Odstartoval Laver Cup: Evropa vede nad výběrem světa 3-1

20. 9. 2019, 15:54
Aktuality 305
LAVER CUP - Celkově třetí ročník exhibičního Laver Cupu v Ženevě začal lépe pro vítěze předchozích ročníků Evropu. Favorizovaný celek po prvním dnu vede nad týmem světa 3-1. Body výběru kapitána Björna Borga získali ve dvouhrách v Ženevě Dominic Thiem a Stefanos Tsitsipas a v deblu Roger Federer s Alexanderem Zverevem, v týmu Johna McEnroea uspěl Jack Sock.
Alexander Zverev a Roger Federer

Dominic Thiem se účastnil už premiérového ročníku v Praze a tehdy jedním bodem pomohl k vítězství Evropy, když v super tie-breaku zdolal Johna Isnera. I tentokrát slavil až po velké bitvě. Dnes v Ženevě v úvodním zápase po třech odvrácených mečbolech přetlačil 6-4 5-7 13-11 Denise Shapovalova.

O vyrovnání se následně postaral Američan Jack Sock, který porazil 6-1 7-6 Itala Fabia Fogniniho a včetně exhibic si na osmý pokus připsal první letošní výhru.

Evropu pak dostal znovu do vedení Řek Stefanos Tsitsipas, který v duelu debutantů přehrál Američana Taylora Fritze 6-2 1-6 10-7.

Čtyřhru na závěr dnešního programu vyhrál domácí favorit Roger Federer s Němcem Alexandrem Zverevem nad Denisem Shapovalovem se Sockem 6-3 7-5.

Úvodní ročník, který v roce 2017 hostila Praha, vyhrál tým Evropy a vloni v Chicagu trofej obhájil. V Ženevě bude vítěz znám v neděli. Sobotní výhry budou za 2 body, nedělní dokonce za 3 body.

• LAVER CUP •
Ženeva, Švýcarsko, tv. povrch / hala
páteční výsledky (20. 9. 2019)
Evropa - Svět | 3-1
Thiem (Rak.) - Shapovalov (Kan.) 6-4 5-7 13-11 ... 1-0
Fognini (It.) - Sock (USA) 1-6 6-7(3) ... 1-1
Tsitsipas (Řec.) - Fritz (USA) 6-2 1-6 10-7 ... 2-1
Federer/A. Zverev (Švýc./Něm.) - Shapovalov/Sock (Kan./USA) 6-3 7-5 ... 3-1
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

305
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
paprikovygulas1
Ten diskutér Forehand je neskutočný šašo. Cely čas tu vystupuje ako hejter Laver Cupu ktorý ho označuje ako šaškarnu pre ovce, no a aj napriek tomu počas celého trvania Laver Cupu namiesto toho aby ho venoval čas niečomu čo ho napĺňa tak tu hodiny trávi v diskusii venovanej práve Laver Cupu, kde je dokonca najaktívnejší diskutér. A k tomu všetkému tu ešte vypisuje, že v Tel Avive hra beach volleyball. To mi ešte viac mozog neberie, že trávi čas zahraničí (teda možno :) ) no aj tak venuje čas niečomu čo ho irituje. Celkom tragické
Reagovat
Pe3k
Tel Aviv je asi nějaký panelák v Petržalce ;) že je to psychicky nemocný jedinec tu ví už všichni...
Reagovat
smazaný uživatel
Dve hodinky online doobeda a večer sú úplnym štandardom, navyše v pracovnom prostredí..

Laver cup je pre ovce a dnes je normálne svoj názor vysloviť a rovnako prirodzené je, ked sa diskusia rozvíja, reagovat.

Nie je to pre teba pochopitelné len preto, ze nerozumies ani písanému textu, v kontexte základných pravidiel a teda termínu "rozhodlo sa v poslednom zápase". Ale zajtra, nastastie príde opat škola a tvojom prípade moznosr, nieco sa naucit.
Reagovat
Patik
on je rád keď sa mu ľudia venujú..takže je jedno čo napíše pokiaľ budú ľudia ktorí nato reagujú bude spokojný..akonáhle sa mu ľudia prestanú venovať a začnú ho ignorovať tak začne zúfalo písať aj rozumne aby opäť získal pozornosť.
Reagovat
jackiec
zdravím ,nevíte někdo jak je to s denním rozpisem zápasů?nemohu to nikde najít a máme o tom s bratrem rozepře kdo z nás má pravdu, jestli je to:

a) borg či mcenroe si vybere hráče ve svém pořadí do 3 singlu a debla a kapitánský protějšek dle toho si doplní své hráče...

b) borg i mcenroe si vyberou hráče do singlu a debla a navzájem nevědí jaké hráče v pořadí kdo nasadil...

díky za případnou správnou odpověď
Reagovat
spaniel
Na to, ze retardovana panda to nesleduje a LC je pro ni nic, tak tady radi jak pominuta. Nejvetsi hejtr v historii TP a zaroven nejmensi clovek.
Reagovat
smazaný uživatel
Alečo..Pozdravujem na smetisko dejín..

Mám tu vela fanúšikov, tak "logicky", by som mal na poznámky k mojmu menu reagovat..

Ty tu máš fanúšika jedného a vytiera si s tebou prdel. Pozdravujem Brutvana :)
Reagovat
spaniel
Uz zas lezes do zadku psychicky nemocnemu? Ktery tady navic ani neni? To jsi cely ty, haf haf.
Reagovat
smazaný uživatel
Ee, do zadku si išiel ty, a pekne tvárou vpred..

Veď písem; vytieral si s tebou prdel, ty Mr. Harmasan :)
Reagovat
spaniel
Jestli esej o jeho predstavach na tema analu a geju je pro tebe vytirani zadku, je to pro to, ze jsi taky uchyl. Ten clovek byl naruseny, vsichni to tady videli, jen jeden ne - ty. Hadej proc :D
Reagovat
Pe3k
Brutvan alespoň pochopil, že dělá jen ostudu a smazal i svůj druhý nick, to trolhand neudělá, on totiž nemá , žáden charakter ani uctu sám k sobě...a na to, že je tu všem pro smích si už za ty roky zvykl.
Reagovat
spaniel
Brutvanovi nejspis opadla manie a preklopil se do deprese.
Reagovat
Pe3k
Trolhandko vždy byl a vždy bude dno tp. Je mi líto Nadala, že má takové fans, samí narušení jedinci a ti normální sem k vůli nin raději ani nechodí.
Reagovat
Patik
:D Jeho Laver Cup vôbec nezaujíma..ale keďže to zdiela ATP na facebooku tak tu musí reagovať na všetko čo sa tu píše.. :)
Reagovat
Fandina
V jednom zaměstnání nás pár mezi sebou soutěžilo o lepší výsledky, takže konkurence obrovská. A čas od času jsme soutěžili všichni společně proti jinému celku. Drželi jsme pohromadě a usilovali o společný úspěch, bez ohledu na vnitřní konkurenci. A bylo to upřímné. :-)
Vždycky se mi to vybaví, když vidím DC, FED, LC, Hopman Cup. l
Reagovat
smazaný uživatel
Bodovanie za čistotu izieb v detskom tábore?.:

Umiestnila si sa?
Reagovat
Fandina
Jsi trapný a ubohý. Jdi se někam léčit, nejsi normální a potřebuješ psychické vyšetření. A nrlzi o druhých, ty usvedceny lhari. Jednou se ti to vrátí. Ubozak.
Reagovat
Fandina
nelži
Reagovat
smazaný uživatel
Bože Fandina.

Ty si tak drbnutá, ze este aj po 10min, musis opravit svoj preklep, aby plebsu, resp. mne samotnému náhodou neušla pointa príspevku. Ako si sa ty len mohla narodit.
Reagovat
Fandina
Forehand, byl jsi někdy u psychiatra? Jestli ne, tak si tam dojdi. Protože, to jak ty vysupuješ tady na tom foru, to je přesně případ pro něj. Jinak si nedovedu tvoje příspěvky vysvětlit.
Reagovat
Fandina
vystupuješ
Reagovat
smazaný uživatel
Vdaka pojdem. A pridem s historkou, ako si clovek kŕčovito opraví svoj preklep, aby náhodou neprišlo k nedorozumeniu. Že čo mu mám odkázať a aké lieky vziať.
Reagovat
Fandina
Opravit si překlep je normální. Ale tvoje uvažování o tom, proč to dělám, už normální není. Tak jako tvoje příspěvky, které tady píšeš. Obecně se nechováš, jako člověk se zdravým rozumem.
Reagovat
annah
Rafa skvěle! Je pořád na vítězné vlně!
A Borg asi plní bobříka mlčení. On snad během zápasů ještě na hráče nepromluvil. :-)
Reagovat
turista
Borg ani jako hráč toho neřekl nikdy mnoho. Spíš se prezentoval tím tenisem.
Reagovat
sojka1
nedocetla jsem, ono se to ani od urcite pasaze uz ani neda.... ;-) ale prece jen: je mi velmi trapne tady poucovat kluky o sportu a rozdilech mezi tim individualnim a kolektivnim, ale asi je to potreba... :-))) Proboha, jak muze nekdo srovnavat fotbal, tedy jeden herni plan jehoz jsou vsichni hraci soucasti a tenis, cili presne tolik hernich planu, kolik je hracu a kdy scitame pouze vysledky, to je proste neuveritelne tady... :-)) Tenisovy tym je neco velmi specifickeho a ty vztahy samozrejme taky. Souhlasim se spanielem, ze kazdy hrac, ktery ma vsech pet pohromade, v poho spolkne nejake ego a velmi pozorne vyslechne spoluhrace a cim vetsi hvezda radi, tim pozorneji posloucha... a ulozi si to nejen momentalne, ale i do budoucna, pro vlastni potrebu, fakt ze jo.... ;-)
Jinak s tim fandenim jsem na stiru, neoprostim se, mam sve kone v obou tymech, peklo tohle... :-)))
Reagovat
rybicka
Co se týká těch rad, přijde mi úsměvné, že by o ně některý nestál. Spíš bych chápala neochotu radit, s vědomím, že vlastně do budoucna radí i proti sobě.
Reagovat
sojka1
ano i tak treba... hlavne ego rozhodne nemizi, jen se "pretavuje".... uz pozornost hvezdy povzbudi... ;-)
Reagovat
annah
Přesně tak to je. Trefně vyjádřeno.
Reagovat
dappe
On je hlavně totálně mimo snad v každém sportu, o kterém tady píše. Ten odstavec o fotbale je ale mimořádně jinde sám o sobě. Protože samozřejmě hvězdy týmu svým spoluhráčům radi neustále (o trénincích, zápasech, během přestávky kolikrát mluví více než trenéři). Je dokonce zvykem, že starší, hvezdni hráči, dostávají některého z mladších na starost téměř ve všem.
Reagovat
smazaný uživatel
Super, že rozumieš rozdielom medzi indi a kolekt. sportu.

Ešte porozumieť základom privovnania, nadsázky a pointy príspevku.
Reagovat
sojka1
saskaren? .... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Úplna. Rodži by si mal dat na nos velkú, červenú šašovsku guľu. Na ten čumák by sadla ako uliata. A Rafa, musím to povedat, je tiež hrozný..Hrá si to, len ked je to v EU, do Ameriky sa mu nechce, a hoci je mu vysledok u prdele, ma k Federererovi ako rodený diplomat tak velký rešpekt, že sa až tak chce tvárit zainteresovane, ze to o dva levely preháňa..

Ostatní členovia tam su do počty, vedia to, citia to a urcite sa citia trápne, ale za ten milión, im to stojí.
Reagovat
steve79
Kdepak. Ten Laver cup ma grady. Je to asi naposledy co ho Roger a Rafa hraji.
Reagovat
steve79
Pristi rok se Laver cuo nehraje a v roce 2021 bude Rogerovi 40 a Rafovi 35.
Reagovat
Pe3k
No a? Roger může hrát LC i po skončení kariéry.
Reagovat
smazaný uživatel
Proti gustu žiaden dišputát.

Niekto má rad seno, a niekto steaky.
Reagovat
Jan
Je to vyrovnané. Až v týmu Evropy nebude nikdo z Big3, může tým světa v pohodě vyhrávat. I teď to tak může dopadnout.
Reagovat
FulnekUltras
Medvěd s Cipískem to za euro potáhnou dál.
Reagovat
mahycek
Přeji také Rafaelovi....
Reagovat
Fandina
Fandím Rafovi, snad prvně v životě a mam strach, že to spolu prohrajeme. Miloš hraje pěkně. Rafo Vamos!
Reagovat
Pe3k
Ten zápas má nízkou úroveň.
Reagovat
Frantz
skoro jako tvoje komenty.. ;-)
Reagovat
rybicka
Ten předchozí měl podstatně větší náboj. Ještě jsem, při chystání večeře, shlédla opakovaně druhý set, a i bez napětí kdo vyhraje, bylo ke koukání.
Reagovat
a.magerova
Zatím spokojenost... ;-)
Reagovat
annah
Ale nervy to teda byly, to zas jo... :-)
Reagovat
annah
Malá anketa Modrých
https://twitter.com/i/status/1175400319796305920
Reagovat
mahycek
Myslím si, že Nick byl více jak set trochu lepší. Roger
postrádal jistotu, vůbec nehrál odvážně, neútočil, spíše
čekal, jak se to pinkání ve výměně vyvine. Zkrátka žádnej
tlak na servis volej nebyl. Nehrál k lajnám, nebyl odvážný
ani při returnu. Až v púli 2 setu se to zlomilo, přišel
Rafa a začal Rogera hecovat. I když to nemá rád, tak to
pomohlo. To jednou něco vyslechnul od Thiema, jinak nic.
Né nadarmo ti dva budou vždy ikonami tohoto sportu.
A pak přišel super tiebreak a to už byl starej Roger.
Takže bravo, už potřetí Nicka na LC porazil. Ale stejně
jsem věřil, že Nick to nedá. takže, když to přeženu, tak
faktor Nadal zapracoval.
Reagovat
Ereinion
Atraktivní zápas, tenhle matc-up většinou nezklame...Federer v superTB přepl o lvl výš, takže nakonec zaslouženě...ještě bych chtěl zítra Nadal-Kyrgios
Reagovat
Denis92
Pekny zapas. V tom super TB sa Roger naozaj hecol a atmosfera bola uzasna.

Inak, tieto emocie mi od Rogera chybaju aj na turnajoch. Najma vo Wimbledone, kde hral semi a finale s najvacsimi rivalmi bol uplne bez emocii.
Reagovat
annah
Už jsem nevěřila, že to Modrý dá. Kyrgios ho většinu zápasu mírně přehrával. Slabší chvilku si naštěstí vybral v tom nejvhodnějším momentu. :-)
Reagovat
Fandina
Úžasný mač. Jooooooooooooo.
Reagovat
Pe3k
Jop, dobrý zápas. Nejtěžšího soupeře musel zase porazit Roger...
Reagovat
Fandina
Joooooooooooo. Nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Najtazsieho zo svojej katégórie :)
Reagovat
Denis92
Nadal a Thompson tam cely zapas koucuju svojich spoluhracov. Ako si to len mozu dovolit? Ako sa musi citit Federer s Kyrgiosom, ked ich koucuju ini tenisti? :)
Reagovat
spaniel
Uplne skvele. Proc by nechtel slyset, co si o tom mysli Nadal? Nehlede na to, ze je to nahled do toho jak uvazuje.
Reagovat
spaniel
Navic se mne zda, ze po te debate se Roger nabudil, ziskal brejk, druhy set a uz byl na koni.
Reagovat
Pe3k
Ne, naopak. Nadal radil Rogerovi at je pasivní a čeká na chyby Gyrose a právě v tom momentě začal mít Gyros na vrch.
Reagovat
annah
Rafa koučuje
https://twitter.com/i/status/1175420644412051457
Reagovat
Mayo
Ako inak, Rafa je nielen skvelý tenista ale aj tréner.
Reagovat
Kozoroh
Jenže Forehand má pravdu v tom, že coaching je mega trapný. Je to berlička pro ty, co si sami na kurtu neumí poradit.
Reagovat
Fandina
Hraje za tým, tak je normální, že tým mu radí.

Navíc, na USO byl povolen kaučink juniorů a kluci si k trenérům sami chodili, aby jim poradil. Veřejnost to ale neslyšela, jako je tomu u holek. Bylo to super. Nic co by mělo někomu vadit.
Reagovat
annah
Taky nechápu, proč by měly rady od spoluhráčů někomu vadit. Je to týmová soutěž, hráč nehraje jen za sebe, a i ostatním jde o jeho vítězství.
Reagovat
Denis92
A co koucing v Davis cupe? Tiez je mega trapny a DC kvoli tomu straca kredit?
Reagovat
Kozoroh
Jsem odpůrce coachingu. V DC, jelikož to je tradiční soutěž se svými specifiky, beru coaching jako "nutné zlo". A to tam koučuje jen kapitán, zatímco v LC vidíme, jak si k sedícímu hráči stoupne půlka týmu. Forehand správně podotýká, že Messi ve fotbale nekoučuje své spoluhráče. Působilo by to trapně.
Reagovat
Pe3k
A fotbal souvisí s tenisem jak? Jabka a hrušky.
Reagovat
smazaný uživatel
V Davis Cupe sedí na lavičke nehrajúci Kovalík a radí hrajucemu Gombošovi?..

Alebo tam sedí Hrbatý ako tréner?..

Ty naozaj nevidis rozdiel?
Reagovat
Pe3k
Když je coaching mega trapný, proč má Djokovic hromadu trenérů?
Reagovat
Kozoroh
Já o koze a ty o voze, lol.
Reagovat
smazaný uživatel
Petrik, mozog 0.
Reagovat
annah
Zajímavé Je, že Borg žádné rady neudeluje.
Reagovat
paddy
Krátká kariéra mu neumožnila získat zkušenosti, které by mohl předat dále :)
Reagovat
Fandina
Ona zase tak krátká nebyla, 11 GS 99 titulů z toho 64 ATP. Podle mě má zkušeností na rozdávání. Ale asi necítí potřebu se pořád vyjadřovat, když to tam padá ze všech stran. :-))

Jinak Borg byl pan tenista. Zažila jsem, když se objevil na scéně a jeho styl s obouručným BH, to bylo něco. Navíc to byla taková celospolečenská tenisová ikona. Snad každý na světě znal jeho jméno, i když se třeba o sport nebo tenis nezajímal.
Reagovat
FulnekUltras
K obecné popularitě mu tehdy dost pomohla ABBA - jinak byl na kurtu ještě koženější než Lendl, a ušáci ho přímo nesnášeli, neboť chladnokrevně likvidoval jejich rozmazlené spratky Konrse a Enroua.
Reagovat
smazaný uživatel
Borg je spis jen dohlizitel :) Všichni vidime, ze funkci neoficialniho kapitana prebral pan Nadal :)
Reagovat
spaniel
Nick zas uplne ignoruje Maca. Ten na nej zacne mluvit a Nick se otoci a zacne mluvit na nekoho jineho.
Reagovat
Fandina
Když vidím Nicka, jak se chová při LC nebo třeba i jak se choval pri IPTL nebo Hopman Cupu, tak nedovedu pochopit, proč jinak dělá ty excesy, kterými je známý. Teď hraje naplno, radí na lavičce, fandí. Vzorňák.
Reagovat
Jon61
On má týmové soutěže rád, dokáže se atmosférou unést, hodně to prožívá. Je to nadaný tenista, jen kdyby někdo dokázal zkrotit démony v jeho hlavě.
Reagovat
smazaný uživatel
Protoze v tymove soutezi i on citi zodpovednost. Ale na turnajích hraje sam za sebe a je mu to jedno. Proto ma rad taky mozna vic basketbal, nez tenis.
Reagovat
annah
Přesně tak. Cítí odpovědnost k tem, co mu fandí na lavičce. A hned hraje líp A nechová se jako blb.
Teď to teda vypadá, že letos Rogera přejede.
Reagovat
smazaný uživatel
Hraje skvele. Fedexpress je hodne nejistý. Chybi uderova jistota. Zvlast z BH. Neni ve sve kuzi.
Reagovat
annah
Jo jo. Ještě že včera vyhrál aspoň toho debla. :-)
Reagovat
Pe3k
Jsem rád, že John toho dřeváka porazil a teď nás čeká zápas dvou hráčů s nejlepším tenisovým skillem. Roger goat Federer vs Dick Kyrgios.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten coaching je mega trapný. Našlo si ma video, ktoré to zaklincovalo.

A Fognini je presne ten typ, ktorý si o tom myslí svoje, aby mu radili tenisti, ako má tenista hrať. Cítil sa ako id1ot.

Nadal a Federer sú akože oficiálne tréneri, či spoluhráci?..

Šaškáreň.

Tak prečo ho coachujú?..

Aj Messi, ako superhviezda coachuje svojich spoluhráčov a radí im ako majú hrať futbal?. Mega nedostojné k Fogninimu. Som zvedavý, akoby sa cítil Federer, keby mu napriklad Tsitsipas radil, čo ma na kurte robit.
Reagovat
Lina
Neustále tady píšeš jaká je to šaškáreň, ale přitom to vypadá, že ji dost sleduješ. Nějaká úchylka, že se v tom, tak vyzíváš?
Reagovat
Pe3k
A co je ještě nového? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí mať ATP ako following channel na sociálnych sieťach a tie videá si ťa nájdu..

Ubezpečujem ťa, že som nevidel ani fiftín a nezmení sa to :)
Reagovat
Fandina
Jak může kritizovat něco, co si neviděl. Fakt ubohé.
Reagovat
Patik
:)
Reagovat
Pe3k
To dělá už dlouhé roky, už i těm pomalejším tady došlo, jaký je ubožák.
Reagovat
Fandina
Já osobně si myslím, že není tak ubohý, jak se tady prezentuje. Je to takový typický blbeček, který se chce odlišovat a proto píše, to co píše.

Další možnost je, že je zakomplexovaný. Má nějaké komplexy, obavy, aby nebyl třeba součástí stáda, o kterém často píše. Viz jeho ovce. Má komplex a proto často mluví o tom, že ostatní jsou ovce. Sám jimi být nechce a tím ukazuje na druhé. Takové to, ne já, to oni.

Je trapný na entou.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, proc ho tady urazite. Ma proste svuj nazor. Dospelost se vyznačuje tim, ze dokazete bez urážek pobrat nazor druhého. Nechovejte se tady jak na jinych forech, kde se urazi vo 100 sest, ale zachovejme tu nejakou kulturu svobodneho vyjadrovani bez strachu z inzultaci.
Reagovat
Fandina
Neurážím ho. Popisuji, co si o něm myslím. To se smí?
Reagovat
George_Renel
Máš pravdu, ale je smutné že ty nevnímáš, jak on podprahově uráží ve velkém množství jeho postů.
Ty to opravdu nevidíš?
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jsem tu teprve od tohoto tydne, tak nevim, jak to probiha.
Reagovat
Pe3k
Nějaký nováček, co neví o co go.
Reagovat
smazaný uživatel
I tak bych ho ale neurazel. Proste bych ty jeho prispevky necetl a soustredil se na jine.
Reagovat
annah
Velmi správná ráda. :-)
Reagovat
George_Renel
Já na něj také nereaguji. Ale tobě jen sděluji, že se zastáváš nepravého. Přečti si jeho příspěvky jen v této diskusi a garantuji ti, že najdeš minimálně pět urážek.
Pak se nediv, že někteří reagují oko za oko, zub za zub.
Reagovat
Pe3k
A taky my co ho známe 10 a více let, víme že je zdejší dno.
Reagovat
smazaný uživatel
Vdaka za nadhlad, a triezvy rozum.

George Rennel. Tento chlapík na mna akoze nereaguje. Reaguje jedine vtedy, ked má za chrbtom dalsich dvoch-troch, vtedy pozbiera posledné zvyšky odvahy a utrúsi slovíčko na moju adresu. Typický zbabelec, slaboch, presne ten typ, ktorý na teba potajomky zavolá policajtov za zlé parkovanie. Tu je facka považovaná za vhodný výchovný prostriedok.

Pe3k. Neúspešný baník Ostravy, odkázaný na nepretržitú manuálnu činnost, postradajúc aj elementárne základy intelektu, dlhodobo intelektuálne neschopný zapojiť sa do sofistikovanejších diskusií, pokrytec, ktorý kedysi verejne zapredal svoju dostojnost za 100eur. Tak ako sa clovek prirodzene vyhne hounu na chodniku, tak sa prirozdene vyhýba pe3kovi na TP.

Fandina-Zakomplexovana, psychicky nevyrovnaná babka so syndrómom nutnosti posledného slova, hovoriaca často z cesty, typická nulovou schopnostou počúvať, načúvať názoru ostatných a pod dojmom okolností a faktov si možno pomaly pripúšťať vlastnú omylnosť. Navyše často infantilná, tuším často usvedčená z klamstiev.
Reagovat
Fandina
Vždycky jsem si myslela, že ji hloupý teď jsi mě v tom utrdil, navíc jsi ubozak. Je mi tě líto.
Reagovat
George_Renel
:-DDD
Reagovat
rybicka
:-))
Reagovat
Kozoroh
Proč by se kritik neměl dívat a posuzovat, jestli je ta konkrétní věc správná nebo špatná? S tím coachingem souhlasím, v tenise je cizorodým prvkem a doufám, že nikdy nebude na ATP Tour zaveden.
Reagovat
smazaný uživatel
Na ATP ne, ale nedivil bych se, kdyby se rozhodli na Grandslamech, ze povoli nekdy v budoucnu coaching. Zvlast u zenskych.
Reagovat
Denis92
Lol, ty to riadne prehanas..

A kto mu ma radit? Hokejisti? Treneri nie su byvali tenisti?

Futbalisti sa pocas zapasu neradia? Alebo tenisti pocas 4hry?

Federer ma za trenera Ljubicica, ktory je skoro rovnako stary a Roger ho pocas kariery nicil na kurtoch. Ten mu moze radit?

Nerozumiem, preco by Federer alebo Nadal, legendy sportu, ktori dosiahli vsetko nemohli radit priemernemu Fogninimu, ktory oproti nim nic nedosiahol. Mal by byt len rad..

A naozaj neviem, co by taky Tsitsipas radil Federerovi. Jedine ako natocit dobry vlog. Ale aj keby, tak by sa urcite netvaril odmerane a nepovedal mu bud ticho. Zase extrem z tvojej strany..
Reagovat
smazaný uživatel
Ja o voze a ty o koze.

Kto mu má radit?..

Ten, kto je oficiálne tréner. Federer a Nadal nie sú tréneri. Čomu na tom nerozumies, ved to je malá násobilka :)
Reagovat
dappe
Je to týmová soutěž, zkus se zamyslet. Třeba máš ve svém okolí někoho, kdo i nějaký sport dělal, tak se ho poptej a neztrapnuj se tady.
Reagovat
Mayo
Ten koucing bol tak trápny, že mne bolo až trápne, keď som to videl. Fognini o to určite stal, on je z tých.
Reagovat
smazaný uživatel
Totálne. Ked som ho chudáka videl, ako ma na jednom cecku nalepeného Federera a na druhom Nadala, tak som mu len na očiach videl "Mamma mia"
Reagovat
smazaný uživatel
Aj Davis cup je tímová, tenisová súťaž a čo?...

Rozdiel je v tom, ze DC nie je exhibícia a nikto si tam nedovolí negovať trénera a automaticky rešpektuje autority a hierarchiu.

Toto je holubník, a podla toho to vyzerá.
Reagovat
Fandina
Jak to víš, že si tam nikdo nedovolí negovat trenéra. To jsou hloupé řeči. Negovat trenéra tam můžeš stejně tak, jako tady. Nemáš argumenty proto, abys zdůvodnil, jaký je rozdíl mezi DC a LC. Obojí je na stejném principu. Dva nebo čtyři hrají a výsledky se načítají. Žádný jiný rozdíl v tom není.
Reagovat
smazaný uživatel
Za tento príspevok ma jedného dňa Pán Božko potrestá a dá mi otvovské "zaucho", ze s babkou jednou bláznivou strácam čas, a hádžem hrach na stenu, ale budiš.

Laver cup a Davis cup je podla teba na rovnakom princípe?.

Naozaj?..

Svet asi nepozná dve odlišnejšie tenisové súťaže a tento tvoj bonmot, uz dnes kandiduje do zlatej kroniky TP..Má moj hlas!

Nepredchádza náhodou finálovému turnaju DC viackolová celosvetová kvalifikácia?..Nehrajú sa náhodou zápasy štandardným sposobom, bez superTB rozhodujúceho setu, ktory je formátovo typický pre exhibície?..Nehovoriac o zábavnom sposobe odmeňovania za výhru, raz 1b a o dva dni neskor uz za 3b..

Nehrá sa náhodou v DC za individuálnu nezavislu krajinu, na rozdiel od LC, kde proti sebe súperia zlepence viacerých krajin, s ktorým sa vlastne nikto ani nemože národne stotožnit?..A čo kapitáni muzstiev, tiez sa ti javia podobne?..A co pozvánky. Taký Sock je vlastne čo?..V DC sa tiež k tímu vyberá tiež najma z pohladu atraktivity?..:)

A mnoho mnoho dalsich odlisnosti/
Reagovat
Fandina
Psala jsem to obecně. Oba mají svoje pravidla a podle nich se řídí. Laver Cup si vzal za příklad Ryder Cup. A tam se to dělá tak, že se vybírají do družstev ti nejlepší hráči. U LC je to stejné. Jinak i u DC se vybírají nejlepší hráči, z dané země.

Podobnost DC a LC je v tom, že nejde o prostý pavouk, to je vyřazování. Ale že se hraje víc zápasů a kdo jich víc vyhraje. Vyhrává celý turnaj.

A je úplně jedno, kolik za to je peněz.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha. Obe sutaze maju pravidla, ktorymi sa riadia. Takze, ano. Sutaze su podobné :)

Laver cup si ale do tímu nevyberá najlepších hráčov. Sock je lepsi ako Nishikori, alebo Diego S..?
Reagovat
Fandina
Je na kapitánovi, komu dá WC a vyplatilo se. Včera udělal bod nad Fognou, který je vysoko na žebříčku.
Reagovat
smazaný uživatel
Musel urobit bod, aby sa to akože zdramatizovalo.

A za stavu 7:3 musel svet vyhrat stvorhru, aby sa to zajtra mohlo rozhodnut, akože opat "zhodou okolnosti" ako v kazdom rocniku az v poslednom 12 zápase.

Pockajte si ludia ako dopadne zajtra prvý singel a ten druhý vyhrá automaticky protistrana, mozete na tom slušne zarobit. Nebojte sa toho.
Reagovat
Fandina
Jj a zítra bude pršet. Jsi naiva, když si myslíš, že je všechno dohodnuté. Jen, aby ses nedivil, až vyhraje někdo, od koho se to nečeká.
Reagovat
smazaný uživatel
Si naivná si mysliet, ze toto je typ akcie, kde veci dohodnuté nie sú :)

Dokonca, nikdy som nad tým nerozmyslal, ale začinam si mysliet, ze Djokovic tam odmietal robiť šaška, na svoj posledný zápas ani nenastúpil, nedajbože, ak mu bolo naznačené, že mal prehrat.
Reagovat
Fandina
Naiva jsi ty. LC je nový, ale golfový Ryder Cup, tam se hraje na krev. Žádná dohoda mezi Evropou a Amerikou by v životě uzavřená nebyla.
Reagovat
Fandina
Jsi hloupý, proč by měl Djokovic prohrávat svůj zápas. Jdi se léčit.
Reagovat
Fandina
Niši se připravuje na Tokio a Diego hrál vloni. O nic nepřišel.
Reagovat
smazaný uživatel
Kludne sa mohol pripravovat v cirkuse v Ženeve.

Je to skvelá volnočasová aktivita, prisiel by od tenisu na iné myslienky.
Reagovat
Fandina
Je na každém, kde hraje a co. Jako na GS a turnajích. Je to úplně fuk. Nechtěl hrát, tak nehraje. DC také hraje výjimečně.
Reagovat
Fandina
A ještě k té atraktivitě, je úplně jedno, proč tam je Sock. Nevím, proč ti jeho výběr vadí. Je na kapitánovi, komu dá volnou kartu. A evidentně se mu to vyplatilo, když včera porazil hráče, vysoko před ním na žebříčku. A je docela možné, že přidá ve čtyřhře další.
Reagovat
Fandina
Forehande, Pán Božko je jednou potrestá, za to, jak se chováš na TP. Nic na tom nemění, že někdy píšeš normální příspěvky. Tomu věř.
Reagovat
annah
Zverev v rozhovoru na kurtu po čtyřhře říkal něco v tom smyslu, že když mu radí a koučují ho dva nejlepší hráči historie (Rafa a Roger), to se to hraje!:-)
Trochu se divím, že Rafu nasadili dnes večer na dva zápasy hned po sobě - singl a hned debl. Ale aspoň se na tu čtyřhru pořádně rozehraje. A Raonic by pro něj neměl být soupeř.
Reagovat
Pe3k
Na Zvereva se v té čtyřhře nedá dívat, Rao je mimo formu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja ten Laver Cup fakt nemusim. Prijde mi to cele vyumelkovane, a to nejen atmosfera, ale i emoce. Zvlast Nadal to hroti, jak kdyby slo o finale Davis Cupu. Hrozne to prehrava. Ale co musim uznat je to, ze po skonceni kariery z nej musi byt kouc. Super kouc, protoze, kdyz dava hracum rady, tak vsichni, i Fedex, absolutne poslouchaji a nikdo neodfrkne. Vlastne trenerem Evropy neni Borg, ale tento absolutne nejlepsi hrac historie na antuce, a mozna s Fedexem nejlepsi vubec. A jinak gol celeho dne a polozeni povestny koruny Laver Cupu byl Fognini, ktery dostane easy od Jacka Ponozky Socka, ktery vyhral naposledy zapas loni v Bercy.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pozor pozor..

Teraz ťa miestna mládež vyrastajúca pod bazilejským plagátom okamžite odvrhne s tym, ze LC nemas rad len preto, ze to je Federerova idea :)

Ano, Rafa to hrotí, emocie su tak preexponované, az su nepresvedčivé..Teda pre týcj, ktorí vedia do piatich narátat..
Reagovat
Fandina
Je vidět, že tomu nerozumíš. To, že když někdo je součástí nějakého týmu, tak je logické, že s ním chce vyhrát a podle toho vypadají i emoce. Někdo je projevuje, někdo ne. Ale říci o nějakých emocích, že jsou přeexponované, to může jen blb, který tomu nerozumí.
Reagovat
rybicka
Jedna, dvě, tři, čtyři, pět a... ŠEST!

A přesto Nadalovi (aniž ho ráda) jeho emoce věřím, jako obecně věřím Kyrgiosovi, že to má v sobě nastavené jinak. Oba jsou určitý extrém, byť na opačných pólech. Já to tak vnímám, proto jsem hlupák?
Reagovat
Pe3k
Pro hlupáka každý hloupý...
Reagovat
peggy
Jsou to dobře zápasy.
Reagovat
Pe3k
Dost dobře zápasy.
Reagovat
anajka
Pozdravujem zo Ženevy.
My si to tu užívame. Atmosféra výborná, jedno, kto je na kurte.
To len za PC sa niekto neustále snaží polarizovať fanúšikov.
Reagovat
annah
Závidím... Vím, jaké to je, protože jsem LC před dvěma lety zažila. Životní zážitek!!!! Konkurovat by mu mohla asi jen návštěva Wimbledonu ve druhém týdnu... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Životný zážitok :)

Boli houbičky?..
Reagovat
d@ve
Hochu, ty jsi ubohý. Z toho asi už nevyrosteš..
Reagovat
smazaný uživatel
Prehovoril si mi do duše.

Aj list padajúci zo stromu má dnes vačší význam, než moralizovanie od no name típka.
Reagovat
d@ve
Za to ty sis tady vybudoval záviděníhodné jméno, ty noname.. :))
Reagovat
Pe3k
Trollhand
Reagovat
Pe3k
Taky závidím, užívej!
Reagovat
anajka
Ďakujem.
Užívam, aj tenis, aj mesto. Jazero aj fontana, úplné topky.
Aj davovú psychózu. :))
Reagovat
steve79
Zajimalo by me proc neni v nominaci Nishikori? Zatim to jsou skvele zapasy. Chtel bych videt zapas Nadal-Kyrgios :D
Reagovat
Kozoroh
Nišimu se LC nehodil do přípravy na domácí turnaj v Tokiu. Co mě mrzí je, že Mac nevybral Schwartzmana, který o účast zájem měl.
Reagovat
Pe3k
Tento zápas si přejí všichni, krom Nadala ;)
Reagovat
Patik
takto opäť Federer Kyrgios..to je mi zase náhodička..tretíkrát po sebe..
Reagovat
annah
Čtyřhra byla senzační, dramatická. Těším se na zítřek!
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
Patik
Nechcel by som byť v pozícii Mekenroa..on vyzerá že by asi rád prestúpil na stranu európy ale keď dobre platia tak to prežije aj pri svete..rozdelenie na európa verzus svet nieje a podľa mňa nebolo najlepšie rozhodnutie európa bude mať najbližšie roky jednoznačne lepších hráčov ako svet..takto to fungovať nebude..
Reagovat
Jan
A jak to měli rozdělit ? Nic jiného se nenabízí. Možná Východ - Západ :) Ale to by bylo ještě horší.
Reagovat
Kozoroh
Na zahraničních fórech se mluví o variantách Legendy proti Next Gen nebo červený tým proti modrému družstvu. Přispěvatelé si na zahr. fórech především přejí opustit geografické rozdělení.
Reagovat
annah
Jak by se určovalo, do bude hrát za červené a kdo za modré? Losem?
Reagovat
Kozoroh
Kapitáni týmů by si vybírali tenisty podle svého přání.
Reagovat
annah
Logicky by přece každý z nich chtěl ty nejlepší...
Reagovat
Hook2424
To máš stejné jako když jsme si v tělocviku vybírali na střídačku spoluhráče.
Dovedu si představit, že by se z toho dala udělat i docela dobrá "šou" Diváci by mohli hlasováním radit kapitánovi, který by byl zrovna na tahu! Jedna nominace (2-3dny)
Reagovat
Patik
nechal by som voliť kapitánov Borga a Mekenroa..keby sa hralo na rôznych povrchoch tak sa tam dá celkom taktizovať jedného nasadiť na trávu druhého trebárs na antuku tretieho na hard každý by si vyberal z určitej škály hráčov..lenže hrá sa indoor hard všetci by chceli Federera a Rafu by naopak nikto nechcel..takže jednoducho..každý kapitán vylosuje jedného nasadeného hráča alebo dvoch do svojeho tímu..môžu to byť vkľude najvyššie nasadení hráči z ATP rebríčka..samozrejme výber so zavretými očami aby sa tí najlepší nestretli v jednom tíme a zvyšních si vylosujú tiež z iného pohára...príklad..
Reagovat
smazaný uživatel
Jediné rozdelenie, ktoré by malo gule je Nadal vs Federer teams..

A na záver kapitánsky súboj o všetko..To by ludi bavilo a to by bolo osobné.

Ale takto to nemohlo byť, kedze to je len sranda match a ziadne velké bitky a skutočné rivality nie sú žiadané.
Reagovat
Jan
A do kterého týmu by šel Djokovič ? :)
Reagovat
Mayo
Do Rafovho, Egoista by si ho nevybral za spoluhráča (:
Reagovat
rybicka
Třeba by volil - nemít ho za protihráče :-)
Reagovat
FulnekUltras
Jeden vylosovaný člen "elity" má na začátku se zakrytýma očima rozhodit pálky všech účastníků na dvě strany - a je to. Jediná jistota - Lendl nikdy nebude kapitánem, ale nanejvýš závodčím, páč má místo mozku v kokosovým ořechu srolovaný dolary... ;-)
Reagovat
Jan
Co máš proti Lendlovi ? Je to náš nejlepší hráč historie. Měl by sis ho vážit. A ještě je z Moravy :) Kousek od Fulneku :)
Reagovat
FulnekUltras
Mnohem větší díl jeho historie už dávno patří Americe. Jen škoda, že opravdu plnohodnotně ho nikdy nebudou brát ani tam, ani tady. Jeho škoda.
Reagovat
turista
Lendl byl tak vynikajícím tenistou, že ovlivnil vývoj tohoto sportu, což řekl dokonce Federer. Jako hráče se ho všichni tehdejší soupeři báli a jeho názory z oblasti tenisu jsou dodnes respektovány bez rozdílu hranic a světadílů.
Reagovat
smazaný uživatel
za komancov vraj brali hracom az 90% zarobku,v amerike beru len cca 50%,takze jasna volba,navyse nemusel papalasom...,dnes mnohy tenisti platia dane v Monte Carle,akurat to tak nebije do oci tak su za narodovcov:)-ked uz to berieme ciste financne,malokedy odsudzujem niekoho kto si chce vlastnymi schopnostami prilepsit samozrejme aj taky sa najdu...,navyse dost casto ide hlavne o tie prachy,najde sa zopar mudrlantov,ze vraj co vsetko je lepsie ako peniaze,to aj je ale za peniaze:))
Reagovat
Hook2424
Vyčítat Lendlovi, že větší díl jeho tenisové historie patří Americe je hloupost! Už samotná formulace je stupidní! Tenis je individuální sport a já se necítím být okraden tím, že je Rafa španěl, Novak srb, Roger Švýcar ...! Každý má možnost fandit, ztotožnit se a prožívat to s kým chce!
Reagovat
Hook2424
Mimochodem Lendla vyštvali komunisti! Jednak tady neměl takové podmínky k tréninku, jaké by potřeboval, ...a taky: - aby Vám rozpis turnajů schvalovali nějací komunističtí potentáti a rušili Vám turnaje, protože termín případného finále koliduje s s oslavami 1.máje za učasti představitelů Sověského Svazu nebo spartakiádou? .., tak to je k smíchu! https://www.bezfrazi.cz/selskej-rozum/
Reagovat
rybicka
Hřebec - velmi dobře podané vysvětlení - co byla ta nesvoboda, kterou dnes mnozí tak pohrdlivě zlehčují.

Tehdy by si neodvážili ani otevřít ústa, natož stav zlehčovat, nedejbože kritizovat.
Reagovat
FulnekUltras
Ale prdlačky vyštvali. Bylo to něco podobného, jako dneska, když tady plno ovčanů, "zpěváků" a "herců" vytrubuje, jak po vítězství Zemana a Babiše ve volbách emigrují. A zatím pořád sedí doma na prdeli a škemrají o dotace pro nedívatelná divadla či filmy. Lendl byl na rozdíl od nich hraboš takového rázu, že prostě ani nemrkl a táhnul tam, kam ho jeho pragmatické nitro táhlo. Bez ohledu na všechno ostatní. Dodnes je to jenom nechutná egoistická kreatura, kterou už prokoukl i ten Zverev.
Reagovat
Fandina
Odejít že země byl trestný čin. Přišel si o občanství a majetek. Každý emigrantů se bál vrátit protože ho tu crkolo vězení. Hranice byly zadratovane, když si chtěl přes ně střílelo se.
Reagovat
FulnekUltras
Kdyby Ivanek zůstal občanem ČSSR, měl by se i tak jako prase v žitě. Kdo chce ale pořád víc, pomozme tu tam.
Reagovat
Fandina
Ivan je v pohodě, což se o tobě říct nedá, protože to jak ho popisuješ nevypovídá o tom, že myslíš hlavou.
Reagovat
FulnekUltras
Ivanek už se hlavně třese, který singlový naiva do něj zas bude pumpovat prachy jako do "superkouče".
Reagovat
Fandina
Ivan je super, byl pozvaný při US Open do studia Matse a vystupoval tam super. Víc takových tenistů.

A ty se udus svojí nenávistí k němu. Ubožáku.
Reagovat
Fandina
Abychom si rozuměli. Nejde o to, že někdo má potřebu mít hodně peněz. Nejde o to, že po tom touží. Je to každého věc, když to tak cítí, tak ať se tak chová.

Jde o to, že jiný člověk, to je ty, má potřebu neustále někoho shazovat. O tom píšu, o lidské malosti a nenávisti a hlouposti, o tom, jak se tady v tom vyžíváš, jak nezapomeneš na druhé plivnout. To je smutné. To je na tom ta ubohost.
Reagovat
Fandina
Nejde o Lendla, jde o tvojí ubohost.
Reagovat
FulnekUltras
Kdybych na něj měl takový názor až teď, a ne už v první polovině osmdesátek, dal bych Ti možná i za pravdu.
Reagovat
Fandina
Psala jsem o tobě, o tvých potřebách shazovat druhé. To je tvůj problém. Jestli je Lendl makový nebo takový je nerelavantní. Nejsi normální.
Reagovat
Fandina
Odejít že země byl trestný čin. Přišel si o občanství a majetek. Každý emigrantů se bál vrátit protože ho tu crkolo vězení. Hranice byly zadratovane, když si chtěl přes ně střílelo se.
Reagovat
Apple
To se mě strašně líbí, jak nula, která ničeho v životě nedosáhla, kritizuje člověka, který se zapsal nesmazatelně do historie, takové komenty mě vždy dostávají k otázce, jak hluboko lze s tou demencí ještě jít.
Reagovat
FulnekUltras
Nesmazatelně zejména pro maloměšťáky se stejně ubohým konzumním myšlením a většinou i bez hlubšího vztahu k zemi, kde se narodili.
Reagovat
FulnekUltras
zde na vzorek ještě jeden takový primitivní kok.O.tek, který byl Západem "okouzlen" natolik, až se před svým vlastním závodem na olympiádě uchlastal kokakolou... ;-)))

https://www.pametnaroda.cz/cs/magazin/pribehy/snazim-se-ze-vsech-sil-tak-mi-do-toho-nekecejte-vzkazal-cyklista-wolf-komunistum
Reagovat
Fandina
Super, pěkná čtyřhra. Ke konci už jsem věřila červeným, ale Rogiiiii se Šášou to dali. Jupííííííííííííííííí.....
Reagovat
Nola
Boeing vs Airbus :DDD, kto asi vyhra prehliadku dopravnych lietadiel ? Boeing Max ma spatny software, ale stale ma moznost vzletu, napriek viacerym havariam, zatial posedava na lavicke, ale nikto ho neuzemnil, pride to neskor? ma skvely dizajn, divakov, ktori radi sleduju nekontrolovany pad, zamestnavatela, ktory kryje jeho pochybenie, je Boeing na odpis?
Airbus si kope vlastny hrob, nemohol zvysit vyrobne kapacity, tak si prizval na prehliadku nekontrolovatelny Boeing, moze vyhrat vystavnu exho, ale mysli majitel Airbusu na buducnost leteckeho priemyslu?

cestujuci si nevybera lietadlo, ktorym leti, potrebuje sa prepravit z bodu A do bodu B, ale majitel exho si vybera lietadla, ktore posadi na start, za mna zial sklamanie, ze majitel podporuje lietadlo, ktore casto havaruje a nema ziadnu uctu k spolucestujucim a pilotom....
Reagovat
paddy
Federer, Nadal and the Greatest Match Ever Played
(Wimbledon 2008 Final)
https://www.youtube.com/watch?v=0owAj1S0hxU

vč. rozhovorů s bývalými světovými jedničkami, členy týmů a rodiny

- pikantní je, že zatímco oni se uznávají, tak se jejich fanoušci často nenávidí

full match
https://www.youtube.com/watch?v=mHsg2M25PzY

extended Highlights
https://www.youtube.com/watch?v=f8YEiCAPAbg
Reagovat
EllNino
Na US Open?
Reagovat
mahycek
to jsou hovada v té ČT sport, dávají jen kousky utkání.
Fotbal,, ragby a hlavně ,že se chlubí s Laver Cupem. taky jsem

jim tam napsal do redakce od plic názor, jak to ku.ví.
Reagovat
FulnekUltras
tihle paňácové z koženého panoptika jsou už dávno 100% splachovací
Reagovat
Cico93
Novak to už niekdy hral? Ak nie, palec hore.
Reagovat
Cico93
niekedy...
Reagovat
EllNino
loni
Reagovat
Cico93
Naozaj? Toto ide mimo mňa. Dnes to vidím druhýkrát v telke.
Reagovat
paprikovygulas1
Riadne mimo teba to ide, keď to bolo dokopy 3 krát
Reagovat
Cico93
Ale druhý zápas čo vidím vôbec...
4hra Nadal s Federerom a teraz sledujem Tsitsipasa.
Reagovat
paprikovygulas1
Čo ja viem stále celkom dobrá bilancia :)
Reagovat
Cico93
Tak idem aspoň naštudovať aké tam sú pravidlá, kto s kým a tak;-)
Reagovat
paprikovygulas1
Európa vs Svet ušetrím ti čas, aj keď myslím že si to vedel aj sám ;)
Reagovat
Cico93
Si dajaký múdry guláš...
Reagovat
paprikovygulas1
Tomu ver :)
Reagovat
Pe3k
Nejlepší tenisová akce celé sezóny je tady, have fun.
Reagovat
annah
Druha nejlepsi... tou prvni je Wimbledon. :-)
Reagovat
turista
Já si myslím, že pro Federera a jeho příznivce by byla největší radost vyhrát v rodné Basileji 5 zápasů a získat tam 103.titul.
Reagovat
annah
To by bylo fajn, ale Wimbl je stejně největší svátek- ať tam Fedex vyhrává, nebo prohrává. Je to prostě chrám.
Pár titulů ještě Roger může přidat (nemyslím ve W), ale toho Connorse stejně už nedotahne.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslis nejaké béčkové tituly?
Reagovat
Pe3k
lol
Reagovat
smazaný uživatel
Ten pocit, ked fanusikom Federera zostávajú uz len exhibície :)
Reagovat
Jan
:) Dojde i na Nadala a Djokoviče :)
Reagovat
Kozoroh
https://youtu.be/MdwsXBxDWXQ

Thiem, Zverev a Fognini tam byli za křoví, ani jednou se nedostali ke slovu. Skoro všechny dotazy novinářů směřovaly na Federera a Nadala, na jednu otázku odpovídal Cicipas. Takto extrémní zaměřenost žurnalistů na Fedal je až neuctivá vůči zbytku tymu.
Reagovat
turista
Souhlasím. Tohle je strašný.
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
turista
Nevím proč to rozporuješ.
Reagovat
Patik
Mne sa najviac páčila Rogerova poznámka na Rafov účet ..keď predstavoval kurt ľudom..máme tu aj dostatok miesta za základnou čiarou Rafa bude spokojný. :D
Reagovat
turista
To jsou jen takový kecy.
Reagovat
Patik
však áno..ale vie kde je Rafove miesto na kurte..pozná ho dobre..
Reagovat
smazaný uživatel
Mne sa najviac páčilo, ked Rodzi nevyuzil MB vo finále W a definitívne získal cenu za najvacieho lúzra histórie, na ktorú už predtým poškuloval :)
Reagovat
spaniel
Prohrat z MB ve finale je porad o dost min trapne, ten s tim samym hracem prohrat v semi.
Reagovat
FulnekUltras
není ani v kapitalistickém sportu pro všechny stejná.

https://www.sport.cz/tenis/clanek/1144337-nemeli-jsme-penize-nevidela-jsem-ho-i-tri-mesice-poodhaluje-matka-detstvi-svetove-jednicky.html#section-artcl
Reagovat
Mantra
ale di, to jsou sentimentální kydy, ce chvíli kdy se dostane pod drbobnohled, už to není o prachách... myslíš, že ho někdo vytáhl z bahna jen tak? dostali balík už na začátku, takových "balíků" rozdá Černošek a spol ročně několik, prostě to daj a buď to vyjde nebo ne, jim to neublíží, rodině dají na rok dva života a pak se teprve rozhoduje
Reagovat
FulnekUltras
i ten "balík" do začátku je potřeba si nejdřív zasloužit - a potom taky využít - jinak šlus;

jinak mě v tom článku zaujaly ještě poslední věty o dnes tolik zdůrazňované "svobodě" těch, co sice neživí, ale přepínat by chtěli furt...
Reagovat
Fandina
Je to jako se vším. Když chceš něco dělat, tenis nebo podnikat, musíš dát něco do začátku. Peníze, práci, myšlenku. Bez toho to nejde. A do toho začátku si to musíš sehnat. Sám. Je to jedno, jestli za kapitalismu nebo socialismu. Rozdíl je v tom, že za kapitalismu můžeš. Za socialismu ti třeba v podnikání bránili zákony.
Reagovat
Fandina
bránily
Reagovat
smazaný uživatel
Tipujem, čo zápas, to trojseťák..

Slama, pre ovce..

Strašná šaškáreň.
Reagovat
misoSK
Úplný súhlas, rovnako ako tie emócie, ktoré tam akože všetci prežívajú. Strašné divadielko, ale ako biznis nepochybne úspešné. Ovečkám to chutí.
Reagovat
smazaný uživatel
A ten mediálny hype, a nasilu vymyslené "story"..
Reagovat
Fandina
Pořád lepší než se dívat na dva, jak se rvou na GS několik hodin pořád dokola.
Reagovat
smazaný uživatel
Isteže.

Vzdy lepšia exhibícia, kde ide o houno, nez finále GS, kde sa píše história..

Ty si načisto zošalela babka.
Reagovat
Fandina
Hlavně, když ty nejsi šílený, to je důležité.

Lepší stokrát se dívat na LC než hodiny na to, jak so Rafa hrabe někde.
Reagovat
Fandina
A právě proto, že o nic nejde. :-P Navíc, jen ovce jako ty, dělá z tenisu a GS modlu. Prý historie. Ovečko.
Reagovat
smazaný uživatel
Daj si gynko a venuj sa radšej telenovelám, babka jedna prepnutá..
Reagovat
Fandina
Jsi ovečka, nerozumíš tomu.
Reagovat
smazaný uživatel
Hovoríš z cesty, žiješ vo svojom svete. Si úplne odpálená, Fandina :)
Reagovat
Fandina
Jsi hloupý, tím bych diskusi s tebou uzavřela. Hloupá ovečko.
Reagovat
smazaný uživatel
Syndróm posledného slova..

Zakomplexovaná Babka..Tak si teda diskusiu ukonči..A nezabudni sa zopakovať :)
Reagovat
Fandina
Jak říkám, hloupý člověk a ještě k tomu neunášíš. Já mám syndrom posledního slova, ale ty neunášíš, abys mi ho nechal. Ovečka.
Reagovat
Fandina
Jj, jsem zakomplexovaná, ale ne jako ty, nemám potřebu to říkat. Ovečko.
Reagovat
mahycek
Samozřejmě jsem na straně Fandiny a ty jsi trošku vůl
Forehande. Těším se na zápasy, miluji, když ti dva jsou
spolu, myslím RF a RN. Vím, že je média upřednostňují, ale
to se nedá nic dělat. Vždyť až odejdou, tak bude smutno.
A je tam Tsitsi, na něho se také těším. Dál bych to
nerozebíral....
Reagovat
turista
Až odejdou tak kromě next gen tam bude ještě Djoki připravený a odhodlaný sebrat těch pár hrozinek, které zbydou. Nechce skončit až jako třetí z Big3. Pozici No1 momentálně nechce Nadalovi za žádnou cenu pustit.
Reagovat
smazaný uživatel
Budem sa musiet naucit s tym zit, ze je mahycek na strane Fandiny :)
Reagovat
annah
Nechápu, proč se do té zbytečné diskuse zapojujes. Hlavní důvod dehonestace LC je přece osoba toho, kdo stál u zrodu turnaje.
Já si turnaj hodlám celé tři dny užít. A nostalgicky u toho vzpomínám na Prahu 2017, kdy jsem ho sledovala naz publika.
Reagovat
annah
...naživo z publika. :-)
Reagovat
Fandina
Souhlas, taky se vždycky na LC těším. Mám ráda tyhle formáty, kdy se hraje tenis a i kdy prohraješ jeden zápas, tak může turnaj vyhrát. LC na navíc kouzelný v tom, že ostatní z týmu sedí spolu na lavičce, radí, povzbuzují se. A hraje se fakt ostře. Je vidět, jak kluci chtějí vyhrát a některé zápasy jsou úžasné. Shapo Dom bylo super a už se těším na večer, na čtyřhru s Rogiiiiiiim a Šášou proti Shapovi a Ponožce. Určitě to bude super čtyřhra a hlavně zase uvidím Rogera.

A ještě k tomu to můžu vidě na třech televizích v super kvalitě. Teď zase SuperTennis Eurosport a za chvíli ČT Sport.
Reagovat
mahycek
Také si chci 3 dny užít !!!!!! Nejlépe na super tiebreaky
Reagovat
smazaný uživatel
Annah, zas počuje trávu rást..

Domyslačky, paranoje..Fanatiček.:)
Reagovat
Hector.Salamanca
On je totiž kámo každej soudnej člověk na straně Fandiny, když tady tituluješ ženskou "babka prepnutá" a ještě jsi na to hrdej, jaká jsi naprostá hvězda. :)
Reagovat
Pe3k
Je to místní šašek.
Reagovat
smazaný uživatel
Každý súdny človek rozumie pod tým titulom históriu, ktorá tu Fandinu sprevádza a neposudzuje tento konflikt prvoplánovo..

Ale to sa ťa netýka.
Reagovat
Fandina
Jsi ubožák. Nic jiného se o tobě nedá říci. A ještě k tomu slaboch, který se vymlouvá na nějaké pověsti.

Slušný člověk druhé nenazývá poťapanci, to jen ubožáci tvého ražení.
Reagovat
Vlk-v-trave
No hned ve druhem zapase, se ten tvuj tip neujal...:)
Jeste ze na to nevsazis trebas barak:)
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda..Nič to však nemení na tom, že o vitazovi sa bude rozhodovat akoze úplne na záver :)
Reagovat
paprikovygulas1
V ktorom roku sa rozhodovalo úplne na záver v poslednom zápase? Máš nejaký prehľad :) To že sa rozhoduje v posledný hráči deň je logicky fakt a úmysel, ktorý keď použiješ matematiku možno aj pochopíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Skus si pozriet históriu. Do dvoch snad vieš narátať..

Ci?..
Reagovat
paprikovygulas1
No daj kedy sa končilo posledným možným zápasom ty beach volejbalista :))
Reagovat
smazaný uživatel
V hlave guláš, no.2..

Z teba človek ani nemusí robiť blbečka, ty sa dokážeš úplne zosmiešniť sám. Priceless :)

Pogoogli troška, snad nebudes prekvapený a hned dvojnásobne..Kedze formát exhibície si tento záver vyžaduje..

Ked nahodou failneš, tak ti to tu večer postnem, dohodneme sa..Ale zrejme nastane ticho, gulášek.

Vidíme sa :)
Reagovat
paprikovygulas1
No dávaj dosť bolo zbytočných slov, čakám lebo stále som nenašiel kedy sa rozhodovalo v poslednom možnom zápase. #nemamcashrambeachvolleyball
Reagovat
smazaný uživatel
Druhý ročník Laver Cupu vyhrál nad výběrem světa tým Evropy poměrem 13:8. V závěrečné dvouhře zdolal Němec Alexander Zverev Jihoafričana Kevina Andersona až v supertiebreaku a získal tak rozhodující tři body.

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Laver_Cup_2018

První ročník Laver Cupu vyhrál tým Evropy po vítězství 15:9 nad výběrem světa. V závěrečné dvouhře zdolal Federer Australana Kyrgiose, když v supertiebreaku odvrátil mečbol. Získal tak rozhodující tři body. Celkově se evropské družstvo ujalo vedení 1:0.

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Laver_Cup_2017

Kamoško, nabudúce skús predíst situácii, z ktorej výjdeš ako úplny nímand, alebo popros niekoho bystrejšieho, nech ťa naučí základom google.com.
Reagovat
tedi
posledni mozny zapas je ale ctyrhra za stavu 12:12
Reagovat
paprikovygulas1
Hahaha ten posledný odstavec je dúfam venovaný tebe lebo posledný možný zápas je štvorhra za šatách 2:2. Tak ako píše aj tedi. V 2017 sme sa do tohto stavu nedostali tesne no a v 2018 sa dokonca neuskutočnila ešte jedna dvojhra, na ktorú mal nastúpiť Djokovic. Sorry ale ako niemand vychádzaš opäť z toho ty ale už sme si zvykli, ty si predsa taký náš miestny Šašo. Ps. čakám od teba email. Cmuk
Reagovat
spaniel
Mas privysoke naroky na retardovanou pandu, co nerozumi tenisu a uz roky to tady dokazuje. Ten sasek nerozumi faktum, vecne pise nesmysly a kdyz se to provali, byla to nadsazka. On zjevne nechape vyznamu slova nadsazka, tak jako nechape slovu karmicky. A to kdybys ho jeste videl, to je zjev. Mohl by z fleku bez maskovani hrat IT.
Reagovat
smazaný uživatel
Dostal si na prdel a snažíš sa z toho vykľučkovať asi takým štýlom, ze "pán profesor, nemám úlohu, lebo mi ju zjedol pes"..

Laver cup má oficiálne pravidlá s oficiálnymi 12 zápasmi. Tak hovoria regule. 13 zápas sa hrá len za nerozhodného stavu, tak ako sa za nerozhodného stavu hrá predĺženie v hokeji, ale je to extra time. Rozumeno?..Už vieš, čo je posledný zápas?..

Ten cmuk beriem ako tvoj symbolický podpis, kde len deklaruješ svoj vek a teda relevantnost mojho odhadu.

Pozdravujem do detskej izby, vela stastia na vysvedčku, guláš v hlave.
Reagovat
paprikovygulas1
Rozumieš pojmu posledný možný zápas? Podľa mna je to rozhodujuca štvorhra za stavu 12:12 ty oficiálny zápas :))) Povenuj sa hlbšie aj ročníku 2018 prosím ale to je už vlastne jedno, keďže si tu opäť vyznel ako pako raz. A vzhľadom k tomu ze som sa tu dozvedel, že na tenisportale si len kompenzujes, to že v skutočnom živote si neviditeľný, tak ťa nechám už tak aby si sa posunul aj v reálnom živote a pošli mi ten mail dik, tam môžeme ešte podiskutovať ak ti bude smutno. Cmuk #hrambeachvolleyballvtelavive
Reagovat
smazaný uživatel
Ako som písal vyššie, nerozmyslas v suvislostiach..A to teraz pisem s veškerou vaznostou, bez umyslu si uz z teba robit srandu. Stačilo, snad si sa poucil.

Laver cup je exhibicia a tak je to vzdy hrané, ze sa rozhodne v poslednom zápase. Kazdý normálne uvazujúci clovek rozumie pod posledným zápasom zápas cislo 12/12..

To, ze sa hra zapas cislo 13, v prípade stavu 12:12 je logické. Ale prečo by ho mali hrat, ked maju vsetci jedinci zaplatené za 12 zápasov, angažmán bude predsa rovnaky a nepride ziadne extra zranenie.

Tu sa teda opat dostávame k sedliackemu rozumu, ktorý ti, milý El Pubertále, absentuje. Posledný, zaplatený zapas, ktory sa MUSI ODOHRAT je zápas cislo 12 a tak je to ako exhibícia smerované k tomu, aby sa rozhodlo práve vtedy.

Poslednu vetu tohto prispevku pisem jednou rukou a podvedome šiaham po krížiku na krku, dúfajúc, že si už pochopil základnú metodiku, ako profesionálni tenisti a zároveň dnes uz aj obchodníci rozmyslaju, a nabudúce sa radšej vyhneš tomuto világošu na svoju prdel.
Reagovat
tedi
ne, 12 zapasu se odehrat nemusi
Reagovat
smazaný uživatel
Ráta sa s tým. Uz len kvoli divákom, ktorí si to zaplatili a odchádzali akoze spokojní.

Takze sa to odohrá na 12 zápasov a rovnaké to bude aj tento rok.
Reagovat
paddy
"...vítězný tým musí dosáhnout minimálně 13 bodů. Pokud je poměr nerozhodný 12:12, rozhoduje o vítězi utkání čtyřhry v podobě standardního setu s eventuální zkrácenou hrou do sedmi bodů..."

?Kdo cítí jinak, jde z vlastní vůle do blázince.? F. Nietzsche - Tak pravil Zarathustra
https://youtu.be/dfe8tCcHnKY?t=19
Reagovat
paprikovygulas1
Rozpísal si sa na desiatky riadkov a k tomu stačilo len napísať, že minuly rok sa 13 a dokonca ani tvojich predplatených :) 12 zápasov nehralo. Laver cup je logicky postavený, tak aby sa vždy končil v záverečný deň a či to vyjde na 12. 11. 10. či 9 zápas je len náhoda a nie kalkul. Na to aby sa končilo v 9 zápase by musel jeden tím prehrať v prvé dva dni všetky zápasy, čo si ani neviem predstaviť. Čize keď budes rátať tak ti logicky vyjde že Laver Cup bude vždy väčšinou končiť v 12 alebo 11 zápase (čo sa stane aj tento rok) občas v 10 a 13 no pochybujem že niekedy v 9. Pokial si stále myslíš že výsledky zápasov sú vopred dohodnuté, tak v tom Tel Avive zober do ruky aj raketu, aby si sa aspoň raz v živote vžil do koze tenistu a pochopil že tie zápasy idu všetci naplno. Študium základnej matematiky ti tiež prospeje. Ps. Ráno čeknem či si mi poslal ten mail.
Reagovat
smazaný uživatel
Na to, aby som ti poslal mail, mi najprv musis poslat adresu, polepetko..

Nie je reč o 9, 10, ani 11 zápase, ale poslednom?...Opat problém s porozumením písaného textu?...Takze akákolvek matematika je tu irelevantná.

Vynechaný zápas v 2018. Ty opatovne nechápeš, ze pointa nie je 12ka, ale rozhodnutie v poslednom zápase?..A vyjde to tak aj tento rok, ty zhoda okolností.

Holt, nie každý može byt vlk, ze áno, ovečka.
Reagovat
smazaný uživatel
A k vynechánemu zápasu v roku 2018 uz len dodám.

Ze v sutazi, kde vsetkym ide o vitazstvo svojho tímu, hráči sa bijú do pŕs, ako im na tom záleží, nie je nikto z toho obetavého tímu ochotný zaskočiť za "zraneného Djokovica"..:)

Az tak veľmi su tie emócie ozajstné.
Reagovat
tedi
nahradnik je tam oficialni, nikdo nemusi zaskakovat. zapas djokovice se nehral, protoze uz nemohl nic zmenit na vysledku - celkove vitezstvi evropy. zverev ziskal potrebny 13. bod a ani vyhra kyrgiose nad djokovicem (nebo nahradnikem chardym) by na celkovem vysledku nezmenila. takze ne, 12 zapasu se ODEHRAT NEMUSI.
Reagovat
paprikovygulas1
Dobre teraz sa mi potvrdilo že ty budeš riadne zaostalý. Chápeš že Laver Cup sa končí, keď daný tím dosiahne viac 12 bodov čiže Djokovic minuly rok nebol zranený ale proste jeho zápas už nemalo význam hrať. A áno aj tento rok sa Laver Cup skončí posledným zápasom (kto by to povedal) či to bude 11 alebo 12 zápas sa ešte dozvieme ty Einstein. Takého mentála som ešte v diskusii nevidel. A ten mail je paprikovygulas@azet.sk
Píšem ti ho tu už druhý raz, čiže mi napíš lebo neboj ja nezabudnem.
Reagovat
smazaný uživatel
V poriadku, beriem spat..V roku 2018 to bol zápas číslo 11. Zmiatla ma informácia z Wiki..Kazdopadne:

"V ktorom roku sa rozhodovalo úplne na záver v poslednom zápase."

Bolo to v roku 2017, ako si sa sám pýtal. A ty na rozdiel odomňa Laver Cup sleduješ, na Eurosporte, z pohodlia detskej izby...

Dnes pojdem na pláž, takže podvečer to pošlem, keď tak vehementne o to žobreš a tebe zostanú zas len oči pre plač.
Reagovat
paprikovygulas1
Ako som už spomínal posledný možný zápas je až za stavu 12:12 ale hlavne pointa je tá, že sa hrajú regulérne zápasy bez toho aby tam hráči kalkulovali ohľadom výsledkov zápasov. Na tú fotku samozrejme čakám, som zvedavý koľkokrát sa ešte z toho budeš chcieť vyvliecť. Nažhav fotoshop a skús nejako spracovať tu moju požiadavku.
Reagovat
Pe3k
Já už 6 let čekám na 100 euro co mi dluží...
Reagovat
smazaný uživatel
Bez problémov..Urobil som ti minútové video, z ktorého sa zo závisti a bezmocnosti nad vlastnou existenciou rovno odbachneš, ale ten tvoj predpotopný azet mail (kto v dnesnej dobe este okrem detí pouziva azet?) nedokáze spracovat 3-5mb video..

Nemas nejaký seriózny mail, alebo sa tvoja dušička bude musiet uspokojit s fotkou?...Ta sa ti zmesti do schránky?...
Reagovat
paprikovygulas1
Beriem aj fotku, kľudne.
Reagovat
Fandina
To je takový problém uložit to na nějakém hostingu a poslat si odkaz, třeba ve vzkazníku?
Reagovat
tedi
ne, 2018 tech zapasu 12 nebylo
Reagovat
paprikovygulas1
Ach jaj zase tento deprimovany diskutér, ktorý radšej venuje čas písaniu komentárov na tenisportale ohladom ?šaškarne pre ovce? ako by robil niečo čo by ho napĺňalo. Šašo
Reagovat
Fandina
Jj, jeho smyslem života je psát druhému, že je ovce. Smutný příběh.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslis, tie 3komenty, na kazdy 10 sekund?..

Ty si nejaký myslitel..:)

Práve som sa vrátil z plážového volejbalu, jedna sprcha a pokračuem do spoločnosti..

Pozdravujem do detskej izby :)
Reagovat
Fandina
Vážně si myslíš, že posílat někoho do dětské jizby nebo vyzývat bábu ke sledování telenovel, druhého zaujme, že tě bude za to obdivovat nebo velebit?

Maximálně si tak o tobě pomyslí, že jsi blb a ještě k tomu neslušný.
Reagovat
paprikovygulas1
Detská izba? nechápem ako ťa niečo take mohlo v tejto diskusii napadnúť, no pod ešte trosku sa odhaľ
Reagovat
smazaný uživatel
Letmo som si dovolil zamysliet sa nad tvojim vekom a následne miestom pobytu..

Že som trafil?..
Reagovat
paprikovygulas1
Ani nie o pár rôčkov si sa sa sekol. Ale zaujalo ma na tebe, že najskôr si nájdeš čas vo svojom nabitom programe aby si zašiel na tenisportal kde je tvoj jediný cieľ skritizovať Laver Cup a následne sa neustále vraciaš do tej diskusie (vo svojom nabitom programe) aby si diskutoval ďalej. A to že si do toho zakomponoval detskú izbu vypovedá o tom kde sa všetky tieto tvoje komenty rodia #beachvolleyball
Reagovat
smazaný uživatel
O pár ročkov som sa sekol, ale lokalita je tutová :)

Mňa na tebe nezaujalo nič guláš, akurát tak tvoje prekvapenie, že prídeš mrknút do otvorenej diskusie, na tom totiž nič prekvapujúce nie je.

#VHlaveGuláš
Reagovat
paprikovygulas1
Veru nabitý program akurát tak na tenisportale, tak rýchlo mi ľudia neodpovedajú ani na Messengeri. Btw na akej konzole hráš ten beach volleyball?
Reagovat
smazaný uživatel
Tel Aviv beach :)..

Pozdravujem do detskej izby, ale pozor, so zapojenou konzolou :)
Reagovat
paprikovygulas1
Takze si momentálne v Izraeli super, pošli teda nejakú fotku :))))))
Reagovat
paprikovygulas1
Najlepšie fotku s papierikom, kde bude napísaný hashtag #beachvolleyball
Reagovat
smazaný uživatel
Kludne. Posli mail gulášek :)
Reagovat
paprikovygulas1
paprikovygulas@azet.sk
Reagovat
Pe3k
Jeho program je nabitý trolenim na tenisportale, inu zkrachovalý žurnalista bez přátel či koníčku...
Reagovat
Vlk-v-trave
No škoda, že to Denis nezvládl...
Reagovat
Vlk-v-trave
Djokovic použil hyperbarickou komoru!:0)

Aby to bylo možné, tak si pronajal náklaďák, který byl zaparkovaný jen 300 m. od Centr kurtu.

WADA se k tomu vyjádřila také, ...a prý všechno je v cajku:D) Jako vždycky...nakonec není to kofejn, že...:D)

http://www.puntodebreak.com/2019/09/20/novak-djokovic-utilizo-camara-hiperbarica-pasado-us-open

*
Jen představa....a co jak by tohle udělali všichni hráči...
...kolem Centr Kurtu by to vypadalo jako před koncertem Rolling Stones...hypoteticky, neboť tohle si pochopitelně jiní hráči dovolit asi nemohou.
Reagovat
Mantra
je to dobytek, to víme
Reagovat
turista
Brzdi. Z těch tří nahoře má nejblíž k těm dole.
Reagovat
blixa
No a co je na tom špatně ? Pomůže mu to trochu při regeneraci, to je asi tak všechno. Chceš to snad postavit na roveň dopingu ? Zakážeš třeba trénink ve vysokohorském prostředí ? Nebo co všechno je vlastně ještě špatně ?
Reagovat
turista
Tomuhle to těžko vysvětlíš. Je to fanatický hater Novaka Djokoviče.
Reagovat
FulnekUltras
spíš Serbije jako takové, ale s tím už se asi nedá dělat nic ;-) Bělehrad holt není Sarajevo a Pilsudski to na rozdíl od Molotovova myslel vždycky dobře... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=9e2WI1kJlos
Reagovat
FulnekUltras
od Molotova kwa ;-)
Reagovat
turista
Tak nějak.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist