Nadala bolí koleno, v Basileji letos hrát nebude

  • Rafael Nadal musí v závěru úspěšné sezony zvolnit. Příští týden nebude startovat na turnaji ATP 500 ve švýcarské Basileji, aby šetřil přetížené koleno před vyvrcholením roku.
    17. 10., 19:11 | Aktuality |  99 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Rafael Nadal v posledních dvou týdnech odehrál deset zápasů v Číně, kde nejprve vyhrál turnaj ATP 500 v Pekingu a následně došel do finále na Masters 1000 v Šanghaji, když prohrál letos i počtvrté s Rogerem Federerem.

Odvety se španělský tenista mohl dočkat už po dvou týdnech v rivalově rodné Basileji, kde se bude hrát od 23. října, do Švýcarska se však nakonec po roční odmlce nevrátí. Předloňský finalista si ještě před odletem z Číny postěžoval na obnovené bolesti pravého kolena a právě kvůli němu se pořadatelům Swiss Indoors Basel omluvil. 

"Krátce po návratu ze Šanghaje jsem ve Španělsku navštívil lékaře a bohužel oznamuju, že se z Basileje musím odhlásit." uvedl Nadal. "Trápí mě bolesti kolena a po dvou skvělých týdnech v Číně je čas na odpočinek."

Jednatřicetiletý Nadal by se letos měl představit ještě na Masters v Paříži a na Turnaji mistrů v Londýně, kde vyvrcholí i boj o post světové jendičky. Nadal má v čele světového žebříčku náskok téměř dvou tisíc bodů, vzhledem k jeho zdravotním potížím však zůstává hra o trůn stále otevřená. Šestatřicetiletý Federer může v oblíbených halách získat ještě 3000 bodů, Nadal 2500.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (99)
19.10.2017 08:34Od: Roger_Federer Jiste
Pouze dobre zvolena taktika, zveda si tim sance na titul, po kterem cely
Tenisový zivot touzi,a citi letos sanci, kdyz vsichni top hraci na hardu jsou aut, krome maestra.
[ Reagovat ]
18.10.2017 20:29Od: Pe3k
With his win in Shanghai, Federer's balance of Masters 1000 tournaments wins is remarkable.

14 championships in the 1st half of the year and 13 championships in the 2nd half of the year

Nadal is 25 and 5.

Djokovic is 19 and 11
[ Reagovat ]
18.10.2017 16:16Od: tito
Dobré rozhodnutí. Doufejme, že se o nic vážného nejedná a jen si potřebuje odpočinout.
[ Reagovat ]
18.10.2017 15:46Od: Davor1
Bez ohľadu na tú boliestku, či už reálnu, alebo fiktívnu, je odhláška z Basela úplne logickým krokom od Nadala, ten turnaj pre neho nemá žiadny zmysel, nič by mu nepriniesol a prípadné riziká z neho vyplývajúce sú oveľa väčšie ako možný zisk pár bodov navyše. Náskok na Rogera má dostatočný a myslím, že motivácia v podobe TM je pre Nadala brutálna, tento rok má šancu, akú už mať nemusí a zrejme ani nebude. Navyše, v Baseli by riskoval ďalšiu prehru s Federerom, čo síce nevyzerá ako nejaký rozhodujúci dôvod, ale v podvedomí to určite má. Myslím, že obaja už sú hlavami na TM, Roger to ešte doma povinne dá, ale Paris už bude podľa mňa Masters na podobnej úrovni, ako v roku, keď to tam vyhral Berdych...
[ Reagovat ]
18.10.2017 16:00Od: Pe3k
+1
[ Reagovat ]
19.10.2017 10:26Od: Patik
Presne tak..alebo sa odhlási úplne z Paríža
[ Reagovat ]
18.10.2017 15:42Od: kubiik
No toho jsem se bál, už když jsem viděl ten tejp...tady bych se klidně vykašlal i na zbytek sezóny...i kdyby jenom pro jistotu. Nemá cenu hnát to do extrému přes bolest a možné zranění jenom kvůli TM. Raději ať se dá pořádně dohromady a je připravenej na další rok.
[ Reagovat ]
18.10.2017 10:18Od: mats23
http://tenisovysvet.takurcitee.sk/5-dovodov-federerovej-nadvlady-nad-nadalom/
[ Reagovat ]
18.10.2017 06:31Od: Tuttovka
Tak každý kdo měl problémy s koleny, ví, jaké to je. Stačí jedno horší šlápnutí a je zaděláno. Při únavě je šance na něj o dost větší. Pokud Rafu bolí koleno, je to dobrý důvod, nepokračoval v této dost náročné šňůře zápasů. Vždyť jich má snad nejvíce ze všech hráčů. Za chvíli bude muset hrát jako Roger a pravidelně vynechávat některé části sezóny. Nic ryze taktického to neni. Já jako fanda Rogera chci taky, aby byli oba v top formě a pořádně si to rozdali o titul na TM. Možná se to už nikdy nemusí stát.
[ Reagovat ]
18.10.2017 00:33Od: kada.tom
Čert vem nějakou Basilej ... hlavně, aby byl fit do Londýna :-)
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:33Od: turista
Asi tak.
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:43Od: DORSCH
dobra taktika,Rogera na zaver sezony strategicky dorazi
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:42Od: spaniel
No jo no., klasika. Nadalovi kolínko :D
V další episodě o Karkulce.
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:51Od: Forehand
Ty si fakt klaun. Aj ten tejp si alibisticky obviazal este pred finále.
[ Reagovat ]
18.10.2017 00:04Od: spaniel
Nejstarší taktika na světě. Trapné...jako celý Nadal. Měl by zas najet na steroidy nebo buněčnou terapii aby stíhal....
[ Reagovat ]
18.10.2017 00:31Od: Forehand
ALebo by stacilo vyhrat par zápasov, aby si zas zmizol ako smrad.
[ Reagovat ]
18.10.2017 08:09Od: babolat.cz Re: Putting your health first - good decision, Rafa!
já nebudu vůbec komentovat proč Roger vynechal antukovou sezonu, protože to je jeho věc a vážím si ho skoro stejně jako Rafy. Jediné koho bych mohl komentovat, jsou fans Rogera, jako třeba žumpa pe3k, analfabet franky či demagog spaniel, ale na ty je škoda slov.
[ Reagovat ]
18.10.2017 08:14Od: Pe3k
A jako obvykle cos napsal nedává smysl...
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:15Od: Franky
Nazdar blabolat tak nam teda objasni preco rog vynechal antuku :) lebo je nadslnko jasnejsie ze rafa s kolenom nic nema je yo komedia rog ked sa zranil po AO hned siel na operaciu a este to citil donedavna..Rafa nikdy na ziadnej nebol a vzdy po zahadnych obstrukciach prisiel s tym kolenom. A len take ovecky typu Forehand mu uveria ked si da bandaz na koleno ze hned s nim nieco vazne ma..aj teraz si ho nahodil na sanghai a uz ho zrazu v basileji nevidime.Ked si nezahra do konca sezony vtedy uznam ze to bolo koleno inak je to len lacny takticky tah
[ Reagovat ]
18.10.2017 21:53Od: triatlet
Podepisuju!Žumpoidní trolové Pe3k a spol.
[ Reagovat ]
18.10.2017 23:32Od: Franky
cau triatlet aj sa venujes triatlonu ci len chodis na diskusie si 'zasportovat' ?
[ Reagovat ]
19.10.2017 09:08Od: Pe3k
Fandové Nadala to jsou většinou gaucovi sportovci a la trolhand...
[ Reagovat ]
19.10.2017 12:07Od: Franky
:DD TO mi je jasne preto som sa aj pytal :D
[ Reagovat ]
19.10.2017 19:14Od: triatlet
A co ty, Franky, jsi dlouhán, nebo jen skček, který plive v diskuzi?
Ve sportovním portfoliu mám dokončený ironman (porazil jsem Paulu Newby Fraser), opakovaně maraton. Běžeckých závodů cca 300, triatlonových cca 120.
A fandím Rogerovi (magerová dosvědčí).
Rafovi přeju letošní úspěchy, zvlášť když to vytočí takové troly jako je Pe3k a Franky :-)
[ Reagovat ]
19.10.2017 22:09Od: Krisboy
Ty vaše žabomyší války, to je fakt prdel :)
[ Reagovat ]
20.10.2017 07:37Od: Franky
Clovek by si povedal ze uz mas co to za sebou v sporte tak tu nebudes riesit FFF a tesit sa z krasneho tenisu ktory Roger predvadza (ked uz mu fandis ako tvrdis) ale nie proste tebe vadi ze tu hajime nase farby a otacas sa proti nam.nuz uzivaj si dochodok a byvale sportove uspechy :) btw. Mam 180cm 79kg taka atletickwjsia postava ak si sa na to pytal..
[ Reagovat ]
20.10.2017 18:50Od: triatlet
Jaké bývalé sportovní úspěchy? Jaký důchodek? Kdes to vyčetl? Dneska jsem loňský čas zlepšil o 2 minuty, i když za osobákem jsem zaostal.
Rogerovi fandím, Nadalovi přeju. A chápu, že někteří ultrafanoušci nevidí nic jiného než svou modlu a pak tady trolují... Nebo se v důchodu nudíš a prudíš jen v diskuzi?
Swiss hop!
https://www.youtube.com/watch?v=XplLOZcFjH0
[ Reagovat ]
21.10.2017 12:15Od: Franky
neboj ja mam dobrych 40rokov do dochodku :P tak si pekne trenuj beh a ked budes hrat aj tenis ozvi sa ;)
[ Reagovat ]
18.10.2017 08:12Od: Pe3k
Na Federera mu letos nestačila ani buněčně sterojidova kryo-terapie, rozebral ho jako malého Jardu, podobně jako v minulých letech Djokovič.
[ Reagovat ]
18.10.2017 09:00Od: Mayo
Federer a Djokovic hnusní steroidaci, dokázať poraziť Býka na steroidoch.
[ Reagovat ]
18.10.2017 09:31Od: Pe3k
Tak určitě :D
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:07Od: Franky
Uz viem koho mi mayo pripomina: nasho 'kapitana' Danka :D
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:36Od: Forehand
Roger si moze vyskusat vyhrat dva turnaje za dva tyzdne.

Odhliadnuc od toho, zlá správa pre Rafu. V Parizi nikdy nic neuhral, je to velka loteria. Ak tam neuhra SF alebo finále, myslim, ze Federerovi bude stacit vyhrat TM bez ohladu na vysledok Nadala...Nehovoriac o tom, ze zranenie ohrozuje jeho vykonnost. Pevne verim, ze je za tym aj strategia, hoci ako poznam Rafu ten by body len tak neobetoval.
[ Reagovat ]
18.10.2017 06:39Od: Tuttovka
Rafa to teď nezvládl a je vidět, jak těžké to je. Času do TM zbývá málo. Snad se Roger neutaví. Rafa asi vynechá i Paříž. Nijak zvlášť dobře tam nikdy nehrál.
[ Reagovat ]
18.10.2017 06:46Od: Tuttovka
Roger tam, dle mé paměti, taky vyhrál jenom jednou. Narozdíl od Bázlu to vynechat může.
[ Reagovat ]
18.10.2017 08:06Od: Pe3k
Přesně, Nadalovi to v Paříži vyloženě nejde :D
[ Reagovat ]
18.10.2017 17:12Od: Tuttovka
Příště napíši Bercy, ty provokatere ;).
[ Reagovat ]
18.10.2017 17:26Od: Pe3k
Ne, děkuji.
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:36Od: Mayo
Dobre rozhodnutie.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:57Od: Patik
Myslím si že ani Roger nebude ťahať dva turnaje po sebe..Basilej a Paríž..a aj keby bol Rafa zdravotne v poriadku a vynechal by Basilej bolo by to taktiež múdre rozhodnutie.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:30Od: Stan_Borowitz To je prohnaně lstivé
Rafa se snaží dát Rogerovi pocit, že má ještě šanci získat post jedničky na konci roku, tak vynechal Basilej. Počítá s tím, že Roger Basilej vyhraje a nechá se zlákat vidinou no. 1 do Paříže. No a tam se zraní jako v Torontu, nebo se prostě utaví. A titul z TM plus jako bonus celoroční jednička porfčí první třídou do Menacoru.

Proto Rafa taky Rogera nechal vyhrát v Shanghaji. Vždyť to vlastně bylo do očí bijící...
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:38Od: Denis92 Re: :)
Roger rovnaku chybu 2x v priebehu par mesiacov nespravi. Raz sa unahlil a kruto sa mu to vypomstilo. Pritom ten Montreal na no.1 vobec nepotreboval..

Teraz si to uz rozumne naplanuje a bude sa sustredit na TM.
[ Reagovat ]
17.10.2017 22:01Od: Patik
:D jednoznačne takto Rafa uvažuje..ách bože..
[ Reagovat ]
18.10.2017 13:13Od: Marduch
Rafa asi né, ale od lišáka Toniho bych čekal ledacos..
[ Reagovat ]
19.10.2017 10:25Od: Patik
Tony tiež nieje hlúpy..to sú blbosti..každý hráč má nejakú stratégiu..ale určite nie takúto..Tony s Rafom sa nemôžu spoliehať že Roger bude mať nejakú vidinu a že sa pustí do všetkých turnajov..Nadal nikdy nevyhral Turnaj Majstrov z dvoch dôvodov..je tam tvrdý povrch a skúsenejší hráči..a na tvrdom povrchu on dokáže poraziť len slabších hráčov..a dobre teda dajme tomu že je to pravda a Rafa hentak premýšla..potom je to bieda keď musí vymýšlať hlúpe stratégie a nedokáže poraziť súpera keď je zdravý prírodzenou cestou/výhrou :)
[ Reagovat ]
18.10.2017 07:39Od: annah
:-)))))))
[ Reagovat ]
18.10.2017 15:17Od: Bolomsson
Jinak další slušný konspirátor:-)...kde vy na to chodíte, to mi hlava nebere :-)))
[ Reagovat ]
19.10.2017 21:24Od: annah
Jaký konspirátor? Vždyť si z toho dělá legraci! Mě teda pobavil.
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:56Od: ipko
tak predsa len tu šanca pre Fedexa ešte je..
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:03Od: Denis92
Nie je. Ak aj vyhra titul, stale to bude 1500b. Roger na 80% vynecha Pariz a bude sa sustredit na TM.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:10Od: ipko
tak neviem, ale tak nejak Rafovi naozaj po celej sezóne musí niečo byť.. ak aj pôjde do Paríža, tak nebude 100% silný a pripravený a môže rýchlo vyhučať.. na druhej je to na Rogerovi, vyhrať Bazilej, Paríž a TM je asi mission impossible..
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:14Od: Krisboy
Serte na body, užívejte si tenis!
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:17Od: Pe3k
Ser na tenis, užívej si body!
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:28Od: Franky
:DDDD
[ Reagovat ]
18.10.2017 07:09Od: FerrariF50
Serte na body i na tenis, radši zatahejte si za penis :-D
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:37Od: Forehand
Denis, stavme sa o dalsiu flasu, ze Federer Pariz nevynecha. Tu je to uplna tutovka pre mna.
[ Reagovat ]
18.10.2017 04:34Od: janek_da
A proč by vynechával? Dyk je to nejlepší rozpink před TM.
[ Reagovat ]
18.10.2017 10:19Od: Forehand
Veď vravim, ze proč..
[ Reagovat ]
18.10.2017 12:33Od: janek_da
jsem nečet Denisa :D
[ Reagovat ]
18.10.2017 13:58Od: Denis92
Nemyslim si to na 100%, lebo bude zalezat od viac okolnosti. Najma to, ako sa bude Rogerovi darit v Bazileji, resp. ako narocne budu zapasy. Ale Ok, podme do toho :) Teraz flasu vyber ty.
[ Reagovat ]
19.10.2017 02:31Od: Forehand
Denis, ja ti tu flasu kupim, ked Pariz vynechá. Ty mne nemusis..Toto nie je rovný boj, brat moj :)
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:49Od: Jabadu
Jsem týpek, který si před lety myslel, že Rafa se nikdy nemůže se svou "jižanskou" stavbou těla a kostí dožít tak vysokého sportovního věku.
Mýlil jsem se. Jeho údery jsou čím dál brutálnější.
Netuším, jak to dělá, ale z gymnastického hlediska je to monstrum.
Věc Makropulos.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:10Od: Krisboy Re: wow [ Reagovat ]
17.10.2017 21:24Od: Jabadu
Díky za post.
Tohoto chlapíka jsem sledoval a znám ho (jako i mnohé jiné).
Nejsem gymnasta.
Ale mám fyzické rozměry jako gymnasté nebo třeba krasobruslaři.
Oba výjímečné sporty obdivuji a těší mě, že ve svých 52 letech umím cvičit ještě pořád na bradlech.
Umožňuje mi to moje výška. Měřím 170 cm a dělám na nich vzpor.
Lidé nad 180 cm se toho bojí a oprávněně.
Gymnastou, baleťákem, krasobruslařem mohou být jen fyzicky předurčení lidé.
Zdá se, že Federerem a Nadalem asi také.
:-)
[ Reagovat ]
18.10.2017 00:02Od: stopan
na tenis je optimalna vyska 185 cm, zhladidka podania aj mrsnosti pohybu
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:46Od: Krisboy
Auuu.
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:35Od: martamt
Múdre rozhodnutie, treba byť fit v Paríži a hlavne v Londýne. Strašne by som Rafovi doprial poslednú skutočne veľkú trofej (TM), ktorú ešte nikdy nezískal... lenže bojím sa, že ani nikdy nezíska.
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:27Od: turista
No pokud si Rafa momentálně odpočine tak v Londýně bude zase nebezpečný pro kohokoliv.
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:34Od: peggy
Rafo,nesmutni,je treba odpocine nabrat nove sily a vyhrat dva posleni turnaje.Federer uz by mohl jit do duchodu.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:16Od: Pe3k
Čeká až skončí Rafa...
[ Reagovat ]
18.10.2017 15:29Od: Marduch
přesně, úkol zněl jasně - neskončit dříf než Rafa Nadal.
[ Reagovat ]
18.10.2017 15:33Od: a.magerova Re: Tak tak... ;-)
[ Reagovat ]
18.10.2017 15:58Od: Marduch
Rok 2011. Zatímco Roger Federer, hrající již několik let pouze ve Wimbledonu, si letos v All England Clubu připsal svůj 24. GS titul, tak Rafa Nadal, účastnící se již několik let výhradně jen Rolland Garros, kde si letos připsal svůj 21. GS titul, se vyjádřil, že ho tenis stále obrovsky baví a končit zdaleka nehodlá, konkrétně prý chce hrát ještě nejméně 4 roky poté, co skončí Federer.
[ Reagovat ]
18.10.2017 15:58Od: Marduch
:-O sorry rok 2022.
[ Reagovat ]
18.10.2017 17:41Od: a.magerova Re: :-)))
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:13Od: miros S tím se dalo počítat
Klasika jak už tady někdo na webu psal, pravděpodobně se Nadal odhlásí ale podle mě to není kvůli kolenu ale kvůli tomu, že prostě má strach, že mu Federer opět nařeže. Prostě v hale na něj absolutně nemá.
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:20Od: Ravik
přesně
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:20Od: Ravik
přesně
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:38Od: MAFRA
Už v Shanghai hrál Rafa s tejpem pod kolenem,takže s frajeřiny to tam asi neměl...
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:21Od: mats23
LOL, ako keby uz bol vo finale...
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:24Od: Ravik
to je snad uplne jedno ne ...Rafovi de o to co kdyby
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:26Od: Herbert_Hoover
Jojo to dává smysl. Kdyby Rafa nastoupil a došel do finále, tak umožní Fedexovi umazat manko jen o 200 bodů. Ale proto, že se bojí případné finálové porážky, tak mu rovnou naservíruje 500 bodů. Míváš tyhle mokré sny, ve kterých nejhouževnatější tenista historie schválně něco vzdá, a to jen proto, že se bojí ostudy? :)) Zvlášť poté, co si nechal xkrát "naliskat" od Djokera před šesti lety (a dále).
Jdi spát. Tady není prostor pro fantasmagorie.
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:29Od: Pe3k
S Federera nemusí mít strach, rupl by o dost dřív...Paris hraje, takže zase takové to jeho zranění v uvozovkách. Škoda, že Bazilej není o 1500 bodů.
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:33Od: Herbert_Hoover
Paris zatím hraje. :) Každopádně to asi nebude žádná sláva, o dost menší, než by byla bez zranění. Rafa by rozhodně jen tak Basilej nevypustil.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:13Od: Pe3k
Byl ve finále US, Bejing, Šanghaj, už přehrává, měl by spočinout...co ty, že jsi tu tak dlouho nebyl?
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:42Od: Franky Re: Pe3k
Pamatas jak si tu pred semifinale tusim pisal ze Rafa zrejme prehra az v AO? :) Som rad ze Fedex ti trosku osviezil pamat z jara tohto roka a teraz sa karta obratila :) samozrejme rafovi nic neni len vie ze v basilej nema sancu tak chce skusit posetrit sily na Paris aby uz tam mohol zaknihovat koncorocnu 1...uvidime
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:49Od: Pe3k
To musíš psát, právě aby co nejdřív prohrál (jinxed). A taky sem rád, jak to Roger zvládl, bez nervů. Nadal zasmečoval do sítě a hodil ten pohled, že už je hotovo... Roger i Novák když hrají svou top hru, Nadal neví co má hrát.
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:19Od: Franky
Neboj nic ziadny jinx ;) Roger si veri a na Nadala dvojnasobne teraz..skor sa bojim toho sledu turnajov basilej,pariz +TM ...a chrbat
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:46Od: Pe3k
No naštěstí ty jeho zápasy jsou rychlé, vše je to na best of 3 a po wtf bude mít dost času na regeneraci. Pokud chce urvat 1. flek musí do Paříže, pokud na to hází bobek, pojede až do Londýna...
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:53Od: Pe3k
Jenže, před turnajem nebylo vůbec jisté, že Roger do finále postoupí a pokud ne, Nadal by bral titul. Top 10 je v kříži a Nadal z toho vytěžil maximum, snad se někdo schopni na TM po, aby to zas nebylo celé na 36 letem Fedexovi...
[ Reagovat ]
18.10.2017 13:39Od: Franky
Ved to ze on taketo situacie zmyka dodna pokial je silna konkurencia ani ho tam nevidno akonahle sa to precisti uz Rafa vyhrava tituly jak na USO....tiez som zvedavy ci Roger pojde do Pariza...je to risk ale keby to vyslo a rafan by buchol v parizi a na TM tak sa moze stat zazrak
[ Reagovat ]
17.10.2017 22:07Od: Herbert_Hoover
Hodně práce, teď není ani moc čas na tenis. Viděl jsem jen dva zápasy ze Šanghaje. Ale aspoň oba Rafovy. :) Finále mi uteklo, ale z hajlajtů hrál Roger slušné peklo. Tak mě ani tak moc nemrzela ta prohra, aspoň prohrál Rafa se skvělým soupeřem.
[ Reagovat ]
17.10.2017 22:10Od: Pe3k
Tjn.s tím nejlepším :D
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:45Od: turista
Tak to si nemyslím. Rafa Nadal se nikdy a nikoho nebál a nebojí. Odehrál letos asi 75 zápasů, z toho asi 65 vítězných, což je masakr takže si musí odpočinout. Rok 2017 ale na pozici jedničky určitě uzavře. Rogerovi bude chybět ta vynechaná antuka v konečném součtu bodů. Novak se jistě vrátí silný takže si pohlídá tisícovky, ale získat 19GS nebo 16GS už bude asi i pro Djokera mission impossible.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:14Od: Pe3k
Rozhodně to není mission Impossible. Podceňuje š vlastního koně.
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:50Od: turista
Snad máš pravdu. Novak ale promarnil tolik šancí vyhrát tituly za posledních 15 měsíců, že mohl mít už těch 75 kousků taky.
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:37Od: turista
No poslední získaný Novakův titul v Eastbourne si Nole užíval. Byl přešťastný. Ale krvácení do kosti lokte není holt žádná legrace. To se léčí dlouho.
[ Reagovat ]
18.10.2017 15:14Od: Bolomsson
Ty Vaše konspirační teorie! Jsem fanda Federera, ale rozhodně nevnímám Rafovo vynechání turnaje jako komplex či strach z Rogera, to je hotový nesmysl. Rafa už také není nejmladší a potřebuje tu pauzu, na mě už v Shanghaji působil unaveně a je to logické vyústění, že si odpočine.
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:03Od: mats23
škoda
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist