Šafářová po nevydařeném výkonu v Hobartu končí

  • WTA HOBART - Příliš velké množství nevynucených chyb stálo Lucii Šafářovou čtvrtfinálovou účast na turnaji WTA v Hobartu. Česká tenistka ve druhém kole podlehla po nevydařeném výkonu 6-2 3-6 5-7 kvalifikantce Rise Ozakiové. Japonka si ve čtvrtfinále zahraje s Monicou Niculescuovou.
    11. 1., aktualizováno | Aktuality |  129 komentářů
    Lucie ŠafářováLucie Šafářová 
     

Lucii Šafářové se zatím letos dařilo. V Aucklandu došla do osmifinále, v němž podlehla v dramatické kvalitní bitvě krajance Barboře Strýcové. Solidní formu si česká tenistka přivezla i do Hobartu, kde přehrála Viktoriji Golubicovou, dnes však podala nejhorší letošní výkon a překvapivě vypadla s Risou Ozakiovou.

Přitom Japonka čelila už v prvním kole kvalifikace dvěma mečbolům, které ale nakonec odvrátila a kvalifikací úspěšně prošla. V prvním kole navíc zvládla japonské derby s Kurumi Naraovou.

Do premiérového duelu obou hráček vstoupila lépe Šafářová. Ve větrných podmínkách hrála agresivně a ani výtečně se bránící Japonka neměla šanci. I když bývalá světová pětka ztratila v prvním setu jen dva gamy, bojovalo se 51 minut a v šesti hrách se hrálo přes shodu.

I ve druhé sadě to vypadalo, že si Šafářová dokráčí pro očekávané vítězství. Od stavu 2-0 však Češka uhrála jen jeden game, jelikož začala příliš chybovat a pustila Ozakiovou zpět do zápasu.

V rozhodujícím dějství tahala rodačka z Brna dlouho za kratší konec. V šestém gamu si sice vzala ztracený servis zpět, nicméně vzápětí nevyužila gamebol a opět musela dohánět manko brejku.

Podařilo se, Šafářová srovnala na 5-5, jenže své podání ztratila čistou hrou a na třetí mečbol houževnaté soupeřky už odpověď nenašla. Na první čtvrtfinále, které si naposledy zahrála loni v Praze, si tak bude muset ještě počkat.

"Udělala jsem moc nevynucených chyb. Soupeřka se dobře pohybovala a vracela mi spoustu míčů zpět. Navíc ke konci dobře servírovala. Samozřejmě jsem zklamaná, tohle není výsledek, který jsem chtěla, ale takový je tenis," řekla po utkání na tiskové konferenci Šafářová.

"Nebylo to jednoduché v tom větru. Začala mě tlačit a míň chybovala. Vypadla jsem z rytmu. Snažila jsem se chytit, ale ve větru se vždycky špatně podává. Tyhle podmínky mojí hře nesedí. Ráda hraju agresivně, ale dělala jsem příliš mnoho chyb. S výsledkem spokojená nejsem, ale je fajn, že jsem mohla před Melbourne odehrát další dva zápasy. Snad mi forma bude gradovat tam," dodala brněnská rodačka.

Ozakiová se probojovala teprve do druhého čtvrtfinále na okruhu WTA Tour. Svou premiéru si odbyla loni ve Washingtonu. V boji o své první semifinále vyzve turnajovou trojku Monicu Niculescuovou.

• WTA INTERNATIONAL HOBART •
Austrálie, tv. povrch, 250.000 dolarů
středeční výsledky (11. 1. 2017)
Dvouhra - 2. kolo
Ozakiová (Jap.) - Šafářová (ČR) 2-6 6-3 7-5
Bertensová (1-Niz.) - Voskobojevová (Kaz.) 6-1 6-4
Curenková (Ukr.) - Larssonová (11-Švéd.) 6-4 6-4
Rogersová (USA) - Arruabarrenaová (Šp.) 6-2 6-2
Čtyřhra - čtvrtfinále
Voráčová/Schuursová (ČR/Niz.) - Niculescuová/Spearsová (1-Rum./USA) bez boje

 

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (129)
11.01.2017 22:27Od: brixner To zase někdo chce, aby se posrala???
Vódka a todle...
To nemyslíte vážně!!
[ Reagovat ]
11.01.2017 10:48Od: VlS Tak furt čekám,
že si Barča zaslouží vlastní článek, abych to nematlal pod nešťastnici Lucku, ale co se dá dělat. Barča znovu jasně ukázala, že je opravdu ten správnej pouliční rváč " ať jsem bit, hlavně že se peru". Paráda Baruško a gratulace.
[ Reagovat ]
11.01.2017 10:53Od: PetaM
Cože? Vždyť Bára má svůj článek ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 10:55Od: sojka
ja npriklad jsem tam psala uz v 6.. :-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 11:06Od: VlS
Mea maxima culpa - měl jsem to otevřený a občas jsem tam při jiný práci kouknul, ale nedal jsem si to obnovit a tak jsem ho neviděl - omluva.
[ Reagovat ]
11.01.2017 08:05Od: Frick Lucka
V Petrohradu hrát nebude, není ani v Q...

Takže zřejmě kvalda o Dauha a pak snad Budapešť. Nezdržuj se Lucko. Sladké období neobhajob brzo skončí.
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:47Od: Frick Jinak
Na výzo dám Lucce 4 (3/10).

Nějaký námitky?
[ Reagovat ]
11.01.2017 12:38Od: blixa
Jo, táhni už konečně do hajzlu !!!
[ Reagovat ]
11.01.2017 13:00Od: slacker
ty tahni
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:46Od: Frick Jinak
Já bych snad tu Lucku chtěl vidět obačas hodit tou raketou nebo zařvat něco strašně vulgárního. By pak měl člověk jistotu, že jí to fakt se.re, toto...
[ Reagovat ]
11.01.2017 06:38Od: marekv
Aha, sem šel spát za stavu 6:3 2:0 :-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 06:54Od: Frick
Hlavně si neber prášky s vodkou :-D
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:36Od: marekv
??? Jako, že sem se spletl o gam ?
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:36Od: marekv
??? Jako, že sem se spletl o gam ?
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:44Od: Frick
Aha, myslel jsem si, že jsi chtěl napsat, že sis šel v klidu lehnout za stavu 6:3 2:0 s tím, že osud zápasu je jasnej a ráno ses zděsil...
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:55Od: marekv
Ano, tak jsem to myslel
[ Reagovat ]
11.01.2017 08:02Od: Frick
No tak nereš ten šok vodou s praskama ani plynem ani skončením pod vlak, ju?
[ Reagovat ]
11.01.2017 10:54Od: marekv
Tak z mého příspěvku snad nevyplývá, že bych kvůli tomu páchal sebevraždu...jen se mi to stalo poslední dobou dvakrát, vypnu compa a začne otočka. To samý sem měl s Kájou na TM. Pustím to a soupeřka se blíží mečbolu, tak to zase vypnu a ráno koukám jak jetel :-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 06:04Od: Fandina
Jirka Veselý vyhrál druhý set s LL Jose Stathamem 7:5, tak snad se mu podaří mač dotahnout do vítězného konce.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:50Od: FulnekUltras Barča má onu vítěznou jiskru,
která teď třeba Šafi vyloženě chybí. Nepřestala do konce věřit a ztuha vzdorující Caro udolala - žádnou náhodou, ale na druhý MP skvělým FH-winnerem. Nesporně k tomuto rozpoložení přispívá i FC, kde byla Barča jistou dobu trochu zanedbávána, ale poslední dva roky sklízí za vytrvalost zasloužené ovoce.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:51Od: misa
Bára je fanatická bojovnice.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:53Od: Fandina
Zanedbávána je silné slovo, FED hrály holky, které byly na žebříčku výš. Takže jak to udělat, že? Ale jinak souhlas. Barče se ve FEDu moc daří a na posledních dvou vítězství má lví podíl, vloni v deblu a letos v obojím. S Carou to byl pěkný mač a Barča byla lepší.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:55Od: FulnekUltras
tak nejmíň jednou tam trochu pachuť z finálové nominace byla - ale už je to za nama ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:58Od: Fandina
Barča se také v jednom roce podílela na na ostrých bodech, v deblu s Ivetou Benešovou udělaly bod, bez nichž by nebylo finále a nakonec mísa. Už nevím, v kterém to bylo roce, ale ve finále pak nehrála. Vím.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:46Od: Fandina Barča super
ve třetím setu se přetahovaly, ale nakonec to byla Bára, kdo se radoval. Gratulka k semi.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:51Od: FulnekUltras
dnes opět vzorná kousavá pracovnice ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:55Od: Fandina
obě hrály dobře a víc než tři hodiny. Barča byla lepší, i když asi udělala víc chyb, ale víc tvořila hru a to se nakonec vyplatilo.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:57Od: FulnekUltras
ohromně vyrovnaný mač rozhodovaly detaily - a moc potěšující, že na stranu Barči
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:42Od: Praguna
kdo skončí dříve? Bára nebo Veselka?
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:48Od: Fandina
Bára výhrou a doufám, že Veselka ještě otočí. Ji1ko pojď!!!
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:49Od: Praguna
Bára nezklamala
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:41Od: Fandina
Barča super, pořád dotahovala ve třetím setu, prohrávala o brejk a teď vede 5:4. Tak držím palce, aby to teď po tom prohraném TB ve druhém dotahla.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:55Od: EllNino
A Veselý se chystá prohrát s hráčem 5. stovky asi
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:58Od: historik
mě strašně rozčiluje ta jeho pinkačka s pomalými míči na střed
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:02Od: tommr
dneska se zřejmě všechny naše hráčky a hráči rozhodli hrát nám na nervy ... :(
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:49Od: FulnekUltras No zbohom
ze 7:5 a 5:0 v TB je to 7:5, 6:7 a máme se ještě na co těšit - včetně taktického arsenálu na obou stranách
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:47Od: historik
báro to si děláš jako vážně...5:0 v tiebreaku
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:47Od: EllNino
Jelito Bára
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:47Od: misa
Není tam náhodou vítr? :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:47Od: EllNino
jdi plakat
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:51Od: Praguna
hlavy i tak silných hráček někdy dostanou zabrat.
Že se dá prohrát z 5:0, zvláště u holek, není zázrak, ale zrovna u Báry?!
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:54Od: EllNino
Bářina hlava je její největší problém celou karieru
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:59Od: Praguna
u mě je v mentální síle naše jednička vedle Káji. Oproti ní i když se nedaří, bojuje
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:01Od: Praguna
její problém byl trenér a taktika, hlavu vždy dokázala peprně uvolnit
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:01Od: Praguna
věřím, že teď mi to potvrdí
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:00Od: misa
Jsem už smířený... Ale nemysli si, že Lucku třeba nenávidím za prohry! Jen její zápasy prožívám, a když se nedaří, tak ji kritizuju. Jako tomasinho, který neustále nadával Andymu :) Až mi budou její prohry jedno, tak pro mě nemá smysl se dále dívat. Pořád jsem čekal, že se po nemoci zvedne, ale nic a nic. Prostě už to nejde. Samozřejmě, asi udělala všechno, co mohla a bude pro mě pořád milovaný koblížek Lucinka :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:36Od: Fandina
Barča 3:0 v TB a zatím je přesvědčivá. Baruš pojď!!!
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:42Od: Fandina
A teď je důrazná zase Caro. Ze stavu 5:0 pro Barču je to 5:4.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:47Od: Fandina
A bohužel, Caro to do tahla na 6:5 pak Bára srovnala, ale další SB už Caro proměnila. Tak jsem zvědavá na třetí set.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:50Od: FulnekUltras
Caro už se při 0:5 uvolnila a Barča né a né...
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:54Od: Fandina
Ale ne, takové psycho zase my holky nejsme. Nehrajeme pořád v napětí. Klidně mohly být uvolněné obě.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:56Od: FulnekUltras
hlavní je nakonec výsledek ;) Barča si chvilku přestala věřit - a už to bylo
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:59Od: Fandina
Je vidět, že se musíš ještě hodně učit. Ani tak to být nemusí. Klidně si mohla věřit a nic z toho. To je různé a jak to je by ti přesně řekla jen ona sama.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:54Od: FulnekUltras
no celý zápas byl o pár míčích - a Barča to celkově vydřela opět příkladně
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:18Od: Frick Výhoda (?)
Když se podívám na list hráček, tak z těch 127, co může Lucka dostat, vidim jen 5, proti kterejm bych jí fak nevěřil - Serena, Simona, Aga, Kája, Bára.

Jinak může porazit každou. I Angie.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:19Od: Frick
...pokud se aspoň trochu vzpamatuje.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:58Od: lars
Kolik kc vsadis na vyhru Safar nad Svitolinou ? :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:18Od: VLK----1GSL Lucy x Risa
2 cervence roku 2016, Lucy po urputnem boji s Janickou na trave v tenisove svatyni ve Wimbledonu vyhrala ve tretim kole. To byl den, kdy pamatuje Lucy, ze vyhrala min. dva zapasy za sebou. Od te doby bohuzel cekame. Jsme trpelivi, to ano, ale pul rok fuc, a na turnaji kategorie International, kdy uz svitala nadeje, prisla opet prohra, a tim se nam ta smutna statistika protahla min. o dlasi tyden...

Zapas to byl horrorovy. Napeti nechybelo. Franta se ted vytahl, snad poprve, co si pamatuji...zatlacit pekne souperku na BH. Sice to slo ztezka, ale Lucy to v tom prvnim setu takticky zvladla. Herne byly mouchy, ktere posledni dobu zname, ale proste to za hodinu vybojovala, urvala... ve druhem setu ale prislo momentum Risy, ktera do te doby opravdu spis predvadela svou horsi tvar...na FH s ji - krom zacatku - nedarilo, jeji BH je spis defensivni...
Lucy proste byla ve trech BP, jeste to zvladala, ale ten treti, ktery mohla v pohode zabit, zabila prez pasku do autu, za to faaak vitr nemohl...nechapu proc se tady mame obelhavat...tohle proste Lucy rozhodilo, ztratila jistotu, a zacla krokovat jeste hur nez v prvnim, to se muselo odrazit na prohranem setu, a vitr s tim mel jen hodne malo spolecneho...
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:18Od: VLK----1GSL
Pred tretim nastoupil Franta, no jako par rad asi dobrych, jedna riskantni...ono hrat na vic vymen v tom vetru je risk, ale proc neee.... ale nedokaze proste tu hracku nakopnout, reakce Lucy spatna...krcici ramena...odevzdanost....takze hned na uvod tretiho ztraci serv, coz nemuze byt zadne prekvapeni...to by ztratil snad kazdy v tomhle stavu a po tomhle koucingu.
Ale jeste prisla nadeje, nejak se neco v te Lucce zvrtlo, a zacla do toho flakat jak ji to prislo pod ruku,...jako chvilu to fungovalo, ale jasne tohle je uz dost o drzku hra...a tak prisla dalsi prohra. Ikdyz jsem doufal, ze to muze nejak odplacat...

Fakta jsou jasna, dva zapasy za sebou zatim pul roku neuhrala. Styl hry je takove retro, ktere hrala pred Biljanou...

Ale furt mame tu Betku;)
Jeste ze ta Betka je...tak snad v deblu bude radosti vic...
Pokud nekdo ma rad retra, doporucuji se kouknout na zaznam;) Hezkou Noc...ja z toho asi spat nebudu;D)))) Takze v tonech Arethy Franklin si jdu cist, nebo neco uzitecneho udelat;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:31Od: misa
Hezký komentář jako vždy :) Rob Lucku dokázal nabudit a občas i naštvat. Na podzim 2013 jí na lavičce říkal, že si nepřijela válet prdel, ať maká. Prý ho za to nenáviděla a ani se na něj potom nějakou dobu nedívala do hlediště, ale zápas vyhrála... Tohle Čermák nedokáže.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:09Od: VlS
To není retro před Biljanou. Před Biljanou se taky často vyházela, ale byla to střelba, prostě pistolnice, něco jak teď předvádí Kamilka. Biljana ji zklidnila, možná až moc a pak Rob jí naučil do toho zase víc jít, na větší riziko a vyhrávat. Zatracenej Rob, źe se na ní vyprd.
To, co bylo dneska, to se snad ani komentovat nijak pořádně nedá. Nevím, ale po dnešku už začínám ztrácet naději na návrat někam nahoru.
On už ani s Viktorkou ten tenis nestál za moc, ale dneska to byla fakt hrůza.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:19Od: Fandina
Před Biljanou byla určitě pistolnicí, střílející od boku, ale to byla i za Biljany. Dost ji změnil Rob, asi jí radil dobře takticky, jak na kterou hráčku hrát a možná na tom byla líp i fyzicky, protože klidně dlouho vyměňovala a pak zahrála super úder. A pistolničení omezili.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:55Od: misa
O hodně líp na tom byla fyzicky, o hodně líp se pohybovala. Stačí si pustit starší zápasy. To je asi klíč k vysvětlení všeho.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:56Od: misa
+ absence herního sebevědomí
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:06Od: vasa016 Lucka
Jsem velký fanoušek Lucky. Je to pro mě nejoblibenější hráčka z Česka, ale to co předvedla dneska, byla katastrofa, hlavně ty nevynucený chyby a return vůbec nebyl účinný, pár vyjímek tam bylo, ale bohužel to bylo párkrát. Jestli se chce vrátit mezi top 10-20 myslím, že by prospěla i změna trenéra. Lucka momentálně nemá žádné sebevědomí a Čermák jí ho podle mě nepomůže.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:10Od: Frick
Pro mne největším průšvih ty těžko vysvětlitelný kiksy na svym servisu ve třetím.

V 5 ze 6 svých servisů ve třetim šla do vedení 30:0. I přesto z těch 5 dva ztratila. Šílené.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:11Od: Frick
Tim chci říct, že to nebylo o tom, že by jí nějak "celkově" odešel. To byly black-outy.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:13Od: vasa016
souhlasím s Tebou/Vámi
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:17Od: Frick
Tykání si nech pro ostatní. Mne tu noví lidé vždy vykají. To je takový úzus.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:20Od: vasa016
Nemám s tím problém, jen jsem tu už asi 3 roky, ale nereaguji na směšný příspěvky, takže když mám vykat já, tak poprosím to stejné děkuji
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:28Od: Frick
no vidíš... to bych si od někoho, kdo je tu reglej tak dlouho, nemyslel, že neví, že v této "tenisové hospodě se slovníkem IV. cenové" je skutečné vykání zcela neadptovatelný.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:31Od: vasa016
mylím si, že je to slušnost a nemám potřebu si s každým tykat.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:32Od: FulnekUltras
seš taky údus... ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:19Od: misa
Slyšel jsi rozmluvu s Čermákem po druhém setu? Vždyť ani sama Lucka nechtěla vyhrát. S tak rezignovaným přístupem se nedá uspět. Získá brejk, a pak jde podávat a stejně si asi říká, že to nedá. Největší přínos Roba byl v tom, že ji přesvědčil o tom, že může uspět. Ale taky si myslím, že je Lucka fyzicky slabší než bývala před nemocí. Občas se zvláštně hýbe a pomalu reaguje. Řekl bych, že pokud bude takhle pokračovat dále, tak tenhle rok je poslední. Vždyť od Wimbledonu nezískala prakticky žádné body
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:23Od: vasa016
Bohužel jsem to neslyšel, ale pustím si to ze záznamu, děkuji za připomenutí. Taky mě to příjde jako zkouškový rok buď a nebo, když nic tak jen debl.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:54Od: Frick
Získala jich 190... nula to není...
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:07Od: misa
Za půl roku. Když tenhle součet vynásobíš dvěma, tak by to stačilo na zhruba 150. místo.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:03Od: Frick Lucka od "památný" Budapeště 2013 (včetně)
...hrála cekem na 12 INTech+ITF a bez těch dvou vítěznejch se na nich může pochlubit skutečně úchvatnou bilancí 4/10, přičemž na nich vždy vylítla nejpozději v OF....

Skoro jakoby se fakt zdálo, že Lucka pozná, kdy jde skutečně do tuhýho a když se tak stane, tak přidá na INTech na výkonu a klidně porazí i Češku z TOP 20...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:49Od: blixa
Teda vy jste fandové, jedna prohra a vy už jí pomalu pohřbíváte :-o
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:51Od: tommr
nejde o tu prohru, ale o způsob jakým Lucka hraje ... :(
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:52Od: blixa
Koukám na Báru, viděl jsem jen první set. Dost vyhazovala, ale žádnou tragedii jsem neviděl.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:55Od: Fandina
Souhlas, trága to nebylo a ke konci se hodně snažila, ale bohužel to nestačilo.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:05Od: Frick
Snažila? Snažila? Když 2x vydřela brejk, tak místo obrátky, což by mohlo definitivně obrátit kormidlo, trapně odevzdala svůj servis.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:06Od: EllNino
psychika
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:13Od: Frick
Jako z čeho? Že se bála toho, že by porazila nějakou 100. šmudlu v OF INT-u?
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:14Od: EllNino
nikdy jsi tenis nehrál, jinak bys věděl, že za stavu 5:5 psychika funguje jinak než v 1. gemu
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:53Od: Frick
Takovejhle zápasů už hrála stovky. Spíš ta Japonka měla bejt v háji z toho, že nedopodávala zápas.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:12Od: Fandina
Je vidět, že jsi nikdy nic nehrál. Nepochopíš, že každý game může být jiný a že jeden prohraješ a druhý vyhraješ. Ano, snažila se, protože najednou začala víc riskovat a doběhla i na síť, což předtím nedělala. A nakonec to vyústilo v brejk a stav 5:5. Bohužel ale svoje podání pak neudržela.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:57Od: tommr
první set ještě Lucka odehrála relativně slušně. Podívej se ale ze záznamu na tu tragédii co předváděla ve druhým a ve třetím setu ... :(
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:58Od: EllNino
ty máš nějakej záznam ?
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:00Od: Fandina
Na O2 je a na ukrajincích se to dá také přehrát zpětně.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:00Od: EllNino
a jak ? mně se ten strea vždycky ztratí hned
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:06Od: misa
Musíš se vzdělávat :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:08Od: Fandina
Když to skončí, tak se uprostřed modrého okna objeví šipka a tu spusť. A můžeš to pak posunovat do příslušného místa, co chceš vidět. Ale to okno, panel nesmíš zavřít. Můžeš to takhle vidět třeba i za týden. Pochopitelně na další zápasy, které se objevují vpravo v liště si musíš otevřít nové okno, panel.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:09Od: EllNino
právě ... takže žádný archiv tam asi není co ? :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:13Od: Fandina
To ne.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:14Od: EllNino
škoda, i tak díky :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:21Od: Fandina
Na O2 to funguje tak, že si můžeš jednak zpětně přehrát 50 hodin a jednak si můžeš nahrát cokoli do vlastního archivu, kde se to uchovává tuším měsíc.
Jinak něco jak známo bývá na jutubku a také některé i full mače najdeš tady.
http://livetv.sx/enx/videotourney/72/
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:59Od: VlS Re: tommr
Nesouhlasím, ani první set neodehrála slušně, výsledkově ano, ale herně to byla bída, stejná jako ve třetím. Líp vypadal začátek 2., bohužel jen chvilku.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:56Od: misa
Nejedná se přece o jednu prohru, ale o dlouhodobou výkonnost.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:45Od: HONIMIR
ta hráčka ,která hrála finále grandslamu už neexistuje bohuzel
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:01Od: misa
Jedna jela s nějakým kreténem na Korfu, druhá si pustila nějakého de*bila do bytu a je po kariérách.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:02Od: EllNino
ty jsi fakt magor poslední dobou, vzpamatuj se
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:52Od: Frick
Karolína si k sobě pustí Hrdličku bez čepičky a bude z toho taky rok bez tenisu.
[ Reagovat ]
11.01.2017 05:01Od: misa
:)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:45Od: tommr Lucka Šafářová dneska zklamala
když ztratila dobře rozehranej zápas proti průměrný soupeřce. Její výkon byl opravdu velmi špatnej a to ve všech ohledech. Hodně mi to připomnělo nevydařenej zápas Kristýny Plíškový proti Larssonový. S hrou kterou ted Lucka předvádí může na top-10 zapomenout - bude ještě ráda pokud se dostane aspon do top-50 ... :(
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:50Od: Frick
Na TOP 50 potřebuješ na každym turnaji uhrát v průměru více jak 70 bodů...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:56Od: Frick
Takže s těmahle druhejma kolama na INTech se bude plácat kolem 125. místa....
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:41Od: FulnekUltras Japonka to chtěla víc
jinak v poryvech občas zoufalosti na obou stranách - ale Lusy potřebuje zase získat zabijácký instinkt, který zatím prostě chybí - jestli k tomu nutně potřebuje nějakého us magora ;), toť ovšem otázka
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:35Od: EllNino
Upřímně, jestli si v tomhle větru nedokázala poradit s Ozaki, radši ani nechci pomyslet, jak by si poradila s Niculescu :D :D ...

No nedá se nic dělat, výkon špatný, počasí nepomohlo, ale vedení 6:2 2:0 40:15 by se mělo proměnit ve výhru, bohužel :/
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:39Od: misa
No vidíš, ve druhém odstavci správně uvádíš, že problémem byla opět nevíra ve vlasní schopnosti a ne počasí.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:41Od: EllNino
obojí přispělo, Lucka nemohla hrát svoji hru, musela hrát víc na jistotu, a z toho bohužel pramenily delší výměny a chyby ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:39Od: Frick
Vedla 6:2 2:0 a 40:30* + A:40*, 40:15* ne. Ale to je skutečně detail.

Jestli jsou pro tebe Lucko INTy podřadný, tak si uvědom, že vyjma GS a IW+M ani neprojdeš cutem do MD.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:40Od: EllNino
tohle nebyl ten případ
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:48Od: Frick
Nevim no. Dáš ruku do ohně, že s Čermákem nerazily, že tohle je jen příprava a rozhdně až AO...?
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:50Od: EllNino
Já nevím, teď už je to stejně jedno, ale řekl bych, že ne ... já to beru pozitivně, na tu prohru od Niculescu bych se dívat nemohl, takže jsem rád, že se toho nedožijem
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:55Od: tommr
to je jediný pozitivum dnešního zápasu - aspoň neuvidíme jak Lucka dostává od Niculescu dva kanáry ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:57Od: misa
Mohla ale mít nějaké body navíc.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:41Od: VlS
Nechci to přehánět s negativismem, ale fakt přemejšlím, co chce dělat na AO. Možná zalízt na Floridu a trénovat a trénovat.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:43Od: EllNino
loni Bára Strýcová měla podobný vstup do sezony a nakonec z toho bylo 4. kolo na GS ... nepřeháněl bych to

A z Lucky se poslední dobou stala grandslamová hráčka :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:15Od: Frick
Tak předloni Lucka vylítla v prvnim kole v Sydney i AO. A jaká to pak byla sezona.
[ Reagovat ]
11.01.2017 04:17Od: EllNino
přesně ... a v zápase se Shvedovou a Sam hrála podobně jako dneska ... zvlášť v zápase se Sam bylo vidět, jak Lucka ve věteu neumí hrát, těch minel, si pamatuju
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:48Od: tommr
v singlu je bez šance, ale nezapomen, že má ještě debla ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:51Od: FulnekUltras
sehr gute tommrung... ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:33Od: Frick Není omluvy.
Strašně jsem nas.rán
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:36Od: misa
Nemá sebevědomí. Takhle to vypadá, že úspěchem bude, pokud se Lucie ještě aspoň jednou v kariéře podívá do čtvrtfinále nějakého turnaje. Na hardu se jí to naposledy povedlo v New Havenu 2015.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:50Od: tommr
v singlu to vypadá dost beznadějně, ale Lucka toho ještě může hodně vyhrát v deblu ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:51Od: EllNino
slabá útěcha ... ale nepohřbíval bych ji
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:59Od: misa
Psal jsem na podzim, že poslední naději vidím v povedené přípravě na Floridě. Podle slov Lucky proběhla v pořádku, ale nic se bohužel nezlepšilo.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist