Russell po 14 letech na okruhu poprvé postoupil do semifinále

14. 4. 2012, 09:25
Aktuality 122
ATP HOUSTON - Michael Russell se už přes 14 let pohybuje na profesionálním okruhu, nikdy však nepostoupil do semifinále turnaje ATP. Až do pátku. Svého nejlepšího výsledku se dočkal na domácí antuce v Houstonu, kde zdolal o 14 let mladšího krajana Harrisona. O finále si zahraje s Mónakem. Druhou semifinálovou dvojici vytvořili Isner a López.
Michael Russell

Michael Russell hraje tenis na profesionální úrovni už od roku 1998, do svého prvního semifinále na turnaji ATP se však dostal až tento týden na antuce v Houstonu. Američan, který 1. května oslaví již 34. narozeniny, prošel kvalifikací, pak otočil zápas se Španělem Gimenem-Traverem, ve 2. kole si proti ne zcela zdravému Fishovi připsal první výhru nad hráčem Top 10 a ve čtvrtfinále porazil ve třech setech o 14 let mladšího krajana Ryana Harrisona.

Rodák z Detroitu měl čtvrtfinálový souboj s devatenáctiletým talentem amerického tenisu skvěle rozehraný, ale i když vedení 6-1 a 2-0 neudržel, nakonec po 2 hodinách a 15 minutách zvítězil 6-1 5-7 6-3 a poprvé postoupil do semifinále.

"Je to úžasný pocit. Dosáhnout toho na domácím turnaji v Houstonu je fantastické," radoval se třiatřicetiletý Russell. "Rád hraju a soutěžím. Miluju hru jeden na jednoho, proto jsem u tenisu vydržel."

Russell už dokázal vyhrát 12 challengerů. Na grandslamech slavil největší úsěch už v roce 2001 na French Open, kde se tehdy dostal z kvalifikace až do osmifináloe, ve kterém vedl 2-0 na sety nad světovou jedničkou Gustavem Kuertenem, Brazilec ale utkání otočil a nakonec si připsal již třetí titul z pařížské antuky.

O texaské finále si Russell zahraje se čtvrtým nasazeným Juanem Mónakem. Argentinský tenista ve více než dvouhodinové bitvě zdolal 7-6 7-5 Jihoafričana Kevina Andersona a potřetí v sezoně postoupil do semifinále.

V zápase bez jediného proměněného brejkbolu uspěl nejvýše nasazený John Isner. Desátý hráč světa porazil dvakrát 7-6 obhájce titulu Ryana Sweetinga a potvrzuje svou životní formu.

"Vždycky jsem tu chtěl udělat dobrý výsledek, tak jsem rád, že se mi to letos konečně daří," těší Isnera. "Ale pokud se chci dostat do finále a turnaj vyhrát, musím hrát lépe. Neřekl bych, že jsem dnes byl lepší než on (Sweeting), byl jsem šťastnější," dodal.

V semifinále se Američan Isner utká se Španělem Felicianem Lópezem, kterému ve čtvrtfinále za stavu 6-4 a 2-2 vzdal kvůli zranění nohy Argentinec Carlos Berlocq.

- ATP 250 HOUSTON -
(USA / Texas, antuka, 442.500 dolarů)
páteční výsledky (13. 04. 2012)

Dvouhra - čtvrtfinále:
Isner (2-USA) - Sweeting (USA) 7-6(1) 7-6(4)
F. López (3-Šp.) - Berlocq (6-Arg.) 6-4 2-2 skreč B.
Mónaco (4-Arg.) - Anderson (5-JAR) 7-6(4) 7-5
Russell - Harrison (oba USA) 6-1 5-7 6-3

Semifinálové dvojice: Russell - Mónaco, López - Isner.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

122
Přidat komentář
smazaný uživatel
vyborna hra, skvela psychika! :-)
Reagovat
tommr
taky gratuluju - k vítězství i k posunu Isnera na osmý místo v žebříčku ... :)
Zcela upřímně ale říkám, že se mi to moc nelíbí - Isner se začíná dost nebezpečně dotahovat na Tomáše. Zejtra budu proto ze všech sil fandit Monacovi ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to je teda gratulace, ale diky za Johna, my se s tim stinem na uspechu nejak vyrovname.. :-))
Reagovat
gigin
Tak teda grtka vítězi. Peří, noční klid. Dobrou noc všem !! Aj Nolemu :-))
Reagovat
gigin
A je to v řitce :-(((
Reagovat
smazaný uživatel
Zase ani nedutám :-)..
Reagovat
smazaný uživatel
Joooo, brejk 4:2 a John podává :-)).
Reagovat
smazaný uživatel
Díky Feli a měj se, Johne paráda :-)).
Reagovat
tommr
Lopezovi se pořádně vymstilo to zaváhání ve čtvrtý hře ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
mel by ses na veci divat POZITIVNE. :-) Ne, ze Loopez neco nezvladl, ale ze John to zvladl... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
My to tommra jeste naucime :-) ale ja mam v tv hokej, nic neuvidim :-(((
Reagovat
gigin
přijď za mnou!! Mám obraz, piškoty a mrak plyšáků :-)) A ještě si můžem zanotovat :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale kus, chlape :-P
jak to vypada ?
Reagovat
smazaný uživatel
John má dva brejkboly!
Reagovat
tommr
když já ale zrovna fandím Lopezovi ... :)
Reagovat
gigin
melou se .. ted má Feli problém, velký problém
Reagovat
smazaný uživatel
dobre, tak ja mu taky zacnu fandit... po zapase.. :-) Ale ted vazne: parada, Johne, brejk je super!!! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
co brejk, 5:2! :-)
Reagovat
gigin
tak a teď mu to vem a bude klid !! Noční klid !!
Reagovat
gigin
nebude, ty troubo ...
Reagovat
smazaný uživatel
parada, mejdan trva.. :-))
Reagovat
tommr
kdyby proměnil aspon jeden z těch tří brejkbolů ve čtvrtý hře tak už mohlo bejt po zápase. Vzít Isnerovi podání je ale skoro nemožný ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
John se z toho vyserviroval bravurne!
Reagovat
tommr
jj vypadá to, že má nervy ze železa. Podobně se dokázal vyhrabat ze stavu 0:40 i proti Sweetingovi ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
ledacos takhle zvlada, fajn kluk, to bude tim nadhledem.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No v nejhoršim mu tam zůstanou zahryznuté moje jedničky..na památku :-)).
Reagovat
smazaný uživatel
Jej..taky nepozornost..patří níž :-).
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ani nedutám..
Reagovat
smazaný uživatel
A už dutáááááám..žádnej noční klid..:-))
Reagovat
smazaný uživatel
ale gigine, uznavam, ja prece vim, jak hraje Loopez! :-(
Reagovat
smazaný uživatel
ulitlo mi to sem, jak sleduju hru, tak jsem nepozorna jako Broz! :-)
Reagovat
gigin
Já vím, že víš, jinak bys nebyla napnutá :-) Ale taky má své dny. Dnes hraje prostě fakt dobře, no. Zase jsem toho tolik neřekl :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Důležitej gem, dáme sůl a pojď na brejk Johny :-)).
Reagovat
smazaný uživatel
sul.. :-)Ale Feli je nelitostnej, to je neuveritelny, co zahraje! John si ty servisy uhrava obtizneji a stoji ho to zbytecne moc sil. Presto velmi dobra mezihra!
Reagovat
smazaný uživatel
Joo, Loopez vypadá v laufu, ale Johny si ho jen připravuje na tajbrejk..snad :-).
Reagovat
smazaný uživatel
je odpocatej.. :-(
Reagovat
gigin
López hraje fakt dobře. Uznáváte ? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ale nutno říct, že první set zaslouženě noo :-(

Když je nejhůř, tak přichází pokřik Fandiny...Johny go go go!
Reagovat
smazaný uživatel
Jeste stesti, ze John z 0:40 tak srdnate na 2:2! Feli ovsem uz zase kvapikoval a ma 3:2, co s nim udelame?
Reagovat
smazaný uživatel
Musel jsem odběhnout, neviděl jsem to Johnovo vyservírování :-).
Leda toho šarmatního leváka rafnout do lýtka před tajbrejkem :-)).
Reagovat
smazaný uživatel
viiim, sla jsem po stope! :-) Myslis, ze nezatne? :-))
Reagovat
gigin
Tak pojď Feli a smeť toho dlouhána!!! Doufám, že tu není Vlk:-))
Reagovat
smazaný uživatel
vsak ty zacnes tancit s vlky, jen co se objevi... :-) Jinak - jsem opravdu napnuta!
Reagovat
smazaný uživatel
dededek jeden! Jako bych nerikala, ze s tim Moonakem prohraje. :-) Ale drzel se, Monaco ma "formu jako hrom", receno s lopatkou. John nebude mit snadnou praci - a to ani jeste nepresel pres krasavce Feliho. Ja si snad budu muset taky od Fandiny pujcit nejaky pokrik.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))) chvíli jsem si fakt myslel, že mám "dežavi"
Reagovat
smazaný uživatel
:-) Nechci byt neprejici, ale proste - mohl tam Ryana pustit, ne? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
VlS
Re: tommr
Nekňuč a umři jako chlap :-)
Ostatní to nemají lehčí, co má říkat chudák Rafa, kterej má už v druhým kole Radka.

To je doufám vtip?
Reagovat
VlS
Tak Emě to zapálilo už v 17:49 :-)
Reagovat
tommr
vypad už v prvním kole kvalifikace s průměrným Francouzem Rufinem (162. místo v žebříčku), když soupeře za celej zápas nedokázal ani jednou ohrozit na podání. Je to zklamání i když se nedá říct, že nečekaný ...
Reagovat
tommr
z pohledu našich = velmi těžkej los ...
Berdycha v případě postupu čeká postupně nejspíš Cilic, Nishikori, Murray a Djokovic (dál nemá ani cenu uvažovat). Všechno jsou to pro Tomáše extrémně těžký soupeři a za úspěch bude proto možný považovat už jedno vítězství ...
Ještě horší to má Štěpánek, kterej začíná s Nieminenem a konečnou má už ve druhým kole s Nadalem ...
Reagovat
VlS
Nekňuč a umři jako chlap :-)
Ostatní to nemají lehčí, co má říkat chudák Rafa, kterej má už v druhým kole Radka.
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt, Radek nemusi vlastne ani nastupovat k prvnimu zapasu, vzdyt ho ve druhem stejne
ceka Rafa, hmm, to je opravdu strasna perspektiva :-(
Radku, radeji zustan doma. No a Tom to ma uz od tommra taky dopredu "spocitany" ..ach jo,
kluci, mate hnusnyho pavouka :-\
dopredu vas lituju :?(
Reagovat
Heather_Fedex
strasne moc si preju finale nadal vs djokovic. a nejenom proto, ze na extra pomale antuce to bude extra dlouhe ale i proto, protoze jsem zvedava, jestli na rafaela opet dolehne panika, ze bude hrat proti svoji nocni mure, nebo na svym milovanem turnaji tohle prekona a novaka konecne porazi. jestli se mu to nepovede ted, tak pak uz nikdy.
Reagovat
tommr
no Nadal si určitě stěžovat nemůže - ten má cestičku do finále pěkně umetenou ... :)
Reagovat
tommr
chceš snad tvrdit, že má Radek dobrej los? Postup do druhýho kola je pro něj v podstatě k ničemu a tam ho čeká nejhorší možnej soupeř. Dovolil bych si ti připomenout, že Nadal vyhrál posledních 7 ročníků Monte Carla a i letos je největším favoritem ... :)
Reagovat
gigin
Ale Štěpec při svém žebříčkovém postavení musí s takovým losem víceméně počítat. Troufám si tvrdit, že Ema to myslela tak, že kdyby z toho měl Štěpánek takovou "depku" jako ty, tak tam ani nepoletí. Prostě to tak je, zkusí, zabojuje, uvidíme :-)
Reagovat
tommr
Nadal ve finále určitě bude. Djokovič to bude mít o hodně těžší, protože bude muset přejít přes Ferrera a Murrayho. Snad to ale zvládne, protože případný finále Djokovič-Nadal by mohlo být zápasem roku ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Radek se svou pohavou z toho losu depku určitě nemá :-). Prostě ho zkusí potrápit, užije si to. Třeba se mu už tolikrát nestane, že narazí na hráče z top trojky.
Reagovat
gigin
anebo takhle, no :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat
tommr
nevím jestli z toho má Radek depku, ale pokud tam nebude hrát ještě debla tak by možná opravdu do toho Monte Carla ani nemusel jezdit. Nadal je prostě na antuce v Monte Carlu téměř neporazitelnej ... :)
A jen pro srovnání pár příkladů jaký soupeři čekají ve druhým kole hráče , který jsou v žebříčku za Radkem. Raonic má Tipsareviče, Granollers Melzera a tak bychom mohli pokračovat ...
Reagovat
smazaný uživatel
Promin, ale takový "ubrečený" příspěvek od chlapa mě docela pobavil, tak to, co píšu, je NADSÁZKA, ale snad to pobereš..:-))

Ale asi ne, protože mi celkem vážně oponuješ, že Rafa je opravdu těžký soupeř..hm..to mě docela podcenuješ, nemusíš mi ani psát, kolikrát tam Rafa vyhrál, dovolím si tvrdit, že to vím, a líp, než ty umíš spočítat pravděpodobnost, jak daleko se dostane "chudák" Tomáš, když má takový "těžký" soupeře..a Radek kdyby se na to díval tvojí optikou, tak jak píšu..at zůstane doma, zbytečný první kolo, stejně ve druhým konečná :-/
Reagovat
gigin
Ano, máš pravdu, Radek má těžký los. Kurňa Tipsu bych nechtěl ve druhém kole ani za nic !! :-))) To si raději pinknu s Rafaelem, teda.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, Radek vzal Rafovi na trávě set, dokonce mu tam pomohl na nohy, podal mu ruku, ne prst :-)) když tenkrát podklouzl pod sít....ale jasně, že je to největší favorit, ale takhle dopředu někoho odepsat..:-((
Reagovat
tommr
co je na tom mým příspěvku proboha ubrečenýho? Jen střízlivě odhaduju šance našich na úspěch, který jsou bohužel u Tomáše minimální a u Radka prakticky nulový. Ještě podotýkám, že úspěchem myslím u Tomáše postup aspon do čtvrtfinále a u Radka postup do osmifinále ...
Reagovat
Fandina
Nedávno v Maimi hrál Radek s Rafou super vyrovnaný zápas, i když to podle výsledku nevypadá, ale byl to pěkný tenis a Štěpec si to užíval i Rafa byl kolikrát usměvavý, myslím, že z toho byly i nějaké pěkné šoty, ale jak to bude teď, je to antuka ale ... fandím fandím fandím Radku
Reagovat
tommr
já bych naopak Tipsarevice považoval pro Radka za ideálního soupeře - aspon by si to s ním moh všechno pěkně vyřídit ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, minulý rok na turnaji před Wim mu vzal set :-). Tohle je sice antuka, ale Radek jako exhibicionista si to prostě užije, ten mač bude hodně na očích. A kdo ví..možné je všechno..však i ten Andy R. vypadal před mačem s Fedexem beznadějně..vzpomínáš? :-)
Reagovat
Fandina
jo mohl by ho na dva vítězné porazit a pak mu konečně podat prostředníček a do mikrofonu říci něco šťavnatého ... úsměv
Reagovat
tommr
jj moc bych si přál, aby Radek ještě někdy dostal šanci vrátit Tipsarevičovi tu porážku a jeho následný blbý kecy i s úrokama - a na antuce by se mu to mohlo podařit nejspíš ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já Radka nemusím, uznávám ho v DC, ale jinak je pro mě moc velký extrovert a exhibicionista, tenhle typ hráčů já nemusím.
Ale tak si to užije a i když vypadne, nemusí ho tu přece nikdo předem odepisovat takovým stylem.
Jo, vzpomínám, to asi pomohla ta magie :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mně taky někdy vadí, když Radek až moc přehrává...
A já celkově nemám rád nějaké láteření nad losem, prostě to tak vyšlo a je třeba to vzít, jako v životě :-). Navíc už se tu řeší druhé kolo s Nadalem, ale Radek ještě neporazil Nieminena :-)).

To byla společná magie :-)).
Reagovat
Fandina
no jo no ....... to tommr ....... takže Radku nejdřív musíš Nieminena ..... fandíme moooooooooooooooooc
Reagovat
VlS
A co má říkat Tipsi, ktrej má v druhým kole Raoniče, David Ferrer Andersona a dál asi Monaka s formou jako hrom. Jestli chceme fandit našim, kteří budou v rankingu hodně nahoře, tak musíme počítat s tím, že si tam budou muset cestu probojovávat s dobrými soupeři. Brečet, že mají těžký soupeře je hloupost a tvoje choroba. Tož tak.
Reagovat
Fandina
ale stejně se těším na toho Radka a Rafu ..... no jo jestli porazí toho Nieminena ... ale snad jo
Reagovat
tommr
tak já ti taky vystavím diagnozu. Ty trpíš chorobnou představou, že lidi s odlišnejma názorama jsou nějak nemocný a ještě je to u tebe komplikovaný tím, že máš neustálý nutkání jim to při každý příležitosti sdělovat ...
Reagovat
VlS
Drobná oprava - ne ostatní lidi, ale ty. Převážná většina ostatních je v pohodě.
Reagovat
Pe3k
Pavou turnaje v Monte Carlu.

Jestli Nadal nevyhraje tento turnaj pak už nic. Djokovic ač světová jednička chytnul mnohem těžší soupeře než Nadal.
Reagovat
gigin
no, dívám se, žádná exotika teda !! :-o A do toho teď ještě DÁMA hukla těžkým způsobem :-(
Reagovat
smazaný uživatel
:-(
Reagovat
smazaný uživatel
Jen teda nevím, jestli by se DÁMA měla předklánět v šatičkách :-)).
Reagovat
smazaný uživatel
jsem se nedivala (nemam rada Kerber), ale prave toho jsem si na DAME cenila, ze i pro bagl se vzdycky sehla pokcenim v kolenou a ne predklonem....tak NEVIM!
Reagovat
smazaný uživatel
....pokrcenim :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nee..to nebylo pro bágl. Jen jsem si 2x všiml, že když nějaký míček hodně vyhodila, tak si domlouvala (a asi i distingovaně nadávala) v předklonu :-). Všiml jsem si toho už dřív..ale v pohodě :-).
Reagovat
Roger_Federer
Tak Monte Carlo je letos mojí zaležitosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Tím v pohodě myslím, že i ten předklon byl dámičkovský :-).
Reagovat
smazaný uživatel
.. chapu! A ve VISove df damy stalo, ze si i zanadava, kdyz je to potreba. :-))
Reagovat
Fandina
bývá to i věta dvě a vypadá to dost pozitivně, žádná grimasa a lesk v oku ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ta "dáma" má být Jankovič? To je opravdu k smíchu. V úspěšném období na nejvyšších místech žebříku mě tahle osoba podivného vzhledu dost vadila.
Jak se stane, že nějaký Čech fandí všem srbským tenistům jako celek? Chápu, když se někomu líbí Ana nebo když fandí Novakovi. Ale obdivovat všechny jugoše kvůli národnosti?
Reagovat
gigin
Jankovič není svým vzhledem asi jedna z atraktivnějších, ale my jsme tu dřív probírali její chování a celkový projev. Nebo spíš teda jsme řešili, jak by měla vystupovat dáma. No a Jelena nám vyšla celkem dobře. Jak se stane to, že může někdo fandit srbským tenistům jako celek? Ani ti nevím, přišlo to postupně. Největší zásluhu na tom má samozřejmě Novak. Postupně jsem se začal o tuto zemi zajímat, přečetl jsem si několik knih o Srbsku, samozřejmě taky ty knihy, které se zabývaly tím válečným konfliktem. Není všechno tak, jak to bylo prezentováno. Ale to už je spíš politika, než sport. Takže u tohoto sportovního celku mám rád jejich impulzivní chování, sice Ana není nějaký divočák, ale tady se zase cení vzhled :-) Nevím, prostě mne to tam nějakým způsobem táhne, nemůžu za to. Pokud ale s tím tady někoho obtěžuju, nemám s tím problém a už to tu ventilovat nebudu.
Reagovat
smazaný uživatel
mne - mimo jine, ale k tomu se uz castecne a velmi slusne vyjadril gigin a ty mas ted prostor na stejne slusnou odpoved - tedy mne velmi, ale velmi vadi, ze ani neumis sklonovat osobni zajmeno JA!
Reagovat
smazaný uživatel
neblbni, pravo nas vsech je fandit si, komu chceme... :-)
Reagovat
gigin
to pak nějak utnul :-) Jejich impulzívní chování, bavím se tím, jak Janko peklí ostatní svými excesy a taky svým vzhledem, Vico je taky taková podobná porucha :-) A navíc (hlavně) jsou to dobří hráči. Podle mne samozřejmě. Anička je krásná, to už jsem psal, no a Jelena je DÁMA. Teď se tam rýsuje ještě mladá Bojana. Ta mne například pobavila tím, jak přiletěla do jiného Carlsbadu na turnaj (1500 km od správného Carlsbadu) a pán na letišti při odbavení na ní koukal, copak tam jde s tím tenisovým náčiním vyvádět :-)) A taky tyto tři tenistky považuju za kvalitní...
Reagovat
gigin
o Novakovi ani psát snad nemusím, proč to tak je :-)
soječka: AJDE !! IDEMOOO !! :-)))))
Reagovat
smazaný uživatel
Boze, dej mi silu!!! :-)))
Reagovat
Fandina
úsměvné příhody má každý ... to by nebylo normální ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju za odpověď. Bojaně bych sotva mohl fandit, když často řve stejně jak ty dvě ruský sirény.
Ptáčku, oceňuju tvou péči o kvalitu češtiny, skloňovat určitě umím. Při psaní jsem koukal na TV, kterou mám zavěšenou nad stolem. Text jsem dostatečně nezkontroloval.
Reagovat
Fandina
a pak kdo je tu odborník na pravopis ... interpunkci
Reagovat
gigin
Pěkně oslovuj sojku !!!!!! Spořádaně, žádné familiérnosti :-))
Reagovat
smazaný uživatel
:-) ;-)
Reagovat
VlS
fandi komu chceš, protože ty nikomu nenadáváš a nokoho neurážíš a dokonce nikomu nechceš nařizovat, komu má kdo fandit a komu ne.
Reagovat
gigin
Já samozřejmě nejsu úplně jeblý !! V hokeji, fotbalu a jiných sportech jsou naši (myslím teď Češi :-)) na prvním místě. Hlásím se k Česku, jako takovému. Když jedem na loď, tak první letím a vyvěšuju na stěžeň naši vlajku (ale v tričku Nole :)). Už jsem to tu kdysi říkal žiju tady rád, jsem Čech moc rád. Jen v tenisu na mne padla tato "uchylárna" :-))
VlS: To přece ani nejde někomu tady něco přikazovat. Lidi, kteří sem chodí mi přijdou svéprávní, mají svůj názor na tenis, mají ho rádi a hlavně mají své "koně", ke kterým mají svůj vztah.
Reagovat
tommr
a na returnu byl docela marnej. Oba TB měl ale jasně pod kontrolou ...
Nejlepším momentem zápasu byl kuriozní míček ve druhým TB. Isner měl za stavu 6:3 třetí mečbol a zahrál tvrdej úder, kterej Sweeting vybral jen s vypětím všech sil. Vysokej míček se pomalu snášel na Isnerovu polovinu, ale bylo vidět, že je to jasnej aut. Isner couval a kontroloval dopad míčku, jenže to dělal tak "šikovně", že mu ten míček spad na záda a Sweeting tak odvrátil i třetí mečbol. Isnerovi budiž ke cti, že to vzal s humerem a nevztekal se a hned další mečbol proměnil ... :)
Reagovat
dadaft
esem.
Reagovat
Fandina
a s tím dopadem na záda se všichni krásně smáli i publikum ... úsměv
Reagovat
tommr
no bodejt by se nesmáli - něco takovýho se jen tak nevidí. Isner je prostě takový neohrabaný bidlo ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
ja ho mam proto jeste radeji! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě teda hodně štěstí dvojici Blake/Querrey do finále debla. Ať má James vavřín a dobrý pocit aspoň z té čtyřhry.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jim fandím, ale spíš kvůli Samovi. :)
Reagovat
smazaný uživatel
:-) ale tak cíl máme stejný :-). Oba potřebují nějaké povzbuzení jako sůl.
Reagovat
smazaný uživatel
To teda jo. Zatím pro oba dost tragická sezona...
Reagovat
smazaný uživatel
dededek jeden! A s Moonakem zhasne jak svicka, ne? Kazdemu preji vse dobre, ale dobrusovat si karieru zrovna ted???? To je ale napad, tak priste, Ryane! :-) Mimochodem, na zapas Russella s Gugou si vzpominam....... :-)
Jinak gratulace Johnovi, Houston cekaaa... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
oprava: novotvar dededek je vysledkem myho vnitrniho boje. :-) Chtela jsem napsat dedecek a pak chybne opravila na dedek.. :-) (Nebudu se s nim prece parat, on se s Ryanem take nemazlil.) :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))..a ten Moonaco? Vždyť včera úplněk nebyl! :-))

A ještě na jeden slavný grandslamový okamžik si vzpomínám. AO 07, v první kole vedl nad Hewittem také 2:0 a opět to nevyšlo. On je postavou i pojetím takový netradiční Amík :-).
Reagovat
cradlerws
Uz jen kvuli tomu, co tenisu dava a stale ho drzi mu fandim a tim, ze sem na nej mel vcera i vsazeno se to jen umocnuje ta jeho obliba..ale s monakem to bude zapas o necem jinem, ten dela minimalne chyb takze to vidim 2:0 na sety pro argentince..
Reagovat
tito
líp bych to nenapsal :-)
Reagovat
tito
Jo a jinak věřím, že letos nebudeme v případě Ryana jen doufat ale že se také zaradujeme....
Reagovat
dadaft
dededek je super! přebírám ho do svého slovníku. ))
a souhlas - John by si to měl pohlídat. dívám se teď na záznam se Sweetingem - když jde do tuhého hraje líp a líp...
jak říkal komentátor, proti brejkbolům je letos nejlepší. no a tajbrejky, síla.
Reagovat
smazaný uživatel
všechna čest Russelovi, je super vidět, že i v takovém věku se dají dělat životní výsledky:-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist