Navrátilová: BBC platí McEnroeovi desetkrát víc za podobnou práci

  • Bývalý americký tenista John McEnroe dostává za spolupráci s britskou televizí BBC při Wimbledonu nejméně desetkrát víc peněz než Martina Navrátilová. Vítězka 18 grandslamů ve dvouhře to řekla v rozhovoru pro pořad BBC Panorama. Domnívá se přitom, že jejich práce je srovnatelná. BBC nesouhlasí a uvedla, že pohlaví v rozdílných odměnách nehraje roli.
    19. 3., 15:46 | Aktuality |  102 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Loni v létě BBC zveřejnila platy svých nejvíce vydělávajících zaměstnanců a s příjmem mezi 150 000 a 199 999 librami (4,35 až 5,8 milionu korun) se mezi ně dostal i McEnroe. Navrátilová prý dostává za komentáře při turnaji v All England Clubu kolem 15.000 liber (435.000 korun) a nemá informace, že by McEnroe kromě travnatého grandslamu poskytoval své služby i při jiných přenosech.

"Byl to šok," neskrývala bývalá československá hráčka překvapení nad příjmy amerického kolegy. "John McEnroe vydělává alespoň 150 000 liber, já dostanu za Wimbledon asi 15 000. Takže pokud McEnroe nedělá kopec dalších věcí mimo Wimbledon, pak dostává nejméně desetkrát víc peněz než já za velmi srovnatelnou práci... Takové jsou v tuto chvíli mé znalosti," uvedla.

Rozhovor s ní byl pořízen pro pořad Panorama: Britain's Equal Pay Scandal (britský skandál s platovou rovností), který bude odvysílán dnes večer. Stanice BBC Sport na jeho zveřejnění reagovala prohlášením, že působení obou tenisových expertů srovnávat nelze. McEnroe je prý vedle reportérky Sue Barkerové považován za tvář wimbledonských přenosů a vystupuje ve vysílání častěji.

"Desetkrát tolik? Tomu nevěřím," odpověděla Navrátilová v rozhovoru na otázku předjímající takovouto reakci. BBC jí prý tvrdila, že dostává zaplaceno podobně jako mužští kolegové na stejných pozicích.

"Neříkali nám pravdu, to je jasné," konstatovala. Navrátilová dodala, že není na místě kritizovat jen BBC, protože se takové věci "jistě dějí i v jiných stanicích", BBC se ale jakožto veřejnoprávní instituce "musí polepšit".

Podobná kritika je slyšet už poněkolikáté od července 2017, kdy zpravodajská společnost zveřejnila platy svých nejznámějších tváří. Mezi nejlépe placenými pracovníky byla jen třetina žen a prvních sedm míst drželi výhradně muži.

Několik desítek moderátorek následně v dopise vyzvalo generálního ředitele Tonyho Halla, aby usiloval o nápravu poměrů. Šéfka zpravodajství z Číny Carrie Gracieová pak v prosinci opustila svoji pozici a obvinila BBC z "tajnůstkářské a nelegální kultury odměňování".

Zjistila prý, že muži na podobných místech jako ona dostávají "alespoň o 50 procent" vyšší plat. Zákon o rovnosti platů za stejnou práci platí v Británii už téměř 50 let.

TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (102)
20.03.2018 20:33Od: Rogers Expertka?
Jen připomínám. Martina tvrdila, že pan Roger Federer už žádný GS nevyhraje, a nakonec ji v singlech překonal. Navíc vyhrál i Wimbledon. Prosazením srovnání prize money zdražila divákům vstupné na turnaje.
[ Reagovat ]
20.03.2018 17:34Od: Tornes
Jenom doplnění zdroje mého předchozího komentáře (můžete si tam přečíst další podrobnosti): http://i65.tinypic.com/akbnep.jpg
[ Reagovat ]
20.03.2018 17:14Od: Tornes
Nevím, jestli Martina lže vědomě, nebo je jen natolik hloupá, že si nedokáže zjistit informace předtím, než začne cosi plácat. Prej "srovnatelná práce". BBC ve svém vyjádření popsala, jaké jsou podmínky jejich pozicí (tj. Navrátilové a McEnroa) a srovnatelné na nich je asi tak to, že oba pracují pro BBC.

Navrátilová měla smlouvu na přesně určený čas, zápasy atd. Celkem prý komentovala 3 přímé přenosy + nějaké highlighty. Mohla komentovat Wimbl u kohokoli jiného. Nemluvě o tom, že jako komentátorka je mnohem méně uznávaná a má mnohem kratší praxi než McEnroe.
McEnroe komentoval přímé přenosy ve 12 ze 13 hracích dnů (tj. minimálně 12 přímých přenosů, pravděpodobně i víc. Minimálně tedy 4x tolik, spíš víc). Highligtů měl také mnohem víc, navíc se účastnil studií, expertýz, zároveň pracoval pro BBC radio, BBC ho používala jako "tvář Wimbledonu", navíc to byl výhradní kontakt (tj. mohl po dobu Wimblu pracovat jen pro BBC), k tomu musel být k dispozici kdykoli během celého Wimbledonu na zavolání atd.

Jo, zcela shodná práce... Navrátilová ať se de raděj zahrabat.
[ Reagovat ]
20.03.2018 17:48Od: Gogiska
tak to je potom ina vec :)
[ Reagovat ]
20.03.2018 17:56Od: a.magerova
No vida a je po problému... ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2018 08:38Od: Fandin Re: Tormes
To si piš, že lže vědomě. A že to za lež vůbec nepovažuje, protože ona přece vede svatou válku proti špatnému systému. Takový džihád. A v džihádu je přece povoleno i řezat zaživa hlavy, co je proti tomu jedna "nevinná" lež.
[ Reagovat ]
20.03.2018 09:49Od: Gogiska
Trapne, hlavne preto, ze Martina je ovela lepsia komentatorka nez McEnroe a tiez koli tomu, ze sa to deje v lavicovom BBC, ktore strasne moc broji za feminizmus a rovnost pohlavi
[ Reagovat ]
20.03.2018 09:59Od: blixa
Levicovém BBC ? BBC je relativně na dnešní dobu ještě neutrální. Jinak o tom, kdo je lepší komentátor to fakt není. Je to jen o vyjednávacích schopnostech, když si domlouváš job. Jako všude. Vždycky máš jen tolik, kolik si vyjednáš, jak moc seš dobrej nehraje skoro roli. John je v tomto směru zjevně o dost schopnější obchodník ;-). Věřím tomu, že BBC protě nabídla Martině částku a ona řekla ano. Pak možná nabídla to samé Johnovi který se ale suše zasmál a řekl něco v tom smyslu, ža za takovou almužnu ani nevstává z postele :D
[ Reagovat ]
20.03.2018 10:07Od: Gogiska
Nie je to o vyjednavacich schopnostiach, je to o tom, ze v BBC Martine a jej agentovi povedali, ze vsetci komentatori dostavaju +- rovnake peniaze, cize nemala potrebu nieco zjednavat.
[ Reagovat ]
20.03.2018 10:11Od: blixa
Tak ono to tak asi bude, jenže schopný obchodník se takovému tvrzení vysměje, že ;-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 10:36Od: janek_da
A proč na to tedy Martina přistoupila? Oni ji něčím hrozili? A klidně teď může přestat komentovat jestli se jí to nelíbí. Anebo si vyjednat lepší podmínky.
Já bych zas mohl protestovat, že když nakupuju jahody v zimě, tak jsou 5x dražší a přitom nejedlé.
[ Reagovat ]
20.03.2018 11:07Od: Gogiska
No pristupila na to, lebo jej klamali o tom, ze platy su cca rovnake a nechapem preco je taky problem to, ze sa ozvala, ze sa jej to nepaci. 10 x viac penazi je dost vela a za co? Nemyslim si, ze niekto si ladi ten a ten zapas koli tomu, ze to komentuje ten a ten.
[ Reagovat ]
20.03.2018 12:31Od: blixa
Ale oni asi nekecali a platy budou víceméně stejné, jen John si prostě vyjednal víc. Kdo umí, ten umí ;-) A John uměl vždycky. Ledacos ... :D
[ Reagovat ]
20.03.2018 12:42Od: Fandina
To ale nic nemění na faktu, že jejich práce je srovnatelná. A Martina má i úspěšnější tenisovou kariéru.
[ Reagovat ]
20.03.2018 12:45Od: Gogiska
a ako vies, ze si to vyjednal?
[ Reagovat ]
20.03.2018 12:56Od: a.magerova
Tak celkem každý honorář je vyjednáván... nabídne se suma a o té se jedná, dokud se strany nedohodnou buď na dohodě nebo na nedohodě...
[ Reagovat ]
20.03.2018 12:59Od: Gogiska
Ale blixa to prezentuje tak, ze McEnroovi ponukli tiez 15k a on bol taky sikovny, ze si to dojednal az na 150k. Podla mna mu hned na zaciatku ponukli tuto sumu.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:09Od: blixa
Tak nevím, ale předpokládám. Pochybuju že mu to nabídli hned, proč by to dělali ? Každej rád ušetří.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:10Od: a.magerova
Já si ale taky myslím, že mu původně nabídli 15k a on se jim vysmál... anebo jim nabídli 10k, Martina si vyjednala zvýšení na 15k a John na 150k... ;-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:14Od: Fandina
Takže se jim vysmál a dostal víc. Smutné.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:16Od: janek_da
jj, mělo to vypadat takhle
Martina: chci 15t liber
BBC: ne. dáme vám 150t liber
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:23Od: Fandina
Hlavně kdyz víš jak to probíhalo.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:24Od: janek_da
koukám problémy s pochopením textu
"mělo to vypadat takhle"
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:28Od: Fandina
Vyjde to nastejno, nebyl s u toho.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:29Od: janek_da
souhlas. jaro přijde brzy.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:38Od: Fandina
Hlavně kdyz rozumis psanému textu. To je nejdůležitější zpráva dne.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:17Od: blixa
Proč smutné ? Johnova "tržní cena" je prostě vyšší.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:20Od: janek_da
Ferrari za 5 mega, když Škoda je za 300t a dělá prakticky to samé? To je hodně smutné. :D
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:27Od: Fandina
Navrátilová byla úspěšnější tenistka než John. A komentují podobně.
[ Reagovat ]
21.03.2018 06:51Od: Roger_Federer
Nesmysl.., Navratlova zdaleka nedokaze udelat za mikrofonem nebo ve studiu takovou sou jako big mc, je studena a skrobena jako psi cumak.
Tenis sem vubec netahej, tady jde uplne o neco "jineho"
[ Reagovat ]
21.03.2018 11:34Od: Fandina
Nerozumíš tomu. Při komentování zápasu nejde o šou, to má John super na Eurosportu, ale to je legrace, ne komentování sportovního zápasu.
[ Reagovat ]
21.03.2018 11:49Od: Roger_Federer
Nemas pravdu, mylisse
[ Reagovat ]
21.03.2018 12:22Od: Fandina
Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
21.03.2018 12:46Od: Gogiska
Suhlas. McEnore nema vobec prehlad o hracoch pokial nie su v top20, o up and coming ani nehovorim. Narozdiel od Martiny, ktora je vzdy dokonale pripravena, zanalyzuje zapas atd. Proste je vidiet, ze tomu fakt rozumie a venuje sa tomu tenisu.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:21Od: Fandina
Smutné je to, že výsměch přináší zisk. Jinak samozřejmě Martina může požádat o vyšší plat, kdyz ted ví, co má John, třeba je její tržní hodnota také vysoká. :-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:16Od: Gogiska
Keby mal pre nich na zaciatku hodnotu len 15 000, tak by to podla mna nezvysili az na 150k, to je bullshit. To je realnejsie, ze mu ponukli 100k a vyjednal si 150.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:21Od: a.magerova
Mému známému se stalo, že si ho chtěla najmout firma na práci... zeptali se ho, kolik si tak představuje měsíční plat, on, v té době ještě moc neotrkaný, si řekl o 40k oni řekli OK, on šťastný, že neremcali... před podpisem smlouvy zjistil, že kolega na stejnou pozici si řekl o 60k a měl je...
Známý se nas.al sám na sebe (né na tu firmu, protože ta mu chtěla dát to, co chtěl), že se tak podhodnocuje a nechal se přetáhnout jinam za 80k... škola života k nezaplacení - avotomtoje... ;-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:24Od: janek_da
To nechápu, že je na takový dotaz neodpálkoval, že chtějí oni jeho, tak ať udělají nabídku.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:33Od: blixa
Tak to nechodí. Všude se tě při jednání zeptají, kolik si představuješ že dostaneš. Nemůžeš odpovědět, že čekáš jejich nabídku. To by tě měli za podivína nebo joudu. Ty řekneš částku a oni pak řeknou ano nebo ne. Ano, některé firmy ti třeba nabídnou víc než si si řekl prostě proto, že na tu pozici mají vyhozené nějaké peníze a příslušný šéf nechce, aby mu to finanční ředitel pro příště zkrouhnul. ale to je méně časté.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:34Od: janek_da
Tak to já klidně řeknu, když mě kontaktují oni. Oni mě chtějí, já "nemám představu" :) Až po jejich nabídce řeknu svůj návrh.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:36Od: blixa
No ... tak jako možné je asi všechno, ale je to opravdu velmi neobvyklý způsob ;-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:41Od: janek_da
Tak mmnt, oni tě chtějí, ať k nim jdeš, tak snad ať oni udělají nabídku. Proč bych měl já naráz z plezíru říkat svoji cenu? Já jsem spokojený, já nic nechci měnit.

Něco jiného je být freelancer. Tam to chápu, že vypálíš svoji částku třeba na hodinu.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:48Od: blixa
Tak pokud by šlo o vyslovené "lanaření", tak možná, ale to už se dneska nedělá, aspoň u slušných firem ne. Firma "vyhodí" koho chce a lidi se hlásí, standardní postup. I když dneska nejsou v řadě profesí lidi, tak kdo ví .. já to beru podle svého oboru. Tam se i HR chlapci a děvčata tak čtvrtletně schází (jako z různých firem) a dohadují si pravidla na další období. "Přetahování" lidí je rozhodně "fuj" ;-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:54Od: janek_da
Jedno slovo - LinkedIn
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:58Od: blixa
No jasně, ale ten používají agentury. U firem není obvyklé, aby tě přímo vyhledávali a oslovovali.
[ Reagovat ]
20.03.2018 14:02Od: janek_da
V mojem oboru to obvyklé je. A i když to mám přes agenturu, tak tam je skoro spíš virtuálním prostředníkem mezi mnou a firmou. Což byla v mojem případě moc velká škoda, hodně sympatická blondýnka.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:50Od: a.magerova
A jsme u toho... můj známý je nezávislý profesionál.... ;-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:55Od: janek_da
Tak to je pak velké fopa nevědět cenu ve svém oboru. Ale jak píšeš byl neotrkaný, to omlouvá.
[ Reagovat ]
20.03.2018 14:10Od: a.magerova
No jo... to je ten školský systém... učí tam kolikrát i kraviny, ale aby excelentním studentům "nakukali" kolik maj za své schopnosti v praxi chtít, to ne e.... proto fajn, že tahle ťafka přišla na začátku profesní dráhy... ;-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:43Od: Fandina
Naopak, oni nabízí práci i plat. :-)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:25Od: Gogiska
som si ista, ze Martina po tomto dostane tiez pridane. :)
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:28Od: blixa
Jo, je to přesně tak. Prostě co si vyjednáš při nástupu, to máš. Pokud pak chceš víc, musíš buď změnit pozici (nové jednání), nebo jinam.
[ Reagovat ]
20.03.2018 12:55Od: Gogiska
https://en.wikipedia.org/wiki/BBC_gender_pay_gap_controversy
[ Reagovat ]
20.03.2018 11:16Od: Fandina
A jak měla vedet, co berou ostatní.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:08Od: janek_da
A co je komu do toho?
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:11Od: Fandina
Těm, kdo to zveřejnili.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:15Od: janek_da
Že se někdo něco zveřejní neznamená, že má právo vědět soukromé záležitosti někoho jiného.

Je to záležitost mezi BBC a komentátorem. Případně BBC a odbory nebo profesní skupinou. John členem takové skupiny není, takže může mít individuální podmínky.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:18Od: Fandina
Jenže to bylo zveřejněno, pro se to Martina dozvěděla a mluví se o tom.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:26Od: janek_da
Však ať se mluví, ať se holky snaží. Když to bude BBC akceptovat a i diváci, tak no problemo.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:34Od: Fandina
To ze maji ženy nižší platy za srovnatelnou praci je známá věc, snažit se musí to, kdo to dělají. Holky to nejsou.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:39Od: Gogiska
Presne tak.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:27Od: a.magerova
Takže teď se může John soudit s tím kdo to provalil, protože předpokládám, že ve smlouvě má poznámečku o nezveřejňování.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:39Od: Gogiska
myslim, ze anglicka vlada poziadala o zverejnenie platov a bbc pri koncorocnom reporte tie platy zverejnila a prevalilo sa, ze BBC neplati muzov a zeny rovnako a tym nemyslim tento pripad.

http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-42833551
[ Reagovat ]
20.03.2018 15:39Od: slacker
tyady je videt jak je argument "co je komu do toto" falesny. je to jen trpana snaha utajit nerovnosti, ktere by nebyli mozne bez rezimu "utajeni".

ne nadarmo je rceni co je septem to je certem.
[ Reagovat ]
20.03.2018 10:31Od: Forehand
Trochu sa zabúda na gloriolu osobnosti, dôvtip, charizmu a celkovú popularitu v radoch bežných fanúšikov.

Prečo Navrátilová nemá vlastný stĺpček v rámci Game, Set, Mats?..Veď tenis komentuje rovnako. Rovnako povie, že hráč A má dobrý forehand a hráč B je horší na sieti.

Ja sa obávam, že John je predsa len horúcejší artikel na tenisovom trhu a možno, že aj desaťkrát atraktívnejší, než "suchá" Martina.
[ Reagovat ]
21.03.2018 06:52Od: Roger_Federer
Plne souhlasim s Forehendem..poorve v zivote :)
[ Reagovat ]
21.03.2018 11:37Od: Fandina
A k čemu je šou v komentování sportu. To patří do šou. A o tom to není řeč.
[ Reagovat ]
20.03.2018 00:22Od: janek_da
Být td maníkem, co má pod palcem komentování, tak pro jistotu vybírám jenom chlapy.
[ Reagovat ]
19.03.2018 22:42Od: Titan
Kdo by měl být rozčílen není Navrátilová, ale britský plátce koncesionářského poplatku. Z veřejných peněz platit takové sumy je, stejně jako u nás, zcela nepřijatelné. Je to veřejná služba, a jako taková má sloužit, ne zajišťovat příjem "celebrit"...
[ Reagovat ]
19.03.2018 22:49Od: Fandin
Bacha, abys nebyl označen za hrozbu svobodě slova a ústavním zvyklostem...
[ Reagovat ]
20.03.2018 00:12Od: spaniel
Takze to ma komentovat Lojza z nadrazi? To by byla kvalita...

Kdyz dva delaji totez, nemusi to byt to same, ze jo. Je mozne ze McEnroe je proste lepsi komentator.
[ Reagovat ]
19.03.2018 22:06Od: Fandin Sorryjako
v normálním zaměstnání by měla samozřejmě pravdu, ale tohle je showbusiness, tady platí úplně jiná pravidla. Tady se nehraje na "srovnatelnou práci". Ostatně ona sama pomohla prosadit princip, podle kterého mají hráčky za daleko méně odvedené práce na GS turnajích stejné peníze jako hráči. Tohle je to samé zz opačné strany.
[ Reagovat ]
19.03.2018 23:53Od: a.magerova
Tak tak... zde se spíš jedná o smluvní cenu externistů nikoli o mzdu zaměstnanců... čili, co agenti nasmlouvali, to dotyční dostali... pokud nabídli Johnovi totéž co Martině a on se jim vysmál a řekl, ať 10x přidaj jinak maj smůlu... a Marina na tu sumu kývla, tak celkem není o čem...
[ Reagovat ]
19.03.2018 19:25Od: Nenela Platy zeny vs muzi
Je to hmusne a je to bohuzel normalni realita. Zena na stejne pozici dostava mene penez at trvdi vsechny mozne vlady sveta cokoliv jineho. Mne se libi, ze to Martina vynesla na svetlo bozi, jedine tak se muzou veci hybat.
[ Reagovat ]
19.03.2018 20:20Od: Krisboy
Bůh není.
[ Reagovat ]
19.03.2018 20:29Od: Fandin
To ale automaticky neznamená, že není ani světlo boží. Světlo dávno zaniklých hvězd také nepochybně existuje.
[ Reagovat ]
19.03.2018 20:33Od: blixa
Bohů je mnoho ...
[ Reagovat ]
19.03.2018 20:38Od: JamesWeak.revival
Bůh je široký pojem
[ Reagovat ]
19.03.2018 20:54Od: Fandin
Ten nejširší.
[ Reagovat ]
19.03.2018 21:22Od: slacker
blbost, nejsirsi pojem je TO
[ Reagovat ]
19.03.2018 22:08Od: Fandin
Bůh TO stvořil, je tedy širší. Dokonce i delší.
[ Reagovat ]
19.03.2018 17:47Od: fazil
Kdyz se ti to nelibi, tak tam nepracuj.
[ Reagovat ]
19.03.2018 17:59Od: Linka
Jasně hlavně držet hubu a krok, ze jo?!
[ Reagovat ]
20.03.2018 00:21Od: janek_da
dyk říká "když se jí to nelbí nemusí tam pracovat"
[ Reagovat ]
20.03.2018 08:43Od: Fandina
Když se jí to nelíbí, tak to neznamená, že bude mlčet.
[ Reagovat ]
20.03.2018 10:38Od: janek_da
Proč reaguješ na mě? Jenom cituju, co říkal fazil.
[ Reagovat ]
20.03.2018 11:13Od: Fandina
Protože jsi to zopakoval.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:04Od: janek_da
ale me to nezajima, takze jsi to zbytecne pripsala. Mela bys to napsat tomu, kdo to tvrdi
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:07Od: Fandina
Můžu psát, co chci.
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:44Od: janek_da
můžeš, ale nemusí se dostat k tomu kdo má ten názor
[ Reagovat ]
20.03.2018 13:57Od: Fandina
Nerozumís tomu.
[ Reagovat ]
20.03.2018 14:19Od: janek_da
:)
[ Reagovat ]
19.03.2018 18:04Od: lvicek
Tak normalne clovek asi nevi, kolik bere jeho kolega, takze to je rada celkem k nicemu. A desetinasobek je opravdu obrovsky rozdil, dole nekdo argumentuje 10 zapasy vuci 30, no ale to porad nezaklada na desetinasobny rozdil.
[ Reagovat ]
19.03.2018 18:44Od: Linka
Přesně. Navíc ona především kritizuje BBC, protože evidentně lžou.
[ Reagovat ]
19.03.2018 19:27Od: JamesWeak.revival
Evidentně ne, píše se tam prý. Desetinásobek je hodně, může to být tedy výzva, aby jí odměnu zvýšili. Ale jinak je na zaměstnavateli, jak si koho cení. Ona se cení výše, a tak ji chápu, že se ozvala. Buď jí přidaj nebo ne, to ať si zváží v BBC, co je pro ně lepší. ;)
[ Reagovat ]
19.03.2018 19:09Od: jirkaS
nám dycky řikali: můžeš jít, za bránou čekaj stovky dalších :-D
[ Reagovat ]
20.03.2018 08:45Od: Fandina
Ale taky platí, že co si nezaridis, nemáš.
[ Reagovat ]
19.03.2018 17:27Od: Forehand
Krásny ilustračný záber Navratilovej v titulke premýšľajúc nad nespravodlivosťou tohto zlého zlého sveta.
[ Reagovat ]
19.03.2018 17:21Od: Kozoroh
Toto téma se rozebírá i na fóru Talk Tennis:
https://tt.tennis-warehouse.com/index.php?threads/navratilova-outraged-about-bbc-wimbledon-pundits-compensation-disparity.612954/

Podle přispěvatele Aussie Darcy komentoval McEnroe u jednoho ročníku Wimbledonu (neuvedl, jestli toho loňského) 30 zápasů, zatímco Navrátilová jen 10. Podle jiných mají zápasy s Macovým komentářem vyšší sledovanost, ale není to doložené.
[ Reagovat ]
19.03.2018 17:17Od: janek_da
koukám, Martina nemá žádnou hrdost
[ Reagovat ]
20.03.2018 11:21Od: Fandina
Za podobnou práci 10 x tolik není o hrdosti, ale o spravedlnosti.
[ Reagovat ]
19.03.2018 15:59Od: blixa
Veď to je jasné, prečo ....

https://www.youtube.com/watch?v=8Wg1IPtA2jU
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist