Plíšková útočí na nejcennější titul, Kerberová na post jedničky

  • Karolína Plíšková si dnes na turnaji v Cincinnati zahraje o svůj dosud nejcennější titul. Poslední překážkou bude světová dvojka Němka Angelique Kerberová, která navíc bojuje o post světové jedničky.
    21. 8., 11:00 | Previews |  265 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková dorazila do Cincinnati odpočatá, neboť kvůli obavám z viru zika oželela start na olympiádě a dva týdny nikde nehrála. A ušetřenou energii na tamním podniku WTA Premier 5 proměnila již v postup do finále. Naopak stříbrná medailistka z letošních olympijských her Angelique Kerberová měla na přesun z Ria de Janeiro do Ohia pět dní.

Rodačka z Loun měla jako nasazená patnáctka v prvním kole volný los. Ve druhém kole smetla Lotyšku Ostapenkovou, v osmifinále oplatila Japonce Misaki Doiové letošní porážku z Wimbledonu a ve čtvrfinále zvládla třísetovou bitvu s dvojnásobnou grandslamovou vítězkou Světlanou Kuznětsovovou z Ruska. Ve včerejším semifinále smetla Plíšková za 62 minut světovou trojku a letošní vítězku Roland Garros Garbiñe Muguruzaovou, a zajistila si tak boj o svůj druhý letošní a celkově šestý titul ve dvouhře a také posun v žebříčku minimálně na patnácté místo.

„Muguruzaovou jsem v posledních dvou zápasech porazila, takže jsem věděla, že pokud budu hrát dobře, bude to mít těžké. Nemyslela jsem na to, že letos vyhrála French Open, na takové věci nemůžete na kurtu ani pomyslet,“ sdělila Plíšková novinářům. „Podmínky nebyly jednoduché. Vítr byl ošidný a celkově to bylo dnes docela složité. Jsem moc ráda, že jsem to zvládla. A už začíná pršet,“ radovala se Plíšková z postupu, který stihla jen tak tak.

• WTA PREMIER 5 CINCINNATI •
USA / Ohio, tv. povrch, 2.804.000 dolarů
nedělní program (21. 08. 2016)
• Centrální kurt • (od 20:00 SELČ)
Kar. Plíšková (15-ČR) - Kerberová (2-Něm.)
Murray (1-Brit.) - Čilič (12-Chorv.) (od 22:00 SELČ)
• Grandstand • (od 18:15 SELČ)
Hingisová/Vandewegheová (4-Švýc./USA) - Strýcová/Mirzaová (7-ČR/Indie)
Dodig/Melo (4-Chorv./Braz.) - Rojer/Tecau (5-Niz./Rum.) (od 20:30 SELČ)

 

Kerberovou potrápila nejvíce ve druhém kole další Češka Barbora Strýcová. Dále si Němka poradila celkem snadno s Mladenovičovou, Suarezovou-Navarrovou a v semifinále s Rumunkou Simonou Halepovou. Kromě toho že bude světová dvojka bojovat o svůj desátý titul v kariéře, v případě dnešní výhry nad Plíškovou se stane novou světovou jedničkou. Na trůnu by tak vystřídala po více než třech letech Serenu Williamsovou, která se z turnaje v Cincinnati odhlásila kvůli potížím s ramenem.

„Pořád mi schází jedna výhra. Celý týden jsem o tom nepřemýšlela. Každý se mě na to ptá. Pokud se mi to podaří, bude to úžasné. Ale já se budu soustředit na finále, ve kterém mě čeká velmi těžká soupeřka,“ sdělila médiím Kerberová.

Naposledy se obě hráčky střetly loni ve finále turnaje ve Stanfordu, ve kterém Kerberová vyválčila výhru 6-3 5-7 6-4, a také na trávě v Birminghamu, kde opět po velké bitvě slavila titul Kerberová. Plíšková má tak Němce co oplácet. Kerberová vede ve vzájemné bilanci 4-2, Plíšková se radovala z výhry loni v Sydney na tvrdém povrchu a před dvěma lety na antuce v německém Norimberku.

V deblu bude dnes o svůj 19. titul bojovat Barbora Strýcová, která s novou partnerkou Saniou Mirzaovou ještě neprohrála na turnaji set. Nově vzniklý pár po rozchodu Martiny Hingisové právě s Indkou Mirzaovou tak může hned první společnou účast na turnaji WTA proměnit v titul. Zápas bude zajímavý i tím, že na druhou stranu kurtu se postaví právě bývalá partnerka Mirzaové Martina Hingisová, která hraje s Američankou Coco Vandewegheovou. Poté se odehraje ještě finále mužské čtyřhry a letošní program turnaje v Cincinnati uzavřou na centrálním dvorci Andy Murray s Marinem Čiličem.

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (265)
21.08.2016 21:16Od: Jabadu
Prohrát finále o post světové jedničky je známka punku.
:-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:19Od: blixa
Jenže lidi řikali, že punk je jinde .. :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:15Od: Empe
Mám radost. :) Karolína konečně prolomila tu finálovou smůlu. :)
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:14Od: George_Renel
Angelika kouzla zbavená. Dnes na to prostě neměla mentálně ani herně.
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:15Od: FulnekUltras
hlavně v hlavě
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:14Od: blixa
Dobrý Kájo. Prokletí zlomeno a teď USO !!! ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:14Od: FulnekUltras
až do třetího kola... ;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:12Od: Krisboy
Nádhera Kájo.
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:12Od: Dobry-den
Gratulace nové české jedničce ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:12Od: PetaM
Kááááááááááááááááááááááááája!!!!!
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:07Od: Frick Možná
padne do hodiny!

Cooo?

Už se těší na prázdniny!
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:06Od: vrabejka
Toto už nepůjde. Gratulace Káje k titulu.
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:06Od: kada.tom Světová jednička?
Díky, nechci.
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:02Od: kada.tom
hmm, jestli se Karolína nesloží, tak Serena jí asi bude mít hodně ráda :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:03Od: Frick
Je to Kájino poděkování za to, že jí zmizla z pavouka.
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:02Od: Fandina
Moc hezky se na to dívá. Ještě dva game Kájo pojď!!!
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:01Od: iqe
Ale úroveň zápasu zatím dost bídná.. :-/
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:01Od: Mayo anblívlbl
Ahojte priatelia,

Karolína hrá v životnej forme! neskutočný valec tento turnaj a hlavne totálne vyučuje Kerberku, ktorá má možnosť stať sa novou svetovou jednotkou ale Karolína jej to zdá sa prekazí. Vyhrať turnaj v Cinci je úžasné. Snáď to dotiahne.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:59Od: Empe
Hmm. Přišla jsem za stavu 4:0. Kája si okamžitě ztratila servis, Angie snížila. Vypnu stream a od té doby zase neztratila ani game. Dám jí druhou šanci. :D Nebojte, kdyžtak to zase vypnu...
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:55Od: Jabadu
pff ... frk ... ups
Já držím hubu. Jenom kontroluju.
:-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:57Od: FulnekUltras
;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:55Od: vrabejka
To je otřes dnes by Angie dala aj Koukalová.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:56Od: janek_da
ale to by musela hrát jako Karolína
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:57Od: anakin01
Člověk se musí koukat i na toho druhýho, tohle nejsou šipky.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:58Od: dunphy
Mně je celkem líto těch lidí, kteří si za toto otřesné představení zaplatili :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:00Od: anakin01
Mně je zas líto těch, co chtěli dát kozu a půl vozu na výhru Plíškové a pak na ni nedali ani brko. :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:01Od: sprchon
Já chtěl dát barák, ale dal jsem akorát tak obývací stěnu. :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:07Od: anakin01
Aspoň teď získáš jednu, dvě obývací stěny navíc :D ale nevím, kdo v nich bude obývat :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:55Od: kada.tom 6-3 3-0
Aha ... Karol, pojď!!
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:53Od: Nola
Angie dnes stretla trepacku kobercov, co je smutne, nestiha ani v dlhych vymenach
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:56Od: FulnekUltras
Dolehlo to na ni - ne že ne...a Hroznýš může být zatím se svou lounskou nástupkyní spokojen...
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:58Od: Nola
na druhu stranu Karolina hra paradne
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:59Od: FulnekUltras
suchý likvidační tenis ;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 21:01Od: Nola
Angie sa vyhadzuje ako vcera Simona
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:52Od: Fandina
Kája zatím super. V prvním setu měla méně UE než Kerber a víc winerů a teď vede 2:0. Tak ještě čtyři game Kájo a je to.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:53Od: Fandina
Jinak to dávají na SuperTennise.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:52Od: anakin01
Angie na ni dneska nemá, Kája chladnokrevně pro titul.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:57Od: FulnekUltras
Lendl v sukni
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:51Od: Frick Set a brejk
= 2:0 v poločase
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:46Od: kada.tom
je ale fakt, že Karol do toho fakt jde nebojácně a zatím jí to všechno padá do kurtu ... když odhlédnu od kontextů toho zápasu, takový titul bych Karol přál :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:43Od: janek_da
errani 5:1 a nakonec 5:7
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:43Od: vrabejka
No Kája dostala 1.set i s mašličkou. Snad se šampionka probudí.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:43Od: anakin01
Já to tušil, jen to nechtěl říkat :-) Pouštět trenéry na kurt byl super nápad, ty diskuze mě fakt baví, teď jak se Angie klasicky ohrazuje proti Torbenovým radám.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:42Od: janek_da
Karolina hodně nebojácná. Ani nevím komu přát víc. Snad se Anž ještě zvedne, ať vidíme supr zápas.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:43Od: Nola
snad ano, len nech to nie je vyprask
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:41Od: kada.tom 6-3
Hmm, zdálo se, že Kerber se dostala do zápasu, zatím ne ... ale stejně si myslím, že to Kerber v pohodě otočí. Snad se pletu :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:42Od: PetaM
Kája zatím chce být více nejlepší Češkou, než Kerber nejlepší na světě ... Snad to vydrží ještě set :D :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:43Od: iqe
Tak nejlepší Češkou stejně nebude. ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:44Od: PetaM
Na Martinu nemá ani božská Serena.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:46Od: Frick
To je Američanka a ještě lesba. Se nepočítá.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:49Od: dunphy
Jsi vadný.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:50Od: anakin01
+1
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:50Od: PetaM
Tebe taky nikdo při sčítání lidu nepočítá jako člověka, takže pohoda ...
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:46Od: iqe
Podle mě ji Serena už předběhla.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:44Od: anakin01
Pleteš, nemá šanci.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:30Od: vrabejka
Pojdme tento set ještě je hratelný.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:28Od: Dobry-den
Kerber už se rozjela. Kája na ni bohužel nemá. Smůla.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:31Od: lilly
to teda jo
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:31Od: janek_da
ale má. dneska jo
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:32Od: FulnekUltras
u té hrušky bude ještě jedna... ;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:32Od: brixner
Dbrý den.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:33Od: Dobry-den
o
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:34Od: brixner
o?
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:34Od: Dobry-den
o.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:36Od: brixner
O??
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:26Od: dunphy
Nemáte někdo odkaz na funkční stream? Plosim plosim pěkně plosim :)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:27Od: lilly
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=c2JyY3ZsK2FuY3VkcWdZ&c=en&i=eWl6aXFnc2hxZQ%B9f%B9f&hc_location=ufi
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:28Od: Fandina
http://live.shwidget.com/static/freeplayer/3961861470370800.html
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:29Od: dunphy
Tisíceré díky.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:33Od: brixner
Mám rychlost 12kb/min a stejně mi to nejede...
:-((
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:34Od: dunphy
Mně zas nefungujou tlačidla, co máš z toho :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:35Od: brixner
Když pořádně zatlačíš, tak vono to fungovat bude, né že ne :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:24Od: Peetr
Angiee :/
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:21Od: vrabejka
Nezapomínejte že když to Kája správně trefuje nemá žádná hráčka proti ní obranu. Angie ale těžce pod svými možnostmi snad to půjde nahoru.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:24Od: anakin01
Včera z ní Simona v závěru dostala maximum, teď má kocovinu.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:26Od: janek_da
Kája jí to hodně hraje do bh, není to unfair? :)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:36Od: anakin01
Má Kája zraněnou ruku, že nemůže hrát pořádně bh? :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:20Od: kada.tom 3-0
ehe? ..
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:20Od: anakin01
Ta světová jednička má být Angie nebo Kája?
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:26Od: sprchon
Petra.
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:18Od: vrabejka
Fuuuj lajnovi jasný aut! :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:05Od: brixner Nevíte náhodou
od kolika začne Kája útočit?
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:06Od: FulnekUltras
až v Cinci otevřó latrínu a doktor dá znaméni... ;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:11Od: brixner
Že by francouzskej syndróm?
[ Reagovat ]
21.08.2016 19:32Od: vrabejka
Báro Sanio ZNIČTE TY AROGANTKY! :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:06Od: Krisboy
Hodný holky, poslušný :)
[ Reagovat ]
21.08.2016 19:26Od: lilly
Odkud to budete sledovat?
[ Reagovat ]
21.08.2016 18:27Od: Frick Angie
Těží z té Sereniny absence na konci roku 2015. Osobně si myslím, že její případný pobyt na trůně by byl jen velmi krátký a Serena se po US Open na trůn vrátí.

No, tak ať je tedy ta Serena na trůně nepřetržitě. :o)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:03Od: brixner
Hele, Fricek, Ty snad nefandíš Endží?? Myslím, že dost bylo Syrýn! Docela se těším, až Serena ukončí kariéru, no, snad jí nebudou muset někde umlátit pálkama, skoro jako Navrátilku :-)
Ale pak...pak se asi vrátí načas období Dinary, kdy budou 3-4 vítězky GS ročně. Ale faktem je, že hráčky jako Steffi a Serena se rodí jednou za 20 let...
Zavedl bych pravidlo, že i ženy budou hrát GS na tři vítězné! To by se asi děly věci...:-))
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:06Od: kada.tom
tak to by Serena měla těch GS dvakrát tolik, ale :-D
na 3 vítězný by jí bylo ještě těžší porazit :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:15Od: brixner
No jo, ve světle celé její kariéry se to tak asi jeví...
Je nějaký tip na jinou hráčku? Mě tedy nic moc nenapadá, z nedávna snad Justine, ta měla dobrou kondici! Ale jinak? Asi Petra :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 20:20Od: milik254
Vika :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 18:09Od: Frick Kája
Když tu Angie dá, tak její účast na Elite Trophy bude ve vážném ohrožení...
[ Reagovat ]
21.08.2016 18:17Od: blixa
Nebuď pesimista :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 18:23Od: Frick
To jo. Nebudu lézt Tommrovi do zelí.
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:09Od: brixner Ha, Sojka!
Kdes lítal takovou dobu?
:-))
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:32Od: gigin
Bonzovala Krakonošovi, jaký si štramák.
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:38Od: misa Diskuze
je hezká a po skončení finále bude jistě ještě hezčí :)

Co se týče žebříčku, tak nedávno i trenér Hradecké Fencl se zmínil o tom, že by bylo fajn, kdyby se braly výsledky za poslední dva roky. Proč? Protože hráč, který se na delší dobu zraní nebo onemocní, je po svém návratu pod velkým tlakem, aby obhájil alepoń nějaké body. Určitou dobu trvá, než se zase rozehraje a body jsou mezitím v háji. Příkladem ze současnosti je třeba Lucie Šafářová, která od podzimu 2013 odvedla obrovský kus práce, aby se dostala do desítky. Pak přišla nemoc, pokles formy a po pár měsících je všechno pryč.
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:49Od: Daffit
Od toho jsou Wild card, které tyto situace řeší. A pokud hráčka má již vybudované jméno, zpravidla ji dostane.
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:52Od: Daffit
Jasným příkladem je G. ivaniševič ve Wimbledonu v roce 2001, který nakonec vyhrál.
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:57Od: iqe
Počet Wild Card je omezený, navíc na ně není žádný nárok, tudíž ty toho zas tak moc neřeší. Částečně to řeší chráněný ranking, ale ani ten není dokonalý.
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:12Od: Daffit
A co je dneska dokonalé? Vždy vznikají zvláštní situace, a od toho tam jsou příslušné osoby, aby to dokázali posoudit.
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:41Od: iqe
Dokonalé není nic. To ale neznamená, že by se mělo na zdokonalování rezignovat.
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:53Od: Daffit
To máš pravdu, od tebe dneska první rozumný argument pro mě.
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:11Od: anakin01
"Od toho jsou Wild card, které tyto situace řeší."

Houby, neřeší, už jen proto že jich hráčka může dostat jen velmi omezený počet.
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:32Od: misa
Doufám, že TA hráčka, která letos absentuje vinou vlastní blbosti, nedostane žádnou. Ale to nemá s realitou světa nic společného :(
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:54Od: nostradamuss Re: Šafářová
odehrála jedinnou sezónu v životě trochu na úrovni, jinak hrála celý léta tužčičku.
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:13Od: brixner
Jo, souhlasím a to mám Lucku rád!
Pododbně dopadne i to živý lano ze Španěl - udělá jedno finále GS a pak už se bude mrskat jen někde u dvacky! A až třeba pojede na Štvanici, ze zvědavosti si dá českou svíčkovou s vosmi a posere se...a je u třicky :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:29Od: misa
Na úspěchy tvé přebohaté kariéry samozřejmě nemá, to je jasné...
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:24Od: EllNino
Nefunguje mi Digisport na O2TV nevííte, jestli áju s Angie budou dávat někde jinde v telce ? :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:25Od: Lunej..
Digisport 1 a 2 na O2 zatím není, skončila jim licence a prý je to v jednání.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:42Od: Fandina Kája
bude hrát s Kerber třetí finále, vždycky to bylo vyrovnané, tak doufám, že do té třetice to Kája vyhraje. Co jsem ji tu viděla hrát, tak se mi moc líbila, takže Kájo pojď!!!
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:50Od: Patriot
Přesně tak! Dneska by jí mohla vrátit ty poslední dvě finálové prohry! Snad se Karolína na dnešek dobře vyspala!! :)
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:53Od: sprchon
Už je to rok starý, ale jednou to snad vyjde. Proč ne dnes? :)

Jen škoda, že neuvidíme finále ženskýho debla...
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:05Od: Lunej..
Bude Kája v telce?
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:35Od: sprchon
U mě určitě ne, mám jen ČT.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:11Od: VLK----1GSL Kaja vs. Angie
Na svuj zpusob prekvapive finale;)
Ale na okruhu WTA... o prekvapeni neni nikdy nouze...

U Angie je videt, ze vi co chce. A nemyslim si, ze bude nejak vic nervozni ve finale s Kajou...ikdyz jde o trun, ...nedavno prozila mozna jeste stresovejsi situaci, kdy bojovala o zlato na OH, a rozhodne ho neprohrala svou nervozitou.
Na okruhu je to ted urcite nejkonzistentnejsi hracka krom Sereny, nejen vysledky, ale take i hrou. Tak neni to muj salek kavy, ale je vitezkou GS, kdy ve finale, po peknem zapasu, porazila prave Serenu...sice v Parizi vypadla, ale ...zahrala si finale ve Wimbledonu a na OH. Takze slusne.

Zato u Karoliny, to clovek nevi...;) Spis ta muze byt vic nervoznejsi ve finale nez Angie...a pokud chce Kaja Angeliku porazit (naposledy se ji to podarilo nekde v Sydney minuly rok...dost davno...), tak krokovani dneska musi byt prefect!:) jinak si odveze nejake to vzpominkove nadobi, ktere se dava ucastnici finale...

tipovat bych to nechtel;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:05Od: sojka
taky si troufam jen prat si a doufat.. :-) Z ceho mam jedine dobry pocit, je nakonec moje fandeni - ac tak znasobene - tentokrat zadne farizejstvi, Karoline bych fandila proti Kerber za kazdych okolnosti a vzdycky. Zaslouzila bych si sladkou odmenu! :-)))
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:17Od: VLK----1GSL
Tak jako liskove orisky, ktere nechavam pravidelne pod vetvi, behem nocnich vyletu do Ria ti uz jako nevoni...dama by si prala orisky v cokolade, predpokladam asi ty, ktere jsem vycmuchal nekde v Australii na zacatku roku...
A ja jsem si to rikal, Vlku!, temi orechy v cokolade sojce nezmirnis tu horkost nekterych fenomenalnich dropshotu Angie, ktere si klidne strihla v prvnim finale proti Serence...
...noooo a je to tady...;)))
uz chces tu sladkou odmenu drive, nez Kaja s Angelikou zacly vubec hrat...
Jak se budete s Kajou snazit, tak klidne sahnu do vlcich rezerv.;) A potom sladka odmena bude...
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:19Od: sojka
:-)))
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:36Od: VLK----1GSL Re: ;)
Ale jeden tip na finale bych mel;)
...ze janekda bude behem finale nervoznejsi nez obe holky dohromady.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:38Od: blixa
Proč zrovna pan docent ? :-o
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:48Od: bIbec
Před třemi a půl lety se Serena Williams znovu stala světovou jedničkou. Rozhodla o tom výhra nad Petrou Kvitovou na turnaji v Dauhá.
Dnes, po letech, může být rozhoduto o nové královně žebříčkového trůnu. Bude u toho opět česká hráčka.

Hodně se těším a byl bych moc rád, kdyby to dnes dopadlo jinak, než před těmi třemi lety :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:49Od: milik254
Jedničkou se taky staly Marfuška, když na FO12 porazila Petru
Kim po prohře s Petrou v Paříží
Caroline po výhře nad Petrou v Pekingu
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:40Od: ten-Istky nesnadné rozhodování vyřešeno!
Dlouho jsem byl na rozpacích,
komu fandit v dnešním klání,
tu Polku nemám rád totiž,
Karolínu stokrát radši.

Převážil však rozum zdravý,
Karolíně se omlouvám,
ať dneska Polka zvítězí,
průchod spravedlnosti dá.

Ať černýho oškliváka,
z té zaatlantické Říše zla,
steroidního dnes sesadí,
jedničkou zas bude žena.
[ Reagovat ]
21.08.2016 17:33Od: FulnekUltras
aspoň v tenise, když už ne na osmistovce... ;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:40Od: janek_da
"rodačka z Loun", jo je to tady
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:50Od: blixa
To píšeš špatně, to je "rodačka zloun" ! ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:57Od: sprchon
Jo! :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:24Od: Fandina
Tak tak, jako to lounské pivo.
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:37Od: Nola
Angelike by som ten tron velmi priala, trochu mam obavy, ten tlak bude obrovsky, Kaja naopak, nie je favoritkou, pohoda bude na jej strane, nech vyhra ta lepsia
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:51Od: blixa
Tlak bude na obě, rozhodne hlava. Tipovat si neodvážím.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:10Od: horska.kraslice
Já si myslím, že Kája má šanci jen minimální. A ta spočívá v tom, že by se Angelika porazila sama. Jiná šance není, Kája svojí hrou neplatí na hru Angeliky.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:18Od: blixa
To si nemyslím. Řekl bych že přednosti i nedostatky jsou celkem v rovnováze, otázkou je, do jaké míry je která bude schopná využít. Pokud by obě hrály svoje TOP, viděl bych to na velmi vyrovnaný zápas. Rozhodne hlava a tady má Angie bezesporu výhodu, těžkých finálových utkání odehrála rozhodně více. Ale je to WTA, stát se může všechno.
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:54Od: dunphy
Pro iqeho musí být toto finále naprostá noční můra. Vyhraje Karolína a stane se novou českou jedničkou. Vyhraje Angie a stane se novou světovou jedničkou. Myslím, že ať už to vyjde jakkoliv, tak mu to bude pěkně ležet v žaludku a už se nemůžu dočkat jak tu kolem sebe začne zase agresivně prskat :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:57Od: gigin
Nn, on je v těžkým klídku, protože body a žebře jsou matoucí a nemají vypovídající hodnotu. Českou jedničkou nadále zůstává a zůstane navždy Petra. Už si to jednou provždy pamatuj a budeš cajk.
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:09Od: kada.tom
i kdyby byla Petra 942. na světě, byla by českou jedničkou :-D
to přece ví každý :-D
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:14Od: gigin
Přesně tak. Záleží na úhlu pohledu a na každém jednotlivém zdejším uživateli. Pro mne je Gulba taky nejlepší hráč na světě. S tím prostě nic nenaděláš... úsměv
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:17Od: sojka
pro me je Kvitka predevsim wimbledonskou vitezkou (v soucasnosti dvojnasobnou), cimz si muj obdiv a uznani zajistila jaksi prostupne vsemi zebriky a epochami uz navzdycky.. ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:20Od: gigin
Tak určitě.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:29Od: VLK----1GSL
tak jiste;)
Pro mne je take Yannick nej. na svete, a to nemusel ani ten Wimbledon vyhrat...a ani nemusel byt Nr.1 nevim kolik tydnu...
Nekdo se opira o Nenada, nekdo se opira o stats.,
...ja to opiram o samotneho Yannicka;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:39Od: sojka
ja se snazim opirat o tenis (zatim me v zivote, at uz jsem strejchla o neco maleho ci vetsiho, vzdycky podrzel, dik).. taaakzeee... Fedex! :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:55Od: VLK----1GSL Re: ;)))
tak Yannick neni az tak tenista jako spis renesancni clovek, takze to ma sirsi zaber...;)
Ale jo. Pokud bych to mel oprit o tenis, tak utcite v ramci toho top4 bych dal prednost Fedexovi...ikdyz si samozrejme takovych sportu jako atletika, gymnastika a kriket vazim;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:57Od: VLK----1GSL
*si vazim;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:06Od: sojka
mas tam "si".. a dobry! :-)))
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:38Od: VLK----1GSL
no prosim...;D)
opravdu je tam...:-O
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:01Od: sprchon
Můžeš to prosím přiřadit? :D

Já si tipnu:
Atletika - Rafa
Gymnastika - D1ok3r
Kriket - Andy
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:08Od: VLK----1GSL
Tak je videt z tveho tipu, ze ten tenis sledujes poradne...a necumis jen po lajnach, jestli to byl aut nebo nebyl aut, nebo nesledujes jestli nejaka hracka ma knirek nebo nema, atd. ;D)))
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:01Od: iqe
Zatím tady prskáte akorát vy, já jsem celkem v klidu.
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:05Od: Haitik
Ale nevypadáš
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:08Od: iqe
To se ti jenom zdá. To dělá ten nasralin v krvi, kterej vám vždycky nastoupá, když si někdo dovolí nesouhlasit s davem.
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:32Od: dunphy
Však zatím jo. Ale říkám, že se moc těším na to, až to přijde :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:41Od: kokoli
Víte co? Já bych iqeho ocenil za to, co všechno dělá, aby uhájil svoji fantazii o Petře jedničce. Iqe kvůli Petře obětoval svůj pohlavní i jiný život, vymýšlí si bludy o nepřejících čárových, sám se staví do role 'člověka s jiným názorem', zapomínaje že i tenis má a musí mít objektivní kritéria a pravidla, včetně žebříčku, jinak by se nedalo hrát. Iqe ale obětoval příliš mnoho, aby se týhle fantazie moh vzdát. Proto ji bude zuby nehty bránit a k tomu potřebuje výsměch a útoky od nás ostatních. Až ho budeme ignorovat, ztratil nepřítele, ztratil důležitost, bude to je tolerovanej šašek. tak směle do toho
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:43Od: sprchon
+1
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:53Od: blixa
Když my mu tak rádi děláme "větrné mlýny" :D ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:55Od: iqe
Tolik práce ti to muselo dát a přitom taková blbost - tenis by se bez rankingu v pohodě obešel a že lajnoví to dost prasí nevidí jenom naivní trouba.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:01Od: blixa
Ano, pryč s rankingem ! Nasazovat se bude dle Tykveho svaté vůle ! ;-) :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:13Od: bIbec
Nasazování je jedna věc. To by i šlo bez toho. Akorát by se teda musely vymyslet jiný kritéria, kdo kde může hrát. Ranking je ideální, jednoduchá věc. Já nevím, třeba nám iqe poradí, jak jinak by to řešil.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:20Od: iqe
Uvědomuješ si vůbec, že žádná kritéria ani nejsou potřeba? Kromě toho ranking, alespoň ten stávající, není ani ideální, ani jednoduchá věc. Proto taky musí být spousta různých berliček, aby to fungovalo alespoň trochu.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:27Od: Daffit
To jako, že bys do koše dal 32 hráček a postupně losoval dvojice? Chlapče, není doba kamenná.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:29Od: iqe
Není. Proto je potřeba stávající ranking zásadně přehodnotit, neboť ten je jak z doby kamenné.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:32Od: Daffit
Tak kritizuješ tady hlavně ty, tak předpokládám, že jako inteligentní člověk, máš i nějaký návrh.
Pokud tedy nejsi regulérní blázen.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:14Od: iqe
Dlouhodobě prosazuji Elo systém.

Pokud bychom se ale měli držet současného počítání, tak mě napadá hned několik zásadních úprav:
1) sledování delšího období. 12 měsíců je prostě málo.
2) snížit počet povinných a započítávaných turnajů
3) redukovat počet kategorií turnajů na okruhu na maximálně dvě. V současnosti jich je na WTA okruhu pět, resp. čtyři, to podle toho, jak se budeme dívat na kategorii 125k, což nemá ze sportovního ani z marketingového hlediska žádný smysl.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:24Od: blixa
Totální nesmysly.
ad 1) rok je období nesmyslně dlouhé, zkrátil bych ho na polovinu. Žebříček má odrážet aktuální výkonnost a ne nějakou historii.
ad 2) započítával bych všechny turnaje, nevidím jediný důvod proč ne
ad 3) kategorie bych udělal identické s ATP. Jejich řešení je optimální. Jen dvě úrovně je megahovadina hodná chorého mozku.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:30Od: iqe
1) vzhledem k nerovnorměrnému rozdělení turnajů během sezony je sledování za období kratší než rok dost problematické.
2) protože by to silně zvýhodňovalo objížděčky typu Karolíny.
3) z marketingového hlediska je víc jak jedna kategorie zbytečná - lidi stejně rozlišují akorát GS a to ostatní. Ze sportovního hlediska dvě naprosto stačí. A fakt, že místo argumentu použiješ ubohou urážku jenom dokazuje, že mám pravdu. Kdybych ji neměl, byl bys schopen mi to vyvrátit.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:37Od: blixa
ad 1) tak nerovnoměrné není, aby půlroční okno nestačilo
ad 2) každá hráčka si může zvolit svojí strategii, jestli jet na kvantitu nebo na kvalitu. Nevidím důvod proč jim v tom bránit.
ad 3) tvoje myšlenka je tak úchylná, že nemá smysl ani argumentovat. Takže budou GS a za všechny ostatní turnaje bude stejně bodů a peněz ? :D :D :D Odpověz si sám.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:41Od: iqe
1) si ten kalendář nejdřív prohlídni
2) už teď žebříček spíš zohledňuje kvantitu nad kvalitou, tvůj návrh by to ještě víc zmrskal
3) GS stojí pochopitelně zvlášť. Já mluvím o WTA turnajích, tj. od kategorie WTA 125k do kategorie WTA Premier Mandatory.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:44Od: Kozoroh
GS jsou počítány jako WTA turnaje. Podívej se na jakýkoliv seznam ATP/WTA titulů GS vítězů, GS jsou samozřejmě počítány.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:07Od: iqe
GS stojí zvlášť, byť jsou pochopitelně bodovány a započítávány. Já mluvil výhradně o kategoriích 125k až Premier Mandatory. V těch se málokdo vyzná a málokdo mezi nimi rozlišuje.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:34Od: Kozoroh
1) Rok mi přijde tak akorát. Neměnil bych na dva roky nebo jen na půl roku. Pokud by to bylo zkráceno jen na půl roku, tak by nastal problém s TM, neboť race žebríček taky počítá s celým rokem, byť kumulativně.
2) Pokud by se započítávaly všechny turnaje, tak by byli zvýhodněni tenisté, kteří by byli schopni za rok objet 30 turnajů před těmi, kteří by zvládli jen 20. Současný systém zohledňuje kvalitu před kvantitou.
3) Souhlasím, rozvržení kategorií ATP turnajů je ideální a WTA okruh by ho klidně mohl okopírovat.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:38Od: iqe
1) Rok je zcela jednoznačně málo.
2) souhlas¨
3) rozvržení ATP je o něco lepší, ale ideální ani náhodou. Dvě kategorie v pohodě stačí.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:41Od: blixa
TM může mít roční race, proč ne. Nemusí se řídit aktuálním žebříčkem pro nasazování.
Je věcí každé tenistky, jestli je pro ni výhodná kvalita či kvantita. Kvantita zase víc vyčerpává, plodí víc zranění, rozhodně se nedá říct co je "výhodnější". Nechal bych to na svobodné úvaze.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:52Od: Daffit
ad1 - hodnotí se vždy 12 měsíců a na konci roku se podle toho rozdělují ceny. Tvůj návrh by to spíš celé zamotal.
ad2 - u povinných turnajů by se dalo uvažovat o změně, ale počet turnajů bych neměnil, protože se nedělá jenom pro nejlepší hráče.
ad3 - dalo by se uvažovat o 3, ale osobně si myslím, že 4 kategorie jsou proto, že je to motivačně nastavené. Premier Mandatory a Premier 5 jsou skoro stejně bodově hodnocené.

V žebříčku bych žádný problém nehledal, protože když má hráč formu, tak je schopen porazit kohokoliv - Puig, Del Potro.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:10Od: iqe
ad 1.: Argument ve stylu "dělá se to tak, protože se to tak dělá" není argument. Kromě toho, podle žebříčku se ceny neřídí.
ad 2.: 13 povinných turnajů je zcela evidentně moc. Ne náhodou si holky stěžují na přetěžování.
ad 3.: ty holky jednotlivými kategoriemi proplouvají dle chuti a vlastního uvážení. Tady o nějaké motivaci nemůže být moc řeč.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:29Od: Daffit
Zase plácání prázdné slámy. Celý systém je postavený na rozumných základech a pravidlech.
1.Některé ceny se udělují podle žebříčku a to dost podstatné.

2.Psal jsem, že o změně by se dalo uvažovat. I když hráčka, která se nechce zúčastnit turnaje, tak se ho jednoduše nezúčastní. Je vždy nahrazena jinou hráčkou, v tom lepším případě.

3.Motivaci samozřejmě mají, první vyhraný GS, první vyhraný Premiér Mandatory a Premiér 5. Postup v žebříčku do TOP 20, do TOP 10 a budeš se divit i No.1.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:41Od: iqe
1. Vyjma trofeje pro tu, co je na konci jedničkou, se žádná trofej žebříčkem neřídí.
2. jak souvisí počet započítávaných turnajů s tím, o jaké turnaje jde?
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:42Od: iqe
3. motivace ale přeci nesouvisí s kategorií turnajů.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:45Od: EllNino
souvisí
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:48Od: iqe
Míň, než si myslíš. Už jenom proto, že historii nezajímá, o jakou kategorii turnaje jde.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:49Od: EllNino
nepleť si historii a subjektivní motivaci hráčky ...Kája bude třeba dneska ohromnou motivaci vyhrát poprvý větší turnaj než Int. a Angie zase poprvý usednout na trůn :) ...
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:50Od: iqe
Každá hráčka má motivaci vyhrát. Se statusem turnaje to ale nijak nesouvisí - pokud náhodou nejde o GS.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:51Od: EllNino
... říká ten, co tu kritizuje Karolínu za výhru v Nottinghamu :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:52Od: EllNino
ty si myslíš, že je rozdíl, když Petra vyhraje Prahu nebo Řím ? :) (ani nevím, proč jsem tyhle dva vybral :D :D )
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:31Od: Daffit
Dále je to - Hráčka s největším zlepšením, Nováček roku, Návrat roku.

2. jak souvisí počet započítávaných turnajů s tím, o jaké turnaje jde? - tady jsem tě nepochopil, ale to mi nevadí.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:23Od: kada.tom
1) rok mi přijde jako ideální časový úsek, není důvod měnit něco, co funguje v mnoha sportech
2) tak počet povinných turnajů bych asi snížil, ale ty započítávané, to je nesmysl, tenis není jen o těch v první TOP 20, ale i o těch horších, kteří mají šanci na těch menších a malých turnajích prorazit :-)
3) tady souhlasím, ve WTA bych zavedl dělení jako u ATP ... WTA 250 (současné internationaly), WTA 500 (současné Premiery) a WTA 1000 (Masters turnaje ... současné Premier 5 a Premier Mandatory) ... tebou navrhované dvě kategorie jsou moc málo, u ATP ty tři kategorie fungují naprosto parádně, ideální vzor pro WTA :-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:47Od: iqe
1) protože by to mohlo fungovat i líp?
2) jak souvisí počet započítávaných turnajů s tím, o jaké turnaje jde?
3) bylo by to rozhodně lepší než stávající stav, i tak si ale myslím, že by dvě kategorie bohatě stačily.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:32Od: bIbec
no dobře.. přesto jsi teda pro ranking, který teda může fungovat jinak. A to je v pořádku! Já v tom nevidím problém. Mně je celkem šumák jak to funguje, ono je to celkem pro každého stejné.

Přesto jakýkoliv ranking (ať už odlišný), je kritérium. Bez toho to nejde.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:33Od: bIbec
takže neříkej, že "kritéria nejsou potřeba".
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:54Od: Kozoroh
Nějaký řád je třeba mít, jinak by tu byla anarchie...
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:11Od: darek.vrana
Ač s iqem nesouhlasím, tak je pravda, že bez rankingu tenis fungoval vcelku bez problémů až do roku 1975. Nasazení dělali organizátoři subjektivně. Takže by to šlo. Ale já mám na tenise právě nejradši ranking, to máme s tommrem společné:).
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:15Od: sojka
dobre, ale pri soucasnych penezich je to uplne nemyslitelny.... ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:17Od: sojka
ta "subjektivita"...
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:25Od: Kozoroh
Ano, ale pokud by byl tenista ve sporu se svým tenisovým svazem, tak ten by ho na GS turnaj nenominoval. Představte si, že by třeba Kaderka před deseti lety nepustil Štěpánka na GS turnaj, jelikož kvůli sporům odmítl Radek reprezentovat v DC... Žebříček je skvělý právě v tom, že na nejlepší turnaje se dostanou nejlepší tenisté bez obstrukcí národních svazů.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:29Od: sojka
prvni souveti bez podminovaciho zpusobu je spravne.. ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:48Od: darek.vrana
To byl spíš problém režimu, ne žebříčku. Jinak já samozřejmě proti žebříčku nic nemám a ani nemám nic proti současnému systému. Jen to byla poznámka, že tenis takhle dlouho fungoval.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:35Od: Kozoroh
Dále tenis byl do roku 1968 amatérským sportem, resp. někteří dobří hráči přešli na profesionální okruh pana Kramera. Jakmile však začala otevřená éra a tenisté se v široké míře začali profesionalizovat, začala vznikat potřeba mít objektivní univerzální žebříček, porovnávající úroveň jednotlivých tenistů. Dnešní žebříček je u mužů i žen skvělým a efektivním parametrem.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:39Od: iqe
Jak dlouho ještě hodláš opakovat tu blbost, že současný žebříček je skvělým a efektivním parametrem, když je z mnoha důvodů naprosto evidentní, že to tak není?
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:43Od: blixa
Mnoha důvodů ? Já vidím pro tebe jediný, a to ten že v něm nějak nepochopitelně není Petra na prvním místě, viď ty pomatenče :D :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:50Od: iqe
Mnoha důvodů. Namátkou třeba ten, že ani nejsou bodované všechny akce. Nebo že systém bodování nemá žádnou vnitřní logiku.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:52Od: blixa
To je to samé co jsem napsal výše, jen si to oblemcal kecama :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 16:03Od: iqe
Áha. Argumenty došly, tak si pomáháš nadávkama. Typické.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:03Od: Daffit
A jak bys ty turnaje pořádal bez rankingu? Nějaké kritérium tam přece musí být.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:15Od: iqe
Nemusí.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:18Od: bIbec
takže pořadatel turnaje řekne.. My tam Kvitovou nechceme.. tak tam prostě nebude. Nemáme ranking a podle nás si to víc zaslouží hráčka X, která se nám zdá lepší a že si to víc zaslouží.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:08Od: Nola
boze, to su zase kecy, v kazdom sporte existuje nejaky ten rebricek, ten tenisovy urcite nevymysleli z nejakeho rozmaru, ze ano.....
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:12Od: Daffit
Taky se mi zdá, že Iqe je totálně z formy.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:15Od: iqe
Nemel nesmysly. Většina sportů se bez žebříčku obejde, respektive jim nepřikládá až tak velký význam jako tenis. Nehledě na to, že i tenis se většinu své existence bez rankingu v pohodě obešel.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:16Od: Daffit
Prázdné fráze, sorry.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:19Od: Daffit
A které sporty to jsou, jenom pro úplnost.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:24Od: iqe
Třeba snad všechny zimní. Nebo atletika.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:29Od: Daffit
To jsou sporty na čas, nikoliv vyřazovací způsob :)
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:32Od: Nola
v zimnych sportoch sa predsa boduje, ci? odbobne je to vo formulach a inych sportoch, aj v tenise sa prideluju body, ale tenis na rozdiel od spomenutych sportov ma vyradovaci system, co napr. u formuly neplati, ze ano, vsetci jazdci sa postavia na start, vyhrat moze kazdy....
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:36Od: janek_da
oni běhají v atletice h2h? Světový pohár není žebříček?
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:17Od: Mayo
Presne tak.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:59Od: Kozoroh Re: iqe
Meleš nesmysly ty, jak na kolovrátku. Srovnání s jinými sporty je bezpředmětné, neboť tenisový formát je vyřazovací, vůbec se to nedá srovnat třeba s atletickým formátem, kde rozhoduje, kdo doběhne první, doskočí první atd.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:09Od: iqe
Formát není podstatný.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:40Od: Kozoroh Re: iqe
To by mě zajímalo, jaké lepší kritérium pro nasazování tenistů na turnaje než dnešní žebříček bys vymyslel.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:41Od: Nola
zrusil by nasadzovanie a v 1. kolach by sme videli trebars Kvitovu so Serenou, Djokovica s Murraym a pod....
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:46Od: janek_da
Nasazení je fajn, ale moc se mi nelíbí 16,32 nasazených. Kdysi to byla velká výsada být nasazený. A kdyby bylo jenom 8 nasazazených, jako kdysi, tak už od prvních dnů můžou být zajímavé zápasy mezi dobrými hráči.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:52Od: Daffit
To je rozumný argument, ale zase je to pavouk a při turnaji, který má 32 hráčů, je 8 nasazených. Poku by byl zregulován na 4 nasazené, není nikde záruka, že budou kvalitnější zápasy.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:52Od: Nola
mne to az tak nevadi, dnes sa pohybuje okolo 140. miesta jeden nebezpecny hrac, ktory je zarukou kvalitnych zapasov hned na uvod turnajov :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:53Od: janek_da
ti Argentinci se tam tak toulávají
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:09Od: Kozoroh
To by pak byla anarchie...
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:16Od: iqe
Ale houby, oproti současnosti by se nic tak závratného nezměnilo.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:25Od: Kozoroh
Nezměnilo? Nikdo by nemohl zaručit, že se v 1. kole GS turnaje nestřetnou úřadující vítězové RG a Wimbledonu. A takových podobných případů je hafo.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:32Od: iqe
A čemu by to vadilo? Snížilo by to atraktivitu turnaje? Nesnížilo, spíš naopak.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:37Od: Kozoroh
Vůbec nerozumíš pojmu atraktivita. Mnoho diváků by odradilo sledovat turnaj, kde by se silní hráči vyřídili v prvních kolech a v těch pokročilých by hráli no-name postavy, neboť by neexistovalo adekvátní nasazení.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:46Od: blixa
By vznikaly komické situace, kdy třeba finále GS by hrála Serena proti Doi :D Proč ? Protože by se třeba všechny dobré poskládaly do jedné půlky :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:48Od: sprchon
Doi by ti nebyla dost dobrá? :D Co jsem ji viděl, tak hraje sakra dobře. Snaživá a na svoji postavu má ránu. ;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:51Od: blixa
No jako jo, ale finále GS ??? :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:55Od: sprchon
Tam není a asi nikdy nebude. :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:05Od: VLK----1GSL
noooo,...jen aby jste se chlapi jeste nedivili, kdo tam vsechno jednou v tom finale GS (WTA) jeste bude;D)
A to vam nestaci uz nektere priklady za poslednich par let.
A proc chodit daleko ze...finale Bobina x Flavia jste jiste vsichni ocekavali;D)
A dle nekterych reakci se nekteri takoveho finale nemohli ani dockat...coz me pripomina reakce na finale Sabina x Marion na trave;D)))
Nektere jsem tu od te doby snad ani nevidel...pravdepodobne umreli neskonalou radosti a stestim k bilemu sportu;)
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:06Od: sprchon
Tak jasně, já už se nedivím ničemu. :)
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:04Od: iqe
No, zdá se, že pojmu "atraktivita" rozumím líp než ty.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:38Od: Kozoroh
Další mlácení prázdné slámy a sebepotvrzování tupohlava k tomu...
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:51Od: iqe
Ano. Jsi tupohlav, co mlátí prázdnou slámu.
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:56Od: iqe
Nasazování je přežitek.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:01Od: janek_da
To je logický názor nebo tvrdý fakt?
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:09Od: iqe
Se podívej, jak to na WTA poslední dobou vypadá.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:23Od: Kozoroh
Stávající systém se stává přežitým ve chvíli, kdy je vymyšlen systém lepší. Nic lepšího než stávající nasazení nebylo vymyšleno, jeho zrušení by způsobilo anarchii. Je to jen jeden z tvých nesmyslů.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:25Od: iqe
To je samozřejmě naprostý nesmysl. Že není nový systém neznamená, že ten stávající není přežitý. Opět jenom dokazuješ, že s logikou jsi dost na štíru.
[ Reagovat ]
21.08.2016 14:41Od: Kozoroh
Když stávající systém v klidu funguje a nikdo není schopen vymyslet lepší, tak nemůže být přežitý. To je jasné jak facka pro každého, krom tebe tupohlava.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:11Od: iqe
Kecy v kleci. Třeba to, že by se ranking měl počítat alespoň za dva roky, část hráčů navrhuje už nějakou dobu.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:34Od: blixa
Jistě, těm co jsou momentálně "usazeni" nahoře by to velmi vyhovovalo, protože by to velmi ztížilo cestu nahoru mladým v růstu. To věřím že by to mnozí podpořili. Tohle by byl systém, který by "konzervoval" starousedlíky nahoře. Že takovou zrůdnost podporuješ zrovna ty mě vůbec nepřekvapuje :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:44Od: iqe
Samozřejmě by to nikomu cestu nahoru nekomplikovalo.
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:50Od: blixa
Samozřejmě že komplikovalo, všem co momentálně nahoře nejsou. Už takhle trvá dlouho než naplní roční okno, co teprve třeba dvouleté. Prostě systém pro konzervy, otrávit ty mladý ať se nikam necpou :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 15:53Od: EllNino
komplikovalo a docela hodně ...chudinky
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:46Od: sprchon Angie
203. ve WTA žebříčku? Tak to bych se hodně divil, kdyby porazila 14. Káju.
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:38Od: Mayo
Kks Angelika môže byt sv. jednotka:O to som ani nevedel ale paráda. Prajem jej to.
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:16Od: Jiri Hezky
Tak se ji ta olympijska pauza preci jen vyplatila a vzhledem k finalove ucasti Kerber na OH vidim jeji sance hodne vysoko. Snad to da.
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:02Od: triatlet Angelique Kerber
#jsmejedentým#SteffiGraf
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:20Od: A.R.R.
Jestli to Angie dneska dá, tak tu někoho klepne pepka a Plíškovci to nebudou :-D
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:29Od: janek_da
hádám, Lunejku
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:44Od: sprchon
Řekl bych, že tý je tohle finále úplně ukradený. :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:02Od: Lunej.. Re: janekda
Proč mě? Mám tu pověst labilky?:D

Sprchon - preju Kaje, přiznám se, že představa Angie coby Nr.1 není pro mě nějak lákavá, ale ok, Serena už není co bývala. Raději bych tam viděla jiné hračky, ale to je život. :)
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:11Od: janek_da
Tak jsem se napoprvé netrefil, no. Zkusím napodruhé, sojku.
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:28Od: sprchon
Tak to je jiná. :) Ta to opravdu moc dobře nenese...
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:29Od: janek_da
Ale pepce snad ulétne, nerad bych aby ji klepla. I když oškubaná od Lunejky, no nevim.
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:42Od: sprchon
Tak to nevim, jak by se dala ohodnotit holá sojka. :D
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:51Od: Lunej..
Jak oskubana? Dá mi jen jedno ocasní pírko, ještě ji dost zbyde. A protože jeji idol má do konce roku dovcu, tak se musí někde realizovat:D
[ Reagovat ]
21.08.2016 13:20Od: A.R.R.
No já nevím,jsem někde četl, žes jí chtěla oškubat celou :-D
[ Reagovat ]
21.08.2016 11:55Od: Kozoroh
Iqe je nezničitelný troll.
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:02Od: iqe
Aspoň ne hloupá ovce bez vlastního názoru.
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:13Od: Daffit
Jediný smysl věty je dovést čtenáře k další větě.

Henneke Duistermaat
[ Reagovat ]
21.08.2016 12:24Od: janek_da
o těch ovcích už je to staré, to bečí kdejaká ovce
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist