Plíšková znovu neztratila set, v Linci si zahraje už o páté letošní finále

10. 10. 2014, 21:57
Aktuality 224
WTA LINEC - Karolína Plíšková nepolevuje ve své životní sezoně ani v jejím závěru. Česká tenistka postoupila na halovém turnaji v Linci bez ztráty setu do semifinále, které si v této sezoně zahraje už pošesté. Dnes si poradila s Američankou Brengleovou a zítra ji čeká Němka Friedsamová.
Karolína Plíšková

Karolína Plíšková se do Lince přesunula z povedené šňůry na asijkých turnajích. V Hongkongu si zahrála finále a se svou sestrou Kristýnou vyhrály čtyřhru, týden na to získala v Soulu svůj druhý titul na okruhu WTA a rozjetá pak ve Wuhanu porazila Stosurovou i Petkovicovou. Pak sice doplatila na únavu a prohrála dva třísetové zápasy s Kvitovou a Hercogovou, v hale v Rakousku však už zase vítězí.

Dvaadvacetiletá Češka ve třech zápasech zatím neztratila ani set. Po hladkých výhrách nad Belgičankou Flipkensovou a Němkou Barthelovou si bez vážných problémů poradila i s o dva roky starší americkou kvalifikantkou Madison Brengleovou. 96. hráčku světa, která před dvěma týdny v Las Vegas porazila Nicole Vaidišovou a v zádech měla šňůru devíti výher, porazila v prvním vzájemném střetnutí dvakrát 6-4.

V prvním setu nebyl dlouho k vidění žádný brejkbol, až za stavu 5-4 se k němu dostala Plíšková a jeho proměněním si zjistila i vedení 1-0 na sety. V druhé sadě sice česká hráčka dvakrát o servis přišla, ale pokaždé si ho dokázala vzít zpět a navíc znovu v desátém gamu přidala další brejk, kterým zápas ukončila.

K výhře rodačcez Loun, jež předčtyřmi lety vyhrála dívčí Australian Open, pomohl svými radami trenér Jiří Vaněk a v hledišti krajance tleskala nejlepší česká stolní tenistka Iveta Vacenovská, která působí v Linci.

Do semifinále na okruhu WTA se Plíšková letos probojovala už pošesté a navíc v nich má velmi dobrou bilanci 4-1. O páté finále v této sezoně a celkově šesté v kariéře se utká s další úspěšnou kvalifikantkou Annou-Lenou Friedsamovou, kterou před třemi týdny zdolala ve třech setech cestou za titulem ze Soulu.

"Hrály jsme spolu v Soulu a byl to dost těžký zápas. I tady to bude určitě hodně těsné," očekává Plíšková před soubojem s 94. tenistkou světového žebříčku.

Dvacetiletá Němka Friedsamová, jež v prvním kole otočila zápas se Slovenkou Cibulkovou, si dnes zahrála poprvé ve čtvrtfinále turnaje WTA a své maximum dokázala vylepšit, když porazila 4-6 6-2 6-3 Švýcarku Stefanii Vögeleovou.

Boj o Turnaj šampionek k 6. říjnu
1. Makarovová (Rus.) 2970
2. Cibulková (SR) 2908
3. Petkovicová (Něm.) 2495
4. Suárezová (Šp.) 2370
5. Cornetová (Fr.) 2200
6. Shuai Peng (Čína)*
1925
7. Muguruzaová (Šp.) 1923
8. Stosurová (Austr.)*
1780
9. Lisická (Něm.) 1706
10. Kuzněcovová (Rus.) 1631
11. Plíšková (ČR)
1610
12. Svitolinová (Ukr.)
1600
* Shuai Peng a Stosurová letos ještě nevyhrály žádný turnaj, ale jsou papírovými favoritkami v Tianjinu a v Ósace

 

Světová třicítka Plíšková v Linci bojuje také o účast na Turnaji šampionek v bulharské Sofii. Na ten se kvalifikuje šest tenistek, které se nedostaly na Turnaj mistryň ve dvouhře a zároveň vyhrály jeden z turnajů WTA International, plus dvě hráčky na divokou kartu.

Tu už obdržely domácí Pironkovová a Srbka Jankovičová, postavením v hodnocení letošní sezony si start v metropoli Bulharska zajistily Makarovová, Cibulková, Petkovicová a zřejmě i Suárezová a Cornetová.

Poslední postupové místo drží Muguruzaová, na kterou Plíšková na začátku týdne ztrácela 313 bodů. V Linci zatím z manka umazala 50 bodů a dalších 160 je ještě ve hře. V Moskvě, kde by česká tenistka měla hrát příští týden, může vyválčit dokonce až 470 bodů.

Ovšem v podobné situaci jako Plíšková jsou v boji o Sofii i Lisická, Kuzněcovová či Svitolinová. Shuai Peng a Stosurová navíc mohou do boje promluvit případnými triumfy tento týden v Tianjinu a v Ósace.

Ve druhém semifinále se v Linci utkají Italky Karin Knappová a Camila Giorgiová.

- WTA INTERNATIONAL LINEC -
(Rakousko, tv. povrch / hala, 250.000 dolarů)
páteční výsledky (10. 10. 2014)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Karolína Plíšková (7-ČR) - Brengleová (USA) 6-4 6-4
Knappová (It.) - Pironkovová (Bulh.) 6-4 4-6 6-4
Giorgiová (It.) - Erakovicová (N. Zél.) 6-3 7-5
Friedsamová (Něm.) - Vögeleová (Švýc.) 4-6 6-2 6-3
Semifinálové dvojice: Knappová - Giorgiová, Friedsamová - Plíšková.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

224
Přidat komentář
smazaný uživatel
Kajá letos hraje fakt konzistentně, většinu slabších hráček poráží.
Ale zítra ji čeká těžká zkouška. Bude muset servírovat jak z partesu a zároveň doufat, že Kamila neustojí důležitost zápasu.. pokud pojede jako do teď, tak Karolínu jako favoritku nevidím.
Reagovat
tommr
jj musíme doufat, že rozhodnou pevnější nervy a zkušenosti Karolíny - i když jsou obě hráčky téměř stejně starý tak zkušeností s finálovejma zápasama má Karolína víc: letos hraje už pátý zatímco Giorgi teprve druhý. Karolína už má taky dva tituly zatímco Giorgi žádnej ...
V jediným vzájemným zápase letos v Dubaji vyhrala Karolína poměrně jasně 7:5 6:2 ...
Reagovat
Frick
http://instagram.com/p/uBKsF-xPvt/

:o)
Reagovat
mrafe
zajímavá fotka
Reagovat
smazaný uživatel
Kája to zvládla. Viděl jsem jen 2 sety. Moc jí gratuluji, už ani nevím, kolikáté je to finále :D
Zítra bude hrát proti Giorgi, která dnes vyřadila mou oblíbenkyni Karin Knapp. Camila bude asi pro Karolína lepší soupeřka. Přeji ti výhru ;)
Reagovat
Frick
Je to už neuvěřitelné páté finále. Pattaya, Norimberk, Hong-Kong, Soul, Linec.

Navíc semifinále v Kuala-Lumpuru, a čtvrtfinále v Monterrey, Bad Gasteinu a Istanbulu...
Reagovat
smazaný uživatel
vidis a nevyjde a nevyjde... musi to za ni vzit Evzena... ;-)
Reagovat
blixa
Jestli to není tím, že Kája se furt mračí kdežto Evženka je takový naše sluníštóóóóó ... :D
Reagovat
Frick
je jí 22 a půl. Jako je mladá, ale 17 už jí taky bylo před půl dekádou...
Reagovat
blixa
.. a ???
Reagovat
tommr
zřejmě tím myslel, že pro "vycházející hvězdy" platí určitej věkovej limit, kterej už Karolína nesplnuje ... :)
Reagovat
Frick
Nevim, jestli je tam nějakej limit, ale prostě ve 22,5 letech už mi nepřijde, že je tenistka úplná juniorka jako třeba u hokejistů..
Reagovat
smazaný uživatel
ja si ale stejne ten vychod nejak vic odvijim predevsim od neustale silici zare vykonu.. ;-)
Reagovat
blixa
Jasně, takže Simona Halep ve svých 23, nebo spíš skoro 24 letech může a Plíšče nemůže .... Jojo, to jsou paradoxy .. :D
Reagovat
Frick
Aha, tak to nevim, že tam byla i Simona.
Reagovat
blixa
Červenec ;-)
Reagovat
slacker
Teda najit neco o tom vekovem limiru je celkem fuska. Ani tabulka vsech ocenych za vsechny mesice na wtatenbuis.com neni snadno k mani
Reagovat
lars
bude pro KAju asi tezsi souperka ??
Reagovat
tommr
papírově je sice Giorgi silnější hráčka než Friedsam, ale její agresivní útočnej styl bude možná Karolíně vyhovovat víc než urputná obrana a umístěný míče Friedsamový ... :)
Reagovat
sprchon
Super, hlava jí nakonec podržela! :)
Reagovat
Fredy
Gratulkááááááá ! Super. Byl to velký boj. Kája zvládla závěr jako šampionka. Kájo pojď ! ! ! :)))
Reagovat
vrabejka
Pokud Kája vyhraje Linz dostane se na 26. místo :)
Reagovat
tommr
a v Race to Sofia se po dnešku posunula na sedmý místo před Kuznetsovovou a Lisickou ... :)
Reagovat
vrabejka
ten turnaj je doufám lépe bodovaný neř Linz :)
Reagovat
tommr
to taky, ale hlavně jsou tam i body za prohraný zápasy ... :)
Reagovat
VlS
V race už je dokonce 23 před Sabinou a ani zítřek ji už výš neposune, bez ohledu na výsledek Samanthy ani Káji. Další postup jedině až v Moskvě, ale musela by dojít dost daleko, minimálně SF a Sam a Garbine by musely vypadnout hned. Ale i tak, kdyby na začátku sezóny někdo tvrdil, že bude Kája na hraně dvacky, tak vych asi měl proslov o růžovejch brejlích :-)
Reagovat
FulnekUltras
a jede jako svého času Petra.
Reagovat
freeteepek
Je to tak. Byly tu před rokem skeptické řeči, že se Plíškovic holky už neprosadí, že už jsou na to dost staré:-) Karolína se ale chytla. A je vidět, že když ranařka jako ona, si věří, může to přijít v každém věku. Třeba Kerberová taky vyletěla z ničehonic během jednoho roku už v poměrně pokročilém věku. Každý nemůže vyhrát Wimbledon v 21 jako Petra. Ale i u ní to potom bylo o sbírání zkušeností a o dospívání. V kolika letech se do špičky dostala Li Na? Vyhrála následně 2 GS a zakončila kariéru v úplné top. Podle mě má Karolína potenciál dál růst až do top 10. Vždyť je to hráčka s největším počtem es na okruhu hned po Sereně:-)
Bylo by fajn, kdyby se chytla i Kristýna. Přece jí to musí vrtat hlavou, že její dvojče je tak dobré:-))
Reagovat
FulnekUltras
Věřím Káje i zítra proti Camile - vnitřní zocelení už u ní dosáhlo velmi slušné míry a zjevně se nenechává příliš rozhodit ani žádnými mimotenisovými vlivy... ;-)
Reagovat
Fandina
Kája dotahovala druhý set i ve třetím, ale nakonec to zahrála jako zkušená tenistka. Super Kájo, gratulka a moc přeji zítra titul. Máš na to. Kájo ... pojĎ pojď pojď
Reagovat
Fandina
Kája příjmné odpovědi a super výraz i s úsměvy v očích ... super
Reagovat
Roger_Federer
Usmevy v ocich?..jako ze se smaly oci?
Reagovat
Cico93
;()) ty si vol ;)
Reagovat
freeteepek
Ještě že tam přišel ten trenér Němky jí poradit. Pěkně jí pochválil a pak už to šlo s Annou L. F. pěkně skopce:-)
Reagovat
VlS
Já bych řek, že pistupně jí začalo docházet kondičně, další set by už nevydržela.
Reagovat
tommr
Karolína si vypracovala dva MP a ten druhej proměnila krásným winnerem. Poved se jí nádhernej obrat ze stavu 1:3 proti velice nebezpečný soupeřce ... :)
Reagovat
kada.tom
Paráda, Karolína znovu ve finále, snad zvládne i ten poslední krok - body jsou třeba vzhledem k Turnaji šampionek, kam by se mohla kvalifikovat :-)
Reagovat
VlS
jóóóóóó!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
super..
Reagovat
smazaný uživatel
chtela jsem dopsat super zaver.. cele jsem nevidela.. ;-)
Reagovat
VlS
Už je to mazák, co?
Reagovat
smazaný uživatel
zirafa udelala ohromny skok, fakt.. :-))
Reagovat
VlS
Škoda, že Kristýnka se nějak zašprcla
Reagovat
blixa
No uffffffffffffff, Kája to vydřela ale byly to nervy ..
Reagovat
VlS
drž to
Reagovat
tommr
Karolína si postupně vypracovala dva BP a ten druhej proměnila. Ted bude podávat na vítězství v zápase ... :)
Reagovat
tommr
Karolína zvládla svůj servis i díky velký chybě Friedsamový na síti a jde do vedení ... :)
Reagovat
aligo
stream na Káju? :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://0eb.net/video/1157032.html
Reagovat
Fandina
dívám se na televizi, ale tady je také něco
http://www.bestsportgo.tv/20141006/vv-911698-tennis-54326536ee43b8.51399151.html
Reagovat
tommr
z nadějnýho vedení 40:15 tentokrát Karolína zabodovala když jí k tomu soupeřka pomohla DF ... :)
Reagovat
tommr
Karolína si s menšíma problémama udržela servis když musela jít přes shodu ...
Ted ale bude muset trochu přidat i na returnu ...
Reagovat
aligo
Stream na Káju?
Reagovat
Fandina
Friedsam je tedy rozjetá a v laufu, doufám, že se Kája nedá a ještě třetí set vyhraje. Kájo ... pojď pojď pojď
Reagovat
slacker
TO je neskutecne jak se ta pokazde sit zahoupa.
Reagovat
tommr
Friedsamová potvrzuje brejk a s Karolínou to už vypadá špatně ... :(
Reagovat
VlS
Kájo, příště narvi smeč vší silou taky do ní jo? Smůla , 4. prase v řadě proti Karol.
Reagovat
tommr
Karolína musela opět čelit BP, kterej si Friedsamová vypracovala po dalším praseti. Je až nechutný jakou má dneska kliku. Karolína to tentokrát bohužel neustála ... :(
Reagovat
slacker
Uz zase se ta malo propnuta sit. Takovehle divan prasata ma na svedomi jedine spatne napnuta sit.
Reagovat
tommr
BP si při podání soupeřky vypracovala i Karolína, ale ani ona neuspěla ...
Reagovat
Cico93
slušný monolog:)
Reagovat
tommr
Karolína musela hned v úvodu třetího setu při svým podání čelit BP, ale ustála to ... :)
Reagovat
tommr
Karolína si znovu vypracovala dva BP a tentokrát už ten druhej konečně proměnila. A protože to byl zároveň i setbol je druhej set doma ... :)
Reagovat
tommr
svoje podání si tentokrát Karolína udržela bez problémů čistou hrou a už jí chybí jen jedna hra k zisku druhýho setu ...
Reagovat
slacker
Rakusaci ani neumi poradne napnout sit. UZ nekolikrat se micek jen tak prekulil, u podadne napnute site musi poradne nadskocit
Reagovat
tommr
Karolína si při podání soupeřky vypracovala vedení 40:0, ale opět nedokázala žádnej BP proměnit. Nutno ovšem říct, že ten třetí neproměnila hlavně díky štastnýmu prasátku soupeřky ... :(
Reagovat
VlS
A první kvůli super servisu a druhej kvůli esu
Reagovat
tommr
podání si tentokrát Karolína udržela jen s vypětím všech sil když musela odvracet dva BP ...
Reagovat
tommr
Karolína si sice vybojovala dva BP, ale nedokázala je bohužel proměnit. Hraje příliš pasívně a Friedsamová měla i trochu štěstí ...
Reagovat
tommr
soupeřka si vyžádala MTO - zřejmě kvůli zranění břšního svalu. Na její hře se to ale zatím nijak neprojevuje ...
Reagovat
VlS
nehrej jí ty krátký míče
Reagovat
tommr
Friedsamová snižuje čistou hrou ...
Reagovat
tommr
a po velkým boji brejk potvrzenej! Karolína začala druhej set dobře ... :)
Reagovat
tommr
druhej set začla Karolína prasátkem, který jí přineslo štěstí. Karolína získala hned v úvodu brejk ... :)
Reagovat
tommr
Karolíně se nedaří a soupeřka jí podruhý brejkla a získala tak první set. Pokud chce Karolína pomýšlet na zvrat tak bude muset hodně přidat ... :(
Reagovat
FulnekUltras
Hodně důležité bude teď chytit začátek druhého setu.
Reagovat
pepin
Nechtěl jsem zde včera zasahovat do článků, které ji oslavovaly a zdůvodnovaly proč by běhala když by se mohla unavit. Ale již včera bylo vidět, že až přijde chytrá protihráčka, která ji bude hrát stranu, stranu, tak bude mít obrovské problémy. A je to tady, Karolína je opatrná na krok a pokud ten pohyb nebude mít zažitý a bude kalkulovat s tím, že nemusí tak to bude špatné. A to nemluvím o tom až narazí na opravdovou špičku.
Reagovat
tommr
no dneska to opravdu nevypadá dobře. Pokud Karolína nebude hrát trochu aktivnějc tak dneska skončí ... :(
Reagovat
pepin
Jenže nejde v zásadě o dnešek, jde o její další budoucnost. Víme to dobře, že jakmile není nějaká věc automatická, zažitá, tak potom když ji budeš potřebovat v krizové situaci tak Ti prostě nepřijde a nebo se k ní nedonutíš.
Reagovat
smazaný uživatel
nepochybuju o nutnosti zlepsovat pohyb, tedy rychlost, akceleraci a obratnost obecne, ale tohle mi jako hodne obecne prijde.. :-) Karolina coby zirafa ma hru zalozenou na servisu, ma paradni BH, dokaze vyvinout potrebny tlak, umi si dojit pro volej, zasmecovat.... nemusi z ni byt a taky z ni nikdy nebude motorova mys.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
no, ted ta smec.. ;-)
Reagovat
Fandina
žirafa ... to je hezké ... úsměv
Reagovat
pepin
Ale to po ní nikdo nechce asi zrovna tak jako po Petře. Ale rezignovat na balonky, které jsou v dosahu, pamatuj si, že se jí to nevyplatí.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
promin, prislo mi to ponauceni k smichu.. ja totiz motorova mys jsem - nic uvedomeleho, z nouze ctnost, nikam nedosahnu.. ;-)
Reagovat
pepin
Nic se neděje, dobrý.
Reagovat
tommr
a Friedsamová brejk potvrzuje. Momentálně je lepší hráčkou ... :(
Reagovat
tommr
Karolíně úplně odešlo první podání a Friedsamová jí brejkla. To je hodně nepříjemný ... :(
Reagovat
tommr
Karolína si sice vytvořila nadějnej náskok 30:0 ale k BP to bohužel nedotáhla ...
Reagovat
tommr
napodruhé už Karolína na podání nebyla tak suverénní a musela jít přes shodu. Hlavní ale je že je zase srovnáno ...
Reagovat
tommr
ale i Friedsamová si tentokrát podržela podání čistou hrou ...
Soudě podle začátku nečeká Karolínu dneska nic lehkýho. Friedsamová vypadá nebezpečně ...
Reagovat
FulnekUltras
jj, klasický gertrudovský mix Nibelungů a Vikingů... ;-)
Reagovat
tommr
na podání začala Karolína suverénně čistou hrou ... :)
Reagovat
tommr
škoda těch dvou promarněných BP v první hře ...
Reagovat
Jabadu
stran voleb. Petra má prokazatelně bydliště v Monaku. Je však občankou ČR. Kde vlastně může volit?
Reagovat
FulnekUltras
Vzhledem k tomu, že v Bytomi není český konzulát, tak nejspíš v Prostějově na voličský průkaz... ;-)
Reagovat
Jabadu
A jo, vlastně. Na ten voličský průkaz jsem zapomněl. Dík. :-)
Reagovat
blixa
Kdekoliv v ČR na základě voličského průkazu vystaveného Honorárním generálním konzulátem ČR v Monaku.
Reagovat
Jabadu
ČR má v Monaku konzulát?
Reagovat
blixa
HONORÁRNÍ GENERÁLNÍ KONZULÁT MONAKO

Consulat Général Honoraire de la République tch?que

pan François-Jean Brych

honorární generální konzul

15, av. de Grande Bretagne

MC 98000 Monte Carlo

Principauté de Monaco

Tel.: 00377 93 50 46 60, Fax: 00377 93 50 44 25

e-mail : monaco@honorary.mzv.cz

Otevírací doba: pondělí - pátek 9,00 - 12,00 hodin

(na základě předchozího objednání)
Reagovat
Jabadu
Dík.
Reagovat
dadaft
gratuluji tragédům z Eurosportu - nejen že mají přehozené zvukové kanály, dnes k tomu přidali půlsekundové zpoždění, takže se na to nedá dívat už vůbec.
bravo!!!
Reagovat
dadaft
než to odešlo, tak už to trochu srovnali, ale kanály naopak zůstaly.
ty už tak zůstanou na furt, to je mi jasné.
Reagovat
VlS
Soječko, mamka Kamilky asi četla starší příspěvky na TP a uznala že máš pravdu a našila jí na dres o kozsek delší kousek gadru, takže už nebude vystrkovat prcku úplně furt :-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak ja jsem malem pridala - kdyz Kamilka hrala s Erakovic - i novejsi prispevek, ta jeji spodni kosilka byla udesna!!! :-)))
Reagovat
VlS
zavítal na web Plíškovek, místy i zajímavý články. Jen pro ty, kdo vidí jak tenisti vydělávají peníze, tak tam Kristýna říká, že musí vydělat 50 milionů, aby rodičům a babičce mohla vrátit, co do tenisu holek vrazili. Píše tam, že nab to padla chalupa, babiččin statek, rodinný dům ......
To teda chce i odvahu ( nebo nerozum ) rodičů, taková investice s velmi nejistou návratností. Já bych tu odvahu asi neměl. Líbí se mi moc, že si tu oběť holky uvědomují a asi mají s rodiči hezký vztah.
Reagovat
pockerface
tak to mají holky štěstí,že jejich rodina má(měla) nějaký majetek.A pak,že sportovat může každý.To sice ano,ale asi ne na profi úrovni.Kdyby to rodiče holek plácali od výplaty k výplatě a neměli žádný majetek,tak holky asi hrají turnaje na oblastní úrovni.A to se netýká jen Plíškovek.Bohužel pořád platí a bude to platit stále víc prachy,prachy,prachy kdo je nemá,tak má smůlu.To,že si občas nějaká nadace vytáhne nějaký talent a umožní mu se dostat na vrchol to je sice hezký,ale takových dětí,mládeže je spousta a zase je to o štěstí,kdo bude ten vyvolený.Jenže tak to je a nevím jestli se v budoucnu něco změní.
Reagovat
FulnekUltras
Např. Petra je naštěstí důkazem, že to jde i jinak.
Reagovat
slacker
Ceho je Petra dukazem? Jedine vyse zmineneho "občas nějaká nadace vytáhne nějaký talent a umožní mu se dostat na vrcho" Nadace = v tomto pripade Cernosek
Reagovat
FulnekUltras
Mluvím o době dávno před Černoškem...
Reagovat
Jabadu
Má smlouvu s Černoškem. Ten jí zaplatil profi podmínky. Byla to investice o které nikdo nemohl tušit, jak se vyvine. Nevěřím, že by Černošek tušil, že Petra bude ve 24 letech dvojnásobnou wimbledonskou vítězkou, šampionka TM ... To musela být střelba od boku a intuice. :-)
Reagovat
FulnekUltras
Podobné podmínky dostalo víc lidí - zdaleka ne každý je ale využil.
Reagovat
VlS
No, tak moc střelba to nebyla, Petra přišla do PV v 16 a tuším v 18 měla první titul.
Reagovat
Patri.k
http://www.novinky.cz/krimi/282079-otec-tenistek-pliskovych-dostal-dalsi-odklad-vezeni.html někdo se obětoval víc než by bylo zdrávo, tatínek plíškových padělal cigarety, díky tomu si musel odsedět trest natvrdo
Reagovat
blixa
Já si nejsem jist, jestli si něco odseděl. On sám nic nepadělal, ale měl se na tom podílet coby řidič-rozvozce. Jestli se na tom opravdu vědomě podílel, těžko říci. Odsouzen byl, co vím tak poslední odklad nástupu do vězení měl do 1.ledna 2013. Jestli ale nastoupil netuším, spíš asi ne, to by těžko mohl s holkama teď jezdit po turnajích. Byla amnestile, jenže ta se na tak velké tresty nevztahovala, tak nevím. Fakt mi není jasné, jak to s tím vlastně má.
Reagovat
slacker
Padelani cigater je nejaky zlocin?
Reagovat
blixa
Padělání cigaret asi bude taky zločin, třeba Marlboro zřejmě nepotěší když pod její značkou budeš prodávat svůj paskvil :D ale v tomhle případě šlo o padělání cigaretových kolků.
Reagovat
slacker
Takze neslo o zly cin ale o pokus narusit neci monopol
Reagovat
blixa
Z tvého pohledu anarchisty ano. Stát je přesvědčen že je okrádán a to je ten nejhorší zločin :D
Reagovat
Fandina
Zřejmě šlo o čin obohacování se, krádež.
Reagovat
VlS
To rozhodně nešlo, s krádeží nemá prodej cigaret s falšovanými kolky nic společného.
Reagovat
blixa
Bude tam krácení daně a pak vlastní padělání kolku, což je také trestný čin ale jsem línej hledat přesný název :D
Reagovat
Fandina
Tak určitě byla vyčíslena škoda a obecně je to obohacování se, krádež, nejde o ublížení na zdraví nebo vraždu.
Reagovat
Jabadu
Spíše než krádež jde o podvod. A na této úrovni je to neodvádění daně státu. Vysoké pokuty jsou pro "ztráceče" kolků, odebírání licencí ... Podvodníci ale v této zemi moc zavíráni nejsou. Soudci mají své jisté a od podvodníků občas něco kápne za "nestranné" rozhodnutí.
Reagovat
Fandina
Já to uváděla ve smyslu, že se jedná o finanční, materiální újmu, která jde vyčíslit. Nejedná se o trestný čin, který nejde vůbec vyčíslit, jako je morální újma atd. Proto jsem psala krádež, obohacování se.
Reagovat
VlS
Obohatit se lze i zcela legálně, bez znalosti, z čeho byl obviněn a uznán vinným tady můžeme vymýšlet do nekonečna a je to k ničemu. Prostě udělal nějakej průser.
Reagovat
Fandina
Já vůbec nejsem ve sporu. Jen jsem nadnesla spíš, že se jedná o materiální záležitost, peníze, ne jde o nějaký jiný morální nebo podobný čin. Nešlo mi o právní specifikaci. Spíš jen o to, že šlo o peníze, nic víc.
Reagovat
FulnekUltras
např. za neodebrání cestovního pasu jednomu odulému vypasenému grázlovi, který si pak ze "spravedlnosti" v tomto státě může oprávněně akorát utahovat a zalézt před ní třeba do Dubaje...
Reagovat
VlS
Pravděpodobně Nejde ani o podvod (kdo sebe nebo jiného obohatí tím, že někoho uvede v omyl nebo něčího omylu využije) abys definoval trestný čin, tak bys musel vidět obžalobu, padělatelství peněz a kolků je samostatnej trestnej čin, vzhledem k roli řidiče je otázka, co mu bylo dáváno za vinu, ale asi nemá cenu zde bez konkrétních fakt konstruovat žalobu, to udělal státní zástupce před procesem. Tam může být víc skutkových podstat v souběhu ( padělatelství, krácení daně a td) a je otázka jestli ve formě podílnictví, organizátorství ....... . Fakt to hemá cenu. Evidentně je na svobodě.
Reagovat
MartinPa
Bohužel je to tak, začátky v tenisu jsou hodně drahé a jen zlomek dětí se prosadí tak, že se ty vložené prostředky někdy vrátí. Když jsme jako děti hrávali tenis či jiný sport viděl jsem spoustu z nich co vynikali nad ostatními, ale rodiče byli nuzáci, navíc bez kontaktů či protekce a také neměli ten žaludek/ambice na to, aby se spustili na dráhu zločinu a mohli tak dítěti platit výuku a trenéry ...
Reagovat
Jan
Proto je tenhle systém špatný. Všichni si chtějí nahrabat - tenisové školy atd. a pak to tak vypadá. To samé se týká hokeje např. Talenti se ztrácejí v prachu, jen někdo má možnost vyniknout. Když měli před revolucí kluci zdarma veškerou hokejovou výstroj, kluby měly přípravky plné a mohly si vybírat z těch zástupů. Dnes berou všechny, protože zájem je malý a to jsou ještě děti bohatých rodičů. Ještě je to skvělé, jak jsou na tom naše tenistky, u mužů už to tak veselé není. Až na Veselého :)
Reagovat
blixa
Systém je špatný .. a jaký je dobrý ? Čína ? Tenis asi zrovna ne, ten je tam pokud vím taky spíš na soukromé bázi, ale v jiných sportech ano, dítě je odstaveno od rodiny a vhozeno do propracovaného treninkového systému. Ale že by to mělo zase tak boží výsledky, na to že je Čína miliardová země .. teda nevím, no.
Reagovat
smazaný uživatel
hlavne predpokladam, ze Jan s tou spravedlnosti byvaleho rezimu jen zertuje... a nebo mel, na rozdil ode me, na svazu spravedliveho strycka.. ;-)
Reagovat
blixa
Těžko říct, třeba to zná jen z vyprávění ;-) Já bych mohl o spravedlivosti socialistického zřízení přednášet, s mým "kádrovým profilem" :D :D
Reagovat
VlS
Jane, přeháníš jako obvykle. Rodiče Petry ani Lucky nebbyli žádní boháči. Kvita věnoval Petře a jejím bratrům asi daleko víc času a energie, než je v kraji zvykem a věnoval se víc dětem než pivu a hospodský politice. Prostě jako rodič tomu musíš dát spoustu energie, nebo to musíš zaplatit. Když to neuděláš, tak můžeš leda vytvářet pivní politiku a nostalgocky vzpomínat na starý zlatý časy. Bohužel nebyly zlatý, stály pěkně za tamto a podobně jako Blixa bych o tom taky mohl cosi napsat. Díky bohu jsou pryč.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to chodilo a chodí v profesionálním sportu nic nevím. Ale Jan o starých zlatých časech přece nemluvil.... Starý zlatý časy - no nevím, jestli byly zrovna zlatý, ale aspoň mi bylo o polovinu méně než teď, já bych spíš řekla mladý časy....protože teď mám starší časy a o zlatě se mluvit nedá....Zkrátka a dobře - nezlob se , VISi, ale o nynějších časech nemůžu mluvit jako o zlatých, ať už ty starý byly jakýkoliv....a s těma prachama je to pravda ( i když čestné výjimky jsou ) a to nezměníte, i kdyby jste se na hlavu postavili. Na těch je tato společnost ( kapitalistická - viz kapitál ) přece přímo postavena. Prachy, výkon a úspěch...Jó, pardon, pak si šoupneme nějakou tu charitku...
Reagovat
FulnekUltras
Plný souhlas, ale na tom se s lidmi opačného názoru stejně neshodnem...
Reagovat
VlS
Neshodnete, protože každý svého a své rodiny štěstí strůjcem. nikdy v historii nebylo nic zadarmo, jde jen o rozdíly v tom, co kdo platí.
Reagovat
FulnekUltras
O způsoby, JAK je ono "štěstí" dosahováno, se ovšem nynější režim "stará" ještě mnohonásobně méně, než ten předchozí. A v tom je rozdíl zcela zásadní.
Reagovat
Fandina
Ona je to otázka, jak se o ně stará. Třeba je podíl grantů do sportu stejně velký, jaký byl dříve. To by se muselo zkoumat v rozpočtech jednotlivých let. Ale že stát do sportu peníze dává, to ano. Stejně tak jako dřív.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem si jistá, že to Fulnek myslel zrovna takhle...
Reagovat
Fandina
Já myslím, že ano, protože vždycky je potřeba finančních prostředků k tomu, aby se někdo vychoval, byl z něj dobrý prostředek. A platí to za každého režimu. Vždycky půjde o to, kolik je na výchovu peněz.
Reagovat
Fandina
oprava ... byl z něj dobrý sportovec v tomhle případě, ne prostředek, to mi ujelo ... úsměv
Reagovat
FulnekUltras
No financování sportu - to je dnes kapitola sama pro sebe...a hraje se bohužel především na co nejrychlejší, nejlépe okamžitou návratnost "vložených investic". Systém práce s mládeží je hlavně v tzv. méně lukrativních sportech oproti socialismu a jeho SVS pryč.
Reagovat
VlS
Asi nepamatuješ doby, kdy to co se podporovat bude a co ne rozhodovala strana a osobně soudruh Štrougal. ( byla klika, že to byl opravdu sportovní fanda)
Reagovat
FulnekUltras
Je zřejmé, že každý jsme tu "strašnou" dobu vnímali a žili jinak. Dnes bohužel o podpoře čehokoliv rozhodují primárně okamžité peníze, dlouhodobější koncepce a vývoj téměř nikoho nezajímá. Role spekulativně-finančnických mafií (i ve sportu) je bohužel mnohem horší a zrůdnější než cokoliv, co tu bylo dříve.
Reagovat
VlS
Prosímtě, najdi si na MŠMT pravidla pro podporu sportu. S okamžitejma penězma to nemá společnýho nic. Bohužel jako organizátor neolympijského sportu s tím mám docela dost zkušeností. Je tam několik kritérií, olympijské - neolympijské, pak úspěšnost reprezentace, televizní sledovanost, počet aktivních sportovců a tak dál. Když si vezmeš počet hodin fotbalu v bedně a počet registrovanejch fotbalistů, tak je to celkem jasný.
Jestli myslíš sponzorský peníze, tak to je pricátní sféra a tam si asi není na co stěžovat ( v penězích na hlavu sportovce tipuju na vítěze rychlobruslení)
Reagovat
slacker
Tak rychlobrusleni je ghlavne urcite prvni v poctu olympijskych medaily na hlavuv :-)))
Reagovat
FulnekUltras
O reálných penězích jdoucích na mládežnický sport ovšem ani ministerská kritéria moc nevypovídají. Třeba Dánsko i některé podobné země jsou úplně jinde, a také už se to na jejich výsledcích (mj. fotbal, hokej) projevuje.
Reagovat
VlS
No, tak to se musíš podívat na HDP podíl mandatorních výdajů a pak ti vyjde, kolik ti zbejvá na sport. Kde nic není, ani smrt nebere.
Reagovat
FulnekUltras
Holt někde dávaj peníze na sport, jinde si je zase ulijí do vlastních kapes paraziti přes mimomandatorní výdaje, které na telefonický befél poslouchají i řidiči cisteren na mezinárodním letišti.
Reagovat
smazaný uživatel
Vycházíš z toho, že ten, kdo dře ( snad myslíš poctivě ) a obětuje se pro rodinu, ten jí na 100% zajistí štěstí ? Tak si to myslel ? Bohužel takto jednoduše na tomto světě nefunguje....To říká moje zkušenost a zase nejsem jako Metuzalém....A štěstí ? Co je štěstí ? Myslím, že záleží na žebříčku hodnot každého...
Reagovat
Fandina
Já myslím, že kdo dře pro rodinu a obětuje se jí, myšleno poctivě dře a poctivě obětuje, tak štěstí určitě zajistí, už jen v tom smyslu, že to dělá. V tom bych souhlasila.
Reagovat
VlS
Fanynko, kolikrát k zajištěńí štěstí musíš mít i trochu štěstí, to bylo, je a bude. Ten, kdo pro to poctivě pracuje má daleko větší pravděpodobnost, že se mu to povede, než ten kdo utratí peníze v hracím automatu a čeká na štěstí. Jak známo, štěstí přeje připraveným. Myslím, že pan Kvita a Petra jsou zářnej příklad.
Reagovat
FulnekUltras
S Kvitovými samozřejmě souhlas...ale o hracích automatech tady řeč rozhodně nebyla.
Reagovat
Frick
https://www.youtube.com/watch?v=bham9XSyD60

Dalo by se říct, že "seriózní rozhovor", jako alternativa k "estrádnímu" Krausovi dobrý. A hlavně - Dominika měla lehčí líčení a slušelo jí to tam mnohem lépe. Trochu mi připomínala Angie.
Reagovat
Frick
Ale jo. Působila tam celkem dobře. Taková ráznější trošku. No ale teda nevim s tim jejím chalanem. Co jsem tam slyšel, tak on je vlastně takovej její přívěšek. Jestli jí jako venčí čokly a píchá, tak jestli to takovýho "chlapa jako hora" může uspokojovat...?

Jinak outfit fakt divnej.

www.youtube.com/watch?v=4YU5NUIGdis

Klidně tam mohla přijít jak Kiki a Maki :o)
Reagovat
Frick
Pro srovnání:

0) Cibula (Kraus / Banášová / Hríb )
https://www.youtube.com/watch?v=auiZklLoSCk
https://www.youtube.com/watch?v=DRKwWk-yfLs
https://www.youtube.com/watch?v=bham9XSyD60

1) Nicole (Kraus)
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1176221164-uvolnete-se-prosim/207562222000026/obsah/99267-nicole-vaidisova

2) Petra (Kraus / Donutil)
https://www.youtube.com/watch?v=-z_-4I_5YDw
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10317970619-trumfy-miroslava-donutila/212522162300001/

3) Andrejka (Šíp / Kraus)
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10090925908-vsechnoparty/212522161600034/obsah/228598-andrea-hlavackova
https://www.youtube.com/watch?v=h-3BfDOWVBE

4) Lucka (Šíp)
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10090925908-vsechnoparty/207522161600043/obsah/108620-lucie-safarova
Reagovat
Frick
Lucka tam uváděla, že vyrostla ve 14 letech o 25 cm /rok. Nějak se mi tomu nechce věřit. To by třeba muselo bejt 145 cm - 170 cm. Dovedete si to představit? V lednu 145 cm a v prosinci 170 cm?! Mi to přijde neuvěřitelný...
Reagovat
blixa
Dovedu. Mě se stalo to samý v 15 letech.
Reagovat
Frick
Fakt (okolo) 25 cm? Nebylo to třeba jen (okolo) 12-14 cm?
Reagovat
blixa
Jojo, během 14 měsíců ze 157 na 182 ;-)
Reagovat
VlS
Já v 16 za rok ze 165 na 188
Reagovat
blixa
Já myslím , že to zase nějak mimořádně neobvyklé v tomhle věku není.
Reagovat
smazaný uživatel
do haje a ja od 15 ani tuk a ke vsemu do 15 jen takovy nesmely tukes.. :-)))
Reagovat
blixa
Chtěl bys mít 190 ? ;-)
Reagovat
gedzitka
Kéž by se mi stalo to samý :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Cibulka u Krause je jako femme fatale, černé šaty nezklamou a celkově je tam hodně ženská, u Hríba vypadá jak děvčátko.
Reagovat
VlS
Připadá mi, že budeme mlít už prázdnou slámu. Pod lampou vypadá pro chlapa daleko přitažlivěji, u Krauze je to plákatový jak reklama na vykřičenej dům. Vůbec se mi tam nelíbí a ani bych o ni nezavadil.
Reagovat
FulnekUltras
Tuhle "Cibulku" bych každopádně neloupal tak ani tak... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To se někdo má. :D Já vyrostou za rok tak max. o 2 cm, někdy ani to ne...
Reagovat
smazaný uživatel
Všechno má své pro a proti, chlapům se prý líbí menší ženy, tak nezoufej :D
Reagovat
Cico93
;)))
Reagovat
slacker
Cim mensi tim lepsi. Ideal 130
Reagovat
VlS
Hledáš holky u Sanů? Doufám že ne v základní škole :-)
Reagovat
smazaný uživatel
-oprava-indenticke dvojca-!pardon!
Reagovat
VlS
Mě by teda stačilo " identické" když už opravuješ překlep, co je iNdentita, nevím, ale semanticky bychom mohli dojít k tomu, že je to něco se zuby - in dentes.
Reagovat
smazaný uživatel
Blahozelam Karoline Piskovej,za podany vykon,zasluzi si vysledok co dosiahla!Len tak dalej+nech motivuje svoje indeticke dvojca,Kristinku,aby sa vzoprela,nabrala silu a odvahu k napredovaniu v hre -BLAHOZELAM PLISKAM!GEMINI GO!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak co, bude se někdo dívat na Krause dneska? :-)
Reagovat
PetaM
Není Kraus náhodou už ve středu? :D :D
Reagovat
EllNino
už byl ve středu :) ....a Domině to tam moc seklo :D
Reagovat
PetaM
Jo jo, zaregistroval jsem změnu :) Bohužel jsem to neviděl, běželo to celkem pozdě ... Takže se na to kouknu na youtube, až to tam bude :D
Reagovat
smazaný uživatel
o jejda :D to mi nějak uteklo:D byl jsem zvyklý, že to bývá v pátek :-DD :)
Reagovat
PetaM
Nechápu, proč to změnili. Ve středu na to nemám absolutně čas koukat ... A přitom je Kraus celkem vtipný ... Občas :D Taky záleží na hostovi no :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už to tam je :)))
Reagovat
PetaM
Fákt? :D Paráda. Včera jsem to hledal a nenašel, tak jsem si říkal, že si počkám :D
Reagovat
smazaný uživatel
jojo, chceš odkaz? je to normal. na KRausovem kanálu :-) Už se na to dívám.. Kraus je fajn, někdy to moc přehání, ale někdy se zase směju až se mi třese břicho:DD
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu taky, proč to změnili.. V pátek to bylo fajn.. Lidi co pracují nemají ještě čas sledovat ve středu Krause že :-D Pátek byl lepší, ale co už no :))
Reagovat
PetaM
Já Krause na netu sleduju často, takže už to mám :D

Domča je tam úplně jiná, strašně sympatická. Škoda toho její Pome, někdy v ne úplně fér moment no ... Jinak teda obrovská změna mezi kurtem a normálním životem. Na kurtu mi přijde taková jakoby šedá myška, ale když jí vidím takhle ... Wow :D
Reagovat
smazaný uživatel
Mě nejvíc dostal začátek.. Dominika Cibulková-10.hráčka na žebříčku ATP:.. ehm.. WTA.. :-DD
Reagovat
PetaM
Tak toho jsem si vůbec nevšiml :D :D Mě spíše zaujalo to desáté místo :D :D :D Nějak jsem předpokládal, že řekne WTA :D
Reagovat
smazaný uživatel
jojo, řekl to hned na začátku :-D Docela sranda to byla.. Domi takhle vypadá fajn, ale na kurtu jí rád nemám.. :-/
Reagovat
PetaM
Jo, hned jsem si to dal zpátky :D Ono to ani moc nešlo slyšet, jak se tam na začátku "překřikovali" :D No, já ji taky moc na kurtu nemusím ... Což je škoda, vypadá příjemně :)
Reagovat
smazaný uživatel
jojo, moc ne, ale postřehl jsem :D Na kurtu se nechová někdy moc dobře.. Ale u Krause je vážně fajn :)
Reagovat
MartinPa
Dobrý výkon, razantní údery, super, akorát mi tam nějak vadil ten trenér co tam pořád lezl i ve chvílích když Karolína vedla, krapet mi to degradovalo její výkon:-(
Reagovat
tommr
Karolína dneska zvládla roli favoritky s přehledem. Sice musela ve druhým setu dvakrát dotahovat ztrátu brejku, ale dokázala to a nakonec zápas ukončila stylově když soupeřku brejkla v poslední hře. Výhra ve dvou setech je cenná, protože Brengleová hrála dneska dobře a byla velice nebezpečná ...
Dnešní výhra znamená i dalších 50 bodů do žebříčku. V Race Karolína přeskočila Kuznetsovovou a je už na 24.místě ...
V semifinále narazí na další kvalifikantku Friedsamovou, který se letos v Linci mimořádně daří. Karolíně ale věřím, že si s ní taky poradí ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No právě , v příštím zápase si myslím , že pomůže i to , že Karolína vyhrála ve dvou setech , kdyžto Friedsam musela hrát tři , ale Friedsam se mi zdá více nebezpečnější než byla Brengle i když ta hrála velmi dobře.
Reagovat
tommr
Friedsamová hlavně musela hrát i 3 zápasy v kvalifikaci takže by měla být o něco unavenější než Karolína. Fyzicky ale vypadá dost dobře takže to asi nebude pro Karolínu tak velká výhoda ...
Co se týče výkonnosti tak si myslím, že je zhruba na stejný úrovni jako Brengleová. I jejich postavení v žebříčku je téměř identický ...
Reagovat
smazaný uživatel
nehcem aby to vyhrala Giorgi.
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky doufám , že to vyhraje a přivlíží se turnaji šampionek dost ji ho přeji .
Reagovat
tommr
mě by se finále Karolíny s Giorgiovou velice zamlouvalo ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě taky Giorgi myslím , že práská raketou jen když prohrává , takže přeji hezké finále , kde uslyšíme zvuk práskající rakety o zem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Giorgi nemam rad takže by som bol rad keby ju Karolina poriadne vyprašila ! :)
Reagovat
tommr
myslím si, že útočnej styl Giorgiový by Karolíně moh vyhovovat víc než defenzivní styl Knappový. Nemá ale cenu předbíhat, protože nejdřív musí samozřejmě porazit Friedsamovou což určitě nebude lehký ... :)
Reagovat
sosna
Jo, občas se na nějaký balon vykašlala, ale jinak paráda!
Hlavně zvládá klíčový okamžiky! Držím palce, v Linci Kája vyhraje!
Reagovat
tommr
Karolína ty míčky vypouští schválně, aby se zbytečně nevyčerpávala. Je to součást její dlouhodobý taktiky, která jí umožnuje odehrát větší počet zápasů ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Občas s nějakýma výjimkama hrála dnes velmi dobře , akorát vidím , že poslední dobou nedobíhá všechny míčky , ale to vubec nevadí pokud ji to tak pasuje , lépe než se zranit .
Reagovat
PetaM
Ona nikdy moc ty míčky nedobíhá. Všímám si toho často ... Ale v poslední době se rozhodla dobíhat více, míčků, než kdysi :D Teď bojuje nejenom o BB, ale i o míčky za stavu 0:15, což kdysi třeba kašlala :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo to je pravda nebo když při riternu myslím , že to bylo 0:40 sebrala ještě podání a ještě chci napsat , že její nový trenér je dost sympatický .
Reagovat
PetaM
On je starý ne? :D Akorát teď s ní moc nebyl :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to nevím , ale je dost sympatičtější než ten její otec , trochu se ho přes tu obrazovku i bojím :)
Reagovat
PetaM
Jejího otce? Nedivím se :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jj jejího otce , mám strach o sebe o lidi co jsou v areálu kurtu i samotnou Kačku :)))
Reagovat
Fanda67
On je snad nějakém mafián ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne , ale vypadá tak já vím , že za to nemůže jak vypadá , ale prostě jde z něho strach nemohu si pomoct , ale aspon své dvě úspěšné dcerky uchrání .
Reagovat
Fanda67
Eurosport kaju nedal tak jsem to nevidel
Reagovat
ludolf
Začal ji dávat když zápas v reálu už skoro končil, ještě tam jde.
Reagovat
tommr
hlavně, že na dvojce místo tenisu dávali šipky ... :(
Reagovat
Fanda67
Jj
Reagovat
PetaM
Napínavý sport ne? :D :D
Reagovat
tommr
doufám, že zítra Karolína stihne odehrát semifinále do 17:30, protože pak Eurosport zase přepne na ten nesmírně napínavej sport ...
Reagovat
smazaný uživatel
Poděkuj Britům, ti mají spolu s Francouzi největší vliv na složení programu na ES International a šipky patří k jejich národním sportům :D (s nadsázkou)
Reagovat
VlS
Kdo je " samotná Kačka"?
Reagovat
VlS
Kdo je " samotná Kačka"?
Reagovat
smazaný uživatel
O samotnou Kristýnu :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist