Dvě výhry v deštivém dni. Plíšková v Dauhá zdolala i Cibulkovou a je ve finále

  • WTA DAUHÁ - Karolína Plíšková má za sebou náročný, ale úspěšný den v Dauhá. Zakončila ho cenným skalpem a postupem do finále. Česká tenistka nejprve smetla Číňanku Shuai Zhang, se kterou vinou dešťových přestávek hrála téměř sedm hodin, a vzápětí si v semifinále poradila i s Dominikou Cibulkovou. Slovenku udolala až ve čtvrtém vzájemném duelu a poosmnácté v kariéře postoupila do finále. V něm narazí na Wozniackou.
    17. 2., aktualizováno | Aktuality |  347 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková hraje letos fantasticky. Hned na úvodním turnaji v Brisbane získala svůj sedmý titul a na Australian Open poprvé v kariéře došla do čtvrtfinále. Díky lednovým úspěchům se vyhoupla na třetí pozici žebříčku WTA a vylepšila tak své maximum.

Výbornou formu a psychickou odolnost potvrdila i o uplynulém víkendu, když pomohla českému fedcupovému týmu dvěma body k postupu do semifinále světové skupiny. Pak už se rychle přesunula do Dauhá, kde navazuje na skvělý vstup do sezony.

Na turnaji WTA Premier v katarské metropoli měla v roli nasazené dvojky nejprve volný los a jelikož hrací program každodenně narušuje déšť, stihla během prvních čtyř dnů odehrát jediné vítězné utkání proti Caroline Garciaové.

Podle plánu se nezačalo hrát ani dnes. Plíšková nastoupila proti Číňance Shuai Zhang v 13:00 místního času, mečbol však proměnila až v 19:37. Nicméně samotný zápas trval pouhých 54 minut, během nichž česká tenistka zvítězila nad 31. hráčkou světa jednoznačně 6-2 6-0.

Statistiky zápasu
Shuai Zhang - Plíšková
2 esa 9
3 dvojchyby 0
56 %
1. podání 'in' 61 %
54 %
úsp. 1. podání 76 %
26 %
úsp. 2. podání 69 %
7 winnery 17
11 nevyn. chyby 5
0/0 brejkboly 5/5
čas: 0:54

Plíšková hrála v prvním setu výborně a nerozhodila ji ani zhruba hodinová pauze za stavu 5-2. Po návratu na kurt sadu doservírovala a druhý set začala brejkem. Jenže pak si hlavní slovo vzalo znovu deštivé počasí a více než čtyři hodiny se nehrálo.

Ani druhá pauza však čtyřiadvacetiletou Češku nerozhodila. Spíše naopak. Plíšková se rozhodla zápas co nejrychleji ukončit a třetí pokračování rychle ukončila. Skvěle podávala, trefovala vítězné míče a zajistila si postup do semifinále. Cestou do něj ještě neztratila podání, dnes nečelila jedinému brejkbolu.

"Na tenhle zápas jsem čekala od včerejšího večera. Ale jsem ráda, že ten druhý set byl rychlý a postoupila jsem ve dvou setech," komentovala Plíšková, která prý nevlídné počasí na začátku týdne uvítala, neboť měla více času na aklimatizaci a odpočinek po Fed Cupu. "Ale dnes už mě to trochu štvalo."

Do finále přes neoblíbenou Cibulkovou
Po hodinové pauze Plíšková nastoupila k semifinálovému zápasu proti Dominikce Cibulkové, která pro ni byla velkou výzvou. Se Slovenkou totiž prohrála všechny tři vzájemné zápasy. "To bude úplně jiný zápas. Ona hrála naposledy včera, takže bude odpočatá. Ale dnes jsou zcela jiné podmínky a to by mohla být moje výhoda," uvedla mezi svými zápasy Plíšková.

Statistiky zápasu
Cibulková - Plíšková
0 esa 21
0 dvojchyby 1
72 %
1. podání 'in' 69 %
65 %
úsp. 1. podání 68 %
67 %
úsp. 2. podání 63 %
14 winnery 40
13 nevyn. chyby 16
3/9 brejkboly 4/7
čas: 1:52

Na čtvrtý pokus už však česká tenistka dokázala uspět. Světovou pětku Cibulkovou zdolala v náročných větrných podmínkách 6-4 4-6 6-3 a svou letošní bilanci vylepšila na 14-1.

Plíšková do zápasu nevstoupila dobře a prohrávala 1-3. Po pátém gamu si oblékla tričko s dlouhým rukávem, ale nezdálo se, že by to její hře pomohlo. Po šesti prohraných výměnách v řadě prohrávala 2-4 a 0-30 a ve vzduchu visely další brejkboly. V tu chvíli však česká hráčka zabrala, vyhrála šest fiftýnů po sobě, získala čtyři gamy v řadě a první set vyhrála.

Jenže druhé dějství začala ještě hůře než to první a prohrávala 0-4. Manko jednoho brejku zlikvidovala, Cibulková si ale v závěru své servisy suverénně pohlídala a vynutila si třetí set,

V něm se 'lámal chleba' v sedmém gamu. Plíšková v něm za stavu 3-3 odvrátila dva brejkboly, vzápětí se jí povedl klíčový brejk a v dalším gamu proměnila svůj druhý mečbol. V zápase si pomohla 40 winnery, z toho 21 esy.

"Byl to náročný dlouhý den, ale jsem nadšená. Dnes jsem poprvé porazila Dominiku, k tomu v těžkých podmínkách. Nehrála jsem nejlepší tenis, ale důležité je, že jsem vyhrála," hodnotila Plíšková více než desetihodinové martyrium na stadionu.
"Jsem opravdu šťastná. Teď si chci hlavně odpočinout a užít si to. Na dva zápasy během jednoho dne nejsem zvyklá, tak snad se na finále dokážu připravit," dodala krátce před jedenáctou hodinou večerní svěřenkyně Davida Kotyzy, který v Dauhá není.

Lounská rodačka postoupila do svého 18. finále a bude v něm usilovat o 8. titul, z toho druhý v této sezoně.

O titul s Wozniackou. I s Dánkou prohrává 0-3

Také finálová soupeřka Plíškové bude mít v nohách dva dnešní zápasy a česká tenistka s ní stejně jako s Cibulkovou prohrává ve vzájemné bilanci 0-3. Utká se totiž s o dva roky starší bývalou světovou jedničkou Caroline Wozniackou.

Dánská tenistka dnes vyhrála oba duely ve dvou setech. Nejprve si poradila 7-5 6-1 s Američankou Lauren Davisovou a deset minut po půlnoci pak dorazila 6-1 6-2 Portoričanku Monicu Puigovou, která si v semifinále zahrála poprvé od triumfu na loňské olympiádě. Mezi kvarteto nejlepších se Puigová dostala poté, co zdolala 4-6 7-5 6-4 přemožitelku světové dvojky Kerberové Rusku Darju Kasatkinovou, přestože v rozhodujícím setu prohrávala 2-4.

Šestadvacetiletá Wozniacká si finále v Dauhá zahraje znovu po šesti letech, v roce 2011 v boji o titul nestačil na Rusku Věru Zvonarevovou. Celkově je ve 43. finále a získat v něm může 26. titul.

• WTA PREMIER DAUHÁ •
Katar, tv. povrch, 776.000 dolarů
páteční výsledky (17. 2. 2017)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kar. Plíšková (2-ČR) - Shuai Zhang (Čína) 6-2 6-0
Wozniacká (Dán.) - Davisová (USA) 7-5 6-1
Puigová (Portor.) - Kasatkinová (Rus.) 4-6 7-5 6-4
• Dvouhra - semifinále •
Kar. Plíšková (2-ČR) - Cibulková (SR) 6-4 4-6 6-3
Wozniacká (Dán.) - Puigová (Portor.) 6-1 6-2
• Čtyřhra - semifinále •
Savčuková/Švedovová (Ukr./Kaz.) - Hlaváčková/Shuai Peng (3-ČR/Čína) 6-3 1-6 10-7
• Čtyřhra - semifinále •
Spearsová/Srebotniková (4-USA/Slovin.) - Mirzaová/Strýcová (2-Indie/ČR) 6-3 1-6 10-8
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (347)
18.02.2017 16:19Od: tenisportal2013 stream finále z dauha
máte někdo prosím z živýchpřenosů mi to nejede :(
[ Reagovat ]
18.02.2017 16:22Od: Jabadu
Klasický "Ukrajinec", ale asi si musíš počkat na načtení - protože chodbaly, basket, hokejky ... atd.

http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=OTcxOTY%E2%84%96f&c=en&i=eWl2bW9iZGlzaA%E2%84%96f%E2%84%96f
[ Reagovat ]
18.02.2017 16:29Od: tenisportal2013
super, díky
[ Reagovat ]
18.02.2017 16:29Od: misa
http://live.robinwidget.org/static/freeplayer/4460862210411680.html
[ Reagovat ]
18.02.2017 16:17Od: brixner Nesportovní vejkon Cibule, jó?
No a co, vopíchal bych jí a byla by zas v cajku :-)))
[ Reagovat ]
18.02.2017 19:49Od: Jabadu
Nemáš pocit, že by to mohlo být kvalifikováno i jako trestný čin?
Mám na mysli "šíření poplašné zprávy".
(pardon)
:-)
[ Reagovat ]
18.02.2017 20:33Od: brixner
Mňo, kdyby Cibule sundala kazajku a zařvala na mě " Pomééé", tak vomdlim a vodvezou mě!
Svale, vobčas se přeceňuju, no...
:-)))
A teď jsem rozšířil "dobrou zprávu!" Cibule může bejt v klidu, já ho mam taky v klidu, takže...
:-)))
[ Reagovat ]
18.02.2017 20:43Od: Jabadu
Pokud je ti známo, tak je to pořád sval.
A trénovaný sval buď roste (příčně pruhované) nebo udržuje výkonnost.
To je celý. Na to nikdo nepotřebuje doktora.
:-)
[ Reagovat ]
18.02.2017 20:50Od: brixner
No tak já dochtory nepotřebuju, když je nejhůř, dám si cibuli, no :-)))
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:21Od: Targaryen123
A kromě pome tam na returnu cibule skáče jak malej naprcanej skřítek z kouzelného lesa za sedmero horami
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:12Od: Krisboy Tak už tu Cibuli nechte :D [ Reagovat ]
18.02.2017 12:28Od: bIbec
to byl krásný zápas. Něco jako proti Eugénii ve Wimbledonu nebo Světlaně v Madridu (i když Světlany mi bylo až líto, ostatních ani moc ne)
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:47Od: VlS
Jo to bylo na drobno :-)
[ Reagovat ]
18.02.2017 22:53Od: FulnekUltras
ale u Krause celkem dobrý... ;)
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:47Od: VlS
Jo to bylo na drobno :-)
[ Reagovat ]
18.02.2017 13:44Od: misa
Chudák Petra si dělala nsděje na světovou jedničku a teď není jasné, jestli se ještě někdy vůbec přiblíží k podobným výkonům.
[ Reagovat ]
18.02.2017 13:57Od: PetaM
Petra vypadá pozitivně naladěná ... Beru to tak, že letos se rozehraje a příští rok na to vlítne a bude to jízda :)
[ Reagovat ]
18.02.2017 23:13Od: VlS
To bychom si všichni přáli, jen ať je to tak.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:02Od: Pavol Tip.
Tak že vsádzam aj na Karolínu keď ju toľko chválite aj keď je moja obľúbená.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:03Od: Pavol
A už dávno som vedel že bude česká jednotka.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:20Od: Krisboy
Taky jí dám. A pěkně 2:0 na sety, žádný sr.aní s tím :D
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:10Od: fialka
Dominika, škoda. Nechať si ujsť vedenie 4:2 v prvom a v rozhodujúcej chvíli v treťom stratiť podanie je trestné. Tildenov gem zafungoval. Priznám sa však, že mu moc neverím.
Nič proti Káje, ale oslavujete akoby podala super výkon. Nie, nehrala zle, ale nebyť delového podania a 21 es, tak mohla skončiť rovnako ako Dominika.
kurnik, čo sú to za poznámky, že ju rozsekala nadrobno? To by musel byť iný výsledok.
Ešte tým neprajníkom: tiež vám trnulo uriti, keď mala Kája výpadok. A nehovorte, že nie!
Chcela som sa komentáru zdržať, ale až moc ma prsty pálili. Nebolo mi nič, ale je mi lepšie. :)
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:15Od: VlS
Jsou lidi, na který je možná lepší nereagovat. Na obou stranách hranice. Stejně si myslím, že největší hatery má Dominika na Slovensku, aspoň jsem tam slyšel dost zajímavejch historek :-)
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:19Od: fialka
hej, máš pravdu.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:49Od: fialka
apropo, ak si čítal diskusie na nejakých sk portáloch, tak sú to väčšinou českí hejteri, ktorí majú nesmiernu radosť. Mnohí slovenskí fans už nemajú toľko sily, aby im to neustále vyvracali. To je mentalita Slovákov. Múdrejší ustúpi.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:56Od: PetaM
A proto vládnou kreténi. Asi tak.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:57Od: kada.tom
takže jako Čobolové maj být moudřejší jak Češi? vtip roku ... no spíš milénia :-D :-D :-D
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:14Od: EllNino
ona je to nějaká odrůda, že hodnotíš moudrost podle národnosti ?
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:02Od: kada.tom
samozřejmě že ne :-) ale u Čobolů je ta zaostalost víc než patrná, to vidí i slepej
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:03Od: EllNino
mám dost slovenských známých a jsou to moc fajn lidi, takže ...
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:21Od: kada.tom
takže ... svůj k svému :-)
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:41Od: VlS
Vědět chudák Švandrlík, co s Terazkyho hláškou způsobí, tak z něj udělal radši Pražáka z Pragovácký kovárny. No, fakt je, že tak zabedněnejch, jak jsi ty je na Slovensku málo. Co strašnýho ti udělali?
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:58Od: kada.tom
už jsem to tady zmiňoval nesčetněkrát ...
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:25Od: VlS
Ták ještě jednou prosím
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:14Od: EllNino
ona je to nějaká odrůda, že hodnotíš moudrost podle národnosti ?
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:05Od: Targaryen123
Ono stačí se podívat na STV fanatičtí slováci si myslí že slovenští sportovci jsou nejlepší ve vesmíru, naprosto neobjektivní a pořád schazují české sportovce.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:16Od: fialka
pomýlil si sa, je to práve naopak
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:20Od: Targaryen123
Jasně "naopak" je vidět že jsi jen zakomplexovaný čobol
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:15Od: adis
Zrejme si zakomplexovaný aj ty...
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:36Od: Targaryen123
nejsem zakomplexovaná ty adidasko
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:39Od: Krisboy
Jenom frustrovaná z úspěchů Karolíny :)
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:20Od: VlS
Fialko, cca 10 let jsem na Slovensku pracoval a znovu tě mohu ujistit, že fajn lidi, normální lidi i pitomové jsou na obou steanách hranice proporciona lně více méně stejně.
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:48Od: Torn
Já zase mohu říct, že snad 1 z 10 Slováků není vychcaný nebo nebo furt nějaké výmluvy. Ve škole to tak bylo furt nějaké výmluvy, machrování a vždycky to bylo jen u Slováků, vždycky s něčím hrozný problém. Já nemohu chodit na přednášku, proč bych měl psát česky atd.
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:32Od: VlS
No, ono jde o to, jakez vzorek studuje u nás, standardní studují doma na Slovensku. Takže už se ti tam takhle dostává selekce lidí zvyklejch žít s výhodama. Na Slovensku se víc než u nás hraje na společenskou hierarchii ( ale v Maďarsku, nebo v Rakousku ještě daleko víc) a děti úspěšnejch rodičů to často berou jako privilegium. U nás mě to připadá v daleko menší míře, i když všude se blb najde.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:25Od: George_Renel
Nic proti tobě, ale Karolína podala super výkon. Musíš to hodnotit v širším kontextu celého dne, kdy oproti Cibulkové byla celý den v zápřahu a napětí, zatímco večerní soupeřka v klidu čekala na jediný zápas.
Navíc to Cibulkové "pome" v naprosto nepatřičných situacích je nechutné a tak je spousta tenisových fandů ráda, že je venku.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:35Od: fialka
Veď ten prvý duel trval necelú hodinku a pre ňu to mohol byť ľahší tréning. V napätí bola aj Domi, lebo vedela, o čo hrá. Mne jej "pome" nevadí, práve sa mi páči, že sa hecuje. Iné tenistky po úspešnom fiftíne ziapu ako ranené zvery, ústa rozcapené ako otvorené okno a vyhukujú come on a to nevadí nikomu.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:39Od: George_Renel
Pome po nevynucené chybě soupeřky, když letí míček 5 metrů mimo, či po dvojchybě je opravdu mimo. A já jsem psal přesně o těchto momentech.
Jinak ať se povzbuzuje jak chce, ale v určitých situacích je to neslušné, bývalou hráčkou to bylo označeno ještě pregnantněji.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:45Od: fialka
ale, ale, slušné - neslušné, každý sa teší ak má fiftín. Ak to aj tenista priamo neprejaví, v duchu sa teší azda viac ako ona.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:55Od: PetaM
A právě to jen ten rozdíl. V duchu se těšit z dvojchyby nikomu nevadí. Ale po DF by prostě žádné hlasité povzbuzování být nemělo. Stejně, jako se po prasátku hráči omlouvají, tak by při DF měli držet pusinku zavřenou.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:15Od: fialka
boha, to vari nie? To tu jeden napísal a všetci to opakujú ako ovce. Odvtedy som si to začala všímať a nezaregistrovala som, že by sa po DF tešila. Ak to uvidíš, daj echo! Rada sa na ten moment pozriem.
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:12Od: Torn
Včera se Karolína vyhodila, bylo to úplně mimo a chybou Karolíny...a najednou "Pomééé", tka si řikám, zda Cibulková je jako internet explorer, že si uvědomila vyhraný fiftín z minulé hry nebo je to vážně taková blbka. Tenis je ušlechtilý sport, ať si každý píše, co chce. Sport hrála dříve jen aristokratická společnost a dokonce v těch obřích dobových šatech. Nějaké střílení do publika, házení raket, kde se nachází sběrači nebo někdo jiný, útoky na protihráče, viditelné vysmívání se atd., je zcela nevhodné. Neříkám, že někomu neujedou nervy nebo emoce, ale tak prostě jsem profesionál, tak nějak s mírou. Že si někdo říká pod vousy nějaké pindy, dejme tomu, ale některé projevy jsou totálně mimo mísu, a proto mi vadí nejen Cibule, ale i Novak nebo Murray.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:03Od: Targaryen123
Řvát pome při DF soupeřky je prasárna
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:14Od: George_Renel
Kam se vytratila ta tvá slovenská moudrost??? :-b
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:26Od: VlS
V duchu ať si každej dělá co chce, to co projevuje navenek je buď sportovní, nebo nesportovní. Chování Domi je pro mě za hranou a proto jí nemám moc rád ( na rozdíl od Danky, Magdy, AKS, Janky)
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:31Od: bIbec
jj, Slovenky sou povětšinou zlaté. Ale Dominika mi taky úplně nepasuje.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:53Od: janek_da
prvý duel netrval hodinku ale snad 10 hodin. Pořád přerušování, psychicky náročné, odpočinek v rest room taky stojí za prd.

Ale já Domču beru, ona je celkově taková hyperaktivní.
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:58Od: bIbec
"nebyť delového podania" :-)

to je něco podobného, jako říct "nebýt výborného backhandu" Bacsinszky.
Nemůžeš jí sebrat její největší zbraň, Karolína bez servisu není Karolína stejně jako Bacsinszky bez BH není Bacsinszky.
Serena by taky neměla 23 GS se servisem já nevím koho.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:03Od: bIbec
prostě dobré forehandy, backhandy, rychlé nohy,... nikomu nevadí, ale jak se jedná o servis.. :-)
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:19Od: PanBouchard
Kájina má servis, zase nemá pohyb. Nechápu, co s tím ostatní mají. Na fb píšou, že Kájina je Karlovič. :D je to k smíchu.
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:55Od: Torn
Ten výkon skutečně za velké uznání stojí. Hrát takhle blbě turnaj, nemít rytmus, hrát proti hráčce, která ti je silně nepříjemná svou hrou, je v TOP 10 a máš s ní bilanci 0:4, tak to nepřídá. Ještě roztahaný zápas se Shuai a to počasí není nic moc pro hubeonu káju, která se dle mého na začátku určitě klepala jako ratlík. A Karolína má konstantně dobrý servis a dává hodně es. Psát argument, že kdyby tohle neměla, tak to prosere, je asi stejné říkat, že kdyby Dominika neměla forhend a všechno nedoběhla, projedete to 6:0 a 6:0. A pravdou je, že tyhle malé hráčky mají šanci proti žirafám ranařkám na úspěch jen tehdy, pokud dokáží soupeřku překvapit. Jak vysoká ranařka má svůj den, mohou se malé hráčky jako je Barča, Cibule atd...absolutně zahrabat. Ve chvíli, kdy si Karolina začala dávat pozor, kam jí to Dominika střílí, protože jí to cpala furt pod nohy, tak se zbytečně nevyházovala. V závěru 3. setu začala Karolína tohle chápat a Dominika byla jasně horší. Rozhodně bych netvrdil, že Karolína neukázala styl velké hráčky. Otočila nepříznivé skóre a i ten druhý set nakonec nedopadl tak hrozně...prohrát 6:4 ve druhém není zase nějaká ostuda, kdyby Karolína zatlačila trochu dřív a hrála svou hru, mohla jí vyklepnout ve dvou setech.
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:57Od: EllNino
0:3 už jsi to tu měl jednou blbě, ale jinak souhlas
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:58Od: Torn
Pravda, sorry. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:06Od: gigin Finalko
Zítra v 16 hod.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:09Od: Frick
Tak to já neuvidim. Bo budu bouřit na TS.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:12Od: Targaryen123
Co to je TS?
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:17Od: monty25 Re: gigin
Tak to je pěkně blbej čas. Zasahuje mi to do fotbalu i do hokeje...
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:17Od: VlS
Musíš se naučit samostatně distribuovat buňky , no. Ale abys je pak dokázal integrovat správně - trochu riskantní kozsek :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:01Od: tommr Česko vs Slovensko 2:0
je třeba ještě připomenout, že dneska došlo k pikantnímu souboji českých a slovenských tenisových jedniček v mužích i ženách. Češi byli úspěšní v obou soubojích - Tomáš vyhrál zcela jednoznačně, Karolína musela o výhru tvrdě bojovat ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:07Od: Krisboy
Nepřestává mě bavit, jak na tu Karolínu žárlíš :)))
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:08Od: Krisboy
Pardon, faux pas! To patřilo pod Havlátův komentář níže :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:19Od: Targaryen123
Co to je faux pas?
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:21Od: Krisboy
Neptej se. To připálená omeleta nemůže pochopit.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:22Od: PetaM
Něco jako faunův pás.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:23Od: Targaryen123
Dík "hned jsem to pochopila" je mi to úplně jasné jo
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:23Od: Krisboy
Tak to zas nevím já.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:24Od: Targaryen123
https://cs.wikipedia.org/wiki/Faux_pas dobrý je to tady, ale moc to nechápu, proč se tam píše o Synagoze? Krisboy je žid? Faux pax je nějaké židovské zaříkávadlo? Jako Avada Kedavra
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:25Od: Targaryen123
https://cs.wikipedia.org/wiki/Faun%C5%AFv_labyrint
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:28Od: Krisboy
Budeš mi věřit, když ti řeknu, že bych tě rád potkal osobně? Něco takového jako ty si totiž vůbec nedovedu představit. Jsi něco jako bájný jednorožec :)
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:00Od: PetaM
Ne Faunův labyrint. Ale faunův pás. Vůbec nevíš, která bije.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:49Od: Targaryen123 Uvidíme zítra.... [ Reagovat ]
17.02.2017 23:08Od: Krisboy
Nepřestává mě bavit, jak na tu Karolínu žárlíš :)))
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:11Od: Targaryen123
Proč bych měla na Karolínu žárlit? Dyť má jedničky nebo dvojky. ccc na mě nemá
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:16Od: Krisboy
Fandina jistě odpustí, když použiju její oblíbenou hlášku: Trapné.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:33Od: Torn
Tak lepší pevná dvojka, než čtyřka u kolen. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:35Od: monty25 Dauhá
No, upřímně bych před turnajem nevěřil, že bude semifinále Caro - Monča. Obě měly docela těžký los, ale Caro příjemně překvapila výhrou nad Agou, kde jí ten zápas (aspoň podle highlightů na webu WTA) vyloženě sednul. Monča si nakonec nezopakovala olympijské finále z loňského roku, ale Kasatkina byla v současné situaci asi těžší soupeřkou než Angie. Ten zápas byl hodně zvláštní, protože ho několikrát přerušil déšť, ale hlavní je, že to Monča zvládla a ve 3. setu se jí povedl pěkný obrat z 2:4. Proti Caro už jí to tam nepadalo, a proto ten výsledek vypadá, jak vypadá. Ale i přesto je semifinále v Dauhá pro Monču super výsledek a trochu si tím vynahradila nepovedenou Austrálii...

Caro čeká finále proti Karolíně, která je při absenci Sereny a neformě Angie určitě nejtěžší možnou soupeřkou. Jestli jsem očekával těžký zápas proti Agnieszce, tak s Karolínou to bude těžké zase úplně jinak. Každopádně to ale Caro v Dauhá sedí a pokud Karolínu nenechá útočit ze snadných pozic, tak proti ní má šanci... Ještě nevím, od kolika bude to finále (zítra to je sportovně nabitý den), ale určitě se chci dívat. V týdnu jsem toho bohužel moc neviděl, hlavně kvůli tomu odkládání zápasů...
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:08Od: Frick
Co myslíš, nosí Monča, když jde spát, síťku na knír?

Bys jí ho třeba mohl koupit, až bude JTB PO 2017...
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:20Od: monty25 Re: Frick
Jestli se snažíš bejt vtipnej, tak ti to moc nejde. Už včera jsi byl trapnej s tím komentářem k českým lyžařkám...
[ Reagovat ]
18.02.2017 00:48Od: Frick
????
[ Reagovat ]
18.02.2017 00:51Od: Frick
Aha. No ale Dubovská Slovenka je, Ester snowboardiostka je a Terka si v dětství discmana asi taky pod stromeček nepřála.
[ Reagovat ]
18.02.2017 10:45Od: monty25 Re: Frick
No vidíš, ale Pauláthovou (která se jako jediná dostala do třicítky) jsi vynechal. Asi pro tebe není ničím zvláštní... A co se týče Terezy Kmochové, tak já obdivuju, že neslyšící lyžařka jezdí se slyšícíma (i když nedokážu posoudit, jak velký je to handicap). Kdybys napsal na Twitteru slávistovi Mirkovi (co dělá pořad Odezřeno), že je "hluchej", tak by ti asi taky moc nepoděkoval...
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:24Od: tommr Karolína Plíšková
dneska potvrdila, že je už opravdu velká hráčka když si dokázala poradit s extrémně nepříznivejma podmínkama: nejdřív se musela na výhru nad Zhangovou v dešti trápit celej den, pak musela hned znovu na plac proti odpočatý soupeřce a ještě k tomu narazila na hráčku jejíž hra jí vyloženě nesedí a kterou ještě nikdy neporazila. Ty dvě výhry který z toho vydolovala mají proto cenu zlata ... :)
Zápas s Cibulkovou byl navíc důležitej i v tom, že se bojovalo o třetí místo v žebříčku. Kdyby Karolína prohrála tak by jí Cibule mohla předstihnout zatímco výhrou si to třetí místo výrazně upevnila ...
Já osobně jsem dnešní zápas neobyčejně prožíval i z toho důvodu, že je mi Cibule strašně protivná svým chováním na kurtu. To její neustálý poskakování, zatínání pěstičky po každý chybě soupeřky a její verbální projevy mě vytáčí tak, že po dvou setech jsem z ní byl úplně nervově vyřízenej a měl jsem co dělat abych zápas dokoukal do konce. Ještě štěstí, že Karolína ten závěr zvládla, protože vítězný křepčení Cibule bych asi nepřežil ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:27Od: Krisboy
Všechno jsem slyšel! Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu!
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:32Od: gigin
Ještě k těm podmínkám - hodně foukalo, se to točilo na kurtu.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:35Od: tommr
to bylo sice taky nepříjemný, ale pro obě hráčky to bylo stejný ...
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:39Od: gigin
Někomu to ale může dělat větší problém. Hráčky nejsou stejný.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:55Od: sojka
to je jasne, bylo zjevne, ze je Kaja teplotne uz mimo svuj komfort, po par gemech si oblekla triko s dlouhym rukavem. Cibulkovou hrala vlastni ochranna vrstvicka ;-) a ta hrrr letora, v ni se to snad az vari... ani necichala vsak.. :-)) Jinak Karoline skutecny obdiv, jeji den byl prubehem mimoradne narocny, souhlas s tommrem.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:58Od: VlS
čichala, to teda zas jo, nový míče oňufala poctivě
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:01Od: sojka
fakt? :-)))
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:04Od: gigin
Jj, ňufala.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:08Od: sojka
a tak... ja i obcas poodesla.. ;-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:39Od: freeteepek
Kája s větrem na servisu obvykle nemívá problém. Což je s podivem, ale vítr bývá její výhoda. Dnes musela ale Cibule kvalitně returnovat, jelikož Káju tolikrát brejkla a dle množství es a vysoké procentuální úspěšnosti prvního podání to spíš vypadá na její zásluhu, než že by Kája vyráběla z nahraných míčů chyby:-(
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:58Od: sojka
s tim vetrem - Kaja podava rychle a jednoduse, na tu vitr nemuze. Cibulkova ma naopak tak vysoky nadhoz, ze jsem jen cekala, kdy ji to micek uplne odfoukne.. :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:38Od: Torn
Taky 100% souhlas. Co mi extrémně vadilo....jedna věc je řvát, když vyhraje svůj winner, ale že řve to její "pomééé" když hráčka pokazí míč? To je jako úleva čeho? Chápu, že vydává pazvuky, když uděří, ale tohle? Navíc ty její zapocený vlasy (vypadá to jako umaštěná mašlovačka) a to hopsání. Jako zlatá Šarapka a její hekézní projev.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:51Od: sojka
konecne neco privetiveho i o MaShe.. a bez "vymyte hlavy bulvarem".. ;-))) Nevim uz, kdo tu perlil, ale opravdu vtipne... v zivote jsem si nekoupila ani Blesk, ctu cosi jen diky zdejsim odkazum, kdyz se Rosol ozenil, musela jsem si vyguuuglit, kdo ze je ta Ochotska - a pak se doctu TOTO.. :-)))
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:07Od: Torn
Já mám Šarapku rád, ať už zobe nebo ne. Jako kdo jsem, abych posuzoval, zda byla v právu nebo ne. Jako trest dle mého zbytečně dlouhý, možná až zbytečný. Že dostane divoké karty? Pokud na to má, využije to. Jako příjde mi zbytečný jí hejtovat, dáva tjí omezení. Prostě bude bez svých léků, tak ať ukáže, zda to má nebo nemá vliv. Pokud už nevyhraje nikdy nic, tak je to jasné, pokud bude vyhrávat i tak, patrně to tím úplně nebylo. Jako soudit takhle někoho v nějaké kauze je trapné a nemám to rád (stejně jako kauza Martincová atd.). JInak plno tenistů v minulosti bralo zakázané látky, respektive látky co se později zakázaly, to je tedy taky v pořádku nebo jak? :D Ať o tom Šarapka věděla nebo ne, já jí fandím stejně. Ona peníze už dávno nepotřebuje, stejně tak nějakou slávu, takže mi její návrat k tenisu je velmi sympatický i přes tohle všechno. Nějaké normální slípka v jejím věku by se nechala někde na Borneu oplodnit místním domorodcem a brečela by v bulváru, jak to bylo nefér. A jestli na ní budou kolegyně naštvané? :D Těm co fandím je to 100% fuk. Petra má ráda všechny, Karolíně je to určitě fuk..takže tak :)
[ Reagovat ]
18.02.2017 09:24Od: VlS
No, ty pokřiky taky nemám rád, ale kritizovat zpocený vlasy při sportovním výkonu? Fakt je, že Marylin jsem tenis hrát teda neviděl a jak vypadala po svejch vrcholnejch postelovejch vystoupeních taky nevím, ale spoluaktéři v těch chvílích asi taky neřešili frizůru.
[ Reagovat ]
18.02.2017 12:00Od: Torn
Tak většina holek si to nějak upraví. Ona si to vždycky před podáním ještě olízne jako myší ocásek a ta celá prezentace. Jako chápu, potí se každej, má svá gesta atd., ale je mi to prostě nesympatické a nepříjemné. :D
[ Reagovat ]
18.02.2017 08:22Od: Alexandria
Zdravim!Velmi velmi ma potesila Karolina Pliskova,naprosto suhlasim,ze Cibulkova sa sprava nesportovo to je notoricky zname,ale naviac sa sprava nenavistne,ked hra vs hracka,ktoru nutne chce porazit,aby ju v rebricku WTA predbehla.Je to az patologicky ambiciozna arivistka!Naviac mne osobnostne imponuje Karolina po kazdej stranke,je skromna a je doslova pravym opakom Cibulkovej po osobnostnej stranke.Naviac Karolina hrala vo velmi extremne zlych klimatickych podmienkach dva zapasy v jeden den.Co je skoro tolko ako hraju muzi na GS!Velmi je prajem do kazdeho zapasu novu sviezu silu a postupnymi loptickami....!Az k vysinam-:)!!!
[ Reagovat ]
18.02.2017 08:22Od: Alexandria
Zdravim!Velmi velmi ma potesila Karolina Pliskova,naprosto suhlasim,ze Cibulkova sa sprava nesportovo to je notoricky zname,ale naviac sa sprava nenavistne,ked hra vs hracka,ktoru nutne chce porazit,aby ju v rebricku WTA predbehla.Je to az patologicky ambiciozna arivistka!Naviac mne osobnostne imponuje Karolina po kazdej stranke,je skromna a je doslova pravym opakom Cibulkovej po osobnostnej stranke.Naviac Karolina hrala vo velmi extremne zlych klimatickych podmienkach dva zapasy v jeden den.Co je skoro tolko ako hraju muzi na GS!Velmi je prajem do kazdeho zapasu novu sviezu silu a postupnymi loptickami....!Az k vysinam-:)!!!
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:24Od: VlS zdá se,
že mimořádnej výsledek z OH zůstává i nadále sirotkem. Tak Kája začala s Caroline, končit bude taky s Caroline. Tak doufám, že stejně. Celkově tak trochu není pro samý Karolíny kam plivnout :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:28Od: triatlet
Mně tam ještě jedna Karolína "akosi" chybí...
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:30Od: VlS
No, ale ta čte Anu Kareninu, studuje ruský klasiky a přemejšlí o hloubce slovanský duše :-). Bohužial
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:38Od: triatlet
V tom to je! Tak to je jednoduchá rada :-)
http://www.databazeknih.cz/knihy/absolutni-nasazeni-90356
Ale třeba Nicole mě překvapila, že se na turnajích tahala s Dostojevským a Tolstým - http://www.lidovky.cz/nicole-raketovy-rok-0qg-/zpravy-domov.aspx?c=A051209_150100_ln_rozhovory_hlm
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:00Od: VlS
no, ale dodneška nevím, jestli
a) opravdu četla
b) jestli pochopila
nepřipadalo mě to tak :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:12Od: bIbec
herdek, neviděl sem to, ale mám radost. Zítra je potřeba poupravit další H2H. Titul z Dauhá by Káje slušel.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:32Od: tommr
zasloužila by si ho, protože musí bojovat nejen se soupeřkama, ale i s nepřízní počasí a dalšíma nepříznivejma okolnostma. S Wozniackou to ale bude mít strašně těžký ...
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:34Od: VlS
Je prostě dobrá
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:10Od: Krisboy
Nejlepší.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:11Od: kada.tom Caro X Karo .... !
Krása, Caro! Hezky si to sobě i pořadatelům usnadnila, program krásně hotov a zítra finále dvou Karolínek :-) Kníratá Portorikánka si ani nečuchla - ona by to přes ten knír stejnak necítila ... :-D , vůbec může bejt ráda, že se dostala takhle daleko ... splnila si tak normu, a to by pro letošek mohlo stačit :-)

Zítra finále - s vítězkou budu tak či tak spokojen, takže - nechť vyhraje ta lepší :-))
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:12Od: monty25 Re: kada.tom
Ču*áku tučnej.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:14Od: blixa
Čumáčku si chtěl říct, viď ? ;-) :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:15Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:18Od: monty25 Re: blixa
No jistě. Podle vzoru "Pelta je čumák"... :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:16Od: kada.tom
:-D ... a já myslel, že budeš mít radost, že (ti) Caro postoupila :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:19Od: monty25 Re: kada.tom
Mám hlavně radost z toho, že bylo semifinále Caro - Monča.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:17Od: Torn
A co jako...tak má Monica knír?! Kdyby ho neměla, nebyla by moc zajímavá a určitě by tady neměla takový ohlas. Dneska jsou ženy s kníry moderní, tedy můj typ nejsou, ale i tak. Jestli Monice knír pomáhá, třeba jí zadržuje pot, ať si ho klidně nechá. Kdyby byla světová jednička, určitě by všechny malé holčičky v Portoriku chtěli mít knír. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:26Od: VlS
Bacha na to, na tvým místě bych si prvně ověřil, jakou má pozici v drogovým gangu v Bronxu. Mohlo by to dost bolet.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:03Od: Krisboy Knír...?
A kterej je ten Moničin?

http://previews.123rf.com/images/seamartini/seamartini1306/seamartini130600074/20444254-Black-moustaches-set-isolated-on-white-background-Stock-Vector-moustache-whiskers-style.jpg
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:10Od: Torn
Monica ho má takový ležérní....něco ve stylu mafiánů 30. let...takže asi druhý řádek a hned ten první.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:22Od: Krisboy
Jj, nedbalá elagance :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:23Od: Frick
Spíše ve stylu východoněmeckých atletek let osmdesátých :o)
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:00Od: Krisboy
Kájo, já tě prostě miluju. Ten tvůj styl, ta chladnokrevnost!!! To sebevědomí (někdo tomu říká až arogance :-). Holt ženský tenis bude mít v blízké budoucnosti dvě královny. Takové WTA schizma.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:57Od: Jirajsw
Ale škoda mohl ho sundat Tomáš, který to jasně vyhraje. Věřím mu progres s goranem funguje...
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:56Od: vrabejka
Kája si jede svojí ligu :)
Zítra už poskočí v race na 2.misto.
Léčba Kotyzou ji posunulo téměř na vrchol.
Pokud vydrží forma budeme mít na konci sezóny novou světovou jedničku Karolínu Pliskovou.

Kajo trhej!!!!!!
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:29Od: VlS
A to druhý místo jsi pičítal, nebo snil?
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:38Od: tommr
zřejmě je to velkej optimista a už pevně počítá s tím, že Karolína zítra konečně porazí i Wozniackou ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:01Od: VlS
ani to ale nemusí nebo jo?
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:07Od: blixa
Na druhý místo v Race musí.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:11Od: VlS
Jo, přehlídl jsem Race
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:09Od: VlS
Ne nemusí, nemůže, Angie teď nic neobhajuje až do Mia (SF) a má nad 7000 bodů, i když kája vyhraje Doha a Dubaj, nebude mít 7000 bodů.
[ Reagovat ]
17.02.2017 23:11Od: blixa
Je řeč o Race ;-)
[ Reagovat ]
18.02.2017 00:20Od: vrabejka
Nevidím důvod proč by ji neměla s přehledem dát. Navíc Caro měla dost lehký los po vyřazení Agy. Snad svou negativní finálovou bilanci vylepší.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:48Od: Jirajsw
Je čas udělat grigorovi pá pá:-))
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:51Od: Krisboy
Vypadá to tak. David je dobrej jaxviň. Neuvěřitelně rychlej a přesnost těch úderů mě úplně fascinuje.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:00Od: Krisboy
Game, set, match - Goffin :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:14Od: kada.tom
kníratá zatím nic moc ... Caro, nandej jí!!
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:24Od: dunphy
Jsi fakt hrozně zlej a hloupej. :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:25Od: monty25 Re: dunphy
EllNino to jednou napsal přesně: Kadlec je tučnej ču*ák. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:29Od: PetaM
Když má holka knír ... Tak je něco špatně prostě. (nejde o to, že jí roste knír, ale o to, že si ho neholí)
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:32Od: monty25 Re: PetaM
Já jsem Monču viděl hodně zblízka, když se mi loni v dubnu podepisovala a knír si teda představuju o hodně jinak... Radši napiš zase nějaký moudro typu, že v Dauhá prší, protože nehraje Kvitová. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:37Od: PetaM
To nebylo moudro, to byl vtip. Ale vzhledem ke tvému smyslu pro humor je jasné, že jsi to nepochopil. Co čekat jiného, že?

Bože, jasně, že nebude mít knír, jako chlap. Ale pokud to jde vidět na kamerách, je dost velký na to, aby se dal označit za knír. Já za to nemůžu, že přes svůj ztopořený penis nevidíš věci jasně.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:40Od: monty25 Re: PetaM
Když u tebe se to nepozná, co je moudro a co vtip. Většinou to teda není ani jedno... Jinak děkuju za kompliment, ale tak velký péro nemám. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:42Od: PetaM
No není za co :D Mým cílem bylo ti zalichotit, poslední dobou nemáš moc ega na rozdávání ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:43Od: monty25 Re: PetaM
Poslední dobou hlavně chodím do práce a na píčoviny z TP nemám čas... :D
[ Reagovat ]
18.02.2017 00:34Od: FulnekUltras
;)))))
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:08Od: Fandina
Dneska žádný knír nemá. A kamery ji zabírají hodně zblízka. Není tam nic.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:11Od: Torn
Tak si ho možná oholila nebo si ho jen kreslí.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:52Od: BooOoo
souhlas, zadnej knir nemela
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:00Od: Torn
Počkat, počkat....Petra vyvolala déšť?:D Možná zaklela i cibulovou.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:38Od: dunphy
Já to ani tak nesměřuju na ten knír. Spíš na to, že ten pazdrát je extrémně trapnej s tím, jak všude a všem cpe svoje rádoby vtipné a vůči všem hráčům opravdu děsně vlídné příspěvky. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:40Od: PetaM
Jo, už to přehání ... Ale mně je to fuk :D Když tady může onanovat monty, proč by nemohl kada.tom. Žijeme ve svobodném státě. Ať si každý honí a stříká, kde chce. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:03Od: dunphy
Však já to nezakazuju. Jen se pak neostýchám takovým lidem napsat, co si o nich myslím. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:57Od: Torn
https://akimg3.ask.fm/assets/150/632/917/normal/images475274.jpg
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:34Od: Frick
Jsi fakt nechutnej, Káďo.

https://abload.de/img/ifsfkldfkl6lbj3.jpg

taková krásná holka to je, ta Monča.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:41Od: VlS
To jate dělali dneska ve školce?
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:42Od: PetaM
V hodině ručních prací dělali něco jiného.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:11Od: freeteepek 29 es
Dnes Kája nasázela soupeřkám 29 es za den. Není to její nový rekord? Sice to nebylo v jednom zápase, ale i tak velice slušný výkon:-)
Myslím, že Kája servis oproti loňsku ještě zlepšila. Hlavně jeho procentuální úspěšnost. Prostě jí to tam padá a to jí dost ulehčuje situaci. Dnešní zápas s Dominikou jsem sledoval až od třetího setu a překvapilo mě, že Kája získala jen 68% bodů po svém brutálním prvním podání. Mohl by mi někdo říct, čím to bylo?
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:23Od: historik
jj první servis je brutus, když chodí, ale ten druhý je pořád slabina
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:35Od: freeteepek
Netrpělivě čekám na SAP statistiky z tohoto roku. Myslím, že Kája dělá pokroky ve všech směrech. I bodech získaných po druhém podání. Obvykle totiž druhé podání víc riskuje, i za cenu dvojchyb.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:10Od: blixa
Jojo, ve chvíli nejtěžší jen panovnice ví sobě rady ! ;-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:56Od: Fandina
Caro Monica na place a na SuperTennise. Caro go go go!!!
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:51Od: Frick Kdo dělal koučink? Radek?
???
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:52Od: Jabadu
Otecko. Říkal: "Jeď, máme palačinky, wole ..."
:-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:53Od: Fandina
to wole tam snad nebylo, ne?
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:54Od: Jabadu
... jenom takový malinký.
:-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:55Od: Fandina
jen jestli sis ho nedomyslel ... já ho tam tedy neslyšela, ale třeba bylo ...
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:57Od: Torn
Něco tam padlo ale zachytil jsem jen palačinky. Jsem si říkal, proč mluví o palačinkách, že by nějaká přezdívka z mladých let?:D
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:07Od: Fandina
Řekl tak pojď pojď, makáme, máme palačinku.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:09Od: Torn
Tak to jo. :D Jsem slyšel jen tu palačinku. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:58Od: Frick
Líbilo se mi, jak jí řekl (abych to vysvětlil, neměl jsem to v okně, ten koučink jsem jen slyšel a podle hlasu nerozeznám Radka od Kotyzy), že musíš to zvládnout, jsi třetí na světě...
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:50Od: Jabadu Včerejší hláška naší Gabi ...
"Máš nějakou medaili, kterou máš nejraději?"
"Jo. Čokoládovou."
:DDD
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:49Od: d@ve
A do sbírky ji ještě včera chyběla ta bramborová. ;)
Ještě tu čokoládovou a má sbírku kompletní. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:48Od: Torn
Ten závěr na mě působil trochu jako Kája a její mač proti Sereně. Byla úplně nekompromisní terminátorkou. Škoda, že má kája v zásadě jen dva módy "rosekám všechno" nebo "prohraju s obtloustlou Shelby Rogersovou"
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:52Od: Torn
A teda ještě Keys a Radwanskou a má kája TOP10 kolekci. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:01Od: kada.tom
to spíš tu Keys, no
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:25Od: triatlet
Ve FC? A navíc může srovnat H2H se Shelby :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:27Od: triatlet
Oprava. Mají to 1:1.
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:08Od: Torn
Shelby bude na FC? :D Tak to doufám, že rozvlní své boky v rytmu samby. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 22:17Od: triatlet
Minulý týden byla součástí týmu.
Neviděl jsem ji na živo, ale obtloustlou z ní možná dělá kamera.
Působí sympaticky (když zrovna nejde přes český dvojblok :-).
https://www.youtube.com/watch?v=DuE2rsf_t5M
[ Reagovat ]
18.02.2017 11:57Od: Torn
No ona je takově divně stavěná, podobně jako Wawrinka. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:46Od: Frick Kája M.
Cibulkovou můžem obdivovat jako hráčku, co i přes svůj značný výškový limit dokáže nevídané hráčky, ale myslím, že se v rozhodujích chvílích ukázalo, že když vysoká ranařka přestane dělat UE, tak je to no chance.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:46Od: Frick
hráčky = věci

(ta hlava)
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:47Od: Torn
Ono je to třeba i u Barči. Jak soupeřka nedělá chyby, tak tyhle malé, co všechno doběhnou, mají jednoduše smůlu.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:45Od: kada.tom Caro X Karo .... ?
to by se mi líbilo .-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:44Od: kada.tom Česko - Horní Uhry (2-0)
Naše jedničky porazili jedničky Horních Uher :-))
Krása, tak to má být :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:47Od: Frick
Jedničky? Proč ne jednička?
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:48Od: Fandina
protože Berďa
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:48Od: kada.tom
protože Tomáš a Karol jsou naše jedničky a protože Cibule a Kližan jsou jedničky Horních Uher ... proto jedničky
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:50Od: vendulkabendulka
Karolína nemá jedničky, spíš takové menší dvojky.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:56Od: Torn
Já si myslím, že to jsou solidní dvojky. Ty sportovní podprsenky jsou docela zlo. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:59Od: Frick
Na to, jak je vytáhlá, tak kozi má dobrý.
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:00Od: Frick
hřích je neukázat v Playboyi, abych tak řekl...
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:44Od: Frick Welcome to Qatar
https://abload.de/img/2017-02-1720_41_04-gr4cbc9.jpg

:-D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:43Od: Fandina Kája
roste každým mačem. Byly chyby, ale těch es, je vidět, že si umí poradit, když je potřeba. Nádhera a gratulace Kájo. PojĎ!!!
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:42Od: historik kájo palec nahoru
vzhledem k těžkému programu, neoblíbené soupeřce a navíc odrazila nápor na své třetí místo v žebříčku
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:42Od: kada.tom
Parááááááááááda! Hezky si Karol oloupala cibuli!! Poprvé!
Moc pěkný, 20 es a od těch breakballů ve 3. setu už to Karol šlo náramně. Snažila se :-)

Finále moc hezký výsledek :-)
A tech odpočívat :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:46Od: Torn
21 es! :D A z cibule udělala nasekanou šalotku!
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:47Od: kada.tom
anooo, rozsekala jí najemno :-))
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:49Od: VlS
No hoši, a zkoušeli jste to někdy udělat? To je slz! Držel bych se toho, že vyhrála 2:1 na sety, někoho rozsekat vypadá krapet jinak.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:55Od: Torn
Jak to píšeš, tak samozřejmě ano. Nicméně musíš uznat, že "benefity" měla Dominika. Lepší bilance 4:0, odpočinula si, neměla přerušovaný zápas, leč ho proti Shuai Kája vlastně hrála spíš bez ní, ale furt jsou to takové drobné výhody. Celkově si myslím, že i tohle skóre je na dané poměry dost lichotivé, když vezmu, že v druhém setu prohrávala 4:1 a dotáhla to na 6:4, to je taky docela umění, neutrhnout si ostudu.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:42Od: PetaM
Pěkně to Kája zvládla :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:41Od: VlS Super Kájo
moc hezky, a na ty podmínky !
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:43Od: kada.tom
jo, ten vítr tam byl docela hnusnej ... a zima asi taky byla
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:44Od: VlS
A teda 40 winners, 21 es, klobouček.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:38Od: Fandina
5:3
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:38Od: Fandina
15:0
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:39Od: Fandina
30:0
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:40Od: Fandina
40:15
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:41Od: Fandina
40:30
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:41Od: Fandina
Je to tááááááááááááááám
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:41Od: Torn
Jsem se málem počůral. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:38Od: kada.tom breeeejk 5-4
a teď do dopodávat! 4 esa či poloesa ... šup!
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:38Od: kada.tom
5-3 .. sorry
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:35Od: whales Páka
Na koho byste si vsadili kdyby si dala Cibule s Karolínou páku? :))
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:37Od: kada.tom
asi na Cibuli
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:43Od: Targaryen123
Ani ne, kdyby to bylo soutěž kdo svou prdelí dříve udusí psa tak se cibule zapíše do guinesovky
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:44Od: Torn
Ale trumfla by Serenu?:D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:48Od: Targaryen123
To by byla výzva :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:34Od: Jabadu
Awww ...
soriako
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:34Od: kada.tom ESA 0-20 ... :-D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:35Od: Torn
Ještě to musí vyhrát. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:34Od: kada.tom
uff ...
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:31Od: historik
furt nechápu, že zrovna proti cibuli má kája takový problémy na příjmu. Začíná čím dál tím víc kazit. Asi se začíná projevovat únava, dnešní první zápas roztahaný do celého dne:-(
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:34Od: Torn
Taky si říkám, že s ní má takový problém, ale příjde mi, že jí to hraje dost pod nohy a nebo se Kája prostě vyháže těsně za čáru...nedokáže uklidnit ty silné a nízké míče od Cibule, nebo tak mi to vždycky příjde.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:29Od: Jabadu
Kája se vrací ke klasice - čekáme, až jí odejde podání. A to je o dva levely níž.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:28Od: Bree_van_de_Kamp
Kde je Kotyza?
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:46Od: VlS
V Plzni hlídá mamku
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:25Od: Jabadu
Máme palačinky, wole ...
:DDD
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:24Od: Jabadu
Ale to podání ...
:DDD
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:26Od: historik
hlavně ať to vydrží, protože na returnu dneska špatný!
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:23Od: Jabadu
Karolína začíná odevzdávat balóny. A to nevěstí nic dobrého.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:19Od: historik
kájo a zaber na returnu pls!
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:22Od: Serpens
Prd. Čtvrtá čistá hra v řadě.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:10Od: Fandina
Tak doufám, že Kája ve třetím setu bude podávat dobře, to poslední podání na 4:5 ve druhém od ní bylo výborně, jen škoda, že na returnu se jí nepodařilo srovnat na 5:5. Tam zase byla dobrá Dominika.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:12Od: Torn
Tím, že si volá jestřába furt. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:14Od: Fandina
To nemyslím, myslím, že obě dobře dva poslední game v druhém setu podávaly.
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:48Od: vendulkabendulka
No nic. Druhý set ji už nechat a nevysilovat se. Rozhodne se ve třetím.
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:45Od: historik 0:3 dva brejky dole
no tak ten první vyhraný set moc nepomohl :-(
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:44Od: patriks Dominika
začíná být i mentálně silná. Věřím, že se stane šampionkou.
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:45Od: Torn
Citíš možná spíš závan Káji. :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 21:02Od: blixa
Víra byla slabá a horu nepřenesla ;-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:43Od: triatlet montyho derby
Víc přeju Monice.
Ale i Caro ve finále potěší.
Ideálně složené dvojice semifinále.
To nemůže dopadnou špatně.
A Timea je taky v pohodě :-)
https://www.instagram.com/p/BQkDWe8BdVb/?taken-by=timea.official
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:15Od: dunphy
To už je stará fotka. Ale snad je v pohodě i tak. :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:39Od: kada.tom Caro
Od stavu 5-4, kdy šla Davis podávat na zisk setu už ztratila jen jedinou hru a může se chystat na SF proti kníraté Portorikánce!

Snad se pěkně rozehrála a probije se do finále :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:33Od: Jabadu
Začíná být i mentálně silná. Věřím, že se stane šampionkou.
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:32Od: Dobry-den
Kája to moc hezky otočila. Proti neoblíbené soupeřce. Super. Tak eště jeden. A zítra eště dva.
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:31Od: kada.tom 6-4
Karolíno, paráda!!!
Tak hlavně v klidu a držet si servis!
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:37Od: kada.tom
takhle jsem to úplně nemyslel ..
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:31Od: Fandina
Hezky Kájo, otočka v setu, tak a ještě jeden Kájo pojĎ!!!
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:31Od: historik
paráda Kájo! pěkná otočka
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:27Od: Jabadu
Ale ten servis z té výšky - žádná velká rána, ale udeřuje míč v momentě, kdy stojí ve vzduchu.
A v.. vo .. vo tom to je!
:-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:26Od: Targaryen123 Možná poslední šance
http://sport.idnes.cz/sarka-strachova-rozhovor-pred-startem-slalomu-ms-svaty-moric-p6a-/lyzovani.aspx?c=A170217_144718_lyzovani_mt2 ale Šárka se na velké akce uměla vždy skvěle připravit, co do počtu medailí z MS je Šárka mezi čtyřmi nejúspěšnějšími slalomářkami historie (dokonce před Marlies Schild) Zítra může jet s úplně čistou hlavou, ví že má splněno, každopádně ta letošní sezona není úplně nejlepší. Šárka je už starší a jezdí stylem který fungoval před desetilety, nedokázala se plně adaptovat na dnešní styl a medaile se bohužel čekat nedá
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:28Od: kada.tom
no hlavně jezdí strašně opatrně, po 1. kole bývá na dobrých pozicích a pak nakonec spadne o 2-3 pozice ...
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:32Od: Targaryen123
No hlavně Šárka prostě neumí jezdit tak rychle, dřív ty slalomy byly technicky mnohem náročnějších a nemohlo se jezdit tak rychle. Prostě Šárka se plně neadoptovala na ten rychlí styl. Ale stejně jezdí moc opatrně, každopádně na MS nebo na OH ve Vancouveru to dokázala pustit a i ve 2.kole zajet super jízdu
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:32Od: Targaryen123
rychlý
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:30Od: Targaryen123
Každopádně, Šárka je vzdáleně naše nejlepší lyžařka. Dalšího lyžaře/lyžařku která/ý by jezdil/a pravidelně v Top 10, vůbec pravidelně na bodech prostě nemáme. Ester kvůli Snowboardingu hodně SP vynechává a byla by to velká pitomost od Ester kdyby se Snowboardingem teď sekla, protože na příštích olympijských hrách bude Ester velkou favoritkou na zlato v paralelním obřím slalomu, pak se může třeba soustředit jen na lyžování
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:35Od: Fandina
Tak samozřejmě, že je dosud naší nejúspěšnější alpskou lyžařkou. Já si ale pamatuji i na doby, kdy svahy sjížděla Olga Charvátová provdaná Křížová. Ta v roce 1984 v Sarajevu byla na OH ve sjezdu bronzová. Její dcera Klára teď také jezdí.
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:37Od: Targaryen123
No Klára už asi ukončila kariéru... 4 roky jezdila bez posunu pořád stejně a prohlásila že nemá proč jezdit
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:44Od: Fandina
A nemohla sehnat peníze.
http://sport.idnes.cz/sjezdove-lyzovani-klara-krizova-d4f-/lyzovani.aspx?c=A161219_075009_lyzovani_rou
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:23Od: kada.tom
4-4 ... huráá
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:17Od: Fandina
Doufám, že se Káj hecne, zrychlí a z Cibulí to otočí.
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:22Od: Fandina
s Cibulí
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:27Od: Targaryen123
S Okurkou
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:35Od: blixa
S rajčetem.
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:53Od: Torn
Jaký salát z toho bude?
[ Reagovat ]
17.02.2017 20:26Od: blixa
Klasika, ne ?
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:14Od: historik
kája špatný return...myslím, že se únava z celodenního čekání začíná projevovat
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:14Od: dadaft
zatím to vypadá na slušnou nakládačku.
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:17Od: VlS
Domi hraje fakt dobře
[ Reagovat ]
17.02.2017 19:01Od: Dobry-den Pomééééééééé
Tak určitě. Zápasy Česnečky už určitou dobu sleduju zásadně bez zvuku.
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:59Od: historik
jestli karolíně nepůjde první servis, tak to bude hodně špatný
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:55Od: dadaft
no doufám, že si užiju aspoň jeden celý zápas na tomhle šíleném turnaji...
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:41Od: Haitik
Koukám chvíli na Wozniacki vs. Davis než půjdu pryč a celkem čumím, jak dobře Laurel hraje.. :-) Je jednoznačně aktivnější, Caro opět jen čeká a pinká.. NIKDY nepochopím - přijde jí na střed kurtu vysoký míč a místo toho, aby si vytvořila tlak, tak zahraje další vysoký míč - taky tu výměnu prohrála žejo.. Viděl jsem jí tady už proti Aze a tam hrála parádně.. Nechápu proč teď zase hraje takhle..
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:53Od: kada.tom
naštěstí to Caro dokázala za 5 minut 12 otočit a set bere ona :-)
ale Davis hodně vzdoruje a Caro nehraje moc dobře ..
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:41Od: Fandina
Kája s Cibulí už jsou na place a na SuperTennise.
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:41Od: patriks Tady
je katarský radar: http://qweather.gov.qa/RadImages.aspx
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:19Od: bIbec
z paní tenistky Cibulkové mám strach. To bude těžký oříšek.
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:21Od: blixa
Neřku-li ořech ! ;-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:23Od: EllNino
stroužek
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:23Od: Jabadu
To bude těžký diktát. ... I Karolína s ním bude mít problémy.
:-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:24Od: blixa
Kdoví jestli umí slovensky ? :-o
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:26Od: Jabadu
Slovenština je na diktát mnohem jednodušší. Mimochodem, víš, jak prý vznikla spisovná slovenština?
To se prý jednou Štúr strašlivě ožral a přeložil korán do ruštiny.
(pardon)
:-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:33Od: tommr
ted už v Doha zbyly jen tenistky na který Karolína neumí a který ještě nedokázala porazit ... :(
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:40Od: Targaryen123
Zapoměl jsi na Puig (Karol 3:0 Puig) :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:37Od: lars
kdyz tak z tenisky pani Navary Cibulkove ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:04Od: Jabadu
Je fajn, že Karolína se dostala do pozice, kdy i Číňanka pochopila, že by to bylo plýtvání sil.
Na tom hodně vydělávala Serena, že to soupeřky odchodily.
Kája je už respektovaná hvězda a to je dobře.
Je to postup do vyššího levelu.
:-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:07Od: Torn
A ví o tom i taková Cibule? :D Jako je hezký, že to respektuje taková Shuai, ale... :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:08Od: blixa
To se uvidí :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:10Od: Torn
Se trochu bojím, že dovedu Káju k pláči. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:11Od: Torn
Teda já snad ne, ale cibule. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:10Od: Jabadu
Dominika je členkou TOP5 a přímou konkurentkou. Ta nic nevzdá. Nemá důvod. Karolína musí zahrát hodně dobře, aby ji porazila.
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:08Od: tommr
jj ted je třeba podobným způsobem zapracovat i na Cibuli ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:11Od: Jabadu
No, řekněme si to na rovinu:
Úderově Kája ještě není Petra. Ale ten servis ... jáááj ... to je zbraň!
:-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:12Od: Torn
I za deště?:D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:17Od: blixa
Víš jaký jsou to ďahy s mokrým tenisákem ? :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:20Od: Torn
Počkej, ale to se kája bude trefovat do kurtu nebo do Cibule? :D Možná kdyby jí na začátku trochu paralizovala míčkem do hlavy, bylo by to fifty fifty :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:29Od: PetaM
To je :) Jenže pokud jí nepomohl na trávě, bude to na hardu o něco těžší ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:31Od: EllNino
Nemyslím si, Kája není tak silná na trávě, je to na ní moc rychlé ... a nevíc ten den byl servis hodně srážen větrem (ako inak v Eastbournu) :) Ale dneska vlastnš tak fouká, takže je Kája taky v pi*i :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:12Od: Fandina
Nevím, proti Sereně se chce každá ukázat, ale možná máš pravdu, že jen jednou :-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:14Od: Torn
Kočička je tady...:P
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:50Od: Targaryen123
A proč jako ještě Caro s Lauren to jako chtějí ještě čekat jim to nestačí nebo co?
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:07Od: kada.tom
zase pršelo chvíli
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:47Od: tommr Karolína Plíšková vs Shuai Zhang 6:2 6:0
Karolína tu dohrávku zvládla tak rychle, že byl konec skoro dřív než jsem stačil zapnout stream. Ale nijak jí to nevyčítám - aspoň trochu pošetřila síly na semifinále s Cibulí, která je i tak oproti ní až moc zvýhodněná ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:51Od: Torn
Přesně. By Kája mohla dostat alespoň jako revanž jedne fiftín při jejím podání navíc (dle vlastního výběru). :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:46Od: VlS To skoro nestálo
za to na ten kurt chodit. Pěkně Kája
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:46Od: Torn
Tohle mi trochu vadí. Ať už byla Shuai letargická nebo ne, byl to furt zápas. Jakoby nestačila ta příšerná bilance proti Česnekové.
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:39Od: kada.tom
Karol vyloženě zametla se Shuai, která tu dohrávku pojmula hodně ... ležérně. No, pro Karol dobrý, že se neunavila. SF s Cibulí asi začne brzo, Karol se snad ani nezapotila :-D
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:43Od: blixa
Trochu se rozehrála. To bude plus.
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:38Od: dunphy
Shuai teda slušně na salámu. Ale není se co divit. :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:30Od: kada.tom
Karol už hraje a zatím je to jednoznačné (6-2 3-0)
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:12Od: Targaryen123
Jinak ještě k biatlonu. Ta propast mezi Gábinou a ostatními se zvětšuje, Eva se tady nepotkala s běžeckou formou a i střelba je oproti SP podprůměrná, Verču pořád sráží střelba a Lucka to samé jak u Verči. Snad se Eva chytí, protože Gabča plánuje po OH zkončit a český biatlon by se tak vrátil na pozice před rokem 2013
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:25Od: EllNino
A co ? Gábina je jedinečná, nikdo neříkal, že tu bude věčně
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:53Od: VlS
No, to se ve sportu stává, na novýho dlouhotratěře po Zátopkovi čekáme už 60 let. Ale nebál bych se, juniorky nevypadají špatně a je potřeba si uvědomit, že nemusí jít jen o Gábinu. Verča je o rok starší, Evik o rok mladší. Tam taky není perspiktiva na dlouhý roky. Ani bych se nedivil, kdyby po OH skončily všechny 3.
[ Reagovat ]
17.02.2017 16:57Od: Dobry-den
A nemohli by to odehrát někde v hale? Jinak se ten turnaj nikdy nedohraje a Karolína přijde o cenné body v souboji o numero uno na žebříčku...
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:03Od: tommr
jj a navíc Karolíně hrozí i to, že nedorazí včas do Dubaje ... :(
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:03Od: EllNino
má volno v 1. kole ne ? tak pohoda :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:06Od: tommr
jenže tam dorazí unavená na poslední chvíli a nebude mít čas na aklimatizaci a vyzkoušení kurtů ... :(
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:07Od: EllNino
nehroť, zatím hrála v Doha 3 sety :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:49Od: VlS
Dubaj je vedle Kataru, jaká aklimatizace a jaká únava z cesty?
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:50Od: blixa
Klid, Fricek to oznámkuje. Tommr - zeměpis - 5 !
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:57Od: Torn
By mohla Kája snad i lodičkou ne?:D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:01Od: blixa
Mohla by lodičkou. I když pádlovat by to byla docela štreka :D :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:02Od: Torn
Tak snad Hrdlička jí tam odpádluje, když jí vozí po Vltavě.....at se předvede :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:07Od: blixa
Jen aby v půlce nezkolaboval :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:06Od: tommr
lodí je to z Doha do Dubaje dokonce mnohem blíž než po silnici ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:07Od: blixa
Tak to rozhodně ;-)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:01Od: tommr
únava ze semifinále a případnýho finále v Doha a aklimatizací myslím souhrnný přivyknutí si na podmínky v Dubaji, který budou zcela určitě odlišný od těch v Doha ...
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:06Od: blixa
Odlišné ? Obojí je u moře, dokonce u stejného zálivu, od rovníku prakticky stejně daleko, od sebe cca 400 km vzdušnou čarou, letadlem hodinku, v čem to bude tak jiné ? :D
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:10Od: tommr
já doufám, že se to bude diametrálně lišit hlavně v počasí a v Dubaji bude sucho, teplo (ale ne zase moc velký horko) a bezvětří ... :)
[ Reagovat ]
17.02.2017 18:50Od: VlS
příští týden bude sucho i v Doha. Bezvětří se dá u moře čeka těžko.
[ Reagovat ]
17.02.2017 16:47Od: horska.kraslice
Už zase šůrují kurt, ale někeří diváci mají stále deštníky nad hlavou :-(
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:09Od: EllNino
kde to je možné vidět ?
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:09Od: horska.kraslice
Na ukrajinském streamu.
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:10Od: horska.kraslice
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=c2JyY3ZsK2FuY3VkcWdZ&c=en&i=eWl6aXFnc2hxZQ%B9f%B9f&hc_location=ufi
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:12Od: horska.kraslice
A teď se zdá, že neprší.
[ Reagovat ]
17.02.2017 17:18Od: horska.kraslice
Už je tam i sudička a teď nastupují i hráčky!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist