Nadal comeback na beton zvládl, Federer zářil na servisu

10. 3. 2013, 12:11
Aktuality 173
ATP INDIANW WELLS - Rafael Nadal první zápas na tvrdém povrchu po téměř roce zvládl. Američana Ryana Harrisona v Indian Wells dorazil parádním závěrem a postoupil do 3. kola. V něm je i čtyřnásobný šampion Roger Federer.
Rafael Nadal

Rafael Nadal po loňském Wimbledonu kvůli zranění kolena sedm měsíců nehrál. Vrátil se už minulý měsíc na antukách v Jižní Americe, kde na šetrnějším povrchu vyválčil tituly ze Sao Paula a Acapulka. Pouze ve finále ve Viňa del Mar prohrál se Zeabllosem. 

Návratu na tvrdé betony se obával a dlouho zvažoval, zda turnaje v Indian Wells a v Miami nevynechat. Koleno naposledy otestoval v exhibici v New Yorku, kde prohrál s Del Potrem, hrát v Kalifornii se ale nakonec rozhodl. 

V prvním zápase na dvorci s tvrdým povrchem po téměř roce (naposledy loni koncem března v Miami kvůli problémům s koleny nenastoupil k semifinále proti Murraymu) se španělský tenista utkal s domácím Ryanem Harrisonem.

Dvacetiletý Američan vzdoroval v prvním setu, ve kterém dotáhl ztrátu z 1-4 a za stavu 5-5 měl navíc brejkbol. Nadal ho ale odvrátil, a po úspěšném tie-breaku se ujal vedení. Ve druhé sadě měl pátý hráč světa ještě problém s proměněním brejku na 3-1, závěr zápasu ale zcela ovládl; z posledních 19 fiftýnů jich získal hned 18 a nakonec po 1 hodině a 36 minutách vyhrál 7-6 6-2.

"Nejdůležitější je postup, s tím jsem spokojený. Dnes to bylo dobré vítězství proti dobrému soupeři," řekl Nadal po utkání. "Před dvěma týdny jsem ještě ani nevěděl, jestli tady budu hrát. Cítil jsem se dobře, ale pohyb a vůbec fyzickou kondici musím ještě vylepšit. Každé vítězství mi ale dává další šanci hrát zápasy a to je to, co potřebuju," dodal vítěz turnaje z let 2007 a 2008. V dalším zápase na Španěla šestadvacetiletého čeká Argentinec Leonardo Mayer.

Roger Federer vstoupil do turnaje Masters 1000 v Indian Wells suverénní výhrou. Uzbeka Denise Istomina smetl za necelou hodinu hry 6-2 6-3, když v osmi gamech na podání ztratil jen 4 fiftýny - všechny už v prvním setu. Ve druhém pak všech pět gamů na podání zvládl s čistým štítem.

"Od začátku zápasu jsem se cítil dobře a byl jsem schopný udržet vysokou úroveň své hry po celý zápas. To vám vždy dodá hodně sebevědomí," pochvaloval si obhájce titulu, který v Kalifornii triumfoval také v letech 2004 až 2006. Ve třetím kole se jednatřicetiletý Švýcar utká s Chorvatem Ivanem Dodigem.



Lleyton Hewitt po Rosolovi zdolal ve třech setech i domácího dlouhána Johna Isnera a letos poprvé porazil dva soupeře po sobě. S domácí nasazenou patnáctkou a loňským finalistou neztratil ani jeden servis a zvítězil 6-7 6-3 6-4. O osmifinále se Australan utká s Wawrinkou.

"V zápasech s Johnem dostanete jen minimum šancí na brejk a vy je musíte využít, když přijdou. Dnes jsem ale cítil šance během celého zápasu. Cítím se teď skvěle. John je skvělý hráč a vůbec mě nepřekvapuje, že tu loni došel až do finále. Pro mě je tohle cenná výhra," komentoval vývalý nejlepší tenista světa Hewitt, který v Indian Wells v letech 2002 a 2003 triumfoval. V roce 2005 si navíc zahrál finále.

Už 12. utkání po sobě vyhrál Ernests Gulbis. Ve druhém kole lotyšský tenista nedal šanci světové devítce Janku Tipsarevičovi, kterého deklasoval 6-2 6-0 a připravil mu už pátou porážku v řadě.

Nečekané problémy i štěstí měl ve svém úvodním zápase Gilles Simon. S Italem Paolem Lorenzim prohrával ve třetím setu už 1-5, postupně však odvrátil tři mečboly, získal šest gamů v řadě a zvítězil 6-3 3-6 7-5. Ve 3. kole se 13. nasazený Francouz utká s krajanem Benoitem Pairem, s nímž prohrál oba vzájemné zápasy.

Ve špatném vstupu do sezony pokračuje Fernando Verdasco. Poté, co několik týdnů léčil zranění krční páteře, v Indian Wells utrpěl debakl s Jarkkem NieminenemFin Španěla rozdrtil 6-1 6-0 a oplatil mu tak sérií tří porážek za sebou. O osmifinále se Nieminen utká s Jihoafričanem Kevinem Andersonem, který vyřadil světovou čtyřku Davida Ferrera.

- ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS -
(USA / Kalifornie, tv. povrch, 5.030.408 dolarů)
sobotní výsledky (09. 03. 2013)

Dvouhra - 2. kolo:
Berdych (6-ČR) - Zverev (Něm.) 6-2 6-4
Federer (2-Švýc.) - Istomin (Uzb.) 6-2 6-3
Anderson (JAR) - Ferrer (4-Šp.) 3-6 6-4 6-3
Nadal (5-Šp.) - Harrison (USA) 7-6(3) 6-2
Gulbis (Lot.) - Tipsarevič (9-Srb.) 6-2 6-0
Gasquet (10-Fr.) - Tomic (Austr.) 7-6(1) 6-2
Simon (13-Fr.) - Lorenzi (It.) 6-3 3-6 7-5
Hewitt (Austr.) - Isner (15-USA) 6-7(6) 6-3 6-4
Wawrinka (18-Švýc.) - Odesnik (USA) 3-6 6-2 6-1
Seppi (20-It.) - Brands (Něm.) 7-5 6-4
Paire (Fr.) - Kohlschreiber (21-Něm.) 6-4 6-2
Janowicz (24-Pol.) - Nalbandian (Arg.) 7-6(4) 4-6 6-3
Mayer (27-Něm.) - Goffin (Belg.) 6-4 6-2
Dodig (Chorv.) - Benneteau (28-Fr.) 6-4 6-2
Nieminen (Fin.) - Verdasco (29-Šp.) 6-1 6-0
L. Mayer (Arg.) - Južnyj (30-Rus.) 6-2 6-3

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

173
Přidat komentář
smazaný uživatel
Bláznivý zápas...Dobrou noc:-D
Reagovat
smazaný uživatel
No to je dobrá mizérie...kanár za 18 minut.
Reagovat
smazaný uživatel
To se tak zvednul?
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiši, na to, jak Novak vypadal na začátku mače, že ho chce dohrát co nejdřív, tak teď je to naprostá tragédie, chyba za chybou...To bylo od Fabia hodně jedovaté, uspat Noleho v 1.setu:-D:-//
Reagovat
smazaný uživatel
No přestal kazit, ale Nole zas začal, a to celkem řádně...Ho nakopu, jsem se chtěla ještě stihnout vyspat:-(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se jde fakt do 3. ... to je katastrofa, on to prostě ve 2.setu neumí bez komplikací:-/
A jestli takhle bude chybovat dál, tak to snad ještě projede:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Klíd, vzpomeň si na Andyho :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já si vzpomněla spíš na Paříž a Querryho:-D (a vzpomněl si na to i Bidrman)...
Co no, když padne, tak aspoň nebudu celý týden ponocovat:-(:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Nepadnul :-)
Reagovat
Amputace
Po prvním brejku ve druhém setu jsem to vypnul, ale jak vidím, tak se ještě děly věci :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíte že bude stream na Petru?
Reagovat
smazaný uživatel
No strašili tady, že prý to nikde zkouknout nepůjde...ale taky mi to přijde divný, že by se žádný stream nenašel.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo,díky moc za odpověď :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, nemáš zač, ono je bohužel možné, že fakt žádný stream nebude k sehnání...ale je to docela ostuda, když se jedná o top 10 hráčku:-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je ostuda,a přitom streamy z 3.kurtu jsou..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zkus u toho streamu ze 3.kurtu vydržet, třeba tam Petru daj po Nišim:
http://88.80.5.80/w00t/20130309/vv513b83dd9b0d3108642639-539566.html
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo mám to připravený už delší dobu snad to tam nechaj :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Niši to neprotahoval, supr:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda :)
Reagovat
rubens
No nic. Gratulace všem dosavadním i budoucím nočním vítězům mimo uřvaný Mařeny a dobrou. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Uf, tak je to tam :-) Lu by měl být snad už bez problémů a pak Alex/Kei, to se budu těšit.
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslela, že to snad nedopodává:-D
Ale hezky ty 3 bb v řadě odvrátil:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to jo. A naštěstí nehrál v tom novém s tou modrou :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak Alex ne, fasnul s Berlocquem :D
Reagovat
smazaný uživatel
Snad to bude Kei, na jeho hru se mi dobře kouká:-)
Jinak jsem taky ráda, že tu modrou pásku nechal Andy na pokoji:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, Kei je super :-)

Ono, té modré se stejně asi nevyhnem.
Reagovat
smazaný uživatel
V semifinále budem mít modrou pásku u Andyho a šedé pyžamko u Noleho...:-)))
Ale mně ten Novakův šedej outfit fakt nepřijde špatnej, vadí mi jen jedno- ponožky:-/:-D Ty by bylo fajn nechat pokud možno bílý, protože ta světlešedá nijaká vypadá fakt blbě.
Reagovat
smazaný uživatel
Já už jsem se k tomu vyjádřil, jsem proti jednolitým outfitů, navíc ta šedá, ideální pro trenky, ale jako triko pro mě hrůza. Chazy vtipně poznamenal, že vypadá jako hoper :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://static.indianexpress.com/pic/uploadedImages/bigImages/B_Id_364681_Novak_Djokovic.jpg
:-)))))
Reagovat
smazaný uživatel
pěkný,pěkný :) Nole je kus chlapa :)
Reagovat
SwissMaestro
Má cenu být vzhůru nebo IW nebude dávat žádná televize ( Eurosport 1,2, Sport 1,2, Nova Sport) ? Díky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na Nova Sport by měli dávat IW po půlnoci...
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, kolem půl jedné, po hokeji.
Reagovat
SwissMaestro
Děkuju za informaci. Na to si musím počkat :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Oh, come on, snad ho to nakopne.
Reagovat
tito
Neboj, ještě to dá. :-)
Reagovat
tito
Ale co je nutné říci, tak na to, že hrál Donskoy minulý rok hlavně challengery, předvádí sebevědomý výkon a s kotlem si moc velkou hlavu nedělá...
Reagovat
smazaný uživatel
Teď už tomu věřím, šel nahoru, po brejku si víc věří. On bude s těmihle hráči vždycky problémy v 1. kolech trochu, myslí si, že to upinká a oni jsou třeba set nebo set a půl schopni hrát na riziko dobře. Pak začnou ale i chybovat a on toho jako top hráč využije. Stačí jeden brejk, šťastný moment a jde to.

Jinak ten povrch je fakt exkluzivně pomalý jako vždy. A Adny ačkoliv je defenzivní hráč, nemá až tak pomalé povrchy rád, protože soupeř mají více šancí hrát z jeho míčů winnery, jeho útoky nejsou tak efektivní.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky bych se nebála, že to Andy nedotáhne, Donskoy už očividně mele z posledního-dvojchyby, chyby...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, dnes při Andyho zápase se mi ten kurt zdá taky "exkluzivně pomalý", ale včera mi takovej nepřišel...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak záleží i na teplotě, slunku atd. Ale IW byl vždy nejpomalejší hard ze všech snad, navíc s vysokým odskokem.
Reagovat
tito
http://www.financnici.cz/larry-ellison-podnikatel
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš jde o to "nějaký", cos napsal, polachu...Larry přece není žádný nějaký:-))):-D Ale myslím, že jestli fandí Nadalovi, měl by to mít v životopisu napsané:-/:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Já upřímně taky ne, ale otevřela jsem si ten životopis, co sem hodil tito:-))
Reagovat
tito
http://www.tennis.com/players/2010/11/newcomer-of-the-year-larry-ellison/25641/#.UT0IONY00c0

6 odstavec- tam máte odpověď :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, tito!
Reagovat
smazaný uživatel
Velká pravda, co si napísal, ze Andymu pomalé povrchy moc nevoňajú, kvoli útočným súperom..
Reagovat
spaniel
Tak Andy ztracenych 7 setu v IW.
Reagovat
Vojtiik
Bij ho Donskoyi bij ho!
Reagovat
smazaný uživatel
Co tam Můra blbne? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky teď koukám na číslíčka a nestačím se divit:-O
Tomasinho???
Reagovat
spaniel
Koukam na ten zapas a Murray hraje jak hrac mimo top 100. Vsechno vyhazuje, udery nemaji razanci, chce si jen pinkat, ani jednou nesel na sit, i kdyz uz bylo par situaci, ktere oo tom doslova volali. Hruza. Komentatori ale za stavu 1:1 rikali, ze si chce zavolat lekare, treba mu neco je.
Reagovat
smazaný uživatel
To snad není možné, pořád tomu nevěřím, že to prohraje, podle mě to ještě v suchým triku otočí, ale kdyby zase vypadl v IW tak brzo, tak už bych začal mluvit o Murrayho paradoxu.
Reagovat
tito
Už je zpátky, jen se potřeboval rozpinkat. :-)
Reagovat
spaniel
Tak mame brejk, snad to Ndyho probudi. Ztratil uz 6 setu po sobe v IW. I ted ty cisla nic moc, W/UE: Murray 4/12, Donskoy 10/14, vymeny nad 10 uderu 4/8.
Reagovat
smazaný uživatel
Donského trénuje Safin, celkom zaujímavé ... :)
Reagovat
spaniel
To je zajimave. Neni spatny, bekhend sice udrzovaci ale z forhendu to tam umi pekne vypalit. I jeden krasny kratas ala Fedex predvedl. Jen na siti byl snad jediny krat.
Reagovat
smazaný uživatel
Don Who vyhrál set...wow:-)
Reagovat
smazaný uživatel
WTF, já si říkal, že to bude hračka a ono takhle :D Asi to zapnu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to zapla a lituju:-D...to je šílený, co Andy předvádí.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně stačily první tři gamy, pak jsem to vypnul a zapnul ted 2. set. Hrůza, hlavně FH, ael celkově přístup, úplně negativní, jak kdyby tam byl za trest, nechce se mu. Možná měl jet do té Dubaje a rozehrát se.
Reagovat
spaniel
Ja bych radeji fandil obema, at je vidime ve ctvrtfinale, pac uz moc Fedal zapasu asi neuvidime. Tak hlavne aby to tam oba zvladli, i kdyz Gulbis bude pro Rafu mozna tezkym oriskem. Moc se na ten zapas tesim. Rogerovi nastesti odpadl strasak v podobe Juliena, i kdyz verim, ze by jej tentokrat dal.
Reagovat
spaniel
Roger to sice planovat muze a vsichni jeho fandove by si to jiste prali, ale pokud by mel hrat spatne a propadnout se zebrickem, tak by to jiste radeji ukoncil predtim sam. Navic muze mit zdravotni problemy. Rafa by jeste par let vydrzet mohl, ale jestli bude mit dalsi problemy se zdravim, coz je dost pravdepodobne, tak nikdy nevis, kdy skonci.
Reagovat
Roger_Federer
Pokud tady nekteři radi piši, že vítezstvi Federera nad Nadalem z let 2004-2007 jsou , protože Rafa ješte nebyl uplny a vyspely hrač.. Tak uplne stejne je jasne, že Federer nebude v 32-33 letech hrat tak jako v 24-27..Je jasne, že jeho vykony pujdou dolu a prohranych zapasu proste přibude(to čeka i Nadala, pokud vydrži ješte 5 sezon)..takže nakonec H2H muže byt 30:15 :)
Reagovat
Roger_Federer
Ano, ja souhlasim naprosto, tak mi vysvetli, jak mohl mit Federer slabou konkurenci 04-07, když Rafa by komplexni už 2005?Co pak tehdy ho neporažel, ale i s nim neprohraval?H
Reagovat
Roger_Federer
Jakou konkurenci mel tedy Nadal od roku 2005, krome jedineho hrače Federera..?na antuce i mimo ni?:)
Reagovat
Roger_Federer
No, H2H...Nadal o roku 2006 byl a dodnes je naprosty fenomen na antuce..kde poražel bežne i Federera, ktery byl a je 2 nejlepšim antukařem sve doby.. Vetšina vzajemnych zapasu je na antuce tak otazka je zda je ta bilance smerodatna...?
Reagovat
spaniel
Uz s tim jdi nekam. Nejdriv zaprovokujes, pak tady vypisuje jak ty debaty nesnasis a pak to zas rozpitvavas. Stejne myslim, ze vsechny tyto otazky i odpovedi tady byli uz sto krat.
Reagovat
Roger_Federer
:), jsem přesvedčen, že je mu jedno, jestli ten nebo onen hrač, cely den se tady bavi o ho..e a jen se bavi nad tim jak mu nekdo odepisuje a diskutuje snim..:)
Reagovat
spaniel
Taky mam ten pocit. Je mu v podstate jedno co pise. Vetsinou uplne od veci.
Reagovat
Roger_Federer
mužu te o neco poprosit, cely den me tady baviš..Napiš mi do vzkazu, jestli jsem se spletl z tou hypotezou zda jsi ...24.,slibuju, že to tady nezveřejnim..:)
Reagovat
Roger_Federer
dole na teto strance 15:59...:)
Reagovat
Roger_Federer
ano, stači ti to jako odpoved?ale to neni odpoved na mou otazku
Reagovat
Roger_Federer
Použivam jen tento nick..jiny jsem tady od začatku nemel( krom jednoho, z recese)..Ješte dřive na Tipovani.cz. Jiny ano, ale to neni duležite.. Proč se me ptaš?
Reagovat
smazaný uživatel
Hihi, to je zvláštní, jak má Mardy kotníkový ponožky, to se u tenistů moc nevidí:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Američania sú na to experti :) Pamätám si ich aj od Agassiho, a aj Roddick mával občas také.
Reagovat
smazaný uživatel
Každý článek o Rafovi potvrzuje jediné, největší gumy pocházejí z tábora rafových fans. Tito zakomplexovaní jedinci mají zřejmě mindráček, že jejich favorit naposledy zvítězil jiný GS než FO v roce 2011. Jinak si neodkážu vysvětlit neutuchající potřebu POD KAŽDÝM ČLÁNKEM O NADALOVI hovořit o něm jako nejlepším tenistovi světa a neustále shazovat výkony Federera. Vždy to vyprovokují Nadalovci, kteří tomu asi sami nevěří, tak se musí pořád přesvědčovat o opaku.
Reagovat
smazaný uživatel
ale vůbec se jim nedivím, jsou stejní jako jejich miláček. I on má neustále potřebu vymlouvat se tu na bebinko, tu na počasí, tu na povrch, jenom čekám, kdy se začne vymlouvat na lajny, které musí vždycky překročit aby se dostal na dvorec.
Reagovat
Amputace
Musí tě to neskutečně užírat, že se Rafa vrátil v takovém stylu. Jakou já mám radost - už kvůli lidem, jako jsi ty.
Reagovat
Pe3k
No, že vyhrává jen FO bych jako problém neviděl, skutečný jeho problém je, že nevyhrál nic mimo antuku už 3 roky...

A taky o rok mladší Djokovic je od roku 2011 o třídu lepší než Nadal...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem velký fanda Nadala,ale nemyslím si ,že je nejlepší tenista všech dob,nicméně je to tenista,který prostě mezi legendy už nyní patří a patřit bude.Nejlepšim tenistou je pochopitelně a zřejmě už i zůstane Federer.Je to hráč,který se prostě s narodil s raketou v ruce.Každopádně zápasy Rafa-Rodger byli to nelepší,co mohl tenis v poslední dekádě nabídnout.Fanoušci Novaka prominou,ale v nejlepší formě byli oba dva lepší,než Djok.Nyní bohužel Rodger stárně a Rafa je limitovám špatným kolenem.Hlupáci,kteří tady píšou o "bebínku " a výmluvách jsou obyčejní nedonošení tupci,bez náznaku duševní vybavenosti.
Reagovat
smazaný uživatel
No já píš myslím,že bys měl brát pravidelně tabletky předepsaný v Bohnicích a nevynechávat.Předpokládám,že jsi náctiletý fracek,žeroucí hamburgery,který kdyby přišel na kurt,tak se shání po hokejce.
Reagovat
smazaný uživatel
Fanoušci Novaka na to mají vlastní názor, stejně jako ty nebo ostatní tady:-)
Reagovat
Pe3k
Souhlas. Teda až na to, že Djokovic nedorostl nejlepší formy Nadala a Federera. Djokovic v roce 2011 měl formu s kterou se může měřit jen Federer v nejlepších letech, Nadal nikoliv.
Reagovat
smazaný uživatel
To stejné lze napsat pro rok 2010 ohledně Nadala měl formu,ke které se nikdo nedokázal přiblížit.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak , Nadal v roce 2010 dominoval, vyhrál grandslam na všech površích což se Djokovicovi v roce 2011 nepovedlo. Dokázal to vlastně někdy Federer?
Reagovat
Amputace
Takže Nadal z roku 2010, kdy vyhrál 3GS v řadě a 3 Masters, nebo z roku 2008, kdy sesadil Federera z trůnu ve Wimbledonu, vyhrál FO a Olympiádu na hardu a k tomu připsal tři Masters (jeden z nich z hardu), vrcholné formě Djokoviče a Federera podle tebe nedostačoval? Bože, jak moc ty toho kluka musíš nenávidět. To je až smutné.
Reagovat
smazaný uživatel
:D Jo a nejlepší na tom je že sa pak ohána faktama , ale tytto radší ignoruje
Reagovat
Matti
Klid. Petřík už vidí Rafu ve čtvrtfinále a má s tím evidentně problém. Z toho plyne jeho podrážděnost. On vždycky hází flintu do žita předem.
Reagovat
tito
Opak je pravdou. Pokud má někdo problém a komplex, tak vybraní FFF, kteří se pod každý článek o Rafovi nakýblujou do diskuse a vedou své křížové tažení proti němu. Proto je právě pod článkem o něm tolik příspěvků. Diskuse pod články s Federerem jsou podstatně kratší. Víš proč? Protože nás v podstatě nezajímá a nemáme potřebu proti němu útočit. A tak místo, abych si pokecal o tom, jaký zápas byl, či se něco zajímavého o průběhu dověděl, se tady jako obvykle probírám hromadou s...k.
Reagovat
smazaný uživatel
Amputace: Já mám taky radost, věř, že mám Rafu celkem rád, ne tak jeho fandy. Tempe: Ano je mi 19 let, ano mám rád i hokej a ano žeru hamburgery a nemám s tím problém to přiznat a ty si přesně ten důvod, proč si o Rafovcích myslím svoje. Hned začínáš útočit, ač mě neznáš, já taky útočím to přiznávám, ale nikoho neposílám na psychiatrii, mám pro tebe jednu radu, přijmeš-li ji od "náctiletého puberťáka" - neber ten tenis tak vážně. Já se neodvažuju polemizovat o tom, jestli Djokovič v nejlepší formě byl lepší stejný nebo horší než Nadal a Fedex ve vrcholné formě a je to dost irelevantní vynášet soudy něčeho co se prostě zjistit nedá, to se můžem stokrát hádat a k ničemu nepřijdem. Mým prvním příspěvkem sem chtěl upozornit, že vždy je problém jenom s Nadalovci. Hawks
Reagovat
smazaný uživatel
To je nesmysl co píšeš, pod Rogerovým článkem není diskuze proto, že každý nemá zápotřebí hned psát o tom že je nejlepší tenista historie. I tady diskuzi rozbouřil uživatel polach 16, který vydal zcela kategorické vyjádření a teď cituji:Nadal je nejlepší hráč všech dob

Fenomenální comeback
Diskuze se zdála být u konce, ale polach 1ž zase začal vytahovat jakési čísilka, takže méně spekulací, více faktů ;)
Reagovat
spaniel
Ale clanek neni jen o Nadalovi, je i o Federerovi. Navic s temi diskusemi nemas pravdu, staci si zajit do historie, rekl bych ze je to opacne, nebo minimalne nastejno, hlavne kdyz se tam nasackujou z druheho tabora a zacnou diskuse o forévr nambr van, jak pise Broz.
Reagovat
Amputace
Kromě provokatéra olympiady (a teď to tedy udělal polach) nevím o nikom, kdo by samoúčelně vykřikoval něco o tom, že je Nadal nejlepší pod články o něm. Daleko častěji jsou k vidění bezdůvodné provokace ze strany FFF, které povětšinou nesouvisejí s tím, o čem článek je, ale týkají se věčného boje obou táborů. Rozpoutávají nekonečné diskuze o ho.ně. Nevšiml jsem si, že by někdo něco takového dělal pod články o Federerovi. A rozhodně není pravdou, že tyto války rozpoutávají výkřiky "Nadal je nejlepší" a podobně, to mi tedy ukaž kde, pominu-li právě tuto diskuzi. Vše kolem Nadalova návratu na kurty bylo doprovázeno neskutečnými výjevy nepřejícnosti a opovržení ze strany FFF. Pokud Nadal vyhraje zápas, bude o tom článek a já pod něj napíšu "Nadal je nejlepší", proč by to nějakému fanouškovi Švýcara mělo pít krev? To mi, prosím tě, vysvětli. Nikdo přece nepíše (jen tak, sám od sebe) "Nadal je nejlepší, Federer nestojí za nic." a podobně. Nechápu, co vás, fanoušky Federera, neustále pobuřuje. Že fandíme někomu jinému a toho považujeme za toho "nejlepšího"?
Reagovat
Vojtiik
S váma je sranda klucí:))
Reagovat
spaniel
Me nic nepoburuje, ne dnes. Ani jsem nic z toho nepsal, na co narazis. To co sem napsal polach bych odignoroval, vic se mne libi, kdyz pise o Connorsovi apod. Ted si chtel asi jen trochu zatrollit a vyslo mu to, jen nemam dneska naladu na ty debaty. Ale k tomu, jak pises, ze u clanku o RF nikdo z Nadalovcu neprovokuje pravdu teda nemas. Treba ne stylem Nadal je nejlepsi hrac vsech dob, ale jinymi zpusoby. Jen to musis chtit videt. Dam ti napovedu, forehand, ten mi pekne zaprovokovat, tak zezadu, zakerne, ale kazdy mame jinou povahu, ze jo. Hledat ti to ale nebudu, muzes sam, pokud na to mas cas.

Ja ted totiz netrpelive cekam na Andyho, i kdyz souper nic moc, ale jsem zvedavy jak zahraje, dlouho pauzoval.
Reagovat
Roger_Federer
Zrovna nick "Amputace" se vyživa v obrovsky dlouhych vyjadřeni a diskuzich o Nadalovi a jeho nadřazenosti nad Federerem..,takže nechapu jeho vyjadřeni.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, já netvrdím, že ani mezI federeovci nejsou trollové, třeba Pe3k je trochu troll, ač s jeho názory často souhlasím, jenomže rozdíl mezi ním a Rafovými stoupenci je ten, že on nikoho neposílá na psychiatrii a nejde do osobní roviny, co sem mohl vypozorovat, jako mě zde například tempe ;)
Reagovat
Amputace
To není pravda, lžeš a není ti to ani trochu hloupé. Nikdy jsem o žádné nadřazenosti Nadala nad Federerem nepsal. A zrovna nick "Roger_Federer" mi bude psát "zrovna nick Amputace" - absurdita znovu kraluje v těchto intelektu prostých končinách.
Reagovat
Amputace
Projdi si starší diskuze (třeba narazíš i na ty, v nichž jsem s ním diskutoval já) a určitě zjistíš, že konkrétně Petřík nemá vůbec žádný problém zacházet do osobní roviny. Další věc, ty se tady oháníš tím, že tě někdo posílá na psychiatrii a přitom jsi sám začal svůj příspěvek urážkou a ostatně celý tento příspěvek je pouze útokem na fanoušky Rafy. Tak o co ti tedy jde? Co jsi čekal, že ti někdo odepíše: "Nikoli, milovaný vencape, v tomto s tebou rozhodně nemohu souhlasit.", když nás tady častuješ jako zakomplexované gumy.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak buď jsi slepý nebo chceš být slepý:-)...Pe3k do osobní roviny naopak zachází v jednom kuse. A ještě pár expertů, ale raději je tu nebudu jmenovat, ještě by se do mě pustili a nemám chuť to číst.
Reagovat
Roger_Federer
slušny a z urovni pišici "Nadalovec" je Tito...ostatni vetšina bežne zachazi do osobni roviny a provokuje...ani ty ani ja nejsme vyjimkou a je jedno, či jsme tabor
Reagovat
smazaný uživatel
Asi začnu taky provokovat, protože ty debaty jsou opravdu nejlepší :D Vy se prostě nemužete smířit s tím, že máte to štěstí, vidět v jedné éře Nadala, Federera a Djokoviče , když se hecne Andy , tak i Andyho.. co by za to jiní dali.. A až budu vypravět dětem, že jsem na jejich zapasy koukal od rana do večera a že to byly zažitky jako prase, tak se nezapomenu zmíňit o tom, jací debi..lové, si tady psali na foru a hadali se..
Reagovat
spaniel
Nezapomen se taky zminit o tom jaky si tady mel awesome nick a jak si zdejsi diskuse obohoatil svymi znalostmi a zajimavymi postrehy. Teda vlastne nic :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mr. Awesome..Pekne napísané..To si vsak ludia uvedomia, az vtedy ked vsetci skoncia a rebricek bude zrazu vykradnutý..

Spaniel..Ty si na mna trochu zaťažený, priznaj si to..Je rozdiel podpichnúť a hrubo urážať..Ja na tom nevidím nič zlé, kvitujem ak niekto oplatí rovnakou kartou, musí to vsak mat uroven..
Reagovat
spaniel
Kdyz jde o to, cim se odstartovana diskuse, jak tady o tom piseme, tak v tom rozdil neni. Uz nejednou se ti to povedlo vyprovokovat, ne? A na rovinu, radeji nejakeho hnupa co napise vulgaritu, ale naprimo, nez nekoho kdo se zakrada, napise to sice bez vulgarit, ale zakerne a casto hur.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono pôjde asi naozaj o to, ako je človek nastavený. Zrejme budeš až moc vzťahovačný. Všimni si na čo všetko reaguješ ty, čo všetko ťa uráža a na čo reagujem ja. Občas by to možno chcelo trochu pokoja a nadhľadu.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře uznávám, tak Pe3k zachází do osobní roviny, na straně Nadalovců je takových nicků více (Olympiada (24), tempe, Amputace) jak tu bylo psáno jediný slušný diskutující od Nadalovců je tu tito...
Reagovat
smazaný uživatel
A dalšího provokatéra z řad Nadalovců jen o příspěvek pod touto diskuzí castrolpolux, Rafa a Novak jsou nejlepší hráči všech dob. Více důkazů netřeba.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Matti
Díky
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa a Novak jsou nejlepší hráči všech dob.
Reagovat
smazaný uživatel
Jaaaaky husty tvoj názor ale Federer je number 1!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud se nepletu, tak jedničkou je Novak...o téměř 4 000 bodů:-)
Reagovat
smazaný uživatel
jasne ale on tam napisal všech dob nie momentalne
Reagovat
smazaný uživatel
Osobně bych souhlasil, že Rafa bojoval v Jižní Americe trochu sám se sebou, ale to není žádný div - dnešní konkurence je fyzicky lépe připravená parta, než pět let nazpět, řekl bych. Jinak ale semi a finále u Acapulku odehrál, co jsem viděl, ve velkém stylu, tam bych nepsal o "válčení", ale spíš snad o "převálcování". Ale nechci nikoho chytat za slovíčka, jako profesůrek V. Klaun. Jen mi přišlo, že Nadalovy výkony měly v J. Am. přece jen jistý a zřetelný vývoj.
Reagovat
smazaný uživatel
Klaun jsi leda ty.
Reagovat
Pe3k
Kam chodíš na tenisové diskuze, myslím tím anglicky mluvící zahraniční weby?...

Jediný dobrý web kde se furt něco řeší (co jsem našel) je tennis talk-general pro player discussion...Kam chodíš ty?
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že to s tou stranou níže byla prdel...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ty po mně chceš překlad a neumíš si přečíst vzkaz?
Reagovat
Roger_Federer
Sory, ja jsem na lyžich a čtu to tady v pauzach na telefonu..nevšiml jsem si.
Reagovat
Roger_Federer
diky
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě, až budu já něco chtít po tobě, taky mi vyhovíš...na oplátku:-)))))
Reagovat
Roger_Federer
Tento nick se tady obejevil zruba před 2 mesici.. A ja dam krk na špalek, že se jedna o umirneneho, ne tolik povyku vyvolavajiciho, ale stejne argumenty podavajiciho jedine človeka, dřive znameho jako:

..24, Olympiadu atd.
Reagovat
Pe3k
Jako obvykle jsi mimo. Vždy jsem shazoval inteligenci Nalalovců, ale ty bohužel jsi důkaz, že i mezi námi se najdou pomalejší jedinci....

polach16 je někdo jiný než IQ 24 alias olympiada.
Reagovat
Roger_Federer
ja ziram...
Reagovat
Pe3k
Zírej si jak chceš. Pokud nejsi schopen rozlišit zcela odlišný styl psaní, pak jsi prostě mimo i kdyby si fandil samotnému ježíšovi :D
Reagovat
Pe3k
Btw. polach16 je taky mimo :D třeba si budete rozumět...
Reagovat
Roger_Federer
ty se mi libiš, jedeš semnou letos na RG, aby jsme videli 8 triumf Rafy?
Reagovat
Pe3k
No jen jeďte, ale uvidíte první RG Novaka ...
Reagovat
Roger_Federer
jsi dnes nejaky utočny, co ti přitelkyne nedala, nebo jak psal Forhend v nebyl si dnes v kostele.:)
Reagovat
Pe3k
Do kostela už nějakou dobu nechodím a přítelkyně si své odbyde večer :) Nejsem útočný, jen jsem ti napsal, že jsi mimo, protože jsi...
Reagovat
Pe3k
Ne, navíc nejsem tak starý abych tam v těch dobách vůbec mohl být...
Reagovat
Pe3k
O tom teda nic nevím :D To je pěkná kravina,,,vrat me se k tenisu...nahoře sem ti psal dotaz.
Reagovat
smazaný uživatel
Petrík, tebe nielenže chýba elementárna slušnosť k diskusným oponentom, čo sa dá vzhľadom na dlhodobé názorové nezhody v určitom zmysle chápať, ale dokonca si sprostý aj ku vlastným :)
Reagovat
Amputace
"Pokud nejsi schopen rozlišit zcela odlišný styl psaní, pak jsi prostě mim"
- A ty si myslíš, že je takový problém přisvojit si dočasně jiný styl psaní? :) Není nic jednoduššího.
Reagovat
Amputace
Ale aby nedošlo k nedorozumění. S tím, co jsi napsal o inteligenci Rogera_Federera bezezbytku souhlasím.
Reagovat
Roger_Federer
Taky souhlasim z tou nevalnou inteligenci nicku Roger_Federer...
Reagovat
Pe3k
Možné to, ale ne v případě IQ 24 alias olympiada. Ten není schopen napsat smysluplnou větu, natož se vydávat za někoho jiného tak, že píše smysluplně (většinou) a bez vulgarit...Ty si snad myslíš, že polach16 je olympiada?
Reagovat
Amputace
Nevylučoval bych to. 24 je provokatér (ale nemusí to být nutně hlupák), 90% toho, co napíše, je cílená provokace - posuzovat tedy smysluplnost jeho příspěvků je scestné. Vůbec bych neviděl jako nemožné, že ze přihlásí za jiný nick a začne psát bez vulgarit, relativně normálně a nikoho ani nenapadne, že je to on. Jen o tom uvažuji, ale abych pravdu řekl, zrovna o polachovi si nemyslím, že je olympiada.
Reagovat
Pe3k
Naopak. 24 je hlupák a pak až provokatér...U něj není možné se za někoho vydávat...po každé když dostal ban a změnil si nick jsem ho ihned poznal, protože je to prostě dement a píše jako dement...Velmi ho přeceňuješ.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas s Amputací, 24 je provokatér/hater Federera, ale hloupý není, znalosti má;-) Hlavně mi není jasné, jak můžeš vědět, že kdykoliv si změnil nick, poznals ho:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiši v jste šašci všichni i Nadalovci i Federerovci....Číst ty vaše chytrý kecy to mě vždy zvedne náladu.
Reagovat
Heather_Fedex
tak nam napis ty neco inteligentniho a duvtipneho...jsem vazne zvedava
Reagovat
Amputace
To se sem bohužel příliš psát nevyplatí.
Reagovat
Karl
Horké zprávy ze Švýcarska! Katce Siniakové se ve Frauenfeldu právě podařilo vybojovat první titul na okruhu ITF.

http://scores.itftennis.com/?alias=itf&layoutid=72&versionid=1&language=en
Reagovat
Karl
Velká gratulace.
Reagovat
Mayo
vamos Rafa, neviete či je niekde jeho zápas aspoň v skratke ?
Reagovat
gigin
Děcka, su v Sanoku za kámošem, play off, polská extraliga, ale všechno sleduju. Go Ernie Go!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Prechod na hard neprebehol úplne bez komplikácii. Hlavne v prvom sete bol Rafa nevýrazný, na svoje pomery extrémne veľa kazil, dokonca z FH. Len priemerne podával a aj úderovo to bolo bez patričnej razancie a dĺžky.

Verím, že rovnako ako na antuke, aj návrat na hard chce len svoj čas a každým zápasom to bude už len lepšie. Navyše sa nám črtá zaujímavé OF hráčov s najdhlšími víťaznými sériami na okruhu (spolu s Djokovičom), takže sa snáď môžeme tešiť na také "malé finále" už v utorok, či v stredu.
Reagovat
tito
Celý zápas jsem neviděl, čísla nejsou špatná, ty UE časem půjdou dolů. Příští by měl dát, obávám se až rozjetého Ernieho. I když tam už by měla mimo jiné začít pracovat únava. Jinak na začátek slušné.
Reagovat
smazaný uživatel
Ikdyž Nadalovi fandím, tak přes Federera neprojde. Koleno se ve 4finále už ozve a tomu bude chybět, navíc nebude chtít riskovat zhoršení, aby stihl ready Roland Garros
Reagovat
smazaný uživatel
a jeho krásná špangličtina :-) http://www.youtube.com/watch?v=uv-WieSkx3Y
Reagovat
Pe3k
Reagovat
Pe3k
Reagovat
smazaný uživatel
Na Rafovi byla vidět nervozita (tuším, že trefil snad 5 dvojchyb), na jeho poměry hodně kazil (25 UE) a dal Harrisonovi naději, že by ho nemusel vypráskat do hodiny, ten byl za ni moc rád a snažil se, jak mohl...ale nestačilo to:-)
Jinak Rafa 14/15 net pts won, to je hodně dobré:-)
Reagovat
Roger_Federer
Neviš co se stalo "playbojovi":), že se nechal tak střiskat?
Reagovat
smazaný uživatel
Playboy je v poslední době úplně mimo, nevím, co s ním je...u Gulbise se to dá ještě svádět na to, že má fazonku, ale on by pravděpodobně prohrál s kýmkoliv.
Reagovat
Roger_Federer
Nemužu řict, že by me to nepotešilo, nemam ho rad( to asi viš:) ) a neni to kvuli Davis-capu..Navic Gulbise sazim už 3 tydny v kuse.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.rts.rs/page/sport/sr/story/38/Tenis/1274844/Janko+prolazi+kroz+te%C5%BEak+period.html
Tady si to můžeš přečíst, jestli umíš srbsky:-))) "Janko prochází těžkým obdobím"
Reagovat
Roger_Federer
Mužeš to přeložit?, nebo hodin do Angličtiny.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi měl zamlžené brýle ..:-)
Reagovat
Fandina
Stačí dát odkaz do Google.cz nahoře zvolit Další pak Překladač a rozpoznat jazyk a vložit

Tady začátek článku:
Středa, 27. Února 2013, 15:28
Janko prochází těžkým obdobím

Srbský tenista Janko Tipsarevic řekl prochází těžkým obdobím, a doufá, že jeho tvrdé cvičení pomoci dostat se ven z krize. Tipsarevic porazil včera v prvním kole turnaje ATP v Dubaji ruského Nikolay Davyděnko s 6:00, 7:05, takže jeho třetí rovný ztrátu na začátku turnaje.
Reagovat
carolyn
na netu jsou úplně na nic
jako možná o čem je zrovna řeč to přeloží, ale k podstatě věci se dozvíte velký h...o
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je síla. Doufám, že ten překladač nepoužíváš, protože nejen, že většina těch vět nedává smysl, ale dokonce se stane, že překladač vyhodí smysl úplně opačný:

"Tipsarevic porazil včera v prvním kole turnaje ATP v Dubaji ruského Nikolay Davyděnko s 6:00, 7:05"

:-D Davyděnko porazil Tipsareviče, ne naopak
Reagovat
smazaný uživatel
Wow, to Rafovo triko je famózní, jaké má k tomu gatě? Bílé nebo šedé?
Reagovat
smazaný uživatel
:-D:-D...šedé
Reagovat
smazaný uživatel
http://media.mwcradio.com/mimesis/2013-03/10/2013-03-10T050821Z_1_CBRE9290EA400_RTROPTP_3_SPORTS-US-TENNIS-INDIAN-MEN-NADAL_JPG_475x310_q85.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Wow, nádhera :-)

Sonjičko, giginku - takhle vypadá parádní outfit okem módního policajta.

V tom bych se snad i líbil Fandince :-))
Reagovat
Fandina
Tohle jsem přesně ještě neviděla, ale obecně platí, že Rafa má vždy od Nike zvláštní a pěkné oblečení, stejně jako Roger, vždycky top řešení a unikátní od Nike.
Reagovat
tito
Jak na tyhle věci moc nedám, tak to triko je opravdu parádní.
Reagovat
Mayo
pekný outfit veru...darmo pánes nemôže byť zle oblečený :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vážená redakcia, Gulbis vytrieskal simulanta s tým, že mu od dobroty daroval 2 gemy a nikde o tom v článku nevidím zmienku ! :)
Najbližšie Seppi, hráč bez zbrane ktorého Ernest musí poraziť, potom Nadal - tam platí to isté :) Štvrťfinále je blízko.

Mimochodom, takzvaný talent Ryan Harrison sa znova ukázal, Rafa by ho zrejme porazil aj bez toho pekného tejpíku na kolene.

Hráči dňa : Rusty a Ernie.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist