Nominace pro OH: Rosol zatím nemá Rio jisté, Strýcová bude hrát jen dvouhru

10. 6. 2016, 15:54
Aktuality 143
Vedení Českého tenisového svazu oznámilo nominaci pro olympiádu v Riu de Janeiro. Účast na ní stále nemá jistou Lukáš Rosol, o jehož možném doplnění do dvouhry jedná svaz s ITF. Ve čtyřhře nastoupí stříbrné medailistky z Londýna Lucie Hradecká s Andreou Hlaváčkovou a druhou dvojici tvoří Lucie Šafářová a Karolína Plíšková.
Lukáš Rosol

Tenisový svaz na základě podkladů, které obdržel ITF, nominoval do dvouher Tomáše Berdycha, Jiřího Veselého, Petru Kvitovou, Lucii Šafářovou, Karolínu Plíškovou a Barboru Strýcovou.

"Jen těsně se na list pro Rio nedostal Rosol, proto jsme neprodleně vstoupili do kontaktu s ITF a zjišťujeme, jaké jsou šance a možnosti, aby i Lukáš na olympiádě soutěž hrál," uvedl prezident ČTS Ivo Kaderka v tiskové zprávě.

Rosol má stále šanci do Ria jet, jelikož ITF teprve dostane jednotlivé nominace národních svazů a nezaplněná místa přerozdělí. "Myslím, že se dostanu, protože se hodně lidí odhlásilo, ale není to pro mě prioritní turnaj," řekl Rosol. Uzavírka složení pro olympijský turnaj je podle rozpisu kvalifikace ITF až 18. července.

Strýcová: O to víc se budu soustředit na singla
Čtyřhru mužů budou hrát podle očekávání Berdych se Štěpánkem. Za ženy Lucie Hradecká s Andreou Hlaváčkovou a Šafářová s Karolínou Plíškovou.

"Lucie Hradecká si jako desátá hráčka žebříčku s právem volby dle pravidel ITF zvolila Andreu Hlaváčkovou. Druhý pár vznikl na základě doporučení odborné komise ČTS, když jedno z hlavních kritérií bylo umístění jednotlivých hráček na žebříčku čtyřhry," vysvětlil Kaderka.

Desátá deblistka světa Hradecká s jedenáctkou Hlaváčkovou jsou párem na okruhu WTA a vedle stříbra z OH v Londýně 2012 jsou dvojnásobné grandslamové deblové vítězky. U druhého páru se hovořilo o možném spojení Plíškové se Strýcovou, neboť spolu vyhrály dvě rozhodující čtyřhry ve Fed Cupu. Na turnajích ale spolu nehrají, a tak svaz sestavil pár na základě žebříčku WTA, v němž je dvojnásobná grandslamová vítězka debla Šafářová na 14. místě, Plíšková 28. a Strýcová 42.

"Samozřejmě mě to mrzí, ale musím to vzít jako fakt. Tak to je, jedna z nás hrát nemohla a jsem to já. O to víc se budu soustředit na singla a budu se snažit v něm na olympiádě uspět," uvedla v prohlášení třicetiletá Strýcová.

Nominaci musí domácí svaz poslat na ITF do 16. června. Po jejím schválení ji ještě musí potvrdit plenární zasedání ČOV, které se uskuteční 18. července.

Složení páru či párů pro smíšenou čtyřhru bude sestaveno dle rozpisu soutěže až na místě. Přihlášky je nutno podat v dějišti turnaje do 9. srpna.

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

143
Přidat komentář
Frick
A nestačilo dostat ITF trochu pod tlak? Kdyby třeba hráči/ky TOP 10/TOP 20 se podepsali pod dopis, kde by bez bodů hrozili bojkotem....?

Vždyť by i snad třeba MOV měl pro to, aby na LOH ty body byly. Vždyť sami tim ten turnaj degradujou.

Nebo kdo o tom rozhodl, že se nebudou brát na LOH body?
Reagovat
smazaný uživatel
ITF o bodech nerozhoduje, to je věc hráčských asociací. ATP je ale nenažraná a chtěla za OH kompenzace, s čímž je ITF logicky poslala někam. A WTA se s tím zřejmě jenom svezla, čímž ale bohužel ukazuje, že i když se snaží prezentovat jako velká a mocná organizace, tak se ve skutečnosti bez ATP ani neuprdnou.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako jo, vím, že pro většinu tenistů je třeba GS důležitější, ale že by si zrovna Rosol mohl kdovíjak vybírat...?
Reagovat
lars
za OH nemaji body a realnou sanci na medaili v singlu skoro nema
Reagovat
Frick
Je to tak. Pokud hráč neudělá placku, tak z toho nemá nic. Ani peníze, ani body.
Reagovat
EllNino
ale je to zážitek být členem olympijské vesnice a podobně ...ikdyž tenisti si toho fakt asi moc neužijou no
Reagovat
smazaný uživatel
Když to podáš takhle, tak asi jo.
Reagovat
vrabejka
Když Rosol nedokáže postoupit ani z kvalifikace travnatého turnaje nemá na OH co dělat.
Reagovat
Lunej..
No když to píšeš ty, tak na tom fakt něco bude.
Reagovat
babolat.cz
rosolofil zase v roli obhájce...
Reagovat
Fandina
Na OH je antuka.
Reagovat
EllNino
není
Reagovat
Fandina
aha, ale tráva to není
Reagovat
blixa
Na OH je hard.
Reagovat
Fandina
už jsem zagooglila
Reagovat
Roger_Federer
Hard, tvrdoni.
Reagovat
Fandina
a víš to určitě
Reagovat
tommr
zatím potvrzuje na ITF turnaji v polským Puszczykovu roli nasazený jedničky. Dneska v semifinále jasně přehrála turnajovou pětku Coopersmithovou ve dvou setech a postoupila už do finále ... :)
Reagovat
Haitik
Kolik ještě může odehrát turnajů, nevíš? :-) Doufám, že si teď všechny možnosti nevyplýtvala na "desítkách".. :D
Reagovat
bIbec
já bych i řek, že je to teď už celkem jedno. Za měsíc a něco má narozeniny, takže už bude moci hrát tolik turnajů, kolik bude chtít.
Reagovat
letityfanousek
ten turnaj by měla jasně vyhrát, protože tam není pro ní žádná soupeřka, o to víc je to těžší, neustále potvrzovat, že ostatní na ní nemají
Reagovat
blixa
Hlavně nehraješ s lepšíma, takže výkonnostně nerosteš.
Reagovat
horska.kraslice
Taky jsem zvědavá, ja jí to půjde na vyšší turnajové úrovni.
Reagovat
smazaný uživatel
ve 12 hraje v Nottinghamu, v 16:30 v Birminghamu. Teď nevím, jak to má v plánu, jestli hodlá v Nottinghamu vůbec vyhrát. :)
Reagovat
tommr
podobně jsou na tom i Riskeová a z našich Andrea a Kristýna ...
Reagovat
Frick
Neuvěřitelný úpadek. Kdyby se rozhodovalo podle současného žebříčku, tak se nevejde ani do kvaldy o Wimbledon. :-(

Přitom je to pořád jediná z "mladé generace U25", která se dostala do OF na GS a (vedle Káji) jediní, která vyhrála WTA turnaj, byť jen 125k.

Pokud byste chtěli vypichovat to, že se WTA 125k už příliš neliší od ITF 100k, který už dokázala vyhrát i Katka, tak upozornim na skladbu soupeřek.

Katka v Trnavě: Leykina - Buyukakcay - Plíšková Kr. - Diyas - Sevastova

Terka v Limoges: Radwanska U. - Van Uytvanck - Tsurenko L. - Schiavone - Mladenović

I když všech 10 soupeřek nebylo toho času ani v TOP 75, tak myslím, že Terka v Limoges porazila jednoznačně lepší hráčky a proto je plně férové udělat mezi WTA 125k a ITF 100k pomyslnou dělící čáru...
Reagovat
Frick
No ale jak z toho ven. Terka není evidentně mediálně zajímavá, sociálním sítím taky příliš neholduje. Víme třeba jak to má s trenérem?

Napadá mne - nemůže ji třeba nevyhovovat, že je v tom prostějovskym kurníku?

Nemohl by jí více sedět menší klub, kde by byla "rodinné stříbro"? Kdo ví, třeba Denče to asi taky vyhovuje.
Reagovat
Dobry-den
Očividně je to spíš její standard. Vždyť se jí všehovšudy povedly 2!!! turnaje v jedné sezóně, jinak je to bída předtím i potom. Výkonnostně dlouhodobě patří na pomezí 2.-3. stovky, tak z ní nedělejme nějakou naději...
Reagovat
Frick
Předtím to byl jasný vzestup

2011 - 864.
2012 - 332.
2013 - 214.

2014 - 69.
Reagovat
Frick
A i když loni tam byl již patrný úpadek, tak stejně jí to ještě stačilo na 125. místo na konci roku 2015....

Nyní, o půl roku dál, je o skoro 100 míst níže...
Reagovat
Dobry-den
Nějaký vzestup tam sice byl, ale pořád platí, že nebýt těch dvou turnajů, tak by o ní většina lidí tady ani neslyšela. V další sezóně pak ještě těžila z postavení v žebříčku, takže mohla hrát velké turnaje, kde stejně vyhrála jenom vzácně, takže se postupně vrátila zpátky na své původní pozice.
Myslím, že už to, že pronikla do top 100, je s tou její psychikou takový malý zázrak. A co jsem ji viděl letos hrát, tak tam nevidím nic pozitivního. Ta holka se dokáže úplně kdykoliv během zápasu zcela rozpadnout :-(
Opravdu nechci Terku nijak kritizovat, ale takto to já vidím.
Reagovat
speed
Jak tohle můžeš psát? Tereza je úplně hrozná tenistka, která půjde žebříčkem jen dolu. Nemá dobrou budoucnost.
Reagovat
speed
Jak tohle můžeš psát? Tereza je úplně hrozná tenistka, která půjde žebříčkem jen dolu. Nemá dobrou budoucnost.
Reagovat
Frick
Neuvěřitelně jí dost možná proteče travnatá sezóna mezi prsty.

Dost možná ji kvalda o Birmingham uteče. Přičemž se ani nepřihlásila na souběžně hranou 50k do Ilkey.

Pokud jde o Wimbledon, tak tam je druhá pod čarou. Takže se může dostat do MD, ale co se týče Eastbourne, tak tam nějaký 109 místo zdaleka nemusí stačit ani do kvaldy - pokud tam vůbec je jako ALT. Cut byl totiž při zveřejnění na čísle 82.

Takže

2. týden RG (už byla travnatá padesátka) - nic
1. týden travnatých turnajů - ostudný výpadek v R32 Notiinghamu
2. týden travnatých turnajů - dost možná nic
3. týden travnatých turnajů - může být kvalda o Wimbl nebo také ne a pak alternativní turnaj jednoduše není (žádná travnatá 50k nebo tak se už nejede)

Čili, pokud bude los "přát" klidně si Týna už může zahrát letos v singlu na trávě jeden zápas. Nebude sice na trávě (snad) bez šance i proti silný hráčce, ale samozřejmě limity jsou.

Pardon, ale ta Týna mne nějak štve. Nemůže se ubránit dojmu, že by mohlo být mnohem výše než je, ale prostě "blbne"....
Reagovat
baggik
Vždyť hraje normálně kvalifikaci v Birminghamu, nedělej tady paniku
Reagovat
rusedski
Jenže má taky ještě nějaký povinnosti v Nottinghamu..
Reagovat
lars
A Tyna muze hrat 2 turnaje v 1 tydnu ??
Birming ji asi neutece. Spis ji zastavi Piron :((
Odhaduji , ze by mela zacit hrat v Birming v nedeli a dokoncit kvaldu v pondeli
Reagovat
lars
Trener Tyny I. Minar hraje na challengeru v Popradu :(
Reagovat
bIbec
já se nemůžu ubránit dojmu, že každá hráčka na světě může být v žebříčku výš a stejnak sou tam kde sou. Asi sou všecky blbé a nehrají na turnajích, na jakých by měly hrát.
Reagovat
Frick
Tak třeba její sestra byla před necelým rokem asi tak o 10 míst výše než na co reálně může mít zatím :-D
Reagovat
Frick
Navíc tu jde i o to, jakoby se Týna vyhýbala (/se Týně vyhýbalo vlivem vnějších okolností) starty na turnajích, kde by mohla nasbírat body, které by jí posunuly výše.
Reagovat
Frick
Nemůžu si pomoci, ale kdyby "ta pátá" hrála mix, tak by mi to přišlo asi nejvíce fér. Čili debla asi neměla hrát Kája.

Pokud jde o Lucku - není to i trochu o jakémsi "bolesntém"? Kdyby byla zdravá, tak její ranking je jinde. A rozhodovala by si ona. Chtělo by se mi i říct, že přeci nenecháme sedět hráčku, co v posledních dvou sezónách vyhrála 2x GS, 2x PM + 1x P5, na druhou stranu je fakt, že Peschke v Londýně taky nehrála.

Ale asi Bára nemá co brečet. Měla se domluvit s Kájou. Kromtoho vystřídala během půlsezóny na turnajích celkem D*E*V*Ě*T partnerek (Konvinic, Lucic, Vinci, Kvitová, Grönefeld, Makarova, Voráčová, Peschke, Krajiček), to taky nesvědčí o nějaký "koncepční práci" v deblu, ale spíše "zkusim se s někym narychlo domluvit a vydělám si pár kaček". Což vlastně celkem smysl dává, bo si Bára tak přišla na 72 286 USD. To není špatný "přivýdělek".... To Kája k těm deblum přistupuje seriózněji. Hraje na stálo s Julčou a jen ty největší turnaje. Mimoto, co se týče hardových turnajů, tak je tam SF na AO a F v IW.

A pokud jde o FC, tak asi by se neměl brát moc v potaz zápas proti Rumunkám, které hrály dost možná vinou chyby rumunského týmu a jejich kvalita byla zkrátka nízká.

Takže zbývá už jen zápas proti Ruskám a jak známo - jedna vlaštovka jaro nedělá.
Reagovat
FulnekUltras
Dobré shrnutí. Teď jen ještě aby to Káje se Šafi v reálu skutečně fungovalo...
Reagovat
lars
misto penez radsi napis 6 nejlepsich vysledku Safar v deblu bez Beth
Reagovat
baggik
Finále FO, tam byla sama.
Reagovat
tommr
a k čemu by to bylo jako dobrý? Loni a letos hrála jenom s BMS a co bylo předtím nemá pro hodnocení její současný deblový výkonnosti žádnej význam ...
Reagovat
lars
vyznam to ma
Reagovat
misa
Jsou mezi nimi i vyhrané tituly, tak se uklidni. Pokud bereme celou kariéru.
Reagovat
Holahej
Lucka Š. měla smůlu, že z deblu s Mattek odstoupila v velkém turnaji před RG pro svoji nevolnost a na RG zase Bethanie hrála se zlomeným palcem, mix, který obvykle velice úspěšně hraje pak ani vůbec nehrála, navíc měly v 1. kole silné soupeřky, kterým se v poslední době daří a klesla tak tedy v žebříčku...bez možnosti vlastní volby, zdálo se, že Karolína bude hrát mix /nominována/ s Tomášem, který o tom mluvil veřejně... /na druhý mix asi nebude ?žebříčkově?/.....a debl bude Lucka s Bárou, tím by nebyl nikdo z kola ven... a H+H, které dopředu hlásaly, jak si účast zaslouží.., ještě je čas a uvidí se, jak to nakonec bude, můj sen je mix Tomáš a Lucka, usmíření, medaile..., byl to moc sympatický pár v souladu ....viz dokumenty na youtube...
Reagovat
misa
Lucka by byla hodně přetížená. Mix s Tomášem Lucie přímo odmítla při videochatu idnes letos v dubnu.
Reagovat
lars
A mix s Radkem ?
Reagovat
FulnekUltras
pokud jim nevyjde závěrečný tanec po Wimblu... ;)
Reagovat
Frick
Malá zajímavost - během zápasů jednoznačně preferuje kraťasy :o)
Reagovat
Frick
Jistě si rozumíme. :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Plíšče v deblu, to jsou odborníci, už ani do uvozovek se to slovo nemusí dávat :)
Reagovat
Fandina
A to si představ, že s ní chce hrát BerĎa mix.
Reagovat
lars
ktery slovo do uvozovek ?
Reagovat
smazaný uživatel
odborníci... nic proti Káje, ale Bára se mi zdá deblovější.
Reagovat
tommr
si zítra nejspíš zahraje v Nottinghamu 3 zápasy. V poledne jí čeká čtvrtfinále s Bartyovou, pokud uspěje tak o pár hodin později bude hrát i semifinále proti vítězce zápasu Puig vs. Paszek a nakonec ještě bude hrát spolu se sestrou semifinále debla. To je pekelnej program ... :(
Reagovat
horska.kraslice
No a ještě je tu taky možnost, že zítřek v Nottinghamu opět proprší..... :-(
Reagovat
Aussie
Ještě jinou možností je, že ji Barty porazí. Dostává se totiž myslím do životní formy. Jen jestli unese tolik zápasů, dlouho nehrála.
Reagovat
smazaný uživatel
Petru dali do brány :DDD

http://www.wtatennis.com/news/article/5636616/title/choose-your-wta-starting-lineup
Reagovat
Fandina
Serena není Evropanka :-))
Reagovat
Herbert_Hoover
Copa America se uskutečňuje v Evropě, ty Ajnštajne? :))
Reagovat
Fandina
ano blbštejne
Reagovat
Herbert_Hoover
klasika, víš howno a arogantně se povyšuješ :)
Reagovat
Fandina
ano anštajne
Reagovat
tommr
pokračuje na ITF turnaji v Essenu ve skvělý jízdě a dneska v semifinále otočila další těžkej zápas proti Slovence Cepelový ... :)
Ve finále jí čeká Španělka Sorribes Tormo (183) což není žádná nehratelná soupeřka. Pokud by Karolína uspěla i ve finále tak už se dostane do druhý stovky ... :)
Reagovat
babolat.cz
kripla, pro kterého není prioritou reprezentovat svou zemi na olympiádě, bych okamžitě vyřadil z veškeré nominace, cocot ochotský, co dodat.
Reagovat
babolat.cz
RAdek nebo Adam by za to vraždili, slečínka Aspik jenom dělá machra.
Reagovat
bIbec
bude mít 2x šanci doservírovat proti Čepelové (vede 5:2). Tak pojďme.
Reagovat
bIbec
brnkačka. Gratulace.
Reagovat
jirkomar
A je to tam!!!! Super skalp
Reagovat
bIbec
jj, podobně jako včera si poradila s favoritkou. Jen tak dál!
Reagovat
tommr
jsem rád, že to Karolína dokázala doservírovat hned napoprvé. Docela mě to překvapilo, protože předtím snad desetkrát o podání přišla ... :)
Reagovat
bIbec
(1)Lucic-Baroni v Kudryavtseva
Paszek v Duval
Tatishvili v (wc)Dart
Savchuk v (6)Chirico

(2)Bondarenko v Dodin
Koukalova v Hlavackova
(wc)Taylor v Kr.Pliskova
(wc)Boulter v (5)Pironkova

(3)Lepchenko v Robson
Siniakova v Vekic
Riske v Shinikova
Krunic v (7)Buyukakcay

(4)McHale v Davis
Osaka v Nara
(wc)Burrage v King
Kucova v (8)Linette
Reagovat
tommr
no jsem zvědavej jak to Andrea a Kristýna vyřeší - zítra by měly hrát semifinále debla v Nottinghamu a současně kvaldu v Birminghamu ... :(
Reagovat
bIbec
hmm, tak asi nějak. Stejnak mají v sekci Pirožku, takže je to asi jedno :-)
Reagovat
tommr
Bondarenko a Dodin taky nejsou lehký soupeřky. Myslím si, že to holky ani nebudou zkoušet a zůstanou v Nottinghamu ... :(
Reagovat
lars
Tyna to ma spatny na ceste s Pironem :(
Reagovat
anton77
tak autem je to jenom hodinka
Reagovat
Pe3k
Roger Federer vs Florian Mayer Highlights
https://www.youtube.com/watch?v=gA6GWlE2lT4
Reagovat
peggy
Myslim,ze madam Strycova by mohla byt doma je jiz starsi ,nejake ty vroubky take ma,jeji hra prumer a proto mladi vpred.Take Rosol tam patri,treba i pro ctyrhru s Radkem/je starsi,ale bez prusvihu,jde mu to/!Treba nyni a bojuje az do sameho konce.
Reagovat
sprchon
Bára je letos nejlepší česká hráčka a je to jedna z nejlepších deblistek, co máme. ;)
Radek se bohužel nechal breaknout... Na síti to nebylo až tak super jako jindy, dělal chyby a hodně se nechal prohazovat po lajně...
Reagovat
FulnekUltras
co Radkův prostředníček? ;)
Reagovat
misa
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/271734/expert-o-sarapovove-dva-roky-jsou-malo-je-to-postavene-na-hlavu.html

Vypovídáním o těch tabletkách před zápasy jen potvrdila vtipy o blondýnách :)
Reagovat
FulnekUltras
Něco na tom bude. ;) Ale myslím, že si dokážu docela dobře domyslet názory pana Chlumského třeba na fenomenální úspěch naší atletiky při MS 1983... ;)
Reagovat
FulnekUltras
jak jen mohli ti promodralí "experti" vynechat z debla Barču...

nebo že by jí při momentální formě tolik věřili v singlu?
Reagovat
blixa
Jsou to alibisti jako prase. Uvažujou jako tommr - žebříček, žebříček, žebříček ...
Reagovat
misa
Takže bys vyřadil Karolínu?
Reagovat
blixa
No rozhodně ne Báru. Smysl dávají dvojice Bára/Kája nebo Bára/Šafi.
Reagovat
misa
Dávají. Ale třeba byly nějaké tlaky, o kterých nevíme.
Reagovat
blixa
No ... že by zaúřadoval "mafián" Černošek :D
Reagovat
makro99
jo, z Číny..
Reagovat
FulnekUltras
Pro Barču je navíc vzhledem k věku tohle možná poslední reálná olympijská šance. Souhra Káji se Šafi je minimálně po čistě tenisové stránce velkou otázkou...
Reagovat
misa
Přivezou zlato :-))
Reagovat
blixa
Tak v Brazílii se dá prej koupit levně :D
Reagovat
Fandina
Takže není co řešit.
Reagovat
SubOptikT
Lukáše musí donominovat, je to DC hrdina a postrach favoritů. Jeho nenominace by mohla být obrovskou chybou. I Nadal se kvůli němu odhlásil z Wimbledonu.
Reagovat
Jam
Doufám v mix Štěpánek-Strýcová
Reagovat
lars
tezko nebudou mit ranking na to . Ale mix Radek - Safar by mozna byt mohl
Reagovat
horska.kraslice
Báru budou asi jako náplast za debla lákat do mixu. Ovšem Berdych asi tři soutěže hrát nebude chtít, tak zbývá Štěpánek, případně Rosol. Na OH jsou vždycky zvláštní dvojice.
Reagovat
Fandina
Nevím jak teď, ale Berďa se před časem vyjádřil, že chce hrát všechno a mixa by chtěl s Kájou.
Reagovat
tommr
jsem rád, že to Bára vzala v pohodě. Je vidět, že má víc rozumu než někteří radikální diskutující ... :)
Reagovat
horska.kraslice
No, v pohodě... A co jiného tak asi měla říct?
Reagovat
smazaný uživatel
"Druhý pár vznikl na základě doporučení odborné komise ČTS, když jedno z hlavních kritérií bylo umístění jednotlivých hráček na žebříčku čtyřhry," vysvětlil Kaderka. Spíš mi přijde, že to vzali jako jediné kritérium. Podle mě jakákoli jiná dvojice (B/K nebo B/L) by byla lepší řešení než L/K. Ale já nejsem odborník.
Reagovat
blixa
Samozřejmě že byla. Odbornost komise asi spočívala v tom, kolik členové vypijou piv či koňaku. Rozhodnutí je ryzí alibizmus.
Reagovat
misa
bude hrát dvě soutěže. Jsem ale zvědavý, která z dvojice Šafářová, Plíšková bude ta lepší na síti :)
Reagovat
tommr
logicky by to měla bejt Lucka. Rozsoudí to ale až nějaký ostrý zápasy na turnajích. Doufám, že si holky spolu ještě před OH někde toho debla zahrajou, aby se aspoň trochu sehrály ... :)
Reagovat
misa
Mohly by zkusit Birmingham nebo Eastbourne.
Reagovat
lars
Pokud tam bude hrat Goerges, tak pochybuji ze budou spolu hrat debl.
Reagovat
SubOptikT
Myslím, že tozhodne národnost, smíšené páry tam asi nebudou, ne?
Reagovat
lars
Na wta turnajich v Anglii nerozhoduje narodnost
Reagovat
SubOptikT
Myslel jsem, že řešíte OH
Reagovat
blixa
Ty seš fakt "vodborník" :D :D Podle čí logiky ? Tvojí ? To možná, akorát že ta nemá se skutečnou logikou nic společného.
Reagovat
tommr
někdy nevím jestli toho arogantního blbce jenom hraješ nebo jestli jsi takovej i ve skutečnosti ...
Reagovat
blixa
No ... já si začínám bejt jistej, že ty ho nehraješ ...
Reagovat
tommr
a v čem jsem podle tebe arogantní? V tom, že si dovoluju mít jinej názor než ty?
Reagovat
blixa
Třeba tím že mě označuješ za arogantního blba ? ;-)
Reagovat
tommr
zapomínáš ovšem dodat, že k tomu si mě v podstatě donutil ty sám opakovanejma urážkama ... :)
Reagovat
blixa
Urážkama ? Já ? Cituj prosím. Nejsem si ničeho takového vědom.
Reagovat
tommr
tak si přečti třeba svůj příspěvek ze 16:54. Taková urážlivá reakce na můj zcela nekonfliktní názor ti příjde normální?
Reagovat
blixa
Co je na tom urážlivého ? Prostě názor. Oháníš se logikou, tak se ptám jakou. Protože to co tvrdíš nemá s logikou nic společného. Pak jsem tě ještě nazval "vodborníkem", no prostě stručné shrnutí celé naší předchozí diskuze do stručného názoru. Urážka je třeba "jsi vůl", nebo "blbe", to co já prezentuju není nic než názor v určité zkratce a možná nadsázce. Zato ty jdeš rovnou na věc. Arogantní blb. Zdá se že máš nějaký rozdvojený metr ;-)
Reagovat
tommr
mě prostě tvoje reakce přišla jako urážlivá. Možná, že by si měl brát ohledy i na to co si o tvých výrazech můžou myslet ostatní a občas je trochu mírnit. Pak nikdo nebude mít důvod nazývat tě arogantním blbcem kteréžto označení se zase zcela evidentně nelíbí tobě ...
A taky nechápu co se ti zdá tak nelogickýho na mým názoru, že Lucka bude asi lepší na síti než Karolína? Lucka je obratnější a pohyblivější než Karolína což je dáno i jejich postavama a tudíž by jí to na síti mělo jít líp. Navíc hned vzápětí dodávám, že to rozsoudí až odehraný zápasy. Opravdu nevím co tě na tom mým názoru tak vytočilo? ...
Reagovat
blixa
No ... já nevím jestli to má smysl něco vysvětlovat. Už ve druhém vlákně jsem to zkoušel já i Lunej zcela marně. Jednak nevím proč myslíš že mě to vytočilo, mě moje reakce přijde zcela klidná a střízlivá, jednak jsou tvoje úvahy, no, nevím jak to říci aby ses zase neurazil :D Hra na síti není moc dobrá ani u Káji, ani u Lucky. Lucka je sice pohyblivá, ale její problém je přes to přechod na síť. Nemá na to ty správné instinkty a předvídavost (a ví to), proto se rozhoduje pomalu a často špatně. Kája není tak pohyblivá ale rozhoduje se o něco lépe. Když už jsou na síti, zase , pohyblivost je fajn a není to to zásadní. Kája má větší rozpětí paží což je plus, ale zase , nejdůležitější na síti je hlava. Předvídavost, instinkt zabijáka. V tom je opět Kája o něco lepší. Vlastní technické provedení volejů není tak kritické a řekl bych že je u obou přibližně na stejné úrovni. Tudíž tvoje úvaha "Lucka je obratnější a pohyblivější než Karolína což je dáno i jejich postavama a tudíž by jí to na síti mělo jít líp" nemá hlavu ani patu, protože zohledňuje jediný parametr a to ještě ne ten podstatný. Jinak mě to rozhodně "nevytáčí", spíš mi to přijde , no .. zase, jaký termín zvolit ... :D Prostě ty se leta věnuješ sledování tenisu ale hra ti jaksi uniká ... ;-)
Reagovat
blixa
Ještě snad, předpokládám že namítneš, jak to, že teda Kája nemá větší úspěchy než Lucka. No to je právě o tom sestavení dvojice, o vzájemné chemii, o tom jak se doplňujou. Jestli sleduješ fotbal tak jistě víš že se stává, že se rozpadne chemie mužstva a najednou po hřišti běhá 11 špičkových , proklatě drahých fotbalistů a přitom hra stojí za howno. Prostě Lucka našla Bětku, v dnešní době unikátní ultimátní síťařku, dokonale si sedla vzájemná chemie a super výsledky jsou zde. Ale to vůbec neznamená, že Lucka je nějaká mimořádná deblistka v univerzálním smyslu. Je jí v tomto konkrétním spojení. Kája hraje s Julií, spíše hráčkou od BL a to je také jejich problém. Chemie tam zjevně funguje ale takové spojení má prostě svoje limity.
Reagovat
Fandina
ŠAfi hrála předtím s Pavlju, dařilo se jí s ní hodně a byly i tituly, pak má titul s Babos a s Mladenovic. Takže úspěchy má i s jinými a nejsou to extra síťařky.
Reagovat
blixa
Jasně, ale nebyly to GS tituly.
Reagovat
Fandina
Ty Bára nemá také.
Reagovat
tommr
zkrátka a dobře podle tebe je Lucka mizerná deblistka, která má štěstí na partnerky zatímco Bára je vynikající deblistka, která má na partnerky naopak smůlu. Já ti to rozmlouvat nebudu, ale když dovolíš tak si ponechám můj primitivní a neodbornej názor podle kterýho je prostě lepší Lucka, protože toho víc vyhrála ... :)
Reagovat
blixa
Já nevím , jestli to děláš schválně nebo jsi tak nechápavej. Nikde netvrdím že Lucka je mizerná deblistka a Bára skvělá. Ty seš fakt demagog par exellence. Jen zásadně nesouhlasím s tvým hodnocením, že ta je lepší protože má víc titulů a podobně. Každá z nich je dobrá nebo špatná vždy jen v kontextu konkrétního páru. To je jedna věc. A druhá je, že je špatné namíchat dvě zadní hráčky do páru, když je k dispozici výborná síťařka. To je vše.
Reagovat
Fandina
Jenže ono to vždycky neplatí, že dvě zadní jsou horší než zadní a přední. Třeba pro ně nebyla Bára lepší přední než Kája zadní.
Reagovat
blixa
Jasně že neplatí vždy. Pokud jsou dvě zadní špičkové singlistky a protivnice ne, můžou je, třeba i snadno přehrát. To ale není tento případ. Tady jsou všechny tři špičkové singlistky.
Reagovat
Fandina
A pořád jsou ty dvě lepší singlistky i deblistky než Bára. Podle posledních výsledků za rok, samozřejmě.
Reagovat
makro99
jak to tak čtu, tommr i blixa mají v tomto případě relevantní argumenty; takže tuto zbytečnou, byť ne zcela nezajímavou :) přestřelku odstartoval asi hlavně ten kategorický soud o logice druhého...
Reagovat
Fandina
relevantní argumenty mají, až na to, že jeden tvrdí, že by se mělo postupovat podle toho, kdo kraje vzadu a kdo vpředu a druhý zastává názor, že rozhodující jsou výsledky
Reagovat
makro99
Lucčiny 2 GS tituly, sezóna v TOP 5, letošní titul v Miami a solidní hra dokonce i s Lisicki (která není od Karolíny typově daleko) vs. 2 emotivní výhry ve FEDcupu, po kterým si Bára s Karolínou spolu řekly, že je to baví, aby spolu nesehrály na turnajích ani zápas, obě bez úplně top deblových výsledků... tak mně přijde zcela logický, že tam Lucka jako naše hráčka s jasně nejlepšíma deblovýma výsledkama za poslední 2 sezóny je;
Reagovat
blixa
OK, nic proti, ale proboha proč s Kájou ?
Reagovat
makro99
dobrá reakce :)
třeba proto, že Karol hrála semi na AO a finále v IW? navíc po boku jiné ranařky od BL (Julie)? že má v deblu lepší výsledky a žebříček než Bára? Bára má zase kouzlo, že se hecne v repre (a pak i hodně sebeprezentace kolem toho:);
podle mě už je to 50 na 50, jestli s Karol nebo Bárou, jestli si sednou nebo ne; jak se to čekalo u Andrey, dobrá síťařka, Lucčina kamarádka a nedopadlo to..
Reagovat
Fandina
tak nějak by se to dalo objasnit, souhlas
Reagovat
blixa
Už jsem se více méně vyjádřil výše, tož tak.
Reagovat
lars
Jak moc tomu rozumis ? Napis cislo ze stupnice 1-10 ; 10 je nejlepsi
Reagovat
lars
napis 6 nejlepsich vysledku Safar v deblu bez Beth ?
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist