Murray se odhlásil z Toronta, chce si odpočinout

  • Andy Murray nebude příští týden obhajovat titul na Rogers Cupu. Wimbledonský šampion se z turnaje Masters 1000 v Torontu odhlásil kvůli únavě.
    18. 7., 18:33 | Aktuality |  39 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Andy Murray před osmi dny vyhrál podruhé v kariéře travnatý Wimbledon a získal svůj třetí grandslamový titul. O uplynulém víkendu měl startovat na bělehradské antuce ve čtvrtfinále Davis Cupu, ale nakonec se kvůli nahuštěnému programu omluvil. I bez něj Britové v Srbsku vybojovali postup do semifinále.

Devětadvacetiletý Brit se však rozhodl si čas na odpočinek prodloužit. Hrát nebude ani v týdnu od 25. července, kdy se koná se v Montrealu koná Rogers Cup. Turnaj série Masters 1000.

"Vždycky se moc těším na návrat do Kanady, ale letos to bude poprvé, co turnaj poprvé vynechám. Mé tělo potřebuje více času na zotavení, protože v poslední době jsem se na turnajích dostával hodně daleko," oznámil dnes Murray. "Omlouvám se svým fanouškům v Torontu, ale těším se, že se příští rok do Kanady vrátím," dodal druhý hráč světa.

Murray bude na kanadském Rogers Cupu chybět poprvé od roku 2006, kdy na něm debutoval. Tři z deseti startů proměnil v triumf: v roce 2010 zvítězil v Torontu, v sezonách 2009 a 2015 slavil vítězství v Montrealu.

Skotovo příští zastávkou tak bude brazilské Rio de Janeiro, kde bude od 6. srpna obhajovat olympijské zlato.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (39)
19.07.2016 13:14Od: ipko Roger Federer ? Wimbledon 2016 Tribute ? Comeback (HD) [ Reagovat ]
19.07.2016 02:08Od: Frick Murray no 1
On si jako dělal zálusk? Dyť jsou stejně staří s Novakem. Novak by musel asi jít výrazně do háje herně... no spíše zdravotně, aby Květákovi trůn přepustil.

...pořád je ten rozdíl o dvou GS a jedné tisícovce...
[ Reagovat ]
18.07.2016 22:37Od: vencapeRF
Na olympiádu nejede ani Gasquet. On kvůli zraněným zádům. Přesto se z toho turnaje pomalu stává fraška.
[ Reagovat ]
18.07.2016 22:39Od: a.magerova
No.... ještě by se nám šiklo, kdyby odřekli i Nole a Andy.... ;-)
[ Reagovat ]
18.07.2016 22:45Od: Forehand
Uz teraz nejde Gasquet, Isner, Raonic, Thiem, Berdych, mozno Nadal a dalsi styria na ktorých som urcite zabudol...Ak sa z turnaju odhlási este Nole, Andy, Stan a Nishi, konkurencia uz bude len o nieco vyssia ako tá Rogerova z rokov 03-07...To by mohlo vyjst!!...
[ Reagovat ]
18.07.2016 22:49Od: vencapeRF
Ten seznám beru, ale mohl sis odpustit toho Nadala. To je asi tak relevantní jakože bude chybět Pere Riba. :)
[ Reagovat ]
19.07.2016 08:18Od: Forehand
Pravda. Federer Nadala vzdy porazal a ponizoval, neraz ho dohnal k slzám. Navyse Rafa OH nikdy nevyhral.
[ Reagovat ]
19.07.2016 08:37Od: muranovec24
Jenze Rafa OH vyhral v Pekingu...
[ Reagovat ]
19.07.2016 15:03Od: Herbert_Hoover
you dont say? :)
[ Reagovat ]
19.07.2016 15:02Od: Herbert_Hoover
K slzám ho dohnal prej, když vyhrál Roger Rolanda...ale něco mi na tom nesedí. Možná brečel Rafa smíchy, a ne dojetím? :))
[ Reagovat ]
19.07.2016 19:19Od: vencapeRF
Federer byl konkurenceschopný v každém roce, v němž nastupoval. To, co předvádí Rafa poslední dva roky, je smutné a nehodné jména jeho formátu. Hráči se určitě modlí, aby ho měli v pavouku.
[ Reagovat ]
19.07.2016 19:50Od: Herbert_Hoover
Nojo, je to tak smutné, že letos vyhrál pětistovku a Masters. Roger žádný titul, podobně jako roku 2013 kupříkladu, kdy vyhrál jen Halle, kde měl povinnost vyhrát i se svázanýma rukama. Ale jo, je konkurenceschopný. To je přednější. :) Ono se vždy něco najde, aby to hezky vypadalo.
[ Reagovat ]
19.07.2016 19:59Od: vencapeRF
Měl jsem napsat, konkurenceschopný kromě antuky. Tam je pořád, ale ty tři měsíce z celýho roku to nevytrhnou.
[ Reagovat ]
19.07.2016 20:06Od: Herbert_Hoover
Jojo, ono je těžké být konkurenceschopný déle, když už nějaký pátek nehraje. Ono se to nakonec hodí početné skupince do krámu, že Rafu zastavilo zápěstí zrovna ve chvíli, kdy začal chytat druhý dech. To SF by letos na RG uhrál. Směrodatné jsou tituly, nějaká SF GS sbírá leda tak Berdych. Pro něho je to možná úspěch, pro hrající legendy nemá váhu nic jiného než titul. A na tituly letos Rafa - Roger 2:0.
[ Reagovat ]
19.07.2016 20:20Od: vencapeRF
Že by uhrál SF na Roland Garros, je čistá spekulace. Podmínky hrály proti němu a víme, jak to může Rafu rozhodit. To je, jak kdybych řekl, že kdyby Veselý neporazil Djokoviče, tak Nadal nevyhrál Monte Carlo. Stejná spekulace a stejně nesmyslná. Pro tenisty formátu Rogera a Rafy jsou klíčovým barometrem grandslamy. Je to prostě o level těžší disciplína, než jakýkoliv jiný turnaj. Tam hrají hráči na krev, tam se hraje na tři vítězné sety. A v této bilanci má jasně navrch Roger.

Jinak, když mluvíš o absenci, tak to vyznívá dost směšně. Roger má letos odehráno podstatně méně než Rafa... 7 turnajů RF vs 11 turnajů RN, 28 zápasů vs 39 zápasů. Takže skoro o třetinu víc. Rafové dva tituly jsou slabá náplast, když si uvědomíme, že na své oblíbené antuce hrál letos sedm turnajů, tedy většinu z těch, do kterých nastoupil.

Oproti tomu Roger nastoupil jenom do tří turnajů na svém oblíbeném povrchu, navíc na nich nastoupil po zranění.
[ Reagovat ]
19.07.2016 20:37Od: Herbert_Hoover
Jaké podmínky hrály proti němu? :)
Ano, jistěže jsou nejdůležitější grandslamy, o tom se nemusíme bavit, ale ve výsledku je semifinále z grandslamu nakonec méně podstatnější pro tyhle hráče než titul z Masters kupříkladu. Titul z velkého turnaje (byť o kategorii nižší) vstříkne do žil větší množství sebevědomí než prohrané semifinále GS. Zpětně to prostě nemá takovou váhu.
Porazit Novaka v Monte Carlu a dojít k Novakovi jsou dvě naprosto rozdílné neporovnatelné věci. Rafa nabíral na obrátkách a vzhledem k tomu, jak vypadaly výkony ostatních, tak si fakt troufám tvrdit, že by to zmákl. Stejně jako si troufám tvrdit, že by Novaka v Monte Carlu neporazil, hrál-li by Novak svůj standard. Nicméně Novak je prostě astronomické měřítko. I díky němu nebyl konkurenceschopný za poslední rok a půl na jiných než antukových dvorcích. Nejde to tak brát, loni na podzim třeba byl a nebyl zároveň. :) Letos mimo antuku 4 turnaje, na dvou z nich Djokovic. No excuses ;) Prostě to jsou fakta. Rafa má dva tituly, Roger žádný. Pokud by byl Roger tak extrémně konkurenceschopný, tak měl vyhrát minimálně jeden nehledě na počet turnajů. Pokud nechceme spekulovat o vývoji RG, potažmo Monte Carla, pak nebudeme spekulovat tedy ani o počtu šancí na zisk titulu. Konkurenceschopný hráč by měl z toho vydolovat víc. Nakonec se tedy jeví, že pokud Rafa, tak ani Roger není až tak konkurenceschopným.
[ Reagovat ]
19.07.2016 21:19Od: vencapeRF
Celé tohle vlákno vzniklo, když jsem šťouchl do Rafy, že na olympiádě nebude příliš konkurenceschopný. Samozřejmě ten vtip s Ribou byl jen nadsázka v reakci na Forehanda, který taky psal v nadsázce. Kdo bude víc konkurenceschopný na hardu a to o parník, je snad jasné. ;) Schválně dočkej na kurzy.
[ Reagovat ]
19.07.2016 20:22Od: vencapeRF
Shrňme si Rafovu bilanci na grandslamech mimo antuku v posledních letech. US Open 3. kolo, Australian Open, QF, 1. kolo, Wimbledon OF, 2. kolo. LOOOOL
[ Reagovat ]
19.07.2016 20:52Od: Herbert_Hoover
No ono je super, že teď si řekneme, že za poslední dva roky dokázal Roger na grandslamech víc, ale v daleké budoucnosti to bude úplně jedno, protože ani jeden nezískal stejně žádný GS, oba čučeli Novakovi na záda a hasili mohutný srbský komplex. :) Btw ty silné řeči jsou super, ale vím, jak to tu vypadalo loni na podzim, když tragický Rafa trápil božsky konkurenceschopného Rogera v jeho domácím prostředí, v jeho oblíbené hale..a ne zrovna málo fanoušků Rogera mělo scvaklé zadnice :) Proč mi přijde, že až Rafa zase sahá na dno a nejeví se brzký vzestup, tak ožijí tyhle silné řeči a propukne festival pinďouření? :) Přitom si myslím, že oba tábory mají dost starostí se svou vlastní modlou, nebo jestli se Rogerovci už smířili a odkazují na slavnou historii, kterou mixují s neslavnou nedávnou minulostí a přítomností rivala? :) Proč prostě nemůže být klid a každý by si hleděl svého? (řečnická)
[ Reagovat ]
19.07.2016 21:17Od: vencapeRF
Jistěže se na to bude vzpomínat i v daleké budoucnosti. Jestli si myslíš, že na to, že Rafa není mimo antuku schopný už několik let (kdoví kdy se to zastaví) dosáhnout prakticky ani QF na grandslamu, se zapomene, tak jsi dost naivní. Tohle je poměrně razantní kaňka na jeho kariéře. Naproti tomu o Rogerovi se bude říkat. Jo, i když bylo nejhůř, vždy se dokázal prokousat aspoň do toho semifinále grandslamu (navíc po parádní otočce s Čiličem třeba), což má pořád větší cvunk, než nějaký tisícový turnaj (ještě k tomu nepovinný v Monte Carlu). Tisícové turnaje hraje špička teprve pár let a kdoví, jak se bude na tyto turnaje dívat veřejnost v daleké budoucnosti.

Proč bych se měl ohlížet za Rogerem? Já odmítám tady tu paniku, co se rozpoutala. Roger je pořád schopen postupovat mezi čtyři nejlepší na grandslamu a to ve svých letech. Dávno má svoje odehráno. A proč se hádáme? Protože takhle konkurence dělá tenis tak populárním a nebýt těchto diskuzí na TP, tak je dost nuda.
[ Reagovat ]
19.07.2016 20:01Od: vencapeRF
Jenom připomeňme, že Rafa nebyl od French Open 2014 v semifinále grandslamu. A grandslam je prakticky jediné, co má pořádnou vypovídací hodnotu. Ostatní je pro hráče jeho formátu jenom příprava... Tož tak. RF v tom roce 2013 v SF byl a ještě potrápil Andyho.
[ Reagovat ]
18.07.2016 23:09Od: Lina
Já bych nechala doma ještě i Wawrinku. Jistota je jistota. :)
[ Reagovat ]
18.07.2016 23:16Od: a.magerova Re: :-))))
Tak tak.... zlato ze čtyřhry už máme tak co.... :-P
Navíc potřebujeme šetřit síly i na mix s Martinou... ;-)
[ Reagovat ]
19.07.2016 11:02Od: Lina
Přesně. Strategie je důležitá. :D
A navíc bude i dobrý skutek, když zlato ve čtyřhře přenecháme někomu jinému, ať mají taky radost. Teď už nezbývá, než doufat, aby Stan dostal rýmu. :))
[ Reagovat ]
19.07.2016 12:56Od: a.magerova
Jj chlapská smrtelná nemoc - rýmečka... :-)))
[ Reagovat ]
19.07.2016 11:30Od: tomasinho
Zlato ze čtyřhry letos Andy s Jamiem :-))
[ Reagovat ]
19.07.2016 12:57Od: a.magerova
Kuš, dle našeho plánu do Ria nejedete a BASTA.... :-P
[ Reagovat ]
19.07.2016 13:56Od: Lina
Andy by měl raději, pečovat o Kim, než hrát o zlato. :)
[ Reagovat ]
19.07.2016 15:10Od: Herbert_Hoover
Roger by byl schopný vytáhnout z gauče George Bastla. Wawrinkovo odhlášení nic neřeší.
[ Reagovat ]
18.07.2016 20:24Od: anakin01
No Andy si radši odpočne a potrénuje na olympiádu, myslím, že chce vytrolit Noleho, Rogera a obhájit zlatou medaili, tak aby ji oni nemohli získat. Pro Noleho je to navíc asi poslední šance, Roger se ještě může pokusit v roce 2020.
[ Reagovat ]
18.07.2016 20:58Od: a.magerova
Poslední věta... :-)))
[ Reagovat ]
18.07.2016 21:37Od: anakin01
Zcela vážně...;-) dneska mi na přejezdu přejelo 7 vlaků, než se zvedla závora a mohl jsem jet. A to jsem po dvou vlacích vtipkoval, že by mohl přijet ještě třetí :D Roger je jako ten sedmej vlak :D
[ Reagovat ]
18.07.2016 22:18Od: a.magerova
Tak tos měl dnes šťastnej den - sedm vlaků, to je velké štěstí.... teda nesmíme myslet na ten čas, co člověk trčí u závor a nadává.... ;-)
[ Reagovat ]
19.07.2016 19:31Od: Mayo
Podľa mňa je fakt reálnejšie, že vyhrá LOH Roger v roku 2020 ako Djoki :D. Čiže pre srbského hráča podľa mňa posledná šanca na zlato teraz a veľmi veľká.
[ Reagovat ]
18.07.2016 19:17Od: tomasinho
Super no, 1000 bodů v prdeli a na jedničku může zapomenout na nějakou dobu.
[ Reagovat ]
18.07.2016 19:13Od: Pe3k Andy Murray - Grand Slam Champion
https://www.youtube.com/watch?v=vyDOOXgZ-ZE

Match Points Of All 12 Masters Titles Andy Murray! Full HD
https://www.youtube.com/watch?v=PiPJNQaOjuA
[ Reagovat ]
18.07.2016 19:13Od: svetova.dvojka
Kolegiální přístup k Djokovičovi ještě ho nechá nějaký ten měsíc na pozici prvního hráče světa...
[ Reagovat ]
18.07.2016 20:50Od: seshitec
Nepřekvapilo by mě kdyby se z Kanady odhlásil i Novák, přece jen olympiáda je uplne poslední co mu chybi, aby se zaradil vedle Agassiho
[ Reagovat ]
18.07.2016 21:02Od: milik254
a ještě Cincinnaty, to je hned potom
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist