Nadal je po čtyřech letech ve finále turnaje na trávě

13. 6. 2015, 19:12
Aktuality 209
ATP STUTTGART - Rafael Nadal si poprvé od Wimbledonu 2011 zahraje finále turnaje na trávě. Dnes v semifinále ve Stuttgartu porazil Francouze Monfilse a v boji o titul čeká devětadvacetiletého Španěla Srb Viktor Troicki.
Rafael Nadal

Rafael Nadal poslední dvě návštěvy Stuttgartu proměnil v letech 2005 a 2007 v tituly. A i když se letos soutěž koná poprvé na trávě, nejvýše nasazený Španěl potvrzuje roli favorita a postoupil už do finále. 

Po náročných třísetových bitvách s Baghdatisem a Tomicem si dnes poradil bez ztráty podání ve dvou setech s Gaëlem Monfilem, kterého porazil 6-3 6-4 a ve třináctém vzájemném duelu si tak připsal 11. výhru.

Nadal, který se po Roland Garros propadl na desáté místo žebříčku, tak psotoupil do finále turnaje na trávě poprvé po čtyřech letech. Naposledy na zeleném pažitu triumfoval v roce 2010, kdy ve finále Wimbledonu porazil Tomáše Berdycha.

O titul se Nadal utká s Viktorem Troickým, kterého porazil ve všech čtyřech dosavadních vzájemných utkáních. Srb Troicki dnes zdolal 6-3 6-7 7-6 druhého nasazeného Chorvata Marina Čiliče a poprvé v kariéře postoupil do finále na jiném, než tvrdém povrchu. Dosu má na kontě dva tituly - z Moskvy 2010 a ze Syndey 2015.

• ATP 250 STUTTGART •
Německo, tráva, 642.070 eur
sobotní výsledky (13. 06. 2015)
• Dvouhra - semifinále •
Nadal (1-Šp.) - Monfils (4-Fr.) 6-3 6-4
Troicki (8-Srb.) - Čilič (2-Chorv.) 6-3 6-7(1) 7-6(2)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

209
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Mayo
Všetko opačne, Murray nový antukový kráľ , Nadal nový kráľ trávy :D:D ...
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuce je momentálně "interregnum". Král se vrátí na trůn příští rok. Ale mohl by si letos přibrat na vedlejšák tu trávu, to je fakt.
Reagovat
Stan_Borowitz
Víra hory přenáší...
Reagovat
Hypertac
Vamos Rafa, jen tak dal!
Reagovat
smazaný uživatel
Noo, tak ted jsem prisla a nevidela nic :-(
Reagovat
Vojtiik
Gratulace býkovi, gratulace Nicovi Mahutovi, ten mě dneska potěšil:)
Reagovat
Grigor_Murray
Pro mě Goffi naprostý zklamání, od tb naprosto odevzdaný zápas. Mahut si zasloužil zvítězit
Reagovat
r.Fever
congrats Rafa. celkom mi utkvela jedna myslienka v hlave z predchadzajucich diskusii, ze aj ked sa niektori jeho "fanusikovia" tu snazia, celkom mu fandim. hlavne na trave kde je ocividne ze je mimo svojej komfortnej zony.
Reagovat
Stan_Borowitz
nelze Rafovi nepřát... na základě předvedené hry proti špičkovým hráčům bych si nicméně velmi přál, aby byl Rafa v Rogerově polovině pavouka.
Reagovat
smazaný uživatel
to by bola parada ak by sa este raz stretli vo Wimbledone,najlepsie za mesiac
Reagovat
Stan_Borowitz
Jedině toto rozlosování dává šanci, že by se mohli ještě potkat.
Reagovat
Amputace
Já také.
Reagovat
Stan_Borowitz
Rafovi to může být asi jedno, ale pro Rogera je to určitě lepší varianta než jiní možní soupeři z top 10.
Reagovat
smazaný uživatel
Isteže, isteže..
Reagovat
Stan_Borowitz
No, já se hlavně modlím, aby Roger cestou nenarazil na nějakého špičkového hráče na trávě, třeba Baghdatise nebo Troického.
Reagovat
Amputace
Ano. S dnešním Troickim by mohl mít problém.
Reagovat
Amputace
Koneckonců možná větší než s Baghdatisem v roce 2006 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na tom se shodnem :-)
Reagovat
horska.kraslice
Zápas dopadl tak, jak měl. Gratulace Rafovi, titul v pravou chvíli. Ale i Trojský kůň může být spokojen s finálovou účastí.
Reagovat
Grigor_Murray
Od Rafy to vidím, jako sbírání ztracené sebedůvěry.
Přihlásit se na bídně obsazenou 250, proč ne? Svůj účel to plní.
Reagovat
kada.tom
přesně tak, ale nemyslím, že to bylo zase tak bídné obsazení, samozřejmě Halle nebo Queens je něco jinačího, ale to jsou 500ky ...
Reagovat
Amputace
Ano. Tomic nebo Troicky jsou relativně dobré skalpy. Navíc Troicky hrál dnes v tom prvním setu hodně dobře. Já jsem dnes u Rafy opravdu viděl veliký potenciál do budoucna. Když odmyslíme některé zbytečné chyby, jeho hra už by snesla vyšší kritéria: skvěle servíroval, dobrý na síti, takticky dobře připraven, nepřipustil žádné komplikace, zvládl TB. V podstatě všeho, co mu letos podkopává nohy (neschopnost potvrdit break, doservírovat set, vyhrávat TB apod.), se dnes s přehledem vyvaroval.
Reagovat
kada.tom
Gael taky není žádný ořezávátko :-)
Reagovat
Grigor_Murray
To jo, ale přišlo mi, že tam není skoro žádný "trávníkář" ,buď antukáři nebo hardeři
Reagovat
Amputace
A kdo je podle tebe travař? Falla, Brown nebo někteří další, kteří neprošli ani přes třetí kolo Wimbledonu?
Reagovat
Grigor_Murray
Já myslel travaře vyšších kruhů- Rog, Andy, Dimi,ale třeba i Tomy Haas
Reagovat
Grigor_Murray
zapomněl jsem na Feliciana Lopeze, nebo našeho Pyskoře :)
Reagovat
Amputace
To ale nejsou žádní travaři. To jsou výborní hráči na jakémkoli povrchu. To jsi rovnou mohl napsat, že tam nebyl nikdo z TOP10 (kromě toho Haase a Lopeze).
Reagovat
Grigor_Murray
Prostě podle mě to nebyl tak dobře obsazený turnaj,aby prověřil Rafu na 100%, tak to bylo myšleno.
Reagovat
Amputace
Tak to je samozřejmě určitě pravda. To všichni víme.
Reagovat
smazaný uživatel
Na 100% určitě ne, ale já jsem rád za soupeře, které tam měl. Když už narazil na "antukáře" (Monfils), tak to byl hráč ze širší špičky a ne někdo, kdo hraje 3/4 sezóny na antuce, díky tomu je v top 70 a na trávě má kariérní bilanci 0-2. Zápas s takovým hráčem by Rafovi na trávě nijak nepomohl. On potřebuje co nejvíc ostrých zápasů na trávě, Queens je k tomu taky ideální, i když dostat se k Andymu bude hodně těžké - ale když by to dokázal, tak už budu hodně věřit tomu, že by SF Wimbledonu dát mohl (když se do té doby v pavouku vyhne právě Andymu).
Reagovat
smazaný uživatel
kto je podla teba travnikar?,Mahut?
Reagovat
Amputace
To mě právě také strašně zajímá. Třeba Troicki došel ve Wimbledonu do OF. Zatímco takový Brown, typický travař, který k tomu má i herní předpoklady, došel nejdále do třetího kola.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě se tohle dost blbě vysvětluje. Třeba takový Djokovič je na trávě dřevo, přesto je na ní daleko nebezpečnější než 90 % hráčů, kteří mají trávu za oblíbený povrch - prostě proto, že je o tolik lepší hráč. Zmiňovaný Brown má auru kvalitního travaře prakticky jen proto, že loni porazil Rafu (za zmínku stojí dál jen to, že rok předtím porazil na Wimbledonu Hewitta, který už ale v té době byl na své dlouhé cestě do tenisového důchodu). Zde vysmívaný Baghdatis pak Browna týden po jeho výhře nad Rafou ve Wimbledonu porazil.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak já bych dělal závěry třeba až po Queens Clubu, jak říkám, uvidíme, až bude Rafu prověřovat někdo "kompetentnější" :)
Reagovat
Amputace
Já žádné závěry nedělám, pouze komentuji, co jsem dnes viděl. Samozřejmě se teď klidně může stát, že rupne v prvním kole s Dolgopolovem, nicméně na tomto turnaji předvedl velice dobrý tenis, patrně nejlepší v letošní sezoně.
Reagovat
Grigor_Murray
souhlas
Reagovat
smazaný uživatel
a Murraya preveri Dimitrov
Reagovat
smazaný uživatel
aj ked uznavam ze minulu sezonu to mal Andy asi najtazsie v kariere
Reagovat
Grigor_Murray
:) , bohužel
Reagovat
tito
Tak na nejužší špičku to ještě není hlavně díky ne zcela jistému forehandu, ale
herně jde nahoru a ve Wimbledonu by již mohl uhrát zajímavý výsledek. Deka z antukové sezony je pryč- teď se mu bude hrát podstatně snáze. A ten pidi turnaj neodehrál vůbec špatně :-)
Reagovat
turista
Rafa zaslouženě vyhrál 66.titul ATP. Přesně tohle momentálně potřeboval.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad dá 70 do konce roku :)
Reagovat
spaniel
Úpal je svině.
Reagovat
kada.tom
Tak Rafa vyhrál, mám z toho radost, byla radost se na to dívat :-)
Výkon se postupně zlepšoval zápas od zápasu a titul z trávy jsem od něj po letošní antuce asi úplně nečekal :-)
Každopádně super výkony a teď jen pokračovat v Queensu :-)
Reagovat
Amputace
Vamos! Zdánlivě možná bezvýznamná 250ka, ve skutečnosti však pro Rafu mimořádně důležité vítězství.
Reagovat
Mayo
Je taaaaaaaaam (: dobrý štart do trávnatej sezóny
Reagovat
kada.tom
však ještě nevyhrál ..
Reagovat
smazaný uživatel
uz ano
Reagovat
smazaný uživatel
Už jo :-)

Solidní turnaj, velké zlepšení oproti antuce (asi z něj i spadl určitý blok, který na antuce měl). Uvidíme, co dál. Kéž by si v Queen's zahrál s Andym :)
Reagovat
kada.tom
Mahýt pěkně vyklepnul na svý oblíbený trávě Goféna :-))
Reagovat
Amputace
Moc se mi to dnes zatím líbí. Rafa samozřejmě pořád dělá chyby, které by dříve asi nedělal, a určitě jsou v jeho hře rezervy, ale přijde mi, že takticky je na trávu skvěle připravený. A konečně má kolem sebe opět auru šampiona, kterou na RG totálně postrádal. Vyhrát set, přičemž soupeř ztratí na servisu pouhé tři míče, to je přesně ono.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to nezvyk vidět srbského tenistu s kvalitním servisem.
Reagovat
yenda1
Troicki vybornej na servisu, ztratil asi 3 body. I tak prohral set. Nadalova nejvetsi zbran je servis.
Reagovat
yenda1
Jinak je Troicki neskodnej. Na prijmu neni schopen jit ani pres druhej.
Reagovat
kada.tom
Rafa se nám nějak rozservíroval :-)
1. set doma, Troicki byl z těch skvělých servisů docela vedle ...
Tak a ještě jeden set a bude to :-)
Reagovat
Mayo
Vamos Rafaaaaa ... 9 es, not bad
Reagovat
Amputace
Zatím překvapivě skvělý zápas. Oba hrají hodně dobře. Doufám, že to vydrží a Rafa to urve. Nechápu, odkud se ten Rafův servis bere, tak neuvěřitelný posun od RG.
Reagovat
MarcelPersch
Ehm, ani bych příliš neřekl, Troicki sice podává dobře, ale to co je Rafa schopen na returnu zkazit je otřesné. Ani Bh nefunguje jako v předešlých zápasech.
Reagovat
Amputace
Troicky podává dobře? Podle mě podává zcela skvěle. Vysoká úspěšnost prvního servisu, plno přímých bodů. Opravdu nevím, jaké "kažení" na returnu máš na mysli.
Reagovat
MarcelPersch
No bylo tam spousta returnů i z 2. servisu, které jen nahrál, a ty BH to je hrůza dneska, už tak 5. nevynucená chyba, navíc v důležitou chvíli, kdyby ty údery jen těsně nepřešly, ale ony jdou do půlky sítě.
Reagovat
Amputace
Asi sledujeme oba jiný zápas. K mnoha těm chybám je Nadal nucen, jediná opravdu bizarní byla teď v TB. Troicky hraje jednoznačně zatím nejlépe ze všech Rafových soupeřů, na servisu je velice dominantní, takže je jasné, že BH nemůže mít takovou úroveň jako v předešlých zápasech.
Reagovat
kada.tom
Vamoos Rafa :-)
Doufám, že to ve Stuttgartu urve :-)
Reagovat
Mayo
Queens vážne nebude vysielať Eurosport? Veď to dávajú každoročne, to sú idi0ti
Reagovat
smazaný uživatel
v programe nie je, ani na fcb neavizujú, čo už
Reagovat
r.Fever
teraz je to 500
Reagovat
Grigor_Murray
V jaký televizi se vysílá Queens Club?
Reagovat
Mayo
Uz nech ide finale, este hodina aj nieco...vamos
Reagovat
smazaný uživatel
Ja uz se v tom fakt nevyznam :-(
Reagovat
smazaný uživatel
To patrilo dolu...
Reagovat
Kozoroh
http://www.tennis-arena.cz/roddick-rogerovi-lepe-te-komentovat-nez-s-tebou-hrat-7644cz/
Reagovat
Grigor_Murray
Tak to je paráda, Andy měl vždycky skvělý hlášky, zase bude Wimb o něco pestřejší :)
Reagovat
Berny
Jsem velký fanda Rafy, ale nestačím se divit co tu čtu. Rafa neporazil (resp. ani moc nehrál) s hráčem TOP 15 na trávě od finále 2011 (4 roky !!) a po výhrách nad bagdatisem, tomicem a monfilsem se tu spekuluje nad návratem jeho formy, sebevědomí a nedej bože i nad potenciální výhrou na wimbledonu. Stejně jako hráč, tak i fanoušci by měli jít zápas od zápasu, od výhry k výhře.. abychom pak zase v shocku nehleděli nad 4.prohrou v řadě na W s hráčem okolo 100.místa žebříčku ATP. Kvalita hry z W 2007-2011 byla úplně někde jinde.. jediné v čem je dneska lepší jsou akorát voleje a podání.

Perlička: všiml si někdo, že máme téměř wimbledon a Djokovič letos ještě neprohál s obouručným backhandářem ?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevšimol, dobrý postreh veru...;)
Reagovat
ipko
a obidvaja sú zo Švajčiarska.. :)
Reagovat
ipko
a MUDr. Ivo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nam to preci doprej :-) i mala vyhra je vyhra a radost radosti ;-)
Reagovat
Amputace
To s tou výhrou ve Wimbledonu je samozřejmě přestřelená vize, nicméně Rafova hra šla vzhledem k letošku obrovsky a nečekaně nahoru. Po RG jsem už absolutně nedoufal v takové zlepšení. Navíc "to jediné", v čem se Rafa zlepšil, je současně pro hru na trávě nejklíčovější - tedy hra na síti a servis. Nedostatky stále vidím v nejistém FH, jinak je to hodně dobré. Osobně jsem měl letos poprvé z Rafovy hry pravou fanouškovskou radost. Vůbec poprvé totiž předvedl tři velice solidní výkony v řadě. To se mu totiž letos ještě nepovedlo. Navíc konečně hraje útočně, nedělá ty extrémní chyby jako v antukové části sezóny a zdá se mi, že si i více věří.
Reagovat
smazaný uživatel
Nefunguje mi telka, ani net..Ďakujem Telekom :)..Modem zaisťujúci signál do oboch zariadení je "broken", technik príde do 3! dní :))..Omg :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ani vypojeni ze zasuvky a reset modemu a settopboxu nepomaha? Technik by mel dorazit nejpozdeji zitra, je to v jejich zajmu. Jinak jim pohroz, ze zmenis dodavatele a budou u tebe jeste dneska :-)
Reagovat
marta
Tak koukám že si Berdych zahraje čtyřhru s Veselkou v Halle :) Ať se daří ....
Reagovat
smazaný uživatel
Umite si predstavit ten raketovy postup smerem vzhuru zebrickem u Rafy? Ted uz bude jen sbirat a pristi rok antukova sezona - kdyz buh da - tak by mohl byt po RG opet n. 1!!!
Novak nema sanci obhajit vsechny body, to se nepovedlo v historii snad jeste nikomu.
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem si to predstaviť, v prognózach som opatrnejšia. Máš pravdu, nik nemá šancu toľko bodov obhájiť, to by bol nadľudský výkon.
Reagovat
smazaný uživatel
Málo bodů k obhájení ještě z nikoho jedničku neudělaly, musí si prostě ty body uhrát sám.

Stejně tak pro žebříček po RG 2016 je irelevantní, kolik bodů bude Novak na podzim nebo na začátku příštího roku obhajovat.

Prostě kdo odteď nahraje za 12 měsíců nejvíc bodů, ten bude po RG 2016 jednička. Pokud to bude Rafa, bude zaslouženě první, ale obávám se, že to nehrozí (i když začal dobře :-))
Reagovat
smazaný uživatel
To je logika :-)
Reagovat
Matti
Nechci být hnusný, Rafovi přeji jen to nejlepší, ale takové prognózy a optimismus není zatím na místě. Raději být střídmý a opatrný a krotit se s velkohubými prohlášeními - což výrok o tom, že Rafa bude číslo 1, ikdyž až za rok, v současné době je.
Reagovat
spaniel
To jsou ti zelenaci. My jich mame taky par.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ja prece nepsala, ze BUDE n.1.
Napsala jsem, ze by mohl byt, coz je velky rozdil. Zalezi na mnoha faktorech, predevsim na zdravi, forme, sebevedomi, proste na vsem, co tenista k takovemu uspechu potrebuje. A taky notnou davku stesti, proto jsem psala, kdyz BUH da :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nebudte porad tak chytlavi :-)
Reagovat
darek.vrana
Taky nechápu tuhle logiku, jako že nemá šanci obhájit. Prostě jde o to, kdo nahraje nejvíc bodů, a to bude vzhledem k výkonnosti asi zase Djokovič, obhajoby neobhajoby. Že má spoustu bodů k obhajobě zároveň znamená, že má luxusní náskok a byl tudíž výkonnostně mnohem výš než ostatní. A i kdyby neměl tak velkou formu, pořád mu to může bohatě stačit.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, aspoň někdo mě pochopil :-)

Jinak mi celkově přijde, že se tu na TP hrozně přeceňují obhajoby. Někdo uhraje super výsledek a hned:"To je v pr...., za rok to neobhájí." Ale přece je pořád lepší ty body mít a rok z nich těžit (lepší nasazení, nemuset hrát kvalifikace). Za rok je hráč nebude mít tak jako tak, ale do té doby mu mohou výrazně pomoci...
Reagovat
smazaný uživatel
Úplně nejlepší je soustředit se na každou další sezonu, na race to wtf a nepřemítat jestli něco obhájím nebo ne, no bóže, tak neobhájím a první místo třeba jen na pár týdnů ztratím..no a? Je to jedno, pokud si udržuji dlouhodobě stabilní výkonnost a vyhýbají se mi zranění tak se nemusím ničeho bát, někdy na první místo bude stačit dvanáct třináct tisíc bodů, někdy "jen" devět deset, nemá smysl nad tím neustále spekulovat, lepší je soustředit se jen na udržení výkonnosti, buď to stačit budenebo ne, záleží i na okolnostech, ale první místo může Djokovič držet třeba i pět let, když bude podobně stabilní jako v posledních čtyřech letech, to je zřejmé.
Reagovat
Amputace
No vzhledem k tomu, že Djokovič absolutně nemá v současnosti konkurenci, tak bych se vůbec nedivil, kdyby velkou většinu bodů obhájil. Hardové Masters patrně znovu ovládne, na US Open obhajuje "pouhé" semifinále, takže jediný větší turnaj, kde může výrazněji ztratit, je Wimbledon - a samozřejmě TM, tam si ale neumím představit, že by vyhrál někdo jiný než on. Rafa samozřejmě bude teď hodně nabírat a klidně se může poměrně brzy dostat na druhé třetí místo. Nicméně tomu, že se stane jedničkou, moc nevěřím. To by musel Djokovič v druhé části letošní sezóny totálně vyhořet. Navíc není pravda, že teď už bude Rafa pouze sbírat. Ve Wimbledonu obhajuje osmifinále, takže se klidně může stát, že vyletí v prvním kole a plno bodů ještě ztratí. Jeho největší šanci vidím na US Open.
Reagovat
smazaný uživatel
To jako vážně takhle obsazená pětistovka jako Queens nebude nikde v TV? Bravo!
Reagovat
smazaný uživatel
Snad by mela byt na ES. Vzdycky na to jde ukazka pri programu na june :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Skukla som program športových staníc na celý týždeň a nič.
Reagovat
ta-dah
...v UK vysila Queen's ES 1 v pondeli od 13.15 a BBC 2 od 14.00, mozne ale je, ze British ES se lisi...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
áno, oni sa líšia. EuS1 má zajtra od 13:00 futbal a EuS2 od 13:30 Snooker.
Reagovat
dappe
Jestli fanoušci Federera byli při ústupu RF někdy až směšní ve svých předpovědích a vnímání reality, tak to, co nás tady pravděpodobně čeká od nadalovců, to bude teprve paráda. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Citujem: ".....ty si tu tuším nový, ale zaslepenosťou zapadneš do rafaradov ako ďalší v poradí..."

Ty si hejter v pravom slova zmysle. Poznám aj zaslepenejších. Tí sú však teraz zalezení.
apropos, Boh obdaril človeka rozumom, ale zabudol pribaliť návod na použitie.
Reagovat
Roger_Federer
Vzhledem k tomu ze nick rafaking je dalsi z nicku rafaeoli25, vystihl to r.fever naprosto presne..i kdyz nebyl v obraze.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vzhledem k tomu, ze podle tebe je nick rafaking Rafaeoli, tak slova od r.fevera, ze je tady asi novy, nedavaji smysl. Rafaking by prece mel vedet, jak to tady funguje, kdyz je udajne Rafaeoli.
Reagovat
Roger_Federer
Vzdyt to tam pisu, neni v obraze..ovsem prirovnani trefne.
Navic k tomuto nicku se dokonce priznal.
Reagovat
smazaný uživatel
K čemu jsem se měl přiznat?
Reagovat
Kozoroh
Že jsi Rafaeoli25.
Reagovat
smazaný uživatel
Já? A kde?
Reagovat
Roger_Federer
Ja ti to hledat nebudu..kolik ted pouzivas soubezne nicku?
Kde si byl posledni 3mesice, kdy se Rafovi nedarilo.? To si byl zalezly v koutku a ted kdyz porazil 3 "soupere" po sobe vyletes a zacnes zase exhybovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi asi blázen jak to tak vypadá, dokazovat ti, že někým nejsem to je na hlavu, on celý tenhle diskusní portál je takový šáhnutý jak to tak tady čtu, spíš se tomu jen směju.
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt? a kde, kdy?
Reagovat
r.Fever
Nikki, mne ten rafaking prišiel podozrivý od úvodu, ale nechcel som špliechať obvinenia z fleku, tak som napísal nestranne že je tu asi nový, hoci štýl písania a všetko okolo je jasný Oli.
Reagovat
Kozoroh
Tak a teď si porovnej komenty mé a rafakinga a uznej, že nejsem Rafaeoli25.
Reagovat
Roger_Federer
Vsichni jste Rafaeoli25..ty, Nikkki, wawe..:)
Reagovat
Kozoroh
No jo, jenže já narozdíl od těch dvou nefandím Nadalovi :-) A Rafaeoli je fanatik do Nadala.
Reagovat
smazaný uživatel
:-D :-D :-D jasne, ja jsem ten nejvetsi Rafaeoli ze vsech. Akorat, ze s prsama a blond vlasama do pul zad. :-D
Reagovat
Roger_Federer
Joo..to me zajima..fotecku?
Reagovat
smazaný uživatel
Jezis, ty ses jak trdlo, jsem ti posilala odkaz na muj facebook, a uz to pisu asi potreti!!!! Ale fotky jsou tam trochu starsiho data. Asi tak 4 roky, moc tam nechodim, nestiham nic krome TP a tenisu.
Reagovat
Amputace
Jojo, toto by mě také zajímalo :)
Reagovat
smazaný uživatel
R_F ti pak da vedet, az mu to dojde :-)
Reagovat
Amputace
Přijde mi vážně paradoxní, že navzory tomu, že fandí údajně největšímu tenisovému gentlemanovi a slušňákovi v historii tenisu, tak se právě Rogerovy fanoušci tak často a s takovou chutí trefují do fanoušků Rafy, čímž samozřejmě popírají veškeré zákony slušnosti. Nikdo to nedělá častěji. Například Forehand dost často provokuje, vytváří různé teorie o slabé konkurenci a podobně, nikdy jsem ale nezažil, že by s takovou vehemencí urážel inteligenci fanoušků nějakého tenisty. Jako by snad inteligence závisela na tom, komu kdo fandí. Jenom děláte Rogerovi ostudu.
Reagovat
tito
Máš pravdu. Opakovaně se to děje. Snaha kastovat fanoušky má sama o sobě vypovídající hodnotu.... A koneckonců ta lustrace nicků je také legrační :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Presne na to myslim uz od rana. Ti Rafovi fans jsou snad nejak propojeny, ci co.

Tak kam vam mam poslat ty fotky? :-)
I kdyz dnes si muze kdokoliv z jakekoliv stranky stahnout fotky kohokoliv. Proto jsem R_F poslala muj face (jmeno a mesto).
Reagovat
Roger_Federer
Mozna to bude tim, ze jsem si toho nikde nevsiml..ikyz uz si to jednou psala, coz je pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja ti to poslala do vzkazu. A uz hooodne davno.
Reagovat
Roger_Federer
Hosi..moc tu neknucte:), za ty roky co sem chodim jsem si tady toho precetl dost na obe strany. .Konkretne zrovna Vas dva povazuji za zcela nkrmalni, veci chapajici a umirnene.
Amputace, ikdyz tobe to treba neprijde, ale ja moc velky rozdil mezi Forhendovymi sarkasmy, rypani, prekrucovani a hlavne zhazovani jinych hracu za ucelem dokazani svoji pravdy, nevidim.
Reagovat
Amputace
No hlavní rozdíl je v tom, že on rýpe v rámci nějaké sportovní diskuze, nějakého jasně daného tématu, zatímco vy urážíte přímo fanoušky. To je velký rozdíl.
Reagovat
Amputace
A to i fanoušky, kteří s jeho rýpáním nemusejí mit nic společného, protože prostě generalizujete. Fanoušek Rafy = hlupák. Tu rovnici jsem nikdy nepochopil, stejně jako ostatně nechápu, jak se dá inteligence posuzovat podle toho, komu kdo fandí.
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapi, co delate vzhuru v tak rannich hodinach, boze...to vsichni koukate na hokej?
Jinak celkem slusnej rozbor, davam za pravdu.
Kazdopadne me to vzdycky rano hrozne bavi cist :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kde ma to tu j blo..
Sorry
Reagovat
turista
Rafa může získat zítra 66.titul ATP. Na tomto turnaji ukázal svoji vysokou kvalitu i na trávě.
Reagovat
smazaný uživatel
V Queen's první kolo s Dolgopolovem, další solidní hráč na trávě. Je dobře, že Rafa dostává tenhle typ soupeřů a ne nějaké ryzí jihoamerické nebo španělské antukáře, s takovými by mu zápas na trávě nic nedal.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm. Tak se zdá, že po pár letech vstoupí místo unaveného býka do wimbledonské arény nabuzený býk, mohl by si ještě předtím zvednout sebevědomí pár cennými výhrami. A konečný výsledek by mohl být... zajímavý :) Ta nepovedená antuka se zatím ukazuje jako výborný taktický tah :D
Reagovat
Mayo
Veľmi ma to teší samozrejme, že je vo finále trávnatého turnaja aj keď je to iba 250-tka ale furt je to tá jeho neobľúbená tráva...tak ešte dneska ten jeden krok spraviť a bude to super a potom Queens...mohla by to byť rozhodne po rokoch zase poriadna príprava pred Wimbledonom...tak vamos (:
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo ta ČT mě tak neskutečně se.re od včerejška se hrají Evropské hry což je docela významná sportovní událost a čT na to se.re nezajímá jí to. No jo hlavně že vysílají 6:25 MS U20 Nový Zéland-Srbsko v tu dobu se ale hraje Čtvtfinále stolního tenisu na Evropských hrách kde je České zastoupení a v 7:00 také kajaky kde máme velmi silné zastoupení a medailové naděje sice jen
rozjezdy ale určí Semifinalisty. od 9:55 do 10:45 Svět motorů WTF co to je. v dobu pokračují kajaky z Baku. 11:00 Taneční skupina roku 2015-záznam to je jako co za pí.čovinu. 12:5 EVORPSKÉ HRY BAKU KAJAKY SEMIFINÁLE no tleskám ČT se přemohla 14:00 Jezdectví: J&T Banka CSI 3W Olomouc 2015 v době kdy bude probíhat stolní tenis týmy ženy Semifinále možná i z Českým zastoupením. No ale ČT si vysilá své koníčky z Olomouce. Takže milá ČT na.serte si, alespoň že to ME v basketbalu dávají.
Reagovat
smazaný uživatel
nechápem... nepomýlil si si adresu?
Reagovat
smazaný uživatel
co nechápeš???????!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
"Takže milá ČT na.serte si, alespoň že to ME v basketbalu dávají."

Oslovuješ predsa ČT.
Reagovat
smazaný uživatel
ČT nestojí za nic v mnoha ohledech, jako všechny naše tv, nevím, čemu se divíš..
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže ony ty tzv. Evropské hry (pořádané v Asii) asi zrovna valnou prestiž mít nebudou, dost pochybuju, že ve většině sportů se bude účastnit nějaká špička. V malých sportech možná ano, ale v těch větších mají všichni vrchol na MS. Na jiných kontinentech mají tyhle oblastní hry velkou tradici, ale u Evropských by mě překvapilo, kdyby se konal víc než jeden zkušební pokus.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zrovna od nás tam odjelo dost dobrých jedinců, i olympijští vítězové, plus tyhle hry zas tak o ničem nejsou, lze na nich získat účast na OH, takže to nesnižujme..
Reagovat
smazaný uživatel
jo hlavně že Jezdectví: J&T Banka CSI 3W Olomouc 2015 je celosvětová údálost co. EH vysílá dokonce i Makedonie, Gruzie, Albánie, Kosovo, Mozambik, Nový Zéland, Kuba, Hong Kong, Angola, Uzbekistán i neevropské země vysílají EH
Reagovat
free2snc
MS U20 je daleko prestižnější než nějaký bezvýznamný evropský hry..
Reagovat
panzer.dragon
https://pbs.twimg.com/media/CHZoMMjUYAAUUxS.jpg

gratulace
Reagovat
tito
Moc pěkné, moc pěkné :-)
Reagovat
ta-dah
:-)tise drzim palce dal, dobra prace, tesi mne to:-)
Reagovat
panzer.dragon
když už sem zagooglil tak to sem frknu

http://www1.pictures.fp.zimbio.com/Rafael+Nadal+Driving+Aston+Martin+H25bqi8gkeEl.jpg

http://www.celebritycarz.com/wp-content/uploads/2014/01/raf.jpeg

http://www.celebritycarz.com/wp-content/uploads/2014/01/murray.jpeg

http://images.buyyourcar.co.uk/photos/1dc227fe-ffbd-11e0-9dcd-06204924019b/1761/1761_1_m.jpg

https://s.yimg.com/ao/i/sp/fed_nadalcarpool101221.jpg
Reagovat
rod_laver
jen doplním, že bohužel v Maserati Grandturismo jezdí Rosol :)

Zajímalo by mě, jestli někdo z top hráčů jezdí na motorce. Co jsem tak letmo googloval, tak snad nikdo.
Reagovat
panzer.dragon
parchant :-), vypadá to že fognini je fanda motorek, asi nco bude mít, ale fotku sem nenašel :-(
Reagovat
rod_laver
K takovýmu šášovi (Rosolovi) mi spíš sedí Audi. Nicméně tomu tak není a musím mu pochválit vkus :-)
Reagovat
panzer.dragon
jj audi.. možná nějaký báwo, vkus je ok (jak na auta tak na holky)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím co na tý Ochotský tolik lidí vidí, fakt nechápu..a z hlediska jejího charakteru to nechápu už vůbec :-)
Reagovat
rod_laver
taky to moc nechápu, spíš mi připadá, že vrána k vráně sedá
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, tihle dva se našli, Rosol našel povrchní seriálovou hvězdičku s blond vlásky, ona zase solidně vydělávajícího sporťáka, co jí a její potomstvo slušně zajistí, což je jediná věc, která jí zajímá, obě strany jsou tak zjevně spokojeny :-)
Reagovat
panzer.dragon
chlapi, ochotská je první liga co se týče vzhledu: obličej, na to jak je hubená obrovský (snad) přírodní prsa, souměrnost postavy, hezký oči sice sem si vědomej toho, že je potřeba aby byla nalíčená, protože jinak to je velká změna, ale co se vzhledu týče tak takový holky nejsou všude, mohla by bejt vyšší, ale co už

http://www.ihot.cz/files/image/10159/1v.jpg

charakter je jejich boj, vzhledem k tomu, že nemusim rosola a ona si ho vybrala za partnera tak si nedělam iluze
Reagovat
smazaný uživatel
Ochotska a prvni liga? Absolutne nesouhlasim. Mam kolem sebe kamaradky, ktere by ji hrave strcily do kapsy. Jak rikaj chlapi - "takovych ti za hodinu nase.. kybl "
Ale jinak samozrejme pokud je ona pro tebe prvni liga, tak je to ciste tvoje vec, muze se ti libit kdo chce.
Ja ti ciste z zenskeho pohledu, a to jsem na chlapy, muzu rict, ze neni.
Ale chlap to samozrejme vnima jinak...nekdy bych chtela byt chlapem, abych vedela, co se vam skutecne libi :-D
Reagovat
panzer.dragon
taky bych se rád podíval na svět ženskejma očima..

možná u tý Míši tomu přidává to, že se o ní píše v časopisech, je v televizi, v bulváru atd, na mě to zabírá :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Chapu, na me taky zabira to, kdyz vidim hrat Rafu :-D
Reagovat
spaniel
Co to, co to? Vcera jsem byl zlý, ze jsem nesouhlasil, ze je Rafa porad hezci, protoze je to tvuj subjektivni nazor a zena prece posoudí vzhled chlapa lepe a dneska tady kritizujes, ze se nekomu libi Ochotská? A zase to dokážeš jako ženská posoudit lepe? Opet to srąní si do huby...
Reagovat
panzer.dragon
spanieli já se Nikki zastanu, píše tady že,

"tak je to ciste tvoje vec, muze se ti libit kdo chce."

za mě je to OK, sem rád za takovej příspěvek

tu vaší diskuzi sem čet, něco podnýho na tom je, ale obě dvě diskuze mi přišly OK, prostě rozdílný názory diskutujících..
Reagovat
smazaný uživatel
Ach muj boooze na nebi...jeste,ze ti to panzer tak vysvetlil, snad jsi to pochopil :-)
Reagovat
smazaný uživatel
to sú silikóny ako vyšité. Ako muž by si to mal spoznať. :-)) Mnohým je to však jedno, hlavne, že vidia na hrudi balóny.
Reagovat
panzer.dragon
celkovej dojem je pro mě velmi přirozenej, chtělo by to posoudit to hmatem

rozhodně nejsem ten typ který je spokojený když jsou to (jen) velký balóny, ale prostě u Míši z jejího poprsí mam dobrej pocit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
si ma pobavil, hmat je fajn. Ženy to vedia posúdiť, lebo samé ich majú. Je to aj problém, trpí krčná chrbtica a obmedzené športovanie. príkladom je Halepka. :-) Azda iba Serene to nevadí, má inú konštrukciu tela a tá unesie....
Reagovat
Amputace
Tohle je první liga.

http://www.ehowzit.co.za/wp-content/uploads/2014/01/554cef2a326b4e7c80d5baf1cf0a2036.jpg

Mimochodem, jsou stále spolu?
Reagovat
panzer.dragon
vypadá to, že už spolu nejsou a nebo jí Tomic půjčil tomuhle týpkovi

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/67751_4350138190429_1548700777_n.jpg?oh=4b230bcc652023dfd70cd2f1cf79756a&oe=56273E33

..tak trošku plnější by to nahoře mít mohla, ale jo slušný no
Reagovat
skott
Reagovat
smazaný uživatel
na prvej foto je Rafa ešte ucho či...:-)
Reagovat
panzer.dragon
http://www.puntodebreak.com/files/14.11/b3ajyadiqaarnis_1_0.jpg

http://oi61.tinypic.com/2dt3vhz.jpg
Reagovat
panzer.dragon
http://www.rushlane.com/wp-content/uploads/2013/07/Maria-Sharapova-Porsche-2.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Maruš je na ty porsche nějaká "ujetá" :D Ale sekne jí to.
Reagovat
smazaný uživatel
Jí to sekne vždycky a v čemkoli řekl bych :-)
Reagovat
rod_laver
Prostě s nima má smlouvu, stejně jako s Tag Heuer nebo jako Roger má s Mercedesem a Rolex. Věřím, že by si jinak Roger vybral jinou značku auta a hodinek :-)
Reagovat
panzer.dragon
http://www.arabianbusiness.com/incoming/article500982.ece/ALTERNATES/gallerySize/51040979.jpg

už na to kašlu, ale je jasný, že bejt dobrej v tenise znamená mít vstupenku mezi ty nejvíc čupr káry jaký obyčejnýho smrtelníka napadnou
Reagovat
panzer.dragon
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/05/article-0-1AAC2329000005DC-412_306x423.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
super :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jaky je to typ Mercedesu, vi nekdo?
Reagovat
Denis92
AMG GT
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa, vamos!! gratulácia. Po 2 hodinách od uverejnenia článku a nikde nikoho? Zavrel hubu všetkým, ktorí mu neverili. Je to úspech a teraz ešte jeden krok. Troicki čaká. Priznám sa, že neviem, či by bol pre Rafu nebezpečnejší Čilič. Zdá sa, že Troicki je pohyblivejší a servis mu tiež píše.
Reagovat
smazaný uživatel
Cilic by bol asi nebezpečnejší, hoci dnes posobil ako nemotorné ohreblo a dosť kazil...

Prípadný triumf by bol veľmi pozitívnou indíciou do budúcna. A v podstate by potvrdil skutočnosť, že Rafove výpadky s Darcisom, či Rosolom boli vždy výrazne zapríčinené aj extrémne krátkou pauzou medzi RG a W. a tým pádom nerozohranosťou..Keď hráš v nedelu finále RG, je velmi tazké nastupit v utorok, v stredu po troch mesiacoch antuky zrazu na trávu..To, že sa prestávka tento rok rozšírila hrá Nadalovi výrazne do kariet..
Reagovat
smazaný uživatel
hej, prestávka prospela a na trávu sa pripravoval.
Reagovat
r.Fever
Kamo zase si ulietavas na niecom...prehry s Darcisom a Rosol? boli kvoli nerozohranosti, no to uz mal Rafa za sebou 2 tyzdne treningu na trave, v roku 2012 aj nejake zapasy v Halle...
Tento rok v Stuttgarte je to len 7-8-9 dni od vypadnutia na RG a uz je rozohraty?

Strasne si odporujes..ak Nadal prdne v 2.kole s Mullerom, bude to kvoli nerozohratosti, alebo kvoli tomu, kvoli comu prehrava posledny rok, t.j. Ze je pomalsi a neubeha tolko? A na trave to vidno 2nasobne.
Reagovat
smazaný uživatel
Tréningu :)..

Ty si asi tenis nikdy nehral, ze?..V 2012 odohral pred W. 2 zápasy, v roku 2013 ani jeden..
Reagovat
smazaný uživatel
Já vidím problém od r.2012 hlavně v tom, že vyměnil Halle za Queens, kde se vždycky dokázal dobře připravit, Halle to bylo jedno velký šlápnutí vedle, který měl utnout už po první, max.druhé účasti, jak Halle vyhovuje Federerovi, tak Queens jemu, co funguje to se nemá měnit..
Reagovat
smazaný uživatel
Nesouhlas, většina jeho letošních porážek nebyla zapříčiněna tím, že by měl horší pohyb, s čímž snad podle tebe už nemůže nic udělat, jeho hlavním problémem bylo nízké sebevědomí, zápasy prohrával hlavně vyházenými forehandy, ne tím, že nebyl schopný kvalitně dobíhat míčky. Ve Stuttgrartu je konečně v pohodě a hned je to znát na všem, pohybově ok, fh i bh mají délku, hraje nátlakově a prakticky nedělá chyby, je to jen a jen o sebevědomí..
Reagovat
smazaný uživatel
A ešte k tým dvom týždňom tréningu..Ty si to ako predstavuješ?..Ze Rafa v nedelu dohrá RG a v pondelok trénuje na tráve?..Nadal si vždy po RG a pred W. dopraje minimálne týždeň doma na Mallorce, kde si dáva po náročnej jari totálny chill out a chodí si na výlety loďou, aj so svojimi 19 adolescentnými bratrancami a sesternicami..

Do Londýna prišiel napr. v roku 2013 až v stredu, 4 dni pred turnajom..Pamatám si to, lebo som to už vtedy kritizoval..V zápase s Darcisom posobil herne a pohybovo úplne mimo, nevedel sa dostať do hry a zaslúžene prehral..

Je predsa jasné, že každým zápasom si clovek na povrch lepšie zvyká, už dnes sa hýbal o moc lepšie a prirodzenejšie, než v stredu..To, že odohrá Rafa pred W. dva turnaje a možno až 7-8 zápasov je pre neho velmi dobrá správa..
Reagovat
smazaný uživatel
Je ale fakt, že Djok např.loni nehrál jedinej přípravnej zápas, přesto Wimbledon vyhrál, takže i bez přípravy ho lze vyhrát, naopak ani při max.rozehrání a titulu z přípravy ho vyhrát nemusíš, což se stalo vícekrát i Federerovi, těžko soudit, každý rok je jiný, záleží i na motivaci, kterou měl Djoker loni obrovskou vzhledem k tomu, že rok a půl nevyhrál GS..
Reagovat
smazaný uživatel
Viem..Nadal však nie je Djokovic, on je prisposobivejší, a pre Federera je tráva ako droga doslova, ten s prechodom nemože mať problém..Nadal potrebuje na tráve najviac času, hlavne keď v minulých rokoch odohral predtým na antuke také kvantá zápasov..
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, ale jak říkám, hlavní problém byl zřejmě ve změně místa přípravy, z Queens vždycky přijel do Wimbledonu ve velký pohodě, tamní tráva se hodně podobá té wimbledonské, Halle mu k ničemu nebylo, naopak, rozhodilo hho tak, že už nenašel správný rytmus, ačkoli loni už to bylo na GS hodně dobré a prohra s Kyrgiosem byla dost smolná.
Reagovat
smazaný uživatel
Pro něj určitě výborná zpráva je ne ani tak to, že odehraje tolik zápasů jako ty výhry, opět si dokazuje, že to i na trávě jde a není důvod jí odepisovat, pokud bude svojí výkonnost gradovat dál jako ve Stuttgartu každým zápasem, tak může ve Wimbledonu opět zazářit a klidně i vyhrát, seběvědomí je zpátky a to je hlavní klíč k úspěchu ať jde o kohokoli..
Reagovat
smazaný uživatel
Sebavedomie určite tiež, ide to jedno s druhým samozrejme..
Reagovat
smazaný uživatel
Každopádně tu rozehranost berme s rezervou, někdy pomůže, někdy ne, v r.08 vyhrál Queens a pak i Wimbledon, naopak v r.10 vypadl v Queens už v čf a pak ho stejně vyhrál, zase takovou důležitost tomu proto nepřikládejme, může platit jedna i druhá varianta :-). Důlezitější jsou pro něj momentálně hlavně ty výhry samotné, pro dobrý pocit, že může byt znovu konkurenceschopný kdekoli.
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2010 odohral pred W. stále 3 zápasy..v Úvode turnaja hral 2x 5 setové zápasy, takže zrejme ešte nebol úplne pánom situácie..Naopak koniec turnaja bol už parádny..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ale loni kdyby se neobjevil ostrostřelec Kyrgios nebo ho býval dokázal vyřadit tak by ve finále byl myslím opět, Raoniče by dal a Federera bezpochyby taky, jak by zahrál ve finále nevím, ale finále opét reálné bylo, i přes tu minimální rozehru, resp.totální nerozehru :-)
Reagovat
r.Fever
veď vlastne ten Kyrgios mu skoro v podstate ukradol titul nie ? rafaking, ty si tu tuším nový, ale zaslepenosťou zapadneš do rafaradov ako ďalší v poradí...
Reagovat
smazaný uživatel
O čem to mluvíš? Řekl jsem jasně, že s Djokerem nemám tucha jak by to bývalo dopadlo, ale na finále měl vzhledem k tomu jak umí na Federera i Raoniče, Kyrgios to byla nečekaná překážka, měl den jak blázen kdy střílel jedno eso nebo přímej bod za druhym, v dalším zápase už to samozřejmě nezopakoval. Jen to tu tvrdím, nic jiného, žádnou zaslepeností netrpím, nemám problém uznat, že třeba o rok dřív tam nemusel ani nastupovat, protože s Darcisem byl poloviční a těžko by to bylo lepší s někým jiným, loni to ale byla jiná káva, takže nevím s čím máš problém, Federera loni na USO připravil zase o titul Čilič, to byla jasná věc a nedělá mi to problém přiznat.
Reagovat
r.Fever
zabudol si, že Wimbledon, akokoľvek je v 2.týždni pomalší, stále nie je antuka, a Nadal tam má s Federerom 1-2 tuším... a s Raoničom by to bola čistá tajbrejková lotéria.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ale přece jen od r.07 Federer Nadala na GS neporazil a to se na psychice odráží ať se hraje kdekoli, i v hale už ho Nadal naposledy dokázal porazit, věří si na něj kdekoli.
Reagovat
r.Fever
no v tej hale to bol fakt polovičatý Federer, to by som ako merítko nebral, plus povrch ako vieme na Masters je pomalší od pomalých. :) a Nadalova výkonnosť takisto už nie je tam, kde bola v rokoch 08-10 a pod. Podľa mňa hypoteticky veľmi vyrovnaný zápas, kde by som favorizoval Federera, aj minulý rok, aj tento.
Reagovat
smazaný uživatel
Na TM je pomalý hard? Ptám se neb to jsem nezjišťoval, každopádně ať by byl jakkoli rychlý, tak v r.13 by ho Nadal dal kdekoli, i v Cinci na nejrychlejšim hardu se mu to tehdy povedlo. Každopádně v letech 08-10 to mezi nimi bylo dáno jasně (už v r.07 na něj ale Nadal vystrčil rohy ve Wimbledonu a byl blízko), v r.11 se snad ani neutkali jestli si dobře vzpomínám, i tehdy bych ale víc věřil Nadalovi, jedinej jeho problém bý ten rok Djoker, v r.12 ho stihly zdravotní lapálie, už na jaře to nebylo na hardech ono i když antuku pak ještě zvládnul, o r.13 už jsem psal, no a loni ho jasně porazil v Austrálii a jistě by ho vyndal i na antuce, jak by to bylo na trávě je otázka, ano, asi by to bylo vyrovnanější, možná vyrovaný, Federer tam loni zahrál výborně,na hardu a antuce ale žádná, sebemenší změna ani loni.
Reagovat
smazaný uživatel
Oprava, v r.11 se spolu utkali ve finále FO, na to bych málem zapomněl :-)
Reagovat
r.Fever
"Nadal si vždy po RG a pred W. dopraje minimálne týždeň doma na Mallorce"

no práveže za to som ho niekedy obdivoval, že deň po víťazstve na RG už trénoval v Queense...a to je proste fakt, nechápem, o čom to tu točíš že vždy si dopraje týždeň voľna. To sa stalo v roku 2013 keď odohral pred Roland Garros milión zápasov a áno, preto prehral s Darcisom - bol nerozohraný, to beriem..

ale v roku 2012 či 2014 to neboli prehry z nerozohranosti, ale z dôvodov, ktoré som spomenul vyššie. 2014 hral hneď v Halle a Brown ho vybúchal ako malého chlapca. ale na tráve sa pripravoval, a na žiadnu Mallorcu nešiel. Teda oprav ma ak sa mýlim, ty si v tom monitorovaní jeho aktivít zbehlejší.
2012 takisto, hneď po RG hral v Halle a došiel do QF, 2011 tuším to bol Queens a 2010 tiež Queens. takže tá tvoja každoročná Mallorca sa udiala za posledných 5 rokov RAZ. opakujem, RAZ.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale veď reč vobec nie je o roku 2014 a predmet diskusie predsa nie je MaLLorca, ale rozohratost, ci nerozohratosť Rafu v kontexte jeho neúspechov z rokov 2012, 2013..Si sa tuším stratil trocha :)

Apropos, hádaj kam Nadal šiel po skorých vypadnutiach v Halle napr.?..Na Mallorcu..:)
Reagovat
r.Fever
Rok 2013 máš recht, tam bol nerozohraný, ale mohol si za to sám. Rok 2012 to nie, tam mal čas na rozohratie dosť, a aj príležitostí. Tam ho proste Rosol vybúchal z kurtu, rovnako ako Kyrgios minulý rok, či Brown v Halle.

Môj point je v tom, že Nadalove prehry sú čoraz viac dôsledkom horšieho pohybu, jednoducho únava materiálu a na tráve sa to prejavuje ešte viditeľnejšie. Jeho "športový" vek je podľa mňa trochu vyšší, ako šúčasných 29, lebo fakt ten chlap drel a zodieral to telo na najvyššej úrovni od 17tich. Ty tvrdíš, že za tie prehry môže nerozohranosť, no o tú podľa mňa šlo len a len v roku 2013.

A mimo témy, vidím, že nie som asi sám, čo pozerá playoff NHL, vzhladom na pokročilejšiu hodinu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Únava materiálu to byla možná v tom r.12, tam se nepohyboval stoprocentně a nakonec z toho hned po vypadnutí s Rosolem byla půlroční pauza, koleno ale zdá se od tý doby v naprostym pořádku. Loni ale byl materiál v pořádku (pravda trochu ty záda), to mu ale zápas s Kyrgiosem neprohrálo, ten měl prostě extra den, kdy to na servisu sypal jako Roddick, co s tim šlo dělat? Přesto rozhodlo pár míčů, takže žádná špatná porážka, jen smolný vyřazení se zázračně servírujícím toptalentem, to se prostě stává. Ještě k tý únavě materiálu, ta je průběžná jak dobře víš, na USO 07 byl úplně rozsekanej, sotva běhal, řekl bys tehdy, že na USO v budoucnu dvakrát vyhraje plus tam bude ještě jednou ve finále a nejhoršim výsledkem tam bude pro něj od tý doby sf? Asi ne, u něj se prostě nemají nikdy dělat kategorické soudy, už tolikrát se vzepřel těm co ho odepsali, že už o tom ani nemá cenu mluvit :-)
Reagovat
r.Fever
Viac rozsekaný sa mi zdal o rok potom, ale to malo za následok aj to, že sa naháňal za postom Nr.1 a po namáhovaom Wimblasi tam boli aj OH a na USO proste došla para.
Reagovat
smazaný uživatel
Už v prvej tretine som zaspal :)
Reagovat
smazaný uživatel
O tématu rozehranosti už nemá smysl se bavit, je to těžké posoudit, nechápu jinou věc a to tu jak můžeš srovnávat jeho vystoupení ve Wimbledonu z r.13 a z loňska, v r.13 byl totálně out, sotva tam běhal a s Darcisem zaslouženě vypadl, loni hrál velice slušně a prostě prohrál ve vyrovnanym zápase s ranařem Kyrgiosem, kde ve dvou tiebreacích rozhodl jeden míček, každopádně to byl nádhernej zápas, jeden z nejlepších na turnaji, šťastnější postoupil.
Reagovat
Roger_Federer
Vitej Rafaeoli..;).
Reagovat
Amputace
S tímhle souhlasím. Loni hrál ve Wimbledonu velmi dobře. Kyrgios ovšem odehrál možná největší zápas kariéry, který zcela nepřekvapivě v dalším kole už nezopakoval.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist