Nadal je potřetí vítězem US Open a má 16. grandslamový titul!

  • US OPEN - Rafael Nadal potřetí v kariéře vyhrál US Open a získal svůj celkově 16. grandslamový titul. V boji o něj první hráč světa nedal šanci jihoafrickému outsiderovi Kevinu Andersonovi, který ve svém největším finále doplatil na nezkušenosti z velkých zápasů a související nervozitu. Jednatřicetiletý Španěl vyhrál turnaj na tvrdém povrchu poprvé po více než třech a půl letech.
    11. 9., aktualizováno | Aktuality |  382 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Tituly z letošních grandslamů ve dvouhře mužů si mezi sebe rozdělili podobně jako v letech 2006, 2007 a 2010 Roger Federer s Rafaelem Nadalem. Švýcar triumfoval na Australian Open a ve Wimbledonu, Španěl na Roland Garros a na právě skončeném US Open. 

V New Yorku při neúčasti pěti hráčů elitní desítky nemusel cestou za titulem čelit žádnému hráči Top 25. Ve finále nedal šanci Kevinu Andersonovi, který na US Open poprvé v kariéře překonal grandslamové čtvrtfinále. Jednatřicetiletý Nadal přehrál o rok staršího Jihoafričana jednoznačně 6-3 6-3 6-4.

Statistiky zápasu
Nadal - Anderson
1 esa 10
1 dvojchyby 4
63 %
1. podání 'in' 59 %
84 %
úsp. 1. podání 73 %
70 %
úsp. 2. podání 36 %
30 winnery 32
11 nevyn. chyby 40
16/16 hra na síti 16/34
4/9 brejkboly 0/0
čas: 2:27

Od prvních výměn Nadal vývoj finále kontroloval. Eliminoval Andersonův servis, při svém podání mu nepovolil ani jeden brejkbol a prohrál při něm pouhých patnáct výměn. Jen v posledním gamu byl jednatřicetiletý rodák z Mallorky trošku svázaný blížícím se úspěchem, ale druhý mečbol využil stylem servis-volej a zvítězil za dvě a půl hodiny.

"Věděl jsem, že je to grandslamové finále a že musím vyhrát. Ten první brejk mi hodně pomohl se uklidnit. Ve třetím setu jsem byl trochu nervózní, ale věděl jsem, že jen musím hrát dál svou hru," komentoval Nadal, který vyhrál i páté vzájemné střetnutí. "Kevin dnes neodehrál svůj nejlepší zápas. Ale má můj obdiv, jakých výsledků po zranění dosahuje."

Španělský favorit měl stoprocentní úspěšnost při hře u sítě, ke které se vydal celkem šestnáctkrát. Zaznamenal 30 winnerů a jen 11 nevynucených chyb.

"Tohle je pro mě další výjimečná chvíle v mé kariéře, byly to pro mě skvělé dva týdny plné emocí. Jsem teď neuvěřitelně šťastný, protože prožívám skvělý rok," řekl Nadal, který v průběhu turnaje prohrál jen sedm gamů po svém podání.

"Je neuvěřitelné, co jsem letos po zraněních dokázal. Od Austrálie hraju skvěle a teď jsem vyhrál tady v New Yorku, což mi dodává ještě více energie. Jsem strašně šťastný. Děkuji za tuhle životní příležitost," řekl Nadal při vyhlášení.

Nejvíce titulů v open éře
(od roku 1968):
109 Jimmy Connors
94 Ivan Lendl
93 Roger Federer
77 John McEnroe
74 Rafael Nadal

Na US Open Nadal navázal na své triumfy z let 2010 a 2013 a připsal si 16. grandslamový titul. V open éře je lepší jen Roger Federer s 19 trofejemi. Celkově Nadal získal 74. titul, mimo antuku první od června 2015. Na tvrdém povrchu triumfoval poprvé od ledna 2014, kdy zvítězil v Dauhá, a sérii osmi finálových porážek.

Zároveň vyhrál svůj poslední velký titul pod dohledem strýce a trenéra Toniho Nadala, který provází odmalička každý jeho tenisový krok. "Nejde mu dostatečně poděkovat ze vše, co pro mě udělal. Bez něj bych možná ani nikdy nehrál tenis. Od prvních úderů mě hnal a motivoval do celé kariéry. Díky němu jsem se stával silnější. Je to jedna z nejdůležitějších osob v mém životě," řekl Nadal.



Dnes si dnes Nadal zahrál v již 25. grandslamovém finále, z toho třetím v letošní sezoně. Díky triumfu ve Flushing Meadows upevní své vedení ve světovém žebříčku. Před druhým Federerem bude mít náskok téměř dvou tisíc bodů.

Osmadvacátý nasazený Anderson hrál ve Flushing Meadow své první grandslamové finále a nedokázal favorita dostat ani trochu do úzkých. Místo aktivní útočené hry zkoušel s Nadalem výměny, v kterých neměl naději na úspěch.

"Jsme stejně staří, ale sleduju tě celou kariéru a jsi jedním z nejlepších vyslanců tenisu," řekl Anderson k Nadalovi. "Já mám za sebou výjimečné dva týdny zakončené prvním grandslamovým finále, za což jsem po zraněních vděčný. Takovýhle výsledek finále jsem si sice nepřál, ale bojoval jsem a budu dál, abych se vrátil," dodal Jihoafričan, který na začátku sezony přišel kvůli zranění kyčle o Australian Open.

• US OPEN 2017 •
USA / New York, tv. povrch, 9.480.000 dolarů
nedělní výsledky mužů (10. 09. 2017)
• Dvouhra - finále •
Nadal (1-Šp.) - Anderson (28-JAR) 6-3 6-3 6-4

 

Přehled nejúspěšnějších tenistů na grandslamech:
Jméno AO FO Wimbledon US Open Celkem
Roger Federer 5 1 8 5 19
Rafael Nadal 1 10 2 3 16
Pete Sampras 2 - 7 5 14
Roy Emerson 6 2 2 2 12
Novak Djokovič 6 1 3 2 12
Rod Laver 3 2 4 2 11
Björn Borg - 6 5 - 11
Bill Tilden - - 3 7 10
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (382)
13.09.2017 10:15Od: Roger_Federer
Tak to jo, Forehend je na tenisportalu, jedinec, ktery tady roky lze, fabuluje, krouti si datama, faktama, cislama jak se mu to hodi, za jedinym ucelem..
A někteří radoby moralisti tady budete neco vykladat, kdyz to tolerujete a jeste Vam to vyhovuje.:), smesne.
[ Reagovat ]
13.09.2017 10:48Od: janek_da
Jak píše nesmysle, tak to jenom pošťuchuje. Nebo je to naopak?
[ Reagovat ]
13.09.2017 12:30Od: Forehand
Bože moj. Ty si strašne zakomplexovaný zdá sa. Finále dávno za nami. A ty každý deň začínaš
nové a nové vlákno a stále do omrzenia sveta rozoberáš a začínaš rozoberať stále tie isté veci. Vyhrávaš pomyselnú cenu za najviac utrápeneho fanusika po 11.9.2017, gratulujem..

Čo sa snažíš dokázať?...Štíš proti vetru, keďže nikto z Rafa fans nemá problém priznat, ze AO17 bolo konkurenčne poslabšie..O čo ti ďalej ide?..O RG09, alebo o to, ze Federer vyhral 2/3 az 3/4 svojich GS bez skalpu RN a ND?..No to nevykecáš...Ten pomer GS so slabsou konkurenciou je markantný...To je pointa. Tak tu so sebou nemrzkaj jak decko a vzchop sa uz konečne, si dospely chlap snad..
[ Reagovat ]
13.09.2017 17:22Od: Roger_Federer
Vazne nevis ocem je rec?, tak to.si blb.:)
[ Reagovat ]
13.09.2017 17:39Od: Roger_Federer Re: Peter
Nejsi nejaky nervozni, kamos.??
Nejsi schopny pochopit, ze tady davno nejde o Nadala, ale o tebe?
[ Reagovat ]
13.09.2017 20:53Od: Forehand
O mna?...Nelezie ti to po nedeli trocha na mozog, kamarát?...:)...

Odosobni sa, veď si smiešny
[ Reagovat ]
13.09.2017 18:39Od: spaniel
Tezko mohl mit skalp Nadala, kdyz ten vypadaval prilis brzy. V 35 porazil ve finale 30 leteho Nadala a ty se tvaris jak kdyby vsechny GS vyhral pres nejake bezejmenne hrace challengru a v nadalove konkurenci nemel sanci. Nadal hral na spouste GS, ktere bral Roger. Kdyby byl tak dobry jak tvrdis, mel by mit uz 30GS nejmin. Nema, protoze na to nemel. To s tim Novakem je prilis retardovane i na tebe.
[ Reagovat ]
13.09.2017 20:50Od: Forehand
Co s Novakom, nic o nom som nepisal :)

Pisal som, ze dve tretiny GS ma Federer bez skalpov RN alebo ND. Ale mozno mas este JetLag, tak ti to este nemysli. A mozno to nie je tým...

Áno, Rafa na to ako junior nemal dostavat sa do zaverecnych kol mimo antuku. To sa vsak nevylucuje s tym, ze konkurencia v tych rokoch bola prahbiedna, široká a premenlivá špička mimo Federera to len potvrdzuje...
[ Reagovat ]
14.09.2017 11:13Od: spaniel
O Novakovi jsi nepsal? ND pak asi znamená nemyslím dnes...
Konkurence prachbidna a Nadal toho nevyužil, to říká vše.
[ Reagovat ]
12.09.2017 22:39Od: spaniel
Roger vyhraval pres Baghdatise, Safina, Roddicka... Nadal pres Andersona :D
Doufam ze trollhand aspon tento nesmysl uz vypusti z repertoaru. Historie se nepta, clovek muze porazit jen ty, co ma v pavouku.
Nadal zaslouzene, kdy uz, kdyz ne ted? Uvidime co bude dal, po letech stradani oba predvedli filmovy navrat a vlili olej do uhasinajiciho plamene debat. Ted jsme zas tam, kde jsme byli.
[ Reagovat ]
12.09.2017 23:55Od: Franky
mam dojem ze ked tito dvaja skoncia tak polovica z nas z TP odide :D
[ Reagovat ]
13.09.2017 00:27Od: Amputace
No on výrazný rozdíl je v tom, že Forehand mluví snad o polovině Federerových titulů, které spadají do toho období, zatímco v Nadalově případě je to jediný titul, takže pochybuji, že se něco změní :)
[ Reagovat ]
13.09.2017 00:48Od: Forehand
To ale típeček nepochopí, zložitá myšlienka :)

Navyše nikto z nás nemá problém priznat, ze tento GS mal nizsiu konkurenciu, kdezto oni sa za konkurenciu bijú 10 rokov, fanatici, holt..
[ Reagovat ]
13.09.2017 00:53Od: Franky
nezodpovedali ste mi otazku nizsie...kolkokrat Vyhral Fedex GS bez toho aby nestretol nikoho z top 20? alebo sa mam obratit na kozoroha nech mi to vyhlada v stats?
[ Reagovat ]
13.09.2017 00:59Od: Franky
nie pockat...vylepsim to: Kolkokrat z 19GS vyhral Fedex bez toho aby nestretol top 10?
[ Reagovat ]
13.09.2017 01:37Od: Forehand
Zodpovedal som ti to nižšie, Federer vyhral presne jeden GS, kedy bol jeho najsilnejsi protivnik Del Potro. Skus trochu rozmyslat v sirsich suvislostiach a mozno pochopis, preco bol Delpo tentoraz nasadený nizsie. A mozno nie.
[ Reagovat ]
13.09.2017 10:00Od: Roger_Federer Re: Petko, Petko.
:), Delpotro O9 ve svoji nejlepsi sezone kariery, byl stejne silny jako delpotro 17. :), nehlede nato ze Soderlink dokazal porazit Nadala na antuce na Rg, a finale hral 2x za sebou..
Urcite to byl stejny souper jako Anderson :).
[ Reagovat ]
13.09.2017 10:16Od: Amputace
To určitě nebyl. Ale stejně tak to určitě nebyl stejně silný soupeř jako Nadal (byť ho porazil), kterého by Roger na RG nikdy neporazil :) Dehonestace hodnoty tohoto US Open je zcela oprávněná, ale zároveň nechápu, na co si vy, FFF, hrajete s hodnotou RG09. Roger využil příležitosti, nic jiného. Věděl, že na RG by pravděpodobně nikdy nevyhrál, pokud by se nevyhnul Nadalovi. Nadal zase věděl, že tohle je zřejmě jeho poslední možnost vyhrát US Open - a možná vůbec mimoantukový GS. V kontextu rivality Federer-Nadal je RG09 zrovna tak bezcenný titul (tím spíš, že jejich rivalita je jednou z mála černých kaněk na Rogerově jinak takřka bezchybné kariéře) jako US17 z hlediska hráčské kvality. Nějaké řeči o tom, že Soderling je lepší než Anderson či tehdejší Potro lepší než dnešní Potro jsou naprosto bezpředmětné, když na RG nemusel Federer porazit Nadala.
[ Reagovat ]
13.09.2017 10:23Od: Roger_Federer Re: Amputace
A opet jsme u toho..
Ano souhlasim stebou Roger vyuzil prilezitosti, jako ted Rafa.
Forehend dostal otazku, kolik gran.ziskal Roger aniž by porazil hrace top 20=0, vzdy porazil minimalne jednoho, odpoved Forehenda byla RG 09..
Lez,lez, lez..a jenom opet se vyhyba odpovedi a diskuzi staci do Del potra..nechapu proc,?- je problem priznat. Ze Federer sel vzdy pres hrace top 20??
Me o nic jineho nejde.Forhend je prolhanec co se ani nenamaha overit si cisla a fakta.Tecka.
[ Reagovat ]
13.09.2017 10:49Od: Franky
dovolim si ta doplnit este: dal som este doplnujucu otazku: kolko GS vyhral bez toho aby neporazil top10?
[ Reagovat ]
13.09.2017 10:52Od: Amputace
Já se vůbec nedivím Forehandovi, že se z té odpovědi snaží vykroutit - vždyť byla zcela účelově položená. To jako exot Franky položí otázku a každý je povinen mu neprodleně odpovědět? Takových otázek si můžu navymýšlet desítky, aby odpovědi na ně vyzněly v Rafův prospěch. Navíc v kontextu té diskuze, ve které zazněla poprvé (Frankyho žebříček nejlepších hráčů všech dob), vůbec nedávala smysl a byla naprosto scestná.

Kolik GS Federer získal, aniž by porazil hráče TOP 20? No - 0. Ale také je třeba dodat, na kolika startoval GS, kde nehrála více než polovina TOP10? Přesně na jednom - a přesně na jednom neuspěl.
[ Reagovat ]
13.09.2017 11:03Od: Roger_Federer Re: Amputko
Chapes kde je pointa?, Forhend lze casteji nez rika pravdu, ty to jeste omlouvas.bodka.
[ Reagovat ]
13.09.2017 11:04Od: Franky Re: Forehandov poskok (pajac)
Pocuj bola to jasne polozena otazka na ktoru som cakal odpoved a ktorej som sa nedockal...dokonca som otazku zuzil na okruh top10 a stale odpoved nikde...FH(a teraz aj ty) je ako politik ktory sa postavi pred kameru a ked sa ho opytaju kde su tie peniaze ktore vie on ze ich ukradol, vedia ludia ze ich ukradol a vie to aj dany novinar ktory sa ho to pyta ze ich ukradol, zacne sa vykrucat menit pozornost inde a zahmlievat presne ako to robia chlapci v oblekoch v parlamente...nuz ma dobre skolenie ked je priamo z mesta kde taky ludia ziju :D
[ Reagovat ]
13.09.2017 11:10Od: Amputace
Omg. Já ti dole položil několik otázek. Proč si myslíš, že je Borg před Nadalem atd. A jediné, co z tebe ve výsledku dokázalo vypadnout, že je to de facto tvůj pocit, ale podložit argumenty to nedokážeš, tak na co si teď hraješ? Položíš si účelově nějakou otázku a všichni se máme zbláznit? Nehledě na to, že já jsem na ni odpověděl.

Ok. Teď tedy položím otázku já tobě. Kolikrát vyhrál Federer RG a kolikrát přitom porazil Nadala, jeho desetinásobného vítěze?
[ Reagovat ]
13.09.2017 11:42Od: Franky
dodal som ti aj argumenty ako vitazne zapasy GS ci n1 a prehodil to na dobu kedze Laver prechadzal z amaterov na profi...u Borga som zohladnoval skory odchod...ale spat k teme: odpoved je 0 ano Roger nikdy neporazil a zrejme ani neporazi Rafu na RG. Co sa ale tyka RG09 Roger tam opat porazil (na jeho najslabsom povrchu) niekoho z top 10 co sa o Rafovi teraz neda povedat. Suhlasim ze los si nevybral siel od zapasu k zapasu ale vdaka okolnostiam si myslim ze okrem RG uz GS nezopakuje...
[ Reagovat ]
13.09.2017 12:44Od: Forehand
Roger na RG09 porazil jedneho hraca Top 10, Del Potra. Ktory teraz v NY logicky ako nasadená 5. nemohol byt, kedze polku sezóny 2016 premarodil. Rovnako je nad slnko jasne, ze Delpo je silnejší v NY, nez v Parizi. V NY vyhral GS a teraz vyradil nasadenu dvojku a nasadenu 6? Thiema, okolo takychto skalpov na antuke nikdy ani nesiel, tak tu nerob zo seba vola a neobhajuj Delpa na RG, len preto ze mal za menom nizsie cislo. Ved to je logika dementov.
[ Reagovat ]
13.09.2017 13:35Od: Amputace
Ano. Udělal jsi to tak,ze jista kritéria jsi praktikovat pouze na Nadala a na Federera nikoli. Borg není v ničem před Nadalem, v čem by zároveň nebyl i před Federerem. Argumentujes tím, že Borg dominoval na antuce i trávě, co ti však nedochází,ze v kombinaci travy a antuky je Nadal úspěšnější než Federer. Stavis-li tedy Bořka nad Federera, musíš jej zákoníže postavit také nad Federera. Nebo ani tak proste rovnice nechápeš?
[ Reagovat ]
13.09.2017 13:38Od: Amputace
Borga* :)Pisu z mobilu.
[ Reagovat ]
13.09.2017 12:35Od: Forehand
Cize uz beries ohlad na celé sezony a nie na jeden turnaj?...V com bol Delpo17 slabsi ako Baghdatis06, alebo Delpo RG09?...Ty sám si vravieval, ze ide o jeden turnaj a formu hraca, ktora bola vynimocna...

Delpo na RG neporazil nikoho, kto by stál za reč. Delpo na UO17 porazil Federera, vyhral tam GS, takze podla tvojej logiky by mal byt pre Nadala v SF tazsi super, nez Delpo pre Federera na Rg. Je to proste. A vo finále Soderling. Hrac mimo top20, prve velke finále, opat podla tvojej logiky bez sance na uspech. Federerov titul z Pariza bol v podstate plus/minus rovnako bezcenný ako titul Rafu z NY...
[ Reagovat ]
13.09.2017 17:30Od: Roger_Federer
:), a proc resime Del Potra proboha?
Zase jenom okecavas cisla..kvuly hovadinam.
Fakta
Montfils byl nasezeny na RG 09 11
Del Potro byl na RG 09 nasezeny 5
Nic jineho me v teto diskuzi nezajimalo.
Ja jsem pouze ukazal ze sis opet neoveril ani fakta a lzes.
[ Reagovat ]
13.09.2017 20:56Od: Forehand
Pretože ťa tak trochu pokladám za inteligentnejsieho, nez sa tu prezentuješ...

A preto neriesim len prvoplánové čísla, ale aj veci, ktoré s tým priamo súvisia. Ako hlbšie dovody, preco bol kto a ako nasadený, výkonnost daneho hraca na RG a USO vseobecne...Chápes tymto veciam?
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:28Od: annah
Why Roger Federer is a genius, and Rafael Nadal a mere champion

http://amp.smh.com.au/sport/tennis/why-roger-federer-is-a-genius-and-rafael-nadal-a-mere-champion-20170907-gyd555.html
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:46Od: Franky
krasne :) a to je presne to co zvysna Big 3 nikdy nebude mat...tu lahkost a dotyk genia...sport ktory je tak technicky tazky vyzera prinom tak lahko - poet na kurte
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:49Od: Fandina
Nole taky vypadá na kurtu lehce.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:51Od: Franky
tomu never...vkuse sa mu spotaju nohy divne sa naklana a tie udery su take fadne nevariabilne akoby hral len dolava doprava..zle sa nato pozera
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:51Od: Fandina
Ani ne, je jako gumový.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:54Od: Franky
noa? snuru urobim aj ja a to tenis hram prilezitostne a gymnastike sa nevenujem...mam to trochu geneticky dane ale to neznamena ze som nejaky super tenista s vybornym pohybom po kurte a pri uderoch
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:56Od: Fandina
Já tebe nehodnotím. Ty mě nezajímáš.
[ Reagovat ]
12.09.2017 00:05Od: Franky
ani ty mna psychicky narusena osoba...ak si videla Youzhneho s Fedexom tiez tam 2x urobil snuru...a co ze je gumovy?! v tenise je dreveny.. uz ti to docvaklo? ty pseudo fanynka narusena co v zivote nedrzala raketu a nezabehla 100m
[ Reagovat ]
12.09.2017 00:08Od: Fandina
Ubožáku.
[ Reagovat ]
12.09.2017 00:09Od: Franky
Tesi ma ja som Franky ;)
[ Reagovat ]
12.09.2017 00:17Od: Fandina
Je mi tě líto.
[ Reagovat ]
12.09.2017 09:42Od: Franky
+1
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:58Od: Forehand
My tu na TP si myslíme, že si super tenista. Určite jeden z najlepšie atleticky vybavených. Kraťas by som si proti tebe netrúfol, nemal by som šancu bodovat'!!
[ Reagovat ]
12.09.2017 00:07Od: Franky
tomu ver este sa mi nestalo ze som nedobehol kratas brasko :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:55Od: insanezy_
Vec nazoru nekomu se libi ladnost, jinemu sila a bojovnost. Kazdopadne ja miluju oba, ale Rafu vic
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:57Od: Fandina
Každý má něco. Mně se nejvíc líbí Rogerova hra.
[ Reagovat ]
12.09.2017 11:48Od: turista
Ano, Novak hraje od základní čáry lehce, zbytečně neriskuje, všechno vrací na druhou stranu takže to někdy přípomíná robotický tenis blížící se dokonalosti.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:55Od: Forehand
Skoda, ze poetom chýbaju gule.
[ Reagovat ]
12.09.2017 11:49Od: turista
No jo, když se vynechá antuka tak bez ní se nelze vrátit na pozici světové jedničky.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:59Od: Ondra979
ano to je presne ono, je to opravdu hezky popsano, oba jsou sampioni ale Roger tam ma neco navic, proste pure genius
[ Reagovat ]
12.09.2017 00:06Od: Franky
ved o tom vravim ale FNF to nejak nepochopili a vysli z kontextu
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:36Od: paddy Fantasy
http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624

Kvuli nefunkcnimu chatu vkladam zaverecne hodnoceni zde. Kompletni vysledky jsou v excelu (viz nastenka).

---4hra---
F (SF+F)
Forehand/martinek37 (1) - Empe/paddy_cz (2) 752:400

Vitezstvi hned na svem prvnim turnaji slavi par Forehand/martinek37, coz na druhou stranu neni prekvapeni, jelikoz oba patri do spicky mezi singlisty. Jejich forma behem turnaje postupne gradovala, coz je idealni predpoklad pro zisk trimfu. Gratulace!

---Fantasy---
Po drtivem finisi (faktor Nadal) ziskal svůj druhy titul Forehand (prvni ve W15). Stal se 4. hracem, ktery drzi alespon dva tituly. Gratulace!

pozn: Murreee ? diskvalifikovan; Jam ? odpocet 96b. a posun o 1 misto nize za tipy na finalistu/viteze ATP (chyba webu, ktery eviduje celou TOP8)

---Celororocni Fantasy---
1. paddy_cz 5672 b.
2. Mr.Pink 5600 b.
3. Forehand 5528 b.
4. Foppas365 5344 b.
5. martinek37 5304 b.

Nejvice bodu nashromazdil paddy_cz, ktery zopakoval vitezstvi z roku 2014, kdy se hralo pouze na 3 GS. Ve vsech 4 rocnicich nikdy nechybel v TOP 3 celkoveho poradi, momentalne drzi serii 9. GS v rade v TOP 10.

Snad se uvidime pristi rok, diky za hru.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:10Od: Forehand
Dakujem za gratuláciu, podobne gratulujem...S Martinkom37 to šlo ako po masle...

Druhý titul z USO a tretí celkovo potesil, ale prioritne nas fans tesi vyhra Rafu. Aj preto ho z Lojality vzdy hrám a aj budem, napriek tomu, ze sa to do celkoveho poradia nevypláca...
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:38Od: Kozoroh 10 nejlepších tenistů open éry
Očekávanou výhrou Rafana skončil poslední GS turnaj letošní pozoruhodné sezóny, v níž si švýcarský Mistr a španělský Dobyvatel rozdělili GS půl na půl. To mě přivedlo k myšlence zveřejnit svůj žebříček nejlepších profesionálních tenistů napříč otevřenou érou, která v příštím roce oslaví 50. výročí. V mém seznamu jsou zahrnuti jen ti tenisti, kteří svou kariéru zahájili až v otevřené éře a tenis byl vždy jejich prací. Tenisty hodnotím nejen podle počtu vyhraných grandslamů, ale i dle míry dominance a univerzálnosti.

1. Roger Federer
Federer představuje vynikající sladění dominance a univerzálnosti. Jako jediný v historii vytvořil šňůry pěti titulů na dvou různých GS turnajích - na travnatém Wimbledonu a na betonovém USO. Získal alespoň pět titulů na třech různých majorech. Ve třech sezónách vyhrál tři grandslamy a v dalších třech dva, nikdo jiný nemá víc multimajorových sezón. Pozoruhodných výsledků dosáhl i mimo GS - 6 x vyhrál TM, byl 302 týdnů jedničkou a z toho 237 týdnů v řadě, vlastní nejvyšší počet turnajových triumfů na trávě a betonu. Kaňkou na jinak výjimečném kariérním záznamu je bilance s největším rivalem Nadalem. Nikdo není dokonalý.

2. Rafael Nadal
Na antuce dosáhl impozantní dominance, nikomu jinému se nepodařilo vyhrát jeden grandslam 10x jako jemu FO. Skvělých výsledků však dosáhl i mimo antuku - vyhrál 2x Wimbledon, ovládl 4 hardové majory. Oproti nejlepšímu Federerovi citelně zaostává v hale, v níž se koná nejdůležitější turnaj po GS - TM. Spolu s Wilanderem je jediným hráčem v seznamu s 0 TM titulů na kontě. Ačkoliv se mu dařilo prosadit se i na jiných površích, tak nikdy se mu výsledky mimo antuku nepovedlo obhájit v následujících sezónách. Narozdíl od Federera nebo Borga si nevytvořil souvislou dominanci na dvou površích.
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:39Od: Kozoroh
3. Björn Borg
Spolu s Federerem a Nadalem je jediným profesionálem, který alespoň jeden grandslam opanoval 5x za sebou. 3x v řadě dosáhl unikátní kombinance FO+WCh, čímž všem ukázal pozoruhodnou dominanci i univerzálnost. Má nejvyšší úspěšnost vyhraných x prohraných zápasů na GS a druhou nejlepší na ATP, ovládl 11 ze 27 odehraných majorů. Navzdory všemu úsilí a svým schopnostem se mu nepodařilo ovládnout USO, opakovaně narážel na tandem Connors/McEnroe. Na betonu dosáhl obstojných výsledků, ale nebyl na něm tak silný jak na antuce nebo na trávě.

4. Novak Djokovič
Jako první profesionál od časů Lavera vyhrál v rozmezí sezón 2015-16 čtyři majory za sebou, navíc nikdo jiný kalendářní či nekalendářní GS nevybojoval na třech různých površích. Předvedl dvě sezóny s třemi vyhranými grandslamy, víc jich má jen Federer. TM vyhrál 4x za sebou, což je rekordní počin.

5. Pete Sampras
Sampras dominoval trávě, byl vynikající na tvrdém povrchu i v hale, ale antuka pro něj představovala výzvu, s kterou se nikdy plně nevyrovnal. Na RG postoupil jen jednou do SF. Z 64 turnajových titulů jen tři získal na drcené cihle.

6. Andre Agassi
Do dneška jediný tenista, který má zkompletovaný kariérní Super Slam (všechny čtyři GS turnaje, titul z TM a zlatá medaile z OH). Dokázal se prosadit na každém povrchu, do dominance výše jmenovaných však měl daleko. Jen jednou v kariéře měl multislamovou sezónu, jedinkrát uzavřel rok na 1. místě.

7. Jimmy Connors
Nikdo nevyhrál tolik turnajů jako legendární Jimbo - 109 a je do dneška jediný, jehož záznam je trojciferný. Byl 160 týdnů v kuse světovou jedničkou, což byl rekord, který pokořil až Federer před 10 lety.

8. Ivan Lendl
Spolu s Federerem je jediným tenistou, kterému se podařilo obhájit GS titul na třech různých turnajích. 8x za sebou hrál ve finále US Open, nikdo jiný nemá tak dlouhou šňůru finálových účastí. Lendlovým nedostatkem je negativní bilance ve finále GS, která činí 8-11. Neuspěl ve svých prvních čtyřech majorových finále.
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:24Od: Forehand
Borg

3x v řadě dosáhl unikátní kombinance FO+WCh, čímž všem ukázal pozoruhodnou dominanci i univerzálnost.

Nadal

Narozdíl od Federera nebo Borga si nevytvořil souvislou dominanci na dvou površích.

Ci ten jeden W robí až taký rozdiel...Ale proti gustu ziaden dišputát.
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:39Od: Kozoroh
9. John McEnroe
Dařilo se mu na US Open (čtyři výhry, z nichž tři získal v řadě), ve Wimbledonu (3x triumf). V roce 1984 vyhrál 82 zápasů a prohrál jen 3, což je nejlepší sezónní úspěšnost v historii ATP okruhu. Po roce 1985 (kdy mu bylo 26 let) však už byl jen stínem toho obdivovaného i zatracovaného šampiona.

10. Mats Wilander
Patří k šesti tenistům v otevřené éře, který dosáhl sezóny s třemi vyhranými grandslamy. V získávání turnajových titulů však za výše uvedenými hodně zaostává, má jich jen 33, zatímco jeho velký konkurent Lendl jich posbíral 94.
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:03Od: Pe3k
Fajn žebříček, až na toho Wilandera.
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:44Od: Kozoroh
Pro Wilandera hovoří sezóna 1988 s třemi GS triumfy. To třeba Becker, Vilas či Courier nesvedli.
[ Reagovat ]
12.09.2017 01:15Od: DORSCH
pred Wilandera by som dal Edberga aj ked len tesne
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:19Od: Forehand
Pekný prehlad. K Rafovi by som celkom tendenčne, no zároveň k veci doplnil. Trochu si prihrial polievočku.

Spolu s Andrem držitel Career Golden Slamu, spolu s Nolem drzitel rekordu ATP Masters 1000. V 24 rokoch sa stal piaty najmladší hráč open éry so ziskom kariérneho Grandslamu. Spolu s Wilanderom je jediný hráč open éry, ktorý vyhrali min dva GS na vsetkých 3 povrchoch. Jediný hráč open Éry, ktorý vyhrával aspon jeden GS 10 rokov v kuse.

Prvý vyhraný zápas na okruhu ATP vo veku 15 rokov, ako jeden z 9 hracov open éry. V 17 uhral tretie kolo W. a bol prvým najmladším v tejo fáze od Borisa Beckera. V 18 najmladší vitaz DC finále v histórii. Spolu s Wilanderom prvy hrac, ktorý vyhral GS (RG) na prvy pokus. Drzitel tínedžerskeho rekordu v počte titulov za sezonu v open ére. Zlomil 30 ročný Villasov rekord v sériu vyhranych zápasov na jednom povrchu.

Po Laverovi a Borgovi ďalší hráč, ktorý vyhral RG+W, dokonca dvakrát. Prvy muz od Roda Lavera vyhrajúci 3 GS na roznych povrchoch v jednej sezóne.

Drzitel aktívnej a vysoko aktivnej vzájomnej bilancii s uhlavnymi rivalmi na Grandslamoch a GS finále
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:20Od: Franky
odrataj antuku a mas hraca mimo top 20tenisovej historie
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:43Od: Forehand
Odrátaj Buffonovi pravú ruku a máš golmána mimo top 10000....

Ty jelito :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:57Od: Franky
aj tak 70% vyssie uvedenych tvojich statistik su k nicomu :D tie juniorske sr*cky mozes vypravat tak Tomicovi ktory tiez ako junior ziaril a co?
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:18Od: Forehand
No skus teda tú o Tomicovi, atlét...

Kolko kapesníčkov dnes pošlo?..:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:48Od: Franky
dnes 3 som nachladeny...mozno by ma aj taky smatlak jak ty porazil na drahe ktovie
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:34Od: Frantz
Odrataj antuku :-DDDD
[ Reagovat ]
12.09.2017 11:54Od: turista
Antuka se nedá odpočítat. Je to královský povrch na němž nelze nic ošidit. Rafa na ní nemá konkurenci s vyjímkou Novaka.
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:13Od: janek_da
Když píšeš Novaka, tak musíš v tom případě dodat i "J1rky"
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:57Od: fialka turista
Reakciu na tvoj komentár dávam hore. :)

"A všichni Nadalovi největší konkurenti už mají děti tak si Rafa bude muset taky udělat čas na tyhle věci pokud nechce zůstat celý život svobodný a bezdětný."

Nechápem, prečo sa rieši jeho súkromný život a deti. Priateľka Francisca má 29 a Rafa 31 rokov.
Mirka Fed. mala prvé dvojčatá v 31 a druhé v 36-ich rokoch. Ak by sa to malo porovnávať, tak má Francisca času habadéj. :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 17:59Od: casper01
Pokud se soutěží i v počtu dětí, tak záleží, jak se to bude počítat. Z jistýho úhlu pohledu v tomhle Rafa vyhrává. :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:52Od: babolat.cz
když tak koukám, tak tu trávu vyhrává kdekdo...
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:36Od: janek_da
2 magoři
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:38Od: Fandina
janek a da
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:49Od: janek_da
jeden se už přihlásil
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:52Od: Fandina
Který, janek nebo da?
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:27Od: Fandina
Jak se s tím srovnáváš, takhle dva magoři v jednom? Já zapomněla, máš cvokhausen.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:55Od: Davor1 USO
Tak nám skončil najslabší mužský GS, aký si pamätám. Gratulácia Rafovi, titul mu prajem, dokonale využil okolnosti a dokráčal si pre to s veľkým prehľadom. Bol som si takmer istý, že mimo antuky už GS neurve, ale ten tohtoročný neskutočný zmar a zranenia top hráčov (Djoko, Murry, Wawra, Nishi, Raonič) mu dali zrejme poslednú možnosť a chopil sa jej dokonale. Ale tak, šťastie praje pripraveným.

Veľká škoda, že Federer sa po tráve nedokázal dať 100% do poriadku, aspoň to ich semifinále mohlo ten turnaj trochu okoreniť.
Ináč okrem tých početných absencií za normálnych okolností najväčších favoritov turnaja, ktorých som vymenoval vyššie, turnaj degradovalo aj veľké množstvo tragických výkonov od tej širšej či užšej špičky, menovite Dimitrov, Zverev, Čilič, Kyrgios, Berdych, Gasquet či Tsonga. Príjemne prekvapili akurát Delpo, Anderson a možno ešte Rublev, ináč ten turnaj nestál vážne za nič a ženská časť bola tohto roku o obrovský kus zaujímavejšia a ten mužský turnaj jednoznačne prevalcovala, aspoň z môjho pohľadu. Tak snáď to o rok bude naopak, aspoň čo sa kvalitatívnej úrovne mužov týka...
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:02Od: pockerface
Souhlasím. Vidím to úplně stejně. Ještě docela překvapil Shapovalov. Trochu mě zklamal Thiem, že nevyužil ty dva MB proti Delpotrovi. Věřím,že by Roger Dominika porazil a došlo by na zápas Rafa x Roger. Na ten jsem se fakt těšil. A možná, že jejich zápas na USO asi už neuvidíme. Co my víme, co bude příští rok. Ale kdyby někdo řekl, že v r.2017 získá 2 GS Rafa a 2 GS Roger, tak by si většina tenisových fandů klepala na čelo. Takže uvidíme čím nás překvapí rok 2018.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:34Od: turista
To ale není problém Rafy Nadala. Ten US Open včera vyhrál naprosto zaslouženě. Okolnosti jsou zcela irelevantní. No a potvrdilo se taky, že pokud Roger Federer usiloval o pozici světové jedničky tak to s úplným vynecháním antuky prostě není možné při vší úctě k jeho umění. No a Novak Djokovič bohužel promarnil možnosti statisticky dohonit Rafu Nadala. Chyběly mu na něj před půl rokem pouhé 2 tituly. V GS už Rafu asi nedožene, v ostatních rekordech asi ano.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:39Od: janek_da
Kde píše, že je to problém Rafy? Naopak mu ten titul přeje.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:47Od: casper01
Tolik snad Rogerovi k jedničce nechybělo.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:55Od: ttopi Re: Nejslabší US Open
Problém Nadal to není, ale objektivně řečeno, toto bylo nejslabší US Open za několik let, možná i nejslabší GS. Je to titul stejný, jako kdyby tam hráli všichni, ale i Nadal určitě vnitřně tuší, že letos to nemá takovou prestiž.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:52Od: Forehand
Apropos, strýček Toni sa oficiálne lúči. Na tohto chlapa sa za posledné dva roky zniesla velká vlna kritiky. Ale rozlúčiť sa posledným víťazným Grandslamom je ešte štýlovejšie, než premeniť svoju prvú účasť na RG v trofej.

Dúfam, že bude zdravý a bude čestným hosťom, aspoň na tých Grandslamoch. Dnes je koniec a Toni si može gratulovat, odviedol sakramentský kus poctivej práce..
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:35Od: turista
Naprosto souhlasím. Rafa s Tonim udělali opravdu díru do tenisového světa a tohle je úžasný závěr jejich spolupráce.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:36Od: Roger_Federer
Stim souhlasim i ja.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:27Od: Forehand Pe3k
Musí to byt naozaj frustrujúce, keď Federer absolvuje najlepšiu sezónu v podstate za 10 rokov, no stále to nestačí na Nadala. Sezóna úspešna, no opat s výraznou Nadalovskou pachuťou:.Na druhú stranu, vzdy to tak bolo, fanatici by na situácie tohto typu mali byť zvyknutí a špeciálne školení.

Teb Baníčkov plač, to je proste balzam na dušu. Chcem toho viac, toho sa nedá nabažiť. Pome Baníčku,pojď!!..
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:37Od: Roger_Federer
Noo, tak me to zase tak divne neprijde, kdyz Federe ma 36 roku(vim ty tento argument neberes) a Nadal je o 5 let mladsi.
Oba se dokazaly na sezonu 2017 po hubenych letech, hodne dobre pripravit, oba vyuzili skvele, ze se Djokovic pomatl ma rozumu a zranil se..
To ze Federer uz musi 36 letech uvazovat realne a vynechava antuku, coz vzhledem k vitetstvi ve Wimblu bylo rozhodne nejlepsi rozhodnuti, je proste fakt..
Rafa z sezony 2017 zatim vytezil maximum(a to mohl vyhrat i AO).
Az bude Nadalovi 36, uvidime kolik odehraje turnaju a vyhraje turnaju..
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:44Od: Forehand
Az bude Nadalovi 36...

Nedávno tu vsetci pisali, ze sa tesia, az bude Nadalovi po 30. A dnes pripísal v tomto veku dva Grandslamy a na konci roku sa moze stat najstaršou svetovou jednotkou histórie..Mozno nepripise 2, ked bude mat 36, ale čo z toho, ak trebars od 31-35 pripise 4ks?..Dva už má a ja naozaj verím, že nie sú jeho poslednými...
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:35Od: Roger_Federer
Az dokaze Nadal ve veku 36 let to co dokazal Roger, mimo antuku, muzeme se bavit otom..
Ak prida dalsi Gr tituly mimo antuku a nebude hrat protihracum co nemaji vyhrany ani 500 turnaj,uzeme se bavit otom kdo je lepsim hracem po 30.
Uz si to priznej, teto titul byl zadarmo a haluz stoleti.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:55Od: Forehand
V 36 a mimo antuku?...To preco tieto kritéria, lol?

To akoby som povedal, ze ak Roger v 31-32 a mimo trávy...

Ty nechápes, ze aj Roger si moze najst svoju "antuku", ked na to má kvalitu.

Rafa ziskal 2GS v 31, Roger 0GS v 31, v 32, v 33, v 34, ziskal 2 v 35...Chapes tu absurditu, ked to ohranicujes jednym cislom, ze?
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:25Od: Roger_Federer Re: Forehende
Nadal ma 30 let pul roku , dosahl je presne v dobe, kdy je cele atp uplne mimo, kdy jedinou vaznou konkurenci je 36 lety hrac, ktery mu jeste sebral titul v AO.
Roger mel 30 a vic presne v dobe kdy jeho dva nejvetsi konkurenti Nadal a hlavne Djokovic byli vplnem laufa a neporazitelni..
Opravdu je situce Nadala a Federera po 30cice aktualne stejna :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:42Od: turista
Nadal má 31 a čtvrt roku, ne 30 a půl.
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:54Od: Forehand
Tak v tom prípade si snád uvedomujes, ze ked bol Roget 23-27 rocny a bol na vrchole svojich síl, tak situácia a konkurencia na okruhu bola taktiez odlišná od doby, kedy mali 23-27 Nole a Rafa...

My sa nakoniec v tejto debate aj niekam dostaneme Dominik!!..
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:54Od: turista
To nikdo nepopírá.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:16Od: babolat.cz
mimo antuku :-)... a s jednou rukou na vozíku ještě přidej...či jaký další handicap?
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:43Od: Mayo
Prečo mimo antuku? Veď vyhrať v 36 rokoch akýkoľvek GS je neskutočne. Podľa mna Rafa už vtedy hrať nebude.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:58Od: fialka
ale, no táák. Málokto z nás by na začiatku sezóny rátal s tým, že Rafa získa 2 GS. Jeden/RG azda áno, ale USO je bonus navyše.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:43Od: Franky
tak tych superov co tam mal :D to bol fakt bonus...rovno jackpot! :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 17:25Od: Amputace
Mimo antuku :) To je stejně směšné, jako bys chtěl po Federerovi, aby to dokazoval na antuce.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:58Od: babolat.cz
Rafa ale hraje mnohem silovější a náročnější tenis, takže jsou tak nastejno
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:38Od: turista
Souhlasím.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:43Od: dappe
Žít anonymní internetovou diskuzí, super. Tvé příspěvky kolem půl druhé ráno? Úplné dno.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:46Od: Forehand
Aj okolo siestej ráno, keď som sa vrátil na izbu hotela. Práve som zobol rýchle ranajky a vyberiem sa do ulíc Barcelony, a zajtra na Juventus v LM. Pozdravujem fanatik, ty svetová jednotka, lolol.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:51Od: Mayo
Ideš na LM? Wow paráda. To by mal byt super zápas.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:53Od: Forehand
Dúfajme. Leo hetrik v poslednom zápase, Juve hladká výhra 3:0...Obaja slušná forma, teším sa..
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:53Od: dappe
Nezbývá než doufat, že je to alespoň pravda...
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:56Od: Forehand
Možem ti poslať fotku, ak mi neveríš..

Mám holidays...

Ale popravde, byt o 2:00 v noci hore, po tom, čo skončí o 1:15 prenos mi vobec nepríde ako extrém..
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:03Od: dappe
Mně nejde o čas, ale zkopírovávání starých příspěvků mi přijde samo o sobě divné, ale od někoho, na koho by se tady po AO nebo Wimbledonu mohlo vytahovat po stovkách, tak je to pro mě vrchol pokrytectví, nic víc.

Fotky posílat nemusíš.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:07Od: Forehand
No práve naopak, zrejme nepoznás históriu...Pretože to nebola "akcia", ale len reakcia na predošlé kopírovania na moju adresu...To, že som ťa do toho okrajovo zahrnul neber osobne.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:14Od: dappe
Osobně to neberu, zvlášť když to, co si ode mě zkopíroval se s realitou vůbec nevylučuje. Nečtu to tady asi tak podrobně, ale nevšiml jsem si, že by tady někdo na tebe tímto způsobem vytahoval staré příspěvky, ale možné to je.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:57Od: Forehand
Ved si daj tu namahu a pozri si diskusie po Australii a W, Forehand sa sklonoval viac, nez Federer.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:04Od: a.magerova
Ty tu "perlíš" denně, není třeba chodit měsíce dozadu... :-/
Do Rogera kopeš bezdůvodně... :-/
Užívej si Španělska a neseď na webu.... :-P
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:07Od: Forehand
To tvoje selektivne vnímanie, drahá :)

Ja dokazem robit viac vecí naraz, hlavne v 21stor.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:09Od: a.magerova
No když furt ťukáš do mobilu, tak si určitě nevšimneš všech krás vůkol... a to je škoda... :-P
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:07Od: a.magerova
Jo a pošli fotku... třeba pokoje a výhledu z okna... ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:44Od: janek_da
My sme rádi, že Feďa hraje :D
Jestli to samé dokáže Rafa za 5 let, tak klobuk.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:05Od: Forehand
Rafu tipujem minimálne do 2020, ak bude zdravý...Potom sa to bude odvíjať od vysledkov.

2018,2019 dá z principu, kedze 2017 bola výborná a aj kebyze 2018 nevyjde, vyskusa to este 2019...No a 2020 je OH sezóna, tak pri najhoršom scenári to dá ako rozlúčku, moj nazor.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:36Od: turista
No bez bodů z antuky to prostě nejde.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:44Od: Torn
Škoda, přál jsem to Kevinovi.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:17Od: babolat.cz
to zaspíš...
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:22Od: turista
Na to by musel zopakovat výkon proti Carreňovi, trefovat první servisy tak jak to umí, tzn. 220-230km/h, být méně nervózní a hrát nechytatelné ploché bomby z FH a BH. Sam Querrey se jako papírový outsider v Acapulcu takhle vzepřel svému osudu, probudil svůj zabijácký instinkt a Rafa nevěděl co s tím.
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:46Od: Herbert_Hoover
Acapulco x finále GS..ach :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:23Od: Marduch
Gratulka Nadal fans, Rafa turnaj odehrál jako zamlada. Konzistentně vysoká úroveň hry bez výpadků. A když bylo potřeba, ještě v kvalitě přitlačil. Neskutečný pohyb i úderová jistota, to je pak proti němu strašně těžké pro každého.
Ve finále AO čelil vedle Federera i únavě po velkých zápasech, tady se mu to nejspíš vrátilo, kdy proti němu v obdobném rozpoložení nastupoval jeho nejvážnější turnajový soupeř Delpo. Ale i tak bych řekl, že si ten zápas uhrál díky příkladnému aplikování turbo módu od druhé setu sám.
Mno, kéž by si dal Djokovič do kupy ruce a tohle Fedalovo famózní 2+2 ho náležitě nabudilo, tak jako už nejednou v minulosti..
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:39Od: dappe
Tak Federer na AO čelil únavě snad ještě více. Nadal USO vyhrál zaslouženě, využil situace, a tak to má být. Federer to celé pokazil hraním v Montrealu, zdá se. Mohl přijet připravený do Cinci a být 100% zdravý na USO.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:43Od: Marduch
to bezesporu, nicméně Nadal měl před tím finále, tuším, pouhý den volna. S Montrealem souhlas, dost možná se Federer tou vidinou no.1 nechal unést..
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:49Od: Marduch
resp. o den volna méně než Federer.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:54Od: dappe
Nevím proč to udělal, Montreal k jedničce vůbec nepotřeboval. Podle výkonů tam přijel dost nepřipraven, možná se chtěl postupně rozehrávat. Jenže v takovém stavu se zvyšuje nebezpečí zranění, a stalo se. Jako 2 grandslamy jsou pro oba dost nečekané, ale vzhledem k okolnostem, tak trochu oba hráči mohli mít 3, takže to i trochu mrzí. Příští rok už bude úplně o něčem jiném, 19 a 16 už může být klidně definitivní konečná.
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:47Od: Kozoroh
Tenisový novinář Tignor, co píše pro TENNIS.com, v minulosti odhadl, že Federer skončí na 19 GS titulech a Nadal na 16. Teď jsou oba dva na těchto cifrách. Možná se tak jeho predikce splní do puntíku.
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:33Od: Marduch
U Feda realne muze byt každý GS tim posledním, zatímco Rafa, zdá se, aktualne nema žádné vetsi zdravotní omezeni a zároveň se na kurtu skvele pohybuje, tudiz u nej bych minimalne s jednim GS titulem víceméně pocital. Tim spis, kdyz vezmeme do uvahu sklenenost mladsich konkurentu v nejlepších letech Raonice a Nishikoriho nebo GS zmar talentu Zvereva, Kyrgiose ci Thiema.
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:57Od: turista
Zverev má vše důležité před sebou. Jeho prozatímní GS zmar do budoucna nic neznamená.
[ Reagovat ]
11.09.2017 22:00Od: Ondra979
jo Roger nemuze vecne odolavat vekove nevyhode a myslim, ze uz muze vyhrat maximalne jeden Wimbledon, a to jeste mozna..zato Rafa vypada, ze muze vyhrat klidne 2-3 GS, zalezi jestli si udrzi formu a jak se zacnou zapojoat mladi, + samozrejme i forma vrativsiho se Novaka. Timto vyhranym USO ale vyrazne zvysil sanci, ze Rogera dozene..rikam to nerad ale je to tak.
[ Reagovat ]
11.09.2017 22:01Od: Forehand
Bez šance...

Rafa a Roger vyhrali posledný RG a W bez straty setu s velkou rezervou. To, ze Rafa uz nikdy nevyhrá RG je málo pravdepodobné..
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:49Od: Franky
konecne normalna veta ta posledna :) :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:51Od: Kozoroh
Na AO 2009 měl Nadal o den volna míň a vyhrál. Djoker před dvěma lety to samé a taky vyhrál. Nemyslím si, že by tento faktor měl dopad na výsledek letošního finále AO.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:04Od: turista
Nadal si US Open uhrál sám a má zcela zaslouženě 16GS. Gratulka, že to dokázal! To, že se ho soupeři předem bojí a podají proti Rafovi v zápase poloviční výkon je jejich problém. Na to se historie neptá. Je to o to obdivuhodnější, že Nadal má natolik opotřebovaný pohybový systém, že mu lékaři museli aplikovat kdysi vlastní kmenové mezenchymové buňky do kolena a do páteře, což se dělá u jasných degenerativních změn. Rafa je dokladem, že mu to pomohlo takže přesluhuje svoji medicínsky proponovanou tenisovou životnost. Novak Djokovič bude mít zase co dohánět. Těch 16 GS dá těžko, ostatní dohnat může. Je mladší než Rafa.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:49Od: Forehand
Kludne moze dohnat aj 16, aj 19, preco nie. Povedal, ze chce hrat dlhodobo, staci vyhrávat jeden ročne, to sa dá, nie?...

Nikdy by som týchto spickovych tenistov nepodcenoval, uz sa to velakrat vypomstilo..
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:41Od: Franky
to iste moze nastat aj u Rogiho...aj on moze pridat dalsi GS..nehovorim ze ich da 4 ale 1-2 este je realne vzhladom k tomu co uhral tento rok...
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:58Od: Kozoroh
19 už Novak nedožene. Bylo by velmi skvělé se dostat na 16, ale bude to mít Djoker s jejím dosažením pořádně těžké :-\
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:41Od: turista
Souhlasím, že s těmi GS to bude pro Novaka potíž. V celkovém počtu titulů po přepočtu na věk Novak zaostává za Rafou o pouhý 1 titul. Tisícovky by si Novak mohl pohlídat. Nepochybuji o tom že je v jeho silách dohnat Rafu v celkovém počtu titulů. Nebýt té nedávné mizérie tak už mohl být dnes před ním.
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:44Od: Marduch
Udivuje me tvůj optimismus ohledne Djokovicovych šanci na 7 GS titulu. Vis, co by to vyzadovalo? Totalni dominanci tenisu bez přestávky takřka tri roky. Po tricitce. A ani s velkou fazonou se nezadari na každém GS. A to Novak v těchto dnech namisto rakety drzi možná tak TV ovladač.
[ Reagovat ]
11.09.2017 22:04Od: Forehand
Ludia haloo...Rafa, Nole a Novak dosahuju rekordy, ktoré v open ére nemajú obdobu, sú výnimoční...Ked bola 2-3GS po 30r. pred touto trojičkou norma, kludne moze byt navýšená na 5-6...Rafa uz má 2, Federer 3...Ak bude hrat Nole 5 sezón, preco by raz ročne nemohol uspiet?..
[ Reagovat ]
11.09.2017 22:07Od: Ondra979
2-3 GS norma? to tedanevim, to snad leda za Rosewalla a Lavera, ono 2 nebo 3 je podstatny rozdil..uvidime, kolik da Rafa, ale 2 asi jeste muze, i to by byl v kontextu historie skvely vysledek
[ Reagovat ]
11.09.2017 22:17Od: Forehand
Agassi vyhral dva a jeden velmi tesne pred 30...Pete vyhral jeden, ale skoncil na vrchole..Ak by chcel a mal motiváciu, na W by este mohol miesat karty. Podla mna skoncil skoro..
[ Reagovat ]
11.09.2017 22:25Od: Ondra979
to ja dobre vim, ze Andre ma 2, PEte jeden, jeho skoda ze skoncil, ale za posledni rok mame hned 3 nove hrace co maji aspon 2 Gs v tomto veku, takze je to trochu novy trend, a uvidime kam se to vyvine..zatim plati ze 2 GS je vynikajici vysledek, a 3 Gs vyjimecny
[ Reagovat ]
12.09.2017 01:16Od: Davor1
Skončil skoro? Skončil tak akurát, v jeho posledných dvoch sezónach vyhral jeden jediný titul a to práve USO, ktorý bol jeho posledným turnajom. Rozhodne na vrchole nekončil, bol už za zenitom. To, že vyhral ten USO na poslednú chvíľu mu ten koniec kariéry značne skresľuje...
[ Reagovat ]
12.09.2017 10:11Od: Forehand
Rafa mal predposledné dve sezóny tiež slabé...Mal po sezóne 2016 skončiť?..
[ Reagovat ]
12.09.2017 10:28Od: a.magerova
Navíc Pete po USO nechtěl končit... půl roku mu trvalo, než se rozhodl pro konec.... a pak nevzal raketu 3 roky do ruky... ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:59Od: Mayo
Antukar 3 tituly z USO, neni zle (: inak nenapadlo by ma nikdy, že USO bude úspešnejší turnaj ako AO. Na uso sa presadil pritom až ako na poslednom GS, kde zavŕšil kariérny GS v 24 rokoch. Poklonme sa El Matadorovi (:
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:28Od: fialka
Neboj, príde čas. Tá jednotka je tam taká osamotená, zvlášť pri tej desiatke.

1 - 10 - 2 - 3
Smola je, že AO ide na začiatku sezóny a vtedy Rafa začína štartovať. :)

Jednotku radšej vidím pri mene Rafael Nadal.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:46Od: Franky
to su kecy...raz je Rafa unaveny ku koncu sezony, raz sa estelen rozbieha..vzdy ked nadal nebere titul tak nieco za tym musi byt..on nemoze proste prehrat ked je fit!!
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:35Od: fialka
To platí pre všetkých. Buď majú pomalší začiatok alebo ku koncu sú unavení prípadne zranení. Mnohí zo špičky vynechávajú aj polovicu sezóny, napr. aj tento rok. Šport je šport, ale zdravie je prednejšie. Preto nezazlievam žiadnemu tenistovi, ak po zrelej úvahe tak urobí. Ani jeden športovec nie je vždy 100% fit. Príde deň Blbec a je to v háji.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:58Od: Franky
ja nehovorim o vynechani sezony..ale o tom ze ked nadal prehra hned sa rozviria debaty ci nebol zraneny..kedze za tie roky je uz cely svet tak nejak zvyknuty ze vzdy mal nieco, trochu pospominajme: krce, horucka, kolena, slepe crevo, viroza, zapastie, povrch, divaci, ozvena...vynechal som nieco?
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:09Od: babolat.cz
no jistě,že to chápeš dobře. Viděl jsi snad, jak hrál na USO. Takhle hraje, když není zraněný. A když je zraněný, tak bojuje jak bejk, když je jeho tělo poseto šípy od toreadorů...
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:12Od: Franky
zas si mimo blabola :D prehral teraz? nie..tak logicky ziadna vyhovorka neprichadzala i ked zachytil som maly zachvev ked prehral 1 set s tym Danielom zevraj je velky hluk pod zatiahnutou strechou :D :D uz sa pripravoval ale ked mu vypadli superi zrazu uz vsetko bolo ok :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:44Od: EllNino
Zápas jsem neviděl, gratulace ....
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:19Od: janek_da
díky, tobě taky
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:52Od: sprchon
Já taky, gratulace nám všem.
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:58Od: janek_da
Bylo to hodně divné USO. Jakoby to byly dva turnaje naráz. A pár elitních hráčů se nezůčastnilo ani jednoho.
Mám trochu škodolibou radost, že se organizátorům vymstily nelogické čachry po odstoupení Andyho.
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:00Od: janek_da
ú
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:01Od: janek_da
a navíc jeden turnaj byl Maters a druhý 250.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:51Od: pockerface
Ano, část pavouka s Tomášem, Rogerem, Delpotrem, Thiemem byli na Masters a část pavouka s Rafou, Tsongou, Kevinem,Čiličem byli na 250 :-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:41Od: turista
To ale není důležité. Nadal si s tím poradil a neuvěřitelných 16 GS mu už nikdo nesebere.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:15Od: tito
Asi jsi to nesledoval, zkus se podívat na pavouka znova- když už tedy řadíš Rafu do půlky, kde vůbec nebyl...
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:15Od: casper01
To jsi vystihl, viděl jsem to stejně.
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:43Od: Mayo
Boh vie či teraz hejteri po zisku 16 GS radia Býka aspoň do top 5 všetkých čias (:
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:45Od: Franky Re: Neboj je tam schyzofrenik :)
4.... 1.Federer 2.Laver 3.Borg 4.Nadal ;)
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:52Od: Amputace
Proč je Federer před Laverem? :O
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:55Od: janek_da
protože má Franky pod 30
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:19Od: babolat.cz
IQ?
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:15Od: Franky
19GS, 302 n1, 1115vyhier, vyrovnane vykony na vsetkych povrchoch(urcite nie vysloveny antukovy specialista), neuveritelne vysledky aj v pokrocilom tenisovom veku a teraz to najvacsie: Fair play(ziadne simulovane zranenia ked prehrava skrece a pod..) a tenis na ktory sa miliony ludi nevie vinadivat - ladne pohyby a pohyby raketou ako umelec so stetcom v ruke ktory maluje majstrovske dielo, v tomto ostane nesmrtelny...
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:18Od: Franky Re: vynadivat*
aby tu zas forehand a jemu podobny nevytahovali kraviny ked uz argumenty dochadzaju...
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:22Od: janek_da
Laver simuloval?
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:37Od: Amputace
Já se ptám, proč je podle tebe Federer před Laverem, ne před Nadalem, umíš číst? Když už jsi do toho směšného žebříčku zahrnul i dobu před open érou, tak by mě skutečně zajímalo, jaké máš argumenty, že je Federer nad Laverem.
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:50Od: Franky
Ved si prenes udaje aj na Lavera...GS, tyzdne n1.. co si nevies jednoduche udaje najst na google? navyse napriek vsetkym uspechom Lavera znehodnocuje ho doba v ktorej hral kedze tam bol prechod na Open eru..cize Grandslam v podstate ziskal iba raz (69)
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:09Od: Amputace
Jestliže ho do toho žebříčku zahrnuješ, nemůže ho doba znehodnocovat. Pak ho srovnávej z hráči té doby. A když to tedy bereš takto - v čem je Laver před Nadalem? A Borg je v čem před Nadalem? Ani v jednom z tebou zmíněných kritérií (GS, No 1) Borg a Laver Nadala nepřekonávají. Nebo snad v případě srovnání s Nadalem chceš Laverovy úspěchy z amatérských dob počítat a případě srovnání s Federerem nikoli?
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:18Od: Franky
ano presne tak :D pri Nadalovi to neplati pri Fedexovi ano :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:19Od: Franky
teraz som v praci nemam cas ti tu secko polopatisticky vysvetlovat ale ked si dohladam veci ti to zargumentujem vecer...pripadne sa obrat na Kozoroha on ti secko podrobne rozpise
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:25Od: Amputace
Není co rozepisovat. Více polopatické už to být nemůže.

No 1.
Nadal: 145 týdnů.
Borg: 109 týdnů.
Laver: v době amatérů žebříček neexistoval, pokud jde o open éru, tak v žádném užším seznamu nejúspěšnějších vůbec nefiguruje.

Počet GS.
Nadal: 16.
Borg: 11.
Laver (nepočítáme-li amatérskou dobu): 5.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:56Od: Franky
uz na to reagoval dole P3K...Nadal je presne tymto za Borgom a Laverom ze privela toho ziskal na antuke oproti ostatnym povrchom a to by som si dovolil tvrdit ze ak by boli ostatne povrchy ako za cias Samprasa tak by mal Nadal 10x RG a mozno 1x USO a to je vsetko...
[ Reagovat ]
11.09.2017 17:16Od: Amputace
Ty jsi lola. Z ostatních povrchů má 6GS, což je pořád víc, než má Laver v open éře ze všech povrchů dohromady.
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:37Od: Franky
citaj hore uz o tom pisal Kozoroh ;) nesi na mojej urovni nemam sa s tebou o com bavit
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:44Od: Forehand
Tak Amputka fakt nie je na tvojej úrovni, potvrdzujem a držím palce v progrese :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:58Od: Franky
aj ja mu drzim palce :) pripadne moze prist na jeden sprintik keby chcel aj inde zaexcelovat ako spoza klavesnice
[ Reagovat ]
12.09.2017 02:15Od: Amputace
Nečtu Kozoroha. Bavím se s tebou a ty jsi mi zatím nebyl schopen dát jediný argument, proč by měl být Laver a Borg před Nadalem, ale zároveň ne před Federerem. Co dokázali Borg s Laverem, nedokázal jak Nadal, tak Federer (a naopak). Uvedl jsem ti statistiku, docela základní, mohl bys ji zvládnout. Jako ovečka se však stále odvoláváš na někoho jiného - Kozoroh či Petříček, tedy vyhlášené elity TP. Nechceš sem náhodou ještě zaregistrovat maminku, ty úrovni?
[ Reagovat ]
12.09.2017 10:00Od: Franky
pozri kamarade...narovinu dal som to z mojho uhla pohladu...nevravim ze je to tak v absolutnom slova zmysle...ale takisto otazka GOAT je podla debat nejasna...stale je nieco kde niekto neexceluje. U mna Laver kvoli GS a pocte titulov(okolo 200 ak sa berie aj amaterska roven) avsak na uplneho GOAT mi to uz nestaci z celkoveho hladiska. A Borg kvoli tomu ze vyhraval jak na trave tak na antuke uplne skoro rovnako dobry na oboch tak rozdielnych povrchoch co je velmi nezvycajne..Myslim ze prave on by niekde na 17-18GS skoncil...Nadalovi (umna) prave to zlomilo krk ze je silny na antuke nie az tak na ostatnych povrchoch..samozrejme toto US prosimta nevytahuj ako titul mimo antuky lebo to bola fraska...Ak mal byt 36r Federer s bolavym chrbtom konkurencia tak je to smiesne...
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:25Od: Forehand
Ty si celá fraška :)

Nadal vyhral mimo svoj oblúbený GS, dalsich 6 Grandslamov. Rovnako ako Djokovic, ktorý sa vseobecne považuje za univerzála. Irónia, že?...
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:50Od: Franky
Bez fraskoveho GS je to 5...viacmenej len v mladickom veku kedy stihal viac na rychlejsich povrchoch a Djokovic estelen zacal harvestrovat velke tituly jeden za druhym. Ja ti garantujem ze Rafa uz nevyhra GS okrem RG (aj ten je otazny bud rok) jedine zeby mu zas z neba spadol jackpot...toto bol cisty omyl prirody co sa predvcerom udialo
[ Reagovat ]
12.09.2017 14:05Od: Forehand
Okej, tak teda bez fraskových GS vyhráva Rafa na GS 15-12, chudák Roger nemá kariérny Grandslam..
[ Reagovat ]
12.09.2017 16:30Od: Franky
ukaz mi GS ktory Rog vyhral kde neporazil top 20...som zvedavy ci ho najdes ;) mas cas do 20h!!
[ Reagovat ]
12.09.2017 17:58Od: Forehand
Ty si lolo....Na RG09 hral s najlepším hráčom Delpom a vo finále hral s 23. nasadeným....Podobne ako Rafa, ale ty si degén, to nepochopis...Nerob si starosti..
[ Reagovat ]
12.09.2017 18:47Od: Roger_Federer Re: Forehend :)
Rg 09
Federer v 1/16 hral 5setu z nenasezenym Haase, obracel z 2:1
1/8 11 nasazeny Montfils
1/4 5 nasazeny Del.potro
1/2 z hracem ktery porazil Nadala..
Zkus to znova
[ Reagovat ]
12.09.2017 23:59Od: Franky
tu vidno jak ohyba fakty a vykruca sa jak mrtvy had...smutny zivot Nadalovca :D
[ Reagovat ]
13.09.2017 00:51Od: Forehand
Cize, co z toho vychádza?..

Najlepší hrác, s ktorým hral bol rovnako Delpo. Darmo mi tu šermuješ s nasadením, ktore mal Delpo nizsie, kvoli zraneniam.

A snád, dokonca ani ty, sa nebudeš do krvi hádať za Rozdieloveho Monfilsa :), hlavne ked mal Roger 4 nenasadenych..

Ale je fajn, ze ani po dvoch dnoch ste nevychladli a stále vas to bolí...
[ Reagovat ]
12.09.2017 20:39Od: Amputace
To raději ať Nadal v 36ti letech už nehraje, než připustit takový trapas a nevyhrát GS, ve kterém nestartuje polovina TOP 10. Je moc a moc dobře, že příznivých okolností využil - na rozdíl od Švýcara, který navzdory vynechání antuky letošní sezónu v závěru překombinoval. Nedokázal porazit Del Potra, kterého Nadal víceméně v klidu porazil. Takže dvojnásobný trapas. Takový turnaj měl nejlepší hráč všech dob vyhrát i se zlomenou nohou.

Nějaký rok dva tady ještě můžeš křepčit o slabé úrovni letošního US, ale potom už to každému stejně bude jedno a bude se počítat jen titul. Hate tvůj a tobě podobných je v kontextu historie naštěstí naprosto bezvýznamný.
[ Reagovat ]
12.09.2017 21:35Od: Roger_Federer Re: Amputace
Ale neni, protoz x zdejsich Nadalovych fanousku tady prebralo a dodnes roky pouziva Forehendovu pisnicku o slabe konkurenci let 04-08, dehonestuji tim umyslne vyborne tenisty te doby, jenom kvuly tomu, aby snizily Rogera a tim vystoupil Rafa Nadal.
Do roku 2012 kdy vyhral Federer Wimbledon se to tu nedelo, nebo urcite ne v takove mire..
Takze muzeme to opakovat dalsich 20 let, a lidi pokud budou chtit si to vzdy budou pamatovat, hodi se nam to do diskuze.., do svoji pravdy.
[ Reagovat ]
13.09.2017 00:25Od: Amputace
Podstatné je, že Nadal porazil přemožitele Federera, takže ten výsměch - zvláště v kontextu srovnávání Rafy a Rogera - je naprosto bezpředmětný. Argument se zády je v tomto případě rovněž zcela lichý, protože Roger si ten zápas prohrál úplně sám, když měl Del Potra ve třetím setu, tuším třikrát na lopatě a třikrát to banálně zazdil, což není otázka zdravotních problémů, ale psychiky. Federer tento turnaj prostě měl vyhrát a to, že ho nakonec vyhrál Rafa, není nic proti ničemu.


Ano, může to samozřejmě trvat roky, ale nakonec se na to stejně zapomene. Nebo myslíš, že dnes se někdo zabývá tím, jakého měl Laver pavouka, když vyhrál Grandslamy v šedesátých letech?
[ Reagovat ]
13.09.2017 00:40Od: Franky
kamo aj Rog porazil Rafovho premozitela z RG09 a to v najsilnejsej forme Nadala(ziadnych 36rokov) a navyse po ceste za titulom porazil niekoho z top10 co sa na tomto turnaji nestalo...
[ Reagovat ]
13.09.2017 09:49Od: Amputace
Ty jsi totálně mimo tento svět, bratko... Já se s tebou o nějakém RG vůbec nebavím. Bavím se o tom, že pro údajně nejlepšího hráče všech dob je rozhodně trapné nevyhrát takto slabě obsazený GS, ve kterém chyběla polovina první desítky. Jediné, co by toto selhání jakž takž obhajovalo, by byla prohra v semifinále právě s Nadalem. Pro hráče světového formátu je povinností takových příležitosti využívat - Nadalovi se to podařilo, Federerovi nikoli, smiř se s tím, je to jednodušší, než se ti zdá.

Zkrátka a dobře. Více než na Nadala bych se být tebou soustředil na Federera a na jeho účinkování v tom turnaji, který Nadal vyhrál.

A pokud už jde o to RG. Ano, Nadal by při nulové absenci velkých hráčů letošní US Open pravděpodobně nevyhrál, takže by měl stále 15 GS. Roger Federer by však NIKDY nevyhrál RG, musel-li by tam čelit Nadalovi. To štěstí, že ho tenkrát ve čtvrtém kole naprosto nečekaně vyřadil Soderling, se pro Federerovu kariéru dodnes rovná naprostému zázraku. Nemít totiž jako GOAT - jak s oblibou používáte - kariérní GS, by nebylo příliš reprezentativní a jistě by to těch pochybovačů o jeho goatovství bylo daleko, daleko víc.
[ Reagovat ]
13.09.2017 10:57Od: Franky
debata sa uz presunula hore reaguj potom tam..
[ Reagovat ]
12.09.2017 14:29Od: babolat.cz
ty jsi opravdu degen...to není možné...
[ Reagovat ]
12.09.2017 16:27Od: Franky
ticho blabola ;) taky jak aj tvoj MASTER - FH
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:54Od: Fandina
Já ho řadím hned za Rogera.
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:32Od: FulnekUltras
GS nelžou. Laver, Borg výborní, legendární a všecko, ale přece jen ne na tak dlouhodobé úrovni, jako Roger, Rafa, Sampras, Nole. Sorry jako... ;)
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:49Od: Fandina
Jj, Roger, Rafa i Nole jsou v tomhle směru hodně plodní tenisté a ještě mohou něco přidat. Před třiceti lety bych řekla Borg, to byl tehdejší fenomen.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:09Od: FulnekUltras
a zdálo se, že už ho nikdo nikdy nepřekoná
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:27Od: turista
No Laver a Rosewall se všem jmenovaným plně vyrovnali výkonnostně i v tenisové dlouhověkosti. Bohužel se to nepromítá plně do statistik, protože oba byli profesionály v době kdy byly profesionální a tzv.amatérské tenisové turnaje zcela nesmyslně od sebe ostře odděleny což skončilo až v roce 1968.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:34Od: FulnekUltras
ano - i s Newcombem legendární trojka - kdo by se však tehdy nadál, kam až za téměř 50 let posune dlouhodobou dominanci Fedal... případně i s Nolem, který také určitě svou GS sbírku ještě rozšíří.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:48Od: turista
Tak s útokem Noleho na Rafovu pozici se počítá. A všichni Nadalovi největší konkurenti už mají děti tak si Rafa bude muset taky udělat čas na tyhle věci pokud nechce zůstat celý život svobodný a bezdětný.
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:43Od: Forehand
Tak chlapi si mozu rodinu vytvorit aj po 35-40. Tam je to skor otazka ženy...Neviem kolko má Rafova priatelka, ale taká Mirka Vavrinec by jej mohla byt mamou na prvy pohlad.
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:52Od: a.magerova
Teda... takový Rafafans a bez základních znalostí... :-/

8.5.1988... má v datu 3 osmičky stejně jako Roger... 8.8.1981... :-P
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:39Od: Fandina
V některých statistikách se počítá i s nimi, například nahoře je zajímavá tabulka s GS. Federer, Nadal, Sampras, Emerson, Djokovic, Laver, Borg, Tilden. Pořadí gs titulů.
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:36Od: Kozoroh Re: FU
"GS nelžou. Laver, Borg výborní, legendární a všecko, ale přece jen ne na tak dlouhodobé úrovni, jako Roger, Rafa, Sampras, Nole. Sorry jako... ;)"

Ale lžou, ty GS před rokem 1968. Nejlepší hráči je nemohli hrát, neboť se chtěli hraním živit a profíci tehdy GS hrát nemohli kvůli svévoli bafuňářů.
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:44Od: turista
Přesně tak.
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:15Od: FulnekUltras
plus jistá izolace Austrálie, kam se Z Evropy ani USA moc necestovalo - to všechno Lavera ještě spíš snižuje - nikde žádný důkaz, že by tehdy v plnohodnotné mezinárodní konkurenci uhrál víc než uhrál
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:50Od: Mayo
Pekne Fandino (:
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:51Od: Fandina
Píšeš pěkně a přitom dáváš mračícího smajlíka, co se ti nelíbí?
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:59Od: Mayo
Nemrač sa toľko (:
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:03Od: Fandina
úsměv
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:58Od: Pe3k
U mě je 3-4.
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:17Od: babolat.cz když uřž jsme v tom srovnávání:
co vám říkají tato čísla:
23:14
6:3
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:17Od: babolat.cz
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/nadala-tesi-ze-je-soucasti-skvele-generace/1525568
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:21Od: Pe3k
To budou nějaké antukové statistiky. Mrkni na to, kolik má kdo výher proti hráčům top 10...
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:32Od: Roger_Federer
Cisla nerikaji nic, jsou zkreslena podpurnymi prostredky doktora F.
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:46Od: Franky
+1
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:39Od: Forehand
Kapesníček?...:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:41Od: Roger_Federer
Fakta..
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:00Od: babolat.cz
fajkta jsou fakta, ty nemůžeš zkreslovat podle nějaké tvé chiméry
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:31Od: Roger_Federer
Lecil se Nadal u doktora Fuentese lecil, vi se ze bral zakazane leky a lecebne metody, kdy potom zadal zpetne o povoleni kvuly ví se to...
Jaka chymera??
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:33Od: janek_da
Nevíš jak je to s tou žalobou Rafy na fr. ministryni?
[ Reagovat ]
11.09.2017 08:55Od: Pe3k Gratulace Nadalovi
3 roky nezavádí o hardovy titul a nejednou vyhraje US open. No US open spíš taková parodie na gs, byla to taková 250 převlečená za major. 16 majorů, wow. Respekt, kam to s jeho jednodimenzionální hrou dotáhl... Není třeba nijak snižovat tenhle titul, protože všichni ví, že nemá žádnou cenu. V minulosti vyhrál 2x US s velmi slabým Draw, no nyní dostal Draw z cela jiné dimenze jednoduchosti, jenž vejde do dějin, jako nejslabší gs historie a Rafa zcela správně vycítil svou příležitost, žalostně obsazeny turnaj, to je právě ten, kde může vyhrát i takový Nadal :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 08:59Od: Franky
navyse silno verim tomu ze ak by bol povrch na USO ako napr v Cinci tak Nadal nevyhra ani s tou čvargou zo serie 250 co tam mal pocas turnaja...
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:06Od: Frantz Re: Typický pláč lůzrů
Tak tak, je potřeba si něco najít a utěšovat se ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:09Od: Pe3k
No Federer je nejlepší a proto má neustále ty nejtěžší Draw, Rafael je nejšťastnější a proto má tyhle cake Draw (joke Draw). Je fajn, že jejich polarita je i zde, ale i to štěstíčko jednou dojde...
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:14Od: Amputace
Neustále ty nejtěžší draw. Jen namátkou - Wimbledon 2003. OF - Lopez, ČF - Schalken, SF - Roddick; F - Philippoussis. Na to se nedá říct nic jiného než - WOW!
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:20Od: gocii
Nemusis chodit daleko, dyt letos na US open hral turnaj veteranu s hracama za zenitem (juznyj, lopez, kohl) a mladym tiafoem kterej ho potrapil. Delpa meli spolecnyho, myslim ze si muzou zrovna tu podat ruce
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:30Od: Franky Re: klaun
Roddick bol nasadena 5 vtedy...Schalken 8, a Philippoussis bol pravidelny finalista GS(myslim ze 3x hral finale GS) ktory v osemfinale vyradil nasadenu 2(Agassi) ...o com to rozpravas prosimta pekne??
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:42Od: gocii
Presne, Andy R byl tehdy navic na vzestupu a kor na trave byl vybornej ????
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:03Od: Amputace
:D Philipoussis pravidelný finalista GS. To je velké. Vy FFF jste skutečně z jiného světa. P. hrál jedno finále GS v roce 98 a pak až v roce 2003 právě s Federerem, poté, co laboroval se zraněními.

Schalken - kdo to je? Co vyhrál? Byl v Top 10, ano, ale nezapomeň, o jaké éře se bavíme. V té době by mohl být v desítce klidně i Anderson (který je koneckonců už v tuto chvíli daleko úspěšnějším tenistou a v TOP 10 není - holt doba jiných géniů).

Ale o co mi šlo v první řadě - reagoval jsem na Petříkovu hlášku, že má Roger vždy nejtěžší draw. Tak například v tomto případě tomu tak nebylo. Daleko těžší los měl Grosjean.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:09Od: Mayo
Schalken? To kto je? Prvýkrát počujem take meno
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:19Od: Amputace
Byl v TOP 10 za Rogerovy éry :) Neznáš? Hrál, pozor, jedno semifinále US Open!
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:23Od: janek_da
Takovej nizozemskej Nováček.

Ale pozor, 3 roky po sobě byl QF Wimbledonu. To bych řekl, že jakousi kvalitu ukazuje.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:21Od: Pe3k
No bylo to myšleno v posledních letech. Samozřejmě, měl i Roger někdy lehčí Draw, což si ovšem nepamatuji, co sledují tenis pokaždé to má mnohem těžší Federer, možná i proto je celosvětově uznávaný Goat. Ten draw W 2003 je pořád mnohem těžší než měl poslední 2 týdny Nadal.

Jinak Laver nebo Federer mě je to jedno, je to mezi nima. Rafael není daleko, ale ani blízko. Většina jeho úspěchu je z antuky, kde je nulová konkurence (nyní alespoň Thiem, ale kdo za posledních 12 let?), na trávě a v hale je tragický, nikdy nevyhrál turnaj mistrů, 36 letý Federer si ho maže na chleba, jeho vrstevník Djokovič mu naprosto dominoval, málo výher vs top 10, málo weeks as n.1 atd.,mohl bych pokračovat...
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:25Od: janek_da
na antuce Soderling (snad by dokázal větší věci, kdyby neonemocněl), Djokovic, poslední leta Wawra
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:33Od: Amputace
Nesrovnávám to vůbec s Nadalem, ale hláška, že to má Federer vždy nejtěžší, mě upřímně pobavila. No zkrátka jak jinak, než že - neměl :)

A ten o totálně dominujícím vrstevníkovi je taky dobrej :) Zřejmě kvůli této ohromující dominanci to spolu mají na GS 9:4 :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:40Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:45Od: Pe3k
No pokud vím, H2H vede Djokovic. Vydělal víc peněz, porazil více hráčů top 10 a to o hodně, vyhrál více velký ch turnajů, dominoval tenisu, jak Nadal nikdy atd.atd.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:04Od: Amputace
Jj. A jednou se zranil, musel vynechat část sezóny a najednou už tolik nedominuje.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:51Od: janek_da
Rafa H2H nahání zase na antuce v Paříži. Ale i tak totální dominancí bych Djokerovy výsledky nenazýval.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:55Od: Amputace
Dobře. Tak mimo antuku to na Gs mají 3:3.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:35Od: janek_da
však jo

Rafa má prostě tu "smůlu", že antuka zakrývá jeho úspěchy i na ostatních površích. A to, že na umí vyladit formu na majory. Takže Djok sbírá/l Masters, jak na běžícím páse ale Rafa se mu téměř vyrovnal na majorech.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:39Od: Amputace
Jak téměř vyrovnal? :D Vždyť má o čtyři GS víc.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:41Od: janek_da
To už píšu o mimo antukových majorech. Tam měl Djok nahnat víc titulů. Nenahnal a navíc Rafa jich získal dost, aby byl Djok za ním.
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:55Od: Forehand
Ja len jedna faktická. Keď Nadal naháňa H2H proti Novakovi a Rogerovi, kde vlastne naháňajú oni dvaja svoju H2H proti Rafovi?..:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:59Od: janek_da
ale o tom jsem už Mlho mluvili :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:54Od: Franky
dr Mlha reaguje na nespravne vlakno :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:50Od: Mark976
Ty toho Nadala hodně nenávidíš:-)))) na trávě tak úplnou tužku nehrál, pokud si vzpomeneš na asi nejlepší zápas všech dob ve finále........ začni respektovat, že umí na každém povrchu a že je dominantní na antuce nesnižuje jeho jiné úspěchy
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:10Od: mats23 Re: :)
darí sa unášať, že je to zase len o 3 GS? nebojte chlapci, ešte dva roky a ten Váš GOAT bude kľudne na druhom mieste v počte GS :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:13Od: Pe3k
Myslíš, že Djokovic vyhraje ještě 8 gs?
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:12Od: Mark976
historie se opravdu neptá, kdo tam hrál a kdo ne......Ty si třeba pamatuješ, kdo z nasazených chyběl v roce 1998? :-)))
[ Reagovat ]
11.09.2017 07:45Od: pockerface
Ani sám Nadal asi nepamatuje GS kde by za celý turnaj nenarazil na hráče top 20, co top 20 ani top25. S nejvýše postaveným hráčem se setkal až ve finále a to s Kevinem a ten byl nasazený č.28. Takže Nadal vlastně nehrál GS, ale takovou 250 max.500. Má to kluk jeden ušatá, ale štěstí. No, ale když do finále nedorazil Roger, tak jsem to Nadalovi přece jenom přál. Za tento rok si to s Rogerem pěkně rozdělili a oba si to za jejich letošní výkony zasloužili.
[ Reagovat ]
11.09.2017 08:09Od: Frantz
Vidíš a arogantní egoista ani nedokázal projít přes hráče top28...a to v prvních dvou kolech prolezl s odřenýma ušima :-D
[ Reagovat ]
11.09.2017 08:19Od: pockerface
Fascinuje mě, jak pořád tady ti co nemají Rogera rádi píší arogantní egoista aj. přídavky i jiným tenistům, když se 99,99% z nás s Rogerem, Rafou, Novakem, Andym aj. nikdy nesetkal. Jak víš, že je arogantní a ještě egoista. No nic to by bylo na dlouho debatu o ničem. Já bych si třeba nedovolil Rafu a ostatní urážet za jejich vzhled, jejich zvyky (viz.popotahování trenek) a už vůbec ne za povahové rysy. Podívej já třeba nemusím hru ani chování Andyho, ale určitě bych mu nenadával do arogantů, fakáčů.......Ale tady někdy platí podle sebe soudím tebe.
[ Reagovat ]
11.09.2017 08:21Od: pockerface
A jen takový dodatek. Od začátku turnaje Roger prohlašoval, že se na turnaji necítí nejlépe, že příprava nebyla dobrá a že NEMÁ na to, aby vyhrál celý turnaj, a že to přeje druhým.
[ Reagovat ]
11.09.2017 08:21Od: pockerface
A vůbec tohle je článek o Rafovi, tak proč sem zase pleteš Rogera.
[ Reagovat ]
11.09.2017 08:29Od: Frantz
Já že sem pletu Rožírka? Přečti si svůj první blitek, elegoune ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:54Od: dunphy
Del Potro says hi! Byl 24. nasazený.
[ Reagovat ]
11.09.2017 07:37Od: Roger_Federer Peter
Moj mili Forhend..:)
K tvoji nekolika hodinove, denni bitve zato, ze Anderson ma zbrane a muze Nadala ve finale ohrozit.
Svetove media,hovori vsechny stejne":)
"V boji o titul první hráč světa nedal šanci jihoafrickému outsiderovi !!!!! Kevinu Andersonovi, který ve svém největším finále doplatil na nezkušenosti z velkých zápasů a související nervozitu.

Potom kdo znas je tady k..
[ Reagovat ]
11.09.2017 07:40Od: babolat.cz
jistě, ale už tu to bylo několikrát psáno: Rafa mu toho moc nedovolil, svou hrou odrovnal všechny soupeře, to snad není umění? nebo mu to všichni vzdávali již při nástupu?
[ Reagovat ]
11.09.2017 07:48Od: Roger_Federer
Odprosti se ted od Rafy..
Forehend se tady v patek do krve nekolik hodin hadal jakou ma Kevin sanci, jake ma zbrane na Nadala, kdyz jsme vytahl realne argumenty proc nema zadnou nebo 0,5 % sanci, ze je to nejslabsi finalista za poslednich 20 let, vytahl a zacal trpne dehonestovat Bagdatise a AO 2006, aby pospinil Federera..
Nadal zahral vyborne jediny zapas a to proti Potrovi.
[ Reagovat ]
11.09.2017 08:10Od: babolat.cz
4hand nechtěl podcenit soupeře, vžil se do RAfy a vyjmenoval všechny silné stránky soupeře, které by mohly zabránit titulu (nebo aspoň mu ho ztížit). Napoleon také musel znát nejenom slabé,ale silné stránky soupeře a být na ně připraven.
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:34Od: Amputace
Sorry, ale v tomhle měl Forehand naprostou pravdu. Tvá donebevolající jistota, že je Nadal skoro jasným vítězem, byla naprosto absurdní. Klidně se mohl ve finále znovu zranit. Nestalo se to tak dávno proti hráči, který mu do té doby nevzal ani set.

Nemám nejmenší problém uznat, že tohle byla co do kvality soupeřů asi ta nejjednodušší cesta za vítězstvím na GS, kterou pamatuji za dobu, co tenis sleduji. Ale co už? Nikdo si své soupeře nevybírá. A jakkoli je to možná smutné, tak za třicet let se opravdu nikdo nebude ptát, koho musel nebo nemusel Nadal na US Open 2017 porazit - lidé si budou pamatovat pouze to, jak drží pohár nad hlavou.
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:57Od: Roger_Federer Re: Amputko
Tady vubec nejde o Nadala..

Pokud by se zranil a finale skrecoval, nebo by ho to ovlivnilo, nerekl bych ani popel.
Byly to od Forehenda jenom a zase keci a mistifikace..
Kazdemu znas kdo sleduje tenis pozorne, bylo jasne, ze ve finale granslemu(uplne jina disciplina, nez cely turnaj), proste nema hrac jako anderson nejmensi sanci vytvorit na Nadala jakykoliv tlak, hrat tak aby vyhral v zapase na 5 setu..
Nema a nemel nato, hru, zkusenosti, cim prekvapit, nervozita z prvniho finale..
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:03Od: Roger_Federer
"Ve finále nedal šanci Kevinu Andersonovi, který na US Open poprvé v kariéře překonal grandslamové čtvrtfinále. Jednatřicetiletý Nadal přehrál
Od prvních výměn Nadal vývoj finále kontroloval. Eliminoval Andersonův servis, při svém podání mu nepovolil ani jeden brejkbol a prohrál při něm pouhých patnáct výměn. Jen v posledním gamu byl jednatřicetiletý rodák z Mallorky trošku svázaný blížícím se úspěchem, ale druhý mečbol využil stylem servis-volej a zvítězil za dvě a půl hodiny."

Tohle jsem mel proste na mysli, takze bud tak hodny a necpi me tady nejakou donebevolajici jistotu..
A budte trochu realisti.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:18Od: Amputace
To já nezpochybňuji, že byl Nadal obrovským favoritem, že Anderson neměl čím Nadala přehrát atd., jenže po zkušenostech s AO14 bys na to měl v pozici Nadalova fanouška trochu jiný pohled, tomu věř.

Taky souhlasím s Forehandem v tom, že historie tenisu zažila už daleko větší překvapení, než že by zcela zázračný finalista Anderson porazil 31letého Nadala za zenitem.

Naopak v čem s ním úplně nesouhlasím, je to srovnání Andersona s Baghdatisem. Ano, na první pohled se takové srovnání nabízí, jenže obrovský rozdíl vidím v tom, koho při coby totální ousider musel při cestě do finále porazit Baghdatis a koho Anderson. To je podle mě hlavní důvod, proč se to srovnávat nedá. Kdyby Anderson při cestě do finále porazil třeba Dimitrova, Zvereva a Federera, měla by také jeho finálová účast úplně jinou hodnotu.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:22Od: FulnekUltras
Dokud se tenisové turnaje nezačnou hrát systémem každý s každým, mají tyto akademické debaty opravdu spíš jen zábavnou hodnotu. ;)
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:34Od: Forehand
Dominiček, klídeček...To, ze Rafa hladko vyhral sa predsa vobec nevylučuje s tým, že Kevin mal svoje zbrane, napriek tomu, ze Rafa bol velky favorit. Comu na tom nerozumies?...Ci vidis len bielu a čiernu?...
[ Reagovat ]
11.09.2017 12:41Od: Roger_Federer
Ne, ja jenom chci, abys ses uz prestal dopoustet tech zavadijich a lzivich informaci, jak to mas casto ve zvyku..
Fakta, informace.
Fakt: mel jsem plnou pravdu, byl bez sance, zazrak se nekonal.
[ Reagovat ]
11.09.2017 07:34Od: babolat.cz VAMOS
nádhera, ještě aspoň 5x bych chtěl vidět to kousání do GS trofejí...
[ Reagovat ]
11.09.2017 07:14Od: peggy
RAFOVI by tento vykon stacil I na sve velke soupre.Se svymi uspechy se vraci zpet.Rafa je zase ten dobry Rafa,ikdyz jej dost lidi odepisovalo.On to dokazal.VAMOS RAFA.!!!
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:02Od: turista
Na Novaka 2015 by ani tyto Rafovy výkony nestačily.
[ Reagovat ]
11.09.2017 06:14Od: Labi Finále trapné
...ale gratulace Rafovi, myslím že s výkonem který předváděl v QF,SF by ho ani Roger neporazil...jinak bezcharakterní a bezpáteřní Frantz opět vylezl z díry...
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:27Od: Mayo
Vamoooooooooos El Ma16dor!!!!!!! (: legenda
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:32Od: fialka
Konečne sme sa dočkali.
[ Reagovat ]
11.09.2017 02:20Od: a.magerova Re: Pánes... ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:24Od: a.magerova Gratuluji Rafovi ke třetímu USO i k šestnáctce.... :-))
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:18Od: Forehand
Speciálne pozdravujem skupinu ľudí, ktorej som dal pracovný názov "k0koti".

Neskor som ju premenoval len na skupinu ľudí, kedže medzi nimi je aj pár slušných jedincov, ktorí sa proste uriekli..

Každopádne neodporúčam čítať, keďže po dnešku može čitateľ pociťovať návaly kŕčov od smiechu a sladkej satisfakcie.
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:22Od: fialka
:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:38Od: Forehand
Od
: Franky
som zvedavy co budes hovorit po USO :D lebo uz ti poslednu dobu slusne dochadzaju argumenty...Nakonec mozno predsalen prijmes moju atleticku vyzvu aby si aspon v niecom zvitazil.

19.07.2017 18:36Od: spaniel
Zreb je zreb. Neni teoreticky a realny. Do cesty se mu dostali souperi, kteri meli na to kvalitu, plevy odpadly.

17.07.2017 14:31Od: Franky
Trollovia to nerozdychaju dokonca sezony uz :D nevraviac o tom keby sa podaril USO + navrat na post 1 :D to uz by zrusili ucty na TP :D

17.07.2017 12:35Od: Pe3k
Pamatuješ jak se trolhand smál Federerovi, když tvrdil, že se chce vrátit supersilny? Teď se smějem my..

17.07.2017 12:07Od: Roger_Federer
Tady je jedina otazka
Podrzi si Roger tento mood i do Us.open?, dojde si pro treti titul??.

16.07.2017 22:40Od:
spaniel
Dnes byl dobry den :)

Od: Kozoroh
* 19. grandslamovým titulem odskočil druhému Nadalovi na rozdíl 4 titulů. Mám za to, že Rogerova 19 je už pro Rafu nedosažitelná, musel by totiž vyhrát 5 majorů po 30 a to se doposud nikomu nepovedlo... Podaří se Fedexovi pokořit magickou 20?
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:39Od: Forehand
38Od: migal2
taky tě rád vidím, frustráte :))
[ Reagovat ]

16.07.2017 18:57Od:
Roger_Federer
Tak priznej uz ze se roky pletes a neni uz pochyb kdo je kralem.;)
[ Reagovat ]

16.07.2017 18:10Od:
migal2
zbabělec a pokrytec Forehand nikde :D, doufám že dojde, chtěl bych se s ním podělit o radost z dneška :))

20.07.2017 13:49Od: dappe
Tak k tomu, aby byl jednička, nepotřebuje nutně hrát v Kanadě. Pokud si udrží letošní formu, tak bude jednička na 100%.

19.07.2017 11:46Od: Vojtiik
tak to doufam ze kadaka z toho mrdne!

19.07.2017 11:52Od: Krisboy
A co takovej Frantz? Ten už se asi houpe někde na stromě :)

21.07.2017 20:37Od: Pe3k
10 nejlepších sportovců
https://youtu.be/SJjMJYKIaO4

Můžete hádat, který je FedEx ;)
Re: Franky
Balzam na dušu, ked som to pozeral :)

25.07.2017 22:15Od: Franky
Zase tezy a keby keby, na keby sa nehra....... ked Djokovic nebude na USO tak GS bude neplnohodnotny?! Nemal sa zlincovat v sezone 14-15napr.

21.07.2017 17:00Od: Hypertac
Teď je na řadě Rafa, pokud to bude podle roku 2017....
[ Reagovat ]
21.07.2017 17:12Od: Kozoroh
Budeš zklamán, v open éře se ještě nikdy nestalo, že dva tenisté-muži v jedné sezóně vyhráli po dvou majorech. Buď jeden hráč vyhrál tři majory, nebo byli v sezóně tři GS vítězové.

21.07.2017 19:30Od: Kozoroh
Akorát jsem reagoval na utkvělou představu části nadalovců, že když po vítězství Fedexe na AO následoval triumf Rafy na FO, tak po Fedexově dobytí WCh Rafan ovládne USO.

21.07.2017 18:10Od: Chrenda
Rafa na US Open nemá šanci. RF je jasný favorit. Vyhraje.
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:54Od: TheRoyalBlue
Vzájomné hejtovanie na týchto diskusiách je unavujúce, repetetívne (a to hovorím aj o tebe) a je zároveň aj dôvodom, prečo sa mi veľmi tu do diskusii nechce. Ale musím uznať, že konečne tu po dlhej dobe niekto hejtoval originálne, zábavne a poctivo :).
[ Reagovat ]
11.09.2017 02:10Od: lars
A ktery tenista je nejlepsi v tomto stoleti ?
[ Reagovat ]
11.09.2017 02:18Od: a.magerova
Chudák Kozoroh... fanoušek Noleho, který zásobuje TP pravdivými rekordy, statistikami, zajímavostmi.... a je lynčován jako FFF.... za dobrotu na žebrotu.... navíc nickem, který je zde znám svým každodenním ohýbáním pravdy.... :-/
[ Reagovat ]
11.09.2017 05:46Od: Forehand
Ale kdeže Magerka. Kozoroh je v pohode a opísala si ho takmer správne, ale to sa vobec nevylučuje s tým, že sme si každý pánom svojho slova. Tu na TP sa na to špeciálne dohliada, veď moje 1% je legendárne..A onehdy naozaj zafungovalo. A hoc sa Kozoroh snazil oplatit mi to svojou desatinkou, márna snaha...

Djokovic vsak urcite v buducej sezóne bude skvelý, nepochybujem o tom a Kozoroh bude určite šťasnejší.
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:13Od: Forehand
Moji drahí Rafa fans, máme to doma. Jedenásty september opat píše históriu, aspoň v Európe...Rafa vyhral GS, mimo antuky, z pozície svetovej jednotky, no proste na pána. Celá táto sezóna bola ako z velkej knihy, Rafa umlčal kritikov, po 31r vyhral dva Grandslamy, kto by to bol pred rokom povedal...Spolu s Federerom vyhrali po 10 rokoch vsetky GS v sezóne..To len glorifikuje obe legendy a tak trochu zahanbuje zvysok tour.

Nadal tuto sezonu angazoval nového trénera, vylepšil BH, z ktoreho sa stala velká zbran, stabilizoval servis, vyhral dva GS a z dvoch vypadol v piatich setoch. Zasluzene najlepši tenista sveta.Naucil sa vyhravat turnaje, aj bez svojho najvyssieho standardu, stal sa opat plne konkurencieschopný aj mimo antuku. A to je na tom to najlepšie..Bravo, obrovska pozvanka do sezóny 2018...

Dnesok?..Nebol to najdramatickejší zápas, ale co do kontextu GS veľmi klucovy. 16-12 a 16-19 robi velký rozdiel...

Zaver sezóny je otazka, svetova jednotka je blizko. Mozno by som vypustil Peking a Šangaj, a sustredil sa na zaverečnú europsku trojičku, ale nemyslim, ze to Nadal urobí...

Dnešok si uzijem, idem oslavit do Barcelonských ulíc. Nazdravie :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:21Od: fialka
Pripájam sa a uži si to tam.
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:17Od: tito
Vamos!!!
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:10Od: svetova.dvojka
Ty nastřelené vlasy Nadala mě rozsekávají...
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:04Od: Frick Ten Pete
že to nikdy v tý Paříži nevyhrál... takhle to tam křičí jako...
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:17Od: FulnekUltras
to Ivanek bez Wimblu tam nekřičí vůbec a je klid - typicky ekonomický vymetač malých turnajů
[ Reagovat ]
11.09.2017 10:50Od: Fandina
To je ale blbost, že?
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:15Od: FulnekUltras
na velkých mu k absolutní špičce obvykle vždycky něco chybělo (z finále GS má pasivní bilanci 8:11) - o Wimblu ani nemluvě - možná kdyby hrál pořádně DC za Československo, tak by se mu to v Chrámu aspoň jednou povedlo... ;)
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:25Od: Fandina
Píšeš nesmysly, jako obvykle, na kdyby se nehraje. Navíc, on to nebyl, kdo nechtěl hrát DC. Ověř si fakta.
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:29Od: FulnekUltras
Fakta jsem v tomto případě prožil... ;)
[ Reagovat ]
11.09.2017 11:36Od: Fandina
To co ti namluvili v médiích si prožil. Ne, jak to ve skutečnosti bylo. Lendl chtěl hrát DC a bydlet v USA. Komunisti mu to nechtěli dovolit.
[ Reagovat ]
11.09.2017 13:42Od: FulnekUltras
Lendl měl DC za ČSSR v (_I_) už někdy od roku 1982-83. Když už nastoupil, byly to utrápené výkony z donucení. Cílem pro něj vždy byly především peníze a ty kynuly z USA a co největšího počtu objetých menších turnajů. Vzhledem k tomu, jak dlouho byl na čele světového žebříčku, dá se v kontextu s GS označit za vysloveného mrhače. Komunisti se ho vzhledem k okolnostem snažili udržet co to šlo, ale žádostí o americké občanství nastal pochopitelně konec. To až v dnešní pošahané globální době mohou mít (počínaje např. Tigridem, Kunderou apod.) příslušníci "elity" pasů kolik chtějí, zato se souběhem českého a slovenského občanství pro běžného člověka jsou nekonečné problémy.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:27Od: Fandina
Píšeš nesmysly a lži. Komunistickou propagandu. Tak to vůbec nebylo, včetně tvých řečí o tom, že mu šlo o peníze. Nelži. Chtěl hrát DC ale komouši nechtěli, aby žil v USA, proto ho zbavili občanství, dávno předtím, než získal americké. Lžeš.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:29Od: Fandina
A spolu se Šmídem, Kodešem a Složilem vyhrály pro Československo DC. Jsi hodně zblblý komunistickou propagandou.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:30Od: Fandina
vyhráli
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:36Od: FulnekUltras
mohli vyhrát víckrát
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:37Od: FulnekUltras
než jen v onom roce 1980
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:39Od: Fandina
Komunisti zakázali nehrajícímu kapitánovi, aby ho nominoval.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:42Od: FulnekUltras
to bylo jen těsně po exhibici v JAR - pak už měl vše v rukou Lendl sám
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:48Od: Fandina
S JAR to nesouviselo, souviselo to s nechotou komunistů schválit Lendlovi pobyt v USA.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:54Od: FulnekUltras
po JAR byl svazem vyřazen z DC repre, ale už v další sezóně hrát mohl - jeho nezájem se však už jen stupňoval - čo s takými, ktorí na nás serú? nech idú pokojne tam, kde ich srdiečko ťahá... na dve strany sa však u nás nehrá
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:01Od: Fandina
Tak to nebylo, máš mylné informace. Lendl chtěl reprezentovat pořád a hrát na OH, ale komunisti nechtěli, aby měl pobyt v USA. Bylo to přesně naopak, jak píšeš.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:11Od: FulnekUltras
v té době se trvalý pobyt v USA a repre ČSSR neslučovaly - prosté a logické - OH pro Ivanka nebyly prioritou, maximálně záminkou k vydírání čs. strany, s čímž ale tehdy rozhodně počítat nemohl - vzhledem k postupnému, cca 8 let trvajícímu oddalování nakonec "rozvod" proběhl úplně v klidu, a ani čs. fanoušci nepříliš oblíbeného sportovce moc neželeli
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:13Od: Fandina
A o tom to je, že za komunistů se nic nesmělo. Chtěl si bydlet v USA, přišel si o občanství. Naštěstí už je ta doba za námi.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:16Od: FulnekUltras
chtěla jsi americké občanství - mohla jsi ho mít, ale ne současně s československým - to je podle mě zcela normální
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:18Od: Fandina
On chtěl bydlet v USA a to mu nedovolili, nechtěl přijít o československé občanství. To je rozdíl.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:21Od: FulnekUltras
jakmile požádal o americké, bylo za tehdejšího právního stavu vše jasné
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:23Od: Fandina
a o tom píšu, že komunisté ti nic nedovolili
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:25Od: Fandina
ani bydlet, kde chceš, hned ti sebrali občanství
Takových lidí bylo, co když chtěli třeba bydlet v Rakousku, tak museli utéct a ještě tady přišli o občanství.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:40Od: FulnekUltras
každý se mohl svobodně rozhodnout pro JEDNU stranu - to považuju za korektnější, než dnešní lavírování a parazitování podle toho, kde se co zrovna víc hodí
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:44Od: Fandina
Teď můžeš kamkoli a kdykoli. Když chceš bydlet ve Španělsku, tak tam odjedeš a kdykoli se můžeš vrátit. To tenkrát neexistovalo.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:50Od: Fandina
A nikdo ti tu nesebere tvůj majetek, ani občanství.
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:20Od: FulnekUltras
Po rozbití Československa a masivním rozkradením toho co z něj zbylo na úkor většiny reálně pracujících lidí tvými vychcanými miláčky modrobolševiky už opravdu nemůžeš argumentovat směšněji.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:02Od: Fandina
Komunisti uměli akorád sebrat lidem majetek a pak s nim neuměli hospodařit. To je jediný výsledek komunismu v Čechách i na celém světě. Jen hlupák to nechápe. Je mi tě líto.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:30Od: FulnekUltras
politováníhodné fráze
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:32Od: Fandina
Žádná fráze, pravda, jenže to zabedněný mozek jako ty nikdy nepochopí.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:41Od: FulnekUltras
nevnímáš a nechápeš v tomto případě nic
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:43Od: Fandina
Je mi tě líto.
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:04Od: Fandina
Svobodně ses nemohl rozhodnout, protože když si nechtěl být tady, tak ti všechno sebrali, tady bylo vězení, z něj si nemohl svobodně odejít.
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:23Od: FulnekUltras
viz výše - každý si svobodu a vězení představujeme jinak
[ Reagovat ]
11.09.2017 22:59Od: Fandina
Za komunistů žádná nebyla, ale to ty nikdy nepochopíš.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:17Od: Fandina
A opět lžeš, jako vždycky. Podrazácké řeči o Lendlovi. Trapné.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:18Od: FulnekUltras
222
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:42Od: turista
Ano, kdyby komáři zkousli Lendlovo přání žít v USA, reprezentovat ČSSR v Daviscupu a nebrali mu drtivou většinu peněz z vyhraných zápasů a titulů tak by Ivan sice možná nakonec stejně emigroval,ale za Československo by jistě ještě pár let hrál. Oni to ale nezkousli a zakázali nehrajícími kapitánovi Kodešovi(po Bolardtově období)Lendla nominovat. A vyhrál toho tolik, že i slavný Roger ještě potřebuje ještě jeden titul, aby vyrovnal Lendlovu bilanci. V odehraných zápasech na okruhu už ho přece jen překonal o 58 čárek.
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:32Od: FulnekUltras
ekonomicky motivovaný sběrač malých a menších titulů - na okruhu silně neoblíbený jak diváky po celém světě, tak i hráči - v Československu vychovaný maloměšťák, který jako sportovec pro většinu lidí skončil dávno v zapomnění a zůstal z něj pouze ideově vyčpělý odér antikomunisticky využitelné rádobycelebrity, který dnes už spíše přemýšlí - aniž by to fakticky potřeboval -, kde pro něj bude finančně nejvýhodnější čerpat zdravotní a sociální zabezpečení
[ Reagovat ]
11.09.2017 22:14Od: triatlet
Fráze, fráze, fráze od někoho, kdo se denně kouká do zrcadla na připrděnýho čecháčka ubožáčka.
...................................................
PS: Komunisti byli vrazi!
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:40Od: FulnekUltras
Ty mně budeš něco říkat o frázích - s tvými dogmaticky zauzlenými "vrahy", které ti režim jednosměrně napumpoval do mozečku. ;))) Sám jsi klasickým příkladem politováníhodného čecháčka a přicmrndavače už dávno fakticky zkrachovalých a neobhajitelných posthavloidních pseudohodnot. Pokud jde o Ivanka - jeho byznysové klapky na očích viděli všichni už od první poloviny 80. let a vidí dodnes, a ne náhodou tato hrabivá elitářská kreatura, hrající si s náležitě falešným patosem na obětního beránka komunistů, koučuje místo Čecha radši Anglosasa, který dobře zaplatí.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:44Od: Fandina
Co kdybys se věnoval třeba rodině nebo něčemu normálnímu, koníčkům a lásce, než se exponoval s házením hnoje na druhé.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:49Od: FulnekUltras
Bohužel to není hnůj, ale dávno známá realita. Lendl by si tady i po daňových odečtech za komoušů pořád vydělal tolik, že se prakticky nikomu v ČSSR o takové částce ani nesnilo a zabezpečil by sebe i příbuzenstvo na doživotí. Síla mamonu je ovšem pro hraboše vždycky větší.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:51Od: Fandina
A co je ti do toho, co dělá Lendl, jsi závistivec, nic jiného.
[ Reagovat ]
11.09.2017 23:57Od: FulnekUltras
Spíš mám radost a pocit zadostiučinění, že ani přes extrémní "snahu" včetně odrození se vlastní zemi nefiguruje zjevně ani v první desítce hráčů historie. Ale jinak máš pravdu, jdu se raději věnovat něčemu příjemnějšímu. ;)
[ Reagovat ]
12.09.2017 00:01Od: Fandina
Tak to je dost ubohé zadostiučinění. Ještě k tomu nenávist.
[ Reagovat ]
12.09.2017 00:11Od: FulnekUltras
o nenávisti ani slovo - ta je dnes vlastní hlavně modrobolševikům, o čemž se dá často přesvědčit i tady na TP - úsměv
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:33Od: FulnekUltras
získat americké občanství trvá řadu let - ale žádost o něj říká už dostatečně, oč dotyčnému jde - v daném případě nežít v ČSSR - a to taky výše píšu - iluze o Ivankovi nemám pražádné dodnes - netřeba při tom lhát, stačí jenom nazývat věci pravými jmény
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:37Od: Fandina
Že nemáš o někom iluze neznamená, že nereflektuješ, jak to z jeho odchodem bylo a píšeš o něm nesmysly. Tvůj problém.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:41Od: Fandina
s jeho
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:03Od: MAFRA
Vamos RAFA,přesně tak kdo by to před sezonou čekal,že GS si rozdělí Rafa a Roger!!!!!
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:02Od: Ondra979
finale slabe, ale to se dalo cekat, vinika asi vetsina zna..Rafa zaslouzene, to nemam problem uznat
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:04Od: Frantz
Fňuk fňuk, zlej Murray vyřadil Rožírka, fňuk fňuk.....
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:07Od: horska.kraslice
Whisky? Rum? Výčepní lihovina?
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:04Od: FulnekUltras
s opotřebením materiálu nic nenaděláš - uvidíme kyčle příští rok ;)
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:07Od: Ondra979
nj ale pak ma mit jeden soudnost a necpat se nekam, kam ve svem stavu nepatri..vsak oni mu to tenisovi bohove nezapomenou
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:01Od: svetova.dvojka
Tak si Nadal může koupit další vlasy...
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:00Od: janek_da
Gratulace Rafovi i Kevinovi.
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:01Od: FulnekUltras
a z 1/12 i Berďulkovi
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:58Od: atptour
Rafo,parada!Zaslouzena vyhra a krasny 16.GS.Zapas takovy mene koukatelny,ale na to se historie nepta,stejne jako na to,kdo chybel atd.I kdyz nekdo se rad pta a hleda cestu,jak znehodnotit tvoje vitezstvi...At ti zdravi slouzi a jeste par turnaju vyhrajes.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:58Od: insanezy_
Krásně si to rozdělili Roger a Rafa, to je krásná sezóna
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:00Od: FulnekUltras
tak tak
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:58Od: Hypertac
Vamos Rafa! Když jsem tady psal před US, že teď je řada na Rafovi, aby to šlo letos s Rogerem na přeskáčku, tak jsem tu byl od fans Rogera prohlašován za blázna. A je to tady. Douf?m, že budete chodit kanálama! Vamos
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:59Od: janek_da
Se přimluvím, aby tě už propustili?
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:55Od: Hypertac
Díky. Jsi fakt hodný. Nervičky a vztek pracují, že?
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:58Od: fialka oléé
Čo dodať? Radosť obrovská.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:57Od: FulnekUltras Zdravím největší rafanynku ;) [ Reagovat ]
11.09.2017 00:54Od: horska.kraslice
Tak letošní GS si rozdělili Nadal a Federer, kdo by tohle čekal?
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:00Od: FulnekUltras
loni nikdo
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:54Od: Frantz
VAMOSSSS... elegošiiii, pukněte zlostí ;-)))
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:56Od: Franky
stale stracate 3GS chlapci..pukni zlostou zebrak vypatlany
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:57Od: janek_da
Není to spíš VAAAAMOS?
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:54Od: svetova.dvojka
16 to je slušné.
[ Reagovat ]
11.09.2017 01:02Od: FulnekUltras
69
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:40Od: Mayo
Vamos R16fa!
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:37Od: svetova.dvojka
Ten Búr je fakt marný...
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:35Od: svetova.dvojka
další parodie na tenis...
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:57Od: Franky
neskutocna..uplne nedostojny super na finale...lacne chyby neistota a zle rozhodnutia...cely kevin
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:30Od: FulnekUltras Dnes
Twelfth of Berďulka von Apartheid klasicky bez šance.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:30Od: janek_da
Dobře zalomený nadpis
"Nadal má titul z US Open"
"na dosah ..."
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist