Šafářová je světovou sedmičkou. V desítce jsou po 26 letech dvě Češky

8. 6. 2015, 09:47
Aktuality 595
Český tenis má poprvé po 26 letech dvě hráčky ve světové desítce žebříčku WTA ve dvouhře. Po grandslamovém Roland Garros se Petra Kvitová dostala na druhé místo a finalistka Lucie Šafářová je poprvé sedmá. Naopak si pohoršil Tomáš Berdych, který po antukovém turnaji klesl ze čtvrtého na šesté místo.

Petra Kvitová se na druhé místo dostala díky postupu do osmifinále Roland Garros a také proto, že Rumunka Simona Halepová a Ruska Maria Šarapovová neobhájily loňské body. Druhým místem vyrovnala své žebříčkové maximum, kterého dosáhla v říjnu 2011.

"Extra žebříček neřeším, to víte. Číslo před jménem mi nic neříká, i když je hezký. Teď přijde tráva a bude to o něčem jiném. Uvidíme, jak dlouho tam vydržím," řekla Kvitová, která bude v červenci obhajovat 2000 bodů za titul ve Wimbledonu. 

Lucie Šafářová si v Paříži zahrála poprvé grandslamové finále dvouhry, posunula se ze třináctého na sedmé místo a poprvé je v desítce. "Jsem za to ráda," řekla brněnská rodačka, která je nově i pátá ve čtyřhře, což je také její nové maximum. 

Osmadvacetiletá Brňanka Šafářová je po Martině Navrátilové, Haně Mandlíkové, Heleně Sukové, Janě Novotné, Nicole Vaidišové a Petře Kvitové sedmou českou rodačkou v desítce dvouhry od zavedení žebříčku WTA v roce 1975. 

Dvě české tenistky byly v desítce dvouhry naposledy v říjnu roku 1989. Tehdy podle WTA figurovala Suková na osmém a Novotná na desátém místě. 

Tomáš Berdych, který v Paříži vypadl ve čtvrtém kole a poprvé v sezoně nepostoupil do čtvrtfinále, po třech týdnech klesl ze svého nového maxima (4. místa) a je šestý. 

V čele žebříčků ke změnám nedošlo. Přemožitelka Šafářové v boji o titul Američanka Serena Williamsová má před Kvitovou suverénní náskok skoro 4500 bodů. Podobný odstup od soupeřů má mezi muži Srb Novak Djokovič. Vítěz Roland Garros Stan Wawrinka ze Švýcarska si polepšil o pět příček a je čtvrtý.

Žebříčky WTA k 8. červnu 2015:
Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 11.291, 2. (4.) Kvitová (ČR) 6870, 3. (3.) Halepová (Rum.) 6130, 4. (2.) Šarapovová (Rus.) 5950, 5. (5.) Wozniacká (Dán.) 5000, 6. (7.) Ivanovičová (Srb.) 4305, 7. (13.) Šafářová (ČR) 4055, 8. (9.) Makarovová (Rus.) 3620, 9. (8.) Suárezová (Šp.) 3345, 10. (11.) Kerberová (Něm.) 3120, 11. (6.) Bouchardová (Kan.) 3118, 12. (12.) Karolína Plíšková 3010, 13. (14.) A. Radwaňská (Pol.) 2765, 14. (10.) Petkovicová (Něm.) 2660, 15. (24.) Bacsinszká (Švýc.) 2628, 16. (15.) V. Williamsová (USA) 2586, 17. (21.) Svitolinová 2405, 18. (16.) Keysová (USA) 2395, 19. (19.) Lisická (Něm.) 2165, 20. (17.) Erraniová (It.) 2140, ...22. (23.) Strýcová 1995, 55. (61.) Hradecká 964, 62. (65.) Smitková 904, 73. (68.) Siniaková 787, 77. (88.) Allertová 756, 85. (77.) Koukalová (všechny ČR) 725. 

Čtyřhra: 1. (1.) Mirzaová (Indie) 7940, 2. (2.) Hingisová (Švýc.) 7170, 3. (7.) Makarovová a Vesninová (obě Rus.) obě 5990, 5. (18.) Šafářová 5916, 6. (19.) Matteková-Sandsová (USA) 5746, 7. (5.) Mladenovicová (Fr.) 5630, 8. (6.) Blacková (Zimb.) 5095, 9. (3.) Vinciová (It.) 5030, 10. (11.) Babosová (Maď.) 5010, 11. (17.) Hlaváčková 4820, ...28. (31.) Strýcová 2900, 29. (28.) Hradecká 2790, 39. (45.) Karolína Plíšková 1830, 49. (59.) Siniaková 1551, 50. (51.) Voráčová 1550, 54. (41.) Peschkeová 1439, 71. (67.) Koukalová 1120, 76. (86.) Kristýna Plíšková (všechny ČR) 1006. 

Finanční žebříček roku (v dolarech): 1. S. Williamsová 6,175.649, 2. Šarapovová 2,536.132, 3. Halepová 2,218.369, 4. Šafářová 2,084.893, 5. Kvitová 1,420.858, 6. Suárezová 1,378.293, 7. Makarovová 1,247.800, 8. Bacsinszká 1,012.518, 9. Ivanovičová 877.186, 10. Keysová 857.302, ...13. Karolína Plíšková 823.341, 36. Strýcová 448.014, 39. Hradecká 417.977, 74. Hlaváčková 206.274, 79. Siniaková 197.585, 84. Koukalová 188.232, 91. Smitková 173.267.
Kompletní žebříček WTA

 

Žebříčky ATP k 8. červnu 2015:
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 13.845 b., 2. (2.) Federer (Švýc.) 9415, 3. (3.) Murray (Brit.) 7040, 4. (9.) Wawrinka (Švýc.) 5835, 5. (5.) Nišikori (Jap.) 5570, 6. (4.) Berdych (ČR) 5050, 7. (8.) Ferrer (Šp.) 4490, 8. (6.) Raonic (Kan.) 4440, 9. (10.) Čilič (Chorv.) 3460, 10. (7.) Nadal (Šp.) 2930, 11. (11.) Dimitrov (Bulh.) 2760, 12. (15.) Tsonga 2585, 13. (13.) Simon (oba Fr.) 2300, 14. (12.) F. López (Šp.) 2245, 15. (18.) Goffin (Belg.) 1915, 16. (14.) Monfils (Fr.) 1885, 17. (17.) Anderson (JAR) 1880, 18. (16.) Isner (USA) 1845, 19. (21.) Gasquet (Fr.) 1715, 20. (19.) Robredo (Šp.) 1710, ...38. (43.) Rosol 1115, 46. (41.) Veselý (oba ČR) 1018.

Čtyřhra: 1. (1.) M. Bryan, B. Bryan (oba USA) oba 11.550, 3. (3.) Melo (Braz.) 7710, 4. (8.) Dodig (Chorv.) 7125, 5. (4.) Pospisil (Kan.) 6175, 6. (6.) Sock (USA) 5680, 7. (10.) Tecau (Rum.) 5380, 8. (11.) Rojer (Niz.) 5380, 9. (15.) Fognini 4735, 10. (18.) Bolelli (oba It.) 4375, ...46. (61.) Rosol 1555, 68. (70.) Čermák 1151, 74. (74.) Štěpánek 1035.
Kompletní žebříček ATP
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

595
Přidat komentář
smazaný uživatel
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/11425085_668014549970231_8224980541721145546_n.jpg?oh=290a3f6ac3a9092fc1141f779533018c&oe=55FC6845
Reagovat
Frick
http://www.tennisforum.com/showpost.php?p=11337030&postcount=4

Vítej ve vybrané společnosti, Lucko!
Reagovat
misa
Je to krása a příští týden bude ještě líp :-)
Reagovat
VlS
Jen v té společnosti hráček top 100 je Lucka už asi tak 11 let :-)
Reagovat
misa
Ale zmodrala až v pondělí :)
Reagovat
Jabadu
Kdybys s tím měl nějaké trable, úplně jednoduše ve dvou bodech:
1. První čtyři nasazené nezajímá nic. Nelosují se, mají to ložené.
2. Všechny ostatní jdou do losů. Sice kategorizovaných, ale jdou.
Reagovat
a.magerova
Nepleteš se?
První dva se nelosují, ti jsou jasní, ostatní vše jde do losů, jediné co je jisté, že se nepotká dřív než ve finále:
1 s 2
3 s 4
5 s 6
7 s 8
Reagovat
Jabadu
Máš pravdu. To jsem opomněl. Jednička nemusí hrát automaticky se čtyřkou v SF.
U některých sportů to tak ale funguje. První čtyři jsou ložení.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně by se třeba líbilo, kdyby losovali i jedničku s dvojkou ...
Reagovat
Jabadu
Že? Představuji si to napětí. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D Ale to ne, jen jde o to, že jednička vždy začíná nahoře a dvojka vždy dole ... Trochu změny by neuškodilo :D
Reagovat
aligo
jako že 1 a 2 v prvním kole? Masakr!! :DD
Reagovat
aligo
třeba teď ve Wimblasu by Petra proti Sereně hned v prním kole :D o vítězce by se rozhodlo hned a zbytek turnaje by se hrát nemusel :D
Reagovat
Jabadu
Čistě teoreticky by to možné bylo. Vylosovali by pavouka podle běžných zvyklostí a nakonec by losovali jedničku s dvojkou, na kterou stranu je zařadí.
Ale to by bylo dost hardcore. :-)
Reagovat
Frick
Může 5./6. nasazená hrát ve ČF s 1./2. nasazenou? ANO nebo NE?
Reagovat
VlS
ano
Reagovat
sprchon
Může, pokud bude v první/čtvrté čtvrtině. Se koukni třeba na pavouka FO.

http://www.livesport.cz/pavouk/xje3G5ZJ/AXnFkari/#draw

5. Caro mohla hrát v ČF s 1. Serenou. Ale třeba 6. Genie by narazila na 1. Serenu až v SF.
Reagovat
Frick
Hm, tak to je škoda....
Reagovat
VlS
Proč škoda? Aspoň ji může porazit dřív
Reagovat
smazaný uživatel
Jak se to vezme... v případném čtvrtfinále je Serena hratelnější než ve finále.
Reagovat
Jabadu
Uvažuj logicky. Pavouk a nasazování se skládá od nejvyšších pater:
kategorie A: 1. + 2. hráčka (mohou se potkat až ve finále)
kategorie B: 3. + 4. hráčka (výše nasazené mohou potkat nejdříve v SF)
kategorie C: 5. - 8. hráčka (zde už rozhoduje los)
kategorie D. 9. - 16. hráčka
kategorie E: 17. - 32. hráčka

Ve skutečnosti nefunguje magická "desítka", ale "osmička".
Reagovat
blixa
Úplně přesně by to mělo být ještě :
9-12
13-16

protože 9-12 se losujou k 5-8 a 13-16 k 1-4
Reagovat
Jabadu
Ano.
Reagovat
Frick
Mne ale furt vrtá hlavou, proč 9. - 12. hráčka nemůže mít v OF 1. - 4. hráčku...

..zatímco 5. - 6. hráčka může mít v ČF 1. - 2. hráčku...
Reagovat
Jabadu
Mýlíš se. Zapomínáš na los, který se týká už hráček na 5. - 8. místě. Takže kombinací je hodně.
Teoreticky by se ve ČF měla sejít první "osmička".
Ale neplatí, že ta osmá musí hrát ČF s nasazenou jedničkou.
Reagovat
blixa
Protože se ČF a OF losuje po čtveřicích a ne po dvojicích.
Reagovat
VlS
Ne, 3. a 4. se mohou potkat nejdřív ve finále, stejně jako 1 a 2.
1 a 2 jsou nasazené do protilehlých stran pavouka , 3 a 4 jsou losované do SF k 1 a 2, čili spolu se mohou potkat až ve finále za předpokladu, že v SF vyhrají. K těm 4 se losují 5-8 na QF
Reagovat
Jabadu
Ano, je to to samé, co mám nad tebou. Chudák Frick. Teď se v tom musí vyznat. :-)
Reagovat
blixa
No vidíte chlapi, dyk vy ty znalosti tak nějak máte ... ;-)
Reagovat
VlS
No, protože jsem to začal psát, než se to tvoje objevilo.
Reagovat
Jabadu
Jasně. Já osobně mám pochopení pro lidi, kteří nevládnou ultrapřísnou matematickou logikou. To není nic divného, že se někdo zeptá. Ti lidé zase rozumí něčemu jinému.
Reagovat
a.magerova
Zeptáš-li se, budeš 5 minut vypadat jako blbec.
Nezeptáš-li se, budeš blbcem po celý život. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec nejlepší je být nasazená jako jednička. Protože to znamená, že se jmenuješ Serena Williams a žádná Serena na tebe v pavouku nečíhá :)
Reagovat
Jabadu
Dvojka také není k zahození. Víš, s kým budeš hrát finále. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proto Serča pořád vyhrává .... Nedokáže porazit tu nejlepší ... :D Co z takového GS ... :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Serena nikdy nemůže poznat ten opojný pocit, co zažívala třeba Sam Stosur po finále USO 2011 :)
Reagovat
FulnekUltras
Možná že nejopojnější vůbec pro ni bylo po letech trumfnout svou sestru... ;)
Reagovat
VlS
tak to se ti povedlo :-))))
Reagovat
LukasH
Teď jsem si teprve všiml bulvárních článků na téma Petřino přání Lucce. Fakt je neuvěřitelný, co za práci ti bulvární redaktoři dělají. Ano, přiznám se, taky mě trochu překvapilo, že Petra gratulaci nezveřejnila, ale spíš proto, že tam jinak dává všechno - jak fandí daviscupovýmu týmu, když hrajou a tak. Jinak jsem ale nepochyboval, že by Petra Lucce pogratulovala soukromě a už vůbec, že by mezi nimi nastala nějaká rivalita. Kdo snad fandí Petře dýl, tak ví, že Petra by taková snad ani neuměla být a tohle vůbec neřeší. Všímám si, že jakmile se naskytne sebemenší příležitost Petru z něčeho očernit, někdo toho hned využije....
Reagovat
Roger_Federer
Jestli to nebudevtim, ze Petra je medialni osobnost a novinari si ji radi vsimaji..Podle me jste nekteri precitliveli a zbytecne uzkocitni k cemukoliv co se PK tyka.
Reagovat
Jabadu
Nicméně tohle bylo dost přes čáru. Novináři pochopitelně velmi dobře vědí, že cokoliv se okolo Petry šustne, tak to všechny zajímá. Mně na tom vadí, ta profesionální ubohost.
Ví se, i Mats o tom mluvil, že Petra a Lucie jsou svým chováním neobvyklé globální superhvězdy.
Považuji za podlé, jejich slušnosti a vychovanosti zneužívat.
Reagovat
FulnekUltras
Tahle moravská skorodvojčata, na která se bude ještě léta vzpomínat, se běžnému globálnímu průměru současné doby vymykají opravdu pořádně... ;)
Reagovat
LukasH
Nezdá se mi. Už jenom ty daně. V Monaku bydlí jak Tomáš tak Lucka, ale o těch se mlčelo. Vláčela se jen Petra. A nejvíc po druhý výhře ve Wimbledonu.
Reagovat
slacker
Uz napsali ze 30 milionu ji zbyde 10. To ve Francii je dan pro cizinze 66%?
Reagovat
Jabadu
V podstatě ano. Z něčeho ti posránkové musí platit turbanisty a hadrníky.
Reagovat
lars
Mozna se inspirovali z TP
Reagovat
smazaný uživatel
O to lepší práci musí její PR tým dělat a dávat minimum možností ostatním Petru očernit. Co se stalo teď je sice kravina a většina inteligentních fanoušků nad tím mávne rukou, ale jak je vidět, i takováhle kravina stačí bulváru k tomu, aby z toho udělal aféru..
Reagovat
darek.vrana
Facebook se stává dalším mocným nástrojem reklamy. Viz Petra a auto adnes Jiří Veselý. Ten tam hodí nějaký příspěvek jednou za 14 dní a dnes je to toto: "Chtel bych moc podekovat Trec Nutrition a aktin.cz za sportovni vyzivu, ktera mi pomaha podavat maximalne vykon, co nejdelsi dobu." Trochu zahrávání si s popularitou. Jestli budou v tomhle duchu pokračovat, tak si je dost lidí z FB zase odstraní.
Reagovat
a.magerova
Už jsem i četla, že sportovní hvězdy musí myslet i na to, popř. konzultovat, kterou civilní fotku na FB dát, aby za ním náhodně v tu chvíli neprojíždělo auto konkurenční značky, či kdo si kolik připlatí, jakože jdu na procházce kolem té a té dominanty určitého města, prostě pokud chce Karlův most prorazit do světa, tak si zaplatí civilní procházku celebrity, která se tam projde a "náhodou" pořídí fotku, kterou zveřejní.... jednoduchá podprahová reklama - už i Colombo to věděl :-))
Reagovat
VlS
Kruci, asi začnu přemýšlet, kterak se stát celebritou.
Reagovat
a.magerova
Dnes?!!
Nic jednoduššího :-)))
Hele, zavolej do Blesku, žes spal kdysi s Karlem Gottem a teď s Leošem Marešem..... pro drsnější/otrlejší povahy s představitelem Vinnetoua a s Tomášem Holým, já Ti TO dosvědčím (byla jsem sem tam s vámi ve trojce), pak si nechám udělat za účasti kamer silikonová prsa a novou vagínu a jsme seeeeeelebrity jak vyšité :-P
Reagovat
VlS
Akorát nevím, jestli by se bulvárníkům líbilo, že při focení a rozhovorech vytrvale bleju
Reagovat
a.magerova
To si jen namlouváš.... vidina slávy by Tě TOHO rychle zbavila :-P
Reagovat
VlS
:-))
Reagovat
a.magerova
Koukni.... nikdy není pozdě, prostě spolu tu AKCI provedeme a BASTA !!! :-))))
http://www.super.cz/357300-vyzehlenou-baby-z-hrisneho-tance-doprovodil-na-udileni-cen-83lety-otec-ktery-v-lednu-priznal-ze-je-gay.html
Reagovat
blixa
No už se na vás těším, zejména na tvé pikantní fotografie :D Musíte pak sem napsat, v kterém bulvárním médiu vás najdeme ;-)
Reagovat
a.magerova
Jak v kterém ?!!!
Přece ve VŠECH, tomu neunikne NIKDO !!! :-P
Reagovat
Jabadu
Dnes jsem se podruhé narodil!
Ráno jedu na kole (po hlavní) a naštěstí to bylo do kopce. Z vedlejší mne přehlídla dodávka a chlapík mi to tam strčil.
Sice jsem ještě stačil hňápnout na brzdy, stočit řidítka a lehce mu narazit do dveří loktem.
Mně a kolu se nestalo jedno velké absolutní nic!
Helmu jsem měl, chlápek na psychinu ... ale protože jsem byl tak šťasten, že se nic nestalo, podal jsem mu ruku a popřál jsem jemu i sobě hodně štěstí.
Někdo tam nahoře mě má asi rád. :-)
Reagovat
George_Renel
Již jsem před časem dával k dobru, že jezdím denně 25-35 km. Vloni mě takhle přhledl traktor z vedlejší když jsm jel 35 km\hod. Ubrzdil jsem to za cenu letu přes řidítka a prasklé helmy. Jinak odření co nestálo za řeč. Než jsem se posbíral ten blb ani nezastavil. Naštěstí to byl za posledních 8 let jediný vážnější pád.
Reagovat
lars
a jak stara byla ta helma?
Reagovat
George_Renel
Helma byla 3-4 roky stará, pochopitelně nebouraná. Od toho dne mi visí v garáži, při pádu praskla, padl jsem má záda a hlava si temenem ťukla.
Reagovat
a.magerova
Jednou jsem takhle seděla nedaleko cesty s kamarádem doktorem na lavce a kolem prosvištěl motorkář asi 150 za hodinu a:
já: "No jo, další dárce orgánů."
a on jen tak suše poznamenal: "Ne ne, ty nám vždy přivezou rozšmelcované na hadry, lepší jsou cyklisté."

Takže bacha kluci/chlapi ;-)
Reagovat
Jabadu
To "kluci", tos řekla moc hezky. :-)
Reagovat
George_Renel
Já už bych sloužit nemohl. Já už jsem ten obdarovaný....
Reagovat
Jabadu
Ještě napiš, že jsi Kodeš a mě trefí. :-)
Reagovat
slacker
Tenhle vul nemuze byt Kodes
Reagovat
Jabadu
Dnes se ti to "dada" fakt nedaří. :-)
Reagovat
George_Renel
Řekl parazitický hajzlík bez vlastní myšlenky.
Reagovat
George_Renel
Kodeš opravdu nejsem, prodělal jsem to osm let před ním.
Reagovat
Jabadu
Tak přeji hodně zdraví, pozdravuj manželku ... a co se do ní vejde. :-)
Reagovat
George_Renel
Už to není jak zamlada, ale nestěžujeme si.... ;-)))
Reagovat
Jabadu
Nebo-li kvantita přešla v kvalitu. :-)
Reagovat
a.magerova
G_R: A co kdyby ti dali srdce lenocha, co bys dělal?
Anebo pokud jsi fanda Sparty, chtěl bys srdce Baníkovce? :-)))
Reagovat
Jabadu
Sama jsi přece naznačila, že má srdce cyklisty. A to zase takoví lenoši nebývají. :-)
Reagovat
a.magerova
Njn.... tak aspoň ta fans příslušnost.... něco jako v Okresním přeboru :-)
Reagovat
Jabadu
"Proč jsi mi neřekla, že ten Lucčin kluk je Vápeník?! ... Dyť to je Premier league! To je kapitán reprezentace!! ... Co se tady válíš?! Mazej dělat snídani!" :D:D
Reagovat
a.magerova
Já na setinu sekundy myslela, že mluvíš o Šafářové než mi blesklo:
https://www.youtube.com/watch?v=DJO2Ut6XIJQ
Reagovat
Jabadu
:-)
Reagovat
George_Renel
Identita dárce je zcela anonymní. Dál bych to nepozval. Funguje a jsem za to vděčný a snažím se ho udržovat v kondici.
Proto mě taky nijak zvlášť nerozčilí porazili ka oblíbence. Život jde dál. Ale to odemotivováni jsem se musel naučit.
Reagovat
a.magerova
Tak to je škoda, že nevíš kdo to je... a ani čím se živí ;-)

Njn... troška černého humoru, ale co nás nezabije, to nás posílí :-))
Reagovat
slacker
urcite to byl dobrovolny darce
Reagovat
a.magerova
Tak určitě byl dobrovolný neboť: V České republice platí podle zákona takzvaný předpokládaný souhlas. To znamená, že kdo nechce být dárcem, musí se zaregistrovat do národního registru odmítačů dárcovství.
Reagovat
slacker
Takze kdyz mi v narkoze vezmou zdravou ledvinu tak je to take dobrovolny dar
Reagovat
a.magerova
To asi úmyslně mluvíš o orgánové mafii..... kdysi jsem se dívala na seriál Plastická chirurgie s.r.o. a tam o tom byla nejen řeč :-P
Reagovat
Jabadu
??? ... Ty máš zdravou ledvinu? :-)
Reagovat
VlS
fakt myslíš, že se dárce srdce ještě něčím živí? To je docela zárak, to bych poslal do Vatikánu, tam by se jim to mohlo hodit, až budou chtít někoho svatořečit. Třeba kdyby byla Svatá Magerka, tak bych tam šel zapálit svícu.
Reagovat
a.magerova
Víš co mi dalo přemýšlení, abych TO napsala tak nějak nemorbidně.... ;-)

Nedávno jsem se dívala na pár dílů cyklu Brána smrti, a tam nám (člověku/lidem) bylo tak nějak vyčítáno, že neumíme umírat..... člověk chodí tolik let do školy, hustí do něj, že kobalt se vyskytuje v Rusku, Číně, Zambii.... ale jak žít či posléze umírat.... na to aby člověk vzal zavděk samostudiem..... tak pro začátek si zapálíme :-))
http://www.partecipiamo.it/gif/fuoco/caminetti_e_fuochi/13.gif
Reagovat
VlS
Víš co, i když to tísíc generací našich předků nikdo neučil, tak všichni zatím umřeli, nedělal bych si s tím starosti:-)
Reagovat
blixa
Tak to asi nemyslela. Jasně že umřeme, ale nějak jsme tu smrt ze života vytěsnili, to dřív nebylo, no nic ...
Reagovat
VlS
Já si myslím, že je nám smrt předkládána denodenně v televizi, novinách, počítáčích v dávkách ohrožujících život.
Reagovat
blixa
Jenže to je ta zprostředkovaná, odcizená smrt, ne ta reálná, nám blízká. Ale nic, nečekám že porozumíš.
Reagovat
VlS
A to umřeš plánovaně hned, aby to tvoje děti měly z první ruky? Smrt je vždycky problém , když se tě dotkne bezprostředně a abstraktní problém, když se tě osobně netýká. Co s tím chcete lidi dělat? To tak bylo, je a bude. Vzhledem k věku jsem už zažil smrt dvou generací předků a pomalu, ale jistě se blížím k té mojí. Vím, že umřu a nemám z toho faktu strach, protože vím, že zkrátka ze života živej nevyváznu. Nejsem věřící, neslibuji si nebe a nebojím se pekla, následovat budou už jen chemické procesy, ale s touto prostou pravdou si nemíním otravovat ten život, který mi zbývá, až to příjde, tak to bude. Jen doufám, že moje děti a vnoučata zemřou později než já.
Reagovat
George_Renel
Tou poslední větou jsi to dost uzemnil. Pokud myšleno v nadsázce tak možná.....
Ale přežít své dítě či vnouče, nic horšího nemůže existovat. To si snad nemůže přát nikdo.
Reagovat
VlS
Samozřejmě, to je taky jediný aspekt smrti, který mě tak nějak děsí
Reagovat
a.magerova
Zde odměna za dobrou radu:

http://five.flash-gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=4509851&k=78358217

http://four.flash-gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=3943270&k=42180531
Reagovat
VlS
Ty, teď bez vtipkování - mě to připadá, že přesto, že máme plnou řiť problémů, vždycky přijde někdo a začne vymýšlet problém tam, kde žádnej není, nudíci se dav na to skočí a vznikne nová vědní disciplína zasluhující vlastní univerzitu a Nobelovu cenu.
Po pravdě mě daleko víc chybí výchova a výuka k úctě k práci, úctě k jinejm lidem, úctě k pravidlům spolužití, k odpovědnosti za budoucnost vlastních děcek atd, atd, ale možná je to proto, že už nejsem mladej a už jsem byl na hodně pohřbech.
Reagovat
misa
Její pád zahájil příšerný nářez od Petry ve finále Wimbledonu. Musela to být pro její sebevědomí velká rána. Pak se sice zvedla ve Wuhanu, ale přišlo další finále proti Petře a další jasná prohra. No a od té doby je to sní pořád horší a horší...
Reagovat
Jabadu
A to já si myslím, že je to trochu jinak. Ona hlavně neumí řešit herní situace. A to je mentální a rozumová záležitost. A v apatyce se to koupit nedá. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No a hlavně Eugenie chtěla být star a to nejen tenisovou něco jako Maria věnovat se nejen tenisu , ale i modelingu atd a to věřím , že to málo kdo umí . To je asi ta jedna z mála věcí za kterou má Maria můj obdiv .
Reagovat
lars
Na AO dala CF
Ona prece dela vse sebevedome, i prohry :))
Reagovat
Jabadu
Pane jo! Hewitt, bývalá světová jednička, 112. na žebři, teď teče s Mahutem ... má to zapotřebí?
Reagovat
smazaný uživatel
No , ale Hewitt se vrací po zranění a navíc těch zápasů letos opravdu mnoho neodehrál narozdíl od Mahuta , který teď má dobrou formu na RG porazil Gulbise a nebyl daleko od toho , aby porazil i Simona hráče TOP 15 navíc tady prošel už kvaldou.
Reagovat
tommr
hlavně at moc nezdržuje - chci ještě dneska vidět Terku proti Jankovicový ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wtatennis.com/news/article/4768877/title/vote-mays-wta-player-of-the-month

Jednoznačně Serena... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je jas jasů :)
Reagovat
Fandina
Petra i Šafi ... pěkné
Reagovat
aligo
Jednoznacne Lucka
Reagovat
misa
Být montym, dám Lucku nebo Petru :)
Reagovat
smazaný uživatel
No já jsem dal Lucku i když Serena získala titul na GS .
Ale narozdíl od Lucky nemusela porazit ani jednu hráčku z TOP 10 takže mně to připadalo něco jako Petra na minulém wimbledonu a Lucka navíc od toho titulu nebyla až tak daleko kdyby se nevykašlala na čtyřhru tu ji samozřejmě nevyčítám ba naopak zvládla na RG pro mě o stupeň víc jak Serena.
Reagovat
tommr
titul z debla je velký plus díky kterýmu můžu volit Lucku s naprosto čistým svědomím ... :)
Reagovat
blixa
Jednoznačně Lucka. Mimozemšťané mají vlastni intergalaktickou ligu a sem se nemají cpát ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jednoznačně Lucka :)
Reagovat
Jabadu
Příští zápas bude pro Evženku především důležité vyhrát los.
Vybere si stranu a bude úplně v pohodě. :-)
Reagovat
aligo
já pomůžou už jen skreče soupeřek :D
Reagovat
aligo
jí***
Reagovat
dadaft
zápas jsem začal sledovat až od stavu 1:4 ve třetím a zasloužená výhra Slávy.
pokud jde o Bušičku, celkem mě zaujalo, jak urputně bránila základní čáru, v podstatě za každou cenu -- protože když jí tam Sláva poslala něco delšího a ona musela hrát hodně brzy po odskoku, všechno to lítalo do autů,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
a ten její druhý servis,,,,,,,,,,,,,,,,,,, to je úplná katastrofa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, když už jí z něho sází jeden vítězný return za druhým 76. hráčka světa, tak,,,,,,,,,,,,,,,....
((( v tomhle by si mohla podat ruku s Elinou Svitolinovou, ale Evženie ho má momentálně snad ještě horší )))

gem před koncem ukazovali Sumyka .................... no chlape, asi se zapotíš, tohle je krize jak v lize, žádná brnkačka.
Reagovat
FulnekUltras
To selhání od 4:0 ve třetím setu už opravdu u Genie ukazuje na nějakou hlubší psychickou poruchu... ;)...nebo přepracování... ;)
Reagovat
VlS
Jsem zvědavej, jak dlouho to Sam vydrží, protože tohle vypadá na hodně hladovou misi % podílu z 0 jsou 0.
Reagovat
smazaný uživatel
Přemýšlela jsem o to, jestli by Genie nepomohl návrat k trenérovi, který ji vytáhnul na vrchol... začali by znovu od začátku podle něčeho, co fungovalo... tohle je hrozný trápení :(
Reagovat
misa
Musím ji pochválit, jak dobře zvládla sezónu 2012, po skvělém předchozím roku byla na ni upřena pozornost tenisového světa a ona se přesto dostala na TM. Eugenie ukazuje, jak těžké to občas bývá.

Nikdo tady nezmínil, že na druhém místě žebříčku byla Petra naposledy 6. 2. 2012. Takže se jí povedl comeback po skoro 3,5 letech.
Reagovat
FulnekUltras
Věřme, že to teď nebude jenom na měsíc... ;)
Reagovat
misa
Na 2. místě ji udrží asi jen třetí wimbledonský titul, v jejích silách takový výsledek ale rozhodně je.
Reagovat
FulnekUltras
Peťa, Lucka Š. i Bára mají ve W rozhodně co dělat...a doufám, že aspoň jedna z nich (spíš tedy asi jedna z prvních dvou) to zase dotáhne hodně daleko.
Reagovat
lars
i finale by ji mohlo stacit , pokud ty pod ni nic velkeho nezahraji
mozna i SF pokud vyhraje Easborne a Marfusa s Halep max 2.kolo ve Wimbl
Reagovat
VlS
Neviděl bych to tak dramaticky, po odpisech za Wimbledon by jí předskočila Marie a velmi těsně Simona, jistě, pokud by vypadnutí bylo v prvních kolech a za předpokladu, že ty dvě něco uhrají by to bylo výrazné. Aby přišla o 4. místo by Musela buchnout nejpozději v 2. kole a současně by si Caro nebo Ana musela zahrát finále a to bych za moc pravděpodobné nepovažoval.
Petra by si taky mohla přilepšit nějakými body v Eastbourne, stejně jako Lucka.
Reagovat
misa
Uvažovali jsme případ, kdy by přišla o druhé místo. Jak jsem se díval na žebříček, tak by k jeho udržení mělo stačit i finále Wimbledonu. U Eastbourne je těžké předvídat, s jakými cíli tam Petra pojede.
Reagovat
tommr
bylo by dobrý kdyby se Petra v Eastbourne pokusila uhrát co nejvíc bodů - hodně by jí to pomohlo s udržením pozice v top-4 ...
Totéž platí i pro Lucku, který by se body z Eastbourne taky velice hodily ...
Doufám proto, že holky letos nepojmou Eastbourne jen jako dobrej trénink před Wimbledonem, ale zkusí tam udělat i nějakej slušnej výsledek ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No částečně by to bylo dobré i pro Lucku udělat nějaký dobrý výsledek v Eastburnu , ale mám strach , že by potom nějak ovlivnilo výsledek na Wimbledonu . Přeci kdyby se dostala do SF v Eastbournu a pak by v deblu i singlu postupovala myslím si , že už od osmifinále by byla vyčerpána po fyzické stránce.
Reagovat
VlS
Nebál bych se toho. Na GS se začátku hraje s pauzami 2-3 dnů, a potom případně ob den. debla moc nepočítám, nemyslím, že je fyzicky náročnější, než trénink.
Reagovat
VlS
A navíc tráva, to nejsou takový galeje jako antuka.
Reagovat
aligo
po loňském wimblasu na 2. místě...
Reagovat
aligo
myslím :D
Reagovat
aligo
tak 4 sorry
Reagovat
smazaný uživatel
Možná by radši měla zkusit hokej, na ten mají Kanaďani obecně talent.

Btw. jak je možný, že Klára se svým (ne)servisem má lepší výsledky na trávě než na antuce?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože její první podání je celkem kvalitní, když ho trefí, jenže na antuce nemá takový účinek, jako na trávě ... Navíc Klára hraje celkem rychle, takže jí rychlé povrchy určitě vyhovují ...
Reagovat
smazaný uživatel
Dík. Mě to právě zajímalo, protože její zápasy nesleduju, její výraz mě dostává do deprese.
Reagovat
janek_da
Já bych řekl, žes ani to první podání nemá moc kvalitní. Ale asi jej zasahuje níže, což je normálně nevýhoda, a od trávy neodskakuje do výšky. To se pak špatně vybírá
Reagovat
EllNino
protože na trávě se rozdíly na servisu docela mažou ...její servis i tam muže být učinný :) protože tolik nevyskočí :)
Reagovat
aligo
tady se jí obecně daří, třeba se tam cítí uvolněná a od toho jdou výsledky... teď by to chtělo minimálně obhájit a zvednout si sebevědomí na Wimblas :))
Reagovat
smazaný uživatel
Jooooooo, Jarka vyhrála, super :) Ne, že bych to Genie přál, ta psychika musí být už slušně v ... no, na to už se slušné slovo ani nehodí ..., ale měl jsem vsazeno na Jarku, takže jsem rád, že to zvládla, no ale prohrávat 0:4 ve třetím ... Už jsem se bál :D Ale Genie nezklamala no ...
Reagovat
smazaný uživatel
No, uz je to docela dlouho, co Maruska Bouzkova prestoupila od junioru na klasiku WTA a vysledky zatim vylozene spatne...

Vsichni tu velebi Vondrousovou, ale ja mam pocit, ze ta juniorka je jenom takova sranda, kterou pulka budoucich hracek top 100 neresi...

U holek je tam za tou top 100 az moc velka propast a nevidim v nasledujicich sesti mesicich ani jednu, ktera by mohla atakovat top 100. Vzhledem k tomu, ze brzy z ni vypadne trio Koukalova, Smitkova a Allertova, tak to vidim na soumrak ceskeho zenskeho tenisu.

Omlouvam se za cerne odpoledni tenisove okenko, mam vylozene spatnou naladu.
Reagovat
Jabadu
No co, co, co ... alespoň nebude Evžena před Karolínou dlouho smrdět. :-)
Reagovat
misa
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Karolína by už taky měla trochu zabrat, jen výkonnost Genie jí tu desítku nezajistí. A k Genie: po odečtu Wimbledonu by spadla někam do 3. desítky. Minimálně do září má díky Wuhanu jistou první padesátku. Ale je otázka, jestli se ten její pád ještě vůbec zastaví. Po AO 2016 může být klidně venku ze stovky.
Reagovat
misa
Je vidět, že tenistku může na vysokých místech žebříčku udržet pár vynikajících výsledků:
má finále Wimbledonu, finále Wuhanu, čf. AO, 4. kolo US Open a účast na TM. Tím její výsledky, které by v posledních 12 měsících stály za řeč, končí.
Reagovat
janek_da
Ovšem pozor. Další Cvokhausen derby Monča-Varvara.
Reagovat
VlS
postupují, škoda Katky a Lucky Háčka, tam moc nechybělo, ale asi má i Monty nárok na trochu radosti.
Genie - nechtělo by to už začít něco s tvým tenisem dělat? Další výbuch v 1. kole. jasně Jarka není snadná soupeřka, ale přece. Takhle můžeš vypadnout z padesátky stejně rychle, jako jsi se do ní dostala.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle není jenom o tenise. Od 2. setu do stavu 4:0 ve třetím ukazovala, že tenisově na to pořád má. Jenže jak se přiblíží výhře, tak je najednou problém. To se jí nestalo poprvé...
Reagovat
blixa
Ona má takový záchvěvy, kdy začne hrát tenis. Ale netrvají moc dlouho. Člověk by čekal ocelové nervy, když jsou k tomu ty amíci a kanaďani od malička vedeni, a ona zatím huspenina ..
Reagovat
smazaný uživatel
Taky myslím, že u Genie je problém především v hlavě..
Reagovat
blixa
Evženo, Evženo, ty to vedeš :D
Reagovat
smazaný uživatel
Genie už je mi docela líto...
Reagovat
kada.tom
mě teda vůbec :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Mně taky. A Sumyk jenom čumí...
Reagovat
misa
prohrává další zápas, tentokrát z vedení 4-0 v závěrečném setu.
Reagovat
Pavlis
Až tak? To je teda síla :) Viděl jsem druhej set a třetí od 4-2. No, každopádně, je fajn, že to opět nedala.
Reagovat
kada.tom
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :-D :-D
Bouchard opět venku už v 1. kole .... tvl :-D
ze 4-0 na 4-6 :-D :-D

tak ani tráva jí nepomohla :-D
Reagovat
aligo
se asi lekla že by mohla nějakým nedopatřením vyhrát, tak zařadila zpátečku :DD
Reagovat
aligo
se zvedla z 0:4 na 4:4 :)) jen pokračuj!! :DD
Reagovat
EllNino
5:4 :D
Reagovat
aligo
už jen jeden gem!!! :))
Reagovat
EllNino
neuvěřitelnej kolaps :D ...
Reagovat
rib
ty jo tak to šlo rychle...
Reagovat
janek_da
Klasické Cvokhausen derby. Paráda.
Reagovat
blixa
Dneska se vyřádíte, pane docente !! ;-) :D
Reagovat
rib
a obě naše hvězdy v top 10 jsou levačky, to jsou mi věci!!!
Reagovat
Fandina
a současná první juniorka světa Markéta Voundroušová je také levačka
Reagovat
Fandina
Vondroušová
Reagovat
EllNino
Klára vykročila směle za obhajobou, sice 5x ztratila servis, ale její soupeřka si podání ani jednou neudržela :) Porazila nasazenou a v dalším kole ji čeká nejspíš Annika Beck :) tu ale zatím vždycky porazila :) tak uvidíme
Reagovat
aligo
Yarka bohužel odpadla a Genie se rozjela :/
Reagovat
EllNino
Klára udržela konečně servis a to byl klíč k úspěchu v 1. setu :))
Reagovat
EllNino
Tak bohužel, Katka svuj 2. zápas na trávě v životě prohrála. Nebezpečnou Tatianu Mariu nedokázala porazit, bohužel ...
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda. :(
Reagovat
EllNino
nedá se nic dělat, Maria má na trávu ideální hru, dobrej servis, liftovanej forehand, slajz, kraťasy ..Katka nemá šanci tolik toho oběhat jako na antuce, navíc s hrou na trávě nemá skoro žádný zkušenosti :)
Reagovat
kada.tom
Vypadá to vypadá, že Bouchard chce udělat radost svým "pžíznivcům" a pokračovat ve své úžasné formě i na trávě :-)

Jarko, koukej to dotáhnout do zdárného konce :-)
Reagovat
kada.tom
/příznivcům
Reagovat
misa
Eugenie se nebezpečně rozjíždí...
Reagovat
aligo
vzala první set Genii :)) jen tak dál :))
Reagovat
Fandina
Bouchard Shvedova je live na SuperTennise.
Reagovat
smazaný uživatel
Posli mne prosim adresu.
Reagovat
Fandina
Na satelitu HOT Bird 6/8 13/12476/H/29900

stream
http://live.realstreamunited.com/static/freepopups/2969011326387410.html
Reagovat
smazaný uživatel
ď
Reagovat
Fandina
Andrejka dobře, vyhrála nad Tsurenko ve třech setech a jde dál. Dobrý skalp. A držím palce Andy dál. Pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Je super, že teď vyhrává těsné třísetové zápasy, které dřív docela pravidelně prohrávala. Akorát by mě zajmalo, co se s ní stane skoro pokaždé v 2. setu... první vyhraje bez problémů, druhý naprosto jasně ztratí, ale aspoň, že v tom třetím to teď vyhrává. :)
Reagovat
Fandina
Lucka Hradecká prohrála s Puig dvakrát v TB. Je to škoda, protože o hodně bodů v důležité chvíli přišla kvůli DF. První podání měla jen 53 procent a měla i málo es. Škoda.
Reagovat
Fandina
Na druhou stranu ale závěrečný MB dala Monica lahůdově. Lucce nedala šanci.
Reagovat
EllNino
jo nebála se, hrála rychle po odskoku, její hra je na trávě hodně účinná, protože hraje hodně rychle obecně :) Naopak Lucka se na trávě neumí tak dobře hýbat a má tam málo času na údery ..
Reagovat
EllNino
Katka slušně teče, to bude asi o nervy hrát s Mariou na trávě ...
Reagovat
aligo
Koukáte někdo na Genie? máte někdo aspoň trochu dobrý stream?
Reagovat
aligo
vypadá to zatím nadějně :)))
Reagovat
EllNino
Andy vyhrála 4. zápas v řadě, to je fajn, teď má možnost zahrát si uď s Jelenou enbo s Terkou Smitkovou, tak doufám, že Terka Jelenu porazí, má na to :)
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda! Andy potřebovala takovou vítěznou sérii, snad v tom bude pokračovat. :) V příštím zápase nemá co ztratit a třeba znova překvapí. :)
Reagovat
tommr
Andrea se nám nějak rozjela - už na FO hrála dobře jak v singlu tak v deblu a ted se na trávě doslova překonává ... :)
Reagovat
EllNino
ona na trávě hraje nadstandartně skoro každý rok :) takže jen houšť :)
Reagovat
EllNino
Tak bohužel, Lucka v podstatě celý zápas tahala za kratší konec a těsně prohrála tiebreaky shodně 5:7 ...tenis na trávě není pro ní to pravý ořechový no :( bohužel, gratulace Monice
Reagovat
smazaný uživatel
Nečekal bych, že Monča dneska vyhraje zrovna ve dvou tie-breacích. :)
Reagovat
EllNino
já teda čekal výhru Monči a asi i jasnějš, protože Lucka se tam pohybovala jako mátoha, bohužel nezvládla ten přechod tak výborně jako Andrea :)
Reagovat
tommr
zápas Lucky jsem sice neviděl, ale podle čísel měla Lucka hrozně špatnej servis. Takže ten její výkonnostní pokles nebude způsobenej jen trávou - naposledy předvedla dobrej výkon v dubnu na PO ... :(
Reagovat
EllNino
naposledy předvedla dobrej výkon na RG v 1. kole, tam hrála skvěle :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pak přišly dva zápasy proti mým favoritkám a bum! To má za AO! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to by musela prohrát ještě aspoň 3x s tvýma favoritkama, aby se vykompenzovalo AO :D
Reagovat
EllNino
to je fuk, ta výhra nad Anou byla stejně krásná :)
Reagovat
Fandina
Hráďa s Puig první set prohrála v TB, teď je druhý. Lucko pojď!
Reagovat
EllNino
už se to tu psalo
Reagovat
Fandina
a napsat znovu, to se nesmí?
Reagovat
EllNino
ne :)
Reagovat
Fandina
a kdo to zakázal?
Reagovat
kada.tom
tak co ... vypadne s Jarkou nebo nevypadne? :-D
Reagovat
EllNino
já nevím, něco mi říká, že dneska to Genie pohlídá :D
Reagovat
kada.tom
hmm, bohužel mám podobný pocit ... ale tak třeba nás opravdu překvapí a nevypadne v 1. kole :-)
Reagovat
aligo
to by bylo možná větší překvapení než Lucka ve finále RG :D :D

ne sranda, ale bohužel to dneska asi zvládne ://
Reagovat
aligo
dneska by to šlo :D
Reagovat
EllNino
Lucka Hradecka právě zazdila 1. set zkaženým volejem na síti, Andrea po skvělým prvním setu asi odešla z kurtu a Lukáš netřeba slov ...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky na to koukám. Monča už potřebuje vyhrát, tak snad to dá.
Reagovat
EllNino
proti Lucce, která na trávě vyhrála všehovšudy 6 zápasů za život, by to bylo asi fakt už špatný ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak málo? Přitom by si člověk řekl, že její hra je na trávu dobrá...

No, teď už nekoukám, protože vypadl stream... :(
Reagovat
EllNino
:) ono jak má ten obouručnej fh, tak nemá na udery tolik času, třeba Marion to zvládala bravurně, protože toho hodně oběhala, ale Lucka s tim pohybem na trávě moc neumí pracovat a když namá na uder čas, tak to letí doháje, navíc moc neumí liftovat, jak říkala, takže prostě holt jí to nesedí...i sama přiznávala, že trávu nemá ráda :) je to divný no, je to specifickej povrch a holt všem nesedí, Monče sedí jako zadek na hrnec :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, Monča už uhrála ve Wimbledonu osmifinále. Zrovna v tom roce 2013, který byl z mého pohledu hodně špatný...

Jinak jsem rád, že Kiki postoupila v Hertogenboschi. Zápasy proti deblové parťačce nikdy nejsou snadné... Snad se dneska přidá ještě Katka, i když její zápas taky nebude na streamu.
Reagovat
EllNino
porazila Evu Birnerovou, to jí nezapomenu :P :)) ale solidním zpusobem tam vytřískala Saru Errani :)

No já se na ten zápas těšil a pak sem zjisti, že nejsou na streamu, naštěstí to Kiki zvládla :) včera si připsaly skalp Genie v deblu :)) Katka nevím no proti slajzu Tatiany to bude mít těžký na trávě, musí hodně do kolen, ale snad se s tím popere :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dostat Saru Errani do 1. kola Wimbledonu je super los! :D Loni jsem měl vsazeno na Caro Garciu proti Saře a Donnu proti Robertě Vinci a oboje vyšlo, jenže mi to pak podělaly Pobřeží Slonoviny na MS ve fotbale... Fakt, prohra Sary v 1. kole Wimbledonu je tutovka. Možná to zkusím i letos. :D
Reagovat
EllNino
no to nevím, jednou tak hrála 3. kolo, ale to dostala ten golden set od Yarky :)) to mi jí bylo líto, protože Yarka jela v modu Petry celej set :D bez šance :)) náhodou Roberta je na trávě s tím svým slajzem dost nebezpečná :)
Reagovat
aligo
ten BH slajz je na trávě dost účinný, to je pravda...
Reagovat
EllNino
když s ní Petra hrála v 2011 ve 3. kole ve Wimblu, tak s tím měla co dělat :)
Reagovat
aligo
Přesně :D na to si pamatuji, ono to moc neskočí ://
Reagovat
smazaný uživatel
Taky budu sázet proti Sáře ve Wimblu :D I když uvidím, koho chytne do prvního kola :D
Reagovat
aligo
kdyby chytla Bobinu :D to nevím :D
Reagovat
EllNino
to by bylo vtipný :D :D
Reagovat
aligo
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Tutovka je i prohra Kláry v prvním kole USO... :) Ale přála bych jí, aby to konečně prolomila.
Reagovat
tommr
nebo Báry v prvním kole FO ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vika, Caro, Masha, Petra a Alizé natočily video pro fotbalistky... :D
https://twitter.com/WTA/status/608029968405168129
Reagovat
Frick
http://brnensky.denik.cz/ostatni_region/obrazem-parizska-hvezda-se-vratila-domu-na-letisti-se-pochlubila-trofejemi-20150608.html

Je tu někdo z Brna? Kupte to :o)
Reagovat
Frick
Jinak bych řekl, že Lucce ty vlasy sepnuté do culíku hodně sluší. Na to, jak je výborně vysportovaná, tak obličej má lehce plnější a tato účesová varianta ten obličej opticky zúží.
Reagovat
VlS
Mě se nejvíc líbí s rozpuštěnými vlasy, tak jak to má třeba na fb profilu
Reagovat
sprchon
Mně taky... A neplatí to jen o ní, vlasy mají vlát. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas, vlasy mají vlát. :)
Reagovat
misa
Do Brna to mám bohužel daleko :)
Reagovat
VlS
V Česku není nic daleko
Reagovat
smazaný uživatel
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/238692/zadna-valka-peta-mi-poprala-rekla-safarova-o-fedcupove-partacce-kvitove.html
Reagovat
Frick
Njn. Tomu úspěchu chyběla kontroverze. Huml nepomohl, tal se muselo vymyslet nějaké jiné řešení.
Reagovat
George_Renel
Takže je to přesně tak, jak jsem včera asi jako první na ten nesmysl reagoval.
Chtělo by se říci:
Šílenci sociálních sítí... (jak že to pan Kodet pokračoval?)
Reagovat
misa
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jsem psal, dnešní přátelství se zřejmě měří tím, co se napíše na FB ...
Reagovat
FulnekUltras
Normální lidi o něčem takovém absolutně nepochybovali.
Reagovat
Fandina
Tak nějak ...
Reagovat
Frick
Prý tam měl v pondělí být - máte někdo?

Případně ve Sportu ten rozhovor s Kodešem v sobotu - máte někdo: :o)

Díky moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemám ani jeden.
Reagovat
Frick
A to musíš psát? :-D Copak jsem ten dotaz adresoval přímo tobě? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem slušně vychovaný. Když se někdo na něco zeptá, tak odpovím.
Reagovat
misa
Včera rozhovor byl, ale můžu tě uklidnit, že byl zhruba stejný jako tenhle:

http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/238598/stastna-safarova-po-titulu-vsechno-je-tak-krasny-snad-to-vydrzi.html
Reagovat
Frick
"1. Lucka Šafářová - dneska převedla pěkný bojovný výkon, za který zaslouží pochvalu. Nicméně v rozhodujících chvílích ji nepodržel servis nebo přišla chyba. Na top 10 to bohužel nikdy nebude, ale když bude tvrdě pracovat, může se přiblížit k 15. místu."

misa, 22.4.2013 - Po FC v Itálii

http://www.tenisportal.cz/zpravy/konec-nadeji-safarova-prohrala-s-vinciovou-cesky-titul-neobhaji-12098/
--------------------------------------------

"Jenže Petra je šestá hráčka světa a GS vítězka s velkým potenciálem zatímco Lucka je hráčka třetí světový desítky a zřejmě už nikdy o moc lepší nebude ..."

tommr, 17.5.2014 po mé kritice Lucčinýho vypadnutí v 1. kole SPO

http://www.tenisportal.cz/zpravy/ctyrhru-v-praze-vyhraly-hradecka-s-krajicekovou-ve-dvouhre-cesky-dohraly-14237/

-------------------------------------------------

"nefantazíruj prosím tě zase. Lucka na top-10 prostě nemá. Pro ní bude velkej úspěch pokud se udrží v top-20 a to ještě jen někde na konci - k první desítce se ani nepřiblíží ..."

tommr, 2.6.2014 po vypadnutí v OF na RG (diskuze tam pokračuje)

http://www.tenisportal.cz/zpravy/safarova-poprve-do-ctvrtfinale-french-open-nepostoupila-prohrala-s-kuznecovovou-14348/

----------------------------------------------------------------

"No, taky si myslím, že na top 10 nemá a to 17. místo je její strop."

darek.vrana 14.4.2013, kdy Lucie vyměnila Biljanu za Roba... diskuze je tam bohatší a musím uznat, že Fandina tam napsala pravidvý post

http://www.tenisportal.cz/zpravy/safarova-vymenila-srbskou-trenerku-za-kanadskeho-kouce-12054/

---------------------------------------------------------------------
"No Karolína bude v top 10 dřív než Lucka, to je naprosto jasné. Lucka přijde o další body a už teď má odstup takový, že by musela dát někde minimálně finále, což je docela nepravděpodobné při její aktuální formě a při návratu po zraněni."

Chrenda, 2.4.2015 po odhlášení Lucky z Charlestonu

http://www.tenisportal.cz/zpravy/safarova-se-kvuli-zraneni-zad-odhlasila-z-charlestonu-16167/
Reagovat
slacker
Jsem rad ze mym davnych vyrokum se nikdo posmivat nemuze protoze furt plati :-D
Reagovat
Fandina
Je to tak, Šafi věřím dávno a také jsem se před lety vsadila tady s pepinem, že Lucka GS vyhraje a letos má dva GS v deblu. Šafi pojď!!!

http://www.tenisportal.cz/zpravy/safarova-vymenila-srbskou-trenerku-za-kanadskeho-kouce-12054/
Reagovat
FulnekUltras
pěkné osvěžení paměti...to by bylo občas potřeba i jinde... ;)
Reagovat
FulnekUltras
pokud jde o Šafi, možná by úplně stačilo si připomenout pochybnosti, které zde kolem ní u některých přispěvatelů panovaly ještě docela nedávno po Madridu a hlavně Římě...
Reagovat
darek.vrana
Ale jo no, překvapila:).
Reagovat
misa
Díky za připomenutí dávných dob. Tehdy v dubnu 2013 jsem Lucii sledoval max. ve Fed Cupu a ten zápas s Vinci byl pro mě takový trochu zlomový. Viděl jsem, jak hodně Lucka umí bojovat a bylo mi jí líto, když po prohře brečela na lavičce.

Příští týden jsem si nenchal ujít Stuttgart proto Mařce a další Lucčinu prohru, finále SPO, atd. Prostě mi začala být stále víc sympatická a od září toho roku jsem se jí začal věnovat už naplno :-)

Podcenil jsem její odhodlání a pracovitost.
Reagovat
smazaný uživatel
je nás víc, co ponocujeme. Já mám dnes důvod. Jelikož chodím do práce na směny, chytla jsem dvě noční za sebou a teď mám obrácený chod. A tak jsem teď nejčilejší. Ale zítra se musím přehodit na denní režim....
Reagovat
FulnekUltras
ach to přehazování... ;(
Reagovat
Fandina
OT ... a zase chvála
http://sport.lidovky.cz/kdepak-hokej-cesi-jsou-tenisovy-narod-tri-hracky-miri-na-turnaj-mistryn-1ad-/ostatni-sporty.aspx?c=A150607_223237_ln-sport-ostatni_oka
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, našla jsem a početla si.....ať se holkám dál daří.
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/veronikavitkovabiatlon/photos/a.403668133051960.93460.400258383392935/829919473760155/?type=1&theater
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečná aktivita. Tobě snad za to platěj.....
Reagovat
Fandina
To si nemyslím, nemá co dělat a proto to sem dává.
Reagovat
Frick
Dovoluju si upozornit, že ty jsi tu schopna vést rozmluvy o hofně, co maj stovky postů.
Reagovat
Fandina
Podívej, psát o druhém a je to jedno, jestli o mně nebo o tobě, že je dement, kolovrátek, jako to píšeš ty, rozhodně není o hou.ně. Uvědom si to.
Reagovat
slacker
FRick je chytry, ty ne
Reagovat
Fandina
Nemyslím si, že je chytrý. To, že nadhazuje různá témata k diskusi neznamená, že je chytrý.
Reagovat
slacker
Takze s tou druhou polovinou bez vyhrad souhlasis
Reagovat
Fandina
Jsou lidi, kteří se podívají a ví, kdo je kdo a nepotřebují k tomu svolení druhých. Je jim to dáno.
Reagovat
Frick
Hm... Já jsem myslel, že vás to pobaví. Mimo tenisu se tu biatlon zřejmě probírá nejvíce, tak mi to přišlo OK sem dát pro pobavení fotku biatlonistek na tenisu. That's all.
Reagovat
Frick
Lepší, než ty konstrukce o tiché válce Lucky s Petrou.
Reagovat
Fandina
Od tebe to sedí, porovnáváš Petru s Lucíí permanentně.
Reagovat
Frick
Mezi provnáváním a (prapodivnym) spekulováním o ochlazení jejich vztahů je snad trochu rozdíl.
Reagovat
Fandina
obojí je spekulace a vyvolávání emocí
Reagovat
Frick
Mne přijde rozdíl mezi porovnávánim doszažených výsledků (letos x kariérně) než se domnívat, že když je nyní v popředí zájmu Lucka, tak se z toho Petra div nepo.sere....
Reagovat
Fandina
To souhlasím, představa, že se Petra hroutí z výsledků Lucky je to, co házím za hlavu a nepovažuji to za hodné zabývat se tím.
Reagovat
Fandina
A je x lidí, kteří o tom dovedou psát, že to tak je a myslí to vážně. A neuvědomují si, že je to spekulace a může to druhému, Petře, škodit. A i ty taková témata tady nadhazuješ.
Reagovat
slacker
Lepsi 1000 Fricku nez jedna fandina, 5 tommru a 3 queshove a 10 blixu
Reagovat
Fandina
všichni o kterých píšeš jsou inteligentní a chytří lidé, takže plus na jejich straně
Reagovat
Jabadu
Mám dotaz. Není tvůj otec netopýr? (pardon)
Jako že přes den spíš. :-)
Reagovat
sprchon
Netopýr netopí papírem,
ani klavírem,
ani kefírem,
ani sýrem.
Netopýr prostě netopí.
Reagovat
sprchon
Poznámka: V této básni autor zábavnou formou přibližuje čtenářům životní styl netopýrů. Když je zima, lidé si zatopí v kamnech. Ne však netopýr, který se ukládá k pravému zimnímu spánku, tzv. hibernaci, což znamená, že utlumí všechny fyziologické procesy, sníží tělesnou teplotu a v klidu přečká zimu.
Reagovat
Fandina
A někdo se tak chová během dne ... úsměv
Reagovat
Jabadu
"Sím, pane profesore, má sosáček."
"Ochmýřený sosáček. Vidíte? To je všímavý a pilný student." :-)
Reagovat
slacker
Hrr do obce
Reagovat
smazaný uživatel
Už zase si stavíme vzdušné zámky.... Uvidíme, jak bude . Teoreticky by mohla Lucka Petru předstihnout v žebříčku WTA ( nemyslím tzv. race, ale normální žebř), ale zůstaňme nohama na zemi. Opravdu obhájí Lucka loňskou trávu ? Obhájí ji Petra ? Vše je ve hvězdách. Osobně to mám obráceně než tommr. Myslím, že Petra uhraje dobrý výsledek. U Lucky si nejsem jistá. A zdůrazňuju, že fandím oběma a byla bych nejradši, třeba kdyby se tentokrát utkaly ve finále. Jak už od Madridu. Tam vypadla Lucka, v RG zase Petra. A na okraj raduji se, že máme dvě tenistky v Top 10 a nechápu ty žabomyší bojůvky. Ale to už je náš národní sport. Nesvornost ta nám podráží nohy.
Reagovat
FulnekUltras
Nejlepší teď je, že máme těch navzájem zastupitelných želízek v ohni tolik... ;)
Reagovat
Fandina
Jo jo, to se mi také líbí. Petra, Lucka, Kája vpředu a ani dál to není špatné. A to je super!!!
Reagovat
Jabadu
"Tak například vídeňský profesor Erich Fiedler píšící v Blesku pod zkratkou tap, mimochodem profesor Fiedler je středoškolský profesor. Opakuji středoškolský! No prostě učitel, no.
Tak tedy Fiedler ve své knize ... no knize ... časopise ... spíše letáku. Tak Fiedler v letáku na str. 263 píše o Petře Kvitové, že ..." :-)
Reagovat
VlS
A to je jeden leták na jedno fotbalový hřiště?
Reagovat
Jabadu
A to on si tu stranu 263 jenom pronajal.
Reagovat
VlS
A tak to jo. Ty, a není teda Petra vlastně pronajatá?
Reagovat
Jabadu
To by mohla být velmi složitá a zajímavá dedukce. Čistě teoreticky mne napadá, že nejblíže by takovému tvrzení byl asi její přítel. Jako že ji má pronajatou.
Ale přiznám se, že to mi už připadá dost hardcore. :-)
Reagovat
VlS
To by se teda mělo sledovat.
Reagovat
Jabadu
Já bych řekl, že se to dost sleduje, ne? I v Polsku na hokeji si všimli. :-)
Reagovat
VlS
A myslíš, že to vyhodnitili správně?
Reagovat
VlS
Co když to bylo naopak?
Reagovat
Jabadu
No, na to vem jed! :-)
Reagovat
VlS
Ani vhomylem, pak bych se nedověděl, jak to vlastně bylo.
Reagovat
Jabadu
Taková řečnická otázka:
Where is Fricek? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak asi má taky nějaké ty povinnosti, ne? :)
Reagovat
Jabadu
Pfffff ... v pondělí? :-)
Reagovat
VlS
nezodpovědnost mít povinnosti v pondělí
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlepší bylo, jak chodili v Polsku na hokej s velkejma tenisákama na podpisy. :D
Reagovat
Jabadu
Fakt? To jsem nečetl. :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
"Už jsme si s Beth říkaly, že pokud vyhrajeme zbylé dva GS, necháme si udělat stejná tetování."
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš by mě zajímalo, jestli jí bude pořád fandit, když už se z ní stává celebrita...
Reagovat
smazaný uživatel
...a jestli jí začne vyčítat Monako. :-))
Reagovat
Jabadu
To zas bude dopisů!! :-)
Reagovat
misa
Lucka to bude v New Yorku schválně kazit, doma by jí dali pár facek...
Reagovat
tommr
to je hodně blbej nápad. Pokud to s tím tetováním myslí vážně tak bych snad Lucce ve finále US Open ani nemoh pořádně fandit ... :(
Reagovat
slacker
Tebe zrejme odmitli i v tattoo salonu
Reagovat
makro99
..a máme to komplet.
Reagovat
COMEON
tetovanie ok :D ale nie take hrozne ako ma Karolina :((( :D
Reagovat
sprchon
A řekly co a kam? :D
Aby to nakonec nedopadlo takhle. :)

https://www.youtube.com/watch?v=C2DgwHdMVkA
Reagovat
misa
jsem vyvolal, i v Blesku tohle téma otevřeli :)

Článek o dnešní tiskové konferenci Lucky:
http://sport.idnes.cz/tenistka-lucie-safarova-roland-garros-navrat-domu-ohlasy-pz8-/tenis.aspx?c=A150608_175050_tenis_bem

Uvidíme, jestli bude Lucka tak kritizována jako Petra, když se jí nebude dařit. Myslím, že ne.
Reagovat
smazaný uživatel
V Blesku se taky chytí kdejaké píčoviny :-D
Reagovat
Fandina
Doufám, že LUcku nebude nikdo tak kritizovat. Přece jenom, Petra vyhrála jako dost mladá Wimbledon a kde kdo do ní začal vkládat naděje a když se jí pak nedařilo, tak začala její kritika. Šafi je v jiné situace.
Reagovat
FulnekUltras
Šafi už vlastně jede tak trochu nad plán... ;)
Reagovat
Jabadu
Jenomže rozdíl je v tom, že tys to myslel jen jako řečnickou otázku a jistě jsi to nemyslel zle. Zřejmě to bylo inspirací tomu novinářskému šmej ... a tam už to zle a hloupě vyznělo.
Navíc, jak zde někdo pěkně uvedl, nad obrázkem toho BMW je odkaz a po rozkliknutí je tam blahopřání Lucce. Toho si ovšem "novinář" nevšiml. :-)
Reagovat
misa
To je fb. stránka Cartec Group.
Reagovat
Jabadu
No ale vztahuje se k obrázku na profilu Petry! To je snad jasná indicie, ne? :-)
Reagovat
Fandina
Nechtěli si toho všimnout, že?
Reagovat
VlS
Lucka dávala fotku s Bavorákem na FB tak dva, tři týdny dozadu. Cartec je i její sponzor. Mimochodem, měla tam daleko hezčí fotku.
Reagovat
Jabadu
Prý se to stalo:
Vysoký německý manager BMW se doslechl, že Petra jezdí s Fabií.
"Pane generální, víte, že wimbledonská vítězka jezdí s fabkou?"
"C .. co .. co jste to řekl?!!" :-)
Reagovat
VlS
To je nesmysl, před Wimblem měla Petra Superba
Reagovat
Jabadu
A který rok máš na mysli? :-)
Reagovat
VlS
2011 - pochvalovala si, jaké je to super auto a tuším, že ho dostala po Sydney nebo po Madridu.
Reagovat
Jabadu
např.:
"Já jsem s ním mluvil jenom po telefoně a takže jsem nevím, říkám, mně to nevadilo, stejně bych musel dát do toho!" :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, žes viděl Ivánka a nejenom jednou (stejně jako já)... :D
Reagovat
Jabadu
Nikdy bych nevěřil, že se kanální humor (vlivem okolností) může stát intelektuálním skvostem. V tomto případě se to povedlo báječně. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To nic, to je v pořádku, to jen pánové "slyší trávu růst!" :)
Reagovat
Jabadu
Už si nějaká mr.dka z Blesku přečetla zdejší diskusi a napsala o tom článek!

"Přátelé, říkám vám, nepouštějte se do žádných složitějších veršů! To je potom na ho.vno, taková práce!!" :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale není to z TP ;)

http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/238681/zaskoceni-fanousci-kvitova-nepogratulovala-safarove-petra-na-pranyri.html
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi si jistá? Já bych se tomu ani moc nedivil.
Reagovat
smazaný uživatel
To bude asi z komentářů na FB, protože v tom článku jsou jména lidí...

Jinak teda články "Ze sportovní rubriky BLESK.CZ" jsou jedna velká sračka...
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, to mi po přečtení toho článku taky došlo. Ale sračka je to hrozná..
Reagovat
smazaný uživatel
Nejspíš to bude z FB, protože jsou u toho jména. :)
Reagovat
lars
ale inspirace muze byt z TP
Reagovat
tommr
přesně tohle jsem měl na mysli když jsem o něco níž psal v diskusi, že Petra v poslední době dělá všechno co je v jejích silách, aby přišla o co nejvíc fanoušků ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš to, že se v redakci Blesku musel někdo hodně nudit, tak vymýšlí kraviny?
Reagovat
Fandina
Já mám dojem, že to není o nudě v Blesku, ale náplní jejich práce. Hledat senzace, prudit.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozkaz zněl jasně - Kvitová nesmí projít :-p :-)
Reagovat
Fandina
Vypadá to tak. Proč psát o tom, že nepopřála Kája, Hráďa a jiné jen k semifinále, rovnou se to musí vytýkat Petře a fotka s autem na FB k tomu. Dvě mouchy jednou ranou. To by bylo, aby se někdo nenaštval a nezáviděl.
Reagovat
tommr
důvodem je třeba to, že Karolína nebo Lucka Hradecká takhle zbytečně neprovokujou ...
Reagovat
EllNino
nevím, proč v tom hned vidí lidi provokaci, prostě splnila svoji povinnost vůči sponzorovi a propagaci značky, vubec bych se nedivil, kdyby to tam Petra ani nedávala, protože ta se podle mě o svý FB stránky vubec nestará :))
Reagovat
tommr
nejde o to auto, ale o načasování - a Petra to neudělala poprvé. Proč musí po ostudný porážce dávat tak ostentativně najevo jak se má dobře? Neměla by spíš zpytovat svědomí co dělá špatně, že jí hráčka jako Bacsinszky dokáže z kurtu úplně vygumovat? A proč na sebe musí takovým způsobem strhávat pozornost zrovna v době kdy jiná naše hráčka bojuje o GS titul?
Reagovat
smazaný uživatel
Negativní reklama je taky reklama :D
Reagovat
VlS
To je teda argument jak noha
Reagovat
Fandina
Ale je to tak, i když si myslím, že to od Denny7 to byla nadsázka, co se týká Petry a příspěvku od tommra.
Reagovat
smazaný uživatel
Neeee, to nemá být argument :D Jen nás to ve škole učili :D :D
Reagovat
EllNino
nevím, Petra se má rozhodně líp než my všichni tady dohromady a proč to nedát najevo, když na to mám, tak to ukážu :D jak říkám, třeba ani neví, že to na tom FB je, pochybuju, že si učet spravuje sama :)
Reagovat
LukasH
Po Stuttgartu to tam dává pravidelně každej rok. To jí asi dávají nový auto a ona to tam musí hned dát. Jak je to s tou poslední fotkou, nevím...
Reagovat
Fandina
Nevím, jak souvisí prohra s Bacsinsky s fotkou, jak se má dobře a už vůbec ne s tím, že nezytuje svědomí a mrzí jí to. Fotka na FB vypovídá jen o tom, že jí tam umístila. To samé fotka s autem. Dala jí tam a nikde není psáno, že to souvisí s Luckou.
Reagovat
Fandina
nezpytuje ... oprava
Reagovat
smazaný uživatel
Povinnosti vůči sponzorovi, to nic nic neříká?
Reagovat
FulnekUltras
přesně tak
Reagovat
smazaný uživatel
Já dostat za umístění fotky auta na svůj FB několik milionů, beru hned.
Reagovat
lars
me by stacilo i nekolik tisic :))
Reagovat
Jabadu
Mně by stačilo ... třeba ... klidně i "200 jablek". :-)
Reagovat
VlS
Dám 50, ale ohryzky vrátíš:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jaká provokace zas proboha?
Reagovat
Fandina
Petra má smlouvu na hodinky a auto a určitě ta smlouva obnáší to, že se fotky s hodinkami na rukou a autem budou objevovat na jejích stránkách. Jinak by to sponzorství ztrácelo svůj smysl.
Reagovat
LukasH
To je pravda. V rámci toho, že jí sponzorujou, to na fb dávat musí...
Reagovat
VlS
Nemyslím, že by to byla záměrná provokace, spíš nedostatek představivosti správkyně jejího profilu. Prostě pgratulovat mohla i viditelně, Lucka jí loni gratulovala mezi prvními a to s ní prohrála v SF.
Reagovat
Jabadu
Přesně! Tohle má na starosti PR managerka. V celé "rádoby kauze" Petra vůbec nevystupuje, protože to není její starost. Na to si ty lidi platí. Určitě Lucce pogratulovala soukromě, akorát managerka zapomněla "jako oficiálně". :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Když kliknu na nejmenovaného sponzora, tak na mě vyskočí text :

Moc děkujeme Lucce Šafářové za krásné tenisové výkony při její cestě do finále Roland Garros!!
Pro nás je vítězkou stejně Lucka! Velká gratulace :)
Reagovat
Jabadu
??? Jdu to prubnout. :-)
Reagovat
Jabadu
No jóóóóó! Stálo to za to! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To chce trocha fantazie, a problém je vyřešen :)
Reagovat
Jabadu
Na mě se musí pozvolna. Od června jsem 50+. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To potom jo, dárek byl ale pěkný, ne? LŠ :)
Reagovat
Jabadu
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pravej fanoušek bude fandit i když se nedaří atp... Fanoušci "na baterky" nejsou fanoušci.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. Nějakých rádoby fanoušků není žádná škoda...
Reagovat
EllNino
a že jich tady máme :))
Reagovat
smazaný uživatel
Já to mám i doma. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Fanoušků, kteří se na základě tohohle od ní odvrátí, rozhodně škoda není.
Reagovat
LukasH
Tentokrát musím souhlasit. Poslední dobou se tam totiž objeví jedna věta v angličtině. Vůbec to není osobní ve srovnání třeba s fb Lucky. Taky mě trochu zarazilo, že Lucce nepogratulovala, když Lucka jí po Wimbledonu gratulovala...
Reagovat
smazaný uživatel
Co ti třeba na fotce z rodinného oběda přijde neosobní?
Reagovat
LukasH
To zrovna bylo dobrý, ale jinak je to většinou dost strohý, i když je to její věc. Vůbec bych se nedivil, kdyby na ten fb vůbec nechodila a manažerce jen řekla, co tam má napsat. A Lucce asi pogratulovala přes sms.
Jen jsem se koukl na fb Lucky a ta tam má občas dlouhý texty, hodně osobní, že je jasný, že to psala ona...
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu, co jako srovnáváš.

Někdo si na FB dá za den 5 statusů a 10 fotek. Jiný zase na FB nenapíše celý týden vůbec nic.
Reagovat
EllNino
Petra v rámci zamezení slovních útoků omezila facebook :) vubec se jí nedivím
Reagovat
Fandina
Petra jednou v rozhovoru říkala, že se internetu věnuje jen ráno, pak už má trénink nebo zápasy a nemá na něj čas.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra zas sem tam pořádá chaty, to jsem u nikoho jiného na její úrovni neviděl. Že má na správu stránek lidi a komentáře pod statusy nečte, to sama říkala už několikrát. A rozhodně není ani zdaleka jediná, kdo to tak má.
Reagovat
smazaný uživatel
Tyhle #Ask--- dělá na Twitteru víc tenistů a tenistek. Třeba Caro, Víka, Serena atd. Petra není jediná...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky to ale není osobní facebook ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo ona si jeste ten den vyvesila, ze pojede autem?? Pekneee. :))
Reagovat
smazaný uživatel
Povinnost vůči sponzorovi. Načasování blbé, ale jinak nic hroznýho.
Reagovat
darek.vrana
A nenapadlo někoho, že jí třeba popřála osobně po telefonu? To už se dneska dá gratulovat jen přes FB? Taky si myslím, že se o něj ani nestará, ale dává to tam nějaká asistentka, která musela splnit povinnost vůči sponzorovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Inteligentní lidi to napadlo určitě. ;-)
Reagovat
lars
Jak ta mr.dka vypada :))
Reagovat
EllNino
no fakt :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Teď by to chtělo ještě upozornit na to, že Lucka nemá bydliště v Česku a v Monaku má bydliště déle, než Petra. O tom nikdo psát nebude?
Reagovat
Jabadu
Tak ... já bych o někom věděl, že? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, protože Lucie nevyhrála a není to Petra...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby Lucka vyhrála finále, tak už by zase Huml vyskočil z krabičky... Prohra ve finále ho asi nezajímá a čtyřhra? To snad ani neví, že se něco takového hraje. :D
Reagovat
EllNino
ten ? :) neblázni :DD
Reagovat
smazaný uživatel
No, nebo někdo podobnej... :D
Reagovat
Fandina
Podle mě to už dělat nebude, jednou stačilo, vzbudit závist u druhých, teď už by to nebylo ona. Navíc, tenkrát psal o Petře, že ona má bydliště v Monacu a teď by vyšlo najevo, že není sama, že takových případů je víc. Tím by jeho útok na Petru nebyl tak účinný.
Reagovat
smazaný uživatel
Jakože nepřeju to Lucce, ať se o ní píše hnusně, ale nelíbí se mi, že se tak píše o Petře a o nikom jiném ne. Dokonce ani o Tomášovi.
Reagovat
VlS
Ale už se o tom píše
Reagovat
EllNino
Katka s Belindou nejdřív nevyužily ve 2. setu mečbol a pak ztratily v supertiebreaku vedení 7:3, to zamrzí ...
Reagovat
sprchon
Belinda asi právem patří do Cvokhausenu. :D V Praze to bylo taky něco. Teď mám na mysli singl. Jak ve druhém setu otočila v TB z 0:6 na 8:6. Říkal jsem si, to jí nakopne a ve třetím už to bude pohoda. Ve třetím setu ale odvracela dalších 6 MB, celkem až třináctý neodvrátila a prohrála.
Reagovat
EllNino
Katka jakbysmet :D
Reagovat
smazaný uživatel
Z toho zápasu jsem viděl dva sety, pak jsem zamířil na basket. Taky jsem si říkal, že už to Belinda dá a když jsem se potom podíval na konečný výsledek, tak jsem se hodně divil. :D
Reagovat
sprchon
Přesně tak. Na poslední set už jsem musel na autobus a doma jsem se taky dost divil. :D
Reagovat
smazaný uživatel
To teda jo. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj chci se zeptat těch povolanějších:) Nevím jestli jsem dobře slyšela,ale tak nějak z nudy přepínám kanály a na Slovak sportu říkali,že od 29.6.budou dávat zápasy z Wimbledonu? :)
Reagovat
FulnekUltras
Dvě v desítce, tři ve dvanáctce, čtvrtá na hranici dvacítky a dalších pět ve stovce, tři na cestě do Singapuru, světová jednička mezi ženami, výborné deblové pozice...
Ve Wimbledonu bude sice co obhajovat, ale rozhodně nemám obavu, že by se tam aspoň jedna z vás opět výrazně neprosadila.
Reagovat
smazaný uživatel
Světová jednička mezi ženami? Nemyslels mezi juniorkami?
Reagovat
FulnekUltras
Není to překlep. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pak by mě zajímalo, koho tím myslíš. ;-)
Reagovat
Fandina
Asi myslel světová jednička na cestě.
Reagovat
smazaný uživatel
No prostě ten vocas nepočítá Serenu mezi ženy... Asi si ho dám taky na blacklist, protože už je s tím trapnej.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha.
Reagovat
FulnekUltras
Osobu evidovanou zatím stále ještě na 1. místě WTA. Případné vítězství nad ní pro mě rámec čistě (čistého) ženského tenisu už překračuje.
Reagovat
LukasH
To by nebylo celý, kdyby sis to neodpustil. Taková Samantha má ramena a bicáky větší než Serena a na hru to nemá vliv. Vážně už je to trapný. Bylo by prostě lepší přiznat si, že je tak dobrá....nazdar...
Reagovat
VlS
Jenže Sam je bílá, jemu víc vadí barva kůže, než svaly.
Reagovat
FulnekUltras
Jsi totálně mimo - ale to mě v případě rádoby korektních pokrytců nikdy nepřekvapovalo.
Reagovat
VlS
Tvejch rasistickejch narážek na Serenu tady bylo dost, takže se uklidni.
Reagovat
FulnekUltras
Takže kromě "státotvorného" pokrytectví snad ještě pokročilá skleróza nebo dokonce elementární nechápání psaného textu (???) ;)
Zpětným vyhledáním mých příspěvků si lze velmi snadno ověřit, že např. proti Venus nebo Sloane nejenže vůbec nic nemám, ale obě patří k mým oblíbeným hráčkám. Tobě už ta posthavloidní romsko-duhová pozitivní diskriminace zatemnila mozek vskutku fest... ;)))
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že se hodně lidí domnívá, že bere. Ale pokud na to není důkaz, tak je zbytečné s tím operovat.
Reagovat
LukasH
Hlavně nevím, co by měla brát. 15 let už vypadá v podstatě stejně, akorát svaly má trochu vyrýsovanější, látky na nabrání svalový hmoty - kravina vzhledem k jejímu somatotypu to nemá zapotřebí a zas tolik svalů nemá (srovnání s Kratochvílovou), zmizely by jí ženský rysy...
Látky na kondici - nepotřebuje, znovu jsem si všiml, jak úsporně umí hrát - nehejbe se, pokud to není nutný...
Reagovat
lars
Nojo bylo Sere tak zle, ze Bacsinszky dala kanara :)
Reagovat
Fandina
To já také nevím, co by měla brát. Jen popisuji, co se povídá. A bohužel to každého napadne, když se podívá na svaly kohokoli, nejde jen o ní. A druhý ukazatel je, že je úspšná. Všechny přehraje. Už z principu se o úspěšných víc mluví, píše a také se hledají příčiny jejich úspěchů. To nemusí být nic negativního, nenormálního. Může to být zědavost, zvídavost, cokoli jiného. Serena má velké svaly, dává sílu do ran a tak se to rozebírá pořád dokola.
Reagovat
FulnekUltras
Ben, Lance a další byli taky léta dobří. Znovu opakuju, že by SW možná vítězila i bez toho, co rozhodně nemá zapotřebí - včetně věcí, které jsou viditelné zcela jasně.
Reagovat
LukasH
co je viditelný zcela jasně?
Reagovat
FulnekUltras
psycho-excesy proti soupeřkám přímo na kurtu, které jsem zde už několikrát zmiňoval...nutno říci, že v sobotním finále to pro mě bylo po této stránce ještě celkem v normě.
Reagovat
lars
Samantha porazila jako jedina na USO Sere v posled. 4 letech a hraje s ni casto vyrovnane zapasy
Reagovat
smazaný uživatel
Roger by se měl třást o druhé místo, nejpozději na konci roku půjde Andy před něj.
Reagovat
Fandina
Andy opravdu hraje teď moc dobře. Ani bych se tomu moc nedivila.
Reagovat
FulnekUltras
Andy sládková by taky ještě mohla jít nahoru... ;)
Reagovat
Fandina
Mohla, škoda losu, že měla teď v prvním kole teď Serenu, kdyby měla lepší los a vyhrála, mohla se za body, které jsou na GS největší dostat níž, než je teď 168. Podle mě má na víc a doufám, že se zase výš posune. Mě se líbí, jak hraje v deblu a tak doufám, že i v singlu by se mohla posunout.
Reagovat
Fandina
Oprava ... mně se líbí
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně na Wimbledonu obhajuje jen 360 bodů a Roger 1200, na US Open o 360 méně, na TM na konci roku taky. Neměl by to být problém.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wtatennis.com/news/article/4771582/title/vote-may-shot-of-the-month

Překvapilo mě, že tam není Petra... Váhala jsem mezi Caro a Serenou, nakonec jsem dala Caro.
Reagovat
VlS
Mě přišel nejvyňuň?ější kraťas Agy, ten byl opravdu lahůdkovej.
Reagovat
sprchon
Tentokrát se to opravdu povedlo...
Váhal jsem mezi Caro a Agou a rozhodl jsem se pro Agu.
Reagovat
kada.tom
mně překvapilo, že tam je CSN, ta výměna mi totiž nepřijde nijak zvlášť atraktivní - ve srovnání s úderem Sereny a Caro a kraťasy Agy a Sharapky je to asi jasný "outsider" ... já tedy pod delším váháním mezi Agou, Caro a Serenou zvolil Serenu :-)
Reagovat
misa
Myslíte si, že úspěchy Lucie můžou narušit jejich vztah? Tím pochopitelně myslím ze strany Petry. Ta byla zvyklá, že je doma jasná jednička a Lucka ji teď dost zastínila postupem do finále FO (což se Petře asi nikdy nepovede). Petra pozici české jedničky zřejmě udrží, to by musela hrát opravdu špatně, ale Lucka se jí postupem do top 10 dost přiblížila, což je po letech nová situace. Navíc Petra chce Češkám vládnout, jak jde vidět z jejího nasazení ze zápasů s nimi.

Na sociálních sítích Petry není o úspěších Lucie dosud ani slovo, hlavně, že gratuluje Li Na a dělá reklamu na BMW... Snad jí ale popřála třeba esemeskou :)
Reagovat
VlS
Myslím, že ne.
Reagovat
EllNino
myslím, že to jejich vztah nenaruší :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že jí Petra někde přepadne a zabije.
Reagovat
misa
Taky se o Lucku bojím. Je menší a slabší :)
Reagovat
blixa
Slabší nebude. Má větší svaly ;-) :D
Reagovat
Fandina
:-))))))
Reagovat
VlS
a určitě je rychlejší
Reagovat
smazaný uživatel
Nooo, o svalech by to ani být nemuselo.
Reagovat
blixa
Myslíš, že Petra použije pistoli s tlumičem ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že ne. Petra se už několikrát vyjádřila, že ji nějaké žebříčky zas tak moc nezajímají, takže pochybuju, že by ji případné sesazení z postu české jedničky bůhvíjak trápilo. Naopak možná bude i ráda, že už český ženský tenis nebude jenom o ní.

Počítám, že na sebe mají holky i jiný kontakt než jen veřejnou stránku na fb nebo twitter. ;-)
Reagovat
FulnekUltras
přesně
Reagovat
Roger_Federer
Fakt jo?myslis ze spolu neco maji?
Tak ty to musis vedet ze.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že spolu mají přátelský vztah. :-)
Reagovat
VlS
žárlivost mezi ženskejma s žádnejma žebříčkama moc nesouvisí, ale kdyby byly podobné výsledky jako ba RG do konce USO, tak nevím, natolik je zas neznám. Trochu mě udivilo ( i zamrzelo), že mezi gratulacemi Lucce jsem Petřinu neviděl.
Reagovat
smazaný uživatel
Misa tu žárlivost ale vztahoval právě směrem k žebříčkům. Pokud by důvod žárlivosti mezi nimi vznikl jiný, tak by klidně mohl vzniknout i kdyby Lucka finále RG nehrála.

A že Petra nezvolila fádní gratulaci přes fb/twitter neznamená, že by jí nepogratulovala vůbec.
Reagovat
VlS
žebříčky a úspěch spolu sice souvisí, ale není to to samé.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud jde o úspěchy, tak Petra nemá pražádný důvod na Lucku žárlit.
Reagovat
VlS
Zatím, viz příspěvek výše
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale i kdyby do konce USO Lucka vyhrála, co se dalo, tak se Petře maximálně vyrovná, ale rozhodně nepřekoná.
Reagovat
VlS
A nezapomínej, že se bavíme o branži, kde popularita =peníze.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš, že je Petra míň populární než Lucka?
Reagovat
VlS
Může se to snadno stát
Reagovat
smazaný uživatel
To by ale nejdřív ten GS musela vyhrát. ;-)
Reagovat
tommr
a třeba přiznat, že Petra pro to v poslední době dělá všechno co je v jejích silách ...
Reagovat
smazaný uživatel
Co prosím?!
Reagovat
blixa
Ty si chytil nějaký Frickův virus ? :D Ten řeší podobné hovadiny ;-)
Reagovat
mayday
Toto je alespoň, narozdíl od těch Frickových totálních hypotetických nesmyslů, otázka, která se dá považovat za reálnou.
Tady sice x lidí napíše, že si myslí, že to jejich vztah nenaruší, ale pochybuju, že se někdo s nima zná osobně.
V žádným odvětví není jedničce příjemný, když jí někdo šlape na paty.
V žebříčku se Šafi před Kvitovku asi nedostane, a to FO nakonec taky nevyhrála, takže bude Petruna v klidu.
Ale kdyby měla Šafi fakt reálně její postavení coby české jedničky ohrožovat, což si myslím reálně neohrožuje, tak by to od Petry až tak flegmatický být nemuselo.
Reagovat
smazaný uživatel
Právě protože nikdo z nás ty holky osobně nezná, lze toto téma směle zařadit do kategorie Frickových hovadin. Vpodstatě tady řešíme problém, o kterém ani nevíme, jestli vůbec existuje. A jeho existenci zatím nic nenasvědčuje.
Reagovat
mayday
Jak říkáš. Ale furt je to věc, která je pravděpodobná a dá se o ní zauvažovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč pravděpodobná?
Reagovat
mayday
Nemyslel jsem pravděpodobná, že se určitě stane, ale pravděpodobná, jakože že stát klidně může. Věřím, že si rozumíme, ať zbytečně neslovickarime. Z tohoto pohledu se nad tím zamyslet dá, Frickovy hypotetické co kdyby, to je úplně jinej level.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jasně, stát se může všechno, ale zatím nic neukazuje na to, že by se něco stalo.
Reagovat
tommr
Petra má jistou pozici český jedničky jen do Wimbledonu. Pokud ho letos nevyhraje - a já se obávám, že se jí to nepovede - tak se jí Lucka přiblíží natolik, že už jí začne reálně ohrožovat a na hardovejch turnajích v Americe nebo v Asii by jí už mohla předstihnout ...
Reagovat
FulnekUltras
Zároveň se klidně může stát, že Petra ve W dojde dál než Lucka, případně si to tam obě spolu rozdají v přímém duelu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako že by do konce halové sezony Lucka stihla vyhrát dva Wimbledony, dva Premier Mandatory, TM a tak 5-6 dalších turnajů? To asi těžko. ;-)
Reagovat
tommr
a proč by Lucka musela vyhrát tolik turnajů? K tomu, aby předstihla Petru by jí mohly stačit i průměrný výkony pokud Petra neobhájí Wimbledon, Wuhan a Peking. Vždyt je už ted před Petrou v Race ...
Reagovat
smazaný uživatel
Protože o postu české jedničky rozhoduje daleko víc věcí než jen žebříček.
Reagovat
tommr
pokud se Lucka dostane před Petru v žebříčku bude česká jednička i kdybys to okecával sebevíc ...
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě že bude. Ale žebříčkově, ne výsledkově.
Reagovat
tommr
pokud bude Lucka před Petrou v žebříčku bude muset mít i lepší výsledky - jinak by se před ní nedostala ...
Reagovat
smazaný uživatel
Až na to, že do žebříčku se všechny výsledky rozhodně nezapočítávají, dokonce ani všechny za posledních 12 měsíců.
Reagovat
tommr
nezapočítávají se pouze některý špatný výsledky pokud má hráčka za poslední rok odehráno víc než 16 turnajů ...
Reagovat
VlS
Česká ( a každá národní) jednička je ta, která je v rankingu nejvýš. Žádné jiné objektivní kritérium neexistuje. Čili Lucce stačí udělat stejně bodů, jako udělá Petra a nenechat se předstihnout Kájou.
Reagovat
smazaný uživatel
Svého času byl v ATP žebříčku Stan před Rogerem. A přesto nikdo ani na chvíli nepochyboval o tom, že skutečnou švýcarskou jedničkou je Federer.
Reagovat
tommr
jenže Federer je právem považovanej za GOAT a k tomu má Petra opravdu hodně daleko ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě aby někdo Petru považoval za kozu :-D
Reagovat
EllNino
Petra je taky občas považována za kozu, nebo dokonce někdy i za krávu ;) :D
Reagovat
Fandina
Petra je daleko úspěšnější než Petra. I co se týká žebříčku. Je staliblně pět let v top 10, většinou i výše. Má víc titulů, úspěchů, než Šafi. Až to bude obráceně, tak bude českou jedničkou Šafi. Momentálně je Petra.
Reagovat
VlS
Nepochybuju o tom, že u tebe bude Petra jednička vždycky, bez ohledu na výsledky. Ale realita je jiná. Minulé výsledky se nehodnotí a jsou úplně bezpředmětné.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to přesně naopak - z dlouhodobého hlediska, tj. více než za posledních 12 měsíců, je naprosto bezpředmětný žebříček.
Reagovat
makro99
Česká jednička je Lendl.
Reagovat
smazaný uživatel
+1. Navíc má IMHO potenciál být globálně populárnější než Petra.
Reagovat
smazaný uživatel
Na základě čeho si to myslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
Ač jsem nerad povrchní, tak do tohoto zdůvodnění musím přidat fyzické předpoklady, které ale taky hrají roli. Lucka je zkrátka o chlup pohlednější holka než Petra, navíc má sportovní postavu, ne jako Petra. Petra navíc do tenisu nedává vše mi přijde, dá si dvouměsíční oraz a tak a toho si lidi všímají. Jde i o chování na kurtu, Lucka ukazuje veskrze pozitivní emoce, Petra je spíše obrazem umučení a bolesti. Zdá se mi taky, že Lucka to umí líp s médii.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře. Ale všechno to jsou subjektivní dojmy, fakt je ten, že v tom nejdůležitějším měřítku - úspěších - je Petra daleko před Luckou.
Reagovat
mayday
Souhlas.
Reagovat
Fandina
Minulé úspěchy jsou bezpředmětné k tomu, aby byl někdo u někoho jedničkou? Šafi je před Petrou v race pár dní a jinak ve všech ukazatelích je zatím lepší Petra. Až v celkovém počtu vítězství na turnajích a v ročním žebříčku i v race bude před Petrou, tak pak teprve bude lepší. Zatím to ale neplatí.
Reagovat
VlS
Fandino, přečti si celou debatu a přemýšlej. Reaguješ na něco, co nikdo netvrdí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale naopak, tvrdí to tady všichni.
Reagovat
Fandina
A na co podle tebe reaguji?
Reagovat
VlS
Neodpovídej otázkou, pokud Lucka bude v žebři před Petrou a nikdo jinej nebude před ní, bude jedničkou Lucka. to je to, co tady tvrdím já, tommr a pár dalších. Věcně, technicky a jasně. Historicky je nejlepši u nás narozenou tenistkou Martina s náskokem světelnejch let, 2. je Hanka Mandlíková ......... Zatím nehrozí, že by z dlouhodobého hlediska tyhle dvě někdo předstihl. To nemá nic společného s postavením aktuální jedničky, dvojky a tak dál.
Reagovat
Fandina
Záleží na tom, jaká chceš brát měřítka na českou jedničku. Jestli roční, nebo od začátku roku a nebo jestli chceš celkově ohledně aktuálních hráček dělat jakékoli pořadí. Pokud vezmu všechny aktuálně hrající hráčky, tak z nich vychází nejlépe Petra. Má nejvíc úspěchů. Pokud vezmeš roční žebříček, tak tam je také první Petra. A pokud vezmeš race, tak tam je Šafi. Takže pokud mluvíš o race, tak máš pravdu. V ostatní případech je zatím pořád nejlepší Petra.
Reagovat
Fandina
A pokud chceš dělat vlastní pořadí, tak je to na tobě, kdo bude českou jedničkou. To je už na tobě, tvých prioritách i tvých pocitech.
Reagovat
VlS
Neodpovídej otázkou, pokud Lucka bude v žebři před Petrou a nikdo jinej nebude před ní, bude jedničkou Lucka. to je to, co tady tvrdím já, tommr a pár dalších. Věcně, technicky a jasně. Historicky je nejlepši u nás narozenou tenistkou Martina s náskokem světelnejch let, 2. je Hanka Mandlíková ......... Zatím nehrozí, že by z dlouhodobého hlediska tyhle dvě někdo předstihl. To nemá nic společného s postavením aktuální jedničky, dvojky a tak dál.
Reagovat
mayday
Možný to je. Ale Šafi taky obhajuje semifinále a já se zas obávám, že jí se to taky nepovede. Náskok Kvitule se mi jeví docela velkej, ale tak uvidíme, do konce sezony se může stát leccos.
Reagovat
smazaný uživatel
jj, přiznám se, že mi taky přijde divné, že o tom Kvítí nenapsala ani zmínku.
Reagovat
EllNino
myslíš, že bude podobná rivalita, která třeba paovala mezi Jankovic a Ivanovic ? :))
Reagovat
smazaný uživatel
A co by měla psát? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych to tak nehrotil, tahle přání přes sociální sítě jsou stejně daleko víc určená pro fanoušky než pro hráčky samotné.
Reagovat
George_Renel
Já tedy nevím co pořád máte s těmi soc. sítěmi.
Já bych kamarádovi popřál přímo a ne přes prostředníka a aby to všichni viděli.
Reagovat
FulnekUltras
(anti)sociálně zdegenerovaná generace... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Muzes byt v klidu, za meho FB nefungoval a na PC, kde si tehdy mel jenom Dos sem mohl byt maximalne hodinu denne. Bylo tu napsano, ze Kvizova napriklad na_li psala, lidi to rak selaji. Udelal to napriklad i Fedex Wawrinkovi. A kdyz ma nejaky muj kamarad uspech, popreji mu osobne i na FB verejne ;) Viz to rekl pekne, holky na sebe zarli...
Reagovat
smazaný uživatel
Máš bujnou fantazii. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Neříkám, že moje domněnka je pravdivá, reagoval jsem proto, že jsem se přesně nad tím pozastavil dnes, když jsem projížděl profil Kvitové a o Lucce ani zmínka. Kdyby Petra skoro vůbec neinteragovala na FB, tak bych se nedivil, ale píše celkem dost často, takže to je překvapení...
Reagovat
smazaný uživatel
Veřejná fb stránka je určená pro fanoušky, ne pro Lucku.
Reagovat
Jan
Proč ? Nemyslím, že by ano.
Reagovat
Jan
Obě bydlí v Monaku, nemají si co vyčítat :)
Reagovat
lars
resis blbosti.
radsi res, jak ovlivnit los Wimblu:
1. aby nebyly ve stejny pulce pavouka
2. aby brzo nenarazily na Lisicki, Azarenka
Reagovat
VlS
Já bych zápas Petry s Vikou viděl rád.
Reagovat
lars
treba ve 3. kole ?
Reagovat
EllNino
a proč ne ? Petra má s Vikou pozitivní bilanci :)
Reagovat
tommr
ty jejich zápasy jsou už ale tak starý, že v současnosti nemají téměř žádnou vypovídací hodnotu ... :)
Reagovat
EllNino
to sice jo, ale rozhodně by si na Azu věřila :)
Reagovat
lars
pomerne stare zapasy v bilanci
Lepsi by byl jejich zapas na mene dulez. turnaji
Reagovat
EllNino
na jakém ? :) Petra a Lucka v zásadě neduležité turnaje nehrajou :))
Reagovat
lars
treba finale v NEW Havenu
Reagovat
EllNino
já myslím, že pokud Petra pojede robocop mod, tak je jedno, jestli se s Azou utká už v 3. kole nebo ve finále ..pokud nepojede, tak jí Vika vytříská :)
Reagovat
VlS
A když od toho módu bude daleko, tak je zas jedno s kým se potká, klidně prohraje s 250.
Reagovat
lars
no to prave nee
Reagovat
lars
zacatky turnaju hraje Petra vetsinou hur nez konce. A brzka prohra ve Wimblu znamena velkou ztratu bodu pres 1500 kdezto prohra ve fin. v NH jen ztrata asi 165 bodu
Reagovat
EllNino
myslím, že tohle je uplně zbytečný řešit, Petra se stejně ve většině případů proher porazí sama a soupeřka muže být jakákoli :)
Reagovat
tommr
souhlas. Petra bude letos na obhájení lonskýho výsledku ve Wimbledonu potřebovat i trochu štěstí a narazit hned zkraje na Azarenku je to poslední co by jí mohlo prospět ...
Reagovat
slacker
Pokud brzke vypadnuti bude znamenat konecne konecnou pro duo Pat (Kotyza) a Mat (Safar), tak v delsim horizontu je to vlastne vyhra
Reagovat
smazaný uživatel
Naštěstí Petra nemá v hlavě vymleto tak, jako ty, aby takovouhle chybu udělala.
Reagovat
slacker
Tak Petra Kvitova ma davno v hlave vymleto, jinak by se duo Pat a mat uz muselo davno poroucet.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ze začátku na turnajích hraje fakt blbě, ale málokdy hraje blbě v prvních kolech Wimbledonu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Od roku 2010, kdy došla na Wimblu do SF, měla problémy v úvodních kolech akorát v roce 2013, kdy hrála na tři sety. Jinak to zvládla ve dvou ... A občas i s nějakým tím kanárkem :D
Reagovat
tommr
v posledních létech měla Petra ve Wimbledonu v prvních kolech štěstí na samý snadný soupeřky - třeba loni dostala na rozjezd Andreu Hlaváčkovou. Těžko říct jak by si vedla proti silnějším soupeřkám ...
Reagovat
smazaný uživatel
To je nesmysl, ve Wimbledonu nenaráží na o nic lehčí nebo těžší soupeřky než kdekoliv jinde.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ale my se nebavíme jen o tom prvním kole. Petra má problémy minimálně s prvními třemi koly. A to rozhodně minulý rok neměla - Barthel a Venus jsou dost těžké soupeřky na rozjezd.
Reagovat
tommr
no docela bych si přál abys v tomhle ohledu měl pravdu ty a ne já. Ve Wimbledonu si Petra nemůže dovolit žádnej propadák - to by byl nejspíš její konec ... :)
Reagovat
FulnekUltras
ale prd...možná jen konec několika takyfanoušků... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč ne, kdyby to byl podobný parádní zápas jako loni s Venus... :)
Reagovat
tommr
pokud by úspěchy Lucky vedly k tomu, že by se Petra zdravě naštvala a začala na sobě víc makat, aby jí Lucka příliš nezastínila tak bych to jen uvítal ... :)
Reagovat
EllNino
přesně tak, myslím, že tohle by Petru mohlo nakopnout k dalšímu wimbledonskýmu triumfu :D
Reagovat
martinek37
Naopak, na Petru bude menší tlak, když bude další holka od nás mezi absolutní špičkou. Taky jí to může zdravě motivovat si myslím.
Reagovat
Patri.k
a to není konečná, Plíšková má též nakročeno do TOP10... konečně se vyplňuje to, po čem dlouho toužíme... jen asi té TOP1 se asi jen tak nedočkáme :D
Reagovat
misa
se stávají skutečností. Už při Hopman cupu říkala, že je připravená na desítku a nakonec to opravdu dokázala. Navíc mimořádným způsobem! Nikdo nemůže říct, že by se do top 10 dostala náhodou po špatných výsledcích konkurentek. Jak jsem se dočetl, příští týden bude Lucka dokonce na 6. místě světa. Pro ni musí být letošní rok jako nejkrásnější sen: 2 deblové grandslamy, finále singlového gs., první premier ve dvouhře a hluboký postup do desítky :-)

V deblu se dokoce dostala do top 5. Teď už fakt nemám slov :) Pohled na všechny čtyři žebříčky je pro příznivce Lucky nádherný:
http://www.wtatennis.com/rankings

Je to opravdu ta naše Lucie Š., která ještě před necelými dvěma lety měla problém vyhrát na grandslamu dva zápasy v řadě? Příběh její tenisové kariéry je hodně zajímavý a stále je možné, že vrchol má teprve před sebou...
Reagovat
tommr
letošní Wimbledon nám v týhle otázce hodně napoví. Já bych byl spokojenej i s tím kdyby byla Lucka schopná udržet si současný pozice po nějakou delší dobu. Na nějakej další posun už moc nevěřím i když bych si ho samozřejmě nechal líbit ... :)
Reagovat
VlS
Tak ono podstatněji výš už je jen nebe, ono není moc kam, tam je Marie, Simona a Petra, protože Serena je více méně neporazitelná v 19 zápasech z dvaceti, ne-li hůř. Samozřejmě, čtyřka by byla sen, ale je tam tedy hodně těsno. Pátý místo neřeší nic, 5 nebo 8 je prakticky jedno. důležitá je 2 a potom ve sledu 3a4, pak 5-8 a potom je to víceméně jedno. Jasně, 9-16, 17-24 a 25-32 mají jistou roli vnasazování, ale nejde o nic zásadního.
Reagovat
misa
Byl bych spokojený, kdyby Lucka po US Open udržela desítku. Bodů k obhajobě má dost.
Reagovat
VlS
ať jste tam 3, to tady ještě nebylo !
Reagovat
sprchon
Před Wimbledonem by měla Genie a a Angie spadnout za Káju, která se posune na 10. místo... Menší vliv na to můžou mít i turnaje před tím, ale zásadní bude určitě Wimbledon. Věřím, že to dopadne. Kája by mohla na GS konečně prorazit. :)
Reagovat
lars
tak asi bylo Martina, Hana, Helena ?
Reagovat
VlS
Jo, ale v době, kdy Martina byla buď bez státní příslušnosti, nebo už USA.
Reagovat
tommr
Karolína má skvělou výchozí pozici. S trochou nadsázky se dá říct, že k tomu aby se do tý desítky nejpozději po Wimbledonu nedostala by musela vyvinout opravdu mimořádný úsilí ... :)
Reagovat
blixa
Ona Kája někdy dokáže zázraky :D ;-)
Reagovat
EllNino
tak tak :) ale já věřím, že na trávě se chytne, tam bude servis smrtící :)
Reagovat
VlS
No, ve statistice na wta ( složka rusults, rubrika statistics) ještě nemají započteno RG, ale budou určitě vypadat zajímavě hlavně v esech Kája, Serena, Lucka ale i v řadě dalších jsou tam holky pěkně vysokoa je jich tam v desítce třeba 5.
Reagovat
lars
pokud brzo nechytne Lisicki nebo Petru
Reagovat
tommr
letos bude Karolína nasazená jako dvanáctka takže na Petru by neměla narazit dřív než ve čtvrtfinále ... :)
Reagovat
VlS
A se Sabine - to je otázka, jestli to bude blbě, nebo dobře, alu tu by neměla potkad před 4. kolem.
Reagovat
VlS
No, ale na někoho z 1. čtyřky už možná jo, teoreticky v QF by se mělo utkat prvních osm, takže na někoho z osmičky v pavouku v OF narazit musí, pokud tedy ten nevypadne dřív. V principu 3. kolo by měly hrát jen nasazené hráčky, ( nebo ty, které nasazenky vyřadí v 1. a 2. kole)
Reagovat
lars
a bude jako 12. ??
Reagovat
VlS
Interval 9-16 je jedno a tam bude.
Reagovat
EllNino
není, 9-12 hraje s 5-8 a 13-16 hraje s 1-4, takhle to je :)
Reagovat
VlS
No, takže s první osmičky a tam si už moc nevybereš.
Reagovat
EllNino
noo :) to je fakt :)
Reagovat
VlS
4 kolo na GS už je fajn výsledek
Reagovat
EllNino
no jéje, zvlášť u Káji, která nepřekročila brány 3. kola zatím :)
Reagovat
VlS
z první ..
Reagovat
Fandina
OT ... streamy z challengeru na Spartě v Praze.
http://livestream.com/ATP/pragueopen2015centrecourt
http://livestream.com/ATP/pragueopen2015court1

A moc si přeji, aby se Adam Pavlásek dostal co nejdál, nejlépe vyhrál. Adame pojď!
A jsem zvědavá i na WC, Kolář, Kellowsky, Patrik Rikl, ten má v prvním kole Mertla, kterému bych také přála. Nejvýš nasazený je Souza a Gombos.

http://www.atpworldtour.com/posting/2015/600/x.pdf
Reagovat
smazaný uživatel
Mám to teď pěkně seřazené pod bednou... :D
Reagovat
tommr
Lucka má za sebou nejlepší GS v kariéře což se projevilo i na jejím žebříčkovým postavení jak v singlu tak v deblu ...
V singlu je už sedmá a příští pondělí bude dokonce šestá, protože Ivanovicová tento týden příjde o 410 bodů za neobhájení lonskýho titulu z Birminghamu. Během Wimbledonu sice Lucka o to šestý místo nejspíš zase příjde, protože obhajuje lonský semifinále (780 bodů), ale pozici v elitní osmičce by si udržet měla. Největší hrozbu pro ní bude představovat Ivanovicová (ve Wimbledonu obhajuje jen 130 bodů) a Suarez Navarrová (obhajuje jen 70 bodů). Ostatní konkurentky toho ve Wimbledonu budou obhajovat víc a Lucku by ohrozit neměly - Makarova a Kerber obhajují čtvrtfinále (430 bodů) a Bouchardová dokonce finále (1300 bodů). K menším změnám by ještě mohlo dojít před Wimbledonem na přípravných turnajích v Birminghamu a Eastbourne, ale ty nebudou nejspíš nijak zásadní ...
Ještě lepší pozici má Lucka v deblu ve kterým se dostala až na pátý místo a vystřídala Andreu Hlaváčkovou na pozici nejlepší český deblistky. I v deblu bude ve Wimbledonu obhajovat poměrně dost bodů za lonský čtvrtfinále (430 bodů), ale její pozice v první desítce je téměř neotřesitelná, protože její největší konkurentky bud mají příliš velkou ztrátu nebo už dokonce s deblem skončily (Black, Errani) ...
Reagovat
blixa
No nazdar !! Konečně zpět. Tvůj brutální pesimismus nám tu chyběl ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Black ještě neskončila.. :-) teď hraje v Nottinghamu..
Reagovat
tommr
máš pravdu - dala se dohromady s další veteránkou Raymondovou. Uvidíme jak jim to půjde, ale žádný zázraky od nich nečekám ... :)
Reagovat
EllNino
welcome back :)
Reagovat
tommr
díky, ale tak dlouho jsem tu snad zase nechyběl abys mě musel vítat zpátky ... :)
Reagovat
EllNino
tak žádná operaci není banální, nikdy nevíš :)
Reagovat
tommr
přesně tohle mi bohužel říkal primář když mi těsně před operací oznámil, že mě operovat nebudou a že si musím nejdřív dořešit problémy se srdcem ... :(
Reagovat
EllNino
aha aha ...
Reagovat
EllNino
Výborný výhled z kamery u bočních kurtu v Nottinghamu :)) v podstatě nevíte, kdo stojí na druhé straně :D ...
Reagovat
Fandina
V road pro Singapore mám radost, že jsou Háčka na sedmém místě a samozřejmě jim moc přeji, aby se jim ve Wimbledonu zadařilo a hnalo je to výš a výš. Je dobře, že se k sobě vrátily. Jen tak dál háčkované holky. Pojď!
http://www.wtatennis.com/road-doubles-leaderboard
Reagovat
sosna
Je pravdivá ta informace na live-tennis.eu, že Ana tento týden obhajuje nějaké body a nikde nehraje, takže příští týden bude Lucka No.6?
Možné to je, protože loni na FO Lucka Anu dala už ve 3. kole, tak si možná jela někam spravit náladu.
Reagovat
blixa
Je to tak, teprve až se odečte wimblas tak zase Anička přeskočí Lucku o nějakých cca 400 bodů.
Reagovat
kada.tom
ano, Ivanovic loni vyhrála Birmingham a jak je to letos o jeden týden posunuté, tak se jí těch 470 bodů odečetlo už tento týden :-)

takže ano, příští pondělí bude Lucka No. 6 :-)
Reagovat
martinek37
No jo u Tomáše bylo možná to čtvrtý místo maximum. Lucce to moc přeji, mohla by do pětky. Ale co, jsou to jen žebříčky, důležitější jsou tituly.
Reagovat
darek.vrana
Vzhledem k tomu, že do konce sezóny Tomáš neobhajuje téměř nic, tak naopak očekávám útok na3. místo.
Reagovat
tommr
Tomáš toho má ještě k obhajobě docela dost - zejména v období od US Open do konce sezóny. Pokud udrží současný šestý místo bude to pro něj velkej úspěch. Nadal se určitě bude chtít vrátit mezi nejlepší a nebezpečný budou i Ferrer a Raonic (pokud bude zdravej) ...
Reagovat
darek.vrana
Hmm, 90 bodů ve Wimbledonu, 180 v Šanghaji, 90 v Torontu, 10 v Cincinnati, to jen tak nenahradí... Jediné, co stojí za zmínku, je US Open.Jestli si udrží současnou formu, půjde do konce sezóny nad 6000 bodů. O tom, jak na tom teď je, vypovídá race, kde je 4.
Reagovat
tommr
no má tam třeba US Open 360, Beijing 300, Shanghai 180, Stockholm 250, Paris 360 ...
Je ale fakt, že pokud bude pokračovat ve výkonech, který předváděl až do French Open tak by to obhájit moh a ještě by moh přidat i pár bodů navíc ...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist