Nadal kvůli zranění kolene odstoupil z Paříže. Možná přijde o Turnaj mistrů

3. 11. 2017, 14:24
Aktuality 105
ATP PAŘÍŽ - Rafael Nadal k dnešnímu čtvrtfinálovému souboji na Masters v Paříži nenastoupí. Prvního hráče světa trápí zranění pravého kolene, které ohrožuje jeho start na Turnaji mistrů v Londýně. Do semifinále tak automaticky postupuje srbský kvalifikant Filip Krajinovič, který při své premiéře v semifinále akce Masters vyzve Johna Isnera.
Rafael Nadal; © ATP

Rafael Nadal měl už na konci loňské sezony zdravotní potíže. Jednatřicetiletý Španěl loňský rok ukončil předčasně kvůli zranění zápěstí, nezúčastnil se tak Turnaje mistrů a podobný scénář mu hrozí i letos.

Majitel 16 grandslamových trofejí totiž dnes nenastoupí ke čtvrtfinálovému utkání na Masters v Paříži, kde si po vítězství ve druhém kole zajistil přezimování na tenisovém trůnu. Rodák z Manacoru měl už ve včerejším duelu s Cuevasem v rozhodující sadě otejpované pravé koleno, které mu znemožnilo dnes na kurt nastoupit.

"Už při včerejším zápase mě koleno hodně bolelo," řekl Nadal, jenž nemůže s jistotou potvrdit, zda se od 19. listopadu představí na Turnaji mistrů v Londýně. "Není to jen o Londýně. Musím to brát z dlouhodobého hlediska. V tomhle stavu opravdu nemohu hrát," dodal Španěl, který teď s kolenem podstoupí podrobnější vyšetření.

Do svého prvního semifinále na Masters tak automaticky postupuje Filip Krajinovič. Pětadvacetiletého srbského kvalifikanta v něm čeká loňský finalista John Isner, který udolal Juana Martína Del Potra a připravil ho o možnost postoupit na Turnaj mistrů. Naopak sám Američan má stále šanci se do Londýna kvalifikovat, v Paříži však potřebuje získat titul.

• ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ •
Francie, tv. povrch / hala, 4.507.375 dolarů
páteční výsledky (03. 11. 2017)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Krajinovič (Srb.) - Nadal (1-Šp.) bez boje
Benneteau (Fr.) - Čilič (3-Chorv.) 7-6(5) 7-5
Isner (9-USA) - Del Potro (13-Arg.) 6-4 6-7(5) 6-4
Sock (16-USA) - Verdasco (Šp.) 6-7(3) 6-2 6-3
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil

Komentáře

105
Přidat komentář
Marduch
Rict "odstupuji z turnaje, bo si potrebuju odfrknout pred TM, ktery, jak vite, potrebuju fakt uz vyhrat", to prece neni Rafuv styl..
Reagovat
Pe3k
:D tjn, pravda neni jeho styl, stejně tak jeho fandů...
Reagovat
smazaný uživatel
So it's not the right day to talk about London,? Nadal said. ?Only thing I?m going to say, I'm going to do my treatment, do my best to be playing in London, but I cannot talk about that now because it?s a day that is tough enough for me to pull out from here.?

Musim to brat z dlhodobeho hladiska. V tomto stave nemohu hrat...

V oficiálnom rozhovore som nic podobne nevidel. Ta anglická verzia je optimistickejšia ako prepis.
Reagovat
brixner
Ajaja...Rafan by ten TM už taky vyhrát mohl, aby to všechno zkompletoval, přál bych mu to!
A dlouhej Janek super!!!
Reagovat
Nola
Benetka jede:D, kada.tom dokaze pochovat ktoreholvek favorita, ak by som podavala na zapasy, mam vydelano :D
dnes sa ukazuje, aky bol Novak skvely hrac, ked vladol rebricku, zaver sezony dokazal zdominovat, Pariz, TM, byval v jeho rezii, dnes tento turnaj je tam, kde byval v minulosti, vyhrat ho moze trebars aj Krajinovic, ale Benetka nema ziadny titul, tak nech to tam vyhra cele
Reagovat
Davor1
Benneklaun to tam vyseká všetko zaradom, ale keď príde na finále, tak by prehral aj s Pipom Vollandrim...
Reagovat
annah
Možná (a je to docela pravděpodobné), že takový postup měl Rafa od začátku v plánu - jet si do Paříže jen pro body, které mu zaručí, že zůstane jedničkou, a pak vypadnout a odpočinout si a připravit se na Turnaj mistrů. Odjet hned po prvním kole by bylo moc do očí bijící, tak si dal ještě jedno kolo...
Reagovat
turista
Pokud už by Rafa Nadal kalkuloval tak jedině z důvodů si pojistit tu jedničku. Kvůli Masters by to neudělal a nejspíš když má tu jedničku jistou tak sezónu ukončí.
Reagovat
Ondra979
je to skoro jiste..pri neucasti Feda mu stacil jeden zapas a ma to, ted uz muze vypustit i TM kde ho muze porazit vice hracu
Reagovat
Roger_Federer
A proc by mel Nadal.vypustit TM.,kdyz letos ma jedinecnou sanci to poprve vyhrat.?
Reagovat
Ondra979
to si ja uplne nemyslim, pokud nebude zdravy tak nevyhraje urcite, pokud by byl tak ma sanci vetsi, ale nic jisteho by nemel, bude tam prece Roger a v hale ho muze porazit treba Isner atd
Reagovat
smazaný uživatel
Najprv som si myslel, ze to je skor taktický manéver. Ale keď Rafa vravel, ze v tom stave nemoze hrat, tak to bude zrejme vaznejsie. A s Cuevasom bolo fakt vidiet, ze je pomalý a nestíha...
Reagovat
ipko
nestíhal preto, lebo Pablo hral skvelý tenis a v niektorých prípadoch bol bez šance.. ale na pohybe ako takom obmedzenie nebolo vidieť, vždy keď išiel pre brejk v 3.sete, tak bol proste lepší..
Reagovat
Roger_Federer
Podle me je to opet jenom takticka lez, aby se uvolnil, odpocinul a souperi na TM ho nedostali tolik pod tlak.Ten titul chce hrozne
..
To je zajimave, ze ho kolena nechytili nikdy v antukove casti sezony, nebo pred mesicem na US.
Reagovat
Ondra979
tohle je parodie na masters. meli by to ponizit na 500, stejne jako Monte Carlo a zaradit 1000 na trave..vcera bylo pozde
Reagovat
kada.tom
naprostý souhlas :-)
Reagovat
Krisboy
Jj, ale pořád lepší, než ročník 2005 a přeslavné vítězství pana Berdycha.
Reagovat
mahycek
Nikdo jinej než Čilič to nemůže v Bercy vyhrát. Bennetou, Verdasco, snad néé.
Reagovat
kada.tom
doufejme, že si turnaj zachová nějakou relevantní tvář a že to tam Marin vyhraje
Reagovat
turista
John Isner tam může vyhrát.
Reagovat
Franky
Cilic je von :D
Reagovat
mahycek
Stejně je to v Bercy divnej turnaj. Top hráči nehrají a ty další, jako Thiem, Dimitrov , Delpo zase vypadávají. Nemusí se ta halová tisícovka v Paříži ani hrát. No jestli to vyhraje Isner, nebo nějakej Frantík, no nevím. Z Bercy jsem neviděl, ani 1 zápas celej.
Reagovat
Kozoroh
Je konec sezóny a pro Nadala má větší prioritu závěrečná vrcholná akce roku pro 8 nejlepších. Nebude se zbytečně vyčerpávat na turnaji, kde se mu stejně nikdy nevedlo.

Nadal byl v letošním ročníku Bercy jediným zástupcem B4. Po Římu, Montrealu a Cincinnati se Paříž-Bercy stane čtvrtým letošním podnikem Masters, který vyhraje někdo jiný než člen B4. Tato situace nebyla v mužském tenise k vidění od roku 2004, kdy dva triumfy posbíral Safin a po jednom titulu získali Roddick, Moya, Coria a Agassi (zbylé tři turnaje opanoval Federer). Další poznatek:
2011-2016: 4/54
2017: 4/9
Letošní rok má/bude mít čtyři turnaje Masters s vítězem mimo B4. Stejně jako předešlých šest sezón dohromady.
Reagovat
Mayo
Keby je Býk fit, tak by nenašiel supera :/
Reagovat
Kozoroh
Ty už jsi zapomněl, jak nedávno toreador Fedex proháněl Býka v šanghajské aréně?
Reagovat
Mayo
Teraz som písal o Bercy.
Reagovat
Krisboy
Zřejmě Býk nebyl tak úplně zdráv, jinak to není možný :)
Reagovat
Tuttovka
Tak teď už jenom doufat, že Julien Bennetau to tam vyhrá celé ????. Je to jeho poslední start v Paříži a moc bych mu to přál ????. Je fakt smutné, ze nikdy nic nevyhrál a tohle by mohlo být hodně sladké. Kdyby porazil dnes Marina, tak bych tomu i začal věřit ????.
Reagovat
EllNino
to psal, že je to jeho poslední start v Paříži ? Já myslel, že to byl Mathieu
Reagovat
Mayo
Juančo odporne zlyhal! :/ a Býk by sa mohol vysr4t aj na TM.
Reagovat
Denis92
Del Potro says he won't go to London even as alternate : "no no no, I go home", with a smile.

V tomto ho uplne chapem. Ale ak by to Rafa odpiskal dostatocne vcas, tak by si to mohol rozmyslet.

Pablo Carreno Busta remains in pole position for the last London spot...which is hard to get excited about. He's 1-17 career against top-10.

To je proste tragedia..
Reagovat
Franky
Boze to bude vyzerat...ak tam aj pojde vycerpany (udajne aj zraneny) Rafa bude to vyzerat ako na jatkach...Roger ich tam rozporcuje bez straty setu do jedneho ich zotrie z povrchu zemskeho
Reagovat
Denis92
Guy Forget says Novak Djokovic told him he was still only able to play with left hand. Even if able to train and do fitness.
Reagovat
Marduch
Osobně jsem už tak nějak smířen s koncem..
Reagovat
Kozoroh
Tohle optimisticky nevypadá.
Reagovat
Nola
TM bez Rafu to bude teda sranda turnaj, ak sa nekvalifikuje DelPo - predbehnut ho moze hocikto, ak vyhra turnaj, este ten Isner, resp. Sock to mozu ako tak zachranit, Isner aj Sock asi potrebuju vyhrat turnaj, len aby sa nakoniec nekvalifikovalo duo spanielov Busta a Autista, kde su tie casy, ked Andy Murray nahanal body na poslednu chvilu a to bol teda hrac spickovych kvalit, oproti tejto zostavicke, nechcem nikoho podcenovat, ale ja by som uz dnes trofej odovzdala do ruk Fedexa
Reagovat
Nola
Bautista nastastie je z hry von... nejak som mimo
Reagovat
Mayo
Máš pravdu. TM bude jeden mega favorit a ostatní do počtu :D
Reagovat
smazaný uživatel
John velká noha, vyhru od TM..Celu jeho karieru si ho tam prajem..Teda vlastne dve vyhry, ale zajtra to je povinna jazda..
Reagovat
kada.tom
tak zítra to má prakticky W/O
Reagovat
EllNino
to uvidíme ... to jsem si myslel i s Querrym a jak Sam pohořel
Reagovat
Patik
a čo presne tam John predvedie okrem servisu..ako aj del Potro..Servis a ultra forehand..nič viac. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Isner ma najlepši servis na okruhu. Delpov neradim ani do top 10.. A hrá zabavny tenis, mna baví...Na TM by bol ozivením...
Reagovat
kada.tom
Del Potro mi udělal radost, s velkou pravděpodobností poslal Pabla na TM :-)
I kdyby prohrál tři zápasy, furt jsou to super body a dobrá zkušenost.
Reagovat
Pe3k
A co tam bude Pablo dělat? Vodonoše?
Reagovat
kada.tom
I kdyby prohrál tři zápasy, furt jsou to super body a dobrá zkušenost.
Reagovat
a.magerova
Jaké super body?
Reagovat
Nola
asi ma v tom gulas :D myslim, ze vo WTA sa prideluju body aj za prehrane zapasy, co je kuriozita
Reagovat
a.magerova
Jj guláš v hlavě má co pamatuju... :-))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
kada.tom
počkat, v ATP se nepřidělují? :-O jestli ne, tak samozřejmě plácám výše nesmysly, nicméně i tak to pro Pabla může být zajímavá zkušenost
Reagovat
a.magerova
200 bodů za každou výhru ve skupině, 400 za výhru v SF a 500 za výhru ve F čili vítěz bere až 1500 bodů... za prohru 0 bodů
Reagovat
kada.tom
aha, no já žil v domnění, že to je jako u holek, že jsou i body za prohru, ale i tak :-)
Reagovat
a.magerova
Dostane prachy za účast a ručníky se svým vyšitým jménem... plus samozřejmě zkušenost k nezaplacení.... ;-)
Reagovat
Nola
:D
Reagovat
Lunej..
Juan out, to mě mrzí, i Lucas včera vyletěl.
Reagovat
kada.tom
Rafy škoda, ale snad to je jen preventivní krok a v Londýně hrát bude.
Reagovat
Pe3k
Doufám, že bude Rafa na Wtf zcela zdráv, aby jej mohl Roger zase zpráskat. Do toho Bercy, nemusel vůbec jezdit trouba, je mu přes 30 a stále se nenaučil, jak si plánovat kalendář turnajů...Thiem dtto, ti antukari prostě moc rozumu nepobrali...
Reagovat
turista
Rafa Nadal absolvoval sezónu snů. Nakládal si toho ale tolik jako když mu bylo 20. To by nevydržel ani kůň. Z absence Djokera a Sira Andyho vytěžil maximum. Docílil přezimování na pozici světové jedničky. To není málo. Měl by se soustředit na to aby se dal do kupy a mohl hrát na Australian Open.
Reagovat
Pe3k
Jo.
Reagovat
Ondra979
tak si myslim, te RAfa sel do Parize vyhrat ten jeden zapas, protoze nebyl 100 pro fit a bylo mu jasne, ze na TM by taky nemusel uhrat nic..no skod pro Rogera, vedet to tak mohl jit taky..ale nevadi, ted to chce TM a nic neni nemozne
Reagovat
Labi
řekl bych že to není moc velké překvapení, kolena jej trápí řadu let, je pravda že za poslední roky se kolena hodně zlepšila, za což může nejspíš léčba kmenovými buňkami ale ani tohle mu nezaručuje zdraví napořád.
Byl bych rád kdyby na TM byl ptž i když fandím Rogerovi bez něj by to nebylo ono a bylo by fajn po tom co vzájemným soubojem sezónu na AO otevřeli aby ji na TM také ukončili
Reagovat
smazaný uživatel
moje slova, byla by to škoda a Roger by neměl s kým soupeřit :(
Reagovat
J1mmy88
DELPO by byl radny souper, jinak tam asik neni nikdo
Reagovat
Labi
záleží kolik by měl sil, taky toho bude mít za poslední týdny více než dost...jinak ano Zverev je marný, Thiem taky, Čilič má občas záblesky, Dimitrov taky není soupeř pro Rogera stejně jako Goffin....kdyby nejel Rafa a Roger to nevyhrál, tak by to bylo překvapení
Reagovat
Denis92
Vlastne, ak by Nadal nesiel na TM, tak tam pojde DelPo z 9.miesta (ak by dnes prehral), vsak?
Reagovat
smazaný uživatel
snad jo ;)
Reagovat
sprchon
Snad to teď urve, ať je klid. :)
Reagovat
Denis92
No tak to pos*al. Zas mu bude chybat jedna vyhra. A nakoniec tam nepojde kvoli zraneniu ani on..
Reagovat
smazaný uživatel
hrůza :( nejspíš si něco udělal s kotníkem, jak upadl, to je fakt neskutečný ty zranění :/
Reagovat
raduz
Znovu opakuji,že nadala nesnáším,ale opět podotknu,že je zaslouženoj jedničkou,nebot šel do všeho a měl výsledky.Bohužel však autista vzhledem ke míře svých rozpoznávacích schopností,nevnímá,že ho milovaný stýček zabíjí.měl by si ten vů....uvědomit,že taky jednou Nadalovi bude 35 a taky třeba 45let.
Reagovat
Patik
Netrpí autizmom ale obsedantno kompulzívnou poruchou a určite on sám rozhoduje o tom na aký turnaj nastúpi a nie jeho strýko..tenisti sa radia so svojím tímom nepočúvajú ho na slovo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vamos Delpo!!! Nenech si tu šanci vzít!
Reagovat
smazaný uživatel
C mon Éasy!...Ten TM nemusi byt utopia...
Reagovat
Franky
Je to jasne :)) nadal uz melie z posledneho a nechcel vyprask od delpa a nasledne vybuchnut v skupine tak zvolil tento 'zbabelejsi' krok
Reagovat
mekmor
slovák a ještě de**l....nechtěná kombinace na TP
Reagovat
smazaný uživatel
Ako hovorí klasik,

Pane, vy ste kok0t.
Reagovat
mekmor
zalez
Reagovat
smazaný uživatel
To ze mam koment pod tvojim neznamená, ze reagujem na teba.

Trosku sa orientuj vo vláknach...
Reagovat
mekmor
omlouvám se, špatně jsem se podíval, stane se
Reagovat
smazaný uživatel
No problem...
Reagovat
Franky
Jesis maria Forehand ked ux tu mas svojich 'kusajov' na TP tak tych bazantov nauc ako sa pouziva diskusia :D btw ked skoncil RG vseci Nadalovci ste sa smiali z Fedexa ze zbabelo sa radsej vyhol Rafovi na antuke lebo by dostal vyprask...Roger sa k tomu postavil aspon ako chlap a povedal ako to je ze nezvlada tak nabity kalendar tak logicky vypustil najslabsiu cast...co Rafa? Vecne sa bude vyhovarat na zranenia nez aby povedal ze to neda..je mu jasne ze debakel mu hrozi na TM ale nie to vsetko kolena zapastie creva chrupavka a k*nda rebekyna...
Reagovat
mekmor
ku..a...to je fakt smůla:-(...ach jo
Reagovat
Hypertac
Ku....va! Vše se mi v životě sere a Rafa byl jediná věc, co mi dělala radost. A teď tohle, jak kdybych to tušil. Snad se dá na TM dohromady.
Reagovat
smazaný uživatel
nápodobně, všechno se sere a teď ještě tohle :( Potro must win Paris, Roger must win TM, ale bez Nadala? A zápas po zajištění year-end no.1? Co to je? :/
Reagovat
sprchon
Teď to bude těžký...
Reagovat
smazaný uživatel
jj, teď bude pro RF fakt těžký vyhrát Londýn :D teď koukám na zápas Delpo vs Izzy, myslim, že se stožárníci perou o to, kdo z nich nakonec vyhraje Bercy...
Reagovat
sprchon
Myslím DelPo právě, že to bude mít těžký... Bohužel nekoukám, do 16 jsem v práci. Ale jinak souhlas, jeden z nich to tam nejspíš vyhraje. ;)
Reagovat
a.magerova
Americké finále by mi vonělo... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
ale to zas jo, kor po LC mi jsou oba sympatičtější ;) ale víš jak, DelPo to je srdcovka, musí to urvat, kluk jeden ušatá ;)
Reagovat
a.magerova
Já se na LC "zamilovala" do Socka... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
chápu :D já do Saši, to bych nečekala :D
Reagovat
a.magerova
Sašu mám v merku už delší čas, to by mohla být dobrá náhrada za Rogera, teda pokud Saša neskončí dřív než Roger.... :-))))

Dnes to ale budu mít Sofiinu volbu... Nando (stará láska) vs Jack (nová láska)... kdyby nešlo Jackovi o TM, tak přeju celkovou výhru Verdascovi... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
já už nemám komu fandit :( asi jedině Izzymu, jestli má pořád šanci na TM nebo Jackovi, to už mi vyjde nastejno :)
Reagovat
annah
Zverev bude jednou světová jednička, to mi připadá velmi pravděpodobné, takže náhrada za Rogera ano - ve smyslu toho, kdo bude všechny porážet.
JInak ale Rogera nemůže nahradit nidko ještě tak 50 let. Zůstane GOAT...
Reagovat
Marduch
blbost, Dalibor Svrčina už se začíná prosazovat...
Reagovat
a.magerova
Taky je podobný Rafovi.... ;-)

http://www.cztenis.cz/clanek/dalibor-svrcina-vyhral-itf-2-v-budapesti

A tady má i jeho tričko... :-)

http://www.tkagrofert.cz/galerie/novinky/max_1499771962.png
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.atpworldtour.com/en/news/nadal-year-end-no-1-reaction-paris-2017

Ciel splnený. Snad stihne aj Londýn a ked nie, caká ho 8 tyzdnovy pohodlny odpocinok..
Reagovat
babolat.cz
super náplast...
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa mal jasné priority, do Pariza isiel aj cez bolest, chcel tu jednotku....

TM bol cely cas vedlajsí...
Reagovat
Denis92
Nadal chcel no.1 a Federer TM. Obaja si rozdelili svoje priority a budu spokojny.
Reagovat
smazaný uživatel
Presne tak.
Reagovat
a.magerova
Vcelku bych i pochopila taktický manévr.... odpočine si a na TM pojede... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vidim to tak 51-49 v prospech TM.

Neprekvapilo by ma, keby nesiel. Ma toho plné kecky a ked ho to koleno bolí, podvedome sa zlakne a nebude riskovat. Kedze ho uz xykrat odstavilo.
Reagovat
Denis92
Ak tam nepojde a este aj dnes prehra DelPo, tak ten TM sa ani nemusi hrat.

Co sa tyka Rafu, tak si skor myslim, ze tam nepojde. Ked si to zhrnieme, tak forma, psychika, povrch a celkovo je vsetko na strane Rogera. Ak k tomu pridame nejake zranenie, tak tam radsej ani nepojde.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist