víc věřit...
Reagovat
Krisboy
Evža ani omylem. Šafi možná. Sabine čistě teoreticky taky. Ostatní ne-e.
Reagovat
smazaný uživatel
na trávě to Aga uběhat nemůže
Reagovat
sprchon
Trávu má mnohem raději než antuku. ;) A poráží tam i ranařky.
Reagovat
blixa
Nemůže , nemůže ... víš jakej je rozdíl mezi optimistou a pesimistou ? Pesimista říká (tragicky) "všechno je tak špatný, že horší už to být nemůže .." a optimista na to (vesele) "ale může !!!" ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
pesimista říká-lahev je z půlky prázdná,optimista-plná
Reagovat
smazaný uživatel
Pesimista vidí tmu, optimista světlo na konci tunelu, realista vlak a strojvůdce tři pitomce na kolejích. :-))
Reagovat
blixa
Kdybys radši odvážně tipoval Fantasy místo nějakejch spekulací, nemusel si bejt čtvrtej ;-) :D
Reagovat
sprchon
To už jsem čtvrtej, jo? :D No to je jedno, druhej nebo čtvrtej... Na tabuli je zapsanej jen vítěz. ;)
Reagovat
blixa
No mohl si zůstat v závěsu a dneska jít třeba přes Andyho a mohlo ti to vyjít. Teď už to nedoženeš.
Reagovat
sprchon
Hlavní chyba u mě nastala už dva tejdny zpátky. Dlouho jsem se rozhodoval, jestli tam dát Kuznu nebo Garbine a chtěl jsem vybrat jen jednu z nich. Kuzna se mi před FO herně líbila a čekal jsem, že by Garbine mohla dát... No, teď už je to jedno. :D
Reagovat
blixa
No jo, člověk dělá chyb, jako já s Vikou. Taky mi nedošlo, že je teď napůl chromajzl ...
Reagovat
fretek
V Brescii se schyluje k trnavskému scénáři (s M. Vondr.). Dopoledne budou hrát Haasová - Malečková a vítězku čeká odpoledne finále s odpočatou domácí Knappovou.
Reagovat
smazaný uživatel
super hra od Jess. Vidím to na nominaci finále FED cupu, ale zase Pála nemá čas ji pozorovat. Zatím si s Rakušankou hraje jako kočka s myší,tak ať to vydrží.
Reagovat
smazaný uživatel
1. set je doma
Reagovat
smazaný uživatel
6:3,3:0 ,tak to Jessi doraž,ať se na finále s Knappovou neunavíš
Reagovat
smazaný uživatel
6:3,5:0
Reagovat
blixa
To bylo rychlý ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
6.3,6.0-pěkná rozcvička na finále a drahých 80 bodů na obzoru (za QF int. WTA je 60 bodů).
Reagovat
tommr
Jesika hraje skvěle, ale Knappovou asi nedá - to je hráčka, která když má svůj den dokáže potrápit i ty nejlepší a doma bude jen těžko k poražení. A to ani nemluvím o tom, že bude mít velkou výhodu v tom, že bude odpočatá ... :(
Reagovat
Paseka
A NASTÁVÁ VÝMĚNA GENERACÍ !!!! SERENA SE POMALU POROUČÍ. TO JE SKVĚLÁ ZPRÁVA. 3 GS V ŘADĚ BEZ TITULU...JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ..... :-)
Reagovat
Krisboy
Taky si říkám, že tam smrdí už dost dlouho.
Reagovat
smazaný uživatel
Neoficiální seznam hráček:
https://twitter.com/WTAStats/status/739202504894746627

Vypadá to, že i Ana se kvalifikovala. S tím jsem už nepočítala... :D
Reagovat
smazaný uživatel
jenom 2 Španělky a FRANCOUZKY
Reagovat
smazaný uživatel
plný počet 4 singlistek mají jen Češky,USA,Rusky a Italky.Po 3 Němky a Rumunky
Reagovat
blixa
A Caroline Garcia tam chybí jako proč ?
Reagovat
smazaný uživatel
divné
Reagovat
smazaný uživatel
Nejet na OH moc nechápu. Svátek už to je jen proto,že tenisti(ky) vylezou z té ponorky jménem ATP nebo WTA a poznají nové lidi
Reagovat
blixa
Nevím , no, podle mě tenis na OH nepatří, má jiné vrcholy, ale hodně tenistů to má asi jinak. Že by sama nechtěla jet ? Hmmm ...
Reagovat
Fandina
Je to jeden z nejrozšíenějších sportů na světě, který jiný m)by měl patřit na OH.
Reagovat
blixa
To je golf také a do letoška tam nebyl. Nebo kriket. O rozšířenost nejde, na OH mají být sporty pro které je to vrchol a ne ty, pro které to je jen jedna akce z mnoha podobných.
Reagovat
Fandina
OH je setkání sportovců na jednom místě apoměřování se. To co píšeš ty nemá logiku.
Reagovat
Fandina
Jednou za čtyři roky na jednom místě a tvůj názor chkápu, vždycky když se mluvío OH, tak tvůj zastává spoustu lidí.
Reagovat
smazaný uživatel
OH je neživí, ostatní turnaje ano.
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/68Jagr/videos/1066468493429982/?permPage=1

Dyt by to mohl bejt její fotr..
Reagovat
a.magerova
Máš na ni chuť nebo proč to řešíš?
Reagovat
Marduch
A vo tom to je, ne? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tu menší verzi trofeje si Garbine nechává a tu větší za rok vrací? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Řekl bych, že tu větší jí po ceremoniálu zase hned vzali a domů si odveze jenom repliku. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A u dalších GS? u Petry vím, že dostala taky 2 malé repliky.. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tipuju, že to bude stejný. Na ceremoniálu dostanou originál (v případě Wimbledonu dokonce jenom repliku originálu - ten je totiž v Louvru), ten zase vrátí a domů dostanou repliku.
Reagovat
Frick
Už je to rok, vzpomínky blednou - ale nerazil se tehdy ten názor, že v 1. a 3. setu prostě byla Serena nehratelná pro kohokoliv?
Reagovat
smazaný uživatel
Nehratelná nebyla.
Reagovat
Frick
Já vim. Se "nehratelností" Shelby se to prostě srovnávat nedá, to je zkrátka fakt.
Reagovat
smazaný uživatel
Shelby hratelná byla. Karolína ji měla na lopatě. A Petra by ji za jiných okolností nejspíš taky porazila.
Reagovat
FulnekUltras
teď hlavně jak to vychází za měsíc... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad líp než teď :-)
Reagovat
Frick
Třeba TO nedostane.

I když to by se asi paní Čermákové nelíbilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to snad radši ať TO dostane. :-p
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Frick
Co blbla, že ji ta Serena tak spláchla? Když si to porovnám, že s Yulii nebo Kikinama se celkem nadřela....

Nebo se dá říct, že to OF byl Serenin nejlepší zápas v Paříži a byla ten den v tom svym skutečně zabijáckym módu?
Reagovat
ipko
gratulácia Garbine, na jej tenis je radosť sa pozerať.. nemá výraznú slabinu, v budúcnosti môže ovládnuť ženský tenis.. Serena to opäť nedokázala, ale Steffi by minimálne dobehnúť mala.. aj ked je vidieť že tie najdôležitejšie zápasy už nezvláda..
Reagovat
FulnekUltras
Bobina umně zacloumala a rhodský kolos šel ke dnu... ;)
Reagovat
Frick
https://scontent-vie1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/sh0.08/e35/p640x640/13183310_1318243071526204_2010892723_n.jpg?ig_cache_key=MTI1MzExNjY0ODg3ODY0NTA4Nw%3D%3D.2

Začala s přípravou na novou profesní etapu ve svém životě. Těším se.
Reagovat
vrabejka
Ubohé
Reagovat
a.magerova
Proč?

http://www.stoplusjednicka.cz/svudny-sport-kdy-bude-tanec-u-tyce-na-olympijskych-hrach
Reagovat
kada.tom
jo, to by k ní sedělo :-)
Reagovat
Frick
Hlavně tedy Genie má vedle xichtu i krásný tělo. Není plochá na hrudníku a celkově postava je skutečně perfekt - v "základě" štíhlá, přměřeně osvalená a navrch trošku zjemňující tukové vrstvy.

Tak to prostě je. Byla by škoda, kdyby se nedostala do ESPN Body Issu (jako třeba Venus) nebo Si.com (jako spousta jiných tenistek).
Reagovat
FulnekUltras
jak to vidíš s podkožním tukem u čerstvé šampionky? ;)
Reagovat
Frick
https://scontent-vie1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/11373945_996623897056037_1858499324_n.jpg?ig_cache_key=MTA1NjA0OTcxMzkzMzk1NzMxMQ%3D%3D.2

Rozhodně ne špatně :-D
Reagovat
FulnekUltras
tak mohlo by ho někde být nepatrně víc ;) - ale jinak já myslím po čistě odborné stránce naprosto v pořádku... ;)
Reagovat
Frick
Jakože jí trochu leze pánevní kost? U sportovkyně plně v pořádku.
Reagovat
FulnekUltras
to by zase, pravda, asi dnes nevyhrála ;)...celkově je oproti postavou podobné a estéty ;) často dost přeceňované Maše taková poctivě pevnější...
Reagovat
Frick
To určitě. Váha bude ukazovat číslo začínající sedmičkou.
Reagovat
Krisboy
73.
Reagovat
Frick
...může těšit, je jméno poslední hráčky, která dokázala Garbine na RG porazit :o)
Reagovat
Frick
No a myslíte si, že toto skutečně byl začátek Serenina konce?

Začíná to vypadat čím dál více.
Reagovat
Mayo
ne nemyslím...niektorým už z tej Vinci šibe a robia z toho, že prehrá Serena nejakú senzáciu...veď už má aj vek!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nějak.
Reagovat
lars
vek mela i pred rokem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo. Ale nižší. ;-)
Reagovat
kada.tom
samozřejmě to Serenu naštvalo a určitě jí to nějak ovlivnilo, ale že by jí to nějak extrémně nalomilo, to si nemyslím
Reagovat
Frick
Od tý doby hrála tři velký finále a všechny prohrála.

Řím byl trochu mimo pořadí. Sec jenom - tam to bylo levných 900 bodů.
Reagovat
Mayo
Zajtra má vraj byť v Paríži opäť nekresťanské počasie. Takže to bude o ničom.
Reagovat
Pedronegro
až teď jsem dočetl článek do konce a poslední odstavec mě nemile překvapil, jestli to SW řekla, tak ty pochvaly níže jsou trochu mimo ...
Reagovat
FulnekUltras
ale tak to je přece stará vesta... ;)
Reagovat
FulnekUltras
nějaké hrané cukrbliky nás nemůžou ovlivnit...
Reagovat
brixner
22 bude tak nebo tak!
Nebo si myslí snad někdo něco jiného?
I když...
Může přijít otrava psem...
Anebo se dočista zblázní Petra...
Anebo taky nezblázní, žáno...
:-)
Reagovat
FulnekUltras
kdyby bylo 22 až tak za rok, za dva, to už by stálo za přehodnocení názoru... ;)
Reagovat
vrabejka
Jsem zvědavý kdo vystřelí ve Wimbledonu. doted to byly hráčky od kterých se ten grandslam v budoucnu čekal nebo přijde nějaký šok?
Keys nebo Pironkova by mohli překvapit :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ve WTA rozhodně nemohli, teda, mislým.
Reagovat
A.R.R.
mislýž zprávnje :-D
Reagovat
Fandina
nebo spíš nemislý
Reagovat
smazaný uživatel
Proč myslíš?
Reagovat
Fandina
nemyslím
Reagovat
smazaný uživatel
Jen dej pozor, aby Vlkova absence na TP neznamenala, že jel Lucce vymést cestičku přimo do Londýna :-)
Reagovat
bIbec
Keys by nebyla překvapení. Možná Konta.. i když to by tak nebylo nějak extra překvapení..

Jó, kdyby to vyhrála třeba Caro Wozniacki, to by byl šok.
Reagovat
bIbec
já teda doufám, že nás šokuje Karolína a postoupí třeba do toho 4. kola ;-)
Reagovat
bIbec
myslím teď Plíškovou.
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhraje-li Sara, když ve finále porazí Karličku, to by byl šok. :-) Wozie sice žádná trávařka není, ale v kontextu toho, co jak WTA momentálně vypadá, by její vítězství ještě bylo jakž takž v normě. :-)
Reagovat
sprchon
Paráda Lópezové. :) Pro oba zároveň první GS titul.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Krisboy
Když tak často jezdíš na turnaje, nechystáš se do Halle???
Reagovat
Fandina
Ty jedeš?
Reagovat
Krisboy
Pondělí + úterý celej den na centru.
Reagovat
Fandina
Tak to se máš. Také jsem o tom uvažovala.
Reagovat
Krisboy
těším se jak malej Jarda
http://www.gerryweber-open.de/gwo_en/Players/Single
Reagovat
Krisboy
Kdyby se povedlo zápas Roger - Dustin, tak už bych nikdy víc od tenisu nechtěl. Nic víc totíž neexistuje.
Reagovat
Krisboy
Na trávě kujva.
Reagovat
Fandina
Jo to by byl mač, to ti věřím.
Reagovat
Krisboy
Taky mě napadlo, že letos bude přelomovej rok. Každej GS vyhraje jiná hráčka, a to jako prví GS v životě. WTA by to potřebovala jako sool.
Reagovat
Fandina
Zatím je k tomu dobře naběhnuto, i když, já bych si přála GS pro Petrušku
Reagovat
kada.tom
Come on Bryans!!
Reagovat
a.magerova
Reagovat
sprchon
Mnohem sympatičtější než Bryani, co? :) Taky fandím.
Reagovat
a.magerova
Zvláště ten Lopéz hewittovského stylu je rajcovní... :-)))
Reagovat
Fandina
Oni jsou bráchové? Nechce se mi to hledat.
Reagovat
Krisboy
Lopézové nejsou bráchové. Lopéz ve Španělsku je něco jako Novák u nás.
Reagovat
a.magerova
Nejsou, ale třeba jo..... co my víme.... :-P
Reagovat
Fandina
Tak to jo. Podle jména ano ... úsměv
Reagovat
a.magerova
Tak jsem to zakřikla a dvojčata zazlobila.... :-/
Reagovat
Krisboy
rosé, jakostní víno polosuché 2014. Morava/Slovácko/Mutěnice/Dubňanská hora.
Reagovat
babolat.cz
fuuj
Reagovat
sprchon
Tak odkud je? Tak už se rozhodni.
Reagovat
Krisboy
Přesně jak píšu. Nijak se to nevylučuje, naopak - upřesňuje.
Reagovat
blixa
Rioja Santiago RESERVA (Tempranillo). Když Španělsko, tak Španělsko ! ;-)
Reagovat
sprchon
Víno bude snad dobrý. :) Já jednou v Portugalsku ochutnal španělský pivo a to byl teda hnus. :D
Reagovat
Fandina
No vidiš a já jsem si ho teď v Madridu dala a moc mi chutnalo.
Reagovat
sprchon
Nevíš značku? Já si teď nevzpomenu...
Reagovat
Fandina
Ne, ale točili ho na turnaji a bylo výborné a potom ještě další piva, které prodávali v lahvích ve všech obchodech.
Reagovat
sprchon
To jak jsem dával níž bylo taky čepovaný. Ale taky jediný španělský, co jsem ochutnal. Jiný jsou třeba dobrý. ;)
Reagovat
Fandina
Já pivu moc nerozumím, ani značkám, ale chutnalo mi a manželovi taky.
Reagovat
sprchon
http://images.indianexpress.com/2015/07/beer11.jpg

Už jsem to našel. To se fakt nedalo pít. :)
Reagovat
Fandina
To bylo jiné. Nějaká zelená značka.
Reagovat
Krisboy
No bylo by to stylovější, to jo, ale by jsme s Garbi všechno španělský víno vychlastali předminulej tejden a ještě nedoplnili zásoby. Ale tohle je taky dobrý, fakt. Věř mi, nejsem vinař, jsem pivař.
Reagovat
babolat.cz
já jsem tak šťastný...větší radostby mi udělala snad jen Lucka Š.
Reagovat
Krisboy
Garbi je fakt vostrá holka. Přiznávám, že když jsem u ní před čtvrnácti dny spal, tak jsem byl fakt trochu rozhozenej z toho, že má na poličce připravený místo na pohár z FO. Připadalo mi to trochu arogantní. Ale Kujva teď vím, že ona sakra věděla, co říká. Respekt a gratulace, Garbi!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
kada.tom
Bryani nakonec dali 2. set, uff :-)
Reagovat
sprchon
Neskutečnej na síti, za celej druhej set tam snad neudělal chybu. A ti pitomci Bryani na něj hrajou furt. :D
Reagovat
sprchon
Hmm, v TB přece jen chybku udělal a druhej set berou Bryani. Neni to až taková nuda. :D
Reagovat
brixner
Za ten její odporný řev jí fandit nebudu.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
lars
zalezi na vyznamu 22 - mozna 22 gs
Reagovat
a.magerova
Anebo taky ne.... v tom je to tajemno..... ;-)
Reagovat
A.R.R.
Ale prd, Wimbledon beru já s Agou :-D
Reagovat
sprchon
Hmmm, to bych si nechal líbit. :)
Reagovat
A.R.R.
Už je to všechno zařízené, budeme mít lehký los, lajnové máme podplacené a když to selže, tak to prostě uhaluzíme :-D
Reagovat
blixa
Hele, neopičte se, jo !!! :D :D
Reagovat
A.R.R.
Hele, když to zabralo u vás, tak to zkusíme také, my potřebujeme s Agou talíře do výbavy, takže pro to uděláme všechno :-D
Reagovat
sprchon
Výhodou je, že na ni nebude tlak. Od antitenistky přece nemůže nikdo nic čekat. Může jedině získat. :)
Reagovat
A.R.R.
To je jasné, však antitenistka je naprosto neškodná, o té si každý myslí že neumí vzít raketu do ruky :-D
Reagovat
Fandina
Omyl, nejde o to, že si to každý myslí, ale o to, že je to vidět při hře.
Reagovat
A.R.R.
U Agy to snad jde vidět, že tu raketu umí držet, teda pokud to není fanoušek zaslepený ranařským stylem :-)
Reagovat
Fandina
to byla ironie
Reagovat
A.R.R.
nepovídej :-D
Reagovat
Fandina
povídám
Reagovat
A.R.R.
tak povídej :-D
Reagovat
Fandina
to byla ironie
Reagovat
Pedronegro
no nevím, porovnej to s antibabičkou a hned to není tak neškodný :)
Reagovat
A.R.R.
Právě, tichá voda břehy mele :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Jako že Shelby, nebo nebo WC (Ashleigh?) v prvním kole? Ty mají ale kredit. Takže hlavně žádnou 108. hráčku do 1. kola :-)
Aze bych W. přál hned po Lucce a Timee.
Reagovat
A.R.R.
do 1. kole Piraňu, ale nesmí pršet :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Černoch dostal co mu patří,
ve finále přes hubu,
ať už si ho čert odnese,
vděčný mu za to budu!
Reagovat
tommr
ale má to i svoje stinný stránky: Serena bude maximálně namotivovaná na další GS a šance Petry na zisk třetího Wimbledonu se tak blíží nule ... :)
Reagovat
a.magerova
Ale tak proč mluvit teď o Sereně, protože podle toho, jak zde řádí iqe, tak vítězka FO 2016 ve finále zřejmě s pomocí rozhodčích porazila Petru..... nebo ne?!!! ;-)
Reagovat
lars
Serina by byla i pres vyhru RG motiv. na Wimbl 2016
jeji motivaci je mit vic GS nez S.Graff
Reagovat
smazaný uživatel
Namotivovaná jistě byla i na FO a co jí to bylo platný. ;-)
Reagovat
FulnekUltras
tak je to správné - začít radši už měsíc dopředu... ;)
Reagovat
Krisboy
Těžko můžu popsat tu radost. Klávesy se mi motají pod prstama. Garbi, miluju tě!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Krisboy
Snad si to nepřečte Klárka, jinak budu mít doma peklo.
Reagovat
A.R.R.
Chudák Klárka, ty jsi jí takhle veřejně nevěrný :-D
Reagovat
blixa
Lásce neporučíš, to musí Klárka pochopit ;-) :D
Reagovat
A.R.R.
To je fakt, láska je láska, my rozvedení o tom víme své, že :-D
Reagovat
Krisboy
Snad to pochopí. Ale nadrobil jsem si pěkně, jen co je pravda.
Reagovat
A.R.R.
No to teda, já být tebou, tak doma důkladně upevním všechny předměty co by po tobě mohla švihnout a koukám si to to vyžehlit ještě před tím než se to provalí :-D
Reagovat
a.magerova
Jediné řešení - dovol jí taky bokovku a máš vyhráno !!! :-)))
Reagovat
A.R.R.
A no jo, proč mě to nikdy nenapadlo, jak jednoduché, že. S dovolením si beru tuto radu i do svého života :-D
Reagovat
a.magerova
Tak chlap... co jiného Ti na to můžu odpovědět.... :-P
Reagovat
A.R.R.
A no jo, já vím, že my myslíme jiným orgánem než mozkem :-D proto potřebujeme vás ženy :-)
Reagovat
Krisboy
To bych nepřežil. Radši pít tekuté olovo, než vidět Klárku v náruči jiného muže!
Reagovat
a.magerova
Však se přece nemusíš dívat.... :-P

Ale teď vážně: SOBČE !!!
Reagovat
Krisboy
Ano. Uznávám, jak jde o Klárku, jsem sobec. O Garbi jsem ochoten se se skřípěním zubů podělit s jinými fanoušky, ale přes Klárinku nejede vlak, tam prostor pro nadhled není.
Reagovat
sprchon
A co princeznička? Tu necháš sedět samotnou v koutě? :(
Reagovat
Krisboy
Tak teď nevím, kterou princezničku myslíš. Snad Stefanie V.???? Tu jsem poslední dobou svojí láskou trošku zanedbával, pravda...
Reagovat
sprchon
Jo, přesně tu mám na mysli. ;)
Reagovat
sprchon
Hanba ti!
Reagovat
Krisboy
Hned jí zavolám a žehlím, žehlím....ale na druhou stranu trošku si za to může sama, hraje bídně, kdo to má sledovat. Až přijde konečně domů, asi ji pěkně seřvu.
Reagovat
Krisboy
láska neláska
Reagovat
Krisboy
Klárka je moc hodná a tolerantní holka, věřím věřím věřím kujva věřím, že to pochopí!!!!!!!!
Reagovat
A.R.R.
Šťastný to muž :-D
Reagovat
a.magerova
http://kazdydenscitatem.cz/wp-content/uploads/2016/02/citaty-je-li-zena-nasvana-obejmete.jpg
Reagovat
Krisboy
:)
Reagovat
Pedronegro
jj, já si na její vítězství dávám hned několik panáků :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nottingham - dvojčata proti sobě, to by bylo pěkný :-)
A Ashleigh neví, že nominaci do Ria už prošvihla, že rozdává kanáry na potkání? :-)
Jsem zvědavý na návrat Caro. A chytit by se mohla konečně Laura...
Hertogenbosch - doufám, že Kiki nastoupí a bude pokračovat její vlna. Ale už ve 2. kole by mohla hrát s Genie.
Těším se na návrat Belindy.
Katce věřím. Konečně by nějaká Češka mohla překvapit aspoň finále.
Reagovat
tommr
dvojčata proti sobě už ve druhým kole je neuvěřitelná smůla ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Zkus být jednou trochu optimista - třeba se tam ani jedna nedostane :)
Reagovat
a.magerova
Ty dnes perlíš... :-)))
Reagovat
blixa
Vole !!! Nejhorší na tom je, že nemusíš být daleko od pravdy :D
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Za 5 minut tady napíšu svůj názor na dnešní zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Garbine vyhrála zaslouženě, gratulace.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, zlato, Rafa s Rogerem už potvrdili zítřejší účast, takže zbývá jen vyladit zasedácí pořádek. Mamka jakožto milovnice Rafy, když slyšela, že přijde, tak se taky přidá.

Čekám, že ty vedle Rogera a mamča vedle Rafy. Já se přizpůsobím. Ale všichni zúčastnění mi potvrdili, že budou se mnou fandit Andymu :-)) Při jednom oslavíme i ty Rafovy narozky.
Reagovat
a.magerova
Super, Tvůj gauč už důvěrně znám, tam se opravdu vlezeme všici... :-)))

Tvoje mamka je moc fajn, vždy si ráda pochutnám na jejích slavnostních dobrotách, že fandí Rafovi přece vím, mi to říkala hned při našem prvním setkání.... ;-)

Takže zítra to vidím jako pohodovou neděli se vším všudy.... v nejhorším případě si oprášíš své fandovství k Nolemu.... ;-)

Zasedací pořádek: Roger, já, Rafa, mamka, Ty.... souhlasíš?
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím :-))) Už se těším.
Reagovat
smazaný uživatel
Ana Konjuh vzdala semifinále za stavu 6:3 2:1 pro Mandy Minellu kvůli zranění dolní části zad. To není dobrý vzhledem k tomu, že příští týden má obhajovat titul v Nottinghamu... :( V prvním kole ji tam čeká Laura Robson.
Reagovat
sprchon
První set jsem viděl, nehrála dobře... Nenapadlo mě, že je zraněná. Snad se dá brzo do pořádku. Laura bude na trávě rozhodně nebezpečná i když moc zápasů od návratu nevyhrála.
Reagovat
smazaný uživatel
Co k tomu dodat... Ve druhém týdnu turnaje jsem dvouhru prakticky nesledoval, ale dneska jsem se koukal aspoň od stavu 5:5 v 1. setu. Garbine mi celou dobu přišla lepší. Serena byla chvílemi hodně marná, pak teda trochu zapnula a nechtěla se vzdát, ale Garbine to dotáhla famózně. Nerozhodil ji ani ten předchozí gem, kdy nevyužila čtyři mečboly a dopodávala čistou hrou, přičemž ten proměněný mečbol byl takovou třešničkou na dortu. Ve finále GS proměnit mečbol takovým lobem, to jsem ještě neviděl. Kam se hrabe eso. :D

Takže Garbine vyhrála naprosto zaslouženě a přestože mi to bylo víceméně jedno, tak jsem jí to přál určitě víc než Sereně. Zároveň ale musím říct, že loni ve Wimbledonu jsem to Garbine přál víc než dneska, protože loni mi byla sympatičtější. Po některých prohlášeních se u mě dostala do neutrální kategorie (a taky ji radši nechávám blixovi :D)... Jinak si ale myslím, že to byla otázka času, kdy ten GS vyhraje. Tuhle sezonu se jí moc nedařilo, ale na RG mívá pravidelně formu. Teď je otázka, jak se s tím srovná a jestli zase její výsledky nebudou mít trochu sestupnou tendenci. Každopádně určitě patří mezi hráčky, které by mohly být stabilně ve špičce...

Co se týče Sereny, tak si troufám tvrdit, že její éra pomalu končí. Myslím, že letos ještě něco velkého vyhraje a tu Steffi asi nakonec vyrovná i překoná, ale loňský rok už se určitě opakovat nebude. Letos třikrát prohrála ve finále se třemi různými hráčkami, což rozhodně není náhoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Garbi hrála brutálnější tenis než brutální Serena.
Zážitek. Po 4 odvrácených mb jsem čekal, že Serena ještě zabojuje. Ale nedostala šanci.
Reagovat
FulnekUltras
a další tři mečboly už byly bohužel mnohem horší než 30:15
Reagovat
Hypertac
Vamos Garbine!
Reagovat
kada.tom
Tak snad mi náladu spraví Bryani a nebude to úplně španělský den na RG :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale není ta WTA trochu fraška, když to vždy vyhraje někdo jiný a v semifinále se to točí víc jak na kolotoči?
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš normální vývoj. Ona k tomu pomaloučku polehoučku směřuje i ATP, ale tam se to naplno projeví, až po odchodu Djokoviče a spol. do tenisového důchodu.
Reagovat
FulnekUltras
lepší než hokej v osmdesátkách... ;)
Reagovat
Fandina
Proč fraška? Pokaždé vyhraje jiná, jsou hodně herně vyrovnané, není nějaká, která převyšuje, tedy Serena, ale i ta je jak je vidět k poražení.
Reagovat
sprchon
Tak když je Masha a Vika indisponovaná, tak jejich místa v SF prostě obsadil někdo jinej. ;)
Dál chybí určitě Ana, která je bez formy a třeba Světlu zastavila vítězka...
Reagovat
FulnekUltras
a zapomenout nesmíme ani na dlouhodobě konzistentní antitenistky ;)
Reagovat
sprchon
Tak od tý jsem na RG nečekal moc velký věci. ;) Když už, tak snad ve Wimblu.
Reagovat
FulnekUltras
antitenistky jsou nejmíň dvě a umějí zahrát skoro všude... ;)
Reagovat
Fandina
potvůrky jedny
Reagovat
freeteepek
Není to ATP trochu nuda, když pořád vyhrává jediný hráč?
Reagovat
Frick
že "tahle" Serena nehrála už před 52 týdny :-(
Reagovat
Fandina
To Ano, LUcka s ní hrála vyrovnaný mač, ale Serena jí nakonec přehrála, přestřílela, s Mugu to bylo naopak.
Reagovat
Dobry-den
Dneska hrála na podobné úrovni. To jenom Lucka loni to moc neunesla.
Reagovat
freeteepek
Lucka to unesla, ale celý zápas to bylo se Serenou na hraně. Ten druhý set získala se štěstím. Ve třetím sice break, ale pořád to bylo nahnutý...
Dnes Garbině Serenu od začátku válcovala. To se dá těžko srovnávat.
Reagovat
freeteepek
Škoda, že Lucka nedává takový pecky jako Garbině:-)
Reagovat
FulnekUltras
jo
Reagovat
smazaný uživatel
Konecne aspon u zien nastala zmena,ze GS moze teraz vyhrat hociktora. Parada, hned je to zaujimavejsie. Ale ta nuda v muzskom tenise... stale Djok. Najhorsie na tom je to,ze je este mlady,zranenia sa mu vyhybaju,takze tu moze strasit este 6-7 rokov. Samozrejme ti co mu fandia,tak tych strasit nebude,ale tesit. Respektujem to.
Reagovat
smazaný uživatel
Blahozelam Garbine XYZ-krat!Je velmi sympaticka,usmievava,ale i koncentrovana!Prajem jej aby bola konzistentnou mentalne i herne silnou hrackou.U Garbine nie je nutne sa obavat,ze sa zacne spravat"hviezdne",resp.ako kometa a tym padom rychlo zapadne do sediveho priemeru.Velmi,velmi verim,ze Garbine bude mat vzdy jasno pred ocami,prajem jej to.U muzov fandim Alexandrovi Zverevovi co do buducnosti.Ale hlavne dobre zdravie,aby dobre vysledky neboli na ukor zdravia!Blahozelam i porazenej Serene,ktora je nesporne legendou a OSOBNOSTOU!
Reagovat
smazaný uživatel
líbí se mi její řekl bych sportovní balet, nádhera a rodí se nová šampionka
Reagovat
FulnekUltras
postavu má pro tenis patrně nejideálnější ze špičkových hráček poslední doby - pokud vydrží zdraví...
Reagovat
freeteepek
Skvělý výkon! Gratuluju. Serena nehrála špatně, ale její dnešní soupeřka na to po všech stránkách měla. A přehrála jí. Všechny míče od G. měly tu správnou dělku a razanci. Ač vysoká tenistka, výborně se pohybovala. Moc nechybovala. Prokázala velkou psychickou odolnost. Uvidíme, co s ní nabytá sláva udělá na příštím turnaji, ale do budoucna určitě největší kandidátka na jedničku žebříčku:-)
Reagovat
FulnekUltras
v rámci WTA myslím, že jedna z kandidátek... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Aby ses z tý Mugu neponento.. Psychika je její slabina, na tom tohle FO nejspíš nic moc nezmění a na post jedničky rozhodně není o nic větší kandidátkou než kdokoliv jiný z té širší špičky.
Reagovat
Fandina
Kdyby byla psychicky labilní, tak by dneska nedopodávala. Naopak, podle mě je hodně sebevědomá.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemluvím o dnešku. Mluvím o tom, jak se prezentuje dlouhodobě.
Reagovat
FulnekUltras
FO jí prostě letos vyšlo pěkně jakoby "ze zadních pozic"...skutečný tlak zažije až ve Wimblu...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nějak.
Reagovat
freeteepek
Nechte už těch keců a vsaďte si na Petru:-)
Reagovat
FulnekUltras
2017 zcela určitě ;)
Reagovat
EllNino
ve 2. kole možná souboj Kája vs. Týna :O :)
Reagovat
FulnekUltras
Její kariéra zatím postupuje jako na drátkách - a dnes opravdu přišla ta pravá chvíle. Serena už přece jen doplácí na to, že v posledních cca 5 letech obětovala pohyb síle - a uvidíme, kam dojde ve Wimblu. Kde už bude muset počítat i s další konkurencí... ;)
Reagovat
Dobry-den
To zvládla skvěle. Hrála na turnaji nejlepší tenis ze všech, a tak zaslouženě zvítězila. Navíc jí nikdo nemůže předhazovat, že po cestě za titulem neporazila žádnou top hráčku. Výhra ve finále GS nad ve formě hrající světovou jedničkou, o tom si třeba taková monacká haluzářka Ms Quyt může jenom nechat zdát ;-)
Reagovat
Michaelus
Aha no je to její chyba, že se Serena nedostala do finále v letech 11,14?
Reagovat
FulnekUltras
Doufám, že za měsíc se dočkáme srovnání přímo na kurtu... ;)
Reagovat
Kozoroh
Za posledních pět let většonou platilo, že když tenistka získala premiéový GS titul, mezi muži kraloval No1e - Wimbledon 2011 s Petrou, US Open 2011 se Sam a 2015 s Flávií, Australian Open 2012 s Vikou a 2016 s Angie. Kéž by se to zítra zopakovalo :-)
Reagovat
kada.tom
Serena docela dojatá, to se taky málokdy vidí :-)
Ale její přístup je prostě parádní :-)
Reagovat
pockerface
Byl to hezký tenis. Akorát Sereně možná dochází, že získat ten 22.GS nebude,tak snadně, každý rok, každý měsíc už asi bude znát. Vím,že Rogera nemáš rád, ale trošku mi to připomíná to, že jakmile začal Roger na GS prohrávat a stále nemůže urvat ten 18 GS, tak si na něj soupeři ve finále víc věří, protože ví, že to je pro něj důležitý milník, tak jako pro Serenu 22.GS. A soupeřky ví, že Serena ten titul chce urvat a pro to je víc nervozní a víc chybuje než v předešlých letech. A ty zápasy, kdy otáčela už téměř prohraný zápas, ty už bohužel asi taky nebudou tak časté.
Reagovat
kada.tom
souhlasím, ta podobnost je možná :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Divím se, že tobě, věčně ublíženému a do krve nepřejícímu člověku, se zrovna tento přístup líbí. Mohl by sis z toho vzít třeba příklad.
Reagovat
EllNino
Super, krása, jsem nadšen :) ...už to není jen o Sereně, přidávají se další jména ...naše holky zaostávají, ale já myslím, že teď přijde ten pravý čas, za pár týdnů :) ...no jsem zvědav, jestli Garba dopadne stejně jako Angie, ale myslím, že ne :) ...na trávě bude zase nebezpečnější, moc se na Wimbledon těším :)
Reagovat
sprchon
S těma našima bych byl opatrnej. Aby nepřišlo hned další zklamání. :D
Ale Garbine má potenciál, připomíná mi Mashu nebo Viku, akorát mi prostě přijde celkově ještě lepší. :) Angie už nejspíš další GS nedá, Garbine jo.
Reagovat
pockerface
Garbině je úplně jiný typ hráčky než Angie. Kerber hraje půl roku tužku, pak je marod pak chytla lauf na AO a od té doby se plácá. U Garbině bych se nedivíl, kdyby došla hodně daleko ne-li do finále i na Wimbledonu. Její hra je na trávu taky jak stavěná.
Reagovat
smazaný uživatel
Záleží, jestli Garbi nevyfasuje do 1. kola Sabine :-D
Reagovat
pockerface
Garbině je sympatická hráčka a jak se s tím pohárem mazlíkuje :-). A opět musím ocenit Serenu jak hned po tom prohraném míčku zatleskala a šla popřát Garbině. V tomhle je prostě dobrá profesionálka.
Reagovat
dadaft
i když první gemy byly od Garbine hrozné, nakonec se zápas rozjel do skvělé ranařské kvality a ona se rozehrála k tomu, co předváděla celý turnaj -- silový agresivní tenis.
z forhendu i bekhendu dokáže hrát OPRAVDU razantně.
podle mě ne poslední GS titul.

u Sereny byl možná ten loňský USO a prohra s Vinci skutečně osud.
každopádně to nese opravdu s grácií velké hráčky a dámy.
Reagovat
sprchon
Věřil jsem, senzace. :)
Reagovat
sprchon
Byl jsem zvědavej na její reakci. Mečbol proměněn trochu nejistě, takže docela prča. :) Taky bylo vtipný, jak měla říct něco španělský části publika, jak na ně začala mluvit anglicky. :D
Reagovat
Pedronegro
jo, byla roztomilá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Garbine Muguruza Blanco VITAZI!!!!!!!!!!!!!Verila som jej nech sa jej dalej dari!
Reagovat
pockerface
Samozřejmě gratuluji Garbině k 1 GS a myslím si, že ne k poslednímu a taky Sereně, která ve svém věku je úžasná v tom, že se stále dokáže dostat do finále GS a vůbec, že stále dominuje na okruhu.
Reagovat
pockerface
A tady jde vidět rozdíl oproti Petře a Káje. Garbině měla taky horší sezonu, dost prohrávala hned na začátcích turnajů, ale jak přijde GS,tak Garbině vždy hraje o třídu líp. Naše holky to mají úplně obráceně, poslední dobou na GS hrají mizerně a vypadávají s hráčkami, které jsou žebříčkově na 50 a horším místě. Věřím, že se Kája a Petra chytnou ve Wimbledonu. A klidně by se mi líbilo, aby mezi poslední 4 byla Kája, Petra, Lucka a Serena :-)
Reagovat
Roger_Federer
Srovnavat Petru a Mugu ted nema zadny vyznam.
Petra je aktualne prumerna hracka dobre postavena na zebricku, neumi se uz 2rok takticky na Granlemi pripravit, neni schopna reagovat na vyvoj zapasu.Tohle urcite neni Kvitova 11.
Muguruza to zvladla perfektne..od A--Z
Reagovat
Fandina
Trapné a ubohé hodnocení Petry. Je vidět, že nic jiného než urážet a nanášet špínu na druhé neumíš.
Reagovat
Roger_Federer
Rekl jsem svuj nazor, ke komentu nekoho jineho.Proc ns me utocis, proc si neuctiva.Ja to tak vidim.
Reagovat
Fandina
Petra není schopná reagovat na vývoj zápasu? Tak proč je desátá na žebříčku, proč vyhrála x zápasů?
Reagovat
Grigor_Murray
Proč ty se pořád musíš do někoho navazet, tomu nerozumím:(
Reagovat
Fandina
Navážím se do toho, kdo si to zaslouží.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele ty blbečku, není to zas tak dávno, co Petra Mugu vyprovodila kanárem. A to Mugu ve Stuttgartu zas o tolik hůř než na RG nehrála.

Tvoje celková charakteristika Petry je taky mimo mísu, protože co se přípravy na GS týče, není na tom o nic hůř než Mugu a reagovat na průběh zápasu uměla vždycky. Na rozdíl od Mugu, která to neumí doteď.

Možná nerozumím tenisu naprosto dokonale, ale zcela evidentně jsem na tom výrazně líp než ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, nejlépe umí reagovat tak, že na výhru v tiebreaku zareaguje tím, že dostane kanára. Vždyť má pravdu, já má Petru rád, ale je prostě fakt, že je v tomhle fakt hrozná.
Reagovat
Fandina
Petra uvedla, že s vypětím sil vyhrála TB a ve třetím setu už nestačila.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi ubožák. Důvod, proč to se Shelby dopadlo, jak to dopadlo, Petra sama popsala dobře. Inteligentní člověk to pochopí, hlupáci se budou nesmyslně navážet.
Reagovat
smazaný uživatel
Dík za nové označení, zapíšu si to k dalším svým označením. A ano, popsala další věc, ve které je fakt na hlavu. Hlavně, že má trenéra, který ji neprohání a ona si může dávat volníčko. Pak ať se nediví, že nedává třetí sety a musí se do nich dostávat, protože nemá žádný plán B jak Berdych.
Reagovat
Fandina
Jak víš, že si dává volníčko? Petra přece naopak napsala, že potřebu trenéra, který s ní bude hrát na kurtu, nepotřebuje mentora, který jí bude radit, co má dělat.
Reagovat
smazaný uživatel
Sama tvrdila (i loni na tiskovce po té pauze, na které jsem byl osobně v Prostějově), že nemá ráda trénink, schopného kondičního trenéra vyhodila, protože si jí nechce hnotu prdelí. Radši by měla kouče, který by jen chválil a nezdupal ji za nic a nechal si ji pinkat místo toho, aqby ji prohnal faldy. Jenže přesně tohle ona potřebuje, možná by pak nebyla spokojená, ale přesně tohle by ji dovedlo daleko výš, jen musí být ochotna tomu obětovat víc. Má neskutečný talent, který takhle promrhává. Ať se podívá na přední hráče mužského okruhu, jací to jsou obrovští dříči.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč lžeš, ty vole? Nic z toho, co tady prezentuješ, neřekla ani omylem.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale řekla. Sama říkala, že je tročku jiná než ostatní hráčky, tže potřebuje jiný přístup, že se po ní nemůže chtít furt dřít a podobné věci. Byl jsem tam osobně, takže snad vím, co řekla a co ne. Že tys to z přepisu novinářů nezjistil, to už můj problém není. Ještě jednou teda díky a měj se fajn. Nemám za potřebí se dohadovat s blbcem.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale neřekla. Řekla pouze to, že jí nesedí maximální dřina jako třeba Wozniacké, což samo o sobě není nic proti ničemu.

Jestli jsi tam byl nebo ne nevím, tak jako tak to neznamená, že si pamatuješ, co řekla. A vzhledem k tomu, jak moc nasazený na Petru jsi je zcela evidentní, že sis to přibarvil tak, jak ti vyhovuje. Jestli se v téhle debatě někdo chová jako blbec, tak jsi to ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak, já proti Petře nic nemám, to, že jsem narozdíl od tebe schopný identifikvoat její slabiny, neznamená, že ji nemám rád. Tím spíš mě to štve, že díyk své povaze není schopna na nich zapracovat.

A ano, pamatuju si to, mám mimořádně dobrou dlouhodou paměť, takže vím docela přesně, co říkala. Takže asi tak. Teď už definitivně sbohem.
Reagovat
smazaný uživatel
Celou tuhle debatu se do ní nesmyslně navážíš a vkládáš jí do úst, co nikdy neřekla. To se pak jenom horko těžko věří tomu, že proti ní nic nemáš.

A báchorky o tom, že si naprosto přesně pamatuješ, co řekla před víc než rokem, vyprávěj dětem ve školce, tady ti to nikdo neuvěří.
Reagovat
Grigor_Murray
Já tomu celkem věřím, zatím to tak vypadá. Uznávám že menzes je nepříjemná věc, ale trvá max 3 dny , pokud není superžena . V prvních kolech nepředvedla bůhvíjake výkony, z tohoto se dá taky usuzovat
Reagovat
smazaný uživatel
V prvních dvou kolech hrála slušně, jinými slovy je to v přímém kontrastu toho, co tady o Petře tvrdí tomashino a spol. Menzes klidně může trvat den, ale pokud to vyjde na den zápasu, resp. noc těsně před zápasem, tak je to v prdeli.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak to jsme asi každý sledoval jiný zápas
Reagovat
smazaný uživatel
Pochybuju, že ty jsi nějaký vůbec sledoval..
Reagovat
Grigor_Murray
První kolo jsem viděl, skoro prohrála vyhraný zápas
Reagovat
smazaný uživatel
A nakonec to dopadlo tak, že vyhrála skoro prohraný zápas. :-p
Reagovat
Pedronegro
hm, už jen chybí, aby tu někdo, nejlépe ityqe, vedl průběžné menstruační kalendáře, abychom věděli, nač se máme připravit :)
Reagovat
Grigor_Murray
:D
Reagovat
A.R.R.
A to je výborný nápad, zavedl bych to pro celou TOP 20, takže každý předseda fanklubu dotyčné hráčky má za úkol zjistit kdy, jak dlouho, zda je cyklus provázen bolestma, emoční výkyvy atd. ať je v tom pořádek :-D
Reagovat
Fandina
Vyhrála dvakrát Wimbledon proboha, co je to za řeči, že díky svojí povaze nedovede zapracovat. To co píšeš je úplně trapné. Uvědom si to.
Reagovat
smazaný uživatel
No ano, protože má hru na to být úplný top a klidně i světová jednička. Ale nedokáže to předvádět pravidelně a na površích, které jsou náročnější než tráva a na kterých potřebuje mít daleko lepší fyzickou i taktickou přípravu, pokud nefunguje plán A.
Reagovat
smazaný uživatel
Budíček! Doby, kdy mohly suverénně vládnout dvě tři hráčky, jsou nenávratně pryč. Až tohle pochopíš, třeba nebudeš mít potřebu se takhle nesmyslně navážet do Petry.
Reagovat
Roger_Federer
Tady stebou souhlasim..
Ale za posledni 3 granslemi mame 3vitezky, ktere dokazaly dobre nacasovat formu a vyhrat turnaj.Petru tam nevidim, nevidim tam ani semifinale...
Reagovat
smazaný uživatel
Naprosto totéž ale můžeš říct o naprosté většině hráček ze špičky.
Reagovat
smazaný uživatel
Netvrdím, že má vládnout. Jen, že svým způsobem je underachiever, dokázala méně, než na co má. Mysli si o tom, co chceš, ale to je fakt. Netvrdím, že má vyhrávat jeden GS za druhým, ale neměla by mít problém (jasně, občas může, ale ne pořád) se dostávat třeba do čtvrtfinále aspoň, sem tam semifinále.
Reagovat
Roger_Federer
Nadruhou stranu, pokudcuzsi spickou mysli top 80, tak to ma ige pravdu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli dokázala méně, než na co má, to je věc, kterou může zhodnotit jen a pouze ona sama. Jenom ona může říct, jestli dokázala všechno, čeho chtěla dosáhnout, jestli udělala všechno pro to, aby toho dosáhla. To je něco, o čem nemáme právo mluvit ani hodnotit ani ty, ani já, ani Lindsey Davenportová, ani Chris Evertová, ani nikdo jinej. Je povýšenecké myslet si, že je tomu jinak.

Nehledě na to, že zajíci se počítají až po honu. A ten ještě neskončil.
Reagovat
Grigor_Murray
A co když má tomasinho pravdu. Zkusil si o tom popremyslet. Jsi Petrou úplně zaslepeny. Jestli víš co si tom. pamatuje nebo ne svědčí o tvých vynikajících telepatických schopností
Reagovat
smazaný uživatel
Je zcela evidentní, že ji nemá.
Reagovat
a.magerova
Proč myslíš, že na tý tiskovce tomasinho byl, asi proto, že si loni řekl, že letos ti to na TP nandá ?!!!
Přemýšlej aspoň někdy !!!
Reagovat
smazaný uživatel
To já kua nevím, proč tam byl, ale blábolí tady hrozný nesmysly. Že ty to nevidíš mě ani moc nepřekvapuje.
Reagovat
a.magerova
No vidíš, nevíš a nadáváš.... ostatně jako už roky zde... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Důvod jeho přítomnosti tam je pro dnešní debatu naprosto irelevantní. A jeho tvrzení o tom, že ví přesně, co tam říkala, protože má dobrou dlouhodobou paměť, je tak arogantní, až je směšné.
Reagovat
a.magerova
Tak my se dozvíme, že někdo byl na tiskovce Petry a místo abys ty byl rád, že z něho vytáhneš nějaké perličky, tak mu nadáváš a zpochybňuješ vše co napíše.... opravdu hnus... :-/

http://citatem.cz/wp-content/uploads/2015/12/prazdnou-hlavu-2.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Zaprvé nevíme, jestli tam byl nebo nás jenom lakuje, zadruhé poté, co vložil Petře do úst něco, co neřekla, bychom z něj těžko dostali zajímavou informaci, zatřetí ta tiskovka byla před víc než rokem a silně pochybuju, že si z ní pamatuje něco, co by stálo za zmínku.
Reagovat
Fandina
Na tiskovce Petry být mohl, pokud je to novinář nebo pořadatel nebo kdokoli, kdo se pohybuje v centru dění. A může si i pamatovat, co řekla, spíš jde o to, že to tady podává tak kategoricky, že po zkušenostech třřeba i z dnešního rozhovoru z Prostějova live na ČT, tak Petra se chová trochu jinak než on to popisuje.
Reagovat
a.magerova
1. Byl tam.
2. Napsal co řekla.
3. Pamatuje bo jako sportovní redaktor si to i zapsal.

Navíc i hraje tenis (narozdíl od Tebe), takže ví co se jí má zeptat a ví o čem ona mluví.
Reagovat
Fandina
Jenže má mu nevěřím, ne že tam byl, to ano, ale nevěřím, že Petra říkala přesno to, co on uváděl. Že nerada trénuje, co když to bylo v kontextu, co když to byla nějaká situace, konkrétní reakce na něco.
Reagovat
Fandina
Obvzlášť proto mu nevqěřím, že zcela nedávno uvedla, že ráda trénuje, že nepotřebuje mentory, potřebuje hrát.
Reagovat
smazaný uživatel
1. dejme tomu
2. napsal, co si myslí, že řekla
3. psal, že si pamatuje, co řekla, protože má dobrou paměť. O tom, že si dělal poznámky nebo že je sportovní novinář (čemuž se vzhledem k tomu, co tady předvádí, dost těžko věří), tady nepadlo ani slovo.

Že hraje tenis neříká vůbec nic o tom, jestli ví, o čem mluví nebo jestli ví, na co se má zeptat.
Reagovat
Pedronegro
no, asi by bylo lepší, kdybys nějak doložil, že to, co napsal, není pravda, tvoje výkřiky nejsou argument, jsou jen trapné, jinak jen dokládáš, že jsi jen drzej mentální kr.pl, který se tady furt exhibuje jako nejdeb.lnější obhájce Petry a tím ji znechucuje ostatním, jinak Fandina o kousek výše vlastně potvrzuje jeho slova, ale samozřejmě o tom neví :)
Reagovat
Fandina
Ne, nic nepotvrzuji, jsi na omylu. On psal, že nechce trénovat, já psala, že trénovat chce.
Reagovat
Fandina
A jestli jsem to nenapsala dostatečně jasně, tak to tak je. Vyjádřila se, že chce trénovat, při tréninku hrát ne mít mentora, který radí.
Reagovat
Pedronegro
no jo, už je to jasný :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys občas použil tu bouli, co máš na krku, i na něco jiného, než je nadávání, tak by ti třeba docvaklo, že ne já, ale on by měl nade vší pochybnost dokázat, že řekla, co jí vkládá do úst. To ale neudělal a ani se na to zjevně nechystá.

Chyba je na jeho straně, ne na její.
Reagovat
Pedronegro
nevím, proč považuješ konstatování tvého klinického stavu za nadávání, ale vlastně vím, ono to odpovídá :), jinak si pleteš TP se soudní síní, ale když už to rozporuješ, tak nade vší pochybnost bys měl doložit ty, že to, co napsal, není pravda, jestli to nechápeš, tak potvrzuješ svůj status deb.la TP :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nepletu si nic a ty jsi s tím hodnocením toho, kdo má co dokazovat, mimo.
Reagovat
Fandina
Poslední co jsem od ní slyšela, tak bylo, že trénuje ráda a že potřebuje trenéra který s ní hraje na kurtu ne mentora. To co ty píšeš je vytržené z kontesxtu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako že je jediná hráčka na okruhu, co má menzes? Uvědomuješ si, jak nebetyčnou hovadinu jsi vlastně napsal?
Reagovat
smazaný uživatel
Nic takového jsem nenapsal. Faktem ale je, že jsem nečetl, co psala, vycházel jsem z toho, co psala Fandina, že už nemohla. Což taky bývá problémem. Tak či tak díky za diskuzi, obohatil jsi mě novým slovíčkem, za což děkuju ještě víc. Teď pěkně pohoň a utři slzy, že Garbine vyhrála. Hezký den.
Reagovat
smazaný uživatel
A to je právě ten problém - vyjádření zainteresované, které zvlášť na GS je dostupné po každém zápase, si nepřečteš, ale děláš chytrého.
Reagovat
Grigor_Murray
Já jsem z toho pochopil, že by Petra možná potřebovala někoho, kdo jí pořádně prožene (na kurtu :D). Jak koukam tak se fantazii meze nekladou. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já mluvil o důvodu, který Petra směrem k tomu konkrétnímu zápasu zmiňovala. Že si ho někteří nepřečtou a jenom jako hloupí papoušci bez vlastního názoru (a to nevím, jestli jsem teď papoušky neurazil) opakujou nesmysly, jenom ukazuje na to, jakou úroveň to tady má.
Reagovat
smazaný uživatel
No bože, nemám fakt na práci nic jiného než číst výmluvy každé hráčky. Faktem prostě zůstává, že ten původní příspěvek RF je pravdivý, ačkolvi tady to mohlo být jinak. Reakce na vývoj zápasu + fyzička jsou věci, ve kterých zaostává za špičkou.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinými slovy nejsi schopnej zjistit si ani základní fakta, cokoliv, co Petra řekne, automaticky považuješ za výmluvu a nemáš vlastní názor, jenom papouškuješ nesmysly ostatních, jako třeba tu zjevnou pitomost, co napsal Roger.

Aspoň mám jasno, co si o tobě myslet.
Reagovat
Fandina
Za jakou špičkou, koho tím míníš?
Reagovat
smazaný uživatel
Tou nejužší špičkou, která je schopná předvádět tenis na top úrovni častěji jen pár týdnů v roce a nejn tehdy, když to všechno sedne.
Reagovat
smazaný uživatel
Do té nejužší špičky patří a v těchto parametrech za ní nijak nezaostává. Pokud za tu nejužší špičku nepovažuješ jenom Serenu, za tou ovšem dlouhodobě zaostávají všechny. Aspoň zatím.
Reagovat
Fandina
Takový nikdo v ženské špičce není.
Reagovat
Fandina
Kromě Sereny.
Reagovat
Roger_Federer
Boha..Petra za posledni rok zahrala jeden povedeny turnaj-zapas, semifinale turnaje mistrin..Jaka spicka, holky co by mela v klidu porazet sni vyhravaji.
Bavime se tady o Granslemech a na granskemy neni Petra schopna se siustredit a nacasovat formu tak aby se dostala do zaverecnych fazi turnaje.Trva to uz 2roky..co natom neni pravda.?
Reagovat
smazaný uživatel
Že jí to na GS moc nešlo, to ti uznám (ale ani tady se od ostatní špičky nijak zásadně neodchyluje), ostatní jsou kraviny.
Reagovat
Roger_Federer
;), diky.Kral tenisove anal-liz me to uznal.:)
Reagovat
Grigor_Murray
Krámy jí neomlouvaji. Na GS si to vytrpi mnoho hraček, není jediná. Prostě je líná, dostala 2 kanáry a tečka
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko čekat od mužského, kterému se navíc něco jako empatie vyhlo obloukem, že pochopí, jak zatraceně nepříjemná záležitost tohle může být.
Reagovat
Roger_Federer
:), ty menstruaci rozumis nejak vic Jitko?
Reagovat
smazaný uživatel
Ani ne. Ale situaci, kdy jsem v noci nemohl spát, protože mi bylo blbě, už jsem párkrát zažil, takže si docela dobře umím představit, jak po takové probdělé noci druhý den člověk (ne)funguje.
Reagovat
Roger_Federer
Nemyslim, k vyhre na granslemu je potreba vyhrat 7 zapasu v rade..Porazit 7 souperek.
Petra od Wimblu 14 fokazala na 7turnajich zahrat pouze 2x 1/4, vic nic. taky vypadnout ale umi i z hrackou pod top 50 ve 2-3 kole..Jeji nacasovani formy, se na Granslemech se nepotkava.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslíš. To jediné je pravda.
Reagovat
Roger_Federer
Jeji nacasovani formy na granslemech se od W.14 nepotkava-vyvrat to argumenty...
Reagovat
Grigor_Murray
Tihle dva by si mohli podat ruce koukam :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kecy v kleci. Mugu měla nehorázný štěstí na los. A na předchozích dvou GS hrála celkem prd.
Reagovat
Roger_Federer
Myslis jako Petra Wimbl 14..?
Reagovat
smazaný uživatel
a Petra snad neměla tento ročník FO dobrej los? Kravka musela prohrát s Shelby, se kterou si mimochodem Garbine poradila.. takže tu nemel hovadiny
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, neměla. A nenadávej jí do krav, vole.
Reagovat
Grigor_Murray
Tady ještě někdo nevydychal ty dva kanáry jak koukam :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já je vydejchal. Na rozdíl od některých jiných uživatelů TP, kteří se neustálým navážením do Petry prezentují jako blbci.
Reagovat
Grigor_Murray
Když myslíš:D
Reagovat
dadaft
ne, pravda nebude tak komplikovaná.
Mugu na tomhle turnaji hrála nejlíp ze všech a proto ho taky vyhrála.
bylo vcelku jedno s kým hrála.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda je jednoduchá. Jenže ty nejsi schopen si ji připustit.
Reagovat
Michaelus
Ty jsi tak neuvěřitelně mimo, že už to není ani vtipné
Reagovat
smazaný uživatel
Že jsem mimo tady slýchám poměrně často. Obvykle se ale ukáže, že zas tak mimo nejsem.
Reagovat
EllNino
prostě vyhrála 7 zápasů na jednom turnaji, porazila 7 hráček, což je potřeba k zisku titulu ...víc není třeba řešit :)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Garbine a blixovi ;)
Reagovat
blixa
Děkuji, děkuji ;-)
Reagovat
vrabejka
Mugu už jen 1600 bodů na Serenu :)
Stačí vypadnutí Sereny ve 3.kole a Výhra Garbine ve Wimbledonu a máme novou světovou jedničku :)
Reagovat
kada.tom
já bych tak optimistický na tvém místě zase nebyl :-)
nezapomeň, že i Muguruza-Blanco obhajuje ve Wimbledonu mooooc bodů :-)
Reagovat
vrabejka
říkám že musí vyhrát Wimbledon :D
Reagovat
kada.tom
jo, to ale nebude tak jednoduchý :-)
Reagovat
FulnekUltras
přesně ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Mugu ve Wimbledonu obhajuje finále, navíc si myslím, že ani jí se nevyhne "prokletí" novopečené GS vítězky, kdy po obrovském úspěchu přijde útlum..
Reagovat
Grigor_Murray
Když ne Rafa, tak Rafa v sukni :D
Reagovat
kada.tom
tak zrovna Muguruza má do Rafy dost daleko :-)
Reagovat
Grigor_Murray
Jen si dělám srandu. Jediná společná věc je akorát vlajka
Reagovat
Kozoroh
Williamska poprvé v kariéře prohrála dvě po sobě jdoucí GS finále. Prohra s Bobinou na USO ji natrhla mentální brnění, kterým otáčela prohrané zápasy.
Reagovat
smazaný uživatel
To si nemyslím. Prostě dojela na nahuštěný program, holt už není nejmladší a hůř regeneruje.
Reagovat
Kozoroh
+ ještě doplňuji, že Serena zkompletovala prohraná finále na GS - AO 16, FO 16, WCh 2004 & 2008 a USO 2001 & 2011.
Reagovat
pockerface
Bohužel to Sereně už po třetí za sebou nevyšlo. To taky dlouho nepamatuji. Nejdřív ji zastavila Vinci, pak Kerber a teď Garbině. Přece jen asi na Serenu působí ten tlak, že může vyrovnat Steffi. Tak snad to vyjde ve Wimbledonu. Tam bych se nedivil, kdyby bylo opět finále Muguruzu x Serena.(samozřejmě jestli je los svede, tak že se potkají až ve finále)
Reagovat
Kozoroh
Spíš si myslím, že její dosud nezlomitelnou psychiku nalomila prohra s Bobinou.
Reagovat
kada.tom
Muguruza-Blanco po zásluze získává první grandslamový titul. Dneska byla lepší, a to ne v zápase, kde by Serena hrála kulový, ale v zápase, kde byly síly docela vyrovnané, zkrátka Muguruza-Blanco byla lepší, i tím turnajem koneckonců proplula snadněji, problémy v 1. kole mívá kdejaká hráčka nebo hráč, v závěru turnajů jsou ty problémy taky normální a ty tam Muguruza-Blanco neměla.

Gratuluji tedy fanouškům Španělky, titul bere právem. Byla lepší :-)

Serena odchází už ze třetího GS v řadě bez titulu, byť byla v závěrečných kolech. No, nedá se dělat nic jinýho, než se pokusit na dalších turnajích o to, aby nezůstalo u 21 titulů, ale aby ještě nějaký přibyl :-)
Reagovat
HECIS
Gratulace :) snad zítra taky nevyhraje favorit :)
Reagovat
Mayo
Oléééééééééééééé Garbine intergalaktickým lobom zakončila zápas. Ako inak Španielsko ponižuje na FO aj naďalej (: El Matador musí mať radosť.
Reagovat
Pedronegro
ona někoho ponižovala? co to je za blbinu?
Reagovat
Kozoroh
Gratulace blixovi a dalším fandům Gabriny!! Serena dnes ochutnala svou vlastní medicínu. A ten poslední mečbol, to byl ten nejkuriózněji proměněný mečbol, který jsem kdy viděl :-D
Reagovat
FulnekUltras
a snad ještě kurióznější byl způsob, jakým se o fiftýn dříve Garbine ke třem mečbolům vůbec dostala...konec tohoto krásného mače jsem si představoval přece jen poněkud víc v intencích celého předchozího průběhu...
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace,ale měla štěstí ,že nenarazila na Báru Strýcovou
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist