O moc horší už to být nemůže, už to snad bude jen lepší, věří Kvitová

  • Petra Kvitová má za sebou půlrok plný změn, který vyvrcholil nepovedeným Wimbledonem. Dvojnásobná vítězka v All England Clubu dohrála už ve druhém kole, přesto ale věří, že to nejhorší má za sebou, a že v sobě znovu objeví velkou hráčku a vrátí se do špičky.
    2. 7., 20:56 | Aktuality |  174 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Od konce léta loňského roku bojovala Kvitová se zdravím. Letos nehraje oslnivě, po sedmi letech rozešla s koučem Davidem Kotyzou a angažovala Františka Čermáka. V květnu navíc ukončila osobní vztah s hokejistou Radkem Meidlem. "V mém životě se stala spousta věcí a proběhlo hodně změn. Musím si na ně teď zvyknout. Ta rozhodnutí považuju za správná," řekla Kvitová v Londýně.

Každá změna se musí zažít a na hře Kvitové je letos znát, že není ve své kůži. Často měla propady, ale přišlo vždy i vzedmutí, které nyní postrádá. "Bohužel je to tak. Doufám ale, že se mi to zase brzo povede. Rozhodně nekončím s tenisem. Pořád se cítím mladá a chci se vrátit do špičky. Mám velkou motivaci," ujistila své fanoušky.

V této sezoně má zatím bilanci 16 výher a 15 porážek. Ta poslední přišla ve 2. kole Wimbledonu v utkání přerušovaném deštěm s Ruskou Jekatěrinou Makarovovou. "Myslím, že horší to být moc nemůže, už to bude jenom lepší. V tomhle jsem pozitivní. S Kotyzou jsem byla sedm let. S Frantou pracuju dva měsíce. Těžko očekávat výsledky tak rychle. Snad to půjde."

Zdravotně je podle svých slov v pořádku a doufá, že i psychicky je po všech změnách už uklidněná. "To je hlavní. Když budu mít čistou hlavu, tak to bude lepší. Vím, že to v sobě někde mám, jenom to tam potřebuju objevit," podotkla s lehkým úsměvem.

Sama dobře ví, že se nezlepší lusknutím prstů. Věří svému realizačnímu týmu a snaží se tvrdě pracovat. "Chce to čas a věřit, že se to zase sejde. Nejsem jediná, které se to v ženském tenisu děje. Není to příjemný, ale myslím, že jsem, možná to bude znít blbě, ale natolik silná, že to zvládnu."

Bývalá světová dvojka přiznala, že ji výsledky prvních šesti měsíců sezony znervózňují. "Lhala bych, kdybych řekla, že ne," přitakala vítězka Turnaje mistryň z roku 2011 a dodala: "Nejsem nadšená, jak to všechno na kurtu je, ale na druhou stranu hra jako taková není špatná. Jenom chybí pár důležitých míčů a kousek něčeho, abych to dotáhla. Je to o hlavě, když se nedaří, tak to jde trošku dolů. Ale to přijde s výhrami. Je to zamotaný kruh, který se musí někdy nějak zlomit."

O svých slabinách podle svých slov dobře ví. "Mám jich hodně," řekla otevřeně. Dál chce pracovat na agresivní hře, na servisu a returnu. "To jsou klíčové body, které mám. Pohyb, si myslím, jsem za poslední rok dva zlepšila docela hodně. Teď to potřebuju šoupnout do zápasů."

Domnívá se, že v poslední době trénuje víc než dříve. Někdy to ale prý bylo na úkor zdraví. "Musí se najít balanc, aby to šlo ruku v ruce."

Po Wimbledonu si dá pár dnů volna a pak se připraví na druhou část roku. Zkusí se prosadit třeba na olympiádě v Riu de Janeiro. "Po těch třech grandslamech, které vyzněly špatně, doufám, že olympiáda dopadne líp. Je to turnaj jako každý jiný, ale umocněný tím, že se hraje pod pěti kruhy. Já ráda hraju za Česko a doufám, že mi to dá něco navíc a vybouří mě to. S US Open je to letos úplný vrchol."

Petr Pokorný, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (174)
03.07.2016 23:56Od: freeteepek
Nechtěl bych být Petrou Kvitovou. Má to fakt těžký. Když večer usíná, neví, s jakým pocitem se ráno probudí. Ale od toho se pak odvíjí celý den. Ten pozitivní pocit se navíc může během zápasu docela rychle změnit. S tak proměnlivými náladami se opravdu špatně hraje. Docela se divím, že s takovými výsledky je v půlce roku stále ještě v desítce...
[ Reagovat ]
04.07.2016 00:07Od: Fandina
To si rozhodně nemyslím, že je náladová. Podle mě chce vždycky zvítězit, bojuje. Ale někdy to prostě nejde. Ale že by nechtěla vyhrávat, tomu nevěřím.
[ Reagovat ]
04.07.2016 00:37Od: iqe
Tohle ale tak nějak platí pro všechny. Nebo ty snad víš, s jakou náladou se zítra probudíš?
[ Reagovat ]
04.07.2016 08:29Od: Kiske007
Petra posledni mesice hraje naprosto nekoncepcne, bez chytre strategie a proste jen micky strili na druhou stranu. Jeji hra postrada myslenku a jasny plan jak lepsi souperku porazit

Na nalady bych to moc nesvaloval
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:53Od: iqe
Geniální stratég promluvil..
[ Reagovat ]
05.07.2016 14:04Od: slacker
Nejsi strateg ale kre.ten s napoleonskym komplexem
[ Reagovat ]
06.07.2016 11:38Od: iqe
Beztak ani nevíš, co to znamená. :-P
[ Reagovat ]
03.07.2016 15:26Od: slacker
optimista by vesele rikal: "Ale muze"
[ Reagovat ]
03.07.2016 12:47Od: r176 :-))))))))
Na kolikátém místě bude petra na konci roku?bude v top 30?tipujte :-)
[ Reagovat ]
03.07.2016 13:07Od: Lina
Top 10
[ Reagovat ]
03.07.2016 13:42Od: Ptakoslav.Kotoul
Před TM 8., po TM 5.
[ Reagovat ]
03.07.2016 14:31Od: tommr
sezónu zakončí někde mezi 20.-30. místem ...
[ Reagovat ]
03.07.2016 15:54Od: Dobry-den
do té doby ukončí kariéru
[ Reagovat ]
03.07.2016 16:08Od: misa
Na 15. místě.
[ Reagovat ]
03.07.2016 18:02Od: iqe
V top 20 určitě..
[ Reagovat ]
03.07.2016 19:02Od: FulnekUltras
top-20 nám před příští sezónou bohatě stačí... ;)
[ Reagovat ]
04.07.2016 08:31Od: Kiske007
Pokud bude pokracovat s Frantiskem, tak kolem 30 mista. Pokud ho rychle posle zpet do prostejova a najde si kapacitu, top 20 by mohla udrzet
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:40Od: drabona
Největším soupeřem Petry na kurtu je ona sama, žádný Čermák ani nikdo jiný, když bude myslet pozitivně, což se zatím děje, nebude si omlouvat svoje vlastní chyby a nedostatky, /které vždy nějaké budou, nikdo není dokonalý. Jen není třeba s nimi chodit tak často na veřejnost, to sebevědomí nepřidá / pak si myslím, že se vše podaří v r á t i t správným směrem a bude nejhůře v top 5 nebo světovou jedničkou. Určitě na to má !
[ Reagovat ]
04.07.2016 08:33Od: Kiske007
Sorry, proti Makarovany tam byly dobre emoce, bojovnost, ale zato zvolena priserna taktika hrat Makaronovi vse na stred a ta pak Petru honila z rohu do rohu
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:33Od: pumpier
Měl jsem kliku , protože jsem si nevsadil na vítěství jelikož krámy měla mít až 20.7.?! Radím pokud bude hrát 20. tak by se měla sázet tutovka na prohru (to tvrdila po prohře s Rogersovou).Jinak s touhle hrou ( risk a tlouct přímý údery a se solidním servisem) si může dobře vydělávat furt. Myslím že Čermák se na trénování nehodí (nevyzná se v psychice žen) akorát naučil ji kratťasy. Kvitová už moc trenéra nepotřebuje a Č. má spíše za sparinga.Jinak si myslím , že ten Vydra (fyzyioterapeut) to má v palici vydráplý . Já si myslím že Kotyza odešel kvůli němu.
[ Reagovat ]
03.07.2016 19:26Od: FulnekUltras
To se přece obecně ví, že Lukyn by už Peťu přes léto do Tater nepustil ani omylem... ;)
[ Reagovat ]
03.07.2016 22:35Od: iqe
Kdo je Lukyn? :-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 03:09Od: FulnekUltras
brzda mírného pokroku v mezích zákona... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=9u7PdcSBqvo
[ Reagovat ]
03.07.2016 07:36Od: Krisboy
Petro, máš naprostou pravdu. Chudák ikvé.
[ Reagovat ]
03.07.2016 07:27Od: Roger_Federer Frndino
Ode me dneska zlaty bludistak za trapnost.;)
[ Reagovat ]
03.07.2016 20:02Od: Fandina
trapné
[ Reagovat ]
03.07.2016 07:18Od: Jirajsw Kvitová
Petro už prosím tě nemluv s tvojí palicí to nebude nikdy lepší!!!!
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:17Od: monty25 Petra
Definitivní polibek smrti jí dala Klára Koukalová ve Sportovních novinách...
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:24Od: Fandina
Co řekla?
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:25Od: majkl005
mám pocit, že řekla, že je největší favoritkou na titul...
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:25Od: monty25 Re: Fandina
"Největší favoritkou Wimbledonu je pro mě Petra Kvitová."
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:30Od: Frick
No jo. Něco tam musela plácnout.....

Ale líbilo se mi, že dobře bojovala se čtecim.
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:32Od: monty25 Re: Frick
Zase na druhou stranu měla pravdu s Djokovicem, že ho na trávě může porazit nějaký servisman...
[ Reagovat ]
03.07.2016 23:59Od: freeteepek
Takže jako měla říct, že si na třetí titul nevěří???
[ Reagovat ]
04.07.2016 00:03Od: freeteepek
Omlouvám se, ale Petra v rozhovoru předtím tvrdila, že patří k favoritkám...Klára za nic nemůže. Serena je letos nejistá. To víme všichni.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:45Od: Kozoroh No1e+Petra
V roce 2011 oba vyhráli poprvé Wimbledon, dva premiérové singlové šampiony Wimbledon pamatoval naposledy roku 2002.
V roce 2014 oba vyhráli podruhé.
A letos oba prohráli ve stejný den.
Jejich osud ve Wimbledonu několikrát šel ruku v ruce...
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:46Od: carodejka_s.r.o.
Jo, akorát ten loňskej rok se nějak nepovedl v náš neprospěch.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:47Od: anakin01
no jo, protože Nole furt vyhrával, a Petra se do toho občas strefila. Teď se zase Nole strefil de Petřiných proher :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:06Od: Krisboy
Ty seš fakt zoufalec :) Prostě se s tím smiř a buď sám sebou. Víš vůbec, co to je??
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:14Od: anakin01
Kozoroh tu prohru vzal sportovně, narozdíl od jiných.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:36Od: horska.kraslice
Proboha, kde jste najednou vy všichni, kteří jste tady několik roků úpěnlivě a toužebně volali po odchodu Kotyzy od Petry???
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:39Od: carodejka_s.r.o.
jj, taky jsem si všimla :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:42Od: Dobry-den
Odchod Kotyzy není problém. Problém se jmenuje Čermák...
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:43Od: carodejka_s.r.o.
Problém se jmenuje Kvitová...
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:44Od: Dobry-den
jak se opovažuješ :-O
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:45Od: carodejka_s.r.o.
Opovažuju, páč je to tak.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:47Od: Dobry-den
No to ale se tady nesmí. A ještě ke všemu takhle nahlas ;-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:49Od: iqe
To sotva. Pod jiným trenérem by ten vývoj byl nejspíš stejný.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:50Od: FulnekUltras
hlavně s upadajícím tréninkem
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:52Od: iqe
Trénink upadal spíš pod Kotyzou bych řekl.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:00Od: FulnekUltras
v důsledku přechodné ponorky
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:11Od: Fandina
nechci rýt, ale trvala sedm let?
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:13Od: FulnekUltras
sedm týdnů (?) ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:49Od: iqe
Ponorka není přechodná záležitost..
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:55Od: FulnekUltras
přechodit skutečně nejde ;) - ale po vynoření už ano... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:44Od: anakin01
Kotyza ven.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:44Od: iqe
...a?
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:49Od: FulnekUltras
už tehdy každý expert ;) věděl, že Peťa je úplně jiný materiál... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:57Od: Ptakoslav.Kotoul
:)

Od: SakalCT 14.02.2011 13:27
O to strach nemám, to by se Petry musel chytnout Štěpánek, tak jako třeba Hingisové a později Nicolky. :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:07Od: FulnekUltras
Tady bych chtěl připomenout, že se smutně proslulým Štěpcovým palcátem se Petra vyrovnala suverénně nejlépe ze všech - a po celou dobu ani neopustila top-10... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:26Od: Frick
http://zpravodaj.probit.cz/2014/5_14web/lustyk_Stepanek.jpg

Snad u Radka neplatí kamarád - taky rád
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:57Od: FulnekUltras
Radek už prý s tenistkami skončil... ;)))
[ Reagovat ]
03.07.2016 07:28Od: George_Renel
Včera jsem ho zahlédl v Lucčině team boxu.
[ Reagovat ]
03.07.2016 07:38Od: Krisboy
Proboha jen to ne!!!
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:02Od: Ptakoslav.Kotoul
Fulnek má pravdu. Samozřejmě nejde srovnávat úspěšnost Petry s Kotyzou a Petry s Čermákem, když jí trénuje tak krátce. Ale dá se to vzít statisticky: Kotyza nevím kolik asi 7 Wimbledonů z toho 2 tituly, tj. 28,6% úspěšnost. Čermák 1 Wimbledon 0 titulů = 0% úspěšnost. Takže s Kotyzou měla úspěšnost o téměř 28,6 % vyšší. Měla by se k němu vrátit.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:07Od: Fandina
Než vyhrála Petra první Wimbledon, tak ji Kotyza trénoval několik let a několik let trvala než vyhrála druhý.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:09Od: FulnekUltras
a za rok je zas ten správný čas
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:11Od: Fandina
a Petra bude mít svůj Wimbl s Frantou, po roce tréninku ... úsměv
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:13Od: Ptakoslav.Kotoul
Hm, tím by se Franta dostal na 50% úspěšnost a udělal z Kotyzy pitomce.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:14Od: Fandina
on ne, on nic nepočítá
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:32Od: Ptakoslav.Kotoul
Ale statistici ano a ti by k tomu závěru došli.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:34Od: Fandina
Petře to přeji, ten třetí a je mi jedno, kdo bude trenér ... úsměv
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:37Od: Ptakoslav.Kotoul
A pak je ještě třetí možnost, že bude mít úplně jiného trenéra, ten tak bude mít úspěšnost 100 %, Kotyza bude s 28,6 % za polovičního pitomce a za úplného pitomce bude Čermák s 0 %.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:51Od: Fandina
Ale pořád je potřeba to ještě lomit časem, zohlednit dobu, kterou měl který na trénování.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:52Od: iqe
Přesně tak.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:59Od: Ptakoslav.Kotoul
!"#$%&'()*+,-./01
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:55Od: Dobry-den Ale prdy...
Dostala se do druhého kola Wimbledonu. Jenom 32 hráček na světě dopadlo lépe než ona! Podle mě je to fantastický výsledek a trocha skromnosti by neškodila...
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:29Od: horska.kraslice
Obsadila dělené 33.-64. místo :)))))))))))
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:31Od: Dobry-den
Gratulka :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:49Od: mahycek
Ještě horší to být může Petro. Vzpamatuj se, my ti přejeme.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:47Od: Chrenda S Petrou
to jde z kopce. Smutné.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:35Od: Roger_Federer To ma Petra
Pravdu, horsi uz to byt vlastne nemuze.Max nebzde vypadavat ve 2kolech, ale hned vvprvnich..pro me super, lepsi kurzy.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:33Od: Mayo
Kvitová podľa očakávania skončila. Jej čas príde o rok.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:40Od: FulnekUltras
presne tak ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:30Od: misa
Musí se makat a makat a nevěšet hlavu. Pak se to zlomí.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:32Od: iqe
Všeho s mírou - když to přežene, tak se zlomí/natrhne něco jiného..
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:40Od: misa
To je jasné. Petra je už zkušená a zná míru.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:31Od: horska.kraslice
Nevím, jestli zná míru, teď má frantu :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:19Od: carodejka_s.r.o. To je jedna možnost
Ta druhá je, že to bude stále stejně blbý.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:25Od: anakin01
ta pravděpodobnější možnost.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:27Od: iqe
Neřekl bych.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:32Od: Roger_Federer
Jeste by mohla angazovat igeho.
Ten by vedel co sni, jak tu krizi vyresit a dostat ji do formy.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:39Od: Pedronegro
jedině na práci s lajnovými :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:11Od: FulnekUltras Ano - USO bude skutečně vrchol,
po němž nastane změna ze všech nejdůležitější - akceptace vlastního omylu...

Začátkem září stačí jen prozvonit, Peti... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:20Od: iqe
Jsi horší než já s lajnovejma. Už to, že ji tréninky víc baví, a nebere je jako "nutné zlo", jak to bylo pod Kotyzou, alespoň v tom závěru, jednoznačně ukazuje, že to byl dobrý krok, nikoli omyl.

A tobě volat nebude. A jemu taky ne, navíc on je zadanej. ;-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:25Od: anakin01
nemůže být horší. Ani Kvitová není horší.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:25Od: FulnekUltras
Když jsou si dva lidé souzeni, jedna ponorka za sedm let s nimi nehne ani o píď... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:26Od: Fandina
Když jsou si dva lidi souzeni, tak k ponorce nedojde.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:47Od: FulnekUltras
příliš ideální... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:48Od: Fandina
zkušenost, deset let společného zaměstnání a 40 let společeného manželství, žádná ponorka nenastala
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:51Od: Roger_Federer
Nelzi..dokaz to.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:55Od: Fandina
S tebou se nabavím.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:52Od: FulnekUltras
to jen potvrzuje, že jsi ideální manželka... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:53Od: anakin01
spíš nedostatek odvahy z jedné nebo druhé strany
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:55Od: Fandina
jaké odvahy?
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:02Od: anakin01
když manželství trvá dlouho, jeden z manželů nemá dost odvahy se rozvést :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:06Od: Fandina
ale mohli jsme se přece rzvést když jsme spolu byli rok deset patnáct let dvacet to netrvalo dlouho, ale nestalo se to. Nerozešli jsme se ani když jsme spolu byli pět let. O tom tu píši. Nenastala ta situace.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:14Od: carodejka_s.r.o.
Tahle osoba tu už asi týden trpí představou, že tu někoho zajímá její manželství.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:15Od: Fandina
nezáviď
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:16Od: carodejka_s.r.o.
Nezávidím, neboj. Jen jsi s tím už trapná.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:18Od: Fandina
A co je ti do toho. Starej se o sebe.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:20Od: carodejka_s.r.o.
My lidé máme takový nepěkný zvyk starat se hlavně o ty druhé :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:31Od: iqe
Proč myslíš, že si byli souzeni? Co když si jsou souzeni s Frantou? :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:43Od: FulnekUltras
dávám tomu ještě právě ty dva měsíce, které se teď Petře zdají na časové ose směrem zpátky... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:56Od: janek_da
je to tak na 10% toho, co předvádíš ty. Za mě, naprosto v poho. Navíc nikomu nenadává, tedy hráčům, rozhodčím a ani tady na TP.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:58Od: iqe
Z toho, co jsi vyjmenoval, nadávám akorát tak rozhodčím. A nevidím za vším protiruské spiknutí. :-p
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:08Od: anakin01
nikdo tu není horší než ty, jsi naprosto otřesný.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:12Od: Fandina
já jsem horší
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:14Od: anakin01
ne. To co předvádí on - jedinkrát nedokáže přiznat, že si to Petra prohrála sama - ta paranoia, se kterou tady vystupuje - to nemá konkurenci.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:17Od: Fandina
To jsou takové řeči, které vždycky vede, když Petra prohraje. Neunáší to. Je zklamaný.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:23Od: anakin01
To není žádná omluva. Takové věci by měl člověk zvládat, jinak má problém.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:32Od: Fandina
Samozřejmě, že by měl člověk vážit slova, ale tady nejde jen o něj. Leckdy se tu toho semele.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:35Od: anakin01
To není o výběru slov, vystupuje tu jako fanatik.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:01Od: Fandina
Nesmíš všechno brát tak vážně. Samozřejmě, že někdo je emotivnější, někdo méně, ale časem si už člověk zvykne a asi ví, co od koho čekat. Fanatikem bych ho nenazvala. Je emotivní, ale to je tak vše.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:34Od: janek_da
tvůj závěr je subjektivní, týká se tebe samého. Za mě, jsi 10x horší ty.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:28Od: cheeky
Kde Petra řekla, že tréninky pod Kotyzou byly nutné zlo?
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:43Od: iqe
Takhle to neřekla. Ale řekla, že pod Frantou se na tréninky dokonce i těší, což před tím nebylo. A to leccos naznačuje.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:59Od: FulnekUltras
první dva ;) měsíce prázdnin se těší každý... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:05Od: Fandina
A na co se má těšit? Na to co už prožila? Co už se jí okoukalo? Nevěřím.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:11Od: FulnekUltras
jak už jsem tady napsal v únoru, sedmiměsíční pauza po sedmiletém kvalitním vztahu nemusí být vůbec na škodu... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:19Od: Fandina
Moc štastně na kurtu nevypadala, když těch sedm let hrála. Ano, po vítězství byla slast, ale na kurtu se tvářila nešťastně.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:59Od: FulnekUltras
Tak sport někdy bolí...což bylo vidět i dneska...
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:35Od: cheeky
Loni po té pauze taky říkal jak jí baví tenis a tréninky. Říkala to letos v lednu před AO
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:41Od: Fandina
V článku se doslova píše: Domnívá se, že v poslední době trénuje víc než dříve. Někdy to ale prý bylo na úkor zdraví. "Musí se najít balanc, aby to šlo ruku v ruce."
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:01Od: FulnekUltras
čili Stoibera už nikdy více, ale zrovna tak ani opačný extrém... ;)
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:03Od: FulnekUltras
Stobera
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:23Od: Fandina
A co by z toho měla, kdyby se s ssněkým rozešla protože cítila, že to není ono a pak se k němu vracela. Tomu nevěřím.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:26Od: anakin01
několik mých známých z toho má životní lásky.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:28Od: Fandina
ale já to také znám, ze svého okolí, že se pár rozešel a pak sešel. Háčka třeba to saméa já to tady pořád tvrdila, že se spojí. Ale ony se vyjadřovaly jinak, než teď Petra.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:39Od: FulnekUltras
Háčka jsou charakterově velmi odlišná - a jejich společné fungování ve "druhé kariéře" se již dnes ukazuje jako dost problematické. Naopak jedinci, kteří své osudové vnitřní propojení pochopí až napodruhé, fungují pak spolu už většinou naprosto perfektně a nerozdělí je nic. A pochopení to může být klidně i jednostranné, když strana druhá má jasno už dávno... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:41Od: iqe
A která strana v tom má jasno už dávno? Nezdá se mi, že by Kotyza po návratu k Petře nějak zvlášť toužil.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:45Od: FulnekUltras
čeká se na Petru... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:47Od: Fandina
Petra říká, že se rozhodla správně a za sedm let měla dva Wimbly co by měla mít za dva měsíce?
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:54Od: FulnekUltras
trenéra, který ji k těm dvěma Wimblům přivedl
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:55Od: FulnekUltras
a přivede ji i ke třetímu
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:56Od: iqe
To by nesměl trénovat Wozniackou..
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:00Od: FulnekUltras
detail
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:21Od: iqe
Docela podstatný.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:30Od: FulnekUltras
limitně se blížící nule
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:46Od: iqe
Nesmysl. Kdyby Kotyza seděl doma na zadku a neměl do čeho píchnout, tak by na zavolání asi přišel. Ale momentálně angažmá má a nemá důvod na tom cokoliv měnit.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:03Od: FulnekUltras
řeč je o začátku září ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:48Od: iqe
Je vysoce pravděpodobné, že do té doby se na Kotyzově statusu nic nezmění.
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:04Od: FulnekUltras
Je vysoce pravděpodobné, že do té doby přijde Peťa k rozumu... ;)
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:16Od: iqe
Rozumu má dost. ;-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:56Od: Fandina
Zatím ji ani netrénuje.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:55Od: iqe
Jak ty můžeš vědět, co se Kotyzovi honí v hlavě? ;-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:02Od: FulnekUltras
je přece jasné, že strana b půjde dříve či později právě takhle... ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:03Od: Fandina
Třeba je to Kotyza sám.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:08Od: FulnekUltras
když úhel gamma není dán ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:22Od: iqe
Že by měl Kotyza potřebu lézt zrovna sem? :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:27Od: Fandina
Proč ne? Když sem chodí komentátoři, proč ne trenéři?
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:48Od: iqe
No pokud se chtějí zasmát těm kravinám, co se tady píšou.. :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:51Od: carodejka_s.r.o.
Třeba se sem chodí inspirovat a hledat odpovědi, co dělají špatně. Tady je expertů na jednom místě...
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:55Od: iqe
Myslíš něco jako když si jde trenér fotbalistů do hospody poslechnout, koho má postavit? :-))
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:55Od: carodejka_s.r.o.
Přesně :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:03Od: Fandina
Koho má postavit asi ne, ale spíš si přečíst, co se o tom píše.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:59Od: Fandina
TP je specializovaný portál k tenisu, tak je logické, že sem kde kdo zavítá a přečte si, co se tu píše. Já jsem sem také delší dobu chodila, než jsem začala psát.
[ Reagovat ]
03.07.2016 12:35Od: slacker
ne psat ale srat si zacala
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:46Od: Fandina
U Háček přece nejde o žádný jináý vztah, než partnerky, kolegyně v práci. Ony spolu hrají debla a jde jim to dobře, ale jinak na turnajích spolu nebydlí, u nich jde o pracovní spojení a Andrea tenkrát rozchod zdůvodnila tím, že to chce zkusit s jinou a bylo to v situaci, kdy vyhrály USO, takže ten důvod vůbec neměl logiku.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:51Od: FulnekUltras
Jakékoliv partnerství dvou cizorodých jedinců nemůže dlouhodobě úspěšně fungovat. I když profesně to lze docela dlouho maskovat.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:53Od: Fandina
Funguje jim to, pořád spolu hrají líp, než když to zkusily s jinými. A jak jsem psala, nejde o žádné společné žití. Nebydlí spolu dokonce jezdí i na jiné turnaje. Přesto jsou úspěšnější než s jinými.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:58Od: FulnekUltras
Nemyslím, že by se ještě někdy vrátily na dřívější úroveň - ale sehranost tam určitě je, to ano.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:28Od: iqe
Statistická anomálie. :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist