Šafářová by měla obhajovat titul v Dauhá. V Kataru se už připravuje na návrat

10. 2. 2016, 13:41
Aktuality 385
Lucie Šafářová se připravuje na svůj první letošní turnaj, který by měla absolvovat v týdnu od 22. února jako obhájkyně titulu v Dauhá. Devětadvacetiletá Češka, jež od loňského léta laborovala s bakteriální infekcí, už v Kataru trénuje se svým týmem. ‪
Profily hráčů
Lucie Šafářová (© facebook L.Š.)

Loňská finalistka Roland Garros prodělala po US Open bakteriální infekci a strávila i týden v nemocnici. Na konci sezony stihla odehrát pár turnajů a pak dvouhru i čtyřhru na Turnaji mistryň, ale od finále Fed Cupu měla znovu problémy. Už před Vánocemi zrušila účast na Hopmanově poháru v Perthu a doufala, že stihne Australian Open. Ale stále ji bolely klouby a její stav jí neumožnil pořádně trénovat.

Nyní už je ale konečně v plném zatížení a soustředí se na svůj návrat. V Kataru se svěřenkyně Kanaďana Roba Steckleyho připravuje na svůj první turnaj od konce loňského října, který by měla odehrát v Dauhá. Tedy na místě, kde loni získala svůj dosud poslední a nejcennější titul kariéry.

"#teamsafarova je zpět pohromadě! Jsem ráda, že můžu začít tenisovou přípravu tady v Kataru. Snad vše půjde dobře a budu se moct vrátit na okruh právě tam, kde jsem v loňském roce vyhrála," oznámila Šafářová během včerejšího dne na sociálních sítích.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

385
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Pe3k
Reagovat
Pe3k
Highlights.
Reagovat
FulnekUltras
No hlavně na střelbách je vidět Dámu... ;) A výsledek už po tolika opakováních zjevně nerozhodí ani zárubovsky proškolovaného komentátora čt... ;)
Reagovat
Frick
"Super Bowl v americkém fotbalu taky nehrajeme v Jablonci.?

No, snad to nečte Pelta....
Reagovat
VlS
A Pelta dělá Americkej fotbal? Figuru na to moc nemá, chybí mu tak metr ramen
Reagovat
Frick
Gábi ukázala záda soupeřkám.

Lucka ukázala záda nám všem. Narozdíl od Gabčiných soupeřek v případě Gábiny nás to ale velice těší, protože vidíme, že je ta holka opět (nebo stále) v kondici!
Reagovat
blixa
Rozhovor z Gábinou po dnešním závodě. Koukám že to v Presque Isle stojí ještě víc za ho.vno než jsem si myslel. Za to ale nemůžou ti amíci ale dementní funkcionáři IBU, co si chtějí odškrtnou SP v USA ! Nakopat jim prdele.

http://www.biatlon.cz/s-gabinou-o-vitezstvi-super-bowlu-a-strachu-ze-spanku/
Reagovat
Frick
Ne, je to skutečně k vzteku. Když si člověk vezme, co mohlo být.

No ale co... To mělo před rokem IBU říct, že to přesunou z P. Isle do NMnM?
Reagovat
blixa
No hlavně to mělo IBU dávno řešit. Pokud mermomocí chtějí prorazit do USA, tak jim ten areál třeba klidně zadotovat, ale asi ne v téhle zadeli ale v nějakém lyžařském středisku kam lidi jezdí. A nebo to odpískat. Ale nechat to v tomhle stavu a jen přivřít obě oči a ještě se otočit, to je k prdu.
Reagovat
VlS
Aspen
Reagovat
smazaný uživatel
Je otázka, jestli biatlon vůbec v konkurenci alpského lyžování, freestyle lyžování a snowboardu má šanci se v USA prosadit. Já tomu moc nevěřím.
Reagovat
blixa
No já taky zrovna ne, ale tím že to umístí do jedné ze spousty amerických prdelí kde po tom ani pes neštěkne tomu zaručeně nepomůžou.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě to mohli dát do podobného zapadákova asi 100 km na sever :)

https://www.youtube.com/watch?v=dot9MUQRCus

Tohle se píše na wiki u Soldier Hollow, kde se pořádaly biatlonové závody při OH 2002: "Since hosting the Olympics, it has been developed as a cross-country skiing, tubing, and snowshoeing resort, while featuring mountain biking and golfing in the summer." Takže tam asi střelnici moc neudržují, pokud jí rovnou nezrušili.
Reagovat
blixa
No Fort Kent je ještě větší prdel, ale ten areál je větší a tratě širší. Jak je to s ubytkem netuším.
Reagovat
VlS
Tak hlavně je to cca 50 km od Quebecku, asi by to bylo lepší, i když nemá vlastní letiště
Reagovat
VlS
Pokud Gabča dá zejtra stíhačku na bednu, tak je budu velebit :-))
Reagovat
Pe3k
Myslel jsi dneska, že?
Reagovat
VlS
Jo
Reagovat
Frick
Hodil by mi to sem někdo? V krámě jsem stihl jen přelouskat to s tim blbym viděnim, bo mne to dosti zaujalo (právě vzhledem k tomu, že jsem si pomýleně myslel, že střelba vyžaduje perfektní vidění na dálku)

Jinak Gábi je i v aktuálním Instinktu.

Za posledním dva týdny tedy Týden, Magazín Deníku Sport, Magazín MF Dnes a Instinkt.

Jen ten Playboy pořád ne. :-D
Reagovat
EllNino
tam bude Dorotka :D
Reagovat
blixa
Když jí to manžel dovolí ;-)
Reagovat
George_Renel
Pár odpovědí je tay: http://sport.idnes.cz/soukalova-magazin-033-/biatlon.aspx?c=A160210_165326_biatlon_tm2
Reagovat
VlS
Fricku, ty kritizuješ lidi, že myslí ekonomicky o daních a sám čteš noviny za dvacku v krámu? No toto
Reagovat
Frick
Za 20 Kč jeden rozhovor? Zbytek mne nezajímá.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč jsi to nevyfotíš na mobil nenápadně? :D
Reagovat
blixa
Prosim tě, co bys nevyhodil dvacku z našich daní ?! ;-)
Reagovat
Frick
Tak to dnes vypadá velmi dobře. Snad se někdo vzadu nezblázní á-la Jurlovka na MS....

Ale co mne zaujalo, dnes měla Gábi v Magazínu MF Dnes rozhovor a zmínila se tim, že má na obou očích -0,75 d. Ale že prý neva, portože při střelbě ostří na mušku a ne na terč (nějak to nechápu - přišlo by mi logičtější ostřit na terč přes "rozpuštěnou" mušku... nebo přeostřovat).

A dále jsem koukal, když se zmínila o tom, že na -0,75 nejsou čočky a na Schalke to zkoušela s -1, ale prý se ji tam chytala námraza a bolela hlava. S námrazou nevim, ale s bolestí hlavy se nedivim. Rozhodně to musí být celkem šok pro oči. Nejdříve se samy "perou" s lehkou vadou a pak jsou "šokovány" čočkama s přehnanou korekcí. Tak prý to bude řešit po sezóně.

#TooPrettyForGlasses
Reagovat
misa
0.25 d. je opravdu přehnaná korekce :) Dívám se, že Soukalová má další historku do sbírky.
Reagovat
Frick
Jinak tedy -0,75 samozřejmě čočky jsou.
Reagovat
misa
Doufejme, že jí jen žádné v této hodnotě nesedí, nebo je opravdu tak...?
Reagovat
Frick
http://www.vasecocky.cz/1-day-acuvue-moist.html

Tu si může vybírat až do halelůja. od -0,5d i +0,5d to jde po 0,25d

Jen nějak neni korekce +/- 0,25d.... (asi) logicky z důvodu minimální vady...
Reagovat
smazaný uživatel
Mohl by se někdo zezadu zbláznit ještě aspoň tak, aby se vešel mezi 1. a 7. místo :D Ale nevypadá to, jedině možná Ukrajinka Burdyga, kdyby dala i na stojce nulu, ale musela by zrychlit. Gábina může být už v klidu. Bere dnes 24 bodů k dobru, tedy to, co Wierer najela za oba závody v Kanadě. Snad vyjde i stíhačka, už by to bylo fakt na dobré cestě. Mám trochu obavu z toho, jak si Gábina pohlídá tempo, když za ní na startu poletí skupinka vedená Kaisou a MDH. Vzhledem ke střeleckým kvalitám pořád čekám největší hrozbu od Dorothey. Pozitivní je, že dnes dala Gábině v rychlosti střelby jen 10 sekund, takže pokud by zítra střílely obě stejně, tak by jí měla porazit (no a pokud bude střílet s nulou, tak porazí i všechny ostatní :D).
Reagovat
tommr
dneska měla Gábina taky těžkou pozici když její největší soupeřka startovala těsně za ní - a ustála to ... :)
Reagovat
Frick
Ale je mi líto Verči. Rozhodně není tak špatná, aby jí aspoň jednou nepřálo štěstí a neskončila na bedně...
Reagovat
tommr
těžko může skončit na bedně když na ty nejlepší nemá letos ani běžecky ani střelecky. To není o štěstí ...
Reagovat
VlS
To je jak s tím Skotem, co se modlil k bohu, aby vyhrál. A z nebes mu bůh povídá, Skote, rád, ale musíš mě pomoci. A co mán bože udělat? Vsadit Skote, vsadit.
Tak Verča musí dát na střelnici nuly a rychle běžet, pak to štěstí přijde. Gábina ma úspěšnost střelby 92%, Verča cca o 10% míň, tak to má to štěstí těžký. A jednou už letos Verča na bedně byla, celkově je 8, takže žádnej malér.
Reagovat
Frick
No ale tak si to srovnej s chlapama - ti jsou oba celkově horší než Verča a na bednu si oba stoupli.

P.S.: Neplést "bednu" (TOP 3) s poódiem (TOP 6)...

P.S.2: Počítám singlový závody.
Reagovat
smazaný uživatel
Problém je, že se jí ta střelba s během musí sejít v jednom závodě. Třeba hned 1. závod individuál Östersund - 2 minuty, kdyby dala 1, byla 3., kdyby 0, tak vyhrála (ale to je to kdyby no...). Reálně ale teď běžeckou formu nemá takovou, aby mohla za normálních okolností uvažovat o bedně v krátkých závodech. Musí prostě někde dát tu 0 v individuálu (ideálně na MS).

Ovšem hodně zajímavě vypadá tady v Presque Isle štafeta, podle dnešních výsledků jsou hlavní kandidátky asi Češky a Francouzky. Má to teda dvě podmínky - Lucka musí konečně stojku zvládnout v hlavě a Verča nesmí vleže střílet na medvědy v okolí.
Reagovat
blixa
Ale zase takovej nasranej medvěd by mohl sežrat konkurenční štafety ?! Pak by nějaký tři trestný kola nevadily :D
Reagovat
Frick
:-D
Reagovat
blixa
No taktika na zítřek, toť otázka. Cca 20s není tak moc, mužná by to stálo za to vzít to volněji a nechat se okolo první ležky dojet. Gábina nerada jezdí v čele.
Reagovat
tommr
Gábina se musí maximálně koncentrovat na střelbu. Když se jí to zase povede dobře odstřílet tak to pro ní nemůže špatně skončit ... :)
Reagovat
VlS
Asi tak, nemusí za každou cenu vyhrát, stačí hlídat +/- náskok.
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/194453/foto-vypada-jako-zombie-divaky-v-soci-vydesila-mlada-biatlonistka.html

Tak by si na tom taky mohla Gábi udělat styl :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulka Martine k vitezstvi na MS z trate 3km , ale bylo to sakra těsné.
Reagovat
Fandina
Jirka dopodával a pak, že nerostou. Tak ještě jeden set.
Reagovat
FulnekUltras
už jsem se lekl, že dopoval... ;)
Reagovat
gigin
Pojď, drť Princeznu!! :))
Reagovat
janek_da
Bude ho drtit. Až do gemu, kdy bude servírovat na vítězství.
Reagovat
gigin
Tvl Jirka je mentální titán! Dnes ti to ukáže. Uvidíš, budeš koukat, padneš na záda.
Reagovat
gigin
Jencku měls pravdu, doservovat set bude asi trabl.
Reagovat
janek_da
tak ho doreturnuje, no
Reagovat
gigin
Tak nakonec ízy :) Povolíš, přitáhneš. Není hnus dítěti nedat bonbónek. Lepší je mu ho dát a pak vzít.
Reagovat
tommr
ještě že měl Jirka ty brejky dva a napodruhé se mu to povedlo dopodávat - jinak by asi bylo po zápase ... :)
Reagovat
bIbec
sledujete to? Zabírala kamera, jestli tam s někým je? Myslím, jestli tam je s ním nějaký kouč? Nebo je pořád bez trenéra?
Reagovat
sprchon
Zase DF na BB, takhle by to dál nešlo... Koukej zabrat teď na returnu! :)
Reagovat
sprchon
Hezky a TB taky pěkně. :) Pojď!
Reagovat
Fandina
Háčka dobře, viděla jsem to jedním okem, ale super. Tak jen tak dál!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Druhý set až zas tak super nebyl, Andy s Luckou dost chybovaly... Ale vyhrály a to je hlavní :)
Reagovat
tommr
jj hlavní je výhra ve dvou setech. Repríza deblovýho finále AO je zase o krůček blíž ... :)
Reagovat
tommr
máte někdo nějakej fungující stream na Háčka? Batmanstream mi přestal chodit ... :(
Reagovat
gigin
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=dmx1ZnpofGF6aG9hdnBn&c=en&i=eWlxYXJjcGd0Yg%E2%84%96f%E2%84%96f&hc_l
Reagovat
Fandina
http://live.robinwidget.com/static/freepopups/3517842194397830.html
Reagovat
tommr
tak Batman už zase naběh ... :)
Reagovat
Fandina
ten je šikovný ... úsměv
Reagovat
tommr
a už zase vypad. Nebo vám ostatním chodí a mě zlobí můj PC? :(
Reagovat
Fandina
teď mi také vypadl, tak zkus to, co sem dal gigin, to mi jde a zkus to třeba v jiném prohlížeči než obvykle, v některých to nemusí chodit. Až se objeví hláška tak potvrď OK a pak budeš mít nabídku všeho možného na pravé straně
Reagovat
George_Renel
Mně to jde přes. sportingvideo.org bez výpadků.
Reagovat
Fandina
tenhle jde také
http://www.sportingvideo.org/20160208/vv56b8376d4625f3.39435808-1260257.html
Reagovat
tommr
tak přes sportingvideo.org to šlo bez problémů. Díky všem za tipy ... :)
Reagovat
Fandina
Co se psalo o Petře před pár lety.

Trénovala pod dohledem svého otce, jenž s ní objížděl turnaje. Přestože Jiří Kvita tvrdí, že brzy rozpoznal, jaký potenciál jeho dcera má, sama Petra dodnes tvrdí, že příliš talentu nepobrala. ?Všech svých výsledků jsem dosáhla díky píli a dřině,? přiznává česká tenistka a zároveň uvádí, že právě tato vlastnost ji dovedla až mezi světovou elitu. Zdědila ji po otci. Její další předností, jak uvádějí experti, je nesmírný klid a rozvaha. To prý zase zdědila po matce.

Více na:
http://nazory.euro.e15.cz/profily/petra-kvitova-sampionka-ktera-vystoupila-z-ustrani-715337#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink
Reagovat
gigin
Anebo tohle se psalo:

http://imgup.cz/images/2016/02/11/Image.jpg
Reagovat
Fandina
A tam je někde napsáno, že netrénuje, že je líná, jak se píše tady, nebo že je šahlá? Nečtu to tam.
Reagovat
gigin
Ne, je tam napsáno, že je cajk.
Reagovat
Fandina
Je tam rozbor její hry a také přání, aby vyhrála další tituly. A to se hned příští rok naplnilo. Podruhé vyhrála Wimbledon.
Reagovat
gigin
Je tam třeba taky napsáno:

Aby došlo ke zlepšení, měla by ubrat ze "světovosti" úderů a nabírat zpět důvěru v sebe sama a jistotu. K tomu je nutné odehrát hodně míčů v tréniku i zápasech. Jenže to je to, co Petra nedělá...

Ale to už bylo před léty, teď to už určitě dělá. Je prostě nej, to je jas jasů. Ostatně jako ostatní Češi. Pro tebe nedotknutelní.
Reagovat
Fandina
Já nemám potřebu do druhých lidí permantně šít, jak to dělají mnozí jiní a je jedno, jestli se jedná o Čecha nebo někoho jiného, o moje názory se nestarej, nejsem ty.
Reagovat
gigin
Jak nestarej o tvé názory? Jsme tu přece na veřejné diskuzi a každý má nějaký názor a je logické, že na tvůj názor bude někdo, třeba i já reagovat. Co si jako myslíš, že sem něco napíšeš a my na tvůj názor nemůžeme reagovat, nemáme se o něj zajímat? Zase taková hvězda nejsi, abys určovala, co kdo má a nemá dělat. Ostatně není to poprvé, co máš takové řeči.
Reagovat
Fandina
Píšeš, že pro mě jsou Čechové nedotknutelní. Nestojím ti o takové řeči. Piš si o sobě ne o mně.
Reagovat
gigin
Je to můj názor. Ostatně tys mi taky několikrát svůj názor na mne napsala. Nevím o co ti zase jde.
Reagovat
Fandina
Protože tvůj názor neodpovídá realitě. Nejde mi o všechny Čechy. Jako obvykle jsi mimo.
Reagovat
gigin
Já jsem samozřejmě myslel tenistky a tenisty, ale to je fuk. Jsem mimo, máš pravdu, na veřejné diskuzi se musí Fandině jen přitakávat, nic jí nevytýkat, držet hubu a krok. Jsi fakt neskutečně sebestředná a pokažená, rozbitá. Toto jsem v životě neviděl, tak nafoukaného člověka, který musí mít vždycky pravdu a nikdy neuzná chybu.
Reagovat
Fandina
Máš zkreslené vidění druhého. Vadí ti, že jsem ti napsala, že jsi mimo. Nejde mi o Čechy, tenistky tenisty, ale ty nejsi ochoten to připustit, že to může být jinak a pokračuješ ve svém tvrzení, že jsem rozbitá atd.. Nejsi ochoten přiznat, že je to jinak.
Reagovat
Fandina
Než bys to přiznal, že třeba mi jde o něco jiného, tak popíšeš stohy papíru o tom, jak jsem sebestředná a další věci. Něco s tebou není v pořádku, pořád hledáš na druhém nedostatky.
Reagovat
gigin
Jaké stohy? Promiň, že jsem napsal dvě věty o tom, jak se mi jevíš. Já na tobě nehledám žádné nedostatky, jen jsem se vyjádřil. Tak se omlouvám, už to nebudu dělat. Na veřejné diskuzi se to opravdu nehodí.
Reagovat
Fandina
Píšeš o mně nesmysly, nejsem sebestředná a umím přiznat omyl. To, že ty to nevidíš, je tvůj problém.
Reagovat
gigin
Nerozumím teda o co ti jde. O které Čechy. Nevím co je jinak.
Reagovat
Fandina
Napsala jsem ti, že mi nejde o Čechy, ve smyslu tenistky a tenisty, že pro mě nejsou nedotknutelní a ty místo toho, abys to vzal na vědomí, tak začneš psát slohy o tom, já jsem. Sebesetředný jsi ty, protože nejsi schopen připustit, že jsem jiná, než ty si představuješ.
Reagovat
gigin
Dobře tak jo. Zase naše debata nikam nevede. Nechme to tak. Jsi jaká jsi, já jsem jaký jsem, hotové, vyřízené. Jakkýkoliv kritický podnět na jakéhokoliv českého hráče, hráčku ihned smeteš ze stolu. Tak jsem to myslel.
Reagovat
Fandina
Já tu nejsem od toho, abych smetala kritické názory na české hráče. Podle mě není Petra líná, myslím si to. A jsou i tací, kteří jí znají a potvrdí ti to samé, co já. To není metení kritiky na české hráče. Je to můj názor. Chápeš?
Reagovat
gigin
Ty furt meleš jen o té lenosti a Petře. Já jsem to myslel všeobecně, celkově o všech hráčích české země a třeba o jiných jejich nešvarech a tak, ale to je fuk :) Prostě například, tady přišel nick, že byl v Číně, navštívili s kamarády zápas Lukyho, tlačili ho, povzbuzovali, očekávali, že je přijde po vítězné ototočce pozdravit, on nic, ti byli zklamáni jeho chováním a ty napíšeš, že je to blbost, páč tys Lukyho viděla, znáš ho a je to milý kluk. Tohle jsem myslel, tu tvou zarputilost a až zaslepenost. Ale to je fuk, jsi taková, ok, beru na vědomí a už tě s tím nebudu otravovat.
Reagovat
Fandina
Prvně s tebou souhlasím, co se týká mého hodnocení. Ano, mám zkušenosti s Lukášem, že se choval mile a podepisoval se druhým. A mockrát jsem ho viděla na živo. To že to napíši je fakt, realita. Píšu o tom, jak to vidím já o svých dojmech, názorech. Jako každý jiný člověk.
Reagovat
Fandina
Ale opět, zarputilost, zaslepenost, to tedy je nesmysl. Zase tvoje mylné vidění druhých.
Reagovat
gigin
Dobře, tak se pletu. Omlouvám se ti, jsi objektivní.
Reagovat
Fandina
To, že máš jiné názory a zkušenosti než já, za to nemohu.
Reagovat
VlS
Gigine, ty se nudíš? Kup si medvídka mývala :-D
Reagovat
Fandina
Jo jo, největší zájem gigina je Fandina ... úsměv
Reagovat
gigin
No počasí na houby, v práci okurek, na tenis jdu až o půl 6. Víš jak :DDD
Reagovat
Fandina
A tohle psal pan Kodeš o ní teď.
Nejistota Kvitové je logická

Vítěz Davisova poháru z roku 1980 si proto nemyslí, že by se současná krize dvojnásobné wimbledonské šampionky měla brát nějak tragicky. "Letos má nahráno málo zápasů, ta nejistota je celkem logická. Musíme to brát s nadhledem a není třeba z toho dělat nějakou senzaci," poznamenal.

Kvitovou teď čeká vybírání nového trenéra, po sedmileté spolupráci se po Australian Open rozloučila s Davidem Kotyzou. Kodeše ale momentálně nenapadá konkrétní jméno někoho, kdo by české tenistce okamžitě pomohl zpět do formy.

"V první řadě musí Petra nastartovat sama sebe. I kdyby v její lóži seděl ten největší trenérský génius, pořád si to musí uhrát ona na kurtu. Když si Petra nevěří, nebo jí nesedí soupeřka, nikdo s tím nic nezmůže. Ona potřebuje hlavně nastartovat svou ztracenou sebedůvěru," vysvětlil Kodeš.

Věří jí a nepíše o ní, že je šahlá a líná.

http://sport.aktualne.cz/kvitovou-neprobudi-ani-trenersky-genius-musi-se-nastartovat/r~313c6ea0ce7311e59e52002590604f2e/
Reagovat
gigin
A to já tvrdím? Že je líná a šáhlá? Já jen tvrdím, že tomu nedává absolutně vše a že je labilní. Tečka.
Reagovat
Fandina
Nemyslím si, že je labilní, neumí vždycky zahrát top a jestli tomu dává všechno nebo ne, to už musí vědět ona sama, takhle se to nedá posoudit.
Reagovat
FulnekUltras
Taky by se u Petry pořád nemělo zapomínat na nevyzpytatelné možné následky mononukleózy. Nechci ji tady zas nějak přehnaně bránit, ale u Šafi se o jejím momentálním výrazném zdravotním omezení většinou nepochybuje ani v nejmenším - a tento přístup by měl bezezbytku platit i u Peti.
Reagovat
Fandina
To samozřejmě, na to se nějak zapomělo, že Petra je na tom dost na štíru se zdravím. Nejdřív astma, vloni mono a před měsícem žaludeční potíže. To samozřejmě nepřidá.
Reagovat
gigin
Fulnek jasně. Ale tak nemá v tomto stavu hrát. Buď je 100% zdravotně fit a hraje. Jestli tomu tak není, pak se bohužel nesmí divit, že je za špatný výkon kritizována a taky třeba dochází k hazardování s jejím jménem, značkou.
Reagovat
FulnekUltras
Pro mě už hlavně s Mončou v Kluži hazardovala trochu moc... ;)
Reagovat
Fandina
Ježiš, to nechápeš, že když nastoupí na kurt, tak se cítí dobře a že se ta únava může projevit během zápasu?
Reagovat
gigin
Ne nechápu. Pokud je někdo 100% fit, nemůže se z ničeho nic unavit během zápasu tak, že hraje tužku. Myslím si, že jejich fyzická kondice je stavěna na daleko víc, než na dvousetový, případně třísetový zápas. Někteří pak jdou hrát ještě debla třeba.
Reagovat
Fandina
Každý hráč je jiný. Někdo vydrží víc, jiný méně.
Reagovat
gigin
Ne. Každý profesionální hráč, dejme tomu první stovky to vydrží, pokud je zdravotně fit.
Reagovat
Fandina
I když se ta nemoc projeví v půlce zápasu, předtím byl zdráv?
Reagovat
gigin
Dobře tak to potom jo. Samozřejmě jsem opomněl aspekty, jako velké vedra, nebo někomu nesvědčí vlhkost a tak. Bavím se za normálních okolností.
Reagovat
Fandina
Už jsem to tu jednou psala, že jsem hrála soutěžně golf a stalo se mi několikrát, že při stejném tréninku, stejné náladě jsem jednou zahrála top a podruhé nic. Srovnávat se to s profi tenistkou nedá, ale vím, že to tak může být.
Reagovat
smazaný uživatel
Jde o to, že i když prohraje, k žádnému hazardování s jejím jménem jako značkou nedochází.
Reagovat
Fandina
jj a pak kdo je fanatikem
Reagovat
gigin
Jj, jednou dvakrát. Ale pokud by se to mělo opakovat častěji, tak věř tomu, že by k tomu docházelo.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak častěji? Petra je v tomhle směru stejná pořád, to jenom pro některý je to vždycky ohromný překvapení..
Reagovat
gigin
Prostě začala by častěji, více prohrávat, navíc po takových výkonech, jako třeba v sobotu. Jen teoretické vize, nic víc. Už teď jak píšeš nad ní někteří lámou hůl, dovedeš si představit, kdyby bylo ještě hůř. Prostě jsem tím chtěl jenom říct, že pokud se necítí 100% fit, neměla by hrát. Ale zase, jen můj názor, můj pohled.
Reagovat
Fandina
Ono je to tak, že ona takhle bohužel prohrává celou svou kariéru. To není otázkou roku dvou. Jednou vyhučí a podruhé hraje top. Chápeš to?
Reagovat
gigin
Já se ale bavím o něčem jiném.
Reagovat
Fandina
Jenže oni nad ní někteří lámou hůl od té doby co vyhrála Wimbledon a pak vypadla na USO v prvním kole. Takže nic nového pod sluncem. Bohužel. Já bych Petře přála, aby hrála pořád top.
Reagovat
smazaný uživatel
Já ti nevím... Ano, v sobotu hrála strašidelně, ale oba dobře víme, že to nebylo poprvý a zřejmě ani naposled. Je to sice umocněný tím Fed Cupem, v něm na to od ní nejsme zvyklí, ale ani tak z toho není nutné vyvozovat nějaké dalekosáhlé závěry.
Reagovat
gigin
Ale jasně. Já se nebavím o status quo. Bavím se o tom, že by pro její jméno a hlavně pocit, sebedůvěru, nebylo moc dobré, kdyby se tyhle soboty měly nějak zintenzívnit z důvodu toho, že se necítí 100% v pořádku ať už z důvodu zdravotního, nebo jiného.
Reagovat
Fandina
To si samozřejmě nikdo nepřeje, aby se opakovalo to, jak hrála Petra v sobotu. Naštěstí to v neděli napravila.
Reagovat
Fandina
Škoda jen, že to nedotahla.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě.
Reagovat
FulnekUltras
No jde hlavně o celkový herní projev - a tam mě bude muset Petra v Dubaji zase přesvědčovat... ;)
Reagovat
gigin
Anebo přesněji tak. Ne prohra, ale projev.
Reagovat
VlS
Gigine, myslím, že se jménem nehazarduje, protože ty výkyvy, propadáky a pak výhry v módu Robocop a znova propady už má celej svět s Petrou spojený.
Reagovat
gigin
I když s Halep už to bylo fajn :)
Reagovat
lars
A ktery tenistky tomu davaji absolutne vse ?
Reagovat
gigin
Myslím si, že Šarapka, Azarenka. Nevím jestli absolutně, ale myslím si že víc, než Petra. Ale zase je to jen můj názor, moje vidění. Pravda je třeba úplně jiná.
Reagovat
bIbec
ještě bych doplnil, že Petra sama se vyjadřovala k tomu, že není jak ostatní hráčky, že netrénuje tak moc, že to tak prostě má. Jako já vůbec nechci tvrdit, že na to sere a že to fláká. Ale pokud sama tvrdí, že ty tréninky moc nemusí, že je to zápasovek typ, tak jako proč jí to nevěřit. To si máme myslet, že Petra lže? :-)
Jako já akceptuji fakt, že třeba kdyby trénovala víc, tak by neměla čas na to ostatní kolem, na soukromej život a tak, že by to tedy mohlo být kontraproduktivní. Ale Petra sama to řekla celkem jasně. Není v tomhle jako ostatní. Tak moc nevím, o čem se tady diskutuje :-))
Reagovat
bIbec
*zápasovej typ
Reagovat
tommr
některý lidi holt nechtějí vidět realitu pokud se jim nehodí do krámu ... :)
Reagovat
bIbec
a ještě doplním, že já osobně si úplně tak nemyslím, že by Petra nebyla jako ostatní. Podle mě, těch hráček s takovým přístupem jako ona je hafo moc. Jde spíš o tu užší špičku, tam asi ten přístup rozdílný bude, když to teda ta Petra sama říká.
Reagovat
Fandina
Já jednou četla, že trénuje jinak, než třeba Caro, ne že netrénuje. To je rozdíl.
Reagovat
bIbec
já ale netvrdím, že netrénuje.
Reagovat
Fandina
píšeš že moc netrénuje
Reagovat
janek_da
ty to píšeš taky

Od: Fandina 05.06.2015 22:02
Řekla sama, že trénuje méně. To je jediné, co se z toho dá vyvozovat.
Reagovat
bIbec
"vyjadřovala k tomu, že není jak ostatní hráčky, že netrénuje tak moc"

z té věty vyplývá, že s porovnáním s ostatními hráčkami. Ne že moc netrénuje. Ty tam necítíš ten rozdíl?
Reagovat
Fandina
Vidím rozdíl v tom, že ví o čem mluví. Ví, proč a jak trénuje.
Reagovat
Fandina
A kde to řekla, že netrénuje jako ostatní. Jestli sis něco nevyložil jinak, než bylo napsáno.
Reagovat
gigin
Určitě si to vyložil jinak. Však je to blbec.
Reagovat
Fandina
ubohé
Reagovat
Fandina
Tady čtu tohle
"Všech svých výsledků jsem dosáhla díky píli a dřině," přiznává česká tenistka a zároveň uvádí, že právě tato vlastnost ji dovedla až mezi světovou elitu

Více na: http://nazory.euro.e15.cz/profily/petra-kvitova-sampionka-ktera-vystoupila-z-ustrani-715337#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink
Reagovat
gigin
Ale to bylo v roce 2011. Teď se třeba situace změnila za pět let.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako že by během těch pěti let došla k závěru, že když to bude flákat, půjde jí to líp? :-))
Reagovat
gigin
Ne to ne, ale když trošku ubere, tak se to taky nějak neposere :) Navíc s rokama tě přejde úplně chuť to valit naplno furt.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, na tom něco bude.
Reagovat
gigin
Plus zdravotní problémy.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to taky.
Reagovat
FulnekUltras
velmi výstižné... ;)
Reagovat
janek_da
http://www.vecernikpv.cz/sport/tenis/9961-kvitova-se-vratila-do-treninku-a-pripravuje-se-na-fed-cup

Od: Fandina 05.06.2015 22:02
Řekla sama, že trénuje méně. To je jediné, co se z toho dá vyvozovat.
Reagovat
Fandina
Díky za připmenutí, nicméně to nemění nic na situaci, je má trénink promyšlený.
Reagovat
gigin
Diskutuje se o tom, že není líná. Ale to jsem nikdy netvrdil, a ani jsem to tady neviděl, že by to tu někdo psal. Jinak co jsi psal, ano vím o tom, však se to tu už probíralo :)
Reagovat
Fandina
Když jsi tak chytrý a víš to, že to řekla, tak dej odkaz.
Reagovat
gigin
Proboha kde bych ho vzal ten odkaz? :-O Jako, že si něco pamatuju a že se to tu už řešilo na to musím mít odkazy, na všechno?? Ty si fakt srandovní :DDD
Reagovat
Fandina
Už se našel, beze srandy.
Reagovat
smazaný uživatel
Zdá se mi, že trochu překrucuješ, i když asi ne úmyslně. Řekla, že netrénuje tolik, co třeba Wozniacká. A Wozniacká je vyloženej dříč, podobně jako třeba Aga nebo Vika.
Bohužel si to někteří vyložili tak, že netrénuje vůbec nebo že se fláká. Podle mě prostě trénuje podle svých možností.
Reagovat
gigin
Tak někdo dostal od Boha víc naloženo, tak nemusí toliko drilovat na tréninku, že jo.
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš bych řekl, že je to prostě tak, že přímá úměra "čím víc tréninku, tím lepší výsledky" holt tak úplně neplatí. Alespoň ne u všech.
Reagovat
gigin
Plus viz výše, prostě holt to pořád nejde naplno dřít. No to je fuk, uvidíme co dál, každopádně přeju hodně štěstí, páč fakt když hraje to svoje, tak se na to rád dívám, to je pravda. Především jsem fakt v pnutí, koho si zvolí za trenéra. Vůbec nikdo mne totiž nenapadá :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tak na novýho trenéra jsem taky zvědavej :-)
Reagovat
Fandina
Petra v roce 2011 vyjádřila, že nemá talent. Že dře.
Reagovat
gigin
Talent sice měli i její bratři, ale ještě nebyl prostor na jeho rozvíjení. "Neměli jsme auto, cestovali jsme vlakem nebo autobusem, do noci nebo časně ráno. To nešlo," vzpomíná Jiří Kvita.
Proto, když otec-trenér výrazný talent zpozoroval u dcery Petry, už neváhal. "Koupili jsme ojetou škodovku a pustili se do práce," popisuje možná rozhodující moment rodící se hvězdy.
Reagovat
Fandina
Trénovala pod dohledem svého otce, jenž s ní objížděl turnaje. Přestože Jiří Kvita tvrdí, že brzy rozpoznal, jaký potenciál jeho dcera má, sama Petra dodnes tvrdí, že příliš talentu nepobrala. "Všech svých výsledků jsem dosáhla díky píli a dřině," přiznává česká tenistka a zároveň uvádí, že právě tato vlastnost ji dovedla až mezi světovou elitu. Zdědila ji po otci. Její další předností, jak uvádějí experti, je nesmírný klid a rozvaha. To prý zase zdědila po matce.

Více na: http://nazory.euro.e15.cz/profily/petra-kvitova-sampionka-ktera-vystoupila-z-ustrani-715337#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink
Reagovat
gigin
Trénovala pod dohledem svého otce, jenž s ní objížděl turnaje. Přestože Jiří Kvita tvrdí, že brzy rozpoznal, jaký potenciál jeho dcera má, sama Petra dodnes tvrdí, že příliš talentu nepobrala.

Tak co teda? :DDD
Reagovat
janek_da
Jestli dřina a úsilí vypadá tak, že si dá měsíc, dva voraz a pak vyhraje turnaj, smete světovou jedničku, daří je jí hlavně na fyzicky méně namáhavějších površích, tak to je ono.
Reagovat
gigin
Jo no :DDD
Reagovat
Fandina
Zahrát dobře úder také nemusí být otázkou talentu. Naučit se to je také otázkou píle.
Reagovat
gigin
Tak v tom případě by kdejaký pilný člověk bez talentu by mohl být v top 10.
Reagovat
Fandina
to říkáš ty, já jen opakuji to, co o sobě řekla Petra, že to dokázala pílí
Reagovat
gigin
A bez talentu. Jasně.
Reagovat
Fandina
Podívej, v článku se píše, že sama Petra dodává, že moc talentu nepobrala. Já jen opakuji, to co tam čtu.
Reagovat
janek_da
To určitě, ale toto není případ Petry a jejích minel. Já neříkám, že netrenuje, možná nebo spíš určitě, i dost hodně. Ale jakousi základní píli mají všechny hráčky ze špičky.
Některé nedostatek talentu dohání treninkem fyzičky, úderů, taktiky a některé, co zas mají talent, nemají tělo, psychiku, odolnost na větší treninkové dávky.

Každý jsme jiný. Jeden má to a druhý zas tohle.

Jak začla pod Stoberem víc trenovat, hned přišel syndrom vyhoření a možná i tělo začalo stávkovat. Petra na tohle prostě není stavěná.
Reagovat
Fandina
Ivanko také dával Petře do těla. I jiní trenéři. Já si myslím, že Stoiber byl v období, kdy Petra mohla mít začátek mononukleozy, klidně to mohlo být v tom období, cítila se malátná nic jí nešlo. Moje dcera tohle také prodělala, takže ani nemuselo jít o syndrom vyhoření.

Jinak nevím, jak Petra trénuje, ale jen si dávám dohromady její vyjádření, že všechno dosáhla pílí.
Reagovat
Fandina
"Všech svých výsledků jsem dosáhla díky píli a dřině," přiznává česká tenistka
Reagovat
blixa
Tohle už jsem slyšel od spousty tenistek. Upřímně řečeno mě tyhle kecy serou, protože to je totální nesmysl. Jistě, dřina je nezbytná ale nikoliv postačující podmínka. Švih, timing, vidění míče, to všechno (a nejen to) musí být vrozené a zahrnujeme to pod termín "talent". Když to nemáš, můžeš dřít jako blázen a nebude to ani první tisícovka. Prostě to je lež jako věž. Ale tyhle kecy jsou prostě populární, než říct na plnou hubu "přátelé, bez talentu si můžete jít tak akorát cvrnkat kuličky". PR oddělení pracujou jak přes kopírku.
Reagovat
Fandina
Ona to řekla v době, kdy žádné PR neměla. Tam bych nehledala důvod, proč to uvedla. Třeba si tak připadá, že všechno vydřela. To já samozřejmě nevím, jak to je.
Reagovat
FulnekUltras
Pravda je, že už od mala do toho Petra prala takovou silou, že hledání tenisáků v trávě daleko za plotem bylo ne zrovna krátkou součástí každého venkovního tréninku... ;)
Reagovat
Fandina
A prý to také řezala do nějaké zdi. Já osobně si také myslím, že má talent, ale spíš mi šlo o to, že mnozí tu o Petře píší, že nechce trénovat a to zase z jiných vyjádření nevyplývá.
Reagovat
FulnekUltras
Tak v těch šesti letech bylo to zanícení určitě větší... ;)
Reagovat
Fandina
škoda, pro nás fanoušky ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
No tak zrovna Petra se na PR oddělení moc nespoléhá, řekl bych, i když v principu s tebou vpodstatě souhlasím.
Reagovat
VlS
Zastánče faktů, překrucuješ ty. Citace:
Nejsem prostě normální hráčka. Nikdy nebudu hrát konzistentně jako například Wozniacká. Trénuji také méně než jiné tenistky. Proto se chci soustředit jen na některé vrcholy a to i na úkor žebříčkového postavení,? nechala se slyšet Kvitová.
Čtu: Trénuji také méně, než jiné tenistky, ne než Wozniacká, lta je zmíněna v jiné souvislosti - Nikdy nebudu hrát konzistentně jako například Wozniacká.
Pink - míč je na tvojí straně
Reagovat
Fandina
Trochu se to vylučuje s tímhle jejím prohlášením.

"Všech svých výsledků jsem dosáhla díky píli a dřině," přiznává česká tenistka a zároveň uvádí, že právě tato vlastnost ji dovedla až mezi světovou elitu

Více na: http://nazory.euro.e15.cz/profily/petra-kvitova-sampionka-ktera-vystoupila-z-ustrani-715337#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink
Reagovat
smazaný uživatel
Blbě jsem si to zapamatoval. Winner a fiftýn pro tebe.
Reagovat
gedzitka
http://www.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/kouc-pliskove-karolinu-ucim-pokore-slava-muze-cloveka-semlit_372046.html
Reagovat
Fandina
A dobře dělá, že jí učí pokoře. Hezký článek.
Reagovat
Frick
http://img.blesk.cz/img/2/full/2589489-img-sport-tenis-fed-cup-finale-cesko-nemecko-fanousci-prezident-milos-zeman-miroslav-cernosek-v1.jpg
Reagovat
gigin
Tak u Miloše lze jasně vyčíst z tváře jak mu šrotuje v hlavě to Monako. Kolik to dělá. Kolik, kolik??
Reagovat
George_Renel
Tohleto daleko více, ba chorobně šrotuje v hlavě Frickovi ;-).
Reagovat
gigin
Jo však jo, právě na něj narážím :) Milošovi je to jedno, ten přemýšlí, jestli šupne bechera jednoho nebo dva o pauze. Nebo raději švestku. Prostě dilema. To je po něm vidět :D
Reagovat
George_Renel
Á....Jelikož linky pár lidí zásadně nerozbaluji, tak jsem neporozuměl.....
Reagovat
gigin
Hele tenhle je celkem normální. Nic překvapivého, co by tě mohlo nějak ohrozit. Morálně třeba nebo tak :)
Reagovat
gigin
Jinak jsem ti dlouho nedával informace z Můj milý deníčku:

3/6 7/6 6/3 against Gastao Elias. It was a bad performance of mine today, my game was weak and I had no touch with the racquet. Therefore I am even happier about my win today. It was a tough battle for me, I fought off a match ball, by hitting an ace and regaining some self-confidence like that. Tomorrow I have a day off where I am going to practice and try to correct some mistakes. Buenas tardes from Argentina!

Abys nevyšel ze cviku :D Jinak dnes tlačíme Veselku, tak snad zabere! Pojď!!
Reagovat
George_Renel
Jj, v zapisování je to pilný kluk. Ale stejně mu tak moc nevěřím, na průnik do špičky je malej hajzlík.
Veselku budu taky tlačit, ale nevím, nevím, trochu mu přestávám věřit.
Reagovat
gigin
Nedivoč. Dej jim ještě šanci. Oboum.
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/259864/nejvetsi-souperka-soukalove-sexy-italka-kterou-lovi-playboy.html

I kdyby to Gábi nevyšlo, tak Dorotka i mamka Marie jsou určitě sympatický.
Reagovat
sprchon
Twl to byla výměna.
4:6, 4:4 a 15:15 až to budu zítra hledat.
Reagovat
Lunej..
Nechápu, proč to jednoručákům pořád perou do BH :)
Reagovat
sprchon
Abychom se měli na co dívat. ;)
Reagovat
Lunej..
Pro mě je to nuda, pokud si ho Domča nezačne raději obíhat. :)
Reagovat
sprchon
Je pravda, že ten FH se mi u něj líbí asi víc než BH. Moc se v tom nevyznám, ale Vlk by nejspíš řekl, že ještě zraje. :)
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))) Asi jeste zraje,
...ale dneska to asi o zrani neni.... Domi tam ma dost spatny situace na BH, obcas to vypada, ze se tam u toho vybuli...ale v TB mu ted celkem pise;) To ho zase musim pochvalit;) Jen doufam, ze to nezakriknu, nebo me Gigin zavrazdi;D)
Reagovat
Lunej..
V realu má BH velmi pěkný, ovšem na tomhle oraništi míček skáče jak koza... Naběhla jsem právě včas, set je doma. Kdepak, cherchez la femme :D
Reagovat
Fandina
Je to šikula, viděla jsem ho předloni ve Vídni na turnaji, to začínala jeho hvězda teprve svítit, ale líbil se mi, hlavně jeho nasazení a tah na branku.
Reagovat
gigin
už jste viděli?

https://pbs.twimg.com/media/Ca3PbEwVIAApzOt.jpg:large
Reagovat
tommr
to je ale hezká holka. Jenže která to vlastně je? :)
Reagovat
EllNino
podle nosu Kristýna :)
Reagovat
VlS
Tetování na levý ruce
Reagovat
Fandina
na levé je snad mají obě, Kája ale nad loktem a vnější straně a Týna na předloktí a uvnitř
Reagovat
Fandina
podle tetování také
Reagovat
gigin
Rodačka z Loun.
Reagovat
EllNino
třiadvacetiletá :)
Reagovat
janek_da
:DDD
Reagovat
gigin
Jinak právě jsem taky váhal. Já je poznám akorát zezadu nahé, nebo podle toho v kterej ruce drží raketu, nebo podle kérky. Tady je indicie ta kérka, takže Kája to není.
Reagovat
tommr
ty už jsi je viděl zezadu nahé? A co se takhle podělit o fotky s kamarádama? :)
Reagovat
gigin
Tvl já si nefotím každou kravinu :DD
Reagovat
Fandina
:-)))
Reagovat
tommr
to je škoda ... :(
Reagovat
EllNino
jasně, hlavně že fotíš Gulbovo forehand z každých 5 milimetrů :D :D
Reagovat
gigin
EllNino to jsou důležité věci ale!! Já už tam na TO stejně nejsu :DDD
Reagovat
EllNino
ty jsi sedmilhář :D
Reagovat
Frick
Jaká má pihu na zadku?
Reagovat
sprchon
Aha, ta! :) :D :D
Reagovat
VlS
Velké významné hmmmmm
Reagovat
Cico93
Sak som to poobede tu dal. A nikto nič.....serem na vás.....;-(((
Reagovat
janek_da
Cicko, pošli mi ten tvůj odkaz do zprav. Nutně ho potřebuju :)
Reagovat
Cico93
;-)
Reagovat
gigin
:DDDD sorry Cicku, já jsem to fakt nevěděl...
Reagovat
Cico93
Pošlú jednu 52-ku a ja ti odpustim;-))
Reagovat
gigin
Jako B-52? Ty to u vás chceš zbombardovat?
Reagovat
Cico93
dobre
Tak 50-ka. Som myslel, že máte 52 a ono 'len' 50?
Reagovat
Mayo
môže byť
Reagovat
vrabejka
Snad společně s Kajou sesadi Petru z českého trůnu.
Reagovat
misa
Nick AntiKvitova by ti slušel víc.
Reagovat
smazaný uživatel
Místo nějakých fantasmagorií o české tenisové jedničce si přečtěte blog jednoho z fanoušků biatlonu, který byl fandit minulý týden v Canmore ;)

http://alesmalar.com/2016/02/07/na-biatlonu-v-canmore-jsme-nasim-vytvorili-domaci-kulisu/

http://alesmalar.com/2016/02/08/na-bitalonu-v-canmore-i-podruhe/
Reagovat
VlS
Dík, pěkný počtení
Reagovat
tommr
zajímavý blogy. Docela jim ten výlet závidím ... :)
Na zítřejší závod se už hodně těším. Nemá někdo k dispozici startovní listinu? Prej nepojedou Hildebrandová a Dahlmeierová?
Reagovat
VlS
Měl bys ji najít na IBU
Reagovat
VlS
http://biathlonresults.com/?view=schedule_schedule

ale ještě tam startovky nejsou
Reagovat
blixa
Hildebrand a Dahlmeier nejedou, vrátili se do Evropy se připravovat na MS. Gábina je asi zdeptala na tolik, že boj o pohár vzdaly :D Že Laura se nedivím, že Franziska trochu jo, ta sice v Canmore zase dost ztratila ale to když se rozhodovaly ještě nemohla vědět.
Reagovat
blixa
Kurňa "vrátily", ach jo ...
Reagovat
Cico93
Aký pohár? Veď sa hrá o glóbus;-))
Reagovat
blixa
No dobře, tak globus :D Ale je to World Cup ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele Cicko, a hraje se tam o takovy ten svitici globus, nebo ten normalni?
Reagovat
Cico93
Ty ako najväčší 'fanúšik' biatlonu by si také mal vedieť;-)D
Reagovat
smazaný uživatel
Nooo, budes se divit, ale nevim;D)
Ja jen jestli mam fandit te ceske holcine, ktera to jako muze vyhrat...
Jak by slo jen o obyc globus, toz to bych se asi nenamahal s tim fandenim, ale jak by slo o svitici globus, no to mohu i pomoct v tom tlaceni;)
Reagovat
Cico93
tak nesvieti.
ale zase je veľký a krištáľový. Ja myslím, že by si mal fandiť.
Reagovat
tommr
já to právě taky zaslech, ale nemůžu tomu pořád uvěřit - smysl jejich počínání mi nějak uniká. Pro Gábinu by to ale byla skvělá zpráva - to by byly další dvě konkurentky ze hry a v podstatě by pak o VG bojovala už jen s Wiererovou a Habertovou ...
Reagovat
blixa
Laura už má moc velkou ztrátu a Franziska po Canmore docela taky, tak to odpískaly a zkusí zajet na MS. Zase tak nelogický to není.
Reagovat
blixa
A oficiálně to oznámily už po Anterselvě, se divím, že ti to uniklo ;-)
Reagovat
VlS
No, pak teda nechápu tu Canadu
Reagovat
blixa
? Co na ní nechápeš ?
Reagovat
VlS
Proč tam letěly. Kvůli jednomu sprintu a jednomu masáku vyžrat jet leg a tak .... To už bych si dal i ten druhej sprint a stíhačku, když už dlabou na štafety.
Reagovat
blixa
No .. hádal bych, že když už tam Němci jeli, tak se holky přifařily, protože zazávodit si v Canmore je fajn, i dobrej trenink. Presque Isle je strašná biatlonová prdel, tam všichni jedou jen pro ty podělaný body, tak se na to vyprdly když mají prioritu MS a jely si oddychnout domů.
Reagovat
sprchon
Že tam vůbec letěly?
Reagovat
tommr
Hildebrandová ztrácí na Gábinu po odečtech jen 115 bodů a to zase není tak moc když uvážíš, že do konce sezóny chybí ještě 9 závodů kde se dá teoreticky získat až 360 bodů. Pokud si ale na Gábinu nevěří a už to vzdala tím líp ... :)
Reagovat
blixa
115 po odečtech je fakt hodně. A jsou tam ty holky tři. Asi jí nejde o pořadí, ale jen o vítězství. A to je v téhle situaci fakt krajně nepravděpodobný.
Reagovat
sprchon
Nepravděpodobný a v biatlonu? Předsedo, předsedo... :D
Reagovat
blixa
No, jako, je to nepravděpodobný ;-) V biatlonu jsou sice krajně nepředvídatelné výsledky jednotlivých závodů, ale v dlouhodobé statistice se to dá s klidem takhle říct. Gábina má neuvěřitelně stabilní výsledky, u Marie je to trochu horší ale pořád to ujde, Dorotka má neskutečnou fazonu kterou už si pěkných pár závodů drží. Já myslím že si takovou formulaci klidně můžu dovolit :D
Reagovat
sprchon
Je fakt, že se Dorotky taky trochu bojím. Ale do MS je ještě skoro měsíc a do tý doby se může stát spoustu věcí. A zrovna na tom MS bude spousta nepředvídatelných závodů. :) (Jestli se teda pořád bavíme o vítězství na MS)
Reagovat
blixa
Já jsem mluvil o celkovém vítězství ;-) MS je loterie, tam nikdo neví.
Reagovat
sprchon
Aha, tak to pak jo. Já to pochopil v souvislosti s tím, že Němky jedou domů trénovat na MS a že kašlou na globus. :D No asi jdu spát, mám toho dneska dost.
Jinak zdravím konečně zase z ČR! :)
Reagovat
blixa
Jeje, tak to chápu, to je holt šok :D
Reagovat
tommr
takhle kdyby k tomu přistupovaly všechny závodnice tak ani nemá ty závody kdo jezdit. Němci jsou prostě divnej pranárod ...
Reagovat
blixa
Tak Norové tu udělali s mužskou i ženskou špičkou. Prostě když není šance na celkový úspěch, ta se soustředím na MS (nebo OH). Má to logiku.
Reagovat
blixa
Tak na zejtřek už jsou startovní listiny, Verča startuje jako dvojka, jako šestka Kaisa (dobrá pro srovnání časů), jako osmička Gábina, hned za ní Dorotka a jako 24 Marie. To bude maso ... ;-)
Reagovat
tommr
to je pro Gábinu hodně blbý vylosování - Wiererová jí bude hned od začátku nadhánět ... :(
Reagovat
VlS
Jaˇ myslím, že lepší, než aby Dorotka jela 20 čísel za Gábinou.
Reagovat
janek_da
no to je snad škoda ne? Nebudou si navzájem ubírat body. A to by Gabče bodlo
Reagovat
tommr
pro závody v USA neexistuje žádnej scénář, kterej by byl pro Gábinu výhodnější než neúčast obou Němek ... :)
Reagovat
VlS
Existuje, neůčast Dorin Haberové a Italky
Reagovat
smazaný uživatel
Dorothey se docela bojím, má formu a její střelba rychlopalba oproti Gabčinýmu "mazlení se s ranama" :DD, tam nějaký vteřiny vždycky nažene a teď se hodí každý bod ... Marie dokáže na střelnici zazmatkovat, tam takový riziko nevidim, i když ji nepodceňuju. :)
Reagovat
blixa
No, nejen ty se bojíš ... ;-)
Reagovat
sprchon
To jo, Dorotka má formu. Ale Gabča je letos skvělá a věřím, že to dá. :)
Reagovat
Cico93
A hlavne Dorotka strieľa jak blázon. ;-)) to ani muži tak nevedia, možno Eder.
Reagovat
tommr
z Wiererový jde opravdu strach, ale já se utěšuju tím, že v posledních závodech hodně těžila z toho, že se jezdilo ve vysoký nadmořský výšce na kterou je z domova zvyklá. Takže doufám, že v normálních podmínkách zase trochu zvadne ...
Reagovat
Cico93
Verím tomu, že si to už Gabina dajako postraži. Taká šanca už nikdy nemusí prísť.
Reagovat
FulnekUltras
veru tak... ;)
Reagovat
EllNino
tak tohohle kluka znám, ten bydlí 3 kilometry od naší vesničky :) nevím, jestli ho náhodou nezná i Monty :)
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu jo, ale na fotce bych ho skoro nepoznal... :D
Reagovat
EllNino
tovíš, klub dlouhých vousů :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pééčka, dík...
Reagovat
sprchon
Hezký čtení, díky. :)
Reagovat
sprchon
Paráda! :)
Po měsících bez hraní to bude hodně náročný. Snad se do toho brzo dostane. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, jednoduche to mit nebude. Ale tak snad do Miami se uz nejak chytne. Respektive chytne nejaky ten zapasovy rytmus,
...takze doufam, ze hned nevyhuci v prvnim kole. Cili kazde kolo...jedno velke vitezstvi a krok k plnemu navratu;)
Hlavne aby to zmakla do RG;) Je treba si uz konecne jit pro ten GS...pomalu se rozjizi nova generace, takze casu moz nezbyva...;/
Reagovat
VlS
Já Lucce žádný úkoly nedávám, hlavně ať jí se to líbí. Když bude, všechno příjde samo, když ne, bude na Pálavě brzo hezká kavárna se sympaťačkou majitelkou. Kterejkoliv výsledek je fajn.
Reagovat
smazaný uživatel
Toho jednoho GS pro Lucy se nevzdam;)))
Krom toho si myslim, ze ji Rob uz davno zaukoloval...ten se s tim nebabra;)
Reagovat
misa
poslední zápas sehrála Lucka 30. 10. loňského roku, když na TM zdolala Angeliku. V Doha se vrátila k andílkovi na krku, kterého nosila loni v létě :)

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/12715971_995447710504353_7020147216544454180_o.jpg

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xla1/t31.0-8/12698204_994964873885970_5978357203397679680_o.jpg
Reagovat
misa
... a ještě doufám, že ten její první zápas bude k vidění, což není vůbec jisté.
Reagovat
tommr
s tím posledním zápasem je to trochu zavádějící. Já beru jako poslední zápas finále v New Havenu z 29.8.2015, protože to byl poslední zápas ke kterýmu Lucka nastupovala zdravá. Od tý doby sice odehrála ještě několik zápasů, ale ve všech byla limitovaná bud zraněním nebo nemocí ... :(
Reagovat
misa
Tím chceš opatrně naznačit, že její návrat nemá žádný smysl :)
Reagovat
tommr
tím chci hlavně říct, že to bude mít s tím návratem po tak dlouhý pauze strašně těžký. A taky, že je to strašná škoda, že byla tak dlouho mimo. Kde by asi ted Lucka byla kdyby mohla normálně hrát když je i po půlroční pauze pořád v top-10? :(
Reagovat
misa
Škoda je to velká, hlavně proto, že Lucka se pořád zlepšovala a mohla si nahrát body, které bude potřebovat jako náhradu za finále Paříže. Bez zdravotních problémů by dnes jistě byla českou jedničkou a na žebříčku nejhůře šestá (na Šarapku jí schází v live rankingu necelých 200 bodů).
Reagovat
smazaný uživatel
Tak že by, kdyby nebyla marod, na tom byla Lucka líp, o tom netřeba pochybovat. Ale že by byla českou jedničkou a světovou šestkou, to už je spíš přání otcem myšlenky. Netvrdím, že by nemohla. Ale ani není žádná záruka, že by byla.
Reagovat
misa
V posledním žebříčku WTA z tohoto pondělí zaostává Lucka za Petrou o dva body. Tím chceš naznačit, že by v Tokiu, Wuhanu, Pekingu, Sydney nebo AO ty potřebné body nezískala? Jen připomínám, že kdyby se jen jela zúčastnit AO, tak by dostala 10 bodů a byla by dnes před Petrou.
Reagovat
LukasH
Kdyby zustala zdrava, tak by nejspis dneska byla hodne pred Petrou.
Reagovat
smazaný uživatel
Na kdyby se fakt nehraje...takze je za Petrou a smitec.
Podle me se nema cenu v tom babrat a piplat tim frickovskym zpusobem.
Je treba se divat dopredu a ne dozadu na neco, co sakra zmenit uz nemuzem;)
A jestli kouknout dozadu, tak na chyby, kterym je treba se vyhnout.
Reagovat
LukasH
Ja vim, ale vazne byla neuveritelne nastartovana nez ji zbrzdilo to zraneni a nasledne nemoc. Je to typ hracky, kterej potrebuje ten trenink a spoustu zapasu. To vsechno mela. Vim, ze se na kdyby nehraje, ale byla to pro ni velka smula, protoze fakt byla v nejlepsim. Snad budr schopna po case navazat tam, kde skoncila.
Reagovat
LukasH
Ale jsou to jen tlachy. Je to jak to je.:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak.
Reagovat
misa
Osud jí to nedopřál. Teď zase když bude Petra zdravá a najde správnou cestu, tak bude za chvíli hodně před Luckou :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tím chci říct, že když už budeme kalkulovat s tím, že by Lucka byla zdravá, rovnou můžeme kalkulovat i s tím, že Petra vyhrála Australian Open, například. Nebo alespoň že nedostala v Šen Čenu zažívací problémy..
Reagovat
tommr
to je vyloženě směšný srovnání. Je vidět, že se na to prostě nedokážeš podívat s nadhledem ...
Reagovat
smazaný uživatel
To srovnání je naprosto přesný. Když se oproti skutečnosti změní jeden parametr, nic nebrání tomu změnit i libovolný další. To nemá s nadhledem nic společného.
Reagovat
smazaný uživatel
No, kdyby ses i timhle zpusobem dival na ty vsechny auty, rozhodci, atd.
Tak bych ti to i veril;)))
Ale mam nejaky neblahy pocit, ze to je ted jen kvuli tomu, ze ted to vychazi tak, ze Lucy ja za Petrou;)
Ale trebas se mylim...;)
Reagovat
misa
raději se starej, ať Petra najde brzo nějakého dobrého trenéra. Protože pokud si myslí, že jí k úspěchům bude stačit, když si na turnajích zapinká s holkama, podívá se do svého bloku a zavolá si s Radkem, tak se mýlí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aby ses ještě nedivil ;-)
Reagovat
misa
Chci vidět Petru, jak se donutí k tréninku. "No jo, dnes je horko, Aga nemůže a taky má za pár hodin hrát Radek. Jsem tak nervózní z toho fandění. Nemusím pinkat každý den."
Reagovat
VlS
Ježiš kluci, žádnej souboj Petra Lucka teď není na pořadu dne, nechte je na pokoji.
Reagovat
misa
Čím lépe spolu ty dvě vycházejí, tím víc se musíme hádat :)
Reagovat
smazaný uživatel
Když se jí nebude chtít trénovat, nedonutí ji k tomu ani trenér.
Reagovat
misa
Jsem zvědavý na Dubaj a Doha.
Reagovat
smazaný uživatel
To já taky.
Reagovat
bIbec
hmm, donutit jí nemusí, ale přeci jenom, pokud by toho trenéra měla, tak by se zřejmě už z principu k tomu tréninku donutila sama. Teda přijde mi to takový logicky přirozený.. když už toho trenéra mám, tak jako s ním půjdu trénovat, abych ho k něčemu měla.

Já bych se teda nedivil, kdyby i bez toho trenéra teď nějaký turnaj vyhrála. Ale dlouhodobě tomuhle stavu moc nevěřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Motivace. To je hlavní vnitřní motor. Pokud ji bude mít, tak bude trénovat bez ohledu na přítomnost trenéra. Pokud ne, tak přítomnost trenéra sice asi zaručí to, že se zvedne a půjde ten trénink nějak odpinkat, ale kvalita a přínos toho tréninku bude poněkud sporná.

Uvidíme, co bude nebo nebude. Ona si sama musí ozkoušet, který model je pro ni nejideálnější.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že trenér je potřebný, ale pořád je to věcí každého, jak k tomu přistoupí, na kurtu je on, ne trenér. Jsou hráči, kteří mění trenéry a jsou na tom pořád přibližně stejně. Je to pořád na tenistovi.
Reagovat
bIbec
i když třeba z mých zkušeností připouštím, že může dojít k určitému paradoxu. Např ve škole jsem byl NUCEN se učit některé věci a nebavily mě. Pak v momentě, kdy mě nutit přestali, jsem si potom k těm věcem našel cestu, zamiloval si je. Právě ten pocit nucení mi ty věci znechucoval. Třeba si teď Petra ty tréninky zamiluje. Teda neříkám, že je třeba neměla ráda, ale že si je třeba může zamilovat víc :-))
Reagovat
Fandina
Nevím, proč pořád někdo o Petře tvrdí, že nemá ráda tréninky. Pokud se někdo podívá do její minulosti, tak se dozví, že byla pilná jako včelička. Pořád hrála tenis, od malička do toho šla.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale o tom to přeci je, nedělat to z donucení, ale protože to chci dělat. Že to je zábava, ne povinnost.
Reagovat
tommr
takže podle tebe je půlroční pauza zaviněná těžkou nemocí vlastně totéž jako obyčejnej břichabol? Těžko by se asi hledal větší zaslepenec než si ty ...
Reagovat
VlS
já už nemám chuť ty plky ani komentovat.
Reagovat
blixa
Tak blázen nepochopí že je blázen, ani když už sídlí v polstrované cele v Kroměříži. Tak jak by to mohl pochopit quesh, když ještě stále nějakým nedopatřením běhá na svobodě ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty tu Kroměříž asi musíš znát hodně z blízka, co? :-p
Reagovat
blixa
Mám tam kamaráda. Ošetřujícího lékaře, ne pacienta ;-) Se zájmem jsem si to tam prohlédl, člověk nikdy neví kdy mu hrábne, tak abych věděl, do čeho jdu ... :D
Reagovat
sprchon
A krematorium v Pelhřimově sis prohlédl? :D Nevím, co je lepší...
Reagovat
Frick
Těžko by si mohl prohlédnout něco, co neexistuje.

Pokud někdo tedy nesoukromničí doma ve sklepě v kotelně :o)
Reagovat
blixa
Tak z blázince můžeš, když je klika, i odejít živ, a dejme tomu "zdráv", z krematoria už jen komínem (teda z reálného, ne toho proslulého fiktivního pelhřimovského) ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký plky?
Reagovat
smazaný uživatel
Já nemůžu za to, že nerozumíš psanému textu. Nic z toho, co mi tady podsouváš, jsem ani náznakem nenapsal.
Reagovat
VlS
Iqe, na kdyby še nehraje. Je ti jasný, že by Lucka byla před Petrou, kdyby jen prohrála s Angie?
Reagovat
Fandina
na kdyby se nehraje ... Lucka třeba bude před Petrou, když na to bude mít výsledky, tak bude. A tak to je správně.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenze problem je v tom, ze to je taky kdyby;)
Nechci se zde zastavat toho potrhleho Kvitovce...
...ale me o mysleenku se jedna;)
A ikdyby to vypadalo sebevic lakaveji, je to stale, v Luccine pripade, jen kdyby...
...ano mohu rict bohuzel, ale to je tak jediny, co mohu konstatovat...
Ja jsem hlavne rad, ze je zpet, v priprave, a uz ted drzim tlapy;) Aby to vyslo...
Reagovat
Lunej..
Přemýšlím, co způsobilo, že od jisté doby se tady pořád srovnává Petra s Luckou a nickové tu na sebe prskají. Věřím, že holky mají spolu mnohem lepší vztah než ty anonymové tady na TP. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Musejí mít. Jinak by se ve Fed Cupu asi pozabíjely. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
No ja doufam, ze to holky s tim vztahem neprehaneji...
...jinak ju Lucy neporazi, sakra;D))))

To nejde Lunejko...proste na tom kurtu se musi rozhodnout, nemohou si davat ve hre prednost;) A jestli jde o nadsence do tech dvou hracek, je jasne, ze se mezi sebou budou pretahovat, ktera je tzv. pro ne lepsi;) Ale pokud se to postavi na tom kdybovani, tak je to konec...a o nicem...a nema to ani tu spravnou atmosferu;) lepsi jak su obe zdrave a hraji;) A nejlepe proti sobe...to ma aspon naboj...;)
Reagovat
Lunej..
ale já nepíšu o tom, že na kurtu jí dává Lucka přednost, protože je Petra její kamarádka, je logické, že jsou to v tu ránu soupeřky. Jen jsem ráda, pokud mám pravdu, že holky spolu nesoupeří a mají kamarádský vztah a nemají radost, když se druhé nedaří, jako někteří chytráci tady. Když napíšu, že fandím jiné hráčce, než naší, tak budu ukamenována, že jsem divná, ale přitom někteří tu sami české hráčky haní a pak si hrají na vlastence. Docela pokrytecké ne? :) Navíc letos Lucku přece tlačím, takže dojde hooooodně daleko :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokrytecke to je, to nemohu rict;D)))

Ale asi takhle, celkem je mi fuk jestli jsou kamaradky nebo ne, sleduji tenis, ne nejaky proces kamaradstvi. Me spis zajimaji ty me kamaradky v realu;)))
Ale chapu te, asi taky nejsem nadsenec toho, zebych se musel hnipat den co den ve vztazich nejakych lidi, ktere vlastne ani neznam...;)
Na ty vztahy tady mame jednoho experta...ikdyz mu nejde asi o ty vztahy, mu jde jen o pozornost...a bohuzel mu ji lide denne udeluji...a to je taky tak trochu pokrytecke...takze on tu jako uplne jako takovy samotny kul v plote neni;))) A vsechno na nej hazet asi take nema smysl...

...v kazdem pripade je proste bezpecnejsi se zabyvat tenisem...

,,,takze pokud tu Lucku jako potlacis...noooo, dobre, ale aby to neskoncilo jako se Samickou;) Jako tlacis ji famooozne, komu cest, tomu cest,
...ale ty vysledky...ty vysledky;)
Reagovat
Lunej..
tak ten poslední odstavec jsem JAKO NEČETLA, jinak se teda těžce urazím. :P A ani tvoje vytí na měsíc mě neobměkčí. :)
Reagovat
smazaný uživatel
no a ja byl tak vopatrnej...;) Sel jsem jeste na to diplomaticky...neb jsem si vedom, ze jsem ti rozmlatil ten tvuj dreveny talisman...tak jsem si rikal Vlku, hlavne vopatrne.;)))
Reagovat
Lunej..
Vopatrně jo? Psát, že jsem ti půjčila dřevěnou raketu bez výpletu je další urážka blondýn a to teda nerozchodím. :) A ještě napíšeš, velmi diplomaticky, jak jsem neschopná fanynka. Kdepak Šakale, ať jsi V zimě nebo Zjara, ještě se musíš diplomacii hodně učit. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele neurazej moji mamku jako...na to bacha...nebo myslis, ze si to vycucavam z prstu ty reportaze?;)))
Nahodou moje mamina hrala jako decko tenis...a tu drevenou palku si nechala na pamatku, toz a ten vyplet sundala, to po nejakem case popraskalo...no a hadej, kdo ji to (pochopitelne nechtene) zlamal...
...takze jako prrrr...
Reagovat
Lunej..
Jak mám vědět, že mě srovnáváš se svojí maminkou? :) Dřevěnou pálkou jsem taky jednou hrála, asi před sto lety. A měla dokonce i výplet :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak ona take hrala s vypletem;D))))
Ale pamatka na to, byla uz bez...
Reagovat
VlS
Lunej, to, že spolu mají dobré vztahy ještě neznamená, že spolu nesoupeří. To by na ten kurt ani nemusely chodit, nemyslíš?
Reagovat
Lunej..
Já tam přece nic takového nepíšu, já tu reaguju na soupeření místních nicků mezi sebou, které občas vedlo až k tomu, že si někteří nechali hráčky díky jejich fandům zošklivit.
Reagovat
blixa
Podle mě je prapůvodce všeho queshův fanatizmus. Bez toho by to nikdy nevzniklo. To ale ten blb nikdy nepochopí.
Reagovat
smazaný uživatel
Prapůvodcem všeho je, že někteří nerozumí psanému textu, vkládají mi do huby něco, co jsem nikdy neřekl, aby mi to pak mohli slavnostně omlátit o hlavu.
Reagovat
Fandina
blixa ... upřímně nerozumím, proč tě tak točí něčí fanatismus, přece ti musí být jedno, co on píše. Proč ti to vadí, je to jeho věc.
Reagovat
George_Renel
Podle mě s tím začal Frick.
Reagovat
Lunej..
Máš pravdu, on tu začal vířit kecy kolem daní, když Huml měl kecy a už to jelo. A někteří, místo aby uvažovali, tak se toho chytli a začalo se to tady větvit, Petra byla mrcha, Lucka skvělá a už to jelo. Přitom můžeme být rádi, že jsou holky fajn. Pořád věřím, že je tu víc lidí se zdravým rozumem než nemocných jedinců.
Reagovat
Frick
S daněma jsem začal až poté, co Petra dala do Magazínu MF Dnes rozhovor před finále FC 2014, když se Petra vyjádřila o tom, že nedá na ČR dopustit, a to že má bydliště k Monaku odbyla slovy "prostě to tak je"

Tehdy jsem došel k uvědomnění toho, že bohužel nebyla schopna natvrdo říct, že chce vydělat co nejvíce. A jen zbaběle kličkovala.

Lucka to pak následně někdy v únoru v magazínu TÉMA taky moc nevylepšila, když se zmínila o eliminaci poplatků za zdr. pojištění.

Takže ne - Petra nená špatná kvůli Monaku. Špatné jsou pro mne v tomto obě.
Reagovat
Frick
A v té (naší) "rivalitě" Petra x Lucka - jen připomenu, že je zkrátka pro mne frustrující to, že když Petra hraje s Luckou, tak nikdy nezapomene jet na max. a porazí ji, zato když hraje s nějakou nýmandkou, tak mnohdy prohraje.

Jakoby proti kamarádce byla u Petry ta motivace o něco vyšší a u Lucky zase o něco nižší...
Reagovat
blixa
No Garbine má pravdu, všechny se nenávidí a jen lžou, jen Lucinka je taková hodná a proti kamarádce hraje na půl plynu ;-)
Reagovat
Frick
Půl plynu, půl plynu.... já nevim, jestli se to takto dá říct...

Prostě tam na tom kurtě vidí svou dobrou kamarádku a ne "cíl pro zničení"...
Reagovat
George_Renel
Což nic nemění na tom, žes s tím hloupým porovnáním začal..
Reagovat
smazaný uživatel
No právě. Kdyby. A na to se nehraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak hlavne se toho drz, az zase bude Petra autovat;)
Reagovat
Fandina
Tak to je super. Už se moc těším na tvoji milou tvář a doufám, že jsi a budeš zdravá. Šafi pojď!
Reagovat
PetaM
Super, už se těším. Snad už bude vše okey :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak aspon jedno kolo, aby vyslo...;)
At nezacina ten navrat hned prohrou.
No jednoduche to nebude. Navraty jsou tvrde. Takze hodne stesti...pro Lucy.;)
Reagovat
Frick
No vida, kdyby Lucka hrála hned v pondělí, tak by to bylo fajn.

V den výročí velkého únorového vítězství českého národa!
Reagovat
Frick
22. únor by měl být státní svátek, Místo věrozvěstů.
Reagovat
rib
ty jo, zpátky do lavic a opakovat dějepis!!! Nebo už to nehul...
Reagovat
George_Renel
Pro sportovce je 22.2. (1998) opravdu dnem velkého vítězství. :-)
Reagovat
Fandina
:-)
Reagovat
makro99
hmm, byl to pěknej narozeninovej dárek...:)
Reagovat
Roger_Federer
To je trstacka fotecka Lulu.
Reagovat
EllNino
Ach, Lucie, už se na tebe těším, bez těch našich 2 nejlepších holek ve formě mě ten tenis nějak nebaví :)
Reagovat
Roger_Federer
Kaja meni uplne bez formy.
Reagovat
EllNino
já myslel Petru a Lucku :) Kája mi moc k srdci nepřirostla :) nebo spíš ne tolik jako ty dvě
Reagovat
VlS
No, preventivně si na Káju radši zvykej
Reagovat
EllNino
jj :) jako já Káje fandím, ale ...
Reagovat
blixa
Hele, nepřirostla, nepřirostla, už to nevokecáš. A to si mohl být u Plíškoultras pokladník. No, pozdě bycha honiti hochu .. :D ;-)
Reagovat
VlS
No, radši bych zůstal přírodní katastrofou, než bejt pokladníkem u Ultras :-)
Reagovat
blixa
Tssssssss, kyselé hrozny, což ?!! :D :D
Reagovat
sprchon
Kája mě ve FC fakt potěšila. :)
Viděl jsem ji teda jen proti Simoně a pak kousek deblu, ale líbilo se mi to. Dokázala se přizpůsobit, byla trpělivá a dokonce i v delších výměnách měla docela navrch. Snad se bude dařit i na okruhu. ;)
Reagovat
VlS
Mě se moc líbilo, že nepanikařila, hrála s nadhledem a přehledem, zahrála měkkounkej technickej míč, když na to byla situace, bombu, když byla situace na bombu a chyb bylo tak nějak přiměřeně, docela příslib, hlavně aby to tak hrála i dál. Moc se mi její hra líbila.
Reagovat
Fandina
souhlas, hrála moc dobře. Mě nadchla.
Reagovat
smazaný uživatel
Hrála moc chladnokrevně, nic pro mě. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nuda, co? :-D
Reagovat
VlS
No to je právě ono - ledovej pohled, zabijácký instinkty, tichá jak pěna, prostě šelma na lovu.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist